Skip to content


       Szűrés lista

Tüskés ez a Róza, Viktor!

Tegnap Orbán Viktor bemutatta minisztereit.

Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium: Navracsics Tibor
Nemzeti Erőforrás Minisztérium: Réthelyi Miklós
Vidékfejlesztési Minisztérium: Fazekas Sándor
Külügyminisztérium: Martonyi János
Nemzetgazdasági Minisztérium: Matolcsy György
Belügyminisztérium: Pintér Sándor
Honvédelmi Minisztérium: Hende Csaba
Nemzeti Fejlesztési Minisztérium: Fellegi Tamás

A névsor szóról szóra egyezik a Heti Válasz által megszellőztetettel, így valószínűleg az államtitkárok is azok lesznek, akikről ők írtak. Bár Pintér és Matolcsy is bőven elég érdekes, de talán úgy gondolja a Fidesz, hogy ha őket - különösen Sanyi bácsit - le tudják nyomni a választók torkán, akkor mehet minden és mindenki.

Ugyanaz az ember többféleképpen, avagy bemutatjuk dr. Nagy Rózát:

- Nemzetgazdasági Minisztérium, közigazgatási államtitkár (lesz a HV szerint).

- az előző Fidesz-kormányban szintén Matolcsy államtitkára volt a GM-ben.

- a 2002-es kormányváltás után is államtitkár maradt.

- dr. Nagy Klárának, Molnár Lajos ex-miniszter feleségének testvére.

- 2007 közepén (nem sokkal Molnár lemondása után) a a Hévízgyógyfürdő és Szent András Reumakórház Kht. stratégiai igazgatójává nevezték ki.

- tavaly a HírTV és az MNO foglalkozott a hévízi gyógyfürdő gazdálkodásával, konkrétan sikkasztásról, csalásról, hűtlen kezelésről olvashatunk itt, itt, itt, és itt, illetve megnézhetjük a Célpontot is.

- Papp Gábor, a Fidesz hévízi elnöke és még három önkormányzati képviselő tett feljelentést a Zala Megyei Főügyészségen és a Zala Megyei Rendőr-főkapitányságon a HírTV műsora után.

Vagyis ha tényleg államtitkár lesz Nagy Rózából, lehet izgulni, hogy őt vagy valamelyik szocit viszik el hamarabb a rendőrök a Parlamentből.

Gratulálunk Orbánnak a választáshoz, csak így tovább!

Címkék: fidesz botrány

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr101973001

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Dr. Nagy Róza for president 2010.05.05. 13:11:54

 Majdnem biztosra vehető, hogy ha más nem is, erős szándék biztosan mutatkozik Dr. Nagy Róza államtitkárrá avatására. Mivel a nép az őt érintő részleteket csak csepegtetve kapja, (amit tegyük föl hogy elfogadok) igy kénytelen vagyok a találgat...

Trackback: Pártóvoda felnőtt nélkül 2010.05.04. 13:32:55

A kétpólusú pártpolitikai térben az utóbbi öt évben megjelent egy harmadik pólus: a köztársaság. Sólyom László ezt képviselte öt éven át. Ez nyilván kényelmetlen ügy: nem lehet kizárólag a barátok és...

Trackback: Orbán-kormány: gyorsértékelő 2010.05.04. 11:42:29

A Véleményvezér a kormánytagokat értékeli – nem az elődeikhez, hanem az elvárásokhoz és a feladatokhoz viszonyítva. (Fotó: fidesz.hu) Orbán Viktor hétfőn bemutatta minisztereit. A társaság már első látásra is elég vegyes: tapasztalt és kipróbál...

Trackback: Oligarchák 2010.05.04. 09:39:16

Az új kormánytagok bejelentéséhez kapcsolódóan: Idézet: a magyarok vasárnap úgy döntöttek, véget vetnek az oligarchák rendszerének Orbán Viktor nemzetközi sajtótájékoztatója, 2010. április 26. Definíció: Az oligarcha szó egy nagyobb országrészen ön...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

esef 2010.05.04. 09:16:17

Újabb példa arra, hogy nem lesz elszámoltatás...
A saját emberüket csak nem fogják beáldozni, legfeljebb majd csak az önkormányzati választások után.

emzperx 2010.05.04. 09:17:53

kuruc.info/r/26/59054/

A hatalomba ért Pintér első szavai: "Gergényi törvényesen járt el 2006 őszén"

jozicsenko 2010.05.04. 09:18:22

A fidesz a saját kárán tanulta meg, hogy az mszp (GYF) mindent, de mindent kihasznál ellenük

választást már nyertek, ollé...

mostmár azt kell megtanulniuk, hogy bárkit is válasszanak bárhova, olyan feddhetetlennek kell lenniük, mint a maszületett báránynak, vagy sokszorosan hullik vissza rájuk minden: a média nem épp lojális része kényszerből nyalja körbe őket, de amint lehetőség lesz rá, szétcincálják őket

főleg ha vannak olyan hülyék, hogy maguk adják a céltáblát...

(másképp: zushlag óta hetente volt valami mszp-s vicc, a fideszt a tizedéért elássák majd)

Beosztott 2010.05.04. 09:19:21

...és a kormány még meg sem alakult.

reKorrekt 2010.05.04. 09:27:12

@emzperx: 25 éve barátok Gergényivel. Ennyit az elszámoltatásról. Az első és legfontosabb feladat most amúgy is az lesz hogy a "gárda egyenruhában bemasírozó" Vonát kivezettessék a parlamentből.

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2010.05.04. 09:30:51

Én csak egyet sajnálok..hogy a MÁR kiábrándult fityisz szavazók feje (bamba,szomorú,üres,távolba révedő tekintete) nem kárpótol azért a 4 (+x?) évért,ami erre az országra vár.Mindenesetre gyorsan abbahagyták a győzelmi kántálást és ma már nem húzzák ki magukat,mikor szóba kerül,hogy ki(k)re szavaztak,csak lesütik a kis buksijukat.
Minden napra van valami,ami borzolja az idegeket..

sorokinV 2010.05.04. 09:31:59

Nőkkel lesz itt is a baj :)
Hoffman Rózsa, aki az oktatásügyi államtitkári poszt várományosa, a modern tudományok nagy ellensége. Klasszika-filológia szerinte az egyetlen igaz tudomány...

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.04. 09:34:59

Na mi van, nem ilyen lovat akartatok?
Ugye, mennyivel jobb lett volna egy fasza jobbikos kétharmad! Már több mint egy hete véget értek a választások, azóta már állhatnának a bitók a város jelentősebb terein!

:D:D:D

esef 2010.05.04. 09:35:34

@reKorrekt:
Most nem azért, de akkor ezentúl tilos felvenni fekete mellényt, mert az "gárdaegyenruha"?
Kérem betiltani a vörös nyakkendőt, mert az engem megfélemlít, folyton a kommunista tömeggyilkosokra emlékeztet.

Tapmancs 2010.05.04. 09:37:57

Birka nép, erre nem lehet mást mondani. Egyék meg amit főztek. A baj az hogy más is enni fogja.

miről van itt nagybasz0 2010.05.04. 09:38:02

@emzperx: ...és a magyarság összes ellenségével is ilyen keménykezűen fog leszámolni...

órarugógerincű felpattanó 2010.05.04. 09:38:28

Most őszintén Pintéren nehéz lett volna meglepődni. Ez a Róza meg nem sok vizet zavar szerintem. Majd kiderül.

Marcellusca 2010.05.04. 09:41:00

@esef: Ne orbánozzá, vaze! :)
Tennap IS vörös nyakkendő vót rajta. :)))

esef 2010.05.04. 09:41:10

@Tapmancs:
Mi is ettük Feri főztjét... Engem úgy neveltek, hogy az ebédmeghívást illik viszonozni. :P

esef 2010.05.04. 09:43:06

@Marcellusca:
Ennyi gyerek mellett biztosan csak az akciós nyakkendőt tudta megvenni. Kell a pénz másra, nehéz a megélhetés, ő már csak tudja...

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2010.05.04. 09:45:13

Sokadszor, még egyszer, de még mindig nem utoljára:

Nem lesz kisebb parlament.
Nem lesz adócsökkentés.
Nem lesz 3 csapás törvény.
Nem lesz elszámoltatás.
Nem lesz kisebb korrupció.
Nem lesz más a közbeszerzés.
Nem lesznek mások.
Nem Lesz Más a Politika.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.05.04. 09:46:40

Hmm viszont Bayer mai cikke az MH-ban....az a stílus amit megenged magának, az érvei (neki 5. számú a párttagkönyve), meg a személyeskedős stílus a legrosszabb Népszavás fröcsögéseket juttatják eszembe.Gusztustalanul kicsinyes, és mindezt egy tök súlytalan ember miatt.

Marcellusca 2010.05.04. 09:46:50

@esef: Nem-e lehet-é-e, hogy a maszop-akcióban nem csak bögrét, hanem nyakkendőt is lehetett nyerni? :))))

@órarugógerincű felpattanó: Ja, ja. :)
Minden szentnek maga felé hajlik a keze. :))))))))

Chat Egon · http://egon.blog.hu 2010.05.04. 09:47:29

Annyira vicces azok megnyúlt arcát nézegetni, akik mást vártak :)

esef 2010.05.04. 09:48:24

@órarugógerincű felpattanó:
Részben már most is van. Ha (szerencsések és dolgozhatnak), akkor apuka és anyuka is adózik. Most már a gyerekeknek is kell majd és akkor adózhat a teljes család?

Zuzu Petals 2010.05.04. 09:49:35

Mit tudhat ez a Rózi lyány? De Pintér rimpocsénak is nagyszámú követője lehet,h be merték vállalni, biztosan még a gravitációt is legyőzi az eddigi élete alatt szerzett tudásával. Így fog rendet tenni 2 hét alatt (Chuck Norris ehhez képest kutya fäsza).
Jó lenne tudni azért, hogy az egész Fidesz ennyire gyökér,h gondolkodás nélkül adta a helyeket a "szellemi vezetőiknek", vagy csak ezek a vállalhatatlan arcok voltak annyira makacsok, h nem érték be kisebb pozícióval (de kb. ugyanazzal a bérrel)

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2010.05.04. 09:50:37

Pintér, bakker...Pintér... Most ezt miért kellett odatenni?
Tegye fel a kezét, aki ismer nála nagyobb maffiózót, beleértve a teljes Corleone családot is.

órarugógerincű felpattanó 2010.05.04. 09:52:58

@Chat Egon: Ez az utóbbi időben csóri jobbikosokra igaz igazán, akik már 100 feletti százaléknál jártak, mikor minden történés után megelőlegeztek +1-5%-ot a jobbiknak. Osztán még a maszopot se sikerült lenyomni, pedig Vona már kétharmadot vizionált.

Marcellusca 2010.05.04. 09:54:31

@esef: Úúúúú, bammeg, télleg. :))))))))))))))))

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.04. 09:56:10

@órarugógerincű felpattanó:

Ezen én is nagyon mulattam, már elejétől kezdve.:)
Bármi történt, bárki bármit mondott, akármit írtam én akárhol (de ÉN, bazdmeg, aki aztán tényleg senki sem vagyok), az mindjárt +15% volt a jobbiknak.:D Ezek szerint legalább hatezer százalékkal kellett volna győzniük.:D

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.05.04. 09:56:36

Na most,ha olvassák a vastagbőrt,visszaléptetik Rózát,ő elkezd hisztizni.
1.,Elhallgattatják Rózát.
2.,Elhallgattatják a vastagbőrt.
(mondjuk a második verzió lehetetlen,mert mostaztán demokrácija van de télleg)

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2010.05.04. 09:58:31

Elviszik a parlamentből?
Ugyan már.
Nem vonják meg a mentelmi jogát senkinek.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.04. 09:59:24

@DexterMorgan78/Séfbácsi:

Elolvastam a bayerzsóti cikkét.:) Milyen kis decens! Még géppuskával sem fenyegetőzik!:D

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.05.04. 10:00:31

Azt nem értem, hogy az óriási Fidesz táborból miért pont ezt a nőt kellett kiválasztani?
Nem szóltak Orbánnak, hogy büntetőfeljelentés van ellene?
Hogy a pártsajtó tavaly ezen a nőn csámcsogott?

Tényleg nem értem ...miért kell egyből "elkúrni" ?

Kicsit Karcos 2010.05.04. 10:00:55

"Vagyis ha tényleg államtitkár lesz Nagy Rózából, lehet izgulni, hogy őt vagy valamelyik szocit viszik el hamarabb a rendőrök a Parlamentből."

Egyiket sem, miért vinnék? Megkapta az 5/6-ot a Fidemeszpé a színvonalas 4 éves teljesítményük alapján, nem kell izgulnia senkinek a jobbikosokon meg 1-2 LMP-sen kívül.

Majd kampányol az MSZP 4 év múlva az elszámoltatással, oszt jónapot.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.05.04. 10:01:00

@órarugógerincű felpattanó: @El Topo (Sgt. Elias): Én is minden esetnél azt írtam,hogy +1,5% a jobbiknak,de mivel nálam alapból 5%-ról indultak,az eredmény reális.:))
Ennél a szavazásnál sokan megelőlegezték a bizalmat a fidesznek.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.04. 10:02:58

@zero:

Szokás. Valamikor a maszopnak is komoly káderháttere volt, mégis, ha valakit pozicióba kellett helyezni, akkor jött szily katalin, meg gráf józsef, meg szekereselvtárs.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.05.04. 10:03:32

@zero: Na mivan?Rájöttél,hogy mégsem rájuk kellett volna szavazni?:))

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.04. 10:05:01

@Tigeri:

Apám, ha a jobbik annyiszor kapott volna százalékokat, ahányszor csak én láttam ezt leírva, akkor megnyerik a választásokat itt, meg oroszországban, meg kínában is.:D

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.05.04. 10:05:22

@El Topo (Sgt. Elias):
Borzalmasan fos egy cikk...
Sok mindenben igazat tudtam adni amit írt az utóbbi években, de ez a stílus maga a kőkemény arrogáns, kommunista, szdsz-értelmiség jellegű ki ha én nem faszverés.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.05.04. 10:05:34

Mindjárt jön szellem és elmagyrázza,hogy miért is jó ez nekünk.
Amúgy topo tegnap ki volt tiltva?

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.04. 10:07:26

@Tigeri:

Nem voltam, szerintem kommenteltem is tegnap.

2010.05.04. 10:08:07

A sok amnéziás fidesznyik, nyolc év alatt mindent elfelejtettek, hát most majd a homlokukra csaphatnak.
Hadd jegyezzem meg, hogy Rákosi Mátyásnak nem volt se szőlőbányája, se túlfizetett tanácsadói. Volt egy (medence nélküli) villája meg egy páncélautója, és ezzel befejeztetett, csak az ország ügyeinek élt, nem a saját pecsenyéjét sütögette. Hogy jól vezette-e az országot vagy sem, arról lehet vitatkozni, de elhivatottságban ovi meg szarházi meg a többi a nyomdokaiba sem léphet!

órarugógerincű felpattanó 2010.05.04. 10:10:27

@csernaja obca: Éltesd még a tömeggyilkost. Te idióta.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.05.04. 10:11:40

@El Topo (Sgt. Elias): Csak mert szellem vitatkozott valakivel aki nem te voltál.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.05.04. 10:13:21

Fogadjunk ,hogy Pintérről még ti sem mertek majd írni!:))

2010.05.04. 10:20:48

@zero: lehet ám, hogy pomócsizik a nő... meglásd, nem lesz abból a feljelentésből se semmi.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.04. 10:22:43

@Tigeri:

És? Nincs nekem bérletem a szellemhez.

picur3ka 2010.05.04. 10:24:03

@zero:

Hat ezt nem ertem en sem, persze meg ki sem neveztek, ezt csak ugy gondoljuk, hogy o lesz.

A Pinter helyzetjelentes pedig valami ilyesmi: se az elvtarsak, se a neo-naci bajtarsak nem orulnek ennek a fejlemenynek. Orban: miota az alvilag bankarat letartoztattak, azok allandoan tamadjak. KO okorsegeket nyilatkozgat, a rendorseg nema csend. En ezzel a tenyallassal meg vagyok elegedve egyelore.

A melllenyrol meg senki nem beszel, csak a Jobbik. Sima PR akcio. A feljelentest Vona ellen elkaszaltak. Csak keverik a szart.

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2010.05.04. 10:25:34

Fotóalbum csak gyűjtőknek! :-D
Lehet vele a budit is kiplakátolni.

www.magyarmenedek.com/products/5031/Egy_kampany_kronikaja_-_Orban_Viktor__2010_-_Burger_Barna.htm

Felvezető szöveg:

Ez a könyv a fényről szól, az árnyékokról, a munkáról és a reményről.
Ez a könyv az útról szól, a városról és a faluról.
Ez a könyv Orbán Viktorról szól.
Ez a könyv egy kampányról mesél.
Ez a könyv Magyarországról szól.
Ez a könyv néhány rendkívüli hét krónikája a 2010. évből.
Ez a könyv a Magyarországon élő emberekről szól.
Itt vagyunk ebben a könyvben, remélem itt vagyunk mindannyian.

GIGALOL.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.05.04. 10:35:19

Pintér lehet ezért kellett:

"Gyurcsány környezete szerint a jelenlegi vezetést egyedül saját egzisztenciájuk megtartása vezényli, a háttérben már kiegyezést sejtenek a Fidesszel. Saját pozícióik biztosítása érdekében pedig "áldozati bárányként bárkit odadobhatnak, Ficsor például államtitkárként 1300 milliárd forintról rendelkezett, biztos elő tudnak kotorni olyan szerződést, amihez találnak öt szakértőt, akik azt mondják, hogy túlárazott", fogalmazott Gyurcsány köréhez tartozó forrásunk."

index.hu/belfold/2010/valasztas/elmarad_a_forradalom/

bgp 2010.05.04. 10:54:03

@anti_troll: Nem lesz gázáremelés.

Demotivation postah · http://www.demotivalo.com 2010.05.04. 10:56:04

Attól félek, hogy most sem lesz ingyen a túró rudi...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.05.04. 10:57:58

@picur3ka/beleallos kampany:

hát ja, még nem nevezték ki csak Viktor elmondta, hogy Ők lesznek azok :)

www.fidesz.hu/index.php?Cikk=149772

DArchAngel 2010.05.04. 11:02:26

Ha a FIDESZ így halad, akkor bajosan fog több cikluson keresztül kormányozni.

picur3ka 2010.05.04. 11:07:33

@reKorrekt:

A feljelentest Vona ellen eltoroltek. Ez a helyzet. Erdekuk kozbeszedben tartani a temat. Aztan meg mindenki megszellozteti, nyilvan.

A nagy turos helyzet pedig az, hogy be vagyon tiltva. Akarmilyen hulyeseg is legyen ez, jelenleg ez a torveny.

@Conv:

Koszonjuk, csak a cikkre reagaltam. En csak a miniszterekrol olvastam eddig.

Lone Wolf 2010.05.04. 11:11:56

@picur3ka/beleallos kampany:
"A nagy turos helyzet pedig az, hogy be vagyon tiltva. Akarmilyen hulyeseg is legyen ez, jelenleg ez a torveny."

Na ja... Ha nem tetszik nekik akkor nem az a megoldás, hogy felhúzzák, aztán parádéznak benne a parlamentben, hanem az hogy közbeszédet indítanak, és indítványozzák a törvény eltörlését. Ha meg nem jön össze, még mindig csinálhatnak balhét.

picur3ka 2010.05.04. 11:12:46

@Conv:

Ugy latom, ott sem irnak az allamtitkarokrol.

Tuur Ion (törölt) 2010.05.04. 11:20:19

Keserű öröm, de jó látni, hogy megszívtátok. A Vastagbőr is folyamatosan uszított a Jobbik ellen. Pedig pont ezért kellett volna a Jobbikra szavazni, s akkor lett volna felelősségre vonás. Így nem lesz. Mi megmondtuk, hogy ez lesz, ha csak Fidesz lesz. Hát tessék, egyétek meg, amit főztetek a Jobbik-ellenes gyűlöletetekkel - de a felelősség teljesen a Tiétek és ha lesz Jobbik kormány, akkor ezért minden Fideszesnek felelnie kell majd. Nem Fidesz-módra ...

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.05.04. 11:20:59

@Marcellusca:
Rég olvastam ennyire paranoiás, önfényező, nem is tudom milyen jelzőket lehet még ráaggatni cikket.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.04. 11:21:35

@Tuur Ion:

Mármint hogy a vastagbőr uszított a jobbik ellen?
Whehehehehe!

f.m.j. 2010.05.04. 11:25:31

@DexterMorgan78/Séfbácsi:

szerintem is ócska egy cikk, pedig volt, hogy egyetértettem vele (Bayerral) most direkt regisztráltam, hogy megkérdezzem: tényleg a kis lajoskák a fő ellenség? És legyen olyan kedves elmagyarázni, hogy mit keres a leendő kormányban egy Pintér, akinek közös cége van/volt Gergényivel, és nem érdekel, hogy már tönkrementek :)) , az előéletéről már ne is beszéljünk,... egy Martonyi (III/III-as, meg az ilyen Rózák, még mennyi lehet, tejóég...)

asszem a Vastagbőr nem fog kimúlni, lesz téma dögivel, mert a Fidesz is elkúró lesz, és tudtuk is, hogy így lesz... de akkor mi lesz? A sok szempontból vállalhatalan Jobbik? Hiába akarják majd elszigetelni, a sok elégedetlen ember fog úgy dönteni, hogy ha ennyire lenyomnak valamit, annak oka van, vajon mi? És akkor lehet demagógozni, meg nácizni csak igazán, tarolni fognak...
2014-es választásokig hajj, de sok idő lesz még :):)

dr. Aullah 2010.05.04. 11:27:51

Tök jó, hogy szinte még el sem kezdődött... de már most lehet látni mi lesz belőle :D Úgy érzem, egy remek 4 évnek nézünk elébe itt a vastagbőrön (sajnos).

Szerintem tiltsuk be a bajuszt is, mert bennem AZ kelt félelmet.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.05.04. 11:29:50

@Tuur Ion:

"Keserű öröm, de jó látni, hogy megszívtátok. A Vastagbőr is folyamatosan uszított a Jobbik ellen. "

Mu-ha-ha .... bearanyoztad a napon, öregem!

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.05.04. 11:30:22

@Tuur Ion:
Hát nem tudom, nekem erősen úgy tűnt ahogy a Jobbik saját magából csinált hülyét, kezdve Vona március 15,-ei Salamonos beszédével.... és számomra totál érdektelen az hogy egyik jobbikos helotázik, a gárdistalány faszt ver kamera előtt (csak azt sajnálom hogy nem én voltam a farok másik végén), vagy a 3. hogy picsa részegen játszik a virslijével, szóval nem ezen múlt a dolog ...ez nem a politika része ez a bulvár része. Ha Vonáék nem akarják minden áron a buta lumpenproli (ex-szoci) szavazókat megnyerni akkor sokkal jobb eredményt is elérhettek volna.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.04. 11:31:19

@f.m.j.:

Nem vagyok éppen Martonyi legelkötelezettebb rajongója, de a háromperhárom talán túlzásnak tűnik.

f.m.j. 2010.05.04. 11:32:45

@El Topo (Sgt. Elias): pedig asszem az volt (ki nem?:))

Tuur Ion (törölt) 2010.05.04. 11:34:32

@zero: Jó, véletlenül se nézz szembe a ténnyel, hogy egy platformra kerültél Pintérrel, Gergényivel. :)

A kognitív disszonancia nem csak a ballibeket, de ahogy látom, a fideszistákat is súlyosan érinti :D

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.04. 11:35:14

@f.m.j.:

Te az MSZMP-vel kevered. Az tényleg volt. Ráadásul amilyen hülye, 88 februárjában lépett BE az MSZMP-be.:D
De III/3-as nem volt.

Tuur Ion (törölt) 2010.05.04. 11:36:35

@Tigeri: Megírják, csak hogy sokkal kevesebb megírandó lenne, ha ők is a rendcsinálás mellett álltak volna ki. De lefeküdtek a Fidesznek.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.05.04. 11:36:43

@Tuur Ion: Mér?A Kuruc-fingósok már a Vastagbőrt is szidják?:))

Locassen 2010.05.04. 11:37:29

teljesen fölösleges itt ajvékolni

1. az, hogy ez a nő fejes lesz, arról semmi hivatalos infó nincs, csak egy extrapoláció a HV listája alapján (ha ők igen, akkor ez is...)

2. ami meg a 'Bőrt illeti, ez a poszt csak a választások utáni természetes helyezkedés része. A többség megy nyalni Viktor seggét, Zeroék meg szépen átaraszolnak az anyázós oldalra.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.04. 11:37:52

@Tuur Ion:

Szerintem te az orvosodtól hallottad ez a remek, latin kifejezést.:)
A vastagbőr, mint a Jobbik elszánt ellenfele, muhahahaha!:D

Kicsit Karcos 2010.05.04. 11:39:27

@Aullah: akkor Te még nem hallottad a legújabb bögrepályázat nyertes pályaművét, miszerint rablóból lesz a legjobb pandúr.

Ebben a tekintetben kiváló kormányunk lesz, hiszen Nagy Rózától Pintérig, Martonyitól Fellegiig annyi jó pandúrunk lesz, amennyi 5 ciklusra való elszámoltatáshoz is túlbiztosítás.

Itt van például ez a Nagy Róza: találhatott-e volna-e a Fidesz olyan egészségügyi szakembert, aki dörzsöltebb nála, aki nála jobban ismeri azokat a módszereket, trükkök százait, ahogyan ki lehet talicskázni a pénzeket az egészségügyből és az önkormányzatoktól hatalmas parizeres dobozokba? Lehetne-e alkalmasabb embert találni arra a feladatra, ami a Kóka-féle vizitdíjautomatákban, kakaóbiztos kórházi széfekben, Hospinvertben, Kern Jociban testet öltött herdák és rablóprivatizációk felszámolását célozza meg?

Na ugye.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.04. 11:39:41

Na, asszem megyek pattogatott kukoricáért, és pattintok egy sört:D:D:D

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.05.04. 11:40:37

@Tuur Ion: Nem hinném,hogy lefeküdtek de majd kiderül a következő években.
Szerintem a szerzők próbálnak nem állást foglalni senki mellett.Ezért írtam hogy megírják mindenki hülyeségét.De szerintem ez a blog akaratlanul is szerzett pár szavazatot a jobbiknak.

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2010.05.04. 11:43:27

Csak én nem találom azt a hozzászólásom, amelyikben egy fiatal zsidó heppegéséről írtam?

Marcellusca 2010.05.04. 11:44:59

@Tigeri: Meg az MSZP-nek. :)))

Igaz, Günther? :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

picur3ka 2010.05.04. 11:47:43

@Marcellusca:

Az angyalfoldi gyerek szokapcsolat uj ertelmet nyert ezeken a valasztasokon.

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2010.05.04. 11:53:26

@picur3ka/beleallos kampany: nekem az angyalföldi gyerekről még mindig Polgár Tomcat Tamás jut eszembe, bár ott a profilgyerek szóval használják

Marcellusca 2010.05.04. 12:02:27

@Tigeri: Kapásból Totyára szavazott. :))))

is 2010.05.04. 12:02:30

meg Hende érdekes, meg Fellegi érdekes, meg Fazekas érdekes. Martonyiról azt írják, hogy (szelíd) erőszak miatt van csak itt, az is érdekes. meg Pokorni is érdekes, hogy nincs itt.

érdekes kormány ez.

is 2010.05.04. 12:07:43

@jozicsenko: ja, a más szemében a szálkát, a magadéban a gerendát. hát még nehéz napok jönnek rád, ha ezt még mindig az aljas MSZP ármánykodásának akarod bemagyarázni, egyre nehezebb lesz.

is 2010.05.04. 12:09:35

és még annyit, aztán eldugulok, hogy valami 30 államtitkárral számolnak. miniszterekkel, Semjén min. elnök helyettessel, Miniszterelnökséggel, mindennel együtt többen lesznek, mint eddig bárki. nesze neked közigazgatás-csökkentés. a 8 miniszter csak hasbaakasztás.

picur3ka 2010.05.04. 12:12:45

@is:

Ezek mindent rosszabbul csinalnak, tiszta sor. Holnap meg is fognak bukni.

Jurganov 2010.05.04. 12:18:16

@Lone Wolf: ne röhögtess már pls :) mondjuk szerintem te nagy nevettető lehetsz IRL, ha már ilyeneket mondasz :)
@zero: elkúrni? mit? és hogyan? ha naponta lőne le valakit az utcán az is törvényes lenne :). ellenvetés nincs és nem is lehet :). olyan ez mikor a hajléktalanok megvitatják, hogy a kocsi amit láttak ebben a színben csúnya. kb ennyi közünk van/lesz a témához már.
aki meg holmi elszámoltatást meg ilyeneket emleget az vagy nagyon buta vagy be van tépve és ilyet haluzik :)

Jurganov 2010.05.04. 12:20:14

@picur3ka/beleallos kampany: <-- kettes számú nagy nevettető :)

picur3ka 2010.05.04. 12:26:08

@Jurganov:

Te jol be vagy ragva. Igyal egy sort, lazits!

minimalista 2010.05.04. 12:30:24

Ha már van itten nekünk k-monitor.hu/kereses, akkor lássuk új kormányunk "k-fertőzöttségét":

Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium: Navracsics Tibor - 0 találat
Nemzeti Erőforrás Minisztérium: Réthelyi Miklós - 0 találat
Vidékfejlesztési Minisztérium: Fazekas Sándor - 0 találat
Külügyminisztérium: Martonyi János - 1 találat (plusz privatizáció, ott mi lehetett...)
Nemzetgazdasági Minisztérium: Matolcsy György - 5 találat
Belügyminisztérium: Pintér Sándor - 38 találat ( csak?!)
Honvédelmi Minisztérium: Hende Csaba - 0 találat
Nemzeti Fejlesztési Minisztérium: Fellegi Tamás - 1 találat

O.V.: - 157 találat

Épp a miniszterelnökünk és a belügyminiszterünk a "legfertőzöttebb", milyen érdekes...

synthesizer 2010.05.04. 12:36:11

Őszintén szólva én sem várok nagy változást, de azért várjunk már 1-2 hónapot mielőtt ekézni kezdünk :)

more 2010.05.04. 12:36:52

arra várhatunk, hogy olyan kormány lesz, amiben nincs egy fertőzött se, főleg itthon. a jobbiknak kb egy évet adok, (na jó, felet) és ott is elő fognak kerülni a sumákságok.
kell ide 50 év, hogy leszokjon a magyar agy a hatalom=lopás képletről.

oscar dirlewanger 2010.05.04. 12:45:10

szoci csikkek, azt mondta a gyurcsányi debil vezéretek, hogy el lehet innen menni...nos, ha nem tetszik a sanyi bácsi, el lehet huzni nektek is, maradunk mi, magyarok!!!!!!

Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2010.05.04. 13:04:26

Pintér mikor lehet látogatni, nem lesz hosszú, nem fog fájni!

Kicsit Karcos 2010.05.04. 13:05:37

@minimalista: nem olvastam végig, de korrekt elemzésnek tűnik.

Talán most először mondta ki mainstream médium, hogy az egész pályázatos bohóckodás a kommunizmus legbutább módszereinek továbbvitele, amikor a a valódi kereslet és kínálat zavarossá válik, az árak pedig elrugaszkodnak a valóságtól.

Persze ebben sem lesz ittazidőváltozás, hiszen a Széchenyi-terv felmelegítése az elmaradhatatlan intézkedések közé tartozik.

Jó kis dagonyázós, tenyérből etetős gazdaságpolitika, ez kell nekünk.

Pedig nem kis fedezet lenne az adócsökkentésre, ha a GOP-ot meg a többi szar pályázatot felszámolnák a 'csába, és legfeljebb a konkrét állami igények kielégítésére írnának ki pályázatokat.

loop80 2010.05.04. 13:07:07

...és mi még nem állunk rosszul!!!

www.fn.hu/makro/20100504/eladja_mindenet_gorogorszag/

Holnap már indul is a Vaterán az Akropolisz-licit! 1 Ft-ról, ráadásul nincsen minimálár!

Jurganov 2010.05.04. 13:09:45

@loop80: mi is azon az úton járunk, csak ők előrébb vannak :) nekik sem volt lehetőségük letérni, nekünk sincs.

derelyegrádi szellem 2010.05.04. 13:12:04

@DexterMorgan78/Séfbácsi:

Olvastam én is. Nem is értettem. De nem csak a téma, sítlus, hanem mint írásmű is nyolcadrangú az "alkotás". Mi van ezzel a Zsoltival? Úgy berúgott Szatmárban, hogy azóta se bírt kijózandoni?

Érthetetlen.

Eddig ha nem is mindig értett egyet az ember a véleményével, a cikkei mint írásművek mindig megálltak, olvasható volt. Ez olvashatatlanul szar.

Fasz van ezzel az emberrel.....

derelyegrádi szellem 2010.05.04. 13:18:09

@Tigeri: @Marcellusca: meg a günther

Látom újraalakul az Ifjú Gárda a XIII. kerületben...:-)

loop80 2010.05.04. 13:18:42

@Jurganov: Az a legszomorúbb az egészben, hogy amit az imént írtam, az nem vicces. Sőt, véresen komoly!

derelyegrádi szellem 2010.05.04. 13:21:12

@Tuur Ion:

Már van a Jobbiknak ultra szárnya is?

Jurganov 2010.05.04. 13:21:23

@minimalista: érdekes cikk. szerintem egyszerűen csak álokoskodás nagy része. értelmesen hangzik pl az, hogy "egyik napról a másikra összeomlottak azok az iparágak, amelyeket korábban az állam úgy tartott el, hogy máshonnan vont el forrásokat. " de azért a valóság ettől messze áll. mert ha igaz is volna ez (és egy országnak valóban nincs szüksége nehéz és könnyűiparra) akkor is ott van még mondjuk a cukor-ipar ami pedig egész jól ment. azután pedig mégis csődbe vitték.

Jurganov 2010.05.04. 13:22:09

@loop80: tudom. amit én írtam az is :)

cambridge.on 2010.05.04. 13:31:56

@oscar dirlewanger: Ezzel kiérdemelted a legnagyobb Magyar ( ), nevet. Mindenki nevet:
Pintért nem ismerem, de attól , amit összehordanak róla még lehet jó rendőr.
Nekem Vidocq ugrik be, lehetne ez a beceneve.

Kicsit Karcos 2010.05.04. 13:37:33

@derelyegrádi szellem:

"mint írásmű is nyolcadrangú az "alkotás". Mi van ezzel a Zsoltival? Úgy berúgott Szatmárban, hogy azóta se bírt kijózandoni?"

Bezzeg amikor még így írt Bayer, akkor még elsőrangúan fogalmazott:

"Úgyhogy helyesen teszi a rendőrség felső vezetése, Gergényivel az élen, ha elkezd valami más foglalkozás után nézni. Mert ők lesznek az elsők. Gergényi főkapitány eltakarítása a jogállamiság elemi feltétele. Az ómega és az alfa. Gergényi főkapitány, amikor nekiszegezték a kérdést, vajon miért rúg bele minden rendőr a földön fekvő, tehetetlen emberbe, így válaszolt: arról nem tehetnek a rendőrök, hogy belebotlanak egy fekvő testbe. Igen, ezt ismerjük. Ez Grósz Károly mondata."

2006. október 25.
mno.hu/portal/380126

Olybá tűnik, mintha ma már nem Gergényi, hanem a nagyecsedi polgármester eltakarítása a jogállamiság elemi feltétele.

Hiszek aki a Fideszben nem bízik, az önmagában sem bízik...

Kicsit Karcos 2010.05.04. 13:45:26

@Kicsit Karcos:

Nagy Rózáról is kiváló, ékesszólóan ostorozó cikkek jelentek meg a Magyar Nemzetben.

mno.hu/portal/662887

Vajon vállalja-e még ezt a cikket az író és a kiadó?

Én valahogy így képzelném az igazi számonkérést:

kuruc.info/r/7/59078/

Hogy mindenki a sajátjain kezdené.

Geyer egymaga alázza a teljes hazai politikai esszében utazó "újságírást".

arlequin 2010.05.04. 13:47:36

fényességes százágraszóló napocskát mindenkinek!

én várok még két hetet. s majd meglátjuk.
azért ezt a bájerzsótit meg kellen kérdezni a gergényis üggyel kapcsolatban, hogy mi most az ábra, mert virág elvtárs bizonytalan jelenleg...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.05.04. 13:53:06

@INkvizitor:

Bár a frizura hasonlít, szerintem két külön nőről van szó. Végülis a név elég átlagos, mondhatni gyakori.

www1.zalamedia.hu/khely/070920/gy.html#fel

www.rost.hu/rost_klubhirek.htm

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.05.04. 13:54:01

@derelyegrádi szellem:
Na jól leírtad, érthetetlen ez a zsigeri, agresszív kisember jellegű düh ami süt az írásból, kb. olyan érzés olvasni mint azt látni mikor Flepnis Fletó elcsukló hangon felvágta 2006-os választásokon a narancsos buktát, olyan pitiáner...

ruhaszarito 2010.05.04. 13:55:39

Hmm, senki sem fog foglalkozni az energetikaval, a kornyezetvedelemmel, vagy kozlekedessel?

arlequin 2010.05.04. 13:56:44

@derelyegrádi szellem:
"Fasz van ezzel az emberrel..... "

ismered shakespeare-t? a "vaulting ambition"-t?

na az most felülkerekedett benne.

INkvizitor 2010.05.04. 14:03:14

@laspalmas: sajnos nem, ez a róza az a róza, csak a képek készültek máskor. (vagy mindkettő nagy róza a szu-ban végzett?, és ugyanakkor született?, bár ha a bolgároknál két egymást követő héten lehet ugyan az az öt nyerő lottó szám...)

dr. Aullah 2010.05.04. 14:12:54

@ruhaszarito: Energetikát eddig is az energiavállalatok iránították, ugye a sok extra profit... környezetvédelem nem fontos, közlekedés meg amúgy is ingyenes lesz, szóval... :D

derelyegrádi szellem 2010.05.04. 14:14:52

@DexterMorgan78/Séfbácsi:

meg a sas nem kapkod legyek után...pláne ilyen kisszerűen.

és ez a felesleges nyolcadosztályú fenyegetőzés...

Tényleg nem értem. Mert Zsolt egy kifejezetten jó tollú író, akitől nagyon sok, nagyon jó írást olvastam nem csak a politikai publiciszták területén.

Remélem csak egyedi kisiklásról van szó, és nem teljesen megveszett ez az ember.

@arlequin:

Ugyan, honnan ismerném már azt a segg-, és cicifirkász bulvárírót...:-)

York napsütését ami rosszkedvünk telét tündöklő nyárrá változtatja át e héten nem Bayer Zsolt fogja hozni az tuti.

arlequin 2010.05.04. 14:20:37

@derelyegrádi szellem: szerintem az eleddig feszítő gőzt, miután látta a csapást nem lehetett 'helyes' irányba kiereszteni, hát kieresztette így. kár. én is sokáig szerettem az írásait, csak 'otthagyta' a magyar nemzet c., a kávéházban pedig csak az és népszabóság van, így az MH-ban nem olvasom.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.05.04. 14:21:40

@Locassen:

"ami meg a 'Bőrt illeti, ez a poszt csak a választások utáni természetes helyezkedés része. A többség megy nyalni Viktor seggét, Zeroék meg szépen átaraszolnak az anyázós oldalra."

Így van, idáig simogattuk a buksikat, mostantól adjuk a kokikat ...

derelyegrádi szellem 2010.05.04. 14:27:46

@arlequin:

én olyan kávéházba, ahol ÉS meg népszabó van csak, nem járnék, de te tudod..:-)

@zero:

kemény vagy baszki! :-))

szempontpuska 2010.05.04. 14:35:46

akkor ügyészségre már nincs is szükség? :-)

Lucius Flavius Arrianus 2010.05.04. 14:36:11

@csernaja obca:
a tömeggyilkos-diktátorok majdnem mind puritánok voltak, őket a hatalom érdekelte, és semmi más. Rákosi ravasz, túlélő-típusú gyilkos volt, hasonlóan a Gazdához (ahogyan környezete Sztálint nevezte), és hozzá hasonlóan nem érdekelte sem a luxus, sem a szex, sem semmi egyéb, emberinek mondható tevékenység. Amikor Sztálin meghalt, az íróasztalában érintetlenül találták - húsz évre visszamenőleg - a fizetési borítékjait.

Magóg napján (törölt) 2010.05.04. 14:41:50

Na úgy látszik csak egy másik szaros hórdot vertük csapra.
Baj lesz ebből.
Molnár elvtársé az egészségügy... végülis.

z666 2010.05.04. 14:42:52

A Bilderberg-es Martonyi külügyminisztersége talán még Pintérnél is durvább dolog.
Ennyi erővel meg is szüntethetnék azt a minisztériumot, majd Rockefeller megmondja, hogy mit csináljunk....

Homeoffice 2010.05.04. 14:45:51

@derelyegrádi szellem: @Marcellusca:

Srácoksrácok..látom nagyon megviselt titeket a Voteom:))))
egyébként.... IS!

INkvizitor 2010.05.04. 14:46:43

@z666: rótshild, rokefeller nem volt zsidó, és olajban utazott.... belügyminiszter azért még lehet belőle.. :)

oscar dirlewanger 2010.05.04. 15:15:11

szerintem a pesti belvárosi szélsőliberális értelmiség, meg a kurucinfo rajongó lumpenprolik nem szeretik igazán a pintér urat!!!!aki tisztes polgári környezet akar, az szereti!!!!!

Sólyom Bátor 2010.05.04. 15:21:25

@ruhaszarito: Mindig mindenki azzal foglalkozott, ami pénzt hoz a konyhára (elsősorban a sajátjába). És bizony a környezetvédelem nem olyan dolog (hiába is jön bárki mindenféle ok-okozati megtérüléssel később, meg az unokáknál).
Útépítéssel majd fognak foglalkozni, abban komoly pénz van, például autópálya Trianontól Erdélyig.
Energetika is lesz, jól befűtenek :-)

Homeoffice 2010.05.04. 15:21:37

Nem lehetne kivárni mit csinálnak a kormányzó Urak?
Megfogadtam, hogy nem szídom Őket!
Sándorunkat úgyis csak azért tették meg belügyminiszternek, hogy elvégezzea piszkos munkát.

Sólyom Bátor 2010.05.04. 15:54:26

@Gunther: Tényleg van abban valami gáz, hogy előre szórjuk az ollét :-)

Kicsit Karcos 2010.05.04. 16:25:54

@Gunther: hjah, csak eddig arról volt szó, hogy a piszkos munka a Gergényi-féle csürhe eltakarítása, most meg már arról, hogy nemzetbiztonsági engedélyhez kötik a bakancs és az oldalzsebes nadrág árusítását a szélsőségek elleni harc jegyében.

Aztán volt itt valami népszavazás is a kizsákmányoló EÜ-reform ellen, erre Nagy Rózára bízzák az egészségügyet.

Volt szó oligarchák elleni harcról, aminek a volt RTL Klub-tulajdonos, Simicska és Varga Tamás-típusú Fellegi lesz az élharcosa, Stumpf meg átveszi a részvényeit.

Volt itt szó a kommunisták eltakarításáról is, erre Martonyi elvtársat nevezik először miniszterként.

Volt itt szó sok minden másról is, pl. a bürokrácia leépítéséről, erre soha nem látott méretű kormányt hoznak létre.

"Nem lehetne kivárni mit csinálnak a kormányzó Urak?"

De, miért is ne? Adjunk nekik 4 évet... hátha addig beérnek a Reformok!

tudi 2010.05.04. 16:34:39

Erre csak azt tudom mondani, amit a vak ember szokott mondani a fiának: Majd meglátjuk.
Amúgy szép tőletek ez srácok, csak így tovább, legyen értelme a következő 4 évben is a vastagbőrt olvasni.

minimalista 2010.05.04. 16:39:49

@Kicsit Karcos:
Így van, még jobban tönkre fogják tenni az országot, ami ma is uo. elfajzottan fejlődik mint a kommunizmus idején, csak akkor külső kényszer, most pedig az uniós ( persze...) pénzek közelében tanyázó technokraták és kegyeltjeik kénye- kedve szerint torzul az életképtelenség állapotába.
Köszönjük mszp, köszönjük fidesz, hajrá unió!

Egy kis érdekesség a hivatkozott Váradi Balázs cikkből, ezt is KÖTELEZŐ elolvasni:
"Érdekeltérés az EU-tól
Bizonyos pontokon az EU egészének érdekei markánsan eltérnek a mieinktől. Ne csodálkozzunk, ha ilyen esetekben az EU támogatásaihoz olyan szabályokat rendel, amelyek biztosítják, hogy az EU-érdek érvényesüljön. Két példa: az útfejlesztés és az adócsökkentés.
1) Az EU többségének az az érdeke, hogy Magyarországot átszelő autópályák és autóutak épüljenek, melyek az angol, francia német vállalatok Görögországba, Romániába, Bulgáriába való exportját, importját, turizmusát is segítik. A mi érdekünknek lehet, hogy jobban megfelelne, ha a pénz nagyobb részéből zsákfalvakat a megyeszékhelyekkel összekötő utakat újítanánk fel, vagy a buszhálózatot fejlesztve csökkentenénk az utazási igényeket.
2) Megfordulhatna a fejünkben, hogy az EU-támogatást olyasmire költsük, amit eddig is finanszíroztunk, és az így megspórolt adóból csökkentsük a vállalatok adóterheit. Így az egész ország hasznára idecsábíthatnánk nagy európai vállalatokat: nyissanak magyar munkaerőt alkalmazó, magyar beszállítóktól vásárló, itt adót fizető üzemeket. Tekintve, hogy ezek a vállalatok gyakran drágán termelő németországi, franciaországi vagy svédországi üzemeiket helyeznék át hozzánk, elbocsátanák ottani munkásaikat. A Bizottság, mely az ő érdekeiket nagyobb súllyal veszi számba, mindent megtesz, hogy ezt a tervet megakadályozza."

Például ezekért is lehetetlen hogy az egész játék egy egészséges Mo. kialakítására menne ki...Nagyon sajnálom...

minimalista 2010.05.04. 16:41:48

@Jurganov:
Olvass és értelmezz, ebben áll a nagy titok! ;-)

synthesizer 2010.05.04. 16:48:14

@Kicsit Karcos: "Talán most először mondta ki mainstream médium, hogy az egész pályázatos bohóckodás a kommunizmus legbutább módszereinek továbbvitele, amikor a a valódi kereslet és kínálat zavarossá válik, az árak pedig elrugaszkodnak a valóságtól."

Jaaaj bazmeg, ne legyél már ekkora ökör!! Talán nem ott kezdődött ez a kibebaszott válság, hogy az ingatlanárak amerikában elrugaszkodtak a valóságtól?

Kereslet-kínálat, Láthatatlan Kéz - pfffft

minimalista 2010.05.04. 17:01:32

@synthesizer:
Talán nem ott, Te "ökör", hanem ott, hogy boldog-boldogtalannak adtak már hitelt, a kockázatra fittyet hányva, az adósok meg elkezdtek szép sorjában bebukni! Haver! :-)

elib.kkf.hu/edip/D_14284.pdf

synthesizer 2010.05.04. 17:04:31

@minimalista: Felfogtad mit mondtál, és hogy ez hogyan viszonyul a "piaci árazás"-hoz?

arlequin 2010.05.04. 17:13:15

@derelyegrádi szellem: ;-D
igazából van ott nemzeti sport, blikk, meg az említettek, és néha én is.

@laspalmas: mint a gumitinta. (ezen nevetni köll...)

@Gunther: én is vmi ilyesmit 'várok'. lássuk mit tesznek, s majd lássuk, mit vesznek. (ez mily szép volt, ugye?)
mondjuk soha nem várakozom, vagy olvasok, vagy vmi értelmeset teszek, de várakozni... még mit nem!

ceterum censeo xyz esse delendam!

minimalista 2010.05.04. 17:16:26

@synthesizer:
Hogyne, éppen ezért áll a dolog eredője abban, amit leírtam. De beszéljük meg, ha nem értesz egyet!

Rwindx 2010.05.04. 17:28:57

Na itt már köszöngetnek mintha a fidesz már 4 éve kormányozna, meg elkúrta meg miegymás. pfff
Persze pintér ettől még szopjon lófaszt, de akkor is.

picur3ka 2010.05.04. 18:05:45

Csak a derultseg kedveert:

uid935.mandiner.hu/cikk/20100504_majomhazat_avatott_bajnai#comment86286

Es ha ez emlekeikbe idezi az elozo kormanytagokat, talan megnyugszanak kicsit.

picur3ka 2010.05.04. 18:08:06

@Kicsit Karcos:

Mintha palyaztattak volna a kibebaszott kommunizmusban. Orvos latott?

Kicsit Karcos 2010.05.04. 18:13:53

@Rwindx: pedig lassan érdemes átszoknia a gyurcsányizásról az orbánozásra, veresezésről a fellegizésre annak, aki friss és üde kritikát akar megfogalmazni a kormányzati tevékenységgel kapcsolatban...

picur3ka 2010.05.04. 18:16:33

Na, ha ez nem libero-fasiszta, kommunista propaganda itten, akkor madonna szuz:

kuruc.info/r/7/59078/

Kicsit Karcos 2010.05.04. 18:32:33

@picur3ka/beleallos kampany: nem tiszta, mire gondolsz, én személy szerint nagyra értékelem Geyert a következetes és kíméletlen elszántságáért.

Ha a Magyar Nemzetben, a HírTV-ben, az ATV-ben és a Barikádon és a többi pártmédiumban is ilyen újságírók ülnének, jobb lenne az ország. Pl. Nagy Róza neve szóba sem kerülne az új kormányban.

Liberofasisztakommunista propaganda alatt azt érted, hogy keményen ostorozza Geyer a Jobbikot, hogy eszébe ne jusson letérni arról az útról, amit a programjában meghirdetett?

100%-os támogatásomat élvezi ezirányú tevékenysége.

picur3ka 2010.05.04. 18:38:57

@Kicsit Karcos:

Amire gondolok, az annyi, hogy hallottam en mar ugyanezt a kommunistaktol.

Rwindx 2010.05.04. 18:51:30

@Kicsit Karcos:
Az én célkeresztemben mindig a dilettantizmus, hazugság, bűn volt, ez ezek után is így lesz. Ellenben egy még be sem iktatott kormányt vagy annak leendő tagjait ostorozni olyanért amit megtett vagy nemtett meg, az nem jutna eszembe. Itt most értelemszerűen nem pintérre gondolok, akinek a mai kijelentése több mint felháborító, hanem egyes lelkes kommentelők felettébb jövőbelátó kommentjeire.

Tuur Ion (törölt) 2010.05.04. 18:51:56

@derelyegrádi szellem: Némán, a sok Jobbikos, akarom mondai, Fideszes is ébredezik???
A sok SZÉLSŐSÉGES a Fideszben!!!

"Pintér első nyilatkozata megrökönyödést keltett

* Spirk József

2010. május 4., kedd 15:37 | Frissítve: 3 órája

A Fidesz-vezetés több tagja is meglepődött az Orbán-kormány leendő belügyminiszterének bemutatkozó nyilatkozatán. Pintér Sándor a parlamenti ünnepélyes bemutatkozás után azt állította, szerinte Gerényi Péter nem hibázott a 2006-os utcai oszlatásoknál. "

index.hu/belfold/2010/valasztas/pinter_elso_nyilatkozata_megrokonyodest_keltett/

martonx 2010.05.04. 18:54:29

Még mindig nem bántam meg, hogy egyéniben a Jobbikra szavaztam. Elnézve a Fidesz leendő kormányát, sajnos megint elmondhatjuk majd, hogy csak egy fokkal jobbak, mint az akasztófára való komcsik :-(

Lone Wolf 2010.05.04. 18:58:33

@Kicsit Karcos: BAZZ!!! Az a k*rva fidesz kormány még meg sem alakult, de még a parlament sem tartotta meg az alakuló ülését, de már szidjátok őket, mintha már mindent elbasztak volna???

Ugyan már emberek ne legyetek ilyen nevetségesek! Mert ez már az abszurd kategóriába esik!

BTW: index.hu/belfold/2010/valasztas/pinter_elso_nyilatkozata_megrokonyodest_keltett/

Lehet hogy Pintérből mégsem lesz miniszter?

Kicsit Karcos 2010.05.04. 19:06:09

@Lone Wolf:

"Az a k*rva fidesz kormány még meg sem alakult, de még a parlament sem tartotta meg az alakuló ülését, de már szidjátok őket, mintha már mindent elbasztak volna???"

1.

Blikk: - Mennyi türelmi időt kér ehhez?
O. V.: Ezzel nem számolok. Eddig kijárt 100 napos türelmi idő, nekünk nem kell majd.

2.

Azért ugye lehet véleményem a kinevezettekről? Ha Gyurcsányi vagy Tasnádi lenne a Fidesz belügyminiszter-jelöltje, megállnád szó nélkül? Mert ha nem, akkor én miért álljam meg, hogy régről hírhedt emberekkel tömné teli a kormányt a Fidesz?

Nem nekem kéne ostoroznom a Fideszt, mert nem én szavaztam meg őket... de baszkikám, akkor ki fogja őket ostorozni a helyes út irányába, a Magyar Nemzet? 4 év múlva, az eredmények ismeretében? Ne viccelj...

picur3ka 2010.05.04. 19:06:47

@Lone Wolf:

Akkor, lehet, hogy bebaszna az orszag. Mondjuk ezek mindketten - jobbik, szocik - ezen dolgoznak, lasd fentebbi kuruc cikket.

Tuur Ion (törölt) 2010.05.04. 19:08:59

@Lone Wolf: Hát bizony, apám: már elb.szták. Mondjuk nem lep meg, ez legfeljebb a sok agymosott fideszistának új, ahogy átdobta őket a pakánkon az Orbán.

Lone Wolf 2010.05.04. 19:11:11

@Kicsit Karcos: @picur3ka/beleallos kampany:

Pintért én sem szeretem. Bíztam benne hogy nem lesz miniszter de hát ez van... Remélem hogy a FIDESZ ezek után keményen elgondolkozik rajta, hogy okos dolog-e ebbe a pozícióba rakni. (I know, i know wishful thinking)

VISZONT, Kicsit Karcos, Nem kértek türelmi időt. Rendben van! De még meg sem kezdődött a kormányzásuk. Úgyhogy már megbocsáss!!!

Lone Wolf 2010.05.04. 19:13:35

@Tuur Ion: Nem még nem. Még ilyen arcokkal sem biztos! Valószínűsíthető, de nem biztos! Még nem lejátszott meccs.

Ismeritek azt a mondást hogy ne igyál előre a medve bőrére? Ha másért nem is, de azért mindenképpen kerülendő, mert ha mégis képesek egy elfogadható szintű kormányzást nyújtani, az nektek ROHADTUL égő lesz.

minimalista 2010.05.04. 19:14:31

@Rwindx: @Lone Wolf:
Azt hiszem rám is gondoltatok, amikor a jövőbe borúsan tekintő kommentelőről írtatok. Nos, én vállalom a véleményem, u.azok a posztkommunisták ülnek a fidesz parlamenti frakciójában és az "új" kormányban is, mint akik felelősek az elmúlt esztendők elajzott politikájáért. Sajnos, nagyobb látószögből semmi változás nem látszik történni, kivéve ha pálfordulás, stb. De ne legyen igazam, én is bízom a jóban.

Ez az a fidesz, ami decemberben tapsikolva szavazta meg az index által is annyiszor kikezdett, demokrácia és jogellenes titoktörvény szigorítását??
Vagy ez már nem ugyanaz? Mert számomra szembeötlő a hasonlóság...

(köp...)

Lone Wolf 2010.05.04. 19:16:13

@minimalista: Ezt majd Meglátjuk miután elkezdték a munkát.

Kicsit Karcos 2010.05.04. 19:16:53

@Tuur Ion: ha csak azt nézzük, hogy Pintér jelölésével hány ember bizalmát ingatta meg Orbán, ez önmagában elkúrásnak tekinthető.

Nem az idétlen Szijjártó a baj: őt ismerhette mindenki, tudta, mire számíthat vele, megkapta. Ez így korrekt.

Nem is az elborult agyú Kövér a baj: őt is ismerhette mindenki, mint a rossz pénzt.

Nem is a teljesen normális Navracsics a baj, ő sem a dobozból bújt elő.

De arról nem volt szó, hogy Gergényi felelőssége el lesz sumákolva! Meg arról sem, hogy Nagy Rózáé lesz az egészségügy! Mikola lenne (lett volna) a tisztességes választás, vagy valami semleges fazon, de nem valami szoci eü-reformer... ennyi erővel Kern Jóska is lehetne a miniszter.

Rwindx 2010.05.04. 19:18:24

@Kicsit Karcos:
Mire kérjen türelmi időt? Remélem tudod hogy perpill még mindig bajnai féle kormány van...
17-én lesz a parlament alakuló ülése, utána még 1-2 hét eltelik míre meglesz az új kormány.

@Tuur Ion:
A fidesz szavazókat mivel is dobta át a palánkon a patás? Pintérrel?

Kicsit Karcos 2010.05.04. 19:21:12

@Lone Wolf: "VISZONT, Kicsit Karcos, Nem kértek türelmi időt. Rendben van! De még meg sem kezdődött a kormányzásuk. Úgyhogy már megbocsáss!!! "

És akkor mégis hogy gondolod, mikor ildomos véleményt nyilvánítani? A kampányban lehet már, vagy olyankor is meg kell várni, ahogy dönt a többség, feláll a kormány, és utána kezdjem el ekézni az új kormányt?

Tehát a választás végeredményének kihirdetése és az új kormány megalakulása között vegyem magam takarékra (jót vagy semmit), vagy már a kampányban is fogjam vissza magam?

Homeoffice 2010.05.04. 19:23:16

@Kicsit Karcos:

:))))

Egyszer a büdös életben a Fidesz mellé állok... Erre még ebbe is belekötsz?:))))

Kicsit Karcos 2010.05.04. 19:24:53

@Lone Wolf: tudod, az itt a baj, hogy személyedben sért a Fidesz ért kíméletlen kritika. Pedig nem a magánéletük, hanem közéleti tetteik és nyilatkozataik fölött alkottam ítéletet.

Engem nem tudnál így felhúzni azzal, ha azt mondanád, hogy Morvai úgy viselkedett, amikor kerékbilincset kapott, mint egy hisztérikus ribanc. Úgy viselkedett, szóvá is tettem.

Rwindx 2010.05.04. 19:27:05

@minimalista:
Nem kérdezem meg hogy miben felősek az elfajzott politikáért mert az egy hosszú szál lenne és annyi időm meg nincs, és igazából annyira nem is érdekel. Részemről letudom azza hogy ellenzékből nem lehet vezetni az országot, hiába is állítják ennek ellenkezőjét oly sokan. Kormányozzanak, és jól ha odakerülnek. Ha nem jól teszik és elkúrják, ne aggódj én újra kint leszek az utcán, ugyanúgy mint 2006-ban. Nem azért mert úgy gondolom lesz jobb, hanem azért mert úgy gondolom ne kúrják el.

Az általad említett törvényt nem ismerem, úgy meg nem vitatkoznék a témában hogy fingom sincs róla. Lehet hogy igazad van.

Lone Wolf 2010.05.04. 19:29:10

@Kicsit Karcos: "Tehát a választás végeredményének kihirdetése és az új kormány megalakulása között vegyem magam takarékra (jót vagy semmit), vagy már a kampányban is fogjam vissza magam?"

Nem bazdki! Az embereket szidhatod, dicsérheted, vérmérsékletedtől, és szimpátiádtól, meglátásaidtól függően a te dolgod! A programjukra, elképzeléseikre is ugyanez áll!

Megnyugtatlak, pintér miatt én is fogom a fejemet, és szitkozódok.

DE! A munkájukat, az eredményeiket még nem! Erről véleményt nyilvánítani ebben a fázisban véleményem szerint GUSZTUSTALAN és hiteltelen. Ugyanis, még el sem kezték a munkát. És akkor mégis hogyan lehetne azt hitelesen bírálni vagy dícsérni???

picur3ka 2010.05.04. 19:32:57

@Lone Wolf:

Lehet, hogy felreertettel, nem tudom.

Kicsit Karcos 2010.05.04. 19:33:24

@Lone Wolf: ez tiszta sor, már csak azt szeretném kérdezni, hol minősítettem én a várhatóan egy hónap megalakuló Orbán-kormány munkáját?

Lone Wolf 2010.05.04. 19:38:52

@picur3ka/beleallos kampany: A kérdéses post második fele, már nem neked szólt. :)

@Kicsit Karcos:
Ha engem kérdezel, az hogy mit fognak, és nem fognak csinálni ugyanebbe a kategóriába esik. Mint ahogy az is, hogy már most (már megint/még mindig) összemossátok őket és kinyögitek, hogy nem lesz itt semmiféle számonkérés. És ahogy látható, Pintér nyilatkozatán, még a fideszen belül is kiakadtak egy pöttyet...

Még1X
index.hu/belfold/2010/valasztas/pinter_elso_nyilatkozata_megrokonyodest_keltett/

picur3ka 2010.05.04. 19:39:17

@f.m.j.:

Kolozsvari gyerek, a helyzet sokkal masabb lehet, mint gondolnad. Egyebkent a III/III semmi, egy parasztvakitas. Ezek nem ugynokok, hanem alacsony rangu informatorok. A tartotisztek lennenek az erdekesebb, fontosabb kategoria...

Rwindx 2010.05.04. 19:44:41

@minimalista: Kösz. Ebben egyetértünk, legalábbis ami a cikk alapján lejött számomra. Azonban még mindig azt mondom, hogy nem tudom ugyanazon a szinten kezelni a leendő fidesz kormányt (vagy akár az előzőt) az eddigi mszp kormányokkal.

Kicsit Karcos 2010.05.04. 19:48:16

@Lone Wolf: és szerinted azért lett Pintér a BM-jelölt, és azért állt ki első nyilatkozatában Gergényi mellett, mert múlt héten azt mondtam, hogy komolytalan a számonkérésre vonatkozó ígéretük?

Nem lehet, hogy fogtam bizonyos jeleket, amiket Te nem, és ezért Téged lepett meg Pintér jelölése és első nyilatkozata, és nem engem?

Minimalista felhozta a titoktörvényt, miszerint pl. a törvénytelenül titkosnak minősített adatok is titkosak, és keményen kibővítette az MSZP-Fidesz összefogás az államtitokká minősíthető dolgok körét. Én többek között erre alapoztam, hogy lófasz lesz itt, nem elszámoltatás, és ezt most is tartom. Nagy Róza államtitkári jelölése sem ingatott meg ebben a megérzésemben.

Majd ha a kormányzati vizsgálódások eredményeképpen letöltendőket fognak kapni a szoci (és nem szoci) elkúrók (é: hanyag és hűtlen kezelők, sikkasztók, bűnszervezetet működtető tolvajok), akkor majd kellemesen csalódni fogok, de nem égni. Szvsz. Addig viszont miből induljak ki, ha nem a titoktörvényből, Zuschlag és Szijjártó közös röhögcséléseiből, Nagy Rózából, Krakusból, Molnár Oszkár megalázásából, ilyesmikből? Nem vagyok én Fidesz-hívő, hogy a kampányígéreteikre hagyatkozzam.

Lone Wolf 2010.05.04. 19:57:55

Tudod mit? Majd meglátjuk. Részemről ezt a vitát inkább lezárom, mert valódi érveket, amit a másik is hajlandó meghallani nem tudunk felhozni. Tehát, ha folytatjuk akkor előbb-utóbb parttalan anyázásba és haragszomrádba fog fulladni. Annyit meg nem ér meg. Ennyit egy politika, egy politikus, egy párt sem ér meg! Úgyhogy, MAJD MEGLÁTJUK.

minimalista 2010.05.04. 20:02:40

@Rwindx:
Az biztos, hogy az mszp-szdsz kormányt nehéz alulmúlni. :-)

Lone Wolf 2010.05.04. 20:06:40

@minimalista:
"Az biztos, hogy az mszp-szdsz kormányt nehéz alulmúlni. :-)"
SAJNOS ez még nem elég ok a bizakodásra.

Lone Wolf 2010.05.04. 20:21:11

Nem röhögni! Együttérezni szegény MSZP-sekkel akik megpróbálják elhárítani a 2/3 fenyegető rémét... XD
index.hu/belfold/2010/valasztas/horn-klauzulat_akarnak_a_szocialistak/

minimalista 2010.05.04. 20:35:59

@Lone Wolf:
Megpróbálták, na! LoL
Szegények, akár a partra vetett hal. Két héten belül szerintem a Parlamentet is meg akarják majd szüntetni, természetesen házszabály módosítással...XD

Horizont 2010.05.04. 20:36:18

@Lone Wolf: Muszáj röhögni:) Mennyire megvilágosodott ellenzékiként! Már a 4/5 -nél tart:DDD

Amúgy meg várjunk egy kicsikét, mindenkinek esélyt kell adni. A Fidesznek is. Olyan embereket úgysem találhatott volna aki mindenkinek tetszik! Lehet, hogy azt gondolta Orbán, úgyis utálja mindenki Pintért akkor elvégezheti a piszkos munkát.. Legfeljebb újból kinyitja a csődbe ment utazási irodájukat Gergényivel:)) Miért pont utazási? Rejtély!
Szóval a türelem rózát (és pintért) terem és még kitudja mit!
Várjuk meg a nyitányt legalább, aztán ráérünk morogni. Hátha nem is lesz miért:)

Thulsa Doom (törölt) 2010.05.04. 20:53:22

Az azért mindenképpen megnyugtató, hogy Orbán belügyminisztere szerint teljesen jogosan verték péppé Révész Mártíriuszt és a többi fityiszest rajongót. Tulajdonképpen nem is történt semmi különös dolog az elmúlt nyolc évben.
Spongyát rá, tisztelt hölgyeimésuraim! További jó elszámoltatást, bruhaha!!!

Lone Wolf 2010.05.04. 21:10:39

@Horizont: Egyértelműen arra mennek hogy minimalizálják a 2/3-ad nyújtotta lehetőségeket. Halva született elképzelés. Az országnak nem érdeke! A FIDESZ-nek nem érdeke! AZ ország nem akarja hogy minimalizálva legyen a FIDESZ mozgási tere. Még a többi ellenzéki párt sem viszi túlzásba miatta a morgást. Inkább csak illemből ejnyéznek.

Ez a választási eredmény az MSZP ellenében született. Innentől kezdve csak gúnyos röhögést, lesajnálást és orrbefogó utálkozást érhetnek el az efféle abszurd marhaságokkal. Meg azt, hogy még az eddiginél is gyengébbnek, és kétségbeesettebbnek tűnnek. Szóval HAJRÁ MSZP még több ilyen akciót várunk tőletek! Ritka az olyan társaság, aki nemcsak megássa a saját sírját, de még a koporsójába is beveri a szöget, majd valami érthetetlen természetfeletti bilokációs módszerrel, még földet is szór saját magára...

picur3ka 2010.05.04. 21:20:51

@Thulsa Doom:

Majd az ugyeszseg eldonti, monda, teljesen jogosan - a magan velemenyet mijafasznak fuzte hozza, az nagy aggodos rejtely - , de nem spongya, remelem. Fasz hulye nyilatkozat, de csak reszben. Nem boszorkanyegetesre szavaztunk, hanem torvenyes, demokratikus elszamolasra. Nyilvan, az ugyeszseg dolga.

Lone Wolf 2010.05.05. 07:00:56

@picur3ka/beleallos kampany: Barátok még szép, hogy elfogult. Ami viszonylag okot ad a bizakodásra az az, hogy kimondta; Majd az ügyészség eldönti.

Ergo; MEGPRÓBÁL pártatlan lenni, és mivel hogy magát személyes indokokból nem tartja kompetensnek, a döntést másra bízza. Ezt, ha jól értem az elhangzottakat, még korrekt lépésnek is tudom tartani.

Egy kicsit karcos 2010.05.05. 08:54:53

@Lone Wolf: mitől pártatlanság, ha valaki nyilvánvaló bűncselekmények elkövetőit mentegeti? Szerinted az egy pártatlan szöveg lenne, ha azt mondaná Lendvai Ildikó, hogy nem gondolná, hogy R. Sándor enyingi lakos törvénytelenséget követett el a veszprémi szórakozóhelyen?

Hiszen nincs jogerős ítélet ugye egyik esetben sem, van viszont hozzáértők által készített jelentés (nyomozati eredmények kontra Papp-jelentés).

Ha másban nem, a kivizsgálások szabotálásában egészen biztosan szembement a törvénnyel Gergényi. Dobd már le azt a narancsos szemüveget! Nem az az igazi presztízsveszteség a Fidesznek, ha be kell áldoznia Pintért - hanem az, ha nem fogja. Persze, nem mindegy, hogy a mértékadó európai demokrata körök szemében keletkezik a presztízsveszteség, vagy a választók és a törvénytisztelő emberekében, ez igaz. De nincs pótolhatatlan ember.

Gergényi, aki azonosító nélkül, nem rendszeresített és életveszélyes fegyverek tömegével küldte utcára a rendőröket, szétveretni a hazug és cinikus kormány ellen tiltakozókat (közte rengeteg fideszeset), majd a súlyos bűncselekmény-sorozat érdemi kivizsgálását is gyakorlatilag megtagadta, egyszerűen nem számíthat "pártatlan" támogatókra egy normális országban, pláne miniszteri rangúakra, pláne az akkori események miatti elszámoltatást szorgalmazó kormány részéről. Miért kell korrektebbnek lenni Gergényivel, mint pl. a parizerzabálóval?

Egy kicsit karcos 2010.05.05. 09:12:00

Nagy szerencséje azért Pintérnek, hogy "csak" a kilőtt szemű, eltört bordájú, a rádió udvarán félholtra vert, védekezésre képtelen áldozatok méltóságát sértette meg, és nem mondjuk a holokausztéit.

Noname Watanabe 2010.05.05. 09:27:20

@minimalista: Fletóra 381 találatot dobott ki, Szekeres "nátófőtitkár" Imi csak 17, Kóka Jani megúszta 110 találattal.
MSZP 1483, Fidesz 582
A Jobbik 22 találata érthető, kábé két év alatt, úgy, hogy eddig közel sem kerültek a húsosfazékhoz, teljesen normális adat. Majd négy év múlva újra megnézem...

Noname Watanabe 2010.05.05. 09:32:00

@tesz-vesz: Ki tudja? Majd kitalálnak valamit. Mondjuk, hogy kancsal, és folyamat baloldalra tekintget a jobb szemével :P

Noname Watanabe 2010.05.05. 09:37:37

@Kicsit Karcos: Ha Teréz anya a szociális miniszter, és Dagobert McCsípé a pénzügy, abba is belekötnének egyesek (árpádsáv-bugyisok / rettegő szocik)
Szerintem várjuk ki, mi lesz. Ha nem sumákolják el az ígéreteiket (adócsökkentést, családi adókedvezmények, munkahelyteremtés) akkor lesz*rom, hogy ki a miniszter és ki a minisztár.

Homeoffice 2010.05.05. 09:40:07

De most komolyan....
Birom a jósokat.. Miért nem lehet megvárni az első döntéseket?
Sintér mondott egy magánvéleményt. + vegyük már számításba hogy rendőrség feje lesz:)
Hogy akartok nagyobb közbiztonságot, ha első mondattal nekimegyek rendvédelemnek?
Egyébként ugye tudjátok, hogy a nagyobb közbiztonság az nemcsak a norv égokkal teli falukban lesz látható?
Nagy tétekben fogadnék, hogy a belvárosban "tüntetők" el lesznek verve a kövi években is.
Kiváncsi lettem volna, hogy egy Pintér mit művelt volna az Erzsébet hídnál... Szerintem a nagy jobbos tüntetőket darabokban szedték volna le....

Egy kicsit karcos 2010.05.05. 09:41:06

@Wilbur Nárcisz-11 Swain: fogsz Te még mást is leszarni, ha beletörődsz a nagyrózákba-pintérekbe.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.05. 09:41:16

@Tigeri: ha vastagbőrt nem is de a mandiner kommentjeirl értesülést kaphatnak.

ennek egyik formája alfőmérnök morvai idézete, ami kikerült minden nagy lapba.
a másik szerintem meg ez:

"Pintér Sándor: Gergényit majd az ügyészség minősíti "

www.magyarhirlap.hu/belfold/pinter_sandor_gergenyit_majd_az_ugyeszseg_minositi_.html

ennek előzménye, hogy pintér kijelentette korábban, hogy
"Gergényi törvényesen járt el 2006 őszén"

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.05. 09:41:47

@tesz-vesz: és ezt sokan kritizálták a mandineren

Homeoffice 2010.05.05. 09:45:02

@tesz-vesz:

Erre nekem a Nürnbergi per nevezetű bohózat jut eszembe. Ha belegondolsz, nagyon sok német tiszt a törvények szerint járt el.

Egy kicsit karcos 2010.05.05. 09:45:19

@Gunther:

"Kiváncsi lettem volna, hogy egy Pintér mit művelt volna az Erzsébet hídnál... Szerintem a nagy jobbos tüntetőket darabokban szedték volna le...."

Éppen azt csinálta. És hogy önkritikát is megfogalmazzak: akkor hülye balhézóknak gondoltam az erzsébet-hídi tüntetőket. Ma már olyan éles szemű hazafiaknak, akiket csúnyán cserben hagytak. Az utóbbi 8 év példásan megmutatta, kinek is volt igaza - azoknak, akik békésen tüntettek az Erzsébet-hídnál, vagy azoknak, akik szétverték őket. Ki emlékszik ma már arra a kis közlekedési fennakadásra? Ezt a 8 évet viszont még évtizedek múlva is nyögni fogjuk.

Homeoffice 2010.05.05. 09:49:44

@Egy kicsit karcos:

Lehet az okokon vitatkozni, viszont azt Vedd figyelembe, hogy az Erzsébet-hídnál...nah ott minden volt ,csak békés tüntetés nem.. Nem szoktak ugyanis barikádokat emelni....
Nem az indokokon vitatkozunk...hanem a módon...

Lone Wolf 2010.05.05. 10:42:13

@Egy kicsit karcos: " Miért kell korrektebbnek lenni Gergényivel, mint pl. a parizerzabálóval??"

Nem kell! Pusztán annyit mondok, hogy Pintér, ebben az ügyben kellemetlen helyzetben van. Barátság és üzlettársi kapcsolat, VS Kötelesség, és igazság. Akár így akár úgy, ebből személyes, vagy munkaügyi vonatkozásban jól kijönni nem tud! Vagy a barátjával szemben lesz inkorrekt, vagy a munkájával. Ilyenkor, az egyetlen járható út, ha hárítja a felelősséget, és mossa kezeit.

Az megint más lapra tartozik, hogy milyen ember az, akinek egy olyan tetű mint Gerényi a barátja és munkatársa? Önmagában is árulkodó, még akkor is, ha nem Pintért tartanánk eleve, pártállástól függetlenül a Fidesz kormány legnagyobb gazemberének.

Egy kicsit karcos 2010.05.05. 10:48:24

@Lone Wolf:

"Pusztán annyit mondok, hogy Pintér, ebben az ügyben kellemetlen helyzetben van. Barátság és üzlettársi kapcsolat, VS Kötelesség, és igazság."

Így van, ezért nem köllene kinevezni. Egy miniszter, bakker, ne legyen már kellemetlen helyzetben, pláne még a beiktatása előtt. Nemzetbiztonsági problémát okoznak Gergényihez fűződő kapcsolatai, ugyanis ha a barátjához tanúsít hűséget, azzal a szemkilövetést legalizálja, és ha a szemkilövetést legalizálja, azzal az egész ország biztonságát veszélyezteti. A másik változatban meg a barátját eláruló patkányként marad fenn, hiszen neki nincs lehetősége elfogultságra hivatkozva átszignálni a rendőri brutalitás ügyeit.

Lone Wolf 2010.05.05. 10:55:25

@Egy kicsit karcos: "Így van, ezért nem köllene kinevezni."

Ebben egyet értünk.

"ugyanis ha a barátjához tanúsít hűséget, azzal a szemkilövetést legalizálja, és ha a szemkilövetést legalizálja, azzal az egész ország biztonságát veszélyezteti. A másik változatban meg a barátját eláruló patkányként marad fenn, hiszen neki nincs lehetősége elfogultságra hivatkozva átszignálni a rendőri brutalitás ügyeit."

Igen így igaz. És pontosan ezért játszotta meg azt, hogy elmondta a véleményét, de az ügy lényegi részéből kihátrált. Így ugyanis nem lehet a barátait eláruló patkányként támadni, de gengszetrként is csak nagynehezen.

Hasonló szituban én is így tennék. Mert nem fogom elárulni a barátaimat, de az igazságérzetem azt nem tűrné, hogy a segítségére siessek, ha egyértelműen egy hülye f*sz volt.

Ilyenkor, akárhogyan is, de jó, korrekt és annak is tűnő döntést az ember nem tud hozni, elvégre személyesen érintett. Tehát, a legokosabb ha kivonja magát az ügyből.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.05. 10:58:16

@Wilbur Nárcisz-11 Swain: a posztíró már talált vmit.
annál azért többre tartom, h mer kancsal

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.05. 11:00:08

@tesz-vesz: ez roszz, csak a főcímet olvastam el, azt hittem ez új

Lone Wolf 2010.05.05. 11:05:14

@tesz-vesz: "ennek előzménye, hogy pintér kijelentette korábban, hogy
"Gergényi törvényesen járt el 2006 őszén""

Törvényesen? Az lehet. De emberileg és morálisan helyesen? ALIGHA!

arlequin 2010.05.05. 11:13:47

@Lone Wolf:

"hogy milyen ember az, akinek egy olyan tetű mint Gerényi a barátja és munkatársa?"

madarat tolláról miniszert miniszterelnökéről/haverjáról.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.05. 11:14:52

@Lone Wolf: nagyon nehéz eldönteni, h a vipera, azonosító, és a fejmagasságban kilőtt gumilövedék törvényes-e

neked nehéz

Lone Wolf 2010.05.05. 11:17:16

@tesz-vesz: Ez a módszer. És ez egyértelműen törvénytelen. De maga a tömegoszlatás? Az bizony törvényileg legális...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.05. 11:20:12

@arlequin: kíváncsi leszek mikor esik le a mostani fideszeseknek.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.05. 11:21:05

@Lone Wolf: miről beszélsz? - kérdezem meg szelíden.

nem ajánlott rá válaszolni

Lone Wolf 2010.05.05. 11:34:06

@tesz-vesz: Van egy rossz hírem fogok.

- A törvény betűi szerint van-e arra a felhatalmazása a rendőrségnek hogy oszlasson? IGEN!
- A törvény betűi szerint kötelességük lett-e volna, azonosítót használni? IGEN!
- A törvény betűi szerint viperázhattak, verhettek, szemkilövethettek-e? NEM!
- Maga az oszlatás ténye igazolható-e emberileg és erkölcsileg? NEM!
- Egy önző diktatórikus gengszerbanda érdekeit szolgálták vele? IGEN!
- Erkölcsileg, és emberileg igazolhatóak-e a történtek? NEM!
-Arcul köpték-e ezzel az oszlatással a törvény szellemiségét, és mindent, amiért a rendőrség tulajdonképpen létezik? KIBASZOTTUL ARCONKÖPTÉK!

De mindettől az első pont még áll. Törvényileg volt joguk oszlatni! Csak éppen ahogy csinálták, és amiért csinálták? Na, az védhetetlenné teszi az egész ügyet.

Lone Wolf 2010.05.05. 11:37:31

@Lone Wolf: Csak sajnos nem jogilag teszi védhetetlenné. Jogilag, hála a direkte ilyen akciók legalizálására hozott, és értelmezett törvényeknek, nem nagyon lehet vele mit kezdeni...

Kicsit Karcos 2010.05.05. 11:53:05

@Lone Wolf: tévedsz, egy tüntetést nem lehet addig feloszlatni, amíg az megőrzi békés jellegét. Az alkalmazott módszerekről pedig vagy tudott Gergényi, vagy nem -> mindkettő a jogi felelősségének a megállapítását teszi szükségessé. Az is, hogy a kivizsgálást elszabotálta.

Lone Wolf 2010.05.05. 12:02:06

@Kicsit Karcos: "tévedsz, egy tüntetést nem lehet addig feloszlatni, amíg az megőrzi békés jellegét."

Na most melyik oszlatásról beszélünk? Mert nem mindegy.
Ha a tévéostromról, akkor bizony, minden okuk megvolt rá.
Ha az 56-os ünnepségek alattiról, akkor már kicsit más a leányzó fekvése.

Na meg ugye, ahogy mondtam, azokat a törvényeket, amiket ezekre az esetekre hoztak, és alkalmaztak, eleve azért csinálták, hogy az efféle akciókat legalizálják. Sajnos, ez van. Papírforma szerint, megfelelő jogi csűrés-csavarással legálisnak tekinthető.
De a valóságban? Mindannyian tudjuk hogy nem az!

"Az alkalmazott módszerekről pedig vagy tudott Gergényi, vagy nem -> mindkettő a jogi felelősségének a megállapítását teszi szükségessé. Az is, hogy a kivizsgálást elszabotálta."

Ebben viszont egyetértünk!

Kicsit Karcos 2010.05.05. 12:11:03

@Lone Wolf:

"Na most melyik oszlatásról beszélünk?"

Nézzük azt, amiről a Fidesz beszél 4 éve, azaz október 23-át.

A bíróság jópár ítéletében kimondta már, hivatkozva egy strassbourgi állásfoglalásra, hogy _a békés tüntetéseket nem lehet törvényesen feloszlatni_, ha mégis megtörténik, akkor kártérítés jár azoknak, akiket emberi jogaiban megsértettek.

Pintér ne tudná ezt?

Ha nem tudja, ezért, ha tudja, akkor meg azért alkalmatlan.

Ez egy ugyanolyan szabály, mint hogy tilos lopni. Ezt nem lehet csűrni-csavarni, illetve akárhogy próbálják, nem fog sikerülni, mint ahogy eddig sem sikerült. Ez nem csak elméleti szabály, a gyakorlatban is így működik. 2006. október 23-án sem volt törvényes a Fidesz békés megemlékezésén ott maradt embereket szétverni. Már maga a felszólítás is jogtalan volt, hogy hagyják el a területet, nem hogy a szemkilövetések.

Lone Wolf 2010.05.05. 12:25:53

@Kicsit Karcos: "A bíróság jópár ítéletében kimondta már, hivatkozva egy strassbourgi állásfoglalásra, hogy _a békés tüntetéseket nem lehet törvényesen feloszlatni_, ha mégis megtörténik, akkor kártérítés jár azoknak, akiket emberi jogaiban megsértettek."

Igen tudom miről beszélsz. Volt erről szó akkoriban is. Csak az a gáz, hogy ezt a törvényt akkoriban szépen figyelmen kívül hagyták. Pontosabban, nem vezették be a magyar törvénykezésbe. Lehet tippelni hogy miért? És itt kezdődik az a jogi csűrés-csavarás amit mondtam.

"Pintér ne tudná ezt?

Ha nem tudja, ezért, ha tudja, akkor meg azért alkalmatlan."

Ebben megint csak igazad van.

Csak éppen, ahogy már mondtam ezt a jogszabályt akkoriban nekik megfelelő módon figyelmen kívül hagyták, nem vezették be. Megint csak a törvény betűi VS törvény szellemisége konfliktus.

Akárhogyan is, de jogilag kétes tartomány. Viszont, erkölcsi és emberi megfontolásból, igazságosságból nem lehet, nem szabad! Szó, és megtorlás nélkül hagyni.

Kicsit Karcos 2010.05.05. 12:34:01

@Lone Wolf: mindegy, hogy bepikkelyezték-e vagy nem. Attól még, ha kimegyek most 1000 emberrel a Fidesz-székház elé tüntetni Pintér kinevezése ellen, és oszlatnak, akkor ha bíróságra megyünk, akkor nekünk fog igazat adni, és ehhez elég annyit mondani, hogy Bukta.

Nem tudnak rajta mit csűrni-csavarni, csak lassítani a folyamatot. Aztán ezt eljátszák még 3x, és kötelezni fognak minket, helyesen, hogy pikkelyezzük be a törvényeink közé ezt a szabályt.

A strassbougri bíróság ominózus ítélete ugyanolyan jogszabály, mint az oszlatásról szóló, de magasabb rendű. Nem simán egy eseti döntés volt, hanem jogegységi határozat.

Azaz nem csak szellemisége van ennek a szabálynak, hanem betűje is. nja.hu/hirek/friss-hirek/az-emberi-jogok-europai-birosaganak-2007.-julius-17-en-hozott-itelete-a-bukta-es-masok-kontra-magyarorszag-ugyben.jog

Egy rendőr sem hivatkozhat rá, hogy nem hallott erről a jogszabályról, mint ahogy én sem hivatkozhatok rá, hogy nem tudtam, hogy tilos autókat felgyújtani.

Ha Pintér negligálja ezt az ítéletet, akkor negligálja a jogállamiságot.

És akkor hol vannak még az azonosítók, a viperák, a fejmagasságban levezényelt sortüzek?

Lone Wolf 2010.05.05. 12:41:08

@Kicsit Karcos: "A strassbougri bíróság ominózus ítélete ugyanolyan jogszabály, mint az oszlatásról szóló, de magasabb rendű. Nem simán egy eseti döntés volt, hanem jogegységi határozat."

Igen így igaz. Csak az a baj, hogy a jogalkotóink ezt a törvényt basztak bevezetni. Volt is róla szó akkoriban.

"Egy rendőr sem hivatkozhat rá, hogy nem hallott erről a jogszabályról, mint ahogy én sem hivatkozhatok rá, hogy nem tudtam, hogy tilos autókat felgyújtani."

Ez megint csak igaz. Mint ahogy az is, hogy a biztos uraknak KÖTELESSÉGÜK lett volna megtagadni a sortüzet, meg úgy egyáltalán mindent, amit túlkapásként megtettek 06 október 23-adikán. Már ha parancsra tették. Ha meg nem arra tették, akkor azért kell őket büntetni.

Rwindx 2010.05.05. 12:41:13

A pintér kijelentés ügyében ez legalább némileg megnyugtató lehet:
inforadio.hu/hir/belfold/hir-350556

"A Fidesz-KDNP első döntése, amint megkapja a kormányzati felhatalmazást, az lesz, hogy Orbán Viktor egy miniszterelnöki megbízottat nevez ki Balsai István személyében a 2006 októberében történtek kivizsgálására. Ebben az ügyben nincs helye óvatosságnak, hezitálásnak - hangsúlyozta Orbán Viktor a Fidesz-KDNP-frakciószövetség szerdai alakuló ülésén az Országházban.

A leendő kormányfő kijelentette: nem fogják szó nélkül hagyni, ami 2006. október 23-án történt.

"Ezért felelni kell" - a törvényes keretek között - mindenkinek, aki ebben részt vett. Nincs kivétel sem rangra, sem beosztásra, sem életkorra tekintettel - szögezte le Orbán Viktor. "

Kicsit Karcos 2010.05.05. 12:50:36

@Rwindx: ez a nyilatkozat rosszabb, mintha semmit nem mondott volna.

A rendőrök ugyanis abban a tudatban fognak nyomozni, hogy az első számű vezetőjük (Pintér) szerint egy nembűncselekményben fognak nyomozni.

Menthetetlen, elbaszott dolog ez így, amit nem lehet finomítani. Egyetlen dolgot tud tenni a Fidesz, ha valóban el akar számoltatni október 23.-a miatt, kirúgni a 'csába Pintért még a beiktatása előtt, és leszögezni egy miniszterelnöki-belügyminiszteri sajtótájékoztatón ugyanezt, amit most elmondott.

Olyan ez, baszki, mint hogy gyurcsányi őszöd után bármit pofázhatott már, akár igazat is. Ha akkor nem mondott le, utána már hiába okoskodott akár értelmes dolgokról is.

Rwindx 2010.05.05. 12:57:49

@Kicsit Karcos:
Hmm, kitöröltem egy mondatot az előző kommentemből, azt gondolva talán felesleges, ami kb így szólt: "Persze csak azt lehet nyugtatni aki nem eleve elutasító minden iránt".

Aztán mégha abban egyet is értünk hogy pintért el lehetne zavarni a beiktatás előtt, de a vélelmezésed alapból fals: "A rendőrök ugyanis abban a tudatban fognak nyomozni,...". Ugyanis itt nem rendőrök fognak nyomozni, hanem az Ügyészség, rendőrökkel kapcsolatos ügyekben mindig az Ügyészség hivatott nyomozni. Az Ügyészségnek pedig nem felettese a BM. Azt hogy konkrétan Balsai mit fog csinálni még nem tudom, de majd kiderül.

Számomra a jó hír, hogy lesz egy dedikált ember aki ezzel foglalkozik, és így kisebb az esélye annak hogy elsikkad a dolog.

dusomoja 2010.05.05. 13:43:34

@Jack/rendetteremt/: Még semmi érdemi nem történt de szerinted már megbánta mindenki, hogy a Fideszre szavazott? Ez kész. Bár úgy is lehet értelmezni, hogy nekik töb eszük van, mert nektek nyolc év sem volt elég, hogy rájöjjetek...

Kicsit Karcos 2010.05.05. 13:44:54

@Rwindx: formálisan persze igazad van (és én rosszul fogalmaztam / hülyeséget írtam, nem kívánt törlendő), hogy az ügyészség fog nyomozni. De ha a rendőrök összezárnak, mert nem akarnak rossz pontot szerezni a nagykirálynál, akkor az ügyészség is meg van lőve sok szempontból.

A másik aspektus, hogy ebben az esetben a rendőrök könnyen azt érezhetik, hogy az ügyészség rászáll a rendőrségre, ami érzés nem keletkezne, legalábbis olyan mértékben, ha maga a rendőrség irányítója lenne a fő támogatója ennek a "rászállásnak".

A dedikált ember általában jó dolog, amiből könnyebben sül ki jó, mint rossz. De ha ebből a vizsgálatból nem lesz semmi, akkor Balsai kirúgásával (vagy feljebb buktatásával) a felelősség kérdését is lezárhatja a kormány.

De nem kéne ennyit okoskodni a dolgon, ha nem pont azt az embert találta volna be belügyminiszternek a Fidesz, aki (Gergényi után) a leginkább ellenérdekelt a vadállat rendőrök kiközösítésében és börtönbe juttatásában.

Rwindx 2010.05.05. 13:52:55

@Kicsit Karcos:
"De nem kéne ennyit okoskodni a dolgon, ha nem pont azt az embert találta volna be belügyminiszternek a Fidesz, aki (Gergényi után) a leginkább ellenérdekelt a vadállat rendőrök kiközösítésében és börtönbe juttatásában. "

Tudom, ez a része nekem sem tetszik.

Kicsit Karcos 2010.05.05. 15:30:16

"Az LMP azt várja az új belügyi vezetéstől, hogy tárja fel a 2006 őszi, illetve az elmúlt hét évben történt egyéb rendőri jogsértéseket - mondta Schiffer András az MTI-nek Pintér Sándor leendő belügyminiszter egyik sajtónyilatkozatára reagálva szerdán."

Rácáfolni látszik eddig az LMP az LMP = SZDSZ 2.0 klisére, amit magam is hangoztattam korábban. Az utóbbi időkben szinte minden megnyilvánulásuk legalábbis vállalható, de többségében egészen korrekt.

És még csak azt sem lehet mondani, hogy most nyílt ki Schiffer csipája ezügyben:

index.hu/velemeny/jegyzet/schiffer7672/

Ha félreértettem volna őket, örülnék. Persze ezek még mindig csak szavak.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.06. 11:31:42

@Lone Wolf: ki beszél tömegoszlatásról?

mikor lehet tömeget oszlatni? te mszp-s vagy?

mert iylen szöveggel biztos nem fideszes.
vedd le a maszkot

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.06. 11:34:30

@Lone Wolf: "A törvény betűi szerint van-e arra a felhatalmazása a rendőrségnek hogy oszlasson? IGEN!"

vö:

"-Arcul köpték-e ezzel az oszlatással a törvény szellemiségét, és mindent, amiért a rendőrség tulajdonképpen létezik? KIBASZOTTUL ARCONKÖPTÉK!"

most szerinted törvényes vagy nem törvényes?
neked amúgy most mi veled? amúgy?
nem törvényes az oszlatás. mert akármikor nem oszlathat a rendőrség
de senki nem a tömegszlatásról beszélt. vili? 2006 őszéről volt só.
vili?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.06. 11:38:06

@Lone Wolf: akkor meg mi a sart téped a szádat feleslegesen?:

" "Pintér ne tudná ezt?

Ha nem tudja, ezért, ha tudja, akkor meg azért alkalmatlan."

Ebben megint csak igazad van. "

Kicsit Karcos 2010.05.06. 11:47:29

@tesz-vesz: a tömegoszlatás maga is törvénytelen volt 2006 október 23-án a Fidesz gyűlés után. Ld. a Bukta ügyben hozott strassbourgi jogegységi határozatot. Nem csak a módszerek voltak vadállatiak, hanem magának az oszlatásnak sem volt jogalapja.

Ennek a kimondásával kellene kezdeni (ez 1 perc), és utána jöhet a módszerek számonkérése. Szépen sorban, az ÁVH-s kínzótáborá alakított rádió-udvartól kezdve az azonosító nélküli tombolásig, a fejmagasságban leadott, nem rendszeresített fegyverekből kiadott sortüzekig, a viperázást sem kifelejtve.

Fontos a jövőre nézve, hogy már az oszlatás jogossága is meg legyen cáfolva. Nem maradhat el a számonkérés. Eddig egyedül Gaudiék tettek érte érdemben, ideje, hogy a kormány folytassa a munkájukat.

greybull 2010.05.07. 11:13:52

Ha egy hordó szarba egy csepp bort teszel: szart kapsz.
Ha egy hordó borba egy csepp szart teszel: akkor is szart kapsz!
No most ezzel a nagyrózával úgy lettem a választás után, hogy a győzelem hordó bora már kapott egy (helyesebben két, illetve három) csepp szart (az első: Martonyi, a második: Pintér, a harmadik: Nagyróza). Akkor már nem egyszerűbb az első variációval kezdeni?

Beosztott 2010.05.08. 06:35:09

...s lőn! Nagy Róza államtitkár lett. Miért is nem leődök meg? edig......... Lehet, hogy már vezekelt. Valami oka csak van annak, hogy beemelték a kiválasztottak közé. Mondjuk így könnyebben félreállítható.
....na jól van, nem tudom.

szanalmas 2010.05.11. 20:02:11

Óóóóóó.
Szakértői kormány! Szakértői kormány! Szakértői kormány! Szakértői kormány! Szakértői kormány! Szakértői kormány! Szakértői kormány! Szakértői kormány! Szakértői kormány! Szakértői kormány!

Tény és való, hogy az elmúlt 2 ciklus minisztereitől tehetségtelenebb, butább és nevetségesebb bagázst lehetetlen összeállítani.
Tény és való, hogy ebben az országban a parlamentbe kerülhet egy Szanyi is.
Tény és való, hogy figyelni kell majd a BM szerződéskötéseit, mert meg van mondva, hogy ott lesz zsozsó.
Tény és való, hogy semmi nem fog történni, nem is gondolta senki, hogy a csőd elkerülésén kívül bármit is tehetne egy ilyen újabb sógor-koma csontvázkormány, persze már az is nagy dolog lenne tőlük...
Tény, hogy az 1% ide 2% oda 3% amoda tilitolis látszatadóbuzerálás következik.
Sokan megmondtuk, hogy nincsen egy ember az országban aki komolyan vehető.
Az öszödi beszéd óta a FIDESZ mindent jobban tudott volna csinálni, mindenre volt titkos receptje. Ellopták bazmeg a receptet.
Nemsokára bejelentik, hogy kurva nagy szarban vagyunk.
Adócsökkentés, benzinár jövedéki adó csökkentés, munkahelyteremtés, rendőrállam. Mindenki mehet rendőrnek.

Válságkezelés! Válságkezelés! Válságkezelés! Válságkezelés! Válságkezelés! Válságkezelés! Válságkezelés! Válságkezelés! Válságkezelés!

Szopni fogunk. Pedig azt is megmondták, hogy nem nekünk kell kifizetni azt, amit más el(lop)baszott.
Wáháhá! Beszoptad? Mondjuk tény és való, hogy fából nem lesz szalonna, ennyit tud ez az ország.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.05.11. 20:13:45

@Beosztott:
Nekem rémlik valami olyasmi, hogy voltak itt vérfideszesek akik Rózát ugyanúgy mint Pintért azt mondták, hogy nem lesz ott ahova mindenki megjósolta előre (a vérfideszeseken kívül mindenki TUDTA). Ugyanezen vérfideszesek leugatták itt a hozzászólókat, a postírót is, hogy mit vergődik, még nem lehet tudni semmit, ez csak duma, meg rémhírkeltés.

Nem nehéz megjósolni a jövőt, (a vérfideszesek kivételével mindenki TUDJA) nem lesz sem elszámoltatás, sem nemzetiségikérdés megoldás, szociális reform, és közbiztonság erősítés sem. Sem két hét sem két hónap, sem két év alatt. És van rá esély, hogy fidesz sem lesz 4 évig.

Roe 2010.06.02. 08:35:05

@picur3ka/mesterhazymiklospart:
"A tartotisztek lennenek az erdekesebb, fontosabb kategoria... "

Tessék:
hetivalasz.hu/reflektor/nyilt-allomany-23280/

Roe 2010.06.02. 09:26:00

Érdekes dokumentumok és gondolatok egy különleges oldalon:
dryen.xanga.com/

picur3ka 2010.06.04. 08:53:24

@Roe:

Koszi. Teljesen veletlen, hogy eszrevettem. Regebbi temakat nem nagyon szoktam kovetni.

@szanalmas:

Jot is rohogtem, raadasul: Troll Gyorgy. Sose kecmergunk ki ebbol a szarbol.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2011.07.27. 16:04:54

A dohánylobbis TASZ szál eljutott DR. Nagy Rózáig.
Ugye TASZ kezdeményezésre írtunk Balsainak, aki visszadobta, hogy a minisztérium az illetékes. A minisztérium erre dobta ezt:

"Tisztelt .... ......!

Tisztelettel kérem, hogy közérdekű adatigénylés ügyében forduljon postai, hivatalos levélben Dr. Nagy Róza közigazgatási államtitkár asszonyhoz.
Postacím:
Nemzetgazdasági Minisztérium
Budapest
Honvéd utca 13-15.
1055
"

Szánalom, mert ugyanez a minisztérium címe is.

Ha dobsz egy mailt, akkor átküldöm a teljes levelezést. nagy magyar nemzeti konzultáció.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2011.07.27. 16:09:57

Konkrétan a Nemzetgazdasági Minisztérium ügyfélszolgálata elutasít, hogy forduljak hivatalos postai úton az ugyanazon a postacímen megtalálható, közigazgatási államtitkárához, Nagy Rózához.

Ezek nyerték meg facebookon a választást.

süti beállítások módosítása