Skip to content


       Szűrés lista

A fantomdolgozó

Srácok, van még olyan cég eme csodálatos országban, ahol nem jönnek rá, hogy van egy-két fantomdolgozójuk? Persze a végkielégítést kapott nyugdíjas újraalkalmazása után nehéz megdöbbenni, de ma reggel sikerült ...

Könyvizsgálói jelentés:


Észrevétel

Az évközi könyvvizsgálat során mintavételes kiválasztással ellenőriztük a társaság munkavállalói állományát, mely során a BKV Zrt. aktív dolgozói állományában szereplő munkavállalókat kerestünk fel személyesen. Boruzs András Kálmán munkavállaló munkakör hozzárendelés nélkül szerepel az állományi listában. Az évközi könyvvizsgálat során a munkavállalóval kapcsolatban az alábbiakat tapasztaltuk:

- a társaság belső levelezési rendszerében nem rendelkezik munkahelyi elérhetőséggel (e-mail, telefon, fax)

- a munkaügyi törzsadatállományban munkaköri hozzárendelés nélkül szerepel (szerződésében HR-tanácsadó szerepel)   

Kérésünkre a fenti adatokkal kapcsolatban további információt a társaság titoktartásra hivatkozva megtagadta.

Következmény

Az ismertetett munkavállaló esetében fennáll annak kockázata, hogy a hozzárendelt munkakör hiányában tényleges munkavégzés nélkül kerül munkabér kifizetésre.

Javaslat

Javasoljuk a fenti eset kivizsgálását, valamint a teljes munkavállalói állomány áttekintését.

 


A válasz: 


A vezetőség válasza

Boruzs András Kálmán munkavállaló munkaviszonya 2009. november 24-én megszűnt. A munkaügyi törzsadatállományban történő munkaköri hozzárendelések társasági szintű ellenőrzésére az intézkedést megtesszük. A könyvvizsgáló által megállapítottak érdemben nem érintik társaságunk üzleti könyveit. A Munka Törvénykönyve alapján a könyvvizsgáló által kért adatok személyes adatok, amelyek kiadásához a munkavállaló nem járult hozzá."

 

 

Boruzs András az SZDSZ budapesti elnöke, emellett övé az országos pártigazgatói és kampányfőnöki tisztség, és ő az MDF és liberálisok közös képviselőjelöltje Újpesten (az 5. számú egyéni választókerületben).

Boruzst szeptemberben választották meg budepesti SZDSZ-elnöknek, majd nem sokkal később máris a Fővárosi Vízművek Zrt. felügyelőbizottságában kapott helyett, melynek elnöke lett. Az már a harmadik felügyelőbizottsága volt, mivel  Észak-pesti Ingatlan- és Térségfejlesztési Zrt.-t (ÉPÍT), valamint az Újpesti Vagyonkezelő Zrt. (UV) felügyelőbizottságának elnöke is volt.


Gondolom Boruzs konspiráció áldozata, és ő maga nem is tudott arról, hogy a BKV-nál "dolgozik" ....
 

Címkék: bkv

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr681810826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.05. 09:57:36

Újabb bizonyíték arra, hogy az MSZP-nek semmi köze a BKV ügyeihez, mindent Demszkyék csináltak.
xD

(végre lesz bögrém nekem is)

b0z0 2010.03.05. 10:04:35

bocs az offért, viszonylag új vagyok...mi ez a bögre-ügy? :D

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.03.05. 10:07:47

@laspalmas: űA BKV-hoz megy minden SZDSZ-es? Mint a JNSZ megyei elnök :D
Igazad van. A Szadeszosok kúrták el :-D

(PrtScr. Sapi, bögre, SZIGETJEEEGY!!!)

reKorrekt 2010.03.05. 10:08:18

@b0z0: előírások szerint nem lehet benne éles visszafordító

DArchAngel 2010.03.05. 10:09:03

Csodálkoznak, hogy az emberek radikalizálódnak, lámpavasat emlegetnek? Ekkora pofátlanságokat olyan országokban, társadalmi csoportokban szokás elkövetni, ahol deklarálva van, hogy a "plebs" magasról le van szarva, és csak azért él, hogy az uralkodó osztályt szolgálja. (Vagy mehet, amerre lát, esetleg agyonverik.)
Demokrácia, mi? Jogállam, eh? Röhej!

Horizont 2010.03.05. 10:14:46

Milyen szépen csillog villog még mindig az SZDSZ? Vagy a benne lévők?
"UV Zrt. egy szolgálati autót is biztosít neki, egy jól felszerelt több millió forintos Skoda Octaviát. Az autó nullkilométeresen kerülhetett az fb-elnök korlátlan magánhasználatába, az UV állja a lízingdíjat (ez információink szerint havonta 160-190 ezer forint), a szervizköltségeket és a benzinvásárlásokat is. " És ez csak morzsácska a nagy katyvaszban!
@DArchAngel: Teljesen igazad van a radikalizálódásban!! Én szelíd bárány voltam sokáig de mára kihozták az állatot belőlem (kösz Vastagbőr:DD) és isten bizony néha olyan tehetetlen düh fog el, hogyha előttem állna most pl. ez a Boruzs dagadtra tudnám püfölni!

b0z0 2010.03.05. 10:16:17

értem, akkor tárgytalan :D

arlequin 2010.03.05. 10:16:19

erre az egészre nekem ady jutott eszembe, mégpedig ez:

"Vak ügetését hallani
Eltévedt, hajdani lovasnak,
Volt erdők és ó nádasok
Láncolt lelkei riadoznak.

Hol foltokban imitt-amott
Ősi sűrből bozót rekedt meg,
Most hirtelen, téli mesék
Rémei kielevenednek.

Itt van a sűrű, a bozót,
Itt van a régi, tompa nóta,
Mely a süket ködben lapult
Vitéz, bús nagyapáink óta."

kielevenednek a rémek uraim... tompa már a nóta
nyergeljenek ködkantárral, s üljenek a lóra...

b0z0 2010.03.05. 10:18:00

@arlequin: kétszer is szerepel a bozót szó :D

arlequin 2010.03.05. 10:18:03

@Horizont: dagadtra püfölni? na de hölgyem! vagy csak az elfeledett de domináns szittya asszony vére átalütött az demokrácia bárgyú lila fátylán?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.05. 10:18:56

@Ásómaci:

Demszky vajon mit fog nyilatkozni? :)

b0z0 2010.03.05. 10:19:46

@laspalmas: semmit...lassan öngyilkos lesz :)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.05. 10:19:52

Bazze, hogy én nem tudok így járni... "Nem is tudnék" róla, hogy XY cégnél "dolgozok", de a számlára jönne a della.

Ahogy Hugh Grant is kédezte az Igazából szerelem c. filmben:
"Kit kell itt megdugni, hogy az ember egy jó kávét kapjon?" :)))

Homeoffice 2010.03.05. 10:20:03

Hálistennek ezek a szadeszosok még kapaszkodnak az utolsó pénzforrásokba is.,
Ha egy picit is logikusan gondolkoznának, akkor (de nem teszik) meghúzóüdnának és biznánakaz emberi hülyeségben.
Így tuti kiesők a madofosokkal együtt.

órarugógerincű felpattanó 2010.03.05. 10:23:07

Akinek a munkaszerződésében "tanácsadó" szerepel, azt precedens alapon, tárgyalás nélkül 5 év börtönre kellene ítélni a bkv-nál.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.03.05. 10:25:21

@Gunther: Nemrég összehozott a sors egy régi vérbeli libsi szavazó ismerősömmel. Ő mondta, hogy milyen jól csinálja a MaDöf, hogy szövetkezik a Szadesszel, hogy ők biztosan bejutnak a parlamentbe, és milyen jó lesz. A jobbik meg szerinte be se jut. Nem tudtam, sírjak-e vagy röhögjek.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.05. 10:27:47

@Ásómaci: jééé, ezek a létformák még nem pusztultak ki?

Homeoffice 2010.03.05. 10:27:47

@Ásómaci:

LOL és nem kérdeztél vissza hogy most mit szed?
Abból kérnék énis..:))

Marcellusca 2010.03.05. 10:28:22

@laspalmas: Hehe!
Azé' ennyi nem ölég. Dógozzá még egy kicsit! Sűrűbben nyogyad azt a gombot is! :D

@reKorrekt: LOL, hüjjje. :D

arlequin 2010.03.05. 10:29:23

@b0z0: demszky már rég halott, csak még nem vette észre.
@Gunther: azért ragaszkodnak, mert értelmes munkát nem tudnak végezni. egész életüket mellébeszéléssel töltötték, s most őszintének kellene lenniük. ettől nagyon megijednek. mondjuk mi is meglepődnénk ;-)))
@órarugógerincű felpattanó: kicsit engedékeny vagy, nem gondolod?
@Ásómaci: sírva röhögj. nem nagy kunszt. ezt például mesterfokon űzöm. ;-))) (figyeld meg a smilejaim)

Krikri 2010.03.05. 10:31:13

@Ásómaci: saját maguk bevallják (madöf), h Budapesten még nem sikerült jelöltet állítaniuk.. Hajrá, így tovább lol mondjuk ilyen jelöltekkel hihi

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.05. 10:31:15

"Az ismertetett munkavállaló esetében fennáll annak kockázata, hogy a hozzárendelt munkakör hiányában tényleges munkavégzés nélkül kerül munkabér kifizetésre."

Nemtom, az én munkahelyemen több olyan ember van, akinek van pozíciója, fizetése, stb, és mégsem dolgozik... És nem is állami cég... majd pont egy államinál ne lenne :D

"Gondolom Boruzs konspiráció áldozata, és ő maga nem is tudott arról, hogy a BKV-nál "dolgozik" ...."
Simán! Szegényeket mindig meghurcolják, nem tudtad? Ez is a FITYISZ műve! Még a kettővel ezelőtti kormányzásukból :D

Marcellusca 2010.03.05. 10:32:21

@Seduxen: Remélem nem Téged! :DDDD

@b0z0: Úgy legyen!!!

kuki123 2010.03.05. 10:34:43

én csak egy kurva szakmámnak megfelelő diplomás állást keresek...és nincs faszom....

ezek meg 0 munkával kapnak fizetést állást...beszarás

mikor Kunce(vagy meggyesi?) azt mondta hogy az SZDSZ teli van korrupciós ügyekkel
gondolom ezekre gondolt...

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.03.05. 10:35:26

@Gunther: Állítólag már évek óta tiszta :-D

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.05. 10:35:43

@Marcellusca: mijjé mi bajod lenne velem te libejájis ciccafijjú ? :)))

Horizont 2010.03.05. 10:36:40

@arlequin: Ha-ha-ha ez jó:)) Belőlem lassan már minden kijön.Pláne, hogy tegnap jött meg az iparűzési számla:(((
Most mondja a hírek, hogy a Magyarok Nyilai által minden politikus veszélyben volt. Nem kellett volna ilyen eredményesen nyomozni:DDDDD
Azt nem értem, hogy már mióta vizsgálgatják a BKV-t és miért csak most jöttek rá erre (is) és még mennyi csontváz esik majd ki? Demszky már annyira sáros, hogy az ő csontváza már yeti méretűre növekedett!!

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.03.05. 10:37:17

@volánrulz: nem is egy állást! Többet is. mindenhol többszázezerét. Oszt mégis minden el van baszva!

Marcellusca 2010.03.05. 10:39:14

Én csak azt nem tudom/értem, hogy hogy lehet egy seggel ennyi lovat megülni?
Szerintem sehogy. Ergo gyakorlatilag nem dolgozik sehol.

@órarugógerincű felpattanó: Úgy, úgy.
Visszaellenőrizhetetlen. Mert szóban is adhat tanácsot, nem kell mindig papírozni.
Persze! Hogy nyoma legyen? Hogy nem csinált semmi érdemlegeset/értelmeset?

picur3ka 2010.03.05. 10:40:26

@Ásómaci:

Szegeny. Mondjuk, lehet, hogy igaza lesz reszben. A multkor is lett nekik hirtelen sok cedulajuk. A madofnek,, mondom.

órarugógerincű felpattanó 2010.03.05. 10:40:44

@ColT: "Nemtom, az én munkahelyemen több olyan ember van, akinek van pozíciója, fizetése, stb, és mégsem dolgozik... És nem is állami cég... majd pont egy államinál ne lenne :D"

Az hagyján, amikor nem dolgozik. De amikor kitalálja, hogy dolgozni akar, és elkezd beleszólni a munkába, hogy mit, hogyan kellene csinálni. Na az a durva.

órarugógerincű felpattanó 2010.03.05. 10:41:24

@Marcellusca: Kb mint a kocsis 18 vagy hány pozíciója.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.03.05. 10:41:41

@Marcellusca: Jaja. Baszki munkaidőben!!! Én elmozdulni sem tudok. Menhogy még máshol dolgozni!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.05. 10:42:04

@Horizont: "még mennyi csontváz esik majd ki"

Ejnye Hőőőgyem! Magácska nem hallgat híreket? Tegnap a budaibetti (nagyon szakadtan nézett ki, lehet, hogy Marcellusca 'túlórázott' rajta) az ártatlanság véDelmében tegnap azt bírta belenyögni a kamerába, hogy:

"mindent kitesz az asztalra, és bemutatja, hogy nincsenek csontvázak a szekrényben"

www.mn.mno.hu/portal/685411

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.05. 10:43:07

@órarugógerincű felpattanó: erre szokták mondani, hogy a legveszélyesebb az, ha a hülyeség szorgalommal párosul :))

snorbi 2010.03.05. 10:43:16

Ezek mindannyian, kivétel nélkül zsenik! :)
Egyszerre látnak el több nagy felelősséget követelő vezetői posztot, és mindegyikben kiválóan teljesítenek, hiszen gondolom mindre megkapják a prémiumaikat is!

Pistu 2010.03.05. 10:45:13

Most már lehetne forgatni szappanoperát a bkv botrányokból. Szerintem 5-6 évad simán kijönne. A végén meg lehetne mutogatni hogy a szereplőkkel a valódi életben mi történt. Ilyesmire gondolok:
XY jelenleg is 20 éves börtönbüntetését tölti a bivalybasznádi szigorított fegyintézet-szövetkezetben, WB-t a felháborodott tömeg a legelső lámpavasra felkötötte...

Marcellusca 2010.03.05. 10:45:21

@Seduxen: Mer', pont hogy nem vagyok liberális cicccafijjjú. :)))
Huje kocsog! :DDDD

órarugógerincű felpattanó 2010.03.05. 10:46:06

@arlequin: "kicsit engedékeny vagy, nem gondolod?"
Szerződésenként öt évre gondoltam.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.05. 10:47:39

@Marcellusca: tudod bazze, nem perverzek, társak: Béla, Ödön, Lajos, Géza.

(bár ha már bkv, akkor inkább Gábor, Ernő, Miklós, Csaba. - éééés a kék sarokbaaaaan: Leonszíjó, Ronáldó, Álehándró, Márlonbrándó)

órarugógerincű felpattanó 2010.03.05. 10:49:39

@Seduxen: Jelen pillanatban ezt éljük át a cégnél. És nem egy ilyen ember van, úgyhogy most úgy döntöttek, hogy meetingeken brainstormolnak. Minden ilyen végét egy Félelem és rettegés Las Vegasban-nal ér fel, csak sajna nem külső nézetből :D

Denimm 2010.03.05. 10:49:45

f*szom kivan,én egy munkahelyen is kifáradok.sok szerencsétlen honfitársam meg kénytelen egyszerre több helyen is dolgozni.Aztán a sok irigy p*cs rágalmazza őket,mocskolják a tisztességes embereket.

Zero: most azért mert esetleg te szerencsés vagy és megélsz egy-két munkahelyből még nem kellene bántani szerencsétleneket akik arra kényszerülnek ,hogy többet vállaljanak.
A nap csak 24 órából áll :-) nem lehet az ember egyszerre két helyen (vagy 18 helyen).
Hogy többet tudjanak a családjuk asztalára tenni,hogy többet tudjanak a közös asztalra tenni.
Akár 18 posztot is elvállalnak.Ezek az emberek valójában hősök!

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2010.03.05. 10:50:03

tök egyszerű dolguk van a nyomozó hatóságoknak.

a telefonkönyvben ráböknek egy tetszőleges állami vagy önkormányzati intézményre, kivonulnak, bekopognak az első irodába, házkutatnak és őrizetbe vesznek. akárhova mehetnek.

Horizont 2010.03.05. 10:51:15

@Seduxen: Hallottam de azt mondta, hogy : "Nem hagyunk csontvázakat a szekrényben" Ez nálam nem azt jelenti, hogy már nincsenek hanem azt, hogy dől még onnan ki! Nem akarnak hagyni a következő kormánynak csontvázakat!!! Ha-ha-ha milyen figyelmesek!
Bettike tényleg nem ragyogott régi fényében:))) Vagy aggódik bekerül-e, vagy sok a melója vagy Marcellusca volt :))))

Marcellusca 2010.03.05. 10:51:50

@órarugógerincű felpattanó: Ennél már csak az a durvább, ha a hülyeség szorgalommal párosul.
Na, akkor meneküljön mindenki! :)

@Noname Cowboy: Ja, ja!
Időnként ferde szemmel (nem, nem kínaiaknak dógozom :D) néznek, ha eltűnök 4-5-percre egy cigire.
Közben meg a földszinti őrök jót röhögnek, mert 2 percen belűl elszívom azt a cigit.

órarugógerincű felpattanó 2010.03.05. 10:54:28

@Horizont: Ez a nem hagyunk csontvázat a szekrényben, lehet, hogy az iratmegsemmisítésekre vonatkozik.

Következő lépcsőben azt kellene nézni, hogy hová történt kifizetés (banki rekord) és ha nincs hozzá szerződés, akkor 10 év, vagy főbelövés.

Pistu 2010.03.05. 10:55:16

@Seduxen: csúsztatsz, szelektív az idézet. Ez ki maradt:

"A Fidesz pontosan tudhatja most, hogy milyen állapotú gazdaságot vesz át."

Ezt is mondta a Budai Bernike. Tehát be is ismerték a vereségük, de azért kampányolnak. Ha hülye lennék nem érteném, hogy Fletóka miért is kampányol az ellenzéki posztért, de sajnos igen.
Ej de szép lesz majd 2012-ben 500 nyuggert tüntetni látni a Kossuth-téren, mert hogy fletóék majd kormányt akarnak dönteni, az fix.

Marcellusca 2010.03.05. 10:58:43

@Horizont: Óóóóóó, bárcsak miattam beszélne hülyeségeket az én drága Bettikém. :)))
De - sajnos - saját magától, önerőből ilyen. :DDDD

Beer Ninja 2010.03.05. 10:59:13

Mostanában Gogoltól A revizort olvasom. Nagyon tetszik, pont, mintha a mai kormányról és a kommancsokról, libsikről szólna.

Kötelező olvasmány minden vastagbőrösnek!!! Kicsit döcögve kezdődik, de aztán fergeteges.

Pistu 2010.03.05. 11:01:01

@Pistu: bizonyító link lemaradt, bocsi:

jobbklikk.hu/index.php?Cikk=1000

Hogy ezek a szemetek mennyire irigyek. Nekik jut akár 10 munkahely is, sokunknak meg egy sem.
Ja persze tudom, nekik ez nem munkahely, nem munka, hanem alanyi jogon járó juttatás. Hát persze hogy.

Horizont 2010.03.05. 11:01:25

@órarugógerincű felpattanó:
Iratmegsemmisítésben (is) világbajnokok , a rendszerváltás környékén nagyon begyakorolták. Vagy eltüntetik vagy 600 évre titkosítják!
@Pistu: Jaj hát azért annyira nem hülyék (ilyenben) tudják ők, hogy ez a hajó most elment, de a remény hal meg (nekik is) utoljára és nekik az is eredmény ha plusz 1 képviselővel több kerülhet be, pláne annak az egynek aki még befér.:((

Horizont 2010.03.05. 11:02:24

@Marcellusca: Látod nincs tökéletes nő HÁZON KÍVÜL :DDD

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.05. 11:04:06

@Pistu: ejnye azt nem úgy kell érteni. "Hála" a remek szakértői kúúúrmányzásnak, és a "válságkezelésnek", egy megerősödött gazdaságot vesz át a fidesz. Ha ne adj' Isten lenne még egy gazdasági világválság mostanában, akkor azt "Magyarország a tv-ben nézi végig", illetve 2011-től növekedési pályára állhat az ország, hála az elmúlt 1 év kormányzásának.

printszkrííííííín :)))

@Horizont: szerinted ezt akart ezzel mondani? Ugyan már... Ezzel ELISMERTE volna, hogy voltak, és MÉG vannak, de mire a fidesz odakerül, MÁR nem lesznek. Szerintem Bettike rezzenéstelen arccal képes azt "beblöffölni", hogy NINCSENEK, ÉS NEM IS VOLTAK csontvázak a szekrényekben. Milyen szekrényekről is beszélünk??? :)))

b0z0 2010.03.05. 11:04:17

@Pistu: ez kurva jó...kár, hogy mostanában már nincs időm híradókat nézni. Felérnek egy rögtönzött stand-up comedy-vel lassan :D

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.03.05. 11:05:23

@Horizont: Lidl-ben akciós az iratmegsemmisítő :-D

marcinátor (törölt) 2010.03.05. 11:10:04

@Ásómaci: Mert gondolod, hogy akciósan vennék meg? Dehogy, majd írnak ki rá közbenszerzést, a szokásos kötelező visszacsorgatással :)

Valandil 2010.03.05. 11:11:56

@Marcellusca: Olyan csapzott volt a szőre (haja): látszik, hogy nem mostanában kefélték. A szőrét.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.05. 11:15:53

@Valandil: Pocsolyába léptem, sáros lett az új cipőm.... :)))

Jobbágy 2010.03.05. 11:19:25

"fennáll annak kockázata, hogy a hozzárendelt munkakör hiányában tényleges munkavégzés nélkül kerül munkabér kifizetésre" ez nekem nagyon tetszik!, perverz vagyok:)?

Horizont 2010.03.05. 11:21:44

@Seduxen:
"nincsenek csontvázak a szekrényben” – jelentette ki Budai Bernadett. Ugyanakkor egy kérdésre válaszolva elismerve, hogy a BKV-s szerződések esetében valóban számos esetben hiányos volt az átláthatóság." Mind a kettőnknek igaza van. Tőlük már ennyi beismerés is csodaszámba megy. Nincs kizárva, hogy én olyant is meghallottam amit szeretnék hallani.)) Naiv öreglány vagyok, de nem akarom elhinni, hogy még mindig ennyire hülyének néznek bennünket. Nincsenek csontvázak..... apja f....t !

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.05. 11:23:47

@Horizont: tudod mit? Egyezzünk ki "döntetlenben".

Éééééééés:

index.hu/belfold/2010/valasztas/ujra_erosodott_a_fidesz

"Az MSZP támogatottsága pedig nem nőtt, sőt, a 30-44 évesek körében a kormánypárt még a parlamenti küszöböt, az 5 százalékos támogatottságot sem éri el."

nem_hiszem_el 2010.03.05. 11:25:19

"Gondolom Boruzs konspiráció áldozata, és ő maga nem is tudott arról, hogy a BKV-nál "dolgozik" ...."
Bizony, ez nagyon bűzlik. Nem csodálkoznék, ha szegény Boruzs beperelné az egész BKV-t, hogy mostmár aztán rend legyen, a kutyafájátneki.

órarugógerincű felpattanó 2010.03.05. 11:29:23

@Seduxen: Hogy a jó büdös k anyjába szabadulhat valaki 3 évvel azután, hogy megölt egy másik embert, életkorától függetlenül. Ez már tényleg lámpavasért kiált.

órarugógerincű felpattanó 2010.03.05. 11:30:18

Jah, és glockot minden háztartásba.

órarugógerincű felpattanó 2010.03.05. 11:31:17

Még valami, amikor elindul baltával meg tököm tudja mivel, akkor azok miért nem értesítik a rendőrséget, ahonnan elindul?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.05. 11:34:24

@órarugógerincű felpattanó: látom "hatott" a kávé.

egyszerűen döbbenetes az egész sztori. tegnap esti híradóban mutatták az áldozat (ők is cigók) házát. Lehetett látni, hogy szegények, de viszonylagos rend, és tisztaság volt - és nem csak náluk, hanem az utca legtöbb portáján.

kíváncsi leszek most mennyit kap a férge?! az ilyet miért nem lehet TÉNYLEG életfogytig bezárni!?

Pistu 2010.03.05. 11:36:31

@órarugógerincű felpattanó: Megint én legyen a náczik hogy kimondom, hogy miért?
Na jó, megkapod. Mert cigány volt. Ennyi. :(

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.03.05. 11:37:50

Miért nem lehet egy független céggel átvilágítani ezt a kurva BKV-t A-tól Z-ig?

Ne Kocsis nyomozzon, meg tegyen feljelentést ...

órarugógerincű felpattanó 2010.03.05. 11:37:56

@Seduxen: Az ilyen nagyon fel tud dühíteni. Ezek tényleg le akarnak mészárolni minket. És az ilyen rendes, dolgozó cigányokat (bár lenne ilyen mindegyik), mint az áldozat simán magunk, magyarok közé számolom, de az olyanokat mint a támadó, deportálni kellene szibériába az első komolyabb bűncselekményük után.

Homeoffice 2010.03.05. 11:38:03

@Seduxen:

De aza szöveg az exnejétől... 8 gyerek lett ebből többet is "bűnbe vitt"
Hát az anyjuk bánatos P*csáját azt!

Pistu 2010.03.05. 11:39:53

@Pistu: "legyen" helyett legyek.

Amúgy most miért nem sipákol egyik cigány-fajvédő sem? Pedig most aztán igazán lehetne. Már megint romákat öltek az országban.

órarugógerincű felpattanó 2010.03.05. 11:40:02

@zero: Azt mondják, rablóból lesz a legjobb pandúr. De remélem, valakik már a kocsis után is nyomoznak erősen.

Hosszúlépés 2010.03.05. 11:40:37

Jelenleg, kb félmillió társammal munkanélküli vagyok. Most hívtam egy hirdetést, mondták, persze van meló, nem csak amire jelentkeztem, hanem több hasonló is. Ha leperkálok 6 darab ezrest, azt is elárulják, hol :D

Amúgy én most főztem egy jó kávét, magamnak.

Horizont 2010.03.05. 11:40:47

@Seduxen: "Jó magaviselettel szabadult." Ez van!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.05. 11:41:03

@órarugógerincű felpattanó: "mint az áldozat simán magunk, magyarok közé számolom, de az olyanokat mint a támadó, deportálni kellene szibériába az első komolyabb bűncselekményük után. "

minden szavaddal egyetértek.

Pistu 2010.03.05. 11:41:08

@zero: Hát hiányzik neked naponta 5 új BKV-s botrány-sztár?
Amúgy, igen, nekem is :)

b0z0 2010.03.05. 11:41:47

már megint rászításodunk...:D
kuruc.info/r/34/56202/

b0z0 2010.03.05. 11:42:48

rászístásodunk*

Marcellusca 2010.03.05. 11:43:02

@Valandil: Nem iiiiiis. Most tök jól nézett ki, Bettike. :)))

@Seduxen: Hehe! Ez A Főnök kedvenc dala. :D

Pistu 2010.03.05. 11:44:45

@Hosszúlépés: Az se rossz megoldás. Én múlt héten voltam állásinterjún, nálam ez a mondat baszta ki a biztosítékot:

"Munkát tudunk garantálni, bért nem!"

Ennél a pontnál ért véget a beszélgetés.

Marcellusca 2010.03.05. 11:45:25

@órarugógerincű felpattanó: Millen magyar vagyol Te?
Nem akarod támogatnyi a magyar ipartot?
P9RC
xD

Horizont 2010.03.05. 11:46:53

@b0z0:
Na képzeld el milyen felnőtt lesz majd Szandikából ezek után. Komolyan mondom ha csak ennyi lenne velük bánná a franc , nem is érdekelne (mondjuk az APEH-ot érdekelhetné). Csak ez a sok gyilkosság, brutalitás ne lenne.

Hosszúlépés 2010.03.05. 11:47:36

@Pistu: igen, nekem a héten volt ilyen. A legszomorúbb, hogy ez volt eddig a legjobb ajánlat :D

CyberPunK 2010.03.05. 11:48:33

@Seduxen: A cikk legkeményebb mondata: "A Szon.hu-nak a gyilkosság helyszínén az egyik utcabeli elmondta: sosem történt még ilyen brutális leszámolás az utcában, "

Oda se mennék lakni.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.05. 11:51:00

@Marcellusca: hát a zenei izlésén még lenne mit finomítani :)))

nálunk otthon a nirvana-prodigy-beatrice-metalicska vonal dívik :))))

b0z0 2010.03.05. 11:54:05

@Horizont: felőlem is elférnének az országban, ha...(ezt meg mindenki érzi, hogy mit takar a "...", hagy ne fejtsem ki)

bocs megint az offért :D
de ez a levél megér egyet:barikad.hu/node/48422
Vona nyílt levele

Pistu 2010.03.05. 11:56:32

Nincsenek csontvázak, mi?!:

Vádemelés az OKM felfüggesztett esélyegyenlőségi főosztályvezetője ellen
inforadio.hu/hir/bunugyek/hir-337828

Hát szerintem sincsenek, én se látok csontvázakat, csak akasztani való köztörvényes bűnözőket.

2010.03.05. 11:56:44

Ez egy ilyen ország lett. Van akit azért fizetnek hogy dolgozzon, van akit azért, hogy nehogy bemenjen a munkahelyére, inkább kiküldik neki a fizut. Hülye Demszky! Lassan már az lesz a hir, ha nem visznek el senkit a börtönjárattal, a Gyorskocsi utcába, majd a börtönbe. Ám remélem onnan minimum csak 6-10 év mulva jöhettek ki. Addig meg egyetek sok-sok kukuricát, zöldborsót, babot--mindezt cérnára füzve. Nehogy hamar kiessen belöletek.

Marcellusca 2010.03.05. 11:57:56

@Hosszúlépés: Jaaaaajjj, ez a régi, bevált, lehúzós trükk.
És pont azokkal csinálják meg, akiknek nincs lóvéjuk, ill. minden fillér számít.
Rohaggyanak meg ők is!

@Seduxen: Csatlakozom!

@Pistu: És ezt így? Bele az orcádba?
"Szép", mondhatom.

Hosszúlépés 2010.03.05. 12:01:34

@Marcellusca: Gondolhatod, rájuk csaptam a telefont, de a helyükben én is megpróbálnám. Tuti félmilliós piacuk van :D Elkeserítő. Meg az is, hogy normális meló nincs. Vagy dugni kell a főnökkel, vagy eladni vmi szart, ha egyik sem, akkor megalázóan alacsony a pénz és a munkaidő gyakorlatilag 168 óra hetente. Az hogy hétfőtől-péntekig reggeltől-délutánig, na az már csak az állami hivatalokban van, szerintem.

órarugógerincű felpattanó 2010.03.05. 12:02:27

@Hosszúlépés: A főnökkel dugást én vállalom, ha 40 alatti dekoratív nőről van szó.

Fényhajú 2010.03.05. 12:03:26

Hmm..édesanyám főnöke is bejelentette férjét,2 lányát,,persze egyik sem dolgozik,csak felveszi a fizetésüket..mellesleg jobbikos aktivista szívvel-lélekkel":DD

Neve Senki 2010.03.05. 12:04:17

facebookon mit találtam

legutolsó esemény
"Boruzs és Andor Schmuck mostantól ismerősök."

Pistu 2010.03.05. 12:04:24

@Marcellusca: Igen, így nem szédített minden hülyeséggel. De legalább tudtam hogy igazat mond, mert amíg vártam, az egyik munkás idegességében majdnem neki ugrott mindenkinek, mert 4 hónapja hajt a bére után. Azért a főnők kérte hogy gondoljam meg, csak 3 nap múlva válaszoljak.
Gondolhatod mit mondtam :)

órarugógerincű felpattanó 2010.03.05. 12:05:07

@Fényhajú: Mondjuk, ha a saját cégébe jelenti be, akkor az rendben van. Főleg, ha be is fizeti a járulékokat utánuk.

b0z0 2010.03.05. 12:05:55

@Pistu: készíthetnénk csontváz-kiállítást a következő címmel: A Magyarországon 1989 és 2010 között lelepleződött csalások, vesztegetések, "közpénzlopások" és egyéb politikai bűncselekmények elkövetői :D

Horizont 2010.03.05. 12:07:59

@órarugógerincű felpattanó: És ha úgy leszívja az erőd, hogy a munkára már nem is jut? :DDDDD

órarugógerincű felpattanó 2010.03.05. 12:09:37

@Horizont: Annyi baj legyen, csak a fizu gyöjjön.

Hosszúlépés 2010.03.05. 12:09:56

@órarugógerincű felpattanó: Mindenre nyitott, csinos, határozott, diszkrét kolléganőt keresek irodai munkára angol nyelvtudással. Fényképes jelentkezéseket fizetési igény megjelöléssel az alábbi címre várom:

Tessék, 10 perce adták föl az expresszen. De az "extrák" mellé még angolul is tudni kell, változik a világ:D

Amúgy az sincs rendben, ha a saját cégébe jelenti be, mert akkor a többi, rendesen dolgozó munkavállaló dobja össze a bérüket, meg a járulékokat.

Valandil 2010.03.05. 12:09:59

@órarugógerincű felpattanó: Inkább Stey Aug-ot. Könnyen kezelhető, nagy tűzgyorsaságú - falkák ellen ideális.

Horizont 2010.03.05. 12:11:44

@b0z0: Kiállítóteremnek már csak szabadtéri jöhet szóba, mert annyian vannak:))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.05. 12:11:47

@Neve Senki: mennyivel jobban hangzana:

"Boruzs és Andor Schmuck mostantól cellatársak"

órarugógerincű felpattanó 2010.03.05. 12:13:07

@Hosszúlépés: Nem elég a francia? :D
Ne nyissunk erről vitát. Én munkavállalásilag úgy vagyok, hogy amiben megegyeztünk, azt teljesítem/megkapom, onnantól kezdve azt csinál a saját cégével/pénzével amit akar.

Fényhajú 2010.03.05. 12:13:45

@órarugógerincű felpattanó: Nem a saját cége konkrétan "takarítási csoportvezető",és az ott nem lévő emberek miatt kell az ott lévőknek szarrá dolgozni magukat,ha érted mire gondolok...

Marcellusca 2010.03.05. 12:16:32

@Seduxen: Hehe!
Mondjuk nem mostani és régi, sz@r mobilos felvétel, de ... :)))

www.indavideo.hu/video/A_Fonok_enekel

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.05. 12:19:09

@Marcellusca: jeeee, az a fejmozgás az elején :)))) Egy-egy az egyben olyan, mint A Pocok :)))

Ezek szerint ez jellemző a gyerekekre. Bár a fiatalúr még azzal is megspékeli, hogy "E.T. megy haza"-féle mutatóújj a feje felett, és úgy nyomja :)))

Neve Senki 2010.03.05. 12:20:40

OFF
index.hu/belfold/2010/valasztas/2010/03/04/szerelmes_levelet_irt_bokros_lajosnak_horn_gyula_titkarnoje/

"Dr Bokros Lajos
Pénzügyminiszter
Budapest

Tisztelt Miniszter úr, kedves Lajos!

Ezután csütörtök reggelenként nem kapok kézcsókot magától, én pedig nem fogok odadörgölőzni a bajuszához. Nem fogok türelmetlenül ki-kinézni a folyosóra, hogy nylik-e már liftajtó, és feltűnik-e, megérkezik-e időben jellegzetes alakja. Azt, hogy Bokros Lajos beírta magát a magyar gazdaságpolitika történetébe, s a nevével jegyzett fejezet sokáig ragyogni fog, mondják el mások. Én a sors ajándékának tekintem, hogy közelről is figyelhettem és érezhettem Bokros Lajost, az embert, a charmeur világfit, az anyját gyászoló fiút, a többnyire magányosfarkasként harcoló és meghasonló embert. Mit kellett volna tennem, hogy megakadályozzam a lemondását? Kérem, tartson meg jó emlékezetében!"

órarugógerincű felpattanó 2010.03.05. 12:21:47

@Marcellusca: omg, takácstamás. Mennyit pakoltam a motyójukat boldogult fiatalkoromban. Kár, hogy akárhová mentünk, csak a helyi művházat sikerült látnom :D

Marcellusca 2010.03.05. 12:23:14

@Hosszúlépés: :D
Még mindig jobb, mintha egy ilyen hírdetésre jelentkeznél. :)))

www.youtube.com/watch?v=bd03bS41dy0

@órarugógerincű felpattanó: Hehe!
Most jól beletenyereltél, mert H'lépés még úgy is tud. :))))
És a hüjjjje még mindig (már megint?) munkanélküli. :)))

Bocsi, Hosszúlépés!
Magas labda vót. :)

órarugógerincű felpattanó 2010.03.05. 12:23:52

@Neve Senki: "magányosfarkas" Az ilyen veszett ordasokat időben kilőve komoly károkat lehet megelőzni. Kár, hogy nem maradt még egy kicsit horvátországban.

Neve Senki 2010.03.05. 12:24:48

@Noname Cowboy: Látom megelőztél:-))

A cikk alatt az új Peter Gabriel album borítója!!! Mindent elárul:-D

Marcellusca 2010.03.05. 12:26:14

@Seduxen: De, hogy honnan vette, azt nem tudom. :)
Ösztönösen jön belőlük. :)))

És köszi!
Saját gyártmány. :DDDD

órarugógerincű felpattanó 2010.03.05. 12:27:14

Egyébként a poszt címe lehetett volna "Horváth-ország" utalva a bkv leghíresebb nem-dolgozójára. :)

Pistu 2010.03.05. 12:33:14

@b0z0: És hány ezer négyzetméteres lenne a kiállítás alapterülete. :)
Úgy érzem mintha nem is Európa közepén élnénk, de nem is valahol Dél-Amerikában, hanem egy külön álló dimenzióban.

@Valandil: én sörétest akarok, vagy minigunt, de egy telepített gatlingra se monadnék nemet! :)
Illetve dehogy is, volt nekünk saját gyártású fegyverünk is pl. AMD 65, AK 63. Lendíthetnénk a magyar iparon legalább :)

Hosszúlépés 2010.03.05. 12:33:26

@Marcellusca: Hát ez az:D

Amúgy meg már megint...Tavaly ilyenkor (amúgy napra pontosan akkor rúgtak ki idén, mint tavaly:D) 3 hét után találtam melót. Most azért kezdek aggódni:S

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.03.05. 12:34:39

@Marcellusca: A gyerek?...Hát igen jó ha valamiben hisz az ember...:))

Marcellusca 2010.03.05. 12:38:00

@Tigeri: Miva? Miva? Miva? :)))
Aszongyák, le sem tagadhatnám, ha akarnám. (Ha megnézi a vidijót, talán H'lépés megerősít benne.) :)
De nem is akarom. :)

@Hosszúlépés: Szerintem valamit nem jól csinálsz. :DDDD

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.03.05. 12:44:24

@Marcellusca: Estleg a pstás távoli rokonod ...vagy a villanyszámlás...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.05. 12:47:33

@Marcellusca: a múlt héten nálunk zene se kellett a gyereknek. Éppen ment a mosógép, néha "benézett az ablakon", majd amikor centrizni kezdett a gép, annak az ütemére riszált egy sort :)))

beszartunk a röhögéstől, na a felvétel ennek következtében "kicsit dadog" :))))

b0z0 2010.03.05. 12:50:43

OFF
Borovszky-ügy kihallgatási jegyzőkönyv
kuruc.info/r/2/56212/

600 000 aztán 5 millió, majdhogynem kutyafasza-ügy :D

Marcellusca 2010.03.05. 12:53:02

@Hosszúlépés: Csak azt nem tudom, hogy a hajlandóságoddal vagy a ....
Úúúúúúúú, nem is írom tovább, mert még megsértelek. :)
És azt nem akarom, bármennyire magas labda.

@Seduxen: Tunnak alkotni, az már biztos. :)))

Hosszúlépés 2010.03.05. 12:57:40

@Marcellusca: hát inkább ne is :D amúgy utoljára az volt a gond, hogy a főnök azt mondta, kezdetben minden ügyfelet vigyek át hozzá és ketten intézzük. Aztán két hét múlva kirúgott, mert nem tudok önállóan dolgozni :D

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.03.05. 12:58:37

@Seduxen: @Marcellusca: Jaja.Már most okosabbak,mint az anyjuk férje/élettársa.

Marcellusca 2010.03.05. 13:08:46

@Hosszúlépés: Hülyék ezek a főnökök. Semmi nem jó nekik. :)))

@Tigeri: Te, ma nagyon feszegeted azt a gyufás dobozt! :D

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.05. 13:11:48

@Tigeri: Hogy beszélsz Te Apáddal? :)))))))

Pistu 2010.03.05. 13:22:40

@Seduxen: @Marcellusca: @Tigeri: Mij ez családi dráma? Mán neten megy a maunikasóój? :D

Marcellusca 2010.03.05. 13:32:23

@Tigeri: Kabbe! :D
Kétszeresen is. :DDDD

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.03.05. 13:32:53

@Pistu: MIndjárt elkezdjük ki kit sunázna.Aztán majd jön Zero és seggberúg minket.
A poszthoz:Sünszarás ,vagyonelkobzás,főbelövetés.Mennyit kereshet ez a majom összesen?
Hány átlagember tudna ebből megélni?

nyílméregbéka 2010.03.05. 13:35:58

OFF
@Pistu: "Amúgy most miért nem sipákol egyik cigány-fajvédő sem? Pedig most aztán igazán lehetne. Már megint romákat öltek az országban. "
De hát az elkövetők is romák.
Ilyenkor mindig nagy csönd van.
ON

molaris 2010.03.05. 13:37:51

@zero:

zero · vastagbor.blog.hu/ 2010.03.05. 11:37:50
Miért nem lehet egy független céggel átvilágítani ezt a kurva BKV-t A-tól Z-ig?

Ne Kocsis nyomozzon, meg tegyen feljelentést ...

Most megjátszod a hülyét itt nekünk? Mert semmi értelme. Ugyanis széles- e világban nincs olyan független cég, amelyik jelentését ezek elfogadnák. Olyan gyorsan derülne ki, hogy a Fidesz szekértolója, hogy el sem hinnéd.

Annyi azért látszik, hogy érzik a vihart. Kezdenek bevonulni a sündisznóállásaikba. Már csak egy alapos füstölés hiányzik. Meg a lámpavas, mert ezt börtönnel nem lehet bírni. Úgyis annyit járnak Kínába, vegyük át az ottani módszert.

Valandil 2010.03.05. 13:38:17

@Pistu: És hol gyártanád? A FÉG-nek még a helyét is beszórták sóval (így járt pl. a MOM is), a raktáron lévő készletek pedig egy korlátozott mozgósításhoz sem elegendőek, tehát lakossági "használatra" nem jutna. :(
(A FÉG eltüntetése is megérne egy misét/posztot. Világviszonylatban is jónak számítottak a hazai kalasnyikov-módosulatok...)

arlequin 2010.03.05. 13:40:55

@molaris: egyetértés van eftás!
@Tigeri: te figyelj má'! én még életemben egy megveszekedett darab átlagemberrel sem találkoztam. mutass már egyet légyszüves! (vagy -szuvas, de az már csuvas nyelvjárás...)

Pistu 2010.03.05. 13:43:41

Amúgy rajtam kívül kapott még valaki PestiEst különszámot, Helyben vagyunk címmel, vagy megint én vagyok a kiválasztott. Ebben megint az EUs beruházásokról regélnek, képekkel, árakkal.
Nagyon jól esik, hogy ilyenekkel mindig gondolnak rám. Szinte már kárpótol azért, hogy 14,5 évet töltöttem tanulással, iskolapad koptatással csak azért hogy közöljék velem, hogy túlképzett vagyok még egy takarítói állásra is.

Na de majd ma. Megyek a Fidesz-gyűlésre. Jön hozzánk a Schmidt Pál, 1.5 óra alatt jóra fordul a sorsom, minden jó lesz. Remélem jönnek majd jobbik aktivisták is és lesz kabaré előadás. :)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.03.05. 13:48:03

@arlequin: Az olyan mint te vagy én....inkább te.:)) Arra gondoltam aki egy év alatt keres 1 milliót.

Pistu 2010.03.05. 13:50:00

@nyílméregbéka: Igen tudom, de engem ez nem érdekel. A jelek szerint megint megöltek egy embert a semmiért. Ilyenkor ugye hallgatnak.

@Valandil: Annyi lóvét lehetne vagyonelkobzással visszaszerezni, hogy abból nem csak új gyárra, de alanyi jogon kiutalt fegyverekre is tellene.(És még ha csak annyit loptak volna el. De ha tippelnem kellene, szerintem annyi pénz tűnt el az országból, amennyivel még egyet lehetne üzemeltetni.)

arlequin 2010.03.05. 13:50:07

@Pistu: OFF
mit mondanak a zemberek, ha megkérdik őket, hogy ki volt jobb sportminiszter: a gyurcsány, vagy a schmidt?
- hát a pálinkább...
(remélem fájt ;-)
ON

arlequin 2010.03.05. 13:51:44

@Tigeri: dehát mi 'mindannyian egyéniségek' vagyunk. nemdebár?

Pistu 2010.03.05. 13:54:20

@arlequin:
OFF
Nem, élveztem XD

Egyébként csak azért megyek, mert nagyanyám menni akar. Kedden délelőtt kirabolták, most meg nem mer kimenni az utcára sem, úgy hogy kísérni kell. Nekem meg aztán időmből kitellik. Meg mondom számítok némi Jobbikos aktivistákra is. :)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.03.05. 13:54:34

@arlequin: Ez olyan fárasztó,mint a tomketbéla a katonaságnál:
A katonai rendészet nagyon fejlett biotechnológiával rendelkezik.: Képesek rövid idő alatt nagymennyiségű honvédet előállítai.

kuki123 2010.03.05. 13:55:44

Tisztelt Orbán Viktor Elnök Úr!

Engedje meg, hogy kampányuk színvonalából kiindulva félretegyek mindenféle naivitást, és Bayer Zsolt nyílt levele kapcsán ne a formába öntőnek, hanem személyesen Önnek, a tollba mondónak válaszoljak. Már csak azért is, mert engem a szüleim arra neveltek, hogy ha valakivel problémám van, azt ne másokon keresztül üzenjem meg, hanem vállaljam a véleményemet mindig, és mondjam azt az illető szemébe. Merthogy tisztességes magyar ember így intézi el a problémáit. Ön mégsem ezt tette. Nem semmibevétele ez még a saját szavazóinak is, elnök úr?
Jól látható egyébként, ahogy stratégiát váltottak a Jobbik egészpályás letámadásával kapcsolatban. Úgy tűnik, nem volt sikeres a kövéri rágalmazás. Sőt visszájára fordult, hiszen alaptalan vádjaik miatt még több ember ábrándult ki önökből, és állt mellénk. A piszkos munkát ezért most igyekeznek kiosztani a holdudvarnak, így fordulhat elő, hogy minden sajtóorgánumukban egy-egy külsős (?) megmondó ember a Jobbikot szapulja, vállalva ezzel akár saját maga hitelességének tönkretételét is. Jobb sorsra érdemes emberekkel mondatnak ki hazugságokat, csúsztatásokat. Méltó ez egy párt vezetőjéhez, elnök úr?
Fájlalják, hogy mi a teljes húsz évet szeretnénk számon kérni, és nem csak az elmúlt nyolc évet? Pedig tényleg erre készülünk, mert az, amit önök és az összes parlamenti párt rendszerváltozásnak hívnak, az egyáltalán nem volt rendszerváltozás. Egy nagy hazugság csupán. Az önök közös hazugsága, amelyet nincs értelme tovább toldozni-foldozni, mert abba csak belegabalyodik az ember. Ahogy azzal önök is jártak. Persze az önök négy éve volt a legjobb időszak, ezt nem is vitatjuk. De azért nézzük meg, hogy kikhez képest, elnök úr? Antallnál, Hornnál, Medgyessynél, Gyurcsánynál és Bajnainál nem dicsőség jobbnak lenni. És az sem válasz, ha azt mondják, az ő bűneikért önök nem felelősek. Az elmúlt nyolc év az önök bűne is. A passzivitásuk, a gyávaságuk és a háttérben történt mutyijaik bűne. Hogyan tudták mindezt tétlenül végignézni? Miért nem adták vissza a mandátumaikat már 2006 őszén, amikor látszott, hogy ebből hatalmas baj lesz? Nyolc éven keresztül bujkáltak és menekültek a felelősség elől. Lehet így bárminek is az élére állni, elnök úr?
Azt kérdezik, miért léptem be 2002-ben az ön polgári körébe? Mert ön hívott meg, és mert én tenni akartam. Mert hittem önben, hittem a polgári körökben, hittem abban, hogy alulról építjük újjá a nemzeti oldalt. A „miért léptem be?” kérdésnél ezért sokkal fontosabb, hogy miért léptem ki a polgári köréből. Merthogy 2003-ban egyedüliként én mondtam búcsút annak a társaságnak. Beláttam naivitásomat, hogy amiről itt szó van, az nem a polgári körök, nem a nemzeti oldal, nem egy új korszak alapjainak megteremtése, csupán egy jobb-liberális párt újjászervezése, amelyben én nem akartam részt venni. Kiléptem, pedig az ön körül lebzselők társaságában maradva biztosan nekem is jutott volna zsíros falat. Csak hogy én egészen mást akartam. Jobbat. Jobbikat. És ez életem egyik legjobb döntése volt. A Jobbik ugyanis ma az egyetlen alulról szerveződő és nemzeti párt, ráadásul egyre erősebb. Eltakarítottuk az SZDSZ-t, és itt lenne a lehetőség, hogy eltakarítsuk az MSZP-t is. Önöknek pedig ebben a történelmi helyzetben a mi eltaposásunk a legfontosabb? Tényleg a Jobbiktól kell félteni ezt az országot, elnök úr?
Szánalmas látni a vergődésüket, ahogy érvek és ellenérvek híján a legaljasabb eszközökhöz nyúlnak. Összemosnak engem és pártunkat emberek megverésével, vélt terrorizmussal, mindenféle szörnyűséggel. Sőt tollba mondott nyílt levelükben már egyenesen a cigánygyilkosságokat is a nyakunkba varrják. Mi közünk van nekünk mindehhez? Ezzel az erővel én is megkérdezhetném, hogy zsidó testvérpártjukkal, a Likuddal folytatott tárgyalásaik és ölelkezéseik után nem álmodnak-e az ártatlanul legyilkolt palesztin kisgyermekek holttesteivel? Szélsőséges, erőszakos, terrorista Jobbik? Azt mondják, hogy húsz millió oroszt akarunk behívni az országba? Nem szégyellik magukat? Ilyeneket Kovács Lászlótól, Gyurcsánytól és Draskovicstól hallottam utoljára. Hogyan néz majd pártja tisztességes szavazóinak szemébe, elnök úr?
Elnök úr végighallgatta, amint Bajnai Gordon önt demokratának és jó hazafinak nevezte, mondván: a hasonló a hasonlónak örül. A napokban Mesterházy Attila felajánlotta, hogy a Jobbik legyőzése érdekében hajlandók visszalépni a Fidesz javára a második fordulóban. Ha én ilyen ajánlatot kaptam volna a szocialisták kormányfőjelöltjétől, azonnal kikértem volna magamnak. Bennünket ne nevezzen Bajnai hasonlónak, a mi javunkra ne lépjen vissza Mesterházy! Ön pedig némán hallgatott. Ön képes lenne ezekkel közösködni? Persze lehet, hogy a lisszaboni szerződés együttes aláírása, a rádiófrekvenciák körüli szégyenletes összjáték vagy a titkosítások feloldásának nemrég történt közös szigorítása miatt (ami véleményem szerint az elmúlt húsz év egyik legdurvább hazaárulása volt, és a számonkérésről ezek után önök ne is beszéljenek!) nem is tehet mást. Már nem is lopakodik, hanem a háttérben megvalósult a nagykoalíció. A Jobbik megerősödése miatt egymásra fanyalodott az MDF és az SZDSZ. Most a háttérben önök is ezt teszik az MSZP-vel. Ha minden így folytatódik, ebből nagykoalíciós kormány lesz, csakhogy védjék az elmúlt húsz év közös hazugságait, árulásait és koncát. A hasonló hát tényleg örül a hasonlónak? Hát ide jutottak, elnök úr?
Nem várok választ a levelemre, hiszen korábban sem kaptam választ soha. Ön, ha a Jobbikról kérdezték, azt mondta inkább: „sas nem kapkod legyek után”. Csak hát észre kellene venni, hogy a világ megváltozott. Ön nem a legyek ura. És mi sem vagyunk már két pofonnal elhessegethető legyek. Tavaly júliusban közel félmillió ember bizalmát szereztük meg, és ezt folyamatosan növeljük tovább. A választás az önök pártja és a Jobbik között dől majd el. A múlt és a szebb jövő között.
Levelük tele volt pontatlansággal, ferdítéssel és tudatos hazugságokkal. Kérem, mielőtt legközelebb ilyennel próbálkoznak, olvassák el országgyűlési programunkat, hogy ne kerüljenek hasonló kellemetlen helyzetbe. Nekünk ugyanis van bárki számára hozzáférhető programunk. És ha vállalja, bármikor szívesen ütköztetem érveimet önnel a nyilvánosság előtt. Az időpontot és a helyszínt is önre bízom. Ha mégsem meri, hát májustól az Országgyűlésben úgyis találkozunk. És akkor nem csupán a szebb jövő kezdődik el, de eljön majd az igazság pillanata is. Merthogy önnek is meg kell majd nyilatkoznia végre államadósságról, multinacionális tőkéről, uniós pusztításról, cigánybűnözésről, magyar földről, titkosított ügyekről, izraeli felvásárlókról, alkotmányról. Húsz év zsákutcája és mellébeszélése után az ország valódi problémáiról. Én már nagyon várom.
Sportszerű emberként mit is kívánhatnék mást, mint azt, hogy győzzön a jobbik!
És adjon az Isten szebb jövőt nemzetünknek!

Vona Gábor
Jobbik Magyarországért Mozgalom
elnök

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.05. 14:01:57

@Tigeri: @arlequin: ahogy a mondás is tartja:

Amikor '91-ben elkezdtem dolgozni arra vágytam, hogy keressek nettó 80.-at, és legyen egy II.-es Golfom. Mára mindez teljesült....

arlequin 2010.03.05. 14:08:02

@Tigeri: ja.
ez a vona ember, nos, meg kell hagyni, alakul. nemhiába mondják, hogy a teher alatt nő a pálma... apám meg mindig valami púpos gyerekről, meg présről hordott össze mindent.
@Pistu: ezazér' is aktuális, namerthogy a zatis is megmondta, hogy a patás az otthoni pálinkafőzés mérgébe fojtaná a népet, a fecó meg azt, hogy egy jó kisüstiért vásárolna szavazatot. engem meg is tévesztett a patás, s ha magasztos fűrereink fel nem nyiták vala az én elárvult, vak félszememet, akkor elveszendtünk volna mindahányan...

OFF
fantomdolgozónak jelentkezem, középkorú, diszkrécióban megőszült, száját (és markát) tartani akaró sokgyermekes (értsd: zsarolható) állampolgár (szükség esetén kettős, hisz' a haza mindenekfelett). értesítési cím: minden.megoldás@érdekel.hu

Pistu 2010.03.05. 14:08:13

@volánrulz: Én csak azt várom hogy Orbán Viktor üzenjen, kb. ennyit: "Akkor nyasgem!" :)

arlequin 2010.03.05. 14:10:41

@Seduxen: ;-))
ars poetica
"amikor dolgozni kezdtem, mindössze arra vártam, hogy hagyjanak dolgozni. máig sem teljesült..."

b0z0 2010.03.05. 14:11:12

@Tigeri: szerintem nagyon jó :) ezzel is csak újabb tanúbizonyságát adta annak, hogy mennyire elszánt, és hogy rohadtul nem tart senkitől/semmitől...az lenne a legjobb, ha összejönne egy tv-s vita, mint anno, fidesz-mszp-jobbik, de gondolom úgy se lesz ilyen, mert csak a jobbik felé orientálódna vele a mérleg nyelve

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.03.05. 14:11:59

@Seduxen: Jaja.:Végre megvehetjük a kocsit amire '89-óta gyűjtünk!
-Egy vadiúj Mercédeszt?
-Nem .Egy '89-es Mercédeszt

Pistu 2010.03.05. 14:14:50

@arlequin: Tényleg mekkora is lenne, ha a bejáratnál fideszes hostess lánykák kínálnának egy kis kisüstivel. :)
Amúgy ha lehet választani, hogy házi páleszért, vagy pusziszkodásért azzal a snájdig Ferivel, meg Attisal adjam a szavazatom, akkor inkább a tömény pálinka :)

Marcellusca 2010.03.05. 14:16:01

@volánrulz: Eeeez igen! Ott van a szeren rendesen. Nincs fröcsögés.
Le a kalappal Vona előtt!!!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.05. 14:16:22

@Pistu: :)))

Igen, ez az a levél, amire az alábbi válasz képzelhető el:

Tisztelt Vona Gábor Elnök Úr!

ANYÁÁÁÁD!!!

Üdvözlettel: Orbán Viktor - FIDESZ-MPP, Örökös Miniszterelnök

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.03.05. 14:18:17

Attól tartok a fidesznek meg lesz a 2/3-ad. Az emeszpével.:((

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.03.05. 14:19:11

@Seduxen: Most 4 évig az lesz.Aztán megint csak jelölt...:))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.05. 14:21:06

@Tigeri: nem hiszem. ezzel le is húzhatná magát a rötyón. akármilyen kampánystratéga is adna neki tanácsokat, azt nem dumálná ki, hogy összefeküdt a maszoppal.

Marcellusca 2010.03.05. 14:22:08

@Tigeri: Az 4/6, bazzeg! :DDDD
És nincs kizárva. Már annyira fosnak a Jobbiktól, hogy nem elképzelhetetlen az összefogás, a nagykoalíció.
Lesz ám akkor itt "Orbán, takaroggy!"

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.03.05. 14:22:58

@Seduxen: Bízom benne,hogy gőgösebbek annál,hogy összeálljanak a mszoppal.
De mostmár mennem kell.Lassan 2/4 3 lesz.:))

k.o._laci 2010.03.05. 14:23:41

Nocsak, Vona levél is van?

Marcellusca 2010.03.05. 14:24:26

@Tigeri: Nem, nem!
A Zorbán sohasenem jelölt!
Ő ÖRÖKÖS min. elnök.
xD

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.05. 14:24:34

A rohadt életbe, tényleg nem rossz levél, már abból a szempontból, hogy vona faszán eltalálta vele, mit kell írni a saját szavazóinak.
Én meg megint abban a mocsok helyzetben vagyok, hogy kezdhetek drukkolni az általam szívből utált Orbánnak, hogy le ne nyomja előbb-utóbb ez a Vona gyerek, akivel ő maga bútorozott össze, de hát mi tagadás, egy fasiszta.

b0z0 2010.03.05. 14:24:52

még van idő ám ápr. 11-ig...ki tudja mi lesz még addig...kiderül még egy-két nagyobb botrány, és együtt buknak...(utálom az utópisztikus világképeimet, mert mindig csak pillanatnyi boldogságot hoznak)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.03.05. 14:24:54

@Seduxen: Hájó de ha a jobbik csak 40%-ot kapna 4 év múlva megette a fene az egészet.Én csak ennyire számítok.Aztán ki tudja?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.03.05. 14:26:47

@Marcellusca: Oké 8/12-ed de ez az utolsó ajánlat.A viktor meg M.O.legjobb miniszterelnöke.:))

k.o._laci 2010.03.05. 14:27:54

(költői kérdés akart lenni)

2010.03.05. 14:29:03

Most már értem, hogy miért van ekkora munkanéküliség: van akinek 4-5 állása is van másnak meg már segg se jut akinek nyalhatna.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.05. 14:30:03

@Tigeri:

Értem én, hogy kicsit összetett a mondat, amit írtam, de azért...

Marcellusca 2010.03.05. 14:30:30

@Tigeri: Ki más? :)))

<Prt. Scr.>

b0z0 2010.03.05. 14:30:40

csak kérni kellett a botrányt :D

kuruc.info/r/2/56218/

Elrendelték a nyomozást a Magyar Posta székházeladása ügyében

bocs az OFFért

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.05. 14:31:17

@Tigeri:

Ilyenkor illik egyszerűsíteni, 2/3-ra.

b0z0 2010.03.05. 14:38:12

egy újabb frappáns jobbikos levél

kuruc.info/r/1/56221/

utsó OFF esküszöm :D

szmoker (Homo Trollicus) 2010.03.05. 14:41:01

@órarugógerincű felpattanó: egyszer majdnem kidobtam az ótóból az ótópályán az egyik ilyen fasz mérnök urat. Aztán végül csak üvöltöttem vele, azóta a közelembe sem nagyon jött. Inkább másokat mószerolgat a tetű féreg.

szmoker (Homo Trollicus) 2010.03.05. 14:43:32

@Seduxen: ilyenkor mindig arra gondolok, hogy de kár hogy nem ámerikában vagyunk. Egy ottani seriffet vajon meddig rángatna a segílyes, mielőtt vagy kocsonyává verik, vagy lelövik?

Miafaszom már... megveri a csigány a rendőrt? Minek van fegyvere, dísznek?

Pistu 2010.03.05. 14:44:49

@Seduxen: Most komolyan, az a pisztoly az oldalukon dísznek van basszák meg!!! Amúgy meg milyen rendőreink vannak? Papírból vannak vagy mi?
Mikor 2008-ban utoljára cigányok támadtak rám, az egyiknek az orrát törtem be, a másiknak meg a kezét törtem el. Örülhettek, hogy ennyivel megúszták.

arlequin 2010.03.05. 14:45:38

@Pistu: pálinka! igen, igen! ;-)
azért még fantomdolgozok is akár, sőt cégtulaj is lennék...
@El Topo (Sgt. Elias): faszista. azok vagyunk. te esetleg lehetsz fasiszta akár, de előtte nézzél már utána annak, hogy mi is az. egyébként szép napot!

arlequin 2010.03.05. 14:48:09

@Seduxen: ezek a fasisztanácikok egyszerűen nem férnek a segélybe, izé, a bőrükbe. ilyenkor bizony helyben lábon kell lőni. nem főbe, hagy tanuljon...@szmoker /segílyes/: @Pistu: nahát igen. de azért nem lőném agyon helyben mint egy kutyát. azokat ugyanis elaltatják... ;-)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.05. 14:50:20

@szmoker /segílyes/: @Pistu: @arlequin: látom az újabb adag "kávé" is elérte a kívánt hatást :)))

nu dikkmáshalom minden náczifaschiszta csőcseléknek, szevenápvíkend :)

Pistu 2010.03.05. 14:51:42

@arlequin: Nem kell agyon lőni, lője lábon, vagy csak vegye elő, dugja az orra alá, hogy tudja a szarosa hogy kivel kötekedik! Arról márpedig a rendőrség egésze tehet hogy kb. annyi visszatartó erőt képviselnek a bűnözők szemében mint lepke fing a reggeli harmat ágyban. :(

arlequin 2010.03.05. 14:56:12

@Seduxen: béke veled nyuggerkám ;-)
OFF
-te min meditálsz?
-a türelmen.
-ha a türelmen meditálsz egyél szart!
-MIVAN!?
-türelem, türelem
ON
naszevasztok nácikok! elkövetkezik mindjárt a majdan!

Marcellusca 2010.03.05. 14:56:16

@Pistu: Nem feltétlen a rendőrök tehetnek erről.
Én inkább tulajdonítanám ezt a jog- és fajvédők álhatatos munkájának.

b0z0 2010.03.05. 15:00:14

azért nem lőnek rájuk, mert akkor azt már nehéz lenne elhallgatni a médiában, főleg ha esetleg meg is halna az egyik kormos...és ez ugye kinek a javát szolgálná megint?
azt is el tudom képzelni, hogy ki van nekik adva "parancsként", hogy az ilyen esetekben semmiképp se használjanak lőfegyvert...a jelenlegi kormánytól kitelik, hogy többre becsüljön egy ork-életet, mint egy dolgozó rendőrét
jöhetnek az ellenérvek...

Pistu 2010.03.05. 15:01:30

@Marcellusca: Igen, de amikor a rendőrök behódolnak ezeknek, akkor mire számítsunk.
Még jó hogy a kormány szerint nálunk a legjobb közbiztonság az EUban. Mi lenne itt, ha nem így lenne...
Persze hogy javulnak a kimutatások, a legtöbb ember már feljelentést sem tesz, nincs értelme.

Marcellusca 2010.03.05. 15:03:11

@Pistu: Mindig a fejétől büdösödik a ....

Pistu 2010.03.05. 15:07:39

@Marcellusca: Tudom, de akkor álljanak a nyilvánosság elé, mondják el mi a helyzet. Egy közrendőrt se láttam tüntetni, vagy a médiában nyilatkozni. Vagy félnek? Mitől? Attól hogy kirúgnák őket? Most amikor így is hiány van belőlük. Nem, a marhák inkább összeveretik magukat. Gratulálok!

szmoker (Homo Trollicus) 2010.03.05. 15:39:03

Egyik barátom mesélte, hogy falun a rendőrök meg a hatóságok rászálltak a polgárőrökre, merthogy rendszeresen elverik a frissen betelepült putris csigányokat (amikor azok lopni mennek).
Ettől függetlenül persze verik tovább a csigányokat, az egész falu (még az ottlakó, beilleszkedett csigányok is) teljes támogatása mellett.

Most már tanultak a dologból, már nem tűnnek el a mozdítható dolgok. Állítólag 1-2 év, mire beléjük verik az alapszintű civilizációt, addig be-bepróbálkoznak.

picur3ka 2010.03.05. 16:05:32

@b0z0:

Politikai szempontbol inkabb ez a lenyeges hir: kuruc.info/r/52/56227/.

A Vona levele is remek bizonyitek a nagy pofara esesek eljovetelenek valoszinusegere.

Nagy az arca kulonben. Ugy hazudik, mint egy politikus.

arlequin 2010.03.05. 16:12:32

@picur3ka/beleallos kampany: annyit jegyeznék csak meg, hogy 'kapu-ország'-nak kellene lennünk, nem kompországnak.

tudi 2010.03.05. 16:27:28

Na ezen már meg sem lepődök, engem a BKV már semmivel sem tud meglepni. Kíváncsi vagyok hány és hány csontváz fog még kihullani a szekrényből május körül.

picur3ka 2010.03.05. 16:39:55

@arlequin:

Tranzitorszag vagyunk. Mondhatni, atjarohaz, Matyas ota, kb. Meg az orosz trojai falo az EP-ben.

nyílméregbéka 2010.03.05. 18:15:41

@b0z0: rendőr haveromnak (aki lány) és a járőrtársának egyszer volt összetűzése egy IX. ker.-i kocsmánál egy kisebbségi bandával. Tettlegesség nem lett belőle - na de ez még vagy tíz éve volt -, de utólag elmesélték, hogy az egyikük nem is vette elő a fegyverét, a másikuk pedig eldobta és egy autó alá rúgta. Mivel tudták, hogy ha lőnének, száz évig tartó pereskedés kezdődne a katonai ügyészségen, és 85 "szemtanú" állítaná egybehangzóan, hogy a rasszista, rosszindulatú rendőrök támadtak rájuk.
Így megúszták: fegyver elő sem került, egy harmadik rendőr pedig a hőzöngő banda háta mögé kerülve oszlásra szólította fel a tömeget, amely, magas IQ-ja miatt, azt hitte, hogy ez a hátulról megszólaló harmadik rendőr az erősítésként érkezett rendőrtömeg, és feloszlott.

Abban a csúnya USÁ-ban, úgy tudom, még csúnyán sem szabad nézni a zsarukra, de azért valahogy az a közbiztonság ami ott van, nekem egy leheletnyivel jobban tetszik.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.05. 18:32:56

@arlequin:

Hagyjuk ezt! Nem vagyunk már gyerekek, én legalábbis biztosan nem. Ez meg ilyen egyenszöveg, hogy ha lefasisztázom a jobbikot (régebben miépet), akkor azonnal definiáljam a fasizmus fogalmát. Hát egy nagy büdös túróst!
A jobbik egy olyan párt, amelynek retorikájában kiemelt helyen szerepel a rasszizmus, gazdaságpolitikai elképzelései pedig nemzeti szocialista alapon jöttek létre. Aki rájuk szavaz, támogatja őket, az sajnos gazember.

picur3ka 2010.03.05. 18:52:40

@nyílméregbéka:

Nem nagyon van fogalmad akkor a bunugyi helyzetrol az USA-ban.

nyílméregbéka 2010.03.05. 19:21:41

@picur3ka/beleallos kampany: tudom, hogy az sem tejben vaj, de úgy rémlik, ott egy hajszálnyival _talán_ több joga van 1. a rendőrnek, 2. a becsületes állampolgároknak, mint a bűnözőknek. Lelőheti a rendőr, aki rátámad, meg ilyen kis apróságok. Te lelőheted, aki betör hozzád. Szóval ezek.
Mi itt védjük és jogokkal ruházzuk fel az elkövetőt, aztán meg az elkövetőt, és még egy picit védjük az elkövetőt is.

picur3ka 2010.03.05. 19:26:45

@nyílméregbéka:

Ez igy van. Ugyanakkor, a kozbiztonsag sokkal rosszabb az USA nagy reszen, mint barhol Europaban.

picur3ka 2010.03.05. 19:30:51

@El Topo (Sgt. Elias):

Egyebb szempontbol viszont igen gyenge. Ilyen alapon, Bayer megcimezheti Gyurcsanyt, hogy o mond tollba a Vonanak. Szegeny, huzgalja az oroszlan bajszat, lehet, kicsit messzire ment, de magabiztosan hulye, az tuti.

Meg szerencse, hogy Fico a peldakepe, igy hat lesz vastagbore hozza.

Daihelyon 2010.03.05. 20:26:26

@El Topo (Sgt. Elias):

Igazad van, inkább szavazzunk a szélsőségek ellen, meg kell állítani a rasszizmust, és van alternatíva: ott a becsületes emberek pártja, az MSZP, vagy a polgári demokráciát képviselő Fidesz, esetleg az európai-nyugati, nyitott, liberális LMP és MDF-SZDSZ. Ezen pártok mind az európai Magyarországot építik és akarják építeni a jövőben is, a teljes magyarság érdekeit szem előtt tartva.

<Prt Src>
(Szerintem ez megér egy Sziget jegyet.)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.05. 20:39:31

@Daihelyon:

Felesleges rám pazarolnod a remekbe szabott szarkazmusodat.

Doña ¡Cara(mba)! 2010.03.05. 21:05:49

@El Topo (Sgt. Elias): Mondd, kire szavazak, és követlek:-D
Mert Te, csakis Te, mivel hivatásból vagy itt - szóval ki más, ha nem Te vagy azt, aki egxaktul tudod - hja, a szakmai háttáérrel könnyű, de mi, akik nem rendelkezünk sem XYZ, sem semmilyen más támogatottsággal, ezért beszélünk össze-vissza - Te, csakis Te tudod kire KELL szavazni, hogy az ember ne legyen aljas. Meg ne érje baleset....a "demokrácia nevében" aljasság gyanúja miatt. Lista van már?

Szóval, kire KELL szavazni, hogy ne legyünk aljasok?
Várom az útmutatásod - nehogy már aljasok közé, akarom mondani moslékba keveredjek.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.05. 21:44:17

@Doña ¡Cara(mba)!:

Én milyen hivatásból vagyok itt, sírósasszony? A szakmai hátterem meg olyasmi lehet neked, mint pontnak a moebius szalag, de nem kapcsolódik a politikához..
Ha én tudnám, kire kell szavazni, akkor már mondtam volna, de nem tudom. Annyi viszont bizonyos, hogy a jobbikra az előbb említettek miatt semmiképpen. Minden pártról el tudom neked mondani, hogy miért gyűlölöm tiszta szívből de fölösleges. A fasisztákhoz képest teljesen mindegy.

arlequin 2010.03.05. 22:26:33

@El Topo (Sgt. Elias): hát még a nacionalista kifejezést alkalmasnak találom a jobbikra. a rasszizmus csúcspéldánya a zsidó, ezért ők megmondhatják ki a rasszista (ahogy goebbels, hogy ki a zsidó. érted?). ezek a 'faszisták' vissza akarják hozni a régi alkotmányunkat. igaz az magyar. tehát raSSzista. értem én. hogy a cigányoknál kriminalisztikailag többszörös a bűnelkövetés és ezt vki kimondja az rasszista.
és elmész te a picsába édes komám, te takonyagyú, amikor veszem azt a nyomorult fáradtságot és megkérdezem azt (definiáld már...), hogy te mit értesz fasiszta alatt (merthát ahány ház annyi szopás), csak azért, hogy próbáljam megérteni azt amire te gondolsz, akkor én telepatikussan találjam ki, mert a válasz: "Hát egy nagy büdös túróst!"
mert nehogymá' azonos fogalomkészletünk legyen, vagy legalább is kísérlet se legyen a közös értelemre... (minek is az?)
a logika oké. az ideológiát éppen emiatt magas ívből trágyázom. azt nézem mi árt az országnak és népének. magyarán mondva mi működik. elsőrendben.
de akkor világosítsd meg setét elmém pókhálófedte zugait, hogy az éltető fény belémhatoljon, akár golyó formájában!

Kartal (rezervált) 2010.03.05. 22:35:44

@Doña ¡Cara(mba)!: ne fecséreld az energiád.
De ha már annyit emlegetik a fasisztákat, nézzük mit lehet tudni róluk. Előreadom, hogy az olasz fasizmussal foglalkozok, annak is a háború előtti részével. A háború természetesen átírta a törvényeket és mindent megváltoztatott.
Mussolini mondta: "A fasizmusban az egyén csak annyiban létezik, amennyiben egybeesik érdeke az állammal. Az igazi fasiszta számára minden érték az államban van, és semmi emberi vagy spirituális érték nem létezik az államon kívül. A fasizmus totalitárius állam, minden érték egysége és szintézise, az egész nép életének fejlesztése érdekében. Az államon kívül nem lehetnek sem egyének, sem csoportok, vonatkozik ez a politikai pártokra, egyesületekre, a szindikátusokra és az osztályokra is."
Clara Zetkin német szocialista politikus és nőjogi harcos 1923-ban mondja: "A fasizmus az éhezők, a szükséget szenvedők, az egzisztencia nélküliek mozgalma. Ezért arra kell törekednünk, hogy azokat a rétegeket, amelyek most a fasizmus rabjai lettek, vagy megnyerjük saját harcunknak, vagy legalábbis semlegesítsük őket."
Albert Thomas, a Nemzetközi Munkaügyi Szervezet igazgatója, 1928: "A fasiszta kormány minden munkás számára kedvező és igazságos reformokat valósít meg."
Idézhetném még a Kominternből, hogy "Az olasz fasizmus nem támadt rá a munkásoldal egészére, hanem szerette volna azt, vagy annak legalább nagyobb részét megnyerni magának, a szociális reformok nemzeti talajra való helyezésével.", de ezek után teljesen felesleges.
És hogy ezeket miért mondták a szemét mocskos fasiszta rendszerre? Nos, Európában először Mussolini vezette be a munkajogi törvénykönyvet (Carta del Lavoro) olyan jogokkal, mint a szabadság, beteg- és baleset-biztosítás, szabadidő-mozgalmak, kollektív szerződés, fizetett ünnepnapok... Sörömpölőnek figyelmébe ajánlom, hogy ez 1927-ben volt, vagyis a 30-as években az olasz munkások körében igen népszerű volt a fasiszta állam, miközben a NAGY Szovjetunióban, a kommunizmus fellegvárában, ahol mint tudjuk legnagyobb érték az ember, dolgozó emberek milliói pusztultak éhen.
Hogy a fasizmus mennyire jellemző a Jobbikra, azt döntse el mindenki maga, de ezek után talán érthető miért kérdezzük rögtön, hogy tisztában van-e a szó jelentésével az, aki oly könnyelműen odaköpi.
És még valami: a fasizmus nm azonos a nácizmussal, sőt, a nácik nem német fasiszták voltak. A nácizmus valami teljesen más.
És még egy gondolat: igaz, hogy a Jobbik programja tartalmaz szociális elemeket, ezeket minden épeszű kormányprogramnak tartalmaznia kell, mert különben nem szavaznak rájuk a zemberek, és a Jobbik bizony nemzeti, büszke magyar párt. DE EZ NEM EGYENLŐ A NÁCIZMUSSAL, A ROHADT ÉLETBE!

Marcellusca 2010.03.05. 22:43:22

Nu, látom, trollunk egy hét alatt megéhezett. :)

@Doña ¡Cara(mba)!:
@arlequin:
@Kartal (mindenbe beleszól):
Dontfúddötroll!!!!!

arlequin 2010.03.05. 22:45:36

@Kartal (mindenbe beleszól): történelmi ismeretek? minek az? megtanuljuk hogy: demokrata-liberális-nemzeti-fasiszta-náci-kommer és máris szép kész dobozaink vannak. gondolkodni nem kell. bunkózni lehet, sőt muszáj, a többi kész kánaán, avagy gáza, éppen melyik végén állsz a hímvégtagnak. erősebb kutya szaporodik tavasszal is... de van ami mindig ugyanaz, de ezt nekik nem kell tudni ;-)

Kartal (rezervált) 2010.03.05. 22:45:39

@Marcellusca: ne rám nézz, én hozzá se szóltam! :)

Auris 2010.03.05. 22:46:01

@El Topo (Sgt. Elias): Van egy jó öreg marxista mondás, miszerint:

"Az igazság térben és időben változó." Nos ez a helyzet az általad nem definiált, de rendszeresen említett fasizmussal is. Mindenesetre az a jelenség amit te fasisztának titulálsz, más szerepet tölt be a te életedben, és teljesen eltérőt másokéban.

Egy biztos, vele szemben te sem tudtál megfelelő alternatívát felmutatni, tehát nem voltál segítségünkre! Véleményeiden az elmúlt időben leszerepelt néhány eszme átsugárzik. Ezek (talán épp emiatt) számomra (és talán sokan mások számára is), nem hoztak olyan elemeket, ami által a világról alkotott képem teljesebb, vagy részletesebb lenne.

Ez a blog azon túl, hogy kiírjuk magunkból panaszainkat és kifejezzük nemtetszésünket a kisember módján, arra is szolgál, hogy közösen keressünk új irányokat, lehetőségeket. És remélem nem sértő, de téged azért trolloznak folyamatosan, mert ebben a diskurzusban semmiféle előremutató elemet nem képeztél, leginkább destruktív módon csak akadályoztad, amivel aztán sok ember indulatát is kiváltod.

Én nem bánom egyébként ha itt vagy, azzal sem értettem eleget, amikor kitiltottak. Persze nem is dolgom és jogom, hogy pálcát törjek feletted. De azt gondolom, ha új utakat keresünk - függetlenül attól, hogy ez az általad fasisztának bélyegzett körön belül, vagy azon kívül van - te nem fogsz soha a lámpavivők közé tartozni. Mert erős horgony köt sok dologhoz, amivel eddig sem jutottunk előre.

Mindezeket leírtam, bár tudom semmiféle hatással nem lesz a gondolkodásodra és rád. És bár az sem számít neked, ha megköszönöm, hogy mégis, azért általad is gyarapodtam. Sok mindent megtudtam a hegesztésről, amiről viszont olyan módon írsz, melyben semmi hibát nem találhatunk...

arlequin 2010.03.05. 22:46:41

@Marcellusca: halálra fogja zabálni magát ;-)))
egyébként pedig egy csomó mindent tanultam tőle. vagy nem? nem is tudom. segítene valaki?

arlequin 2010.03.05. 22:48:25

@Auris: egyetértés eftás! éberség, szabadság! odafigyelem!

arlequin 2010.03.05. 22:49:59

@Kartal (mindenbe beleszól): igazán szívesen. ;-) - a bohóc elmorzsol egy könnycseppet a meghatódottságtól - pedig nem is érdemelted meg... ;-)))

arlequin 2010.03.05. 22:52:22

@Kartal (mindenbe beleszól): az úristen is eteti, akkor én ki vagyok, hogy ellentmondjak neki?! sőt meg is ruházza, akarom mondani: fel is ruházza... bár lehet ezt is azt is

Auris 2010.03.05. 22:53:04

@arlequin: Jó bolond holtáig tanul. A troll természetfeletti, ilyen módon kívül áll a tudomány területén. Ami tudományosan nem bizonyított, azt meg csak a bolond hiszi el....

Kartal (rezervált) 2010.03.05. 22:56:59

@Auris: akkor szerencsére vagyunk itt páran bolondok. Meg is bolondulnék ha nem így lenne :)))

Auris 2010.03.05. 22:59:34

@arlequin: Benned van képzelőerő..... Alkossuk meg trollunk profilját...

Végy egy adag cigány genetikai anyagot, mondjuk egy nagyszülő ágáról. Vegyíts hozzá egy kis értelmiségi felfuvalkodottságot, és némi kioktató pedagógiai előképzettséget. Gyúrd össze nagy adag ragadós agyaggal, tedd bele liberalizmussal vastagon kikent tálba, és hevítsd 4-5 évtizedig magas hőfokon.

A sütőből kivéve gyorsan hűtsd le két évtized mocskával és kész is a remekbe szabott troll....

arlequin 2010.03.05. 23:00:00

@Auris: a bolond is természetfeletti. bocs. nem szeretek dicsekedni, de igazat kell mondjak. szar egy meló.
de rossz hírem van: te is az vagy, természetfeletti. és ebben nincs semmi különös. csak van. ha eszünk, eszünk és kész. nincs flanc.

az egész drága világ természetfeletti. még a fantomdolgozó is, de gondolom ez teljesen magától értetődik (érted: fantom. cöcöcö). ;-)))

arlequin 2010.03.05. 23:06:02

@Auris: nem. nem jól kezded. nem kell cigánynak lennie. elég ha kellőképpen frusztrált, öngyűlölő és erőszakosan kisebbrendűségben szendevő. vedd hozzá a kávét/cigit, vagy ezek teljes elutasítását. a napfényre általában dermed, ezért előszeretettel ül a gép előtt a sötét szobában.

nade ezek csak irányvonalak. a paletta bármelyik árnyalatából érkezhet, ne feledd. rózsaszín tüllszoknyában közeledik feléd a ferenc körúton tölgyfabokákkal. vagy amikor a háj kibuggyan a cicanaci és a mellkas-top között. a változatok végtelenek. minden helyzet új. emiatt már a trollok sem a régiek. hja kérem...

Auris 2010.03.05. 23:15:27

@arlequin: Hát ez amolyan anti-profil alkotás volt, olyan profil forgácsolás. De megérdemlem. Miért is kezdek egy bolonddal????

Ráadásul a "cicanaci háj mellkas-top kombináció" kegyetlen nagy mélyütés volt a libidómra nézve!

picur3ka 2010.03.05. 23:29:36

hat, ez igen csak a hulyek gyulekezete blog most mar, jo szorakozast...

arlequin 2010.03.05. 23:52:51

@Auris: igyekszik az ember, igyekszik, csak mindig rosszfelé... ne feledd a profil jelentését: "elejét szerető". befelé ez már szakadozik szerteszét, mint a másik fantommunkás. ahogy rámutatsz, hogy "némá'! te mit keresel itt?" rögtön elkezd nyivákolni, hogy hülye vagy. egyébként jót szórakozunk. nehogymár az ember komolyan vegye ezt az egész őrületet ami zajlik. komolyan csak a tréfát... ez nekem amolyan munkaköri kötelesség. néha képes vagyok még dühöngeni, de az olyan átlátszó.

Marcellusca 2010.03.06. 07:25:47

@Auris:
@arlequin:
A gondolataimba láttok. :)
Épp azon gondolkodtam, hogy milyen lehet trollunk?
Szerintem a bohóc véleménye áll közelebb a valósághoz, de Auris meglátásán alapulhat a dolog (nem feltétlen a roma ősre gondolok), annyi kiegészítéssel, hogy trollunknak nem sikerült az értelmiség köreibe kerülni, mint a felmenőinek.
És ezért is frusztrált. És pont emiatt akarja bizonyítani - felsőbbrendűségét hangoztatva - ,hogy ő is közéjük tartozna.

Figyejjé, bolond!
Vizuális típus vagyok, úgyhogy, ha lehet hagyjuk ezt a cicanaci-top kombót! :)
Legalábbis olyan formában, ahogy említetted. :)))

@picur3ka/beleallos kampany: Baj van, mi? :)
Nem tudod most szidni sem a maszoposokat-szadeszeseket, sem a jobbikosokat. :)))
Pfhejj, szórakozás, mily' undorító métely. :D

picur3ka 2010.03.06. 09:27:36

@Marcellusca:

Persze, hogy baj van, nagy baj van. Lehet, hogy irtam mar tegnap, de annyi komment van ezen a nehany topikon, hogy en vissza nem keresem. Szoval az egyik legnagyobb baj az, hogy van az orszagban nehany millio szoci szavazo es nincs egy tisztesseges szoci part. Van nekik a maffia meg a nacik, oszt ebbol fognak valasztani, sose jutunk sehova.

arlequin 2010.03.06. 12:09:55

@Marcellusca: egyetértek. mindössze levakartam a sallangot. ;-)

vizuális vagy? na figyelj akkor:
"trollunk bekapcsolja az igénytelen gépet, mert a troll egyénisége kifejlődésének eszközének tekinti aztat. regisztrál. belép. keresi a réseket, az ellentéteket. megtalálja. beszól, jól megmondja. s nyálcsorgatva várja az első felháborodott kommentet. folyamatosan frissít. szája fülig érő vigyorból pillanatszerűen vicsorba fajul. gondozatlan pudvás, vagy éppen tökéletes fogai feltárulkoznak. végignyalja ajkait és ráveti magát a billentyűzetre. közben lehetőségek tucatját pörgeti végig, hiszen trollunk nem tudatlan és képességek nélküli ember, mindössze a tükörtől vonakodik és be akarja zúzni azt. koponyájában kutat, mi az ami legegyszerűbben és legmerészebben csap bele a lecsóba, miközben ezzel öntudatlanul saját gőgjét és önazonosságát táplálja ezzel az álbátorsággal: "hülyék ezek, nade majd most". érvekre nem tekint, az nem az ő asztala. indulatait felkorbácsolva vagdalkozik mindenfelé, közben megigazítja tökeit a farmerban/pizsamában az izgalmi helyzet és fokozatos izzadása miatt. a nőtrollok ilyenkor agyuk rejtett tartalékait tárják fel és zsibongást éreznek a felhorgadó érzelmek hullámkaraján. ez táplálja ez élteti őket."
(idézet: 'A trollok természetrajza és lelkivilága', BP. 2050, Hálózat Kiadó)

tewton 2010.03.06. 21:16:34

nohát ez a Boruzs.
hiába küzdött a szocializmus öröksége ellen a SZDSZ.
a szocializmusban volt a házon belüli munkanélküliség.
hát nem megfertőzte a SzDSz vezetőjét is.
rettentő.

Auris 2010.03.07. 10:35:23

@arlequin: @Marcellusca:
Nem véletlenül kezdtem azzal, hogy sokat számít az is kinek milyen felmenői voltak, milyen "történelmi élményanyagot" hozott magával a szülői házból. Ennek ezen a blogon is nagyon sok jele mutatkozik, amikor éleződik a vita és az emberek feltárnak valamit az önnön, vagy családjuk múltjából, ezzel is erősítve mondanivalójuk, érveik hitelességét.

Egy régi barátom szerint mindenkinek a gondolkodásmódját, az életlátását meghatározza az, hogy milyen családból származik. Először vitatkoztam vele, de aztán rájöttem életem során, hogy nagyon alapvető igazság ez a tétel...

Úgyhogy higgyétek el, minden troll az anyatejjel (is) szívta magába a sorsát!

arlequin 2010.03.07. 13:12:03

@Auris: szüleim legnagyobb érdeme az, hogy hagytak kutakodni, kérdezni, kétkedni. nem erőszakoltak rám semmiféle látásmódot, ideológiát nézetet. egyet kivéve (?). édesapámtól mindig azt hallottam, hogy "kicsi fiam, a hülyékkel nem lehet mit kezdeni"
mit mondjak? igaza volt. sőt egyre jobban. miazhogy? nagyonis!

Auris 2010.03.07. 16:14:53

@arlequin: Amiről én beszélek az nem is a közvetlen "ideológia áttöltés". A családban ahányan vagyunk, az nálunk is szinte annyiféle attitűdben testesedik meg. De hidd el, hogy az a környezet amiből jössz, egy életre rajtad hagyja a bélyegét. És észre sem veszed, de ott van mélyen benned. És ez olyan apró dolgokból áll össze, mint a húsvéti locsolódás, a templomba járás, a május elsejézés, a gyalogtúrák, az asztali ima, vagy a fradiszív, stb.... Sorolhatnám estig. Egy-egy társadalmi csoportban, rétegben ezeknek a "jelenségeknek" bizonyos hányada besűrűsödik, annak a saját jellege szerint. Én ilyen mély gyökerekre gondoltam, amik leginkább tudat alatt dolgoznak az emberben.

De lehet ez a bolondoknál másképp van...:)

arlequin 2010.03.07. 19:07:01

@Auris: a bolondképzés alapjaihoz tartozik, hogy mindenfajta kötődést és szokást dekondicionálnak, hogy képesek legyünk bármiféle hozzáállást teljes átéléssel és őszinteséggel eljátszani. húzós évek voltak ;-)))

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.07. 19:34:04

Jihhá, micsoda profilert látok én itt! Ha rám célzott, annyit sikerült eltalálnia, hogy szeretem a kávét, meg a cigit.

arlequin 2010.03.07. 22:26:47

@El Topo (Sgt. Elias): hihi. nem hiszem hogy te troll lennél. legfeljebb csak szeretnéd. egy egyszerű bunko vagy, csakúgy mint én. nincs ebben semmi szégyellnivaló. és akkor még a hölgyek szeretetéről nem is beszéltünk, akik profin hegesztenek...

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.07. 22:37:27

@arlequin:

Nem én találtam ki, ti trolloztatok nyakra-faszra.

arlequin 2010.03.07. 22:38:55

@El Topo (Sgt. Elias): na te kedves ember. mutasd be hogy mikor trolloztalak! hajráf, izé hajrá.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.07. 22:47:29

@arlequin:

Nem állítom, hogy éppen kimondottan te, de azért amikor első nap megjelentem itt, úgy sikoltoztatok, hogy dontfúddötroll, mint egy seregnyi sötétben inzultált szűz.

arlequin 2010.03.07. 23:07:48

@El Topo (Sgt. Elias): hát lehet hogy kedves nácifasiszta tezsvíreim sikoltoztak, de néköm nem szokásom. egy bolond csak a jó vicceken sikoltozik. mondjuk te az vagy... ;-)))
namostpedig jóccakát. neked is. jó pihenést. kellemes álmokat mindenkinek.

süti beállítások módosítása