Skip to content


       Szűrés lista

Vállaljunk a következő kormány nevében

"Miért is ne?

Várhatóan nem mi leszünk azok.

Ráadásul akik lesznek, azok már megint nem jöttek el az antifasiszta tüntetésre.

Pedig tudhatnák, hogy "Magyarországon megjelent a verbális fasizmus, ez ellen minden demokratikusan gondolkodó embernek tiltakoznia kell, mert a sok millió ártatlan és értelmetlen áldozatot követelő a II. világháború is így kezdődött. "

De ezeknek ez smafu!

Biztos azért nem jöttek el, mert nem akarják elriasztani azokat a szavazókat, akikkel "összekacsintanak".

Mi bezzeg ott voltunk Ildikóval!! Meg Tibivel, Csabival, Zolival, Palival.....Persze nem a kampány miatt mentünk, de izé.......ha már ott voltam, puszizkodtam egy kicsit. Sose úszom meg az öreglányokat, jó hülye volt a Feri, hogy rászoktatta őket a smacira. Nem győzök borotválkozni, hogy mindig simák legyenek a vonásaim! Most is úgy kapkodtam, hogy véletlenül nem az Adidas-dzsekimet vettem fel, hanem a másikat.....Kicsit furán néztem ki a bal mellemen az antifasiszta kitűzővel, a jobbon meg a HH-val, de szerencsére senki nem tette szóvá.

Na mindegy, nem is erről a tüntetésről akartam írni, ez manapság tizenkettő egy tucat. Viszont amíg mi sétálgattunk meg jópofiztunk, Baja Feri (Baja Ferenc, a Magyar Szocialista Párt Innovációs és Informatikai Tagozatának elnöke !!!) előállt valami egészen szenzációssal:

Internetet mindenkinek! Alanyi jogon!

Vigyorgás nélkül bele tudta mondani a kamerákba, hogy "a következő parlamenti ciklusnak el kell érnie, hogy állampolgári jogon legyen hozzáférhető a legalább 1 Mbit/sec sávszélességű elérés a mindenkori minimálbér 3%-áért (ma kb. 2500 Forint)"

Írtak erről az egészről egy 7 oldalas anyagot is, de én már a harmadikon kifeküdtem.

"Célunk, hogy az Európai Unió a Föld legdinamikusabb tudásgazdasága legyen, és ebben Magyarország váljon a fejlődés egyik éllovasává!"

Nagy mókamester ez a Baja Feri, meg kell hagyni.

És nagyon okos! Ebből mi csak jól jöhetünk ki, nemhiába mi vagyunk az ígérgetés császárai. Ezek mosakodhatnak, tiltakozhatnak, de már le nem mossák magukról, hogy nem akarnak internetet adni a népnek. Bezzeg mi!

.....öööö, igazság szerint mi sem, de hát más kontójára könnyű ígérni, nemde kedves naplóm?"

zero:
A mazochisták egyből megtekinthetik a sajtótájékoztatót videón, most sajnáltam meg az összes sajtóst, akiknek az a munkájuk, hogy ilyen dögunalmas faszságokra kell járni, pártszékházról-pártszékházra ...

A 15 perces ultraszáraz bajaferi monológból kiszedtem a lényeget Nektek: "segíteni kell az internet terjesztését és infrastrukturális fejlesztését."

Ugye sejtjük, hogy mekkora biznisz azt a kibaszott üvegszálat lefektetni az utolsó kis faluig is?! Hiszen ha alanyi jogú a Zinternet, akkor ki kell építeni, hogy az utolsó eldugott tanyán is hozzá lehessen férni, ha akarja az illető, ha nem ... Ugye emlékszünk: Elender, Sulinet, Kóka Jani?

Nem alanyi jogú internet kellene, hanem a lehetőséget megteremteni, hogy a piacon valódi verseny legyen, és az embereknek legyen pénzük ezt megfizetni! Mert nem hiszem, hogy 10 millió embert csigázott fel a csintalan Baja Feri, hogy majd így, az alanyi jogú zinternet segítségével az "elektronikus közszolgáltatások így elérhetőek lesznek mindenki számára".

Komolyan, Feri? Szerintem az emberek előbb szeretnének enni, meg rezsit fizetni, aztán jöhet a számítógép meg az Internet. Aki szeretett volna internetet, az már bekötötte, aki meg eddig sem akart, annak 2500 forintért sem fog kelleni.

Inkább arról kellene számot adni Feri, hogy te és a pártod mit is tett az elmúlt 8 évben (8 év!) hogy mindenki hozzáférjen az olcsó szélessávhoz?

Baja Ferenc, mint informatikai kormánybiztos már 2009-ben meghirdette a "Nemzeti Digitális Közmű" programot, amely üvegszálas gerinchálózat segítségével elvinné az internetet minden településre. Ebből lett most az alanyi jogú internet olcsón ...

Vidéken (ahol több millió ember él), az nem verseny, hogy van az ADSL, oszt' csókolom.
A nagyvárosokban pedig ADSL vagy ha mázlis vagy, akkor valamelyik kábeles cég (UPC, Digi,T-Kábel stb), akié az az utca ...

Címkék: kampány politika mszp

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr151756186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kuki123 2010.02.16. 09:19:11

japánban 10-20mbit az átlag....mobilon
:)
vezetéken 50-100 mbit :)
tudnak ám úgy föltorentelni hogy csak nézek

hol vagyunk mi ehhez képest

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.16. 09:22:19

cikkáj!

kedves ártunk és kurmányunk inkább azt vállalná, hogy az "elmúlt 20 év legnagyobb adócsökkentéses" kurva édes telibebaszott repedtsarkú tetves édes anyjába megy el, de most már kurva gyorsan...

Nem tudom van -e még olyan "szerencsés", akinek asszonykája GYED-et kap? Mi ma reggel néztük meg, hogy vajon mennyit emelkedett a GYED összege (asszony a maximumot kapja, ami idén 102.900.-Ft - jó sok, mi? -). Na ennek a nettója a 2009-hez képest 11.000.-Ft-tal KEVESEBB. Ja, és még az eddigi 6000 hideg ebédjegyet sem kapja. Ez havi szinten 'csak' -17.000.-

Kedves Ildikó, Gordon, Attila, és az egész telibekúrt frakciótok: remélem hamarosan megkapjátok a jól megérdemelt lábcédulátokat!

OFF vége

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.02.16. 09:23:27

Kicsit félreolvastam:
"Na mindegy, nem is erről a tüntetésről akartam írni, ez manapság tizenkettő egy tucat.".
Ezt olvastam:
"Na mindegy, nem is erről a Büntetésről akartam írni, ez manapság tizenkettő egy tucat."

Reményhal?

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.02.16. 09:24:57

A HH csak itt menő. Bergenben az utcaseprők munkaruhája is az.

Lone Wolf 2010.02.16. 09:27:13

Pedig milyen jó is lenne! Már éppen akartam mondani a helyi szociknak hogy egy zsírúj gépért, ehelyett a 4 éves vacak helyett, és monnyuk 4 éves 10MB-s kábelnet előfizetésért mekkapják a szavazatom.! Meg mindenkiért akit meg tudok győzni. És mivel hogy jó a beszélőkém...

Erre most meg fogják magukat, és megigérik a netet mindenkinek :(

Erről is az Orsós Orbán tehet!

(Ha már szélessáv meg új gép nem lesz, legalább piros bögrém legyen!)

(prtscrn)

Palmer, Laura (törölt) 2010.02.16. 09:27:19

Kedves Naplóm!
Felhívtam a Ferit, hogy mégis miapicsa volt ez, és nekem mért miért nem szólt előre! Azt a választ kaptam, hogy a Gordiékkal épp most alapítottak egy ilyen kábel forgalmazó-fektető céget Cipruson (az valami eszeveszett jó hely lehet különben, rengeteg haver intézi ott az ügyeit - nekem is ki kéne próbálni), és ha reklámozom a dolgot a kedves nyugdíjas barátaimnak, kaphatok osztalékot, ha ezt a fszságot mégis keresztül tudjuk vinni valahogy.

dr. Aullah 2010.02.16. 09:29:15

"...most sajnáltam meg az összes sajtóst, akiknek az a munkájuk, hogy ilyen dögunalmas faszságokra kell járni, pártszékházról-pártszékházra ..."

Az hagyjál... de ki is kell bírni nevetés nélkül.

Amúgy tényleg. Nem az lenne a fontos, hogy mindenhol legyen net, hanem hogy legyen mindenhol verseny. Ahol pl fel van osztva a terület, ott olyan árért adja, amilyenért akarja, mivel nincs vetélytárs.

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.02.16. 09:30:27

Edes istenem! De szep is lenne. A sok unatkozo allastalan diplomas otthon vegre elfoglalhatna magat. Milyen gyonyoru vizio. Magyarorszag ismet egyesul! A neten! A 15 millio hacker hazaja. A karpat medence, mint elso szamo warez nagyhatalom es torrent paradicsom. Hat ki lenne az a szivtelen kufar aki pusztan penzhiany miatt osszezuzna egy ilyen meresz almot?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.16. 09:30:39

bocs, még egy OFF - de ugye foglalkoztatok itt a blogon az Auchan "lápbeépítésével". Itt az erre vonatkozó akciós katalógus:)

www.kepfeltoltes.hu/view/100216/auchan3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

kuki123 2010.02.16. 09:33:30

jah és emlékszem még a célpontos videóra amikor a hajdúságban a Zinternet ügyben nyomoztak :D

egyébként ide hozzánk a Digi hozta be a csodát :) addig csak 10000+ Ft-os adsl volt
egyik hónapban megjelent a digi már kötöttük is a szerződést...lassan 4 éve 2/0,5mbit-em van
le se bagóznak azóta :) nagy verseny ám :)

továbbá egy csomó településen nincs normális víz esetleg beton út...de net üvegszálon az tutkó lesz már látom amgm előtt ahogy a sok idióta cigó elvágja és viszi a méh telepre...aztán bamba pofát vágva jönnek rá hogy nincs benne egy gramm réz se :D

Palmer, Laura (törölt) 2010.02.16. 09:34:34

@Aullah: Gyakorlatilag mindenhol fel van osztva, még Pesten is. Nálam pl. csak UPC van, itt 2,5-et fizetek 2 Mbit-ért, otthon Invitel van csak (a város egy egészen kicsi részén van T-kábeles net ugyanannyiért) 6/1Mbit.
Azért egy 1Mbit/sec-os net nem nagy faszaság manapság... Ráadásul 6 rugóért...

Denimm 2010.02.16. 09:34:38

Szerintem max településeken kívül lévő tanyákon ,putrikon nincs már csak internet.
Illetve még a putrin is van.Egy középiskolás osztálytársam jupiszí nél
dolgozik mint ki/be kötő ember.Mesélte,hogy a cigókhoz mentek volna kikötni
a zinternetet a telepre erre körbe vették őket karddal,vasvillával és sörétes
pusival ,hogy lehet nem kéne.
Lényeg az,hogy ez is egy olyan haver gazdagító munka lenne amivel rohadt drágán nagyon kis hasznot hajtanánk.És a 2,5k / 1Mb kifejezetten drága!!!

kuki123 2010.02.16. 09:45:20

még egy off:
index.hu/belfold/2010/02/16/kozpenzbol_vedtek_gyurcsanyt_az_oszodi_perben/
vajon hány embernek fizetné ki a munkahelye az ügyvédek óraköltségét
továbbá az ügyről nem sok hír derült ki..nem járja be a sajtót.... szépen el húzzák nyújtják gondolom mint a rétest :)

index.hu/bulvar/2010/02/16/levetettek_a_negyeves_kisfiu_labproteziset/
LOL fosnak az amcsik

On

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2010.02.16. 09:45:54

ezek már mindent megígérnek? mi lesz a következő? az ingyen sör vagy az örökélet?

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.02.16. 09:48:00

A legkirályabb, hogy az V. kerületben nem volt tavaly nyár végéig UPC-nek net szolgáltatása, bérelt lakás egyetlen opció Datanet 2Mbit/s=6244 Ft, hűségnyilatkozat lejárt net felmondva, UPC 2Mbit/s= 2500 Ft ebből első 4 hónap 1500 Ft. Szerintetek mennyire van túlárazva az ADSL vonal???

J3sus (törölt) 2010.02.16. 09:50:25

Persze mindenkinek alanyi jogin netet, mi?
De azért dögölj éhen, meg fulladj bele a számláidba......
De gondolom lesznek majd olyanok akiknek ugye jár, de nincs rá pénze, ezért segítsük őket, és a befizetett internetdíjakat adóztassuk meg kicsit jobban hogy a rászorulóknak is tudjunk internetet adni.Mert ők segélyből élnek, szegényeknek nincs munkájuk, megélhetési betörők(vagy miafaszom).szóval internetet nekik ingyen az én adómból.
Persze mindezt miután a strabag kiásta a gödröt valami haver cége lefektette bele a német árak 10szereséért az optikai kábelt, garancia nélkül,, aztán amikor szar, még egyszer annyiért kiássa, jódfejmódon, és megcsinálja, majd pedig kitüntetik érte, hogy milyen rendes.
Vannak akiknek különben sem való az internet, lásd www.napiszar.com www.netszar .com .
Szóval ez megint egy hangzatos semmi puffogtatása, ha esetleg bejön, akkor meg gennyesre keresik magukat vele.
Az ilyeneknek bizony a kurva anyjukat.

Vámos Sándor · http://passport.blog.hu/ 2010.02.16. 09:50:37

Elképzelem, ahogy az istenhátamögötti kis faluba majd örülnek az emberek, hogy megérkezett minden házhoz a Zinternet. És mit fognak vele csinélni. Eszik, isszák? Ja, hogy ehez más is kell? PC? Az meg mi...

Ennek így sok értelme van. Annyi, mint a Bajának meg a többi debilnek.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.02.16. 09:51:16

Forgatókönyv:

Elviszik mindenhova a Zinternetet.
Haverok jól járnak.
De nem veszi igénybe senki.
A cégnek ez kieső jövedelem, tehát veszteség.
Az igénybevevőkre terhelnek egy kis pluszköltséget, mert nehogymá'.
Vagyis kvázi duplán fogjuk kifizetni.
Hurrá!

arlequin 2010.02.16. 09:54:14

most még kínosan röhögtök, szitkozódtok
de amikor a virtuálrealitty egyenesen a koponyádba épített USB-n megy közvetlen az agyba...
így is baromagyú nettfüggők vagyunk, képzeljétek mi lesz akkor ha angelina jolieval dughatsz 100% aidsmentesen, mert leemelted a videotékából...

bence84 2010.02.16. 10:07:44

Jelzem nekem eddig is 2500 Ft volt a ZINTERNET, 20/10 és digi. Ez a reklám helye volt :) Amúgy meg 1996 óta használom napi rendszerességgel.

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2010.02.16. 10:08:49

A comment.com-on volt a Super Bowl 2010 10 legjobb reklámja. Na ott 8. a Metro PCS, ez a cég havi 40 dollárért korlátlan beszélgetést, sms-t és internetet ad. 40 dodó vazzeg, az mi Amerikában? Nálunk meg alig bírtam megszabadulni a Pannontól, akinek az állítólag korlátlan 6000 Ft-os mobilnetjét minden hónapban lekorlátozta felém, mert meg mertem nézni néhány YouTube videót, és ezzel szerintük veszélybe sodort a hálózatot. Persze a fogyasztóvédelem szarik rá magasról.

Áldom a szerencsém, hogy DIGINET van az épületemben, 50 Mbit 4500 Ft-ért, de vidéken ahol monopol a T-Kábel, a UPC ott fizessenek 2x ennyit tizedekkora sebességért? Piaci verseny AZONNAL!

mry314 2010.02.16. 10:09:11

@Seduxen:
Üdv Mindenkinek...
No, nálunk még ebből levonják az önkéntes magánnyugdíjpénztárat, egészségpénztárat...
(Sokkal jobb nem? :( )

kuki123 2010.02.16. 10:14:48

@laspalmas: kihagytad az állami támogatást :)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.16. 10:18:23

@mry314: ezek szerint Te is élvezed az "elmúlt 20 év legnagyobb adócsökkentésének" a vívmányait? :(

S.O.A. 2010.02.16. 10:19:36

@arlequin: Én nem vagyok baromagyú netfüggő, jó?
OFF:
Amúgy meg tényleg angelinával? aidsmntesen? Hol kell előfizetni? Hitelkártyás???:D:D

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.02.16. 10:19:55

@Seduxen: Mint az 1984-ben a "duplagondol". Adócsökkentés => Adóemelés :D

kuki123 2010.02.16. 10:20:38

@Seduxen:
olvastad már?
kuruc.info/r/6/55251/

2010 EU tag :D
és ezek birtokolják Erdélyt :D ki kéne találni hogy elátkozott a terület...elmenekülnének mi meg visszavennénk :D

Kartal (rezervált) 2010.02.16. 10:24:00

@Seduxen: Erre szoktam azt mondani, hogy csak a szememnek hiszek és nem a szavaknak. A kúrmány családtámogatási modellje kimerül abban, hogy elszedik a gyerekes családoktól a támogatásokat, megadóztatják a cafeteriában az iskolakezdési támogatást, elveszik a hidegétkezési utalványt... innentől kezdve aztán nekem pofázhatnak akármilyen szépeket és jókat, ha nincs mit enni, nem lesz netem.
Teljesen igaza van Zeronak: először a rezsit kellene kifizetni, enni, gyereket ellátni, aztán ha marad, akkor van könyv, mozi, net.
Maslow-szükséglethierarchia, rémlik valami, kedves elvtársak? Már az ötvenes években kidolgozták az elméletet, igaz, hozzátok ez még nem gyűrűzött be.
Egyetértek Seduxennel: vasgolyót, cédulát, de valamit minél hamarabb a lábukra!

arlequin 2010.02.16. 10:24:41

@Rettegő {Demokraták, ÉBRESZTŐ!}:
teccik mi? ;.-))
szerintem katonai fejlesztésként már működik 1-2 helyen igazi VR. mi lesz ha közzé teszik.
Timothy Leary mondta (az lsd-pápa), hogy a "XXI. drogja az internet lesz". szvsz igaza volt...

arlequin 2010.02.16. 10:27:16

@volánrulz: lehet kissé el kell keserítselek, de éppen azért birtokolják, mert 'hisznek' benne...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.16. 10:34:22

@Ásómaci: hát bazze konkrétan. Most ott tartunk, hogy hiába kapok többet a szuperbruttó miatt, és kaptam béremelést is (2 év után először), így nettóban 17.000-el kapok többet. Asszony meg 17.000-el kevesebbet. De legalább kb MINDEN drágult. Kurva boldogok vagyunk. Támogassuk a gyermekvállalást maszop-módra.

@volánrulz: jaaaj, kurucot? megfigyel az nbh, ha odakattintok :))))

@Kartal (aki beleszól): no igen, ebből is látszik, hogy az efftásak nem ebben az országban élnek. A 2 nyugdíjas, aki mondjuk nettó 70.000-ből él, azt bizonyára kurvára érdekli a zinternet...

Az anyjuk kurva picsáját, még egyszer szeretném hangsúlyozni...

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.02.16. 10:39:24

@Seduxen: Tudod, azt gondoltam, hogy az 1984 csak egy rossz álom, a Monthy Pyton pedig csak hülyül. De nem!
Hogy Hofit idézzem, miután meghallgatta az összes lemezét, és rájött, hogy amit ott elmondott, az valóra vált:
"Hogy én ilyen friss vagyok!"

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.16. 10:42:06

@Ásómaci: nekem meg egy másik Hofi-idézet jutott eszembe (ennek kapcsán be is fejeztem a morgást, megyek vissza GDP-t termelni, nehogy nekem éhen dögöljenek a társadalom legelnyomottabb, legkiszolgáltatottabb rétegének prominensei...)

Nem a zsemle kicsi, a pofátok nagy!

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.02.16. 10:44:01

Még egy kis magyar valóság.
(Ismét OFF-olok. Lehet, hogy Zeroék megunják egyszer, aztán nézhetem magam. De érdekes cikk:)

hvg.hu/itthon/20100215_klk63_dudas_karoly_dudas_aranka_apeh_adot

ON

eszkep 2010.02.16. 10:51:17

Szerényen megjegyzem, hogy ilyen internet kapcsolat már most is gyakorlatilag minenki számára elérhet: ADSL kapcsolattal, 1890 Ft-ért...

Egyébként nem értem a logikát: olyan stratégiai ágazatokat privatizáltak, mint az energiaszektort teljes egészében - beleértve a MOL-t, nemzeti légitársaságot (amit után vissza kell államosítani, és belepumpálni egy vlag pénzt, csak, hogy ne menjen csődbe...), a vízbázis lehet, hogy csak azért nem kerül sorra, mert nincs rá idő. Ugyanakkor ilyen faszságokban meg állami szerepválallást szorgalmaznak! Figyelembe véve a fent említett tényt, ez a tipikus "vízgereblyézés"!

arlequin 2010.02.16. 11:14:05

@eszkep: "Egyébként nem értem a logikát"
nem értem, hogy mit nem értesz.
20 éve az ország tudatos lezüllesztése megy.
mit lehet ezen nem érteni?

ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.02.16. 11:16:18

Pontosan! Vidéken 9000.- Ft-ot fizetek egy 8 megás netért, amiből ideér 7.3 .
Pesten ez mennyi?

sorokinV 2010.02.16. 11:19:07

Nemrég a bruderék Jobbik-közeli megbízásból megvizsgálták, hogy mennyibe "fájna" a zembereknek, ha mindenhol elérhető lenne egy fél megabites p2p alkalmazásokat kilövő, országos wi-fi hálózat és mindezzel mennyi igazgatási költséget (e-kormányzat - teccik' érteni) és ügyintézési időt lehet megspórolni. Ugye ezek GDP-ben is mérhetőek. Nos egészen brutális összegek szólnak az "zingyéinternet mindenkinek" mellett!
Néhány milliárdból ki lehet építeni egy kb 80% országos lefedettségű zinternetet, ami a lakosság 95% számára lehetővé tenné a csatlakozást. És ez a már említett előnyük mellett ráadásul a szolgáltatókat is valódi szolgáltatásra és versenyre kényszerítené. (én pidául azonnal felmondanám a méregdrága és használhatatlan 1 Mgbites hférésemet, amivel itten 2010-ben fel tudok csatlakozni Bp-en)

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2010.02.16. 11:21:01

Bazzeg, az az MSZP-s kampánykodás annyira óvodás szint.
Semmiképpen nem fognak nyerni, tehát minden ipari méretű baromságot benyögnek.
Ha a Fidesz rákontráz, akkor majd választások után keménykednek. Ha meg nem, akkor meg mivan, mán a zinternetet is el akarod venni a nyugdíjasoktól?
Bajaferinek jutott a fiatalok mozgósítása?
- Jujj, Peti, halottad, hogy a Zorbán már az Internetet is el akarja törölni?
- Úristen, Jákob, akkor gyorsan szavazzunk a szabadság és egyenlőség egyedüli igaz letéteményeseire.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.16. 11:21:12

@Kartal (aki beleszól): de gondolj bele, mi még "szerencsés" helyzetben vagyunk, mert nullszadós a "buli vége" (nem számítva, hogy az áfa-jövedéki adó változás miatt kb MINDEN drágult, sebaj, majd nem eszünk, vagy ilyesmi :))) ), de ha az én fizum bruttó 200.000 ALATT lenne, akkor még az én nettóm is CSÖKKENT volna.

akkor meg kb irány a Duna-part, és vagy mi ugrunk, vagy valakit lövök...

arlequin 2010.02.16. 11:21:36

@sorokinV: bezony. és máris ki lehetne rúgni kb 150000-200000 aktatologatót...

Kartal (rezervált) 2010.02.16. 11:24:50

@Seduxen: akkor érted hol tartok. Asszony munka nélkül, az én fizum meg hol van bruttó 200-tól...

arlequin 2010.02.16. 11:26:25

@Seduxen: az enyém csökkent ;-) csakhogy legyen kivel együttérezz. hahaha

ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.02.16. 11:27:46

@sorokinV: Ezzel csak az az apró bibi, hogy az embereknek nehéz elmagyarázni, hogyan
használják a netet. Elmondom mi az ekéknél az alap:
-MSN
-Facebook
-Filmletöltés
-Cset
-Iwiw
Nem ismerik:
-Tűzfal
-Vírusírtó
-Wikipédia
-Szövegszerkesztő (bármilyen)

Ami ezzel megszaporodna:

- A napiszar látogatottsága.

Kartal (rezervált) 2010.02.16. 11:28:47

@sorokinV: csak azt nem érik fel ésszel, hogy oda gép is kellene, és azt meg kellene tanulni kezelni. Én lassan informatikussá képeztem magam, csak hogy ne szoruljak senki segítségére, de ezt rokkantnyugdíjas anyukámtól nem várhatom el, sőt még a húgomnak is komoly kihívást jelent egy sima XP kezelésének megtanulása. Évekig tartott, mire az asszonyt rávettem, hogy egyáltalán merjen hozzányúlni a géphez - most már úgy kell kirobbantani előle xD

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.16. 11:29:34

@Kartal (aki beleszól): @arlequin: @Ásómaci: ugye Ti is úgy érzitek, hogy ártunk és kúrmányunk a lehető legjobb utat járja be a gyermekvállalás ösztönzése kapcsán?

Most komolyan: egy nettó 110 körüli fizu, és - szerencsés esetben - 70.000-es gyeddel feltehetően lakáshitel mellé (+rezsi, megélhetés) hogy a kurva anyjába merjen bárki gyermeket vállalni?

LMPVS!!

Lone Wolf 2010.02.16. 11:32:31

@arlequin: @eszkep:

Ennél is egyszerűbb a képlet:

Tönkreteszik, hogy aztán ócsóért eladhassák/átjátszhassák!
Ezt, az egészségüggyel is így akarták csinálni.
A az EÜ (TB) járulékot még a törvény előkészítése előtt 1 évvel előre lefelezték, és a különbséget a nyugdíjakhoz csapták. Mindamellett, az EÜ privatizációs/vizitdíjtörvénnyell egy csomagban hoztak egy olyan törvényt, ami szerint a csődbe ment EÜ intézmények adósságait az állam köteles kifizetni!

Végeredmén? Ezt könnyű kitaláni:

1, a lefelezett összegek miatt sorra mennek tönkre az EÜ intézmények
2, a vizitdíj miatte zt, részben kompenzálni tudják, tehát nem mennek csődbe túl gyorsan.

(Innen jön a mi lett volna ha, mégis privatizálhatják az egészségügyet?)

3, A csődbe ment erősen eladósodott Intézményeket bagóért eladják/kijátsszák.
4, Az immáron magánkézben lévő intézmények adósságait az állam kiegyenlíti, elvégre garanciát vállaltak rá! Ördögi mi?

És dettó ugyanezt akarták megjátszani a magánosítandó oktatási intézményekkel is. Valamint dettó ugyanezt játsszák meg a gazdaság és a közélet minden szektorában... Lásd PL a gazdák finoman szólva is elkeserítő helyzetét.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.02.16. 11:33:55

@Seduxen: Hát igen!
Azt az öregebbek, mondjuk 40-50 évesek kérdik, hogy miért nem vállaltok gyereket?
hova a bús picsába??? Ide? Úgy, hogy fogalmunk sincs, hogy hogy neveljük fel? Ugyanis a kedves efftársak az utóbbi 20 évben eljátszották az embereknek az összes bizalmát, amit valaha is a politikába és a politikusokba vetettek. Most meg csodálkoznak, hogy erősödi a Jobbik, meg szemétnáczifaschiszta ország lettünk.
Igazad van LMPVS!

Mellesleg az ingyen internettel jól járunk majd. Lesz sok ilyen igényes, kulturált, civilizált művész, mint ez:
www.youtube.com/watch?v=fY_5NDO8ySQ

Kartal (rezervált) 2010.02.16. 11:34:38

@ingenium rusticus: máig nem tudom mi az a Facebook... de ismerem az összes komoly vírusirtót és tűzfalat, és magam állítottam össze és konfiguráltam az egész rendszerem...

@arlequin: gyerek még nincs - ahogy elnézem idén nem is lesz már -, adósságom sincs, így hónapról hónapra elvagyunk valahogy.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.16. 11:41:27

@Ásómaci: azt már csak halkan teszem hozzá, hogy mi a zassonnyal - bocsánat, elég közönséges megközelítés lesz -, a gyermektervezés során (bezony, kedves barnabőrű, sűrűn elynomott nemzettársaim, ilyen fogalom is létezik, nem csak szarjuk bele a purdét a világba...) hetekig-hónapokig osztottunk-szoroztunk a "De mi lesz, ha..." kezdetű mondatokkal, igyekeztünk utánaszámolni aminek lehetett. Beleterveztük a lakáshitel-emelkedést, a rezsi-növekedést, stb. Azt tényleg nem, hogy a családi pótlék, vagy a gyed nemhogy NEM emelkedik majd, de CSÖKKEN.

Szóval még egyszer, hogy nyomatékosítsam: elmentek ti a büdös telibebaszott útszéli háromértszopok jó édes kurva anyátokba maszopos genetikai hulladékok, remélem egyszer eljő az Ítéletnap!

@Kartal (aki beleszól): "így hónapról hónapra elvagyunk valahogy" - ez valahonnan ismerős. Amíg a zasszony is dolgozott, és ketten éltünk 2 fizuból, az még hitel mellett is simán vállalható volt. Most 3-an az 1 fizuból + az egyébből... Egyre nehezebb...

arlequin 2010.02.16. 11:43:53

@Ásómaci: dehogynem! lesz még lejjebb! várj türelemmel. mi lesz itt, hajjaj! alig várom...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.02.16. 11:45:27

"aki meg eddig sem akart, annak 2500 forintért sem fog kelleni."

De hát a T eddig is 1-2Mb/s -es ADSl-eket adott párezer Ft-okért... Majdnem mindenhova beköttethető... Itt Pécs környékén meg egy-két cég ad pl. mikrohullámú netet, ami szintén elmegy 1Mb/s-el.

Ezek (politikusaink) tényleg ennyire le vannak maradva? Húzzanak már el valahova...

kuki123 2010.02.16. 11:46:00

kuruc.info/r/35/55260/

hoppáhoppá

Eredménytelenül folyik szét sok száz millió
Hága Antónia: Üzletszerű kéjelgők szakosodtak a romafelzárkóztatásra • Meg kell nézni, jó helyre teszi-e az állam a pénzt

ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.02.16. 11:47:39

@Kartal (aki beleszól): Valahogy én is így. Nem használom a közösségi portálokat, de ahogy te fogalmaztál, szép lassan "informatikussá" képeztem magam.
Ez az, amit Jóskapista nem fog megcsinálni és egy botnet hálózat boldog tagja lesz.

arlequin 2010.02.16. 11:52:11

@Seduxen: mi öten vagyunk... 1 1/2 fizu. hitel. + kutya-macska. napról-napra. és tudjátok mit? ilyen gondtalanok még talán soha nem voltunk. mondta is az asszony, hogy kezdi megszokni és nem aggódik. mondom neki: látod nem hiába tépte a száját az a názáreti ürge... ;-)))

arlequin 2010.02.16. 11:54:08

@ingenium rusticus: soha semmiféle 'közösségi portált' nem használtam. nem is értem mitől közösség az? szép szavakat (csúnyákat is...) tudok mondani a másiknak/ra a neten, de az attól nem lesz közösség, legfeljebb 'brancs'

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.02.16. 12:02:40

@ingenium rusticus: ennyi... ha valaki akarja, magától is megtanulja.
Meg ha szüksége van rá a munkájához, és van annyi agya, hogy eljut addig, hogy neki jó, ha ér hozzá egy kicsit, akkor is megtanulja.
Ha nem akarja, meg nem fogja fel, hogy neki egy hasznos, akkor úgysem tanulja meg.

Ez nem csak az informatikával van így, hanem mindenel.

Solmenir 2010.02.16. 12:10:13

Szép, szép, amikor nincs választás, akkor megadóztatnák, ha választás van, alanyi jogon adnák. De őszintén, ki lepődik meg ezen? :D

Vámos Sándor · http://passport.blog.hu/ 2010.02.16. 12:16:52

@Seduxen: Nálunk 3 gyerek, lazán megélünk, nyaralásra és kocsikra is jut - Németországban. Mert amikor a főgenya megmondta, hogy el lehet menni, nah, akkor tipliztünk - egyelőre nem bántuk meg, mert a gyerekeinknek így biztos jövőt tudunk biztosítani. Nejem remekül érzi itt magát én kevésbé, de ez van.

Vámos Sándor · http://passport.blog.hu/ 2010.02.16. 12:19:59

egyébként ezek a barmok azt nem értik meg, hogy az internet csak egy eszköz, ugyanúgy, mint a lapát vagy a kalapács, csak egy kicsit kompexebb. De, mivel még egyikkel sem kerültek közelebbi ismeretségbe, csak a lózungokkal tudnak dobálózni.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.16. 12:21:46

@koborló: tudod az a baj, hogy ez egyre gyakrabban kerül szóba nálunk is otthon... mert ez szerintem baj. nem "nekünk" kellene elmenni innen, hanem azoknak kellene "elköltözni" valahova egészen máshova, akik ide juttatták ezt a "kurva országot".

ha nem veszed tolakodásnak, Te mit dolgozol kint? (és főleg: milyen képesítéssel?)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.02.16. 12:23:29

Azért valahol meg van annak a diszkrét bája ahogy az antifasiszták tartják napi szinten a fasizmust egy remélhetőleg egyre vékonyodó réteg számára. Mi volt előbb az ezredforduló után a fasizmus vagy az ellene való tüntetés?

badblood 2010.02.16. 12:24:29

@Lecso (F*ck the Shit):
Én bevallom, a sörrel meg tudnának venni... :)) A jelenlegi minőségében az örök élet nem érdekel :))

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.02.16. 12:27:48

@DexterMorgan78/Séfbácsi: Na igen, érdekes nézőpont, de nem hülyeség :D:D:D
A komcsiknak muszáj egy ellenségkép :D

Vámos Sándor · http://passport.blog.hu/ 2010.02.16. 12:33:31

@Seduxen: Nekem viszonylag egyszerű volt a kijövetel, mert mér viszonylag régóta próbáltak kihozni ide. Otthon saját - meglehetősen jól prosperáló cégem volt - itt alkalmazott vagyok, de sebaj, mert szabadidőm, mint a tenger. Egyébként automatizálási programozó vagyok, jelenleg az új generációs ICE (német szuperexpressz) fedélzeti programját fejlesztjük. Jellemzően mérnökökre, ápolókra és jó szakemberekre mindig komoly a kereslet, (nézz körbe a www.monster.de-n) és a munkavállalás is sokkal egyszerűbb, mint amilyennek tűnik.

ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.02.16. 12:48:07

@Anthony (kick-ass):
Valahogy kiesett a fejükből az a népi bölcsesség, miszerint télen hideg van bazmeg!

mry314 2010.02.16. 12:51:01

@Seduxen: Ja, hogy a kafetéria megadóztatását már ne is említsem...

A témához: Olyan országban, ahol a mobil internet vásárlásakor megkérdezik, hogy hol fogom használni, mert nincs mindenhol kiépítve a rendszer, minek mindenhova mazzagot fektetni?!?!?!

Hogy mérnem születtem én politikusnak? (Költői kérdés volt! Azért a gerincem hiányozna!!! :) )

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.02.16. 12:55:22

@ingenium rusticus: Eddig csak a hóról felejtkeztek el rendszeresen...

Érdekes módon, a pécsi Széchenyi tér, az EKF rendezvények egyik fő színhelye sem készült el "valahogy".
Ugye a megnyitó úgy volt megtartva, hogy a burkolatot gyorsan összecsapták, és volt egy közlemény, hogy január végére rendesen összerakják.
Na nem hogy január végére, de így február közepén, nem hogy el nem készült, de még csak egy darab melóst se látni...

reKorrekt 2010.02.16. 13:00:22

Kedves naplóm!
Ezen búcsúsorokat már kötéllel a nyakamban írom neked. És most kirúgom a széket magam alól...

taps taps

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.16. 13:03:51

@koborló: nu igen, mindig megállapítom, hogy csak motíváció kell a nyelvtanuláshoz :))) ez egyre erősödik :)

köszi a választ

@mry314: nu igen, az ÜCS megadóztatásával egyidejűleg van egy diszkrét bája, hogy az efftásak ezt kínálják a nyugdíjasoknak (meg a 75rugó "fejpénzt"). Abszolút igaz, hogy gerinces létformáknak nem ajánlott a politikusi pálya. szerencsére a hazai garnitúra ebben a "betegségben" nem szenved...

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.02.16. 13:04:44

Hogy tudjuk, hogy milyen jóképű ez az ember, aki ilyen okosságokat mond!

www.parlament.hu/kepviselo/kep/b127.jpg

reKorrekt 2010.02.16. 13:09:03

@Seduxen:
Mi az: 20 kilós és legel?
Januártól te.

:)

mry314 2010.02.16. 13:09:36

@reKorrekt: Még mindig aktuális? :)

Vámos Sándor · http://passport.blog.hu/ 2010.02.16. 13:11:45

@Seduxen: Ha komoly szaktudással rendelkezik, a németek simán elfogadják, hogy a nyelvtudásod hmm. kihívásokkal küszködik. Ha valamennyire tudsz németül és angolul, és tényleg jól eladható a szaktudásod, itt el fognak fogadni. Ez nem Anglia vagy Franciaország..

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.16. 13:12:46

@reKorrekt: monnyuk az rám férne, hogy egy pár kilót ledobjak :)

ha már a "norbi-módszer" nem jött be, legalább a maszop-módszerrel ledobok pár kilót :))))

mry314 2010.02.16. 13:13:52

@Seduxen: Ez csak természetes! Hiszen a mostani nyugdíjasok (Apám szokta mondani: a Hippik... :) ) építették fel a cucializmust! ŐK! megérdemlik!!! Nekünk pedig meg kell hunyászkodni a nagyságuk előtt!!! Hogy mé' nem tudtak annó az ámerikaiak kicsit tovább jönni?! (Akkor most mi lennénk kb. Osztrákia szintjén!)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.16. 13:21:15

@mry314: szerintem ennél egyszerűbb az ok: ők (=nyugdíjasok), többen vannak, mint az adófizetők. Ráadásul a nyugdíjasok közül talán még valakiket meg tudnak győzni, hogy rájuk szavazzon. Mást már nem nagyon... (Szerencsére)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.02.16. 13:25:58

Ezek hülyék basszátok meg! Internet mindenkinek,aztán olvassák a sok Vastagbőrt meg Kurucinfot és még jobban megutálják a szocikat.

Vámos Sándor · http://passport.blog.hu/ 2010.02.16. 13:27:04

@Seduxen: Ezért kellene a szavazati jogot érettségihez ÉS iskolához, adófizetéshez kötni.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.02.16. 13:28:02

@Seduxen: Mondjuk ha az internet minden nyugdíjasnál bent lenne, valószínűleg nagy öngólt rúgnának a Maszoposok. Mert egy idő után már nem csak a TV2-retekklub és Bánóandrás szintjén értesülnének a"tények".ről, hanem lehet, hogy kutakodnának az interneten. Sőt, lehet, hogy rátalálnának a V'bőrre. Utána meg még az is előfordulhat, hogy elgondolkodnának az olvasottakon.
Bár lehet, hogy naív vagyok.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.16. 13:32:42

@Ásómaci: @Tigeri: szerintem max néhány oldalban korlátoznák az internet-elérést:

www.mszp.hu
www.lendvaiildiko.hu
www.orbanviktormagaazordog.hu

:)))

@koborló: az adófizetésnél dőlne meg a dolog, mert mi lenne a NORMÁLIS nyugdíjassal, és az iskolással? Szerintem inkább a helyszínen kellene egy - tényleg - egyszerű tesztet kitölteni. ALAP általános műveltségi dolgokkal. És ha az nem megy, akkor viszonylátás...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.02.16. 13:33:57

@ColT:

+ telefonvonal, T-Com előfizetés 4000 ft / hó ....

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.16. 13:35:46

beszarok: www.lenvaiildiko.hu az LÉTEZIK :)))

na ez esetben egy döbbenetes hír:

www.lendvaiildiko.hu/belfold/bovebben/a-szegyen-napja-1001

Kész, vége a demokráciának, felebarátaim! Kezdjük el rámolni a bőröndöket, én már hallom a bakancsok csattogását gyönyörű multikulti fővárosunk utcáin...

mry314 2010.02.16. 13:35:49

@Seduxen: Tudom, tudom lemaradt a :) a komment végéről...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.16. 13:36:57

Jááááj:

"hungaronácik"

kész, beszarok... Ennek a szanyinak is elmentek otthonról...

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.02.16. 13:40:03

@Seduxen: Úristen!
Ez a Szanyi, ez beteg!
És mi történt itt 1949-től 40 éven keresztül, kedves képviselő elfftárs??? Melyik pártnak az utódpártjának a tagja?
mindenesetre a romagyilkosságokról ismét csak egy másik blog jut eszembe:
olajos.nolblog.hu/archives/2009/08/26/Szuletett_gyilkosok/

zsoltix 2010.02.16. 13:42:06

Ahol mobiltelot lehet hasznalni, ott netezni is lehet. Szoval marha nagy ujitas ez a netet mindenkinek dolog.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.16. 13:44:13

@Ásómaci: "Gyilkoltak hazánkban embereket bőrszín alapján a minap? Gyilkoltak"

mi az, hogy, nagyon is:
- Olaszliszka
- Pesterzsébet

... és még lehetne sorolni

szóval ebben igaza van ennek az elmeroggyantnak

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.02.16. 13:45:28

@Seduxen: Teszemétrasszistanáczi! Ezt nem így gondolta! :)

Homeoffice 2010.02.16. 13:50:52

Szerintem szüntessük meg az összes NEMZETI (FÚJ HAZAIAS SZEMÉT RASSZISTA NÁCZIII) Ünnepet!
ez egy soviniszta csökevény!
Különben is ezzel megkülönböztetjük magunkat az itt élő külföldiektől!
Fúj szemét mocskos Dolog!
Bögre?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.16. 13:53:05

@Ásómaci: jaa, bocsánat. Tehát feltehetően azokra az "ügyekre" gondolt, ahol a társadalom legelnyomottabb, legkiszolgáltatottabb rétegéből gyilkoltak le embereket, és kb az ügyek nettó felénél kiderült, hogy vagy uzsora, vagy biztosítási csalás, vagy "pénzügyi elszámolási vita" áll a háttérben? én kérek elnézést...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.16. 13:55:00

@Gunther: én inkább az együvé tartozást erősítendő szeretném "átvenni" az ÖSSZES ország nemzeti ünnepét. Természetesen - fizetett - MUNKASZÜNETI NAPPAL, hogy méltóképp' meg lehessen ünnepelni... :))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.02.16. 13:55:26

@Seduxen: Baszod! Nem olvastam végig de olyan volt mintha a Náczivadászt olvastam volna.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.02.16. 13:55:37

@Seduxen: Nyilván nem gondolhatott Pesterzsébetre vagy Olaszliszkára. Mivel ott a szegény elnyomott romák annyira meg voltak félemlítve! Ha volt a magyaron sapka azért, ha nem, azért.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.16. 13:58:40

@Tigeri: azért az (=náczivadász) egy fokkal súlyosabb :))) én mindig visítva röhögök, amikor olvasom :)))

@Ásómaci: ááá, értem. Tehát szanyi elvtárs szerint a "megdöglessz magyar" felkiáltással elkövetett lincselés az csak "gyerekcsíny". mindent értek, nincs több kérdésem :)))

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.02.16. 13:58:54

@Ásómaci: Tudom, ez nem jó poén.
Egyébként Szanyi tipikusan megélhetési rettegő. Ennél jobban már csak Debreczeni retteg.

arlequin 2010.02.16. 13:59:21

@Gunther: nem nem bögre fiacskám. körletet. azt fogsz kapni ha mégegyszer ezzel viccelődsz te aljadék kommunista ökör. (most elragadtattam magam bocs)
(vihetek OV-nak személyesen félcédulát...izé, kopogtatót)

én házkutatásit vinnék ezeknek 'kopogtató'-gyanánt.
az a pár tíz grammnyi kokain ami mindig van náluk elég lenne a vádemelésre.
ez a házmesteri kölök is ölég anyagos-gyanús...

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.02.16. 14:00:34

@Seduxen: Természetesen! :D Megélhetési bűnözés=> pipa!
Önvédelem=> fasiszta csőcselék megnyilvánulása!
:D

Marcellusca 2010.02.16. 14:00:46

Húúúúú, L'Palmas! Te borotválod? :DDDD
Na, jó, inkább óvasok tovább. :)

arlequin 2010.02.16. 14:02:03

@Seduxen: és a többi nemzet fizetne nekünk amikor ünnepeljük azokat.
elég kemény lenne a tibeti-kínai, vagy magyar-román-szlovák-szerb-horvát bulikon a hangulat ;-)))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.02.16. 14:03:07

@Seduxen: Néha istentelen nagy barmok tudnak lenni :)))) Én is sokszor kifekszem tőlük.:))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.16. 14:04:02

@Ásómaci: aki szintén ott volt szombaton az anti-zikkáj parádén, ha jól tudom...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.16. 14:06:51

@Tigeri: nekem ez az egyik kedvencem:

www.naczivadasz.com/index.php?q=elie_wiesel_judapesten

FD /Félős Dávid/: Shalom kedves Elie! Minek köszönhetjük ezt a rendkívüli látogatását itt, az új hazában?
EW /Elie Wiesel/: Elsősorban a pénznek, elég jó gázsit kaptam.
FD: Én mást is hallottam…
EW: Na jó, bevallom vonzanak a magyar kisfiúk is.
FD: Ugye, ugye. És miről fog beszélni a Parlamentben az alattvalóinak?
EW: Természetesen a Holokausztról.
FD: Szokott másról is beszélni?
EW: Nem.
FD: Mi a véleménye a mai magyarországi helyzetről?
EW: Lesújtó, úgy hallottam, hogy ismét építik a táborokat és folyamatosan irtják a zsidókat az utcán.
FD: Ez bizony igaz, nagyon nehéz a helyzetünk, csupán a folyamatos kárpótlás az, ami reményt ad. Szerencsére azért vannak bíztató jelek, hiszen Simon Perez is kijelentette, hogy felvásároljuk Magyarországot.
EW: És hála Jahvénak ez rendben is folyik…
FD: Hallott a Magyar Gárdáról?
EW: Igen, ők ölték meg Tom Lantost és ők robbantották ki a gazdasági válságot.
FD: Bizony, látom mielőtt idejött, hiteles forrásokból tájékozódott az itteni helyzetről.
EW: Azt is hallottam, hogy romákat is irtanak.
FD: Mindenkit, aki nem magyar. Hallott arról, hogy ismét működik az ÁVH?
EW: Miért, volt amikor nem működött? Nagyon jó szervezet, csak zsidók irányítják.
FD: Mi jut eszébe Draskovits Tiborról?
EW: Derék zsidó ember, bár ő inkább a középkorú férfiakat szereti.
FD: És Vona Gáborról?
EW: Holokauszt!!!
FD: Mi a további programja?
EW: Először állami pénzből finanszírozott kóser díszvacsorán veszek részt, utána találkozom a Lauder iskola 8 éves diákjaival. Természetesen csak a fiúkkal.
FD: Az finom lesz. További jó szórakozást és földvásárlást kívánunk önnek a naczivadasz.com nevében.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.02.16. 14:13:40

@volánrulz: Tán csak nem valami temető rejtőzik az épület alatt? /Stephen King után szabadon/

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.02.16. 14:14:20

@Seduxen: Borsodban jártam, áldozatszámláló,Ferge Zsuzsa,Kirajzás,stb :))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.16. 14:15:23

Véletlenül a birtokomba került az "Utolsó vacsora" című festmény, ezt holnap meghirdetem a vaterán. Eredeti festmény, itt van egy fénykép róla:

www.kepfeltoltes.hu/view/100216/az_utols__vacsora_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Marcellusca 2010.02.16. 14:28:17

@ingenium rusticus:
"
Ami ezzel megszaporodna:

- A napiszar látogatottsága. " - Oszt', az mé' baly? :)))
Ha nem töccik, mönnyé a csibef@sz.c..-ra! :DDDD

arlequin 2010.02.16. 14:33:04

@Seduxen: aztán ne feledd visszakérni az áfáját...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.16. 14:37:29

@arlequin: tényleg! miután az egész ügy "kifutna", még főzőcskézhetnék is a Hal a tortán-ban :))

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.02.16. 14:42:26

@Seduxen: Meg előadásokat tarthatnál a főiskolán :D

Marcellusca 2010.02.16. 14:43:59

@Seduxen: Hinnye, bazmeg, ez ütős vót! :)

"... akkor mi, a normális többség legyünk ott a gáton!" - Ja! Úgyis jön nemsokára a zöldár. Még az sem baj, ha véletlen odavesztek.

Vagy nem arra a gátra és fizikai munkára gondolt?

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.02.16. 14:46:04

@Marcellusca: Szerintem Szanyi "Sólyomegyparaszt" Tibor nem gondolkodik. Nincsenek ilyen emberi megnyilvánulásai. Ő csak retteg!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.16. 14:52:20

@Ásómaci: kérdés, hogy a különösen nagy kárt okozó csalás miatt hol ülnék? Mert ha Szombathelyen, akkor megéri. De ha a "Venyigében", akkor már nem annyira...

@Marcellusca: szerintem kár lenne a "gátig" kivinni őt. Közelebb lenne a Kossuth-térhez a rakpart. Kábuuuum...

Smacika 2010.02.16. 14:53:35

Volt egyszer már valami elmecsökkentnek ötlete arra, hogy adóztassák meg a netet. Szerintem ez lehet most is a háttérben. Mindenki megkapja alanyi jogon, de akár kötelezően is, aztán rábasznak valami ordas nagy hazugsággal némi sarcot, mert az áfa nem elég.

Marcellusca 2010.02.16. 14:59:55

@Smacika: Ja, ja! Ebben már rutinjuk van.
Anno bedumálták az embereknek, hogy olajjal fűteni sokkal olcsóbb, mint szénnel/fával.
Le is bontották a cserépkályhákat és vettek olajkályhát.

Pufff, mingyá' megemelték a HTO árát.

Később jött, hogy villannyal mégócsóbb fűtni.
Sok bikra megint cserélt.

Pufff, megemelték a villany árát.

És következett a gázzal fűtés.

De ezt már mindenki ösmeri: "Nem lesz gáz-áremelés!"

Smacika 2010.02.16. 15:00:12

Na most elolvastam a kommenteket is, látom már laspalmas belinkelte az ökröket.
@Seduxen: Nem volt rossz az interjú.
Az a szoci mészáros meg fogja be a pofáját.
Ha a buzeránsok vonulhatnak, a többi szakkör miért nem?

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2010.02.16. 15:02:17

Az egészben valóban az a szenzációs, hogy ahol igény volt a netre, ott már lehet piaci alapon is ugyanennyiért kapni. Vajon itt is lesznek védett fogyasztók, akiknek az internetét a szomszédság fizeti?...

Smacika 2010.02.16. 15:02:53

@Marcellusca: Két éve, mikor sikerült nagynehezen saját házat venni, mindenki leidiótázott, mert nem gázfűtésre, hanem fatüzelésű, vízrendszerű kandallóra álltunk be.
Mostanra kiderült, hogy jól döntöttem.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.16. 15:03:25

@Smacika: "többi szakkör " :)))))))))))))

emzperx 2010.02.16. 15:09:28

Mellesleg ezek a nyomorékok még a demagógiában is csak mások ötletét lopják. Ezt eredetileg Seres Mária küldte el több támogatójának, amiben viszont volt egy a pártok állami támogatását és a parkolócég maffia megszüntetését célzó indítvány is, amit valamiért kifelejtett ez a fasszopó.

Smacika 2010.02.16. 15:09:45

@Seduxen: Nem akartam senkit megsérteni, hogy lenácizom, mert valóban lehetnek olyanok, akik esetleg csak az akkor hősi halált halt nagyapjuk tiszteletére akarnak végigsétálni az útvonalon, és nem értenek egyet a szélsőségesekkel. Szegény szoci barom el sem tudja már képzelni, hogy pont nem akarnak a hősök terén zsidót égetni, meg az andrássyn sortüzet zúdítani párszáz cigóra.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.16. 15:11:47

@Smacika: szerintem tiborunk a megélhetési rettegő iskolapéldája, aki annyit "rettegett" már az elmúlt pár évben, hogy nem csak azt kommunikálja, de már EL IS HISZI, hogy itt napjában - masírozó Waffen-SS alakulatok, meg Gestapo különítmények - zsidók, cigányok, és kommunisták ezreit lövik a Dunába...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.16. 15:13:39

@Smacika: "mert valóban lehetnek olyanok, akik esetleg csak az akkor hősi halált halt nagyapjuk tiszteletére"

Ááá, ez nekik annyira elképzelhetetlen. Ezeknek mindenki, aki a korabeli - akár magyar, akár Wehrmacht - egyenruhát viselt, az fasiszta, náci, ergo megérdemelte a sorsát. Ja, meg a civilek is, legyenek akár budapestiek, akár drezdaiak...

arlequin 2010.02.16. 15:18:33

@Smacika: én is azon gondolkozom, hogy bevezetem a vizet a cserépkályhámba...

Smacika 2010.02.16. 15:42:36

@arlequin: Nem piskóta meló, úgyhogy csak szakinak engedd! Ügyes vízszerelő kell, meg a cserépkályhás is ott kell legyen végig. Ahogy a cserepes rakja a kályhát, a vizes úgy hajtogatja bele a csövet, egyszer láttam két szakit, nem keveset szoptak vele. Az enyém készen vásárolt, úgyhogy ezt megúsztam.

latte · http://midterms.blog.hu 2010.02.16. 15:53:25

A net terén nincs igazi verseny Magyarországon, sok helyen még a bevezetés is körülményes és persze pofátlanul drága. Az antifasizmus meg minden rendes társadalomban a punkok dolga, akik verekednek a szkinekkel, nem a kormánypártté.

arlequin 2010.02.16. 16:18:41

@Smacika:
OFF
van egy jobb megoldás, nevezetesen a tűztér mögé kell beépíteni egy nagy víztartályt. most hallottam. innentől keletebbre általánosan használt.
ON

Arivistus 2010.02.16. 16:29:01

Szerintem a dolog lényege az, hogy az MSZP szavazóbázisa nem éppen internetfüggő, Societas-trollból meg kevés van.

Az bal oldalnak tehát erősíteni kell ezen a fronton. Adnak internetet a 800.000 cigánynak, azoknak van idejük, és ha belőlük csak 10% tud írni olvasni, az már 80.000 troll, na ennyivel már a teljes magyar webet szét lehet barmolni. A Societas csak gyenge előőrsnek fog tűnni ezekhez képest.

tudi 2010.02.16. 16:59:56

Ingyeinternet, ingyenáram, ingyenkenyér mikéne még ingyenlakás, ingyenautó, Sebaj ezzel már 2014-re készülnek, majd az akkori kampányban újra ígérik a "jóléti rendszerváltást", és a zingyennetet mindenkinek.
@Arivistus: Jah meg a májvip is telelesz még több magamutogató rajnindzsával.

vomit 2010.02.16. 21:00:36

esztorszagban csakugyan alapjog az internet. de a kommerek ugyis belehuznak, es siman megelozhetik oket, ahogy a kornyezok orszagokat az ejro bevezetesevel.
slashdot.org/article.pl?sid=03/07/06/1748224
In 2000, the parliament, perhaps inspired by their new gizmos, passed a law declaring Internet access a fundamental human right of its citizenry.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.02.16. 22:35:33

@zero: Na ja. Mondjuk azért ezt is sokan ki tudnák fizetni ha akarnák.
Egyébként azt is mondhatnánk, hogy van mindenhol net, ahol telefon : a T-nek még él a betárcsázós szolgáltatása, ami ugyan lassú, de döcög.

arlequin 2010.02.16. 23:47:29

@Kartal (aki beleszól):
"kepmutatas.hu/"

itt csak egy baj van. én távolról sem vagyok semmiféle demokrácia híve...

ez akkor engem diszkvalifikál?

a 'sok' demokratának pedig üzenem: csináljanak demokráciát egy családban...

ja, hogy ott nem fog működni?!

ja, hogy emiatt sehol sem működik?! hát tessék levonni a következtetéseket...

no jó gondolkozást ;-)))

Kartal (rezervált) 2010.02.17. 00:16:59

@arlequin: én a demokrácia híve vagyok. kivéve, ha én vagyok a főnök, mert akkor a többeknek KUSS!
mintha csak szdsz-es lennék xD

arlequin 2010.02.17. 00:28:40

@Kartal (aki beleszól): ácsi, ácsi. vicces ez, de inkább kukkants utána ennek a demokrácia-katyvasznak... nehogymá a nyáj szavazza meg hogy merre van a legelő...
most pedig elhantolom magam. jó éjt

greybull 2010.02.18. 10:04:33

a baloldalra az a jellemző, hogy sosem ismerte az által oly hőn megváltani igyekezett szegény jó népet. Ma sem ismeri, fogalma sincs, hogy mi van vidéken, vagy akár csak a panelprolinál! A tudatlanság - halálos. Remélem a szocik bele is fognak ebbe dögleni.

süti beállítások módosítása