Skip to content


       Szűrés lista

Mikor a rendőr ránéz

A cinizmus csúcsa, vagy egy újabb mélypont?


"A strasbourgi bíróság elfogadta azt a kérelmezői álláspontot, hogy a vörös csillag nyilvános használata politikai véleménynyilvánításnak tekintendő. A bíróság megállapította, hogy a vörös csillag sokrétű jelentéstartalommal bír. Egyes jelképek által megjelenített eszmék propagálásának tilalma elfogadható lehet demokratikus társadalmakban, azonban az adott szimbólum használatának általános tiltása a szólásszabadság aránytalan korlátozását jelenti."


A magyar törvények szerint önkényuralmi jelképnek minősülő vörös csillagot ki lehet tűzni, de fekete nadrágban, fehér ingben nem mehetünk ki az utcára? 

Hát mindenki megbolondult ebben az országban?

Minek kell mártírt csinálni a Jobbikból / Magyar Gárdából? Ha a kutya sem foglalkozna velük, egy belterjes kis társaság lenne, akik szeretnek sorban állni, meg riadóláncot szervezni ... de két éve őrjöng teljes ballib oldal, a kormány, média, nincs nap Jobbik/Gárda hír nélkül, meg is lehet nézni, hogy meddig sikerült feltornászni őket.

A magyar demokrácia huszadik évében betiltanak ruhadarabokat ... tényleg nem értem. És hogy kik? A demokrácia, a szólás és véleményszabadság, a tolerancia és liberalizmus fennkölt bajnokai!

Mi lesz, hogyha kitalálják, hogy az Új Magyar Gárda új egyenruhája a farmernadrág és kötött pulcsi lesz? Azt is betiltják?
Most akkor nem lehet az utcán Levi's sapkát viselni?

A legkegyetlenebb persze most is Draskovics igazságügyi miniszter volt:


"Arra a felvetésre, hogyan lehet eldönteni, mely öltözék hasonlít a Magyar Gárda egyenruhájához, Draskovics azt mondta: aki ha ránéznek, úgy néz ki, mint egy, a Magyar Gárdához tartozó személy, azzal szemben a rendőrnek el kell járnia. És majd ha adott esetben bíróság elé kerül az ügy, kiderül, a rendőr jól döntött-e.

Az igazságügyi miniszter egyébként úgy vélte, a most hozott rendelkezés kiállja majd az alkotmányosság próbáját."


A rendőr, aki gyorstalpalón kapta meg a kiképzést, ne döntsön már ránézésre, ha szabad kérnem ... Egyáltalán, honnan kellene tudnia, hogy amire ránéz, az milyen ruha, esetleg milyen szervezetnek az egyenruhája, az a szervezet be van-e tiltva vagy sem? Van egy lista minden rendőrnél a betiltott szervezetekről? Meg egy másik lista a betiltott ruhadarabokról? Honnan kellene ilyet tudnia egy mezei járőrnek?

Nem kellene a rendőröknek mással foglalkozniuk? Hogy mondjuk legyen minden mocskos aluljáróban napi 24 órában rendőrjárőr? Meg ne legyen minden sarkon a koldusmaffia által odahelyezett szerencsétlen koldus? Hogy ne verjenek agyon fényes nappal?

Az pedig, hogy ha esetleg tévedett, és megbírságolt mondjuk egy egész néptánccsoportot, majd a bíróság eldönti évekkel később, a cinizmus csúcsa.

Ez olyan, mintha elmész a boltba, veszel 1 kg porcukrot, hazafelé meg elkap a kommandó kábítószer-birtoklásáért ... ja, bocsi, majd a bíróság eldönti, hogy a rendőr jól döntött-e ...

Draskovics, takarodj már végre az egész bandával együtt!
 

laspalmas:

Az első akció már meg is volt, Verók István elvitette Gyenge Zsolt exfideszes, jelenleg jobbikos képviselőt az önkormányzati ülésről, mert gárdás ruhában ment be.

Címkék: politika gárda

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr581553558

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eszkep 2009.11.26. 13:08:19

Ha jól emlékszem, még az "átkosban" sem kellett arra figyelnünk, mit veszünk fel... Na, most ezt is elérkezett. Vigyázzatok, fehér ing, fekete nadrág mellénnyel veszélyes! Lehet, hogy már ma haza sem érünk, mert a ruházatunk miatt "elvisznek"...

albino combino 2009.11.26. 13:08:28

zseniális. egyre jobban szeretem ezt az országot...

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.11.26. 13:10:54

Hátbazdmeg! A polgármester elviteti a jobbikos képviselőt!!!!!
De konkrétan mi a gárdaegyenruha?????
Ilyen alapon az összes biztonságiőrt el lehetne vitetni!! :D:D:D

albino combino 2009.11.26. 13:10:57

valahol írta valaki, hogy a gárdának csili-vili színes szoknyákban nagy kalapban susogós naciban kellene mászkálnia. hátha azt is be tiltják. bennem ugyanis inkább az ilyen viseletek keltenek félelmet és megbotránkozást. (a kipát nem mondom mer' az mán náczista-antiszemita komment lenne - olyat meg itt nem szabad)

kamasuka 2009.11.26. 13:11:27

Még 5 hónap. Utána ezek a percemberek - remélem - minimum börtönben végzik, élükön Gyurcsóktánnyal, és a Drazsé-Rótss-Kókadt trióval.

modellmaker 2009.11.26. 13:13:17

Megismétlem önmagam:

Fegyverbe!

Ez már abszurdisztán csúcsa basszák meg... :| És ha bakancs, fekete nadrág, fehér ing, fekete mellény, amin NINCS oroszlán kombóban megyek ki az utcára, akkor a rendőr RÁNÉZÉSRE megbüntet, utána meg a bíróságon kártérítést kapok, mert bebizonyítom, hogy közöm nincs a Magyar Gárdához???? Józan, paraszti ésszel felfoghatatlan!

binike 2009.11.26. 13:15:50

nemsokára az jön hogyy árgus szemekkel nézik hogy a Jobbik vezetői milyen ruhában vannak vagy hogy a Gárda tagok milyen ruhába mennek dolgozni és betiltják azokat is. De nekem erről az volt az első gondolatom amikor a Csinibabába a körzeti megbízott mondja a fiatalnak hogy " ...eridj borbélyhoz mert hosszú a hajad". Szocik, volt kommunisták nem tudnak kibújni a bőrükből. Most rasszízmuist kiálltva az emberi szabadságjogok érdekében cenzúráznak. Ez is kommunizmus csak demokráciának hívják.

modellmaker 2009.11.26. 13:16:00

@Aradebil: nem pont ilyenre gondoltam...

kacce 2009.11.26. 13:16:51

"A strasbourgi bíróság elfogadta azt a kérelmezői álláspontot, hogy a vörös csillag nyilvános használata politikai véleménynyilvánításnak tekintendő."

Szoval ha Heineken-t iszok, akkor komcsi vagyok? :D

Taktikai Atompingvin 2009.11.26. 13:18:07

Remélem az ortodox zsidókat és a cigányzenészeket is bevarrják. Legalább az egész világ jót röhöghetne.....

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2009.11.26. 13:18:35

Hiába no, Verók egy törvénytisztelő és azt betarttató ember, ezt itt is láthatjátok:
vastagbor.blog.hu/2009/01/21/verok_terezvaros :)

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2009.11.26. 13:21:08

szánalom....

amúgy mi van akkor, ha bakancs-fekete nadrág-fehér ing-fekete mellény kombóban, vöröscsillagos sört kortyolgatok? 8)

Tapmancs 2009.11.26. 13:21:15

Itt volna az ideje a vastagbőr-könyvnek, nem? Még a választások előtt, különben nem lesz értelme. Karácsony már elúszott. Hogy a széles nípek is tudomást szerezzenek mindenről.

Potyoló 2009.11.26. 13:21:29

Szép ez a Verókos sztori a végén.

Az az ember vezettet el rendőrökkel egy képviselőt, aki ellen Hunvaldhoz hasonló ingatlan panamák miatt nyomoz az ügyészség, s akinek hála a milliárdokat élő Andrássy úti paloták néhány 10 vagy 100 millióért kerültek haverok/üzletfelek/elvtársak/közel keleti felvásárlók tulajdonába?!

Bazz, Drazsét meg Verókot össze kéne zárni 50 évre egy cellába, nulla kaja, aztán győzzön a jobb elvárás.

eszkep 2009.11.26. 13:24:24

Ezt érdemes megnézni:

bama.hu/baranya/kozelet/jobbik-a-harmadik-272203

A szavazás az érdekes...
Lehet szavazni!

albino combino 2009.11.26. 13:27:36

az is szép lesz majd mikor évzárókor sokszáz diákot bebasznak majd a rabomobilokba meg a néptáncosokat fogdossák majd össze sorban.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.26. 13:27:50

@kacce: nem! csak jó az ízlésed :))))

bazze, komolyan, én ezt kipróbálom. úgy is fel kellene újítani a ruhatáramat (fekete naci, bakancs, fehér ing úgy is van otthon), veszek egy fekete mellényt...

esetleg valamit fehérrel rávakarok a hátára.

ha bejön, és elvisznek, gazdag leszek!!! csak egy jó ügyvéd, és csillagászati kártérítést szedek le a sün!-ökről...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.11.26. 13:28:06

@Tapmancs:

Gondoltam rá, hogy egy pdf-be megcsinálom, "Vastagbőr évkönyv 2009"

Rwindx 2009.11.26. 13:29:53

Köszi Zero!
Kicsit elöntötte az agyam a düh, de ez nem volt odavaló. Ha velem történt volna közvetlenül, akkor igen. És ez a post alkalmasabb lett volna rá.

Yogi 2009.11.26. 13:30:24

"....de fekete nadrágban, fehér ingben nem mehetünk ki az utcára?"

Úristen, most aztán az összes pincér retteghet!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.26. 13:30:35

OFF!

Remélem azért a SÜN!ök a fényképen látható szürke "kisteherautót" megbüntették!

LÁTHATÓAN szabálytalanul parkol! Skandallum! A sofőr nyilvános KIVÉGZÉSÉT KÖVETELEM! :)

Szakaly Gyorgy · http://szakalygy.uw.hu/index.html 2009.11.26. 13:32:31

Törvényben kellene szabályozni, hogy a kisnyúlon kell-e sapkának lennie vagy nem-e. Akkor kell-e megverni a draskovics pribékeknek, ha van rajta sapka vagy ha nem-e! És akkor még nem is szóltam a füstszűrőről...
Kár, hogy arra már nem futja a mélyen (nem magasan) tisztelt törvényalkotók energiájából, leleményességéből, hogy olyan jogszabályokat is hozzanak, amivel meg lehet akadályozni, hogy a közpénzek 30%-át elmutyizzák.

Tapmancs 2009.11.26. 13:33:03

@zero: vagy: "Vádirat" :)

Amúgy hajrá, hadd terjedjen el minél jobban a választások előtt.

picur3ka 2009.11.26. 13:34:06

@Tapmancs:

TomBobb biztos tud egy kiadot...

Tündér_Lala 2009.11.26. 13:34:29

Mi történik, ha a gárda egyenruhára (oroszlán nélkül) rátűzök egy vöröscsillagot. A rendőr nem mer elvinni, mert a főnökei becsukják.

nyugatioldal 2009.11.26. 13:35:10

Maxim álisan egyet értek a posttal: két dolgot kellene csinálni: nem foglalkozni a Gárdával, illetve rendet. A rend nem megy. Ez a baj. Ha nincs ok, nincs okozat sem... (ez a Verók még szabad lábon van? www.hirszerzo.hu/cikk.terezvarosi_ingatlanugy_verok_istvan_is_gyanusitott.94751.html)

rolika 2009.11.26. 13:36:21

Ez már olyan szinten abszurd, hogy nem is találok szavakat.

"aki ha ránéznek, úgy néz ki, mint egy, a Magyar Gárdához tartozó személy, azzal szemben a rendőrnek el kell járnia"
Bazmeg! BAZMEG!!! BAZZMMEEEGGG!!!!!
Akkor a kurvákat miért nem viszik el a főútvonalak mellől??! Mert szerintem kurvára úgy néznek ki, mint a kurvák...
De mondok még jobbat: el tudjátok képzelni ugyanezt a választ arra a kérdésre, hogy MIRŐL ISMERHETŐ FEL EGY CIGÁNY?!!

Nyíltan, a látszatra sem ügyelve, mindenkit tök hülyének nézve sárba tiporják a magyarokat, a magyarságot.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.11.26. 13:38:07

Ha megyek fellépésre, engem is elvisznek? fekete naci fehér ing, mellény, kalap, ez van tiltva nem? és drazsé rámnéz, és má visznek is..? Amúgy, ez milyen törvény, hogy " Ha én ránézésre úgy döntök" hábazmeg, ezt nem hiszem már el...és ezt engedik? A jó kurva életbe , most akkor ki is a náczi-fasiszta, diktátor, félelemkeltő? A magyar a saját hazájában már nem élhet félelem nélkül, mert a fényes nappal agyonverik az utcán, ha táncolni megy, elviszi a rendőr, hábazzeg, ez ám a demokrácia basszátok meg a kurva anyátokat, rohadt geci állat fasszopó gennyedék mocsok politikusok

rolika 2009.11.26. 13:38:08

@zero: Hajrá, szépen, egybefogva szétküldhető a mailing list-re :-))) Hadd okuljon a nép a választások előtt.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.11.26. 13:38:39

@Seduxen: Hát a fehér furgon sem hiszem, hogy jó helyen áll!!!! :))))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.26. 13:40:16

@Noname Cowboy: jogos! nem vagy te véletlenül SÜN! ??!?!

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.11.26. 13:40:26

@rolika: Én is erre a mailing listre gondoltam. Gyorsabban terjed mint a malackór!

f.m.j. 2009.11.26. 13:41:29

Az ő olvasatukban bizonyára nem a fekete nadrág-fehér ing kombi"náci"ó veri ki a biztosítékot, hanem ezen ruhadarabok mögöttes tartalma, a hozzá társított szellemiség, hiszen mellénnyel, oroszlánnal együtt már tisztára a hitleri rendszert jelenti, annak minden borzalmával, és emberellenességével...
a menetelés, a kockaagyak összetartása, az egyszerre mozdulás rossz emlékeket hívnak életre.

Amúgy ez, 2009-ben nagyon röhejes nekem, de biztos csak azért, mert nem éltem egyik elnyomásban sem. De én hiszem, hogy egyik terror sem visszakúszni, és újra tombolni, ill. az egyiknek még a végvonaglásait látni (kicsit hosszú már, de közel a vége, vagyis .. nem hiszek már abban, hogy egyszer ezeknek a draskovicsoknak vége lesz.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.26. 13:43:47

@Noname Cowboy: nem baszdmeg! Béla, nem tisztáztuk a múltkor, hogy a 'szomszéd szobából' kommentelek? Ugyanaz az operatív tisztünk, te hülye!! :)))))

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.11.26. 13:45:53

@Seduxen: A picsába! Húh basszameg. Hülye vagyok-e vagy csak SÜN?? :)

drkovax 2009.11.26. 13:46:28

Meg vagytok lepve ?
Az ingatlanadót is úgy kellene fizetni ... Pontosabban a bevallás ellenőrzése történhet így: ha az adóellenőr ránéz a házra és úgy látja, hogy az szerinte adóköteles (30Mft+1ft), akkor bünti, ha úgy látja, ránézésre, hogy csak 30Mft-1ft, akkor OK.
Bár az ötvenezres bírság a drazsé-dress-code megsértésért, már összegszerűen is vetekszik az ingatlanadóval ... Jut is eszembe, Hofi: hogy ezeknek honnan futja akkora üres telekre ... a fejükben.

Roltii 2009.11.26. 13:46:41

egyébként ilyenkor kéne olyasmi összefogás mint a sláger és danubius esetén. Holnap menjen mindenki fekete naci+fehér ing+fekete mellény kombóba az utcán, esetleg valami satyival a fején. Vagy csak kezdjünk el minden cigány zenészt feljelenteni...Szép álom..
Nem véletlenül nem itt forgatták a V for Vendettát, itt senki nem hinné el, hogy az emberek utcára mennek bármiért...

Tapmancs 2009.11.26. 13:46:47

kuruc.info/r/6/51117/

"Na végre: levélben tiltakozott Bajnainál az öltözködés alapján való rendőri zaklatás miatt az Európa Tanács emberi jogi biztosa"

Katt...

rolika 2009.11.26. 13:48:46

@mókusfüles bukósisak: "a menetelés, a kockaagyak összetartása, az egyszerre mozdulás rossz emlékeket hívnak életre"
Tegyük fel, hogy egyetértek egy társadalmi szervezet betiltásával (nem teszem), akkor legalább ezt a feltételt még beiktatnám a sünök algoritmusába:
IF fekete+fehér+mellény AND alakzat+menetelés THEN go to jail ELSE leave alone :-)))
Magyarul: basszák már meg, egy szál fickó kire-mire veszélyes egymagában?

Hetfield 2009.11.26. 13:50:53

Nagyon egyszerű, holnaptól a gárdisták öltözzenek úgy, mint a politikusok! Aztán tiltsák be azt is!

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.11.26. 13:51:03

@mókusfüles bukósisak: nekem meg lassan az országot teljesen kizsákmányoló, a kormánnyal egyet nem értőket elnyomó rendszer juttatja eszembe a hitleri rendszert,,és nem a jobbik meg a gárda . Amúgy tök egyszerű a képlet: egy jól működő gazdaságban nincs szüksége az embernek a jobboldalra, pláne nem a szélsőre, ezt ők maguk generálták a hozzá nem értésükkel, az elbaszott "politikájukkal". Most egyék meg, amit főztek. És jó lenne már, ha hagynák, hogy döntsünk arról, mi melyik pártot szeretnénk.

picur3ka 2009.11.26. 13:51:03

Meg a rendorok is gyanus oltozekben vannak ezen a kepen, nem csak a Gyenge kepviselo.

@rolika:

Hulye!!!!!!!!

Tündér_Lala 2009.11.26. 13:52:37

@rolika: Ha alakzatban vannak, a sünök nem csinálnak semmit, mert nincs aki megvédje őket. :)

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.11.26. 13:58:09

Gyerekek, ezt a draskovicsot verje agyon már valaki.

Ezeknek fogalmunk nincs egy jogállamról. Egy üveg tejet sem bíznék rájuk. És a sok barom KÉTSZER szavazta meg ezeket.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.26. 14:00:30

@Tapmancs: bazz, pedig már azt hittem, hogy... oszt kiderült, hogy dehooooogy...

rolika 2009.11.26. 14:00:47

@molnibalage:
"Ezeknek fogalmunk nincs egy jogállamról."
Persze, hogy nincs. Diktatúra kiszolgálóiból vedlettek át felkent demokratává.

Hetfield 2009.11.26. 14:01:25

Bázze, még jobbat tudok!! Ne egyenruhája legyen a gárdának, hanem húzzanak a fejükre egy maszkot, amit drazsé fejéről mintáztak! Na arra mondhatják majd hogy félelmet kelt :-))))

Prakt! 2009.11.26. 14:02:18

@Hetfield: És azt nyugodtan betilthatnák :D

f.m.j. 2009.11.26. 14:02:39

@*roma integrátor*(L42):

Tegnap a Bolgárba betelefonált egy fickó, nagyon jó volt. Azt kezdte fejtegetni, hogy felejtsük már el, hogy az NSDAP jobboldali volt, mert a fenéket. Hiszen a neve is nemzetszocialista munkáspárt volt. Jobboldalon sosem csináltak diktatúrákat, mert az a baloldal eszköze. Tehát a hitleri Németo. is egy baloldali diktatúra volt... Gyuri bácsi meg csak hápogott, olyan jót nevettem, még ha leegyszerüsítette is a fickó a dolgot, és most még én is, mert nem tudom azt a negyedórát híven visszaadni.
Minden politikust utálok, és megvetek, és őrjítő ez a tehetetlenség, és az egyre nagyobb pesszimizmus, hogy sosem lesz vége... :(

xanax · http://bennyhillifier.com/?id=CVTFxYMhwiA 2009.11.26. 14:02:54

OFF
Már szinte olvasom, pedig még meg sem jelent: "a pécsi lövöldöző szélsőséges nézeteket vallott és rendszeres résztvevője volt különböző jobboldali megmozdulásoknak..."
ON

f.m.j. 2009.11.26. 14:06:25

@xanax:

jó, de akkor miért nem a cigánysoron lövöldözött? (Úristen miket írkálok itten? :))

eszkep 2009.11.26. 14:06:50

@mókusfüles bukósisak: a betelefonálónak teljesen igaza van, a náciozmus nem "szélsőjobb", hanem "szélsőbal" (ha már a magyar megfogalmazásokat használjuk).

ermi50xn6j2 (törölt) 2009.11.26. 14:07:17

Temetés nyáron az Őrségben, ott ahol még az áttelepült székelyek utódai őrzik temetési szokásaikat. Fekete nadrág, fekete csizma, fehér ing, fekete mellény. Bejelentés. Kiszáll a droid had viszik az egész temetési menet férfiait, a halottal együtt, -mert ő is úgy van öltöztetve-, hogy a kapafogad hullna ki csak úgy ránézésre mocsok, szemét drazsé!

eszkep 2009.11.26. 14:08:42

@mókusfüles bukósisak: Pffff... És szerintem még fehér inged is van otthon a szekrényben, de talán még fekete nadrág is...

hoplita 2009.11.26. 14:11:03

Ez semmi, hogy verók elvitette Gyengét.
Majd ha verók elvtársat viszik, mert a terézvárosi buli van olyan kaliberű, mint hunvald erzsébetvárosija.....az ziher.:))

Grafithuszar 2009.11.26. 14:13:51

Basszus de jó hogy már nem vagyok Gimnazista. Ugyanis abban a gimiben ahol tanultam, az ünnepi egyenruha:
-Fekete Nadrág
-Fehér ing
-fekete mellény

Hmmm így belegondolva lehet keresnem kéne valami ballagási képet amin vagyunk vagy 200-an a "gárda egyenruhába", aztán poénből feljelenteni Drazsénál hogy "Náci iskola, ahol gárdistákat nevelnek" :)

f.m.j. 2009.11.26. 14:17:12

@hoplita:

egyébként azt lehet tudni, hogy eddig miért nem vitték el a Verókot? Csak rá kell nézni arra a rókaképére, én egyből látom, hogy bűnös

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2009.11.26. 14:19:18

@Roltii: pedig egy parlamentrobbantás itt is elkéne, lehetőleg akkor, amikor épp teli van az ülésterem... na jó, az épület drága, szép, stb..., szóval én megelégszem pár hektoliter ideggázzal a szellőztetőjébe.

(Mellesleg most azt írja ki a blogmotor, hogy hiba történt, ha ez most dupla, akkor azért van.)

Sandokohn, a maláji jiddis. (törölt) 2009.11.26. 14:20:00

na gyerekek /főleg belvárosban lakók/
a többi kohn mindig rendezett sorokban közelíti meg a zsinagógát /áldassék Jahve/. amikor ezt meglátjátok, rohanás a nyilvános fülkéhez, 107 felhiv, a magyar gárda megtámadta a zsinagógát, ezután hivni vmi tv-t. Hátradől, röhög, amikor a sok kohn-t viszik a rabomobilban...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.26. 14:21:23

@xanax: na látod, ez TUTI!

Sőt! Magyar Gárda tag volt, és a Jobbik területi listáján készült indulni.

Lakásában Mein Kampf kötetet, és faschiszta jelképeket is találtak!

(Jegyzetel hadnagy? Sok dolguk lesz még, vigye az embereit, és dologra!)

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.11.26. 14:23:12

Ez a legjobb mód arra, hogy kb. öt perc múlva mindenki gárdás "egyenruhában" masírozzon az utcán.
Vagy pont ez a cél? Bizonyítani, hogy az már megint tízmillió fasiszta országa? Esetleg végre kitör egy jó kis haddelhadd, és ezért el lehet halasztani a választásokat? Vag ybe eleht hívni a baráti Szovjetúniót rendetcsinálni?
Mi a faszt csinálnak már ezek? Utolsó lehetetükkel még jól szétbasznak mindent, amit csak lehet?
Miféle undorító, aljas, senkiházi viselkedés ez? Komolyan, egy hisztis óvodás nem csinál ilyeneket.

Tapmancs 2009.11.26. 14:25:11

@Seduxen: hehe, tudtam hogy valaki megszívja, de hogy pont Te... :D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.26. 14:28:08

@Tapmancs: bazzze, kurucos link? Hogy a picsába ne néztem volna meg... Így még inkább aljas volt ez részedről :)))

esef 2009.11.26. 14:33:03

A fekete bőrkabátot mikor tiltják be? Vagy a barna/szürke szövetkabátot?

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.11.26. 14:34:03

@Tündér_Lala: És ha Gárda ruházathoz hasonlóban az utcára vonulunk "Éljen Gordi, éljen a Párt!" skandálása közben, akkor kit visznek el?
Vagy ugynaez "Le a faszizmussal! Vesszenek a faszista kutyák!" kiabálása közepette?
Ez már mekkora performansz lenne...
SÜN!ök csak néznének, mint hal a szatyorban, most mi legyen főnök?

f.m.j. 2009.11.26. 14:34:32

A Gyenge Zsolt egyébként az a fickó volt, aki segítette egy bérlőnek (valami bárfélét bérelt ott), hogy kirobbanjon valami bérházzal kapcsolatos lenyúlás? A lakóknak nem is ajánlották fel az elővételi jogot, hanem jó politikus szokás szerint kiárulták szaré-hugyé' a szép kis bérházat?
Mert akkor értem Verók elvtárs ellenérzéseit a jobbikos csóka iránt :)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.11.26. 14:35:35

Ööööö, Veróknak nem a sitten kellene ülnie panama miatt?

hoplita 2009.11.26. 14:42:00

@mókusfüles bukósisak:
Tuggya a fene.....meg a sündőrség-ügyészség....
Állítólag még nem olyan régen vizsgálódnak, csak mostanság jutott a tudomásukra a huncutkodás.
Ennek azért némileg ellentmond az a tény, hogy az ingatlanbulikról én már 2004 környékén hallottam és csak úgy, hogy dolgoztam egy-két helyen a kerületben.
Nagy dolognak nem állítanám be, a kerület hajléktalanok is erről regéltek......de hát, mint tuggyuk a (i)gazságszolgáltatásunk nem mindig van képben.:))

hoplita 2009.11.26. 14:46:41

@mókusfüles bukósisak:
De-de..... a Jókai tér sarki háza, amely az Andrássyról van számozva.
Eltapsolták egy belgának - ez biztos igazi belga volt :D - 150 milláért, a független értékbecslő meg olyan jó 9 nullásra értékelte.
Ettől még ő viteti el a jobbikos képviselőt......jól van ez, csináljátok csak, hadd gyűljön a harag, én drukkolok.

dr. Grünwald Ottó · http://zikkajl.inda.hu 2009.11.26. 14:52:18

2 óra után Gyenge Zsoltot kiengedték, de egyelőre még nem hoztak határozatot, hivatkozva a rendelet frissességére. A rendőrség elkezdte értelmezi az új szabályt, amelyben az szerepel, hogy nyilvános rendezvényen nem lehet megjelenni gárdaegyenruhában vagy ahhoz hasonló öltözetben. A rendőrség az ügyészséghez fordult, hogy értelmezzék a rendelet szövegét. Tisztázni szeretnék ugyanis: az önkormányzati testületi ülés nyilvános rendezvénynek minősül-e, illetve mi számít "gárdaegyenruhának vagy ahhoz hasonló öltözetnek".

NO COMMENT. VAGYIS DE! A KURVA ANYÁTOK SÜNÖK!

Agyalap 2009.11.26. 14:53:52

Azért ez már a 60-as éveket idézi...

Mindenesetre nem iszom több Heinekent, mert randa vörös csillag van rajta.

szmoker (Homo Trollicus) 2009.11.26. 14:54:08

Verocchio még MINDIG sazabadlábon van?
Baszki ilyen palikat Kínában gyorsított per után kivégeznek!

f.m.j. 2009.11.26. 14:54:48

@dr. Grünwald Ottó:

de főleg a veróknak, meg a hozzá hasonszőrűeknek

Marcellusca 2009.11.26. 14:56:55

Elmennek a jó ...... !!!!!!!!!!!!!!!!
Most akkor oda kell figyelnem, hogy a fekete dzsekimet véletlenül se vegyem fel a fekete farmeremhez?
Mert majd csak évek múlva, rabosításomat követően fog kiderülni (dönti el a bíróság), hogy nem volt jogos a rendőr intézkedése?
Ismerve a magyar nyilvántartásokat és közerkölcsöket, addig (és még utána is) meg leszek bélyegezve, hogy szemétnáczifasisztajobbikosgárdista vagyok.
Holott épp csak ezt volt kedvem felvenni.

Kapják be az összes f.................!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Agyalap 2009.11.26. 15:01:52

@dr. Grünwald Ottó: Ha valaki fejbever egy baseball ütővel, nem az ütőt fogom szidni...
Maradnék a Draskovics monnyonle! formulánál. Vagy az egész bagázs menjen az anyjába? Még nem döntöttem.

hoplita 2009.11.26. 15:03:53

@Marcellusca:
Szabálysértés, nem rabosíthatnak, ahhoz minimum vétség kell.........az ujjlenyomat vétellel és sztárfotózással jár.
Bűncselekménynél kiegészül DNS mintavétellel.
Én csak tudom, hidd el..:))))))

purga · http://horrormirror.blog.hu 2009.11.26. 15:08:44

Amúgy a vörös csillagra visszatérve: vajon a strassbourgi bíróság is így vélekedik a horogkeresztről? Amúgy kurva jó, hogy olyanok ítélik meg a vörös csillag politikai értelmezését, ahol sohasem volt kommunizmus...
A ruha ügyben pedig lassan eljutunk odáig, hogy már azt is letartóztathatják, aki kiejti, vagy leírja a betiltott szervezet nevét. Amúgy ha lenne eszük, akkor öltönybe rakatnák a legújabb magyar gárdát, kíváncsi vagyok, azt is betiltanák-e:D
Megnézném a politikusokat pólóban nyilatkozni:D

Homeoffice 2009.11.26. 15:10:26

Ez azért derék.
Hogy a fenébe öltözzek ezentúl, amikor a ruháim 70 %a fekete...
Rohadékok

dr. Grünwald Ottó · http://zikkajl.inda.hu 2009.11.26. 15:11:38

@Agyalap: DE ezek élvezetből csinálják. a rendőri vezetés nagyrésze Draskovicsék emberei, akik politikai utasításokat hajtanak végre. mégis mit gondolsz okt. 23.-án mi a faszért rugdostak csoportosan földön felkő embereket? számukra ezeknek a parancsoknak a végrehajtása személyes ügy, s nem csupán hivatali kötelesség.

Kartal (rezervált) 2009.11.26. 15:12:56

Ehhez mit szólnának az elvtársak vajon?
"A strasbourgi bíróság elfogadta azt a kérelmezői álláspontot, hogy a szvasztika nyilvános használata politikai/vallási véleménynyilvánításnak tekintendő. A bíróság megállapította, hogy a szvasztika sokrétű jelentéstartalommal bír. Egyes jelképek által megjelenített eszmék propagálásának tilalma elfogadható lehet demokratikus társadalmakban, azonban az adott szimbólum használatának általános tiltása a szólásszabadság aránytalan korlátozását jelenti."
Szvasztika: hu.wikipedia.org/wiki/Szvasztika

És most szeretném hallani azokat a hangokat, melyek szerint van esélyük a választási győzelemre a posztkomcsiknak. Ezek után?
Egyébként meg a gárda-komplexusos kurva anyukat!

@DexterMorgan78/Séfbácsi: Ülj le fiam, naiv vagy, de nagyon.
@Marcellusca: eddig nem volt fekete mellényem, de most már veszek egyet :))))
@esef: jó hogy mondod, előszedem hosszú fekete bőrkabátom, a haver ha meglát benne csak úgy hív, hogy Herr Flick :DDD

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.11.26. 15:15:50

@dr. Grünwald Ottó:
Vannak normális rendőrök hidd el, már csak a nagy számok törvénye miatt is. Hallok olyanokat hogy mondtam havernak hogy bazdmeg jegyzetelj még egy évig aztán kiadjuk könyvbe és nem kell csinálnod ezt szart:)

z666 2009.11.26. 15:16:00

@binike: "Ez is kommunizmus csak demokráciának hívják. "
Fején találtad a szöget: Mindkettő zsidó találmány, mindkettő hatalmas hazugságokra épül, mindkettőben a zsidók és a hozzájuk csapódó gazemberek birtokolják a hatalmat, csak kissé más eszközöket használnak. Bár most már egyre jobban hasonlítanak egymásra...

dr. Grünwald Ottó · http://zikkajl.inda.hu 2009.11.26. 15:17:37

@DexterMorgan78/Séfbácsi: ezt én nem vitatom. itt a vezetésről van szó. a kisember oda megy intézkedni, ahova küldik.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.11.26. 15:17:59

@DexterMorgan78/Séfbácsi:
Persze haver nem közrendőr. Okt 23-án ő is szívta könnygázt rendesen, miközben fideszes politikusok mellé ki voltak állítva.

donat85 2009.11.26. 15:21:14

Sziasztok!
Gondoltam egy merészet: mi lenne, ha a gárda kitalálná, hogy mától új egyenruhát vezet be:
férfiaknak öltöny, nőknek kosztüm. Ez azt jelenti, hogy holnaptól elviszik az összes politikust is a rendőrök (mert ők általában ilyen ruhákban vannak)???

Kartal (rezervált) 2009.11.26. 15:22:30

@Gunther: nekem is. Ősztől tavaszig az öltözetem bakancs, fekete farmer, fekete kabát, fekete pulóver... bár Levis sapkám nincs, de ahogy nézem nem is kell. Elvisznek így is.
@Tapmancs: komolyan má mingyá sírok! Szegény romák! Ingyen kapnak házat, mindent, soron kívül felveszik őket a közigazgatásba, tisztára nyalják nekik még a va..... szóval el vannak ám nyomva! Meg szegény zsidók! Na ők aztán hogy el vannak nyomva, amint nem akar pénteken-szombaton dolgozni, a versenyszférában szóba se akarnak állni velük, mindenféle mondvacsinált okokkal, hogy teljesíteni is kell, meg ilyenek... áh! Jöjjön inkább a fasizmus, azzal legalább tudja az ember hányadán áll!

hoplita 2009.11.26. 15:22:54

@dr. Grünwald Ottó:
Nana.....nem oda megy.
Oda megy, ahová akar.
Nem adok felmentést, nem muszáj falsúroló, faszkalap ávósnak elmenni és amelyikben van szemernyi tisztesség már nincs is köztük.
Ja, hogy a meló büdös...?
Akkor mennyen, oszt csináljon magának kistestvért...!!!!!
A.C.A.B.

pagocs 2009.11.26. 15:25:34

Ez a draskovics nem akarná hirtelen felindulásból magára ölteni az öngyilkos osztag egyenruháját és harci kedvét?

dr. Grünwald Ottó · http://zikkajl.inda.hu 2009.11.26. 15:26:13

@hoplita: maradjuk annyiban, hogy nincs mindenki olyan szerencsés helyzetben, hogy maga dönt a saját sorsáról. akit otthon vár 3 gyerek az nem fogja otthagyni a munkahelyét csak azért mert utálja a draskovics pofáját. szívja a fogát, de megcsinálja. a pénz nagy úr.

reKorrekt 2009.11.26. 15:27:27

A legszebb az lesz hogy a cigányok majd sorra jelentgetik fel a nekik nem tetsző magyarokat ha hasonló ruhában lesznek... figyeljétek meg... pont mint az átkosban. Kurvajó...

z666 2009.11.26. 15:33:21

@Noname Cowboy: "Hülye vagyok-e vagy csak SÜN??"
Azok nem szinonímák? :)

hoplita 2009.11.26. 15:44:41

@dr. Grünwald Ottó:
Ne nekem magyarázd......engem is 3 gyerek vár itthon, mégsem AZON az oldalon vagyok egy tüntetésen, vajon miért...????
Gondolod az én családom nem pénzből él....????
Ócska kifogások ezek cimbora, semmi másra nem jók, csak hogy ideiglanesen vagy végleg lenyugtassa az esetleges háborgó lelkiismeretet.
Az ember előtt mindig két választás van; az IGEN és a NEM.
Csak enni meg szarni muszáj, a többit már Te választod.
Én így húztam le eddig több mint 40 évet és ehhez tartom magam az elkövetkezőkben is...ha a Jóisten is megsegít.

dr. Grünwald Ottó · http://zikkajl.inda.hu 2009.11.26. 15:58:18

@hoplita: na jólvan rendesen a torkomnak ugrottál pedig szerintem találnál magadnak ezen az oldalon jópár tőlem kevésbé szélsőséges embert is. szóval relax.

hoplita 2009.11.26. 16:08:47

@dr. Grünwald Ottó:
Á, dehogy ugrottam....de ha úgy gondolod, hogy igen, akkor sztornó.:)
Csak tudod annyiszor hallottam már ezt a "dehátnekemisélnemkellvalamibőlmegmileszacsaláddal" érvet és mentegetőzést, hogy könnyen berágok rá.....
Tudod, ezzel védekeztek a kis piti besúgók a 80-as években, ezzel a munkahelyi spiclik, a szaros adóellenőröktől kezdve a szadista rebaszosokig bezárólag.
Nagyon tele ezzel a tököm, mert roppant hamis......és ha nem gondolja végig konzekvensen az ember, be is dől neki.

z666 2009.11.26. 16:11:17

Video a mai esetről:
kuruc.info/r/2/51112/

Asszem, ha beszabadulnék egy ilyen ülésre, kisebb tömegmészárlást hajtanék végre puszta kézzel, pedig nem küzdősportolok....(az ilyen gerinctelen csúszómászok ellen elég lenne a harag, ami fűt)

Marcellusca 2009.11.26. 16:17:45

@hoplita: Kösz!
Most qrwára "megnyugtattál". :)
De az adataimat felveszik és a fene se tudja, hogy hogy kezelik.

@Kartal (a dühös): Ezzel én is így vagyok. :)
Dafke veszek egyet. :)
És még sz@rni is abban megyek. :D

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.11.26. 16:20:26

@dr. Grünwald Ottó: Pontosan ezért működnek olyan jól a langymeleg diktatúrák. Adj az embereknek annyit, hogy legyen veszítenivalójuk, vegyél el tőlük mindent, amire büszkék lehetnek, és bármit megtehetsz velük. Nem szabad ilyen lusta, megyek-amerre-az-ár-visz amőbaszerű fos alakká válni. Ember vagy, bazmeg, nem valami birka.
Ez hülyeség, ez a jaj, csak a gyerekemnek legyen mit enni, megteszek mindent, nagyságosúr, csak ne üssön!-hozzáállás.
Pontosan ellenkezőleg.
Csak a tökös alakok viszik valamire, a többiek maradnak a vályúnál röfögni.

hoplita 2009.11.26. 16:22:42

@Marcellusca:
Felveszik.....na és?
Dugják fel maguknak.
Mit gondolsz, nekem már hányszor felvették?
Na bumm, bekaphatják.
Kis túlzással már egy egész estét betöltő film és hangfelvételük van rólam.:)))))
Igaz, engem nem tudnak kirúgatni a munkahelyemről.....egyébiránt meg jöhetnek a se..emre lyuknak.:))

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.11.26. 16:28:09

@z666: Azért azt jó látni, hogy TÉNYLEG fosnak a gárdista egyenruhától.
A megélhetési rettegők saját csapdájukba esnek: telenyomják a méditát arról, hogy mitől kell félni, aztán egyszercsak már ők is elhiszik.
Fogalom nélküli, szerencsétlen, nevetséges pojácák.
Szánalmas, szánalmas, szánalmas.

xanax · http://bennyhillifier.com/?id=CVTFxYMhwiA 2009.11.26. 16:45:27

@z666: A videó elején az a felháborodott kopasz úriember a "Magyar Gárda menjen innen ki" és az "akkor vegye le az egyenruháját és öltözzön emberi ruhába" megjegyzésekkel tökéletes lett volna első célpontnak, nem? :)

vitrinpista (törölt) 2009.11.26. 16:54:00

Verók megijedt, hogy a fasisztamellényes majd jól megholokausztolja őtet.
Neki ez a gyenge pontja
www.youtube.com/watch?v=f3v9tUfrexA

szmoker (Homo Trollicus) 2009.11.26. 17:21:35

@blas: Soha nem is volt nekik. Gerinctelen, eszetlen, kontraszelektált szutyok az összes, egytől egyig. Mit gondolsz, miért politikusok?

tudi 2009.11.26. 17:28:43

A vörös csillag szabad, akkor a horogkereszt is ennyi erővel. Szerintem a gárda meg maradjon ennél a ruhánál, de tegyenek kipát a fejükre, na akkor elvinné e őket a rendőr.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2009.11.26. 17:52:32

@szmoker: De kurvajól megélnek belőle...,MINDEN eszközt bevetnek ,hogy ez így is maradjon,deszánalmas...értékek,elvek,pehhh minek az

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2009.11.26. 18:15:30

hétvégén a rendőrök öltözete is necces lesz ám: fekete bőrdzseki, alatta fehér ing és a fejen valami egyensapka... hozzá fekete farmer és fekete félcipő. ki őrzi az őrzőket, tibikém?

PikkPakk 2009.11.26. 18:45:59

vettem gárda sapkát, elmentem sétálni és a rendőr rám se nézet....a kurva anyját nem nézek ki GÁRDISTÁNAK???? ezért feljelenthetem?

reKorrekt 2009.11.26. 18:49:26

www.youtube.com/watch?v=RSpsIIeTtjc&feature=player_embedded

Nem tudja valaki hogy 1:53-tól ki az a kopasz arrogáns mocsok aki pofázik?

reKorrekt 2009.11.26. 18:50:17

Ja, a videó címe amúgy: Jobbik TV - Szolidaritás a Gárdával - előállították a Jobbikos képviselőt

Spiritmonger 2009.11.26. 19:22:44

@hoplita: DNs csak akkor, ha az ügyben kiszabható bünti több lehet, mint 5 év letöltendő

Spiritmonger 2009.11.26. 19:27:58

@vitrinpista: ez a szó, a "megholokausztolja" egyszerűen gyönyörű, visszatér benne a 90-es évek hangulata a "megmarketingezni" szóval, mint az mlm rendszerek csodája, illetve hitelessé teszi azon holokamu beszámo9lókat, miszerint 3 alkalommal is elgázosították, de túlélte!

abandi 2009.11.26. 19:33:04

"Az első akció már meg is volt, Verók István elvitette Gyenge Zsolt exfideszes, jelenleg jobbikos képviselőt az önkormányzati ülésről, mert gárdás ruhában ment be."

Alakul, ez basszák meg!
Remélem izrájél gyermekei kiadják a verókot ...egy kis unga-bungára.
Utána termászetesen: lmpvs.

Meleardil Eressea Iluvadan 2009.11.26. 19:51:04

"Ha a kutya sem foglalkozna velük, egy belterjes kis társaság lenne, akik szeretnek sorban állni, meg riadóláncot szervezni." Nos, az angolkoros neniked, az! :P
Azt hiszed, nekem nem lenne jobb dolgom ennel? Ot percre gondolkozz el, vajon mire jo a garda. Azert segitek is: Peldaul arra, hogy az elmult ket evben a kozbeszed reszeve tettek korabban melyen elhalgatott, sot, szabalyosan tiltott dolgokat, mint amilyen teszem azt a ciganybunozes. Ezen kivul a Garda celpont. Elvalasztja a sz*rt a majtol. Aki kritikatlanul, gyulolkodve frocsog rajuk, azt rohadtul nem erdekli sem Magyarorszag, sem annak barmely problemaja, ideertve a demokraciat es a jogrendet. Erre legjobb pelda ez a legutobbi kormanyrendelet (mert ez NEM torveny).
Senki nem penzeli a gardistakat, es senki nem tamogatja. Hacsak nem szamitod tamogatasnak az "eljen a garda" kialtasokat egy rendezvenyen, mielott vegignezik, ahogy elviszik a gardistakat a rendorok. Nemcsak hogy ingyen, de kizarolag sajat zsebbol aldozva allnak ki masokert, sokszor testi epseguket es egzisztenciajukat kockaztatva. Persze a liberalis ertekrend szerint a fotelforradalmarok es a szajkaratesok az igazi demokratak. Nekem azonban nem az effele alszent, onigazolo gyavasag a kovetendo pelda.
Valami allami megmondoember birta azt belerofogni a mikrofonba, hogy "a gardaval az a baj, hogy reszt kovetel az allami eroszakmonopoliumbol". Meg a lapostetuvel vastagon dekoralt, sapkoros, repedtsarku anyukad, az!
Amikor Galgagyorkon a putrisok felgyujtottak egy dolgozo cigany hazat, a rendorok azt mondtak, nem tudnak sajnos vedelmet biztositani. Mire is a cigany hivta a gardat. Senki, egyetlen gardita sem berzenkedett, hogy ciganyt mennenk vedeni. Sot, inkabb az volt a hozzaallas, hogy "ez mar mekkora poen!" Es a garda nem ment be a faluba. Az orszagos kapitany felhivta a rendorkapitanyt, es elmondta neki, hogy ha a rendorok nem mennek be rendet tenni, akkor a garda fog. A rendor azt kerte, hogy varjunk kicsit, igyekszik segiteni. Nemsoka tobb mint szaz rendvedelmis volt uton. A garda vart. Amikor a rendorok valoban rendet tettek, az orszagos riadot lefujtak, es a gardistak mind hazamentek. Ha a rendorok intezkedtek volna zsarolas nelkul is, akkor egy gardista sem lett volna a kornyeken.
Ha az orszagban minden rendben lenne, es a rendorseg is azt tenne, ami a dolga, akkor a garda nem lenne mas, mint a jobbik diszorsege, es nem is lenne szaz-ketszaz embernel tobb tagja.

vitrinpista (törölt) 2009.11.26. 19:51:42

@Spiritmonger: én meg azon gondolkodtam el, hogy mennyire helyes vajon, hogy külön szavak vannak egyeseknek a népük körében elkövetett népirtásra, vagy az ellenük irányuló gyűlöletre... Lehetne csak simán zsidó-genocídium (mint ahogyan volt örmény/kambodzsai(belga-kongói genodídium) holokauszt helyett, vagy zsidó-ellenesség (á lá horvát/szerb/orosz/lengyel/német/magyar-ellenesség) antiszemitizmus helyett. Vagy úgy oda veszne a megkülönböztető attribútum ?

fokabacsi 2009.11.26. 19:58:01

@szmoker: mert ha teljesítményt kellene felmutatni, akkor éhen pusztulnának . betiltanak egy olyan szervezetet amelyik azon kívül, hogy " Nézett" senkit nem bántott !! Egy ujjal sem Viszont tudathasadásos üldözési mániás fogyatékkal élők, akik a Tv-n magyarok nyilallását vizionálják, rendeletet hoznak , ki milyen ruhában mászkálhat.EZÉRT VOLT ROPPANT SÜRGŐS BECSUKNI AZ OPNI-t

abandi 2009.11.26. 20:09:28

@fokabacsi:
A huszonhárom éves elsős egyemista.... lövészklub tagsággal..., kissé zavart tudatállapottal...
És nem cigányt ölt...

2009.11.26. 20:33:11

Hát, ez szerintem is szánalmas... bezzeg a régi szép időkben bárkit minden különösebb ok nélkül előállíthatott a rendőr/csendőr, ha úgy látta jónak. Féltek is tőle. Aztán jött a nagy demokrácija, és megvonták tőle ezt a jogot, bekorlátozták hogy csak ekkor meg akkor... most meg nem merik belátni, hogy ez hülyeség volt, aztán kétségbeesetten próbálnak most valami gumiszabályt kiizzadni, hogy a kecske is jóllakjék meg a káposzta is megmaradjon.
Ami meg a vörös csillagot illeti, szerintem igazán túlzás amit csinálnak. Ha Moszkvában ott lehet a Kreml tetején, meg az összes rohadt heineken sörön rajta lehet, nem értem, miért pont magyarsztánban ne lehetne kitűzni. Azért, mert néhány vén horthystának nem tetszik? Ki nem szarja le őket? Az meg külön vicces, hogy a csillag az nem, de Rákosi meg Sztálin minden további nélkül ott mosolyoghat a régiségboltok kirakatában. Az nem önkényuralmi jelkép, csak a csillag? :)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.11.26. 20:36:58

@Sörömpőőr: Szia szupermen,jövő heti lottószámokat megadnád?:))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.11.26. 20:40:01

Ahogy elnézem Zero bevadult egy kicsit.:))

abandi 2009.11.26. 20:40:03

@Sörömpőőr:
Azért túlzásokba ne essünk.
Én az egyszerű önbíráskodást támogatom. Máma már ma van....

System failure. :) 2009.11.26. 20:45:16

@Meleardil Eressea Iluvadan:
Összeült pár rettegő alak és hozott egy rendeletet, ami ha jól tudom 3 törvénybe ütközik.
A politikai nézetemet NÉZETÜNKET mikor akarják majd BETILTANI???
Ha eljön az idő megkapja a Jobbik és CSAKIS A JOBBIK az ixemet...

szabogyula 2009.11.26. 20:45:56

OFF
Nyakam rá , újabb pár ezer milliárdos " üzlet "
nol.hu/gazdasag/nem_ereszti_makot_a_solyom
/nem azért mert kommenteltem / . Szemtanui lehetünk ahogy ismét elszalasztunk valamit ...
" Hogyan lehet jó kommunikációval bagatellizálni valamit "
Szép csendben majd jön ott a gáz ...Fogadjunk !

abandi 2009.11.26. 20:47:50

@System failure. :):
Bokroslajos magához is szól majd.
Ne habozzon!

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.26. 21:07:42

@Sörömpőőr: Tudod mit? Felőlem ragassz a feneked egyik féltekéjére egy vörös csillagot, a másikra meg egy horogkeresztet. Így kiegyensúlyozott.
Ha szted a vén horthystákat zavarja a vörös csillag, senki mást, akkor a horogkereszt szerinted meg csak vén holokausztosokat zavar? Minden rendben, ugye? Egy-egy.

reKorrekt 2009.11.26. 21:12:37

index.hu/belfold/hirek/2009/11/26/baloldali_mozgalmat_indit_szili_katalin/

Bazmeg, pofám leszakad, ilyen tényleg nincs!
"Szövetség a Jövőért Mozgalom"
"Szakítás a múlttal, hitelesség és újjászervezés"

picur3ka 2009.11.26. 21:17:49

@reKorrekt:

En ezt udvozlom, minel jobban daraboljak magukat, annal job masnak, csak mint a szadesszel, pezsgore! Hadd osztodjanak! Tiz partra, mind kap 2% szavazatot, s egy se jut be!

reKorrekt 2009.11.26. 21:20:12

@picur3ka: Nem elég, mert 1%-ig kapnak állami támogatást :)

picur3ka 2009.11.26. 21:24:34

@dr. Grünwald Ottó:

Mindenki torkanak ugrik Hop, tobb az izma es indulata, mint amennyit gondolkodna elotte, de azert tiszteljuk, mert elvetemeult harcosokra is szukseg van.

picur3ka 2009.11.26. 21:26:12

@reKorrekt:

Ha nem jutnanak be valami csoda folytan, az nekem tobb mint eleg lenne.

Bit Rot 2009.11.26. 21:34:22

Elképzelem a sztorit:

Tárcsázás, 107... (4-5 perc alatt fel is veszik általában).
- Halló, Rendőrség!
- Jó napot, X.Y. vagyok és itt áll egy ember előttem, aki fehér inget és fekete mellényt visel, rajta egy árpádsávos címerrel, gárdistának néz ki!
- Rendben, azonnal megyünk, és lecsukjuk. Mondja csak a címet?

abandi 2009.11.26. 21:40:44

@Viktus:
Nem.
Ez egyszerű helybeni érdekütköztetés.

{*} (törölt) 2009.11.26. 21:41:34

Jó vastag kártérítést kap majd az adófizetők pénzéből.

abandi 2009.11.26. 21:58:49

@Thequila Lingam:
Ami a következő kormány lopási alapját terheli.
De az ngyen megfélemlítés nagy üzlet...!
Főleg, ha maradunk...

hoplita 2009.11.26. 22:03:40

@picur3ka:
Miről beszélsz?
Lófaszt ugrok.....de amire reagálni kell, arra kell.:))

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.26. 22:46:37

@hoplita:
Én higgadtnak tartalak. A tetejében harcos vagy, hát ha kard ki, akkor kard ki, nem? Ne hagyd magad, különben másért se tudnál küzdeni! Én mindenesetre felnézek rád.

Ouaid (törölt) 2009.11.26. 23:16:15

Komolyan nem lehet értelmes törvényeket hozni? Vagy ezek itt mind megbuktak jogból? Vagy direkt írnak vicces szövegeket, hogy bekerüljenek a világ jogászainak figyelmébe? Vagy hogy a fenébe lehet ezt már megint kimagyarázni?

suski 2009.11.26. 23:17:49

jelentem, a rendőrségnek a gárdaruha-elemzésen kívül vannak egyéb, társadalmilag hasznos tevékenységei is: vidéken szőlőhegyről hazabicikliző bácsikat szondáztatnak és bírságolnak. Ez most komoly, nem lehet részegen biciklizni vagy ez vmi álrendőrség volt?

abandi 2009.11.26. 23:26:49

@suski:
"...nem lehet részegen biciklizni ..."
Nem lehet.
A pénzbehajtásra mennek. A sok tízen-húszon éves törpegeci másra nem jó.

kulalak 2009.11.27. 00:49:42

Zero, gratulalok. Kb. ot masodperccel a hir olvasasa utan pont a voros csillag ugrott be. Hogy a francba lehetseges ez??? A ruhadarab tiltasa agyrem! A legantidemokratikusabb lerohanas az elmult ket evben a maszop-szadesz reszerol. Ha az ok megszuntetesen faradoznanak ennyi erovel mar reg menok lennenek. Igy igazi valojuk mutatkozik meg. Felnek, mert a masiknak igaza van. Uramisten, hogy mi lesz itt.

Szent László Hadosztály 2009.11.27. 02:26:24

Annak idején Szovjetunióban, az észtek nem járhattak kék pulóverben, fekete nadrágban egyszerre, ugyanis az a nemzet zászlójuk színeivel egyezett meg.
Kérdés:
- Ha ezentúl bármilyen, pl. közl. szabálysértést követek el, előállítanak?!
S még valami, ha a Pókharapónak az Új MG = a régi MG-vel, akkor nekem a Rendőrség = ÁVH-val.
1945 után senki ne hivatkozzon a "parancsra tettem"-re!

Aptyuka 02 2009.11.27. 03:06:16

Drazsé eltakarodik az egész bandával együtt!

Arra a felvetésre, hogyan lehet eldönteni, mely egyén hasonlít a MSZMP – MSZP - Tolvaj Libsik fizimiskájához, azt mondjuk: aki ha ránéznek, úgy néz ki, mint egy komcsi, azzal szemben eljárunk. És majd ha adott esetben bíróság elé kerül az ügy, kiderül, jól döntöttünk-e.
Egyébként úgy véljük, ez a rendelkezés kiállja majd az – új – alkotmányosság próbáját. Oszt’ jó napot!

molaris 2009.11.27. 08:34:04

Mi lenne, ha a Gárda a fekete- fehér egyenruhát szivárványszínűre cserélné?
Szerintem két legyet ütnének egy csapásra.:):)

redriot77 2009.11.27. 09:16:39

Láttam tegnap reggel Drazsét az m1-en, mikor előadta ezt az egyenruhás témát. Az interjú végén a riporter megkérdezte arról, hogy egyesek szerint a hatóságoknak nyilván kellene tartani a bűnelkövetők etnikai hovatartozását.

Drazsé szemei erre kidülledtek, a szemöldöke a homloka közepére szaladt fel, és vmi ilyesmiket mondott:
"A hatóság nem tudja megítélni, és nem ítélheti meg hogy ki milyen etnikai csoporthoz tartozik! Ezt csak az adott személy nyilatkozata határozhatja meg, hogy ő minek tartja magát! Isten óvja meg attól Magyarországot hogy ilyen nyilvántartásokat végezzenek!"

No, sikerült megint egy fasza kis kettős mércét alkotni, gratulálok. A rendőr a ruházat egyéni és megítélése alapján eljárhat az állampolgár ellen, teljesen szubjektív módon azonnal bűnözőnek nyilváníthatja.

A cigány bűnözőkről meg nem lehet megállapítani hogy cigányok voltak, a mindenki számára teljesen egyértelmű és azonnal felismerhető rassz-jegyek ellenére sem. (Bőrszín, arcforma, mozgás, beszéd akcentusa és még estig sorolhatnám)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.27. 09:29:40

@redriot77: én tegnap este kúrtam fel az agyamat drazsén. (tudom, minek nézem). ugye rohanvást lement - hillerhaverral együtt - Pécsre "tájékozódni", és ha már ott volt, nyilatkozott is egy okosat.

Olyan tipikusan drazsés "rácsodálkozó" fejjel ecsetelte, hogy a tegnapi eset rávilágított arra, hogy felül kell vizsgálni, hogy a fegyvertartási szabályok megfelelőek -e, vagy kell -e rajtuk változtatni. Két kérdést én feltettem volna neki:
1: Miért egy ilyen tragédia kell ahhoz, hogy ráébredjenek a döntéshozók arra, hogy - adott esetben - elavultak -e a fegyvertartási szabályok (az csak mellékes, hogy - bocsánat a kifejezésért - "várható" volt egy ilyen tragédia, kb minden második ojrópai országban történt már ilyen, miért gondoltuk, hogy mi kimaradhatunk ebből?
2: Ki a kurva anyátok kormányoz immár 8 kibaszott éve, te nyomorult? Úgy állt, meg nyilatkozott ott, mintha valami kibaszott kívülálló lenne...

esef 2009.11.27. 09:33:06

@Szent László Hadosztály:
Hát nem is tudom. Nekem Horn Gyula jelenlegi szociáldemokrata ránézésre azonos a Horn Gyula nevű egykori kommunista pufajkással, a Gyurcsány Ferenc jelenlegi szociáldemokrata ránézésre azonos a Gyurcsány Ferenc nevű egykori kommunista KISZ-vezetővel, a Lendvai Ildikó jelenlegi szociáldemokrata ránézésre azonos a Lendvai Ildikó egykori kommunista cenzorral... Soroljam még?

esef 2009.11.27. 09:34:19

@Seduxen:
Drazsé liberalizálja a fegyvertartást:
- Az kaphat fegyvert, akinek ÉN engedélyezem! Aki meg engedély nélkül tart fegyvert az terrorista, van rá bizonyítékunk!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.27. 09:38:35

@esef: ja, ez teljesen egyértelmű, hogy ezt a megmagyarázhatatlan tragédiát a saját kis mocskos céljaikra fogják felhasználni...

esef 2009.11.27. 09:40:20

@redriot77:
Lehet-e egy gárdista olyan bátor (nagy arc), hogy ha előállítják, akkor őszintén bevallja, hogy ő ortodox zsidó? Mert neki akkorra érett be az identitása. (mint Tasnádinak a börtönben...) ... és elkezdené az antiszemitázást, hogy őt azért bántják, mert a tradícióknak megfelelően öltözködik. Mert ugyebár ha a származást nem szabad nézni, akkor lehet ortodox zsidó is gárdista. Kicsit necces, de miért is ne? Akkor mit tenne Drazsé? Gyártana olyan bizonyítékot, hogy az ortodox zsidók mind gárdisták? Vagy a gárdisták mind ortodox zsidók?

esef 2009.11.27. 09:42:14

@Seduxen:
Nem tudom , azt hiszem, ezen a blogon kommentelte valaki, hogy Drazsé biztos faji alapú terrorizmusról fog beszélni az esettel kapcsolatban.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.27. 09:55:55

@esef: faji alapú terrorizmus? wtf????

S.O.A. 2009.11.27. 09:57:42

@esef: ez egy díjnyertes komment! Ezzel kéne a reggeli műsorok SMS falát szétoffolni, miközben a patkány drazsé meg társai fröcsögnek...

Karvaly 2009.11.27. 09:58:09

@ostoba 8o: Csak szólok, hogy időközben Hajdúnánás mellett feltártak egy gázmezőt, (a makóinak valami 10%-ára becsülik a készletet - 10 évnyi hazai gázfogyasztás ezekszerint), már folyik a kitermelés, mégis csak a makói sikertelenségről van szó.
Ha jól sejtem, Hajdúnánáson is _csak_ a bányajáradékot kapja az állam (5-10%)
Tényleg, esetleg egy cikk erről? :)

Karvaly 2009.11.27. 10:05:03

@Ouaid: tényleg nevetséges, amit itt előadnak törvénykezés címén. Először a _TASZ_ szerint tarthatatlan érvelés mentén betiltottak egy jogszerúen működő szervezetet, majd a "betiltott szervezet" volt tagjait megmozdulásokon azzal vádolják, hogy a "betiltott" szervezet nevében cselekszik (holott szerintem egyikőjük sem mondta, hogy "én itt most a Magyar Gérda egyesületet képviselem", vagy Új Magyar Gárdát mondtak, vagy gárdát, szóval ez sem áll), most meg már az a fehér ing/fekete mellény is elég szerintük ahhoz, hogy a "betiltott szervezetet képviselje"
Nagyon rázzák ezek a pofonfát, mert ilyen tényleg még a Kádár korszakban sem volt.

Marcellusca 2009.11.27. 10:12:49

@Seduxen: Nálam nem ez b@szta ki igazából a biztosítékot.
Szerintem most is szigorúak a szabályok, nem ezen kellene változtatni, hanem (mint a KRESZ-nél is) a meglévőket SZIGORÚAN betartatni.
Amitől felforr az agyvizem az a fityiszes megnyilvánulás.
Nemtom melyik p.csfej nyilatkozott, de mindjárt arra utalt, eme szerencsétlen helyzetet kihasználva (aminek köze nincs a mondandójához), hogy a kormány .....és a közbiztonság .... et cetera.
Rohadjon meg, hogy egy idióta lövöldözését, egy ártatlan halálát is képes ilyen célokra kiforgatni!

Marcellusca 2009.11.27. 10:14:17

@esef: Úgy, úgy!
De ő maga, egyszemélyben fogja eldönteni.
Mer' nagy ám a veszély!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.27. 10:23:46

@Marcellusca: abszolút jogos, nem ugrik be melyik féreg nyilatkozott, de a belem kifordult nekem is...

Hogy még ebben a helyzetben is a "kormány nem védi meg a zembereket" mantrát tudja nyomatni... Hányás...

Marcellusca 2009.11.27. 10:45:11

@Seduxen: Az a'!
Már a fotója hányinger keltő.
Meg sem kell szólalnia.

redriot77 2009.11.27. 11:00:18

@Marcellusca: "Rohadjon meg, hogy egy idióta lövöldözését, egy ártatlan halálát is képes ilyen célokra kiforgatni!"

Így van! Az elmúlt évek kormányzása olyan volt amilyen, de lassan már azt is Gyurcsányra és Bajnaira fogják, hogy esik az eső. Ez az agynélküli acsarkodás, vicsorgás, morgás, mindenre azonnal az kontrázás számomra nagyon visszataszító. Mint a hülyegyerekek, komolyan mondom.

Én úgy érzem, hogy az első két év Fidesz-kormányzás másról sem fog szólni, csak hogy tragikus állapotban van az államháztartás, hogy üres a kassza, hogy a gonosz Gyurbajnai mindent ellopott, stb. Ez lesz az üzemanyag az első két évre. A harmadik év faszveréssel fog eltelni, a negyedikben meg pénzszórás hogy bebiztosítsák magukat még négy évre.

Ne nekem legyen igazam: kormányozzanak eredményesen, az ország érdekeit figyelembe véve, de egy tipikus Szíjjártó-rinya után vhogy mindig aggódni kezdek.

Marcellusca 2009.11.27. 11:04:56

@redriot77: Én is attól félek.
Válság meg üres a kassza meg a maszop meg .....

Áááááááááááááá, ne is beszéljünk róla, mert mingyá rá köll gyúttanom! :)))

S.O.A. 2009.11.27. 11:06:41

Megint jön a hiszti, hogy a fegyvertartási szabályokat felül kell vizsgálni... a felülvizsgálattal még nem lenne baj, de mindnféle átgondolatlan szigorításra semmi szükség...
UGYANIS! A lőfegyverrel elkövetett bűncselekmények közül elképesztően keveset követnek el engedéllyel tartott lőfegyverrel... gyakorlatilag az illegálisan szerzett fegyverekkel lődöznek. Ha szigorítják a fegyverhez jutás lehetőségét, attól semmi nem fog változni a bűnügyi statisztikákban. Drazsénak ez persze nem jut el az agyáig. Ha szigorítanak, akkor az a fegyvert önvédelemre haszálókra lesz hatással, és kicsi esélyt látok, hogy a mentálisan labilisek kiszűrését segítené...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.27. 11:12:34

@Milánka84 {Demokraták, ÉBRESZTŐ!}: történetesen a tegnapi lövöldöző - tudomásom szerint - engedéllyel tartotta a Parabellumot. Valami pécsi lövészklubnak is tagja...

Marcellusca 2009.11.27. 11:14:17

@Milánka84 {Demokraták, ÉBRESZTŐ!}: Pontosan.
De ez őket nem érdekli. A lényeg, hogy megint "intézkedtek" valamit.

Marcellusca 2009.11.27. 11:15:50

@Seduxen: A Para 9mm-es és a híradásokban '22-es sportpisztolyról volt szó.
A kettő nem ugyanaz.
Nagyon nem!

S.O.A. 2009.11.27. 11:18:09

@Seduxen: Igen, igazad van. Lehet, hogy tök hülyén hangzzik, de most kb ő a "maradék 1 %". Ez persze senkit nem vigasztal azok közül, akik éppen érintettek... de a statisztikát is érdemes lenne előkeresnie valakinek!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.27. 11:23:49

@Marcellusca: látod ezt én is furcsálltam. Mert az egyik híradásban 22.es kaliberű pisztolyról volt szó, megint másikban meg Paráról. Vagy lehet, hogy engedéllyel tartja a Parabellumot, de nem azzal lövöldözött? faszsetuggya

@Milánka84 {Demokraták, ÉBRESZTŐ!}: Gyanús, hogy igen, ő a "maradék", de ettől még ez jó alap lesz az efftásaknak a "szigorításra".

Arra azért kíváncsi lennék, hogy a fegyvertartási engedélyhez - gondolom - kell pszichológiai vizsgálat is, nem? Azt időről-időre meg kell "hosszabbítani", vagy egyszer kiadják, oszt jónapot? Abszolút laikusként kérdezem...

Marcellusca 2009.11.27. 11:28:29

@Seduxen: Jól látod.
Mármint, hogy mennyire pontosak és hihetőek (ebben is) a híradások.
Meg azt is, hogy van pszichikai alkalmassági is. Előtte biztosan.
A hosszabbításhoz szükséges orvosin már nem biztos.
És, akkor ne fogjunk bele a felelősség kérdésébe! :)

S.O.A. 2009.11.27. 11:33:04

@Marcellusca: intézkedhetnek a nagyokosok bármit, sajnos a világon sehol se tudják igazából elejét venni az ilyesminek... Aki nagyon akar, hozzájuthat fegyferhez, és az iskolában/egyetemen nekiállhat vele ámokfutni. Azt meg felejtük el, hogy minden portán fegyver detektoros biztonsági szekuricsik lesznek...

picur3ka 2009.11.27. 11:36:31

@Marcellusca:

Mer', tan nem igy van? Esetleg almodjuk, hogy mindent elkotyavetyeltek mar meg szetloptak?

picur3ka 2009.11.27. 11:38:35

@picur3ka:

En jobban tartok a maszop szadesz hirtelen tamadt onkritikajatol es hogy hanyan fogjak azt beszoppantani. Lesz meg itt aranyeso, meg jo tavaszi idojaras addigra. Januartol 4% folotti nyugdij emelessel inditunk, a krizis alapbol meg mar sokan kaptak.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.27. 11:42:23

@picur3ka: halkan teszem hozzá, hogy az utolsó (?) bástyájukat (?) is igyekeznek védeni:

januártól NEM emelkednek a béjkávé viteldíjai.
1: na persze, majd emelkednek februártól, vagy
2: kúrjunk ki a leendő fityeszes közgyűléssel, kezdhessenek ők egy kis tarifaemeléssel...

Marcellusca 2009.11.27. 11:43:08

@picur3ka: Nem azt mondom, hogy nem így van.
Mert így van. Sajnos.
Arra céloztam, hogy majd mindig erre fognak hivatkozni.

És, igen!
A maszop osztogatást is sokan be fogják venni.
Sajnos!

Marcellusca 2009.11.27. 11:48:23

@Seduxen: Ja, ja!

Közben meg reggel hallom, hogy "spórol" a béjkávé és buszjáratokat akar megszüntetni, csomó embert kirúgni.
A szakszervezet ismét sztrájkkal fenyeget.

De a manageri fizetésekről nem volt szó.

picur3ka 2009.11.27. 11:52:34

@Seduxen:

Szerintem ez a vilagos taktikai iranyvonal, mindent lefognak hivni a valsztasokra es elott.

@Marcellusca:

A mutyiban mindenki szerint rengeteg penz van. Hogyan lehet ezt a rendszert a gyakorlatban felszamolni, az a nagy koltoi kerdes. Mikor mindenkinek van egy komaja valahol, ah, nagyon nehez lesz:

mandiner.hu/cikk/atlagon_feluli_korrupcio

hoplita 2009.11.27. 11:56:17

@Seduxen:
Én azon kúrtam fel az agyam, hogy úgymond szigorítani kell a fegyvertartást...
Ezen?????
Szigorítani???
A briteket nem tekintve nálunk kilógóan szigorú a fegyvertartás...ááááááá!!!!
Ezen nem is baszom tovább az agyam...
Kénytelen vagyok azt mondani neked, hogy ebbe ne nyilatkozz, mert azt hiszem nem vagy otthon a témában.
Hétköznapi halandó már igy sem nagyon jut legálisan lőfegyverhez, önvédelmihez meg pláne.
Miközben az illegális fegyverkereskedelem virágzik, az egyik legjövedelmezőbb "iparág" a narkó, a kurva éa a cigi biznisz után-mellett.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.11.27. 11:57:02

@Marcellusca: A kirúgást lehetne kezdeni a felsővezetéssel,ohne végkielégítéssel.Max titkárnőtől.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.27. 12:02:26

@picur3ka: "mindent lefognak hivni a valsztasokra es elott."

Lehívni?? MIIIITTTTTT???? Szerinted még van akár egy büdös buznyák is, ami "lehívható"?

@Marcellusca: ne legyél naiv... inkább kikúrnak 10 sofőrt, 6 szerelőt, és megszüntetnek 4-5 vonalat, mint, hogy 1 managernek a fizetését nyírják meg...

Kodomo 2009.11.27. 12:05:29

Minden nemzetit BETILTANI! Turult (pl. Nemzetbiztonsági Hiv. logó), árpádsávot (történelmi zászló-sor).
Legközelebb mi jön? A nyelv? És akkor majd beszélhetünk Európa legszebb nyelvén: szlovákul?

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.27. 12:18:51

@Aptyuka 02:
Ezt írtad:
Arra a felvetésre, hogyan lehet eldönteni, mely egyén hasonlít a MSZMP – MSZP - Tolvaj Libsik fizimiskájához, azt mondjuk: aki ha ránéznek, úgy néz ki, mint egy komcsi, azzal szemben eljárunk. És majd ha adott esetben bíróság elé kerül az ügy, kiderül, jól döntöttünk-e.
Egyébként úgy véljük, ez a rendelkezés kiállja majd az – új – alkotmányosság próbáját. Oszt’ jó napot!

Gratulissima! Az egész Draskoviccsal (is) fémjelzett demokráciának, jogalkotásnak, jogszolgáltatásnak lényegét ragadtad meg, igen képszerűen ábrázolva, hogy a munkásőrszerű, ávh-szerű, rendőr-sünszerű, és egyéb -20-as IQ-jú "verésre és oszlatásra felhasznált bio-robot" is megértse.

És a tetejében ezt úgy hajnali 3 óra tájt tetted! Nemsenemsemmi!!!!
Helyén az eszed:))), bármikor lazán előkapod:-DDDD
Még egyszer: gratulissima és bravissima!

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.27. 12:50:59

@hoplita: Nem tudom mennyire szigorú máshol a fegyvertartás, de attól tartok, sehol se nagyon lehet szigorúbb Európában a magyarnál.

Hogy mégis van egyeseknél fegyver illegálisan, azzal most nem foglalkozok.
Inkább a másik végénél kezdeném:
Miként lehetséges fegyvert hordaniuk LEGÁLISAN olyanoknak, akik átmennek pszichológiai teszteken? Én nem ismerem az idevonatkozó teszteket, de azt bizton állítom, hogy egy jó szakember kiszűri, hogy egy figura agresszója mekkora, milyen az agresszió irányultsága: az önmaga ellen vagy mások ellen irányul, könnyen kitör az illetőből az agresszió, aszociális személyiség az illető (például nem tud szeretni, nem képes megbánást érezni semmilyen elkövetett tettérét, nincs empátia benne, hadd ne én mondjam fel a leckét).

Amiről sztem a pécsi sorozat-gyilkosság hátterében lennie kell, az egy patologikusan aszociális személyiség, tele lefojtott óriási mennyiségű agresszióval, nem érez sajnálatot, megbánást, nem képes szeretni és szeretve lenni, kiszámíthatatlanok a dühkitörései és aránytalan agresszióval járnak, csak éppen a közösség elsiklik felette - mint kiderült, éppen előző nap is megfenyegette az egyik csoporttársnőjét, a lábára húzta egy alkalommal úgy az ajtót, hogy alig bírt járni a kiscsaj - mi ez? Empátia?

Felelősségre vonható sztem:
- az a pszichológus, aki okésnak minősítette a 23 éves fiatalurat, bátran fegyvert a kezibe, de izibe
- a Lőtársulat, ahol senki semmit se nem lát, se nem hall. Ott nincs felelősség, csak lődözünk a vakvilágba?
-az az engedélyező szerv mindenekfelett, ahol kiadták a fegyverviselési engedélyét.

Ha a fenti 3 esetből csak egy is hibázott, volt még másik 2 hely, ahol fel KELLETT és KELL figyelni arra az emberre, akiknek jóvoltából békeidőben lőfegyvert kap a kezéhez egy tömeggyilkos, 23 évesen.
Ki a papa, ki a kedves mama? Apaként viselkedett vajon az apa és anyaként az anya? Soha nem voltak tanúi kedvenc tömeggyilkos csemetéjük esetleges fenyegetőzéseinek, váratlan és erőteljes dührohamainak?
Alig hiszem.
Amire gyanakszok: hogy a fegyverviselési engedély kiadásában közreműködő szervek oda se bagóznak, ha valaki haver gyermekinek kell kiadni ilyen engedélyt. Ha utána kaparnánk, és sztem a sajtó most lehet utána kapar, nem lennék meglepve, hogy itt is Mutyilanddal lenne dolgunk.
Ne feledjük: a kaposvári 23 éves tömeggyilkost társadalmunk felhatalmazott szervei hozzásegítették, sőt megkönnyítették tettének végrehajtását, mert törvényesen a kezébe adtak lőfegyvert egy olyan személyiségnek, akihez talán inkább a gumidominó illett volna. És akkor lehet ma is élne egy 19, leírom betükkel is: TIZENKILENC ÉVES fiatalember.

Felfeslik a törvény szövedéke valahol, mint egy kötött pulóver, aztán gombolyodik le az egész míg visszajutunk a gombolyaghoz. Onnan kell újból indulnunk és előlről kezdeni mindent. Alkotmányt, igazságszolgáltatást, családi élet védelmét, a közösségi érdekek mindenek feletti voltát, az individuum felett is, az iskolában keményen számon kérhető magatartást, a rendőrök meg na az utak mellett kuksoljanak, hanem tudják magukról kik: a közösség őrei, nem fegyvert viselő pojácok.
Da capo, politikus maestrok! Mert ha nem, még meglehet, a nép kezdi előlről! Túlontúl sok volt a jóból!

picur3ka 2009.11.27. 13:22:55

@Seduxen:

En azt hiszem, nagyon sok penzt visszatartanak egyelore.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.27. 13:27:56

@picur3ka: optimista vagy Te, szerintem :)

itt forrás már csak maximum az IMF-EU készenléti hitel lehet. monnyuk nem hiszem, hogy az efftásaknak különösebb erkölcsi aggályaik lennének ezen keret elbaszása miatt :)

esef 2009.11.27. 13:28:42

@Seduxen:
Van, aki a Főtáv elengedett decemberi alapdíjára is úgy tekint, hogy mennyire kedvesek az elvtársak, mert gondolnak a népre...

picur3ka 2009.11.27. 13:31:59

@Seduxen:

Ugy legyen! Termeszetesen semmilyen erkolcsi gatjuk nincsen, mennyi volt 300 milla a koltsegvetesben, meg nem csak hitel, hanem mar meglevo penzek visszatartasa, mint unios palyazatok, meg miegyeb, majd meglatjuk nem sokara.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.27. 13:53:57

@esef: KICSODA??

"Neveket akarok Viki, NEVEKET!!!" :))))
/sponsored by: Haumann Péter, Szabadság, szerelem c. film)

hoplita 2009.11.27. 16:45:12

@Doña ¡Cara(mba)!:
Egyedül Nagy Britanniában szigorúbb, mint nálunk, mindenhol máshol sokkalta liberálisabb.
A britek átestek a ló másik oldalára, a statisztikákkal viszont nem dicsekszenek.:)))

A srácnak, sportlövészként, nem volt fegverVISELÉSI engedélye, csak fegyverTARTÁSI.
A laikusok számára ez egykutya, de óriási különbség.

A bekattant idiótákkal, vagy akár csak a pillanatnyi elmezavarral küszködőkkel semmilyen törvény nem számolhat.
Egyébként nála az első lehet, és nyilván készült erre a tettre, máskülönben nem vitte volna magával a vasat, súlyosan megsértve ezzel a tartási engedély szabályait.

2009.11.27. 17:12:50

@Meleardil Eressea Iluvadan: mert már Nemecsek Ernő is megmondta, hogy amig gitt van egylet is van

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.27. 17:33:09

@hoplita: Kösz, Hoplita, tényleg nem tudom mi a különbség a fegyvertartási és viselési engedély között. Elsőre ilyesmire gondolok:
- a fegyvertartási engedély azt jelenti, hogy otthon tarthatok fegyvert és adott esetben törvényi felelősségem tudatában, használhatom jogos önvédelemre - de betartva a fenyegetettséggel aráynyos használat (gumi)szabályait
- a fegyverviselési engedély pedig azt jelenti, hogy vihetem magammal nyilvános helyre (utcára pölö) és használhatom a magam és más békés, de veszélyeztett helyzetbekerült polgár megvédésére - ugyancsak a fenyegetettségi arány szigorú betartásával (gyakorlatilag fegyverviselési engedélye rendőrnek, katonának, egyes politikusoknak lehet.), vagy mondjuk a rendszert súlyosan, fegyverrel veszélyeztetők ellen.
Ha nem így van és van kedved ezt elmagyarázni, kösz.
De ha unalmas, akkor hagyjuk, tudom, nem valami üdítő dolog egy tök járatlan némbernek a "felvilágosítása".
De azért úgy tűnik, te a harcos férfi fajtából való vagy, ugye:-D ?

hoplita 2009.11.27. 18:09:05

@Doña ¡Cara(mba)!:
Szinte tökéletesen megfogalmaztad.....szinte semmi hozzáfűzni való nincs, ez a kettő közötti lényegi különbség..
Tartásija valóban vadászoknak, sportlövőknek és gyüjtőknek van.....rengeteg macera, bürokrácia és nem kevés pénz árán.
Így juthatott a srác is legálisan fegyverhez.
Viselési az nagyobb kiváltság, hétköznapi halandó nem jut hozzá, az ávó minden kérelmet kapásból lesöpör, mivel az ő hatásköre ez a kérdés.
Én csak amolyan hobbi-szinten fegyverészkedek, ki szoktam járni lövöldözgetni lőtérre, amúgy meg elsősorban a történelmi lövészet érdekel, ilyen jellegű lövészkedést folytatok, meg ha van fölösleges pénzem, akkor veszek is ilyen fegyvereket.
Sajnos mostanában ritkán jutok ki hódolni a kedvtelésemnek, fegyverre meg alig jut pénz:(
Tudod, dübörög a pannonpuma..:))))

Jurganov 2009.11.27. 18:51:11

azért egy vidéki lakodalomban lehet majd aratni. 3-400 ember....fejenként 50.000 HUF. megoldódik a rendőrség anyagi gondja

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.27. 19:53:13

@hoplita: Ja, a pannonpuma már tényleg fülsiketítően dübörög.
Férfias hobbid van. Meg persze költséges is, főleg ebben a gazdasági helyzetben.
Ha fiatalabb lettem volna, amikor már jobban hozzá lehetett férni ehhez a sportághoz, engem is érdekelt volna sportlövészet.
Az én fiatalságomban és ott, ahol akkor éltem, ilyen sportág halandóknak nem is volt.
De félkatonai szolgálat, az igen. Ceau alatt. Az egyetemisták (lányok, fiúk, mint Izraelben, szabályos háborús képzést kaptak, és az egyetem végeztével alhadnayokká váltak a gyengék, hadnagyokká a jól teljesítők). Unokahúgom "alhadnagyként" végzett a kolozsvári mezőgazdsági egyetmen, az ismerősöm, aki angolt tanított és angol szakon végzett a Bólyain, ő hadnagyként végzett.) Kommikusnak hat ma már mindez, de ha ne adj isten valami fegyveres konfliktus alakult ki volna Románia és valamelyik más állam között, ezeket a lány-alhadnagyokat, hadnagyokat is besorozták volna. Persze lehet, csak sérültek ápolása lett volna a feladatuk, de akkor is ma már hátborzongató is meg komikus is egyszerre.
Igaz, Izraelben is valahogy így működik tudtommal a rendszer, a lányok is katonák lesznek, muszáj nekik, nem közkívánság kérdése.
Nálunk meg még a "fiú-hadsereget" is megszüntették! Bravó, annyi itt körbe-körbe a baráti nép, hogy alig győzünk koccintani és inni az egészségükre:-) Pláne abból az alkalomból, amikor valamely országrészünket az akkori úgymond demográfiai viszonyokra tekintettel "odatolták a szomszéd, baráti államhoz", és ez persze kötelező politikai elitünknek is pezsgővel ünnepelni:-(((((((((((((( Mint impotenekkel és hülyékkel szokás...

Ne feledjük: Ha békét akarsz, készülj a háborúra. Nem én mondtam:-DDDDDDDDDDDD

Otegi 2009.11.28. 11:33:44

Akkor én már soha nem vehetem fel a 15 eFt-ért vásárolt, fekete színű és Tom Tailor márkájú mellényemet? Akkó' mi a szart csináljak? Vigyem be a Draskovicshoz, hogy fizesse ki az árát?
Hülyék ezek. Emlékezzetek a kapafogú Hillerre: szerzői jogdíjat a nyakkendőre!

gyöp 2009.11.29. 21:21:45

Azé van a rendelet, hogy büntetni tudják a hülyeséget. Egyszerű de, mint a ez a blog is mutatja teljesen hatástalan.

abandi 2009.11.29. 21:36:34

@gyöp:
A rendelet másra is jó.
Ugye drraskovics?

fokabacsi 2009.11.30. 07:19:17

@gyöp: Igazad van, illetve lenne, ha téged is megbüntettek volna. de mint látom nem vettek még észre. Ha egy kis eszed lenne, akkor nem beszélnél másik ember jogai ellen. Akkor sem ha neked tetszik a rabszolgalét. Mint az ábra mutatja te is szabadon mászkálsz !! Sőt még magas beosztást is betölthetsz. Pedig a helyed az OPNI-ban lenne, Ha nem rabszolgaként szocializálódtál volna , akkor tudnád : Abba öltözöm, és úgy köszönök ahogy jól esik . A Miniszter meg bekaphatja , mikor lucskos .

gyöp 2009.11.30. 10:19:16

@fokabacsi
opni?(hogy tanuljak is valamit)
Nem tudom mi a szabadság abban, ha egyenruhába bújok, úgy köszönök mint mások, és ugyanazokat utálom, akiket mások is utálnak és hirdetem, hogy a gonoszok uralkodnak felettem.

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.30. 11:26:11

@fokabacsi: Ne mérgelőd, Fokabácsi! A Gyöp nevezetű egyén gyöpagyú és valszeg sün:-DDDD
Szép szakma, nem mondom:-DDDD Móra sokszor ír alföldi tájszólásban, ott pedig a nép sűrűn mondja: hát, annak is csak köll lönni..., pölö, tudod, protsinak is csak köll lönni, mégha nem is oly nagy tisztség:-DDDDDD , nem is becsüljük sokra. De hát annak is csak köll valakinek lenni:-DD

hoplita 2009.11.30. 12:39:48

@gyöp:
Egy ilyen hozzávauvau felveti bennem azt a kérdést, hogy nem gyépé akart a te nicked lenni véletlenül....?
Csak közé csúszott az a fránya "ö".......

picur3ka 2009.11.30. 13:24:29

@gyöp:

Ja, a hulyeseg, mint buncselekmeny. Okos.

fokabacsi 2009.11.30. 14:29:39

@hoplita: Véletlenül! Az a fránya "Ö"

fokabacsi 2009.11.30. 14:36:34

@gyöp:
"opni?"(hogy tanuljak is valamit)Országos Pszichiátriai neurológiai Intézet.
"Nem tudom mi a szabadság abban, ha egyenruhába bújok, úgy köszönök mint mások, és ugyanazokat utálom, akiket mások is utálnak ", nem az a szabadság, de nekem senki se mondja meg demokráciáról abajogva, milyen ruhába öltözhetek, hogy köszönhetek, mikor kell tapsolni......" és hirdetem, hogy a gonoszok uralkodnak felettem." Melyik féleszű értette magára? Tudod az a bizonyos ing és aki veszi magára??!!

fokabacsi 2009.12.01. 20:08:11

Szabálysértési eljárás indult a Jobbik Pest megyei 4. számú országgyűlési képviselő-jelöltje, Bertha Szilvia ellen, a gödöllői adventi kereszt-állítási ünnepségen.

2009. november 29-én 15.00-kor, a Jobbik Gödöllői Szervezete adventi kereszt-állítási ünnepséget tartott a máriabesnyői bazilikánál, magánterületen.

A keresztállítási ünnepségen körülbelül 160-170 fő vett részt, köztük több tucat nemzeti érzelmű egyesület, többek között a Jobbik több Pest megyei szervezete, az Új Magyar Gárda Zrínyi századának egyik szakasza, a Történelmi Vitézi Rend, a HVIM, a Szkíta Motoros Egyesület, a Magyarok Világszövetsége Veresegyházi Szervezete, a Mogyoródi Nőegylet, a szadai Dobogó Baranta Csoport.

A rendezvény kezdete előtt három civil autó érkezett rendőrökkel, valamint az ünnepség helyszínével szemközt a rendőrség kamerát állított föl, majd felvételt is készített a rendezvényről, annak ellenére, hogy az magánterületen zajlott. Négy civil ruhás rendőr a kereszt mögötti területen helyezkedett el.

Fontos itt megemlíteni, hogy a rendezvény előtt több egyeztetés is volt a rendőrség és a helyi Jobbik között, amikor megállapodtak a rendezvény lebonyolításával kapcsolatban. A rendőrség kikötötte, hogy az Új Magyar Gárda nem viselheti egyenruháját és nem vonulhat alakzatban. Az Új Magyar Gárda itt megjelent szakasza ezeknek a kikötéseknek eleget is tett.

A történelmi egyházak részéről Simon Miklós nyugalmazott római katolikus plébános és Koncz Zoltán református lelkipásztor áldotta meg a keresztet. Koncz Zoltán lelkipásztor hangsúlyozta, hogy az ország jelenlegi vezetői, akik eladják országunkat, nem követik az „Isten, Haza, Család” hármasságát, mely minden nemzetben gondolkodó keresztény, keresztyén embernek követendő.

A Gödöllői Jobbik részéről Ö. Kovács Márton mondott ünnepi beszédet. Kiemelte, hogy ezekben az időkben, amikor emberi jogainkat és nemzeti öntudatunkat lábbal tiporják, fontos, hogy azok, akiknek számít a nemzet lelki megújulása, tegyék félre az ellenségeskedést és álljanak ki együtt egy szebb jövőért.

Bertha Szilvia, a Jobbik Pest megyei 4. számú országgyűlési képviselő-jelöltje hangsúlyozta, hogy az adventi időszakban különösen fontos az ünnep keresztény és emberi értékeire koncentrálni. Ellen kellene állnunk a globalizált világ ámításainak. Kiemelte a család összetartásának fontosságát, amely alapja lehet egy öntudatában erős nemzet létrejöttének.

A rendezvény végén Dr. vitéz Bucsy László szólította föl a jelen lévő civil szervezeteket a nemzeti egységet kifejező nemzeti színű szalag elhelyezésére. A Történelmi Vitézi Rend helyi vezetője örömét fejezte ki, hogy a 2004. december 5-i népszavazás után Gödöllőn ismét létrejött a nemzeti összefogás a Jobbik keresztállítási ünnepségén.

A keresztállítási ünnepségen közreműködött Bucsyné Prém Katalin, aki történelmi és egyházi dalainkkal színesítette a rendezvényt, valamint Huszka Judit versmondó.

A méltóságteljesen lezajlott ünnepség a kereszt tövében történő gyertyagyújtással zárult.

A politikai rendőrségként működtetett, kivezényelt hatóság azonban hibát talált, ugyanis a rendezvényen a szónokok szájából többször elhangzott az „Adjon az Isten szebb jövőt!” köszöntés, ami a sajátos, tehát nem jogállami rendőrségi értelmezés szerint szabálysértési eljárást von maga után. A helyszínen jelen volt Dr. Seres Krisztina, a Jobbik Jogsegély-szolgálatának jogvédőnője, aki a rendőrség képviselői előtt kifogásolta azt az eljárást, amit az Új Magyar Gárda egyik szalagot elhelyező tagja és a Jobbik országgyűlési képviselő-jelöltje ellen indítottak.

A rendőrök Bertha Szilvia adatait a férje és három gyermeke jelenlétében vették föl, nem törődve a jogvédő kifogásaival.

A rendőrség intézkedés több szempontból kifogásolható:

1. a rendezvény magánterületen zajlott
2. a magánterületen történő ünnepségről a rendőrség felvételt készített
3. a magánterületen elhangzott beszédek alapján indítottak eljárást két személy ellen
4, a rendőrséggel való egyeztetés során nem hívták fel a helyi Jobbik képviselőinek figyelmét arra, hogy az „Adjon az Isten- Szebb Jövőt” köszöntés tilos lenne.
5. Bertha Szilvia nem tagja az Új Magyar Gárdának
Ezúton szeretnénk támogatásunkról biztosítani Szilvit és a gárdistákat is. A Jobbikban egyre inkább elterjedő mondatot üzenjük nekik: „Minden támadás minket erősít!”

Ö. Kovács Márton
Jobbik Gödöllői Szervezete

___________________________ (törölt) 2009.12.03. 22:21:51

@vitrinpista: de azért az is bizarr, hogy itt ülsz egy szanaszét kúrt ország közepén és a H. elnevezése izgat és nem mondjuk a korrupció vagy a költségvetés vagy hogy egyáltalán miért basznak át minden sarkon, miért nem fizetik ki a fővállalkozók az alvállalkozókat stb. stb. Ez pótcselekvés.

Az egész zsidótéma értelmetlen és téves pótcselekvés. Rendes, gyakorilatias, a lényeges problémákkal foglalkozó emberek komcsizni szoktak, nem zsidózni :-)

süti beállítások módosítása