Skip to content


       Szűrés lista

Segítség, nem akarunk bábuk lenni!

Azt gondolom, ezt nevezik végső kétségbeesésnek.

Mikor Lendvai Ildikó, Mesterházy Attila, Horváth Csaba, Burány Sándor és még páran kiállnak a Parlament elé 4 darab kirakati bábuval Orbánkirálytól rettegni, na az már párthangulat a javából.


(fotó: NOL, Teknős Miklós)

A videót nem ajánlom, itt a gyors összefoglaló:

Mesterházy Attila: Ha a Fidesznek kétharmada lesz a parlamentben, akkor minden más politikai erő, politikus bábuként viselkedhet, semmire nem lesz ráhatása, semmilyen saját javaslatot nem tud elfogadtatni az Országgyűlésben.

Ha a demokraták azt szeretnék, hogy a parlamentben legyen Orbán Viktor teljhatalmának kontrollja, akkor a második fordulóban azokat a pártokat támogassák, amelyek megállítják Orbán Viktort, amelyeknek lehetnek alternatív javaslatai egy-egy "orbáni" kezdeményezéssel szemben - közölte, hozzáfűzve, ez Magyarország érdeke.

Horváth Csaba: Budapest a választások első fordulójában már bizonyította: nem akarja a Fidesz kétharmados teljhatalmát. A demokrata budapesti szavazókat, akik nem értenek egyet azzal, hogy egy pártnak korlátlan hatalma legyen, arra kérte, menjenek el a második fordulóban szavazni, és szavazzanak az MSZP jelöltjeire.

A Fidesz önkormányzatokkal kapcsolatos tervei azt mutatják, hogy a párt a budapestiek hagyományait, múltját akarja elrabolni, meg akarja törni azok lokálpatrióta erejét - fejtette ki Horváth Csaba.

Lendvai Ildikó (aki azóta már egykori cenzorként a sajtószabadságért is aggódott egy jót) Többféle menetrendje lehet annak, hogy az MSZP miként végzi el a választások után az előtte álló feladatokat, de a pártban senki nem gondolja úgy, hogy néhány személyi változással ki lehet pipálni a többi feladatot. Az MSZP előtt álló feladatokról szólva kiemelte: meg kell hirdetni az új helyzetben egy új ellenzéki politikai stratégiát, meg kell újítani a pártnak saját szervezetét, működését (....) A szervezeti működésnek szerinte olyannak kell lennie, amelyben az eddiginél sokkal nagyobb a teljesítménykényszer, sokkal erősebbek a "morális önvédelmi mechanizmusok", amelyek nem engedik a közelükbe azokat, "akik a politikából pénzt, vagy a pénzből politikai hatalmat akarnak csinálni".
Az MSZP új nevét, logóját firtató kérdésre a pártelnök azt válaszolta: ezzel az ötlettel először egy napilap cikkében találkozott, ez még a testületek előtt nem vetődött fel, még nem kezdtek ezen gondolkozni. "Az MSZP vizuális megújításáról nem beszéltek még, az csak a ruha, előbb a ruhában lévő pártot kell megújítani a legjobb hagyományait tovább vive" - fogalmazott.

Ildinéni, engedd meg, hogy segítsek! A Blikk ajánlott már új logókat, én a névváltoztatásra teszek javaslatot.

Egy olyan betűszó jutott eszembe, ami kifejezi a következő 4 év parkolópályáját is, ugyanakkor könnyedén alakítható kifejező szókapcsolatokká.

Tehát a javaslatom: BEKK

"Becsületes Emberek Készpénzes Közössége"
"Bukott Elvtársak Kétségbeesett Kiáltása"
"Baloldalinak Elnevezett Kapitalista Körök"
"Barátok Egyebek Korrupt Kollektívája"
"Bukott Elemek Képmutató Kiállása"

Na hogy tetszik?
 

Címkék: kampány választás mszp

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr311945384

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: pc gamer barato 2017 2017.12.31. 18:59:15

Fidesz-magyar szótár - Hírcsárda - Pusztán hírek

Trackback: Tehetetlen Dodó: Az MSZP és a néplélek 2010.04.24. 18:00:12

Az előző poszt egyik kommentjében egy elhamarkodott, féligazságnak is csak jóindulattal nevezhető következtetésre jutottam, mellyel a szocialisták bukását óhajtottam indokolni: "a baloldal még mindig nem érti a néplélektant". Valójában "már

Trackback: Übermagyar 2010.04.24. 13:49:35

Az übermagyar nemzetünk hőse, akinek puszta léte bearanyozza Hazánk egét. Az übermagyar ismérvei a tisztesség, becsület, hazafiasság, tisztelet és hit. Fellelhetősége az év durván háromszáznegyven napjában egy Óperencián túli nevenincs kisváros, ahol c...

Trackback: Kónya-Pető vita az igazságtételről, a kommunizmus bűneiről a rendszerváltáskor 2010.04.24. 11:52:44

Kónya-Pető vita: az igazságtételről, a kommunizmus bűneiről a "rendszerváltáskor"   "legyél Fiú, a tanácsokat fogadd és bólogass sokat. Fogd a maszkot köss nyakkendőt menj a bálba, liberálba"   ""ha mi 56-oso...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ucsacsu 2010.04.23. 17:25:31

A féleszű néró oldalán nem voltak bábuk? Tudtak hatni rá kétlem,mert akkor nem verte volna szét a pártot. HA VALAMIT KÖSZÖNHETÜNK A FÉLESZŰNEK AKKOR AZ,HOGY LENULLÁZTA A MASZOPOT MEG A SZABAD MADARAKAT.

eyeofodin85 2010.04.23. 17:34:31

Ezt gondolom Szigetvári mester találta ki. A négy bábu meg négy pártot - MDF, SZDSZ, MSZP és LMP - akar jelölni?

arlequin 2010.04.23. 17:36:50

"a párt a budapestiek hagyományait, múltját akarja elrabolni, meg akarja törni azok lokálpatrióta erejét"
LOL!
fél pest vidéki, teljesen gyökértelenné tett, lebutított massza. hihetetlen. én azt mondom, hogy fagyasszuk be őket, mint han solo-t és küldjük el jabbának szuvenírként.
jó, nem bánom, lendvai sipák és vadai vadóc lehetnek olyan félmeztelen, láncosok mint leia organa, de majd előre figyelmeztetjük jabbát, hogy jobb lesz vigyázni, mert több nyelven beszélnek...

és hálás köszönet gyurcsánynak. köszi feri. emléxem már 4 éve előre megköszöntem neki, valóra vált. így lenne lottó ötösöm.

órarugógerincű felpattanó 2010.04.23. 17:41:42

Amikor Lendvai ilyeneket mond: "sokkal erősebbek a "morális önvédelmi mechanizmusok", amelyek nem engedik a közelükbe azokat, "akik a politikából pénzt, vagy a pénzből politikai hatalmat akarnak csinálni"."

Hát az valami gyönyörű.

órarugógerincű felpattanó 2010.04.23. 17:42:46

@eyeofodin85: Na de az mdf meg az szdsz. Ilyen parlamenti pártok nem lesznek.

arlequin 2010.04.23. 17:43:08

ésmiazhogycsak férfibábuk vannak kint? a boszorkányok megússzák?

szóval ez tényleg kezd a legaljába átmenni. szerintetek van olyan ember aki még nem döntötte el régen, hogyan szavaz? nálunk hál' istennek elég volt egy forduló. és van egy tippem, hogy szoclákok még rosszabbul fognak szerepelni a második fordulóban.

Inner Circle 2010.04.23. 17:46:49

Orbán orbán orbán orbán, orbán, orbán orbán orbán, orbán.
ORBÁÁÁÁN!!!
Orbán, orbán?
Orbán!
Orbán, orbán!

(Mesterházy Attila kampányzáró beszéde)

arlequin 2010.04.23. 17:47:33

@órarugógerincű felpattanó:
"sokkal erősebbek a "morális önvédelmi mechanizmusok", amelyek nem engedik a közelükbe azokat, "akik a politikából pénzt, vagy a pénzből politikai hatalmat akarnak csinálni"

na lefordítom ezt a gyöngyszemet. tehát:
"jóval gyengébbek a "gerinctelen támadási automatizmusaink", amelyek a közelükbe juttatná azokat "akik a közönyből pénzt, a pénzből a proletariátus feletti hatalmat csinálhatnának"

magyarán szólva: ez már nem a szoci maffia, hanem a narancsos holnapffia. rettegjenek csak. megérdemlik. a fagyi visszanyalt.

Endordelfin 2010.04.23. 18:00:42

Elvinném a farmert. Mennyibe van?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.04.23. 18:12:35

6 poszt egy nap,Index címlap ez igen.A cikkhez EZEK TÉNYLEG HÜLYÉK nem ezért szavaztam annak idején rájuk.Mondjuk akinek tartania kell a fidesztől azok a korrupt szocik meg esetleg a jobbik szeintem.

Endordelfin 2010.04.23. 18:15:12

@arlequin: öhmhöm inkább készpénzben fizetnék, ha lehet. :/

Kartal (rezervált) 2010.04.23. 18:20:44

"akkor a második fordulóban azokat a pártokat támogassák, amelyek megállítják Orbán Viktort" - oké, Jobbikra szavazok :DDD

Jobbágy 2010.04.23. 18:21:37

@arlequin: Ne vedkőztessük őkel lejává, most ezt mér kellet, ezek után egy csajomat sem verhetem láncra, mert lendváj jut eszembe...

ravaluf 2010.04.23. 18:28:57

@Inner Circle: :-D Volt ott még egy utolsó, elhaló Orbánviktor..... is.

Jobbágy 2010.04.23. 18:30:07

Naon remélem, hogy megy a sok szoci pártkatona a levesbe, hogy átélhesse, hogy milyen egy hét átgürizése után kellemes múzsika társaságában sörökkel lazítani pénteken... Mit fog csinálni Boldvai László???!!! Ki fogja szegényt alkalmazni...www.parlament.hu/kepviselo/elet/b162.htm

Lone Wolf 2010.04.23. 18:32:40

Már várom, hogy mikor fognak idegösszeomlást produkálni. :)

És csak úgy kíváncsiságból. Hányan nézték meg ezt a performancet?

Jobbágy 2010.04.23. 18:33:23

"Az MSZP vizuális megújításáról nem beszéltek még, az csak a ruha, előbb a ruhában lévő pártot kell megújítani a legjobb hagyományait tovább vive" és akkor a kicsik bukása után nagyok megköszönik szépen és önként börtönbe vonulnak

jpmjpm 2010.04.23. 18:35:00

@órarugógerincű felpattanó: Húú , ez tényleg LOL!

De az is, hogy mennyiszer használják a "demokrata" szót. Persze saját magukra. WTF???

jpmjpm 2010.04.23. 18:38:15

A másik szembetűnő dolog, hogy a beszédeik 70%-át az Orbánozás teszi ki. Főleg így a hajrában. Már semmilyen érvük nem maradt, csak, hogy: "Fúj Orbán!". Szánalmasak.

Lone Wolf 2010.04.23. 18:43:31

Ja, és vigyázat emberek! Ha a szocik nyernek be fogják tiltani a 2/3 ad fogalmának oktatását a matekórákon. Mert nácirászistá szimbólum...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.04.23. 18:44:44

@órarugógerincű felpattanó:

Az is, mikor ő (érted őőőőőő) aggódik a sajtószabadságért. Legalább osztották volna másra a feladatot, de nem!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.04.23. 18:47:24

@Kartal (beleszól): Ez az mi a jobbikra szoci szavazók a szocikra fideszesek a fideszre.Így simán meg lesz a 2/3.:))

arlequin 2010.04.23. 18:49:22

@Endordelfin: aha, te kis klerikálrekciós settenkedő kapitálfaszista. a pénz beszél, mi? pfej.

@Jobbágy: ugyanmár, képzeld el ha a geronazzo állt volna modellnek. női jabba. az lenne valami.

egyébként: orbánviktororbánviktororbánviktor! ez már 3/3. ollé!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.04.23. 18:53:04

Amúgy remélem fizettek a bábukért, különben
"Börtönbe Együtt KerülneK" :)

Lone Wolf 2010.04.23. 18:58:13

"Az MSZP új nevét, logóját firtató kérdésre a pártelnök azt válaszolta: ezzel az ötlettel először egy napilap cikkében találkozott, ez még a testületek előtt nem vetődött fel, még nem kezdtek ezen gondolkozni."

LOL az urak természetesen menekülnének. Azt hiszik hogy egy névváltással ki tudnak törni a szarból, mint 20 éve. Van egy rossz hírem ez most nem fog menni. Itt nem a külpolitikai helyzet, és az ország állapotának lassú leamortizálódása tette tönkre a rendszert, hogy azt cserélni kelljen, hanem ti váltatok teljesen hiteltelenné "kedves" MSZP-sek! :)

belzebubó 2010.04.23. 19:21:44

Fenyegető egypártrendszer performansz. 1 perccel kampánycsend előtt jut ilyen eszükbe?
"véget ér egy konszenzusos parlamenti demokrácia"- tudod Attis ez eddig szerinted megvolt mégis itt tartotok.
Jobbról a második zöld pólós avatarfejű nagyon gyanús.
Ildikó meg öltözzön fel legközelebb, ha ilyen spontán dzsemborit szervez a gumibabáival,mert rossz nézni, hogy didereg.

Jobbágy 2010.04.23. 19:23:48

Száncsi – küzdök itt a videóval –, miről beszélnek ezek, ők is tudják, hogy hazudnak vagyis feltételeznek, már csak a gépszíj pörög ami bekapta őket, de azé nyomják, gratulálok, hogy a baloldaliságot mint olyat a maffiával sikerült egyenértékűvé tenni...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.04.23. 20:32:42

"akkor minden más politikai erő, politikus bábuként viselkedhet, semmire nem lesz ráhatása, semmilyen saját javaslatot nem tud elfogadtatni az Országgyűlésben."

Miért, eddig el lehetett? Csak eddig a kormányéi sem mentek át, és egy helyben állt az ország, meg a törvényhozás.
Most az a bajuk, hogy nem lesznek fontosak. Hát nem baj, nekem nem fognak hiányozni.

Avagy a hatalomvágy meg kicsit mintha elfedte volna a szemük elől, hogy a Fityisz nem VETTE a 2/3-os szavazatot, hanem KAPTA. Szavaztak az emberek, rájuk, ennyit.
Ha a maszop jól csinálja a dolgát, akkor rá szavaztak volna ennyien. Bocs.

sorokinV 2010.04.23. 20:51:07

A szocikról mostanában a marklarok jutnak az eszemben a South Parkból. :)

martonx 2010.04.23. 20:51:14

Nekem a bábukról az jutott eszembe, hogy ha ezek a szerencsétlenek tömeggel akarják körülvenni magukat, akkor körbeállítanak egy csomó bábút :-DDD

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.04.23. 20:54:07

@==T==: Ezeket úgy bírom.
Valószínű a Fidesz zárta be az otthont. Jelenleg ki is a kormányfő?

Nzoltan 2010.04.23. 21:23:51

@Jobbágy: Az MSzP vizuális megújulása a fogtechnikusnál kezdődik.

drkovax 2010.04.23. 21:30:35

@==T==: Mali Zoltán nem tudja megtagadni eredeti szdsz-es identitását. Hazudik. Csak kicsit felejti el, hogy minden önkormányzat mozgásterét a kormány szabja meg a költségvetésen keresztül. Azt meg ki is állította össze és fogadta el ?

Mourinho már nem a király 2010.04.23. 21:38:50

A Hír TV értesülései szerint több mázsa kormányzati dokumentumot talált a Fidesz lakossági bejelentés alapján egy XX. kerületi szeméttelepen.
index.hu/belfold/2010/valasztas/kormanyzati_iratok_a_szemettelepen/
aaaaaaaaaaaaaaa :D Remélem igaz a hír :DD no comment

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.04.23. 21:44:19

Kimaradt a címkék közül az "abszurd". Szerintem illik rá.

arlequin 2010.04.23. 21:48:20

@Anthony (kick-ass): reméled. én tul.képp. biztos vagyok benne. valszeg az egyik helyszínre szállítónak volt/lett elege a főnökökből. de ha a zorbán ezeket nem vágja kőkeményen gerincre, akkor az ifjak átmennek rajta, ahogy mondta is volt a minap egy interjúban. mondjuk a rogánnak én is adnék egy-két nyelv-, és illemleckét. pályáztatással...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.04.23. 21:50:49

@Anthony (kick-ass):

Az egyikre azt írták, hogy "nem nyilvános 10 évig"
Ehhez képest...
www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=318875

elfelejtette 2010.04.23. 21:53:02

Ez nem Societaszos / Fidelitaszos stilus, hogy szabadteri performansz kereteben egetik le magukat jobb sorsra erdemes fiatal aktivistak? Vagy ez mar maga a megujult baloldal?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.04.23. 21:57:36

@elfelejtette:

Az SZDSZ-nek volt még (papír)bábus akciója, talán onnan vették az ötletet :)

elfelejtette 2010.04.23. 22:06:50

@laspalmas: Ugyan nem lattam eloben, de talan az nem volt ennyire bena. Inkabb az volt a baj vele, hogy az SZDSZ-e volt.

Lone Wolf 2010.04.24. 04:22:33

@Anthony (kick-ass):
"A Hír TV értesülései szerint több mázsa kormányzati dokumentumot talált a Fidesz lakossági bejelentés alapján egy XX. kerületi szeméttelepen."

LOL Mondom én! meg vannak ezek átkozva. :) Még a mocskukat sem tudják eltüntetni.

Már csak az érdekelne, hogy mik fognak ezekből kiderülni! Mert, ezekkel ha csak egy kétes ügy is van köztük, ISZONYATOS fejhullás lehet a legfelsőbb körükben is. XD

esef 2010.04.24. 07:21:08

Valaki árulja el nekem, hogy mi a "demokraták" (az átkosban 40 évig meg kommunisták voltak...) terve azokra az időkre, amikor a "nem demokratáknak" új vezetője lesz. Akkor már nem lehet azzal riogatni, hogy "jajazorbándiktátorakarlenni"... Akkor majd a Pokorni/Semjén/Tarlós/Navracsics/Varga lesznek a diktátorjelöltek?

Kartal (rezervált) 2010.04.24. 07:23:41

már kampánycsend van, de S Z Á N A L M A S ! ! !

Lake 2010.04.24. 08:36:26

Ha hallgattak volna Fletóra is, akkor még több hatásvadász tevékenységet csampészhettek volna a cirkuszukba...pl:
- Lendvai Ildikó spontán russzul lesz...mielőtt összeesne, Házmestery felkapja és ölébe a parlament mögé szalad vele, majd a Duna vizével 16éves arcocskáját megpaskolva újraéleszti, közben Kolompár (béke)galambokat reget...
- A performansz közben jön a hír, hogy a Magyarok Nyulainak egy Orbán által becsempészett körömreszelő segítségével sikerült alagutat ásni a Klubrádió épülete alá és felrobbantották azt a börtönből magukkal vitt töltöttképosztával
- Mussolini unokája üdbözlő táviratát a postás a Fidesz irodája helyett Geszti Márta néninek postázta, aki élőben beolvassa azt a Klubrádióban (....még a robbanás előtt...)
- több már nem jut az eszembe :D

Lake 2010.04.24. 08:37:36

ah, bocs, sok az elütés...alkotás közben nem figyelek a részletekre...

LakatosWinnetou 2010.04.24. 08:51:06

Elvágott nyakú csirke utolsó rugdalózásai ezek az akciók.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.04.24. 09:54:28

@Lone Wolf: pedig akciós volt a LIDL-ben az iratmegsemmisítő :-)

kamasuka 2010.04.24. 09:59:18

Bezzeg most nincs kordon, Gordon? :D

Lone Wolf 2010.04.24. 10:01:18

@Ásómaci: Whehehehee! Az elvtelentársak még iratmegsemmisíteni sem tudnak tisztességesen. :)

kamasuka 2010.04.24. 10:02:59

@ucsacsu:
Ez volt az un. "lottóötös" melyet Orbán közeli emberek Gyurcsány "megválasztásakor" emlegetni kezdtek. 2006-ban még nem húzták ki amikor csak 60 millión volt, de 2010-ben kihúzták, méghozzá a magyarországi ötöslottó történetének nagyon úgy néz ki, hogy a legnagyobb nyereményével, a kétharmaddal ...

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.04.24. 10:17:58

@Lone Wolf: Biztos nem volt nekik jó biznisz 16000-ért iratmegsemmisítőt venni, és nem volt idő a közbeszerzésre. Egyébként remélem, a HírTV bescannelte mindet, hogy utána a Célpont jót csámcsogjon rajta :-D

Lone Wolf 2010.04.24. 10:22:12

@Ásómaci: Ok... Kicsit komolyabbra fordítva a szót. ha ezek az eltüntetendő kategóriás anyagok, akkor nem is nézek rajta nagyot hogy egyszerűen szeméttelepre kerültek. Rábízni másra a megsemmisítésüket nem merik. Ők meg ugyan neki nem fognak állni, ez garantálható! Megoldás? Be a zsákba, ki a szeméttelepre.

Addig meg nem ér fel a kicsike agyuk, hogy ott bizony szelektálnak... Ha más nem is, de az etnikum mindenképpen.

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2010.04.24. 10:24:38

Mekkora egy szánalomhegy. Eddig nem nagyon érdekelt de most már igenis legyen egy közelebbről meg nem nevezett pártnak 2/3 -ad :) Már csak azért megérné hogy lássuk amint Botox Ildikó arca élő adásban esik le és tör darabokra padlón.

vagyok59 2010.04.24. 11:04:51

Mi választók, viszont azt akarjuk, hogy bábuk legyetek. Ezért is szívtátok meg ennyire.

ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.24. 11:08:28

Erről eszembe jutott az SZDSZ pesti plakátkiállítása, miszerint Budapest Más.
Ezek voltak az utolsó rángásaik mielőtt kiszenvedtek. Valami ilyet érzek itt is.

isti77 2010.04.24. 11:10:58

"Horváth Csaba: Budapest a választások első fordulójában már bizonyította: nem akarja a Fidesz kétharmados teljhatalmát"

Horváth elvtárs, ismeri az egykori slágert?

Nem csak Belvárosból áll az édes élet Pesten
A külváros is nyújt romantikát
És nemcsak Budapestből áll
Az egész Magyarország...

Vidéken is élnek (ez volt a dal címe is), méghozzá az ország lakosságának jó 80 %-a.
Mellesleg Budán a III. és a XI. kerület kivételével mindenhol eldőlt a meccs az első körben, többek között Horváth elvtárs választókörzetében, a II. kerületben is. És néhány pesti választókörzetben is.
Ahol pedig lesz második forduló, ott is jó néhány helyen ért el, jellemzően a fideszes jelölt 48-49% körüli eredményt. A csúcs a 49,98% volt a még nyitottak közül (nem emlékszem, melyik körzet).

Fentiek tükrében elmondhatjuk, hogy a lakosság (szó szerint) döntő többsége nem osztja Horváth elvtárs nézeteit.

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2010.04.24. 11:32:34

Nem nem szegény lakosság meg van vezetve. Az ország 95%-a valójában MSZP párti csak nem tudja. A szavazók 99% -a a MSZP re akart szavazni csak olyan nehezen értelmezhető a szavazólap hogy nagyon sokan mást húztak be mint amit akartak. Világos nem? Természetesen a szavazólapokat maga a sátáni Viktor készítette hogy ne csak a MSZP kapjon minden szavazatot csak túl jól sikerült a dolog.

eml 2010.04.24. 11:50:13

Ki az a Lendvai Ildikó? Ha ez az MSZP elnöke aki április 11-én nem mondott le, akkor (kampánykuss alatt lehet olyat írni, hogy az MSZP húzzon a f.........?).

2/3 pedig egy kétélű fegyver, én nem örülök neki, mert sok hatalom és jog koncentrálódik vele, de örülök neki, mert 2/3-al nagyon sok pozitívumot is el lehet érni, főleg egy olyan ellenzékkel szemben mint a (Kampánykuss idején le szabad írni, hogy Fidesz?)

Kartal (rezervált) 2010.04.24. 11:59:18

@eml: SZemétládák Demokráciaellenes SZövetsége... de kívánság szerint ragozható...

Egy kicsit karcos 2010.04.24. 13:52:36

@laspalmas:

"Sokszor elmondtam, de nem elégszer, hogy Budapest multikulturális, nyitott, toleráns, befogadó világváros. Budapestet aranykorában a német, a zsidó, a roma, a szlovák kisebbség építette fel, és békeidőben mindig is együtt tudott működni egymással ez a sokféle nemzetiségű multikulturális főváros. Ma, amikor az intolerancia, a gyűlöletbeszéd és a rasszizmus hullámai elöntötték az országot, és társadalmi válsághoz vezettek, Budapestnek be kell mutatnia, hogy a főváros más."

vastagbor.blog.hu/2009/04/08/valsag_amp_kampany_1_milliardert
www.hirszerzo.hu/cikk.lebutitottak_a_roma_kulturalis_kozpont_tervet.103862.html

Jaj de édi ez a Demszky, éppen csak a homokosokat felejtette ki.

Bár ha jobban megnézzük a szöveget, őket sem, még ha csak kódoltan is: "a főváros más".:)

De ha már a 'magyar' szó nem akaródzott a szájára jönni, vagy nem tudja kimondani, azért Atilla öccse, Buda kapcsán a hunokat azért meg lehetett vón említeni, akire azért a fentebb említett nemzetek fiai ritkán szoktak nagybátyjukként tekinteni, hogy nevét városuknak adják.

Az viszont új, hogy Demszky a lemondásának bejelentésére készütl, másra legalábbis nem tudok abból következtetni, hogy Budapest aranykoráról múltidőben beszélt.

arlequin 2010.04.24. 14:03:04

@isti77: horváth eftás örülhetne, ha valaki töltött fegyvert ad a kezébe és megkérdezi: "tudja a dolgát, vagy segítséget kér?"
egyébként a főváros kiszeretett, feljavított, szépséges hagyományainál fogva akaszthatja fel magát. lehetőleg egy medvehagymára, mert úgy tovább tart.

Szűrés

héjakútmácsonya 2010.04.24. 14:19:36

@jpmjpm: "De az is, hogy mennyiszer használják a "demokrata" szót. Persze saját magukra. "

"Ha egy társaságban egy pasas elkezd mesélni a szexuális sikereiről, hogy hány nő volt meg neki, és állandóan erről beszél, egy idő után az én lélektani felfogásom szerint nyugodtan meg lehet tőle kérdezni: mondja, mióta impotens? Az ember mindig azt bizonygatja, ami nincs. Hogy hívták az újságokat a Rákosi-korszakban? Szabadság, Szabad Nép, Szabad Száj. Hiszen szabadság nem volt. És így tovább. " (Popper Péter, hvg.hu/hvgfriss/2010.16/201016_popper_peter_pszichologus_az_ember_akkor_ke)

héjakútmácsonya 2010.04.24. 14:22:26

"A szervezeti működésnek szerinte olyannak kell lennie, amelyben az eddiginél sokkal nagyobb a teljesítménykényszer, sokkal erősebbek a "morális önvédelmi mechanizmusok", amelyek nem engedik a közelükbe azokat, "akik a politikából pénzt, vagy a pénzből politikai hatalmat akarnak csinálni"."

Akkor Gyurcsány, aki előbb a politikából csinált pénzt, majd a pénzből politikát, mit keres a Becsületes Emberek Értékalapú Közössége (választási bukta előtt MSZP) országos listájának 4. helyén?

Egy kicsit karcos 2010.04.24. 14:45:07

Javaslom az MSZP új nevének a Baloldali Antifasiszta Szövetséget, és _hattyúk_ lehetnének az új logón, a név mellett jobbra.

arlequin 2010.04.24. 15:10:13

@Egy kicsit karcos: akkor már inkább a

Fasisztaellenes Szabadok Szövetségének Országos Közössége

Donna (Cara)mba 2010.04.24. 15:40:53

@arlequin: Ejnye, de rútul fejezed ki magad;-D

arlequin 2010.04.24. 15:44:21

@Donna (Cara)mba: én nem szoktam véka alá rejteni a lisztet, akarom mondani: nem rövidítem le mondandóm. rossz az aki rossz, ráadásul nem is gondolkozik.

Donna (Cara)mba 2010.04.24. 16:09:47

@arlequin: Aki a csúnya szavakat a tudatallatijába bújtatja, így jár: rosszra gondol, holott a mondandó ártatlan, mint a ma született kicsi aranbáránka;-)

A gondolkodással valóban nem erőltetem meg magam.
Jung a tipológiájában valahol két racionális típusról ír (mely lehet extro- illetve introvertált is, ebből a szempontból most mindegy):

1) A Gondolkodó, aki mintha szüntelen azt állítaná magáról: gondolkodom, tehát gondolkodom. (ilyen a családunkban a fiam:)
2) Az Érző, aki azt állítja: érzek, tehát érzek:) Mondanom se kell, a családunkban ez utóbbi én vagyok:(

Lehet, hogy ezért szoktunk régen, mikor még a fiam itthon lakott, éjjeli 2-3 óráig is vitázni? Mert mindkét agyi/lelki funkciót Jung racionálisnak nevezi. A gondolkodónál értjük is a logikáját, de az érzőnél már hajlamosak lennénk megkérdőjelezni a racionalitást. Pedig az érző is levon következtetéseket és dönt, de nem tény-szempontok alapján, hanem (az Érző szerint) helyes/nem helyes alapon. Ez is racionális döntés.

Na, ezt a Jung részt akár szűrheted is, csak írtam, hogy meglegyen a szokásos és immár szinte elvárt karakter mennyiségem:-D

Donna (Cara)mba 2010.04.24. 16:13:08

@arlequin: Látod, inkább 2szer válaszolok, mint 1x sem;-D

arlequin 2010.04.24. 16:37:06

@Donna (Cara)mba: hát igen. a jung menjen a nyugodtan a 'tudatalattiba'. de leginkább a szemétbe a kis racionális hamisító pszichomókus. más szavakkal: le sincs sajnálva, nemhogy használva.

továbbá, csakhogy a homályt meg se lássuk: mind a gondolkodás, mind az érzelem a tapasztaláson belül megy végbe. akkor mi az a tapasztalás? és mi gátolta/gátolja meg az embereket, hogy ezt észrevegyék, megfogalmazzák, majd 'gyakoroljanak' vele?

gondolkodom/érzek tehát vagyok? "lófaszt mama!"

Donna (Cara)mba 2010.04.24. 17:07:47

@arlequin: Elszállt a kommentem nagy buzgalmamban:(

Jungról azért jól lehúzod a vizes lepedőt! Pedig egyike azon gondolkodóknak, akik az empirizmust helyezték előtérbe és nem prekoncepcióikhoz alakították nézeteiket. Megvárták, míg feltevéseik vagy igazolódnak, vagy se. A tapasztalás nála kulcsfontosságú volt. Ellenfelei miszticizmussal vádolták.

Na, de nem oszt se nem szoroz itt Jung személye, műve, nézete.

Én igyekszek gondolkodni, csak hol sikerül, hol pedig nem:(
De talán, ha még élek vagy 100 éves koromig, eljutok odáig, hogy oszladozik a homály is. Addig kérek egy kis türelmet:)

arlequin 2010.04.24. 17:54:48

@Donna (Cara)mba: "Pedig egyike azon gondolkodóknak, akik az empirizmust helyezték előtérbe és nem prekoncepcióikhoz alakították nézeteiket."
igazán sajnálom, hogy ilyenekről kell beszélni, de:
a "tudatalatti", az nyilván nem prekoncepció, hanem ő személy szerint megtapasztalta a tudatalattit, ugye? na ne röhögtess drága donna. és nem szerencsés prekoncepcióról beszélni nézetek kapcsán, mert nem sok különbség van közöttük (minden szemlélet kérdése, és ahogyan szemlélsz úgy látsz), hiszen maga a szóhasználat elárulja ezen otrombaságok hamisságát. ezt pedig minden bolond észreveszi. én is.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.04.24. 18:24:20

@arlequin: Jung? Ez is valami fiatal? Esetleg demokrata?

arlequin 2010.04.24. 18:28:12

@Ásómaci: pontosan. vmi olyasmi. szóra se érdemes.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.04.24. 18:34:46

@arlequin: Egyébként mi bajod a pszihomókusokkal?
"A pszihológus bácsi a barátod! Mondj el mindent neki!" (SP. Jezus vs. Satan)

Marcellusca 2010.04.24. 18:45:02

@Ásómaci: Nekem csak annyi, hogy egyvalami különbözteti meg őket a pácienseiktől:
Felőlük nyílik az asztalfiók.
xD

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.04.24. 18:49:15

@Marcellusca: Nekem róluk mindig egy vicc jut az eszembe:
Kislány odamegy a pszihológus apjához:
- Apu, azt álmodtam, hogy megdugott egy kecske!
- Érdekes, kilányom, érdekes...- mondja az apa, és végigsimogatja hosszú kecskeszakállát

Szűrés :-D

Roxvox 2010.04.24. 18:56:50

Demokrata az, aki annak vallja magát.

Lee Fo Sho 2010.04.24. 20:08:29

Na, mi van, nincs már egy párttag/aktivista sem, aki odaálljon? Csak nem jöttek rá, hogy hülyének nézték még őket is? Hogy a véleményükre nem voltak kíváncsiak, de elvárták, hogy rájuk szavazzanak? Hogy a tisztességes baloldaliakat járatták le ezek a gengszterek?

lángszóró 2010.04.24. 20:10:30

@Lee Fo Sho:
Nem, csak elempéző performanszozás. Ezek soha sem jönnek rá semmire.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.24. 20:23:33

EZ A HARC LESZ A VÉGSŐŐŐŐŐŐ................

iden elbukott a demokrácia, nem sikerült megmenteni.
a sötét oldal elszabadult.
királyság lesz meglátjátok, perceken belül.
és a duna jegén nyáron királyválasztás;
biza.

fokozott figyelmet, kedves hívek !
készüljünk fel minden eshetőségre !
mindenki csomagolja be az utazóbőrőndjét !

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.24. 20:33:12

@Donna (Cara)mba: @arlequin:

freuddal ellentétben jung szimpatikus (nekem).

freud a saját életét alakította egy elméletté
ami mindent a nemiséggel/szex-el magyaráz meg
kb felteszel egy tetszőleges kérdést,
jelöljük Q-val,
ekkor freud Q azért, mert így úgy szexuálisan, ez meg az.

kb mintha valami panacea v bölcsek köve (lapis philosophorum) lenne
--------------------------

jung kicsit összetettebb világot épített.
háát nem mondanám h a kísérleti pszichológia része lenne
magyarul
sok minden nincs egzakt módon igazolva

de hááát mi van egzakt módon igazolva a pszichológiában
..
kb semmi,
pár kísérlet van, azok meg általában etikátlanok voltak...

/
mondjuk nekem ezek a kedvenc példáim, arra
h mennyire nem humánus a humán faj ...

szóval h nem az ördög v az állat jön elő az emberből bizonyos helyzetekben, hanem
maga az ember, az embersége ...

(ad absurdum)
pl. a holokauszt is mélyen emberi .
/

Donna (Cara)mba 2010.04.24. 20:36:42

@arlequin: Visszamegyek a konyhába:)

A tudatalatti nálad látom rosszabb,mint a káromkodás. Talán még most használom, aztán mellőzöm, mert különben szeretek veled beszélgetni, még ha néha kukkot se értek abból, amit írsz. A hiba nyilván bennem van:(

Agyunk tud olyasmit is, amiről azt sem tudjuk, hogy tudja. De ez a tudatos nemtudás azért megnyilvánul ebben-abban. A trükkös benne az, hogy én nyugodtan állíthatom, anélkül hogy hazudnék: erről nincs tudomásom. És lehet neked, a másodiknak, a harmadiknak nyilvánvaló tény.

Ezzel be is fejeztem Jung c. fejezetemet.

Donna (Cara)mba 2010.04.24. 20:40:32

@szorokin: Nem kezdek további Jung fejezetet, mert most meg a férjem szólt be, hogy nincs jobb dolgom, mint hogy blogolok? :(((((((
Dolgom az éppen van, de az momentán nem jobb mint a blogolás:) (Honlap feltöltés)

Mindegy: így is úgy is úgy látszik nekem a helyem tényleg a konyhában van, képletesen szólva:(

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.24. 20:45:09

@Donna (Cara)mba:

velem jungozhacc maj' :))))
ha arlequin nem is vevő erre, engem régen ez nagyon érdekelt (olvastam könyveket stb)
és azé most is mocorog a téma

;))

szóval jungozzunk ha ráérsz ...

jó kis OFFolós téme :))

Donna (Cara)mba 2010.04.24. 20:50:30

@szorokin: Rendben. Mihelyst oldódik az itthoni cenzúra, írok a témában!

Üdv és jóéjt!
Donna

arlequin 2010.04.24. 23:34:48

@Ásómaci: @szorokin: jung mindössze seggpicsa pofázás. próbál valamit megmagyarázni miközben elszenvedi. nekem ez büdös, sőt taknyolás. a felelősség elmaszatolása. a lényeg eltüntetése. a szív megmagyarázása. ez soha nem fog menni. lehet próbálkozni, lehet mászolyogni, de. de a szív ugyanaz marad. rossz ahonnan kiindul, ezért ahova érkezik: is rossz. sőt még csak nem is rossz. mindössze elégtelen.

@Donna (Cara)mba: talán azt kellene megérteni, hogy nincs 'agyunk'. láttad valaha az agyunkat? van az amit látsz, de eközben van az ami mindig jelen van. nos ez utóbbira kellene figyelni. az összes többi elmélet, ábránd, délibáb.

arlequin 2010.04.24. 23:36:21

@szorokin: blabla. sőt. blabla.szavak. magyarázatok, elnevezések. blabla.

Donna (Cara)mba 2010.04.25. 10:17:18

@arlequin: Te mindent jobban tudsz? Van nekem egyáltalán okos szavam előtted?
Ha okos nem is, legalább kedves? Vagy az se? Csúful elintéztél. Biztosan megérdemeltem.
Se érvem, se szívem, a tetejében marhaságokat olvasok.
Már-már azt kérdem magamtól: vajon én vagyok-e?

Donna (Cara)mba 2010.04.25. 10:22:52

@arlequin:
Off
Megyek füvet nyírni. Addig se szennyezem a helyes gondolkodást, a tiszta szívet az oldalon.
On

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.25. 13:50:29

@arlequin:

"talán azt kellene megérteni, hogy nincs 'agyunk'. láttad valaha az agyunkat?"
jaja ez az ateisták klasszikus isten ellenes érve.
de gondolom másra akartál utalni vele ...
mire?

"van az amit látsz, de eközben van az ami mindig jelen van."
itt is mire gondolsz ?
lét és az idő + co. ??
konkrétabban
istenre, egy felsőbb hatalomra ?

"nos ez utóbbira kellene figyelni. az összes többi elmélet, ábránd, délibáb. "
jaja van a tapasztalás, van a "levés" (to be, be exist), csak úgy önmagában
és van az ember, aggyal aki agyal és konstruál pl légvárakat, elméleteket

arlequin 2010.04.25. 15:53:32

@Donna (Cara)mba: igen. pontosabban nem. talán. mintha. nem akartam én gonoszkodni, nem is tudok igazán. ha fáj az nem azért van mert bárkit öldökölni szeretnék, de ilyen mellékhatások lehetségesek. elmúlnak.
a kérdés helyesen pedig: ki vagyok én?
ölellek szeretettel: a.

@szorokin: igen. nem. pontosabban zalán. izé. talán. vmi olyasmi mint a tapasztalás önmagában. vmi köze még istenhez is van. tapasztaló+tapasztalás+tapasztalt egysége.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.25. 16:02:12

@arlequin:

jajaja, akkor sejtek valamit...

valahol a lényeg nem az akar lenni (a mondandódban) h
a lényeget nem lehet megfogaslmazni/elmondani ??

arlequin 2010.04.25. 16:21:57

@szorokin: de. olyan mint a krumpli, ha valakinek van egy nagy könyve róla és prédikál belőle, de a büdös életben nem kóstolta, akkor a hallgatóságnak nem sok haszna lesz belőle. ráadásul összevitatkozik a többi krumplihívővel a fajtákon (kleopátra vs. bella), az elkészítési módon (sütve, főzve, törve, pürítve, lehet tejföllel, vagy csak tej-vaj stb). természetesen lehet vitatkozni a könyv kötésén/színén, kiadási évén stbstbstb. de ez mind nem vezet sehova. mint a jelenkori vallásosság túlnyomó része, mikor látszólag a papok sem értik miről beszélnek. ha pedig megkérded, hogy hogyan tudnál megtanulni gyógyítani, akkor elhajtanak a francba. kész őrület. krumpli-hit. jó mi? megpróbálom nem elfelejteni. máskor is jól jöhet. ;-D
és még én vagyok bolond oszt kész...

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.25. 17:01:04

@arlequin:

jaja de ez végülis egy fullextrás
teória/idea/elmélet ellenes cucc
[ bármibe bele lehet így kötni, amit leírtak és valami összefüggés v ilyesmi van benne
és pl általában 1 mondat = 1 db összefüggés (nem feltétlenül, de soxor)
tehát pl
jungba is, a krumplihit vallásába is, de ilyen erővel a kvantumfizikába és a
borzok lélektanába, mindenbe de mindenbe bele lehet kötni ... ]

mert bármi amit agyilag összafabrikáltunk az ilyen.

szóval lehet h írnod sem kellene ..
mert az sem az ami
ld a tao te king-et
ami arról szól h folyton folyvást elmondják h ez sem az
meg az sem az meg amaz sem az ....
ergo
bármit, amit megfogalmazhatunk (elvileg, amit a nyelv lehetővé tesz) az nem az
ill az nem lehet az.

szóval marad az egy igaz/pontos kifejezési mód/forma:
kussolni kő és mindenki éli a magán-világát a magán-univerzumában ...

arlequin 2010.04.25. 18:11:19

@szorokin: is. annyi különbséggel, hogy vannak olyan létezők, akik már tényleg kóstoltak krumplit, sőt, néha osztogatják is ;-)))

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.25. 18:15:43

@arlequin:

sőt vannak olyan létezők is akik jézusnak (istennek) gondolják magukat, és lehet
h akkor meg is tapasztalták /tapasztalják h milyen is az

...és lipótot is bezárták a geci telekspekulánsok miatt ....

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.25. 18:26:34

(egyébként buda és egyúttal az egész bp legértékesebb telke/területe a lipót)

arlequin 2010.04.25. 18:51:40

@szorokin: nekem is van egy ismerősöm aki egyszerre képzeli magát jézusnak, buddhának, meg az összes apostolnak. én viszont tudom, hogy egyszerűen bolond vagyok.

arlequin 2010.04.25. 19:47:53

@Conv: akkor már kétszeres bolond lennék, de csak egyszeres vagyok. ;-)

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.25. 20:05:42

@arlequin:

"én viszont tudom, hogy egyszerűen bolond vagyok. "

áááá, ez így gagyi ...
:)))

az igazi pszájkók ilyet nem tudnak.
ha má tud magáról ... akkó max udvari bolond lehet :P
:)

arlequin 2010.04.25. 20:47:08

@szorokin: nabazze. lebuktam. oké. kis dömötör tizedes vagyok a 22-es körletből.

Donna (Cara)mba 2010.04.25. 20:57:31

@arlequin: Végre túl vagyok a fűnyíráson! Ha azt hinnéd, rigófütty meg orgonaillat, hát a fenéket...Dög unalmas. Ebédkor egy kis szünet, siesta, aztán újból hajrá. Megetettem a kutyákat, macskákat, vacsora, végre újra gép előtt (minek az ilyennek kert?)
Amúgy most már kellemesebb minden, tényleg árad az orgonaillat és szép a telítődő hold.

Jogos: a helyes kérdés: ki vagyok én?
Nem tudom:(

Az okozott mellékhatásról, hát, úgy eltrafáltál, hogy az érzéshez képest majdnem jólesett a fűnyírás;-)

Na és ki vagy te?;-DDDDDDD Bolondból is sokféle van:)))))

arlequin 2010.04.25. 22:03:16

@Donna (Cara)mba: én is füvet nyírtam. tegnap. meg szerintem holnap is. olyan ez mint a porsöprés. csinálni kell, ha valaki nem tűri. érdekes egyébként, hogyha nem nyírod a füvet, akkor csak egy bizonyos szintig nő. tovább nem. aztán-előtte gyönyörködtem az ibolyába és a gyermekláncfűben. nyílik a magnólia is. tavaly 97 virágot hozott. megszámoltam. lila-fehéret. pedig az okosok azt mondják, hogy itt meg sem él. ahhoz képest jól érzi magát. gyönyörű.

Donna (Cara)mba 2010.04.25. 22:26:13

@arlequin: Nohát,én nem bánnám néha, ha addig nőne, amennyire belekódolták:) Ibolyánk és gyermekláncfűnk, azaz pitypangunk is volt. Már csak volt. De itt olyan pedáns népek laknak, hogyha nem nyírnám, csak gázolnék benne, még engem nyírnának ki:(
De annyi szépség azért van a fűnyírásban is: jönnek a rigók és keresgélik az eleséget. Bár nálam olyan pimasz rigók laknak, hogy minden kora reggel a kitekatos macskatálból dézsmálnak. Ez már a harmadik generáció, úgyhogy most már a tanult viselkedés sztem öröklődik náluk. Az első felfedezte, a többi kifigyelte, megtanulta, aztán megtanították gyermekeiket is.
Régebben csak télen fanyalodtak rá, de azóta még okosabbak lettek: minek szorgalmas munkával keresgélni, mikor itt van a teli tál. Már nem is csipkedik apró darabokra, hanem szabályosan legurgulázzák egyben a torkukon. Valszeg az is genetikai mutación ment keresztül:)
Szemtelen egy népség! Nem is tudom, van-e ennek az igaz történetnek társadalmi mondandója, üzenete?;-DDDDD

arlequin 2010.04.25. 22:40:15

@Donna (Cara)mba: látod nálunk a macska (egy van. fekete. lucifer a neve, a házzal örököltük. természetesen fekete, bár itt-ott őszül) moslékon él. a kutya is. azt eszik amit mi, csak kicsit máshogy. jön hozzánk rigó, fekete is, vannak szép kolibri-lepkéink (szender, a kacsafarkú fajta, a nefelejcs a kedvencük), dongó, darázs, bodobács, hangya, lódarázs, lótetű. szóval minden. zajlik az élet.

Donna (Cara)mba 2010.04.25. 22:57:29

@arlequin: Az élet az zajlik. Nekem egy Mephistóm volt! Óriási cirmos kandúr! Ha akertben sétáltam, csak a vállamon volt hajlandó utazni.
Ma már nem él. Egy másik létben vár rám.
Viszont van két gyönyörű fekete nőstény macsekom (mehetek boszorkánynak), egy cirmos - ő Gizella, alias Gicsi, egy fehér kevés folttal és levágott fülekkel - nem én vágtam le, hanem a doki,mert bőrrákot kapott. Nem kente magát 30-as faktorú napolajjal. Na és egy kis nyikhaj cirmos kandúrom, akit a doki nemrég talpra állított pedig már meg voltak számlálva az órái. Ezt a bravúrt nem néztem ki a dokiból.
Ő a Nyikk-nyikk, Kandúrci, mikor mi, de most nem lehet beszélni a fejével, jön, eszik, és lohol a macskalányok után. Hiába mondom neki, már le van gyártva az ez évi kismacskatermés!
Hiába, férfilélek honol az istenadtában:)))))))
Ilyen ez a tavasz, vagy a választás teszi?

arlequin 2010.04.25. 23:02:12

@Donna (Cara)mba: nem. a tavasz teszi. élettúltengés ;-)
itt a tavasz, dagad a ... tekercs. a tavaszi. az finom.

Donna (Cara)mba 2010.04.25. 23:19:39

@arlequin: Még szerencse, hogy nem rímekben beszélsz! ;-)

Na jóéjt, most már valóban és végérvényesen!

arlequin 2010.04.25. 23:25:38

@Donna (Cara)mba: jóccakát! van nekem is párnám, takaróm, de a föld az mindennél biztosabb ágy.

öcsi55 2010.04.26. 10:10:50

BÁBUK lettetek szocik!!!!!!!!!!!!Remélem az elkövetkező évtizedekben azok is maradtok!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.04.26. 22:14:49

@öcsi55: Akkor ezennel szeretném küldeni a Lendvai úrhölgy nélkül újraszerveződő baloldali ifjúsági tagozatnak a KFT-től a "Bábu vagy" c. számot.

süti beállítások módosítása