Skip to content


       Szűrés lista

Végre egy jó hír: megígérték, megcsinálták!

Újabb fényes MSZP-SZDSZ sikersztori, lám-lám, a nagy válság ellenére is épül-szépül az ország! Kőröshegyi völgyhíd, Megyeri híd és most a híres alagutak ...

Megígérték, hogy alagutat fúrnak a szántóföldek alá? Meg ám! 2008 nyara óta nem nőttek meg azok a dombok, de semmi baj!
Irány Pécs, hegyen-völgyön keresztül. A választások előtt Bajnai majd elvágja a szalagot, lehet, hogy még hordót is fog gurítani, készítenek szép fotókat ...

Megcsinálták
! Igen, sikerült kifúrni az alagutakat! 8 km, 40 milliárd, 4 alagút, 3 völgyhíd.

Csak összeszedték magukat, kidolgozták a terveket, és elkészült a négy alagút:


 

Címkék: abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr801550921

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: 80 százalék, bazmeg! 2009.11.26. 10:59:45

Sartori szerint van az úgynevezett domináns pártrendszer, hogyaszongya: „ha egy politikai rendszerben van egy olyan párt, amely az összes többit megelőzi, dominánsnak nevezzük. Feltételezve, hogy az erősebb és a többi párt közti 10 százalékpont k...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

f.m.j. 2009.11.25. 11:04:57

Ez a világ ökörség része lesz!

f.m.j. 2009.11.25. 11:09:44

világökörség (bocs, egybe akartam írni)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.11.25. 11:10:43

Én az első magyar 1 eurós hátéra verném ....bár mondjuk 2018 messze van :)

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.11.25. 11:11:21

Hiba történt a komment elküldése során, kérjük, próbáld meg újra!

r.yeti 2009.11.25. 11:11:29

Erre nem lehet mit mondani! Egyszerűen csak nézni és csodálni kell ahogy a nagy semmi alatt mennek azok a kibaszott alagutak! Olyan szépek, hogy mindjárt elsírom magam!
Egyébként meg a jó kurva anyját mindenkinek akinek köze volt ehhez a hihetetlen pénzlenyúláshoz!
Elnézést a ronda szövegért! :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.11.25. 11:13:58

Miért nem ott megy az autópálya, ahol most az autók+busz?
Mi lehet erre a szakmai magyarázat?

S.O.A. 2009.11.25. 11:15:57

Na ez a tipikus demagóg duma, hogy minek az az alagút! Azt persze senki sem látja, hogy TÖBB, MINT 10 (!!!) ÉLŐ FA van az alagút tetején, (abból kettőben harkály is lakik!). Ti persze eltüntettétek volna a dombbal együtt, mi? Tipikus szélsőnáci megoldás... Csak a provokálás megy :)))!

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.11.25. 11:17:18

Eloszor is: Kurva blogmotor, otodszor irom ujra amit akarok!

Hatodszor: biztos hogy a vilagorokseg resze lesz! Mutattam tavaly amcsi kollegaknak, annyira tetszett nekik, hogy honapok mulva is emlegettek.
Ugyanakkor erdekes az elso kep: latni rajta egy utat, amely az alagut fole megy, es gondolom folytatodik. Gondolom az autopalya nem tudott volna ekkora emelkedovel megbirkozni.

Szanalom hogy nem lett ebbol lazadas. De a kisember nem tud ezert lazadni, a nagyok meg eleget loptak belole, hogy ne legyen ra ok.

Javaslom hogy az szdsz plakatjain az alagutak legyenek ezzel a szoveggel: Igen, megcsinaltuk! Igen, elloptuk! Esetleg ellenplakatkent mszp-szdsz ellen is jo lehetne.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2009.11.25. 11:18:34

Ezért csúszik a 4-es metró! A fúrópajzsokat esténként idehozták egy kis löszt fúrni!

Float 2009.11.25. 11:19:07

Nemá b+, hogy csak a náczi olaszoknak, meg svájciaknak legyen alagútjuk...

kenájkikit 2009.11.25. 11:20:16

azért ez is megérna egy misét, hogy a horvátok, osztrákok és a magyarok közül természetesen a magyarok keresték a legkevesebbet, ugyanolyan beosztásban ugyanannál a cégnél, úgy, hogy az osztrákok betanulni jöttek ide még is ők voltak a "főnökök".

2009.11.25. 11:21:45

Mi bajotok van vele? Ha már nagy hegyeink nincsenek, legalább alagút legyen!

kenájkikit 2009.11.25. 11:23:55

@kenájkikit: természetesen az alagutaknál dolgozókra értettem

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2009.11.25. 11:28:16

OFF

Cirkuszt a népnek:
index.hu/kultur/media/2009/11/25/mchawer_es_a_tekknot_is_harcba_kuldi_az_rtl_tulajdonosa/

Ez kell nekünk, a kútúra! Ezután már mit érdekel engem az M/-os!

ON

f.m.j. 2009.11.25. 11:28:30

rengeteg baleset lesz még itt, majd meglátjátok... nagyon gagyinak tűnik

az lenne a jó, ha egyáltalán senki nem használná ezeket az utakat, így utólag persze semmit sem ér a fenenagy ellenállás, de valahogy ki kéne már mutatni, hogy elegünk van, bár ezek már annak sem hisznek, ha több tízezer ember megy ki egy térre kiabálni, mert nekik az a jó, ha nem látnak, és nem hallanak minket...

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2009.11.25. 11:29:00

Hiba történt a komment elküldése során, kérjük, próbáld meg újra!

M/-os = M6-os

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.11.25. 11:29:01

Hát igen. Pont a választások előttlesz kész stb.. Ennek az eredménye mindig valami gebasz. Mert kapkodnak sietnek stb... Mindig ez történik. Nem lehetne egyszer végre valamit nem rohammunkában elvégzni. Picsába az elvtáraskkal.

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2009.11.25. 11:33:03

máma alagutat építenek, holnap meg hegyet az elkészült alagút fölé....

jozicsenko 2009.11.25. 11:36:10

@Ásómaci: sajnos nem én, mert mára már Baliról irnék

@Eleg_Volt_a_hazaarulasbol!: furcsállom, hogy a blogoló szamár mellé nemkerült be ez: dombnélkül építünk alagutat...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.25. 11:38:27

@jozicsenko: " sajnos nem én, mert mára már Baliról irnék"

bazze, megelőztél :)) jogos a felvetés, mindenesetre...

Viktus 2009.11.25. 11:44:04

Ez csak azért van, mert nem hallgatnak Kolompár Orbánra

"Én úgy gondolom, a békés együttműködés alapjait csak akkor lehet kiküszöbölni, ha a politikai érdekek mentén politizáló politikusok rájönnek arra, hogy az országért nem akkor tesznek, amikor elsődleges szempontként nem a maguk saját politikai érdekeit, hanem a közösség érdekeit helyezik szem előtt."
Kolompár Orbán a Ma Reggel c. tévéműsorban Sajóbábonyról :D

2009.11.25. 11:47:14

Én nem is értem, úgy általában mi a faszomnak kell ennyi autópálya? Minek? Kinek? A közúti árufuvarozónak, akinek így is, úgy is 80km/h-ra van korlátozva a kamionja és minden szaros rendőr a tachográfját nézegeti? Vagy a suzukis prónyónak, aki évente egyszer elmegy két hétre a Balcsihoz? Hát még csak spórolni sem lehet vele semmit, mert amennyit fognál a benzinen, azt el is veszik autópályadíj gyanánt, akkor minek? Baromi randa, baromi drága, baromi felesleges.

anarcho78 2009.11.25. 11:51:19

rendben, hogy közpénzszórás, de annak, aki gyakran megy Pécsre Pestről áldás lesz ez az út (mint pl. nekem). Inkább erre költsék, mint magukra!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.25. 11:55:47

@Viktus: dzsízzzisz. OCÖ-elnöknél nem felvételi "követelmény" a magyar nyelv - legalább - alapfokú ismerete? :))

Graun. 2009.11.25. 12:02:36

@zero: nagyon optimista vagy ezzel a 2018al:))

eszkep 2009.11.25. 12:07:21

Képzeljétek, ha az M1-et is így építik meg...
(Ott ti. sokkal nagyobb szintkülönbségek vannak, mégis lehet rajta közlekedni.)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.11.25. 12:07:46

Most néztem meg, IC 2:50 perc Pécs <-> Budapest.

Autópályán autóval 1:30 óra lesz (elméletileg), autóbusszal akkor legyen 1:50 perc - 2 óra.

Igen ám, de ahová megy vonat, oda nem mehet busz, hiába van autópálya, lásd Győr, ahol a napi 33 buszjáratot Budapestre megszüntetik.

kuki123 2009.11.25. 12:08:06

azta kurva itt a kis folyónk felett nagyobb a vasúti híd

nem is tudtam hogy egy canyon mellett élek

acel 2009.11.25. 12:13:52

Eddig hány halott volt az M6-oson?
Múlt héten is volt egy- ez már nem kapott nagy nyilvánosságot.
Kérdés hogy a többi pálya is ilyen halálút volt?

charlie 2009.11.25. 12:25:22

@zero: az autópályás pénzből milyen vasút lehetne arra, ihaj... mint az egyes, vagy akár jobb is. és akkor meglenne egy óra alatt a táv.

Arivistus 2009.11.25. 12:25:29

@anarcho78:
Nem arról van szó. Alagutak nélkül is tudnád használni, és itt éppen az alagutak / "völgy"hidak jelentik a pénzszórást.

__ 2009.11.25. 12:29:42

Megígérték, megcsinálták... és tegnap este meg is ünnepelték Vladimirékkal.

premier.gov.ru/media/2009/11/24/6466/image.jpeg

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.11.25. 12:31:32

így leszünk mi is alpesi ország

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.25. 12:34:09

@__: szinte issza a bigbrádör szavait böszman is, meg böszmanné is... köpedelem...

molaris 2009.11.25. 12:36:35

@Noname Cowboy:
Az nagyon jó lesz, hogy a választás előtt adják át!
Így nem feledi senki , hogy mekkora disznóságok mentek 8 éven át.:):):)

__ 2009.11.25. 12:37:02

@Seduxen:
De a tányért elnézve, Fletó angyalka volt...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.25. 12:38:28

@__: szívesen összeállítottam volna nekik a menüt :)))

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.11.25. 12:45:48

Nem tudom tök olyan érzésem van, mintha Magyarország bizonyos építőipari cégek referenciamunkáinak helyett adó kis terepasztallá vált volna:) Gondoljatok bele, milyen jól fog mutatni majd az évkönyvekbe pár szépen megcsinált PR fotó. Csak a Kóka Janit sajnálom hogy most nem lesz alkalma biciklis nadrágot húzni a kis X lábára választások előtt, és megmozgatni kis puha testecskéjét egy rövid tribünfutással:)

krtek 2009.11.25. 12:47:50

Nem tudom miért nem tudok erre a libajnaira meg az adómanipulátoros offshorés kisgeci szocialista (mi a kurva annya közük van a szocializmnushoz?) milliárdos haverjaira úgy nézni mint közjogi méltóságokra?

Azt sem tudom az igen-igen-t ébeklő faszparasztok láttán meg miért a napalmra gondoltam egyből?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.25. 12:55:33

@krtek: mert náczifaschiszta vagy :)))))

PublicEnemy 2009.11.25. 12:59:20

Vakond-nemzet lettünk!Éljen!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.11.25. 13:02:21

@zero:

Te csak ne adj ötleteket ennek a vasútcsonkító, autópálya(pénz)buzi bandának.....

2009.11.25. 13:04:45

@Milánka84: Így van, az alagút tetején is lehet majd búzát termeszteni, azért ezt is kalkuláld bele!

Nem ilyen egyszerű ez egyébként, ugyanis még egy domb megmászása is energiába kerül, amit az autósok fognak elpöfékelni az elkövetkezendő 50 évben. Lehetséges, hogy lehet ezt szakmailag igazolni. A gond ott van, hogy hiába ugrálunk itt, senki sincs, aki kiállna és elmagyarázná töviről hegyire, hogy miért pont így csinálták. Majd fog jönni a Számvevőszék 3 év múlva és megállapítja, hogy itt bizony súlyos hiányosságok voltak. És ennyi.

qwerti (törölt) 2009.11.25. 13:07:49

Egyébként ha ez tényleg szakmailag indokolt, akkor ugyanmár az M7esen az érdi emelkedőt mikor fúrják át?? Jajj, nem ötleteket akarok adni egy újabb lopásra :).

Haloperidol 2009.11.25. 13:16:03

Inkább a vasútfejlesztésre költenék el azt a k...a sok pénzt, akkor az IC is 1:30-on belül menne... Sokkal biztonságosabban, mint az autó.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.11.25. 13:27:40

@LION_heart:

228 km ...vajon Franciaországban a vasút egy ilyen távot mennyi idő alatt tesz meg?

Kis ország vagyunk, számomra teljesen alap (lenne), hogy BÁRMELYIK megyeszákhelyről max. 1,5 óra alatt Budapesten legyen a vonat ... ja, hogy ehhez nincsenek meg a műszaki feltételek?

A HVG-ben volt, hogy a össze vasúti pályának 60%-án (?) 35 km / h tábla van kint, mert több ezer (!) km sínpálya van olyan állapotban ...

Vissza a XIX századba, lehet Széchenyi vonata lenyomná a mostani vasutat ...

S.O.A. 2009.11.25. 13:44:30

@zero: Kicsiny dél-balatoni településemet anno úgy reklámozták egy 20. század eleji képeslapon, hogy "... már elérhető Budapestről a nagykanizsai gőzössel 45 perc alatt".
2009-ben a V63 2 óra 15 perc alatt fut be a Délibe. +100 év, + másfél óra menetidő (IC, nem személy vonat!)
No comment!!!

S.O.A. 2009.11.25. 13:56:59

Bocs, hülyeséget írtam, 1 óra néhány perc menetidő volt a képeslapon... (a 45 perc a haverom menetideje Suzuki SV 1000-el...)

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2009.11.25. 14:12:51

Lesz majd ebből felagút is,ha elhordja róla a szél meg az eső a löszös talajt.. ;-)

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2009.11.25. 14:14:38

@Milánka84: nem lehet, hogy azért mert ugyanazon a síneken mennek? 8)

Az EREDETI 2009.11.25. 14:16:04

fúúú, ezeknek még domb sem kéne az alagúthoz, megépítenék a levegőbe is! Javasolnám is hogy a teljes uthálózat fölé húzzanak alagutakat! Így az eső sem esne az utakra és gazdagítaná a magyar édesvíz tartalékokat.

Kartal (rezervált) 2009.11.25. 14:22:51

Normális fejlettségű országban odaküldenek három buldózert, és a dombot beletolják a völgybe, oszt kész a sík placc. Itt a környéken jóformán több hegyet elhordtak, hogy legyen föld az "alagút" TETEJÉN...

Kartal (rezervált) 2009.11.25. 14:27:04

@zero: Zero, Te hol élsz? A leggyorsabb Pécs-Pest buszjárat is 3 óra 50 perc...

yda 2009.11.25. 14:27:23

Mindenkinek van fogyatékossága.
Cim:1061 BUDAPEST Jókai utca 6.
Helyszín:MSZP székház
Időpont: 2oo9 XX XX 0-24
Info:3. emeleti tárgyaló

Kartal (rezervált) 2009.11.25. 14:36:34

@laspalmas: üvegzseb. amibe nem látunk bele...

S.O.A. 2009.11.25. 14:37:16

@Lecso (F*ck the Shit): nem, a haverom autopálya lobbista:)) (a járműve miatt...)

S.O.A. 2009.11.25. 14:41:35

@Lecso (F*ck the Shit): szóval a blogmotor megint kihozza a bennem lappangó hülyeségeket (az előző hsz-t felejtsd el...). De, könnyen lehet, hogy ugyanazon a sínpáron közlekednek, és egy csavar nem lett meghúzva rajtuk 120 év alatt...

bonabear 2009.11.25. 14:45:00

Egy, a projekten dolgozó szakértő szerint (aki időközben lemondott/elzavarták) meg lehetett volna oldani feltöltéssel és bevágással is az alagutak/hidak helyét. Meg kicsit módosított nyomvonallal. Amúgy az alagutakban sebességkorlátozás lesz érvényben, 100 km/h. Ami azt jelenti, hogy nélkülük gyorsabb lett volna az út...
Hogy miért is így épült az M6-os: 40 M Ft-ból egyszerű 10M Ft-ot lenyúlni, szemben azzal, hogy ha simán, alagutak nélkül épült volna, az ott jelentkező 10 M Ft-os költségből sokkal nehezebb lenyúlni 10 M Ft-ot...

krtek 2009.11.25. 14:55:45

Offshoros naonfontos póttikust mímelő kisgecik megnyújják a részüket, jövőre viszont majd elkezdik építeni a hatsávos Alcsút-Tokaj ajtópályát a Rózsadomb érintésével. Persze az polgári ajtópálya lesz hölgyeim és uraim.

Nemn kéne elzavarni ezt a velőig rohadt politikusgárdát (oldaltól függetlenül, az úgyis csak a parasztoknak van kitalálva) a teliberakott prosti édesannyába?

2009.11.25. 15:02:49

@qwerti: Nem vagyok alagútpárti, de az biztos, hogy az érdi emelkedőt ma másképp oldanák meg. Akkor mindegy volt.

krtek 2009.11.25. 15:04:57

@iii: Hátakkor mennyen szavazni akinek dupla muterja van.
Meg a többi öntudatára ébredt lúzer.

2009.11.25. 15:12:31

@krtek: Valaki fog szavazni helyetted is.

zsoltix 2009.11.25. 15:16:42

Elegge Ratoti legenyanyas megoldasnak tunik igy a kepek alapjan.

krtek 2009.11.25. 15:17:26

@iii: Abban tuti vagyok. A problem csak az, hogy az a barom aki elhisz bármit is ennek a féregcsapatnak, az ahhoz is idióta hogy felfogja hogy szinten csesz ki saját magával.

2009.11.25. 15:51:10

ilyen nincs! én ezt nem hiszem el.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.11.25. 16:08:54

@Seduxen: Azé Putyin társaságában én is meg lennék illetődve. Rosszkor sóhajtok, oszt már kapom is a betonycsizmát.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.25. 16:17:40

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: óóó, de széééép is lenne :)

amolyan utolsó mondat: "És ekkor Fletó felsóhajtott..."

krtek 2009.11.25. 16:22:07

@Seduxen: Nagy szocialista vezérünk utolsó szavai: "Vlagyimííír, szerintem meg"

tudi 2009.11.25. 16:31:05

Na ezt én semmi máshoz nem tudnám hasonlítani, mint amikor a hős szovjetúnió idejében megpróbálták a folyókat vissza felé terelni. Ez kb ugyanaz a szint csak kicsit persze drágábban megoldva, az lett volna a hab a tortán, ha hegyet is építenek föléje.

Zsiráfovics Zsiráf 2009.11.25. 18:53:09

Látom itt nagyon sok építő mérnöki és statikus diplomával rendelkező egyén gyűlt össze.
Mindezek mellett valószínűleg mindenki teljesen tisztában van az adott terület geológiai tulajdonságaival.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2009.11.25. 19:09:09

@Zsir@f:

igen, minden bizonnyal, a felszíni útépítést nem teszi lehetővé a terület geológiája, a 2 méterrel a föld alattit viszont igen. Szintén ilyen okai lehetnek a 10x-es költségű magasépítésű pályazsakaszoknak :)

2009.11.25. 19:09:48

@Zsir@f: Nosza, akkor vezesd le, miért kellett ez. Vagy mondd meg, hol van kiszámítva, elmagyarázva. Akárcsak a körösvölgyi híd. Sajnos, az nagy igazság, hogy nagy pénzből többet lehet szakítani, ezért indokolt a gyanakvás. Tessék előállni és megcáfolni!

Zsiráfovics Zsiráf 2009.11.25. 19:25:46

@iii: Egyrészt lettek volna olyan szakaszok, ahol a lejtő elérte volna a 10%-os meredekséget. Márpedig autópályára ilyen meredekséget nem lehet tenni. Gondolj csak bele, hogy az engedélyezett 130-cal száguldasz lefelé egy ilyen lejtőn.
Másrészt az utak építése során már a talaj előkészítésre is vonatkoznak előírások. Emiatt az említett szakaszokon nagy mélységben ki kellett volna termelni a földet, másikat odahordani helyette. Ez a megoldás kb. kétszer többe került volna, mint a most elkészült alagutakkal és "völgyhidakkal".
Mindezek mellett ennek a szakasznak a felmérését, tervezését már több mint tíz éve elkezdték és akkor is ugyanerre a következtetésre jutottak.
Nem mondom, hogy a kivitelezés során nem voltak problémák, amiket jobban is megoldhattak volna, de ezek nem a rossz alapkoncepció (alagút, völgyhíd) miatt jöttek elő.
Avval teljes mértékben egyetértek, hogy oda kell figyelni az ilyen beruházásokra. Ráadásul úgy gondolom, hogy a civileknek is szerepet kellene vállalniuk az ellenőrzésben, elszámoltatásban.

Zsiráfovics Zsiráf 2009.11.25. 19:35:53

@iii: Helyesen Kőröshegyi völgyhíd.
Tény és való, hogy a szakma a fejét fogta emiatt, mert ott valóban nem lett volna szükséges egy ilyen műtárgy elkészítése. Viszont árulja már el valaki, ha már elkészült egy ilyen impozáns építmény, akkor ennek miért nem lehetett sokkal nagyobb hírverést csinálni külföldön? Pl. miért nem lehetett az építkezés idejére idehívni forgatni a Discovery-t?
Azért, mert akkor nem csak a balhék miatt emlegetnék kicsiny országunkat?

Zsiráfovics Zsiráf 2009.11.25. 19:44:52

@iii: Közben rátaláltam még egy fontos érvre, amit valahogy elfelejtenek kommunikálni.
"Keletebbre a Duna és a Gemenci erdő, nyugatabbra a Mecsek miatt nem vihették a sztráda nyomvonalát. Szekszárdtól Pécsig az M6-os összesen négy alagútpárral (Bátaszék alagút, Geresd alagút, Baranya alagút, Véménd alagút) és kilenc nagyobb híddal épülhet meg. A hidak közül nyolc viadukt, a kilencedik a Sió-csatorna fölött épülhet."

asmodean 2009.11.25. 20:01:33

@Zsir@f:
Gondolod, hogy a discoveryn kellett volna reklámozni az idiótizmust, hogy ne csak lokálisan legyen röhögés rajta? :)))

asmodean 2009.11.25. 20:02:35

@Zsir@f:

Ennél van egy még sokkal fontosabb érv amit ugyan csak elfelejtettek kommunikálni az építők: így többet lehet lenyúlni.

Csillagszemű Juhász 2009.11.25. 20:44:47

@jozicsenko: most akkor fel vagy háborodva, vagy csak az a baj, hogy nem te lopod a pénzt?

szmoker (Homo Trollicus) 2009.11.25. 23:06:11

Ilyenért normálisabb országokban halálbüntetés jár.

Denimm 2009.11.25. 23:10:04

az utolsó kép láttán tisztára tériszonyom lett :-) ez nem is domb, ez maga a magyar Everest.

Mourinho már nem a király 2009.11.26. 07:53:00

@Zsir@f: a Discovery-t?
Bruhahaha :D:D:D:D
Hát ez a nap hozzászólása esküszöm. A nagy katasztrófák műsorba tényleg beférne végülis.

2009.11.26. 08:19:30

@Zsir@f: Köszönöm a választ, én elfogadom, bár azért továbbra is felmerül bennem néhány kérdés, de ezt hagyjuk. Kérdés viszont, hogy a megrendelő vagy az építtető képviselői miért nem állnak elő és magyarázzák ezt el? Miért hagyják, hogy a nép itt röhögjön a magyar Mount Everesten?

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2009.11.26. 08:32:58

Valami emberke, akinek a tervét nem fogadták el az M6-ra, azt mondta, hogy az övé olcsóbb lett vona. (Ó, én náczi, szóval olcsóbb lett volna) Ő azt mondta, hogy nem tervezett be sem viaduktot, sem alagutat, egyszerűen kevesebb földmunkával, ugyanezen a nyomvonalon, meg lehetett volna oldani. 3-4 m magasságú föld elmozgatása nem kerül annyiba, mint alagutat fúrni a löszbe.

albino combino 2009.11.26. 12:27:21

üdv.
nagyon hülyének ne nézzetek, de lenne egy ötletem (illetve a világ értelmesebb feléről - minden ami nem MO. - származik). Ha van egy dombom + van egy völgyem akkor nem azt csinálom, hogy a dombot átfúrom, a völgyre pedig hidat építek, hanem fogom a redvás dombot és beledúrom a völgybe. jó-jó ez így egyszerű, meg hipp-hopp megvan meg occó, ezért nem alkalmazzák -> occó ergó nem lehet sokat lenyúlni.

albino combino 2009.11.26. 12:28:00

áh bakker most látom h már @Ásómaci: is ellőtte ezt a poént. nem baj.

albino combino 2009.11.26. 12:38:06

de most komolyan - nem lehetne ezzel valami turista csalogató dolgot összehozni. ilyen vidámpark szerűségre gondoltam. idejön a külföldi meglátja a MŰVET és cirka 4-6 órán keresztül röhögne ezeken az istenbarma magyarokon.
amúgy nem volt senki az építők meg a jómunkásemberek között aki azt mondta volna h ez így hülyeség? vagy ott mindenkinek mindegy volt.
"Józsi bakker há' nem monták h itten hegyet ke' mászni. Jóvammá Béla ennyi pízér megéri. Na dobj egy sört mer' mán úgy szédülök, hogy nem bírok kapaszkodni a lapátnyélbe"
még valami (csak hogy jóóó hosszú legyen a komment) - az mekkora poén lett volna ha valaki egy este stikában egy dózerrel eltünteti a munkások elől a hegyet. reggel mi lapátolás ment volna mire összehordanak annyit hogy ne látszon majd ki az alagút teteje.
uhuhúúúh - még egy (bocs de pörgök most - majd valaki rendszerezi ezt a sok hülyeségemet és kiadjuk könyvben, ha más nem anyám venne egy példányt). olyat nem lehetne hogy közbeszerzésben (hogyan máshogy!) LEFEDNÉNK az autópályákat. nyilván azért mennek tönkre 1-2 év alatt (máshol csak olyan 10x annyi ideig bírják kb. mind1) mert MO földrajzi fekvése miatt sokat süt rájuk a nap. Ha lefedjük akkor nem megy majd tönkre. neeem?

albino combino 2009.11.26. 12:38:49

3 a magyar igazság
4. a ráadás

Kravver 2009.11.26. 12:47:07

@zero: "Én az első magyar 1 eurós hátéra verném " - ha nő nincs jó a szamár is? fene a perverziódat!

@iii: "Miért hagyják, hogy a nép itt röhögjön" - nocsak, ti vagytok itt harmincan a nép? rotfl

Zsiráfovics Zsiráf 2009.11.26. 20:49:15

@Anthony - awkward silence:
"A nagy katasztrófák műsorba tényleg beférne végülis."
Szerintem te funkcionális analfabéta lehetsz, ezért megpróbálom egyszerűbben.
Maga az építmény a szakmabeliek véleménye szerint is nagyon jó lett. Az én véleményem szerint azért lett volna jó például a Discovery-ben megmutatni, hogy inkább erről beszéljenek külföldön. Persze ez lehetne más egyéb média is.

Zsiráfovics Zsiráf 2009.11.26. 20:58:03

@iii: "Köszönöm a választ, én elfogadom, bár azért továbbra is felmerül bennem néhány kérdés, de ezt hagyjuk."
Milyen kérdések? Ha tudok, szívesen válaszolok rá.

"Kérdés viszont, hogy a megrendelő vagy az építtető képviselői miért nem állnak elő és magyarázzák ezt el?"
Ezt én is nagyon hiányolom. Persze nem csak ebben az esetben.
Úgy tűnik, hogy ez a magyar "elit" betegsége hosszú évek, évtizedek óta. Valahogy sosem törődnek avval, vajon a mezei polgárok értik-e az épp aktuális döntéseket, tudnak-e azonosulni azokkal?

abandi 2009.11.26. 21:28:06

@Zsir@f:
Ha jól emlékszem:
A Főmterv(?) egy olcsóbb megoldást javasolt, erre az Államiak beperelték a céget.
Amúgy kerekedik a dolog...

ravaluf 2009.11.27. 06:23:40

index.hu/kulfold/2009/11/26/orizetben_a_horvat_autopalyakezelo_vezetoi/

Bakker, mi ehhez képest pár alagút, hozzá tartozó hegy nélkül? És még ők a Balkán, B+. Nem hölgyeim és uraim, a Balkán Budapesten kezdődik, és Bukarestben végződik.

redriot77 2009.11.27. 09:04:17

Még mindig nem fogom fel miért volt szükség oda alagutakat és hidakat építeni. M1 érdi emelkedő? M3 gödöllői kapaszkodó? És ezek akkor épültek, amikor a kocsik zöme negyven lóerős Skodákból meg 25 lóerős Trabantokból meg hasonlókból állt. Még ezek is fel tudtak menni azokon az emelkedőkön.

Most meg az autópályaforgalom kétharmadát céges Ford Mondeók és Passatok alkotják, kétezres turbódízellel, plusz béemvék, ódik amik még erősebbek. A kamionok is 3-400 lóerősek minimum, az IFÁk kikoptak az utakról. Ha a húsz évvel ezelőtti kocsik felbírtak menni az akkori emelkedőkön, akkor a mai sokkal erősebb járműveknek miért kell alagút és híd egy homokbucka leküzdéséhez?

Egyszerűen hazugság, hogy ott minden híd és alagút építése elkerülhetetlen volt.

pecs2010 2009.11.27. 22:18:51

Kedves blogíró és kommentezők!

Megígérték, hogy megÉPÍTIK az alagutat az M6-oshoz.
Senki se mondta, vagy emelte ki, hogy ezeket az alagutakat FÚRNI kell :DD
Szóval meg lettek építve,

Fogalmi zavar van. :))))))

snorbi 2009.11.29. 17:06:30

Így sokkal szebb repcsiből a tájkép. Igazából a teljes utat a föld alatt kellene elvezetni...

süti beállítások módosítása