Skip to content


       Szűrés lista

Rémhírterjesztőkkel harcol Gabika

Nagy rajongói vagyunk mindenfajta szóvivőnek, legyen az magáncégek, állami vállalatok, pártok vagy a kormány szóvivői.
Kemény meló nap mint odaállni a kamerák elé, és belehazudni faarccal, lelkesen tolmácsolni azokat az üzeneteket, amiktől -ha van eszük- ők maguk is kényelmetlenül érzik magukat.
Nyakó István MSZP-szóvivő szerepét a Fidesznél egy dinamikus duó vette át, a Szijjártó-Selmeczi páros.

Most hétvégén Szijjártó pihent (ma reggel a Ma Reggelben kezdte a hetet), Selmeczi Gabika volt ügyeletben.

Gabika (az ex-nyugdíjvédelmi megbízott páratlan karrierjéről itt) még pénteken állt ki a sajtó elé feldúlva, hogy az MSZP és az LMP rémhírekkel izgatja fel az embereket a falvakban, városokban és még Budapesten is, mivel a felbújtatott emberek lépten-nyomon megállítják szegény Gabikát, biztos még egy kiló krumpliért sem tud nyugodtan leszaladni a piacra.



"Az elmúlt hetekben újabb rémhíreket terjesztenek főleg Budapesten, mely szerint új ingatlanadó lesz. Nem igaz a hír. Sem a kormány, sem a Fidesz-frakció nem támogatja, hogy ingatlanadó legyen – szögezte le a Fidesz szóvivője. Az egész mögött az áll, hogy az MSZP szeretné, ha lenne központilag kivetett és központilag beszedett ingatlanadó. Nem új ez a szándékuk, hiszen 2009 június 29-én, a Bajnai-kormány idején az MSZP frakciója és az SZDSZ szavaztak a központi ingatlanadóról, melyet csak azért nem tudtak bevezetni, mert az Alkotmánybíróság azt elutasította, majd azt az Orbán-kormány hatályon kívül helyezte. Az idei és a tavalyi évhez képest nem lesz semmilyen változás az ingatlanadó területén."

Gyorsan fejlődik Gabika, már egészen profin nyomja. Nézzük meg ezt a bekezdést:
Az valóban nem igaz, hogy új ingatlanadó lesz, hiszen nem lesz. Hanem az települések által kivetetett ingatlanadó mértékét növelnék meg max. 3%-ra. Ez viszont nem központilag kivetett és nem központilag beszedett adó lenne, így Gabika ügyesen játszadozva a szavakkal még igazat is mondott, mindezt bravúrosan rátolva az MSZP-re, mintha ők akarnák ilyet. Távol álljon tőlem az MSZP megvédése, de jelenleg ők nem kívánnak annál többet, minthogy ne vigyenek el közülük egy újabb politikust a rendőrök.

Az utolsó mondatba azért már befigyel egy ordas hazugság.
Elég csak megnyitni a Rogán Antal által beterjesztett T/4662 számú törvényjavaslatot:





Az Origo információ szerint Orbán külön kérte a frakciót, hogy "ingatlanadónak még a lehetőségét sem szabad felvetni, mert már az is óriási politikai károkat okozhat a kormánynak szerinte, ha csak ennek a szándéka nyilvánosságra kerül." Nos, ez a hajó már elment, a szándék ott van feljebb feketén-fehéren.

Ezek után kíváncsian várjuk, hogy végül mit fog megszavazni az Országgyűlés, ki fog győzni, Orbán Viktor, vagy a forráshiányos települési lobbi ...
 
Gabika, mint egy jó pszichológus tudja, hogy miért szoronganak az emberek. Nem a kormányzati politika miatt, hanem az MSZLMP miatt. Csodálkozom, hogy a Jobbikról nem beszélt.

"Az MSZP és az LMP hatalomvágya mindent felülír, és nem gondolnak bele abba, hogy milyen károkat okoznak azoknak az embereknek, akik elhiszik azon állításukat, hogy nem lesz özvegyi nyugdíj, vagy hogy új ingatlanadó kerül bevezetésre – fogalmazott a politikus. A Fidesz nyomatékosan azt kéri az MSZP és az LMP politikusaitól, hogy hagyjanak fel a rémhírterjesztéssel. Tudjuk, hogy nagyon erős bennük a hatalomvágy, tudjuk és érezzük, hogy nekik akkor jó, ha az embereknek rossz, de ne riogassanak. El sem tudják képzelni, hogy milyen szorongást váltanak ki az emberekből.
A Fidesz arra bátorítja az embereket, hogy ha bármilyen rémhírt hallanak, akkor forduljanak a helyi fideszes politikusokhoz, és győződjenek meg arról, hogy amit hallanak igaz-e.
"

(Csak az MSZP reagált Selmeczi kijelentéseire.)

Szombatra, az MSZP kongresszus kapcsán már csak annyit tudott elsütni Gabika, hogy az MSZP és a DK "titkos paktumuk szerint a következő választások alkalmával - szorosan együttműködve - az MSZP adja majd a miniszterelnök-jelöltet, Gyurcsányt pedig nyilvánvalóan köztársasági elnöknek akarják jelölni."

"Nyilvánvalóan" ... ezzel az erővel azt is mondhatta volna, hogy ezt olvasta ki reggel a kávézaccból.
Nyilvánvalóan az MSZP adja a miniszterelnök jelöltet, a legfőbb ügyészt, az ÁSZ elnökét, a Híradó főszerkesztőjét, a főpolgármester jelöltet, Gyurcsányból meg KE jelölt lesz. Amit mit jelent? Semmit, mert egyik sem fog megvalósulni.
Gyurcsányból csak annyira lesz KE, mint belőled szenátor.

Nem könnyű munka ez ...

Címkék: fidesz selmeczi

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr453378353

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Deficitesek udvarlása 2011.11.14. 20:41:42

p { margin-bottom: 0.21cm; }Költségvetési deficit, államháztartási hiány és mindennek ellenére komoly recesszió. A szokásos válasz: megszorítások.   A helyzet nyilván tényleg komoly – komor hírek a régió vezető pénzügyi rendszeréből, államcs...

Trackback: A fagyi visszanyal 2011.11.14. 19:08:09

Mindenki számára érthető egyszerre magyar, nemzeti, korszerű és európai alaptörvény született, olyan, amelyre a magyarok nemzedékekkel későbbb is büszkék lehetnek. - mondta az álamfő, amikor aláírta húsvétkor az új alkotmányt, és amit Kerényi bohócüg...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Combi a ballibes Ferkófan 2011.11.15. 10:09:24

2011
Öregségi nyugdíj: 1 964 355 millió Ft (Szociális védelemre szánt kiadás 40%-a)
Egészségügyi kiadások: 1 418 081 millió Ft
Oktatási kiadások: 1 388 561 milló Ft
Közrend és közbiztonság: 529 192 millió Ft

Aki szerint ez rendben van annak totál elmentek otthonról.

Viktus 2011.11.15. 10:10:44

@Combi a ballibes Ferkófan:

Mondjuk oktatásra sem tudom mire költenek ennyit, mert látszatja nem sok ...

Viktus 2011.11.15. 10:11:44

Mondjuk rend sincs :P Lehetne itt faragni a dolgokon.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.11.15. 10:17:35

@Viktus: mintha böszmeferiék idejében nem ugyanezt mondtuk volna szó szerint...

na hogy valami konstruktív is kisüljön ebből: az onyf honlapján a 2011-es statisztikai adatok alapján ca 224.000 fő kap öregségi nyugdíj jogcímen 150.000 feletti ellátást.

kezdésnek pl ezeket lehetne visszanyesni egy kicsit. vagy a másik, amit én személy szerint nem tartok igazságosnak az a minden nyugdíj esetében ugyanolyan %-os emelés. Egy 5%-os nyugdíjemelésnél egy 80.000-t kapónak 4000.-Ft-al változik a nyugdíja, míg egy 200.000-t kapó ellátására +10.000 megy rá. Kérdés melyik lenne jobban rászorulva.

Szóval kezdésnek szerintem simán lehetne azt, hogy X ft ellátásig van Y% emelés, X összeg felett megy vagy egyáltalán nincs, vagy csak Y-Z%. Vagy lehetne azt, hogy X összeg felett nem jár a kedvezményes utazás.

Kiindulási alapnak ez jó lehetne. Kár, hogy nincs egyetlen olyan kormány szerintem, aki ezt felvállalná.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.11.15. 10:20:59

@Combi a ballibes Ferkófan: "Közrend és közbiztonság: 529 192 millió Ft" - na most igazat kell adjak Viktusnak! Ez ablakon kidobott pénz. Aminek valami látszata van, az max a magánrendőrsé (tökik), annak adjanak mittomén 40 milliárdot évente (az csak elég nem?), a többi meg mit is csinál? baszogatja az autósokat, és pénzt hajt be. Erre felesleges költeni, ez történhetne úgy is - kb ugyanannyira lenne igazságos, mint a jelenlegi - hogy minden autótulaj havi X ezer forintot ALAPBÓL befizet szabálysértési bírság gyanánt, és annyi, le van a gond. Nincs idegeskedés, és nem kell ekkora vízfejet fizetni.

Asszem 2014-ben indulok a választásokon, ki szavaz rám? :DD

bandika gazdája 2011.11.15. 10:21:25

@Horizont: Te megbolondultál, hogy leállsz ezekkel?! Úúúúúristen! Nem hiszek a szememnek. :-)

Viktus 2011.11.15. 10:21:27

@Seduxen:

Persze , mert mindjárt előkerülnek a "Dunába akarják őket lőni szövegek" így ilyet nem merne senki felvetni, ha az egyik oldal bedobná jönne a másik oldal nyugdíjas szövetsége .... a tizenharmadik havi körül is szép nagy komédiát lezavartak.

FolPeterke 2011.11.15. 10:26:51

Ez a cikk október 23-án jelent meg egy szlovákiai magyar napilapban, az Új Szóban.
Elgondolkodtató.

ujszo.com/online/velemeny-es-hatter/2011/10/23/magyarorszag-tragediaja

Homeoffice 2011.11.15. 10:27:29

@Seduxen:

Nyugdíjmaximalizálás:
- Mindenkori minimálbér 1,5 szöröse mondjuk
+ ha a nyugdíj mellett valaki munkát vállal akkor az adóalapban nem 0 %kal hanem 16 %-kal adózzon a nyugdíj is. (Tudom rohadt szemét vagyok)
Ez akkor lépne életbe ha a munkabér (vagy bármely más néven felvett járandóság +nyugdíj) összesen több lenne mint a minimálbér bruttó összegének másfélszerese
+ Nyugdíjasok kedvezményeinek korlátozása.

SvenH. (törölt) 2011.11.15. 10:30:12

@Viktus: az a gond hogy nem irtad egyertelmuen, hogy a nyugdijasoknak csirkefarhatat szansz :)

Ironfist 2011.11.15. 10:30:47

@Seduxen:
"Asszem 2014-ben indulok a választásokon, ki szavaz rám? :DD"

Ha nem az lesz a programod, hogy Gyurcsányorbán a hibás, meg elmúlttizenkétév, akkor majd én :D

bandika gazdája 2011.11.15. 10:31:42

@Seduxen: Te istentelen rosszéletű kölök te! Végre megvannak a dőzsölő, rabló, gyilkos, szemét bűnösök, erre te véded őket? Így sose döglenek meg, oszt ott a baj, az ilyenek miatt mint te! Szégyődd magad! Ajjadék!

SvenH. (törölt) 2011.11.15. 10:31:54

@Combi a ballibes Ferkófan: "Aki szerint ez rendben van annak totál elmentek otthonról."

hazudsz feri mint mindig...
a MAV konszolidalasat meg a kulon tamogatasat nem szamoltad ide...

bandika gazdája 2011.11.15. 10:37:23

@Seduxen: Biztos a nyomorult nyugger szüleidtől meg nagyszüleidtől tanultad ezt a népsorsrontó filozófiát, hogy hunnyunk szemet a rohadt nyuggerek élősködése felett. Hát nem fogunk! (OFF Amúgy én sem értem nyuggerként, hogy mi a fasznak az ingyen utazás! Csak azt nem tom, ez hogy húzná ki a MÁVOT meg a BKV-t az állami támogatásból ha nem lenne! ON)

2011.11.15. 10:38:17

@Viktus: Nincs. A közalkalmazotti bértábla csak a minimum. Több is adható. Én is úgy voltam közalkalmazott, hogy a bértábla szerinti béremre még rátoltak 35e bruttó "kiegészítést", ezzel együtt lett meg a 110 brutto, amiből kézhez kaptam nem egész 85-öt, vagyis pontosan az aktuális létminimumnak megfelelő összeget. Gondolom, felsőbb szinteken is vannak efféle "kiegészítések", csak más mértékben...

@csizsikpizsik: menjen csak, a kutya se csaholna utána!

Viktus 2011.11.15. 10:38:51

@SvenH.:

Dolgozó azt rágcsálja , akkor sajnos nincs fedezet libamáj osztogatásra ... ez van.

bandika gazdája 2011.11.15. 10:40:15

@Seduxen: És egyébként nem lesznek belőve Dunába, mert az környezetszennyező! (El lesznek ótva.)

Viktus 2011.11.15. 10:40:54

@bandika gazdája:

Lenne fizető utas, mert nem csupán az utasok negyedének kellene eltartania őket irreális luxus árakon, hanem több felé oszlana a költség.

Combi a ballibes Ferkófan 2011.11.15. 10:43:42

@Seduxen: Böszmanék ott kúrták el populizmusilag, hogy eltörölték a 13. havi nyugdíjat, meg is lett a 2/3 a fidesznek.

Combi a ballibes Ferkófan 2011.11.15. 10:45:15

@Gunther: Na, ha 2014-ben elindulsz Seduxen ellen, akkor rád szavazok :D

Seduxen (már NEM dr.) 2011.11.15. 10:45:48

@Ironfist: jó, akkor majd az lesz a programom, hogy antal-horn-orbán-medgyessy-gyurcsány-gyurcsányfélig-bajnai-megintorbán a hibás, elmúlt 24 év + az előtte lévő 40 év...

+ a cigányok-zsidók-szittyamagyarok-pirézek.

Kihagytam valamit?

Nos? Szerinted ez eléggé kimunkált "kormányprogram" lenne?

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2011.11.15. 10:48:51

@Seduxen: Nem, én pl. hiányolom az osztogatást ami a zembereknek jár, dolgozz még rajta...

Seduxen (már NEM dr.) 2011.11.15. 10:49:42

@Viktus: azért a nokiás-dobozok szentélyénél (aka BKV) pont az ingyen-utazást felhánytorgatni legalább is érdekes :DD (de mondhattam volna a máv-ot is, bár ott még nem gördültek ki az első nokiás-vagonok az állomásokról, de remélem budai elvtárs már nyomon van :DDD)

Combi a ballibes Ferkófan 2011.11.15. 10:49:49

@SvenH.: Én nem számoltam ide semmit, puszán copy paste tudásom vettem igénybe a költségvetés számaiból.

Ironfist 2011.11.15. 10:50:27

@Seduxen:
Őszintén? Kidolgozottabb, mint amivel a fidesz szerzett kétharmadot. Ha ezzel indulnál, nemhogy a háromharmad meglesz, de még a négyharmad sincs kizárva.

2011.11.15. 10:52:14

@Seduxen: A nyugdíjasok itt érinthetetlen szent tehenek, de nem értem, miért? Az aktívakkal szemrebbenés nélkül csinálják meg a legnagyobb ordas kibaszásokat, de a nyugdíjasoktól el a kezekkel... MIÉRT? A munkanélküli ellátást simán meg lehetett nyírbálni akkor, amikor tízezreket bocsátottak el, de az éves rendszeres nyugdíjemelés az egyszer sem maradhatott el... MIÉRT??? Miért "egyenlőbbek" a nyuggerek, mint az aktívok? Igazándiből ez bántja itt az emberek csőrét, nem az összegszerűség, hanem az elv.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.11.15. 10:52:21

@csizsikpizsik: má' mé'? a mostani sem ígért osztogatást, és látod hogy bejött nekik.

Kenyeret és cirkuszt! Ez már elavult. Elég CIRKUSZT ígérni, és révbe érek, érzem :D

@Combi a ballibes Ferkófan: kabbe, ha egy ilyen hülye populistának hiszel, és nem az én komoly, kimunkált nem-unorthodox kormányprogramomnak! :DDD

amúgy meg: minek kábítani az embereket adóalapokkal, százalékokkal, meg a minimálbér akárhányszorosa bonyolult képletekkel? nem értik. sőt, sokan félnek/megijednek a számoktól (IKON), felesleges populizmus :D

Combi a ballibes Ferkófan 2011.11.15. 10:58:25

@Seduxen: Ugyanmár. Azonnal megkapnád egyedül a 2/3ot, ha beígérnéd, azt, hogy:
-13. havi garantált nyugdíj
- 14. havi nyugdíj gazdasági teljesítménytől függően
- éves nyugdíjemelés infláció 2x-e

Majd megválasztásod másnapján az szja-t belövöd 70%-ra, hogy fedezd a kiadásokat :D

csak_csendben2 2011.11.15. 11:04:28

@bandika gazdája:

Ha szerinted rendben van, hogy minden 65 év feletti ingyen utazik, de a dolgozónak 10.000FT a bérlet, a diák 5.000, amit a szülei fizetnek, ami így 10.000x2+5.000(x2), akkor nincs miről beszélni.

Arról a marhaságról meg, hogy a szegény nyugdíjas ugyan nem nevel gyereket, nem fizet utazást, de költ a gyógyszerekre megint csak le kéne szállni.

Minap voltam a gyógyzsertában, előttem 1 öreg nő volt. Annyi gyógyszert kapott, hogy egy nagyobb szatyorba kellett berakni. Nem viccelek. Néztem ki a fejemből, hogy ha ezt napi 3x-szor beveszi, már nem bír enni sem, mert csak ezzel jól lakik. Közli vele a gyógyszertáros 1.700 Ft. Na itt olyan "WTF?!?" fejem volt, hogy csak na. Sorra kerültem. 1 azaz egy darab recept, egy 10 szemes gyógyszer, 4.500 Ft. Második "WTF?!?" fej. Ennyit erről.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2011.11.15. 11:07:59

@Seduxen: Figyi, ha nekem nem ígéred meg hogy alanyi jogon jár minden, sőt, az alanyi jog alanyi jogon jár duplázva akkor lesheted mikor szavazok rád :))).

Seduxen (már NEM dr.) 2011.11.15. 11:16:30

@Combi a ballibes Ferkófan: "Majd megválasztásod másnapján az szja-t belövöd 70%-ra, hogy fedezd a kiadásokat :D " - hmmm. mondjuk ha már megválasztottak, akkor a tiszteletdíjam amúgy is kedvezőbben adózik (vagy ha mégsem, hát ezután FOG), szóval jó terv. Érted: addig számítotok csak, amíg megválasztotok, utána nagy ívben szarok rátok! Meg a nyugerrekre is. Meg úgy összességében mindenkire. Lehet, hogy ez kegyetlenül hangzik, de inkább az elején tisztázzunk mindent, és akkor nem kell holmi öszöd 2.0-val a pofátokba önteni a szart. Mindenkinek jobb lesz így :DDD

@csizsikpizsik: megígérek én Neked (is) bármit baszdmeg, csak szavazz rám. Max utólag emlékeztetlek rá, hogy milyen kurvára más a kampány, és a kormányzás. És a deja vu érzéseddel együtt elmehetsz a picsába :DDDD Jó lesz így? :DDDD

Viktus 2011.11.15. 11:17:20

@csak_csendben2:

Na meg pl. egy kisgyereknél oviban nagyjából kéthetente összejön v.mi móka a gyógyszerkiadás ugyanúgy megvan ... sőt.

Viktus 2011.11.15. 11:19:03

@csak_csendben2:

Még csak a szerencsésebb bkv bérlet viszonylatot nézted ... van akinek még tízezreket kell pengetni volán/máv bérletre is ...

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2011.11.15. 11:21:39

@Seduxen: Na, ezaz, máris ismerős helyzet, ezzel tudok mit kezdeni, simán rád szavazok...illetve ha...adódna valami kis megbízás vagy pozíció...nem nagy, csak olyan tesséklássék...szolgálati autóból sem kell túl nagy...meg persze a feleségem Bt-je és az apósom kutyájának az ügyvédi irodája, érted na...:)))))

Seduxen (már NEM dr.) 2011.11.15. 11:27:07

@csizsikpizsik: :DDDD

mondjuk eme remek terv fényében még "hitelesebb" lenne eladni ezt az egészet úgy a kampányban, hogy mi aztán most már végre kurvára szakítunk az elmúlt évek gyakorlatával, de akár sikerülhetne is. a politikai amnézia a természet egy csodálatos ajándéka, szóval megfelelően vastag bőr a pofánkra, töménytelen pénz, amit a kampányba be tudunk tolni (amit majd persze kamatosan vissza kell fizetni a patrónusainknak), és már oszthatjuk is a tárcákat... (Gunther legyen a belbiztonsági miniszter, nagy álma teljesülne ezzel :DD)

bandika gazdája 2011.11.15. 11:29:22

@Viktus: Lóf...t! Nem utaznának, és még az állami átalányt sem kapnák közlekedési cégek!

Viktus 2011.11.15. 11:31:55

@bandika gazdája:

Mivel teleportálni nem tudnak ugyanúgy utazgatnának.

bandika gazdája 2011.11.15. 11:34:53

@csak_csendben2: Tucc olvasni? Ugorj neki mégeccer! Összetévesztesz valakivel. (Végre megértettem mi az a funkcionális analfabéta.)

Combi a ballibes Ferkófan 2011.11.15. 11:36:19

@Seduxen: hmmm. mondjuk ha már megválasztottak, akkor a tiszteletdíjam amúgy is kedvezőbben adózik (vagy ha mégsem, hát ezután FOG), szóval jó terv
Az a legszebb az egészben, hogy simán lehet kampányígéret a tehetősebb rétegeknek, hogy megtartod az egykulcsos szja-t. Megtartottad, csak kicsit emelkedett az adókulcs ;)

kormányzó 2011.11.15. 11:44:05

@csak_csendben2:
Szerintem kicsit eltévedtetek a zerdőben.
A "nugger" kérdésen rugóztok,holott nem ez a baj.
Sokkal inkább a jövedelmek kritikán aluli mértéke.Persze igaza van annak, aki a megtermelt javak/kifizetett bérek arányával jön,de!
Mi indokolja hogy Mo.,a 20 centes kütyük országa?
Mi indokolja hogy százmilliárdokat adjunk másoknak olyan dolgokért,amit Mi is meg tudunk csinálni?Metrotól a fokhagymáig!
Miért tud a svéd Volvo tisztességes bért fizetni,igen komoly adók mellett?
Miért tud a svéd melós tisztességesen megélni,öngondoskodni és még adót fizetni is,miközben mi éhen halunk vagy /ahogy Titeket olvaslak/ lassan kannibálok leszünk?
Azt azért ne mondja senki hogy a Volvo üzemeiben, Jedik dolgoznak.
Hol vannak a magyar Vállalkozók,Gyáriparosok?Mire vállalkoznak?
Hol az Értelmiség?Miért hagyták/ják ennyire lejáratni magukat?
A hat elemis vasmunkás 40 éve után,legalább maradt valami érték! Az Értelmiség 21 éves munkálkodása után mi maradt? A VÍZÖZÖN!
A "nuggerek",csak ezek után jönnek.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.11.15. 11:56:20

@Combi a ballibes Ferkófan: miért bazze, most is egykulcsos nem? csak a bruttó 202.000 feletti összegre lesz egy "majdnem kulcs", de attól ez még - szigorúan unorthodox módon - ez még egy kulcs. Tetszik érteni? :DDD

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.11.15. 12:21:15

@Seduxen: Milyen humánus vagy.....ez tőled szokatlan.:))

Seduxen (már NEM dr.) 2011.11.15. 12:31:29

@Tigeri: öregszem bazze, öregszem, tudod ilyenkor szentimentálissá válik az ember... majd ha egyszer leesik a tojáshéj a seggedről rájössz :D

SvenH. (törölt) 2011.11.15. 15:13:54

@kormányzó: "Miért tud a svéd melós tisztességesen megélni,öngondoskodni és még adót fizetni is,miközben mi éhen halunk vagy /ahogy Titeket olvaslak/ lassan kannibálok leszünk?"

csrkefarhat!!!
csirkefarhat!!!

2011.11.15. 17:48:36

@Hörömpő Töhötöm: Azért mert az öreged nem ad csak egy -egy tizest, azért őt szidd, bakker ne a többi nyugdijast. Mondd meg neki hogy viritsa a lóvét, mert neked nagyobb szükséged van rá!
Ő meg éljen levegőn.
A munkanélküli ellátáshoz azért nyultak hozzá, mert a fideszre szavaztál.Ennyi meg egy bambi!

Azonkivül azok akik MTH-sként voltak ipari tanulók, azok tudod mit csináltak?
Hol és mit dolgoztak az első év, második félévétől?
Tudod mit jelentett a nyári gyakorlat?
Ha nem tudod, akkor ne fröcsögj, mert sokkal akkor bölcsebb maradsz.

2011.11.15. 18:29:51

@jános515: Nem az öreggel van itt a baj, hanem a rendszerrel, ahol főállásban dolgozva minima tartalékot sem tudok képezni, családot nem tudok alapítani, ha mégis becsúszna egy gyerek, avagy netán kitörném a karomat és táppénzre kéne mennem vagy munkanélkülivé válnék, akkor már súlyos ezrekkel be is zuhannék a létminimum alatt élők közé. Szerinted ez így rendben van? Szerintem kurvára nem! Úgy érzem magam, mint egy kibaszott rabszolga, akit ki lehet facsarni mint egy citromot, és utána a szemétdombra hajítani. A másik két lövésed pedig mellé ment, mert rohadtul nem szavaztam se a viktátorra, se gyurcsótányra, és magam is serényen reszeltem a kalapácsot meg esztergáltam a tűreszelő nyelet sráckoromban, hát soha keményebb munkát senkinek. ;-) De ha akarod, mesélhetek a szocialista nagyüzemek belső életéről is... reggel hattól nyolcig köldöknézés (mert addig az irodisták úgysem voltak benn), utána villásreggeli fél kilencig, fél kilenctől 12-ig tessék-lássék eldolgozgattunk, 13-ig ebédszünet, műhelytakarítás, és 14:00-kor átöltözve a bélyegzőóra előtt állt a brigád, mentünk 4 Ft-os benzinnel a Balcsihoz kempingezni a tmk villanyszerelő rongytetős dkw-ján. Hát vazze, szar egy élet volt... nem sírom vissza, mert nyilvánvaló, hogy ez így túl sokáig nem mehetett, csak megjegyzem, hogy véletlenül azért van fogalmam róla, micsoda "múlhatatlan érdemeik" vannak a mostani nyuggereinknek, "amivel kiérdemelték a különleges ellátást".

butalo01 2011.11.15. 19:26:29

@Hörömpő Töhötöm: A legnagyobb hibát a nyugger anyád követe el ......., remélem mikor hazamész és csóró, trógerként eléjük állsz ugyan ezt a dumát ereszted el mert ha nem, akkor csak egy sz@r szájkaratés vagy...
85e Ft-ért dolgozol? , miért nem váltasz, ennyit hetente lehet mosogatóként keresni....
vagy te is úgy dolgozol, ahogy leírtad?
Mindenki annyit ér, amennyit összerak a többi téged minősít....

2011.11.15. 19:45:41

@butalo01: Lázár János-e vagy? ;-) Na dalolj, picim, hol lehet havi 340-ért mosogatni? Faszfej!

Viktus 2011.11.15. 19:50:54

@Hörömpő Töhötöm:

www.youtube.com/watch?v=YxmguL78Epg ezért a kemény melóért ne járna a zsíros nyugdíj? :O mit képzelsz te megszakadtaaaak ! nem olyan lazaság volt, mint most :D

Horizont 2011.11.15. 19:54:35

@butalo01:
Hé, hé vegyél már vissza! A te édesanyád is nagy hibát követett el a nevelésed folyamán. Az illemmel is gondod van, na és nem állított két lábbal a realitás talajára se......Írd már meg, hol mosogatnak heti 85 ezerért? A Fehér házban??

butalo01 2011.11.15. 20:02:27

Tehát, olyan negyven körüli tag vagy, aki a nyugdíjas szüleit pumpolja, mert eszéből, erejéből, tanulási vágyából ennyire futotta..., itt meg életüket végig dolgozó szüleidre irigykedsz, akik felneveltek, etetek és még most is támogatnak, hát barátom van mire büszkének lenned
kérdésedre csak egy válasz: kginternational.hu/vendeglatoipar-folyami-hajos-munka

2011.11.15. 20:08:31

@Viktus: Hahaha, telitalálat ez a riport! Tényleg ilyen volt. Erre mondták akkor, hogy "nálunk a munkanélküliség a gyárkapun belül van." No persze a szorgalmasabbja elfoglalta magát... készültek a hiánygazdaságban beszerezhetetlen fusi-mesterművek. A legnagyobb mutatványt Matyi bácsi adta elő, aki egy komplett egyetemes esztergapadot fusizott össze, de prizmás ággyal, gépi előtolással, mindennel ám! Végén alig bírtuk kicsempészni a portán. :)

2011.11.15. 20:18:14

@butalo01: Pumpolja őket a fene. De néha úgy érzem, rosszul teszem, hogy nem pumpolom őket... tele vannak pénzzel, de semmi szükségük nincsen rá, minden hónapban többtízezret a bankba rakosgatnak. Én meg nem tudok rongyos párszázezret félretenni évek óta, hogy egy nyavalyás kulcsmásolót vagy gumisműhelyt vagy akármit nyissak., ahol az a pénz, amiért megdolgozok, tényleg az enyim is volna, és nem nyúlná le valami rohadék tőkés burzsoá.

butalo01 2011.11.15. 20:30:20

@Hörömpő Töhötöm: És ezért a rendszer és a szüleid hibásak? Meg a burzsoá? Azt tudod, hogy mennyit tejeltek ezért a nyugdíjért az államnak? Állásváltoztatás?

2011.11.15. 20:46:46

@butalo01: Arról beszélj, hogy hol lehet havi 340e-ért mosogatni? Dec 1-én szeretnék kezdeni.

butalo01 2011.11.15. 21:16:43

@Hörömpő Töhötöm: Olvasol is vagy csak írsz? Ne dolgozzak helyetted is? A sült galambot belerakhatom a szádba, ahogy édesanyád teszi még most is ? Nyuggerezni, szüleidre irigykedni nyilvánosan az megy, keresni az nem.
Mégis mit gondolsz, hogyan lesz ilyen munkád, felcsenget a szomszéd? Ha ide tudsz írni akkor az interneten is bármikor kereshetsz. ( Ahogyan teszik mások is)

2011.11.15. 21:28:22

@butalo01: Szóval hol lehet havi 340-ért mosogatni, pöcsfej? pofázol itt össze-vissza... dugujj el!

Viktus 2011.11.15. 22:01:08

@butalo01:

Te szerencsétlen gyökér, ha ez a pár szakmunkás nem dolgozna 85 ezerért az a helyzet ez a szarfészek már régen összeomlott volna ... nem lenne téma, hogy inkább ezek érdemelnék meg a megélhetéshez való jövedelmet, mint azok akik elkolbászoltak a néphadseregben, gyárban, téeszben a száz feletti zsíros nyugdíjakkal meg vidáman elvannak.

SvenH. (törölt) 2011.11.15. 22:47:55

@Viktus: vagy eppen a dagiban aztattak a hatsojukat, engem kisgyerekkent mindig megkertek szuleim hogy ne csobbanjak nagyot a termalba...
persze hozzatennem az idosek nagyreszenek ugyanolyan babas lapja volt mint nekem... ennyit a hozzajarultunk a gazdasaghoz
de ha nem hiszel nekem menj el a szecskaba most (en 3 eve meg asszonkaval voltam neki is allami furdojegye volt) oszt nezd meg a TB kaput es a turista kaput... es interpolaljal mi lehetett itt 15 - 20 eve amikor meg nulla hozzajarulas kellett

butalo01 2011.11.16. 06:44:55

@Viktus: ezt áruld már el hogyan teszik? a befizetett havi 18 eFt ÁFá-val, vagy mivel?, hisz más adót eddig nem fizettek

Viktus 2011.11.16. 10:54:20

@butalo01:

Az egész gazdaság alapja egy vékony termelő réteg, amely kivitelre dolgozik na meg az idegenforgalmon keresztül bejövő külföldi tőke. Nagyjából ez minden alapja minden más csak a megtermelt javakat osztogatja ill. szórja szét.

Olyan ez az egész, mint egy láncolat pl. van X multi az foglalkoztat XXXXXXXXXXXX magyar kkv-t, akik alkatrészeket gyártanak a multinak v. csak ott takarítanak v. szállítanak neki na mármost ezek a kkv-k megint adnak munkát XXXXXXXXXXXXXXXX embernek akik elköltik a pénzüket a szolgáltató szektorban, ahol szintén adnak munkát sok XXXXXXXXXXXX embernek ... és így tovább az állami dolgozók eltartásáig.

Na mármost, ha nincsen termelés, akkor a fogyasztást hitelekből lehet biztosítani ez vezetett az egész nyugati gazdaság vergődéséhez, és nem véletlen, hogy az erősebb gazdaságok , mint a német bírják még erővel , mert nekik van v.mi saját iparuk.

butalo01 2011.11.16. 12:00:20

@Viktus: Az államunk ha jól saccolom mindenkinek évi cirka 1,5 millió forintjába kerül, csecsemőnek, nyugdíjasnak is ennyit kellene beadni a közösbe fejenként, akkor áruld el, hogy az a szaki aki 85 eFt-t keres havonta, mennyivel lóg az államnak, ha nem utalja azonnal az összes fizetését az adósságcsökkentő alapba és/vagy nyugdíjas szülővel/gyermekkel rendelkezik, mert nem az a kérdés ki mennyit kap az államtól, hanem kitartja el az államot, van-e jogalapja a nem adózó "minimál" béres "szakiknak" észt osztani arról, hogy ki mennyire ingyenélő? (a multikat kerüljük, mert az adófizetési moráljuk nem a legmagasabb...)

Viktus 2011.11.16. 12:06:10

@butalo01:

Látom nem sikerült felfognod ... kit érdekel a kamu adózás. A legnagyobb része a pénz ide-oda tologatása csupán. Az értéket meg pl. a "proli" termeli meg az Audinál meg az Audi beszállítóinál a kkv szektorban, és ami abból befolyik adó stb. az a bevétele az államnak.

butalo01 2011.11.16. 12:37:08

@Viktus: Mi a kamu adózás? Az, hogy az állam össze akar szedni 15e miliárd Ft-ot?, Vagy az általunk elégetett üzemanyag árának több mint a fele.., esetleg az ÁFA, arra gondolsz, hogy az állami alkalmazottak is fizetik?
(Az Audinál a proli 100 eFt fölött keres, egy magyar beszállítója lett a Sokoró Kft 10 év után..., )

Viktus 2011.11.16. 12:43:21

@butalo01:

Látom a lényeg nem ragadt meg a pici agyadban, de sorolhatom tovább Opel, Mercedes, Samsung, Bosch, Leoni, Lear, Saia Burgess ... és lehet sorolni a több száz céget.
Jah fizetik mindabból amit megkapnak a megtermelt javakból ... magyarán egyik zsebéből átpakolja az állam a másikba.

butalo01 2011.11.16. 13:16:21

@Viktus: Kezdel személyeskedni, de még mindig nem írtad le, hogy 85 eFt-s fizetéssel, hogyan tartod el az államot mint Opel, Mercedes, Samsung, Bosch, Leoni, Lear, Saia Burgess alkalmazott, mennyit teszel be a közösbe a rád eső cirka 1,5 millióból? Az, hogy az említett cégek tulajdonosai hasznukból mennyit adnak be a közösbe nem a "szakitól" függ és nem is a "szaki" érdeme, pénze; ha ezek a gyárak, üzemek az államunk tulajdonába lennének és hasznot termelnének akkor lehetne beszélni a "szakik" által számunkra megtermelt értékről, enélkül az állam részére csak a "kamu adószedés" marad

Viktus 2011.11.16. 14:08:29

@butalo01:

Nem kezdek egyszerűen idióta vagy erről nem tehetek a felfogóképességed v.hol megragadt általános alsóban.
Azok a melósok teremtik elő azt az értéket amit aztán exportálunk, és amiből az államnak ténylegesen haszna származik miután a multik, kkv-k leadóztak, és azt lehet osztogatni a nagy közös kalapból.

butalo01 2011.11.16. 14:18:04

@Viktus: tehát én az együgyű megkérdezem tőled, hogy mennyi Audit exportálunk? Ugye a melós által előállított érték nem a mienk?, Az államnak csak az adóból van bevétele ismered el amit te kamunak neveztél? Ezek után javaslom olvas te is olyanokat, hogy asszongya mennyi adót fizetnek a multik (így ird be a keresődbe, továbbá bérösszeszerelés adózása, stb) utána ezt a szocialista üzemi értekezleten előadott "elvtársak Önök építik az országot" dumát kicsit vedd vissza, majd válaszolj arra, hogy mennyi az annyi 85 eFt-ből?

butalo01 2011.11.16. 14:24:06

hopp látom felbukkantak a kkv-k is mint kamu adózók, talán esetleg ők többet raknak a közösbe?

Viktus 2011.11.16. 14:46:28

@butalo01:

Persze hogy ők rakják ők termelnek buta nehezen fogja fel, hogy Kovács főtörzs hiába adózik papíron 100 ezret meg kap majd 200 ezres nyugdíjat az nem bevétel, hanem az államnak a pénzek ide-oda tologatása.

butalo01 2011.11.16. 14:58:34

Na még egyszer itt az állami alkalmazottak szóba sem kerültek, arról kezdődött e csevegés, hogy a 85 eFt-s jövedelmű szakik is bizony netto élvezői a magyar állam szolgáltatásainak és nem sok pénzügyi alapjuk van osztani az észt, hogy ki mennyire jogosult az állami apanázsból. Ezek után kamu adózásról meséltél meg a hozzáadott érték elméletet mondtad fel, csak hát az államunk adóból, járulékból és illetékekből él és oszt, na most 85 eFt haviból a ráeső részt is nehéz befizetni (cirka 1,5 milla), most terelsz a rendőrök felé, nem szép. Azt kellene elismerni, hogy a vállalkozói réteg (bár mennyire is gyűlölt, nem szeretet) termeli meg, hozza, hozatja létre azt az összeget, amely működteti az államot.

Viktus 2011.11.16. 16:21:16

@butalo01:

:D:D:D:D:D:D kész itt hebegsz-habogsz közben elismered amit mondtam. :D

"Azt kellene elismerni, hogy a vállalkozói réteg (bár mennyire is gyűlölt, nem szeretet) termeli meg, hozza, hozatja létre azt az összeget, amely működteti az államot. "

Igen-igen örülök, hogy kezd derengeni ennek a vállalkozói rétegnek dolgoznak a szakik is 85 ezerért ... mert több pont nekik nem jut akkora a prés.

butalo01 2011.11.16. 17:37:16

@Viktus: Ne haragudj hol említetted a vállalkozókat? Kicsit kezdesz félre beszélni, arról áradoztál, hogy a szakik mekkora májerek, a probléma meg az, hogy az állam szempontjából a főnök lüke unokatestvére- aki kegyelem 85eFt-t kap -ugyan annyit ér mint a májer szakid, aki arról osztja az észt, hogy mennyit kellene elvenni a nálánál többet keresőktől, nyugdíjasoktól, tanároktól, rendőröktől, tűzoltóktól, ugyanakkor őt is eltartja az állam, ugyanis nem fizeti be a reá eső adó/járulék/illeték részt, azt azért gondold végig (Gyurcsánnyal együtt) vajon ha a vállalkozó elmegy mekkora lesz a szakiktól az adóbevétel

Dr.Betépett felhasználó 2011.11.16. 18:31:35

@SvenH.: Helyi fideszes politikusokat kérdezzek meg?????Ezeknek elgurult a gyógyszerük.

Dr.Betépett felhasználó 2011.11.16. 18:37:35

@Hörömpő Töhötöm: nyugoggyá le.Most emelték a gyógyszereket kb 20 %-al,és most kaptak a nyugdíjasok egyszeri 6% kompenzációt.Számojjá má kicsit.A nyugger dönthet:éhen akar halni,vagy betegségben meg? Ne foss,valamitől megpusztul.

Viktus 2011.11.16. 19:15:51

@butalo01:

Te gyengébb képességű olvastad amit írtam? próbáld meg párszor átfutni aztán próbáld meg értelmezni is mielőtt még nagyobb marhát csinálsz magadból. Végig erről beszéltem a szaki meg szerinted hol dolgozik? vagy mit csinál? a kkv szektor vagy a multi termelő szektor része. Marha.

Viktus 2011.11.16. 19:16:57

@Betépett felhasználó:

Inkább mi nem éljük meg azt a kort ... a mai nyugdíjasok még vígan elvannak. Egy kisgyerekre többet kell költeni gyógyszerekre , ha van pénzed , és van legfeljebb nem eszel.

Viktus 2011.11.16. 20:19:01

Selmeczi szeretne majd egyszer svéd nyugdíjas lenni

hvg.hu/gazdasag/20111116_selmeczi_mszp_fidesz

Dr.Betépett felhasználó 2011.11.16. 20:45:17

@Viktus: Irtátok,hogy a nyugdíjas vígan elvan.Azt is írtátok,hogy havi 80 -ból.Értem én,hogy a melós sem keres többet.Azért gondold már végig,ha egy nyugdíjas egyedül marad.Rezsi,rengeteg gyógyszer,enni is kellene,és a gyereket Ti fiatalon vállaltátok,miden örömével,és gondjával együtt.
Az öregség,a betegség az meg jön.Szar dolog ám,hogy mindenhonnan azt hallják,hogy vérszívók,feleslegesek,lehúzó tétel a társadalom nyakán.Valamikor ugyanazok voltak,mint most Ti,fiatalok.Csak akkor még volt család,szülői tisztelet,és gyermeknevelés.Most vannak félrenevelt gyerekek,félresikerült életek,elszart kormányzás,ellopott állami vagyon,és elképesztő adósság.Mindennek a nyugdíjas az oka.......ugye???

bloggerman77 2011.11.16. 20:58:24

@Viktus:

"a mai nyugdíjasok még vígan elvannak. "

>>

Éljél meg te havi 63 ezer forintból úgy, hogy ki kell fizetned a villanyt, vizet, gázt, szemétdíjat. És máris maradt kb. 35 ezer forintod egy hónapig párizsira meg zsömlére, mert a gyógyszereit is ki kéne váltani, mert nem szeretne megdögleni.

Hm?

Csodálatos élet, mi?

SvenH. (törölt) 2011.11.16. 21:06:18

@bloggerman77: leirtak sokszor amugy...

a mostani nyuggerek az elozo nyugger generacioval nagyon kikurtak
www.youtube.com/watch?v=xDBaNZSP05k

SvenH. (törölt) 2011.11.16. 21:09:39

@Betépett felhasználó: "Azért gondold már végig,ha egy nyugdíjas egyedül marad"

anyosnak lenge 120e, na most ha egyedul marad lesz majd 200e...
sirjak most?
ja jelentenem ok be voltak fullosra jelentve es cca annyi volt a fizujuk mint a nyugdijuk

butalo01 2011.11.16. 21:12:32

@Viktus: leírtam már neked, hogy a szoci: májer a szaki eltartja az országot -dumát, tartogasd a párt kongresszusra, a melós elvállalja a munkát, beárazza a képességeit, tudását; az ár amiről itt beszélünk kevesebb mint az a pénz mennyiség amit az állam elvár egy polgárától adó stb. formában, ezután ez a szaki idejön és osztja az észt kitől mennyit kell elvenni, pedig ő is a közösség eltartottja. Majd megérkezel te és egész nap hinted a kommunista dumát (szó szerint), hogy a burzsoázia jólétét a munkásosztály teremti meg, mert ő hozza létre az értéket, csak az a probléma, hogy ilyen érték az állam számára megfoghatatlan, azt (az államot) a befizetett adó tartja fenn jelenleg. Csakhogy az nem akarod megérteni, ha akár mekkora értéket is állítasz elő ha nincs belőle adó az állam álla felkopik, ha kevesebbért dolgozol mint amennyit elvár tőled az állam azt valakinek helyetted be kell fizetni, ezek után leírom még egyszer: eltartott ne ossza az észt, hogy kitől mennyit vegyenek el, mert nem etikus (én személy szerint meg rühellek még 10 -et eltartani)

Viktus 2011.11.16. 21:16:08

@Betépett felhasználó:

Mi mondta az az oka? az egész témakör arról szólt, hogy ne legyen utazgatás meg legyen egy nyugdíj maximum a bérekhez viszonyítva ... ennyi se több se kevesebb. A többi a fantáziavilágod.

@bloggerman77:

Dédnagyanyám emlékeim szerint annyit sem kapott háztartásbeli volt ... tartott mindig jószágot, művelte a kertet ...

Egyébként ismerek olyat akik fizetésnek kapnak annyit pl. a zárgyárban na arra varjál gombot ...

Viktus 2011.11.16. 21:17:49

@butalo01:

Neked fingod sincs Magyarországról az a baj.

2011.11.16. 21:17:59

@Betépett felhasználó: Ez engem nem nyugtat meg. Ha drága a gyógyszer, az megint csak ellentéteket szül, mert az egyiknek be kell vennie, a másiknak nem. Kapjon minden nyugger egy századot, és hozzá ingyen gyógyszert, oszt akkor béke, senki sem irigykedik senkire.

@SvenH.: Hahaha, ez a video is telitalálat! Bizony, azok a nyuggerek voltak, akik szívtak a nagy gazdaságival (ami egyes vélemények szerint kisebb volt, mint a mostani), a háborúval, az újjáépítéssel... a mi kortárs nyuggereink már csak beleültek a készbe, és hősiesen "belülről bomlasztották a rendszert"

butalo01 2011.11.16. 21:38:35

@Viktus: még egy kísérletet teszek a kommunista lelkesedésed csökkentésére, ha elég lenne értéket teremteni Magyarországon szakik által akkor most csak lakóházakat kellene építeni az üres területekre ugye?, mert mennyivel értékesebb a lakóház mint a mező csak úgy nőne a vagyon az a kérdés csak miből vennék az építőanyagot, munkabért és honnan kerülne a rendszerbe az a pénz ami kell az államnak? Vajon könnyebben legyőznénk az államadósságot?
Még mindig nem válaszoltál arra, hogy az eltartottjaim milyen alapon irigykednek egymásra?
És erről valóban nincs fingom se, mitől gondolja, hogy ért az elosztáshoz, mikor saját magáról sem tud gondoskodni?

Viktus 2011.11.16. 21:41:25

@butalo01:

Édesanyád ... na most, ha vissza olvasod amit írtam te szánalmas féreg tanulmányozhatod, hogy miről beszéltem, ha ebbe a saját fantáziavilágodat vetíted ki annak köze nincs az általam leírtakhoz.

Viktus 2011.11.16. 21:42:05

@butalo01:

Építőipart akarod ide keverni ott ez a legnagyobb problémakör:
index.hu/video/2011/11/16/innen_mar_nem_lehet_hova_hatralni/

butalo01 2011.11.17. 06:38:58

@Viktus: látod te komcsi maradvány, a hozzád hasonlók buknak ki a próba munkán, már a Tescoban is, mert óriási arccal érkeznek, hogy ők a májerek, azután egy egyszerű, képes munkautasítást nem tudnak végrehajtani. nem érted meg, hogy a nettó irigységen kívül semmi nem jogosít arra, hogy az elosztási rendszert kritizáljátok, csak szidalmazni vagy képes másokat.
Tőlem meg már akkor elvonnának ha csak kinyitom a szemem .
A videoról: teremtettek értéket a szakijaid igen? akkor mit sír a szájuk szerinted minden rendben van, hisz megtörtént az érték teremtés ....

Viktus 2011.11.17. 08:56:54

@butalo01:

Tavaly a kisvállalkozásom 60 milliót fizetett be a közösbe. Te mennyit? már az arcok miatt.

Viktus 2011.11.17. 09:46:00

@butalo01:

Selmeczi Gabriella, a Fidesz szóvivője szerint azonban az MSZP politikusai azért terjesztenek rémhíreket, mert nem tudnak érdemben részt venni a szakpolitikai munkában.

"Nézzük a tényeket: jövő év elejétől minden nyugdíjas 4,2 százalékos emelésben fog részesülni, és idén novemberben egyösszegű, hat százalékos nyugdíj-kiegészítést kapnak. Ezt már viszik a postások" - jelentette be.

-

Ne sírj már szalad a postás a mikulás ajándékkal.

butalo01 2011.11.17. 21:02:11

@Viktus: bocs a munka miatt csak most olvastam írásodat, 60 milliót fizettél be? - egyetlen kérdésre nem tudtál egy álló nap válaszolni- maximum az a vállalkozás ahol biztonsági őr vagy a portán és az eléd tett számítógépen internetezel munkaidőben. Mi jutott még az eszedbe ha nem rendőr akkor nyugdíjas, milyen zseni vagy ( most jut eszembe a Tesco biztonsági központban lehet netezni?, mert annyi eszed van mint az ott szolgálatot teljesítőknek).
Másik kérdés miért nem adtál akkor a szakijaidnak többet, hogy kevesebbet kelljen befizetni és a szakijaid is imádnának (tudod bérköltségek csökkentik az adóalapot)?

Viktus 2011.11.17. 21:15:21

@butalo01:

Na te mennyit? ez most a fő témakör te nyilatkoztad ki ez alapján van jogköre véleményt nyilvánítani a népeknek.

butalo01 2011.11.18. 07:03:55

@Viktus: ha azt mondom 53 milliót, megnyugszol attól még olvasni nem tudsz, ennek alapján úgy gondolom -jogosan-, hogy egy pöcs biztonsági őr vagy a tecsóban, mert
Mi volt a kérdés: egy nettó eltartott,miért irigykedik a saját szülei nyugdíjára, amit nem ő fizet?
Figyu: ha holnaptól nem szednek adót a nyugdíjra nekem több marad és szüleim sem hallnak éhen, de a hozzád hasonló biztonsági őr bére a portán egy fillérrel sem lesz magasabb és még az éhen halt nyugdíjas hozzátartózóik temetési költséget is nekem (neked sicc ) kell állni, érted már te kisvállalkozók gyöngye?

Viktus 2011.11.18. 09:18:26

@butalo01:

Olvasási nehézségeid neked vannak. Én egy multinak az alapanyag ellátását biztosítom így látom sok emberke mennyit dolgozik, és mit keres. Bizony nekem is , azért van munkám , mert az az emberke pl. ott targoncázik 80 ezerért stb. abból tudok én is adót fizetni. Ilyen egyszerű.
Jogosan pofáznak.

Viktus 2011.11.18. 09:27:22

@butalo01:

Egyébként neked az univerzumból jön le a pénz? vagy a világot kívülről szemlélő programozó vagy?

butalo01 2011.11.18. 10:04:31

@Viktus: Most próbálom utoljára (nem érdeklődtem az adóbevallásod, munkaköröd, világnézeted, lábméreted, autód után):
az a kérdés hogy: 80eFt-ért dolgozó -mondjuk- miért irigyli nyilvánosan a nyugdíjat a saját szülőjétől capise? Milyen emberi szint ez? ( zárójelben eltartani nem tudná a saját szüleit, kínai modell szerint) Ha erre tudod a választ akkor írj... ( nem én sőt úgy rémlik te sem panaszkodtál az újraelosztásról)

Viktus 2011.11.18. 11:19:10

@butalo01:

Nem tudom mit alkottak a szülei. A magyar elosztási rendszer egy komédia a negyvenes rendőrök vígan kapják a 200 körüli nyugdíjakat, és mellette dolgoznak. Ráadásul a megnyilatkozások ugyanolyan álságosak , mint a hálapénz esetében. A munkabért terhelő adók-járulékok igen magasak így amíg a kiadási oldal nem csökken nem lehet ezekből lényegében lefaragni. Ilyen kiadási oldal többek közt a nyugdíj kérdése is. Én egy szóval se mondtam, hogy Dunába a nyugdíjasokkal, vagy csontokat rágcsáljanak csak ésszerűsíteni kellene a nyugdíjrendszert is a lehetőségekhez.
A megnyilatkozó szaki eleve egy érdekes eset a szüleivel tartott kapcsolatában, mert én pont az ellenkezőjét tapasztalom az a magyar valóság, hogy bizony éppen a nyugdíjas szülők támogatják még a dolgozó ötveneseket is, hogy tudják a hitelt stb. fizetni. Jó ez így?

Nekem mindegy, hogy a nyugdíjakat maximálnák törölnék el a utazási kedvezményeket, vagy az államszervezetet építgetnék le végre, de v.mit lépjenek előre, mert az nem állapot, hogy január 1-től pl. egy melós 80 ezres bére mellé 100-at kell az államnak becsengetni. Közben meg minden terhelés csak nő a megrendelők pedig egy forint emelést sem adnak , és még a saját embereiket sem fizetik meg.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.11.18. 13:12:03

@butalo01: @Viktus: Azért,mert ő egy ilyen megkeseredett ember.2 nicknévvel ezelőtt is ilyen volt már.

süti beállítások módosítása