Skip to content


       Szűrés lista

Hány halott kell még?

Tegnap Tényőn egy családapa fejszével és motorosfűrésszel lemészárolta a feleségét, az 5 és 8 éves kislányukat, majd öngyilkos lett. Egész egyszerűen iszonyat.

Az fn.hu értesülése szerint a férfi pszichiátriai kezelés alatt állt.

A pécsi egyetemen lövöldöző diák is pszichiátriai kezelés alatt állt. "Évek óta járt idegorvoshoz, mégsem kapott megfelelő kezelést a pécsi ámokfutó, azért, mert mindig másik orvoshoz ment. Gyakorlatilag nem volt gazdája az ő pszichés betegségének.  Sűrű orvosváltások miatt csak depresszióját kezelték, kényszeres viselkedését viszont rejteni tudta. Ráadásul utóbbi betegségét még fel is erősítették a depresszióra szedett gyógyszerei." - nyilatkozta Huszár András, a Pécsi Tudomány Egyetem Igazságügyi Orvostani Intézetének igazgatója.  A diagnózis szerint látens skizofrén.

Szabó Máté ombudsman vizsgálata megállapította, hogy "az egészségügyi kormányzat a jogbiztonsággal és a lehető legmagasabb szintű testi és lelki egészséghez való joggal kapcsolatos visszásságot okozott azzal, hogy bezáratta az Országos Pszichiátriai és Neurológiai Intézetet. (...) Álláspontom szerint amennyiben az OPNI bezárását követően egy ember is, akár csak ideiglenesen, de kiesett az ellátásból, önmagában elegendő az alapjogi visszásság megállapításához." Erről írtunk is tavaly nyáron.

A 33 oldalas dokumentum szerint az ágyszámcsökkentések miatt - 849 ágy volt az OPNI-ban, ebből 599-et helyzetek át más intézményekbe, a többit felszámolták - több beteg kikerült az utcára, vagyis ellátás nélkül maradt, az átvevő kórházak nem készültek fel idejében, több beteg nem tudja, hogy az OPNI megszűnésével melyik kórházba kell járnia. Ráadásul a megszüntetésnek nem is voltak meg a törvényi feltételei. Az államháztartásról szóló törvény szerint ugyanis kórházat abban az esetben lehet megszüntetni, ha az intézmény a feladatát nem tudja ellátni, ha a szolgáltatásra nincs igény, vagy ha a feladatot más szervezetben hatékonyabban lehet teljesíteni. Átszervezésnél viszont ki kell jelölni a szervezet jogutódját, az OPNI esetében ez nem történt meg.

És akkor a lényeg:
A kórházak csak aktív ágyakat kaptak, ahol krízishelyzetben lévő betegeket kezelnek. Az egészségbiztosító aktív ágyon azonban csak 2-3 hétig fedezi egy beteg kezelését, ennyi idő alatt pedig nem lehet skizofréniából, depresszióból kigyógyulni. Ennyi. Pszichiátria pipa. Remélem egyszer kiderül, hogy kinek és miért fájt ennyire az OPNI, és a hazai pszichiátria.

Biztos nincs összefüggés: Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt. 6 milliárdos bevétellel számol 2010-re az OPNI eladásából ... Csak annyit kérdeznék, uraim: megérte? De most komolyan: Megérte?

A hétvége egyik döbbenetes interjúja a hetivalasz.hu-n volt olvasható, az egészségügyi reform egy másik oldaláról.

Péterffy Árpád szívsebész nyilatkozik a magyar egészségügyről, és olyan súlyos kijelentést tett, ami mellett nem lehet elmenni szó nélkül. Molnár Lajos volt egészségügyi miniszter erről is írt vajon a könyvében?

Péterffy szerint legalább Debrecenben 70 szívműtétre váró beteg halt meg az egészségügyi megszorítások miatt, és 1500 szívműtét maradt el.


- A szívsebészet szolgálatában című kötetében azt írja, hogy 2005 és 2007 között egymillió lakosra számítva 41 százalékkal csökkent a nagy nyitott szívműtétek száma a debreceni szívsebészeten. Ez képtelenség.

- Annak látszik, de sajnos ez történt. A megszorításokkal egyidejűleg a debreceni szívsebészetnek körülbelül félmillióval több embert kell ellátnia, kétmillió lakosra számított csökkentett pénzzel 2,5 millió szívsebészeti ellátását kellett megoldani. Azóta tovább romlott a helyzet.

- Pedig Molnár Lajos volt egészségügyi miniszter könyvében sikerként könyveli el, hogy visszaszorította az indokolatlan teljesítményeket. Állítva, hogy ezzel csak helyre kerültek a dolgok.

- Becsületesen ír róla, hogy Magyarországon átláthatatlan az egészségügy, nem lehet tudni, mit mire fordítanak. Ez igaz, ám az ő intézkedései ezen semmit sem javítottak. Évtizedekig dolgoztam Svédországban: ha ott csökkenteni kell a kiadásokat, elsőként megállapítják, minek kell a szűkös forrásokból is elsőbbséget élveznie. Ha egy szívműtétre fél évet kell várni, abba többen - körülbelül 8-10 százalék - belehalnak, miközben a beteg egy sérvműtét kétéves halasztását is kibírja. A miniszter nem rangsorolt, és egységes megoldásként a várólistákat javasolta. Ez súlyos hiba volt.

- Sürgős műtét nem maradhat el, a minisztérium ezt deklarálta.


- Véglegesen nem, de ami 2006 ősze előtt még akut eset lett volna, az azóta nem biztos, hogy az.

- Súlyos szavak.

- Bizonyítékokat akar? Elfogadja azt az állítást, hogy hétvégeken és ünnepnapokon csak azonnali, akut eseteket operálnak?

- Igen.

- A megszorítások 2006-os bejelentése előtti két évben 37, illetve 43 szabadnapon operáltak, azóta ez a szám a felére, negyedére csökkent. Tavaly már csak 11 szabadnapon volt műtét a debreceni szívsebészeten. Ami 2005-ben még azonnali ellátást igényelt, most azzal lehetőleg megvárják a hétfőt, és így csúszhat az egész heti program.

- De miért?

- Korábban az év minden percében teljes műtéti csapat állt rendelkezésre a klinikán. Ma már a hétvégeken otthonukban várják a behívást az ügyeletesek, mert így olcsóbbnak látszik. A Debreceni Egyetem akkori vezetése még túl is lihegte a minisztérium hibás döntését. Másutt 2006-ban nem változott, sőt még emelkedett a műtéti szám, de nálunk már 2006-ban is 16 százalékkal csökkent. Jeleztem, hogy ez ellentétes az orvosi esküvel. Nem vették figyelembe. Csak az számít, hogy gazdaságilag egyensúlyban van-e a klinika. Kit érdekel, hogy hányan halnak meg az elmaradó műtétek miatt?

- Hányan?

- A megszorítások óta 2006-ban négy hónap alatt öten, 2007-ben 16-an, 2008-ban 24-en, tavaly 25-en. Tehát hetven beteg hiába várt a szívműtétre. Ez több mint négyszeres növekedés.

- Hány beteget veszítettek el a megszorítások előtti években?

- 2004-ben négyet, 2005-ben hatot, 2006 első felében csak kettőt. Számításaink szerint a megszorítások óta több mint 1500 nyitott szívműtét maradt el Debrecenben.

 


Tavaly novemberi adatok. Mellesleg azóta eltelt már 4 hónap. Hol vannak az új számok?!

Csipőprotézis-várólista.
Átlag 316 nap. Legrosszabb Szombathely 1183 nappal.

Szürkehályog műtét várólista
.
Átlag: 150 nap. Legrosszabb Hódmezővásárhely 850 nappal.

Diagnosztikus szívkatéterezés várlólista
.
Átlag: 42 nap. Legrosszabb Szeged 121 nappal.

Laparaszkópiás epekőműtét várólista
.
Átlag 36 nap. legrosszabb Kaposvár 122 nappal.

Remélem soha sem kerülök várólistára, de ha évi 1 millió forintot fizetünk be a munkahelyemmel együtt a TB kasszába, és azt mondanák, hogy csak 1 év múlva tudnak csak megműteni "finanszírozási problémák" miatt, én biztos ráborítanám valakire az íróasztalt. Pedig tényleg nyugodt és békés ember vagyok, nem szoktam konfrontálódni. És ha nem tudok dolgozni, akkor is inkább fizetik a 60%-os táppénzt, de nem műtenek meg?

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr31843362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2010.03.16. 11:41:24

a párom pszichológus a helyi családsegítőben, ő tudna mesélni, hogy miféle emberek járnak kelnek szabadon az opni bezárása óta....

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2010.03.16. 11:42:25

Kire boritanad ra? Nem lenne senki a kornyeken...

Velem tortent: aszonyt kiirtak epekomutetre. Szeptember elejere. Elotte aprilisra volt, de toltak fel evet, mondvan, nincsen hely. A szivacs az volt, hogy nekem meg ki kellett mennem szeptemberben Svajcba dolgozni egy projectre. Nah, nem kis harc aran elertuk hogy csak az asszony mutetje utan 4 nappal kelljen kiutaznunk. Elkepzelheted, hogy milyen harcok voltak ezert...

Faszan be is vittem asszonyt befekudni. Ahol kozoltek, hogy bocsi, de most nincs szabad agy, jojjunk vissza ket het mulva! Erted.. kiirtak egy idopontot es aznap elotti nap mondtak hogy megsem.

Megjegyzem mindketten adofizeto es tbfizeto polgarok vagyunk. 5 eve nem voltam beteg, asszonynal is csak ey volt az elmult 5 evben.

TB? Levonasok? lofaszt sem er ilyen esetben...

A tortenet vege az volt, hogy ki kellett mennem Svajcba - mert a project nem var - es apostol ertesultem hogy megis mi a helyzet stb. Ritka szar erzes volt ebbol a szempontbol, es cseppet sem ereztem magam adofizetokent masodrendu allampolgarnak.

DArchAngel 2010.03.16. 11:44:03

No igen. Nagyon-nagyon remélem, hogy a családból senki sem lesz beteg, mert itt legfeljebb a halálba tudnak átsegíteni.
Röhejesen sok pénzt fizettünk be én és szüleim, de betegek alig voltunk, hála Istennek. Nem tudom, nem értem, hova folyik szét az a rengeteg pénz? Miért kell minden apróságra drága gyógyszereket felírni? Miért vásárolhatja meg az öregasszony egy személyben kedvezményesen a fél falunak a gyógyszert? Miért található rengeteg feleslegesen felíratott gyógyszer a kukában?

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2010.03.16. 11:44:27

Csak az egészségügy céltudatos tönkrevágásáért, 10 ezer év szigorított fegyházat kellene kiosztani. Radikális változás kell, nincs mese.

majomkutya 2010.03.16. 11:47:36

Mi kell még ahhoz, hogy egyeseknek kiosszanak minimum 10 éveket minimum gondatlanságból elkövetett többrendbeli emberölésekért? Hmmm????

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.03.16. 11:52:11

Amúgy tényleg nem értem.

Tegyük fel, egy meeting keretében felmerül a nagy ötlet:
-Lajos, zárjuk be az OPNI-t.
-Okés, zárjuk. De mi legyen a bent fekvő betegekkel, és az ottani orvoscsapattal?
-Szórjuk szét őket.
-Jó lesz így a betegnek és az orvosoknak?
-Passz.
-És mi lesz a járóbetegekkel? Ők honnan fogják tudni, hogy az OPNI helyett melyik kórházba kell menniük? Fogalmunk sincs? Na jó, majd lesz valami, zárjuk be az OPNI-t ....

f.m.j. 2010.03.16. 11:54:48

Istenem, két kicsi lány...

Valandil 2010.03.16. 11:55:53

"Remélem egyszer kiderül, hogy kinek és miért fájt ennyire az OPNI, és a hazai pszichiátria." - kis naiv. Akinek a tüdőszanatórium is. Megmondta hordágy ágnes: túl értékesek ezek a telkek, hogy gyógyítási célra használják. Bár tudtommal az OPNI telke adomány útján került az államhoz, és _csak_ pszichiátriai gyógyítási célra. Ha másra használják, visszaszáll az adományozó leszármazottaira. Persze itthon az állam a törvényesség látszatára is szarik...

kuki123 2010.03.16. 12:00:02

Csipőprotézis-várólista.
Átlag 316 nap. Legrosszabb Szombathely 1183 nappal.

nagyapámnak 2-ős műtétje volt vagy jó 12 éve már akkor is nehéz volt összehozni...apám járta ki neki egy csomó pénzbe időbe került....de megérte 11 évet élt még vele

annyira fájt már neki hogy csak feküdni bírt a helyi orvosok csak tologották az ügyet
a pénz sajnos megoldotta a nyelvüket és az áláírásukat...sajnálatos hogy valószínűleg valaki más ezért hátrányt szenvedett...mondjuk akkor még nem voltak ekkora várólisták de akkor is vagy 2-3 hónap volt már

kuki123 2010.03.16. 12:01:58

Valahogy sejtettem hogy öngyi lett az apa és lemészárolta a családot

így lenne 5-ösöm a lottón

fokabacsi 2010.03.16. 12:06:14

@Valandil: Nincsen pénz az egészségügyre, mert kell a békávé-végbél kielégítésekre, meg a többi 728 esetre a haverok vállalkozásainak. Ha a pénz fel lesz használva gyógyításra, akkor a haverok zsebe nem fog telni! És mivel a párt mindig előbbre való mindennél ezért leszarjuk , mi lesz az országgal !

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.03.16. 12:06:24

Evek ota mondom, hogy aki allami vagyont herdal, aki milliardokat lop vagy juttat magankezbe nemi baksis fejeben, az tomeggyilkos. Tevolegesen, mert tetteinek kozvetlen kovetkezmenyei vannak, amikkel tisztaban is van. Ezert eszerint is kezelendo. Lehet demagognak hazudni a lampavasazast, attol meg nagyon is jogos es megalapozott. A tema ragozasa es szajbaragasa azt hiszem csak azok szamara szukseges, akiknek meg mindig nem sikerult kikukkantani a burokbol, amelybe szulettek, es amiben tespedten eldegelnek.

doberman 2010.03.16. 12:09:39

Most majd meg fogják szigorítani a motorosfűrész-tartás szabályait!

Csak az tarthat otthon motorosfűrészt, aki azt megelőzően legalább 3 évig tagja volt a Texas Chainsaw motorosfűrész klubnak.

doberman 2010.03.16. 12:11:32

És a távolban felsír egy motorosfűrész....

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.03.16. 12:14:22

Komolyan mondom , én rájuk szavaztam ,de ez? Ez borzasztó!És tényleg az az ember érzése,hogyha kevesebbet lopnának sokkal jobb lenne itt.Szeritem ma Magyarországon sok olyan ember van aki keres 1 milliót egy évben.Ezek itt fejenként több tízmilliót nyúlnak le.Az ami nekik egy új autó vagy egy nyaraló,az több tucat ember éves fizetése.Dehát nekünk a válság jutott és nincs pénz semmire.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.03.16. 12:15:11

@zero:
És egy ilyen jellegű beszélgetés szerintem naponta elhangozhatott 2006 júniusától minden egyes minisztériumban. Az országon a legjobban a koncepciótlanság, a tehetségtelenség és a hozzá nem értés látszik, még ők indítanak így kormányoztok ti honlapot?? Röhejes.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.03.16. 12:15:24

@doberman: Nem vagy normális baszod.Ha nem ilyen hír lenne akkor lenne egy szmájli.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.16. 12:16:01

@f.m.j.:

Bizony, ha nyilvános lenne a nevük, már lehetne is őket Cüncikézni, meg Bözsikézni. Zero nem hagyná ki.

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.03.16. 12:17:12

@El Topo (Sgt. Elias): Egyszer mar kozoltem, hogy egy cinikus fereg vagy. Megerositve. Koszi.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.03.16. 12:20:26

@DexterMorgan78/Séfbácsi: Na pont ez az.Amire én is rájöttem nulla szakértelem.Majd lesz egy kis nadrágszíjhúzogatás(nektek,nem nekünk) és majd minden jó lesz.
Annak idején egy vicclapban: Népünk!Dobjátok össze az adósságunkat és boldogan élünk amíg meg nem haltok. Atyáitok.
Atyáink!Ha hagytatok volna nekünk valamit,akkor lenne mit összedobni. Népetek.

Vámos Sándor · http://passport.blog.hu/ 2010.03.16. 12:21:51

nem lehet a Szcientológia "egyháznak" köze a dologhoz? A vén fasz xenu-bolond naggyon szerette a zárt intézeteket - elkerülni. Talán megoldást jelentene ezeknek az agyilag roggyantaknak az "egyházas" c-vitamin túladagolás...
Csak az a két kiskölyköt sajnálom, de nagyon..

arlequin 2010.03.16. 12:25:33

@koborló: nem teszek különbséget gyerek/felnőtt vonalon. mi vihette az apát ilyenre?! inkább ez a kérdés szerintem. borzalmas az egész. ahogy zero mondta: iszonyat. az, maga az iszonyat.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.03.16. 12:25:44

@zero: Attól tartok ,ez a beszélgetés véget ért ott,hogy:"Okés,zárjuk."

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.16. 12:27:12

@Meleardil Eressea Iluvadan: @Tigeri:

Na mi van?:)

Egyébként meg ha az OPNI teljes pompájában ragyogna a hazai közegészségügy egén, akkor a láncfűrészes apuka vagy bent lett volna, vagy nem, a család vagy megúszta volna, vagy nem. A pszichiátriai kezelés ugyanis rengeteg dolgot takarhat, onnantól, hogy az embernek néh a Prozac-ot írnak fel, odáig, hogy lekötözve fekszik a rácsos ágyban a zárt osztályon.
Az egészségügy idáig jutása pedig éppen olyan sikertörténet, mint magyarországon bármi más.

Vámos Sándor · http://passport.blog.hu/ 2010.03.16. 12:32:08

@arlequin: az anyának azért lett volna lehetősége felmérni a helyzetet / lelépni, stb.. Az ilyen agy-roggyanásnak jellemzően vannak előjelei, és építészként talán választhatott volna külön utat. A kölyköknek nincs választási / mérlegelési lehetőségük.

dianafan9 (törölt) 2010.03.16. 12:34:30

Az egészségügy kiba rossz helyzetben van, de ezért most spec. szerintem pont nem az a felelős. mondjuk zeronak ebből a szempontból mindegy.
Kérdés, ha kiderül, hogy nem az apa volt, akkor lesz update, vagy mi?!

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.16. 12:37:16

@f.m.j.:

Nekem úgy tűnik, mintha még ott lenne, bár nem sok kétségem van a sorsa felől. Vagy parancsnak szántad?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.03.16. 12:37:55

@dianafan9: Persze Zero már csak ilyen.Mindegy mi van,csak lehessen a kormányt szidni nem igaz?
prtscr

f.m.j. 2010.03.16. 12:38:25

@El Topo (Sgt. Elias):

öncenzúra volt, te nagyon intelligens

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.16. 12:40:22

@f.m.j.:

Tehát jelezni akartad, hogy valami nagyon dulvát akartál nekem mondani, csak nem mondtad, mert te ilyen finom vagy, és öncenzuráztad magad?:) Látod, ez (is) a ti bajotok.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.16. 12:41:33

@Tigeri: Sosem tudod, mikor, milyen célom van egy kommenttel.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.03.16. 12:43:56

@El Topo (Sgt. Elias): Hát,ha idegesíteni akarod az embereket akkor néha jól sikerül.De nem baj.én egy év alatt megnáczultam ezen a blogon.Hátha neked is sikerül.:))

f.m.j. 2010.03.16. 12:44:43

@El Topo (Sgt. Elias):

nem tudod abbahagyni, ugye? nem érzed hol a határ, igaz? ez meg a ti bajotok
akármit is írsz, vagy mondasz, csak egy önelégült faszkalap maradsz, csodák nincsenek

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.03.16. 12:49:24

Es ismet felragyog a dicsfeny Topolino feje korul! Ismet biznyitotta egy ordenare erzeketlen taplosag beirasaval, mecsoda magassagokban is lebeg folottunk erkolcsileg es szellemileg.

Ez a leny engem taszit. Fogalmam sincs, milyen ember, de a szemelyisegenek az a resze, ami itt megnyilatkozik, kivetelesen undorito. Ugy vagyok vele, mint a csigaval, amire veletlenul raleptem. Elont a szanalom, rettenetesen sajnalom, es hiaba van buntudatom, nem tudok segiteni rajta. Raadasul duplan vagyok buntudatos, mert amikor lekapargatom a talpamrol a nyulos nyakos maradvanyait, nem a szanalom az, amit leginkabb erzek, hanem undor. Ugyanezt a buntudatos viszolygast erzem, valahanyszor a mindent bemocskolo, mindenrol fanyalgo, nagykepuen cinikus beszolasait olvasom. Tizbol egy, amiknek melye is van, a tobbinek csak buze.

Homeoffice 2010.03.16. 12:49:29

Mélységesen megvetem azokat, akik poénokat faragnak két kisleány halálából..
Legyen bármilyen vallású, népcsoportú.
Ők nem tehetnek semmiről..

f.m.j. 2010.03.16. 12:52:25

@Meleardil Eressea Iluvadan:
@Gunther:

köszönöm a megerősítést, bár magamtól is ugyanerre jutottam :)

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.16. 12:55:24

eheh :)
mikor tegnap megláttam, mondom magamban tuti fent lesz mint romákos gyilkolásosság...aztán ez a verzió értelemszerűen stornó.
de amint látom, csak ki lehetett belőle hozni valamit: opmibezárós fletós csont :)

én amúgy még azt is belefoglaltam volna, hogy a brutális megszorítások miatt nem ért ki időben a mentőszolgálat

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.16. 12:55:54

"Érdekes részletek derülnek ki a minisztersége alatt bezárt Országos Pszichiátriai és Neurológiai Intézetről (OPNI) is. Hetekkel a 2006-os parlamenti választások előtt rosszul lett Bella István költő, Molnár lányának apósa. A miniszter személyesen kérte meg Nagy Zoltánt, az OPNI főigazgatóját, hogy vizsgálja meg a költőt. Szomorú a diagnózis, gyógyíthatatlan daganat. Gyors, életmentő műtétet hajtottak végre az Amerikai úti agysebészeten, az OPNI-ban pedig külön szobát biztosítottak neki.

"Egyedül volt a szobában, felesége maradni akart mellette, nem lehetett. Majd kora reggel kiszállt az ágyból, de rögtön elesett. Koponyaűri vérzés." Molnár felrója, hogy amikor a feleség külön nővért kért a haldokló mellé, azt mondták, "ezres lenne alkalmanként, zsebbe". A költő a kórházban halt meg néhány hét múlva. "Emléktáblája ne az OPNI falán legyen" - írja a politikus indulatosan. Az OPNI-t megszüntették, ám Molnár Lajos ezért sem vállalja a személyes felelősséget, s könyvében tagadja, hogy köze lenne a döntéshez."

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.03.16. 12:58:00

@.Pierre Bezuhov.: Jaja ez az lásd itt:@Tigeri: Ez a náczi brigád már csak ilyen.

epres négercsók 2010.03.16. 13:00:41

A poszttal teljes mértékben egyet értek, de azért egy aprócska megjegyzésem lenne.
Rengeteg olyan látens pszichiátriai beteg van az országban, a világon, aki szép, rendezett családi életet él, nem utal rá semmi, hogy valami veszélyes lelki defektusa lenne - egészen addig, amíg egy este a "hangok" azt nem mondják neki, hogy fogd a baltát, és mészárold le a szüleidet/szomszédaidat, vagy csak az első veled szembejövőt az utcán. Sajnos vannak ilyenek is.
És az ilyen eseteket az sem fogja kivédeni, ha tíz OPNI működik az országban...
De még egyszer mondom, egyebekben teljesen egyet értek, a felismert esetek miatt óriási hiba volt bezárni...

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.03.16. 13:02:34

@epres négercsók: Igazad van...a lappangok ellen nem ved. Am a cikkben elohozott esetekben az orjongok MAR kezeles allatt altak. Van, aki evek ota.

DArchAngel 2010.03.16. 13:02:43

@Gunther: Igen, egyetértek.
Az egészségügy pedig az elkövető személyétől függetlenül szarban van.
Kettőkor lesz rendőrségi sajtótájékoztató az esetről, akkor okosabbak (?) leszünk.

molaris 2010.03.16. 13:03:38

@.Pierre Bezuhov.:
Te, Te nagyon hülye, nem érted, hogy egy teljesen tönkre vágott eü., felér egy tömeggyilkossággal?
Megcsináltátok. Most titeket csináljon meg a börtönben egy századnyi kancigány, szép sorban!!!!!!!!!

fokabacsi 2010.03.16. 13:06:58

@epres négercsók:"" De még egyszer mondom, egyebekben teljesen egyet értek, a felismert esetek miatt óriási hiba volt bezárni..."" Vajon kiknek a zsebéből hiányzik az O.P.N.I. épület eladási ára?? Kiknek fűződik érdeke, felügyelő úr, hogy el legyen adva lóhalálában ?

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.03.16. 13:07:22

Lehet, hogy nem fog sikerülni a legendagyártás Molnár Lajos esetében? Ballib sajtó, tessék belehúzni. Bokrosnál sem végeztek 100%.os munkát

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.16. 13:07:34

@molaris: kár koptatni a billentyűzetet. szegény liberálisokat bánccsák a gonosznáczik, emellett nem lehet szó nélkül elmenni. ha éppen 2 kislány halálán kell "poénkodni", annyi baj legyen...

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.16. 13:08:30

@molaris

ó, dehogynem, értem én. nyilvánvaló, hogy a gonoszkormány előtt nem voltak ilyen esetek...

epres négercsók 2010.03.16. 13:09:50

@Meleardil Eressea Iluvadan: Tudom, azért is nem írtam olyat, hogy ez a család még menthető lett volna. Iszonyatos.
@fokabacsi: Az erre vonatkozó elméleteket majd felállítják itt a tisztelt olvtársak :) Én csak megjegyeztem, hogy vannak olyan esetek is, amiken az OPNI sem segítene, ettől függetlenül (a többség miatt) súlyos hiba volt bezárni.

epres négercsók 2010.03.16. 13:12:53

@epres négercsók: Izé, mármint, azért nem írtam erről a családról. Na. Mert ha apu tényleg pszichiátriai kezelés alatt állt, akkor rá nyilván nem vonatkozik az állításom.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.16. 13:13:19

@Seduxen:

hát, brühühü, de komolyan :''(
el is felejtettem pl mekkora empátia volt a részetekről a faluszéli vadászatokhoz kapcsolódó posztokban

"2 kislány halálán kell "poénkodni", "

szarházikám (eme hangnemet az ordenáré mocskolódásodnak tudd be), Te keversz a tükörképeddel. még te/to oktatsz/tok emberiességből...megaLOL

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.03.16. 13:15:30

@epres négercsók: Ertettem elsore is, meg ha le is irtad. :)
Amikor ezen a blogon valakinek szovegertesi gondjai tamadnak, az tobbnyire szandekos.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.16. 13:15:55

@.Pierre Bezuhov.: "te/to " - ejnye az a fránya hejjesírás, ugye te fasz?

"én amúgy még azt is belefoglaltam volna, hogy a brutális megszorítások miatt nem ért ki időben a mentőszolgálat" - na akkor ki az érzéketlenebb kettőnk közül te szardarab?

Homeoffice 2010.03.16. 13:17:03

@.Pierre Bezuhov.:

Bezu... Szerintem Te keversz valakivel....

Kenguru 2010.03.16. 13:17:29

zero:
"Remélem soha sem kerülök várólistára, de ha évi 1 millió forintot fizetünk be a munkahelyemmel együtt a TB kasszába, és azt mondanák, hogy csak 1 év múlva tudnak csak megműteni "finanszírozási problémák" miatt, én biztos ráborítanám valakire az íróasztalt."

Pedig sajna a vilag sok reszen ez van.
Amig ennyi ember fizet jarulekot ANNYI ember elltasa utan, ez igy fog mukodni, sot.

f.m.j. 2010.03.16. 13:19:53

@Seduxen: most komolyan válaszra méltatod ezt a szellemes embert?

élias elment, jött bezuhovics, ugyanazzal az érvrendszerrel, kaján cinizmussal, éljen, éljen, mi meg mindig ugyanúgy benyaljuk :)

Kenguru 2010.03.16. 13:20:11

@Őrnagy Őrnagy: hat nem eppen.
Molnar Lajos konyvet olvasva sokkal rosszab kepem van a szocikrol minte eddig, pedig az se volt epp hizelgo.

Ennyi ostoba, korrupt, gyava, alkapmatlan, aljas faszfejet mint ami a MSZP vezteseben van, meg nem latott ez az orszag. A Gyurcsany meg a Draskovics pedig olyan kartekony figurak, akiket soha nem lenne szoabad tobbe semmilyen allami dolog kozelebe engendi.

reKorrekt 2010.03.16. 13:21:44

@.Pierre Bezuhov.: áruld már el hogy mi a kurvaanyádért jársz ide bazmeg? Merthogy a poszthoz soha nem szólsz hozzá, de a kommenteket azt kurvára tudod fikázni; azokat is úgy hogy soha nem a véleményed, javaslatod írod le, hanem a másik kákáján próbálsz mindenáron csomót találni.

sorokinV 2010.03.16. 13:22:10

@zero:

Mivel 400-an kevesebben halnak meg az utakon, ezért cirka 300-al még mindig beljebb vagyunk, mint a patássátán idejében!
Vedd ezt figyelembe, kérlek, mielőtt nekiállsz lázítani a népet a progresszió ellen! Ráadásul a szívbetegségben elhunytak és a kezeletlen őrültek által lemészároltak ügye magánügy, mert nem tartják fel a forgalmat, mint a patássátán által az utakon megöltek, akik miatt folyamatosan helyszínelni kellett a sátán idejében!

Kápis?

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.03.16. 13:22:26

@Kenguru: Hmm csak abból gondoltam ,hogy a rokonok ,akiknek a Kende Péter ,Debreczeni,,Gurcsány ,Horn Gyufa , Berecz könyvek soroznak a polcain (más nem is), rohantak megvenni.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.16. 13:23:38

@f.m.j.: igazad van.

elnézést is kérek, de ezt az ordenáré suttyót nem bírtam szó nélkül hagyni. érdekes különben, hogy mennyire be tud sértődni "eme hangnemet az ordenáré mocskolódásodnak tudd be" ha a szottyadt deviáns pártját szapuljuk UGYANOLYAN szófordulattal, amit ő szokott használni a jobbik relációjában.

Ja, te genetikai hulladék, erre már nem kell válaszolnod!

Kenguru 2010.03.16. 13:23:52

@laspalmas: Molnar Lajos (ezen eset kapcsan) is azt hozza fel az OPNI ellen, hogy egy csomo vizsgalati lehetseguk nem volt meg helyben, igy pl az emlitet rokonat is oda-vissza kellett szallitgatni korhazak kozt.

A masik erve az volt, hogy a "modern nyugaton" mar nincsenek ilyan "tebolydak", a pszhiatria betegek nagy reszet ambulasn uton, gyogyszerekkel kezelnik, ahhoz nem kell korhaz.

Sajna a haladar ertemiseg tipikus hibaja, hogy jobban tudja mi van Amszterdamban meg Parizsban, mint Mateszalkan.
Itt is ez az eset all fonnt.

Amugy sajna igaz, hogy hiaba lenne tiz OPNI, az ilyen orulteket nem nagyon lehet kiszurni.

A muskátlis 2010.03.16. 13:24:41

@El Topo (Sgt. Elias): néha úgy tűnik neked sem. Mintha direkt csinálnád... Lehet ez a cikk pont neked és rólad szól?

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.16. 13:27:07

@A muskátlis:

Én mindig tudom.
Nekem? Rólam? Amennyiben?

Taktikai Atompingvin 2010.03.16. 13:28:04

@Seduxen: @reKorrekt: Gyerekek. ne anyázzunk, próbáljunk meg értelmesen kezdeni valamit az ipsével...
@.Pierre Bezuhov.: "ó, dehogynem, értem én. nyilvánvaló, hogy a gonoszkormány előtt nem voltak ilyen esetek..."
Na akkor kezdjük mondjuk itt: Gyilkosságok mindig is voltak, de akkor is előrelépés a gyilkosságok felszámolásában, hogy bünteti a törvény. Mint ahogy az is hogy a közveszélyes alakokat bezárják a gyogyóba.
Engem meg nem tudsz megfogni a faluszéli hasonlattal, mert már az elején kinyilvánítottam, hogy nem lövünk söréttel cigányra.

minimalista 2010.03.16. 13:28:47

@Kenguru:
"Pedig sajna a vilag sok reszen ez van."

Bizony, sajnos ez nem tipikusan magyar jelenség:
hvg.hu/panorama/20100307_korhaz_botrany_halott_hanyagsag_angia

De arra emlékszem, hogy 10-15 éve, általános iskolás koromban is az a hír járta még, hogy a magyar egészségügyi ellátás a "fejlett" világban is irigylésre méltó színvonalú és ellően fejlett.
Azóta nincs orvos, se ápoló, nincs szabad ágy és lassan kórház sincs, pénz meg végképp. Pedig egy ilyen apró országban, ilyen jó színvonalú orvosképzés mellett elég megoldhatónak tűnik egy hatékony és emberbarát egészségügyi rendszer felállítása.

Csakhogy...
Meg hát...
No és az adófizetők...

A muskátlis 2010.03.16. 13:29:39

@El Topo (Sgt. Elias): figyu. Ne nekem válaszolj mert az nagyon kevés. Erre reagálj te kis tündér: @Meleardil Eressea Iluvadan: mert az embernek nagyon igaza van. Eddig azt láttam, hogy mindenkinek visszaszólsz, De erre a kommentre mintha süket lennél...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.16. 13:29:49

@Taktikai Atompingvin: javaslom, hogy olvass vissza az előzményekig!

nagyon_buta 2010.03.16. 13:30:11

@zero: Nem hiszem, hogy volt ilyen beszélgetés, először arra gondoltam, hogy valaki szólt, hogy kellene neki a hely, de laspalmas után már csak az jut az eszembe, hogy kicsinyes, személyes bosszú- "Majd Én megmutatom nektek, bezárom az egészet, köcsögök" volt a megszüntetés oka.
Mindenki más lesz@rva. De szeretném ha Molnár úr bevallaná miért tette .....

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.16. 13:32:53

@A muskátlis:

Erre mit válaszoljak? Ez egy feltételezésekre épülő undorkodás. semmilyen értelemben nem releváns. Egyetlen tényállítása sincs, az érzéseiről beszél, az meg engem -bevallom- nem izgat.

eszkep 2010.03.16. 13:34:19

@.Pierre Bezuhov.: Te vagy az ékes bizonyítéka annak a ténynek, hogy a maradék ballib. szvazó, annyira retardált, hogy egyszerűen addig nem jut el agyilag, hogy FELFOGJA, MI A PROBLÉMA. Így nem is várhatunk el tőletek semmiféle konstruktív megnyilvánulást.

f.m.j. 2010.03.16. 13:34:48

@nagyon_buta:

én nem mertem leírni, (noha gondoltam rá, de miért kötődik valaki ennyire a lánya apósához? mintha ez is beteges lenne egy kicsit:)) hogy személyes bosszúról van szó, annyira röhejes, de az emberi léleknél egyszerűbb és bonyolultabb nincs a világon...
sokkal inkább, vagy emellett, irdatlan mennyiségű pénzről is szó lehetett, és Molnár összekötötte a kellemest a hasznossal :)) vagyis inkább :(:(:((

arlequin 2010.03.16. 13:35:39

és igen? hány halott kell? lehetőleg minél több.

halottainkból élünk, a kifolyt vérből
epéből nyákból, a tenyésző penészből
ritka szemfedél ez, mi kevesnek adatik
miközben megcsúfolják, az égbe magasztalik
rongyos ruhája foltos, s csupa lik
vakok nem látják szétsugárzó szemét
tömjént, jóillatot kiárasztó kezét
csak a sebet nézik, a terjengő fekélyt
balga értelmüknek talajt adó sekélyt...

Kenguru 2010.03.16. 13:36:39

@Őrnagy Őrnagy: Hat csaldoni fognak. Az egeszsegugyi refromot(hivjuk igy) nem a nacifidesz akadalyozta meg(ellenzekbol, nyilvan), hanem az MSZP es a vegen a biztositok akik kihatraltak mogule.

persze eleve veszett ugy volt, az alapok tisztazasa nelkul, egy "oszodi" miniszterelnokkel, 1400 millirados megszoritas arnyekaban, a rendszerbol penzt kiveve, az MSZP akanamunkaja mellett(!) ezzel probalkozni.

eszkep 2010.03.16. 13:38:41

Az OPNI bezárása az egyik legérthetetlenebb pontja az "Egészségügyi reformnak" csúfolt elmebajból. Ugyanúgy nem értem az indítékot, mint pl. a volumenkorlát esetében: központilag akarják megmondani, emnnyi beteget lehet meggyógyítani az országban??? Tudtommal azt kellene kezelni, aki beteg, és nem azt, aki sorra kerül...
Csípőprotézisre 1 évet várni (vagy mégtöbbet)??? Kollégám apja műtétig alig tudot megmozdulni, nemhogy esetleg dolgozni... Vagy szürkehályoggal várakozni??? Köszi, igazán kedves...

A muskátlis 2010.03.16. 13:39:19

@El Topo (Sgt. Elias): ezzel csak az a baj, hogy téged tényleg nem érdekel mások érzelmei, ezért vagy képes néha olyan dolgokat beszólni, amit ott, és akkor erkölcsileg nem lehet. És lehet más a véleményed , hiszen JOGOD van hozzá, csak hát az empátia... Néha kussolhatnál! De ezeket a dolgokat megtanulni nem lehet... Szép napot!

Jim Raynor 2010.03.16. 13:39:54

az OPNI bezárásának hátrányait seemi sem demonstrálja jobban, mint hogy ez a két degenerált elmebeteg (bezuhov és el topo) szabadon garázdálkodhat.

Kenguru 2010.03.16. 13:44:02

@minimalista:
Az egeszseugy sokat fejlodott az elmult husz evben, de sokkal-sokkal dragabb is lett.
Ez az orszag meg oregebb ES betegebb is lett.
Kevesebbet kene lopni, es az allamnak tobbet kene adni erre a celre, mas celok rovasara persze.

De aki teheti annak is tobbet kene fizetnie kiegeszito biztositas formajaban pl, amibol az ilyen varoslistas eseteket lehetne megoldani magankorhazban vegyes(allami-magan) finanszirozaban.

Csak ehhez le kene szamolni a szocialista egyenlosdi szellemevel.

Es ez nem szegeny-gazdak kerdes. Aki egy eletpalyan keresztul havi nehany ezret felrerak es befektet, idoskorara egesz szep magankasszaja jon ossze.
Aki meg elbassza plazmaTV-re, es cigira az meg ugy jart.

Az allam a alapellatas kereteben nem fog soha varolista nelkul mindkei azonnal ellatni.
Ehhez minimum utol kene ernunk norvegiat GDP-ben.

arlequin 2010.03.16. 13:45:16

@Jim Raynor: nem értek egyet. a nyugati pszichiátria valójában nagyon kevés esetben tud maradandó gyógyulást felmutatni. a degenerált elmebeteg legjobb gyógyhelye a kolostor, napi munkával, meditációval, kemény fegyelemmel. nem lehet folyamatosan bedrogoztatni a diliseket se...
bezu pedig olyan aranyosan tehetségtelen. topo pedig olyan kis tip-top materialista tényértelmű és ebből kifolyólag erkölcsileg aljas geci (és ez nem feltétlenül gonosz, hanem szívében vak). és ez így van rendjén.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.16. 13:45:59

@A muskátlis:

Látod, ezt megint a távolból saccolod be, el is találtad. A szarva közt a tőgyit.
Bizony rengeteg ember van, akinek az érzelmei érdekelnek. Természetesen nem szerethetek mindenkit, mert akkor én lennék a megváltó, attól meg baromi messze vagyok.
Vannak, akikkel együtt nevetek itt a neten, és vannak, akiken nevetek.
Ezen a blogon utóbbiak vannak túlsúlyban. El mondjam miért, vagy megvan?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.16. 13:49:08

@arlequin: "a degenerált elmebeteg legjobb gyógyhelye a kolostor" - tapasztalat? :))))

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.16. 13:50:09

@arlequin:

Neked is jószándékkal mondom: ne akarjál levenni a neten keresztül! Az önhittség bűnébe esel.

Jim Raynor 2010.03.16. 13:50:35

@arlequin:

én azért jobban örülnék, ha ezek ketten egy gumiszobában üldögélnének üveges tekintettel, a nyálukat csorgatva.....

blur7 2010.03.16. 13:51:29

Néhány éve történt egy hasonló eset, talán valahol Kecskemét környékén. Akkor azt mondták a pszicháterek, hogy kiterjesztett öngyilkosság. Ott a férfi ölte meg a családját (a kutyájukkal együtt). Nekem az az eset ugrott be a hír hallatán. Kíváncsi vagyok, itt mire jutnak a szakértők.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.16. 13:51:53

@El Topo (Sgt. Elias): nem akarok csatlakozni a csaholókhoz, ezért - amolyan hetitetves színvonalon - jácccukeeeel:

én: Kedves El Topo! A tényői brutális gyilkossággal kapcsolatban tett megjegyzése ("Bizony, ha nyilvános lenne a nevük, már lehetne is őket Cüncikézni, meg Bözsikézni. Zero nem hagyná ki. ") Ön szerint túlment -e azon a "bizonyos" határon?
Te: Igen/Nem! (megfelelő aláhúzandó)
én: Köszönöm az interjút!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.16. 13:52:59

@El Topo (Sgt. Elias): "Az önhittség bűnébe esel." - nem akarván kötözködni, de "Vannak, akikkel együtt nevetek itt a neten, és vannak, akiken nevetek.
Ezen a blogon utóbbiak vannak túlsúlyban."

itt nem érzel apró ellentmondást?

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.16. 13:53:02

@Jim Raynor:

Azt elhiszem. Nagyobb biztonságban éreznéd magad? Esetleg simán csak bezárnál bárkit, akinek a véleménye nem smakkol neked?
Akarsz beszélni róla?

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.16. 13:54:59

@Sedukám

a mentős beköpésem éppenséggel zero-nak szólt, aki emberek halálát használja fel az agitprp munkájára és az itt jelenlévő birkák orális fixációjára. azt, hogy Te ezt poénnak veszed, vagyis akarod láttatni fanjaid körében az a Te dolgod. Te senkiházi!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.16. 13:55:22

@El Topo (Sgt. Elias): Azt én honnan tudjam? Csak megkérdeztelek. Köszönöm a választ!

Homeoffice 2010.03.16. 13:55:24

@El Topo (Sgt. Elias):

Ha jól sejtem, most tesztelsz minket, ostoba érzelemlényeket, akik eme borzalmas eseményt nem képesek feldolgozni, hanem vélt, vagy valós bűnbakokat keresünk?

arlequin 2010.03.16. 13:55:33

@Seduxen: az ;-)
@El Topo (Sgt. Elias): lehet igazad van.
de az önhittség bizonyosan ott van, amikor érdekalapon válogatunk emberek között, hogy kinek az érzelmei érdekelnek. (merthogy az ember általában egy önző állat) mert bizony a többi ember is 'tényszerűen' megtapasztalja saját érzelmeit, ahogyan te is. nincs ebben semmi gond. emígy viszont gondolatmeneted nem nevezhető se egységesnek, se érthetőnek. nézd, én bírom a fejedet. én is jókat röhögök rajtad. kezdhetsz 'érvelni'. ;-)))
@Jim Raynor: én nem.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.16. 13:56:00

@Seduxen:

Miért lenne ez ellentmondás? Tény, hogy gyakran érzem magam itt és még néhány más blogon is master of puppets-nek, de ilyenkor szépen meg is dorgálom magam mindig.:)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.16. 13:57:04

@.Pierre Bezuhov.: "agitprp" segítek: AGITROP. ne legyél ideges, az nem vezet sehova. kár lenne egy ilyen tehetséges gyerekért. még a végén érted is 20 perc alatt ér ki a mentő, azbasznabe...

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.16. 13:57:54

@Gunther:

Téged például szinte bizonyosan. Te voltál az első, aki kikészült a "poénkodásomon", jól emlékszem? Pedig nem poénkodtam.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.16. 13:58:54

@El Topo (Sgt. Elias): értelek. csak gondoltam felhívom a figyelmedet, hogy a "ne akarjál neten levenni" és az "önhittség bűnébe esel" ténymegállapítás esetleg üti egymást. De oda se neki, biztos túl sokat vagyok összezárva az Arlequin nevű bohócivadékkal, és ez ártott meg :))))

arlequin 2010.03.16. 13:59:53

@El Topo (Sgt. Elias): az igazi méreg lassan öl. az igazi mester nem bábjátékos. az igazi poénon egész életedben nevetsz.

eszkep 2010.03.16. 13:59:58

@El Topo (Sgt. Elias): Eléggé bináris logikád van, olyan MSZP-s...
Azért annak megvan a móda, hogy valakit kényszergyógykezelésre kényszerítsenek. Nem "pofára" megy... Az OPNI-ban viszont biztos joban ki tudnák szűrni ezeket a betegeket, mint aki orvosról-orvosra jár, közben meg még fegyverviselési engedélyt is kap.

Jim Raynor 2010.03.16. 14:01:41

@El Topo (Sgt. Elias):

ohó, ügyes próbálkozás, de nem fog bejönni. igen jókat tudok vitázni olyanokkal, akikkel nem vagyok egy véleményen, bezárni meg pláne nem akarom őket.

de amit ti ketten műveltek, az már kicsit sok. de hiába mondom, úgyse nézel magadba. teszel egy real alpári megjegyzést, és csodálkozol, hogy mindenki elküld az anyádba. elárulom: nem bennünk van a hiba.

Azt meg pláne nem csodálom, hogy elvált tőled a feleséged, te öntelt fasz.

Homeoffice 2010.03.16. 14:01:48

@El Topo (Sgt. Elias):

Hmm...
A kikészüléstől még nagyon messze voltam. Szerencsére, vagy inkább sajnos. (Túl edzett vagyok már az ilyen hírekhez.. (sajnos))

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.03.16. 14:03:35

@.Pierre Bezuhov.:

Örülök hogy ismét megragadtad a lényeget ...

arlequin 2010.03.16. 14:03:39

@Seduxen: összezárva? kifelé a fejemből! már megint minek vettelek be?!

arlequin 2010.03.16. 14:07:27

@El Topo (Sgt. Elias): az nem az anyád volt, hanem a lányod te szenilis fasz...
az pedig, hogy minden szabad, nem azt jelenti, hogy egyben hasznos is.
soha nem fogod tudni átadni, mert a 'neten keresztül veszed le' az embereket ;-)))
és lehet, hogy emiatt nem fogod tudni beteljesíteni. akkor mi van? 'én' szóltam.

arlequin 2010.03.16. 14:08:23

@zero: bocs az OFFokért zerON

tkgabor 2010.03.16. 14:09:23

A szcientológusok eléggé heppik voltak a bezáráskor...

Marcellusca 2010.03.16. 14:11:56

Már megint el vagytok foglalva ezzel a Toplákkal.
Miért??????
És ma még Bezu is hülyébb az átlagnál.

derelyegrádi szellem 2010.03.16. 14:15:04

@Seduxen:

Nana, csak nem durváskodunk? :-)

@zero:

Most őszintén, mit vártál? Az Eü-t a szadesz irányította ("rendbe tesszük az egészségügyet", Molnár betonkezű Lajos, hordágy Ági, biztos emlékszel), az meg Bezunak olyan, mintha maguk az Apostolok intézték volna, tehát szuperfasza. Az, hogy a valós kép nem ezt mutatja (hanem az ellenkezőjét, mint minden amihez ezek eddig hozzányúltak), az mikor és mennyiben zavart eddig egy ballibet is? Őszintén....

Port Kennedy(Australia) 2010.03.16. 14:15:13

@El Topo (Sgt. Elias):" Bizony, ha nyilvános lenne a nevük, már lehetne is őket Cüncikézni, meg Bözsikézni. Zero nem hagyná ki. "
Uram ön ilyen és hasonló megjegyzéseket szokott tenni.Nem tudom egyáltalán ismeri azt a szót hogy szégyen? Milyen az ön lelke?Tud ön civilizált emberek társaságában kellemesen beszélgetni? Hogy írhat le ilyet védtelen gyerekek kiirtása után? Kérem önt gondolkodjon el ,remélem rá fog jönni hogy milyen rosszul közelíti meg ezt a dolgot.

Bannolt Topo 2010.03.16. 14:15:22

Sajnálom, fiúk, lányok.
A szabadsajtó élharcosa nem örül, ha veletek beszélgetek. Csókolom anyátokat!:)

arlequin 2010.03.16. 14:18:58

@Bannolt Topo: sokat OFFoltál azért. szerintem ;-)
hűha! nem vagyok se fiú, se lány. namostakkó' mivan? velem má' szóba se állasz?!

derelyegrádi szellem 2010.03.16. 14:22:15

@El Topo (Sgt. Elias):

Ha a bannoltatás volt, akkor célhoz értél. :-)

Homeoffice 2010.03.16. 14:22:45

@derelyegrádi szellem:

Sedu Lovag, az Blog Öntörvényű védelmezője fegyvert rántva védi a közerkölcsöket!
Emiatt néha Ő is bűnbe esik:)))
Mehet gyónni:))))

arlequin 2010.03.16. 14:29:43

@derelyegrádi szellem: szerintem nem egy hüjegyerek ez a topo. lehet tőle tanulni. de lehet ezzel a meglátásommal egyedül maradtam. pedig voltak igenis érdekes meglátásai.
@Gunther: az örök klasszikus: "ki kardot ránt, gyónás által vész..."

Marcellusca 2010.03.16. 14:36:17

@arlequin: Ja, ja. Valamilyen szinten nem hülye, csak a megnyilvánulásai azok.

derelyegrádi szellem 2010.03.16. 14:38:22

@arlequin:

Nem állítottam ilyet.
Nekem ilyen meg se fordult a fejemben, de mindenki ott tanul ahol akar.
Nó szóismételj, mert hitelteleníti a mondanivalód /ha már tanulni arasz! :-)/

Engem nem zavart itt ez a topo, másokat igen. Őket egyébként okkal irritálta.

De ez Zero blogja, így ő dönti el, én meg tudomásulveszem.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.16. 14:43:13

@arlequin: na liberalizálódjunk, ha kérhetem :))))

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.16. 14:50:59

@El Topo (Sgt. Elias):

Én szívesen leszednélek élőben, de sajna abban bizonyos vagyok, hogy ott észre sem vennélek, miként bezu-t sem.
Igen nagy rá az esély, hogy csendben elsunnyognál az ilyen közegben a fal mentén, és nem mernéd szemtől szemben ezt a stílust és modort megengedni senkivel szemben.

Pedig én úgy gondolom, hogy a neten annyit engedjen meg magának az ember, amit realban is megenged magának, amiért realban is kimer ugyanilyen vehemenciával állni, amikor tudja, hogy az aljassága akár fizikai megtorlást is vonhat maga után.

Szerinted, melyik típus vagy, a netvigéc, vagy az ember?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.16. 14:53:16

@derelyegrádi szellem: freud-i elszólás volt... de lehet, hogy megteccett az a tartalmas multikulti életmód, amit a liberalizmus élharcosaként a szadesz képvisel :))) fenébe az ilyen maradi dolgokkal, mint feleség, család, gyerek. merjünk buz... ööö, akarom mondani: nagyok lenni :)))

arlequin 2010.03.16. 14:54:21

OFF
www.hirszerzo.hu/cikk.miert_szavaznak_a_jobbikra.143558.html
egész értelmes kis elemzés a maga nemében
ON

@derelyegrádi szellem: igen, igen. igen. ó igen, igen ;-)))
@Seduxen: feloldozlak fiam. a krumpliorr a bohócpálca és a sipka nevében. ámen!

Homeoffice 2010.03.16. 14:55:13

@Seduxen:
ÁÁÁÁ
Már megint ez az általánosítás:)
A liberálisok nem mind melegek, hanem szabadgondolkozók és elfogadók...
Simán liberálisok azok akik elfogadják a másságot, közben tisztes életet élnek.:)
HUH
Prt. Scr!!!!!

f.m.j. 2010.03.16. 14:55:21

index.hu/bulvar/2010/03/16/az_apa_kaszabolta_le_a_csaladjat/

kezelték... nem tudom melyik a nyugtatlanítóbb
milyen kezelés az, amelyik ennyire hatékony? félek ezen az OPNI se segített volna :(:(

arlequin 2010.03.16. 14:56:19

index.hu/bulvar/2010/03/16/az_apa_kaszabolta_le_a_csaladjat/

megvannak az első eredmények...
"A férfi a nyomozás állása szerint hipochonder volt, halálos betegséget képzelt be magának, és ezért mély depresszióba süllyedt. Az utóbbi 1,5-2 hónapban, pszichiátriai kezelésre járt."

ez akár azt is jelentheti, hogy a pszichiátriai kezelés rontott az állapotán...
és persze, hogy az ember nem oly jókedvű télen...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.16. 14:56:50

@arlequin: köszönöm nagytiszteletű szentatyám :)))

@Gunther: avagy nem minden buzi szadeszes, de minden szadeszes buzi? vagy megint félreértettem valamit... :)))

arlequin 2010.03.16. 14:57:41

@f.m.j.: beelőztél. brühühü ;-((( ráadásul ugyanarra jutottál. hát ember vagy-e te?

f.m.j. 2010.03.16. 14:58:48

csak engem zavar, hogy az index a "bulvár" címkével látja el az ilyen tragédiákat?

(topóka, lehet nevetni a szentimentalizmuson)

arlequin 2010.03.16. 14:59:29

@Seduxen: a perselypénzt ne feledd... ;-)))

Homeoffice 2010.03.16. 15:00:10

@f.m.j.: @arlequin:

Sajnálatos esemény...:(
Csak bezu ne kezdjen el "Naugyézni"

@Seduxen:
Nemnem! Nem minden szadeszes meleg:))) Túl egyszerüen látod a világot:))) Megint gyónni kell..
A Sörök istene Hív!

reKorrekt 2010.03.16. 15:01:38

@arlequin: Ha nem ellenőrzötten szedte a gyógyszerét, akkor nem hasonlítható össze az általa kapott kezelés egy opnissal. Ettől függetlenül úgy gondolom hogy egy jó orvos rájött volna hogy ezt az embert nem szabad a társadalomba kiengedni. De még ha rá is jött, hová küldte volna?

f.m.j. 2010.03.16. 15:01:46

@arlequin: hát ja :)
és mint két hasonló korú kislány anyukája, csak rájuk tudok gondolni, így ismeretlenül is... nincsenek szavak

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.16. 15:03:04

@Gunther: értettem Tuck barát! :)))

@arlequin: persze, még mit nem. enyveskezű csuhásoknak nem adunk dellát :)))) Isten fizesse meg! (=vatikáni valutában)

Doña ¡Cara(mba)! 2010.03.16. 15:11:58

@A muskátlis: Jónak tűnik a meglátásod. És érdekes: az empátia hiánya skizoid vonás:(

Lone Wolf 2010.03.16. 15:19:53

@arlequin:
-"Az igazi mester nem bábjátékos."

Nem-e? Az elméd zsinórjait tartja kézben észrevétlenül. Időnként úgy, hogy irányítja a gondolataidat, időnként úgy, hogy irányítja a mentalitásod fejlődését. Időnként úgy, hogy >nevetve elgondolkodtat.< Időnként úgy, hogy látszólag beléd rúg megaláz, nyilvánvalóvá teszi hibáid, hogy magadba szállj

De, mint igazi mester, érted, és nem magáért teszi. Tanít vele, és nem kényszerít a tanulságok, levonást, az útválasztást rád hagyva, de a választható utakat meghatározva, lehetőleg kizárva a hibásat. ;)

Valandil 2010.03.16. 15:24:09

@arlequin: Ezt ambulánsan nem lehet (jól) kezelni. Láttam már bekattant , amúgy okos, kedves embert - beutalták pár hétre egy erre szakosodott gyógyintézménybe.
Befekvős ágya meg nincs a kórházaknak ilyen célra jelenleg.

Doña ¡Cara(mba)! 2010.03.16. 15:43:53

@arlequin: Már rég meg akartalak kérdezni: mi érdekel Toplákunkban? Én is kíváncsi vagyok, majd minden ember érdekel, de az önteltséget hamar megunom. Valaki azt higgye komolyan magáról, hogy ő a Master of Puppets, hát ez enyhén nézve is a helyzetet: megalománia. Ha normális, éplelkű valaki, ilyet még akkor se ír le, ha komolyan így gondolja. Bár itt ugyebár van egy kis törés a logikámban: ha normális, eleve ilyet nem is gondol magáról. (Sorry, ebben akkor tévedtem. - mármint a normális állapotában).
Nyilván mivel provokál, sokan ugrunk rá, és ezt ő Master of Puppet-ságnak nevezi - isten báránykája:) - , holott egyszerűen nem bírja megkülönböztetni, hogy a fal jön neki, vagy ő megy a fejjel a falnak.
A szigorú érzelemmentesség nagyon rossz előjel. Ki lehet vele húzni 90 évet is, de meg is zakkanhat valami. Ember ezt sohase tudhatja:(
Egy parányi lépés, hogy négyevangélistának tartsa magát egyszemélyben. Esetleg szentháromságnak. Vagy Andrzej Wajdának.
Na ne, még a végén "leveszem" ezt a toplákot a netről;-DDDDDD
Pedig olyan röhej egy pofa. Tényleg. Master of Puppets:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Nem semmi. Bezárva egy magányos szobában még vajon minek vélheti magát? És aki idejár röhögni, hát annak akkor ez itt a "szellemi maszturbálása", mert másképp nem jut jóhoz, még egy kukkolósra se mer elmenni, vagy az még a normalitás határán mozogna, de ő azt már rég átlépte? Ki tudhatja, mi van ténylegesen szegénykével:(
De valami kattogás áthallatszik a neten is az ürge fejéből - az írásmodorából - , de lehet csak a klaviatúrát csattogtatja...
Na jól van Bolond, elvégre minden érdekes ezen a földön. Még egy magát Master of Puppets-nak hívő pupák is.

bi2025 · http://civilkurazsi.blog.hu/ 2010.03.16. 16:02:43

@arlequin:

Nem egyszerű ez. A fékeket itt is kivették, és mostanság olyanok is rohangálnak az utcán, akik min. orvosi kezelésre szorulnának, ha nem is folyamatos kórházi ellátásra.

Unokahúgom végzős a Pázmány P. egyetemen, pszichológia. Gyakorlaton volt megyei súlyponti kórházban. Gyerekekkel szeretne foglalkozni, ezért gyerekosztályra osztották be. Mármost az egyáltalán nem elhanyagolható ágyszám csökkentésnek köszönhetően, gyakorlatilag a valamilyen pszichés problémával küzdő gyerek egy szobában van a tüdőgyulladásossal, vagy frissen műtöttel, cukorbeteg. stb. Épen csak, a fertőző betegekkel nem kerül egy szobába. Tehát a körülmények finoman szólva nem túl rózsásak. Ezek a viszonyok mindenkire egyaránt rossz hatással vannak.

Felnőtt ellátásnál, pl., egy-két kategória meg lett változtatva. Azaz, akit eddig bent kellett fogni, hogy lássák, hogy biztosan beveszi a gyógyszert, gyakorlatilag ma, szabadon mászkál.

Ilyen tragédiákra a közeljövőben folyamatosan lehet számítani. A kérdés csak az, hány olyan áldozat lesz, aki így vagy úgy, de maga is sérült lesz, ne adj Isten, végleg múlt időbe kerül, még idő előtt.

Ami Magyarországom egészségügyi reformnak indult, nem más, mint az egészségügy tudatos szétverése.

Bocs, hogy neked írtam, de itt is van jó néhány hozzászóló, akik mintha az OPNI-ból szöktek volna ki bezárás után, és most nagyon nem akarnak visszamenni.

Bannolt Topo 2010.03.16. 16:06:09

Ha a nagybácsink, aki egy kicsit szigorú, de azért nem rossz ember szépen elrendezi a folyó ügyeit, és sallangmentesen felköti magát a csűrben, hát az bizony kellemetlen. És ha ugyanez a nagybácsi pár hét múlva, mintha mi sem történt volna beállít a családi szülinapra, örülünk neki persze, de azért a lelkünk mélyén érezzük, hogy valami nem stimmel.
Higgyétek el, én sem szívesen táncolok itt vissza, mint a bazári medve, de erre a bús donnára, aki barna alkonyon mereng a bíbor alkonyon, muszáj kissé visszaintegetnem. Piszok nagyot röhögök rajta, hogy milyen mélyen el tud gondolkozni rajta, hogy vajon micsoda alak lehetek, és ezzel a mélységes elgondolkodással mennyire nem jut semmire.:)
De azért örülök, hogy milyen lelkes rajongók vagytok, valamelyik csöki még a magánéletembe is megpróbált belelátni, hogy miért is tengetem én a napjaimat ilyen bús-egyedül.:)
Kénytelen vagyok megkérni mindenkit, hogyha tényleg szeretne legalább közeli találatot elérni, akkor gyakoroljon még egy cseppet! Majd néha visszanézek, és hideg-meleg módszerrel segítek.:)

arlequin 2010.03.16. 16:07:23

@Lone Wolf: "NINCS IGAZA KEDVES HALANDÓ..."

tehát nem. egy mester szépen elvagdossa azokat a szálakat, de közben megtanít járni is. ugyanis a bábok maguktól semmit nem tudnak csinálni. és nem irányít semmiféle fejlődést, sőt még a fejlődés képzetét is igyekszik kitörölni. egy képzetekkel megterhelt tudat csak gát és akadály. mekkora borzadály a bábunak azt mondani, hogy akkor most kelj fel és járj?!
de ezt itt-és-most hagyjuk. "a szellemi barát arra való, hogy megsértsen"
valamint egy mesternek nincsenek olyan tévképzetei, hogy "itt választható utak vannak kérem". legfeljebb mímeli azt. esetleg úgy tűnik. érted természetesen... érted? ;-))) mert én nem. leülhetek. egyes!

f.m.j. 2010.03.16. 16:08:50

@Doña ¡Cara(mba)!:

mindannyian értékelünk felül, vagy alul valakit :)
és erős függésben vagyunk atekintetben is, hogy minket hogyan értékelnek

egy a lényeg: sokat nem szabad vele törődni, látod árlekín barátunk se mindig éleslátó (most épp ő értékeli felül éliást), te sem (bezuvhoviccsal kapcsolatban), én sem (mert én meg adok a véleményetekre) :)
(remélem nincs harag:))

f.m.j. 2010.03.16. 16:10:56

@f.m.j.: bár én egyiket sem bírom, akármilyen viccesek, meg okosok (???-a jelzőkre vonatkoznak)

arlequin 2010.03.16. 16:22:49

@Doña ¡Cara(mba)!: meglátjuk. mindenesetre rendesen felkapták az agyvizet az emberek. ezen a szinten a net tényleg nem használható.
@bi2025 civilkurazsi.blog.hu/: én kérem hivatásos bolond vagyok. amit írsz, azzal egyetértek. talán csak annyi, hogy valóban 'tudatosan' nem lehet szétverni. sokkal inkább butaság, nyereségvágy, dilettantizmus kell hozzá.
@Bannolt Topo: mi lesz ebből? folytatásos "jóban és rosszban a barátok között"?! esetleg lilaködös alkonyokon át húzódó rémregény? hahaha. várlak szeretettel, hacsak engem is nem bannolnak. ;-)))

bi2025 · http://civilkurazsi.blog.hu/ 2010.03.16. 16:41:16

@arlequin:

Kérlek ne haragudj, hogy szavakon lovagolok!

Mikor kórházi ágyakat csökkentek, meg hozok egy rakás más egyéb szerencsétlen döntést, amit még megspékelek pl, számzáras páncélszekrényekkel, ezt tudatosan lehet csak elkövetni. Felnőtt emberekről van szó! Pappíron!

Egy dilettánst meglehet fékezni, de ha már egyetértésben megy a rombolás, ott nagyon nagy baj van, és főleg szándékos!

Az egészségügyben is voltak olyanok, akik egy darabig mondták, ezt ne mert nagyon nagy baj lesz. Senkit nem érdekelt véleményük, egyszerűen kitették őket, hangjukat nem hallathatták. BKV-nál is voltak páran akik jelezték baj van. Demszky és társai simán megszabadult tőlük.

jágör68 2010.03.16. 16:46:28

Már leírtam itt is egypárszor:
vegyük mondjuk a 60 milliós Egyesült Királyság egészségügyi költségvetését- nézzük a 2009-est:
www.ukpublicspending.co.uk/uk_health_care_budget_2009_1.html
ott van a Health Care sorban 110,2 milliárd font. Szorozzuk be 300- zal= 33.000 milliárd FORINT.
Na akkor lássuk az itthonit:
www.parlament.hu/irom38/06571/adatok/reszletes.pdf
Most nem kerestem meg, de kb 740 milliárd Ft körül van- a gyógyszerkassza nélkül
Akkor állítsuk fel az aránypárt:
Egyesült Királyság 60 millió lakosra: 33.000 milliárd Ft (és náluk is vannak ám gondok!)- ja és ez csak az állami egészségügy, ott lehet még a magán, ami kb ugyanekkora összeg lehet- tehát összesen kb 60.000 milliárd FORINT
Magyarország 10 millió lakosra: 740 milliárd+ kb 300 milliárd gyógyszerkassza
És ugye magyarázni sem kell, hogy az eszközeink, gyógyszereink nagyrészét mi is nyugatról vesszük, nyugati bérekért előállítva- tehát a reálértékben mért különbség még ennél is sokkal súlyosabb!!!
És persze mindehhez hozzájön a kb 8-10 szeres fizetéskülönbség miatt a szakemberhiány, elvándorlás. Plusz a dolgozók erkölcsi megbecsülésének hiánya.
Ugye majd jönnek a milliós hálapénzekről meg a 70 milliárdos adózatlan jövedelmekről szóló beírások is.. No annak a 90%-a kb az orvosok 2%-ának zsebébe megy.
És ezzel a 70 milliárddal- ha igaz is- még mindig csak 1.200 milliárd Ft- nál járunk, anélkül, hogy tisztességesen meg lenne fizetve, becsülve minden dolgozó.
Mert mondok vmit: egy 35 éves brit szakorvos nem ám az itthon megszólt- "főorvos úr A6-ossal, BMW- v el, Mercedesszel stb jár", hanem Bentleyvel, Porschéval, Jaguarral.
Na kb ennyi. Miközben a miniszter és a kormány úgy tesz, mintha minden a legnagyobb rendben lenne, ahogy a dolgozókat is belekényszerítik ebbe a virtuális valóságba.

arlequin 2010.03.16. 16:54:26

@bi2025 civilkurazsi.blog.hu/: egyszerűen nem érdekli őket. mondom egyetértek veled, de ezek a döntéshozók annyira sötétek, hogy csak na, lásd még demszky...
@jágör68: ebben az országban csak az nem kap elég pénzt, akinek kellene. csak azt nem becsülik meg, akit kellene. lásd még a pedagógusok és a katonák helyzetét...

jágör68 2010.03.16. 17:00:20

@arlequin: Nem elsősorban a fizetés a gond- bár nyilván az is,
de poszt lezárásban említett 1 millió Ft TB- befizetés- mondjuk egy pár napos, súlyos polytraumás, intenzív osztályos kezelés alatt a semmivé válna.
Egy koszorúér stentelés 1.200.000 Ft
Egy csipőprotézis: kb 400.000 Ft
Úgyhogy ezért van a közös kockázatvállalás a közös kassza: nem sokan tudnának kicsengetni a fenti ősszegeket- még ha dolgoztak is egy életen át!!!

arlequin 2010.03.16. 17:06:57

@jágör68: ez rendben van, de könyörgöm a tb-ből annyi pénzt szivattyúztak ki, hogy 3x fel lehetne építeni az országot belőle... a pénzarányokat pedig elég jól ismerem, mert rákényszerültem. azt pedig nem taglalom hogy mi megy az egészségügyben jelenleg. hosszú lenne itt elregélni a kötelező magánosítástól elkezdve a pontrendszeren át a privatizált osztályokig. és mégis leginkább odafenn van elfaragva. (majdnem orvos lett belőlem, még felnőtt fejjel is kacérkodtam a diplomaszerzéssel, de közben találkoztam mással; így csak az asszony az...)

Doña ¡Cara(mba)! 2010.03.16. 17:21:51

@f.m.j.: Igazad van. Csak nálad például soha nem tapasztaltam olyan jelet, hogy azt képzelted volna magadról, érted van a blog, a poszt, a világ, te mozgatod az univerzumot. És még hány kommentelőnél nem tapasztaltem semmi effélét!
Azt sem tapasztaltam nálad - és sok más kommentelőnél - érdekes módom, hogy röhögni járnál ide és majd mindenkit hülyének, nálad fényévnyivel ostobábbnak tartanál.
De tévedhetek, és ha így történik, elnézést szoktam kérni.
Tévedhetek Topo esetében is nem kicsit, hanem nagyot, csak éppen van abban valami furcsa, hogy folyton kénytelen idejárni. Ezen elgondolkodtam, hiszen gyakorlatilag ez a közösség nem fogadta be. És nekem nagyon úgy tűnik, nem a közösség hibája.
Na, egye kutya a toplák ügyet, felőlem itt dekkolhat még vagy ezer esztendeig.
Én meg merengek búsan barna balkonon a nyári alkonyon. Hogy a világ őrültek ketrece lett, és bennünket is bezártak velük együtt a Föld nevű ketrecbe.

tudi 2010.03.16. 17:24:43

Olvastam ezt az esetet , hát én is ledöbbentem.
Egyszer valahol olvastam, hogy fletó egyik "érdeme" az, hogy alatta legalább pluszban volt az eü kassza, igen ám, de jó szokás szerint elkezdtek azonnal jutalmakat osztogatni, meg pénz kivonni, mert ugye van itten pénz.

fokabacsi 2010.03.16. 17:27:03

@jágör68:"" ott van a Health Care sorban 110,2 milliárd font. Szorozzuk be 300- zal= 33.000 milliárd FORINT."" Ez nem jó, elqrtad a számolást !! 11 x 10 a 10-ik hatványon x 3 a 2ik hatványon =330 x 10 a 12-ik hatványon = 3 300 000 000 000 Huf !!! Tehát háromezer háromszáz milliárd forint !! Papíron nem számoltam utána , de te is nézd át !

jágör68 2010.03.16. 17:38:18

@fokabacsi: Figyelj, ha 110-et bszorzod 300- zal, az nem 33.000?

Taktikai Atompingvin 2010.03.16. 17:42:28

@fokabacsi: "11 x 10 a 10-ik hatványon x 3 a 2ik hatványon =330 x 10 a 12-ik hatványon = 3 300 000 000 000 Huf !!!"
11szer 10 a 10ik hatványon szorozva 3szor 10 a 2ik hatványon az 33 a 12. hatványon vagyis 33000000000000 vagyis 33 ezer milliárd

Hosszúlépés 2010.03.16. 17:45:03

@Taktikai Atompingvin: erre szokta mondani édesapám, hogy ennyi pénz csak a számtanpéldákban van :D

jágör68 2010.03.16. 17:48:12

@Hosszúlépés: Kb Magyaro 1,3 éves teljes GDP- je.

KoboldMatyas 2010.03.16. 17:50:06

@fokabacsi: 33000 Mrd Ft - UK - 60M ember= 550 000 Ft szemelyenkent
Mo: 1200 Mrd Ft - HU - 10 M ember = 120 000 Ft szemelyenkent

ezt irta jagor 68

Hosszúlépés 2010.03.16. 17:53:27

@KoboldMatyas: az az igazság, hogy akármennyi is ez jelenleg, annak, aki befizeti: sok, aki meg használná (beteg, orvos, ápoló), annak kevés.

Kartal (rezervált) 2010.03.16. 17:57:07

Fogy a magyar. Miért nem vállalunk gyereket? Évente egy városnyival vagyunk kevesebben... hát ez így nem csoda. A csoda az lenne, hogy ezek után nem fenyegetne demográfiai meg mindenféle egyéb katasztrófa.

@Doña ¡Cara(mba)!: jajj, miért kell mindig szerencsétlen gyengeelméjűeket bántani? Miért kell egyáltalán hozzájuk szólni? Hadd verje a fejét a gumifalba, minden visszhang nélkül. Előbb-utóbb megunja.

@arlequin: ahha :)

civilkontrol 2010.03.16. 18:16:25

Szeretném látni, ahogy a TV2 és/vagy az RTL klub (melyek egyébként a legkevésbé sem járultak hozzá a legjobb esetben is dilettáns szarok hatalomban tartásához) meghivásának eleget téve Horváth Ágnes és Molnár Lajos befárad a stúdióba, majd ott a fényképekkel fölfegyverkezett riporter egyesével odaadja neki(k) a fényképeket és elmondja, hogy:
Látja?
Ez az ember az ön döntéseinek következményei miatt halt meg!

whitewolf688 2010.03.16. 18:17:01

Az a gond, hogy a következő négy évben kb. semmi nem fog történni az egészségügyet és okatásügyet érintően, mert a kormány keze tele lesz azzal, hogy miként visznek ki minket a szarviharból, amibe az mszp belevitt minket.

Reálisan csak 4-5 év múlva tudunk ezekkel a problémákkal foglalkozni, addig max. tüneti kezelések.

arlequin 2010.03.16. 18:17:43

@Kartal (mindenbe beleszól): pedig gyereket csinálni nem olyan nehéz, sőt némi öröm is kíséri ;-)))
ezt az "ahha:)"-t mire fel kaptam? romlik a renomém? (az valami bútorféle, mint a rökamié?)

Kenguru 2010.03.16. 18:24:06

@jágör68: Na monjuk a azert azt ne felejtsuk el, hogy az brit NHS a vilege egyik legdragabb ES legroszabb egeszsegugyi rendszere.

Amikor a kinnt dogozo magyar anyak inkabb hazajonnek szulni, az azert lejent valamit.

De teny hogy a magyar egeszeugyben keves penz van ES meg lopnak is belole.
Csak az a kedes hogy ha tobb penzt tesznek bele, azt honnan vegyek el?

sztrovacsek 2010.03.16. 18:24:28

Szörnyű ez az egész történet, aki bármilyen "poént" megenged magának az üggyel kapcsolatban, úgy gondolom, hogy saját magát és a "fajtáját" minősíti!

sztrovacsek 2010.03.16. 18:26:28

@Seduxen: Amit keresel azaz AGITPROP!
:-)))

picur3ka 2010.03.16. 18:27:52

Csak azert, hogy kepben legyunk, evente 1500-2000 ember fagy halalra MO-on. Tegnap irtajazujsag, europai felmeres. Ok ezen aggodnak.

jágör68 2010.03.16. 18:27:55

@Kenguru:
na azért nem csak amiatt jönnek haza a kint dolgozó anyák..
Hanem mert
a) még hálapénzzel is olcsóbb itthon )és soknak csak ez számít)
b) odakint feketén dolgoznak
c) vagy nagyon keveset keresnek hozzá
d) tudják, hogy nálunk a szakmberek nemcsak a leleteket, hanem a beteget kezelik:D

sztrovacsek 2010.03.16. 18:30:07

Zero!
Ha már leírtad, 1 milla, akkor nem a topmanegger kategóriában dolgozol a multinál? :-)

Kenguru 2010.03.16. 18:32:06

"c) vagy nagyon keveset keresnek hozzá"

Az allami egeszsegugrol beszeltem.
A magan az mas teszta.

Mondjuk a szuleszet ott extra nyomas alatt van a sok bevandorlo anya miatt, de akkor is az egy nagyon problemas rendszer.

Vannak siekersebb modellek is, pl a kanadai.

De ugy ennyi adofizeto, ennyi jarulekabol nalunk nagyon sok ember ellatasat kell fizetni.

doberman 2010.03.16. 18:36:56

Mi a fasz van, hogy ma nem volt házkutatás vagy őrizetbe vétel????

Itt valami készül... :-)

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.16. 18:37:15

@sztrovacsek: szegény sedu ezt is beszopt ma, mint oly sok mást.
----

utánanéztem ennek a fasszopónak, aki osztotta az észt empátia meg "viccelődés halálon" témában, hogy mit is alkotott a tantárszentgyötgyi topik első pár hsz-ban. idézem, sorban az első hsz-től:

" Hogy a lényegi dologra reagáljak: miért a C.S.I - Miami első évados plakátját raktátok be??? Tim Speedle asszem a 2 évadban "lelte halálát" :))) "

"jaaaj, bocs, kevertem egy mááásik sorozattal, ott halt meg. Ebben neeeeem.... :))))"

"akkó' nézzé Szomszédokat bazze :))) NETBohóc :)))) "

Na, ehhez kell pofa és arra jó vastagbőr, Te senkiházi.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.03.16. 18:39:09

@sztrovacsek:

nem ...a cég és az én TB befizetésem összesen 1 millió / év .
számolgass

picur3ka 2010.03.16. 18:39:48

@jágör68:

90-es evek adatat idezed es elfeleded, hogy ez font, nem forint. Mult ev 120 milliard angol font. Es szar. a mutetre varakozas igen hosszu.

A szuleszettel kulonben semmi gond nincs, aki hazajon szulni, annak mas oka lehet.

Hosszúlépés 2010.03.16. 18:45:30

@picur3ka/beleallos kampany: a hazai szülés oka lehet például, hogy az anya a saját nyelvén kérhet/kaphat segítséget. Nem utolsó szempont. Nekem pl. érettségi előtt megvolt a nyelvvizsgám (valós nyelvtudással), de ha szülnék, lehet csak a káromkodások jutnának eszembe.

arlequin 2010.03.16. 19:01:57

@picur3ka/beleallos kampany: ráadásul a kinti szüléshez befigyel még egy brit állampolgárság is a kis jövevénynek.

picur3ka 2010.03.16. 19:09:40

@Hosszúlépés: @arlequin: Pontosan. Es/vagy nincs egeszsegbiztositas.

Kartal (rezervált) 2010.03.16. 19:14:51

@arlequin: megértettem valamit. figyellek ám :P :D

Jim Raynor 2010.03.16. 19:22:21

@.Pierre Bezuhov.:

kemény vagy, mint a gecisbugyi, olvasni viszont nem tudsz.

Sedux nem a halálon viccelődött, hanem a poszthoz kirakott CSI-os képen, mely kép szintén nem a halálon tréfálkozott, hanem Mohácsi Vikikén, amiben semmi kivetnivaló nincs.

te kis penis sinister infortunatus.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.16. 19:25:35

@Jim Raynor: rögtön gondoltam, h aktiválódik a csordaszellem :)

csupán ennyit emelek ki neked - ha felfogod, felfogod, ha nem, akkor nem kell csalódnom :)

" Hogy a lényegi dologra reagáljak..."

derelyegrádi szellem 2010.03.16. 19:32:40

@.Pierre Bezuhov.:

Elírtad bazmeg. Te ezt így szoktad: senkyházy :-)

Tudod, a TGM től tanultad, emlékszel, annak idején (mielőtt megint kommunista lett, bár ettől simán maradhatott volna, a többeik is azok, csak most Brook Brothers öltönyben) ő volt a pártfilozófusotok....

Doña ¡Cara(mba)! 2010.03.16. 19:40:12

@Kartal (mindenbe beleszól): Igazad van, nehezen tanulok a hibáimból:) Mindig belefutok az ügyeletes Szarházyba.

Jim Raynor 2010.03.16. 19:40:30

@.Pierre Bezuhov.:

lol, elmehetnél mszp szóvivőnek, olyan mesterien mosod össze a szezont a fazonnal.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.16. 19:41:24

@derelyegrádi szellem: eh, derelye :(
őszinte leszek hozzád: egy jogászhoz képest jobb replikákat várnék tőled - függetlenül attól, hogy itten cseverészünk. szomorú vagyok.... :'(

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.16. 19:41:48

@Jim Raynor: jajj, hagyjad mááá, ettől a szarzsáktól ez is szép teljesítmény :)) biztos fél délután a korábbi postokat túrta a kis turha, hátha valami frappánssal tud visszavágni :)))

ne erőlködj, te genetikai hulladék, nem megy ez neked...

a szerencsétlen nem jön rá, hogy ugyanabban a stílusban próbál baszkódni, amit számonkér. de a kis kancsó valamiért nagyon szívébe zárt, biztos "bejövök neki", a kis liberális lelke biztos ehhez szokott, hogy így kell egy azonos neműnek "udvarolni" :)))

arlequin 2010.03.16. 19:50:57

@Kartal (mindenbe beleszól): a figyelem mindig jó. kivéve, ha a rosszra irányul. ebben a gazemberek profik. de hogy megértettél-e volna valamit, nos azt én nem tudom eldönteni. figyellek ám... ;-)))

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.16. 19:54:01

@Seduxen:
a buzizás mindig jó joker lap, mi? :) főleg ezen a blogon...

amúgy érdekelt volna az egyébként 2 perc alatt kikeresett idézetkhez történ fantasztikus magyarázatod, Te ,gyászos empátihuszár :)
érvelj, Sedu! hadd roskadjak össze frenetikus szellemed súlyától ;))

derelyegrádi szellem 2010.03.16. 19:59:19

@.Pierre Bezuhov.:

Ne szomorkodj bezu, nemsokára jön a Sándor, József és Benedek majd zsákban hoznak neked is :-)

"egy jogászhoz képest jobb replikákat várnék tőled"

Magyarul ezt nem így mondjuk. Ezt tudtad?

"BB mellé? én, simán :D"

Ezt elhiszem, de ez úgy szokott lenni ott, hogy egy férfi egy nő, és hát.. na de úgyis tudod...Gabica...:-)

arlequin 2010.03.16. 20:05:05

@derelyegrádi szellem:
riposztkirály. ellencsapás. csuklóválasz. csípőlövés. viszontköpet. kölcsönpofon. pfejj... ;-)))

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.16. 20:05:41

srácok!
azért csak ti vagytok a VB mainstream zümmögő! kapjátok már össze magatokat! buzizás 1x, max 2x elmegy de ismételten....ez tök gáz, harmatgyenge. Hol van a kreativitás? bögrézés, komcsizás, bérbloggerkedés sötöbö..??? : - |

derelyegrádi szellem 2010.03.16. 20:13:56

@.Pierre Bezuhov.:

ezt a "tök gáz" dumát szerintem ne.

Ez már csak Bivalybasznádon megy el, de a "laza dumáról" alkotott tévképzet alól nekik is csak a tartós elszigeteltség ad feloldozást...:-)

Marcellusca 2010.03.16. 20:15:48

@.Pierre Bezuhov.: Mondom mi van.
Ma - valahogy - te sem vagy a toppon. :)

Marcellusca 2010.03.16. 20:21:04

@arlequin: Na, azt meghagyom Bezunak! :)
Biztos jól egymásra találnának. :D

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.16. 20:23:43

@Marcellusca - nem kell Cavinton!: jogos. ez a Sedu ma nagyon felhúzott a szarrágásával... öregszem :(

LACEK 2010.03.16. 20:23:49

Ezek a számok önmagukért beszélnek. Megcsinálták, belehúztak, igen-igen. Basszák meg magukat. Elvonások mindenhol évek óta, nincs pénz az egészségügyben, az oktatásban, az önkormányzatoknál, az ország nem fejlődött semmit, az adók az egekben, a hiteleket meg orrba szájba veszik/vették fel. Mégis, hova a picsába tüntették azt a rengeteg milliárdot ?

LACEK 2010.03.16. 20:30:13

@.Pierre Bezuhov.: 4+6+2 VS 16+24+25
tudsz számolni,vagy segítsek ?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.16. 20:53:20

@.Pierre Bezuhov.: mivel kapcsolatban érveljek, te nyomorult? ha nem tudsz különbséget tenni a két eset között, akkor kár koptatni a billentyűzetet...

szarrágni te jársz ide, te szerencsétlen. és lefekvés előtt egy gigamuhahaha, csak neked - mielőtt betakargat Lajcsi, Karesz, vagy Kovácspisti:

"a buzizás mindig jó joker lap, mi? " - te ugyanez vagy, csak pepitában. de észre sem veszed, mert:
1: ennyire sötét vagy
2: ennyire aberrált vagy, hogy ezt élvezed

elhiszem, hogy kurva szar érzés, hogy az istenített "eszméid" végre az azokat megillető helyre kerülnek a történelem szemétdombján, de nem tudok mást mondani: bele kell törődni, épp elég ideig mérgezte az országot a "liberalizmusnak" nevezett métely, nem fog hiányozni...

@Marcellusca - nem kell Cavinton!: hagyjad, azóta ilyen, amióta a "nagymocis" pompomlyány banánolódott...

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.16. 21:07:14

@Seduxen:

a Hisztikriszti adjon rád "magunkfajta " pecsétet, züm-züm!

Taktikai Atompingvin 2010.03.16. 21:18:54

@Seduxen: Hát Te ilyenkor még mindig itt? Nem a családoddal kellene foglalkoznod?
Akkor mér Bezut "baszogatod"? :-)))))
De komolyan. most ér ez ennyit?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.16. 21:22:06

@.Pierre Bezuhov.: ejnye, megint a hangok zümmögnek a fejedben? biztos agyadra ment a náczizás.

"Hisztikriszti"- phejj, ez valami mélyen megbúvó aberrációs lehet nálad - visszatérő eposzi jelző - szerintem sürgősen keress fel vagy egy pszichiátert, vagy egy kancsót, és tedd a dolgod :)

Horizont 2010.03.16. 21:27:48

A poszthoz szólnék, mert látom voltak itt villongások.:))
Az igaz mind amit Zero leírt, de....
Ha nem zár be az OPNI ilyen iszonyatos tragédiák akkor is előfordulhatnak. A '60-as években is volt ilyen az utcánkban, ugyanilyen eset, a családapa kiirtotta a családját a 2.emeleten és aztán megölte magát is. Ez a mostani hipochonder volt ezzel kezelték és depresszióba esett. Borzalmas, milyen mértékű bekattanás kell egy ilyenhez!
Az Eü helyzete tényleg tragikus amit lehetett mindent tönkretettek. De az is lehet, hogy van az egészségügyben pénz csak rosszul osztanak, szoroznak. Mindent forintosítottak, hiába emberekről, emberi életekről van szó. Ezért volt az, hogy ott állt üresen az ultrahangkészülék és nem vizsgáltak vele, mert abban a hónapban nem kaptak több pénzt érte.És 2 hónap az előjegyzés arra is! Gyógyszerfogyasztásban rekordokat döntögetünk, mert az embereknek ha bajuk van csak gyógyszerben tudnak gondolkozni.Megelőzés, egészséges életvitel sehol. Szűrés, megelőzés, felvilágosítás sincs az is igaz. Én már 37 éve dolgozom fizetek TB-t rendesen és nem tudom de tán ha 4-szer voltam táppénzen. És hányan vannak akik "kiíratják " magukat még most is.Tehát minden igaz, szar minden de azért az emberek se szentek. Mondjuk aki kitalálta a várólistát, megnézném ha odakerülne és szürke hályog műtétre 850 napot kéne várnia helyeselné-e akkor is az ötletét? Sajnos már úgy működik ha beteg vagy és ki tudod fizetni akkor elmégy a magánrendelésre.Ha nem akkor a háziorvoshoz és onnan a jó isten és a szerencse segít csak rajtad! (tisztelet a kevés kivételnek persze)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.16. 21:33:16

@Taktikai Atompingvin: igazad van, nem ér ennyit. de a gyerek, meg a z asszony alszik, a meccs meg nem köt le.

ellenben ez a félidióta szórakoztat. vagy a bor teszi? fene se tudja :)

Horizont 2010.03.16. 21:38:49

@Seduxen:
Képzeld mennyivel rosszabb felállás lenne, ha a meccs lekötne (de nagyon) és se a gyerek se a z asszony nem aludna:DDDD

Lone Wolf 2010.03.16. 21:50:53

@arlequin:

-""itt választható utak vannak kérem". legfeljebb mímeli azt. esetleg úgy tűnik. érted természetesen... érted? ;-))) mert én nem. leülhetek. egyes!"

Tul, képpen egy út sincs. Vagy éppen végtelen sok van... Vagy éppen mindenkinek megvan a sajátja. És a mester dolga az, hogy erre ráterelje az illetőt. De akár azt is mondhatnám, hogy Út ugyan nincsen, de útirányok vannak. (talán ez a legjobb megfogalmazás) És azt kell segíteni eldönteni, hogy melyik irányba is menjen a tanítvány. ;) Visszatérve a postod elejére; A szálak elvagdosása... Rendben, szükséges! De mit csinálsz akkor amikor a másikat valaki már dróton rángatja? Akkor bizony, muszáj átvenned a bábjátékos szerepét. Legalább is eleinte. Mert amíg ez nincs meg, esélyed sincs rá hogy bármit is kezd az illetővel!

Amit viszont az átlagbirkává züllesztett ember gondolkodásáról mondasz, az tökéletesen igaz.

(a többieknek) Igen, jól gyanítjátok. Mi itt most a manipuláció VS tanítás művészetéről vitázunk arról, amit az ilyen-olyan szélsőséges szervezetek, meg a szekták, és vallások használnak. PL; A scientológusok, vagy a hitgyüli. Meg az MSZP, SZDSZ. VAGY és most jön a feketeleves a jobbik. Mert ők bizony manipulálnak, beetetnek ugyanúgy, ugyanazzal a módszerrel ahogy a szekták is. testvériség barátság igazság szeretet ja! Az a jobbik esetében nem, van helyette viszont idegengyűlölet. Meg a többi szarság aztán jön az, hogy ha hozzánk akartok tartozni, ha azt akarjátok hogy eljöjjön a kánaán, akkor azt kell hogy csináljátok amit mondunk. Úgy kell gondolkoznotok ahogy mi mondjuk, és az egyetlen igazság a miénk. Aki máshogy mer gondolkozni, mint mi, az hazug, becstelen és a gonosz szolgája... BLABLABLA.

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2010.03.16. 21:58:25

Esti órákban egy apa tett bejelentést Csákvárról azzal kapcsolatban, hogy 17 éves fia tör-zúz a lakásban. A helyszínre kiment a csákvári körzeti megbízott, aki a helyszínre hívta az ügyeletes orvost, aki a székesfehérvári kórház pszichiátriájára utalta a személyt. Kiderült, korábban már kezelték az osztályon.

A fiatalembert a mentők vitték kórházba rendőri kísérettel.

www.police.hu/friss/fej20100316_02.html

Nah?

f.m.j. 2010.03.16. 22:20:49

@volánrulz: dehogy, itt vagyunk mink is :)
(amúgy az egész világ az)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.16. 22:36:19

Óbbbeszép lett az este, ugyan előzetesen nem hittem benne, de az Inter tette a dolgát, jaaajszegééééény dinamo cselszkij :))))

Ééééés, végeeee!! :))))

arlequin 2010.03.16. 22:43:56

@Lone Wolf: elnézést. soha ezt nem fogom még1x leírni. mit csinálok? amikor más rángatja? semmit. egyáltalán semmit. mert könnyű felmentés az, hogy más mozgatja. és nem is akarok bármit sem kezdeni a másikkal. mert mindössze egy tanítvány vagyok. ez már csak ilyen.

p.s.: nekem először magam kell rendbe tegyem. s mivel bolond vagyok, ezért nincs mit rendbe tegyek. valamint, hovatovább, semmiképpen nem érdemes ezekről beszélni/írni. mert az 'kontraproduktív'. ezerrel. jó tanács?

arlequin 2010.03.16. 22:45:00

@volánrulz: nekem már 10x éve beszakadt

Lone Wolf 2010.03.16. 22:58:57

@arlequin:

Tudod mit? Az egész magyarázkodást elcsesztem.

Mondjuk így; Azokat a zsinórokat kell megmozgatni amik,

1, Ráveszik hogy gondolkodni akarjon.
2, Beindítják a gondolkodás folyamatát.
3, Eltávolítják a bábjátékostól. JÓ MESSZIRE!

Ennél világosabban már nem tudom megfogalmazni.
Egyébként gyaníthatóan itt soha nem fogunk egyetérteni. Én, bevallom, eléggé irányításmániás vagyok. Szeretem kézben tartani, megtervezni, végiggondolni a dolgokat, a lehető legnagyobb alapossággal. Ennyi!

arlequin 2010.03.16. 23:06:44

@Lone Wolf: "Szeretem kézben tartani, megtervezni, végiggondolni a dolgokat, a lehető legnagyobb alapossággal."
ezt felejtsd el. a bábosok is így vannak. nem gyanítok semmit és nem is akarok. és ne tervezz, mert azzal a jelen pillanatot ölöd meg. ez tudom bolond beszéd. ennek ellenére jót röhögök. mellesleg a gondolkodás mindig a bábjátékos területe. ennyi? és erre mondtam azt, hogy itt a net kevés. nagyon kevés. már-már emberi... és igen. nem a magyarázkodást cseszted el, hanem alapvetően azt, hogy magyarázkodsz. az már elcseszés. elnézést és jóccakát minden szélsőséges 'gondolkozónak'! na meg a többinek is.

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.03.16. 23:16:08

@volánrulz: "Földi Áron a napokban 786 ajánlószelvényt adott le az egyéni választókerületi bizottságnál, ám ebből „első körben” csak 625-öt fogadott el a testület. Az elutasított 161 cédula közül 130-at azért nyilvánítottak érvénytelennek, mert azokat eltérő írásmóddal, részben olvashatatlanul, illetve más-más tollal töltötték ki...
...az elutasított 130 ajánlószelvénye közül 124-et érvényesnek mondott ki a Pest Megyei Területi Választási Bizottság."

Nahat, mi mindenre nem kepes Sztalin elvtars ovo szelleme! 625+124=749

arlequin 2010.03.16. 23:31:24

@Meleardil Eressea Iluvadan:
éljen dzsugasvili, grúzul - ha jól tudom, de tévedhetek - azt jelenti: zsidófia. ez is nyilván véletlen. éljen a kispap (a szökött szeminarista), akiből a XX. század legnagyobb gyilkosa lett... na már megint véreim ellen dumáltam.

Lone Wolf 2010.03.17. 00:22:54

@arlequin:

-"ezt felejtsd el. a bábosok is így vannak. nem gyanítok semmit és nem is akarok. és ne tervezz, mert azzal a jelen pillanatot ölöd meg."

Itt inkább a sok stratégiai játék gondolkodásomra kifejtett "ártalmáról" van szó. Ebben muszáj. ;) És ugye, egy idő után hozzám nőtt. Kell a rögtönzés, a kreativitás képessége, Nagyon kell. De azt végig is kell tudnod gondolni, ki kell hogy tudd tervelni, és meg kell tudd valósítani. Létezik egy pont, ameddig a kreativitás el tud vinni. Utána, viszont a logika birodalma következik.

Ha az intuíció fejsze, amivel a fát kivágod, akkor a logika a gyalu, amivel meg tudod dolgozni, hogy kész formába öntsed. Mindkettő szükséges, és együtt képez egységes egészet!

Egyébként meg te ott vagy tévedésben hogy azt hiszed, biztosan jó, ha megtanítod az embereket szabadon gondolkodni, és önállónak lenni. Az a fene nagy helyzet, hogy az ember társas lény és a legtöbben bizony ösztönösen igényeljük ezt. Szakítsad csak el attól a csoporttól attól a bábjátékostól ami mellett van, anélkül hogy bármit is adnál neki helyette. anélkül hogy kapna egy új csoportot, egy új társat, mestert, és elveszett lesz! még ha gyámoltalanná nem is válik , de MAGÁNYOS lesz. Az pedig nem jó! Nem ez a természetünk. Pontosabban nem ez a nagy többség természete.

Nehéz kérdés, és nehéz játék ez! Nem biztos hogy az invidiualizmus, és a teljes önállóság a jó válasz. Elméletben persze jól hangzik, és ha szellem, az elme birodalmáról az igazság kereséséről, és megértéséről beszélünk, akkor kell mint egy falat kenyér! Még az érzelmek kizárása, a társasági természetünk megtagadása is! De az a fene nagy helyzet hogy a szívünk megköveteli a társaságot, az emberi érzést. Még azon az áron is hogy bábok, birkák leszünk. Na akkor most melyik a jó? Megtagadni azt, ami emberré tesz? Nade melyik is tesz emberré? A szív, vagy az ész? És melyik is tesz, tehet többé embernél, a nagybetűs EMBERRÉ! Nem a kettő együtt?

Nekem mondjuk egyszerű a válasz. Az vagyok, aki önállónak született, és gondolkodni akar. És most jön a csúcsok csúcsa, a csavar! Szabadulnák tőle, de nem tudok. Nem tudok mert hozzám nőtt, egy velem. És éget mint nessus inge.

Marcellusca 2010.03.17. 08:48:40

Mi van? Sehol senki?

Vagy megint a KBM sz@rakodik?

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.03.17. 09:03:25

Tegnap néztem a HírTV-t, és a híradóban volt egy aranyos kis blokk. Hogy a MCF Roma összefogás és az MDF közösen gyűjti az ajánlószelvényeket. Természetesen mindkét párt tagadja ezt, de volt olyan cigány politikus, aki arc nélkül, hangját eltorzíttatva ezt jelentette ki.
Összenő, ami összetartozik :-D

Marcellusca 2010.03.17. 09:08:30

@Ásómaci: Na, de ennyire, hogy fél kilenc után még mindig az északai az uccsó bejegyzés? :)
Ne termeljük mán enyire azt a GDP-t! :D

picur3ka 2010.03.17. 09:10:43

@Ásómaci:

Ez amolyan, lassuk Uramisten, mire megyunk ketten. Eleg tok mindegy, amugy is csalnak, mint mindenki tudja.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.03.17. 09:14:58

@picur3ka/beleallos kampany: Eszembe jutott Katona Kálmán beszéde a kb 2-3 héttel ezelőtti célpontból:
Dávid Ibolya mindenkivel összeáll, aki pénzt ígér, hogy bejussanak a parlamentbe. Hogy viselhesse a kosztümjeit, és a mentelmi joga megmaradjon :-d
Remélem nem jutnak be. Egyébként meg lehet, hogy úgy gondolják, hogy a miniszterelnöknek nem kell mást csinálnia, mint tudnia kell táncolni. (Lásd Gyurcsány, Mesterházy, valamint Bokros a Frizbi nevű rendkívül színvonalas műsorban.)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.03.17. 09:21:16

@Ásómaci: Itt az OFF

www.mno.hu/portal/701362

ON

Mellesleg, ha jól tudom, ha két párt koalícióban indul a választásokon, akkor a parlamenti küszöb automatikusan 10 %-ra ugrik.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.03.17. 09:22:34

@Ásómaci: Még ez sem semmi.
Bocs, hogy így szétoffolok mindent.

www.mno.hu/portal/701267

ON

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.03.17. 09:37:28

@Ásómaci:
Ha így is van ezzel azért ők is tisztában vannak. Szerintem kidumálják, hogy ez nem is olyan koalíció, csak valami választási együttműködés, meg a politikus nem is szdsz-es, hanem mdf-es ... bla bla bla

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.03.17. 09:40:11

@csabapayne: Jó! Ők dumálhatnak, akkor is törvény van rá!

kuki123 2010.03.17. 09:42:05

@Ásómaci: 1 dolog hogy nagy nehezen összegyűjtötték....de a szavazat az arányokról szól...
ha be is jutnak utoljára jutottak be...na meg ibolykát rabláncon viszik el

azért jól látszik hogy a fénymásolós trükk nem akar összejönni pedig az EP-nél milyen könnyedén szedtek össze 20000 cédulát

derelyegrádi szellem 2010.03.17. 09:47:16

@Ásómaci:

Igen, de ez a szabály csak a közös pártlistákra vonatkozik (pl fidesz-kdnp).

Ezt még kikerülték ibiék azzal, hogy nem közös pártlistát indítottak, hanem csak szadeszeseket a saját listájukon. Eddig 20 év politizálás és néhány év igazságügyminiszterkedés, valamint egy 100 milliókért tanácsokat osztogató politikai tanácsadó segítségével eljutottak (ezt még egy unalmában újságot olvasó trafikos is tudja). Csak azt a szabályt nem vették észre, hogy a Bp-i 32 választókörzetből legalább 14-ben tisztán saját jelöltnek kell indulni, és ebből (nem bármelyik másikból, itt nézték be) legalább 8-ban a kopogtatócédulát össze kell gyűjteni. Ez nincs meg, és egy hete még teljesen reménytelenül álltak, aztán varázsütésre hirtelen vagy 5-6-ban meglett 3 nap alatt. Hogy hogyan az érdekelne, hiszen mostanra gyakorlatilag választónál már nincs elkérhető cédula, csak "gyűjtőknél". Ibiék vélhetőleg bevásároltak. Az eladó a vevő helyzetével tisztában lévén azzal csúnyán vissza is élhetett, szerintem egy klasszikus "uzsorás" szerződés született.

Ha - mint gyanítjuk - az MCF volt az eladó, akkor meg a szükséges ezirányú rutin is megvolt. :-)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.17. 09:57:50

Na mi van szerkesztők: ma senkiről sem derült ki, hogy lopott? :)

Marcellusca 2010.03.17. 10:02:49

@Seduxen: Most gyűjtik az infókat, mert biztos van olyan. :)

Egyébként sikerült kipihenned a tegnapi napot? :D

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2010.03.17. 10:08:14

jah, új poszt? Én már publikáltam :)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.17. 10:08:24

@Marcellusca - nem kell Cavinton!: kipihenni? mit? az üveg bort? vagy mire gondolsz? :)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.03.17. 10:13:48

@derelyegrádi szellem: Tehát megint teljesen törvényszerűen akarják átverni a választópógárokat. Remélem, ez nem sikerül. És azt is remélem, hogy aki odaadta a kopogtatócédulákat, most jót röhög a markában, mert úgyse rájuk szavaz.
El kellene kotródniuk ezeknek a megélhetési politikusoknak (idézet @csabapayne: ) a búsba, hogy maximum a börtönben TV-n nézhessék az ország házát.

arlequin 2010.03.17. 10:23:47

@Lone Wolf: OFF hűdehosszúlett. csak annyit, hogy ehhez nem értek, és kezdj hozzászokni a gondolathoz, hogy egyedül vagy... ON
@Seduxen: szevasz faszista!
@derelyegrádi szellem: miket meg nem tud az ember...

órarugógerincű felpattanó 2010.03.17. 10:25:44

Szerintem nincs ezzel gond, akinek vennie kellett a kopogtatót, az mi alapján számítana szavazatra?

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.03.17. 10:32:52

@Ásómaci:
Egy szebb jövőben az országgyűlésben egy xxl méretű kalitkában kellene végigszenvedniük az üléseket egy két ilyen majomnak. Jó elrettentő példa lenne az akkori honatyáknak is.

Marcellusca 2010.03.17. 10:44:48

@Seduxen: Ne értetlenkeggyé, vaze! :D

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.17. 10:50:07

@Marcellusca - nem kell Cavinton!: most komolyam azt gondolod, hogy az ő "markáns" véleménye engem hangyafaszányit is érdekel? mindenesetre köszönöm kérdésedet, remekül aludtam :)))

arlequin 2010.03.17. 10:54:40

@Seduxen: OFF idefigyelj te málészájú. aki egy levél seduxenre bedob 1 üveg bort, az másnap reggel nem vigyorog itt a vb-n, mint a tejbetök... mONdom én hogy nem vagy tisztába magaddal...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.17. 11:05:48

@arlequin: muhahaha, tegnap max algopyrinre, vagy demalgonra ihattam volna, ugyanis fáj a fogam :)) szolgálati közlemény vége, off üzemmód befejezve.

arlequin 2010.03.17. 11:20:03

@Seduxen: OFFset kukkantsál már rá a nick-edre... demalgON

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.17. 11:22:50

@arlequin: dzsízzissssz. te mit szívsz? :)))

arlequin 2010.03.17. 11:40:26

@Seduxen: jézus? jóbarát. egy levegőt szívok vele ;-)))

Marcellusca 2010.03.17. 11:42:17

@arlequin: És a hangok is megmondták, hogy normális vagy? :DDDD

arlequin 2010.03.17. 11:47:28

@Seduxen: valláskárosult vagyok, bevallom. ;-)
@Marcellusca - nem kell Cavinton!: sőt! pecsétes papírt is adtak róla, abba volt a kolbászkerítés csavarva, az volt ráírva: 666.- (fizetve)
ON

Homeoffice 2010.03.17. 15:56:42

Hölgyeim és Uraim!

A következő linket csak az igazán kemény gyomruaknak ajánlom.
TÉNYLEG

comment.blog.hu/2010/03/17/minden_idok_legszemetebb_bors_cimlapja

Bocs az átoffolásért

Elhányom magam!!!!!!!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.17. 16:09:03

@Gunther: várjá', minnyá megjön a főfasz, és kioktat, hogy mekkora senkyházzy vagy, mert debezzegatatárszentgyörgyi postnál nem szörnyülködtél, vagy ilyesmi.

a címlaphoz asszem nem szólok hozzá, nem lenne értelme.

Doña ¡Cara(mba)! 2010.03.17. 16:41:59

Főnáczikok! Senkyházzyk! Mielőtt megjönne a trollcenzor, idedobok egy linket. Ez nem náczik nóta, na:)
De néha bírnék így üvölteni magam is:-((((( ebben a xar országban! És mégis, Magyarország, én így szeretlek!
Majd éjjel a kutyáimmal leülök a már sarjadzó fűbe, és velük együtt vonítok: áúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú!!!!!!!!!!!!!!!!!

Itt a nóta: (Janis Joplin - Cry Baby)

www.youtube.com/watch?v=KK74G7wDfk4

derelyegrádi szellem 2010.03.17. 16:52:10

@Gunther:

nem az első ilyen. Valamelyik bulvárlap annak idején, amelyiknek ez a jó Pallagi (Nap...., bocsánat: Pártkelte) volt főszerkesztője (talán Blikk, de nem biztos) lehozott fényképeket amik a proszektúrán Jimmy felboncolt hullájáról készültek. Akkor azt hittem ennél lejjebb nincs, mert Jimmy volt aki volt, de egyrészt egy ember, másrészt pedig három gyerek maradt utána. Akik simán szemesülhettek az újságosbodénál apjuk felboncolt hullájának képeivel.

És csalódnom kell, mert van bazmeg! Ez.

Ugyanazt kívánom ezeknek is, mint akkor azoknak, majd az ő felboncolt hulláját is rakják be az újságba, ezeknem meg meg ha családjában egy ilyen iszonyú, emberi ésszel felfoghatatlan tragédia történik, akkor képpel azt is lehozzák, premier plánban. Az emberi méltóság, és kegyeleti jog nagyobb méltóságára.

Bors, a mocskos kurva anyátokat!

Ui. arra nagyon kiváncsi lennék, hogyan kerültek hozzájuk a fényképek....

belzebubó 2010.03.19. 11:27:19

@f.m.j.: gyorsabb vagy :)) de elgondolkodtató

süti beállítások módosítása