Skip to content


       Szűrés lista

Liberálisok Másik Pártja

Jól indult a mai nap, reggel fél 8-kor Horn Gabi fejtegette a Mokkában az LMP és az SZDSZ közötti összefüggéseket.


"Ha valaki elemezgeti a választási eredményeket -ezt csak kevesen szokták megtenni, de egyébként izgalmas játék-, akkor ööö....valami sorsszerű összefüggés van aközött, hogy hol volt erős az SZDSZ 2006-ban, 2002-ben a választásokon, és hol szerepelt most sokkal jobban az LMP. Hogy ne csak Budapestről beszéljünk, Komárom-megye, ami egy tipikusan ilyen SZDSZ-es fészek volt a fene se tudja, hogy miért, de mindig sokkal jobban szerepeltünk, mint más megyékben, akár Nyugat-Magyarországon. Ott az LMP szintén jobban szerepelt, mint az országos átlag. A fiataloknál erre adatok nincsenek, csak látjuk az arcokon. 2006-ban az SZDSZ 10% fölött szerepelt az elsőválasztói körben. Na most az LMP-nél egész biztos vagyok benne, hogy ugyanilyen arányok lesznek majd....Utólagos kutatással lehet persze ezt csak megnézni, hogy így van-e. Tehát nagyon nagy az átfedés, miközben az LMP vállaltan nem egy liberális párt...Persze az Isten sem tudja, mi lesz ebből az LMP-ből, tehát lehet ebből még sok minden. Leginkább ezt  a kiszámíthatatlanságot látom problémának...ööö problémának látom a piacellenes megnyilvánulásokat is, szerintem egy tisztes liberális szavazó számára nagyon fontos a piaci verseny....ööö én nem vagyok egy lelkes zöld sem, de az én problémám (mosoly)....
Riporter: Beszéljünk inkább az SZDSZ-ről..."

 

Van igazsága Hornnak, íme az LMP eredményei:

 

Tisztességben is mutatnak hasonlóságot az SZDSZ-szel.

Példátlan Durva választási csalás híréről értesült Tolna megyéből a belpol.hu. A megyei területi választási bizottság elnökét, Dr. Fusz Györgyöt ugyanis egy levélben értesítették, hogy a bizottságból többen is tudhattak arról, hogy a megye 4. dombóvári választókerületének LMP-s jelöltje kétmillió háromszázezer forintért vette az ajánlószelvényeket. Szám szerint ezret. (2.300/db egész jó ár, nagyon kellhetett neki..) a levél, amelyben M. J. - a levélben teljes név és cím is szerepel-, arra hívta fel Dr.Fusz György figyelmét, hogy a Tolna Megyei Területi Választási Bizottság tagjai tudtak, tudhattak arról, hogy Máté Mihály a Lehet Más a Politika dombóvári képviselőjelöltje nem törvényes úton jutott hozzá a kopogtató cédulákhoz.. A cédulák ugyanis a közelben lakó roma állampolgároktól származnak nagyobbrészt, amit Máté- a levél tanúsága szerint-, F. János döbrőközi lakostól az Országos Cigány Önkormányzat helyi szervezetének a vezetőjétől vásárolt kétmillió háromszázezer forintért.
A levél szerint szintén OCÖ-s aktivista úgy tudja, korábban jelezték már ezt a bizottság tagjainak, akik, ennek ellenére, mindenféle vizsgálat nélkül fogadták el a nagyszámú, a bejelentés szerint hamis, törvénytelen úton megszerzett ajánlószelvényeket.
A Tolna Megyei Területi Választási Bizottság irodavezetője Bartos Georgina arról tájékoztatta a hírturmix munkatársát, hogy április 2-án, azaz nagypénteken megkapták az ominózus levelet, és azt bűncselekmény alapos gyanújával átadták a Tolna Megyei Rendőrkapitányságnak. A Tolna megyei rendőrfőkapitány nyomozást rendelet el az ügyben. Kolompár Orbán pedig gratulált az LMP-nek (rajtuk kívül csak a Jobbikot említi).

Mivel az LMP-s jelöltek szinte teljesen ismeretlenek, érdemes utánaolvasni Máté Mihálynak is.

(fotó: NOL)

- nyugalmazott rendőr, cigányságkutató

- 2006-ban az MCF Roma Összefogás Párt színeiben indult a választásokon.
 

- Bemutatkozásában ezt írja: "Az LMP felkérésére döntöttem úgy, hogy a párt színeiben elindulok a választásokon. Elsősorban azért vállaltam, mert az LMP a szegénységben és kirekesztettségben élő emberek társadalomba való visszaintegrálásának a szükségességét felismerte."
 

- Ő hívta fel a figyelmet egy CD-vel arra, hogy egy rendőrségi belső honlapon cigányoznak. Ennek apropóján aztán felkérést kapott a Klubrádióba, és Orosz Józseffel jól elbeszélgettek arról, hogy nincs cigánybűnözés, és mennyire riasztó a Magyar Gárda.


"Orosz József: Hanem milyen probléma ez? Szociális, társadalmi?
Máté Mihály cigányságkutató, nyugalmazott rendőr alezredes: Nem, ez sokkal, de sokkal összetettebb probléma. Visszatérve még egyszer a Magyar Gárda vonulására. Azok az iskolába járó cigány gyerekek bizony meg lesznek rémülve, mint ahogy a szüleik is meg lesznek rémülve, és én nagyon-nagyon szomorú dolognak tartom azt, hogy soha ilyen cigányellenesség, mint most ezekben az utóbbi egy-két évben tapasztalható, korábban nem volt!"

 

 

Kiváncsi vagyok, mit mond majd a kopogtatócédulás vádakra.

Addig is: az Index talált egy LMP-szavazót!

 

Címkék: politika lmp

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr521917306

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Lehet Más a Párttaktika? 2010.04.15. 23:12:40

„Sokan zöld selyempapírba csomagolt SZDSZ-nek titulálják őket. Vab ebben valami, így bennem is él némi bizalmatlanság velük szemben. Amiért viszont mégsem veszem őket egy kalap alá a szalonképtelen erőkkel

Trackback: Amit mindenki tudni akar: mennyire SZDSZ az LMP? 2010.04.13. 14:56:36

Az SZDSZ 1998-as és az LMP 2010-es eredményeit nézve komoly átfedést találunk. Az LMP-sek nagyon hasonlítanak az egykori SZDSZ-szavazókra. (Kép: vokscentrum.hu) Lendvai Ildikó hétfőn azt bizonygatta, a Fidesz kétharmadát - ugye, ugye? - csak az LMP-v...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arlequin 2010.04.14. 22:20:11

@Meleardil Eressea Iluvadan: lehet rosszak a módszereid. a jelenkori spártai elsősorban és elsőként a belső ellenségeivel kell felvegye a harcot.
azok is vannak éppen elegen: tudatlanság, vágy, irigység, harag, mohóság, hitetlenség, kétség, bánat, remény, nosztalgia, bálványimádás...stbstbstb
soroljam tovább tizedes?! vagy elfogadja végre a szabályzatot?!

arlequin 2010.04.14. 22:21:46

@laspalmas: a baridroid olyan báránydroidos. elég kedves, sőt túlságosan is az. még a végén a szívemhez közel érzem és akkor jaj a nari-piri-párosnak...
@Meleardil Eressea Iluvadan: na éppen erről beszélek!

Horizont 2010.04.14. 22:23:01

@Donna (Cara)mba: Hahahahaha, hihetetlen milyenek vagyunk mi nők. Én is ugyanezt tettem mint te, mert a fiúk mindig azt mondják a gugli a barátod! Nekem is ugyanazt adta ki :) Most akkor a modell Szőnyi? Ő Jobbikos? Kíváncsiságunk kimeríthetetlen:))

Képzeld Szerencsi Éva már 6 éve meghalt 52 évesen beteg volt. Milyen jó volt mint Abigél!

Lone Wolf 2010.04.14. 22:25:43

@arlequin: Nade kedves bohócom! Mintha egy kicsit ideges lennél. :)
"értelmes válasz? lófaszt a seggedbe jedipalánta, azt. inasként nem szabad tanítani, nem mondták még neked? "
Dehogynem ez a másik oka, amiért általában megmaradok a seggemen.

"Mindig az anakin égjáróra emlékeztetsz, az is mindig ily bosszúsan önfejű volt, mint a 'v for victory' főszereplője."
Ezt viszont eltaláltad. Olyan kemény a koponyám mint egy kőtömbnek, és körülbelül annyira vagyok kezelhető mint egy rossz napját élő öszvér. Ez az egyik nagy hibám.

Ahhoz meg szokj hozzá, hogy a világ meg így működik. vak vezet világtalant, és a király egy félszemű. Persze ha neked az úgy jó hogy egy vak, és ostoba ember próbálja vezetni a többit, akkor csak nyugodtan támadd a félszeműt, mint másik félszemű...

És igazad van nem vagyok tökéletes senki sem az! Nem vagyok mester, mert nem értem el a "tökéletességet". Mint ahogy te sem! de ez kizárja, hogy megosszam másokkal amiről úgy vélem hogy jól látom? (természetesen kellő önkritika gyakorlása mellett) Aztán majd eldöntik hogy jónak találják-e? Mint általában szokták.

Horizont 2010.04.14. 22:26:43

@laspalmas: Nagyon sokat tanultam itt nálatok eddig is, és így hatott rám az utóbbi napok Mad Max-os horda rohama. Egyfolytában méregtelenítek, de becsúszik még ez meg az :DDDD Bocsánat.

Donna (Cara)mba 2010.04.14. 22:31:23

@arlequin: Na, ez es jó hír elalvás előtt! Lehet Már a (Scientológia is) Párt!
Nem akármi. Nagyon bűzlött nekem ez a társaság.

Más:
Ami pedig a nem szorosan a tárgyhoz tartozó megjegyzésemet (offomat) illeti: szánom, bánom, nem gondoltam külön rád amikor csipkedő megjegyzésemet tettem a férinemre úgy en bloc, és ez okból nem is vettelek külön kategóriába;-DDDDDDDDDDDDDDDD

Rendben, megpróbállak külön szabályok szerint kezelni, de nem lesz könnyű;-DDDDD

Javakorabeli nő is még nő, javakorabeli férfiú is még férfiú;-)

Na, azért ne szomorkodj, majd igyekszen ezt az intimus szférát kerülni, mint Lillith a tömjénfüstöt;-D

f.m.j. 2010.04.14. 22:32:25

@arlequin: te komolyan vetted azt a kis fricskát Donnától? Nemáááár :)

érdekes ez a szájentológia dolog, szerintem ne báncsuk az LMP-t, de egyre inkább nem bírom kiverni a fejemből, hogy mégiscsak ama bizonyos párt holdudvarának gyerekei, unokaöccsei vannak benne

régen (3-4 évvel ezelött) sokat hallgattam a Puzsér féle Szélsőközepet, Apokalipszis RT-t, Demikrácia RT-t, véleményem szerint jól megágyazott nekik, lehet, hogy hitt bennük, lehet, hogy nem tudta mire használják, de ez nem valószínű, mert okos gyerek volt. Én akkor borzasztóan örültem annak a fajta retorikának, amit nyomott a Puzsér bácsi, ilyet korábban sehol máshol nem hallottam. Emellett minden rádióból hatalams hallgatottság mellet folyton kirugdosták.
A barátait hívta meg, Várady Tibit a Humanista Pártból, vagy Védegyletből, de mindegy is, mert eme kettő keverékéből eszkábálták az LMP-t... aztán ott volt a kis vörösgörcs az Érsek Obádovics Nándor, aki herótót okoz a látványával, mindegy, akkor vicces volt... A Robi fröcsögése megédesítette a napjaimat :)
és most tessék, itt az LMP...

Inkább nem bízom senkiben :)

Donna (Cara)mba 2010.04.14. 22:32:49

@Horizont: És tényleg varázslatos nő volt! Nagyon kedveltem az Abigélban nyújtott alakításáért.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.04.14. 22:35:11

@Horizont:

Ugyanmár, vicceset írtál.
Most már lezajlott az őrület, szépen visszazökkenünk a rendes kerékvágásba ;)

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.04.14. 22:37:12

@Horizont: "...Mad Max-os horda..."
Tenyleg wazze, ugy soportek at a blogon, mint kutyafeju tatarok Bela ba' kiralysagan. Most takaritjuk a romokat, temetjuk a hullakat, aztan nekiallunk kiepiteni a vegvarak rendszeret. Nemsoka nyakunkon a kontyos pogany hada.

Donna (Cara)mba 2010.04.14. 22:41:33

@Meleardil Eressea Iluvadan: @Meleardil Eressea Iluvadan: Nem tudom, mi lelt ma benneteket? Olyan jókat mondtok, hogy nem bírok elmenni ágyikóba, pedig tudom, holnap megszenvedlek benneteket:-)))))

Ez a tatár, aztán jön a kontyos, sztem itt kellene díjakat, ordókat, érdemeket kiosztani:)

Donna (Cara)mba 2010.04.14. 22:42:39

@Meleardil Eressea Iluvadan: @Meleardil Eressea Iluvadan: Nem tudom, mi lelt ma benneteket? Olyan jókat mondtok, hogy nem bírok elmenni ágyikóba, pedig tudom, holnap megszenvedlek benneteket:-)))))

Ez a tatár, aztán jön a kontyos, sztem itt kellene díjakat, ordókat, érdemeket kiosztani:)

Horizont 2010.04.14. 22:45:27

@laspalmas: @Meleardil Eressea Iluvadan:
Nagyon tudom értékelni amikor úgymond magunkban vagyunk minden csipkelődés, beszólás zene füleimnek, még magamban se fogok ezekért morogni! Az igazi Vastagbőrt akarom az igazi kommentelőkkel!:DDDD Téma van bőven. Valamelyik este amikor megláttam a számlálón az 1354 -es számot azt hittem kiakadt valamiért:)) De nem, inkább MI akadtunk ki!:)))

reKorrekt 2010.04.14. 22:53:04

Az Origó választási tudósítása szerint az április 11-i LMP-s buliban egy háromfős társaság újságírójuktól jó pár méterre a "kampánycsapat, kampánycsapat!" rigmust kezdte el skandálni. Tudósítójuk rákérdezett, hogy miért kiabálják ezt, de gyanakvással tekintettek rá, ezért nem kapott kérdésére választ. Azt viszont végül az egyik fiú elmondta, hogy elképesztőnek tartja, hogy az LMP bejutott a parlamentbe, és különösen az fantasztikus, hogy három hónap alatt megnégyszerezték a támogatottságukat. Mire egyik haverja poénkodva hozzátette, hogy "végre képviseletet kapnak a parlamentben a szcientológusok".

Hajrá szciájenoto... magyarok!

arlequin 2010.04.14. 22:55:05

@Lone Wolf: én szóltam. tégy belátásod szerint. "NEM VAGYOK IDEGES, HALANDÓ". te viszont magyarázkodsz. namindegy.

@Donna (Cara)mba: nehéz dolog ez, amikor minden reggel felkenem a napfürdő sminkjét a hajnal harmatjával, mindig arra gondolok, hogy mennyi halhatatlan él a világon és mily kevesen fogadják el és látják be ezt a tényt. helyette hatalmaskodnak, gyűlölnek, nyernek más kárára. rettenetes ez. és rosszul tetted lányom, hogy magadra nem gondoltál, de hát ilyenek vagyunk. király urunk megbocsát. elfeledkezünk magunkról ("bolond." igen? "csitt." ...)

@f.m.j.: ahogy lenin mondta: kellenek a hasznos idióták. és szerintem se bízz senkiben. én például magamban sem bízom. mindig reménykedem, hogy csak sikerül valami rendes gazemberséget elkövessek és mindig csak alantas stiklikre futja. ;-(((

Horizont 2010.04.14. 22:57:44

@Meleardil Eressea Iluvadan:
Sugárzott belőle a báj a szerénység és az igaz ember! Annyira ledöbbentem amikor megtudtam, hogy meghalt, hihetetlen volt. Az Abigél főszerepe telitalálat volt. Nagyon sokszor kiolvastam annak idején a regényt és pont ilyennek képzeltem el Vitayt. Csak 2 évvel volt idősebb nálam!

arlequin 2010.04.14. 23:01:46

@reKorrekt: néha feljebb kellene tekinteni vaktyúk... (;-))
barikad.hu/node/51080
...is talál szenet.

arlequin 2010.04.14. 23:03:26

@Meleardil Eressea Iluvadan: szép hölgy. mi jót tett e világon sugárzása mellett?

Lone Wolf 2010.04.14. 23:04:53

@arlequin: "Te se leszel már szebb..."

BTW köszönöm, hogy ily kedves szavakkal illetted gyönyörű mosolygós arcom. :)

Lone Wolf 2010.04.14. 23:06:52

"barikad.hu/node/51080"

Ez a kötődés viszont elég nálam az elégtelen bevésésére. MEGBUKTAK! Mennek a levesbe!

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.04.14. 23:06:55

@Horizont: A magazinok cim es hatlapjan ugyan a ceruzahegyezoszaju emlovillantok pozolnak, de a ferfiak zome nem nulla agyu szexobjektumokra vagyik Barbie kotesben. Lehet, hogy az ember agyat elonti a tesztoszteron, de a szivig alig jut el belole valami.

Pont az olyan szelid, tunderi, csupa ragyogas es eletorom nok melengetik meg az ember szivet, mint o volt. Egy magyar Audrey Hepburn. Nem kovet divatot, nem keleti magat, nem kozonseges. Az ember a noisegebe szeret bele, ami egyszerre gyonyoru test es gyenged lelek.

Donna (Cara)mba 2010.04.14. 23:07:12

@arlequin: El ne búcsúzzál már örökre tőlem;-D
Nem szégyen az, ha férfiból vagy teremtve:) Igaz, mi nők azért tényleg überolunk benneteket, de hát ez így van, ez ellen hiába lázadsz:)

Na jó, esetedben, mivel Bolonddal van dolgom, a két ponthoz hozzáadok még egyet, hogy lásd milyen nagylelkű is tudok lenni (meg irigykedni is tudok, sajnos:(

.- ilyen rejtvényes, agyat megerőltető módon csak egyedül te tudsz itt írni.

Belegebedek,mire kihámozom a mondandód, de akkor sem vagyok soha biztos, hogy eltaláltam-e a gondolatodat:(

Azért te vagy a blog kedvenc Bolondja, még ha néha nem is lehet érteni pontosan, mit mondasz:) Mert varászló is vagy, meg bűvölő:)

Én csak mára köszönök el tőled, és inkább mondok istenhozzádot, mint isten áldjon-t!

Hiába hát a bánat, holnap is jövök;-D

Jó éjszakát mindnyájatoknak!

Horizont 2010.04.14. 23:09:13

@Meleardil Eressea Iluvadan: Ezt olyan de olyan szépen írtad meg ! Meg is hatódtam! Hálás köszönetem.

arlequin 2010.04.14. 23:17:02

@Lone Wolf: szívesen. azt sem mondtam hogy csúnya. mindössze 'tényt közöltem' ;-) isten mentsen minket a 'férfiszépség' vádjától. elég ha a férfiasságtól nem ment meg.
a Lelkünk Minta Patyolat pedig ennyi. minden az aminek látszik és ez így van rendjén. és sjnabajnai nem mennek. szépen eloperettezik a dolgukat és kész.

@Donna (Cara)mba: csókollak homlokon. és ne dicsérj mert megbánod. a titok abban rejlik, hogy nincsen.

jó éj-szakát mindenkinek. lehunyom csillagos szemfedőm és nyugszom míg fel nem ordít a legkisebb ;-)

Donna (Cara)mba 2010.04.14. 23:17:56

@arlequin: Az istenért, csak nehogy komolyan vegyél!
Ma bolondoztam...Néha szabad, ugye?

Nem akarom folyton folyvást a valóságot. Álmot, homályt, lidércet, feledést szeretnék.
Szerintem ez is emberi...
Nem mindig kell, csak ha nagyon kifárasztott az élet:(
Az utóbbi hónapokban pedig nagyon meggyötört a valóság.
De ez nem baj, bolondozok néha veletek és bírom tovább, amit bírni kell.

Értesz te engem, sztem jobban, mint én saját magam.

Szia, Arlequin!

arlequin 2010.04.14. 23:18:32

@Horizont: az még hagyján hölgyem hogy szépen írta meg, de igaz is amit írt (csak a gonoszkodás kedvéért mondom). aki nem így látja, az nem férfi, hanem csupán egy fasz.

arlequin 2010.04.14. 23:24:02

@Donna (Cara)mba: halálosan komolyan veszlek. amiről beszélsz az nem valóság, csak annak tükre. ne aggódj már annyit, vagy ha már odafigyelsz, akkor csak nézd mintha turista lennél. azt hiszem ez egy jó tanács.
de most már tényleg jövök, vagy megyek.

Donna (Cara)mba 2010.04.14. 23:29:53

@Meleardil Eressea Iluvadan: Női szemmel is jó ránézni! Belső világának sugarából talán hullik rám is, ha megkeresek egy régi nőt magamban. Úgy elfelejtettem azt a régi belsőt, ami még kiragyogott néha a szememen...Ritkán sugárzik már ki az élet szemeimből...
De hogy ilyen szépen írtad, megkeresem legalább egy röpke időre jobbik magam. Köszönöm én is, amire mondandóddal minden nőt emlékeztetsz!
Ismétlem Horizontot, de nem tudom és se másként mondani: ha ránézek a fényképére, úgy érzem, én is jobb vagyok.

Jó ékszakát neked is!

Donna (Cara)mba 2010.04.14. 23:33:04

@arlequin: Menj, Bolondunk! Álmodj valódi álmokat!

Olyan jó, hogy közöttünk vagy:)

Marcellusca 2010.04.15. 08:51:26

@f.m.j.: Igen, igen, igen.
KI az, ki az? :)
Émmán abba a korosztályba tartozom, aki nagyra értékelik a MILF-eket. Is. :D

f.m.j. 2010.04.15. 08:56:16

@Marcellusca:

Szőnyi Kinga :)
bár nem lesz szóvivő...

Marcellusca 2010.04.15. 09:08:14

@arlequin: Nem, nem. Csak attól féltem, hogy magával ragad ez a híg barna ár.
De sikerült megfékeznem indulataimat. :)
És megőriztem kitartásom, hogy előbb-utóbb eltűnnek. :D

@f.m.j.: Óóóóó, nyami-nyami. :)))
Márha a kigóglizottak közül a modellre gondoltatok. :D

Horizont 2010.04.15. 09:14:02

@Marcellusca:
Ha akarsz egy jót nevetni nézd meg este mit alkottunk Donnával Szőnyi kapcsán:)) Rögtön rákattantunk:))
@Donna (Cara)mba: @Horizont:

f.m.j. 2010.04.15. 09:26:02

@Horizont: :)

bár én az echotv-n láttam, a linken, amit suski átküldött
a google nekem nem barátom, mert elég nehezen találtam képet róla :) ti ügyesebbek voltatok, a Szerencsi Éváról mondottakról meg egyetértek :)

Marcellusca 2010.04.15. 09:52:45

@Horizont: Óóóóvastam. :)
"Szépek" vagytok, mondhatom. :)))
Féltek a vérfrissítéstől, mi? :)
Féltitek a helyeteket? :D
Nektek nincs félni valótok! :D

üveges · http://holtankoljak.blog.hu/ 2010.04.15. 10:18:07

- Segítség!
Véletlenül arra téved egy rendőr.
- Mi a baj, asszonyom?
- Egy magas, erős férfi elkapott és le akart teperni. Arra szaladt el...
- Nyugodjon meg hölgyem, el fogom kapni. Kívánja a megbüntetését?
- Nem, dehogy! A címét!

Marcellusca 2010.04.15. 10:56:13

@f.m.j.: Hát, kössssz! :DDDDDDDDDDDDDDDDD

arlequin 2010.04.15. 12:21:49

Loxon írja:

— Demokratikus párt-e a Jobbik?
— Igen, demokratikus. (Ld. még 1, 2)

— Demokrata-e Eleni Tsakopoulos Kounalakis nagykövetasszony?
— Nem, ő a liberális diktatúra képviselője.

„Az amerikai nagykövetség sajtóosztályán azt a választ kaptuk, hogy Eleni Tsakopoulos Kounalakis nagykövet asszony a parlamentbe bekerülő demokratikus pártok, tehát a Fidesz, az MSZP és az LMP eredményváró rendezvényeire látogatott el. Kérdésünkre, hogy a Jobbik demokratikus párt-e szerintük, nemmel válaszoltak.” (Forrás: Amerikai nagykövet: csak a Fidesz, az LMP és az MSZP — Mandíner)

Az a furcsa helyzet, hogy „a demokrácia igazi képviselői” elméleti csapdába esnek, hiszen nem másokkal, mint „a demokrácia igazi képviselőivel” állnak szemközt. Végleges gyakorlati csapdáról persze nincs szó: vannak különféle fegyverek, amelyek alkalmasak az ilyen konfliktusok elsimítására.

A fenti egyenleteket persze fordítva is felállíthattuk volna, ahogy azt Eleni tette az idézetben, és még sokféleképpen. Olyan verziók is lehetségesek például, amelyekben az MSzP és/vagy az LMP és/vagy a Fidesz nem demokratikusak, a többiek (+/-Jobbik) pedig igen. A demokrácia tiszta elvként ugyanis sohasem létezett, és minden bizonnyal soha nem is fog létezni (ámbár, ha igen, akkor inkább meneküljünk), viszont minden ún. demokratikus erő „az igazi demokrácia” letéteményesének vallja magát."

akinek van füle a hallásra...

Donna (Cara)mba 2010.04.15. 12:36:11

@arlequin: Nem tudom, vajon van-e fülem a hallásra, de a demokratikus erő szóösszetétel nagyon figyelemre méltó. Főleg az "erő" szóból értek, a kutyámnak is azt kell bizonygatnom, én vagyok az erősebb, és olyan kötelességtudó polgári eb, hogy csuhaj!;-D Igaz, a kutyám azért nem buta, mert lehet, gyanítja, én vagyok amúgy a gyengébb, de nálam a zsákmány, én osztom a farhátat, akkor mégiscsak tisztelni kell bennem az erőt:-D Okos kutya, szoktam is mindig mondogatni neki: okooos, jóó kutyaaa, közben megsimogatom a buksiját, ő meg hálás. Szóval demokratikusan kijövünk egymással;-)

Érdekes megfigyelés: az erőből mindenki ért:))))))))

arlequin 2010.04.15. 12:39:04

@Donna (Cara)mba: pontyosan így van. tehát az erősebb kutya osztja a farhátat. nyilván demokratikussan.

Donna (Cara)mba 2010.04.15. 12:40:48

@arlequin: Naná;-DDDDD, hogy demokratikussssan! Hogy másképp?

arlequin 2010.04.15. 12:41:22

lacika annyira kövér, hogy nem fér a bőrébe:
barikad.hu/node/51133

arlequin 2010.04.15. 12:44:12

na közepesen értelmes fityiszfanok, lesz itt búsulás hamarost.
ahogy mondta valaki itt a blogon: fityisz-lmp összeborulás lehet belőle.

Donna (Cara)mba 2010.04.15. 13:30:18

@arlequin: Fityisz-fannak nem nevezném magam, inkább mondjuk úgy: beletörődöm az imént kitárgyalt demokratikus (erő) döntés folyományaként kialakult helyzetbe;-D
Nade, tekintetes Uram! Minek keseríti amúgy is keserű életemet holmi linkekkel, melyre kattintva, visszahőköltem már az első mondatnál:( ?
Nincs Önben szemernyi kímélet? ;-D

Sohase törekedtem a tisztánlátásra, hisz Ön látja legjobban, mennyire futok előle, és ismét és ismét csak elborítja kedélyemet:(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Nem Lehet Más a Politika? (Amúgy tudjuk mindnyájan emitt, e virtuális közösségben: nem).

Akkor kelmed miért ad okot a búsulásra? Hiszen kelmed nemsokára Csíkszeredában megvigasztalódik, az útra nem kelőkkel már semmit se gondol????;-D

arlequin 2010.04.15. 19:45:15

@Donna (Cara)mba: nehogymá' ez a poszt leüljön.

szerinted a bolond nem hiába sír és nevet egyszerre?
és pont annyi kímélet van bennem, amennyi kíméletlenség.
csíkszereda még arrébb van. addig simán meghalhatok. te is.

ne búslakodjon hát,
élvezze mint a turisták!

Horizont 2010.04.15. 20:02:40

@arlequin: "nehogymá' ez a poszt leüljön."
594! Lehet más? Már azt se tudjuk mi lehet más!
Már régóta meg akartam kérdezni (csak nem mertem) te vagy a fényképen?

arlequin 2010.04.15. 20:29:47

@Horizont: szerinted ki más? igaz elég hülye egy kép, de a fényképész azt mondta így lesz hatásvadász. én pedig csak úgy gyilkolom az effekteket.

Horizont 2010.04.15. 20:43:09

@arlequin: Jól van na lehet a gyereked is! Mert annyira aranyos kisfiú, naponta sokszor rápillantok ugye! Biztos, hogy Te vagy ??:DDDD Csak vicc. Gyereknek (még ) mindenki tündéri! Misikének a kisfia volt fenn, csak valamiért levette, hiányoltam is, mert olyan aranyos volt ő is. Szóval édes kisgyerek voltál így a fényképen, az életben nem tudom rossz voltál -e? Nekem van egy képem (nem rakom ki) amin a férjem mindig halálra röhögi magát a piszok, amin 4 évesen nagyon ducin balettruhában állok és olyan hülyén van kiszínezve. Ha nem lát a családom én is röhögök rajta:DDD Imádom a fotókat.

arlequin 2010.04.15. 21:06:03

@Horizont: nincs olyan fotó mi ábrázolhatna. és nem a testi tükörképemet használom fel. hanem találtam ezt a kis tündért és érdemes a feliratnak, pontosabban az aláiratnak utánanézni: "to be or not to be". ezért talált meg/választottam.
van 1-2 gyermekkori fénykép az akkori pofázmányomról, egész jók, de mind-mind régi-régi képek. talán 1-2 színes akad közöttük. de nincsenek nálam. nem is baj.

Horizont 2010.04.15. 21:18:45

@arlequin: Bolondozol velem :))) Te, te bolond!

Donna (Cara)mba 2010.04.15. 21:20:18

@arlequin: Szia, kedvenc Bolondom!

Most tudtam csak meggyünni, egész nap szerkesztettem, írtam, vigéckedtem:( Még a képi világot, amit felrakok a honlapunkra, meg a recepteket, tippeket a cikkeinkhez, azt még élvezem, de a bürokratikus részét a vállalkozásunknak, a banki-kölcsön kunyoráló részét minden évben újra és újra hónapokat véve igénybe, na ezt a részét utálom! Meg termékdíj bevallás, meg ami nyomort csak el tudsz képzelni:(((( Időnk kb. 85-90%-át ez a része teszi ki. Nyomor, nyomor, nyomor!!!!!! Ez a kenyérkeresetünk már a mazochizmus határát súrolja. Inkább "flagellálnám" magam, mint ezt a bürokráciát csinálni;-DDDDD

Lényeg, hogy itt vagyok veletek.

A férjemmel éppen az előbb beszélgettünk az általad ajánlott Szentgyörgyvölgyi fakazettás templomról, a különleges díszítéséről még a kazettás mennyezetek sorában is egyedülvaló. meg ahogy te mondtad, hogy nem mandala az, van arra magyar szó is: varázskör, és ez neki is nagyon tetszett (a gyerekekkel - ez alatt én mindig a fiamat és barátnőjét értem:) - a nyáron - ha Isten is úgy akarja, elmegyünk az Őrségbe, és ott én megnézem azokat a helyeket, amelyekről küldtél képeket nekem.

Más: illetve nem más, ennek kapcsán indult be az agyam: az ősi vallásunkat a Szent-István-kori valláspolitika el kellett hogy törölje, de a nép kollektív arche-régióiban ott kellett még maradnia reminiszcenciáknak. Azt sütöttem ki nagy felindultságomban, hogy mivel a reformáció minden európai népnél tiltotta a képeket (nem csak az Istent ábrázoló képeket, hanem a képet, mint ornamentikát egyáltalán) - kivéve pont Magyarországot, ahol is ezt a tiltás megkerülték. A festett mandalák/varászkörök felajzott lelkiállapotomban elvezettek egyenesen Belső-Ázsiába és a régi pogány, elnyomott ősmagyar kollektív vallási szimbólumokhoz. Sztem az egész ornamentika erről a feledett vallási tartalomról szól, mesél, csak éppen nem értjük.

Ezt csak megosztom veled, mert már kitárgyaltuk, nem akarok ekkorákat offolni! Én így gondolkodok, következtetek: nem az eszemmel;-D, az tuti:). Megszáll az ihlet démona/ürdüngje, ami néha lehet fals is. Ez van....

Tulajdonképpen a férjem állandóan érdeklődik, mit tudok ennyit írni? Pedig ő is megmaradt még gondolkodó/érző embernek, amúgy tényleg jó okunk lenne elveszíteni még ezt a kis kultúra iránti érdeklődésünket is:(((((((
Ő meséli, hogy valahol olvasta (már nem emlékszik hol), hogy a japánok veszettül érdeklődnek a rovásírásunk után. Van egy ilyen honlapjuk, a második leglátogatottabb lap. Vagy 80 éve még ők is jobbról balra írtak, és ez is egy ok, hogy érdekli ez az írásmód őket.

Az a mi nagy bajunk, hogy egy tényre: például rovásírás megléte, azt, hogy még a 16-ik században is használták némely helyeken, ez bizony kőkemény tény, ostobán ragálunk. Mert mit biggyesztünk a tárgyiasult tény köré: érzelmi alapon egy lekicsinylést, mert az fasiszta (hahaha) szemléletmód, vagy délibábos turulkodás. Holott történelmi tény, tárgyi bizonyítékokkal.

Szal sajnos kötelező munkával és az elmúlt egy órában meg ezekkel a gondolatokkal telt az időm.

De most "imhol vagyok".

arlequin 2010.04.15. 22:39:40

@Donna (Cara)mba: oh, hölgyem tisztul ez szépen, minden hagyományunk. jönnek ide mindenféle népek és mutogatják, hogy "némá' ez is tőled van, ez is a tiéd, s most szinte utoljára-elsőre jön a tibeti hagyomány is, hogy aztakutyabasszátok meg mi is szittyának valljuk magunkat". 1szóval ezt már nem lehet megállítani, nem lehet eldugni, ébred a magyar. nem tömegesen, hanem egyenként. és ez felelősség, nem pedig birkanyáj a kolomp után. kemény lesz, de szép.

szentgyörgyvölgyöt ki NE hagyjátok, mert ha elmentek... ez a szerencsétlen kicsiny nép mindent magáévá fogad, mindent szeret, mindent helyesel és ezért nem foglalkozik semmivel. ez a mi keresztünk, ez a patópálkodás. pedig egész európa nyög és szenved, nincs kiút, nincs ötlet és a német értelmiség is tőlünk (érted? tőlünk!) vár útmutatást. de ehhez előbb nekünk kell tisztáznunk, hogy a magyar kinek-minek örököse, milyen gazdagsága van, mind szellemileg-lelkileg-testileg. művészetben. mindennek művészetében. persze vannak a szittyó-suttyók, de csak azért mert a szellemi vezetőréteg is hasonlatosan lapostetű. de ez is változik.

arlequin 2010.04.15. 22:46:16

@Donna (Cara)mba: ja s még valami: magunkat, népünket szeretni a legnehezebb. mert leginkább látjuk a hibákat (antall jóska), a torzulást (horn gyuszi), az árulásokat (kuncze gabi), a hazugságot (gyurcsány), az irigységet (ibike), a gőgöt (orbán), a tehetetlen dühöt (vona).
asszem ez elég leíró lett.

"és bocsásd meg a mi vétkeinket, miképpen mi is megbocsátunk az ellenünk vétkezőknek"

Donna (Cara)mba 2010.04.15. 22:47:21

@arlequin: Erre csak annyit: ühüm, ez bizony így vagyon.

Mebüntetlek hetediziglen, mert elhagytad te a te Istenedet és mentél idegen bálványok után. Most lásd a hatalmam, és nem könyörülök rajtad, amíg ki nem telik az időd, amit kiszabtam rád botorságod miatt!
Én vagyok a te Istened, nincs (neked más) Istened rajtam kívül....(Másnak más van, az az ővé, mert nekik is adtam. Mindenkinek adtam).
Nem szó szerinti idézet, de talán megállja a helyét ilyen hevenyészve is, saját szavaimmal elmondva:)

latin szerelő · https://www.facebook.com/pages/Malacz-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.04.15. 23:15:36

Persze lehet azt is csinálni, hogy átutáljuk az LMP-t a baloldalra, de minek erősíteni a szétesőben lévő MSZP-t. Én azokkal értek egyet, akik még kivárnak az LMP-vel kapcsolatban.
malacnews.freeblog.hu/archives/2010/04/15/Lehet_M%C3%A1s_a_P%C3%A1rttaktika/

arlequin 2010.04.15. 23:23:16

@latin szerelő: szerintem te simán egy fiatal, idea-lista, tapasztalatlan idióta vagy. bocs. vedd ezt is egy véleménynek, olyan demokrati-kussnak. ahogy az amcsi nagykövet tette a választás éjszakáján. az a fajint kis gádzsó. nekem tetszik. ;-)
az lmp-t pedig nem kell átutálni a baloldalra, mert mindkét oldalon gyökértelenek. szdsz 2.0. de nem muszáj ezt meglátni, lehet rózsaszín ökoszociális álmokat kergetni és elfelejteni, hogy az erősebb (ez esetben pénzesebb) kutya üzekedik.

arlequin 2010.04.16. 13:13:49

barikad.hu/node/51187

"gyümölcseikről ismeritek fel őket"

Donna (Cara)mba 2010.04.16. 13:47:36

@arlequin: Ó, kedves Bolond, minek teszed ki ezeket a linkeket? Szenvedek, mint egy állat tőlük. Én sohase hittem, hogy van hófehér tisztaság, az csak egy idea, amihez lehet közelíteni, de ez? Ez a moslék? Ezek kezében HATALOM?
Nem vicc: én már nem bírom, bedobom a törölközőt:(
Hol keressek valamit, amit érdemes hinni?
Annyira elzárom már magamtól a híreket, hogy néha olyan dolgokról se tudok, hogy tényleg elképedek: ennyire gyáva vagyok a valósághoz?
Válasz, hisz tudod: igen, ennyire.
Legalább tudsz valamit csömör ellen?
Füvezzek én is? Akkor könnyebb a mocskot elviselni?

Á, megiszok egy kávét, aztán folytatom a melót. Nem akarok már se látni, se hallani. Elég volt. Mindenből.
Kiborultam.

arlequin 2010.04.16. 16:46:25

@Donna (Cara)mba: igen, gyávák vagyunk. egyedül lenni is gyávák vagyunk.
hogy miért teszem ki?
azért, mert:
"nagypéntek nélkül nincs feltámadás"

Donna (Cara)mba 2010.04.16. 17:09:25

@arlequin: Hány nagypéntek kell még? Nekünk abból is szakajtónyi? Még az se ölég?

arlequin 2010.04.16. 17:12:39

@Donna (Cara)mba: mittudomén. biztos van olyan 'magán-nagypéntek' is, meg olyan 'országos'. most az országos tűnik szaglani.

Donna (Cara)mba 2010.04.16. 22:38:12

@arlequin: Nagyon tetszett, amit Bodokynak írtál. És a zene, amivel Bodoky viszonozta versedet.
Ezért a zenéért már érdemes volt ma is élnem.

Jó éjszakát.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.17. 13:32:50

@Donna (Cara)mba: @arlequin:

Bodoky a személyes hősöm ....
az ÚJSÁGÍRÓ, a nagybetűs...

csoda h él....

itt megidéztem, ill kikértem a véleményét
szily.blog.hu/2010/04/12/ezt_volt_narancsoskent_kikerem_magamnak#comment-form

aztán...
:)))))

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.17. 14:02:59

@arlequin:

csekkoltam a verset
:))
----------------------------------------
ez az index/U:P: cenzúra ....
bazzzzzzz ...

arlequin 2010.04.17. 15:59:49

@szorokin: mit vártál? a cenzúra egy szükséges dolog. ahol van keret (index) ott kell legyen cenzúra is. nem is mehet máshogy. ezek nem megvilágosodott mesterek, hanem embergyerekek. a picit is járókába kell tenni, meg ne sértse magát...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.04.17. 20:19:50

Választás rendje elleni bűncselekmény gyanújával nyomozás indult a dombóvári LMP-s jelölt kopogtatócédulái miatt.
A megyei területi választási bizottság elnökét április elején levélben értesítették, hogy Máté Mihály több mint 2 millió forintért vett ajánlószelvényeket az Országos Cigány Önkormányzat helyi szervezetének vezetőjétől.
A visszaélésről szóló levelet az országos rendőr-főkapitánysághoz továbbították. Máté Mihály tagadja a visszaélést.

www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=317918

Donna (Cara)mba 2010.04.17. 21:30:20

@szorokin: No, ezzel a lépésével az Index (amit eddig ritkán olvastam, innentől fogva majd lehet egyáltalán nem) elérte, hogy odafigyelek Bodokyra. Egy rendszeres olvasóval gyarapodik a Bodokyt kedvelők tábora:-)

Tudod, marketingesek mondják: a negatív reklám is reklám:-D
És itt most a szó jó értelmében írtam a reklám-hatásról, amit ezzel az Index kiváltott! Egy volt, igen értékes munkatársát most majd máshol nagyon sokan, sokkal többen fogják olvasni:-)

Hogy vajon ez jó nekik, ki tudja? Amit nyerni véltek a réven, behozzák-e a vámon?
Meglátjuk.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.04.17. 21:37:32

@Donna (Cara)mba:

Azért bodoky is tud ám gyereket felsírató stílusban alkotni ezt meg kell jegyezni amellett, hogy elismeri az ember, hogy valóban kiemelkedő teljesítményekre is képes. A politikai elhivatottságát, pedig ne akard megtudni, ha érzelmi oldalról közelíted meg, hogy kedveled-e :)

Olyasmi személyiség ő, mint Polanski. Elég kétesélyes, hogy utálod vagy kedveled. Kiváló és kiemelkedő rendező, de mégiscsak egy pedofil állat :)

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.17. 21:37:40

@Donna (Cara)mba:

szily.blog.hu/2010/04/12/ezt_volt_narancsoskent_kikerem_magamnak#comment-form

itt nem győztem eléggé agyon dícsérni bodokyt...

néhány részt azé idecopyzok:
"
szorokin 2010.04.13. 19:49:19
@Szófi: @Tamara Jagello:
...
én pl az indexet
bodoky egyszemélyes intézménye miatt
pl jobbnak látom
a mancsnál.

NA Ő számomra ma, mostanság (az utóbbi
kb 5-10 évben) AZ ÚJSÁGÍRÓ, nagybetűvel

szerintem ilyen kaliberű, bátorságú
újságírója nincs a mancsnak

DE CÁFOLJATOK MEG !!
"

nem cáfoltak meg, azóta
egy narancsos se....

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.04.17. 21:40:55

@szorokin: a mancsnak egyáltalán van újságírója? :o

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.17. 21:44:22

@Donna (Cara)mba:

persze ma borult a bili

borult az index is.....

----------------------------------------
bodoky-t mint tényfeltárót 2006ban ismertem fel...
és ezért nálam kb ETALON lett, mint az ÚJSÁGÍRÓ, nagy betűvel...

[
indexkonyv.blog.hu/2008/09/15/kepeskonyvben_jelent_meg_bodoky_dijnyertes_tenyfeltarasa
]

erről meg másik kommentemből:

"
szorokin 2010.04.14. 00:07:11
@calam:
....
Hogy a kedvenc példámat hozzam
a 2006os zavargások ügye

na abból eléggé kimaradt a mancs,
ahogy kb cakkpakk az egész ballib média is fullosan ignorálták bodoky
tényfeltárását...

az a kínos csend..
ezt lehetett érezni qvára.
"mi nem tudunk róla"
"meg sem történt"
"ha megtörtént, jogszerű volt"

és a jobbosok meg ünnepelték..
szánalmas volt az egész így.
bazz.
"

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.17. 21:47:00

@Conv:

a személyiség mindegy, az a lényeg h mit alkotott
mit rakott le az asztalra

:))

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.04.17. 22:03:49

@szorokin:

Van az úgy, de ha megkérdezi valaki szereted xy-? akkor azért szabad azt mondani, hogy rühellem?
Aztán ha más azt kérdezi szereted xy műveit akkor azt, hogy imádom?

Aztán az egyik szerint szeretem xy-t a másik szerint nem. pedig a kép egy kicsit árnyaltabb és a két rész nélkül nem igaz egyik állítás sem.
Na így vagyok én bodokyval is.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.17. 22:13:11

@Conv:

lehet,
villon is rablókkal közösködött/társult
mégis a balladáira emlékszünk

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.04.17. 22:18:01

@szorokin:

én pl arra leginkább, hogy nem ok nélkül felakasztották kiváló versei ellenére :)
"Francia vagyok Párizs városából,
mely lában alatt a piszkos mélybe vész,
s most méterhosszan lógok egy nyárfaágról,
és nyakamon érzem, hogy seggem míly nehéz."

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.17. 22:21:17

@Conv:

:)))

jaja, de ha csak 1 sima rabló lenne
nem beszélnénk róla, nem tudnánk róla

---------------------------------------------------
egyébként -
én bodokyt mint embert nem ismerem,
mint újságírot viszont valamennyire. :)

nyílván az újságíróról beszéltem/ek

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.04.17. 22:29:14

@szorokin:
én téged nem ismerlek, donnát viszont igen (szo-szo alig-alig, csupán az itteni hozzászólásai alapján, és elnézését, ha bizalmaskodónak hangzott ez) és ezen felszínes ismeretség alapján gondoltam, hogy a Bodoky kedvelő jelzőt még ne akassza magára, mert nem olyan egyértelmű lesz az.
Természetesen nem áll szándékomban, sem Őt sem Téged meggyőzni arról, hogy érdemtelen a tiszteletre Bodoky. Távol áll tőlem a dolog.
Mint írtam, magam is elismerem a munkásságának egy részét, és kiemelkedőnek tartom.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.17. 22:48:15

@Conv:

jaja..
de ha gondolod érvelj,
magyarul keress példákat stb...

ha nem, nem
:)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.04.17. 23:22:30

@szorokin:
"...nem áll szándékomban, sem Őt sem Téged meggyőzni arról, hogy ..."

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.04.20. 21:48:54

újabb adalék a drága jó szdsz utódpárthoz :

"Menyhért Mészáros László elmondta: a szelvényeket a fővárosban egy kukában találta egyik ismerőse. Valamennyi szelvényen az LMP egyik budapesti képviselőjelöltjének neve olvasható, s több ajánló személyes adata is látható azokon.
Közölte: a szelvényeken szereplők közül három ajánlót felkeresett, közülük ketten azt mondták, nem erre a pártra töltötték ki szelvényüket"

kuruc.info/r/52/58467/

Donna (Cara)mba 2010.04.20. 22:45:32

@Conv: Nehéz kérdést vetsz fel:(
Polanskit elítéltem, és emberként bármely úgymond kedves írómat elítélném, mert van amit nem tehetünk meg embertársunkkal.

Viszont a művet - egy újságírónak is művei vannak - azt külön veszem.

"Aki dudás akar lenni, pokolra kell annak menni".

Nagy alkotóknál - és itt most nem Bodokyról szólok - sajnos igen sokszor kell valóságos pokolba, mélységes mély iszapba merülniük, hogy a sárból megtisztítsák bemocskolt lelkük által nekünk a szépet, az időtállót és felragyogtassák: íme, itt a mű. Az emberi teremtés.

Gondolj csak Adyra. "Nem merem megcsókolni az anyámat" írja egyik versében. És ennek nem "költői nagyottmondás" az oka...Valóságos oka van. "Mihályi Rozália csókja", amely aztán mindent eldönt az író életében. Marad az alkotás, hiszen miképp lehetne igazi családapa? A Sors el is döntötte, mert a bölcsőjébe tette a "táltosságot", és az élete bele is kényszerítette a mindennapi ésszel nehezen viselhető létbe, és a tetejében ennek a létnek az alkotásról kellett szólnia. Nem volt más választás, még a választás kísértését is kizárta "Mihályi Rozália" csókja. Lássuk be, nem akárki, mindennapi ember tudhatta ezt az utat Ady módra járni...
Mindamellett ő írt meg bennünket, magyarokat, mint sajátos világképű, kultúrájú entitást a legtalálóbban. Összefoglalóan az ősmúlttól máig érvényesen.
Krúdy is bennünket írt meg: de ő csak egy időszeletben. Ma is érvényes irodalmi csemege, de olyan mint az óbor: egyszer lehet felbontani.
Ady meg időtlen nekünk, magyaroknak, amíg csak még létezik nyelvünk, agyunk, szívünk, amely így gondolkodik és dobog.
Sztem.

arlequin 2010.04.20. 23:14:06

@Donna (Cara)mba: ez oké, de ha valaki kisleányokat baszik meg, azt hagy ne vegyem művészetnek. polanski most is bulizik. tehetséges, ámbátor védett állat. ennyi. nem több.

Donna (Cara)mba 2010.04.20. 23:37:34

@arlequin: Ezt a mondatomat miért nem olvastad?
Polanskit elítéltem, és emberként bármely úgymond kedves írómat elítélném, mert van amit nem tehetünk meg embertársunkkal.

Ez is hozzátartozik a mondandómhoz:)

Donna (Cara)mba 2010.04.20. 23:41:48

@Conv: Na, ezzel lefoglalom magam egy ideig:-)

Ki akarsz szűrni?;-DDDDDDDDDD

Majd holnap olvasom el!
De frappáns a válaszod:) Kedvelem az ilyen csörtét:)

Donna (Cara)mba 2010.04.20. 23:52:40

@Conv: Ám ezzel a linkkel már meg is tetted;-DDDDDD
Tudod, versnek, irodalomnak nem tudok ellenállni (mindent nem sorolok fel, aminek nem tudok ellenállni. Mondjuk az ördögtől való kísértésnek nem mindig sikerül:-DDDDDDDDDDDDD

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.04.20. 23:56:49

Hááát, ha nem ismered Juhász Ferencet, és át szeretnéd tanulmányozni, akkor egy darabig most nem látunk :)

* Szárnyas csikó (1949)
* A Sántha család (1950)
* Apám (1950)
* Új versek (1951)
* A jégvirág kakasa (1951)
* Óda a repüléshez (1953)
* A Nap és a Hold elrablása (1954)
* A tékozló ország (1954)
* A virágok hatalma (1955)
* A tenyészet országa (1956)
* Virágzó világfa (1965)
* Harc a fehér báránnyal (1965)
* Gedichte (1966)
* Mit tehet a költő? (1967)
* A Szent Tűzözön regéi (1969)
* Anyám (1969)
* Vázlat a mindenségről (1970)
* A halottak királya (1971)
* A megváltó aranykard (1973)
* A mindenség szerelme I-II. (1973)
* Írás egy jövendő őskoponyán (1974)
* Három éposz (1975)
* Szerelmes hazatántorgás (1977)
* Csikóellés (1978)
* Époszok és versek (1978)
* Versek és époszok (1978)
* Remény a halálig (1983)
* A boldogság (1984)
* Halott feketerigó (1985)
* A csörgőkígyó hőszeme (1987)
* Fekete Saskirály (1988)
* A hazatérő halott (1988)
* A tízmilliárd éves szív (1989)
* Föld alatti liliom (1991)
* A csönd virága (1991)
* Krisztus levétele a keresztről (1993)
* Pupillák (1995)
* Pipacsok a pokol fölött (1996)
* A szenvedések Édene (1998)
* A lezuhant Griffmadár (2000)
* Az őrangyal és a szél (2003)
* Halálszivárvány (2006)
* Halandóság-mámor (2007)
* Pacsirta a szívben (2008)

ezek ilyen rövid kis könnyed, 200-400 oldalas verseskötetek :)

Donna (Cara)mba 2010.04.20. 23:57:13

Jó éjszakát mindenkinek! Álmotokban óvakodjatok a lidércektől...

Donna (Cara)mba 2010.04.21. 00:00:45

@Conv: Juszt se hagyom magam kiszűrni! :-DDDDDDDD
Majd csak belekóstolok a listába:)

Ne örülj, holnap megint jövök:-DDDDD

Így kihasználni embertársunk gyengéit....

Jójcakát, te lókötő! :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

süti beállítások módosítása