Skip to content


       Szűrés lista

Akarnak-e ugyanazok másképp politizálni?

Szívderítő hír a hosszú hétvége utáni első munkanapon:


"Több forrásból származó információk alapján Kóka János, az SZDSZ frakcióvezetője az ajánlószelvények gyűjtésével és a párt rendezvényeinek támogatásával segítette a Lehet Más a Politika kampányát. A hírek szerint az SZDSZ frakciójának munkatársai, Balogh Erika és Kátai Gábor voltak az összekötők az LMP és Kóka között" - közölte az SZDSZ."

 

Emiatt Retkes etikai vizsgálatot indít János ellen, de csak a választások első fordulója után. Schiffer András egyébként mindent cáfol, Kóka pedig nem nyilatkozik.

Mindenesetre ennyit arról, hogy "Kormányból kiábrándult. Ellenzékből kiábrándult. A kiábrándultságból kiábrándult. A politikát eddig messzire elkerülő.". Persze a sokatlátott ember, aki a rózsaszín szemüvegét már régesrég cinizmusra cserélte, egyáltalán nem lepődik meg ezen. Csak legyint egyet, hogy "hát igen, várható volt"

Ugyanis túl szép ez az "új emberek, új politika" szöveg (amit a Jobbik is hangoztat) ahhoz, hogy igaz legyen. Tudjuk, hogy az élet -és különösen a politika- nem egy romantikusfilm, ahol szépen elkülönülve élnek egymástól jók és rosszak, és a végén a kis ügyetlen szegénylegény legyőzi a nagyképű gazdagot. Sajnos a valóság más. Akár tetszik, akár nem, a kishalakat megeszik a cápák, és a kártyapartiban is az nyer általában, aki legügyesebben csal. Tudjuk, hogy a hatalom, az elit egy nagy polipként működik, évtizedek óta ugyanazok az arcok, családok, és az ő haverjaik vannak pozícióban, csak a köpönyegüket fordítják át időnként.

Szóval nagyon naiv volt, aki elhitte, hogy most aztán tényleg más lesz a politika.

Nem nehéz észrevenni a kínlódást a párt 15 javaslatán, amit a "magyar demokrácia megújítása érdekében" hoztak össze, és amit ma ismertetett Schiffer András:


"A parlament ellenőrző szerepének erősítése a túlsúlyos végrehajtó hatalommal szemben, a „fékek és ellensúlyok” rendszerének újragondolása:

  • Az LMP közjogi következményeket fűzne a bizottsági, illetve a sorozatos interpellációs leszavazásokhoz, valamint a költségvetési törvényjavaslat elutasításához.

  • Közjogi következményekkel járna az is, ha a jogalkotó a mulasztásos alkotmánysértést a megszabott határidőig nem orvosolja.

  • Megerősítenénk az ombudsmanok és – elsősorban az antikorrupciós politika érvényesítése érdekében – az Állami Számvevőszék hatáskörét.

  • A független közjogi intézmények, így az alkotmánybírák, a számvevőszéki vezetők, az ombudsmanok, a főügyész, a főbíró esetében kizárnánk az újraválaszthatóságot.

  • Az Országgyűlés mentelmi jogról szóló döntései felett az Alkotmánybíróság gyakorolna kontrollt.

A politikai mező felszabadítása: 

  • A Lehet Más a Politika az ajánlószelvény-gyűjtési rendszert morális kaucióval helyettesítené

  • A parlamentbe jutási küszöböt 3 százalékra szállítanánk le.

  • Lehetővé tennénk, hogy az állampolgárok az egyes jelöltekkel kapcsolatos személyes preferenciájukat is érvényesíthessék a pártlistákon.

  • A Freedom House és a Transparency International javaslata alapján rendeznénk a párt- és kampányfinanszírozást.

  • Minden közhatalmi pozícióban bevezetnénk a ciklus-limitet: ugyanazon személy csak meghatározott számú cikluson keresztül tölthetne be egy-egy pozíciót.

 

Az állampolgári részvétel erősítése: 

  • Alkotmányos alapjoggá tennénk az állampolgári részvételt, és olyan új jogalkotási törvényt alkotnánk, amely alkotmányos garanciákkal védi a társadalmi részvételt.

  • Lehetővé tennénk az indítványozói és jogalkotói álláspontok ütköztetését az Alkotmánybíróság előtti eljárásban.

  • Törvényben szabályoznánk az állami-önkormányzati cégek hirdetési politikáját. Megtiltanánk a helyi képviselőtestületek – üzleti érdekből elrendelt – zárt ülésezését.

  • Célunk, hogy a helyi képviselő- és polgármester-választáson csak az adott településen élő polgár indulhasson.

  • Könnyítenénk a helyi népszavazás érvényességi feltételein, továbbá az álláspontok egyenrangú bemutatása érdekében szabályoznánk a helyi és országos népszavazási kampányt."

 

Aranyos ez a 3%, de a "morális kaució" még ennél is jobb:


"Eszerint minden egyéni körzetben indulni szándékozó jelöltnek – a helyi választási bizottság közbeiktatásával – nyilvánossá kellene tenni

  • vagyonnyilatkozatát,

  • közéleti tevékenységét, politikai múltját is részletesen leíró életrajzát,

  • részletekbe menő programját.

Amennyiben a jelölt legalább egy éve bejelentett lakóhellyel rendelkezik az egyéni körzetben, nem kellene egyéb ajánlást szereznie, míg a nem abban a választókerületben élő jelöltnek minimum száz választópolgár aláírással megerősített ajánlását is fel kellene mutatnia."

 

Ennyi elég is lenne, egymás sarkát taposva indulhatnának a jelöltek, hogy képviselők legyenek. Gyönyörű utópia.....

De minden labda leereszt egyszer, a kicsi citromsárgák is. Viszlát LMP!

 

Címkék: választás szdsz lmp

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr591898847

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Egy mocskos kampányhét termése 2010.04.06. 22:02:53

Morvai Krisztina már évek óta Gaudi-Nagy Tamással bújik ágyba, Kóka János "pletykák szerint" az LMP-vel áll bosszút Retkes Attilán, Tőkés László pedig nem tudta elkergetni az ágyába bújó csinosságokat, és válik a feleségétől, aki rosszabb, mi...

Trackback: Lehet, hogy Túl Más ez a Politika? 2010.04.06. 16:26:45

Az LMP annyira más eszközökkel akar politikát csinálni, hogy ezzel saját maguk teszik lehetetlenné, hogy sikeresek legyenek.   (Fotó: lehetmas.hu) AZ LMP tegnap arra kérte szimpatizánsait, hogy adjanak pénzt a párt kampányára, mivel pártkasszáju...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lone Wolf 2010.04.06. 21:47:19

@Kicsit Karcos: Nem? Érdekes... Nekem abból amit a szélsőjobbos hírlapokban olvasok, ez másképp jön le. Nagyon is úgy tűnik, hogy valakik nagyon is ki akarják élezni az etnikai ellentéteket! Volt itt már cigánykillingspree... Ez is részben azért történhetett meg, mert eléggé ki lettek ezek az ellentétek élezve, úgyhogy, pár tahó morálisan felhatalmazva érezte magát... Akárcsak a múltkori zsidóellenes kirohanások esetében.

Kicsit Karcos 2010.04.06. 21:47:56

@Lone Wolf: "És még ne utáljam a cigányokat?" ilyen van éppen a kurucon a frissek között. Szemelvény a Népszabiból.

Valahol ott siklott ki szerintem ez a dolog, hogy az utálatot, mint emberi jogot, elkezdték összemosni törvénytelen cselekedetekkel, és már nem a törvénytelenség lett üldözendő, hanem az utálatot próbálták meg minél jobban kriminalizálni kedves szerethető kormányaink.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.04.06. 21:50:01

@Lone Wolf:

Normál helyzetben nincs szükség antibiotikumra, sőt árt.
Aztán vannak helyzetek, amikor az egyetlen megoldás.

Kicsit Karcos 2010.04.06. 21:53:30

@Lone Wolf: szerintem túldramatizálod ezt a dolgot, gimis koromban sokkal keményebb szóváltások voltak a rockerek és a diszkósok között, mint amik miatt mostanában akkora elhatárolódási igény keletkezik. A szóbeli adok-kapok az semmi, fizikálisan pedig csak a vak nem látja, hogy jellemzően a 10%-os kisebbséget képviselő cigányság soraiból kerülnek ki a "fekete-fehér" illegális K1-meccsek kezdeményezői, nem a 90%-os gádzsóságból.

Na de mit mond az LMP, hogyan hozza el a világbékét?

Lone Wolf 2010.04.06. 21:57:16

@arlequin: "Azt mondod, hogy a jelenlegi pártok nem egytől-egyig az emberek hiszékenységére-ostobaságára épít?"

Kénytelen vagyok azt mondani, hogy ebben egytől-egyig bűnösek! A jobbikot is beleértve.

@Conv:
Azt kell mondjam, hogy ebben egyet értek veled. Én is örömmel fogom nézni a fejhullást! Méghozzá, pártállástól függetlenül.

"4 év múlva beszéljünk itt arról, hogy a parlamenti képviselők arányában melyik pártból hullik el több ember melyik pártból lesznek többen sitten,"

Gondolom, ezt retorikai fogásnak szántad. :-) Múltkor már mondtam, úriember biztosra nem fogad! Márpedig azt mindketten tudjuk, hogy itt az elmúlt 8 évért bűnös 2 (3?) párt soraiból fognak a bűnözők javarészt kikerülni. Ha másért nem, akkor azért, mert a Fidesznek, vajmi kevés lehetősége volt a lenyúlásra... Még ha morálisan nem is jobb az MSZP-nél amit, őszintén szólva kétlek. Kétlem hogy ne volna köztük különbség. Az hogy az MSZP ennyire tart tőlük, számomra már önmagában jelzi, hogy bizony van különbség. Még ha csak mennyiség, és nem minőségbeli is az.

Ja, azt meg kötve hiszem hogy a jobbik képes lesz bármiféle söprögetésre. És ezt, most nem az ellenszenvem mondatja velem, amiben bizony bűnös vagyok! Hanem a puszta logika. Nem lesznek olyan helyzetbe hogy megtegyék!

fairi 2010.04.06. 21:59:32

@Periwinkle (aka A 40-es fantomja):

akkor a 13. kerületet szórták meg,egyik hozzám közeli ház falán 3 tábla van egyiket az mszp,másik kettő 'lehet más' van...
picit luxus de ők tudják...

26 millióból kijön neki,gondolom féláron kapják ezeket a felületeket...

Lone Wolf 2010.04.06. 22:00:13

@Kicsit Karcos: ""És még ne utáljam a cigányokat?" ilyen van éppen a kurucon a frissek között. Szemelvény a Népszabiból."
Nem ne utáld őket! Ha gond van velük, akkor rendezd le, szépen gyorsan és hatékonyan de ne gyűlölködj. Nem éri meg!

"Valahol ott siklott ki szerintem ez a dolog, hogy az utálatot, mint emberi jogot, elkezdték összemosni törvénytelen cselekedetekkel, és már nem a törvénytelenség lett üldözendő, hanem az utálatot próbálták meg minél jobban kriminalizálni kedves szerethető kormányaink."

Ezt viszont meg kell hogy adjam neked! Jól látod. :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.04.06. 22:02:27

@Lone Wolf:

Hozzáférhetnek minden olyan anyaghoz amihez eddig nem fértek hozzá. a nyilvánosságra hozatal majd segíti a dolgot, ha magának a Jobbiknak nincs is, nem is lesz (szavazati) beleszólása erősen a dolgokba. Biztos vagyok benne, hogy előferdülnek majd olyan dolgok is melyek miatt "megbukik" az adott Jobbikos politikus (mert kiszivárogtat "titkosított" dolgokat a köz felé), de nem vagyok benne biztos, hogy ez valódi bukás lesz neki.

Disznó Úr 2010.04.06. 22:03:16

Biztosan egyszerű és kényelmes világkép, de túl lehetne lépni azon a sémán, mely szerint fidesz, lmp, mdf szavazók = művelt közép európai polgárok, jobbik szavazók = aljas, ordítozó náci prolik.

Fájdalom, de tudatom, hogy sok jobbik szavazó az olvasott, érzékeny, partvonalra szorított és kiábrándult magyar értelmiség soraiból kerül ki. A magyar itt nem (csak) az állampolgárságot, az értelmiségi pedig nem az "egyetemet végeztem, úgyhogy értelmiségi vagyok, borosbocsit hallgatok, józsibarátot nézek és legintellektuálisabb olvasmányélményem havashenrik könyve"

Valamiért a 90-es választás jutott eszembe, amikor a nagyon művelt egyetemista lányok komoly arccal kérdezték: te nem az szdsz-re szavazol? pedig aki értelmiségi az szdsz pont. mert csak. Egy csomó olyan embert ismerek, aki ezzel akarta lelkileg megvásárolni magának az értelmiséghez tartozás mámoros érzését. Röhej.

Na, elkanyarodtam ennyi.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.04.06. 22:03:37

@Lone Wolf:

jah, nem fogadásról volt szó, hanem beszélgetésről, ahol eldől, kinek van oka röhögni, és ki lehet elégedett.

Véraláfutás2 2010.04.06. 22:06:32

@Kicsit Karcos:

Végül is minek nekik a Kóka, ha ott a Soros? , miközben kérdezzük itt, hogy miből telik nekik a kampányra...
Számomra a jelenlegi parlamentbe az ilyen kicsipihepuhák nem jönnek be. Ők tipikus bábfeladatra ruházhatóak, pont amiatt, hogy olyan kicsipihepuhák.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.04.06. 22:08:40

@Periwinkle (aka A 40-es fantomja):

"az MDF nekiugott a cigis-alkoholos plakátsorozattal a Fidesz-MSZP-Jobbik triónak"

Még nem láttam őket, most pótoltam. Kár volt.

Lone Wolf 2010.04.06. 22:09:36

@Conv:

"jah, nem fogadásról volt szó, hanem beszélgetésről, ahol eldől, kinek van oka röhögni, és ki lehet elégedett."

Bocsi, de ebben az esetben egykutya. Mindketten tudjuk, hogy a söprögetésnek mi az előre elkönyvelhető végeredménye. Meglepetések persze lesznek, de gyökeres eltérések? Nem hinném.

@arlequin: A fidesz valóban olvasatlanul írta alá a liszaboni szerződést. Ha jól tudom, ez nem sokkal a ciklusuk vége előtt volt. Stimmel? Ezek után valahogy egyértelmű hogy miért is írták alá nagy kapkodva. Nem akarták a köv, kormányra hagyni. Vajjon miért? És kérlek javíts ki ha tévednék, de a szerződés megalkotásában minden tagállam részt vett, tehát, csak ismerték valamennyire az aláírók, hogy mi is a tartalma...

Kicsit Karcos 2010.04.06. 22:11:31

@Véraláfutás2: hallottam már olyan véleményt, hogy az LMP-t 4 évre le lehet majd kenyerezni 1-2 új békaalagúttal, ha bejutnak. Én olyan 50-50%-ra adnám, hogy ezt a bazsarózsás vonalat fogják vinni Sólyom módra (na most ezért kapni fogok), illetve hogy kijön belőlük az ökoterrorista véna, a zöld SZDSZ.

Meglátjuk.

Én úgy számolok, hogy bejutnak, Sorosék nem tesznek pénzt a semmibe.

Disznó Úr 2010.04.06. 22:15:52

@Lone Wolf: bocsánat, nem így volt: "2007. december 18. kedd 09:29
A magyar parlament - az uniós tagállamok közül elsőként - hétfőn jóváhagyta a lisszaboni szerződést. Az Országgyűlés 325 igen és 5 nem szavazattal, 14 tartózkodással fogadta el a szerződés kihirdetéséről szóló törvényjavaslatot. "

elnézést, hogy beleszólok, de ez nekem is szívfájdalmam.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.04.06. 22:16:47

@Disznó Úr:

nem kanyarodtál el annyira :)
bizony ez a jelenlegi helyzetkép a polgárok besorolásában :)
Én azért az ismeretségi körömben található Jobbik szavazók 90%-át oda merném passzítani összehasonlításra a jelenlegi értelmiségi fityisz és lmp fanok mellé.
A maradék 10%-ot valóban nem. No nem a szellemi képességek hiánya, hanem a türelem hiánya és az elkeseredettség okán.
Ők valószínűleg ha kevesebb pofont osztanának ki (és ez hamarabb megtörténne mint bármilyen párbeszéd) mint amennyi a 120 feletti intelligenciahányadosuk, akkor is harmadidőben már csak hullákat pofoznának :)

Elég sokat röhögtem azon amikor egy rugbycsapatot megítélnek a kinézete alapján, és kiderül, hogy egyetemisták, főiskolások, és már végzett ügyvédek, orvosok, tanárok, stb. A rendőr nagyarccal odament a legrészegebb alakhoz, elkérte az igazolványát és vigyázzba vágta magát, a másiknál meg nem tudta kiolvasni azt, hogy milyen igazolvány van nála: "OAH - OSSKI Ezmiafaszomménincsenmagánálszemélyazonosságiigazolvány" :)

arlequin 2010.04.06. 22:17:27

@Disznó Úr: igazán felszabadító volt a megjegyzésed. köszönöm. az idiotizmust nem diplomával mérik. esetleg ha több van, akkor nagyobb az esély ;-))

@Lone Wolf: ez egy nagyon olcsó és buta mentegetőzés, ha neked ez elég, akkor nincs miről beszélgetnünk. ez szimpla, vértelen, hüllőtaknyú hazaárulás. lehet mentegetni, persze lehet magyarázni ciklusról, meg többi tagállamról, de ha nekem azt mondják, hogy ugorjak a kútba, akkor legfeljebb rájuk borítom az asztalt, de áldomást semmiképpen nem iszok velük. itt kezdődik az értelem becsülete. te ezen most megbuktál. pont. elkurvultál, ment mentegetsz valamit amit nagyon nem kellene. magyarázd meg, ha tudod...

Kicsit Karcos 2010.04.06. 22:19:52

@laspalmas: nem csak törvénytelen (ld. dohánygyár közleménye), hanem szakállas is az új MDF-kampány: fontolvahalado.igen.hu/1254-az-mdf-nyulja-a-jobbikot.html

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.04.06. 22:19:57

@Lone Wolf:
Nem nem.
Lófaszt sem tudtak a tartalmáról, volt aki azt sem tudta, hogy megkapta elolvasásra. lett volna bőven idő a tanulmányozásra, még akkor sem lenne semmi gond, ha mostanáig elhúzták volna.

drkovax 2010.04.06. 22:24:33

@minimalista: Néhai Eörsi István és Tóta W. megnyalná a tíz ujját Wildman egyházellenességén, ami első sorban, de nem kizárólag, a katolicizmusra irányul. A módszerekben sem válogat ezen a téren. Keress rá katolikus.hu-n az egri érsek max két hetes közleményére és annak előzményeire. De az csak példa.

Lone Wolf 2010.04.06. 22:25:47

@Conv: Hmm. Ok értem akkor már képbe vagyok ott is, hogy hol is beszéltem hülyeséget az előbb. Itt most arról a papírosról van szó, amit az alapalkotmány helyébe raktak, amit az írek párszor már elszabotáltak. Stimmel? És ha jól tudom, akkor a szerződés nélkül komoly gondok lehettek volna az EU-ban. Az írek nyakassága miatt. Zűrös kérdés. EZT meg kell hogy adjam. Egyrészt, ha feltételhez kötjük az aláírását azzal kibaszunk a teljes EU val.

Másrészt, viszont ti azt fájlaljátok, hogy csak úgy, ukmukfukk aláírtuk, holott alkudozhattunk volna egy kicsikét, ahogy a szomszédaink tették. ami miatt majdnem meg is hiúsult a dolog. Amiből szép nagy összeurópai balhé keveredett volna.

Kicsit Karcos 2010.04.06. 22:25:57

@Conv:

Bárki kerül kormányra, kiegyensúlyozott diplomáciai kapcsolatrendszert, stabil forintot, alacsony hiányt, uniós és világszintű összevetésben alacsony államadósságot, pozitív külkermérleget, csak Baross Gáborhoz és Klebesberg Kunóhoz mérhető közlekedési és oktatási infrastrukturális fejlődést, olcsóbb államot, nemzetközileg elismert válságkezelést kap örökül.

Nem lenne jobb mégis azokra bízni a kormányrudat, akik így vezették Magyarországot? Vagy egy liberális inkább azokra húzná be az ikszet, akikről fogalma sincs, mit tennének (LMP), esetleg egy olyan MDF-re, amelyik egy éve fedezte fel a Horn-kormány pénzügyminiszterét, egészen addig azzal politizált, hogy az ő csomagja tönkre tette Magyarországot? Vagy Zuschlag és a nemkülönben vállalhatatlan nokiás doboz miatt otthon maradjunk és hagyjuk magunkat eltaposni?

Hát, nem. Egy demokratikus erő biztosan bejut a Parlamentbe: ez az MSZP. Én rájuk voksolok.

drkovax 2010.04.06. 22:28:06

@fairi: a mandiner-en erre egy bennfentes lmp-s azt írta, hogy a legújabb sorozatot és a helyét ingyen kapták mert "last minute" volt. Esetleg valaki kifizette helyettük, akinek a személye, mint adományozóé, nem mutatna jól az elszámolásokon....

Kicsit Karcos 2010.04.06. 22:29:49

@Lone Wolf: ja bocs, Gréczy Zsoltot idéztem, tudom, nem ér :)))))

Lone Wolf 2010.04.06. 22:30:28

JÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁJJJJ!!!! XDDD

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.04.06. 22:35:12

@Lone Wolf:

Semmi nem keveredett volna, ahogyan nem is keveredett.
Ez benne volt az elejétől fogva, hogy van egy általános tervezet amelyet az adott állam törvényeihez, jogalkotásához, kulturális sajátosságaihoz kell igazítani, azaz SOHA NEM VOLT ARRÓL SZÓ, hogy azt EL KELL FODADNI úgy,ahogyan van. Minden ország kiegészítéseket tett bele, és szinte minden ország feltételekhez kötötte. Ki keményebbhez, ki kevésbé keményhez az UNIO és az alapszerződés viszonyában.
Ezt csak a nemzeti érzelmű és felelős gondolkodású fityiszes értelmiség és az mszp-szdsz felsőbbrendű és liberális gondolkodású értelmiségijei gondolták így.
Pontosabban nem gondolták így, mert nem gondolkodtak egy percet sem róla. Azt mondta az IMF és az UNIO-s lobbi, fogadják el. Ennyi a történet.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.04.06. 22:36:29

@Kicsit Karcos:

Ez nagyon karcos :)
Leborotváltad a barázdákat az agyadról? :)

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2010.04.06. 22:36:48

@fairi: Nos, én passzolok. Nem tudom, mennyi egy ilyen plakát, azt sem, hogy mennyi időre bérlik. Mindenesetre a szándékot értékelem: majd ha a Fidesz és az MSZP honlapján is lesz "Kampányszámla" menüpont, akkor elkezdek számolgatni.

@laspalmas: Na igen, remekművek egytől egyig. :-/ Kicsit sajnálom, hogy az MDF nem tud "szépen" levonulni a színről.
Voltak nagyon szellemes kampányaik (pl. az EU-csatlakozás idején a hátrafelé nyilazó magyar harcos képe, "Európába, de most másképp" szöveggel - ez volt a kedvencem! :D). Jó lett volna, ha valami szellemes plakátot hagynak búcsúajándékként, nem ezt a cigizős-cikizős baromságot (ami, megjegyezném, Jobbik-lenyúlás, mivel nekik volt hasonló plakátjuk anno, csak ott EU-zászló volt a cigisdoboz, és pártlogók voltak a cigiken, a szöveg pedig "mindegy melyiket szívod").

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.04.06. 22:38:04

@Lone Wolf: Mondasz valamit. XD

@drkovax: "Csak épp működőképes kormányt nem tudna senki fölállítani ... Az is milyen jó lenne ! "
Miért most talán volt működőképes kormány?

@Kicsit Karcos: Még csak egy napos, de már klasszikus!

drkovax 2010.04.06. 22:40:08

@Conv: "Minden ország kiegészítéseket tett bele, és szinte minden ország feltételekhez kötötte." - Ez konkrétan nem igaz. Írország kapott egy kiegészítést, hogy lehessen róla újra népszavazni, meg a csehek egy ígéretet, hogy amikor legközelebb módosítják, akkor majd 'bizti, de télleg' tárgyalnak majd az ő kiegészítési óhajukról.

Spiritmonger 2010.04.06. 22:40:22

lényegtelen, hogy az lmp mit akar

a lényeg elsőfokú egyenletben a következő:

kevesebb lmp egyenlő több MAGYARORSZÁG

drkovax 2010.04.06. 22:41:37

@TaTa86.:
De nem azért, mert eleve lehetetlen, a választási rendszerből kifolyólag, hanem csak azért mert elqrták.

béla bá (törölt) 2010.04.06. 22:42:49

Az lmp eszméletlenül sokat költhet kampányra, nálunk úgy teliplakátolták a várost plakátokkal(vidéki kisváros, tehát még az sincs mint tavaly, mikor pest volt az egyedüli célpont), hogy az mszp-nek vagy a fidesznek is becsületére válna. Akaratlanul is felvetődik bennem a kérdés: miből?

drkovax 2010.04.06. 22:43:24

@Periwinkle (aka A 40-es fantomja): Szép dolog a kampányszámla, csak a teljesség épp úgy nem ellenőrizhető, mint az általad/általuk leszólt többi pártnál.

Lone Wolf 2010.04.06. 22:43:39

@drkovax: "Ez konkrétan nem igaz. Írország kapott egy kiegészítést, hogy lehessen róla újra népszavazni, meg a csehek egy ígéretet, hogy amikor legközelebb módosítják, akkor majd 'bizti, de télleg' tárgyalnak majd az ő kiegészítési óhajukról."

Igen így igaz!

És tegyük hozzá, hogy a Liszaboni szerződés nélkül nem lett volna semmiféle alapokmány, ami szabályozza az EU működését, és meghatározza az alapelveket.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.04.06. 22:44:16

@drkovax:
most nem igen van kedvem keresni, de nem fogom elfeledni amikor átülök a másik géphez, hogy betegyem az euparlamenti linket, amiben megnézheted milyen és hányfajta módosítást fogadtak el, milyen kiegészítést mely államoknak. A Benes dekrétumok kikerültek a hatálya alól. Bár ellentmondanak a liszaboniban foglaltaknak, maradhatnak.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.04.06. 22:50:13

@Lone Wolf:

"Igen így igaz!"

Nem. Ez így nem igaz.

"A Liszaboni szerződés nélkül nem lett volna semmiféle alapokmány, ami szabályozza az EU működését, és meghatározza az alapelveket. "
Addig nem volt az EU- nak alapokmánya?
Te is mélységi borotválkoztál? :)

Lone Wolf 2010.04.06. 23:03:00

@Conv: Nem, nem volt, mivelhogy az írek szavazáson kétszer is elutasították az alkotmányt, ami az IDEIGLENES alapokmány helyébe lépett volna. Ennek a helyét vette át a liszaboni szerződés.

Véraláfutás2 2010.04.06. 23:07:22

@Lone Wolf:
Tehát volt egy alapokmány, amit lecseréltek....

Lone Wolf 2010.04.06. 23:08:57

Na igen, a benes dekrétumok érvényességét óriási hülyeség volt meghagyni a részünkről, mindenféle csata nélkül! Azonban ha már a nemzeti érdekek érvényesítéséről van szó, akkor hadd emélékeztesselek rá, hogy a fidesz ezt, érvenytelenítettni akarta. Mint ahogy a kettősállampolgárságot is meg akarta adni, a külföldi magyaroknak. Kiken is bukott el mindkét dolog? Egen az MSZP-n. Ők szembementek a benes dekrétum érvénytelenítettésére tett kísérlettel. És 20 millió román munkavállalóval riogattak minket. aminek a birka nép be is dőlt. Tudod, ezek szerintem INKÁBB kimerítik a hazaárulás fogalmát, mint az hogy a fidesz, megszavazta a liszaboni szerződést, amit nélkülük is megszavaztak volna a szocik, és ami megszavazása előtt,a fidesz már lefolyatott egypár vesztes csörtét, nemzeti kérdésekben, a szocikkal.

Lone Wolf 2010.04.06. 23:12:39

@Véraláfutás2: Ami egy ideiglenes keretszerődés volt, és nagyon messze állt attól hogy igazi alapokmánynak lehessen tekinteni. Mint ahogy a Liszaboni szerződés is. Ezt a monstre izét, a kényszer szülte. És tisztán alkalmatlan volt, az addigra már jócskán kibővült EU működésének szabályozására. Ennek a helyébe lépett volna az alkotmány, amit megtorpedóztak az írek, amit amit aztán felváltott a Liszaboni szerződés.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.04.06. 23:17:22

@Lone Wolf:

phühhhh... azt hiszem ezt a vitát befejeztem, mert mintha valami másik, alternetív valóságban éltél volna és élted volna át ezeket a dolgokat.

arlequin 2010.04.06. 23:25:16

@Lone Wolf: megbocsáss te kedves ember, de valahogy kifelejtetted magadat a válaszok közül. megrettentél a felelősségtől? vagy csak szimplán nem érted, amit írtam? olvasd el még1x.

@reKorrekt: parancsolok, izé pancsolok!

Kicsit Karcos 2010.04.06. 23:31:10

@Lone Wolf: az írek nem megtorpedózták a lisszaboni szerződést, hanem alkotmányos jogukkal élve ellene szavaztak.

Lone Wolf 2010.04.06. 23:34:30

@arlequin: Na akkor mik voltak a kérdések?

Lone Wolf 2010.04.06. 23:36:31

@arlequin: normál körülmény? azt mondod, hogy a jelenlegi pártok nem egytől-egyig az emberek hiszékenységére-ostobaságára épít?

Ha ezekre gondolsz, akkor erre már válaszoltam. Olvass vissza egy kicsit.

Lone Wolf 2010.04.06. 23:40:37

@arlequin: Akárhogyan is, de én itt Conv hoz hasonlóan befejeztem a vitát. Ahogy ő is mondta valamelyőnk, itt másik realitásban él, ha erről a témáról van szó. Egyetérteni itt soha nemfogunk csak egymás torkának ugrani.

arlequin 2010.04.06. 23:41:03

@Lone Wolf: magamat idézem:
"ez egy nagyon olcsó és buta mentegetőzés, ha neked ez elég, akkor nincs miről beszélgetnünk. ez szimpla, vértelen, hüllőtaknyú hazaárulás. lehet mentegetni, persze lehet magyarázni ciklusról, meg többi tagállamról, de ha nekem azt mondják, hogy ugorjak a kútba, akkor legfeljebb rájuk borítom az asztalt, de áldomást semmiképpen nem iszok velük. itt kezdődik az értelem becsülete. te ezen most megbuktál. pont. elkurvultál, ment mentegetsz valamit amit nagyon nem kellene. magyarázd meg, ha tudod..."
nevethetsz, sírhatsz, de ezen szavak erejét és igazságát meg nem tagadhatod. ameddig teszed, addig nem beszélgetünk. és ez nem dafke, hanem egyenesség. eddig, ezen, lehet viccesen, de megbuktál. tényleg. ne maszatolj. nem miattam.

arlequin 2010.04.06. 23:45:51

@Lone Wolf: nem ember, a saját értelmedet dugod el és hamisítod meg. ez nem "másik realitásban élés", hanem önhazugság. soha nem ugrok a torkodnak, mindössze figyelmeztetlek. ha neked ennyit ér a kutatás/keresés, ennyit ér a saját őszinteséged, tisztességed, akkor csak sírni tudok rajta, mert inkább hittél a 'tényeknek', mintsem az igazságnak. s ez szomorú.

Véraláfutás2 2010.04.06. 23:46:59

@Kicsit Karcos:
Nálunk nem is volt erről népszavazás, és előtte normális vita róla, a médiában, ahogy az Íreknél ellenben volt. X) Ennyit a demokrácia érzékről...

Véraláfutás2 2010.04.06. 23:51:19

@Lone Wolf:
Én se ratifikáltam volna, már csak ezek miatt:

Három tagállam – az Egyesült Királyság, Írország és Dánia – továbbra is szükségesnek ítélte, hogy nemzeti rendelkezései megőrzése érdekében a szabadság, a biztonság és a jogérvényesülés egyes területein fenntartsa illetve bővítse a rá vonatkozó külön rendelkezéseket.
Milyen érdekes...

Liszaboni szerződésről (ahol sokszor most már elég lesz a többségi szavazás - hiába nem tetszik valakinek - vagy többeknek)

"1.. Minden magyar termék (benne a termőföld) elvesztése -
EUM 26. -- (2) A belső piac egy olyan, belső határok nélküli térség, amelyben e szerződés rendelkezéseivel összhangban biztosított az áruk, a személyek, a szolgáltatások és a tőke szabad mozgása.

2.. A nemzeti termékek védelmének elvesztése -
-- EUM 34. -- A tagállamok között tilos a behozatalra vonatkozó minden mennyiségi korlátozás és azzal azonos hatású intézkedés.
-- EUM 35. -- A tagállamok között tilos a kivitelre vonatkozó minden mennyiségi korlátozás és azzal azonos hatású intézkedés.
-- EUM 63. -- (1) E fejezet rendelkezéseinek keretei között tilos a tagállamok, valamint a tagállamok és harmadik országok közötti tőkemozgásra vonatkozó minden korlátozás.
(2) E fejezet rendelkezéseinek keretei között tilos a tagállamok, valamint a tagállamok és harmadik országok közötti fizetési műveletekre vonatkozó minden korlátozás.
-- EUM 101. -- (1) A belső piaccal összeegyeztethetetlen és tilos minden olyan vállalkozások közötti megállapodás, vállalkozások társulásai által hozott döntés és összehangolt magatartás, amely hatással lehet a tagállamok közötti kereskedelemre, és amelynek célja vagy hatása a közös piacon belüli verseny megakadályozása, korlátozása vagy torzítása, így különösen:
a) a beszerzési vagy eladási árak, illetve bármely egyéb üzleti feltétel közvetlen vagy közvetett rögzítése;
b) a termelés, az értékesítés, a műszaki fejlesztés vagy a befektetés korlátozása vagy ellenőrzése;
c) a piacok vagy a beszerzési források felosztása;
d) egyenértékű ügyletek esetén eltérő feltételek alkalmazása az üzletfelekkel szemben, ami által azok hátrányos versenyhelyzetbe kerülnek;
e) a szerződések megkötésének függővé tétele olyan kiegészítő kötelezettségeknek a másik fél részéről történő vállalásától, amelyek sem természetüknél fogva, sem a kereskedelmi szokások szerint nem tartoznak a szerződés tárgyához.
-- EUM 107. -- (1) Ha a Szerződések másként nem rendelkezik, a belső piaccal összeegyeztethetetlen a tagállamok által vagy állami forrásból bármilyen formában nyújtott olyan támogatás, amely bizonyos vállalkozásoknak vagy bizonyos áruk termelésének előnyben részesítése által torzítja a versenyt, vagy azzal fenyeget, amennyiben ez érinti a tagállamok közötti kereskedelmet.

3.. Pénzügyi függetlenség elvesztése -
-- EUM 282. -- (1) Az Európai Központi Bank és a nemzeti központi bankok alkotják a Központi Bankok Európai Rendszerét (KBER). Az Unió monetáris politikáját az Európai Központi Bank és azon tagállamok nemzeti központi bankjai irányítják, amelyeknek hivatalos pénzneme az euro, és amelyek az eurorendszert alkotják.
(5) Az Európai Központi Bankkal konzultálni kell a hatáskörébe tartozó valamennyi uniós jogi aktusra irányuló javaslattal, továbbá valamennyi nemzeti jogszabálytervezettel kapcsolatban, és a hatáskörébe tartozó területeken véleményt terjeszthet elő.
-- EUM 295. -- Az Európai Parlament, a Tanács és a Bizottság egyeztetnek egymással, és közös megegyezéssel meghatározzák együttműködésük szabályait. E célból a Szerződéseknek megfelelően kötelező jellegű intézményközi megállapodásokat köthetnek.

Így is sok lett, nem akarok flood-ot, a többinél csak a cikkekre utalás. Bocs Zero!

4.. Kereskedelmi függetlenség elvesztése - EUM 106. és EUM 207. cikk

5.. Vám elvesztése - EUM 28. cikk

6.. Az önálló adópolitika elvesztése - EUM 110. cikk

7.. Külügy és hadügy elvesztése - EUSZ 18. cikk

8.. Önálló jogalkotás elvesztése - EUM 288. cikk

9.. Közigazgatás elvesztése - EUM 7. cikk

10.. Belbiztonság elvesztése - EUM 88. és EUM 89. cikk

11.. Igazságszolgáltatás elvesztése - EUSZ 19. és EUM 86. cikk 12..

12.. Magyarország kinyitása minden idegen előtt és bezárása az Unión kívülre szakadt minden magyar előtt - EUM 49. cikk + Schengen
(Amszterdami szerződés: a belső határátlépésre, a külső határok ellenőrzésére, a vízumkiadásra, a bevándorlás szabályozására és a menedékjogra vonatkozó döntéseket az EU Tanácsán ülésező miniszterek hozzák meg.)

Kurvára be lett szűkítve a mozgástere a kormányoknak. Mivel nem egy erős gazdasággal, hírnévvel, befolyással, katonai potenciállal, rendelkező országocska vagyunk az EU térképén, biztos, hogy előnyt tudunk kovácsolni belőle, sőt a kívánságainkat automatice figyelembe veszik majd...

arlequin 2010.04.06. 23:56:18

@Véraláfutás2: ennyi. egyszerű átlátható ámbátor biztos és takonygerincű hazaárulás. ennyi. aki hülye haljon meg...

Achtung 2010.04.07. 00:04:52

Ez mekkora egy undorító lejáratókampány! Itt tart a magyar politika, hogy megint csak sárdobálással, meg idióta pletykákkal próbálják becsapni az embert. Bár az még rosszabb, hogy az emberek be is csapódnak. Öcsém, le vagyok döbbenve.

Véraláfutás2 2010.04.07. 00:05:58

@Lone Wolf:
Ja és azt kihagytuk, hogy a Fidesz segítsége nélkül nem jött volna össze a ratifikálás, mert 2/3-os szavazás volt.... ;)

Zero_Toleransz 2010.04.07. 00:09:28

módosított választási plakátok itt:

embertanfolyam.blog.hu/

arlequin 2010.04.07. 00:10:55

@Véraláfutás2: és persze az eu-csatlakozásnak, ami alkotmánymódosító volt (értsd: papíron 2/3 és a többi), levitték a részvételi arányát 25%-ra (49,5% szavazott!). na ennyit ezekről a patkányokról. az ilyet le se szabad köpni...
nem mondom azt hogy aljas gazemberek, mert dícsérném őket. egyszerűen fröccsentettműanyag senkik a lefolyón.

Lone Wolf 2010.04.07. 00:12:46

@Véraláfutás2:
"Három tagállam – az Egyesült Királyság, Írország és Dánia – továbbra is szükségesnek ítélte, hogy nemzeti rendelkezései megőrzése érdekében a szabadság, a biztonság és a jogérvényesülés egyes területein fenntartsa illetve bővítse a rá vonatkozó külön rendelkezéseket.
Milyen érdekes..."

Na akkor tisztázzunk valamit! Ebben igazad van. Valóban vitázhattak volna rajta nem tették!

Hiba?
IGEN!. És ezt, már korábban is lemondtam nem is egyszer, csak nem ilyen egyértelműen.
Hazaárulás?
Szerintem nem!

Ti nem bírjátok a fideszt, mert szerintetek "hazaáruló"

Én nem bírom a jobbikot, mert szerintem nemzetiszínű bohócruhába öltözött turbómagyarok gyülekezete. És AZ ISTEN BASSZA MEG! Nem turbómagyarkodni kellene, hanem magyarnak lenni! Óriási különbség!

És végezetül, légyszíves és magyarázzátok el nekem, hogy mért hazaárulás az, hogy megszavazták a liszaboni szerződést? Mert ezt, én valahogy nem értem?

Kik is bocsájtották szavazásra a szerződést annak áttekintése, és érdemi vita nélkül? A fidesz, vagy az MSZP? Igen, megszavazták, és igen, hiba volt, hogy nem csaptak nagyobb hisztit körülötte, de legyünk reálisak! Az MSZP pontosan abból az elvtelen gerinctelenségből megszavazta volna nélkülük is, amivel a fideszt vádoljátok. Vagy nem így van? Ez persze nem menti a fideszt, hogy nem próbálták meg normálisan intézni ezt.

De még egyszer, ez azért a haza elárulásától ROHADTUL messze esik! Az nem ott kezdődik, hogy a szövetségeseinkkel, akik túlzással, hála az EU-nak, szintén hazai földet jelentenek. aláírunk egy szerződést, ami mindannyiunk közös érdeke!

Kicsit Karcos 2010.04.07. 00:12:56

Milyen érdekes: nem függesztette fel Leinemann Zsolt, a ScienNet-ügy gyanúsítottja mentelmi jogát kedd esti ülésén az Országos Választási Bizottság (OVB).

Lone Wolf 2010.04.07. 00:13:47

@Véraláfutás2: "Ja és azt kihagytuk, hogy a Fidesz segítsége nélkül nem jött volna össze a ratifikálás, mert 2/3-os szavazás volt.... ;)"

Látod, ezzel nem voltam tisztában. Shame on me!

arlequin 2010.04.07. 00:17:03

@Lone Wolf: te bazdmeg reálisan vagy vak. innentől fogva. innentől fogva... na annyi. azt hiszem gyümölcsöző beszélgetéseinket meg kell szakítani a vak idiotizmus oltárán, de ezen ne múljék. légy jó. nem is értem mit kellene mondanom az ilyen értelmes szürkehályogra. szerintem semmit. esetleg..., de inkább azt sem.

Lone Wolf 2010.04.07. 00:19:02

@arlequin: Akkor mi lenne ha értelmesen elmagyaráznád hogy ez miért volt ilyen förtelmesen nagy bűn? Hátha megérteném...

Kicsit Karcos 2010.04.07. 00:21:10

@Lone Wolf: tudod, sokan itt azt hittük, vagyunk olyan nexusban a döntéshozókkal, márcsak a befizetett adók míján is, hogy vannak olyan szívesek előre tájékoztatni minket egy-egy szuper jó nemzetközi szerződés előnyeiről, az aláírás előtt, csak úgy kíváncsiságból, ha más nem.

Véraláfutás2 2010.04.07. 00:26:56

@Lone Wolf:
Mit nem értesz azon, hogy mi az, hogy elárulod a hazádat? Annyi csupán, hogy a hazád ellen cselekszel. Tudod, ahol születtél, felneveltek, ahol a barátok, a család, a kollégák élnek, azok ismerősei és azoknak az ismerősei és.... Ez ellen a közösség ellen, vagy ha úgy jobban érted, mikor magasról leszarják ezeket az embereket, szimplán droidnak, hangyának, hasznos hülyének, turbómagyarnak nézik...

Hosszútávon, szerinted ez mind szép és jó lesz nekünk (Liszabon)?, mert én nem látom ilyen rózsásan :/

Ja, a turbómagyrozással meg menj a francba.

Kicsit Karcos 2010.04.07. 00:26:59

Na, mit szóltok Leinemannhoz?

"Az Országos Választási Bizottság úgy foglalt állást, hogy Leinemann Zsolt mentelmi jogát nem függeszti fel." (indoklás nélkül.)

Szoboszlai Barna bácsiét és a többiekét ugyanazzal a sablon felfüggesztették, ami pedig Leinemannra is megállt volna, mert "Az Országos Választási Bizottság úgy foglalt állást, hogy XY mentelmi jogát felfüggeszti, mivel a büntetőeljárás tárgyát képező cselekményekre az országgyűlési képviselők 2010. évi általános választásának kiírását megelőzően került sor (mint ahogy ez a becsatolt iratokban szerepel) és a büntető eljárás tárgyát képező cselekmény nem áll összefüggésben semmilyen választási eljárással."

www.valasztas.hu/hu/ovb/hatarozatok/2010/2010-3091.html

Lehet más a politika?

arlequin 2010.04.07. 00:33:11

@Lone Wolf: nem fogom. ezt vagy végiggondolod és eldöntöd magadban, vagy pedig egy fikarcnyit sem tudok benne segíteni. és itt vége vagyon mindenféle magyarázatnak.

@Kicsit Karcos: mit szólunk a leinemannhoz? mit? mit? hát benne van a brancsban. ennyit.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.04.07. 00:45:13

@Kicsit Karcos:
Leinemann vs Szoboszlai.
Nem akarok zsidózni és pénzügyi hatalmazni. :)

Lone Wolf 2010.04.07. 00:49:59

@Kicsit Karcos: " tudod, sokan itt azt hittük, vagyunk olyan nexusban a döntéshozókkal, márcsak a befizetett adók míján is, hogy vannak olyan szívesek előre tájékoztatni minket egy-egy szuper jó nemzetközi szerződés előnyeiről, az aláírás előtt, csak úgy kíváncsiságból, ha más nem."

Ezt megadom!

@Véraláfutás2: "Mit nem értesz azon, hogy mi az, hogy elárulod a hazádat? Annyi csupán, hogy a hazád ellen cselekszel. Tudod, ahol születtél, felneveltek, ahol a barátok, a család, a kollégák élnek, azok ismerősei és azoknak az ismerősei és."

Na akkor most egy kérdés. Miért bűn az, hogy aláírtunk egy szerződést, ami biztosítja az EU stabilitását, aminek mi bizony tagjai vagyunk. HOL VAN ITT A HAZAÁRULÁS? Azt felróhatjátok nekik, hogy nem úgy cselekedtek, hogy előnyt kovácsoljunk magunknak. Ezt, én is felrovom nekik.

De azt nem, hogy ártottak ezzel az országnak. Márpedig ez a hazaárulás.

-"Hosszútávon, szerinted ez mind szép és jó lesz nekünk (Liszabon)?, mert én nem látom ilyen rózsásan :/ "

EU és liszabon kapcsán tőlem utoljára: Ez az ország népszavazáson döntött úgy, hogy EU tagállam lesz. Ez a tagság kötelezettségeket is jelent, hátrányokat is jelent! Nem csak előnyöket, Nem csak mások irántunk való kötelezettségeit jelenti! AZ, hogy az EU tagság, és liszabon előnyünkre, vagy hátrányunkra válik-e? KIZÁRÓLAG azon múlik hogy hogyan érvényesítjük az érdekeinket. Az MSZP-s bagázs ezen a téren csapnivaló munkát végzett! És komolyan kérdéses, hogy akart-e jobb munkát végezni. Majd meglátjuk, hogy a következő, milyen munkát végez. Erre ne haragudj! De csak ennyit tudok mondani. MAJD MEGLÁTJUK.

És igen, valóban narancsszín szemüvegen át szemlélem a dolgokat. Mint ahogy sokan itt piros-fehér csíkoson át. Azt hiszem, egy kicsit nehéz, reálisan megítélni, hogy a másik párt jól csinálja-e a dolgokat, és hogy a másik párt hívei jól, vagy legalábbis jobban látják-e a dolgokat. ;)

-"Ja, a turbómagyrozással meg menj a francba."

Ebből viszont nem engedek! :P
Tudod az a fene nagy helyzet hogy sokan csak divatból nemzetiszín meg árpádsávoslobogóznak, turuloznak. Ez már sokaknak kezd olyan lenni, mint a hülye plüsskockák az autóban, egy amerikai fimben... És semmi köze az igazi hazaszeretethez, nemzeti érzelmekhez. Ezt én igenis hogy turbómagyarkodásnak majomkodásnak minősítem, és engem taszít!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.04.07. 00:51:51

@Lone Wolf:

Van itt valami egyáltalán amivel tisztában vagy a liszaboni kérdéskörben?

Igen van.
Azzal vagy tisztában, hogy tudod, - bár semmit nem tudsz az egészről, halvány lila fingod a tartalmáról, a megszavazásának módjáról és körülményeiről, anélkül turbómagyarozhatsz itt olyanokat akik legalább a fáradtságot vették, hogy a tényeket megismerjék és ez alapján véleményt mondjanak róla - nem bír a neten keresztül senki pofán verni az ostoba tudatlanságod és az ebből eredő visszataszító viselkedésed miatt.

Most, hogy bebizonyítottad lófaszt sem tudsz a dologról, eközben többen és több oldalról megvilágították neked, hogy a fideszen múlott a szerződés elfogadása, nem az mszp-n, és megmutatták miben is megy szembe az elfogadása a nemzeti érdekkel, hoztak példákat, hogy mely országok hogyan vitték keresztül a módosításokat melyek rájuk vonatkoznak, még van pofád nagyarccal megkérdezni, mi ebben a hazaárulás?

Lone Wolf 2010.04.07. 02:01:20

@Conv:
Jó, itt tényleg hülye voltam. Most hogy így már agyilag lehűltem. Utánanéztem, utánagondoltam, sok mindenben igazatok van. Elkapott az ékszíj. Sajnálom.

És tudod, nagyon sokáig gondolkoztam azon hogy mit is írjak válaszul.

A kettős állampolgárság kérdése már lefutott és elbukott kör volt mire a szerződés megszavazására került a sor.

A földmoratórium, úgyszintén!

A benes dekrétum úgyszintén!

Mit gondoltok, miért is foglalkoztak ők ezekkel a kérdésekkel?

Gyakorlatilag minden, ami a gazdaságunk, és hazánk védelmével kapcsolatos volt, elbukott az MSZP-vel szemben.

Ezek után nem kellett volna megszavazniuk a Liszaboni szerződést. Csak hát, mégis mit csinálhattak volna? Mentek volna neki ismét mindennek, és még többnek, hogy ismét pofára ejtse őket az kormány, és még az EU elé se kerülhessen a kérdéskör? Mert ez lett volna belőle! Ti is tudjátok.

Ennek ellenére nem kellett volna megszavazniuk a szerződést, pláne, ha komolyan gondolták ezeket a dolgokat. De nem tudom hazaárulásnak tekinteni, Ugyanis ők próbáltak tenni ezekben a kérdésekben!

Ja, hogy akkor meg minek szavazták meg? Itt tényleg megfogtatok. És nem tudok olyat mondani, amivel ki tudnám őket mosni. Őszintén szólva leginkább azért, mert én is csak fél szívvel tudom őket védeni ebben a kérdésben.

Kenguru 2010.04.07. 07:43:21

@Laspalmas:
Nagyon sajnalom ha te tenyleg beszoptad ezt a faszságot.

Ez tipikus szoci módszer, az ellenfél lejáratására. Hírbe hozzák Magyarország leggyűlöltebb politikusával.
Kurvára nem hiányzik nekik hogy legyen a parlamantben egy hiteles baloldali párt. Nyilván még jobban látszana hogy ők mennyire hiteltelenek.

Egyébként ha Kóka adott is pénzt(amit speciel nem hiszek), akkor is csak azzal a szándékkal tehette a hogy Retkes/SZDSZ-t megszivassa.

Nos, ez esetben money well spent. :)

Lehet ám szídni az LMP-t a programjukban található hülyeséget miatt, de hogy a nem megélhatési politiksok, és hogy a jelenlegi korrupt mutyipolitika felborításán dolgoznak a biztos.

arlequin 2010.04.07. 07:53:32

fél szívvel mentegetni? teljes erővel rugdosni inkább ;-)))

Kicsit Karcos 2010.04.07. 08:52:44

@Kenguru: nekem a Munkáspárt a hiteles baloldali, kommunista párt, a többi báránybőrbe bújt farkashoz hasonul, ők legalább farkasbőrben vannak.

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2010.04.07. 09:11:23

Ok, szurkoljatok ellenük.
Legyen maszop, fidesz, jobbik parlament.
Boldog leszel tőle?

Nosfi 2010.04.07. 09:14:54

Az Egész az MDF lejáratókampánya, és egy lehetőség arra, hogy az egyik legnépszerűtlenebb politikust összehozzák a a legnagyobb ellenfelükkel. Nem kell túllihegni. Plakátpénz forrását pedig meg lehet nézni a párt honlapján, hogy honnan van. Ők ezt nyilvánosan vezetik.

Yo Sar Ian (törölt) · http://faking.blog.hu/ 2010.04.07. 09:15:21

Szerintem a Kóka egy kis simlis geci.
Az is egy nagy seggfej, aki komolyan veszi.
A pártok is tudják ezt, buktája óta
a legdurvább átok:
gyűjtsön neked kopogtatót Kóka!

Kartal (rezervált) 2010.04.07. 09:21:10

Itt csak annyi történt, hogy a párt nevének lemaradt az eleje. Helyesen úgy van, hogy "Lófaszt Lehet Más a Politika".
Egyébként mindig mondtam, hogy az szdsz ült át oda is, nem csak az mdf-be.

@Kenguru: bocs, ezen röhögnöm kell. xDDD

Homeoffice 2010.04.07. 09:27:10

Egyébként is aki azt hiszi, hogy van itt új erő és érdekcsoport az teljesen hüje:)
Bizonyos gazdasági és mittomén érdekcsoportok most kihátráltak egyes pártok mögül és új csoportosulásokhoz mentek, vagy benyalták magukat a fideszhez. Ennyi.
Új pártok..Új politika.. Lárifári...

unattached 2010.04.07. 10:05:36

Egyikőtöknek sem jutott eszébe, hogy ez esetleg kamu ill. egy kreálmány? Hogy csak le akarják radírozni az LMP a választási térképről???
ennyiresenkinemlehethulye.blog.hu/2010/04/06/kivegzes_koka_tamogatja_az_lmp_et

kamasuka 2010.04.07. 10:12:09

@Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker:
Ja. Egy zsaroló potenciállal kevesebb. Nincs még négy elqurandó év!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.04.07. 10:12:28

@unattached:

De igen, szerintem mindenkinek eszébe jutott. Aztán nem zárta ki a valóságtartalmát.

kamasuka 2010.04.07. 10:14:48

@Kenguru:
"Nagyon sajnalom ha te tenyleg beszoptad ezt a faszságot."

"Egyébként ha Kóka adott is pénzt(amit speciel nem hiszek), akkor is csak azzal a szándékkal tehette a hogy Retkes/SZDSZ-t megszivassa."

Most akkor melyik? "Baromság", vagy "ha adott is"?
A plakátjaik alapján IS ugyanaz a banda, ami anno az SZDSZ mögött állt, max. kék helyett zöldek lettek, és Kohn Pistike helyett más idióta arcokkal kampányolnak.

z666 2010.04.07. 10:16:07

Tökmindegy, hogy Kóka személy szerint ott van-e a párt mögött. Többen már egy éve hajtogatjuk, hogy LMP=SZDSZ 2.0.
Ugyanazok a fő jelszavai: mindenki fontos, aki idegen, élősködő vagy deviáns.
A normálisok le vannak szarva...

kamasuka 2010.04.07. 10:19:19

@z666:
Ha a Kókamóka mégse igaz, itt van ez:
www.mfor.hu/cikkek/Zold_munkahelyekkel_novelne_a_kkv_k_versenykepesseget_az_LMP.html

LMP:"Mi nem megvonnánk a segélyt attól, aki nem dolgozik, hanem azt mondanánk, hogy kaphasson segélyt az is, aki dolgozik, ez a garantált minimumjövedelem koncepciója"

Zero: "Munkabér mellé még segély is, garantált minimumjövedelem az adófizetők pénzén. Fasza."

Kenguru 2010.04.07. 10:35:33

@kamasuka: Ha adott is penzt(szerintem nem), beleszolni nem fog a politikajukba.
Azok ugyanis nem olyan gyerekek.

Nalunk a minden oldal a masikat valami kurva nagy osszeskuvonek nezi, a kezenfekvo magyarazatot meg nem fogadja el.
Magyaran azt hogy ezek nem orosz/izraeli/stb ugynokok, hazaarulok stb hanem oszinten HULYEK.

oakeshott 2010.04.07. 11:07:05

@Nosfi: az LMP-t rajtakapták, és most MDF-es lejáratókampányról beszél. LOL. Szerintem ez csak erősíti a gyanút.

Nosfi 2010.04.07. 13:33:40

oakeshott: "plusz a kókás híresztelések sem tesznek jót az SzDSztől totál független imázsunknak... már a hírTV is ekéz minket!..." "Szerencsére Kóka maga hajtotta el a francba Retkeséket, és cáfolta, hogy bármi köze lenne hozzánk. Tény, a csávó olyan, mint Piszkos Fred, akivel barátkozni kezd, annak annyi." Részletek belső LMP-s levelezésekből. Az egész pártnak annyi köze van az SZDSZ-hez, mint Orbánnak a Jobbikhoz.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.04.07. 15:46:53

Semmilyen, SEMMILYEN párt nem fog megoldani az ország számára semmit. Sem az eddigiek, sem az új akarás konjunktúráját meglovagolni próbáló, más-más ízlésvilághoz szóló, de egyaránt hamis Jobbik, vagy LMP. Csak onnan várható bármi jó, előrevivés, ahol az emberek maguk fognak össze, hogy sorsukat végre saját kezükbe vegyék. Már van ilyen. Úgy hívják:

Civil Mozgalom.

www.civilmozgalom.hu/index.php

Figyeljétek. Ha tetszik, csatlakozzatok. Csak akkor.

latte · http://midterms.blog.hu 2010.04.07. 15:57:05

Ha Retkes olyan dolgot mond, ami nektek tetszik, akkor hisztek neki, amikor meg olyat ami nem, akkor nem? Azért ezt a kacsát benyalni elég béna...

derelyegrádi szellem 2010.04.07. 16:02:33

@latte:

Én a Retkesnek akkor hiszek majd, ha ló legel a sírján.

Ha haszon van belőle (eddig ennek az országnak Retkesből, meg a haverjaiból semmi haszna nem volt csak kára, de az legalább sok), akkor hagyni kell beszélni. Ez ennyi.

Ugye különbséget tudsz tenni a "meghallgatni" és a "hinni" magyar szavak, és jelentésük között?

T. Andrews 2010.04.07. 21:50:36

Engem nem érdekel hogy más pártokból jöttek-e át ide tagok vagy nem,egyet remélek:közös erővel véget vethetnek a fasiszta,cselédkorszakos idillnek,revíziós várakozásoknak,csuhás készülődésnek-ennyi.
Éljen az alkotmányos demokrácia és a Köztársaság!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.04.07. 21:55:56

@T. Andrews:

Nem bánod, hogy jöttek közétek nem szdsz tagok is értjük mi :)
Éljen a szabad véleménnyilvánítás, és a többségi akarat hatalma mi? Ha az egyezik az szdsz akaratával :)

naavii 2010.04.08. 21:17:21

@latte: "Ha Retkes olyan dolgot mond, ami nektek tetszik, akkor hisztek neki, amikor meg olyat ami nem, akkor nem? Azért ezt a kacsát benyalni elég béna... "

Itt az igazság!

Ááá, értem már! Az elmúlt fél évben unalomig hallgattam, hogy az LMP az SZDSZ utódpártja és ezen a hülyeségen még az sem változtatott sokat, hogy az LMP közelében _SINCS_ az SZDSZ-hez köztető arc. (Mezei tag, szimpatizáns van, persze. Olyan, akinek jól tele lett a t...ke az SZDSZ-el, de hát ez erény, nem?)

Erre most kiderül, hogy az SZDSZ lebuktatja a fránya LMP-t... hát bazz, most nem lesz hová átmenteni magukat... Legalább hangolnák össze egyesek a paranoiás agymenéseket... Elvégre a paranoia lényege a logikailag tiszta téveseszmék hálózata, az elején egy nagy logikai buktatóval (ez meg is van, lásd LMP=SZDSZ rögeszme) szóval itt valami nagyon nem frankó. Egyesek már olyan hülyék, hogy mezei paranoiásnak sem válnak be.

Már eleve az a kifejezés is, hogy az SZDSZ etikai vizsgálatot végez, hát, kicsit olyan, mint békéért háborúzni, szüzességért b...ni, stb.

Kár, hogy a VBőr így beszopta ezt a szart, pedig eddig csipáztam őket amúgy. :( Na mindegy, előbb-utóbb mindenki eléri az inkompetencia-szintjét.

renevol 2010.04.08. 23:53:25

Több forrásból származó információk alapján a jobboldali emberek továbbra is a béka segge alatti mérhetetlen alacsony szellemi színvonallal rendelkeznek.

Ha Kóka mond valamit, annak a 0.00%-át szokták elhinni az emberek. Most bezzeg rögtön mutogatnak a jobbosok, hogy "látjátok, még a Kóka is megmondta". Idióták. Szokásos idióta jobboldali összeesküvés-elméletek. Magyarország, én így szeretlek!

Ha Kóka János kijelentené, hogy kedvenc pártjaitokat támogatja "ajánlószelvények gyűjtésével és a pártok rendezvényeinek támogatásával", kíváncsi lennék, hogy vajon ugyanilyen gyorsasággal születnének-e meg a "Viszlát, Fidesz! Viszlát, Jobbik!" mondatok. Szánalomcsürhe vagytok.

fokabacsi 2010.04.09. 06:05:26

@renevol:"" Több forrásból származó információk alapján a jobboldali emberek továbbra is a béka segge alatti mérhetetlen alacsony szellemi színvonallal rendelkeznek."" Na ez még egy idióta náci kirekesztő duma. ) Illik hozzád. Nekem több biztos forrásom van arra, hogy te meg a szellemi fogyatékosok otthonából írogatsz. Szánalmas.

arlequin 2010.04.09. 07:45:43

@fokabacsi: most azért írsz ilyeneket, mert jobb gépet kapott az alagsorban mint te? én még rosszabbat kaptam és a magánzárkából sem engednek ki.

süti beállítások módosítása