Skip to content


       Szűrés lista

Megbírságolták a mentést végző tűzoltókat

Tegnap kigyulladt Kaposváron a volt SZÜV-székház. Több emelet, 150 benttartózkodó ember, óriási füst mindenhol. A mentők és a rendőrök mellett 10 gépjárművel vonultak ki a tűzoltók. A  kaposváriakon kívül a dombóvári, a szigetvári egységet is riasztották, és a mentésben részt vett még a a Kaposvári Önkéntes Tűzoltó és Életmentő Egyesület (KÖTÉL) is.

Ők aztán finoman szólva is meglepődtek a munka végén:a tűz miatt lezárt területre nagy nehezen beengedett autóik szélvédőjén helyes kis mikuláscsomagok figyeltek. Amíg ők oltottak, a parkolőőrök kiszabták a büntit szabálytalan parkolásért.

Bodó László, a Kötél parancsnoka szerint a parkolóőrök könnyen megállapíthatták, hogy a járművek a csapathoz tartoznak.
"– Kötél speciális mentőszolgálat; a tíz centi széles betűvel kinyomtatott felirat messziről is jól látható – magyarázta a parancsnok. – Nyilván aki arra járt, láthatta, hogy ég a székház, nagy baj van. Mégis három autónkra rakták ki a Mikulás csomagot."

Szegény hapsi teljesen kivan, gondoljatok bele, egész nap mentettek, a tűzben megsemmisültek a Kötél iratai is, vár rájuk egy csomó hercehurca, aztán még ez is. De azt mondja, befizetik a bírságot.

A fizetendő összeg az irodaházban elégett iratok, a csapatzászló és számos kedves emlék értékéhez képest elenyésző – fogalmazott.

Bár úgy néz ki megmenekülnek ettől, méltányosságot kapnak (az eszem megáll)

Hartner Rudolf, a a városgondnokság vezetője szerint "Az ellenőrnek nincs mérlegelési joga, az a dolga, hogy az önkormányzat rendelet alapján járjon el."  A keddi eset kapcsán rámutatott: méltányosságot kell gyakorolni, s elengedik a büntetést.

Hurrá!

(képek és szöveg: sonline.hu)

Frissítés:

Hartner Rudolf bocsánatkérő levele a sonline.hu-ról:

" Tisztelt Szerkesztőség!

 

A mai napon a sonline.hu címlapján közölte, hogy a SZÜV-székház oltásában résztvevő Kötél Életmentő Egyesület járműveit a mentés idején megbüntették, mivel nem volt érvényes parkolójegyük. A beszámolóval kapcsolatosan az alábbi sorok megjelentetését szeretném kérni.

Az egyesület személygépkocsija az Anna utcában parkolt. A parkolóőröknek el kellett volna tekinteniük a büntetés kiszabásától. Munkatársaim nevében ezúton szeretnék bocsánatot kérni az intézkedésért.

Egyúttal köszönetemet fejezem ki a Kötél Életmentő Egyesület tagjainak, hogy testi épségüket nem kímélve mentették a lángoló épületben tartózkodókat és magát az irodaházat is.

Kaposvár, 2010.január 20.

                                      Tisztelettel:

                                    Hartner Rudolf

                      a Kaposvári Városgondnokság vezetője"

Ezután Bodó László, a KÖTÉL vezetője nyilvánosan elnézést kért: "elnézést kérek a hozzám eljutott pontatlan információkért. Elnézést kérek azoktól az emberektől is, akiket a közvélemény elítélt a téves nyilatkozatom miatt. Sajnálom, hogy a téves információk megbélyegezték a várost, a polgármester úr információi a helytállóak."

Szita Károly, Kaposvár polgármestere elmondta, hogy "A büntetés után 80 perccel a polgárivédelem vezetője felkereste a városgondnokságot, és jelezte a problémát, amely után a parkolási bírságot törölte az iroda". Ezután megköszönte az egyesület munkáját, és közölte, hogy a jövőben ilyen problémák ne merüljenek fel, az egyesület hét magántulajdonban lévő személyautója ingyenes parkolási engedélyt kapott a várostól.

 

Címkék: abszurd megyei hír

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr801687563

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Büntessünk életmentőket 2010.01.20. 15:27:01

Megbüntették a kaposvári irodaház oltásánál kedden dolgozó önkéntes életmentőket a parkolóőrök - adta hírül szerdán a Somogyi Hírlap. A polgári védelem autóira is mikuláscsomagot tettek. A városgondnokság a büntetések elengedését ígérte. [..] Hartner R...

Trackback: A segítség elnyeri méltó büntetését 2010.01.20. 14:55:47

Az ember nem tud akkora baromságot kitalálni, hogy azt a nagy magyar rögvalóság meg ne közelítse, vagy túl ne haladja. Az Omninvest ügy kapcsán vázoltam fel egy abszurd szituációt, amiről azt gondolhatná az ember, hogy ilyesmi igazából nincs. Hát mégis...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Roosevelt 2010.01.20. 14:33:24

Mérlegelési joga csak akkor van az ellenőrnek, ha kap egy kis pénzt zsebbe :)

667 - A Sátán szomszédja 2010.01.20. 14:36:46

"Az ellenőrnek nincs mérlegelési joga, az a dolga, hogy az önkormányzat rendelet alapján járjon el.", valamint jogában áll ostoba, f@sztarisznyának lenni. Tényleg, 3x-or hurrá nekik...

kino 2010.01.20. 14:40:34

na ez még vastagbőr: "Az irodaház előtti parkolóban a parkolóőrök a polgári védelem gépkocsijára is kihelyeztek egy mikuláscsomagot - tette hozzá a városgondnokság vezetője." index.hu/belfold/2010/01/20/mentes_kozben_buntettek_meg_a_parkoloorok_a_tuzoltokat/

mittu_domain · http://mittu-domain.blog.hu 2010.01.20. 14:42:39

Kaposvár a lehetőségek városa.
Gratulálok!

Mourinho már nem a király 2010.01.20. 14:43:35

"Az ellenőrnek nincs mérlegelési joga, az a dolga, hogy az önkormányzat rendelet alapján járjon el."
-igen, majd szeretném látni ha egy rendőrautóra is felpakolják, na ott lenne szemkiverés

arlequin 2010.01.20. 14:43:58

sekélyes. vékonybőr. képzeletszegény. bocs hölgyem. szép napot

Hispan07 2010.01.20. 14:52:54

Ez a jog pofán röhögése és szemen köpködése. Bezzeg máskor nem ilyen szabálykövetőek a derék önkormányzatok - hiába, csúszópénz > rendelet...

Amúgy azt hallottátok, hogy a Lendvai Ildikó feloszlatja a Fidelitast? Ja nem, az Zorbán, az a Zsideszes. (mindig elszúrom, milyen maszopos troll lesz így belőlem..? :'()

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.20. 14:55:05

@Roosevelt:

Nem hiszem el, hogy nem tudnának félrenézni.
Ha egy nagykövetet büntetneknek meg, azonnal rinyál az ombudsman
hvg.hu/cegauto/20100118_mikulascsomag.aspx

Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2010.01.20. 14:55:06

Az, hogy nincs mérlegelési joga, számomra legfeljebb annyit jelent, hogy ha megpróbálsz a lelkére beszélni – mondván te amúgy mindig veszel jegyet, szokott lenni nálad aprópénz – akkor nem köteles benyalni, amit mondasz, nem pedig azt, hogy ostoba droid módjára ragaszt mindenre, aminek négy kereke van.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.20. 14:58:15

@arlequin:

Semmi gond, ízlések és pofonok.
Meg ugye aztán én nem is narkózok. ;)

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2010.01.20. 15:00:36

Skacok a rohadt életbe, a parkolóőr nem büntethet, csak pótdíjazhat. NEM szabálytalanul parkoltak, csak jegy nélkül.
Volt ilyen régebben Budapesten is, lezártak egy utcát, mert balesetveszélyes volt, de a parkolóőr szépen besétált és pótdíjazott.

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2010.01.20. 15:04:58

remélem ezek lesznek a húsztizes év v.bőr nyertesei.
(látom, hogy ég a ház, de megbírságolom az ott álló tűzoltók autóját)

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2010.01.20. 15:08:13

Hallottátok hogy a Societas kezdeményezte az mszp betiltását?

Valaki mondja mán meg hova küldjem a print screenes emailt......léccci

mind2 (törölt) 2010.01.20. 15:14:24

Megbüntetni, pótdíjazni, francokat ! Le kellett volna lőni az összes tűzoltót, önkéntest... elvégre összepacsáltak mindent. Hogy néz ki az az épület, folyik belőle a trutyi :(((((

arlequin 2010.01.20. 15:15:23

@laspalmas: évekkel ezelőtt volt ugyanilyen eset. nem emléxem rá pontosan, de gyakorlatilag ugyanerről szólt. igaz vbőr még nem volt.
mivel szerénytelen személyem bőrközelből tudja mi az igazi pofátlanság - nálamnál pofátlanabb kevés van széles e világon -, hidd el nekem, ez nem az.
de egy egyszeri színvonalcsökkenés csak magabiztosabbá teszi később az embert. nincs fejlődés krízis nélkül. szeretettel: a.

Rikki Harcos 2010.01.20. 15:32:53

@Hispan07:
a legcsúnyábbat akartam írni, aztán elolvastam az utolsó félmondatot :-)

Marcellusca 2010.01.20. 15:34:52

"Az ellenőrnek nincs mérlegelési joga, az a dolga, hogy az önkormányzat rendelet alapján járjon el." - OK, ne mérlegeljen!
Akkor fordítsa el a fejét!

Csak úgy mellékesen hadd kérdezem meg: lezárt területre hogy a f@szomba jutott be? Vagy őt is körbezárták, és úgy döntött, ha már nem szabadulhat, akkor dolgozik?

Nem-e lehetne-e megbüntetni ezt a parkolóőrt a mentési munkálatok akadályoztatásáért, esetleg azért, mert lezárt területen ténykedett?!

Rikki Harcos 2010.01.20. 15:38:17

...és nem igaz, hogy a parkolóőrnek nincs mérlegelési jogköre

minden jogszabályalkotónak a tételes szövegen kívül figyelembe kell venni a jogalkotó szándékát is, és ez nem lehetett a szándéka

(jogszabály kiterjesztő és megszorító értelmezése...pl. "kutyával a parkba lépni tilos", hú de jó, akkor vízilóval szabad...nem, nem szabad, mert a jogszabály minden olyan állatra vonatkozik, a mely a nyugalmat zavarhatja)

tehát a parkolóőr/közterületes volt gyengeelméjű

magichorze 2010.01.20. 15:39:46

örülhetnek, hogy nem vontatták el a járművet, caplathattak volna haza lábbusszal a mentés után (esetleg kaptak volna kerékbilincset)

Magyarország, én igy szeretlek!

eszkep 2010.01.20. 15:43:01

"a tűz miatt lezárt területre nagy nehezen beengedett autóik szélvédőjén helyes kis mikuláscsomagok figyeltek"

Engem az a kérdés foglalkoztat leginkább, hogy a lezárt területre az ellenőröket hogy engedték be???
Ezek szerint a többi autóst is megbüntették, akik nem tudták megközelíteni a kérdéses területen parkoló autójukat, és így lejárt a jegyük???

Bár egy olyan országban, ahol emerölésért NEM ítélnek letöltendő börtönbüntetésre egy cigányt, ezen már alig van csodálkoznivaló.

2010.01.20. 15:47:06

Én már nem csodálkozok semmin, mert rájöttem ebben az országban nagyon- nagyon sok barom van. Mint látható Kaposváron is található belölük jó sok!

eszkep 2010.01.20. 15:47:46

Konklúzió: ha önkéntes tűzoltó vagy, katasztrófahelyzetben előbb váltsál jegyet (a szükséges apróról gondoskodj), és ha elszámoltad magad, és lejár az időd, mielőtt végeznél a katasztrófahelyzet elhárításával, hagyd félbe a munkád és menj, dobjál még be pénz az autómatába. Nonszensz
Kik a felelősök ezért a helyzetért?? Ítélet mikorra várható az ügyükben??? 15 éves börtönbüntetésüket mikor kezdik meg??? Az intézkedő ellenőröket már Kirúgták a faszba???
Remélem az ellenőrök háza fog legközelelbb leégni!

magichorze 2010.01.20. 15:50:27

volt egy régi bkv ellenőrös sztori, az volt hasonló, valami olyasmi, hogy nem hitték el a delikvensnek, hogy vak, kérték az igazolványát (majd kijavitotok)

eszkep 2010.01.20. 15:50:28

@anti_troll: Hát, igény az volna rá...

eszkep 2010.01.20. 15:58:24

@magichorze: volt bizony:
bkvfigyelo.blog.hu/2007/09/20/vakokat_csesztetnek_az_ellenorok

Olyan is volt, hogy a tolószékes mozgáskorlátozottat legurította az ellenőr a villamosról.

magichorze 2010.01.20. 16:00:27

@laspalmas: azaz!!! köszi, nem emlékeztem pontosan. Valahol persze a 100 milliós végkielégitések árnyékában érhető a bkv dolgozók frusztrációja ..

kyncza 2010.01.20. 16:21:47

Klassz, amikor életet ment valaki, akkor nincs mérlegelési lehetőség, amikor a cigányok előre megfontoltan kihívják a rendőröket, és megtámadják őket, akkor van mérlegelés, hiszen "nagyobb baj nem történt"!

Most már értem, miért kapott gázt a Gárda anno....letapostuk a gyepet!!
Én se mérlegeltem volna, talán közénk is kellett volna lőni!

Nevetséges...

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2010.01.20. 16:32:20

Ezek zombik. A droidoknak sokkal jobb lenne a szoftverük.

Horizont 2010.01.20. 16:36:14

Így belehúzni, 5 poszt egy nap??? Sztahanovisták:))))
Ezek a parkolóőrök olyanok mintha direkt vadásznának:((( Én buszozok:))) De akkor is!

Vámos Sándor · http://passport.blog.hu/ 2010.01.20. 16:59:43

Azért a droid - méltányosság ide vagy oda - azért meg fogja kapni a jutalékát. A külföldi rendszémos autokat miért nem birságolják? Talán azért, mert biztos, hogy azok nem fognak fizetni ? (magam előtt látom, ahogy a jól képzett irodisták angolul- németül vagy spanyolul szövegezik a felszólításokat meg a rendszám lekéréseket) Kicsi a szarkupac és sok a légy...

indapasssucks 2010.01.20. 17:02:23

Megy ám a flame, látom.
Pedig tök triviális, hogy egy ellenőr ne mérlegeljen, hanem végezze a dolgát.
Annak mérlegelése, hogy ki milyen feliratú autoval miért parkolt ott, éppen akkor, mennyi ideig az más jog és hatásköre. Más dolog lenne, ha nem engednék el a büntetést a mérlegelés után, de így triviális, hogy a kommentelők csak fröcsögni akarnak.

hkalman 2010.01.20. 17:09:53

ezek utan a kovetkezo lepes, hogy loposautot hivnak a szabalytalanul parkolo nagy piros dogert :D

Joe84 2010.01.20. 17:10:26

Jó hogy nem a nagy pirosra raknak csomagot. Legközelebb lehet, hogy az lesz... abszurdisztán.

kyncza 2010.01.20. 17:14:45

@indapasssucks: igen, tök triviális lenne, ha ebben az országban mindenki megkapná a
jogos büntetését! Igy azonban a kivételezetteken kívüliek egyelőre csak "fröcsögni" tudnak.

Tehát akkor jogos lenne a parkolóőröket is megbüntetni, mert lezárt területen voltak?
Érdekes, szerintem egyik tűzoltónak se fordult meg ez a fejében...

kuki123 2010.01.20. 17:17:51

@laspalmas: én valamit nem értek:
"a tűz miatt lezárt területre nagy nehezen beengedett autóik "
hogy jutott be akkor a parkolóőr, ha le volt zárva?

Beer Ninja 2010.01.20. 17:18:35

Szokásos Magyarország. Én így szeretlek. Kb. ilyen értelmi szintű fiatalokat tanítok szakiskolában...

És azt hallottátok, hogy a Zorbán rokonai munkavállalói kiskönyv nélkül dolgoztak a szőlőbányában több órán át?

lal 2010.01.20. 17:18:51

Nem az a ciki hogy a parkolóőr így járt el, őket nem a jó helyzetfelismerő képességük miatt alkalmazzák. Az igazán ciki hogy egy önkormányzati hivatal alkalmazottja annyit sem tud kibüfögni hogy elnézést a kellemetlenségért.... Én kérek elnézést! Még jó hogy elengedik a büntetést, ez nem kérdés.... tahó parasztok.

zati 2010.01.20. 17:35:24

ABSZURDISZTÁN!

Az ember mindig azt hiszi, nincs lejjebb. De igen.

Feljelentik a tűzoltót, mert összefröcskölt egy parkoló autót.
Kar nélüli embertől kérik a rokkantigazolványt.
Feljelentik az égő balesetest észlelő, odaigyekvő autóst.
Feljelentik a maffiózók elől menekülő, filmező újságírót, mert menet közben hívta a rendőrséget a mobiltelefonon.
Kia**zák a vakvezető kutyás vakot a madarasteszkóból, mer' állat nem jöhet be.

Nem baj, sokáig nem jelentették fel személyiségi jogai miatt néven nem nevezhető Zu**ag Jánost, Sz*lainé Sz*lágyi Ele*nórát, Kocs*s urat, a MÁV és a BKV és más cégek nagyjait, politikusaink (minden párt!) ingyen és vagy rokkant parkolóban parkolnak, engedély nélkül építkeznek, lopnak, sikkasztanak, és közben rajtunk röhögnek.

Úgy látszik, van amikor van "mérlegelési jogkör", máskor agyatlan droid módjára rakjuk a bünticédulát.

És egy felettes sem mondja azt, hogy bocsánat, az emberem hölye volt, természetesen nem kell fizetni, hanem majd méltányosak lesznek.

Hát legyenek méltányosak az anyukájukkal!

Magyarország, én így szeretlek!

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.01.20. 17:42:21

Mit mondhatnék még? Előttem már mindent lelőttek, de a legfrappánsabb kommentekhez képzelj oda engem is!

vernarancs 2010.01.20. 17:48:44

Nem merlegelni, hanem gondolkodni kene. Az meg nem megy sem a paraszt droidnak, sem ennek a Rudinak. Es nekiall megmagyarazni. Sotet egy allat.

arlequin 2010.01.20. 17:48:54

@zati: ne aggódj. VAN lejjebb. miazhogy? nagyon is!

ladislaus 2010.01.20. 17:49:59

na ezen jot rohogtem... igy megtudvan hogy most sincs fizuemeles idén.

Doña ¡Cara(mba)! 2010.01.20. 17:50:05

@arlequin: Bocs, hogy beleugatok megint mások dolgába, de mondd, tényleg annyira süllyed a Vbőr szinvonala? Ezt már más is írta, hogy mi, az újabban idejövők (mondhatni idepofátlankodók) nem tudjuk tartani a régi nívót. Ezt ugyan nem te mondtad, csak kezdek aggódni, hogy leépül egy jó és nívós közösség. Ha így folytatom, magamra veszem. Ezt is.

Más, de idetartozó: Laspalmas írt egy poszot, ami nem az év posztja, de nem adhat ki minden nap valami überhoch minőségű életművet. Ez most ilyenre sikerült.
Már olyan fárasztó az igazi nagybetüs Alvilágban kutakodni, hiszen nap mint nap bukkan elő a törmelékből valami erőszak, GDP méretű lopás. Kell néha egy ilyen is, ami a kisember bornírtságáról szól. Sztem. Hogy még idejében magunkra ismerjünk, nehogy mi is lemenjünk a végén kutyába.

Különben észre se vesszük magunkat. Kell egy ilyen mini-epika is, hogy saját szömüinkkel lássuk, isa bor és homu vogymuk. Sztem.

Bambano 2010.01.20. 18:04:49

Van ez a klasszikus vicc:
tűzoltó parancsnok lesétál a legénységi pihenőbe és megkérdezi, hogy emberek, ebédeltek már?
igen, ebéldeltünk.
parancsnok elővesz egy újságot, elolvassa a vezércikket, megkérdezi: emberek, kávéztak már?
igen, kávéztunk.
parancsnok elolvassa a sportrovatot, majd megkérdezi: emberek, dohányoztak már?
igen, dohányoztunk.
na, akkor lassan szedelődzködjenek, mert ég az apeh...

nehogy véletlenül egyszar aktuális legyen apeh helyett más cég székházával...

Nick Leeson 2010.01.20. 18:07:53

@indapasssucks: Te annyira biztos benne hogy elengedik? 2010-ben? Magyarországon?
Én erre nem vennék mérget...

is 2010.01.20. 18:15:51

@az aki: hivatalosan bemondták. persze nem kell higgyél semmiben, legyél paranoiás, ne bízz senkiben. aztán gyogyózz bele ebbe.

bizony, ilyen dolog a demokrácia meg a bürokrácia egyszerre. tőlünk nyugatabbra értik, hogy mi az a panaszkönyv, meg a fellebbezés, tudják, hogy a bürokrácia magától hülyeséget csinál, nem is kevésszer, de pont erre vannak a panasz és fellebbezési helyek, az nem szégyen, oda érdemes elmenni, mert ott már ésszel kezelik az embert. a fellebbezés teljesen természetes része a rendszernek, mert a bürokratikus demokrácia (aminél jobbat még nem találtak ki), ilyen. nem kell vastagbőrözni, inkább TIT-jelleggel tanítgatni az olyan kommentelőket, akik nem értik, hogy hogy ez így nagyjából (az elengedéssel együtt) kb. a legjobb, amit _általában_, _szabályozottan_ a rendszerből ki lehet hozni.

arlequin 2010.01.20. 18:16:13

@Doña ¡Cara(mba)!: a van lejjebb az a világ általános állapota. ez egy hagyományos alaptétel. indul aranykor/paradicsommal, végződik vaskor/utolsó időkkel. olyan mint egy para/hiperbola: az utolsó egy tizedén húz bele/fele, de lefele. erre mondtam.

az meg, hogy megbírságolják az önkéntes lánglovagokat, nos ez meglátásom szerint piti. a fejétől bűzlik a hal. a többi poszt többnyire ezzel foglalkozik. szerintem a vbőr több ember szemét nyitotta már fel, mint bármi más...

arlequin 2010.01.20. 18:18:52

@arlequin: persze ez egy kicsit túlzás, de igen jó blog. vagy nem? olyan bizonytalan vagyok. vagy nem?

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.01.20. 18:24:19

Epic Fail!
Lehet örülni amíg ki nem kerül lefordítva néhány nemzetközi oldalra. Szégyen ami folyik az országba. Lehet tényleg nincs lejebb?

@Bambano: Ez jó volt :) Akkor kezdtem mosolyogni rajta, mikor láttam: ég az APEH székház ;)

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.20. 18:26:22

nos nem tűzoltókat bírságoltak, hanem egy civil szervezet civil autóját. Ez némileg árnyalja a képet. Még akkor is, ha az ellenőr levághatta volna a 'mentőszolgálat' feliratból, hogy a kocsi oda tartozik. De a történet korántsem annyira vastagbőr, mint azt az ajánló sejteti.

Viszont nem értem, a parkolóőr egyáltalán mit keresett a rendőrség által lezárt területen? Tudtommal nem hatóság, semmi keresnivalója ott...

indapasssucks 2010.01.20. 18:33:15

@az aki: olvasd a cikket onnan, hogy "Hartner Rudolf, a a városgondnokság vezetője..."
@kyncza: "Tehát akkor jogos lenne a parkolóőröket is megbüntetni, mert lezárt területen voltak?" Ez látod érdekes kérdés :) Ha a tűzoltóság ideiglenesen lezárta a területet akkor talán igen. Ha nem zárták le, akkor nem. De én tényleg nem szeretném, ha egy parkolóőrnek 10 oldalon kéne dokumentálnia, hogy kinek milyen alapon engedi el a büntetést. Büntessen, mert ez a feladata. Ne ő döntse el hogy XY részt vett-e a mentésben, vagy nem. Ha szőrszálat hasogatnának az önkormányzatnál, akkor a tűzoltóságtól bekérnék a mentésben segédkező civilek/szabadnapos tűzoltók/önkéntes tűzoltók névsorát, és az alapján engednék el a büntetést.

Mert abban egyetértünk, hogy ha egy önkéntes tűzoltó ott parkolt, de nem vett részt a mentésben, akkor a büntetés jogos. Gondolom...
És akkor maradhatunk annyiban, hogy ezt ne egy parkolóőr döntse el.
Szerinted?

Nade 2010.01.20. 18:41:45

Fejétől bűzlik a hal! Azt mondja ez a TETŰ, Hartner Rudolf, a városgondnokság vezetője a híradóban, hogy meg is dicsérte a parkolóőrt. Ahelyett, hogy azt mondta volna neki:" A qrva anyád Józsikám! Inkább azt kérdezted volna abban a helyzetben, az égő ház mellett, hogy tudsz-e valamiben segíteni!" A parkolóőr EMIATT érdemelt volna dicséretet, kirúgnia pedig azt kellene, aki emiatt csesztetné.
Persze, ha így lett volna, akkor nem lennénk Abszurdisztán. Nem tudom milyen párt színeit "gazdagítják" az ilyen hartnerrudolfok, de jó lenne, ha a választók ezt vennék figyelembe. Mert rajtuk múlik, ha ilyen vannak vezető pozícióban.

Labancz 2010.01.20. 18:41:55

Remélem, hogy amikor a parkolási társaság igazgatójának anyjáért megy a mentő, akkor majd ők "becsületesek" lesznek és ott kotorásznak majd a mentősök apróért az utcán... aztán lehet, hogy még a sarki kisközértig is el kell csoszogni, felváltani egy ötszázast.

Nade 2010.01.20. 18:44:27

javítás:
Mert rajtuk múlik, ha ilyen alakok vannak vezető pozícióban.

Mr. Acid 2010.01.20. 18:45:19

@Rékuc: Rékuc, önkéntes tűzoltókat bírságoltak. Az ugyanaz, mintha hivatásos tűzoltókat bírságoltak volna.

kyncza 2010.01.20. 18:47:24

@indapasssucks: tudod, engem csak az zavar, hogy ilyenkor nincs mérlegelési jog, amúgy meg van, ha pl. valami "fontos" ember parkol.
Kettős mérce: van, akinek elengedik, van, akinek nem.

Jó, büntessen! De akkor mindenkit! Nem ám havert, rokont, rendőrt, bírót, képvislőt nem. Bár, gondolom ha képvislő parkol ott, akkor beviszi a csekket, és közpénzből kifizetik, szóval az se nagyon izgatja. 1xűen nem tudom, hogy néhány parkolóőrt mi motivál! Hogyan tudnak ennyi gyűlöletet felhalmozni, hogy mind1, kit, csak büntessenek! És ezt meséli a gyerekeinek otthon, hogy ez a munkája, muszáj büntetni?
Miért nem azt meséli inkább, hogy: -képzeld, apa ma jót tett. Volt pár szabálytalanul parkoló bácsi, de ők épp embereket életét mentették, és apa szívében jó érzéssel "nem vette észre" azokat az autókat.
És ezzel nem a törvénytelenségre tanítaná a gyerekét, hanem emberségre.
Abból úgyis kevés van most...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.20. 19:00:12

Ez nem valami hobbidivatcsapat, hanem egy 1998-ban alapított egyesület számtalan taggal, mentőkutyával, csónakkal, egyebekkel felszerelve.
kotel.bitech.hu/index.html
www.youtube.com/watch?v=1ITwoYZGfYg

Ad 1: valószínűleg a parkolóőr is hallott már róluk
Ad 2: a lángoló, füstölő épületet is biztos észrevette
Nem kell diploma, hogy összerakjuk a tüzet meg a tűzoltókat.
Ez eddig parasztság és bunkóság.

De tényleg az a legjobb kérdés, hogy került egyáltalán a lezárt részre a büntiző.

Bár volt már ilyen Budapesten, mikor a kormányőr rálőtt egy taxisra, a rendőrök lezárták a környéket, autókat nem lehetett elvinni, a parkolóőrök meg büntettek
index.hu/bulvar/2009/05/15/ralott_egy_taxisra_az_orezred_tagja/

Vidéki 2010.01.20. 19:03:02

Kaposvár is a hülyék paradicsoma lehet.

Nem tudom, hogyan képes pozíciójában megmaradni egy ilyen korlátolt alak, mint az ottani városgazdálkodási vezető, aki helyénvalónak tartja az intézkedést.

Valószínűleg a magasabb vezetésben mentorai vannak, akik akármit is tesz, elnézik.

Takács Bálint 2010.01.20. 19:10:49

Tűzoltási szabályzatmódosítás, parkolócég székháztűz esetére:

1. A kivonuló egységek a helyszínre érkezés után azonnal fésüljék át a környéket parkolóautomaták után és minden kocsihoz válasszanak egy-egy külön automatát
2. Az oltás idejének megbecslése után az állomány tagjai 5Ft-os érmékkel fizessék be az automatába a megbecsült összeget
4. Az állomány fele maradjon az automatáknál, hátha újabb érméket kell bedobni
5. Többször ellenőrizni, hogy a gépjárműveken valóban jól látható pozícióban helyezték-e el a parkolócédulákat
6. A helyszínparancsnok szintén ellenőrizze, a cédulákat és csak, ha mindent rendben talált adhat engedélyt a mentés megkezdésére
7. Megkezdhető a veszélyben lévő parkolócéges dolgozók mentése, de a mentésben résztvevők egy esetleg elhúzódó bevetés során a befizetett idő lejártakor azonnal hagyják abba a tevékenységüket.

kacsa. 2010.01.20. 19:52:55

Igaz, hogy fölösleges papírmunka, de az nálam még belefér, ha a parkolóőr nem mérlegel, hanem büntet, aztán utólag nem méltányosságból, hanem automatikusan elengedik az ilyen esetekben a büntetést.
Szerintem gyorsabb, ha van sok ember, akinek csak annyit kell nézni, hogy van-e érvényes cetli, vagy nincs és a rendhagyó esetek büntetését valaki, aki pontosan tisztában van az aktuális szabályozással a posta helyett a kukába küldi, mint az, hogy az ellenőr minden kérdéses esetnél 5 percet agyal és megpróbálja felidézni, hogy valamikor régen mit tanult az ilyen esetről.

picur3ka 2010.01.20. 19:53:54

@indapasssucks:

Ugyan, ostobasagot beszelsz. Nunberg ota meg a katonanak is van, nem hogy merlegelesi jogkore, hanem kotelessege. Nem kell minden faxsagnak bedolni, amit egy hulye funkci kiejt a szajan.

nl80 (törölt) 2010.01.20. 20:04:44

@laspalmas:
"De tényleg az a legjobb kérdés, hogy került egyáltalán a lezárt részre a büntiző."
Nem voltam ott, amikor az eset történt, de megnéztem a sonline.hu képeit.
A kép galéria alatt van egy hivatkozás Hartner Rudolf bocsánatkérő levelére,
amiben H.R. az Anna utcát említi. Az Anna utca merőleges arra az utcára
(Rákoczi tér -gúúgli térkép így mutatja), amelyikben a SZÜV székház van.
Bár nem tudom így volt e, csak arra tudok gondolni, hogy a székház közvetlen
környéke volt csak lezárva és a KÖTÉL tagjai csak följebb, az Anna utcában
tudták leparkolni a személygépkocsijukat. Szvsz ezért tudott a surmó büntiző
csomagot osztani. Viszont a sonline-os képeken van egy, amin két fiatal éppen
mobil telefonnal fényképez; na ők vagy az iskola közben, vagy a színházpark
szélén álltak (de ahogy nézem az inkább a színház park széle).
E kettő között van a SZÜV székház. Ők hogy a f...ba mehettek be lezárt területre?

abandi 2010.01.20. 20:10:32

Lámpavas!
Valagmagasságban a fejük, a főnökeik alatt...

TiZ 2010.01.20. 20:20:38

Hartner Rudolf, a a városgondnokság vezetője szerint "Az ellenőrnek nincs mérlegelési joga, az a dolga, hogy az önkormányzat rendelet alapján járjon el."
Szerintem meg agya nincs. Ugyanúgy ahogy a főnökének sincs. Akár rokonok is lehetnének.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2010.01.20. 20:40:34

@Rékuc:
Örülök, hogy leírtad, hogy nem úgy van az...
@laspalmas:
Lehet, hogy '98 óta nyomulnak, de életemben nem hallottam róluk. Nem alapműveltség szerintem. Ettől még gyökér a pótdíjazó, de ez a poszt nem kerül be a legjobbak közé szvsz. Persze van, aki mindenre ugrik, amit ide kiírtok.

stars7726 2010.01.20. 20:42:47

beteg egy ország ez...

nl80 (törölt) 2010.01.20. 20:44:52

@Rékuc:
A KÖTÉL több gépjárműve is rendelkezik
megkülönböztető jelzéssel, azok be is mehetnek
a lezárt területre. És van csapatszállító kis busz is,
amin nincs. Lehet hogy az kapta a csomagot...
A szögletes gondolkodású aszabályazszabály!
parkoló őr meg szarjon sünt !

Astron 2010.01.20. 20:50:52

Magyarország te csodás

Winston Smith 2010.01.20. 20:58:48

"Hartner Rudolf, a a városgondnokság vezetője szerint Az ellenőrnek nincs mérlegelési joga, az a dolga, hogy az önkormányzat rendelet alapján járjon el."

Ebben az esetben az önkormányzati rendelet a szar. Értelmesebb parkolási rendeletekben benne van, hogy ez nem vonatkozik a rendőrség, mentők, betegszállítók, katasztrófavédelem, tűzoltók, stb. "akcióban lévő" járműveire.

Kaposváron miért nem ilyen a rendelet? Én értem, hogy nem a parkolóőr a hülye, de akkor az önkormányzat az, Hartner Rudolffal, a városgondnokság vezetőjével az élen.

arlequin 2010.01.20. 21:00:50

@nl80: a tarajos sül szerintem sokkalta méltóságteljesebb egy ilyen nagybecsű jogkörhöz.

IV. (Parkoló) Béla · http://aparkolokiralyai.puruttya.hu 2010.01.20. 21:02:25

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓:

Gondolom a büntiosztogató is kaposvári. Elvileg tudnia kellene, hogy mi az a KÖTÉL. De ha nem is tudja, mert miért tudná, akkor is látszik, hogy nem nyaralni mentek oda.
Főleg, hogy nem a rövidítés van a járműveken, hanem a teljes neve.
Megnéztem a képeket, az önkéntesek tényleg távolabb álltak, mint a hivatásosok, viszont durva nagy piros tűzoltőkocsi villogóval rajta a teljes nevük, és annyi tűzoltófecskendő volt rácsatlakozva, mintha egy polip lenne. Biztos nem vették észre ezt sem.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.20. 21:12:08

@nl80:

Helyismeretem nincs, csak a sonline-ra támaszkodok:

"A rendőrség által lezárt területre ugyan beengedték az önkéntes életmentők autóit"

Tehát hogy került oda az ellenőr?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.20. 21:16:41

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓:

Én se hallottam még eddig róluk, de nem is élek Kaposváron. Az őr biztos ismeri őket.

Szóval bőven helye van itt a témának.

kuki123 2010.01.20. 21:17:57

@laspalmas: én már itt linkeltem:17:17:51 @volánrulz:
nekem már akkor feltűnt

OFF: összeesküvés elmélet:
index.hu/belfold/2010/01/20/a_nyomozas_alatt_kihaltak_a_lakaspanama_vadlottjai/

A történet egy félévtizedes nyomozás után került a bírósági szakaszba, de a kezdésénél már nem volt ott két vádlott, a koronatanú és az ügy két másik érintettje.

LOL

ON

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2010.01.20. 21:22:17

@IV. (Parkoló) Béla: @laspalmas:
Okés! :)
Amúgy erről az jutott eszembe, hogy egy rendőr ismerőst megbüntetett a BKV ellenőr. Erre "állítólag" az volt a reakció, hogy mikor az adott környéken az ellenőrök rendőri segítséget kértek a buszra, nagyon nehézkes volt kijutni a helyszínre, ráadásul az a fránya busz még helyet is változtatott...

nl80 (törölt) 2010.01.20. 21:22:25

@laspalmas:
A rendőrök biztos a helyzet magaslatán
álltak a biztosítás terén.
Én meg azon csodálkozom, hogy az a
két kapucnis "katasztrófa turista" hogy tudott
olyan közel menni. Akárhogy is nézem azt a képet,
annak már a lezárt területen kell lennie...

gege0505 2010.01.20. 21:32:44

Hüje ország. A buszok nem közlekednek üresek a sávok de aki ráhajt azt keményen megbüntetik és még meg is magyarázzák. A tüzoltok oltanak ezért megbüntetik és még van pofájuk a jogra hivatkozni. Mi ez ha nem idiotizmus.

etc111 2010.01.20. 21:51:09

Remélem ebből tanultak a tűzoltók és ha esetleg a parkoló társaság épülete gyulladna ki, először megkeresik az automatát, bedobnak egy százast és csak utána kezdenek oltani.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2010.01.20. 22:06:16

@Charybdis:
Hát pont, ahogy tetted... Ezzel a megoldással elkerülheted, hogy a sok fogalmatlan hülye hozzádszóljon, mert aki nem képes a "Válasz erre" gombot megtalálni, az szerintem az. És hány ilyen van... :) Amúgy a ziwiwes hülyepicsákok ákombákom karakterekkel írt neve ihlette és megfejtve Chicken volna... Üdv.!

Rikki Harcos 2010.01.20. 22:10:26

@Rékuc:
öööö.....fotózz inkább, azt jobban szeretjük, azt nagyon szeretjük

:-)

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.20. 22:17:16

gyerekek most kaptam a linket, a székely nyelvleckés Nándika Kolozsváron... felváltva hozta ki az anyázást és a kinyúlva röhögést :DDDD nézzétek meg, isteni

kukker.manna.ro/showvideo/1959

persze @Rikki Harcos: ne nézze meg, ő nézegessen fotókat

Doña ¡Cara(mba)! 2010.01.20. 22:24:34

@indapasssucks: Ezt birod írni:
Mert abban egyetértünk, hogy ha egy önkéntes tűzoltó ott parkolt, de nem vett részt a mentésben, akkor a büntetés jogos. Gondolom...
És akkor maradhatunk annyiban, hogy ezt ne egy parkolóőr döntse el.
Szerinted?

Nooormális? Ha a főnöke autója parkolt volna ott, szted a parkolóőrjöngő/őr odarakta volna XY elftárs autójába ablakába a mikulást? Vagy ha a Lamperth Mónika autója parkol ott, akkor is megy a mikulás?
Képzeld el, ha régi korokban ilyen módon álltak volna tűzesetekhez, amikor nem volt még tűzoltó autó, csak vödör meg kút? Ha akkor is ilyen akkurátusan működik a bürokrácia, akkor te már kész pecsenyekacsa hús lettél volna.
De jó, hogy neked ilyen tapasztalataid vannak kamerás kollégáiddal kapcsoltaban:-D
Csak nem egy csapatban buliztok?

arlequin 2010.01.20. 22:35:10

@Doña ¡Cara(mba)!: noormális? ;-))) az örökzöld besenyőpistabácsi IV Igazam Van. naggyon jóó.

@Rékuc: istenkirály. szénné röhögtem magam. köszönöm. hölgyem. akarom mondani... tényleg

Doña ¡Cara(mba)! 2010.01.20. 22:36:45

@Rékuc: Vetélkedtek Laspalmas-szal? Kis női irigység;-)
Belefér.

arlequin 2010.01.20. 22:38:19

@Rékuc:

nagyon szép képeid vannak hölgyem. meghatódtam. elmorzsoltam egy-két könnyet. mi az nekem? neked talán valami. gyere haza.

Doña ¡Cara(mba)! 2010.01.20. 22:39:50

@arlequin: Most abszolut nem értelek, Bohóc.
Sebaj, nem vagyok én agybajnok. Lehet elmehetnék komcsi bérkomentelőnek ennyi ésszel és kvalitással. Csak az önbizalom, az önbizalom...
Nem tudsz egy jó önbizalom-növelő tréninget?

arlequin 2010.01.20. 22:42:37

@Rékuc: most egy kicsit aljas leszek: nem kellenek nekik címek. mármint a képeknek. gyönyörűek. kár, hogy nem tudom lementeni...de nem is érdemes. köszönöm. oly ritkán tudok kimenni az isten ölébe. te egy kicsit elvittél. kösz a fuvart.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.20. 22:48:47

@Doña ¡Cara(mba)!: abszolút nem volt ilyen gondolatom, kérlek ne szítsd a viszályt ott is, ahol nincs; semmi szükség erre az országban, úgy érzem. kösz
@arlequin: köszönöm a látogatást :) a képek amúgy letölthetők, de minek? ott van a weben, senki nem vszi el :)

arlequin 2010.01.20. 22:52:23

@Rékuc: picurrkák. de szépek. mint egy-egy borostyánba zárt pillanat. kedves hozzád a király úr, ha ezt láttatja. milyen kicsit kár, hogy ezek is csak pillanatok! ahogy ez is. van oly szép. nem?

Doña ¡Cara(mba)! 2010.01.20. 22:52:30

Mentem Laspalmast, pedig nem szorul rá.
Szubjektív vagyok, nagyon.

Utána meg csodálkozom, ha becsípődik az ujjam...

arlequin 2010.01.20. 22:54:28

@arlequin: juteszembe: irgun-burgum, ezek a párkolorőrök. hát ezek, na aztán ezek, hát rettenetes. legalább annyira barmok, mint a tűzoltók. bele a közepibe.

kuki123 2010.01.20. 23:36:49

OFF
Valami bűzlik: Házkutatás a józsefvárosi rendőrkapitányság épületében

Házkutatást tartottak szerdán az ügyészek Budapesten, a VIII. kerületi rendőrkapitányság épületében - erősítette meg az TV2 Tények információját a Fővárosi Főügyészség szóvivője.

Skoda Gabriella elmondta, hogy hivatali visszaélés miatt, ismeretlen tettes ellen rendeltek el nyomozást.
A rendőrség szerdán azt közölte: Budapest rendőrfőkapitányának javaslatára az országos rendőrfőkapitány szerdai hatállyal, indoklás nélkül visszavonta két kerületi rendőrkapitány vezetői megbízását. A rendőrségi közlemény szerint Hangyási Sándor II. kerületi és Práger Ferenc VIII. kerületi rendőrkapitány kérte nyugállományba helyezését.
Arra sem az ügyészség, sem a rendőrség tájékoztatása nem tért ki, hogy a szerdán visszavont vezetői megbízások és az ugyancsak szerdán tartott házkutatás összefüggnek-e egymással.
(MTI)

milyen szépen csendben le tudták váltani az ürgét...

kurucról van de nem merem linkelni mert még azt hiszik valami bérkommentelő vagyok

ON

nemuccaszoc 2010.01.21. 07:46:04

Ehhez már nincs mit szólni, ebben az országban tényleg MINDEN megtörténhet.

Zsiráfovics Zsiráf 2010.01.21. 08:04:22

Viszont az ellenőrnek nincs joga bemenni a rendőrség által elzárt területre.
Én a hatóságok helyében eljárást indítanék velük szembe. na és még örüljön, hogy nem vette észre senki és nem dobták ki onnan, mint macskát szarni.

bunko_jobbos 2010.01.21. 08:35:30

Hibák mindig történnek, a lényeg, hogy a végén egy felelős ember (vezető) kijavíthassa. Most így történt, szerintem nincs gond. Sejtjük a parkolóőrök szellemi színvonalát.

Rikki Harcos 2010.01.21. 10:51:25

@Rékuc:
de, de, de! a határozott tiltásod ellenére megnéztem...öejj, maradok a fotóidnál

alex58 2010.01.21. 11:19:52

@uccaszoc:
Teljesen igazad van, itt minden megtörténhet, hála a nagyon okos politikusoknak.
A kormányok ugyanis a rendszerváltás óta - függetlenül , hogy melyik párt volt hatalmon - sorozatosan szúrtak el egy csomó dolgot. Lásd: a házi őrizetből megszökött Ragyás Tóni gyilkosa. Persze, mert egy idő előtt meghozott jogszabály megengedi a házi őrizetet, de ennek sem a személyi, sem a technikai feltételeit nem teremtették meg azóta sem.
De fordítva is igaz, ezért fordulhat elő, hogy egy-egy bunkó bármikor megbirságolhatja mondjuk a mentés idején a fizető parkolóban pénz bedobás nélkül vagy éppen a járdára felálló mentőst, vagy az éppen egy körözött bűnüző elfogását végző nyomozók jelzés nélküli autóját. A sok okos közül senkinek nem jutott eszébe, hogy egy jogszabállyal kötelezővé tegyék, hogy a kiemelt fontosságú intézmények járműveire a parkolási cégek ingyenes parkolásra jogosító matricákat adjanak ki. Az más kérdés, hogy a parkolóőr vagy a közterület felügyelő győződjön meg arról, hogy valóban a szolgáltatás vagy védelem miatt áll ott a jármű, a maszekban parkolókat ugyanúgy fel lehetne jelenteni.

Pistie 2010.01.21. 12:07:38

Itt akkor lenne baj, ha nem engedték volna el a büntetést. Így hogy elengedték nincs miről beszélni.

Rikki Harcos 2010.01.21. 13:53:36

@Pistie:

elengedték a büntetést méltányosságból, nem pedig megszüntető határozatot hoztak...nagy különbség, olyan, mint ha valakit a bíróság bűncselekmény hiányában felment, vagy pedig bizonyítottság hiánya miatt

Rorgosh 2010.01.21. 20:45:36

Hát ez abszurd....

Bár ide vezet a pokolian rossz szabályozás és a teljes bevétel orientáltság...

Corry 2010.01.21. 22:19:03

És egyébként már a külföld is ezen röhög, teljes joggal:

en.rian.ru/strange/20100121/157642080.html

arlequin 2010.01.21. 22:51:15

@Corry: zsír. legalább más is tud rajta röhögni!

Tacsi 2010.01.22. 16:19:41

Pontatlan információk alapján nyilatkozott, s ezzel akaratlanul is rontotta a Kaposvárról kialakult képet - ismerte el Bodó László, a "KÖTÉL" Kaposvári Önkéntes Tűzoltó és Életmentő Egyesület elnöke, aki emiatt személyesen kért elnézést a város polgármesterétől. Kiderült, hogy a városgondnokság munkatársai nem három autót csak egyet büntettek, és azon az egy autón valóban nem volt felirat.

Bodó László korábban azt mondta, hogy megbüntették a kaposvári irodaház oltásánál dolgozó önkéntes életmentőket a parkolóőrök. Az ügyben lefolytatott vizsgálat során azonban kiderült, hogy az egyesület elnöke által elmondottak "nem állják meg a helyüket".

A városgondnokság munkatársai nem három autót büntettek meg, hanem egyet, amely egy magántulajdonban lévő, nehezen azonosítható személygépkocsi volt, és nem is a rendőrség által lezárt területen, hanem a szomszédos utcában parkolt - tudatta a polgármesteri hivatal.

A parkolási bírságot egyébként még aznap törölték. Az önkéntesek hét magántulajdonban lévő személyautója azóta ingyenes parkolási engedélyt kapott a mentések idejére.

(MTI)

www.klubradio.hu/cikk.php?id=16&cid=102229

Rikki Harcos 2010.01.25. 11:57:47

@Rékuc:
ó....neked volt igazad

a fotóiddal meg nekem, 1:1

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.25. 12:56:43

@Tacsi:

Köszi!
Így vagy úgy, de vastagbőrös történet.

És én még azt hittem, hogy a tűzoltók egytől egyig talpig becsületes, szavahihető emberek.....

Beraktam a frissítést.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2010.01.25. 16:03:37

@laspalmas:
Jobb volna külön posztban visszautalni erre, vagy nem tom, mert sokan nem használnak radart. Aztán még a végén hülyén maradnak:D

süti beállítások módosítása