Skip to content


       Szűrés lista

Döbbenet: A német adócsalók felfértek egy dvd-re!

Áll a bál Németországban!

Egy informátor (Hervé Falciani, az HSBC volt IT szakembere) 2,5 millió eurót kért a német államtól egy DVD-ért, amelyen 1500, svájci banki betéteik kapcsán adócsalást elkövető német állampolgár adatai szerepelnek, ám az adatokat lopással szerezte. A német kormány döntött: megveszi az adathordozót. Osztottak-szoroztak, és számításaik szerint 100 millió eurót is hozhat a német kincstárnak az akció. Huszonötszörös Negyvenszeres profit, a hülyének is megéri, nem?

No, más se kellett, Németországban nem tekintik nemzeti sportnak az adócsalást, ott nem lehetne a kereskedelmi tévé és a bulvár "sztárja" egy adócsaló. Főleg azután, hogy büszkén bemutatta a frissen vásárolt házát.

Szóval megrémültek a németországi adócsalók, és tömegesen telefonálnak, hogy miként törleszthetik hátralékukat.

A lavina megindult, ugyanis már Ausztriát is érdekelné a Németországban eladásra kínált, lopott banki adatokat tartalmazó adathordozó, ha arra lehetne következtetni, hogy osztrák adócsalók adatai is találhatók rajta.

A döbbenetes az egészben, hogy a német adócsalók felfértek egy DVD-re! Milyen szerencsés ország!

Íme, a fotó a főszereplőről:




Azt csiripelik a madarak, hogy az informátor megkereste a magyar államot is, mivel megszerezte a magyar adócsalók listáját is!

Sajnos, ekkora adatmennyiség már csak 11 (egyesek szerint 12, mivel a "V"  betű külön lemezt kapott) DVD-re fért fel ...

A bizonyíték:
 

A magyar állam képviselői nagy érdeklődést nem mutattak az adatok iránt, csak akkor remegett meg a egy picit a hangjuk, mikor megkérdezték az informátort:
-Ciprusi adatok is vannak rajta?

És kinek a nyilatkozata hiányzik?

Az egyik a blog kedvenc ombudsmana. Dr. Jóri András adatvédelmi biztos szerint megengedhetetlen, hogy hatóságok illegális adatokat használjanak fel.

A másik a blog kedvenc kormányszóvivője. Szollár Domokos szerint "nem is fizethetnénk az információért, erre sem forrás, sem törvényi felhatalmazás nincs. Ráadásul a konkrét ügylet jogi problémák sokaságát is felvetné: a bűncselekményből származó adatok megkérdőjeleznék az egész ellenőrzés jogszerűségét."

A németeknél is akadt pár okos ember, Frank Hannig drezdai ügyvéd feljelentette Merkel kancellárt, orgazdaságra való felbujtással és abban történő közreműködéssel vádolva.

Címkék: abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr641729211

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Adócsalás 2010.02.05. 09:07:47

   Itt a cikk : Vastagbőr cikk :

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

f.m.j. 2010.02.05. 10:57:16

@Seduxen:

Ez nagyon érdekes ám! Mert a Klubrégyóban egy balos érzületű tanár néni pont ezen picsogott, hogy ő bizony félti az állását egy jobbos környezetben, ahol elnyomják a balost, mert a jobbosok olyan hangosak )(és pesrsze agyhalottak is)
Kár, hogy nem tanított 2004-be a Scheiber Sándor általános iskola és gimnáziumban, ahol én rettegtem, és egy harmadikos gyereknek se mertem megmondani, hogy nem "balra" szavaztam. Hadd ne mondjak a légkörről semmit, meg hogy csak a jobbosok viszik a suliba a gyerekek közé a politikát... Ahol rászólta egy koleganőjükre, ha zöldben volt, mert a zöld az arabok szine... áááááááááááá (én csak gyakorlaton voltam ott:))

majomkutya 2010.02.05. 10:57:25

Ciprusi adatok is vannak rajta? MU-HA-HA
Ez hatalmas...

arlequin 2010.02.05. 10:58:02

@Seduxen:
tegnap este nekem esett négy-öt darab. cigiért.

négy öklöst álltam.

utána elfutottam. és ez most nem vicc.
még most sem akarom elhinni.

picur3ka 2010.02.05. 11:02:15

@Seduxen:

Kerjen bocsanatot az Eger! Mit kepzel?

@arlequin:

Reszvetem.

f.m.j. 2010.02.05. 11:02:20

@arlequin: há' miért nem adtál nekik cigit? Cigit a cigóknak :):):)

f.m.j. 2010.02.05. 11:03:00

@arlequin: de azé' egyet legalább leterítettél, ugye?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.05. 11:03:31

@f.m.j.: Te nem hallottad? Ha Orbán kerül hatalomra, megszünteti a pedagógusokat is, meg az orvosokat is! Főleg a "baloldaliakat", de feltehetően a jobboldaliakat is.

PrtScr

@arlequin: és biztos, hogy gárdisták voltak? susogós tréning, deglettló kabát, makkos cipő? Mert akkor egyértelmű, hogy megint a széljobberek garázdálkodtak. Jut eszembe: milyen cigit adtál nekik? Füstszűrőst, vagy füstszűrő nélkülit? :)))

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2010.02.05. 11:04:05

@nyugatioldal: Egyszerű bankszámlakivonatok. Kispista svájci bankszámláján hetvenötezer csilliárd ojró lapul, mégis csak nyolc és fél ojró adót fizetett. Ezen azért eltöprengenek a németek.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.05. 11:04:58

@arlequin: amúgy tényleg részvétem. remélem nincs komolyabb baj?

Ugye nem ragadt be a 9 mm-s? :)))

reKorrekt 2010.02.05. 11:05:15

Mellesleg egy 10.000 oldalas teleírt Word doksi is csak 333kB (docx). Ez még egy 360kB-os 5,25"-os floppyra is ráférne: m.blog.hu/re/recreationgamer/image/5_25-inch_floppy_disc3.jpg

Fentiek alapján egy dvd-re ráférne akár egy 144,5 millió oldalas word fájl is. Az elég? :)

:offokostojás:

derelyegrádi szellem 2010.02.05. 11:05:46

@Seduxen:

"Budai Bernadett, az MSZP szóvivője közölte: remélik, hogy Éger István, a MOK elnöke, illetve a szervezet más vezetői megszólalásaikkal és szerepvállalásukkal még áttételesen sem kapcsolódnak be a következő hónapok választási kampányába."

Értem Bernike. Tehát pofánköpitek az orvosokat, de ők még a turhát se törölhetik le, mert kampány van. Potosabban TI kampányoltok. Világos ez, értjük. Nem baj, majd áprilisban.

derelyegrádi szellem 2010.02.05. 11:09:11

@Seduxen:

az hóttutiziher. Megint a tipikus gárdistatempó. Hárman rámennek egy 55 éves emberre, agyonrugdossák, zsákmányolnak kemény 25 ezer forintot. Többszörösen büntett előélettel, ezek a gárdisták mind ilyenek.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.02.05. 11:11:01

@arlequin: Részvétem!

@Seduxen: Bernikéről van szó! Hiányolok valamit! :D

arlequin 2010.02.05. 11:12:28

@picur3ka/beleallos kampany:
inkább nekik. én kösz jól vagyok.

@f.m.j.:
adtam volna én. egy a kezembe isvolt, csak a két első öklös után eltörtem. dafke...

tudod én nagyon türelmes ember vagyok testi téren. ha viszont begorombulok, akkor az se nekik, se nekem nem jó. meg a mentőknek is pluszmunka. nameg a kórházi ellátás stb...
és persze az áldott nagy szívem. aztán meg ki hallott olyan bolondról, aki leáll verekedni ;-)

@Seduxen:
füstszűrőset. lehet ez volt a gond. arroganciának hihették. a füstösök kisebbségének meggyalázásaként...
tudok pár szót az itteni cigányok nyelvén. szóltam hogy "tevasz báktáló!" (kb adjisten, vagy istenáldjon) erre azt mondták, hogy "mi nem vagyunk olyanok". na ott befalcoltam. onnantól fogva olyan volt, mint egy mozi. vetítős...

szmoker (Homo Trollicus) 2010.02.05. 11:12:35

@derelyegrádi szellem: ezek a szemét náczi harczosok... Remélem arlequin nem ütöttél vissza, mert akkor az efftársak megtalálnak, és letöltendőt kapsz.

ruhaszarito 2010.02.05. 11:15:19

"A döbbenetes az egészben, hogy a német adócsalók felfértek egy DVD-re! Milyen szerencsés ország!"

Ez igy nem igaz! A postiro legyen olyan kedves es hallgasson meg egy nemet hiradast errol a temarol, tajekozodjon, mielott nekiall a gepelesnek. A nemetek azert vettek meg az adatokat, mert ugy sejtik, hogy ez csak a jeghegy csucsa. A mutyizas a nemeteknel is megy, mint otthon, csak mondjuk mas formaban.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.05. 11:15:51

@Ásómaci: sunázásilag? :)))) vagy nem tette hozzá, hogy Pinaszőr Attilát is megilleti az ártatlanság véDelme? :)))

@derelyegrádi szellem: már csak bő 2 hónapig "köpködhetnek", azt valahogy csak kibírjuk...

hát ja, ezek a szemét gárdisták mindig ezt csinálják, nem is értem, hogy miért nem tíltják be őket, úgy "szervezetileg" :))

Tegnap látta -e valaki - nem'tom éppen melyik ordas kancigány, lehet, hogy N.Győző - a Cozma-ügy egyik gyanúsítottjának védőjét nyilatkozni? Megállt bennem az ütő. "Az ő ügy fele nem vett részt a késelésben, de a GARÁZDASÁG (!!!!) megállhat..."

Anyád!

mokkaczuka 2010.02.05. 11:16:10

Nyilván azért máshol is vannak eldugva megmentett német pénzek, úgyhogy most csak azok fértek rá az egy vagy több DVD-re, akik ennek a rohadék árulónak a kezébe kerültek. Én egyébként, ha érintett lennék, összefognék pár más károsulttal, elkapnám azt a rohadékot, aki az adataimmal üzletel, és valamilyen kellemes kínhalált (piranha? termeszhangyák?) eszelnék ki neki, az arról készült felvételt meg feltenném a netre, csak miheztartás végett, hogy a többi bankalkalmazott patkány is okuljon belőle, mielőtt az én rovásomra akar kereskedni.

Egyébként nem tudom, feltűnt-e: nincs olyan párt, amely alapjában meg kívánná reformálni az adórendszernek hívott rablórendszert, ami Magyarországon még visszásabb, mert Németországban még csak van az üldöztetésnek annyi alapja, hogy ott valamennyi pénzt visszaosztanak azoknak, akiknek érdemes, meg nem egy lepukkadt hányadék az egész ország, de Magyarországon az adóztatás a következő két célt szolgálja: 1. a rablóelit gazdagodása, 2. a szavazatok megvásárlása és az ország minimális működőképessége megőrzése érdekében visszaosztás GDP-t most és a jövőbem termelő, közel 80 %-os rétegnek (nyugdíjas, cigány, fehér szociális eset, proli, mezőgazdaságból élő és állami alkalmazott).

Az adókból szinte nulla forintot fordítanak az oktatás-nevelésre és a tudományos kutatásokra.

Következésképp az adócsalás semmi más, mint a saját pénzed megvédése a hiénáktól.

derelyegrádi szellem 2010.02.05. 11:16:55

@arlequin:

Hát igen. Mert egy rohadék rásszistá vagy. A társadalom leggyengébb, legkiszolgáltatottabb rétegéhez tartozó fiúk csak azért kérdezték, hogy van-e nálad cigi, mert ha nincs, akkor adni akartak, de te egyből agresszíven léptél fel és többször az arcoddal öklön ütötted őket, majd meg sem várva, hogy milyen sérülésük keletkezett féktelen agressziód miatt, segítségnyújtás nélkül elhagyod a helyszínt. Nem szégyelled magad?

arlequin 2010.02.05. 11:18:32

@szmoker /segílyes/:

nem szabad. a bolondnak még a melléütése is halálos... akkor meg bíróság és a többi.

az imádott köztársaság és democsokrácia alaptörvénye és a btk-ptk egy nagy kalap szar STOP
a többi csak mázolja STOP ezt megemlíteni nem PC STOP szarok rájuk. STOP sőt! STOP le se szarom, kiröhögöm, de lehet azt sem érdemlik meg STOP fejétől bűzlik a hal. STOP

arlequin 2010.02.05. 11:20:10

@derelyegrádi szellem: de. nem volt bennem elég szeretet a megszelídítésükre. ezt szégyellem. nagyon. mea culpa.

mokkaczuka 2010.02.05. 11:22:26

@mokkaczuka: jav.: most és a jövőben SEM termelő

sorry

f.m.j. 2010.02.05. 11:25:31

@arlequin: tehát bátorságból futottál el:)
De ezt nem szemrehányásilag mondom, mert én nem is tudom mit csináltam volna, főleg mert nem is bagózom, és akkor még jobban magamra haragítottam volna, hogy még ezzel is ellenük vagyok, szóval mi a szart lehet tényleg csinálni egy ilyen genny helyzetben?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.05. 11:28:42

@Ásómaci: ez Marcellusca mániája, ő akarja mindenáron blokkolni bettikét. Én a múltkor finoman rákérdeztem, hogy mennyire szeretne böszman ferenc "lyuktestvére" lenni, de erre nem reagált :)))

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.02.05. 11:32:27

@Seduxen: Ok, bocs! Akkor nem veszem el Marcellusca kenyerét .))
Házmestert meg akkor illeti meg az Ártatlanság véDelme, ha majd hagyóval együtt ragasztják a zacskót.

most elhatárolódok magamtól

pszicho pete · http://elitklub.blog.hu/ 2010.02.05. 11:33:12

Szerintem ez a megkeresés így nézett volna ki:
- Halló, rendkívül fontos információról szeretnék beszélni egy magas rangú tisztségviselővel. Legyen kedves kapcsolni nekem a legmagasabb rangút.
- Rendben, máris kapcsolom Szilvásy miniszter urat.
- Őőő, elnézést, mit mondott, hogy hívják?
- Szilvásy György. De ha ő nem felel meg, Bajnai Gordon miniszterelnők urat megpróbálhatom adni, nála aztán nincs magasabb, akivel beszélhet.
- Uhhh, elnézést, ez esetben tárgytalan.

arlequin 2010.02.05. 11:34:57

@f.m.j.: bezzeg a kádár-rendszerben más volt. az iskolám a cigánynegyed szélén volt. akkor még mindkét félnek megvolt az ököljoga. nem is volt gond.

(Printscreen)

de most? gyerekekkel a hátad mögött?
megverjem, ne verjem? még én is gondolkodom a következő eseten...

prostatikus vogon jeltz (törölt) 2010.02.05. 11:36:45

Na ez a 12DVD jó vicc.
Egy szöveges állomány nem foglal el sok helyet.
Ezért egy sima DVD -re irgalmatlan sok infó fér ám fel.
A múlkor letöltöttem elektronikus formátumban töbszáz író könyveit (Pl. Moldova, Asimov, Artur C. Clark, stb) az volt 1-2 giga ami mindíg csak egy DVD fele.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.05. 11:42:22

@Ásómaci: ez aljas volt! én nem kívánok nekik ilyet (=zacskóragasztás).

... tőlem csinálhatnak seprűt is :)))

nyugatioldal 2010.02.05. 11:43:48

@Seduxen: Na igen, de megspórolják az utánajárást, s az is befizet, aki nem úszta volna meg. Egyébként még most is lehet ellenőrizni azokat, akik rajta vannak a listán, ha nem jelentkeztek volna maguktól. Így szerintem 2xeresen jobb.

derelyegrádi szellem 2010.02.05. 11:46:07

@Seduxen:

..vagy trombitát. A seggükből. :-)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.05. 11:47:57

@nyugatioldal: ez igaz. ha bejön, amit írsz, akkor tényleg dupla haszon... hacsak nem a "sok bába közt elvész a gyerek" c. történet valósul meg.

Vidéki 2010.02.05. 11:48:56

„Szóval megrémültek a németországi adócsalók”.

Bezzeg a magyarok idegzete a németországi adócsalókhoz képest kötélből van.

Jegybank elnökünk is (példát mutatva?) Cipruson tartogatta kilencszáz milliós vagyonkáját, noha az így megszerezhető többletjövedelem nem kenyérre kellett neki.

Miután az ügy napvilágra került, neki egy arcizma sem rándult, haja szála sem görbült.

Nálunk az ilyen típusú adócsalásra is találtak egy sokkal finomabb kifejezést: „adóoptimalizálásnak” hívják.

Az adatvédelmi ombudsman szíve nálunk az „adóoptimalizálókért” dobog, amikor nem átallja kijelenteni: „megengedhetetlen, hogy hatóságok illegális adatokat használjanak fel.”

Ami nálunk megengedhetetlen, az Németországban megengedhető. Az ombudsman úr jogfelfogása szerint, jogállamiságban mi messze lepipáljuk Németországot, talán világbajnokok is vagyunk (vagy legalábbis erre törekszünk).

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.05. 11:52:33

Birtokomba került egy fénykép egy afroamerikai fiatalemberről - aki amúgy a földrész Ki Mit Tud versenyének 2010. évi győztese -, akit különféle gazdasági bűncselekmények miatt Magyarországon ítéltek börtönbűntetésre (feltehetően valamelyik "becsületes emberek értékalapú közössége"-tagjának lesz a cellatársa). Jó mulatást! :)))

www.kepfeltoltes.hu/view/100129/ATT00025_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Corry 2010.02.05. 12:05:50

Egy picit elgondolkodtam a magyar jogászok válaszain, hogy itt miért is nem lehetne ezt megcsinálni. Kicsit deja vu érzésem van, mert ugyanezt mondták akkor is amikor kiderült, hogy még európában is vezetnek rassz alapú bűnügyi nyilvántartást, minde a tettesi, mind a sértetti oldalon. Na igen, de ezt nálunk nem lehet és most ez jön elő az adóval is. Érdekes, nemde?

Most ebédszünetben rövid leszek, de majd egyszer megírom, mert ilyenkor eszembe jut és sokat gondolkodtam, hogy mi hol is szúrtuk el a rendszerváltást. Az egyik emblematikus pont a személyi szám eltörlése volt, abból nagyon sok ami hülyeséget le lehet vezetni.

hoplita 2010.02.05. 12:13:45

@arlequin:
Nálam mindig kés van, de ezt csak olyannak ajánlom, akinek nincsenek skrupulusai használni.
Most éppen betartom a 8 centis törvényt, direkt olyat vettem a múltkori elkobzása után..:DD
Akinek ez nem megy, annak GRP...kérjen rá viselésit, de én nem csak pfefferrel tölteném...olyat érdemes venni, ami gumizható, minden második töltényűrbe gumit, közé a pfeffert.
Tilos ugyan így viselni, de inkább egy szabálysértés, mint a kórház, vagy a temető.
Mire felváltva kitárazol rajtuk, nagyon szelídek lesznek .....vehemensebbeknek pedig ilyenkor "utókezelésre" egy lájtos viperát. Utána usgyi....
A delikvensek el lesznek magukkal foglalva egy darabig....sőt, némi munkát adnak az egészségügynek is.
És ezt most halál komolyan mondom, mindenkinek.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.02.05. 12:18:38

@z666: Orvos látott már? Szerintem menj a kuruc és hasonló oldalakra, ahol ilyen gyökérségért hátbaveregetnek és nem röhögnek rajtad.

Marcellusca 2010.02.05. 12:19:05

@Seduxen: Meg vót-e-é-e rajta sapka illen hidegben? :)))
És ha vót, akkó az szép, piros maszopos satyi vót-é-e? :D

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.02.05. 12:20:32

De sokan besz*rtak most, ide érzik! LOL

Marcellusca 2010.02.05. 12:22:16

@Ásómaci: Majd én megmondom a frankót. :)
Nem bántani Bernikét! Értve vagyok @derelyegrádi szellem: ?! :D
Sunáznám, lávolnám és blokkolnám, mer' blokkolnám. :DDDD

Ezt hiányoltad?

kuki123 2010.02.05. 12:23:50

@Vidéki:
kepfeltoltes.hu/100205/186002688SIMOR_K_copy_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
már pár kommentel ezelőtt kiraktam a plakátom
de nem lehet elégszer ismételni :)

reKorrekt 2010.02.05. 12:27:31

@Marcellusca: az láwolnám, te! írni sem tudsz?! :)

Marcellusca 2010.02.05. 12:27:32

@Seduxen: Hun van mán az a böszman? :)
Lehet, hogy mi is luksógorok vagyunk, csak nem tudunk róla. :)))
Mondjuk, lehet, erre nem is lennék büszke. :DDDD

Marcellusca 2010.02.05. 12:28:18

@reKorrekt: Magyar vagyok, baszki a falábam! :DDDD

reKorrekt 2010.02.05. 12:28:46

@volánrulz: Fasza :)
(... adóoptimalizálás ... fejlődéséért ...)

kuki123 2010.02.05. 12:30:26

@zero:

na zérókám ezt kapd ki:

barikad.hu/node/46369

pont témába vág

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.02.05. 12:32:27

@Marcellusca: Igen, .....igen igen!

(Mellesleg Prtscr, sapi, stb...)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.05. 12:42:59

@volánrulz: nem akarok szívózni, de az "adóoptimalizálásban" után MINEK vessző?

z666 2010.02.05. 12:50:56

@molnibalage:
A zsidó Freud is megmondaná, hogy azért szimpatizálok a nácikkal, mert kiskoromban nem dughattam meg a szüleimet...

kuki123 2010.02.05. 12:51:14

@Seduxen: kurva életbe

jól van vissza megyek első osztályba....hogy megtanuljak írni, olvasni

na akkor az ucsó verzió remélem:
kepfeltoltes.hu/100205/SIMOR_K_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

z666 2010.02.05. 12:55:32

@molnibalage:
Hány olyan intézkedés történt 1945 óta az NSZK-ban majd Németországban, amikor a zsidókat támogatták anyagilag/erkölcsileg/törvényileg? Körülbelül végtelen. És hány olyan, amikor a zsidók ellen tettek bármit is? Körülbelül 0. Hányan ülnek börtönben Németországban csak azért, mert megkérdőjelezték a Holokauszt@-ot? Több ezren.
Akkor vajon cionista-e a kormányzat?

órarugógerincű felpattanó 2010.02.05. 12:56:10

Ha már ilyen baltával körbefaragva teszed a jónépet a plakátra akkor egy layer-tartalom kijelölés után select menü, modify, contract (by 1 pixel) és copy+paste után is normálisabbak lesznek a körvonalaik :)

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.02.05. 13:01:49

@molnibalage: nehéz lesz, mivel a kujucon és hasonszőrű barátain ált. nincs kommentelési lehetőség. Biztos véletlenül... :)

kuki123 2010.02.05. 13:08:16

@reKorrekt: na elhúzok a halál faszára tényleg kajálni

kepfeltoltes.hu/100205/882994194SIMOR_K_copy_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

bocs a blog üzemeltetőktől a kurva sok floddolásért

@órarugógerincű felpattanó:
oké ...de most ezzel én már nem szenvedek többet majd legközelebb (vagy esetleg majd este)
egyébként meg kezdő vagyok..nagyon:)

órarugógerincű felpattanó 2010.02.05. 13:15:38

@volánrulz: Nem baj az. Csak mindig próbálj egy lépéssel előbbre lépni.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.02.05. 13:15:39

@volánrulz:
most megkérdezhetném, hogy annak a 2-nek mi köze az adott párthoz, de inkább nem rontom el a gyerekek játékét :)

Tündér_Lala 2010.02.05. 13:21:56

Ha kérhetnénk az adathordozó ne DVD legyen vgy több példányban kérnénk. Oyan könnyen megsérülnek ezek az adathordozók. (Lásd ügynök listák, miegymás)

nyugatioldal 2010.02.05. 13:38:48

@Seduxen: Egy próbát itt is megérne... :-))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.05. 14:29:23

@.Pierre Bezuhov.: hát ja, most igazságod vagyon. Az ország Győzikéje ugyanis függetlenként indult 2006-ban (és ért el fergeteges eredményt). Veresjankót asszem nem kell különösebben magyarázni. SimorBandi meg... Ő ugyan nem párttag, de mintha II. böszme-választotta meg. Szóval necces :)))

Mondjuk volánrulz választhatott másokat is arra a plakátra, a lehetőségek tárháza majdnem végtelen :))))

Vidéki 2010.02.05. 14:31:00

@volánrulz:
Ragyogóan jó a plakátod, gratulálok.

órarugógerincű felpattanó 2010.02.05. 14:31:08

@Seduxen: Idősebb győzike konkrétan a helyi mszp-ssel szokott ételt osztani a helyi segélylegényeknek.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.05. 14:36:28

@órarugógerincű felpattanó: na jó, elárulhatom, hogy szerettem volna megkontrázni Bezu-t, ezért megnéztem az 2002-es, és 2006-os eredményeket, hátha kiderül, hogy maszop színekben indult, de sajnos nem :((( Független jelölt volt.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.02.05. 14:44:51

"Dr. Jóri András adatvédelmi biztos szerint megengedhetetlen, hogy hatóságok illegális adatokat használjanak fel."
Ez való igaz, de azért vegyük már észre, hogy nem áll arányban a kettő!

Amúgy ha igazán tökös lenne egy állam, akkor kijelentené, hogy megveszi a DVD-t, és az átadáskor jól elfognák az adattolvajt, és elítélnék.
És mindenki megkapná amit érdemel.

A magyarok meg sztem egy 1 terabyte-os winyóra nem férnének el :D

reKorrekt 2010.02.05. 14:59:34

@órarugógerincű felpattanó: ez az a féreg aki halálosan megfenyegette ('asszem a monoki) polgármestert? És amiről hangfelvétel is készült? És amiről azóta nem tudom hogy áll az ügy?

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.02.05. 15:05:13

@Seduxen:
"Ő ugyan nem párttag, de mintha II. böszme-választotta meg"

hát ennek sztem fuss neki még1x!
nem-nem, visszavonom! akkor neme lehetne orrba-szájba maszopozni, és a homokozóban szomorúak lennének a gyerekek :)

2010.02.05. 15:07:41

Szivesen megnézném én is hogy kik azok a magyar adócsalók, akik pénzüket odakint fialtatják . De még szivesebben megnézném azoknak a névsorát, akik a vagyonukat --amely nem is olyan régen még állami volt--szinte semmiért szerezték meg--mert jókor voltak jó helyen, jókor nyaltak jó embereknek. Mert nöttek a milliárdosok a demokráciában, mint a fü a réten, hiszen könnyen lehetett hozzájutni a vagyonokhoz--szinte szarér-hugyér--csak ismeretség kellett hozzá. Igy lettek filléres befektetésekkel 2 év mulva milliárdosok, na meg a könyvjóváirást el ne felejtsem.Mert amikor hirtelen a szegény elnyomottak--akiket a kommunista rendszer elnyomott--hirtelen kapitalisták lettek, hatalmas vagyonokkal. Miböl? Hát a lopásokból és az ügyeskedésekböl! Ha ezeket valakik felsorolják, nem kell itt az adócsalókon csámcsogni, mert mindkettö egy és ugyanaz--ez a magyar politikai elit és ezek hü szekértolói, talpasai, rokonai, barátai mind.

tudi 2010.02.05. 16:18:26

Na gut, látom máshol azért foglalkoznak az adócsalókkal, mert lehet azok nem a parlamentben ülnek, vagy nem haverok, nálunk, ha lenne egy ilyen dvd akkor sem kellene, ha ingyé' utánnuk hajítanák. Egyszer mondák, hogy asszem az összes be nem fizetett adó összege 50 milliárd HUF, Mennyi is folyt volna be az ingatlanadóból csak nem ennyi, ja és gondolom a német adóhatóság nem Jürgen-t az egyszerű megéllni akaró vállalkozót cseszegeti.

Karlitosz 2010.02.05. 17:34:30

nem kell ehhez DVD, végig kell menni az ingatlanokon, 60 millió feletti házat becsületes munkából nem lehet felépíteni magyarországon még 20 év alatt sem.

Rorgosh 2010.02.05. 17:46:59

@z666:

És ennek mi köze az adózáshoz?! Mellékesen egy olyan országról beszélsz, ahol jelen pillanatban is két ország csapatai nem szövetségesi, hanem megszállói jogon vannak jelen...

Csakhogy a németek az adórendszert elsősorban arra használják amire való: a társadalmi célkitűzések megvalósítására és az állam működésének biztosítására. Az már más kérdés, hogy a társadalmi célkitűzések helyesek-e vagy sem. Van szavazati joguk (akárcsak nekünk) és a szavazataikkal eldöntik, hogy mit akarnak. És adóznak, hogy amire szavaztak, abból legyen is valami.

Nálunk mindenki mindenféle ideológiát kitalál arra, hogy miért csal az adóval. Persze az adók valóban jobb lenne, ha alacsonyabbak lennének, de kérem akkor talán nem arra kellene szavazni, hogy az állam csinálja helyettünk még a gyereket is...

Iszonyatos korrupció van ebben az országban, de mire számítsunk ott, ahol az adócsalás erény?!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.05. 19:02:07

@.Pierre Bezuhov.: minek fussak neki még egyszer te szerencsétlen?

hvg.hu/gazdasag/20070216_simor.aspx

ki jelölte? igen, böszman. és meglepő lesz - de legalább sólyomlacizhatsz egyet, mint jó balliberálishoz illik - de abból a szarból választ a köztársasági elnök, akit a Miniszterelnök JELÖL.

Na akkor kinek "köszönhetjük" "Nincs ingyenebéd" Andrást?

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.02.05. 19:21:24

@Seduxen:
látom már megint elgúrult a gyógyszer, de azért megkérdem:

"Na akkor kinek "köszönhetjük" "Nincs ingyenebéd" Andrást?"

és mi a konkrét károd abból, h ő lett jegybank elnöke? van valami szakmai kifogásod az ő elnöksége alatt folytatott monetáris politikával...de úgy konkrétan! (kamatpolitika stb) vagy csak a szokásos jobbos hiszti az offsorkodásról, amire egyébként a kinevezése nélkül val-leg soha nem derül fény.

az alapkérdéshez visszatérve: az történt, h megint csak rávilágítottam a szokásos jobber szardobálás, összemosás bődületes marhaságára, ami nyilvánvalóan kínos e helyen :)

aztán meg nyuszimókus, el is kellene olvasni a cikket, amit belinkelsz:
"Míró József, az Erste Bank elemzője elmondta: a jelölt személye eloszlatta azt a piaci félelmet, miszerint politikai döntés születik majd. Simor András jó szakember, személyében biztosított a jegybanki függetlenség - tette hozzá."

ez bizony bukta! :)

egogegó 2010.02.05. 19:46:04

Nagy kő esett le a szívemről, az a sok takarékos Ciprusi befektetőnk megmenekül, reméljük nem túl sokáig!

arlequin 2010.02.05. 20:23:20

@Kartal (aki beleszól): megtörtént. minek habosítani, amikor attól félek, hogy kitör belőlem az állat és legközelebb mind az x-et agyonverem: 'hiszen a légiós egyszerre csak egyet öl meg és nem a következővel foglalkozik'. nem szeretem ha táncba visznek.
látod, ettől félek.

arlequin 2010.02.05. 20:24:09

@arlequin: bolondozok persze. persze. brühühü

Auris 2010.02.05. 22:23:47

@arlequin: Na, már magadban beszélsz???? Kell mentális segítség? Ja, bolond vagy, elfelejtettem...:)

arlequin 2010.02.05. 22:42:36

@arlequin: a blogmotor miatt írok. nem frissít egyébként...

picur3ka 2010.02.06. 10:55:16

'aztán meg nyuszimókus, el is kellene olvasni a cikket, amit belinkelsz:
"Míró József, az Erste Bank elemzője elmondta: a jelölt személye eloszlatta azt a piaci félelmet, miszerint politikai döntés születik majd. Simor András jó szakember, személyében biztosított a jegybanki függetlenség - tette hozzá."

ez bizony bukta! :) '

Nem a Simor cege vezette a bedolt Bajnai cegek konyveleset veletlenul? Nem feltetlenul neveznem politikai dontesnek en se...

Kodomo 2010.02.06. 19:21:49

(Off)
Bezu! A plagát témája az "adóoptimalizálás"-nak hívott adócsalás. Mégpedig nem az MSZP tagok (offshore) adócsalásai, hanem szimplán az ilyen típusú adócsalások. Lényegtelen az adócsalók párttagsága.
A kormánypárt meg úgy jön ide, hogy az ő érájuk alatt sikerült ezt az adóoptimalizálásnak kedvező környezetet kimunkálni, fenntartani. (Győzike így is kilóg a sorból.)
Bár lehet, hogy én is -mint te- totálisan félreértettem az alkotóművész szándékát.
(On)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.08. 09:46:22

@.Pierre Bezuhov.: " van valami szakmai kifogásod az ő elnöksége alatt folytatott monetáris politikával"

hol nehezményeztem én BÁRMIT is a szakmaiságával kapcsolatban? szövegértelmezés, kicsit feküdj rá a témára...

"vagy csak a szokásos jobbos hiszti az offsorkodásról" 2-ből semmi, szóba sem hoztam az offshorkodást. leszarom. etikus? aligha... törvényes? mindenképpen

"aztán meg nyuszimókus" - ezt tartogasd kérlek liberális cimboráidnak, ők lehet, hogy vevők rá.

én emberileg tartom egy nagy rakás szarnak ezt az embert. ha egy fikarcnyi jóérzés lenne benne, akkor a "Nincs ingyenebéd" után kellett volna elkotródnia a picsába. Függetlenül attól, hogy forinthitelesként mennyire érezném korrektnek, hogy olyanokon segítsen a kormányzat, aki tisztában volt (vagy kellett volna) a devizahitel veszélyeivel. Attól most vonatkoztassunk el, hogy a kúrmányzat remek gazdaságpolitikája mennyiben járult hozzá a forint-deviza árfolyamok elszaladásához....

derelyegrádi szellem 2010.02.08. 13:13:27

@.Pierre Bezuhov.:

Nem tudom, de az a 300 milliárdos hiányt, ami éppen most ott keletkezett, azt én kifogásolnám, de lehet hogy nem kell, mert minden úgy jó, ahogy fasza...

Meg annak idején egy kicsit szarul esett az 210-as frank, meg a 320 -as euro is, de midedgy, ha te azt mondod, hogy a Bandi monetárisan fasza, akkor én elhiszem neked, és megyek a kasszához csengetni. Vagyis mégsem. A legjobb mindig a példa amit másoknak mutatunk, így nem megyek kasszához, mert egy ciprusi cégbe kivittem az összes pénzemet, vagyonomat, így a Bandi meg a Péter (Oszkó) leszophatnak. Aztán, majd ha ők eltűntek a p..csába, akkor hazahozom.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.02.08. 13:23:05

@derelyegrádi szellem:
ne erőlködj, magas ez neked! (mármint hogy egy jegybanknak mi a szerepe :)
maradjunk annyiban, hogy Bandi egy szép reggel felkelt, és elővette a "hogyan tegyük tönkre a magyarságot" listáját és kipipálta a "ma legyen 320 az euró" taskot. na úgy kúródott el minden... innentől egyértelmű lmpvs!!

derelyegrádi szellem 2010.02.08. 13:54:22

@.Pierre Bezuhov.:

Tényleg? Akkor a forint árfolyamának védelme - a vonatkozó jogszabályok, így különösen a jegybankról szóló törvény és nem utolsó sorban az Alkotmány szerint - kinek a feladata, és ugyanezek szerint ki felel a monetáris politikáért? Na ki, zsenikém?

Nekem van valami végezettséged is a 8 elemin túl, vagy csak "hozzértősködsz" 8 elemivel jó szadeszes szokás szerint (lásd Gál elvtrás az előzetesből)?

A sztori egyébként úgy volt, ha már ironizálsz, hogy a két (Gyurcsányi, Veres), bocs, három (+Bajnai gazdsági miniszterként) zseni felkeltek 2008 októberében többször is, aztán elmondták, hogy a válság minket nem érint, azt csak tv-ben fogjuk nézni, aztán hirtelen hipp-hopp összeomlott forint, még annak ellenére is, hogy mivel mineket a válság úgyse érint, a biztonság kedvéért kértünk úgy 23 milliárd euro kölcsönt mingyá' decemberben, de csak azért, hogy sose kelljen. Na ekkor már felhívták a Bandit is, aki éppen síelni volt (ő is jól tudta, hogy minekt a válság nem érint, így itt semmi teendő nincs, el is ment nyugodtan), hogy baj van. A Bandi nem tudott segíteni, mert hát nem volt itthon, de aztán hazajött, és zseniálisan váratlan és nagyon eredeti megoldásként megemelték a jegybanki alapkamatot, mert hát 11.5 %-on csak hajlandó valaki ide rakni a zséjét. De nemigen akarta senki (ez előre látható volt), viszont a - minket egyébként nem érintő - válság hatására egyébként is nagy bajban lévő hitelezés összeomlott, hiszen a magas alapkamat a hitelezést - finoman szólva - nem segíti. A többi orszgában egyébként minimális mértékűre CSÖKKENTETTÉK az alapkamatot, de hát a sváci, meg többi jegybank az idióták gyülekezete. Csak a Bandi. Meg persze a Feri, a Jani (a tsz könyvelő-rongyszedő-halladékvasas), meg hát Gorodon, aki tudja.

Közben jegybank az átváltásokan összehozott vagy 300 milliárd veszteséget is, gondolom az átgondolt szakmaiság jegyében, természetesen.

Az eredmény ismert, így hát nyugodtan erőlködj, ahogy szoktál. A vége is az lesz, ami szokott.:-)

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.02.09. 23:46:20

@derelyegrádi szellem:

áhá, szóval azért kúródott el minden, mert a Bandi épp nem volt itthon a válság kitörésének percében, és nem nyomta meg manuálisan az MNB nagyirodjában elrejtett titkos "problém megoldva" gombot. így már vili.

"De nemigen akarta senki (ez előre látható volt)"
na bakker, akkor Te nemcsak egy fenomenális ügyvéd vagy, hanem egy közgazdasági zseni, aki a világ pü-i szakembereivel ellentétben előr megérzi a folyamatokat - zsigerből.

minek is ide monetáris tanács! derelyét PM-nek! :P

ez volt eddigi legnagyobb LOL-kommented :DDDDDDDDDDDD

arlequin 2010.02.10. 00:33:40

@.Pierre Bezuhov.: röhöghetsz ember, de amiben élünk ettől nem változik. azon pedig ismét csak röhöghetsz.

mert ha ez neked tetszik, akkor minimum elmekárosodott vagy...

fokabacsi 2010.02.11. 17:16:36

@KelvinK: Ezaz B+ !!! Lesz itt nemzeti jövedelem !! Dőlalé ! Pókerbull! :-))))))
Nem tudtam mi hiányzik.

süti beállítások módosítása