Skip to content


       Szűrés lista

Van itt pénz

A szokásos hurrápéntek-hangulatot elrontó, holnapi munkanap okozta rosszkedvet szeretnénk enyhíteni két jóhírrel.

Először is: Jól áll a korrupció elleni harc.

Simon Gábor (MSZP) megkérdezte, Navracsics válaszolt.

 

Újabb társadalmi egyeztetés (= levél és kérdőív a miniszterelnök úrtól a postaládánkba), hurrá!

A másik jóhír az, hogy az Ikon gondos számításainak köszönhetően nem csak a sokadik offline spamre jut pénz idén, hanem Kerényinek sem kellett lemondania nagyszabású terveiről.

Elvileg tegnap minden megbízott művész beadta a festményt, amit rendelt tőle a KIM az Alaptörvény díszkiadásához.

 

Igen, az utolsó kakukktojás, de nem véletlenül tettem be, dr.Kőszegi Géza László, aki tavaly még a Birtokpolitikai Tanács tagja (ez egy álomállás: havi 750 ezerért, mellékállásban is végezhető) volt, ma már nem az, de szerencséje nem hagyta el, ahogy látjuk.

A koncepció lényegének megértéséhez Kerényi Imre elmondta a Népszabadságnak, hogy az 1896-os millenniumi ünnepségekre a kor legnevesebb festői – köztük Munkácsy Mihály és Benczúr Gyula – 50 festményen ábrázolta a magyar történelem fényes és rettenetes korszakait a honfoglalástól az 1800-as évek végéig. A magyar történelmi festménysorozat kiegészítéseként az általa felkért 15 művész megfesti az elmúlt 150 év legfontosabb eseményeit.

Arra a kérdésre, hogy a minisztériumi szerződések között 13, nem pedig 15 alkotás szerepel, Kerényi azt mondta, további két festőművész is megbízást kapott, Rényi Krisztina Kádár János korát, Szkok Iván pedig az idén elfogadott új alkotmány megszületésének pillanatát örökíti meg. A millenniumra készült 50 és a most elkészülő 15 festmény fogja illusztrálni az új alaptörvény díszkiadásait, úgy, hogy bal oldalon lesznek a képek, jobb oldalon pedig a szöveg, az utolsó oldalon pedig a Magyarország jövője címmel kiírt gyermekrajzpályázat nyertesének alkotása.

A tervek szerint a 65 festményt 2012 januárjától nyolc hónapon át a Nemzeti Galériában vagy egy másik múzeumban lehet majd megtekinteni, utána a most készülő 15 alkotást a Parlament épületében vagy a Sándor-palotában helyezik el. Arra a kérdésre, hogy a 2006. október 23-i események miért tartoznak a magyarság elmúlt 150 éves történelmének legfontosabb eseményei közé, Kerényi Imre azt válaszolta, nagyon sokan, köztük ő is, úgy gondolják, hogy ez egy nagyon fontos történelmi pillanat, sőt „történelmi metszéspont” volt.

Mivel 24 milliót enyhén szólva is sokallok bármelyik kormány önfényező erőlködésére -pláne, hogy lassan már csak levegőadó nem lesz-, szeretném megmutatni, hogy lehetett volna ezt a festményesdit (ha már egyszer nem bírják ki nélküle) sokkal-sokkal olcsóbban megcsinálni, például a történelmi metszéspontról:

Némi guglizás után előjön az Origo galériája, kiválasztjuk a képet :

Ezután megnyitjuk a netről ingyenesen letöltött képszerkesztőt, és kattintgatunk párat.

Impresszionista stílus:

Tollrajz:

Olajfesték:

Metszet:

 

Frissítés: Az fn24-en szavazhattok, mit kéne inkább megfestetnie a kormánynak. Szavazzatok! :-)

Címkék: fidesz alkotmány abszurd kerényi

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr503349857

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Szürreális idiótizmus: stadionok, festmények, fotósok és tanácsadók 2011.11.05. 08:24:22

Úgy tűnik, lassan minden a helyére kerül: több tízmilliárdért épülnek majd stadionok, devizahiteles-mintatelepek, százmilliókért adnak tanácsot, fotózzák Orbán Viktort, ugyancsak százmilliókért készülnek a kormány propagandaanyagok, festmények, beszéde...

Trackback: Jószolgálati poszt 2011.11.04. 11:57:20

A kormány nagy költségekbe verte magát, hogy méltóképpen díszithessék az új Alaptörvényt, ezért arra gondoltam segítek nekik. Időt és pénzt nem kímélve összeszedtem a kortárs művészektől a közelmúlt jelentős, történelmi eseményeiről készített műveiket,...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viktus 2011.11.04. 10:55:23

Olyan jó minőséget nem lehet várni, mint a példaképeken.

A művész így alkot nagyjából: kep.index.hu/1/0/246/2465/24654/2465478_357397617bfde6b920f8cdd2b5f5802b_wm.jpg

ketroot 2011.11.04. 11:01:48

Ezen már nem tudok mosolyogni sem. Siralmas.

BTW várom a droidok most is helytálló magyarázatát.

Marcellusca 2011.11.04. 11:05:39

Persze, hogy van itt pénz.
Erre is. Meg a Kossuth térre meg a Népstadionra meg miegymásra.

Közben meg éheznek, fáznak a gyerekek az iskolákban!

Megint csak a haverok és a hűséges droidok stafírungozása megy. :(((

Transylvanianmixedgrill 2011.11.04. 11:10:12

A történelem nagy-nagy pillanatait mindig meg kell örökíteni az utókor számára! :P

barikad.hu/node/24613

Kukori és Kotkoda 2011.11.04. 11:10:57

@ketroot: Lassabban reagálnak, merül az elem.

ZBR 2011.11.04. 11:15:12

2006. október 23-a annyira volt történelmi, mint az első fingásom időpontja (a kettő nem esik egybe).
Semmilyen helyen és módon nem befolyásolták az akkori események sem akkor, sem azóta az én, és rengeteg másik honfitársam életét. Na jó, annyi volt, hogy kicsit megkönnyeztem a dolgot másnap a Ferenciek aluljárójában, mert megrekedt ott egy kicsit a könnygáz.
Egyébként miért is a lovasrendőrökről készül kép?
Miért nem a félmeztelen idiótáról a tévészékház lépcsőjén?
Miért nem a mentőbe társai által cipelt, megdobált rendőrről?

Transylvanianmixedgrill 2011.11.04. 11:16:15

Már várom a művészileg kiváló, a valóságot és a történelmi hűséget szívbemarkolóan ábrázoló, a giccstől legtávolabb álló képeket, ahogy azt a Fidesztől és a udvari siserahadtól megszoktuk...

fideszfigyelo.blog.hu/2011/05/19/mi_hianyzik_a_keprol_2

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2011.11.04. 11:20:54

A korrupció elleni harc levelet jól értelmezem? Mármint, hogy 4 mrd forintot loptak ki erre a célra? :)

Secnir 2011.11.04. 11:22:34

@Viktus:
a művész nem tud számolni.
én összevissza 6 törpét számoltam össze...
...hol lehet a 7. törpe? Vidor? álnéven?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.11.04. 11:22:51

@Zka:

és 40 munkahelyet teremtettek ;)

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2011.11.04. 11:22:53

A magamfajta proli nem érti az ilyen magasművészetet, mint amilyet Kerényi mester próbál bemutattatni. Közpénzből. Már megint.

mcs · http://paralelart.wordpress.com/ 2011.11.04. 11:23:03

az az impresszionista mennyibe fájna?
fel-e lehet-e nagyítani 2,5x1,6 méteresre? azt szeretném megkérdezni.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2011.11.04. 11:24:13

@laspalmas: látom ám, hogy ezzel a kommenteddel is csak bomlasztod a Nemzeti Együttműködés Rendszerét! 40munkahely? csak nem Ali baba és a _negyven_ rabló történetére utalgatva tetszik itten gondolatbűnözni?

csárli hárper 2011.11.04. 11:28:07

Ez van ha a szart felteszed a polcra, rögtön lekvárnak képzeli magát.
hülye fidesz, hülye fidesznyikek!

Seduxen (már NEM dr.) 2011.11.04. 11:28:29

@Zka: tudod erre van az a szellemes mondás, hogy:

"Magyarország 3 helyet előrelépve 21 a korrupciós világranglistán. Nem volt olcsó, de megérte!" :DD

Thresher 2011.11.04. 11:31:40

Megszámoltam, a festmények közül 9, de jó indulattal "csak" 7 olyan van, ami katasztrófát, sérülést, halált, diktatúrát, összefoglalva siránkozni valót ábrázol. Továbbá a Nyilas korszakról nincs semmi (Horthy nem ér, a holokauszt meg nem magyar vircsaft)

A vörösiszap egy vicc, mert akkor mi van a cián-szennyezéssel? Ja várjunk, a Fidesz alatt nem is lehet egynél több természeti katasztrófa.
A lovasroham meg egyértelműen fejlövés, tiszta szocializmus, de inkább a megrendelő oldaláról.

Ahogy telik az idő, egyre nehezebb azt mondani hogy nem a pártállami időkre hajazunk.

Apafarkas 2011.11.04. 11:33:11

Az megvan azért, hogy a faszkalapok már a jövő évi áfaemelést akarják stadionokba fektetni?
Van itt pénz, van itt lendület. Kezdi kiverni nálam a biztosítékot a jelen állása a dolgoknak.
Ilyen egy tenyérbemászó szervilis seggfejt, mint amilyet ezek ideállítottak nemzeti kultúrbohócnak utoljára talán a Rákosi érában lehetett látni...

Thresher 2011.11.04. 11:33:29

@Thresher: Najó, holokauszt maradjon, nem elhanyagolható dolog volt az, de hogy ez lógjon valahol egy puccos teremben....

NYJetsTD 2011.11.04. 11:37:54

A picsába, lefekszem aludni, reggel felkelek és közben visszamentünk az időben 1950-be.
Mulder ügynök könyöröghet a módszerért...

A festmények között miért nincs az igazmondó focista egy beadása, t. józsi chillei cseresznyézése, gyula ufo feje, feri tánca, péter úteg-útle-útbe-útelágazása? Hiányos a visszatekintés ezért a pár "fillérért"...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.11.04. 11:48:22

Bögrére lehet nyomtatni a lovasrohamot?

eszem-faszom megáll, kurva nagy szarban az ország, és
1, ilyen faszságokkal foglalkoznak
2. állami pénzt költenek rá.

Nem értik, hogy semmi ilyenre nincs 1 forint sem.
Ha kell neki festmény a lovasrohamról, akkor magánpénzből rendeljenek egyet.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2011.11.04. 11:51:50

Korrupció elleni harc INGYENES megoldása:
Az állam szerepét drasztikusan megnyírbálni, TÉNYLEGESEN adót csökkenteni, a monopóliumokat megszüntetni, ill. másnak is megengedni (azaz nem korlátozni!), hogy az adott dologban piacra lépjen. Ennyi az egész, ezt úgy hívják, hogy TÉNYLEGES KAPITALIZMUS, és nem a kapitalizmus látszata.

Áldom az eszemet, hogy már nem lakom Magyarországon. Itt sem könnyű, de azért ilyen durva esetek nincsenek, és minden olcsóbb (bármilyen termék, vagy szolgáltatás), mert itt VERSENY van mindenben. Itt egy átlagos minisztériumi épület akkora, mint Magyarországon egy nagyobbfajta családi ház, el lehet képzelni, hogy mennyien dolgoznak benne, és mennyi pénzért...

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2011.11.04. 12:28:12

Amióta először hallottam erről a festményesdiről, azóta kíváncsi voltam, jelenlegi előljáróinknak mi a picsa annyira történelmi a "...napjainkig"-ból, és mit akarnak beleragasztani az Alaptörvénnyel megtámogatott díszbőrkötéses történelmi Lutra-albumukba. Most már tudom: "Lovasroham" és "Vörösiszap"... 20 év alatt ez történt Magyarországon... és persze simán együtt említhetők a világháborúkkal...

medvemellszobra 2011.11.04. 12:28:45

@Thresher: Fasizmus, kommunizmus.
Nem lehet mindent a németek és a ruszkik nyakába varrni. Még akkor sem, ha a nyilvánvaló kényszerítő tényezők -főleg így utólag- vitathatatlanul adottak voltak.

Kik voltak a fasiszták, ha nem a mi dédszüleink, nagyszüleink? Kik voltak a kommunisták, ha nem a mi nagyszüleink, szüleink, vagy mi magunk?

Kik szolgálták ki az SS-t? Kik intézték az itthoni holokauszt szervezését, adminisztrációját, lebonyolítását? Kik adták oda a magyar koronát, aranyat, pénzt, fegyvert, királyi honvédeket és leventéket, hogy már a határainkon kívül védjék a nyilas csürhét?
Kik építették fel a pártállamot? Kik álltak be ÁVÓ-snak, párttitkárnak, kémnek? Kik hívták be a ruszkikat '56-ban? Kik vonultak be '68-ban a VSZ-szel Csehszlovákiába? Kik hallgatták le a saját honfitársaikat? Kik nem engedték ki az olimpikonokat? Kik voltak a besúgók? Kik voltak akár csak kisdobosok, úttörők? De még inkább, kik voltak KISZ-esek, párttagok?
Hát mi. Magyarok.

Nem ártana saját magunkkal szembenézni. De attól tartok, az ilyen képek, szobrok, freskók stb. csak propagandának jók.
És ez nekem már nem az, hogy nyilván az állam magáról festet, és nem mindig a művészi élmény és az igényesség jegyében. Ez már inkább Ijesztő módon a pártállami időket idézi. Talán ismét lesznek majd szép festmények, szobrok: Narancskatonák a fronton (relief a TEK Székház csarnokában), Vezérünk: Viktor, A 2006-os Nagy Októberi Forradalom hősei, Az MTV palota ostroma, Fülkeforradalmárok ebédszünetben...

Nem kortárs művészet, ami segít magunkkal szembenézni, feldolgozni, megmutatni. Gazságainkat, bűneinket beismerni és alóluk feloldozást nyerni. És ezáltal talán másoktól kapott sérelmeinket helyretenni, megbeszélni, orvosolni.
Rég elvesztett nemzettudatunkon, nemzeti identitásunkon több oldalról elgondolkodni, beszélgetni, felidézni, letisztítani, helyretenni stb.
Pártok által kisajátított nemzeti szimbólumainkat visszakapni, újraértelmezni.
Még meglátom, mi sül ki ebből, de nem hinném, hogy valami jó. Ez a csapat csak kompromittálja a történelmünket és a Haza fogalmát. Szerintem.

UI: 2006 október 23.: ZBR-nél a pont. A bátorság nem az volt, amit a "lázadók", és aztán a kapkodó, töketlen kormány csináltatott a rendőrökkel.
Bátorság az, ha tankra, rohamlövegre, profi, háborút megjárt katonákra rontasz egy szál géppisztojjal. Akkor is, amikor talán csak legbelül sejted, hogy teljesen esélytelenül. De megteszed a szabadságért, saját magadért a kibírhatatlan gonoszsággal és elnyomással szemben. Még jó, hogy ezeket a hősöket ünnepeltük az 50. évfordulón... Őszintén megmondom, rájuk lettem volna kíváncsi, nem arra, ami történt.

GGG77 2011.11.04. 12:39:35

@abschattung: "Nem ártana saját magunkkal szembenézni. De attól tartok, az ilyen képek, szobrok, freskók stb. csak propagandának jók."

Nagyon igaz. Régóta jellemző a hazai jobboldalra, hogy az 1944-1990 közötti korszakot 100%-ban a németek/ruszkik nyakába akarják varrni. Illetve azt ezt megelőző korszakot jellemző antiszemitizmust. Hát lószart!

Robinzon Kurzor 2011.11.04. 12:41:43

Mondjuk Tibi bácsi aláírása is megér egy külön misét.

Terézágyú 2011.11.04. 12:47:37

@GGG77:
Most mit csodálkozunk? Ez a magyar mentalitás: "mások a hibásak".

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.11.04. 12:49:23

Hogy ki van dekázva a művészi érték, hogy mindegyik pont 1,6 millába fáj az ország népének!
Hát hazafias felajánlásból nem ment volna?!
Én például tök ingyen is modellt állnék a béke allegóriájához meztelen női alakban (kép tetszés szerint választható), ha ezzel is előrelendítem a NER és a haza ügyét!

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2011.11.04. 12:57:21

"...A tervek szerint a 65 festményt 2012 januárjától nyolc hónapon át a Nemzeti Galériában vagy egy másik múzeumban lehet majd megtekinteni..."
LEHET, szóval még nem KELL, meg vagyok nyugodva, nem szívesen állnék sort a kommunista...izé fideszfülkeforradalmi-szombaton hogy a Nagy Októberi Kukaborogató Forradalom hőstetteit nézzem olajban...

dr. Aullah 2011.11.04. 13:02:06

OFF:

index.hu/belfold/budapest/2011/11/04/penteken_meg_nem_tilthattak_volna_ki_az_autokat/

"A riasztás elrendelését követő nap reggelétől lehet autókat kitiltani a fővárosi rendelet szerint, így a főpolgármester mai döntése csak holnaptól lehetne érvényes. A Városháza szerint kár a szavakon lovagolni, a rendőrök büntetnek."

Kár a szavakon lovagolni. Úgy is az van, amit mi mondunk.

Apafarkas 2011.11.04. 13:03:42

@LadyCarambole: Küldj kérlek egy egészalakos (maximum) fürdőruhás képet, és meglátjuk, mi tehetünk a Szent Ügy érdekében...

Terézágyú 2011.11.04. 13:03:45

@LadyCarambole:
"Én például tök ingyen is modellt állnék a béke allegóriájához meztelen női alakban"

Peeeersze, ha az állam magára vállalná az átoperálást ugye??? Ismerjük mi már az ilyen trükköket!

Marcellusca 2011.11.04. 13:24:53

@Aullah: "Érdekes."

Egyébként mi van akkor, ha - esetleges érintettként - nem értesülök a tiltásról?
Este nyugodtan lefekszem, majd reggel készülődés közben (mint, ahogy általában) nem nézek/hallgatok híreket és nyugodtan kocsiba ülök. Csak akkor értesülök a tiltásról, amikor a rendőr kezembe nyomja a 100 rugós csekket?
Szvsz, pont ezt elkerülendő adtak 24 órát a tiltás előtt.

Na, de a NER és NENYI meg 2/3 .... :((((((

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2011.11.04. 13:40:40

Micsoda erőlködéssel próbálja a fityesz a 2006-os eseményeket valami nagy forradalomként beállítani. Nagyon rágörcsöltek a fizetett erőslegények tombolásának fényezésére.

Az élhetőbb ország elérésére inkább rágörcsölhetnének, de a hazudozás, lopás, megszorítás szenthármas érezhetően jobban megy.

titan 2011.11.04. 13:51:17

1,6 milláért én is szívesen elfestegetek egy hónapig
az eredmény pedig borítékolhatóan poszt-impresszionista lesz
ha meg valaki nem látja benne a lényeget, és csak egy pacát látna bele, nos annak nincs érzeke a művészetemhez, így mivel érdemtelen rá, nem foglalkozom vele :)

gyilkos fűegér 2011.11.04. 14:18:39

Az Orbán-kormány dolgos hétköznapjait viszont leghűbben az alábbi három művész tudná ábrázolni: Hieronymus Bosch, Edvard Munch, és H. R. Giger.

gyilkos fűegér 2011.11.04. 14:20:03

@Valahol Máshol:

A "Müncheni Sörpuccs", gondolom megvan. Kaliberek.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.11.04. 14:40:21

@abschattung: Természetesen mindenről a zsidók tehetnek.Nem tudtad??:))
Az akkori magyaroknak nem sok választásuk volt.Vagy a németek vagy az oroszok rohannak le minket ha sokat ugrálunk.Várom hogy lesz e vita,hogy 2006-ban ki volt a köcsög?A rendőrök vagy a tüntetők?
A másik,hogy a korrupcióellenes harc minden pénzt megér.Na most vagy nem kellene harcolni ellene ennyiért vagy kevesebbet kellene lopni.
@LadyCarambole: Te nagyon reklámozod magad mostanában ipri vákum,modellkedés,mi van férjet keresel?:))

dr. Aullah 2011.11.04. 14:42:12

@Aullah:

OFF

index.hu/belfold/budapest/2011/11/04/visszavontak_a_kocsikat_kitilto_fovarosi_rendeletet/

"A szmogriadó riasztási fokozatát pénteken rendelték el, így csak szombattól lép életbe a tilalom. A pénteken megbüntetett autósokat kártalanítják."

medvemellszobra 2011.11.04. 14:49:02

@Tigeri: Markos-Nádas, meg Hofi jut eszembe erről a korrupció elleni harcról (nem pontosan idézek):
1. A Varsói Szerződés jelmondata: Megvédjük a békét, ha kő kövön nem marad, akkor is.
2. Az szép, hogy harcolunk azért, hogy minden faluban betonozott út legyen. De öregapám azt szokta mondani, hogy ilyenkor nem harcolni, hanem betonozni kell.

Írtam is, hogy a kényszerek adottak voltak. De attól függetlenül még nem csak a németek és a ruszkik sárosak abban, ami Magyarországgal, Magyarországon történt. Másrészt először a németek, aztán meg az oroszok rohantak le. És mi mindkettő alá tettük a lovat, és nagyon igyekeztünk a kedvükben járni. Pl. a szemétségeikben is stréberebbek voltunk náluk. Gyávaságból, seggnyalásból.

Grigorij Pantyelejevics 2011.11.04. 14:49:25

Egy nagyon fontos alkotást hiányolok.

A "Nem a zemberek fizetik meg" című festménynek feltétlen helye kell legyen a Nemzeti Panteonban!

www.szegedlive.hu/galeria/nagy/3146_kutyak-kartyaznak.jpg - mondjuk.

Grigorij Pantyelejevics 2011.11.04. 14:51:18

@Jani haverja: "Korrupció elleni harc INGYENES megoldása"

Van olyan. És pofon egyszerű. Úgy hívják: nyilvános adóbevallás.

Vajon ez miért nem merül fel? :P

nu pagagyí 2011.11.04. 15:15:07

Festők, alkossatok remekműveket!
Most megmutathatják korunk Benczurjai és Munkácsyjai mit tudnak.
A szoborparkban egyelőre hiányzik a festészeti részleg, ahogy elnézem, nem sokáig.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.11.04. 15:20:07

@Tigeri:
Aljas rágalom! Le merném fogadni, hogy elalvás előtt nem a Kövér László dedikálásával ékesített ÚJ Alkotmányunkat olvasgatod!

Marcellusca 2011.11.04. 15:29:27

@Tigeri:
"Várom hogy lesz e vita,hogy 2006-ban ki volt a köcsög?A rendőrök vagy a tüntetők?" - Te! :DDDD

hoplita 2011.11.04. 16:03:52

Nahát....a tankot kellett volna megfestetni, nem a köcsög lovasávósokat.....mer az igazán megörökítésre méltó volt.
Azé' nem mindennap röffen be egy téharmincnégyes.:)

hoplita 2011.11.04. 16:19:45

@ZBR:
Vagy a kilőtt szemekről?
Vagy a koncentrációs táborként funkcionáló rádióudvarról?
Vagy az embervadászatba belekóstoló rendőrállatok "hőstetteiről"?
Az eltört csontokról?
Vagy...és lehet folytatni tetszés szerint.....igaz, faszikám?

Ironfist 2011.11.04. 16:26:44

@hoplita:
Vagy kockakővel nyomorékká dobált rendőrről?
Vagy az órákig tartó figyelmeztetés után is keménykedő csőcselékről?
Vagy a szegény, véletlenül odakeveredett fickóról, aki vascsővel széttörte a rendőr rohampajzsát?
Vagy a fiatalokról, akik a tévészékházat nem szétverték, hanem kultúráltan szórakoztak, fizettek, majd elmentek?
Vagy arról a telefonbeszélgetésről, ami már délután kiderült, hogy igenis a hőzöngők beleHÚZZÁK a tüntetőkbe a rendőröket?
Vagy a tömeget feltüzelő, majd gyáván, illetve kajánul lelépő Orbánról?
Vagy... és lehet folytatni tetszés szerint... igaz faszikám?

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2011.11.04. 16:33:25

60 milliárdért három stadion.

www.nemzetisport.hu/labdarugo_nb_i/a-valsag-nem-akadaly-harom-stadion-60-milliardert-allami-penzbol-2101716

Mi lenne, ha az uralkodónk mondjuk Egyiptom-bolond lenne? Öt piramis százmilliárdért?

Secnir 2011.11.04. 16:53:55

@hoplita:
normális ember, ha elmegy egy ORBÁN által elmondott beszédre, hogy áhítattal igya szavait, és az Ő fénye beragyogja az orcáját, az minden esetben visz magával molotov-koktélt, mert hátha.
ugye?

Secnir 2011.11.04. 16:58:09

@Valahol Máshol:
lehet.
azonban mindkettő kb. ugyanannyira volna kihasználva - max 1%
ráadásul nem értem, hogy miért pont a debrecen? miért nem mondjuk a siófok? vagy pápa?
ott nagyságrenddel szarabb a stadion, a bontása kb 1millából megvan (1 db. dózer oszt csá.)
amúgy a nemzetisport riportere sem erőltette meg magát kédezősködésügyileg.

Énbagoly 2011.11.04. 17:37:43

Azok a fényképváltozatok. Laspalmas, hallod, nem vagy normális. :))))))

ZBR 2011.11.04. 17:38:30

@hoplita:
"Vagy a kilőtt szemekről?"
Nem köllött volna odamenni sem, nemhogy ottlenni és nézni. Nem voltam ott, nem lőtték ki a szememet. Sőt, nagyon sokaknak, akik ott voltak és néztek is, nem lőtték ki a szemét. De, ha már akkor tankkal elgázolt citylight...

"Vagy a koncentrációs táborként funkcionáló rádióudvarról?"
Várj, erről én nem is tudtam, hogy is volt ez? Van ott egy gázkamra? Tényleg? Faszfej...

"Vagy az embervadászatba belekóstoló rendőrállatok "hőstetteiről"?"
Felgyújtott autók, barikád, ezeket könnyebb megfesteni, afféle csendéletként, mint az órák óta szolgáltaban lévő hullafáradt rendőrt, aki vidékről jött fel a nagyfaluba. Rendőrállatok, azok kutyusok, és biztos, hogy a taníttatásuk többe került, mint a tied.

"Az eltört csontokról?"
Igen, igazad van, ahogy a rendőr gyakorlóruháját vágják le a nyílt töréséről.

"Vagy...és lehet folytatni tetszés szerint.....igaz, faszikám? "
Persze, hogy lehet. De csak ésszerű keretek között. Túldramatizálás nélkül (lásd még: koncentrációs kamra vs. rádióudvar), őszintén.

hardenberg 2011.11.04. 18:09:09

Szomorú olvasni titeket, ennyi kiégett, elfásult, lelkisérült embert, aki semminek nem tud örülni, mindent lefitymál, nevetségessé tesz. Szánalmas.

Horizont 2011.11.04. 18:14:43

Révész Máriuszt is megfestik? Azt amikor megbocsájtott a rendőröknek?:)
Őszintén miben is különbözik ez a kormány az előzőtől? Abban, hogy ez ebben hülye szemét, az meg abban. Egyik 19 a másik egy híján 20. Ezt a Kerényit meg pofán tudnám b@szni egy szívlapáttal. Meg azt is aki hagyja tobzódni. Tuti hiányzik egy kereke.Nem látják?
Van itt pénz, igen! Schmitt Pálnak 300 millió a Sándor palotában bútorokra, festményekre, zongorára(!!!!!), 242 millió a Minisztelnökségnek tanácsadói szerződésekre.
hirek.msn.mainap.hu/itthon/ok-adnak-tanacsot-orbaneknak-3549/
Lehet benne csemegézni ki mindenkinek adnak pénzt.
Csak egy morzsányit idézek, két kisebb összegről: "Több mint egymillió forintot kapott pénzszállításra Pintér Sándor belügyminiszter egykori cége, a Civil Biztonsági Szolgálat. Pintér még 2010 márciusában adta el részvényeit a Prostasia Zrt.-nek, amelynek tulajdonosa Kántor Tibor, aki az I. Orbán-kormány idején az APEH elnökhelyettese volt." Milyen pénzt szállítottak???
Ez nem nagy összeg, de nekem nagyon fáj : "Százezer forint ütötte a markát Jókai Anna írónőnek, aki ezért az összegért Brunszvik Teréz halálának 150. évfordulója alkalmából emlékbeszédet írt és mondott el a Brunszvik Mauzóleumnál"
Szóval pénz van, a kormány a helyén van, tessék örülgetni....

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.11.04. 18:25:05

@abschattung: Hát kb. 500 éve nem igazán vagyunk önállóak.
@Marcellusca: Na a rebiszes köcsög megszólalt.Ja nem te katona voltál.Még jó hogy nem keveredtünk háborúba senkivel.:))
@hoplita: Szerintem meg nem volt vicces.:))
@LadyCarambole: De.Most harmadszor.:))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.11.04. 18:33:03

@abschattung: Persze mi is ritka nagy barmok tudunk lenni saját magunktól is.

zrobasé 2011.11.04. 18:34:40

@hardenberg: Szomorú, hogy te meg olyanok hsz-eit olvasod akik "kiégett, elfásult, lelkisérült embert, aki semminek nem tud örülni, mindent lefitymál, nevetségessé tesz", ahelyett, hogy eveznél a gyorsnaszádban. Szánalmas.

Ironfist 2011.11.04. 18:37:10

@Tigeri:
Ez nem is kérdés :) Van olyan, aki körömszakadtáig kapaszkodik téves igazába, meg van olyan, mint én, aki látta az egészet, és körömszakadtáig kapaszkodik igaz igazába :P

hoplita 2011.11.04. 18:50:05

@Ironfist:
Te ne ugassál nekem, kismajom.
Te ahhoz is gyáva vagy, hogy kitold a képed, te kis nethuszár.
Mondtam már....ne szólj bele a nagyok dolgába. Amiről én pofázok azt ott láttam, átéltem....nem másodkézből, tévéből, meg a hasonszőrű hülyéktől szerzett infókkal okoskodok.
Soká eszed meg te azt a havat, amit én már leszartam, öcsi.

hoplita 2011.11.04. 18:54:59

@ZBR:
Nem vitatkozok én olyannal, aki kuncét parafrazál...nem vótam ott, nem lőtték ki a szemem...broáf!!!:(((

Hogy lettél volna, te nagydarab szar, ahhoz kellene egy kis kurázsi, köcsög....de az benned nincs, a tefajtádnak csak a hátát lehet látni, meg a hangját hallani.:))

Ja, annyi gázkamra a rádió udvarán is volt, mint a holokamutáborokban.

Amúgy te vagy ávós, vagy valamelyik köcsög rokonod baszott rá arra a hónapra?:DDD

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.11.04. 18:58:28

@Ironfist: @hoplita: Na gyerekek!Óvóbácsi most igazságot tesz!:))
A tévészékház ostromnál rendesen kaptak a rendőrök amit aztán visszaadtak rendesen az ünnep alatt.

Ironfist 2011.11.04. 18:58:47

@hoplita:
Nahát, csak nem már megint valaki, aki egy teljesen kultúrált válaszra csak anyázni tud?

Egyébként elmondtam már, ha te ott voltál, akkor bűnöző vagy, és börtönben a helyed lázadásért, rombolásért, és az alkotmányos rend erőszakos megváltoztatására irányuló előkészületért. Pont.

hoplita 2011.11.04. 18:59:08

@Secnir:
Én nem hallgattam orbánt....engem nem illet.
Akkor este nem sok molotov volt......én egy követ sem dobtam el addig, amíg meg nem láttam magam mellett a gumigolyóktól vérző embereket.
Utána már nem takarékoskodtam...
Visszatérve a molotovokra...a Rákóczi úton egész éjjel kettőt láttam fellobbanni...de láttam ukágéval arcon lőtt srácot is. Nem szép látvány, a fotelből okoskodók többsége a látványtól rosszul lenne...

Ironfist 2011.11.04. 18:59:20

@Tigeri:
Ez azt hiszem pont elég végszó is lehet.

hoplita 2011.11.04. 19:04:03

@Tigeri:
Tudod, hogy ott is ők kezdték....?
Kellett egy jó óra, mire felhergelték a jónépet annyira, hogy elrepültek az első sörösdobozok(!!!)....nem, a kövek később kezdtek repkedni, visszanyalt a fagyi.
Nem sajnálom őket....látnod kellett volna akkor az arcukat, amikor még az érinthetetlenségük hamis biztonságérzetével a lépcsőn felálló dupla sorfalból ötletszerűen kifújkáltak, kiütöttek.....
Aztán ez átváltozott valami páni félelemmé a végére....szart se érnek.

Ironfist 2011.11.04. 19:07:07

@hoplita:
A bunkó rendőrök, hogy mertek odamenni egy be nem jelentet tüntetéshez, mi? Igaz, a törvény azt mondja ki, hogy a rendőrség a be nem jelentett tüntetéseket feloszlatja, de akkor is a rohadt anyjukat, odamentek, és a jelenlétükkel felhergeltek, mi?

kennyking 2011.11.04. 19:10:25

@ZBR: Volt gázkamra a munkatáborokban? Voltam Auschwitzban, de ott sem láttam.Mondjuk volt egy téglarakás, elé leszúrva egy tábla, hogy ez volt a gázkamra. Ha csak az nem,....

Thresher 2011.11.04. 19:11:06

@hoplita: "én egy követ sem dobtam el addig, amíg meg nem láttam magam mellett a gumigolyóktól vérző embereket."

Akció-reakció-reakció-reakció: ha kővel dobálod a sünöket, akkor meglepődsz hogy rádmozdulnak?

Vicc az egész, ha nincs ez huligán hergedelem, akkor szembetűnőbb lett volna az, hogy a rendőrség jogtalanul bántalmazta az általad védett embereket, így meg viszont sikerült a sok adrenalin-huszárnak elérnie azt, hogy legyen mire fogni a rendőri brutalitást. Okos.

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2011.11.04. 19:12:09

www.origo.hu/itthon/20111103-nem-lehet-jelen-ugyved-a-buntetougyekben-a-tanuk-kihallgatasanal.html

Éljen éljen a demokkkrácia. Az új bírósági intendánsatyaúristen majd teletömi a fityiszes haverokkal, aztán se ügyvéd, se alkotmány, se jóisten meg nem véd.... Fuck Yeah, jövőre jöhet a nyalkotmány a kőbe vésett orbanizmussal. Orbán-csicska Magyarország

ketroot 2011.11.04. 19:15:38

@hardenberg:

Most komolyan kérdezem, de ebben a hírben mégis mi a pozitívum?

Horizont 2011.11.04. 19:16:13

@hoplita: Nem hiszem, hogy lehet igazságot tenni ebben az ügyben. Én nem voltam ott,tehát mondhatod minek pofázok bele. Csak a hírekből értesültem mindenből. Az nem ugyanaz tudom. De talán mindenkinek el kellene ismerni, hogy mind a két oldalon voltak túlkapások. Ahogy elítélhető, hogy a földön fekvőt akit körbevettek a rendőrök még(!) ütötték, verték, ugyanúgy el kell ítélni azokat is akik rendőrt vertek. Én arra a felvételre emlékszem ma is elborzadva, amikor a Rákóczi úton egy tüntető a közlekedési jelzőtáblát a betongyűrűvel az alján megforgatta és hozzávágta rendőrökhöz akik ott csak álltak és el is talált egy rendőrt aki súlyosan megsérült. Az erőszak erőszakot szül, hogy bölcselkedjek. Az meg sehová nem visz. Előre tuti nem! Hülye volt Gyurcsány és hülye volt Orbán is akiknek ez nagyon jól jött, még most 5 év után ezen rugózva próbálnak valami számukra jót kipréselni.

hoplita 2011.11.04. 19:23:31

@Thresher:
Tudod, utólag már kurva okos a zember....ezért mondom, hogy van igazad.
De vannak forrófejűbbek is, tény, én sem a hideg fejemről híresedtem el. De énrám is vetheti az az első követ, aki biztosra mondja, hogy hasonló helyzetben nem azt cselekszi, amit én.....a gyáva, fotelből kalimpáló szaralakokat nem számítva.

hoplita 2011.11.04. 19:30:06

@Horizont:
Az az ominózus, sokat mutatott jelenet szeptember 19.-ének éjszakáján volt a körúton, nem messze a Blahától....ott voltam.
Azt a punk kölyköt akkor láttam először, meg utoljára.
Egyébként akkor éjszaka már szabályos embervadászat volt, nagyon sok embert bekaszliztak, 90%-ban már akkor is olyanokat, akik semmit sem csináltak...még az éjszakai buszról is szedtek össze embereket...de ez most mellékszál.

Tudod, én mindig adok a te véleményedre és részben most is akceptálom amit mondasz, de mint fentebb írtam, az vesse az első követ, akinek nem lódítja meg a vérét az adrenalin löket.:)
Főként ha férfinak is tartja magát..:)))

Mellesleg...gondoljuk tovább....ha ötvenhatban este mindenki hazamegy és 300 szélsőséges lázadó nem ostromolja meg a rádiót, akkor mi van??? Hm...,???

hoplita 2011.11.04. 19:33:57

@Ironfist:
A törvény nem egyértelmű és az kampányidőszakra esett, amikor nincs bejelentési kötelezettség....plusz most sem oszlathat, csak ha a demonstráció elveszíti békés jellegét.

Ugye, ugacc, de nem tudod mit???

kennyking 2011.11.04. 19:34:07

@ketroot: Igen emlékszem erre az épületre.De ez krematórium és nem gázkamra.Sok ember meghalt ott, kb. 320 ezren tifuszban, őket égették el.A téglarakás a kinti táborban volt a tó mellett.Állítólag abba a kis tóba öntötték a hamvakat.De nem voltam ott, amikor üzemelt tábor, ezért nem esküszöm meg semmire sem.Egyébként a háború után nem zárták be a tábort, még ha jól tudom 48-ig üzemelt.( De lehet, hogy csk 47-ig,) 1,2 millió németet semmisítetek meg.Hogy ezért volt -e a " gázkamra"? Tényleg nem tudom.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.11.04. 19:35:12

@ketroot: És milyen minőségben voltál?:)) Kárpótlást igényelsz e?:))
Az én nagyapám ott halt meg.Tudod kiesett az őrtoronyból.:))

hoplita 2011.11.04. 19:36:16

@ketroot:
Bazmeg, ha abba' a két teatűzhelyben eltüzeltek egymilla bibsit, akkor én a nagy kandallómmal egy potenciális tömeggyilkos vagyok.:)))

Ironfist 2011.11.04. 19:36:33

@hoplita:

Te most komolyan. Szóltam neked egy rossz szót is? Azt mondom, ami a törvénykönyvben van, aszerint meg te bűnöző vagy. És azt mondom, amit láttam, az alapján meg csőcselék vagy. És ezért kell ennyire trágár módon, anyázva visszaszólni?

kennyking 2011.11.04. 19:37:05

@hoplita: 56-ban is csőcseléknek hívták a felkelőket.A liberálisok nem változnak, csak időnként másképp hívják őket.Hol bolsevikok, hol demokraták, de a dolgokon ez nem változtat semmit.

ketroot 2011.11.04. 19:40:45

@Tigeri:

Ott fogantam bazzeg...

Nem, egyszerű turista voltam Lengyelország azon részén és megnéztem azt is.

hoplita 2011.11.04. 19:42:35

@kennyking:
Ez bizony így van.
Módosíthatom úgy a szólást, hogy mondj véleményt, megmondom kiféle-miféle vagy.:(((

@Ironfist:
Tudod, 2009 őszén volt egy tárgyalásom....csoportosan, felfegyverkezve etc., a szokásos.
Már az új eljárásjog szerint ment a móka, kaptunk negyedórát a folyosón az ügyésszel, meg a védőmmel...alkudozni.
Ott 2 perc alatt összevesztem a 30 éves, kis nyikhaj ügyésszel és azt mondtam neki, hogy leülöm bazmeg, amit rám kérsz, de ültesd mellém az ávós keretlegényeket is és egy zokszavam se lesz.
Ha én bűnöző vagyok, akkor a védtelen embereket kínzók vajon mik??????

bucbuc 2011.11.04. 19:47:20

@Marcellusca: Inkább a népstadionra legyen mint 16. havi nyugdijra.

kennyking 2011.11.04. 19:50:21

@hoplita: Én is kint voltam akkor az utcán.Speciel nem dobáltam, nem vertem össze egy század rendőrt, pusztán nem tettszett a rendszer.Csak mos t ezt a rendszert divat nem szeretni, pedig ez ugyanaz a rendszer, mint ami akkor volt.Ennyit a demokratákról, akiknek az a rendszer tettszett.Izlések és pofonok....A sok agymosott demokrata a retek meg az aviv manipulatív összevágott híradói alapján mond véleményt az akkori tüntetésekről, ezért nem izgatom fel magam , amikor a toleranciabajnokok és nem kirekesztők csőcselékeznek.Tüntessenek akár egymillióan is orbán ellen.Én csak hátradőlök a fotelben és csak egy sört kérek.Nincs szebb annál, amikor az egyik liberális oligarcha nyírja a másikat.

Marcellusca 2011.11.04. 19:51:21

http://fn.hir24.hu/itthon/2011/11/04/fessunk-a-kormanynak-masfel-millaert!/

Ironfist 2011.11.04. 19:56:38

@kennyking:
Csak épp '56ban egy diktatúra ellen mentek, most meg egy demokratikus társadalom ellen, mert Orbán Viktor feltüzelte őket. Akár közvetlenül, akár közvetetten. Szóval itt igen, tényleg csőcselék voltak. Mellesleg nem tudom, miből veszi "mindenki", hogy liberális volnék.

@hoplita:
"de ültesd mellém az ávós keretlegényeket is és egy zokszavam se lesz."
Az ávó már nagyon régóta nem létezik. Akikről te beszélsz, feltételezem, a RENDőrök. Akiknek az volt a dolga, hogy őrizzék az általad, és társaid által megzavart rendet. Ne csodálkozz, hogy ha ilyen esetben azt kapod, amit kaptál. Normális országban nem is hagyták volna elfajulni ennyire a dolgot, hanem a lázongás első jelére bevetettek volna mindent. Normális ország alatt nem a jelenlegi legjobb barátunk kínát, meg arábiát gondolom, hanem mondjuk az usát, meg angliát.

És továbbra sem értem, miért kezdtél el újfent anyázni, meg köpködni rám, mikor én csak az igazat mondom, semmi többet.

kennyking 2011.11.04. 20:09:43

@Ironfist: Most is felépülőben lévő diktatúra ellen mentünk.A diktatúra nem úgy lesz, hogy reggel felébredsz és diktatúra van.Az szépen , lassan épül.Mint ahogy most is.De te csak csőcselékezzél, söpredékezzél, attól még nem fog a föld másik irányba forogni.56-ban a forradalom után még évtizedekig ( sőt még van aki ma is) csőcselékezik.Azt mondták, szóval itt igen, tényleg csőcselék voltak.Ám legyen !
Békés egymillión a sajtószabadságért kívánok neked ! Már, feltéve, ha most nagyobb veszélyben van a sajtószabadság, mint amikor a pénzügyminiszer utasítására narkót rejtenek el az ellenzéki újságírók autójába, amit a haveri kutyák megtalálnak.( Tényleg, a haveri kutyák azok a rendőrök?)

hoplita 2011.11.04. 20:14:27

@Ironfist:
Nem érted...?

Hát fijam akkor te nagyon hülye vagy...sajnálom.
Mit is vetettek be a pudingfejűek most, pár hete, amikor aztán tényleg a csőcselék nem tüntetett, hanem nyíltan fosztogatott...?
Ülj le fijam, egyes....nemigen van nekünk miről vitázni.

@kennyking:
Először én is finom voltam és nőies....utána már nem annyira, de mondom, ez vérmérséklet kérdése.

hoplita 2011.11.04. 20:15:47

@Ironfist:
"..... Szóval itt igen, tényleg csőcselék voltak...."

Ja, a kurvanyád a csőcselék, ezért kiverném a fogaidat te majom.:(

hoplita 2011.11.04. 20:17:05

@kennyking:
Haggyad mán, gőze nincs mit ugat.

¦卍®Ξ™ 2011.11.04. 20:28:11

@kennyking:
az volt a demokrácia amikor az igazságügy miniszter bombarobbantás videót hamisított a magyarok nyilai ellen
az volt a hazaszerető demokrácia amikor a kormány képviseletében kukluxklánt és náci magyarokat nyilatkozott az europa parlamenti képviselő
az volt a hazaszerető és felelős demokrácia, amikor a miniszterelnök, a gazdasági és a pénzügyminiszter együtt lobbizik, hogy minél olcsóbban tudják megvetnni a magyar ingatlanokat külföldi érdekeltségek, és azon dolgoztak, hogy a földvásárlási moratórium ne legyen megújítva.
és leginkább az volt a leghazafiasabb tett amikor a kormány hazudott reggel, hazudott délben, hazudott este az állampolgároknak és európának, hogy el ne veszítsék a kormányzást.

jelenleg pedig az a demokrácia, hogy elmebajos dilettáns idióták döntenek mindenben :)

nekem aztán oly mindegy , hogy tudatos rosszindulat, vagy öntelt ostobaság miatt megy tönkre az ország (igazából nem is sajnálom ezt a népet akik képesek voltak ismét megválasztani az mszp-t aztán a fideszt).

kennyking 2011.11.04. 20:29:19

@hoplita: Feleslegesen hergeled magad! Egy liberálistól a csőcselék és a söpredék szavak dicséretnek számítanak.Én csak elnézően mosolygok, amikor csőcselékeznek.Valahogy, mint apa a hülye fiára.Csőcselékezik egyet, rágyújt egy spanglira és jól eső érzés önti el, hogy most jól megmondta a náciknak.Ilyen kevéssel is örömet lehet okozni egy egyszerű léleknek.Hát most miért ne örüljön? Nem kerül ez nekünk semmibe.
Amúgy is , azért olyan humoros, amikor azt olvasom, hogy orbán beszart a félelemtől, mert a fészbúk nemzedék kiment az utcára heppeningezni.Aztán hazamentek.Nem volt semmi atrocitás, dobálás, trágárkodás, a nap is sütött, tettek is a demokráciáért, minden fasza, a hatalom meg berittyentett ettől a gatyába. Lehet ezt intelligensen is csinálni, nem kell egyből megverni egy felfegyverzett rendőrezredet.Mert az eredmény ugyanaz.A semmi.

Ironfist 2011.11.04. 20:29:50

Tényleg nem értem, miért kell flémelni. Anyázni, meg veréssel fenyegetni. Mintha megijednék, vagy mintha bármi értelme volna.

kennyking 2011.11.04. 20:32:25

@¦卍®Ξ™: Nagyon nincs mit hozzáfűznöm ahhoz amit írtál.Ez a kis magyar demokrácia.Ezt élvezzük ( ????) húsz éve.Meg még egy darabig, mert nincs alternatíva.( Ez a kedvenc frázisom.Természetesen ez nem a diktatúra felé mutat, pusztán ez egy hungarikum.Itt senkinek nincs alternatívája, de mindenki demokrata.)

Marcellusca 2011.11.04. 20:40:23

Látom, ismét megy a kulturált vélemény csere a 2006-os, őszi eseményekről. :(((

hoplita 2011.11.04. 20:42:17

@kennyking:
Nem hergelem én, csak reflexből teszem, amit teszek.
Egyébként valóban dicséret egy ilyen szarjankótól hallani.:)

Ironfist 2011.11.04. 20:44:47

@hoplita:
Látod? Már megint. Egy rossz szót nem szóltam, te meg oltasz folyamatosan. Jellemző.

Viktus 2011.11.04. 21:12:57

Szegedi szoláriumot büntetett az Artisjus
A tulajdonos állítása szerint nem tudta,
hogy rádiózásért fizetni kell.
-

Kemény is ez a feketegazdaság elleni harc még szerencse, hogy van ilyen nagy fogások.

Secnir 2011.11.04. 21:56:34

@hoplita:
szánalmasak a történelmi ismereteid. Gondolom ez igaz '56-ra is.
az egymillió zsidót nem abban a két kemencében 'tüzelték' el. Franciaországtól Lengyelországig több mint száz koncentrációs tábor volt, ahová gyakorlatilag csak befelé mentek a vonatok. Dachau és Auschwitz csak a két leghírhedtebb volt. Akik általánosban történelemből csak át lettek rugdosva (vagy kurucinfon nőtt föl), azok ezt a kettőt jegyezték meg. Oroszországban volt olyan hely, ahol a németek minden további nélkül az erdőben lőtték halomra az orosz zsidókat, mintegy gyakorlásképp. El sem temették őket, mert minek.

Ami pedig a 2006-os 'dicső tetteid'-et illeti, háááát...
...szánalmas. Dicsekedj vele a kocsmában a többi trógernek, azok talán felnéznek rád. A rendőrség a mindenkori kormány erőszakszervezete, az állam elsődleges végrehajtó hatalma (társadalomtudományok tantárgy főiskolán vagy történelem középiskolában vagy történelem 8. osztályban. ha kimaradt neked mind, ez minősít). Annyit azonban tudni kell, hogyha a rendőr felszólít valamire, azt az állampolgárnak végre KELL hajtania. Értelemszerű, hogy törvénytelen cselekedetre nem szólíthat fel (kivéve pl. autópályán tolass vissza baleset miatt stb.). Ha ellenállsz, akkor felléphet erővel.
namármost.
ha te utcakövet dobálsz stb., és még a rendőrt is megtámadod, akkor te kinyilvánítod azt, hogy a jelenlegi törvényes államforma ellen hajtasz végre erőszakos cselekedetet. NEM a kormány ellen, hanem az ÁLLAMFORMA ellen. Sajnos te fasz, ezt a kis csökött agyaddal nem értheted meg.
Ezért volt a 2006-os csőcselék lázadó.
És ezért nem volt helyes elítélni a rendőröket, és azok, akik akkor a 'lázadókat' vezették -bocsánat, megvezették-, azoknak is sitten a helye. Mert te a gyönge elméddel csak azt fogtad fel (és szajkózod a mai napig), hogy szemkilővés meg terror, azonban azok, akik ezt a 'vak' tömeget irányították, pártmegrendelésre (találd ki, melyik volt), azok a tűzfészek közelében sem voltak. Ne aggódj, a tárgyalást is a TV-ből nézték.
Te csak egy báb voltál, a fidesz bábja. Orbán megpróbált puccsot végrehajtatni, megtalálta azt a néhány, erre fogékony embert, aki akkor nekiállt petíciót beolvastatni, meg tv-székházat gyújtogatott, hátha sikerre megy a dolog, Gyurcsány megbukik, ő meg az elbukott (számoljuk újra, számoljuk, lécciléccilécci) választá után kvázi úgy térhet vissza, hogy a nép akarata győzött. Beszopatta a népet, ti meg benyeltétek.
Nem véletlen, hogy Torockayt, Budaházyt azonnal elfogták, és gyűjtögették a bizonyítékokat, tanúkat hallgattak ki stb. A fidesz halkan, míg a jobbik hangosan erre építette a kampányát.
Aztán a fidesz hatalomra kerülése után azonnal szabadon eresztették Budaházyt?
Lófaszt.
Nem véletlenül volt majd két évig börtönben utána - a semmiért. Tanulja meg, ha pofázik, akkor a csunya nézésér' is ott lesz.
ja, vádak nagyjából ejtve Polt Péter által.
Persze, mert akkor magára és Pintér úrra kellene mutogatnia a bíróságon.

Ha ebből semmit nem fogsz fel, akkor menj ki legközelebb is, ott a helyed b+.

ZBR 2011.11.04. 22:09:32

@hoplita:
"Hogy lettél volna, te nagydarab szar, ahhoz kellene egy kis kurázsi, köcsög....de az benned nincs, a tefajtádnak csak a hátát lehet látni, meg a hangját hallani.:))"
Nekem agyam van. Nem megyek FIDESZ tüntikére, mert még a végén behazudják, hogy én voltam a kétmilliomodik :)
Végképp nem megyek olyan idióták közé, mint te, sajnos fizikai fájdalmat okozna, ha tudatosulnia kéne annak, hogy hús-vér ember, szavazati joggal, ráadásul választhatóként olyan egybites, mint te.

"Ja, annyi gázkamra a rádió udvarán is volt, mint a holokamutáborokban."
Lásd lentebb. :)

"Amúgy te vagy ávós, vagy valamelyik köcsög rokonod baszott rá arra a hónapra?:DDD"
ávós? Mióta hosszú az ó? Mióta kisbetű? Te megtanultad, hogy aki neked nem szimpi, nem Jobbtaxival jár, nem a hazafias webshopban veszi a polóit az ún. "ávós"?

@kennyking: Ehe... Nagyon gyenge a szinted. Én csak elnézően mosolygok, amikor holokauszttagadnak.Valahogy, mint apa a hülye fiára. Holokauszttagadik egyet, rágyújt egy Egészséges fejbőr nótára és jól eső érzés önti el, hogy most jól megmondta a cionistáknak. Látogass el más táborokba is, nyugodtan. Sztutowóban még áll a gázkamra például. De Dachauban is. Nehogy kimaradjon már az életedből. Mert ugye, amit te nem látsz az nincs is. Gondolom az agysejtekkel is így vagy.

@Viktus:
Az Artisjust, ha a kétharmados többséggel alkotmányellenesnek nyilvánítanák, akkor az sokat lendítene a közhangulaton. Megkockáztatom, hogy pl. az adathordozók vásárlási kedve is megnőne, gazdaságélénkítő hatása kétségtelen lenne. :)

@Tigeri:
Törvényszerű volt sajnos. De én élvezem, ahogy felkapják a vizet. Na, ők azok, akik azt hiszik, hogy ez történelmi dolog volt. Pedig nem. A törvénysértő rendőröket felelősségre kell vonni, de a tüntetőket ugyanígy. Egy jogállamban így kéne mennie. Aztán szépen elfelejteni az egészet. Volt már más tüntetés is a világon, amit szétvertek. Pl. Kanada, G20 elleni tünti. És érdekes mód senkinek nem jut eszébe öt múlva rendőrállatozni, meg ávósozni, meg ilyenek.

¦卍®Ξ™ 2011.11.04. 22:12:04

@Secnir:
"az egymillió zsidót nem abban a két kemencében 'tüzelték' el."
nem akarlak összezavarni, de több mint egymilla zsidót a jelen hivatalos áll(ít)ás szerint ott, auscwitz-birkenauban égettek el.
szóval ne ess a holokauszttagadás bűnébe az idézett kijelentéseddel :)

Secnir 2011.11.04. 22:12:12

és akkor ne beszéljünk a kordonbontásról, ahol ugyanez történt - egy törvényesen megválasztott képviselő ellenáll a rendőrségnek - ergo nem ismeri el az államformát! A rendőröknek azonnal bilincsben kellett volna elcipelni, csak egyrészt nem volt bátorságuk (mégiscsak ő Orbán) másrészt nem volt erre utasításuk, harmadrészt mint képviselőt megillette a mentelmi jog.
Szerinted Viktor, mint JOGÁSZ ezt nem tudta?
Ha bármelyik rendőr akkor és ott lekapcsolja, akkor ellenállt volna, ne aggódj és könnyen belevihette volna a 'népet' egy újabb 2006-os gyújtogatásba.
Mindent a hatalomért. Ez Viktor mottója. Nem érdekes, hogy ki hal meg, és ki milyen körülmények között él - a hatalom az övé legyen.
Ezt lovagolják meg a fideszből is sokan -Lázár, Rogán, Deutsch pölö, de ők anyagi érdekek miatt-, míg a régi tagoknak -Navracsics, Kövér, Áder- ez kurvára nem tetszik. Lesz is miatta belharc keményen egy éven belül.
De lehet már a költségvetés kapcsán, illetve amikor Áder benyújtja az új választási rendszerről szóló végleges tervet, és a megélhetési politikusoknak távoznia kell a hatalomból...

hoplita 2011.11.04. 22:15:45

@Secnir:
Kabbe.
Kurva okos gyerek vagy, de ne pazarolj rám ennyi karakter, mert leszarom a dumád.
A szánalmas történelmi ismereteket meg hagyjuk....ahogy a legendákat is.
Tudom mik voltak az einsatzgruppék, Hatynt sem keverem Katynnal, de unom a holokamut, mint anno a menzán a grízestésztát. Az ilyen legendák beszopását meghagyom neked, nagyon okos kisfaszom.:)
Nekem ne tarts itt kiselőadást, én cselekszem a meggyőződésem szerint, te meg pofázhatsz amit csak akarsz...amúgy is jól ismerem a fajtád.
Államforma ellen?
Hát te hülye vagy, még meg nem is akármekkora.:)))) Nem emlékszem, hogy a monarchia visszaállítását követeltem vóna két kockakő elküldése között.:))
Igazából tudod kit irányítanak itt...?
A hozzád hasonló, okoskodó faszfejeket...aki azt hiszik, hogy képesek 3 értelmes mondatot megfogalmazni és máris ők a zokostojások.
Gondolom ezt a sok tuti tudást és infót a hozzád hasonló seggfejek társaságában gyűjtötted be...valamelyik észkombájn tanyán...lila sállal, két pohár divatos lötty között.
Ja, ne is ítéld el a szadista, retek zsernyákot...inkább szopd le, az méltó lehet hozzád.

És ha ebből te azt szűrted le, hogy én vaalkiért, valakikért tettem amit tettem és nem a saját elhatározásomból, a saját lelkiismeretem parancsára, akkor még hülyébb vagy, mint hittelek.
Azért tettem amit tettem, hogy majd az unokáimnak elmondhassam ha megkérdezik, nem rajtam múlt....patetikusan hangzik és sután, de igaz.
Ja és mégeccer, kabbe, duplán és keresztbe, köcsög.

hoplita 2011.11.04. 22:19:40

@ZBR:
"...."Amúgy te vagy ávós, vagy valamelyik köcsög rokonod baszott rá arra a hónapra?:DDD"
ávós? Mióta hosszú az ó? Mióta kisbetű? Te megtanultad, hogy aki neked nem szimpi, nem Jobbtaxival jár, nem a hazafias webshopban veszi a polóit az ún. "ávós"?..."

Nézz utána, faszfej, mielőtt okoskodsz.
Ejtés szerint írjuk és kisbetűvel.
Egyébként meg hanyagolj, köcsög.

Himpellér · http://5percszerelem.blog.hu/ 2011.11.04. 22:24:19

Amikor az unokám nézi majd ezeket a csodálatos festményeket és megkérdezi, hogy kik voltak azok a bácsik akik felgyújtják a TV előtt a skodákat és ütlegelik a rendőröket azt kell majd mondanom, hogy dicső forradalmárok?

¦卍®Ξ™ 2011.11.04. 22:26:35

@ZBR:
"Sztutowóban még áll a gázkamra például. De Dachauban is."
a hivatalos holokauszt verzió szerint jelenleg, az az álláspont, hogy a reich területén egyetlen lágerben sem voltak gázkamrák amikben bárkit is kivégeztek. (tehát pl dachazuban sem).

azonban valóban van gázkamra dachauban és sztutowoban (stutthof-i láger) is.
ruha és tetvetlenítő fertőtlenítéseket végeztek benne. egyébként a holokausztmítosz legnagyobb legendája (és ez bukott a legnagyobbat is végül,) a szappangyártás a zsidózsírból is a stutthof-i lágerhez kötődik. nagyjából a szappanlegenda elvetésével egy időben adták fel az ottani elgázosítások valódiságát a holokauszt történet hivatalos verziója. miként a lámpaernyő és a kesztyű mítoszát is.

értem én, hogy olyan jó nácizni a gaz ellent, de hülyének miért kell hozzá lenni?
én úgy nézem semmivel nem vagy jobban képben a valósággal kapcsolatban mint akit cinkelnél.

Secnir 2011.11.04. 22:29:11

@¦卍®Ξ™:
valóban, cca 4 millió az összlétszám.
viszont Auschwitz nem egy, hanem kb 40 tábor gyűjtőneve volt. (értsd: Pest megyei gyűjtőtábor, ami valójában gyáli, vecsési, alsónémedi stb. táborokat foglal magába). Mivel az oroszok módszeresen ledózerolták őket, és csak mutatóba hagyták meg mementónak az egyszem auschwitzit, ezért az avatatlan csak felkiált: -ebben az egyben 1 milliót? hogyan lehet ez? haha!

Secnir 2011.11.04. 22:35:38

@hoplita:
"És ha ebből te azt szűrted le, hogy én vaalkiért, valakikért tettem amit tettem és nem a saját elhatározásomból, a saját lelkiismeretem parancsára, akkor még hülyébb vagy, mint hittelek."

ez a szép az irányításban, amikor valaki úgy irányítja az engedelmes vak tömeget, hogy azok azt hiszik, hogy saját akaratuk van. lényege, hogy ott és akkor nem ismered fel. 30-as IQ alatt utána sem öt évvel, ha szádba rágják.

"ávós? Mióta hosszú az ó?"
magyar helyesírási szótár vagy általános iskola 5. osztály hiányzik. szóval még ezt a szintet sem ütöd meg. értjük, köszönjük a tartalmas hozzászólásaidat.
jóccakát.

Ironfist 2011.11.04. 22:41:17

@Secnir:
KÖSZÖNÖM. Végre valaki el tudja magyarázni az ilyen "RENDŐRÁLLAAAAAM!!"-féle embereknek, hogy mi is a valóság.

2011.11.04. 22:43:58

@Himpellér: Vannak ők is olyan dicső forradalmárok, mint az 56-os csőcselék.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2011.11.04. 22:44:14

@hoplita: kompenzálsz valamit? Elhagyott a csajod? Kicsi a szerszám? Mi a baj? Beszélj róla. Engedd ki a frusztráltságod. Érezd jól magad. Lazíts.

¦卍®Ξ™ 2011.11.04. 22:50:42

@Secnir:

ne olts már te :))))))))))

a három főtábor, (auschwitz I, auschwitz II (birkaneu) auschwitz III) mellet volt ugyan 40-50 kisebb tábor, de ezekben még csak ruhafertőtlenítő sem volt, nemhogy krema, ezek csakúgy mint az auschwitz III főként munkatáborok voltak, pár helyen még csak ott sem éjszakáztak a rabok bazzeg.
birkenauban (auschwitz II) történtek a jelenleg elfogadott holokauszt adatok szerint a szóban forgó kivégzések, és hamvasztások, itt jelenleg hivatalosan 1,2 millió emberről van szó ezzel kapcsolatban. ezt a tábort nevezi a köznyelv auschwitz-nak.
az auschwitz I táborban volt az adminisztratív központ, a börtön (a börtönön belül) és a bordély, a tábori kórház, a deportáltak fogadóhelye, átmeneti szállásai.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.11.04. 22:56:22

@hoplita: Héló azért nem kell mindenkit elküldeni az anyjába!Jójó tudom,most a kurva anyám de akkor se.:))

Ironfist 2011.11.04. 22:57:43

Egyébként a rendőrállatozással, meg ávósozással kapcsolatban még annyit tudok mondani, hogy amerikában nem az van, hogy órákig szajkózzák, hogy hamarosan cselekedni fogunk, ha nem hagyják abba maguktól a törvényszegést, neeem. Ott, ha törvényt szegsz első körben letepernek, ha ellenállást tanusítasz, fejbebasznak párszor gumibottal, hogy megtanuld, rendőrökkel együtt kell működni. Ha meg megtámadod a rendőrt, akkor lelő a picsába, méghozzá teljesen jogosan, és nem hogy meghurcolják érte, de talán ki is tüntetik. És nem rendőrállam, hanem teljesen jogos, és igazságos, hogy aki a rend ellen támad, azt kivágják a társadalomból, mint a rákos burjánzást a testből. Én elhiszem, hogy az ottani csőcselék nagy hősnek gondolja magát, akik a demokráciáért, meg a magyarságérthoppábocsánatMagyarságért mentek forradalmaskodni, de a magyar nép én vagyok (például), és nekem az ilyen alpári emberek, akiknek az az ellenérve mindenre, hogy "szájbabaszlak, köccsööög!" azok nekem ne tegyenek szívességet. Szóval ahelyett, hogy lejáratjátok magatokat azzal, hogy még tízszer elismétlitek, hogy aki csőcseléknek tekinti a csőcseléket, az biztos ávós, meg komcsi/libsi/bolsi, inkább el kéne gondolkozni az érveken is.

És szeretném hozzátenni, hogy újfent nem mondtam ezzel semmi bántót, vagy - normális ember számára - idegesítőt, így ha megint azzal jössz, hogy szájbabasznál (kemény vagy ám, neten keresztül is szájba tudnál, tudom), meg köcsög, meg ávós, meg komcsi, és más értelem nem lesz a mondandódban, akkor ezzel megintcsak magadat fogod jellemezni.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.11.04. 22:59:50

Felhívom figyelmeteket,hogy aki vitatja a számokat (minimum 6 millió) az elköveti a tagadás szörnyű bűntettét!:))

Ironfist 2011.11.04. 23:02:07

@Tigeri:
Az nem hatmillió, hanem legalább hatmilliárd :D

Egyébként meg: holokauszttagadás? Dehogy tagadom! Sőt, helyeslem! :D

Elhatárolódom magamtól ^^

Kusics Iván · http://pinguinekszigete.blog.hu 2011.11.04. 23:12:58

@kennyking: a faszt, mindenki a hírtv-t leste, meg kiszaladt az utcára, hogy hinnye, bazze én is belebaszok egy vasrudat valami rendőr fejébe, meg hinnye mi van itt, afrika élőbe, geciasszék. ettől még csőcselék maradtok, és én is kinn voltam a rohadt utcán. attól hogy a.c.a.b., a csőcselékből még nem lesz forradalmár.

Kusics Iván · http://pinguinekszigete.blog.hu 2011.11.04. 23:17:26

@hoplita: akkor hova a faszba tűntek a zsidók? pl. lengyelbe hogy lett 3,3 millióból háromszázezer? emigráltak a holdra, faszikám?

Kusics Iván · http://pinguinekszigete.blog.hu 2011.11.04. 23:23:35

@hoplita: ja meg hogyapicsába van már, hogy mostanság cigányok lakják körbe a zsinagógákat meg a honvédosok vívnak bennük, baszod, odaadták a zsidrákok? ingyé? komolyan?

SvenH. (törölt) 2011.11.05. 00:54:40

@Secnir: volt amugy valami disznolkodas hogy miert ne alapon rairtak egy nagyobb szamot a tabor ajtajara
es akkor abbol kovetkeztettek vissza az egesz tomegre nagyokosok(holo tagadok)...
mar azt hiszem at is irtak a rendes szamra az elhunytak szamait

azert a holo tagadasnak is van nemi alapja de egy komolyabb tortenelmi konyvet elolvasva inkabb olyan ovis szintnek tunik
de hat elmeletileg szolasszabaccsag van vagy mia szosz

SvenH. (törölt) 2011.11.05. 00:59:42

@hoplita: kedves barom...
amikor az idiota buda/szarhazid felhergelte a tomeget ott voltam otoval...

tudod amikor jo poennak gondolja a nagy csurhe hogy milyen erosek meg egyebek...
es akkor csak egyszer kell utni de gyorsan az elsot elkapni... pont mint a kutyaknal, a legnagyobb pofajut aki valoszinuleg kis testalkatu azt kell elintezni...
tudod onvedelem az alkotmanyos alapjog... oszt ha agyon is uti az ember akkor is jo esellyel felmentik, csak pl. a targyalason udvariasn kell eloadni a dolgot :)))

szoval menjetek balhezzatok hulyegyerekek, es hidd el nem csak a rendoroktol kell am felni...

Viktus 2011.11.05. 01:47:50

@SvenH.:

Te autóval? mit képzelsz szarházi szennyezed Budapest levegőjét. Pfej.

Viktus 2011.11.05. 01:49:41

@Himpellér:

Jah nagyanyád is ilyesmit kérdezhetett 1957. május 1-én mikor szaladt ki felvonulni :D

Megdobbent 2011.11.05. 03:29:00

Bazdmeg, ezeknek mar a bullshit generatora is beszart.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.11.05. 04:46:36

@hoplita:

Anyázás nincs, még neked sem.
Viszlát 1 hét múlva, ha te is akarod.

Üdv: egy édesanya

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.11.05. 05:50:30

@mcs:

Mindent meg lehet oldani, pláne ha van nyomdász haver. Beszélek vele, aztán olcsón megszámítjuk neked. De ha több vörös háttérszínt, a menekülők kezébe fideszes pártagkönyvet, esetleg a bal sarokba egy vicsorgó Gyurcsány-fejet szeretnél, még most szólj.

Ha a minisztériumból tetszik érdeklődni, telefont is adok mellé ajándékba, és üdvözlöm a kedves feleségét.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.11.05. 05:51:21

@immortalis:

Nem, esküszöm, hogy még véletlenül sem! De most, hogy mondod.......:)))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.11.05. 06:22:59

@zero:

Nem igaz, hogy nem tanultad még meg, hogy
1, nem ettől a 24 milliótól megy csődbe az ország
2, Gyurcsányék sokkal többet loptak
3, az elmútnyócév

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.11.05. 06:33:32

@Valahol Máshol:

Mér', nem lenne szép?
Közmunkában megépíteni? :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.11.05. 06:38:39

@Hörömpő Töhötöm:

nagyon gyenge provokációs próbálkozás volt, csernaja bácsi...

2011.11.05. 07:36:02

@laspalmas: Pedig én nagyon sok közös vonást látok a kettő között. A szervezetlenség, a destruktivitás. a fasiszta eszmék elővétele stb stb. Én pontosan valami ilyesminek képzelem 56-ot is, mint ami 2006-ban történt, azzal a kis különbséggel, hogy az akkori "dicsőségesek" nem csak utcaköveket dobáltak, hanem éles fegyverekkel lűdöztek.

ROA 2011.11.05. 08:11:42

@laspalmas:
Aha.
Seprűdékezni, meg csőcselékezni azt lehet, anyázni nem. Gondolom mehet az apád fasza is....mert annak nincs az előbbivel felérő misztériuma.
Inkább nem mondok többet....nem áll szándékomban a hiperérzékenységed baszkurálni
Üdv; hoplita

ROA 2011.11.05. 08:14:43

@Ironfist:
Ugyan, dobjál mán egy elérhetőséget, letárgyalhatjuk személyesen is...de az fájni fog.
Asszem van köztönk vagy 20 év diffi, de tudod mit, legyen ez a hendikeped, kis netcigány.:)

ROA 2011.11.05. 08:27:12

@immortalis:
Csak te hiányoztál...jó a dumád,seggfej.

@Tigeri:
Tudom, de ez mán nem az első eset ezzel a nagyonokos kispöccsel.

@Kusics Iván:
Számolgassál...csak a zusában van vagy 7 millió, Izraelben dettó....szerteszét Európában vagy másfél.....a világ többi részét nem is tekintem.
Ez biztosan csoda lehet, mert én úgy tudtam, hogy a kiirtott zsidó nem szaporodik...de be kell látnom, tévedtem.:)
Főleg akkor, ha egy ilyen nagy elme hívja fel rá a figyelmem.:)

@SvenH.:
Kedves ékezet nélküli faszfej.
Miért nem próbálod ki az alkotmányos alapjogodat? Tán csak nem azért, mert te is csak egy másik büdös kis netcigány vagy?:) Válts nicket.....Sven Hedin valaki volt, de te csak egy csótány vagy.

¦卍®Ξ™ 2011.11.05. 08:39:22

@ROA: nem az a fajta lény ő, aki kiállna véleményéért személyesen, vagy akár csak felvállalná azt, esetleg fésztufész is ezt a stílust merné előadni.
ő az a generáció aki szerint a net arra való, hogy arc és következmény nélkül be lehessen szólni azoknak akik a való életben mindig felette állnak. ők nem értik, hogy bármit csak akkor mondjon az ember, ha annak következményét vállalja, illetve csak akkor mondja, ha azt komolyan gondolja ezért fel is vállalja.

mondom mindezt úgy, hogy én sem tartom hősöknek a 2006-os térkő hajigálókat.
viszont értem a viselkedésüket, megértem az indítékaikat, (még ha valóban erősen a háttérből generálták azokat) azonban az ostoba kifejezést találóbbnak érzem rájuk, mint a hőst, vagy a szabadságharcost, szóval nem igazán egyezik a véleményünk.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2011.11.05. 09:34:43

én ezt akarom megrendelni: index.hu/cikkepek/0405/belfold/kep.jpg

minden családban ott a helye a budiban is

ROA 2011.11.05. 09:44:10

@¦卍®Ξ™:
Hősnek én sem, amúgy is, mivel volt részem benne igencsak nagyfokú szerénytelenségnek tűnne.:)
Azt azonban rühellem, sőt, roppant berágat, amikor olyanok csőcselékeznek, akik még a bokájukig sem érnek fel.
Viszont meggyőződésem, a súgott-generált dehonesztálások, sejtetések, fikázások meg is erősítenek ebbéli hitemben, nem volt hiábavaló 2006 ősze..
Egyfajta össztársadalmi teszt is volt ez a hatalom részéről, lezajlott és felemás eredményekkel.
Ha nincs az a felháborodás, ami oly sokakat kivitt azér' az utcára, akkor máshogyan zajlanak a következő évek. Tanulságos volt mindenki számára....ennyi gyakorlati haszna azért volt.
Nem profitált belőle egyébként maradéktalanul senki...sem a hatalom, sem a potyaleső műellenzék, sem az utcán lévők, tanulságai viszont leszűrhetőek, igaz az én tisztem, nem is itt, nem is most.
Üdv; hoplita

ROA 2011.11.05. 09:53:18

@ROA:
Helyesen....."nem az én tisztem...":)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.11.05. 10:24:29

@ROA:

Lenyűgöző a szókincsed.
Azért ezt ajánlom figyelmedbe, 3 napja írtam:

"Először egy jótanács: Ha valakit nagyon utálsz, válasz helyett a szűrés gombra kattints. Ha annak 3-nál többször érzed szükségét megnyomni, válaszd helyette a jobb felső szürke X-et.

Aztán: Aki ocsmányságot okádva, és/vagy "én szartam a spanyolviaszt, akinek más a véleménye valamiről, az rohagggyonmegazannnyába"-stílusban akar, ill. képes csak kommentelni, az inkább neki se álljon. Idő és kedv hiányában random idenézés alapján, azonnal, mérlegelés nélkül tiltjuk ki, aki nem hoz egy bizonyos szintet. Ne kelljen már IQ-hoz kötni a kommentelést..... "

ROA 2011.11.05. 11:23:27

@Secnir:
"...."ávós? Mióta hosszú az ó?"
magyar helyesírási szótár vagy általános iskola 5. osztály hiányzik. szóval még ezt a szintet sem ütöd meg. értjük, köszönjük a tartalmas hozzászólásaidat..."

Kellett kis idő, míg rájöttem, hogy valszeg szövegértelmezési problémád van, vagy slendrián módra válaszolsz.
Én tudom, hogy az ávós hosszú ó.
Ez a vastököm viszont nem...tehát őt oktasd az ötödikes helyesírási követelményszintről.

@laspalmas:
Tényleg lenyűgöz?
Csekély térítés ellenében szívesen adok különórát....tényleg csekély, mert én tudom, hogy húzós a pelenka.:)

Na, majd a jövő hónapban....most elment a kedvem.

Ironfist 2011.11.05. 11:26:45

@ROA:
"Ugyan, dobjál mán egy elérhetőséget, letárgyalhatjuk személyesen is...de az fájni fog.
Asszem van köztönk vagy 20 év diffi, de tudod mit, legyen ez a hendikeped, kis netcigány.:)"

Mikor tanulják már meg az emberek, hogy neten keresztül veréssel fenyegetni valakit elég szánalmassá tesz? :D

Ironfist 2011.11.05. 11:27:56

@laspalmas:

Asszem, ha bannolsz valakit, mert útszéli a stílusa, és az visszajön másik névvel ugyanúgy anyázni, akkor az elég nagy bunkóságnak számít, nem?

Monçada bíboros 2011.11.05. 11:34:56

Még hogy a történelem nem ismétli önmagát.
A fidesz most azt csinálja, mint a komcsik a noszf-al. Ugye az sem úgy történt meg teljesen, mint ahogy tanították... Ott is a politika által irányított tudatlan prolik balhéztak , nálunk 2006-ban sem volt ez másképp (itt most nem sima bámészkodókra gondolok, hanem azokra, akit autókat borogattak/gyujtogattak...stb). A Téli Palota ostroma is inkább szimpla fosztogatás volt, mint forradalmi cselekmény, ugyanúgy mint nálunk a TV székház ostroma.

Igazi vérbeli komcsik ezeke a fideszes srácok. De sajnos nálunk erre van igény. Egy közvéleménykutatás szerint a magyarok 65%-a feladná a demokráciát a gazdasági növekedésért.
www.origo.hu/itthon/20111025-nezopont-az-emberek-kozel-harmada-felvaltana-a-demokraciat-a-gyors.html

Ez a kibaszott szomorú...

Ironfist 2011.11.05. 11:39:12

@ROA:
"Ez a vastököm viszont nem...tehát őt oktasd az ötödikes helyesírási követelményszintről."

Kellett kis idő, míg rájöttem, hogy valszeg szövegértelmezési problémád van, vagy slendrián módra válaszolsz. Nem értem, most mi bajod van velem, ugyanis ha nem tűnt volna fel, nem én kötöttem beléd. Most sem.

VT Man 2011.11.05. 11:54:33

Az fn-es linken az első üt :-)

"1. Halálsoron – Gyurcsány Ferenc bilincsben. 200X200-as olaj lenvásznon. A művésznek azt a pillanatot kell ábrázolnia, amikor a volt kormányfő szembesül összes bűnével, amit a nép, a nemzet, a haza és a többiek ellen követett el. Sötét tónusok, kevés szín, sok depresszió."

Ha ez valós eseményt festene meg, még a pénzt is összedobnám a festményre!

(Mondjuk utána a Ferit követhetné jópár más politikus is a dutyiba, mindkét oldalról!)

Monçada bíboros 2011.11.05. 12:00:56

@STX Joe: "(Mondjuk utána a Ferit követhetné jópár más politikus is a dutyiba, mindkét oldalról!)" No igen:)
Mondjuk én is szívesen leforgatnám OV életét bemutató filmet, ha kapnék rá támogatást. A címe lehetne: "Óvakodj a törpétől":))) Csak kár, hogy az már foglalt...

Jurganov 2011.11.05. 12:22:55

@Monçada bíboros: meg tudnád határozni mi is az a demokrácia? elméletben és gyakorlatban. annyi a különbség a diktatúrákkal szemben, hogy egyikben ezt szabad szidni a másikban meg azt. de mélyen legbelül ez a mai, demokráciának csúfolt valami ugyanaz mint volt pl a kommunizmus. tehát ezt feladni valami kézzelfoghatóért nem akkora áldozat. a valódi szabadságnál már más lenne a helyzet, de így...

Ironfist 2011.11.05. 13:03:35

@thehandsomest:
A Fidesz pár éve mindent feláldozott, hogy lemondjon az, akiről kiderült, hogy hazudott. Ha most nem basszák ki Hoffman Rózsát úgy, hogy a seggéből kell kioperálni a bakancsot, akkor ennyi volt. Senki nem tagadhatja többet, hogy MINDEN, amit a fidesz csinál, és/vagy mond (főleg csak mond, mert ugye csinálni nem sok dolgot szokott...) az nem más, mint közönséges hazugság, ami csak arra irányult, hogy Orb án Viktor hatalmat szerezzen.

Erre kérnék magyarázatot, fideszdroid senkiháziak.

Monçada bíboros 2011.11.05. 13:22:18

@Ironfist: Rózsikát nem fogják kirúgni, erről ne is álmodjál. Gloviczki Zoltánt viszont repülni fog gondolom, mert "megingott a belé vetett bizalom".:)) Magyarul: nem tudta elkendőzni a főnöke hazugságait.

Ironfist 2011.11.05. 13:28:20

@Monçada bíboros:
"Rózsikát nem fogják kirúgni, erről ne is álmodjál."

Tudom. Csak felhívtam a figyelmet arra, hogy innentől bárki, aki a fidesz védelmére kel, az automatikusan nevetségessé teszi magát.

Monçada bíboros 2011.11.05. 13:38:07

@Ironfist: "bárki, aki a fidesz védelmére kel, az automatikusan nevetségessé teszi magát."
Ez már egy ideje így van.:))

Ironfist 2011.11.05. 13:47:35

@Monçada bíboros:
Hát, nem tudom, eddig azért érveket kellett felhozni, hogy nevetségessé tegyük őket. Nem kellett nagyon erőlködni, de azért érvelni kellett. Innentől viszont ez teljesen automatikus. Innentől az az érv, hogy a fidesz védelmére kelt ember szánalmas, hogy a fidesz védelmére kel.

Monçada bíboros 2011.11.05. 13:55:12

@Jurganov: ok, de akkor nem kéne azon csodálkozni, ha valaki genetikailag szolgalelkűnek tart minket...

Bloodscalp 2011.11.05. 14:35:11

@hoplita: azt már ezerszer leírtad hogy -büszkén!- hogy ott voltál rendőröket dobáltál, csak még azt nem mesélted el hogy hogy ezért nem zártak börtönbe, hogy lehet hogy nem kaptak el stb stb, a nem mellékes egyéb részeket hagyod le mindig

ma ha egy cigány rámozdul egy rendőrre, akkor megy a koricálás hogy a védett fajnak mindent lehet, téged szintén úgyanigy be kellett volna zárni kicsit öregem, ott aztán senkit nem érdekelt volna milyen heves természeted van

Ironfist 2011.11.05. 14:48:38

@Bloodscalp:
"ott aztán senkit nem érdekelt volna milyen heves természeted van"

De, a kemény fiúk ott biztos szeretik a tüzes csajokat :D
Mellesleg per pill bannolva van, szóval nem fair beszólni neki, ha nem tud válaszolni.

Bloodscalp 2011.11.05. 17:49:46

@Ironfist: szted elmondaná,főleg ha eddig nem tette? nem nagyon érdekel, ágál a szájhősök ellen, de meglehet nézni egy eszes tamás hova jutott

ROA 2011.11.05. 18:40:57

@Bloodscalp:
Kíváncsi vagy, baszki?
Majd átmegyek az agyonlátogatott posztjaidhoz és mesélek.
Elévülésről hallottál már? Meg arról, hogy rossz ómen felfüggesztettel a nyakadban lebukni?
Gondolkozz, mielőtt ugacc....ha nehéz is.

Ironfist 2011.11.05. 18:47:52

@ROA:
Nem úgy volt, hogy te most pár hétig pihensz? Csak kérdem, mert ehhez képest nagyon aktív vagy.

Bloodscalp 2011.11.05. 21:35:31

@ROA: probálok...és hogy jön ide felfüggesztett???azt is köztörvényes bűnökért kapta?
EZ A SZÉGYEN te nagyon gondolkodó hogy elévülhetett...annyi eszed hogy nyilván a sokat olvasott blog a minőségi, brávó te szittya, indulj te is polgármesternek, hoplita haver vagy, vagy csak egy másik név?

Ironfist 2011.11.05. 22:51:54

@Bloodscalp:
Másik néven visszajött, mert a hoplitát bannolták a pontosan ugyanilyen viselkedésért, amit most is csinál.

öreg rája · http://ezsemaz.blog.hu/ 2011.11.07. 07:15:14

+1 javaslat a festményekhez.
Az igazmondó juhász,ki tereli nyáját.

Kusics Iván · http://pinguinekszigete.blog.hu 2011.11.07. 15:45:26

@ROA: köszi a dicséretet, attól nemesb a lélek, ha dicsérik. vagy nem.

ha már ekkora matekos vagy, tudhatnád, hogy minden zsidó nem lett legyilkolva, aki pedig nem lett legyilkolva - no lám, mily abszurd a logika - és Mengele doktor sem vágta ki mindkét heréjét, ráadásul asszonypajtásra is lelt, az szaporodni is tudott.

a közel 9-ből 6-ot legyilkoltak, ebből maradt 3. Izraelben 5,7 millió zsidó van. Európában 1,4 millió. az izraeli adatban benne van a kb. 600 e orosz zsidó is, 200 e helyben maradt. tehát több, mint 2 millió zsidónak plusz etióp, marokkói, egyiptomi, jemeni stb. zsidónak, no meg az átköltöző amcsi zsidóknak kell kiadnia az 5,7 milliót kb. 66 év alatt. szerintem nem lehetetlen na, de szerinted bizonyára.

de azt érzed, hogy ha a világháború óta egyetlen zsidó egyszer sem szaporodott, akkor is hibádzik egy pár millió, mondom, biztos emigráltak a Holdra, vagy a Titánra.

ROA 2011.11.08. 17:30:07

@Kusics Iván:
Ezek után már csak annyit, hogy ha nehezen alszol el, akkor számolj zsidót.

Kusics Iván · http://pinguinekszigete.blog.hu 2011.11.10. 13:29:12

@ROA: na ez végre elmés reakció volt, megfogadom.

Sandman (Karakum) (törölt) 2011.11.15. 23:37:38

Na, ma hallottam ezt a kerényit beszélni a rádióban. Ekkora egy felfújt hólyagot, basszus, még nem láttam. Beszélgetőtársa folyamatosan ki kellett javítsa történelemből, mert baromságokat beszélt, aztán a végén kínjában már azt mondta kerényinek: te víziókban élsz, hát vizsgáltasd meg magad egy orvossal!
Legalább jót röhögtem, mert egyébként siralmas az egész.

süti beállítások módosítása