Skip to content


       Szűrés lista

A szív jobb és bal oldala

Hétköznapi drámahozzávalók pár bekezdésben.

Adott egy jobboldali családban felnőtt fiú, az ő haverja (Nagy-Magyarország – Jobbik fan) és egy baloldali lány. Mit ad Isten, az útjaik egy iskola révén összefonódtak. Délutáni séták, találkozások, aztán az ősz beköszöntével kirügyezett a szerelem. Minden szép, minden jó, kettesben, ha nem kerül szóba a politika.

A rendkívül jó anyagi helyzetből érkező srác ugyan tesz negatív megjegyzéseket -az ő szóhasznáatával élve- kommunistákra, ám a lány érdemben nem reagál, így hanyagolja a téma további boncolgatását. Nem úgy, amikor hármasban vannak! A két srác zsidózik, cigányozik: „Annak nagy orra van, az biztos cionista!”, „ Haggyá’ má’ a cigányoknak van a legtöbb foguk!”. Persze fel sem tűnik nekik a mellettük szótlanul kuporgó lány. Ilyen felfokozott állapotban aztán az érzelmes búcsú is rövidebb, a témákat kivesézendő a srácok gyorsan a közeli kocsma felé veszik az irányt. A trió hölgy tagja pedig unottan Mp3-lejátszót rak a fülébe és monoton ütemekre lépked hazafelé, ahol aztán a Népszabadság Arcok rovatában rendre hátrányos helyzetű emberekről olvas, akiket sok esetben újdonsült szerelménél is többre tart. Így csordogálnak az aranyifjúság életének napjai, valahol egy magyar nagyvárosban. Aztán a hétvégékre a fiú hazautazik zalai szülőfalujába, ahol gondolatait kétkedés nélkül, mindenki helyesli. Míg ő odahaza politizál, addig a lány a nagyváros éjszakájában keres menedéket más srácok karjai közt, miközben folyamatosan foglalkoztatja a kérdés: vajon mi fűz engem ehhez a sráchoz? A kérdésre a tél beálltával egyre jobban nem talált választ, az ünnepek miatt az együttlétek is ritkultak, így a januárjuk már inkább csak egy közepes Mónika-showhoz volt hasonlítható, ordítozásokkal, sírásba torkolló randevúkkal.

Eszük csak annyi volt, hogy a kapcsolatukat ezen a ponton lezárják, s egy havas délelőttön búcsút intsenek egymásnak, a problémákat nyitva hagyva, nem megbeszélve. Persze, ahogy az ilyenkor lenni szokott, nem bírták sokáig. A lány már délután sírva telefonált, hogy mégsem jó ez így, elhamarkodott döntést hoztak. A fiú helyeselt, de dűlőre a majd’ félórás csevegés során most sem jutottak. Este ittas állapotban MSN-beszélgetésbe kezdtek, ahol végre kibukott a kettejük közt húzódó szöges ellentét, érvek-ellenérvek röpködtek a világhálón, de kompromisszumot itt sem tudtak kötni. Aztán még egy éjfélkörüli letorkolló SMS és a klasszikus zárlat: örülök, hogy megismertelek.

Címkék: társadalom abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr491710164

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A konzervatív ember (magyarságtudat, idegenszívűség) 2010.01.30. 12:22:04

A konzervatív ember   „Testvérim vannak, számos milliók; Én védem őket, ők megvédnek engem. Nem félek tőled, sors, bárm...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

shenk 2010.01.30. 11:11:47

@Tigeri: ez nem lányregény, hanem a szomorú magyar valóság, ahol az idióta politizálás családokat és kapcsolatokat tesz tönkre, de úgy látszik, ha nem fogalmazza meg a vastagbőr olvasóközönségének valaki tisztán is világosan, hogy "gyurcsány/bajnai/orbán egy fasz", akkor a bejegyzés süket fülekre talál. Pedig jó.

sorokinV 2010.01.30. 11:22:09

@shenk:

Nálunk is szép lassan elkezdődik a "társadalom oszloposodása" ami nem feltétlen baj. Lesz majd baloldali hentesbolt, jobboldali kocsma és végre véletlenül sem lehet majd idióta kommerekkel összefutni sehol...

Horizont 2010.01.30. 11:23:13

@shenk: Teljesen igazad van, ez a mai realitás. Jobb volt Rómeónak és Júliának:))) Igenis beszökött a politika a az átlagemberek életébe. Karácsonykor (vagy más családi ünnepeken) amikor a népes nagy család összejön már előre szólok (a hangadóknak külön is :DDD), hogy nem politizálunk!!! Mert csak vitatkozás összeveszés, sértődés lesz. Igenis tönkre is mehet egy kapcsolat, ha annyira különbözően látják a világot. A hazai politikai kultúra hála a politikusainknak a béka segge alatt fetreng!

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2010.01.30. 11:24:24

Lol. Vissza kellett néznem, hogy ezt ki írta. Jah, van ilyen. Bár nálunk a családban durván egy rugóra jár az agyunk...

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2010.01.30. 11:25:17

@Tigeri: lehet szólni kéne zero-nak, hogy az újdonsült szerkeztőefftárs blogot téveztett :D

@shenk: ez teljesen rendjén van amit írsz, csak hát nem látom a vastagbőr faktort. Bár érdemes volna a témát a boncolgatni, főleg ezen a vonalon:
" A két srác zsidózik, cigányozik: „Annak nagy orra van, az biztos cionista!”, „ Haggyá’ má’ a cigányoknak van a legtöbb foguk!”.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.01.30. 11:26:33

@shenk: @Horizont: Szerintem ez inkább 4 vagy 8 éve volt így.Akkor az ország fele ilyen-fele olyan volt.

kuki123 2010.01.30. 11:26:41

ezért nem kezdek ki szocis lánnyal :/

Horizont 2010.01.30. 11:32:09

@Tigeri: Nem, nem. Amikor a nagy család összejön abban vannak dédszülők, nagyszülők:)))
A fiataloknál pedig lehet, hogy elrettenti a másik felet a zsidózás, cigányozás! És lehet, hogy mind a ketten jobb oldali beállítottságúak!:)))

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2010.01.30. 11:33:46

Plusz itt van a kulcsmondat a cikkben: " Minden szép, minden jó, kettesben, ha nem kerül szóba a politika."

El nem tudom képzelni magam, hogy bármelyik barátommal is az ideológiai eszmékről cseverésszünk nos stop, pláne úgy hogy ha a kedvesem is a társaságunkban van.
Aztán, hogy ezt még csevegőprogramokon is folytassam.... :D
..és eléggé trének tartom azt, hogy bizonyos emberek életét ez teszi ki éjjel-nappal.

@Tigeri: így van, a megosztottság az nem újkeletű dolog kicsiny hazánkban.

shenk 2010.01.30. 11:36:42

@sorokinV: de baj, főleg, hogy Magyarországon nem jobb- és baloldal van, hanem mszp és fidesz és jobbik. Ez csak azért baj, mert az emberek nem egy "eszméhez", vagy értékrendhez hűek, hanem egy faszkalapokból, csalókból, hazug bűnözőkből álló párthoz, ami a demokrácia szégyene.

zsoltix 2010.01.30. 11:38:06

Ciganycsajjal erdekesebb volna:)

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2010.01.30. 11:40:22

nagycsaládban nálunk mindig necces volt a politika. kölökkoromból (valahol a 80'-as évek közepe) emléxek családi összeröffökre, amelyeken a felnőttek kipirosodott arccal érveltek egymásnak, hogy azután egy sörrel/felessel nyugtassák a kedélyeket. és ez a mai napig így van... a család egyik fele jobbant, a másik baller - ez van, én így szeretem őket. vérig sértődés még soha sem volt semmilyen vitából, remélem, nem is lesz.

hoplita 2010.01.30. 11:40:40

Mi ez a baromság....?
Ez olyan nagy probléma lenne....?

Vajon miért nem vettem én el valami pártgeci lányát anno...?
Még megbaszni se nagyon törekedtem őket, volt épp elég normális csaj...

Tessék tudomásul venni, bár a puncinak nincs pártállása, de hosszútávon két ellentétes világnézet nem fér meg egy lepedőn....szerelem, vagy mi a fene ide-oda.

zsoltix 2010.01.30. 11:42:50

Ha mar a ciganyoknal tartunk, ejjel ismet volt egy folklormusoruk: index.hu/bulvar/hirek/2010/01/30/halalos_tomegverekedes_borsodban/

hoplita 2010.01.30. 11:42:54

@zsoltix:
Hát még zsidóval....:DDDDD

majomkutya 2010.01.30. 11:43:34

EEEJ-EEEJ, persze-persze, egy kulturált országban ez nem okozna gondot.
De nálunk, ahol éppen azok kormányoznak és mondják meg a frankót, hogy mi a helyes és erkölcsös, sőt már azt is lassan, hogy mit lehet gondolni, akik VAGYONI, szellemi, erkölcsi, stb. örökösei azoknak, akik apámat a '70-es években politikai okokból börtönbe zárták, vagy akik anyám családját kifosztották és tönkretették stb,stb,stb...; szóval amíg ez a helyzet, addig ne várja senki, hogy ne legyenek ilyen akadályok a második vagy akár a harmadik generációban is.
Én nem kötném össze a sorsomat olyan lánnyal, aki megrögzött balos vagy antifa. A kaland és a miért ne az más kategória:)
De a sorsomat akkor sem kötném össze egy "ilyennel", esetleg volt, vagy jelenlegi komcsi szülők kislányával.
Elfogadható vagy elítélendő, kedves "UCCASZOC"? HMM?

Kravitz(Cabd.) 2010.01.30. 11:46:24

Nemá, múltkor az a buszos olyan volt, mint egy gyengeközepes poszt a homáron egy modortibi rajongótól, most meg ez a szakítós...

Szombat?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.01.30. 11:52:08

@zsoltix: Igen én is gondoltam,hogy belinkelem.Most legalább egymást irtják.DE miből gondolod hogy cigányok?? :))

egogegó 2010.01.30. 11:53:24

Igaz is lehet a történet, nekem is volt egy ilyen csajom és tényleg nem működik.De nem volt ilyen nyálas.Őt érdekelte a Kiskegyed, Mónika, meg a táncos az Isten, engem pedig qrvára nem.Az észérvek nem értek semmit, az efféle axiomák amikkel megakart győzni, az meg idegesített.Gondold el, egy TV csatorna (" Közszolgálati "), nem volt amit együtt megnéztünk volna.

-Goldman- 2010.01.30. 11:54:41

És valahol felsír egy gyerek!

zsoltix 2010.01.30. 12:01:36

@Tigeri: Nem tudom, mibol gondoltam, hiszen ok sose csinalnak ilyet, Borsodban meg nincsenek is:)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.01.30. 12:01:53

@egogegó: Jaja külön tévé,külön szoba.Nálam: foci/forma-1/amerikai foci;Ő meg a másikon azt néz amit akar.:))

arlequin 2010.01.30. 12:02:46

nem a politikai pártállással van a baj, az csak következmény. hanem a gondolkodás és a letisztázott tudás hiányával.

egyébként a poszt csak nyáladzás és romantiko-pszeudotragédia marad...

Zetek 2010.01.30. 12:12:46

Elsírom magam ettől a szeméttől. Szegény Medgyessy tudott meghatóan elmélkedni az árokbetemetésről. S akkor lesz itt jó világ, ha a fiataloknak este meglesz a boros kóla.

nyugatioldal 2010.01.30. 12:16:08

Mijezasz*r??? ÁTmegy a VB nyetes Maunikasóba vagy mi? LEhet konklúziókra szavazni?
Nanemá... :-(((

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.01.30. 12:26:50

Engem nem zavar a vallásosság a pártállás egy elfogadható szintig.Pl.:ha a zasszony fideszes lenne és azt mondja le megy pécsre gyűlésre:Há mennyé én maradok.Ha muzulmán annyit imádkozik amennyit akar,nem zavar,Csak akkor nyírnám ki ha kitalálná,hogy miskárolni kell a lányunkat mert vele is ezt csinálták.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.01.30. 12:27:00

Persze fel sem tűnik nekik a mellettük szótlanul kuporgó lány. Ilyen felfokozott állapotban aztán az érzelmes búcsú is rövidebb, a témákat kivesézendő a srácok gyorsan a közeli kocsma felé veszik az irányt. "

a probléma itt van, a nem kellően átgondolt kommunikáció...
a képességek nem kellően kifinomult volta

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.01.30. 12:28:15

ez kérem szépen egy elgondolkodtató írás, mit keres a VB-n?
semmi lmpvs!? semmi hörgés!?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.01.30. 12:32:28

@arlequin: pontosan, itt a lényeg

"nem a politikai pártállással van a baj, az csak következmény. hanem a gondolkodás és a letisztázott tudás hiányával."

Auris 2010.01.30. 12:32:33

A lány még az agymosás állapotában van.
Adjunk neki egy esélyt. Szerezzen élettapasztalatot. Látogassa meg a fiú faluját, kerüljön kapcsolatba a hátrányos helyzetű emberekkel.
Ameddig nem a való világból szerez tapasztalatot, csak a Népszabi polkorrekt Arcok rovatából, addig ismerkedni is csak a Népszabi társas rovatában kezdjen.
Aztán ha már megtapasztalta, milyen az élet, és akkor sem érti miről beszél a barátja, akkor szakítsanak. Ha megérti, akkor talán ő is lehet olyan hatással a másikra, hogy az pedig ne csak ész nélkül zsidózzon, cigányozzon, hanem nézze a világot ő is reálisan, és keresse a kiutat.

És akkor középen találkoznak, the end, happy end.

Kedves uccaszoc! Írásaid erősen középre tartóak, valamint filozofikusak, én értem és értékelem a mélyebb tartalmat. Ugyanakkor sokan ide a botrányos (vastagbőrt igénylő) viselkedések miatt járnak, (ráadásul erősen jobbról) hogy kitombolják magukat protest. Ezért bőven lesznek értetlenek az ilyen elvonatkoztatott, nem konkrét ügyekhez kötődő írásokkal szemben. Mindenesetre kitartást a kritikákhoz!

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.30. 12:33:57

Nem rossz ez a poszt. Nem árt néha egy kis lightos pötyögés, amíg tárat cserél az ember... :)

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.01.30. 12:34:23

Adott egy baloldali családban felnőtt lány, az ő barátnője (Europér – SZDSZ fan) és egy jobboldali fiú . Mit ad Isten, az útjaik egy iskola révén összefonódtak. Délutáni séták, találkozások, aztán az ősz beköszöntével kirügyezett a szerelem. Minden szép, minden jó, kettesben, ha nem kerül szóba a politika

A rendkívül jó anyagi helyzetből(Apja alpolgármester,helyi képviselő,megyei közgyűlés tagja,pénzügyi bizottság tagja,sikeres vállalkozó 99%-ban állami megrendelésekből él) érkező lány ugyan tesz negatív megjegyzéseket -az ő szóhasznáatával élve- fasisztákra,nácikra, ám a fiú érdemben nem reagál, így hanyagolja a téma további boncolgatását. Nem úgy, amikor hármasban vannak! A két lány nácizik, fasisztázik: „Annak fekete bakancsa van, az biztos náci!”, „ Haggyá’ má’ a fasisztáknak van a legtöbb foguk!”. Persze fel sem tűnik nekik a mellettük szótlanul kuporgó fiú. Ilyen felfokozott állapotban aztán az érzelmes búcsú is rövidebb, a témákat kivesézendő a lányok gyorsan a közeli kocsma felé veszik az irányt. A trió fiú tagja pedig unottan Mp3-lejátszót rak a fülébe és monoton ütemekre lépked hazafelé, ahol aztán a Borsvezér Ez történt rovatában rendre a kissebség által elkövetett bűntényekről olvas. Így csordogálnak az aranyifjúság életének napjai, valahol egy magyar nagyvárosban. Aztán a hétvégékre a lány hazautazik egy megyei jogú nagyvárosba,ahol gondolatait kétkedés nélkül, mindenki helyesli. Míg ő odahaza politizál, addig a fiú a nagyváros éjszakájában keres menedéket más lányok karjai közt, miközben folyamatosan foglalkoztatja a kérdés: vajon mi fűz engem ehhez a lányhoz? A kérdésre a tél beálltával egyre jobban nem talált választ, az ünnepek miatt az együttlétek is ritkultak, így a januárjuk már inkább csak egy közepes Mónika-showhoz volt hasonlítható, ordítozásokkal, sírásba torkolló randevúkkal.

Na pont ennyit ér ez az írás...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.01.30. 12:40:53

Mondjuk furcsa,hogy a jobboldali a gazdag.

irrelevant 2010.01.30. 12:41:41

Mivan? Szakítósblog?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.01.30. 12:50:46

Mindjárt jön a hüvelygomba reklám.:))

egogegó 2010.01.30. 12:51:11

@Tigeri: Apám, milyen szemed van!Gratula!Hisz minden jobb oldalinak gyárai, helikopterei, földjei, óriás cégei, tanácsadó irodái, stb. vannak.Biztosan van a másik térfélen lévőknek is, de az előzőkben felsoroltak mintha ismertebbek lennének.

Dr. derelye vágó · http://www.freeworldgroup.com/games6/gameindex/castlewars.htm 2010.01.30. 12:57:14

@egogegó: úgy-úgy és az aranyórájukba horogkereszt van karcolva.
Vagy ez nem az a film? :D

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.30. 12:58:20

Ez egy pszichológiai kísérlet xD

Ahhoz képest, hogy szidjátok, kommentelitek rendesen, és mindenki kiönti a kicsi szívét :))

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2010.01.30. 13:01:06

Kompromisszum? Legyen mindenki lokálpatrióta.
Középutas politika nincsen, vagy nem a két irány nem akarja :)

majomkutya 2010.01.30. 13:02:29

@laspalmas: Mivel a post írója a jelek szerint olyan okos, hogy meg tudja ítélni bárkinek a lelki világát, én speciel választ vánék tőle arra, hogy akkor most szégyelni kellene-e magam, vagy sem.
Az egyszerűség kedvéért az előzőekben kifejtett véleményem:
" EEEJ-EEEJ, persze-persze, egy kulturált országban ez nem okozna gondot.
De nálunk, ahol éppen azok kormányoznak és mondják meg a frankót, hogy mi a helyes és erkölcsös, sőt már azt is lassan, hogy mit lehet gondolni, akik VAGYONI, szellemi, erkölcsi, stb. örökösei azoknak, akik apámat a '70-es években politikai okokból börtönbe zárták, vagy akik anyám családját kifosztották és tönkretették stb,stb,stb...; szóval amíg ez a helyzet, addig ne várja senki, hogy ne legyenek ilyen akadályok a második vagy akár a harmadik generációban is.
Én nem kötném össze a sorsomat olyan lánnyal, aki megrögzött balos vagy antifa. A kaland és a miért ne az más kategória:)
De a sorsomat akkor sem kötném össze egy "ilyennel", esetleg volt, vagy jelenlegi komcsi szülők kislányával.
Elfogadható vagy elítélendő, kedves "UCCASZOC"? HMM?"

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.01.30. 13:06:38

A következő írás pedig "Az ördög jobb-és balkeze" lesz.:))

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.01.30. 13:06:42

@majomkutya:

"Én nem kötném össze a sorsomat olyan lánnyal, aki megrögzött balos vagy antifa. A kaland és a miért ne az más kategória:)
De a sorsomat akkor sem kötném össze egy "ilyennel", esetleg volt, vagy jelenlegi komcsi szülők kislányával."

sztem örülhetsz, ha ekkora nagy bunkó léted ellenére bárki is szóba áll veled.
mondjuk dzsobbikos tschajoknál bejöhet ez a duma :)

majomkutya 2010.01.30. 13:07:20

@blas: :D
Ez hatalmas...
Nem is értem,h uccaszoc miért nem ebben a formában írta meg! :)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.01.30. 13:08:21

És mindezért természetesen a Zorbánahibás.
Jöhet a bögre,sapi. :))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.01.30. 13:12:34

Nekem mindegy,hogy jobb vagy baloldali-e a lány,a puncija középen van.(meg a szája) :))

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.01.30. 13:15:47

@laspalmas: no, akkor jól sejtettem :)
mikor lesz eredmény, koklúzióhírdetés? :)

majomkutya 2010.01.30. 13:16:13

@.Pierre Bezuhov.: Bögrére, vagy wellness hétvégére utazol?
Köszönöm, hogy lebunkóztál így ismeretlenül. Jellemző, hogy a véleményem okaival (amit az általad idézettek fölött fejtettem ki nem foglalkozol.
Tudod én képes vagyok viselkedni és a párválasztásban egyáltalán nem meghatározó számomra, hogy "dzsobbikos"-e a hölgy vagy sem, a lényeg, hogy számomra elfogadható gondolkodású és világnézetű (és itt nem a vallásra gondolok) legyen. De a családom ellenségeire nem vagyok vevő.
Hasonlóan értelmes posztot lehetett volna kerekíteni annak a srácnak az esetéből, aki összejött egy zsidó lánnyal, egymásba szerettek, a lány hazavitte a srácot bemutatni, de az apja azt mondta: "Miért hoztad ide, ez csak egy gój!" És ez egy igaz történet!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.30. 13:17:12

@Horizont:

"Igenis tönkre is mehet egy kapcsolat, ha annyira különbözően látják a világot."

Szerintem meg létre sem jön, mert az ellentétek vonzzák egymást az nem erre vonatkozik.
Képzeld el, ha most független lennél, akkor összejönnél/házasodnál olyan férfival, aki hajtogatná a mantrát, hogy "azorbánellenzékbőltönkretetteazországot", "gordonakkoraszakértőhogycsakna", "dübörögapannonpuma" ?
Mert szerintem a kapcsolat fontos része az is, hogy beszélgessünk az ország/világ dolgairól, és mindennap mégse lehet földhöz vagdosni a tányérkészletet :)))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.30. 13:22:24

@blas:

Vááá, úgy vártam a csattanót :)

Aradebil 2010.01.30. 13:24:00

erről egy dolog jut eszembe: Belga: Sajnálom,zseniális ebben a témában:D
www.youtube.com/watch?v=oeOzYp90m8Q

delano 2010.01.30. 13:24:50

Nekem nagyon bejött a poszt.

Uccaszoc, írjál még lécci sok ilyet! :)

Karsus 2010.01.30. 13:27:12

MI ez a szar? És főleg mit keres a Vastagbőrön?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.30. 13:29:01

@majomkutya:

Majd biztos jön Uccaszoc és válaszol.

Szerintem a gyerekek nem felelősek szüleik, távolabbi felmenőik bűneiért (holokauszt-kárpótlás kapcsán ez ugye gyakran előjön), pláne nem pártállásáért. A külső hasonlóság nem feltétlenül jelent belsőt is, szülő és gyerek között is lehetnek nagy eltérések, viták. Tehát csak azért nem kezdeni valakivel, mert az apja/anyja szociszavazó, nagy hülyeség.
Funkcik tekintetében nyilván más a helyzet, valószínűBB, hogy a gyerek "örökölte" a szülők értékrendjét, de egy próbát még az is megér, legfeljebb nem mész anyósékhoz vasárnapi ebédekre. :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.30. 13:30:09

@.Pierre Bezuhov.:

Ez nekem is eszembe jutott, mikor dicsekedtél a barátnőddel XD

Várkonyi 2010.01.30. 13:30:39

Szeretném én is kiönteni a szívemet, azt a kicsit.

Nagyon tanulságos ez a történet, megmutatja, mi van, ha a kirekesztő-aljas politika száguldó szörnyeteg-vasútja keresztülrobog egy sokkal, óh sokkal többre érdemes pár törékeny-gyönyörű lelkivilágán.
Nyomában kisírt szemek és összetört szívek maradtak, a szemekben meg örök értetlenség: vajon mitől erősebb a gyilkos politika az egyéjszakás kalandra alapozott kapcsolatoknál? Miért győz mindig ez a gonosz erő? Miért nem győzedelmeskedhet a férfi és nő örök ellentétén az örök szenvedély (baszni amíg belefér)?

...egyébként nagyon jól meg van csinálva a dolog, jobbikos meg baloldali, szerencsére egy fideszes lánnyal/fiúval ilyen nem történhet meg, hisz a fityesz az elkötelezett "polgári" (ingyenbögre annak aki megmondja ez mit jelent) értékek lángszívű harcosa, az européer kultúra élvonalbeli képviselője, a tolerancia, haladás, barátság, szeretet, koronázatlan (azért koronázatlan, mert túl szerény ilyen kitüntetést elfogadni) Bajnoka.

Broáf.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.30. 13:32:12

@.Pierre Bezuhov.:

Igen, jól mondták a hangok :)
A konklúziót, vagyis tanulságot mindenki vonja le maga, nem lesz "hírdetés" xD

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.01.30. 13:35:38

@majomkutya: nem-nem, én azon bunkókra utazom, akik pártpreferencia alapján választanak párt. sztem az szimpla bunkóság - ez lenni én privát véleményem (tudom, h ez téged zavar) :)

egyébként olyan ellentmondás van a két kommentedben, hogy csak ihaj.

a gójos példán meg már meg sem lepődöm...csak tudnám, miért

Várkonyi 2010.01.30. 13:36:20

Egyébként aki 2010-ben fiatal lány létére még "baloldali beállítottságú" (pirospont annak, ki megmondja ez mit jelent, azonkívül, hogy az "apu volt a párttitkár/apu az mszp megyei elnöke", meg "nekem mindegy, csak ne a jobboldal legyen" típusú süket dumáknál), az meg is érdemli a beállítottságát.

A kisírt szemecskéjével meg egyéb értékes tulajdonságaival együtt.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.01.30. 13:37:43

@laspalmas: Na ez az.Sikerült megfogalmaznod a véleményemet!

hoplita 2010.01.30. 13:41:13

@tesz-vesz:
Nem olyan bonyolult dolog ez az élet....már ha nem bonyolítod túl.
Tudod, amikor én elkezdtem pipiket hajtani, akkor még sűrűbben botlottál kiszkurvákba, függetlenített szakszervezetis leánykájába, pártmunkás ágyékának gyümölcsébe....igaz, én már akkor sem árultam zsákba macskát.:DD
Az ellentétek nem vonzzák egymást, süket duma, hosszú távon kimondottan visszafelé sül el.
Egyébként meg nekem úgymond balos barátaim sincsenek.....az utolsótól egy 94-es "kamingaut" után szabadultam meg, becsületemre legyen mondva, verés nélkül..:)))
És akkor most mondhatod, hogy még a faéknél is egyszerűbb vagyok....:D
Mondhatod, leszarom.

bunko_jobbos 2010.01.30. 13:41:20

Ha igaz a történet, akkor sem csodálkozom. Mert az ember nem csak a másikat szereti, hanem a hazáját is. Nincs ebben semmi rossz, nem egymáshoz valók és kész. Ha lenne már gyerek, akkor az már más lenne. Szóval ez happy end.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.01.30. 13:41:28

@Kravitz(Cabd.):
@nyugatioldal:
@hoplita:

Néha jó lenne gondolkozni, nem hőzöngeni ... ez egy nagyon jó poszt.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.01.30. 13:42:47

@Karsus:

Ha nem tetszik, lépj tovább ...

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.01.30. 13:42:55

@laspalmas: kóstolgatni tetszik? xD
mert - most hogy megjöttek a bögrék - nagyon nagy formában vagyok :)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.01.30. 13:44:08

@Auris:

Pontosan, nem lehet 100%-ban, 7/24-ben hörögni meg lámpavasazni ....:-)

Várkonyi 2010.01.30. 13:46:50

Van egy aranyos kis történet, egyenesen Oroszországból.

Kátya nagyon sír a falu egyik utcájának közepén: összeszaladnak az asszonyok, kérdik mi a baj.
-Iván már nem szeret! - kiáltja kétségbeesetten az asszony.
-De hát miért gondolod ezt?
-Három napja nem vert meg...

hoplita 2010.01.30. 13:46:55

@.Pierre Bezuhov.:
Na, te felhomályosult libbancs, te meg kösd magad össze Lákátos Esmeraldával......aztán maj' a hat sógorod - ebből 3 lyuksógor is - elkezd megtéríteni, te meg majd őket, már ha túléled.
Mert neked ez kell, hogy tartalmat kapjon sekélyes, fikázó életed...

vadasmarha balra 2010.01.30. 13:48:00

Hogy mekkora marhaság ma ez az „oldalak szerinti” leosztás
A Magyar Értelmező szótár szerint:

Baloldali:
Politikai értelemben használjuk.
A szó ilyen értelme onnan ered, hogy a polgári parlamentekben a kormányzatot támogató képviselők hagyományos módon a ház elnökétől jobbra, az ellenzék képviselői balra ülnek. -még JOBBOLDALI.

Jobboldali:
Politikai értelemben: a társadalmi haladással szembeforduló, -REAKCIÓS.
Osztálytársadalomban: a fennálló osztálytársadalmi rendet támogató, a haladás erőivel szemben ellenséges.
Jobboldali pártok, jobboldali politikus. - Jobboldaliság, jobboldali elhajlás megalkuvó, kispolgári irányzat a munkásmozgalmon belül (-REVIZIONIZMUS).
Az elnevezés onnan ered, hogy a polgári parlamentben a kormányzatot támogató képviselők a házelnöktől jobbra ülnek.

Most akkor mi van?????

hoplita 2010.01.30. 13:55:08

@zero:
Öregem, én már ezen egy ideje túl vagyok....nem hőzöngés ez, csak élettapasztalat.
Én amúgy jól szórakozok...unalmas egy szombat délután.:DD

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.30. 13:56:53

@.Pierre Bezuhov.:

Egy kis vicc belefér :)
Ha kapok én is, koccintunk xD

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.30. 14:02:20

@vadasmarha balra:

Dobd ki, az elnevezések a francia forradalomhoz köthetők.
A Nemzeti Konventben az elnöktől jobbra ültek a monarchia hívei, és a radikális változásokat ellenzők, baloldalt meg a másikok.

Várkonyi 2010.01.30. 14:05:10

@zero:
Szevasz nulla!

Bizony néha meg kell írni a nagybetűs Igazságot, hogy mi van akkor, ha két bocitekintetű fiatal fiatal-hamvas bőrébe tüzes vassal ég bele a mindenkori aktuálpolitika pártcímkéje, soha el nem múló nyomokat hagyva a két zsenge lélek belső harmóniáján.

Mondjuk a jobbikos fasisztát nem sajnálom, viszont a lányért sírtam. Úgy kéne csinálni, pl egy filmben hogy a lány, kiábrándulva a fasizmusból, találkozik egy rokonszenves sráccal, mondjuk egy holokamu-megemlékezésen (a fiúnak a náci fenevadak vitték el a papáját, mamáját, és kedvenc játékmackóját). Utána bemennek a mcdonaldsba. egy kicsit vitatkoznak , hogy pepsit vagy coca-colát igyanak, röpködnek az érvek( a kamera drámaian vált egyik arcról a másikra, érzelmek sokasága hullámzik a két fiatal arcon), de végül megnyugszanak, mert tudják az Igazságot: nem lehet a mi véleményünket a másikra erőltetni. Így hát a fiú pepsit iszik, a lány cocát.
A fiú sokat sejtető mosollyal közli, hogy neki 22 cm. A lány megértően bólint.

Első felvonás vége-függöny.

Most így visszaolvasva, könnyekig meghatódtam.

arlequin 2010.01.30. 14:10:50

@Aradebil: ez a belga gyerök aranyos...
@Várkonyi: egy igazi dramaturg veszett el benned... az a baj hogy nagyon elveszett ;-)))

@zero:
csakhogy egy élő klasszikust idézzek...:

"nem a politikai pártállással van a baj, az csak következmény. hanem a gondolkodás és a letisztázott tudás hiányával.

egyébként a poszt csak nyáladzás és romantiko-pszeudotragédia marad... "

szóval ez olyan romana-stílus. semmi eredeti, semmi valóban méltó, csak mászolygás (copright by Hamvas Béla) a zavaros érzelmek és gondolatok farvizén

-éljen a párt és a szigorúan gondolkodásmentes élet!-

(sapim már van, most bögre kéne)

f.m.j. 2010.01.30. 14:10:58

Itt megint az a nem szimpatikus, hogy mennyire bele akarnak kényszeríteni ebbe a sematikus, egysíkú gondolkodásba. A jobboldali az nagyorrúzsidózik, meg fogatlancigányozik, a baloldali meg csendben, meghúzódva üldögél, és csakis Népszabiból tájékozódik, és a pesti éccakába keres, és lel menedéket, lehetőleg szanaszét csalva durva, és brutál-drabál jobbos pasiját

Tényleg ilyen primitív ez a világ, és benne mi? Vagy csak ezt akarják elhitetni velünk? Sajna velem rosszul jártok :)

A mi családunk sem ért mindig mindenben egyet, és a barátaimmal sem, néha elég, hogy meghallgatjuk egymást, annak reménye, vagy kívánalma nélkül, hogy azt kell gondolja 2 óra múlva, amit én, mert különben vége köztünk,- de az biztos, hogy ezerxezerés még egy téma van, amiről beszélünk. Sőt, ismerek fideszes embert szdsz-es asszonnyal, és vígan vannak, köszönik szépen, és valahogy tudják ezt az egészet kívülről, egymást/saját magukat is akár kinevetve nézni.

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2010.01.30. 14:15:34

@zero: Nekem is nagyon tetszik a poszt, csak így tovább! Néha nem árt egy kis lazítás!

Akinek nem tetszik, annak írok egy hasonló rövidített történetet, á la Mádi László:

Egy fideszes fiú és egy fideszes lány sétál egymás mellett a Dunaparton. Kéz a kézben, időnként megállnak, vadul csókolóznak, szóval dúl a szerelem. Egyszer egy heves csókolózás után megkérdezi a fiú a lányt:
- Te egyetértesz az ingatlanadóval?
- Az ingatlanadót rövid távon el kell felejteni, de kellő előkészítés és a társadalommal folytatott egyeztetés után bevezethető. - feleli a lány.
- Akkor ki vagy rúgva.
:-)

f.m.j. 2010.01.30. 14:17:19

@blas: :)

így is elég egysíkú, és pont így is meg lehetett volna írni

pont mint amikor arról van az értekező, hogy ki az elmeroggyant, és kiderül, hogy mindkettő gyagya

Bankersbox 2010.01.30. 14:18:22

Csak nekem van olyan erzesem, hogy uccaszoc egy bena posztolo? A buszos utan nem akartam semmit mondani, de most mar kibukott (a kultura belolem). Azt a temat, meg akar ezt is fel lehetne dolgozni erdekfeszito stilusban is, ugy ahogy a vastagbor tobbi irojatol mar megszoktuk, de ez ilyen formaban szerintem egy szar. A buszos is az volt.

arlequin 2010.01.30. 14:25:49

@Droli: ;-)))

coitus interruptus-ban is megírhatnád...

Várkonyi 2010.01.30. 14:26:34

Azt el is felejtettem: a fiú még a 22 cm bemondása ELŐTT közölte a lánnyal:
A náci fenevadak vitték el a nagypapám kedvenc játékmackóját. A lány segítségnyújtóan megszorítja a fiú kezét.

Második felvonás:

A kapcsolat jól indul, ámde viharfelhők sokasága gyülekszik az égen: A lányról kiderül, hogy ő csak udvariasságból ment a fiúval a mcdonaldsba: valójában ő a burger kinget preferálja. Erre még rájön, hogy a lány vodás, a srác pannonos. Mindketten részletesen kifejtett érveket hoznak fel ("dehát a voda olyan szép piros plakátokat csinál", "az lehet, de a pannon olyan cool"), de a tolerancia és megértés jegyében abbahagyják ezt a dolgot.

...szerencsére mindkettő ugyanazt az óvszermárkát kedveli.

Másnap a lány bemegy a fürdőszobába reggel az átszeretkezett éjszaka után, és szörnyű látvány fogadja(hangeffektus: sziréna, amivel a légiriadót szokták jelezni):
A fogkrém kupakja nincs rácsavarva!!!
Két kezével eltakarja az arcát, csak a döbbent tekintetét látjuk, a kamera közelít-távolít, közelít, távolít.
A kép itt kimerevedik, a stáblista legördül: mindenki izgatottan várja a folytatást.

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2010.01.30. 14:26:51

Hajh, nekem az asszony bölcsész és még nem is náczi...
Mégis van egy gyönyörű kisfiunk :)
@zsoltix:
kuruc.info/r/35/54423/
nem csak a cigányoknak, ha igaz...

Kravitz(Cabd.) 2010.01.30. 14:27:14

@zero: Kinek hiányzik a hőbörgés szombat délután?
Hát, nekem aztán nem.

De valahogy az ilyen nlcafe történetekre se vagyok nyitott 16éves korom óta.

Még ha gárdista fiú vs ex-tszelnök papa/jobbikos mama vs fideszes papa helyzetet fotosoppoltátok volna meg, azt mondom, oké, ez érdekes.

Elhagyott a barátom, mert népszabadságot olvasok/nagyon elfoglalt mostanában/
nem bírja a barátaimat/túl nagy a fülem/értékel, mint embert...stbstb, tetszésszerinti kifogást beilleszteni.

Csak két fiatal szakít, mert egyszerűen nem kellettek egymásnak eléggé, vagy nem volt meg a kémia. Nabumm.
Ennyi a történet.
Mit lehet ezen filózni?

Auris 2010.01.30. 14:29:53

@arlequin: Na attól hogy a poszt tényleg kicsit Romana-ba illő stílusban van megírva, a felvetése még nem oktalan.
Mi itt mindannyian eszmei magasságokban blogolunk, hol a GDP, hol a politikai filozófiák inerciarendszerében. Közben meg mindenki él egy kis mikro közösségben, és mindenféle hatások érik. Szóval az valós, hogy néha a nagypolitika nemcsak a hírek szintjén szivárog közénk. (Nemrég az egyik ismerősöm /Erdélyből áttelepültek/ mesélte, hogy a fiát lesovinisztázta az osztályfőnöke, mert a "mindenki hozza be a kedvenc tárgyát" című feladatra egy bekeretezett Székely Himnuszt vitt be.)

Na ennyiről szól a poszt, nem többről, de ti mocsok fasiszták, megint kihoztátok belőle a groteszket...:)

Bögre már nem kell, a wellness hétvégére hajtok....

tudi 2010.01.30. 14:38:43

Ezt mondjuk én sem tudom mire véni, szombaton munka utánn, semmi cigányozás(igaz az volt a posztban), lopás, milliárdos lenyúlás, csak ilyen lávsztori, hát má' rendesen ki sem lámpavasazhatja magát az ember.
Amúgy nálunk az szokott jó lenni főleg családi disznóvágásikon, mikor nagybátyám(már kicsit mórésan)elkezdi énekelni az Éljen Szálasi kezdetű dalt, majd utánna rá nemsokkal a Föl Proletárok vagy mit.

vlinder 2010.01.30. 14:38:45

Ezért nem szabad magyargyűlölő lánnyal kezdeni! :)
A Jobbik nem jobboldali és nem is bal.. a szerző kicsit le van maradva..
A Jobbik nemzetiek és a nemzetellenesek között látja a törésvonalat..
Újra kellene fogalmazni ebben a szellemben az egész szoci sztorit :)

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2010.01.30. 14:51:09

@.Pierre Bezuhov.: "csak nem a bögrémre hajtasz? :D"

Nem, azt letudtam a tegnapi két fideszellenes tudtad blogos posztommal. Most egy felfújható Bokros Lajosra hajtok :-)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.01.30. 14:51:59

@vlinder: Se nem jobb se nem bal,keresztény és Magyar. Tudom ezn a MIÉP volt.:))

Horizont 2010.01.30. 15:04:36

A poszt jó, csak egyeseknek csőlátása van és ha a lámpavason túl kell nézni, akkor már rárontanak mindenkire aki a lámpavason túl van. Teljesen érhető miről szól a cikk és ahogy @Auris: is írta ennyi! Nem arról van szó, hogy ha valakit meg akarsz dugni akkor kifaggatod a pártállásáról és ha bevallja, hogy ő bizony nem szereti a Jobbikot akkor meg sem keféled:))))
Olyant simán el tudok képzelni, hogy megismerkedik két fiatal (természetesen 1 fiú + 1 lány.DDD) fellobban a szerelemnek nevezett csoda meg van a kémia is, aztán telki múlik az idő és kiderülnek egyéb dolgok is, a politikai hozzáállásról ami az elején nem került szóba. És ha ez áthidalhatatlan akkor vége. Mert itt nálunk nem eszmékről van szó, csak nevén nevezett pártokról akik ássák az árkokat, egymásnak ugrasszák az embereket. Mi meg ugrunk.
Ja és én biztos soha nem írnék blogot , mert ha ennyi bántást kapnék én lennék az első "bloghalott" :DDDDD

Várkonyi 2010.01.30. 15:08:22

ne báncsátok szegény utcai szocit, hisz ez az utca romantikája!

harmadik rész:
A lány - érthetően - szakítani akar. Sír és azt mondogatja félhangosan: "Ezt nem hiszem el"

A fiú megnyugtató mozdulattal nyújt neki oda egy ezüsttálcát, rajta egy kis fehér porral. A lány felszívja. Megnyugszik. pár pillanattal később jön a szerelem: kamera mutatja őket, amint a fiú hátulról komázza a lányt (ja igen: 12-es karika a jobb alsó sarokban, hadd tanuljanak a gyerekek). Majd a szex után kimerülten az ágyra zuhannak. Elalvás előtt még rettegnek egy kicsit a Magyar Gárdáról. Nem tudják fölfogni, hogy miért lehetséges egy európai országban, hogy feketeruhás emberek egész cigányfalvakat irtanak ki, csak úgy, és közben meg a csendestöbség ki sem meri tenni a lábát az utcára, mert folyamatosan csattognak a bakancsok.

Szerencsére egy kis xanax+ kóserpálesz segít a dolgon, és hamarosan elalusznak.

Fontos, hogy a drogokat mindig egy kicsit furcsa de izgalmas dologként kell bemutatni, amitől mindenki mókásan viselkedik, egyszóval jó buli az egész.

hoplita 2010.01.30. 15:09:20

@.Pierre Bezuhov.:
Tudod mit mondott Dobó, az egri várfalra hágva és letekintve a felfelé mászó törökre...?
- Szurok rád...! ...na, ezt mondom én is neked, kis provóm.:D

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.01.30. 15:15:40

Én (akkor azon az álláspont, hogy a Fidesznél bármi jobb) egy évet voltam Fideszes lánnyal. Kerültem is a témát ahogy lehet :)
Nem ezért mentünk szét. Szerencsére.
Viszont edzőtársam szintén Fideszes (tag!), nah vele aztán vitáztunk durvákat :) Szigorúan vita és nem veszekedés.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.01.30. 15:19:21

@majomkutya: mint a hegedűs a háztetőnben

ott senki nem hördül fel, mikor a zsidó nem engedi házasodni a gyerekét egy gójjal
de ha a német törvényt hoz a tilalomról, akkor hűha

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.01.30. 15:23:40

@tesz-vesz: A magát felsőbbrendűnek tartó faj nem keveredhet senkivel.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.01.30. 15:30:19

Egyébként a barátnőm évekig járt egy maszop szavazóval....Aztán jobbikos lettem...

f.m.j. 2010.01.30. 15:31:34

@Tigeri:

és ezért hibás mind a kettő
és a kettősmérce is még annál is visszataszítóbb

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.01.30. 15:31:44

@Várkonyi: hajaj

mondjon már vki egy baloldali értéket 2010-ben

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.01.30. 15:34:58

@vadasmarha balra: lehet h nem kommunista szótárban kéne nézni

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.01.30. 15:39:52

@Droli: én egyébkén valószínűsítem h az a csók már régóta nem olyan heves

Auris 2010.01.30. 15:41:38

@Horizont: Nem is értem mit keresel itt a fasiszták között ezzel a hatalmas lelkeddel...:)

Uccaszoc-nak meg javaslom, írjon egy posztot keményebb hangvétellel a reakciósok számára, a "Lámpavastól jobbra és balra." címmel.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.01.30. 15:45:53

@zsoltix: A hangácsi gyilkosság kapcsán több olvasónk is jelezte, hogy nem cigány családok csaptak össze, hanem magyarok (soraikban egy rendes romával) kerültek összetűzésbe a kormoslábúakkal, mégpedig azért, mert előbbiek be akartak lépni a Gárdába, és ezért az orkok rájuk támadtak.

Redcap 2010.01.30. 15:49:34

Nagyon mély tartalmú akar lenni ez az írás. Helyette csöpög a közhelyektől és úgy általában egy nulla. Elsőéves kommunikáció szakos bölcsészlányok írnak ilyeneket, akik vért izzadnak, hogy úgy tűnjön, van valamilyen saját eredeti gondolatuk. Rémes. Ahogy jelzőt jelzőre halmoz valaki, na onnan tudni, hogy fingja nincs az íráshoz, csak jól hangzó dolgokat halmoz egymásra, hogy úgy tűnjön van tartalom. Kéretem a törlését, ez az egyik kedvenc blogom, ez az író ne rongálja a színvonalát, ha megkérhetem.

nyugatioldal 2010.01.30. 15:51:19

@zero: Értem. Elnézést a kirohanásért. (viszont eléggé khm. "elszomorító", ha ezen múlik két ember kapcsolata: valszeg más gond is lehet, ha ilyet nem tudnak egymás közt megbeszélni)

Thulsa Doom (törölt) 2010.01.30. 15:56:52

Mi ez a szarság ??? Ezen el kéne érzékenyülni, vagy mi? Legalább slusszpoénként lepartizhatták volna a nácistások a libbancs picsát.
Az eredeti mese nem túl ütős. Mondhatni hígfos.

Cutbertus 2010.01.30. 16:28:12

és miután a szociálisan érzékeny tagja a párnak kisírdogálta magát.. elmehet mondjuk ide, hogy részt vegyen a "népgyűlésen" és tapasztalatokkal gazdagodjon. a népszabi elolvasása után :)
www.hunhir.hu/index.php?pid=hirek&id=26637

Tündér_Lala 2010.01.30. 16:55:55

Ez egy rettentő PC történet és (boccs) badarság.
Maradjunk annyiban, hogy a párt az értkrendjeikben mutatkozó különbség fogja elszakítani és nem a pártszimpátia. Ezzel pedig mindketten jól is járnak kivéve, ha azt gondolják, hogy egy párkapcsolathoz a jó szex elegendő.

Marcellusca 2010.01.30. 17:12:48

Hehe!
Nem csalódtam a "csapatban". :)

arlequin 2010.01.30. 17:14:44

@Tündér_Lala: tegyük hozzá kissé aljas, ámbátor őszinte módon: a párkapcsolat sem elegendő a jó szexhez...

mind2 (törölt) 2010.01.30. 17:15:10

@Tündér_Lala: igazad van, minden gyerek mögött ott áll a család, az életvitelük, értékrendjük , a mindennapi beágyazottságuk. Nem kell ehhez ideológia sem. Ha egyik helyen dolgoznak, sokat és sokáig, ha leülnek a gyerekkel tanulni, ha különórákra járatják, ha műveltség megszerzésére, tájékozottságra nevelik.... nos ha egy ilyen közegbe bekerül egy olyan srác/lány aki másként nevelődött, akinek más az érték, vagy nincs is pl. konzervatív érték... azon a gyereken úrrá lesz az idegenség és egy általános rossz érzet... ami ugye egy kapcsolatban nem biztos hogy egészséges. Világnézetet tekintve lehet különbözőség, csak ne legyen nagy. Értékrendet tekintve nem lehet.
Egyébként ezt a posztot " túlírtnak " érzem :( De hát 7vége van :)

mind2 (törölt) 2010.01.30. 17:18:00

@Tündér_Lala: @Marcellusca: miért nem lehetett Karácsonykor ilyen gyönyörű hóesés ??? Évek óta nem láttam ekkora hópelyheket :)

esef 2010.01.30. 17:20:58

Szerintem a Jobbik ultraszélsőbaloldali párt. Nekem meg nagy, kampós orrom van... A feleségem nagyanyja a Simon családból származott. Lehet összerakni a képet...

arlequin 2010.01.30. 17:22:04

@mind2:
japánban már kontaktlencséket csinálnak belőlük... (á, dehogy, viszont jól hangzik, nem? ;-))

esef 2010.01.30. 17:22:09

@tesz-vesz:
Baloldali értékek: Oszkó-villa, Apró-villa, Wallis... Soroljam még?

esef 2010.01.30. 17:24:45

@Tigeri:
@tesz-vesz:
Tippelős választási oldal: Hitler nem is engedte a keveredést...

@kitvalasztanal.hu - Tippelős választási oldal:
Ezért a kommentért hány pontot adnak az ifjúkommunisták?

mind2 (törölt) 2010.01.30. 17:31:58

@arlequin: nagyon szép volt, úgy sajnáltam, hogy nem decemberben esett :(
Egyébként meg valakiket vagy egymásnak teremtettek, vagy nem, hogy ezzel az őrületes nagy frázissal éljek. A skacok nem szoktak ideológiai vitákat folytatni minden randin, viszont hatással vannak egymásra...
Vajon mi történt ma az Szdsz meg az MDF nászágyán ??? Kíváncsi vagyok :)

Rikki Harcos 2010.01.30. 17:41:01

az a k*rva nagy helyzet, hogy a politikai szembenállás szétrombol egy kapcsolatot

egy jobboldali el sem tudja képzelni, hogy a családtagja, a felesége, a kedvese baloldali nézeteket valljon, a jobboldali gondolkodás komolyan veszi a politikát...baloldalról nem kizáró a máshogygondolkodás

úgy néz ki ezáltal, hogy a jobboldali gondolkodás kirekesztő, a baloldali meg befogadó, pedig nem, a megalkuvási képtelenségről van szó, nem fogom azt mondani a békesség kedvéért egy baloldalinak, hogy igaza van, ha nincs igaza (ha igaza van, akkor elismerem)

a jobboldali értékek léteznek, a baloldaliakat devaluálták

ezzel a posttal gondoltam bele, hogy nálunk az egész családban csak jobboldaliak vannak

Tündér_Lala 2010.01.30. 17:53:27

@arlequin:
Az is igaz.
@mind2:
Pontosan így gondoltam én is.
Szép a hóesés a szobából. Csak ne kelljen kimenni.
"Vajon mi történt ma az Szdsz meg az MDF nászágyán ??? Kíváncsi vagyok :) "
Sok kis PC madár fogant.
www.negymadar.blog.hu/mdf_szdszpetting

heima (törölt) 2010.01.30. 18:02:47

"ahol aztán a Népszabadság Arcok rovatában rendre hátrányos helyzetű emberekről olvas, akiket sok esetben újdonsült szerelménél is többre tart."

gigalol :D:D

Horizont 2010.01.30. 18:03:41

@Auris:
Hatalmas lélekkel nem lehet Vastagbőrözni?
"Arányjavításon" fáradozom. :)))
Nem megy a gyűlölködés, csak a harag, csalódás!
Van ilyen is:)))

arlequin 2010.01.30. 18:24:44

@mind2:
lásd és értsd:
az úr-ég elrendez mindent, az ilyen alantas, nevetnivaló balfaszságok pedig semmit sem számítanak...
jaj, mindjárt elsírom magam, hogy gondolkozni nem bíró emberek (és még embernek nevezik magukat MEGALOL!!!!) pártszimpátián hisztiznek és szegény utcaszoc ezen rugózik...

nem minősítem a blog színvonalát, de ahhoz hogy ilyen kérdéseket merjen valaki feszegetni, nos, ahhoz, csak hogy ismételten idézzem magamat...:

"nem a politikai pártállással van a baj, az csak következmény. hanem a gondolkodás és a letisztázott tudás hiányával.

egyébként a poszt csak nyáladzás és romantiko-pszeudotragédia marad... "

a posztolónál ugyanez hiányzik, és ne merjen mindenféle pszihomókusság mögé bújni... ...mert nem vesszük be.

egyébként ez kellőképpen aljas is, hogy idetesz valamit, ami majd 'mozgat'. ez rendben is lenne. önmagában. meglátásom szerint csak mászolyog...

király uram mindenkit üdvözöl és azt tanácsolja, hogy:

Roxvox 2010.01.30. 18:24:47

@Tigeri: "Nekem mindegy,hogy jobb vagy baloldali-e a lány,a puncija középen van.(meg a szája)"

Ha oldalról készülsz neki, akkor már nem annyira. :)))

Roxvox 2010.01.30. 18:30:56

A szívemnek van bal és jobb oldala is, de választási cédulkám meg csak egy. Ha viszont széttépem lesz két félcédulám is.:)))

Kamee 2010.01.30. 18:37:40

Elnézést, de most értem haza, ugyanis Jobbikos felszerelésben havat lapátoltunk a csapattal, hogy a környéken lakók tömegközlekedéshez való kijutását tegyük könnyebbé. A blogot nem értem, de szerintem holnap reggel sem fogom érteni. Namármost, csóró vagyok, havát lapátolok nagyvárosban, ha vidékre haza is tudok utazni nálam is szegényebb szüleimhez, akkor most valójában komcsi vagyok a blog alapján? :)

A felvilágosítást nem is kérem, hogy a cikk miért vastagbőrös, gondolom a kommentek miatt, amiket nem olvastam végig:)

2010.01.30. 18:43:47

Nem értem, miért nagyobb baj, ha egy pár a politika miatt megy szét, mintha mondjuk azon ne tudnának megegyezni, hogy a meccset vagy az izaurát nézzék este a tévében, vagy hogy vallásos nevelésben részesítsék-e a gyerekeiket vagy ateistában, vagy hogy bp-i panelben lakjanak-e vagy egy hevesi tanyán, vagy bármi egyéb okból. Az emberek nem egyformák, sose voltak azok, ez csak egy hülye liberális demagógia, hogy mindent "tolerálni" kell meg minden. Dehogy kell! Én így élek, ő úgy él, nem keresztezzük egymás útját és kész.

mind2 (törölt) 2010.01.30. 19:12:27

@arlequin: hááát, az a helyzet, hogy bármiről szívesebben eldiskurálnék most, mint eme történetről,.................... belenéztem zsinórban több híradóba, hát hihetetlen, hogy esik a hó télen, ez borzasztó, nem is értem,beáznak a cipők, csúsznak a gumik ..
Pedig csak annyi történik, hogy tisztább lett a levegő és ha elolvad a hó, a mocskot is viszi magával a csatornákba...( asszem a semmiről írok :( )
Mindenkinek szép hétvégét :)

órarugógerincű felpattanó 2010.01.30. 19:25:00

Izé, no offense, meg minden, de ezt a Belga már előadta, akkor jobb volt.

Marcellusca 2010.01.30. 19:26:00

@mind2: Én sem értem, miért nagy probléma, hogy január végén, a tél közepén esik a hó, -5-10-15 fok van? :)
Emlékszem a 80-as évek közepén (is) akkora telek voltak, hogy az nagy vidékiai városunkban csak a honvédségi (azaz a Néphadsereg :D) lánctalpas eszközei tudtak csak közlekedni.
Mi meg térdig érő hóban mentünk suliba.
És hogy élveztük! :D

smps 2010.01.30. 20:37:41

Ez meg mi??? Valaki ennyire unatkozik, hogy ilyeneket gyárt?

FAbian 2010.01.30. 20:50:24

Sziasztok!

Először is bocsánat a reklámozásért!
Näsh La'Sallë vagyok. Előfordulhat hogy nem ismerős a nevem, ebben az esetben kérlek látogass el a myspace oldalamra (www.myspace.com/nashlasalle), ahol megtekintheted az eddig megjelent zenéimet, diszkográfiámat, s néhány dalba bele is hallgathatsz, de elöljáróban annyit, hogy remixeltem már Thomas Gold-nak, Chris Montana-nak, s olyan kiadóknál jelentek meg a zenéim, mint az S2G Productions, Zooland, Le Bien Et Le Mal, Avenue Recordings, stb.
Készítettem egy remixet a Grammy-díjas amerikai rapper, T-Pain remixversenyére, viszont ahhoz, hogy a győzelemre esélyem legyen, a Te segítségedre is szükségem van!
Szavazni február 13.-áig, este 11 óráig lehet, s a szavazatzárást követően a szakmai zsűri választja ki az első 10 helyen végzett remixből a győztest.
Ezért kérnélek, hogy segíts Te is azzal, hogy rám teszed a voksod, természetesen csak ha tetszik a remixem, minden egyes szavazat már nagy segítség lenne!
Ha kedveled a modern tánczenét, akkor mindenképpen tisztelj meg a szavazatoddal, mivel az élmezőnyben az én verzióm képviseli ezt a stílust.
A remixem itt tudod meghallgatni, s szavazni is itt tudsz rá:

www.indabamusic.com/submissions/show/11995

A szavazás a következőképpen zajlik:
-A "play" gomb alatt lévő "Vote for me" feliratra kell kattintani.
-A felugró ablakba írd be az e-mail címedet, s kattints a "Vote" gombra!
-Ezután kapsz az Indabamusic-tól egy visszaigazoló e-mailt, amiben meg kell erősítened a szavazatod. Ez annyit jelent gyakorlatban, hogy az üzenetben kapott szövegben a "hosszú" linkre kell kattintani.

...s máris egy szavazattal gazdagodtam, köszönöm szépen!!

Remélem, hogy minél többen a remixem mellé álltok, és megmutatjuk az amerikaiaknak, hogy a magyar klubzene a világ élvonalába tartozik!
Küldd tovább, postold ahova tudod, segítsd ezzel is a dolgomat!
Szavazz gyorsan,fut az idő!

Köszönettel:
Näsh La'Sallë
(Vojtek Milán)

badblood 2010.01.30. 21:03:16

Majdnem heppiend a vége. (sőt) :)) Féltem, hogy vér is fog folyni. Simán belefért volna :))

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2010.01.30. 21:36:02

OFF
Ez is vastagbőr (jó téma Ericnek):

www.nemzetisport.hu/minden_mas_foci/togo-gerillatamadas-utan-eltiltas-ket-tornarol-2015566/

Röviden: Emlékeztek, mikor a mostani Afrika kupán gerillák szétlőtték a togói csapat buszát, és többen meghaltak? Togo visszalépett, nem is csoda. Az afrikai szövetség meg megbüntette őket ezért, a következő két kupán nem vehetnek részt. Nevetséges.

Geza 2010.01.30. 22:11:50

Ez oan de oan cukee sztori volt, mar alig varom h jojjon a kovcsi reszcsi is. Sztem irjatok forgikonyvet a barik koztnek is, oan jovolna iet latni ott is.

Bah, (legyint), ezek a mai fiatalok! Bezzeg az en idomben, nem kellett politika ilyesmihez, tudtunk mi pofara esni bal- meg jobboldalisag nelkul is. Az elet ilyen, mint tudjuk (nem habostorta), nem minden jol indulo kapcsolatbol lesz nem hogy sirig tarto langolo szerelem, de meg verseskotet sem.
Ha a tortenet a valos esemenyekre epul, akkor mind a sracnak, mind a lanynak uzenem, hogy fel a fejjel, meg szerencse, hogy ilyen hamar rajottek, hogy nem illenek egymashoz es most mar tudjak, hogy a kovetkezo kapcsolatban erre is oda kell figyelniuk.
Ha a tortenet nem valos esemenyekre epul, akkor viszont valakinek agyara ment a Village People, mert ez nem a bravo magazin nagy nedvszivokepessegu pityergeto rovata, itt relative ritka a hamvas romantikara ehes tinilanyka-tipus.

Amugy remelem, ezt a cikket komolyan gondoltatok, mert viccnek rossz lenne...

molaris 2010.01.30. 22:25:10

Elolvas minden betűt, elmorzsol egy könnycseppet, aztán Bezuhovon jót derül.
Ennyi!!

@Droli:
Ez viszont tényleg durva. Viszont bizonyítja, hogy az aktatologatók, mindenütt hülyék, jellemtelenek.
Gondolom, a karrier kezdetén oltják őket emberség ellen.

kuki123 2010.01.30. 23:51:58

@misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott]:
felvevőket készíteni helyet csinálni a HD minőségnek
anti vastagbőr sprét és kenőcsöt elővenni
nyugtatókat bevenni
a vasárnapi naplóban leadják a műsort...

ha kijutnak egyszer a börtönből ezeket agyonlövik az kurva isten

gidabiga 2010.01.31. 00:30:07

@Marcellusca:

ez tényleg borzasztó :DDD

engem mindig lehurrognak, hogy élvezem a hóesést, a nagy havat, a mínuszokat, a korcsolyázást a Balatonon, de én vidéken élek, ott ráérünk és nem rohanunk sehova :D

f.m.j. 2010.01.31. 08:55:21

@volánrulz:

És a következő már Demszky lehet? Ha a Hagyómanó bukik, neki is úgy dukálna, nem? Vagy naiv vagyok?

a hóról: gyerekkorom telei, csoda, imádom :)

smps 2010.01.31. 10:02:22

Ez a történet Gyurcsány antifa lányáról, és orbán Gáspárról szól. :)

mind2 (törölt) 2010.01.31. 10:14:57

@f.m.j.: énekelni fognak, szépen sorban, legalábbis nagyon remélem.
@Marcellusca:
a hóról :) : gyermekkorunkban nem volt síruha, bélelt-vízálló cuccok, helyette volt lengyel melegítő gatya, harisnya, "jéger" a fiúknak, meg csehszlovák ill. szovjet "bakancsok". Ebből következően 10 perc hóban gyaloglás vagy szánkózás után mindenünk átázott , lefagyott a kezünk és nem éreztük a lábunkat. A buszok kimaradtak, suliba késve érkeztünk, de nem éreztem se hisztériát, se felháborodást, egy buszsofőrt se küldtek el az anyjába.
A média mostanra átmosta az agyakat, hiszterizál mindent. A természeti jelenségekre úgy tekint az átlag ember, mintha valami katasztrófa lenne minden egyes történés, mintha a Sátán műve lenne a hó, az árvíz, a forróság, az influenza vírusok... Azt mondják a képernyőn : ez borzasztó, ez a hóesés. És az átlag azt mondja, ez szörnyűség, ilyen nincs, ez évről-évre rosszabb, meg a globális felmelegedés, meg a H1N1, meg minden, ...... azt érzem egy nagy játszma kísérleti alanyai vagyunk.
Elfelejtetik az örömöket : ki lehet menni hóembert építeni, de jó havat lapátolni a berozsdált izületekkel, végre tiszta a levegő, az olvadás majd magával viszi a lerakódott mocskot, a hó megvédi a fagytól a vetést, a díszbokrokat, a fagy elpusztítja a növényeket rágó férgeket, annyi pozitívum lenne...
.....ha nem akarnák azt, hogy rosszul érezd magad a bőrödben.

Marcellusca 2010.01.31. 10:32:38

@mind2: Pontosan erre gondoltam.
A hó nem Isten ellen való, hanem egy természetes jelenség. Sőt! Még funkciója is van. Ahogy írod, megvédi a nagy fagyoktól az őszi vetést.
Én nem azon húzom fel magam, hogy esett 2 (most 20-25) cm hó, hanem azon, ahogy ezt tálalják a médiumok. Mintha világvége lenne. Pedig hol vagyunk még attól.
Szóval ennek is meg van a szépsége. Még a hólapátolás is az.
Tegnap én is megtettem (van is most izomlázam :D), közben A Főnök bohóckodott a hóban és hóembert épített, majd elmentünk szánkózni.
Úgy eltelt 2 óra, hogy észre sem vettük. De nagyon jól esett.

Szóval nem kellene mindenből őrült nagy hírt csinálni!

Horizont 2010.01.31. 10:44:59

@mind2: "de jó havat lapátolni a berozsdált izületekkel"
Itt a Mátra lábánál akkora hó esett, hogy reggel szó szerint ki kellett ásni magunkat.! Olyan jó esett a hólapátolás, mert ilyen gyönyörűségesen szépet télen már ezer éve nem láttam!!
Nosztalgiázva az jutott eszembe, hogy a "bezzeg az én időmben" ( '60 -as évek) hetekig volt -20 fok is, és akkora hó volt szintén hetekig, hogy a katonaság nélkül bajba lettek volna sokan, ugyanis tankkal (!!!) mentették a kismamát és vitték szülni, és kenyeret, tejet is ők hordtak az elzárt falukba, tanyákra. Nekünk nem volt pl. harisnyanadrág, csizma, dzseki. Hogy örültünk amikor megjelent az 1 ujjas orkánkesztyű. Tudtunk órákig hógolyózni:))) És a fellocsolt sportpályán november végétől, február végéig koriztunk, a kurblis korcsolyával:))))
Igazad van, a média elsorvaszt bennünk minden szépre való rácsodálkozást!:((((

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.01.31. 11:02:28

@esef: Nem tudom. És Te mennyi pontot kaptál ?
Viszont ha furcsa, hogy 2 különböző politikai nézetű ember nem gyilkolja egymást akkor csakis Jobbiktól kaphatod a kulcstartóid...

Marcellusca 2010.01.31. 11:04:20

@Horizont: Ezek szerint, még jó, hogy nem mentünk Apósékhoz. :)
Szintén Mátra-alja.
Hát, igen, anno szinte minden mátrai faluban volt kisebb-nagyobb kaszárnya. Volt segítség.
Ma már katonát is csak a híradókban látsz, azok is külszolgálatosok.
Szóval ma már nem nagyon van segítség. Mondjuk a technikákat is leselejtezték.

Horizont 2010.01.31. 11:10:57

@Marcellusca:
Tudjuk a honvédség se volt ingyen (nincs ingyen ebéd ugye) de alaposan kihasználták a honvédséget, árvíztől kezdve a hóakadályig:)))
Szerintem itt 40-50 centis a hó, olyan gyönyörű minden, a fákon is megmaradt, tisztára karácsonyos hangulatom van:))

mind2 (törölt) 2010.01.31. 11:19:05

@Marcellusca: @Horizont:
Nálunk is szánkózás meg hóban hempergés volt, a kisebbik arca olyan piros rózsákkal volt tele, hogy lefényképeztem :) Este fürdés után beájult az ágyába,a tüdőtisztításnak hála :)
Tegnap a -végső- kiakadásom oka az volt, hogy egy bérház előtt havat tologató nő felháborodva mondta : ez borzasztó, ez már a 2. cipőm, mert az első átázott....
Arra is emlékszem, hogy annak idején ha végre jött egy busz, az emberek önkéntes alapon egymáshoz préselődtek, hogy minél többen elférjünk az utastérben. Nem volt kötelező, csak ha többen fértek fel, kevesebben fagyoskodtak tovább a megállókban, ha meg autóval jött valaki, felvett embereket a buszmegállóból, mintegy " megmentve " őket.
És igen, tegnap eltoltam a ház előtti járdáról a havat, sőt meg sem álltam és a szomszéd elől is eltoltam, mert ő meg legutóbb előzött meg bennünket és letisztított kapubejáróra ébredtünk.
Egyszerű pszichológia, hogy rosszkedvű, lemondó, elkeseredett emberekkel azt tesz a média ( és az azt irányítók ) amit akar. Egy tömegpszichózis, hogy semmi sem természetes, hogy csak a baj van, hogy üldözött vad vagy, hogy még az ág is húz :(
Így elfogadod azt a kezet amit ŐK nyújtanak. Szvsz a h1n1 hisztéria is csak teszt volt, statisztikai alapon, globális szinten. Hány milliónyi embert tudsz dróton mozgatni, hányan viselkednek robot módjára, hányan jutnak túl a rettegés fokán, és mennyire lesz sikeres a manipulálás.
..... óh azok a kesztyűk :D Jah az orkánanyag meg a csizmákra húzott zokni, olyan jég volt, hogy a kerítésbe kapaszkodva araszolgattunk.. minden radiátor tele volt vizes göncökkel és hajszárítóval szárította apám a csizma bélését :D
Hát én meg a Bakony közelségében nevelődtem :)

Horizont 2010.01.31. 11:31:09

@mind2:
Teljesen igaz amit írtál! Nem hittem, hogy mire "megvénülök" ilyen rossz irányba fog változni a világ.
Tudom szarul működött a szocializmus (is) de én akkor is örülök, hogy oly korban éltem -e földön amikor még ember volt az ember! A kisember, a kis életemben! Bocsánat ez nem költői túlzás így is érzem:)))

arlequin 2010.01.31. 11:59:39

@mind2: erre csak bólogatni lehet. én is lapátoltam ma már többször (igaz hajnal háromkor keltem, először..), most a félignőtt porontyaim lapátolják a kerti utakat, meg a ház elejét... mennyország.
közben sül a hús és a pap is egész jól prédikált a templomban... ;-)))

szép, áldott napot mindenkinek ki olvassa.

heje-huja, repül a hógolyó...

arlequin 2010.01.31. 12:43:16

MNO: 25 forinttal emelkedik a „bolondok adója”

www.mno.hu/portal/691883

na basszus. elért engem is a válság. szegény bolondnak adóznia kell... ;-(((

mind2 (törölt) 2010.01.31. 13:13:03

@arlequin: :), ezt eddig nem is hallottam, hogy " bolondok adója ".... a kisebbik gyermekünk kezei közé annak idején odatettük a lottószelvényt, meg egy tollat, aztán a kripsz-krapszokat behúzkodtuk egy másik szelvényen. Az irodában már nevetett a nő, mikor babakocsival betolattam és mondtam, hogy kettese, vagy hármasa lett a gyereknek. Ez komoly ! Heteken keresztül minden héten nyert, volt hogy 9-10 ezer forint között. Megkereste a pelenkára valót :D Aztán megszakadt a nyereményfolyam :(
Egyébként szerinted nem azért írunk már mindenről csak a poszt témájáról nem, mert hozzászoktunk a tények dokumentarista tálalásához ? Fenti téma inkább egy énblogba illene.. szerintem...

arlequin 2010.01.31. 13:33:04

@mind2:
a 'dokumentarista tálalás' a világ egyik, legsötétebb, leghazugabb dolga. a legigazabb pedig a mese. a legenda és a mítosz már kezd gagyi lenni, de a legundorítóbb és legbutább emberfajta a 'tények tiszteletét' jelölte meg saját különbejáratú őrültekházának.

meglátásomat a posztról fennebb leírtam, majd kétszer idéztem. azóta nem változott. különben is bolondozni és sírni járok ide... ...néha kell a derű is hozzá.

drága 94 éves nagyanyámtól hallottam volt a 'bolondok adója' kifejezést majd negyedszázada. azért bolondok adója, mert a bolondok fizetik. emlékezetem szerint eddig kb 4* lottóztam, nyertem is vele. akkor volt 4-esem, amikor még csak 5-ös lottó volt. annak örültem. néha vettem volt sorsjegyet, azokkal is többnyire nyertem. eddig pluszba vagyok. mondjuk úgy: csúcson. abba is hagytam, ahogy kell ;-)))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.31. 14:14:43

@f.m.j.:

Demszky a napokban vallotta be, amit már rég gyanítottunk, megírtunk:
"mindenről tudott"

Horizont 2010.01.31. 14:37:52

@Marcellusca:
Avatarcsere vagy autócsere?
Látom Jolie pólója se rossz :DDDDDD

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.01.31. 14:45:27

Az is hülye aki egy amúgy működő kapcsolatot emiatt felad... Ezzel csak azoknak kedvez az ember, akik politikai karrierjüket a követőik uszításával építik.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.01.31. 14:46:49

@laspalmas: Ehh, persze hogy mindenről tudott, azért nem hülyék ezek, amiben pénz van, azt figyelemmel kísérik...

Marcellusca 2010.01.31. 17:18:54

@Horizont: Csak avatar csere. (Váccság van, vagy mifene. :D)
Ezen is meg a pólón is A Főnök van.

kuki123 2010.01.31. 17:25:00

@laspalmas: akkor már csak ezért , bűncselekmény elhallgatása miatt lesittelhetnék :)
ha ezt kamerába mondta akkor már hétfőn kattan a bilincs

más:
index.hu/belfold/2010/valasztas/temetespenzt_igert_mesterhazy_a_nyugdijasoknak/
megy ám a licitálás ezzerrel

"Több üdülési csekket is ígért a nyugdíjasoknak" LOL adózó munkástól még a kaja jegyet is elvonják mert költség a cégnek nem is beszélve a kaffetéria rendszer teljes szét baszásáról
de nekik lesz üdülési csekk a kurva életbe

"75 ezer forintos kegyeleti járandóságot adna azoknak az átlagnál kevesebbet kereső nyugdíjasoknak, aki megözvegyülnek."
persze erre van fedezet :)

"
Szavait mondatonként tapsvihar szakította meg, záró gondolatait pedig álló vastaps követte. Ekkor a sajtónak el kellett hagynia a termet, de még láttuk, ahogy további tíz-húsz résztvevő rohamozza meg a miniszterelnök-jelöltet, és mindegyikük kicsikar legalább egy puszit tőle."

szavait szinte isszák mint az isteni mannát, az agymosott, időnként csökkent szellemi képességű emberek.

képek közt:
Itt éppen Hagyó Miklósról kérdezik Mesterházy Attilát, és ő azt feleli, hogy "mindenkit megvédünk, akit igaztalanul vádolnak, és senkit nem védünk meg, akit joggal."
VASTAGBŐR
ha jól látom akkor mindenki kapott mszp-s esernyőt is(költség?), + Mesterházy árpádsávos nyakkendőt viselt LOL

esküszöm ha ez a foskurva párt 15-20%-tól többet szed össze én teleportálódok ebből az országból

Tündér_Lala 2010.01.31. 17:26:07

@ColT: Tulajdonképpen ezek a fiatalok nem ismerték fel, hogy a család biztos és minden időben működő jó anyagi ellátottságát dobták el. xD

nemuccaszoc 2010.01.31. 17:47:12

No, újra itt. Köszönöm a rengeteg kommentet, a nevem sokféleképp írt verzióját örömmel olvastam. Ahogy azt is, ahogy egyesek messzire hajtanának engem innét, másoknak viszont tetszett. Ilyen ez az írás, a blogolás. Egy tény, sok a komment, tehát nem melntek el mellette. Ezért már megérte megírni. Van hova fejlődnöm, fogok is.

Marcellusca 2010.01.31. 18:02:22

@uccaszoc: Na, azé' ne nagyon szálljon el a zagyad, mer' vót ebben a sok kommentben havazás, hólapátolás is. :D

De ne add fel! Mindenkinek úgy sem fog tetszeni, amit/ahogy írsz. :)

nemuccaszoc 2010.01.31. 18:03:38

Ilyen téli időben ez természetes. :)

kuki123 2010.01.31. 18:04:26

@laspalmas: ez egyre jobb

nol.hu/belfold/szocialista_osztondijprogram_a_szakmunkasoknak

"ebben a tanévben 2,5-es átlagtól havonta tízezer forintot kaphatnak a szakmunkástanulók. Szeptembertől, tehát a következő tanévtől pedig már átlagtól függően eltérő összegeket kaphatnak a diákok, a legjobban tanulóknak akár harmincezer forint is lehet az ösztöndíja."

lepetézek édes istenem

villamosmérnök 2,5 -re egy kurva fillért nem kap
3-asra esetleg valamicskét kap talán 10e körül de azt el is viszi az 3-4 ezres könyvek +a pesti bérlet
valamire valót úgy 3,6-4 körül kapni az úgy 20-25e 4 fölött már 30-40 e de akinek 4-es fölötti az már zseni és nem sajnáljuk hogy annyit kap

Marcellusca 2010.01.31. 18:06:20

@uccaszoc: Azé' jó lenne tunni, hogy kinek/mire válaszolsz. :)
Ha megkérhetnénk a zúj bloggert, akkó használja a "Válasz erre" lehetőséget! :D
Köszi!

nemuccaszoc 2010.01.31. 18:08:19

@Marcellusca: Utóbbi neked ment, az előbbi meg mindenkinek :)

Marcellusca 2010.01.31. 18:08:27

@volánrulz: Hiányszakmákról van szó.
Nem kell elmenni villanyos mérnöknek, legyél ács-állványozó! :)

Marcellusca 2010.01.31. 18:11:02

@uccaszoc: Gondoltam. :)
Egyébként nem kekeckedésből írtam, csak az elmúlt napokban is zavaró volt, hogy nem tudtam, hogy mikor kinek (vagy csak úgy) írsz.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.01.31. 19:39:30

nézitek a naplót? a népszabadság arcok rovata (tényleg van ilyen?) kutya füle hozz áképest

"rosszul esik, h lecigányoznak az utcán" mondja lesütött szemmel, még véletlenül se azért süti le a szemét, mert hazudik, hanem mert szomorú.

ahogy elképzelem ahogy megy az utcán , és aki jön vele szembe, teljesen ismeretlen ember, azt mondja neki: büdös cigány,
aha.
mégelishiszem

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.01.31. 19:55:27

@Nyman: köszi, ja, jókat nevettem a kommenteken

arlequin 2010.01.31. 22:11:10

@volánrulz: hagyjuk. ;-)))

szép estét mindenkinek!

candleman 2010.01.31. 23:08:30

ez nem vastagbőr, ez Belga/Bokorpuszta: Sajnálom, uccaszoc ez nem a te helyed, és ez nem bántás:)

andreasue (törölt) 2010.02.01. 08:54:28

Ezért nem szabad a nőknek szavazati jogot adni.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.02.01. 09:18:50

A poszthoz csak annyit: És valahol felsírok én:)

krtek 2010.02.01. 09:50:06

Egy polhívő csajtól jobb minnél hamarabb megszabadulni. Főleg ha azt is mérlegeljük, idővel ez csak szarabb lesz...

Hispan07 2010.02.01. 12:20:36

Nem kell balos csajjal kezdeni - ennyi.

Noname Watanabe 2010.02.02. 14:04:37

Baloldaliak nem olvassák a népszabit. Azok a szocialisták. Kis hazánkban a kettő között nagy a különbség.

süti beállítások módosítása