Skip to content


       Szűrés lista

Tüskés ez a Róza, Viktor!

Tegnap Orbán Viktor bemutatta minisztereit.

Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium: Navracsics Tibor
Nemzeti Erőforrás Minisztérium: Réthelyi Miklós
Vidékfejlesztési Minisztérium: Fazekas Sándor
Külügyminisztérium: Martonyi János
Nemzetgazdasági Minisztérium: Matolcsy György
Belügyminisztérium: Pintér Sándor
Honvédelmi Minisztérium: Hende Csaba
Nemzeti Fejlesztési Minisztérium: Fellegi Tamás

A névsor szóról szóra egyezik a Heti Válasz által megszellőztetettel, így valószínűleg az államtitkárok is azok lesznek, akikről ők írtak. Bár Pintér és Matolcsy is bőven elég érdekes, de talán úgy gondolja a Fidesz, hogy ha őket - különösen Sanyi bácsit - le tudják nyomni a választók torkán, akkor mehet minden és mindenki.

Ugyanaz az ember többféleképpen, avagy bemutatjuk dr. Nagy Rózát:

- Nemzetgazdasági Minisztérium, közigazgatási államtitkár (lesz a HV szerint).

- az előző Fidesz-kormányban szintén Matolcsy államtitkára volt a GM-ben.

- a 2002-es kormányváltás után is államtitkár maradt.

- dr. Nagy Klárának, Molnár Lajos ex-miniszter feleségének testvére.

- 2007 közepén (nem sokkal Molnár lemondása után) a a Hévízgyógyfürdő és Szent András Reumakórház Kht. stratégiai igazgatójává nevezték ki.

- tavaly a HírTV és az MNO foglalkozott a hévízi gyógyfürdő gazdálkodásával, konkrétan sikkasztásról, csalásról, hűtlen kezelésről olvashatunk itt, itt, itt, és itt, illetve megnézhetjük a Célpontot is.

- Papp Gábor, a Fidesz hévízi elnöke és még három önkormányzati képviselő tett feljelentést a Zala Megyei Főügyészségen és a Zala Megyei Rendőr-főkapitányságon a HírTV műsora után.

Vagyis ha tényleg államtitkár lesz Nagy Rózából, lehet izgulni, hogy őt vagy valamelyik szocit viszik el hamarabb a rendőrök a Parlamentből.

Gratulálunk Orbánnak a választáshoz, csak így tovább!

Címkék: fidesz botrány

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr191973001

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Dr. Nagy Róza for president 2010.05.05. 13:11:54

 Majdnem biztosra vehető, hogy ha más nem is, erős szándék biztosan mutatkozik Dr. Nagy Róza államtitkárrá avatására. Mivel a nép az őt érintő részleteket csak csepegtetve kapja, (amit tegyük föl hogy elfogadok) igy kénytelen vagyok a találgat...

Trackback: Pártóvoda felnőtt nélkül 2010.05.04. 13:32:55

A kétpólusú pártpolitikai térben az utóbbi öt évben megjelent egy harmadik pólus: a köztársaság. Sólyom László ezt képviselte öt éven át. Ez nyilván kényelmetlen ügy: nem lehet kizárólag a barátok és...

Trackback: Orbán-kormány: gyorsértékelő 2010.05.04. 11:42:29

A Véleményvezér a kormánytagokat értékeli – nem az elődeikhez, hanem az elvárásokhoz és a feladatokhoz viszonyítva. (Fotó: fidesz.hu) Orbán Viktor hétfőn bemutatta minisztereit. A társaság már első látásra is elég vegyes: tapasztalt és kipróbál...

Trackback: Oligarchák 2010.05.04. 09:39:16

Az új kormánytagok bejelentéséhez kapcsolódóan: Idézet: a magyarok vasárnap úgy döntöttek, véget vetnek az oligarchák rendszerének Orbán Viktor nemzetközi sajtótájékoztatója, 2010. április 26. Definíció: Az oligarcha szó egy nagyobb országrészen ön...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kicsit Karcos 2010.05.04. 18:13:53

@Rwindx: pedig lassan érdemes átszoknia a gyurcsányizásról az orbánozásra, veresezésről a fellegizésre annak, aki friss és üde kritikát akar megfogalmazni a kormányzati tevékenységgel kapcsolatban...

picur3ka 2010.05.04. 18:16:33

Na, ha ez nem libero-fasiszta, kommunista propaganda itten, akkor madonna szuz:

kuruc.info/r/7/59078/

Kicsit Karcos 2010.05.04. 18:32:33

@picur3ka/beleallos kampany: nem tiszta, mire gondolsz, én személy szerint nagyra értékelem Geyert a következetes és kíméletlen elszántságáért.

Ha a Magyar Nemzetben, a HírTV-ben, az ATV-ben és a Barikádon és a többi pártmédiumban is ilyen újságírók ülnének, jobb lenne az ország. Pl. Nagy Róza neve szóba sem kerülne az új kormányban.

Liberofasisztakommunista propaganda alatt azt érted, hogy keményen ostorozza Geyer a Jobbikot, hogy eszébe ne jusson letérni arról az útról, amit a programjában meghirdetett?

100%-os támogatásomat élvezi ezirányú tevékenysége.

picur3ka 2010.05.04. 18:38:57

@Kicsit Karcos:

Amire gondolok, az annyi, hogy hallottam en mar ugyanezt a kommunistaktol.

Rwindx 2010.05.04. 18:51:30

@Kicsit Karcos:
Az én célkeresztemben mindig a dilettantizmus, hazugság, bűn volt, ez ezek után is így lesz. Ellenben egy még be sem iktatott kormányt vagy annak leendő tagjait ostorozni olyanért amit megtett vagy nemtett meg, az nem jutna eszembe. Itt most értelemszerűen nem pintérre gondolok, akinek a mai kijelentése több mint felháborító, hanem egyes lelkes kommentelők felettébb jövőbelátó kommentjeire.

Tuur Ion (törölt) 2010.05.04. 18:51:56

@derelyegrádi szellem: Némán, a sok Jobbikos, akarom mondai, Fideszes is ébredezik???
A sok SZÉLSŐSÉGES a Fideszben!!!

"Pintér első nyilatkozata megrökönyödést keltett

* Spirk József

2010. május 4., kedd 15:37 | Frissítve: 3 órája

A Fidesz-vezetés több tagja is meglepődött az Orbán-kormány leendő belügyminiszterének bemutatkozó nyilatkozatán. Pintér Sándor a parlamenti ünnepélyes bemutatkozás után azt állította, szerinte Gerényi Péter nem hibázott a 2006-os utcai oszlatásoknál. "

index.hu/belfold/2010/valasztas/pinter_elso_nyilatkozata_megrokonyodest_keltett/

martonx 2010.05.04. 18:54:29

Még mindig nem bántam meg, hogy egyéniben a Jobbikra szavaztam. Elnézve a Fidesz leendő kormányát, sajnos megint elmondhatjuk majd, hogy csak egy fokkal jobbak, mint az akasztófára való komcsik :-(

Lone Wolf 2010.05.04. 18:58:33

@Kicsit Karcos: BAZZ!!! Az a k*rva fidesz kormány még meg sem alakult, de még a parlament sem tartotta meg az alakuló ülését, de már szidjátok őket, mintha már mindent elbasztak volna???

Ugyan már emberek ne legyetek ilyen nevetségesek! Mert ez már az abszurd kategóriába esik!

BTW: index.hu/belfold/2010/valasztas/pinter_elso_nyilatkozata_megrokonyodest_keltett/

Lehet hogy Pintérből mégsem lesz miniszter?

Kicsit Karcos 2010.05.04. 19:06:09

@Lone Wolf:

"Az a k*rva fidesz kormány még meg sem alakult, de még a parlament sem tartotta meg az alakuló ülését, de már szidjátok őket, mintha már mindent elbasztak volna???"

1.

Blikk: - Mennyi türelmi időt kér ehhez?
O. V.: Ezzel nem számolok. Eddig kijárt 100 napos türelmi idő, nekünk nem kell majd.

2.

Azért ugye lehet véleményem a kinevezettekről? Ha Gyurcsányi vagy Tasnádi lenne a Fidesz belügyminiszter-jelöltje, megállnád szó nélkül? Mert ha nem, akkor én miért álljam meg, hogy régről hírhedt emberekkel tömné teli a kormányt a Fidesz?

Nem nekem kéne ostoroznom a Fideszt, mert nem én szavaztam meg őket... de baszkikám, akkor ki fogja őket ostorozni a helyes út irányába, a Magyar Nemzet? 4 év múlva, az eredmények ismeretében? Ne viccelj...

picur3ka 2010.05.04. 19:06:47

@Lone Wolf:

Akkor, lehet, hogy bebaszna az orszag. Mondjuk ezek mindketten - jobbik, szocik - ezen dolgoznak, lasd fentebbi kuruc cikket.

Tuur Ion (törölt) 2010.05.04. 19:08:59

@Lone Wolf: Hát bizony, apám: már elb.szták. Mondjuk nem lep meg, ez legfeljebb a sok agymosott fideszistának új, ahogy átdobta őket a pakánkon az Orbán.

Lone Wolf 2010.05.04. 19:11:11

@Kicsit Karcos: @picur3ka/beleallos kampany:

Pintért én sem szeretem. Bíztam benne hogy nem lesz miniszter de hát ez van... Remélem hogy a FIDESZ ezek után keményen elgondolkozik rajta, hogy okos dolog-e ebbe a pozícióba rakni. (I know, i know wishful thinking)

VISZONT, Kicsit Karcos, Nem kértek türelmi időt. Rendben van! De még meg sem kezdődött a kormányzásuk. Úgyhogy már megbocsáss!!!

Lone Wolf 2010.05.04. 19:13:35

@Tuur Ion: Nem még nem. Még ilyen arcokkal sem biztos! Valószínűsíthető, de nem biztos! Még nem lejátszott meccs.

Ismeritek azt a mondást hogy ne igyál előre a medve bőrére? Ha másért nem is, de azért mindenképpen kerülendő, mert ha mégis képesek egy elfogadható szintű kormányzást nyújtani, az nektek ROHADTUL égő lesz.

minimalista 2010.05.04. 19:14:31

@Rwindx: @Lone Wolf:
Azt hiszem rám is gondoltatok, amikor a jövőbe borúsan tekintő kommentelőről írtatok. Nos, én vállalom a véleményem, u.azok a posztkommunisták ülnek a fidesz parlamenti frakciójában és az "új" kormányban is, mint akik felelősek az elmúlt esztendők elajzott politikájáért. Sajnos, nagyobb látószögből semmi változás nem látszik történni, kivéve ha pálfordulás, stb. De ne legyen igazam, én is bízom a jóban.

Ez az a fidesz, ami decemberben tapsikolva szavazta meg az index által is annyiszor kikezdett, demokrácia és jogellenes titoktörvény szigorítását??
Vagy ez már nem ugyanaz? Mert számomra szembeötlő a hasonlóság...

(köp...)

Lone Wolf 2010.05.04. 19:16:13

@minimalista: Ezt majd Meglátjuk miután elkezdték a munkát.

Kicsit Karcos 2010.05.04. 19:16:53

@Tuur Ion: ha csak azt nézzük, hogy Pintér jelölésével hány ember bizalmát ingatta meg Orbán, ez önmagában elkúrásnak tekinthető.

Nem az idétlen Szijjártó a baj: őt ismerhette mindenki, tudta, mire számíthat vele, megkapta. Ez így korrekt.

Nem is az elborult agyú Kövér a baj: őt is ismerhette mindenki, mint a rossz pénzt.

Nem is a teljesen normális Navracsics a baj, ő sem a dobozból bújt elő.

De arról nem volt szó, hogy Gergényi felelőssége el lesz sumákolva! Meg arról sem, hogy Nagy Rózáé lesz az egészségügy! Mikola lenne (lett volna) a tisztességes választás, vagy valami semleges fazon, de nem valami szoci eü-reformer... ennyi erővel Kern Jóska is lehetne a miniszter.

Rwindx 2010.05.04. 19:18:24

@Kicsit Karcos:
Mire kérjen türelmi időt? Remélem tudod hogy perpill még mindig bajnai féle kormány van...
17-én lesz a parlament alakuló ülése, utána még 1-2 hét eltelik míre meglesz az új kormány.

@Tuur Ion:
A fidesz szavazókat mivel is dobta át a palánkon a patás? Pintérrel?

Kicsit Karcos 2010.05.04. 19:21:12

@Lone Wolf: "VISZONT, Kicsit Karcos, Nem kértek türelmi időt. Rendben van! De még meg sem kezdődött a kormányzásuk. Úgyhogy már megbocsáss!!! "

És akkor mégis hogy gondolod, mikor ildomos véleményt nyilvánítani? A kampányban lehet már, vagy olyankor is meg kell várni, ahogy dönt a többség, feláll a kormány, és utána kezdjem el ekézni az új kormányt?

Tehát a választás végeredményének kihirdetése és az új kormány megalakulása között vegyem magam takarékra (jót vagy semmit), vagy már a kampányban is fogjam vissza magam?

Homeoffice 2010.05.04. 19:23:16

@Kicsit Karcos:

:))))

Egyszer a büdös életben a Fidesz mellé állok... Erre még ebbe is belekötsz?:))))

Kicsit Karcos 2010.05.04. 19:24:53

@Lone Wolf: tudod, az itt a baj, hogy személyedben sért a Fidesz ért kíméletlen kritika. Pedig nem a magánéletük, hanem közéleti tetteik és nyilatkozataik fölött alkottam ítéletet.

Engem nem tudnál így felhúzni azzal, ha azt mondanád, hogy Morvai úgy viselkedett, amikor kerékbilincset kapott, mint egy hisztérikus ribanc. Úgy viselkedett, szóvá is tettem.

Rwindx 2010.05.04. 19:27:05

@minimalista:
Nem kérdezem meg hogy miben felősek az elfajzott politikáért mert az egy hosszú szál lenne és annyi időm meg nincs, és igazából annyira nem is érdekel. Részemről letudom azza hogy ellenzékből nem lehet vezetni az országot, hiába is állítják ennek ellenkezőjét oly sokan. Kormányozzanak, és jól ha odakerülnek. Ha nem jól teszik és elkúrják, ne aggódj én újra kint leszek az utcán, ugyanúgy mint 2006-ban. Nem azért mert úgy gondolom lesz jobb, hanem azért mert úgy gondolom ne kúrják el.

Az általad említett törvényt nem ismerem, úgy meg nem vitatkoznék a témában hogy fingom sincs róla. Lehet hogy igazad van.

Lone Wolf 2010.05.04. 19:29:10

@Kicsit Karcos: "Tehát a választás végeredményének kihirdetése és az új kormány megalakulása között vegyem magam takarékra (jót vagy semmit), vagy már a kampányban is fogjam vissza magam?"

Nem bazdki! Az embereket szidhatod, dicsérheted, vérmérsékletedtől, és szimpátiádtól, meglátásaidtól függően a te dolgod! A programjukra, elképzeléseikre is ugyanez áll!

Megnyugtatlak, pintér miatt én is fogom a fejemet, és szitkozódok.

DE! A munkájukat, az eredményeiket még nem! Erről véleményt nyilvánítani ebben a fázisban véleményem szerint GUSZTUSTALAN és hiteltelen. Ugyanis, még el sem kezték a munkát. És akkor mégis hogyan lehetne azt hitelesen bírálni vagy dícsérni???

picur3ka 2010.05.04. 19:32:57

@Lone Wolf:

Lehet, hogy felreertettel, nem tudom.

Kicsit Karcos 2010.05.04. 19:33:24

@Lone Wolf: ez tiszta sor, már csak azt szeretném kérdezni, hol minősítettem én a várhatóan egy hónap megalakuló Orbán-kormány munkáját?

Lone Wolf 2010.05.04. 19:38:52

@picur3ka/beleallos kampany: A kérdéses post második fele, már nem neked szólt. :)

@Kicsit Karcos:
Ha engem kérdezel, az hogy mit fognak, és nem fognak csinálni ugyanebbe a kategóriába esik. Mint ahogy az is, hogy már most (már megint/még mindig) összemossátok őket és kinyögitek, hogy nem lesz itt semmiféle számonkérés. És ahogy látható, Pintér nyilatkozatán, még a fideszen belül is kiakadtak egy pöttyet...

Még1X
index.hu/belfold/2010/valasztas/pinter_elso_nyilatkozata_megrokonyodest_keltett/

picur3ka 2010.05.04. 19:39:17

@f.m.j.:

Kolozsvari gyerek, a helyzet sokkal masabb lehet, mint gondolnad. Egyebkent a III/III semmi, egy parasztvakitas. Ezek nem ugynokok, hanem alacsony rangu informatorok. A tartotisztek lennenek az erdekesebb, fontosabb kategoria...

Rwindx 2010.05.04. 19:44:41

@minimalista: Kösz. Ebben egyetértünk, legalábbis ami a cikk alapján lejött számomra. Azonban még mindig azt mondom, hogy nem tudom ugyanazon a szinten kezelni a leendő fidesz kormányt (vagy akár az előzőt) az eddigi mszp kormányokkal.

Kicsit Karcos 2010.05.04. 19:48:16

@Lone Wolf: és szerinted azért lett Pintér a BM-jelölt, és azért állt ki első nyilatkozatában Gergényi mellett, mert múlt héten azt mondtam, hogy komolytalan a számonkérésre vonatkozó ígéretük?

Nem lehet, hogy fogtam bizonyos jeleket, amiket Te nem, és ezért Téged lepett meg Pintér jelölése és első nyilatkozata, és nem engem?

Minimalista felhozta a titoktörvényt, miszerint pl. a törvénytelenül titkosnak minősített adatok is titkosak, és keményen kibővítette az MSZP-Fidesz összefogás az államtitokká minősíthető dolgok körét. Én többek között erre alapoztam, hogy lófasz lesz itt, nem elszámoltatás, és ezt most is tartom. Nagy Róza államtitkári jelölése sem ingatott meg ebben a megérzésemben.

Majd ha a kormányzati vizsgálódások eredményeképpen letöltendőket fognak kapni a szoci (és nem szoci) elkúrók (é: hanyag és hűtlen kezelők, sikkasztók, bűnszervezetet működtető tolvajok), akkor majd kellemesen csalódni fogok, de nem égni. Szvsz. Addig viszont miből induljak ki, ha nem a titoktörvényből, Zuschlag és Szijjártó közös röhögcséléseiből, Nagy Rózából, Krakusból, Molnár Oszkár megalázásából, ilyesmikből? Nem vagyok én Fidesz-hívő, hogy a kampányígéreteikre hagyatkozzam.

Lone Wolf 2010.05.04. 19:57:55

Tudod mit? Majd meglátjuk. Részemről ezt a vitát inkább lezárom, mert valódi érveket, amit a másik is hajlandó meghallani nem tudunk felhozni. Tehát, ha folytatjuk akkor előbb-utóbb parttalan anyázásba és haragszomrádba fog fulladni. Annyit meg nem ér meg. Ennyit egy politika, egy politikus, egy párt sem ér meg! Úgyhogy, MAJD MEGLÁTJUK.

minimalista 2010.05.04. 20:02:40

@Rwindx:
Az biztos, hogy az mszp-szdsz kormányt nehéz alulmúlni. :-)

Lone Wolf 2010.05.04. 20:06:40

@minimalista:
"Az biztos, hogy az mszp-szdsz kormányt nehéz alulmúlni. :-)"
SAJNOS ez még nem elég ok a bizakodásra.

Lone Wolf 2010.05.04. 20:21:11

Nem röhögni! Együttérezni szegény MSZP-sekkel akik megpróbálják elhárítani a 2/3 fenyegető rémét... XD
index.hu/belfold/2010/valasztas/horn-klauzulat_akarnak_a_szocialistak/

minimalista 2010.05.04. 20:35:59

@Lone Wolf:
Megpróbálták, na! LoL
Szegények, akár a partra vetett hal. Két héten belül szerintem a Parlamentet is meg akarják majd szüntetni, természetesen házszabály módosítással...XD

Horizont 2010.05.04. 20:36:18

@Lone Wolf: Muszáj röhögni:) Mennyire megvilágosodott ellenzékiként! Már a 4/5 -nél tart:DDD

Amúgy meg várjunk egy kicsikét, mindenkinek esélyt kell adni. A Fidesznek is. Olyan embereket úgysem találhatott volna aki mindenkinek tetszik! Lehet, hogy azt gondolta Orbán, úgyis utálja mindenki Pintért akkor elvégezheti a piszkos munkát.. Legfeljebb újból kinyitja a csődbe ment utazási irodájukat Gergényivel:)) Miért pont utazási? Rejtély!
Szóval a türelem rózát (és pintért) terem és még kitudja mit!
Várjuk meg a nyitányt legalább, aztán ráérünk morogni. Hátha nem is lesz miért:)

Thulsa Doom (törölt) 2010.05.04. 20:53:22

Az azért mindenképpen megnyugtató, hogy Orbán belügyminisztere szerint teljesen jogosan verték péppé Révész Mártíriuszt és a többi fityiszest rajongót. Tulajdonképpen nem is történt semmi különös dolog az elmúlt nyolc évben.
Spongyát rá, tisztelt hölgyeimésuraim! További jó elszámoltatást, bruhaha!!!

Lone Wolf 2010.05.04. 21:10:39

@Horizont: Egyértelműen arra mennek hogy minimalizálják a 2/3-ad nyújtotta lehetőségeket. Halva született elképzelés. Az országnak nem érdeke! A FIDESZ-nek nem érdeke! AZ ország nem akarja hogy minimalizálva legyen a FIDESZ mozgási tere. Még a többi ellenzéki párt sem viszi túlzásba miatta a morgást. Inkább csak illemből ejnyéznek.

Ez a választási eredmény az MSZP ellenében született. Innentől kezdve csak gúnyos röhögést, lesajnálást és orrbefogó utálkozást érhetnek el az efféle abszurd marhaságokkal. Meg azt, hogy még az eddiginél is gyengébbnek, és kétségbeesettebbnek tűnnek. Szóval HAJRÁ MSZP még több ilyen akciót várunk tőletek! Ritka az olyan társaság, aki nemcsak megássa a saját sírját, de még a koporsójába is beveri a szöget, majd valami érthetetlen természetfeletti bilokációs módszerrel, még földet is szór saját magára...

picur3ka 2010.05.04. 21:20:51

@Thulsa Doom:

Majd az ugyeszseg eldonti, monda, teljesen jogosan - a magan velemenyet mijafasznak fuzte hozza, az nagy aggodos rejtely - , de nem spongya, remelem. Fasz hulye nyilatkozat, de csak reszben. Nem boszorkanyegetesre szavaztunk, hanem torvenyes, demokratikus elszamolasra. Nyilvan, az ugyeszseg dolga.

Lone Wolf 2010.05.05. 07:00:56

@picur3ka/beleallos kampany: Barátok még szép, hogy elfogult. Ami viszonylag okot ad a bizakodásra az az, hogy kimondta; Majd az ügyészség eldönti.

Ergo; MEGPRÓBÁL pártatlan lenni, és mivel hogy magát személyes indokokból nem tartja kompetensnek, a döntést másra bízza. Ezt, ha jól értem az elhangzottakat, még korrekt lépésnek is tudom tartani.

Egy kicsit karcos 2010.05.05. 08:54:53

@Lone Wolf: mitől pártatlanság, ha valaki nyilvánvaló bűncselekmények elkövetőit mentegeti? Szerinted az egy pártatlan szöveg lenne, ha azt mondaná Lendvai Ildikó, hogy nem gondolná, hogy R. Sándor enyingi lakos törvénytelenséget követett el a veszprémi szórakozóhelyen?

Hiszen nincs jogerős ítélet ugye egyik esetben sem, van viszont hozzáértők által készített jelentés (nyomozati eredmények kontra Papp-jelentés).

Ha másban nem, a kivizsgálások szabotálásában egészen biztosan szembement a törvénnyel Gergényi. Dobd már le azt a narancsos szemüveget! Nem az az igazi presztízsveszteség a Fidesznek, ha be kell áldoznia Pintért - hanem az, ha nem fogja. Persze, nem mindegy, hogy a mértékadó európai demokrata körök szemében keletkezik a presztízsveszteség, vagy a választók és a törvénytisztelő emberekében, ez igaz. De nincs pótolhatatlan ember.

Gergényi, aki azonosító nélkül, nem rendszeresített és életveszélyes fegyverek tömegével küldte utcára a rendőröket, szétveretni a hazug és cinikus kormány ellen tiltakozókat (közte rengeteg fideszeset), majd a súlyos bűncselekmény-sorozat érdemi kivizsgálását is gyakorlatilag megtagadta, egyszerűen nem számíthat "pártatlan" támogatókra egy normális országban, pláne miniszteri rangúakra, pláne az akkori események miatti elszámoltatást szorgalmazó kormány részéről. Miért kell korrektebbnek lenni Gergényivel, mint pl. a parizerzabálóval?

Egy kicsit karcos 2010.05.05. 09:12:00

Nagy szerencséje azért Pintérnek, hogy "csak" a kilőtt szemű, eltört bordájú, a rádió udvarán félholtra vert, védekezésre képtelen áldozatok méltóságát sértette meg, és nem mondjuk a holokausztéit.

Noname Watanabe 2010.05.05. 09:27:20

@minimalista: Fletóra 381 találatot dobott ki, Szekeres "nátófőtitkár" Imi csak 17, Kóka Jani megúszta 110 találattal.
MSZP 1483, Fidesz 582
A Jobbik 22 találata érthető, kábé két év alatt, úgy, hogy eddig közel sem kerültek a húsosfazékhoz, teljesen normális adat. Majd négy év múlva újra megnézem...

Noname Watanabe 2010.05.05. 09:32:00

@tesz-vesz: Ki tudja? Majd kitalálnak valamit. Mondjuk, hogy kancsal, és folyamat baloldalra tekintget a jobb szemével :P

Noname Watanabe 2010.05.05. 09:37:37

@Kicsit Karcos: Ha Teréz anya a szociális miniszter, és Dagobert McCsípé a pénzügy, abba is belekötnének egyesek (árpádsáv-bugyisok / rettegő szocik)
Szerintem várjuk ki, mi lesz. Ha nem sumákolják el az ígéreteiket (adócsökkentést, családi adókedvezmények, munkahelyteremtés) akkor lesz*rom, hogy ki a miniszter és ki a minisztár.

Homeoffice 2010.05.05. 09:40:07

De most komolyan....
Birom a jósokat.. Miért nem lehet megvárni az első döntéseket?
Sintér mondott egy magánvéleményt. + vegyük már számításba hogy rendőrség feje lesz:)
Hogy akartok nagyobb közbiztonságot, ha első mondattal nekimegyek rendvédelemnek?
Egyébként ugye tudjátok, hogy a nagyobb közbiztonság az nemcsak a norv égokkal teli falukban lesz látható?
Nagy tétekben fogadnék, hogy a belvárosban "tüntetők" el lesznek verve a kövi években is.
Kiváncsi lettem volna, hogy egy Pintér mit művelt volna az Erzsébet hídnál... Szerintem a nagy jobbos tüntetőket darabokban szedték volna le....

Egy kicsit karcos 2010.05.05. 09:41:06

@Wilbur Nárcisz-11 Swain: fogsz Te még mást is leszarni, ha beletörődsz a nagyrózákba-pintérekbe.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.05. 09:41:16

@Tigeri: ha vastagbőrt nem is de a mandiner kommentjeirl értesülést kaphatnak.

ennek egyik formája alfőmérnök morvai idézete, ami kikerült minden nagy lapba.
a másik szerintem meg ez:

"Pintér Sándor: Gergényit majd az ügyészség minősíti "

www.magyarhirlap.hu/belfold/pinter_sandor_gergenyit_majd_az_ugyeszseg_minositi_.html

ennek előzménye, hogy pintér kijelentette korábban, hogy
"Gergényi törvényesen járt el 2006 őszén"

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.05. 09:41:47

@tesz-vesz: és ezt sokan kritizálták a mandineren

Homeoffice 2010.05.05. 09:45:02

@tesz-vesz:

Erre nekem a Nürnbergi per nevezetű bohózat jut eszembe. Ha belegondolsz, nagyon sok német tiszt a törvények szerint járt el.

Egy kicsit karcos 2010.05.05. 09:45:19

@Gunther:

"Kiváncsi lettem volna, hogy egy Pintér mit művelt volna az Erzsébet hídnál... Szerintem a nagy jobbos tüntetőket darabokban szedték volna le...."

Éppen azt csinálta. És hogy önkritikát is megfogalmazzak: akkor hülye balhézóknak gondoltam az erzsébet-hídi tüntetőket. Ma már olyan éles szemű hazafiaknak, akiket csúnyán cserben hagytak. Az utóbbi 8 év példásan megmutatta, kinek is volt igaza - azoknak, akik békésen tüntettek az Erzsébet-hídnál, vagy azoknak, akik szétverték őket. Ki emlékszik ma már arra a kis közlekedési fennakadásra? Ezt a 8 évet viszont még évtizedek múlva is nyögni fogjuk.

Homeoffice 2010.05.05. 09:49:44

@Egy kicsit karcos:

Lehet az okokon vitatkozni, viszont azt Vedd figyelembe, hogy az Erzsébet-hídnál...nah ott minden volt ,csak békés tüntetés nem.. Nem szoktak ugyanis barikádokat emelni....
Nem az indokokon vitatkozunk...hanem a módon...

Lone Wolf 2010.05.05. 10:42:13

@Egy kicsit karcos: " Miért kell korrektebbnek lenni Gergényivel, mint pl. a parizerzabálóval??"

Nem kell! Pusztán annyit mondok, hogy Pintér, ebben az ügyben kellemetlen helyzetben van. Barátság és üzlettársi kapcsolat, VS Kötelesség, és igazság. Akár így akár úgy, ebből személyes, vagy munkaügyi vonatkozásban jól kijönni nem tud! Vagy a barátjával szemben lesz inkorrekt, vagy a munkájával. Ilyenkor, az egyetlen járható út, ha hárítja a felelősséget, és mossa kezeit.

Az megint más lapra tartozik, hogy milyen ember az, akinek egy olyan tetű mint Gerényi a barátja és munkatársa? Önmagában is árulkodó, még akkor is, ha nem Pintért tartanánk eleve, pártállástól függetlenül a Fidesz kormány legnagyobb gazemberének.

Egy kicsit karcos 2010.05.05. 10:48:24

@Lone Wolf:

"Pusztán annyit mondok, hogy Pintér, ebben az ügyben kellemetlen helyzetben van. Barátság és üzlettársi kapcsolat, VS Kötelesség, és igazság."

Így van, ezért nem köllene kinevezni. Egy miniszter, bakker, ne legyen már kellemetlen helyzetben, pláne még a beiktatása előtt. Nemzetbiztonsági problémát okoznak Gergényihez fűződő kapcsolatai, ugyanis ha a barátjához tanúsít hűséget, azzal a szemkilövetést legalizálja, és ha a szemkilövetést legalizálja, azzal az egész ország biztonságát veszélyezteti. A másik változatban meg a barátját eláruló patkányként marad fenn, hiszen neki nincs lehetősége elfogultságra hivatkozva átszignálni a rendőri brutalitás ügyeit.

Lone Wolf 2010.05.05. 10:55:25

@Egy kicsit karcos: "Így van, ezért nem köllene kinevezni."

Ebben egyet értünk.

"ugyanis ha a barátjához tanúsít hűséget, azzal a szemkilövetést legalizálja, és ha a szemkilövetést legalizálja, azzal az egész ország biztonságát veszélyezteti. A másik változatban meg a barátját eláruló patkányként marad fenn, hiszen neki nincs lehetősége elfogultságra hivatkozva átszignálni a rendőri brutalitás ügyeit."

Igen így igaz. És pontosan ezért játszotta meg azt, hogy elmondta a véleményét, de az ügy lényegi részéből kihátrált. Így ugyanis nem lehet a barátait eláruló patkányként támadni, de gengszetrként is csak nagynehezen.

Hasonló szituban én is így tennék. Mert nem fogom elárulni a barátaimat, de az igazságérzetem azt nem tűrné, hogy a segítségére siessek, ha egyértelműen egy hülye f*sz volt.

Ilyenkor, akárhogyan is, de jó, korrekt és annak is tűnő döntést az ember nem tud hozni, elvégre személyesen érintett. Tehát, a legokosabb ha kivonja magát az ügyből.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.05. 10:58:16

@Wilbur Nárcisz-11 Swain: a posztíró már talált vmit.
annál azért többre tartom, h mer kancsal

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.05. 11:00:08

@tesz-vesz: ez roszz, csak a főcímet olvastam el, azt hittem ez új

Lone Wolf 2010.05.05. 11:05:14

@tesz-vesz: "ennek előzménye, hogy pintér kijelentette korábban, hogy
"Gergényi törvényesen járt el 2006 őszén""

Törvényesen? Az lehet. De emberileg és morálisan helyesen? ALIGHA!

arlequin 2010.05.05. 11:13:47

@Lone Wolf:

"hogy milyen ember az, akinek egy olyan tetű mint Gerényi a barátja és munkatársa?"

madarat tolláról miniszert miniszterelnökéről/haverjáról.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.05. 11:14:52

@Lone Wolf: nagyon nehéz eldönteni, h a vipera, azonosító, és a fejmagasságban kilőtt gumilövedék törvényes-e

neked nehéz

Lone Wolf 2010.05.05. 11:17:16

@tesz-vesz: Ez a módszer. És ez egyértelműen törvénytelen. De maga a tömegoszlatás? Az bizony törvényileg legális...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.05. 11:20:12

@arlequin: kíváncsi leszek mikor esik le a mostani fideszeseknek.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.05. 11:21:05

@Lone Wolf: miről beszélsz? - kérdezem meg szelíden.

nem ajánlott rá válaszolni

Lone Wolf 2010.05.05. 11:34:06

@tesz-vesz: Van egy rossz hírem fogok.

- A törvény betűi szerint van-e arra a felhatalmazása a rendőrségnek hogy oszlasson? IGEN!
- A törvény betűi szerint kötelességük lett-e volna, azonosítót használni? IGEN!
- A törvény betűi szerint viperázhattak, verhettek, szemkilövethettek-e? NEM!
- Maga az oszlatás ténye igazolható-e emberileg és erkölcsileg? NEM!
- Egy önző diktatórikus gengszerbanda érdekeit szolgálták vele? IGEN!
- Erkölcsileg, és emberileg igazolhatóak-e a történtek? NEM!
-Arcul köpték-e ezzel az oszlatással a törvény szellemiségét, és mindent, amiért a rendőrség tulajdonképpen létezik? KIBASZOTTUL ARCONKÖPTÉK!

De mindettől az első pont még áll. Törvényileg volt joguk oszlatni! Csak éppen ahogy csinálták, és amiért csinálták? Na, az védhetetlenné teszi az egész ügyet.

Lone Wolf 2010.05.05. 11:37:31

@Lone Wolf: Csak sajnos nem jogilag teszi védhetetlenné. Jogilag, hála a direkte ilyen akciók legalizálására hozott, és értelmezett törvényeknek, nem nagyon lehet vele mit kezdeni...

Kicsit Karcos 2010.05.05. 11:53:05

@Lone Wolf: tévedsz, egy tüntetést nem lehet addig feloszlatni, amíg az megőrzi békés jellegét. Az alkalmazott módszerekről pedig vagy tudott Gergényi, vagy nem -> mindkettő a jogi felelősségének a megállapítását teszi szükségessé. Az is, hogy a kivizsgálást elszabotálta.

Lone Wolf 2010.05.05. 12:02:06

@Kicsit Karcos: "tévedsz, egy tüntetést nem lehet addig feloszlatni, amíg az megőrzi békés jellegét."

Na most melyik oszlatásról beszélünk? Mert nem mindegy.
Ha a tévéostromról, akkor bizony, minden okuk megvolt rá.
Ha az 56-os ünnepségek alattiról, akkor már kicsit más a leányzó fekvése.

Na meg ugye, ahogy mondtam, azokat a törvényeket, amiket ezekre az esetekre hoztak, és alkalmaztak, eleve azért csinálták, hogy az efféle akciókat legalizálják. Sajnos, ez van. Papírforma szerint, megfelelő jogi csűrés-csavarással legálisnak tekinthető.
De a valóságban? Mindannyian tudjuk hogy nem az!

"Az alkalmazott módszerekről pedig vagy tudott Gergényi, vagy nem -> mindkettő a jogi felelősségének a megállapítását teszi szükségessé. Az is, hogy a kivizsgálást elszabotálta."

Ebben viszont egyetértünk!

Kicsit Karcos 2010.05.05. 12:11:03

@Lone Wolf:

"Na most melyik oszlatásról beszélünk?"

Nézzük azt, amiről a Fidesz beszél 4 éve, azaz október 23-át.

A bíróság jópár ítéletében kimondta már, hivatkozva egy strassbourgi állásfoglalásra, hogy _a békés tüntetéseket nem lehet törvényesen feloszlatni_, ha mégis megtörténik, akkor kártérítés jár azoknak, akiket emberi jogaiban megsértettek.

Pintér ne tudná ezt?

Ha nem tudja, ezért, ha tudja, akkor meg azért alkalmatlan.

Ez egy ugyanolyan szabály, mint hogy tilos lopni. Ezt nem lehet csűrni-csavarni, illetve akárhogy próbálják, nem fog sikerülni, mint ahogy eddig sem sikerült. Ez nem csak elméleti szabály, a gyakorlatban is így működik. 2006. október 23-án sem volt törvényes a Fidesz békés megemlékezésén ott maradt embereket szétverni. Már maga a felszólítás is jogtalan volt, hogy hagyják el a területet, nem hogy a szemkilövetések.

Lone Wolf 2010.05.05. 12:25:53

@Kicsit Karcos: "A bíróság jópár ítéletében kimondta már, hivatkozva egy strassbourgi állásfoglalásra, hogy _a békés tüntetéseket nem lehet törvényesen feloszlatni_, ha mégis megtörténik, akkor kártérítés jár azoknak, akiket emberi jogaiban megsértettek."

Igen tudom miről beszélsz. Volt erről szó akkoriban is. Csak az a gáz, hogy ezt a törvényt akkoriban szépen figyelmen kívül hagyták. Pontosabban, nem vezették be a magyar törvénykezésbe. Lehet tippelni hogy miért? És itt kezdődik az a jogi csűrés-csavarás amit mondtam.

"Pintér ne tudná ezt?

Ha nem tudja, ezért, ha tudja, akkor meg azért alkalmatlan."

Ebben megint csak igazad van.

Csak éppen, ahogy már mondtam ezt a jogszabályt akkoriban nekik megfelelő módon figyelmen kívül hagyták, nem vezették be. Megint csak a törvény betűi VS törvény szellemisége konfliktus.

Akárhogyan is, de jogilag kétes tartomány. Viszont, erkölcsi és emberi megfontolásból, igazságosságból nem lehet, nem szabad! Szó, és megtorlás nélkül hagyni.

Kicsit Karcos 2010.05.05. 12:34:01

@Lone Wolf: mindegy, hogy bepikkelyezték-e vagy nem. Attól még, ha kimegyek most 1000 emberrel a Fidesz-székház elé tüntetni Pintér kinevezése ellen, és oszlatnak, akkor ha bíróságra megyünk, akkor nekünk fog igazat adni, és ehhez elég annyit mondani, hogy Bukta.

Nem tudnak rajta mit csűrni-csavarni, csak lassítani a folyamatot. Aztán ezt eljátszák még 3x, és kötelezni fognak minket, helyesen, hogy pikkelyezzük be a törvényeink közé ezt a szabályt.

A strassbougri bíróság ominózus ítélete ugyanolyan jogszabály, mint az oszlatásról szóló, de magasabb rendű. Nem simán egy eseti döntés volt, hanem jogegységi határozat.

Azaz nem csak szellemisége van ennek a szabálynak, hanem betűje is. nja.hu/hirek/friss-hirek/az-emberi-jogok-europai-birosaganak-2007.-julius-17-en-hozott-itelete-a-bukta-es-masok-kontra-magyarorszag-ugyben.jog

Egy rendőr sem hivatkozhat rá, hogy nem hallott erről a jogszabályról, mint ahogy én sem hivatkozhatok rá, hogy nem tudtam, hogy tilos autókat felgyújtani.

Ha Pintér negligálja ezt az ítéletet, akkor negligálja a jogállamiságot.

És akkor hol vannak még az azonosítók, a viperák, a fejmagasságban levezényelt sortüzek?

Lone Wolf 2010.05.05. 12:41:08

@Kicsit Karcos: "A strassbougri bíróság ominózus ítélete ugyanolyan jogszabály, mint az oszlatásról szóló, de magasabb rendű. Nem simán egy eseti döntés volt, hanem jogegységi határozat."

Igen így igaz. Csak az a baj, hogy a jogalkotóink ezt a törvényt basztak bevezetni. Volt is róla szó akkoriban.

"Egy rendőr sem hivatkozhat rá, hogy nem hallott erről a jogszabályról, mint ahogy én sem hivatkozhatok rá, hogy nem tudtam, hogy tilos autókat felgyújtani."

Ez megint csak igaz. Mint ahogy az is, hogy a biztos uraknak KÖTELESSÉGÜK lett volna megtagadni a sortüzet, meg úgy egyáltalán mindent, amit túlkapásként megtettek 06 október 23-adikán. Már ha parancsra tették. Ha meg nem arra tették, akkor azért kell őket büntetni.

Rwindx 2010.05.05. 12:41:13

A pintér kijelentés ügyében ez legalább némileg megnyugtató lehet:
inforadio.hu/hir/belfold/hir-350556

"A Fidesz-KDNP első döntése, amint megkapja a kormányzati felhatalmazást, az lesz, hogy Orbán Viktor egy miniszterelnöki megbízottat nevez ki Balsai István személyében a 2006 októberében történtek kivizsgálására. Ebben az ügyben nincs helye óvatosságnak, hezitálásnak - hangsúlyozta Orbán Viktor a Fidesz-KDNP-frakciószövetség szerdai alakuló ülésén az Országházban.

A leendő kormányfő kijelentette: nem fogják szó nélkül hagyni, ami 2006. október 23-án történt.

"Ezért felelni kell" - a törvényes keretek között - mindenkinek, aki ebben részt vett. Nincs kivétel sem rangra, sem beosztásra, sem életkorra tekintettel - szögezte le Orbán Viktor. "

Kicsit Karcos 2010.05.05. 12:50:36

@Rwindx: ez a nyilatkozat rosszabb, mintha semmit nem mondott volna.

A rendőrök ugyanis abban a tudatban fognak nyomozni, hogy az első számű vezetőjük (Pintér) szerint egy nembűncselekményben fognak nyomozni.

Menthetetlen, elbaszott dolog ez így, amit nem lehet finomítani. Egyetlen dolgot tud tenni a Fidesz, ha valóban el akar számoltatni október 23.-a miatt, kirúgni a 'csába Pintért még a beiktatása előtt, és leszögezni egy miniszterelnöki-belügyminiszteri sajtótájékoztatón ugyanezt, amit most elmondott.

Olyan ez, baszki, mint hogy gyurcsányi őszöd után bármit pofázhatott már, akár igazat is. Ha akkor nem mondott le, utána már hiába okoskodott akár értelmes dolgokról is.

Rwindx 2010.05.05. 12:57:49

@Kicsit Karcos:
Hmm, kitöröltem egy mondatot az előző kommentemből, azt gondolva talán felesleges, ami kb így szólt: "Persze csak azt lehet nyugtatni aki nem eleve elutasító minden iránt".

Aztán mégha abban egyet is értünk hogy pintért el lehetne zavarni a beiktatás előtt, de a vélelmezésed alapból fals: "A rendőrök ugyanis abban a tudatban fognak nyomozni,...". Ugyanis itt nem rendőrök fognak nyomozni, hanem az Ügyészség, rendőrökkel kapcsolatos ügyekben mindig az Ügyészség hivatott nyomozni. Az Ügyészségnek pedig nem felettese a BM. Azt hogy konkrétan Balsai mit fog csinálni még nem tudom, de majd kiderül.

Számomra a jó hír, hogy lesz egy dedikált ember aki ezzel foglalkozik, és így kisebb az esélye annak hogy elsikkad a dolog.

dusomoja 2010.05.05. 13:43:34

@Jack/rendetteremt/: Még semmi érdemi nem történt de szerinted már megbánta mindenki, hogy a Fideszre szavazott? Ez kész. Bár úgy is lehet értelmezni, hogy nekik töb eszük van, mert nektek nyolc év sem volt elég, hogy rájöjjetek...

Kicsit Karcos 2010.05.05. 13:44:54

@Rwindx: formálisan persze igazad van (és én rosszul fogalmaztam / hülyeséget írtam, nem kívánt törlendő), hogy az ügyészség fog nyomozni. De ha a rendőrök összezárnak, mert nem akarnak rossz pontot szerezni a nagykirálynál, akkor az ügyészség is meg van lőve sok szempontból.

A másik aspektus, hogy ebben az esetben a rendőrök könnyen azt érezhetik, hogy az ügyészség rászáll a rendőrségre, ami érzés nem keletkezne, legalábbis olyan mértékben, ha maga a rendőrség irányítója lenne a fő támogatója ennek a "rászállásnak".

A dedikált ember általában jó dolog, amiből könnyebben sül ki jó, mint rossz. De ha ebből a vizsgálatból nem lesz semmi, akkor Balsai kirúgásával (vagy feljebb buktatásával) a felelősség kérdését is lezárhatja a kormány.

De nem kéne ennyit okoskodni a dolgon, ha nem pont azt az embert találta volna be belügyminiszternek a Fidesz, aki (Gergényi után) a leginkább ellenérdekelt a vadállat rendőrök kiközösítésében és börtönbe juttatásában.

Rwindx 2010.05.05. 13:52:55

@Kicsit Karcos:
"De nem kéne ennyit okoskodni a dolgon, ha nem pont azt az embert találta volna be belügyminiszternek a Fidesz, aki (Gergényi után) a leginkább ellenérdekelt a vadállat rendőrök kiközösítésében és börtönbe juttatásában. "

Tudom, ez a része nekem sem tetszik.

Kicsit Karcos 2010.05.05. 15:30:16

"Az LMP azt várja az új belügyi vezetéstől, hogy tárja fel a 2006 őszi, illetve az elmúlt hét évben történt egyéb rendőri jogsértéseket - mondta Schiffer András az MTI-nek Pintér Sándor leendő belügyminiszter egyik sajtónyilatkozatára reagálva szerdán."

Rácáfolni látszik eddig az LMP az LMP = SZDSZ 2.0 klisére, amit magam is hangoztattam korábban. Az utóbbi időkben szinte minden megnyilvánulásuk legalábbis vállalható, de többségében egészen korrekt.

És még csak azt sem lehet mondani, hogy most nyílt ki Schiffer csipája ezügyben:

index.hu/velemeny/jegyzet/schiffer7672/

Ha félreértettem volna őket, örülnék. Persze ezek még mindig csak szavak.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.06. 11:31:42

@Lone Wolf: ki beszél tömegoszlatásról?

mikor lehet tömeget oszlatni? te mszp-s vagy?

mert iylen szöveggel biztos nem fideszes.
vedd le a maszkot

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.06. 11:34:30

@Lone Wolf: "A törvény betűi szerint van-e arra a felhatalmazása a rendőrségnek hogy oszlasson? IGEN!"

vö:

"-Arcul köpték-e ezzel az oszlatással a törvény szellemiségét, és mindent, amiért a rendőrség tulajdonképpen létezik? KIBASZOTTUL ARCONKÖPTÉK!"

most szerinted törvényes vagy nem törvényes?
neked amúgy most mi veled? amúgy?
nem törvényes az oszlatás. mert akármikor nem oszlathat a rendőrség
de senki nem a tömegszlatásról beszélt. vili? 2006 őszéről volt só.
vili?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.06. 11:38:06

@Lone Wolf: akkor meg mi a sart téped a szádat feleslegesen?:

" "Pintér ne tudná ezt?

Ha nem tudja, ezért, ha tudja, akkor meg azért alkalmatlan."

Ebben megint csak igazad van. "

Kicsit Karcos 2010.05.06. 11:47:29

@tesz-vesz: a tömegoszlatás maga is törvénytelen volt 2006 október 23-án a Fidesz gyűlés után. Ld. a Bukta ügyben hozott strassbourgi jogegységi határozatot. Nem csak a módszerek voltak vadállatiak, hanem magának az oszlatásnak sem volt jogalapja.

Ennek a kimondásával kellene kezdeni (ez 1 perc), és utána jöhet a módszerek számonkérése. Szépen sorban, az ÁVH-s kínzótáborá alakított rádió-udvartól kezdve az azonosító nélküli tombolásig, a fejmagasságban leadott, nem rendszeresített fegyverekből kiadott sortüzekig, a viperázást sem kifelejtve.

Fontos a jövőre nézve, hogy már az oszlatás jogossága is meg legyen cáfolva. Nem maradhat el a számonkérés. Eddig egyedül Gaudiék tettek érte érdemben, ideje, hogy a kormány folytassa a munkájukat.

greybull 2010.05.07. 11:13:52

Ha egy hordó szarba egy csepp bort teszel: szart kapsz.
Ha egy hordó borba egy csepp szart teszel: akkor is szart kapsz!
No most ezzel a nagyrózával úgy lettem a választás után, hogy a győzelem hordó bora már kapott egy (helyesebben két, illetve három) csepp szart (az első: Martonyi, a második: Pintér, a harmadik: Nagyróza). Akkor már nem egyszerűbb az első variációval kezdeni?

Beosztott 2010.05.08. 06:35:09

...s lőn! Nagy Róza államtitkár lett. Miért is nem leődök meg? edig......... Lehet, hogy már vezekelt. Valami oka csak van annak, hogy beemelték a kiválasztottak közé. Mondjuk így könnyebben félreállítható.
....na jól van, nem tudom.

szanalmas 2010.05.11. 20:02:11

Óóóóóó.
Szakértői kormány! Szakértői kormány! Szakértői kormány! Szakértői kormány! Szakértői kormány! Szakértői kormány! Szakértői kormány! Szakértői kormány! Szakértői kormány! Szakértői kormány!

Tény és való, hogy az elmúlt 2 ciklus minisztereitől tehetségtelenebb, butább és nevetségesebb bagázst lehetetlen összeállítani.
Tény és való, hogy ebben az országban a parlamentbe kerülhet egy Szanyi is.
Tény és való, hogy figyelni kell majd a BM szerződéskötéseit, mert meg van mondva, hogy ott lesz zsozsó.
Tény és való, hogy semmi nem fog történni, nem is gondolta senki, hogy a csőd elkerülésén kívül bármit is tehetne egy ilyen újabb sógor-koma csontvázkormány, persze már az is nagy dolog lenne tőlük...
Tény, hogy az 1% ide 2% oda 3% amoda tilitolis látszatadóbuzerálás következik.
Sokan megmondtuk, hogy nincsen egy ember az országban aki komolyan vehető.
Az öszödi beszéd óta a FIDESZ mindent jobban tudott volna csinálni, mindenre volt titkos receptje. Ellopták bazmeg a receptet.
Nemsokára bejelentik, hogy kurva nagy szarban vagyunk.
Adócsökkentés, benzinár jövedéki adó csökkentés, munkahelyteremtés, rendőrállam. Mindenki mehet rendőrnek.

Válságkezelés! Válságkezelés! Válságkezelés! Válságkezelés! Válságkezelés! Válságkezelés! Válságkezelés! Válságkezelés! Válságkezelés!

Szopni fogunk. Pedig azt is megmondták, hogy nem nekünk kell kifizetni azt, amit más el(lop)baszott.
Wáháhá! Beszoptad? Mondjuk tény és való, hogy fából nem lesz szalonna, ennyit tud ez az ország.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.05.11. 20:13:45

@Beosztott:
Nekem rémlik valami olyasmi, hogy voltak itt vérfideszesek akik Rózát ugyanúgy mint Pintért azt mondták, hogy nem lesz ott ahova mindenki megjósolta előre (a vérfideszeseken kívül mindenki TUDTA). Ugyanezen vérfideszesek leugatták itt a hozzászólókat, a postírót is, hogy mit vergődik, még nem lehet tudni semmit, ez csak duma, meg rémhírkeltés.

Nem nehéz megjósolni a jövőt, (a vérfideszesek kivételével mindenki TUDJA) nem lesz sem elszámoltatás, sem nemzetiségikérdés megoldás, szociális reform, és közbiztonság erősítés sem. Sem két hét sem két hónap, sem két év alatt. És van rá esély, hogy fidesz sem lesz 4 évig.

Roe 2010.06.02. 08:35:05

@picur3ka/mesterhazymiklospart:
"A tartotisztek lennenek az erdekesebb, fontosabb kategoria... "

Tessék:
hetivalasz.hu/reflektor/nyilt-allomany-23280/

Roe 2010.06.02. 09:26:00

Érdekes dokumentumok és gondolatok egy különleges oldalon:
dryen.xanga.com/

picur3ka 2010.06.04. 08:53:24

@Roe:

Koszi. Teljesen veletlen, hogy eszrevettem. Regebbi temakat nem nagyon szoktam kovetni.

@szanalmas:

Jot is rohogtem, raadasul: Troll Gyorgy. Sose kecmergunk ki ebbol a szarbol.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2011.07.27. 16:04:54

A dohánylobbis TASZ szál eljutott DR. Nagy Rózáig.
Ugye TASZ kezdeményezésre írtunk Balsainak, aki visszadobta, hogy a minisztérium az illetékes. A minisztérium erre dobta ezt:

"Tisztelt .... ......!

Tisztelettel kérem, hogy közérdekű adatigénylés ügyében forduljon postai, hivatalos levélben Dr. Nagy Róza közigazgatási államtitkár asszonyhoz.
Postacím:
Nemzetgazdasági Minisztérium
Budapest
Honvéd utca 13-15.
1055
"

Szánalom, mert ugyanez a minisztérium címe is.

Ha dobsz egy mailt, akkor átküldöm a teljes levelezést. nagy magyar nemzeti konzultáció.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2011.07.27. 16:09:57

Konkrétan a Nemzetgazdasági Minisztérium ügyfélszolgálata elutasít, hogy forduljak hivatalos postai úton az ugyanazon a postacímen megtalálható, közigazgatási államtitkárához, Nagy Rózához.

Ezek nyerték meg facebookon a választást.

süti beállítások módosítása