Skip to content


       Szűrés lista

Minden forint számít

Vajon hogy lehet az, hogy a munkánk megbecsülése a béka segge alatt van, és már az emberek nagyobb többsége kíván minket a pokolra a pártunkkal együtt? - vakarhatják a képviselők az imázsjavító brainstormingon a fejüket.

"Egyszerűen senkik vagytok, hej, hej" - skandálhatná a népszerű rigmust az utca embere, és nehéz lenne megcáfolni, hogy nem így van.
 
Nincs olyan negyedév, hogy ne derülne ki valami trükközés a képviselőkkel kapcsolatban, a "tévedésből felvett választókerületi pótlék után" itt van a bemondásra felvett lakhatási támogatás.

A kedves képviselők kitöltenek egy papírt hogy hol laknak, és ha nem Budapestet írták be, akkor máris jár nekik a havi 116 ezer forint lakhatási támogatás. Évi 1,4 millió, nem rossz pénz ez.

Az nem számít, hogy a vagyonnyilatkozatuk szerint van lakásuk Budapesten, "tisztelt Országgyűlés Hivatal, értsék meg, én Alsóbögyörősvalagpusztán lakom, nekem ez a pénz jár, nagyon hosszú a tavaszi, meg az őszi parlamenti ülésszak ..."

Magyarázat persze bőségesen akad, mind egytől-egyik nagyszerű, nekem az a kedvencem, hogy "ők legalább nem íratták át a budapesti lakásukat valamelyik rokonuk nevére". Miért nem egyből azt mondják, hogy érezzétek magatok megtisztelve (köcsögök), hogy egyáltalán beleírtam a vagyonnyilatkozatomba a budapesti lakást.

Pörzse Sándor (Jobbik):
"- A budapesti lakásomban édesanyám él, ő az ingatlan haszonélvezője. Én magam Tahitótfaluban lakom életvitelszerűen, ezért veszem igénybe a lakhatási támogatást."
Parlament - Tahitótfalu 30 km, menetidő 40 perc.

Baracskai József (DK):
A XIII. kerületi lakásában nem szokott tartózkodni, mert olyan rossz állapotban van. "Ő legalább – ellentétben több képviselőtársával – nem íratta át egyetlen rokonának a nevére sem az ingatlant."

Szilágyi László (LMP):
Száron van bejelentve, mert a budapesti panellakásában az édesanyja lakik. Szilágyi január 1.-vel lemond a lakhatási támogatásról.
Parlament - Szár 50 km, menetidő 41 perc.

Nyikos László (Jobbik):
Az V. kerületben, a Parlamenttől pár percre van lakás a képviselő úrnak, de a ház állapota miatt ő csak befektetésnek vette a lakást, most szentendrei házában lakik, és azért vesz fel havonta 116 ezer forintot lakhatásra, mert ebből "újítgatja" fel fővárosi garzonját. "Én ennek a lakhatási támogatásnak a felvételét azzal indokolom, hogy ennek a segítségével folytatom majd a felújítást."
Parlament - Szentendre 21 km, menetidő 28 perc.
 
A tavaly tavasszal lebukott képviselők pedig pofonegyszerűen megoldották a helyzetet: eladták vagy a rokonuk nevére íratták át a budapesti lakásukat, mivel ezek a budapesti lakások már a friss vagyonnyilatkozataikban nem szerepelnek, így a legteljesebb mértékben jogszerű a havi 116 ezer forint felkarmolása.

386 fős ötpárti nagykoalíció a lakhatási támogatásért és a trükközésért. Mondjuk honnan is tudhatnák, hogy 116 ezer forintból családoknak kell(ene) megélniük, nekik ez csak egy szaros pótlék.

Nem a MÁV meg a BKV a köztünk élő szocializmus, hanem ezek a képviselők. A forradalmi és elsöprő erejű villámgyors törvényalkotás - csodák-csodája - csak két területen mondott látványosan csődöt: a képviselők javadalmazásának reformja és a pártfinanszírozás kérdése. Ebben a két témában az elmúlt két év is kevés volt, hogy megszülessen ... akármi is. 

Szerencsére tényleg véget vetettek az "elmúlt nyolcévnek", látjuk, hogy minden máshogy megy ...

Frissítés: Nyikos és Pörzse is lemondott a lakhatási támogatásról.

Címkék: képviselő

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr604074664

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Magyarország 2011 - 43. "magán" Filmszemle 2012.02.08. 12:38:30

maltert keverjél, ne a kultúráról beszéljél, amúgy nem mond hülyeséget, de ezt már az általános iskolás is tudja, mondjuk a szemétevő jancsónak más a kultúrája, mint nekünk, kik a hagyományos értelemben vett kulturális értéket tekintjük érdekes módon ...

Trackback: Blikk: Visszaélnek a képviselők a lakhatási támogatással 2012.02.07. 11:16:02

Bemondás alapján, hivatali ellenőrzés nélkül utalja a parlament a képviselőknek az évi 1,4 millió forint lakhatási támogatást. A Blikk információi szerint több politikus is visszaél ezzel, és jogtalanul veszi fel az összeget.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viktus 2012.02.07. 11:13:04

A felújítós mindent visz :D

cintu 2012.02.07. 11:15:33

Kis magyar ötpárti szlogen
"Ne ugass tróger, mert kitalálok még egy adót!"

charlie 2012.02.07. 11:15:35

Hogy ilyenkor milyen nagy egyetértésben tudják csinálni a mutyit, pártállástól függetlenül...

2012.02.07. 11:15:52

Nem hittem volna, hogy ez még mindig folyik, ennyi pénzért szállodában is lakhatnának, és akkor a számla alapján lehetne fizetni, de ahogy a magyarokat ismerem, erre is kitalánának valmi trükköt.

KosztümHős · http://store24.hu/tutiarak 2012.02.07. 11:19:52

Végre új poszt! :))
kuszaszem azt mondta, hogy havi 45.000-ből, ha szűkösen is, de meg lehet élni..

Végül is 116.000 forint is pénz, ami jár az jár, amit lehet vinni kell. Ez tisztára olyan, mint mikor nálunk melóhelyen valaki kinyomkodja a kézmosót egy flakonba és hazaviszi.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2012.02.07. 11:20:19

Mikor hazudik egy politikus???
Mikor mozog a szája!

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.02.07. 11:21:22

"Mondjuk honnan is tudhatnák, hogy 116 ezer forintból családoknak kell(ene) megélniük, nekik ez csak egy szaros pótlék."

Egy nagy nulla vagy, Zéró! Nemzetgazdasági Miniszterünktől tudjuk, hogy ennek a pénznek a feléből is remekül meg lehet élni, és hát a Nemzetgazdasági Miniszter Úr ezt csak jobban tudja.

Az a pénz meg egyrészt jár, másrészt jut is, harmadrészt legalább valamiben egyetértenek, negyedrészt így legalább nem tippmixelnek. Annyit.

Zep 2012.02.07. 11:23:03

Rémlik, hogy a Pokorni anno azt mondta, hogy aki lop a közösből, annak levágják a kezét.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.02.07. 11:24:04

@KosztümHős:

Minek nyomkodni? Elviszem úgy, ahogy van. Aki kinyomkodja, az annyit is ér, ez az én véleményem. Annak annyi az élete.

ZBR 2012.02.07. 11:24:29

"Nem a MÁV meg a BKV a köztünk élő szocializmus, hanem ezek a képviselők. "

Tételmondat! A MÁV meg a BKV csak próbálja csinálni, azt amire rendeltetett. Jól-rosszul, idióta vezetőséggel, okos, de bünöző vezetőséggel, vagy ami éppen jut. Állami támogatással, működési hitellel, vagy zárolt 32 milliárdos normatív támogatással. Ideje lenne észrevenni, hogy ezek a cégek köztulajdonban vannak, a "mieink", nekünk kell rájuk, a bennük levő vagyonra, értékekre vigyázni... És többek között megvédeni ezeket, az ilyen köztünk élő politikusoktól.

KosztümHős · http://store24.hu/tutiarak 2012.02.07. 11:24:58

Kíváncsi vagyok a Főnök ma a Zembereknek mit fog kommunikálni a Nagy Évértékelőjében a friss Malév csőd után (Minden fasza gyerekek, így tovább, az összes kisebbség az országunkban kurvanagybiztonságban van, feketébe öltözött, önjelölt rendfenntartók sem masíroznak már és ez a léééééééényeg!).

Tényleg, ez a 116.000 Ft nincs megadóztatva? Vagy az csak a sok prolinak jár, akinek idén IS sikerült a Cafeteria rendszerét még jobban szétcseszni, aminek keretösszegét - ha ezt a tendenciát követi - lassan készpénzben éri meg a legjobban kikérni?

2012.02.07. 11:26:31

Amikor valamit tenni kéne a zemberekért, akkor ütik egymást--látszólag, de ha sumákolni, lopni, csalni kell, akkor nagy az egység.Egységesen, pártoktól , zászlóktól, vezértől függetlenül, megy az undám-bundám csóresz!
De megértem őket, mert ők nem 47.000 ft-ból élnek és nekik nem futja az olyan luxusra, mint a csirkeláb, a farhát és a csirkenyak.Talán gyüjtést kéne nekik szervezni, hogy segitsük a szegénységben és halmozottan hátrányos helyzetben lévő képviselőket!

Szarházi ez mind, ugy jobbról mint balról egyaránt!

Algopirin 2012.02.07. 11:28:03

@KosztümHős: Na most ha megadóztatják azt is az általunk befizetett adóból fizetik. Tehát ha nem adóztatják legalább az adót könyvelő személyzetet nem kell fizetni, ha már ezek a gyökerek kapnak pénzt.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2012.02.07. 11:34:08

Szóval fidesz-kdnp meg mszp politikus az nem csinál ilyet ?

Vagy ők már lepapirozták a dolgot tíz éve...

Csigataposó 2012.02.07. 11:38:33

LMP-s lemond a penzrol, ujjab szinpatia pont a partjanak. Vakok kozt a felszemu-fellabu a kiraly ezt is becsulni kell. :(

KosztümHős · http://store24.hu/tutiarak 2012.02.07. 11:53:08

Egyébként ez a pénz is mehet a nekik járó bkv-bérlet mellé (mer' jár).

Azt sem fogom soha megérteni, hogy egy politikusnak hogy lehet devizahitele (minek neki), mikor noname senkik is egy szabványos üzleti tárgyalásra egy Nokia doboznyi gubát visznek. Higgyük el, hogy nem tud(ná)nak akár naponta ennyit lopni fejenként?

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2012.02.07. 11:57:00

1. Csak kicsit lazítani kellene a fegyverviselési szabályokon, pl. a leűrészelt duplacsövű ha egy malaclopó belső zsebében elfér, akkor hordható. Természetesen tökéletesen indokolatlanul nem lehetne használni, és aki csak úgy szórakozásból lóbálja a nyílt utcán, az bírságot fizet.
2. Kilövési engedélyt adni a képviselőkre. Semjén úr szalonkái mellé mennek ők is, ha szezon van.
3. Nagyobb barmokért mint pl. Lázár János, pénzjutalom jár, + az elejtő nevét bemondják a rádióban, és részt vehet mindenféle érdekes társadalmi eseményen. Kitüntetik. Az apróvadak esetében a szűkösebb erőforrások miatt honoráriumra nincs lehetőség, tehát ebben az esetben a vadászat pusztán csak szórakozás, illetve populációkontroll.
4. Profit.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.02.07. 11:59:01

@Viktus: +1

Vajon mit szólnának, ha az átlagember egy adóellenőrzésnél benyögné: "A fizetésem egy részének zsebbe kapását azzal indoklom, hogy nem vagyok olyan bölcs és ügyes, hogy Matolcsy György iránymutatása alapján meg tudjak élni 47.000 forintból, és így tudom folytatni a családom eltartását.". Szerintem gyorsan elülne a tapsvihar:)...

Ironfist 2012.02.07. 12:02:54

"Parlament - Szár 50 km, menetidő 41 perc."

Mondjuk azért Tatabánya 60km, és ha egy óra alatt beér a vonat, az már kész csodának számít... jaaaa, hogy nekik nem kell igénybevenni a tömegközlekedést, mert "céges" autóval járnak, amibe a "cég" fizeti a benzint?

Egyébként meg én Győrbe jártam/járok egyetemre, és érdekes módon nekem nem járt 116k lakhatási támogatás, csak 8, és az is csak akkor járt, amikor a két testvérem is itthon lakott, munka nélkül. Amint az öcsémnek lett munkája, ezt a nyolcezret azonnal elvették.

Sandman (Karakum) (törölt) 2012.02.07. 12:05:13

@Csigataposó: aha. És ha én a munkahelyemen úgy veszek fel bármilyen pénzt, hogy arra nem vagyok jogosult, úgy kibasznak, hogy a Hold másik oldalán meg tudom számolni az UFO-bázisokat. Ő meg MOST lemond a pénzről, és ezzel el van rendezve minden. Kárt nem kell megtéríteni, felelősségre nem kell vonni, jó minden úgy ahogy van. Dögölnének meg.

Eddig azt mondtam, hogy két párt van a Parlamentben, a Jobbik, meg a Többi. Most már sajnos ismét csak egy párt van, egy követ fújnak, egy tőről fakadnak mind.

@Dr. simonmondja.: olvass utána, ők is sorban buktak meg, ezek most ÚJABB lebukások...

Vessetek meg, de én azt mondom, hogy adni kéne nekik fejenként 1 milliót nettóban és kuss. Semmi támogatás, semmi bizottsági pótlék, semmi plusz pénz. Ennyiből éljen meg.
Ja, és megtiltanám, hogy képviselő bármilyen egyéb munkakört betöltsön. A képviselő csak és kizárólag képviselő lehet, semmi egyéb.

jozicsenko 2012.02.07. 12:05:42

nem lopnak ezek!

csak kreatívan visznek haza ezt-azt...

Ironfist 2012.02.07. 12:11:32

@Sandman (KaraKum):
"Eddig azt mondtam, hogy két párt van a Parlamentben, a Jobbik, meg a Többi."

Arra a Jobbikra gondolsz, amelyik bólogatójánost játszik a parlamenten belül a fidesszel?

"Vessetek meg, de én azt mondom, hogy adni kéne nekik fejenként 1 milliót nettóban és kuss. Semmi támogatás, semmi bizottsági pótlék, semmi plusz pénz. Ennyiből éljen meg.
Ja, és megtiltanám, hogy képviselő bármilyen egyéb munkakört betöltsön. A képviselő csak és kizárólag képviselő lehet, semmi egyéb."

Na ja, csak tudod akármilyen erősen bizonygatják az ellenkezőjét, ezek nem hülyék. Nem fogják maguktól eldobni a mutyipénzt, ami sokkal-sokkal több, mint amit te itt most mondtál.

Lastres · http://lehetmas.blog.hu/ 2012.02.07. 12:12:30

@Ironfist: Szilágyi László vonattal jár, csak mondom.

nemecsek ernő áruló 2012.02.07. 12:14:29

@Sandman (KaraKum): Elég gáz, hogy képes voltál elhinni, hogy a Jobbik más. Én szégyellem magam helyetted is.

Lacaca 2012.02.07. 12:17:10

Mágori Józsefné makói képviselő 1 éve vett lakást a Boráros térnél a cége nevére. Természetesen nem szerepel a vagyonnyilatkozatban

Dr. GGG77 2012.02.07. 12:18:14

Szalonképes próbálok maradni:
Remélem hamarosan az összes szexuális kapcsolatot fog létesíteni közvetlen, egyenes ági felmenőivel.

butab 2012.02.07. 12:21:35

Szerintem, itt az ideje hogy valakik létrehozzanak, valami ETA szerűséget Magyarországon, oszt robbantgassák fel szépen sorban a képviselőket. Legalább akkor a TEK-nek is lenne dolga.

Lastres · http://lehetmas.blog.hu/ 2012.02.07. 12:28:05

@Ironfist: ismerem. Kocsija sincs. (Az LMP-s képviselők közül nem soknak van).

Csigataposó 2012.02.07. 12:37:36

@Sandman (KaraKum): Hat ha jobbiktol barmi masra szamitottal nem csodalkozom. Aki nyitott szemmel jart az eleg jol lathatta hogy ha elvetted a baromi hangos zsido-cigany-trianon hatterzenat ugyanaz a gyaszos korus maradt egy ket tiszta hangal.
Az LMPs ben meg ha figyletel azert eleg jol kiemeltem, hogy mutyi ugyanugy megvan, de ez legalabb meg szegyelli magat mikor lebukik, par ev mulva jo eselyel mar nem fogja szoval ezt a kicsit is becsuljuk meg amig van.

Csigataposó 2012.02.07. 12:39:47

@Lastres: Mert eddig nem futotta ra. Ket ev mulva mar lesz; a parlament jol fizet.

Dr. GGG77 2012.02.07. 12:42:14

@Sandman (KaraKum): "Vessetek meg, de én azt mondom, hogy adni kéne nekik fejenként 1 milliót nettóban és kuss."

Egyetértünk, leszámítva az összeget. 5-600 ezer nettó elég is lesz.

Kutchek (törölt) 2012.02.07. 12:42:55

Ha már ezeknek a fasszopóknak Pesten kell lakni: maradt még azokból a régi szocreál munkásszállókból???

Lastres · http://lehetmas.blog.hu/ 2012.02.07. 12:55:10

@Csigataposó: nem hiszem. Elég régóta zöld aktivista, nem véletlen vagy pénzhiány, hogy nincs neki.

titan 2012.02.07. 13:00:23

@Dr. derelye vágó: gondolod, hogy kezdődik a koronázás?

prof. dr. Caesar Napoleon 2012.02.07. 13:04:06

Kedvencem egyébként az, amikor egy bp-i lakás 2%-os tulajdonosa a kévviselő. Javasolnám a lépviselői juttatások átnevezését szabadrablásra. Sokkal egyszerűbb és nem kell szemlesütve felvenni például a lakhatási támogatást.
Olyan szégyenkezve állnék én is sorba, hogy utána egy heti hidegélelemmel mennék gyónni...

Törperő · http://torpero.blog.hu/ 2012.02.07. 13:23:18

Képviselő szeretnék lenni! Meg szeretném próbálni csak egyszer,hogy tudok kijönni havonta kb. egy millából.Mellesleg én meg tudnám érteni a zemberek elkeseredését.Talán tenni is tudnék értük valamit.Persze mindezt csak független jelöltként.

KosztümHős · http://store24.hu/tutiarak 2012.02.07. 13:25:28

@prof. dr. Caesar Napoleon: versenyt licitálnak egymásra, hogy melyikőjük vitte kevesebbre az eddigi élete során..

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2012.02.07. 13:28:23

@Dr. derelye vágó: Facebookon is írta az Időkép; amikor legutóbb néztem, 75 kommentből 72 koronázást jósolt (a maradék 3 meg azon röhögött, hogy mindenki más koronázást jósolt) :D

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2012.02.07. 13:31:25

@Gerusz: Majd viszik buszokkal a felvonulókat, mint a Békemenetre.
Csak nehogy ez legyen velük:
index.hu/bulvar/2012/02/07/a_jeges_balatonba_szakadt_ket_terepjaro/

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2012.02.07. 13:33:04

@Prof. Dr. Ásó[Mosó]Maci: Hm... vajon mekkora teljesítményű infravörös lézer kéne ahhoz, hogy I. viktor és bandája mártózzon egyet?

kifordított nagyanyó 2012.02.07. 13:36:54

Azért a hazafiakat nem kéne csesztetni amiatt a kis pluszpénz miatt,mert ők megérdemlik.:))
Mit tehetnének szerencsétlenek a 2/3-dal szemben?:))

2012.02.07. 13:39:47

Hát gyerekek, sz@rban vagyunk. Nagyon hideg van, fagy be a Duna jege. Előbb-utóbb (mint előttem is már páran megmondták), valakinek odafent eszébe jut, és koronázási ünnepség lesz...

2012.02.07. 13:41:57

A képviselőkről meg annyit, hogy akkora a szenny körülöttük, és annyira gerinctelenek, hogy ezek a dolgaik - mint ami a mai posztban van - lassan már nem érik el az ember ingerküszöbét.
Úgy látom a Malév csőd sem sok összeráncolt szemöldököt ért meg. Talán ha a BKV is ugyanarra a sorsra jutna...

mim 2012.02.07. 13:49:29

Én már "alig várom", hogy újra konzultáljanak velem. Csak az nyugtatna meg, ha megkérdeznék a véleményem
/emote kacsint-kacsint

kifordított nagyanyó 2012.02.07. 13:51:39

@Dogla: Azzal csak mi kisemberek szívnánk meg.
Max. ha forradalom lenne meg akasztás akkor a politikusokat is érdekelné.
Na viszlát!

Zsiráfovics Zsiráf 2012.02.07. 14:29:41

@Sandman (KaraKum): "Vessetek meg, de én azt mondom, hogy adni kéne nekik fejenként 1 milliót nettóban és kuss. Semmi támogatás, semmi bizottsági pótlék, semmi plusz pénz."
Teljesen egyetértek evvel. Viszont a nagy probléma, hogy 2006 őszén az akkori kormány egy ilyen javaslatot, amit végül nem fogadtak el, mivel ehhez kétharmad kell.

"Ja, és megtiltanám, hogy képviselő bármilyen egyéb munkakört betöltsön. A képviselő csak és kizárólag képviselő lehet, semmi egyéb."
Pláne egyetértek! Mindig azon dühöngök, hogy miként tudnak egyes ügyekben felelősségteljes döntést hozni, ha közben három másik állásuk is van?

Nyuggervadász 2012.02.07. 14:40:07

@Lastres:
" ismerem. Kocsija sincs. (Az LMP-s képviselők közül nem soknak van)."
Amikor a fideszes "srácok" bekerültek a parlamentbe, mindegyik farmeres, trabantos, ja, és akkor még demokrata volt..... Várd ki a végét!

Vörös Szonja, a tetovált lány 2012.02.07. 15:00:56

@Dr. Nyuggervadász dr.: ha aktivistamegminden, akkor nyilván egy hibrid típusú szgk. kézenfekvő választás. Bár asszem, Audi még nem gyárt olyat (?).

A Fekete Sólyom · http://twitter.com/feketesolyom 2012.02.07. 15:09:06

Egyébként valószínűleg azért jobbikos, DK-s és LMP-s képviselők buktak be ezzel, mert ők is sejtik, hogy következő ciklusuk úgysem lesz, ezért 2014-ig kell bezsebelniük mindent, amit csak lehet.

Sandman (Karakum) (törölt) 2012.02.07. 15:11:56

@nemecsek ernő áruló: @Csigataposó: reménykedtem. Reménykedtem, hogy TALÁN van valami a szólamok mögött. Az, hogy számítottam volna valamire tőlük, túlzás. És csak reméltem, hogy nem kurvulnak el. Ahogy elnézem nem jött be.

Ahogy elnézem az LMP háttérszemélyzete kb. ugyanaz, mint a megboldogult szadeszé volt, tőlük nem várok semmit. A Jobbikban nem igazán találtam volt mszmps elvtársakat - úgy emlékszem egy vagy kettő van azért náluk is -, ezért reméltem, hogy talán ők kicsit mások lesznek. Az ember amíg él remél.

Sandman (Karakum) (törölt) 2012.02.07. 15:14:55

@Yoriyoshi Komatsuzaki: képviselőként a három másik állásuk érdekeit képviselik. Ott van pl Kapolyi. Hogyan lehetett egy milliárdos üzletember - egy igazi kapitalista - a Szocialista Párt képviselője??? Vicc ez az ország.

Sandman (Karakum) (törölt) 2012.02.07. 15:18:39

@Dr. Nyuggervadász dr.: jajám! És azok szónokolnak a Parlament méltóságáról, akik farmerben tették le a képviselői esküt.

jani888 2012.02.07. 15:27:34

Ez az igazi nagykoalíció és minden területen kiteljesedik majd,ha úgy kívánja az érdekük.

öreg_répatorta 2012.02.07. 15:28:12

Lehet, hogy én vagyok az értelmi fogyatékos, de akkor most, hogy is van ez (mondjuk pörzse esetében - de lehet más is). Felveszi a havi 116 ezret, mert abból tudja rendezni a parlamenti ülések között a budapesti szállását. Na de ugyanakkor felveszi a kilóméterpénzt is, mert ugye a napi utazást a mun kahelyére csak nem fizeti a saját zsebéből. Akkor most pesten lakik is, meg nem is. Autóval jár munkába is, meg nem is. Tisztára olyan, mint az egykori mesebeli szegénylegény, aki vitt egy galambot a királynak ajándékba, aztán amikor átadta az elrepült. Vitt ajándékot, meg nem is vitt. Röhögünk kínunkban, mert erre legalább még futja...

Viktus 2012.02.07. 15:49:37

Orbán micsoda beszédet tart ... ütős. Ne feledjétek , aki lónak állt az húzzon !!! dolgozzatok míg bírjátok lásd. Állatfarm ...

KosztümHős · http://store24.hu/tutiarak 2012.02.07. 15:55:04

Elkezdődött a "főnök" évértékelője, az origo percről percre közvetíti.

Igavonó lóhoz hasonlítja magát Orbán

"A magamfajta politikai harcosok is emberből van, akiknek számít, hogy néha bíztassák" - mondta Orbán, aki azt mondta, nem sajnáltatni akarja magát, mert "aki lónak állt, az húzzon".

Szerintem a facebookon elég biztatást kap a saját oldalán. Elég csak belepillantani. :))

Viktus 2012.02.07. 16:13:58

@KosztümHős:

"tarackos 2012. február 7. 16:12
"A középosztályt pedig arra kérte, hogy támogassák a nyugdíjasokat, akiknek a szavazataival megteremthető a középosztály érdekét szolgáló többség."

Nocsak, a hír igaz. A fidesz lett az új nyuggerpárt. Az elődjének sem jött be.

Legközelebb békecammogást szervezzenek, gondoljanak az idősekre...;)"

A mandin sem ájultak el tőle :D max. a kemény mag :D

Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi 2012.02.07. 16:20:57

Ugyan nem tartozik szorosan a témához, de:

Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi
[link]
Kitiltás miatt törölve lett a hozzászólása. Örökre ki van tiltva.

Ezt épp most kaptam, az indekszen. Ez miatt:
www.youtube.com/watch?v=l4fIrXbLf6c&feature=related

:)

KosztümHős · http://store24.hu/tutiarak 2012.02.07. 16:39:50

@Viktus: még három gyöngyszem, hogy csak a lényeget emeljük ki:

15.49 Mindenki megkapja a magáét

Orbán szerint sokan mondják, hogy Magyarország következmények nélküli ország, de az elmúlt két évben nem volt olyan nagy bűncselekmény, amiért ne kaptak volna büntetést, a kormány felvette a harcot az uszorásokkal szemben is, és már nem fordulhat elő, hogy bűnözőket a származásukkal mentegessenek - mondta.

15.35 2013-tól a szegényeknek is több marad

Végső soron csak kétféle adórendszer van: az egyik jutalmazza, a másik bünteti a munkát. Igazságos az Orbán szerint, hogy aki többet dolgozik, az többet fog keresni. Szerinte a középosztályt csak az egykulcsos adóval lehet védeni. "Tudom, sokan, főleg a szerényebb jövedelműek úgy érzik, kevesebb marad a zsebükben" - mondta Orbán, és elismerte, hogy ez most még így van. Azt mondta, az új adórendszer csak 2013 elején indul be teljes fordulatszámon, akkor már mindenki érezni fogja az előnyeit.

(már kampányol a következő 4 évre?)

5.26 Tartalék nélküli családokhoz kopogtat a kétségbeesés

Az eladósodás és a munkaellenes rendszer hozta magával Magyarország harmadik legnagyobb problémáját, a hónapról-hónapra élést, azt, hogy elfogytak a háztartások tartalékai - mondta. Ha nincs tartalék, és megugrik a fűtésszámla, vagy váratlan kiadások jönnek, kopogtat a kétségbeesés - mondta Orbán, aki szerint miközben az ország nagy része elszegényedett, sokan meggazdagodtak az országban. Példaként a magánnyugdíjpénztárakat és a BKV-t hozta.

Ez külön-külön is megér egy misét, de így együtt...!

Ironfist 2012.02.07. 16:51:07

@KosztümHős:
"Szerintem a facebookon elég biztatást kap a saját oldalán. Elég csak belepillantani. :))"

Tudnál mutatni egy képet? Nincs faszbukom ugyanis.

KosztümHős · http://store24.hu/tutiarak 2012.02.07. 16:52:33

Visszaterel a Start

febr. 7. 15:37

Orbán: Érdekegyeztetésre van szükség a középosztály és a leszakadók között, ami Orbán szerint lehetséges, hiszen a cél, hogy mindenki dolgozzon, ne pedig segélyekből éljen. Ennek egyik záloga a Start munkaprogram, amely kétszázezer embert terel vissza a munka világába. Vannak, akik tíz, sőt, húsz éve nem dolgoztak, itt nem lesajnálásra, hanem empátiára és szelíd hajthatatlanságra lesz szükség.

Kontra:

Olvasónk tapasztalatai a kormány közmunkaprogramjáról

Vásárosnaményi olvasónk írja:

Elmesélem, hogy telt a mai napom. Reggel felkeltem (4:30), elmentem "dolgozni" 5:40-kor. Már az ajtóban 20 cigány. Továbbmentem az úgynevezett "melegedőbe", ott megint vagy 30 cigány. Telt-múlt az idő, gyülekeztek az emberek. Egyszer hallom, hogy valami kisfőnök beszélget, és mondja, hogy összesen 200 ember van. Ebből összesen 15 fő volt magyar.
A cigányok elkezdtek pampogni, hogy a magyarok mit keresnek itt stb. Hogy mondjam, kicsit paráztam is, de aztán elcsendesült a dolog. Azt nem is szeretném részletezni, hogy milyen "illatfelhő" kísérte őket... 9-kor átmentünk a művelődési házba aláírni a papírokat... Elmagyarázták mindenkinek, hogy "brigádok" mennek, nem pedig összevissza. Erre a köcsög rétinigger mit csinál? Tolakszik... És ő mondja, hogy a "geci magyarok" tolakodnak... 9:30: vissza a koszfészekbe, amit ők melegedőnek neveznek... 10:00: balesetvédelmi oktatás, amit persze mi, magyarok kussban végighallgattunk, a cigányok nem... Ugyebár szó esett arról, hogy nem lehet inni stb... Erre mindenki ordibál, hogy ez szemétség, mi az, hogy nem lehet inni. Szóval elszabadult a pokol valamilyen szinten. 10:30-kor hazajöttem.
Azt még hozzátenném, hogy 8 óra munkáról van szó (havi 46 ezerért). Azért jöttem el, mert azt sem tudták megmondani, hogy ki mit fog tevékenykedni. Kicsit értetlenül állok, és azon gondolkodom, hogy vajon ezért tanultam-e. Vagy ennyit ér az érettségim? Persze akad olyan ismerős, aki természetesen máshol dolgozik, jobb, rendezett körülmények között... És amikor én megkérdeztem azt az illetőt, aki engem felvett, hogy miért is kerültem ide, az volt rá a válasz: mert csak itt volt hely.

Hát köszönöm szépen, én ebből nem kérek.

Kellemes.

zrobasé 2012.02.07. 17:21:23

@Ironfist: Győrbe ? hinnye... Apáczai vagy a KTMF ? az én tippem : Apáczai...hu, ott de jó nők voltak...és milyen rendesek, kézségesek, gondoskodók...főleg ittasan :D
hajaj, de tudnék mesélni...csak az a fránya neveltetésem fog vissza :D
ott még Sedu 10 ujját is megnyalták volna :D:D:D

Ironfist 2012.02.07. 17:33:11

@zrobasé:
Ja, miután a tanítóképzés az apáczain van :D

És igen, jó nő az nagyon sok van, csak a 95%-a olyan, hogy "Lehet, hogy kívül szőke vagyok, de belül sötét, jóóó???" A maradék meg foglalt, vagy ronda/igénytelen, vagy leszbikus... Ez utóbbit mondjuk lehet, hogy csak lekoptatásból mondták, de megesett :D

Horizont 2012.02.07. 17:34:12

"az alapos elszámoltatás a legkevesebb, amit elvárhatnak tőlünk az emberek - nyugtatta meg az aggódókat a kormányfő."
Igen a Miniszterelnök úrnak teljes mértékben igaza van!!!! Hú. Ilyen mondatot:)
Akkor talán kezdhetnék házon belül, az Országházon belül. Bemondásos alapon? Oké, hogy ennyire bíznak egymásban:) Bár Orbán azt mondta a szocik mindent elloptak ami sűrűbb volt a levegőnél!:DD A ház falain belül nagy a bizalom, lehet bármilyen párt képviselője elhiszik nekik, hogy nem laknak Pesten. Tehát kap lakhatásit + benzinpénzt.
Osztom azoknak a véleményét, hogy inkább adnának sok (?!) fizetést, de semmi más ne legyen, se más pénz, se más állás!
116 ezer lakhatásért. Akkor bevallom bérből élek, 38 év munkaviszony, vegyésztechnikus, 110 ezer nettó fizetés. Gondolkozom, hogy visszautaljak-e 63 ezret ebből, mert Matolcsy Gyurcsi szerint meg lehet élni 47 ezerből is. Tehát túl vagyok fizetve! Ellentétben a képviselőkkel.

Hallgattam Orbánt, bizonytalan voltam valóban Magyarországról beszélt??!
Ja és nem volt ott Schmitt Pali:DDD
A Tisza már befagyott, a Dunának se kell már sok:D

@vomit: "a kerulet majdnem stimmel" Ez jó:DDDDD

Marcellusca 2012.02.07. 18:43:04

@Horizont: Te ilyen mazopista vagyol, Kislyány, hogy Viktorkát hallgatsz? :DDDD

Módfelett Kényelmetlen 2012.02.07. 18:50:25

Ebből is látszik, hogy az összes jobbikos bohóc csak megélhetési politikus.

Horizont 2012.02.07. 18:50:26

@Prof. Dr. Marcellusca dr.:
Nem érted te ezt:)
Évet értékelt b+!!!!
Értékelni csak a jót lehet!
Neki jó volt na......
Én meg csüngtem ajkain:DDD
És magamba szívtam ....... a szavait:DDD

Marcellusca 2012.02.07. 19:03:11

@Horizont: "Neki jó volt na......" - Ez a lényeg, igaz? :D

Horizont 2012.02.07. 19:36:34

@Prof. Dr. Marcellusca dr.:
De az az igazi akinek az is fontos, hogy a másiknak is jó legyen:DDDDDD

Marcellusca 2012.02.07. 19:44:43

@Horizont: Erről beszélek, Nyuszómuszó. :DDDDDDDDDD

Horizont 2012.02.07. 20:01:30

@Prof. Dr. Marcellusca dr.:
Jó van na..... én meg be is fejeztem a mondatot professzorkám:)

emzperx 2012.02.07. 21:13:28

Most itt nagyon fog engem mindenki utálni:

Magyarország éves költségvetése 22 ezermilliárd forint (2,2*10^13) ezt osztva 386 képviselővel 56 735 751 295 Ft jön ki. Ez 56,7 milliárd, - ennyi adódért felelős egy képviselő. Ha valakire ennyi pénzt bízol azt megfizeted, illetve meg kell fizetned, hogy ne érje meg neki lopni. Egy néhány milliárdos éves forgalmat (nem nyereséget!) lebonyolító lófing KFT ügyvezetője papíron többet keres mint egy parlamenti képviselő.

Ez azért van mert tótottó meg bengaberci a kocsmában - aki 100e Ft-ot keres havonta - az fel fog háborodni ha megtudja, hogy a képviselője 10-20-vagy 30 milliót kap havonta.

És amíg demokrácia van, mindig ez fog menni, a hazudozás, meg a lopás.

Erre egyébként egy megoldás létezik: bevezetjük a fizess a képviselődnek, hogy tényleg képviseljen. Ennek a neve lobbikrácia. 26000 állampolgár jut egy képviselőre. Ha a kábeltévétek árát összedobjátok neki az 26 milla havonta. Na ennyiért már nem fog lopni, és mellesleg tökmindegy, hogy kit választanak mert megveszed magadnak és úgy táncol ahogy te fütyülsz. Addig meg lófasz az ánuszodba.

komplikato 2012.02.07. 21:22:42

@Zep: "Rémlik, hogy a Pokorni anno azt mondta, hogy aki lop a közösből, annak levágják a kezét."

Marha gyorsan el is lett takarítva saját párt társai által, meg a "véletlenül" kiszivárgott apu ügynök volt témával.

komplikato 2012.02.07. 21:25:16

@Horizont: A koronázást a Duna jegén trónszék helyett egy Hummer terepjárón lesz, lehetőleg súlyos aranydíszítésekkel, hogy gyorsabban sülly ... izé, megadva az esemény fényét.

prof. dr. Caesar Napoleon 2012.02.07. 22:03:20

@emzperx: "megveszed magadnak és úgy táncol ahogy te fütyülsz"

Súlyos tévedés. Pártkatonák vannak, akik nem mennek szembe a frakcióval, mert akkor nem lehet tovább a húsosfazék körül.
Függetlenként meg szinte esélytelen. Egy valaki volt független a pártoktól (Gyenesei István), akit aztán szépen magáévá tett az akkori hatalom. A függetlenséget persze sokszoros idézőjelben tessék érteni.

martonx 2012.02.07. 22:06:38

"elmúlt két év is kevés volt, hogy megszülessen" - nem huszonkét évet akartál mondani?

Viktus 2012.02.07. 22:16:34

Most kellene nézni rtl Házon kívül c. műsorát Orbánnak meg az elmebeteg híveinek ...

Horizont 2012.02.07. 22:51:08

@Viktus:
Pont ugyanezt akartam beírni! Köszönő viszonyba sincs az évértékelő beszéde a szürke hétköznapokkal! Nem csak a hajléktalan szállóra kéne suttyomba odalopakodnia, hanem a dolgozó kisembereket is meg kéne nézni közelről, ha érdekelné! De nem érdekli. Mert a középosztályt kell felépítenie, ez most a nagy feladata! Mondjuk a hajléktalanszállós látogatásának is ezzel pontot tett a végére, megnézte, kezet fogott (??!) velük kockás ingben és ezzel a le is van rendezve a kérdés. A barom Gyurcsány se volt különb a panel reality műsorával, szánalmas volt. Visszatérve a dolgozó kisemberekre, tudjuk nincs ingyen ebéd, tudjuk az állam nem gondoskodó helyettünk nem intézhet el semmit, de azt talán mindenki elvárhatja, hogy ne rúgjanak belé és ne rövidítsék meg azzal a jelszóval, hogy egy másik réteget kiemelnek. Vagyis erre törekszenek, de nem lesz belőle semmi!Már itt írtam valamelyik kommentemben, hogy akinek sok pénze van az "agyilag" nincs ott, aki meg "agyilag" (emberileg) ott van annak nincs pénze.

@emzperx:
Nekem erről más a véleményem. Akármennyit adhatsz akkor is lopni fog, ha genetikailag így van kódolva. Aki nem lopna ha lehetősége lenne rá akkor sem, az már régen nincs a közéletben. Vagy elmenekült, mert nem bírta elviselni amit látott, hallott, vagy ha még a szavát is felemelte kiebrudalták maguk közül. Tehát maradtak a selejtek a genetikai hulladékok! Akiknek, ha szemrehányást tesznek bármilyen rohadt szemétségükért, rácsodálkoznak a világra és nem is értik mi itt a probléma! Vagy felháborodnak, hogy mi emberek milyen szemetek vagyunk velük szemben!!

Meridian74 2012.02.07. 23:19:33

@KosztümHős: már nem lehet készpénzben (azaz bruttó bérben) kérni... én már úgy akartam volna, és a munkaadó közölte ez a lehetőség megszűnt...

Meridian74 2012.02.07. 23:22:39

@Meridian74: bár nem értem mi akadálya lett volna a cafetéria összegét elosztani, 1,27-el, majd a maradékot a bruttó bérhez csapni... (igaz, az esedékes bonusz összegét is növelte volna a magasabb bruttó bér - nekem tök jó lett volna, de hát evvan.)

Meridian74 2012.02.07. 23:25:53

@butab: Budaházy már elkezdte, és mi lett a vége? A saját társai közül egy köpte be őket, és azt az egyet sem verték még agyon egy sötét sikátorban...

Tipikus magyar eset.

Viktus 2012.02.07. 23:54:31

@Horizont:

A mai hummeres valóság az övék ...

"georgie58 2012.02.07. 18:32:55
Mit számít? Majd vesznek egy-egy újat az egykulcsos adóból szerzett plusz jövedelmükből..., persze majd azokat is szlovák rendszámmal.
Itt az ideje, hogy Magyarország VÉGLEG eltűnjön a történelem süllyesztőjében."

ビンセント・ベガ 2012.02.08. 00:30:48

Temajavaslat: Erdemes lenne utanamenni hogy a Magyar Turizmus Zrt / Legi Marketing Alap mi a tokomnek tomte ki a Ryanairt par uj jarat bejelenteseert amikor az osszes iparagi szereplo mar a koncot osztotta honapok ota...

Bee-zony 2012.02.08. 02:31:23

Minden lenyúlható forint számít. Ami viszont cserébe nem számít, az a jó erkölcs.
Az „elit” példát mutat. Ez így van, mert ők vannak fönt, és ők látszanak jól. Na de mire mutat példát?! Jelenleg arra, hogy aki bekerül a Nagy Kupolás Cirkuszba és Disznóólba, az elkurvul, mert százszor-ezerszer nagyobb a kísértés és a lehetőség a korrupcióra és mindenféle disznóságokra, mint a nem parlamenti politikusoknál és a civileknél – és akik bent vannak, azok nem Gandhik, hogy erős igazságérzetük legyen, és morális oldalról vizsgálják meg a dolgokat, hanem inkább ehelyett lopnak-csalnak-hazudnak, aztán megmagyarázzák, hogy ez így helyes. Már a „magyaráz” szónak is van egy olyan vetülete, hogy valaki disznóságokat követ el, de kimagyarázza magát – hogy ez így van jól, és nem történt semmi – és a „jó ’ (hülye) többség ezt be is veszi, és elfogadja… Magyarország jelenleg többségileg ennyit tud – ami szerintem nemcsak hogy a normálisan működő országhoz és a jó élethez, hanem a túléléshez is kevés.

Bee-zony 2012.02.08. 04:07:11

@emzperx: Megfontolandó. Én is optimumkeresésben gondolkodok, és nem a színváltoztató, és hatalomátmentő kétlábú kaméleonok címkéiben.

Néhány éve a szingapúri vezetők mondták, amikor adót emeltek, hogy a közszférában dolgozókat meg kell fizetni, mert különben a legjobbak átmennek a magánszektorba (átcsábítják őket), a minőségromlás pedig negatívan hat vissza az egész államra.
Tehát nem érdemes a képviselőkön spórolni, mert aztán az olcsó húsnak híg lesz a leve (amint látható).

Nagy baj, hogy a képviselő most úgy van megválasztva, hogy van 4 éve, mentelmi joga van, visszahívhatatlan, és 4 évig azt csinál, amit akar, mert „szent tehén”.
Az a minimum, hogy aki megbízóként fizeti a képviselőt, az – többségileg legalábbis – bármikor visszavonhatja a megbízást, ha elégedetlen a megbízottal. Sőt, egyénileg is, 4 éves időhatár nélkül, kb. úgy, mintha ügyvédet váltana: nem vagyok vele elégedett, és inkább keresek egy másikat.

A 4 éves szabad kezes, konkrét elvárások nélküli,
„biankó csekkes” megbízás igencsak előnytelen a megbízónak, mert ezzel vissza lehet élni, és nem kicsit, hanem nagyon, ahogy ez manapság is történik.

Jobbikék pedzegették a visszahívhatóságot a 2010-es választás előtt – de annak lett igaza, aki azt mondta, hogy ez csak egy beetető populista szöveg, és mihelyt bekerülnek a disznóólba a vályúhoz, akkor már nem lesz napirenden a visszahívhatóság.

Nem lennék meglepve, ha egy többet fizetős, de igazságosabb és átláthatóbb rendszer ellen a jelenlegi képviselők tiltakoznának leginkább, ha osztanak-szoroznak, és az jön ki, hogy a jelenlegi szabadkezes lopással jobban járnak…

Egy probléma, hogy a megfizetéstől a megvesztegethetőség még fennáll: ha jön egy gazdag ipse, hogy képviselőkém, itt van x millió forint, azért hogy ez és ez úgy legyen, ahogy én akarom, ahogy nekem jó… Miért is utasítaná vissza az ilyen ajánlatot a képviselő? Fizesse meg a képviselőjét = vegye meg a képviselőjét; és aki többet ad, akié a legmagasabb licit, annak az érdeke lesz kiszolgálva. (Az aukciós portálokon lehetne új menüpont: Képviselő.)

„…tótottó meg bengaberci a kocsmában - aki 100e Ft-ot keres havonta - az fel fog háborodni ha megtudja, hogy a képviselője 10-20-vagy 30 milliót kap havonta.”
Ilyen rendszert úgy lehetne bevezetni, hogy előtte népileg megszavazzák – és így nem fognak felháborodni, mert akinek nem tetszik, az nem szavazza meg, és ha ezzel kisebbségben van, akkor kénytelen lesz elviselni a többség döntését, a pars pro toto elve szerint ( hu.wikipedia.org/wiki/Pars_pro_toto ), vagy lelépni az országból, és átmenni egy másik rendszerbe, ha ott befogadják, vagy keresni egy lakatlan szigetet, ha még van, vagy kiköltözni a tengerre…

„Most itt nagyon fog engem mindenki utálni:”
Nem jött be.
Tipp: ha ezt akarod, írjál narancsdroid típusú kommentet.

redriot77 2012.02.08. 07:24:56

" Mondjuk honnan is tudhatnák, hogy 116 ezer forintból családoknak kell(ene) megélniük"

Meg lehet élni kevesebb mint a feléből is, aki mást állít az egy ballib hazugsággyáros, a Nemzet ellensége!!! :)

Ékszíj 2012.02.08. 08:27:36

rá vannak szorulva arra a kis pénzre!

Viktus 2012.02.08. 09:05:09

index.hu/video/2012/02/08/orban_viktor_tudja_milyen_erok_allnak_a_hatterben/

az öreg elvtársaknak bejött a beszéd az a lényeg ezeket hajtja most el a szociktól ... Kádárnak is eltapsoltak- Horn Gyuszinak-Megyonak-Gyurcsinak is, majd most Viktornak is tapsikálnak

VT Man 2012.02.08. 09:19:09

Azért a DK és az LMP külön szégyellje magát!

A Fidesz -- hát ő róluk mindenki mondja, hogy lopnak csalnak mint az MSZP. Oké.

De az LMP? Ez a Lehet más a politika?? A DK-ról nem is beszélve.

Viktus 2012.02.08. 09:53:48

Politikai vonzalmaitól függetlenül talán minden elemzőt az a kérdés izgatott leginkább, hogy a leghűségesebb hívei előtt beszélő Orbán miként fogja kommunikálni a tábornak, hogy egy bő évnyi keménykedés után a legtöbb, neki és a Fidesznek fontos kérdésben kénytelen volt engedni az EU, az IMF és a nemzetközi közösség nyomásának.

Nemrég még lelkesen moszkvázta Brüsszelt
A válasz: sehogy. Ez a téma ugyanis gyakorlatilag teljes egészében kimaradt a keddi beszédből. Ha a hallgatóságból valaki egyéves kóma után magához térve jött volna el a Millenárisra, ki nem találta volna, hogy pár hónapja Orbán még moszkvázta Brüsszelt, és arról beszélt, hogy az IMF nekünk nem parancsol, most pedig éppen, ha nem is lelkes, de udvarias mosollyal éppen végrehajtja Brüsszel és a Valutaalap kemény hangú utasításait. A Magyarországot érő nemzetközi és főleg Európai kritikákat Orbán megemlítette, de az az elem tökéletesen hiányzott a beszédből, hogy a kormány ezeket kénytelen megfogadni és egy sor törvényt megváltoztatni. Mivel a téma nem került szóba, azt sem tudhatta meg a közönség, hogy mi történik, ha a nemzetközi szervezetek tényleg ragaszkodnak a kormány gazdaságpolitikáját valamiképpen szimbolizáló egykulcsos adó eltörléséhez.

index.hu/belfold/2012/02/07/orban_viktor_beszorult_az_idogepbe/

:D:D:D:D

Viktus 2012.02.08. 09:55:08

@Bee-zony:

Jobbikék politikusai a nagy házba kerülés előtt is szerették a pénzt csak akkoriban még csak a tagságukat tudták lerabolni :D

Scala 2012.02.08. 10:35:43

@Bee-zony: Melyik Gandhi? Csak úgy kérdem... mert azért ...

Dr. Bélus___ 2012.02.08. 10:53:30

@Frengi: Muhaha... havi 116e ért szálloda? Ha 2 hetet kapsz ennyiért, nagyon jól jártál (vagy nagyon szar volt a szálloda). De azért tény, hogy egy kis "okosba megoldott" albérlet rezsivel, mindennel kijön ennyiből télen is. Számlát meg ugye nem kell az uraknak mutogatni.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.02.08. 11:10:11

Kicsit OFF, de ezen is jót nevettem:
kepviselofunky.blog.hu/2012/02/08/nem_fujt_szondat_a_trefas_allamtitkar

Ez is jellemző a kis magyar politikai elitre.

Ironfist 2012.02.08. 11:11:53

@Meridian74:
"Budaházy már elkezdte, és mi lett a vége? A saját társai közül egy köpte be őket, és azt az egyet sem verték még agyon egy sötét sikátorban...

Tipikus magyar eset."

Mit kezdett el Budaházy? Az a kint nagypofájú, de bent "hát engedjenek már el kéremszépen, nekem gyerekem van ám *könnycsepp elmorzsol" rohadék csak egy fideszes báb, semmi több.

Jut eszembe, aki idéz valakitől, az ugyan idézze már be legyen szíves azt is, hogy mire reagál, mert ha egyszer csak egy oldalakkal ezelőtti kommentre reagál, még ha a sajátomra is, a franc se fogja visszakeresni, hogy mi volt az. Az meg annyira nem nagy munka, hogy kijelöl->ctrl-c->idézőjel lerak->ctrl-v->idézőjel lerak->enter->enter->saját szöveg írása. Köszönöm.

Viktus 2012.02.08. 11:57:10

"Közbiztonság Szilárd 2012.02.08. 11:52:32

Tállait nem kellett Mezőkövesdre küldeni, hiszen ott lakik.

Övé - meg a gyerekeié - a fél város az első Fidesz-kormány óta, pedig addig semmije sem volt.

(Hogy, hogy nem, a 90-es évek végén vásárolt fillérekért egy darab városon kívüli szántóföldet, aztán kiderült, hogy pár hónappal később a Tesco csak arra a darab földre épülhet, csak arra ad engedélyt az önkormányzat, úgyhogy a Tesco kénytelen volt tőle megvenni pár tízmillióért.
A polgármestert, aki az önkormányzat feje, ugye, véletlenül pont Tállai Andrásnak hívták, a Fidesz-kormány államtitkára volt éppen.
Hát ilyen véletlen egybeesések történnek Mezőkövesden.)"

Így vándoroltak szépen a forintok ...

Kandeláber 2012.02.08. 11:57:40

Nem értem, mire föl a nagy felháborodás.
Pedig az egyszerű képviselők - párttagságtól függetlenül - megkezdték az árkok betemetését, konszenzusra törekednek: ugyanúgy, ugyanolyan pofátlanul hazudnak a lé megszerzése érdekében.
Csak örülni kéne, hogy végre, a sok acsarkodás, sárdobálás után itt a nemzeti egység.
Nem mutogatnak egymásra, nem szidalmazzák a másikat, ugyanúgy csalnak, mint a másik.
Ezen a szinten már nagykoalíció van.

Viktus 2012.02.08. 12:05:06

Átlagosan tízezer forinttal kapnak kevesebbet az egészségügyben dolgozók februárban az év elejétől életbe lépett adóváltozások nyomán. A kötelező béremelést és bérkompenzációt az intézményeknek jogszabályi kötelességük kifizetni a dolgozóiknak, ennek azonban egyelőre nincsen meg a fedezete.

hvg.hu/itthon/20120208_korhazak_adossag_berkompenzacio

Megmondta Orbán ezek biztos nem dolgoznak eleget, mert aki sokat dolgozik annak sok is marad ...

szivatnakanyám 2012.02.08. 13:06:57

@Viktus: Mondja ezt az az ember akinek a parlamenten kívül egy rendes állása soha nem volt.A gibicnek meg semmi sem drága. PARAZITA MIND!!!!!! Csak gerinctelen jelzőkkel lehet őket illetni.
/férgek, piócák stb./

Ironfist 2012.02.08. 14:15:35

@szivatnakanyám:
Csak gerinctelennel? Osztrigák, éticsigák, folyami rákok, szitakötők! :D

debreceni.blog 2012.02.08. 16:00:20

Orbánk bán az úr 2012. évében. Értékelés

Bihari Ernő2012. február 08. 12:55

A szocialisták felborították a magyar hajót, és szaladgálnak, mint pók a falon.

www.vagy.hu//tartalom/cikk/1632_orbank_ban_az_ur_2012._eveben_ertekeles

turcsány karcsi elvtárs 2012.02.08. 17:12:26

még szerencse, hogy a drága jobbikos képviselők megmutatják, mennyivel különbek

Horizont 2012.02.08. 18:34:55

@Viktus:
Tállai? Nem is értem miért nem lett ebből országos szintű felháborodás. Elindul az ország legszerencsétlenebb vidékéről Borsodból egy "éhségmenet". Céljuk az, hogy demonstrációjukkal felhívják a társadalom figyelmét arra, az elesettek nem segélyt, hanem munkát, megélhetést, tisztességes munkabért, biztonságot kaphassanak. (Sajnálom, hogy az MSZP felkarolta és az LMP is melléjük állt, nem kellett volna!!!). De ettől függetlenül is minden elismerésem nekik, akik mindezért gyalogolnak, hogy odaérjenek a parlament nyitó napjára, hogy találkozhassanak képviselőjükkel akiket eddig csak a tévén keresztül láthattak!A táblán amit visznek ez áll: munkát, kenyeret. És akkor Mezőkövesden eléjük áll Tállai András Fidesz kormány belügyi államtitkára. És ad nekik kenyeret és munkát kínál nekik, hólapátolást. Baleseti oktatás, szondafújás, ahogy kell. Ezt a mérhetetlen cinizmust, ezt a méltatlan hozzáállást, nem lehet jelzőkkel illetni se. Ez egy újabb pofán b@szása az embereknek! Szégyellheti magát Tállai a mezőkövesdi kiskirály, mellesleg elnézve testsúlyát neki sem ártana egy kis menetelés!
hvg.hu/itthon/20120207_menetelok_borsodi_menetelok

2012.02.08. 19:10:34

Szilágyi László (LMP) nyilatkozata:

"Január elsejével erről a juttatásról lemondtam. Nem azért mondtam le róla, mert jogosulatlanul vettem fel, hanem mert nem akarom, hogy ezzel kapcsolatban emlegessenek engem és a pártomat.

A lakhatási támogatás azoknak jár, akiknek nincs fővárosi _lakóhelye_. Nekem nincs, Száron lakom. Valóban van egy fél fővárosi ingatlan a _tulajdonomban_, ezt az apám halála után örököltem 2010-ben. Az anyám ott a haszonélvező, ő lakik benne. A törvény szerint ez a juttatás jár. Elszámolási kötelezettséget a törvény nem ír elő.

A törvény rossz. Azt vártam, hogy januártól rendeződik a képviselők javadalmazásának rendszere, de nem történt meg, ezért most lemondtam a támogatásról.

üdvözlettel
Szilágyi László"

Viktus 2012.02.08. 19:19:14

@Horizont:

Főleg, hogy próbaképpen ma kimentek mezőkövesdi munkanélküliek , de ma már nem kaptak se kenyeret se munkát :P

Horizont 2012.02.08. 19:33:48

@Viktus:
Így csinálják a nagyságos urak az ő szolganépükkel!!

öregember a kocsmából 2012.02.08. 19:56:24

@Horizont:
Azt nem értem hogy ilyenkor mért nem veszik el az emberek a lapátot majd verik pofán vele az ilyen senkiháziakat majd a kenyeret a a képükbe tömni a lapátot meg fordítva feldugni neki.Nem a parlamenthez kell menni hanem megfogni ilyenkor az ilyen szarháziakat aztán adni nekik.Úgy mint alighanem 2010-ben mikor valami képviselőt kergetek meg a választókörzetébe mikor hazament.Majd utána a többi is elgondolkozna hogy mit is csinál legközelebb.

Horizont 2012.02.08. 20:30:23

@öregember a kocsmából:
Két emberi tulajdonság hiányát tartom nagyon súlyosnak!(a sok mellett:D)
Egyik a beleérző képesség teljes hiánya, a másik pedig az, hogy ha valaki jó helyen volt jó időben jó társaságban, és eljut egy pár hellyel feljebb, akkor elfelejt visszanézni honnan is jött.
Így születnek a tahó újgazdagok és a még tahóbb politikusok, ahol pénz van, de minden más hiányzik.
Sajnos a politikusoknak mindig akad seggnyalójuk.....
Érdekes, hogy a parlamentben nem is tudok igazán felsorolni képviselőket annyira jellegtelenek lettek, név nélküli robot gombnyomogatók. Ennél még Torgyán is jobb volt.....

zoktolk 2012.02.08. 21:13:17

Egyetértek a felvetéssel. Ez így elég rusnya dolog. Viszont az alábbi linken található kis szösszenettel is. Én egy semmitérő tanárember vagyok, aki eladta a seggét egy multinak. De annyi pénzért, amit egy politikus kap "bérként" meg sem nagyon mozdulnék. Tessék nekik tisztességes fizetést adni. Mint egy normál vállalkozó vagy akár mint egy 'pusztábóljött' multinál egy középvezető keres. Ezek után elvenni minden extrán elszámolható elmismásolható mutyi jövedelmet. És adózzanak meg a 600-700e-s fizetésükből mint oly sokan közülünk. Szerintem egy ország irányításáért 230e bruttót adni, hát édeskevés barátaim. Én is lopnék mellette az tuti.
jakabandor.blog.hu/2012/02/01/ezert_nem_leszek_politikus

Kusics Iván · http://pinguinekszigete.blog.hu 2012.02.09. 00:57:47

@Rorschach: erre adnék egy plusz egyet, de nem szívesen fűrészelgetném a vadászpuskámat, nem lehetne esetleg anélkül?

global001 2012.02.09. 08:47:19

@zoktolk: " Szerintem egy ország irányításáért 230e bruttót adni, hát édeskevés barátaim. Én is lopnék mellette az tuti. "

Ha valakinek nem tetszik a képviselők közül a 230 ezer bruttó, ki lehet TAKARODNI a versenyszférába !!!
Ja, hogy ott dolgozni is kell, meg bejárni a munkahelyre, na az már gond !

Horizont 2012.02.09. 08:53:26

@zoktolk:
Tanáremberként nem a "seggedet" adtad el, hanem a lelkedet.

2012.02.09. 08:59:57

@zoktolk: Így van, csak sajnos az emberi irigység és sötétség megakadályozza ennek belátását, lásd global001 hótprimitív hozzáállását. A magyar képviselők fizetése az utolsók között van Európában. A kedvenc mondásom: fizess mogyoróval, majmokat fogsz kapni.

Viktus 2012.02.09. 09:03:30

A következő két év gazdaságpolitikája determinálva van. Nincs sem jó terv, sem pénz, sem végrehajtási képesség. Ugyanúgy lefelé tartunk a lejtőn, mint eddig, csak most közben rázzuk az öklünket is.

velemenyvezer.blog.hu/2012/02/09/az_elmulthuszev_folytatodik

2012.02.09. 09:58:04

@iii: Ez igaz. De vajon melyik országba lophatnak, csalhatnak ennyit a képviselők, mint nálunk?

Mert az akinek van egy jó szakmája-végzettsége, az nem megy politikusnak.
Ugyanis az megél a versenyszférában, ahol igaz nem keres milliókat havonta, de megmarad a becsülete, az emberi tisztessége és nem esik ki a gyakorlatból, ami jobb helyeken többet ér, mint bármilyen politikai hablatyolás.
Politikusnak csak az áll, aki lusta, nem akar és tud dolgozni, többre értékeli a hazugságot, a képmutatást, mint a munka becsületét.
És ebben az a szörnyű, hogy ilyenek beszélnek értékteremtő munkáról, a munka világáról--akiknek halvány lila gőzük sincs arról, hogy mi is az a munka.
Lehet hótprimitiv hozzáállásnak tekinteni az én hozzáállásomat is.

De emélem tudod, hogy ilyen esetben, amikor a politikusoknak köszönhető az, hogy az ország a bányászbéka segge alól pislog ki, hogy ellopták és eladták amit lehetett, semmit nem tettek az országért, csak a maguk, a családjuk hasznát, a barátaik boldogulását, a hű talpasok jutalmazását segitették elő--mindezt azért hogy hatalmon maradjanak--mert a kulcsszó a hatalom--akkor ebben az esetben, azt az állitást védeni, hogy keveset keresnek szegény képviselők, kissé mosolyogtató és szánalmas. De mondhatnám, hogy nagyon-nagy primitivségre utal.
Nem akarsz számukra esetleg gyüjtést végezni, a minimálbéresek, netán a munkanélküliek körében? Vagy a 3" H" megyékben?
Biztosan adnának szivesen, hogy ne éhezzenek és ne fázzanak a szegény, sorsüldözött és éhbérért dolgozó képviselők.

2012.02.09. 16:48:46

@jános515: Na ne viccelj már. Bármely középvezetői állás a versenyszférában sokkal többet fizet, mint egy képviselői állás. Az a mélységesen szomorú, hogy ilyen fokú demagógia működik az országban, hogy a politikát, amely milliók sorsáról dönt, hablatyolásnak minősíti. Honnan veszed, hogy egy politikus munkája nem munka, hogy csak az a munka, amit 8 általánossal meg egy kalapáccsal el lehet végezni? Van fogalmad arról, hogy mit kell átlátnia és véleményeznie egy parlamenti képviselőnek? Mondjuk dönteni arról, hogy legyen-e 2500 milliárdért új atomerőmű vagy ne legyen?

Hogy vannak politikusok, akik korruptak és nem csinálnak semmit, nem menti ezt a hozzáállást. Éppen hogy meg kellene fizetni őket, hogy legyen vesztenivalójuk és ne legyenek megfizethetőek. És olyanokat kellene megválasztani, akik nem bólogatójánosok.

Igen, te a hozzáállásod is hótprimitív. Az OTP, a Mol vagy az MFB igazgatóit, akik sokszorosát keresik egy parlamenti képviselőnek, azt miért nem pécézed ki? Honnan tudod, hogy ők dolgoznak-e egyáltalán? Megmondom: mert őket nem látod, ellentétben azokkal, akik a nyilvánosság előtt kénytelenek élni és a hozzád hasonló demagógok kritikáját eltűrni. Hasonló demagógia miatt, amit még a Kádár-rendszerből örököltünk, van az orvosi és pedagógusi szakma is a béka feneke alatt, mert ott is ez a szöveg megy.

Horizont 2012.02.09. 18:22:07

@iii:
"a politikát, amely milliók sorsáról dönt, hablatyolásnak minősíti"
Ezt 20 év alatt ők a politikusok érték el az embereknél.
Nem véletlen, hogy több millióan hablatyolásnak sőt súlyosabbnak is minősítjük.
"Van fogalmad arról, hogy mit kell átlátnia és véleményeznie egy parlamenti képviselőnek?"
Igen van, meg kell hallania amit a frakcióvezetője mond és az szerint meg kell nyomnia a gombot.
"Hogy vannak politikusok, akik korruptak és nem csinálnak semmit"
Csak azok vannak, innen alulnézetből.
"olyanokat kellene megválasztani, akik nem bólogatójánosok. "
Sajnos azért a (szerinted) kis pénzért is azzá válnak, ahogy beteszik a lábukat a parlamentbe.
"akik a nyilvánosság előtt kénytelenek élni és a hozzád hasonló demagógok kritikáját eltűrni."
Nem fogtak fegyvert a fejéhez, hogy vállalja el.Miután a mi adófizető pénzünkből tengődik, viselje el a véleményt, ha demagóg ha nem demagóg. Demagógiában még mindig ők a nyerők.
"Kádár-rendszerből örököltünk"
Tudod az a baj, hogy azt nem örököltük meg ami ott jó volt, csak a szar hömpölygött át.
De már annak is 23 éve, lapozni kéne.
Lehet a másikat "hótprimitívezni" de alkalmazd egy kicsit az önkritikát. Nem rossz dolog.....

Cateran 2012.02.09. 18:51:25

@iii: Atyauristen:D Nem akarom osszetorni az almaidat, de a mikulas nem letezik..az angyalka sem...
"Van fogalmad arról, hogy mit kell átlátnia és véleményeznie egy parlamenti képviselőnek? Mondjuk dönteni arról, hogy legyen-e 2500 milliárdért új atomerőmű vagy ne legyen?"
Neki semmit..azok a szakertok, akik velemenyeznek..es ok azok akik alapjan dont(ene) a p[olitikus..de hat penz beszel...

2012.02.09. 19:18:25

@Horizont:

"Ezt 20 év alatt ők a politikusok érték el az embereknél."

Közösen. A politikusokat nem az "emberek" választották meg? De teljesen mindegy, a politika akkor sem hablatyolás, hanem mindenkinek a közös ügye. Pontosan attól lesz korrupt politikusok martaléka, hogy az emberek hablatyolásnak, úri huncutságnak minősítik és ahelyett, hogy belefolynának, leszarják az egészet. Ez pedig az "emberek" felelőssége. Ők választották a politikusokat.

"Igen van, meg kell hallania amit a frakcióvezetője mond és az szerint meg kell nyomnia a gombot."

Nem igaz, orbitális demagógia. De ha igaz lenne, miért ilyen képviselőt választanak meg? A végső gombnyomogatás egyébként is a képviselői munkának az 1%-a.

"Csak azok vannak, innen alulnézetből."

Demagógia. A legkönnyebb a világon mindent bekenni szarral.

"Sajnos azért a (szerinted) kis pénzért is azzá válnak, ahogy beteszik a lábukat a parlamentbe."

Akkor nincs mit tenni, oszlassuk fel a parlamentet, jöjjön egy kis diktatúra, az biztos jobb lenne.

"Nem fogtak fegyvert a fejéhez, hogy vállalja el.Miután a mi adófizető pénzünkből tengődik, viselje el a véleményt, ha demagóg ha nem demagóg. Demagógiában még mindig ők a nyerők."

A mondat másik felét nem akarod megérteni, azt látom. Akkor ne is fizessünk nekik, örüljenek, hogy képviselők lehetnek, nem? Nyilván minél kevesebbet fizetünk, annál jobb képviselők lesznek, ugye?Ja, meg a tanárok, orvosok se ugráljanak, hogy keveset keresnek, nekik sem fogtak fegyvert a fejükhöz, ugye? Há nem? Há nem? De! Arggghhhh....

"Tudod az a baj, hogy azt nem örököltük meg ami ott jó volt, csak a szar hömpölygött át. De már annak is 23 éve, lapozni kéne."

Az égvilágon semmi jó nem volt a Kádár-rendszerben, amit azt hiszel, hogy az volt, az is több kárt okozott, mint jót. Igen, majd talán egyszer lapozhatunk, de az emberek többsége még mindig az akkori, politikától távol tartott világban él, ahol valóban csak díszképviselők ültek a parlamentben.

"Lehet a másikat "hótprimitívezni" de alkalmazd egy kicsit az önkritikát. Nem rossz dolog....."

Nem értem, miért nekem kellene önkritika. Ez a demagóg, primitív, mindent sárbarángató, fröcsögő színvonal miatt vagyunk itt, ahol vagyunk. Mert ezt a tudatlan, demagóg népet az orránál fogva tudják vezetni bizonyos politikusok, akik úgy szavaznak meg kétharmaddal egy pártot, hogy fingjuk nincs, mit akarnak csinálni a győzelem után.

2012.02.09. 19:26:26

@Cateran: Persze, és hogy melyik szakértőnek higgyen? Melyiket válassza ki? Az esetek többsége nem szakértői, hanem politikai kérdés, mert rengeteg megoldás és út létezik. Nem véletlenül mondtam az atomerőmű esetét, aminek az eldöntése évtizedekre meghatároz nagyon sok mindent. De mondhatnék egy csomó más dolgot, az abortusztól a kábítószerekig bármit. Ezeket nem tudják szakértők eldönteni.

És a végső döntés akkor is a képviselők kezében van, nem a szakértőében. Ő nem felelős semmiért.

Horizont 2012.02.09. 19:34:02

@iii: Olyan szinten elbeszélünk egymás mellett, hogy nincs is lelkierőm észhez téríteni téged.
Ha most ilyen nagy mellényű lennék akkor azt mondom kikérem magamnak a nép és az emberek nevében, hogy általánosítva ilyeneket mondjál róluk, rólam. Magadról mondhatsz.
Nem politikus vagy véletlenül? Mert olyan elánnal véded őket, egyetlen egy rossz szót rájuk nem mondanál. Oké oda vagy értük, de ettől függetlenül nem lehet kritikával élned feléjük?
Még anyában sem jó aki a gyerekét elfogultan imádja és nem bünteti meg ha kell.
Az égvilágon semmi nem volt jó a Kádár rendszerben megállapításod demagóg túlzó és nem igaz!! Ha akkor éltél akkor tudhatnád, ha még nem akkor nézz utána. Lehet, hogy a politika szar volt, de mi is leszartuk. Most mondhatnék egy csomó elcsépelt dolgot, hogy mi volt akkor jó. Maradjunk annyiban, hogy az emberek többsége......És ez nem kevés a mai állapotokhoz képest.

Horizont 2012.02.09. 19:37:25

@iii: Úristen, úristen!!
"Ő nem felelős semmiért. "
Mármint a politikus.
Akkor mi a f@szért van ott?
Miért kapja a fizetését?
Miért kéne többet adni neki?
Mire esküdik fel akkor?
És miért?
Te csapod agyon a saját kommentedet:(((((

Horizont 2012.02.09. 19:39:29

@iii: Ja bocs de ezt félreértettem, azt hittem szerinted a képviselők nem felelnek semmiért:DD
De az összes többi amit írtam igaz!

2012.02.09. 20:20:09

@Horizont: Magyarul nem tudsz válaszolni azokra, amiket mondtam, hanem mellébeszélsz. Kikérni könnyű, csak éppen szembenézni nehéz.

Teljesen mindegy, mi vagyok, a válaszaim ettől függetlenek. Ez is egy ismert módszer, hogy annak alapján ítélkezünk, ki az illető és nem annak alapján, amit mond. Maradjunk abban, hogy jobban belelátok abba, mi egy politikus dolga az átlagnál.

Teljesen félreértelmezed, amit írtam, én nem vagy "oda" a politikusokért úgy általában, ahogy nem vagy oda a hentesekért és a vezérigazgatókért sem. A jelenlegi politikusok többsége nem a parlamentbe való, de ez nem azt jelenti, hogy válogatás nélkül mindenkit le kellene köpdösni.

Életem nagyobb részét a létező szocializmus alatt tengettem el, úgyhogy pontosan tudom, miről beszélek. Az égvilágon semmi nem hiányzik belőle és boldog vagyok, hogy megérhettem a pusztulását. Annak a hamis biztonságnak, amit ott kaptunk, isszuk most a levét hetedíziglen.

Bee-zony 2012.02.09. 23:00:41

@Scala: „Melyik Gandhi? Csak úgy kérdem... mert azért ...”
Jó kérdés. A magyar politikában nem látszanak a nagy lelkek – és a külföldi politikában sem. Ezek szerint, a képviselő az terem, (Mahatma) Gandhinak pedig születni kell. Egyszeri, és meg nem ismétlődő? Pedig ilyen emberekből kellene több.

Bee-zony 2012.02.09. 23:56:18

@Viktus: „Jobbikék politikusai a nagy házba kerülés előtt is szerették a pénzt csak akkoriban még csak a tagságukat tudták lerabolni :D”
Írtam egy kommentet és... hopp, egy tilalomfa. Ez egyre rosszabb…
„Üzenetedben olyan kifejezést vagy linket használtál, ami tiltott. Fogalmazd át és küldd el újra!”
Én meg majd azzal fogok szórakozni, hogy kitaláljam, melyik az a kifejezés, vagy link? Vagy nem.

Ironfist 2012.02.10. 00:08:53

@iii:
"Életem nagyobb részét a létező szocializmus alatt tengettem el, úgyhogy pontosan tudom, miről beszélek. "

Erre írtam valamit, de ban járna érte szerintem, úgyhogy inkább nem írok semmit.

Scala 2012.02.10. 01:38:35

@Bee-zony: @Ironfist: Visszajött a cenzúra, pár hónapja én is belefutottam, na neeee!

Scala 2012.02.10. 01:39:20

@Scala: az első egy kérdés, szóval tényleg van ban, vagy ez csak egy néha működő, kicselezhető valami?

Bee-zony 2012.02.10. 01:58:35

@Scala: Tényleg van cenzúra, és nem tudom, hogy milyen szavak vagy linkek nem tetszenek őcenzorságának. Csak kiírja a fentebb idézett üzenetet, és nem jelenik meg a komment.
Vastagbőr a Vastagbőrön, gratulálok.
Szerintem igen hatásos kommentkedv-elvevő a módszer, mert hosszabb kommentnél ugyan ki fogja végigpróbálgatni szavanként, hogy melyik lehet, ami nem tetszik a hű de nagyon szalonképes (és gépies) lelkének?

Bee-zony 2012.02.10. 02:18:22

@Horizont: Ha legalább ezren lettek volna a menetben, már nem jött volna össze Tállai poénja. Ha egy országban csak ilyen kevesen követelnek munkát és kenyeret, akkor ez így és ennyivel megoldható. Ha viszont többen követelnének, ámde szervezetlenek – akkor is.
Munkanélküli tömeg most is van, és növekszik a számuk. A szervezettség kell, és akkor már nincs több humoros kép(mutató)viselő, legfeljebb dudoros.

Ugyan miért nem itt sütötte el a poénját?
Hólapátolás kihalásos alapon - IX. kerületi valóság-show
kuruc.info/r/20/91643/

2012.02.10. 06:39:13

@iii: Öreg! Kezeltesd magad, de nagyon gyorsan. Hidd el megéri.Talán még tudnak javitani az állapotodon, ha nem is teljesen, de talán valamit javulni fog. Ha mégsem, akkor sajnálom de hótprimitivként és tudatlanként fogsz meghalni.
Ugyanis lila gőződ sincs, hogy egy elemző közgazdász vagy egy vezető mérnők--ezek mind besorolási kategóriák--mennyit keres.
Javaslom inkább hogy , valótlanság a helyett, amit itt hótprimitiven és a hótprimitiv szinvonalon előadsz, nézz utána dolgoknak mert nevetségessé teszed magad. Triviálisan nevetségesé.

De vajon csak nem a sokat birált és utált politikusok közé tartozol?
Vagy valamelyikük családtagja, barátja,hű talpasa vagy? Mert akkor már értem, hogy miért nyalod ki a feneküket is.
Hogy mind ezek mellé még butaságokat beszélsz, azon már nem csodálkozom. Csak hogy tudd, a kedvenc politikusaid nem értenek minden szakmai kérdéshez.Ezért van az hogy hülyeségek garmadáját hozzák meg a döntéseikben.

Azért nem az általad megnevezett pénzintézetek vezetőit hoztam fel példának, mert ezek nem választott tisztségviselők, őket nem a választók küldték oda, hanem kinevezték őket.
Mint látom, annyira primitiv és demagóg vagy, hogy a két dolog között nem tudsz különbséget tenni.
Neked leirom--a képviselőket választják az adófizetők, vagy ahogy nevezik őket, a zemberek, a tisztelt választópolgárok, a honfitársak vagy a magyarok. Válaszd ki melyik a szimpatikus és azok a választók küldik őket a parlamentbe,
Még az általad megnevezett pü vezetőket kinevezik! Ők azoknak tartoznak beszámolási és elszámolási kötelezettséggel, aki--akik kinevezték, akiknek a pénzéből létrejött a cég--vagyis a részvényeseknek, a befektetőknek,
Az meg hogy nem vagy tisztában sem az eü, sem az oktatás problémáival, azon már nem is csodálkozom.Ugyanis nekem nem a politikusok szövege a meghatározó és döntő, hanem az ágazatokban uralkodó állapotok a mérvadók.Ez pedig siralmas és szánalmas.

2012.02.10. 08:29:44

@jános515: Hiába próbálsz megsérteni, nem fog sikerülni. Aki a parlamenti politizálást és népképviselet hablatynak nevezi, a politikusoktól gyermekded módon irigyli a fizetésüket, az bizony hótprimitív. Öregnek meg nem tartom magam, ugyanis nem az életkor számít. Itt én vagyok a korszerű, te pedig az elmaradott múlt századi, ez a helyzet.

Kicsi fiam, pontosan tudom, mi a fizetése egy fejlesztő mérnöknek. Mérnök és mérnök között is van különbség, egy gyakorlott és normális helyen levő mérnök se keres rosszabbul, mint egy átlagos képviselő. De egy képviselőt nem beosztottakkal kell összehasonlítani, ez egyszerűen nevetséges. Hanem például mondjuk a MOL igazgatótanácsában résztvevők fizetésével, a feladat kábé hasonló.

A másik, amivel össze kell hasonlítani, a hasonló fejlettségű országokban élő képviselők fizetése, amihez képeset a magyar siralmas. De nem is fog rendeződni, mert a hozzátok hasonló demagógok miatt a politikusoknak nincs vér a pucájukban normális helyzetet teremteni.

A vagdalkozás helyett érvekkel állj elő, ha javasolhatom, mert azt igen keveset olvashattam tőled. Ne azzal foglalkozz, hogy én ki vagyok és ki nem, nincs jelentősége. Ezt az érvelést úgy hívják, ad hominem és tipikusan a rossz politikusok ismertetőjele.

Miért kellene attól rosszabbul fizetni valakit, mert megválasztották?? Nem értem. Miért lenne attól a feladat kevesebb?

Miből gondolod, hogy nem vagyok tisztában az eü és az oktatás problémáival? Honnan veszed ezt? Én arról írtam és erre kérek választ, hogy pontosan ugyanilyen logika alapján nem fizetnek a pedagógusoknak és orvosoknak sem (ők is közpénzből mennek), hogy "hiszen nem kényszerítették őket, hogy ott dolgozzanak". Ez itt a probléma.

Hogy még tisztább legyen: aki a politikát és a politikusi pályát pocskondiázza és úgy állítja be, hogy úgyis mindegy, ki kerül oda, az maga is hozzájárul a politika lezüllesztéséhez, hozzájárul annak a rendszernek a fenntartásához, ami ellen oly annyira tiltakozik. A politikusokat felelősségük mértéke szerint, jól meg kell fizetni és olyan embert kell odaküldeni, aki megérdemli.

2012.02.10. 08:30:50

@Ironfist: Nyugodtan írjál én is hasonló stílusban fogok válaszolni. Nehogy azt hidd, hogy csak neked szabad mocskolódni.

2012.02.10. 08:55:05

@iii: Bocs, de a hótprimitivséget te kezdted.Én csak válaszoltam rá.
Fiad nem lehetnék, mert kicsit idős vagyok.
Inkább arról mesélj, hogy miért kevered össze az adófizetők pénzén, a parlamentbe küldött képviselőket, a versenyszférában dolgozó mérnökök, és egyéb vezetőkkel, ezek bérezésével.

Mig egy képviselő, adózatlanul kapja a jövedelmét és még mellé valótlanságot állitva veszi fel a km pénzt, a lakhatási támogatást, addig a versenyszférában a dogozók szinte minden után
adóznak.

Bocs, de aMOL az nem a magyar parlament! Ott dolgozni kell, ha nem dolgozolkirugnak.
Aki ott vezető--nem fb, ig tag--az a tudása alapján került oda és nem azért mert politikus.
Ám légy szives mesélj, hogy mennyit keres ott egy a kutatási-termelési osztályon dolgozó vezető mérnök.
Most be kell fejeznem. Folyt. köv.

2012.02.10. 09:55:04

@jános515: Hát most kiderült, hogy fogalmad nincs az egészről. Honnan veszed, hogy a képviselő adózatlanul kapja a jövedelmét??? A költségtérítés valóban rosszul van megoldva, volt is rá javaslat, hogy ezt rendezik, ehhez azonban a fizetéseket kellene megemelni, azt meg nem vállalják, pontosan a hasonló demagóg reakciók miatt. (Egyébként azért költségtérítés, mert költséget térít, az sehol máshol sem adózik. Ami hiba itt, hogy nem követelnek elszámolást. Ez gyakorlatilag itt a fizetés része.)

Újra megkérdezem, miért lenne különbség a fizetésben amiatt, hogy valakit választás útján bízunk meg egy munkával? Miért kellene emiatt kevesebbet keresnie? Ember, ez nem egy kitüntetés, hanem egy kemény munka, ha jól csinálják Ötven-hatvanezer állampolgár képviselete az smafu?

A MOL nem a magyar parlament, ettől még a politikus munkája is összemérhető pontosan egy fb, ig tag munkájával. És normális módon a politikus is tudása alapján kerül oda. Ha nem, azért te, az állampolgár a felelős.

Miért egy mérnökkel jössz állandóan? A parlamenti képviselő nem beosztotti állás, hanem komoly felelősséggel és döntési jogokkal jár. Ez a Magyarország nevű cég igazgatótanácsa. Össze nem hasonlítható egy beosztottéval. Minden képviselő mögött egy csapat dolgozik. Az új parlamentben, ahol feleennyi képviselő lesz, ez még fokozottabban igaz.

Ironfist 2012.02.10. 10:09:10

@iii:
"Nyugodtan írjál én is hasonló stílusban fogok válaszolni. Nehogy azt hidd, hogy csak neked szabad mocskolódni."

Aha, mit is mocskolódtam rajtad? Idézd már legyél szíves! Ha meg nem tudsz (pontosabban: amikor rájössz, hogy nem tudsz), akkor meg elvárok egy bocsánatkérést.

@Scala:
"az első egy kérdés, szóval tényleg van ban, vagy ez csak egy néha működő, kicselezhető valami?"

Ban akkor van, ha átléped az adminok ingerküszöbét.

2012.02.10. 12:10:31

@iii: Bocs, de veled nem vitatkozom többet.
Aki olyan hülyeségeket irkál, hogy bármely középvezetői állásban többet lehet keresni, mint amennyit a képviselők keresnek, az nem tudja mit ir és nem ebben az országban él.

A parlamenti képviselőség akkor lenne fontos, komoly állás, hanem saját érdekeik előtérbe helyezésével , saját meggazdagodásukkal foglalkoznának,mert nem azért vannak ott.

Akkor lenne fontos, komoly állás, ha valakit-valakiket felelőségre vontak volna, mert elcsesztek dolgokat.Na ilyenkor jön a mentelmi jog, meg "aki dolgozik, az téved" cimű formula.

Tudod egy mérnököt,-, gépész-villamos, olaj-gáz- tisztelek, mint ahogy egy közgazdászt , egy orvost..Azért, mert ők nem politikusok, hanem szakemberek.Még egyszer leirom--szakemberek.!
Ők a munkájuk során nem hablatyolnak, mert ott nem lehet.
Nem bújnak a mentelmi jog mögé, mert nekik nincs.
Ha elcsesznek valamit, felelőségre vonják őket, mert ez nem a parlament!
.
De ami a lényeg, az hogy a politikusokat már nem kell lejáratni, mert megtették ezt önmaguk
.
Az meg hogy a zemberek érdekeit képviselnék, azt akkor hinném el, ha nem a lopás, a hazugság, a sumákolás lenne az első számukra, hanem valóban az, amiért oda lettek küldve.

2012.02.10. 13:17:46

@Ironfist: Azt mocskolódtál volna, ami miatt kitiltottak volna.

@jános515: Ez a legegyszerűbb, nem vitatkozni. Ahhoz képest jó hosszan írsz.

2012.02.10. 13:22:01

@jános515: Ez kimaradt: így nehéz is vitatkozni, hogy meghamisítod a másik mondanivalóját. Sehol nem írtam olyat, hogy _bármely_ középvezetői állásban jobban keresnek, mint a képviselők. Nyilván a Lali és fia kft. középvezetői állásában nem.

Scala 2012.02.11. 08:45:52

@Bee-zony: az elmúlt héten nem írtam elég durvát ezek szerint... :-D
Köszi, az infót.
És egyetértek, nem fog az ember szavanként szöszölni! Arról nem is beszélve, hogy a dzsúzt veszi ki a műfajból. :-)))

Scala 2012.02.11. 08:48:21

@Ironfist: szóval ez manuális? Inkább valami program tele szavakkal, amire ugrik a robotprogram, talán...
Egyértelmű az üzenetek, maradjatok kussban, abból még nem volt baj. Ezt a szüleink jobban ismerik... ideje lesz nekünk is... :-(

Scala 2012.02.11. 08:49:28

jav. egyértelmű az üzenet

Más, OFF: nagyon szép, "pedig Ukrajna":
toochee.postr.hu/a-termeszet-csodai-a-szerelem-alagut

Ironfist 2012.02.11. 12:40:23

@iii4:
Aha, és te talán gondolatolvasó vagy? Ha meg nem, honnan veszed a bátorságot, hogy megmondd, hogy én mit írtam VOLNA? Úgyhogy inkább ne fárasszuk egymást, ha megkérhetem az urat.

"@Scala: szóval ez manuális? Inkább valami program tele szavakkal, amire ugrik a robotprogram, talán...
Egyértelmű az üzenetek, maradjatok kussban, abból még nem volt baj. Ezt a szüleink jobban ismerik... ideje lesz nekünk is... :-("

Ne legyél már ilyen paranoiás! Én is vagyok moderátor egy honlapon, és én is kibannolom azt, aki esetleg direkt szabályt sért. IRL-re fordítva, hadd legyen már egy rendőrnek joga ahoz, hogy megbilincseljen valakit, aki bűnt követ el.

Ironfist 2012.02.11. 14:38:36

@Scala:
Az bazze, világösszeesküvés...
Ez egy minisztálinná kezd válni, komolyan. A hülye barom -.-'

Ironfist 2012.02.11. 19:34:50

@iii4:
Fárasztanak a hozzád hasonlók. Ma már egyet innen is ignoráltam, örvendezz, te leszel a második.

Annyira fárasztó már ez a sok kötekedő idióta.... -.-'

Bee-zony 2012.02.11. 20:40:29

@Scala: Már nem is a komment a lényeg – mert nagyjából mindenki mindent tud, aki itt írogat már néhány éve – hanem az, hogy át kell térni a cselekvésre.
A blogírók teljesítik az általuk önként vállalt feladatot, gyűjtik a vastagbőr-témákat; én pedig azt érzem, hogy a kommentelés szintjéről tovább kell lépni, mert ez így nagyon kevés, pl. ahhoz a rendszerhez képest, amiben élni szeretnék.
Tovább kell lépni: új és korrekt rendszert kell tervezni, szervezni, létrehozni és működésben tartani, mert ez a megoldás a problémákra.
Valamennyi elképzelésem már van, most kristályosodik, és remélem hogy feb. 21-re már meglesz az első vázlat. Teljes rendszerben gondolkodok, nem kispályásban, mert szerintem ennyi kell, ha valaki le akar váltani egy rendszert egy másikkal, ráadásul jobbal, akkor a szükséges minimum a maximum, a teljeskörűség: új párt, új vallás, új módszer. A jelenlegi dolgokból csak az elrettentő példák tapasztalatait kell áthozni – hogy mit hogyan ne – egyébként mehetnek a történelem szemétdombjára, a sok bukott kacat, rendszer, személy... és persze innentől már nagyon észnél kell lenni, hogy valóban jó legyen az egész: minden szó és tett számít.

Scala 2012.02.11. 20:42:53

@Bee-zony: izgatottan és nagy egyetértéssel várom!
Tőlem mindenki mehet a levesbe az elmúlt 22 évből főosztályvez. helyettes szintig! ;-)

Bee-zony 2012.02.12. 05:32:23

@Scala: Csinálom, és ha nem teszem le határidőre a „mit, miért, hogyan” részt a virtuális asztalra, ami alapján már lehet tenni a lépéseket a gyakorlatban is, akkor gaz nőjön a síromon. A bürokratikus, formális részek persze még várhatnak, mert nem ezekben van a lényeg.

Ironfist 2012.02.12. 14:19:21

Na, iiiakárhány, neked is jár egy, mert a másik posztban a meridiánnak, vagy kinek is elmondtam. Ha már egyikőtök sem képes elsőre felfogni, ne rajtam múljon, hogy hülyén haltok meg. Szóval, lassan gépelem, hátha megérted (tudom, meddő próbálkozás, de hát én már csak optimistának születtem...):
NEM
LÁTOM
MIT
ÍRSZ
NEKEM!
CSAK
EGY
ÉRTESÍTÉST
KAPOK
HOGY
ÜZENTÉL!
AZT
NEM
HOGY
MIT!
Elég világos volt? Többet nem szándékozom ugyanis leírni...

2012.02.12. 15:08:13

@Ironfist: Nem baj, Ironkám, hogy nem látod, mások látják. Szóval, a lényeg, hogy egy mocskolódást akartál beírni, majd aztán letagadod és engem nevezek hazugnak. Nem szép dolog.

Ironfist 2012.02.12. 20:33:36

@iii:
Te képes voltál regisztrálni egy új nevet, csak hogy jól idemondhass nekem? Szánalmas vagy. És ezt is ignorálom.

Gyökér... pfff

2012.02.12. 22:23:48

@iii: Nem, okoskám, ez mindig is meg volt, csak véletlenül egy másikkal válaszoltam. Én nem menekülök el előled, mert nekem nincs rá szükségem. Ismétlem: te akartál belém kötni és még neked nagy a pofád. Szánalmas vagy, képtelen vagy a tévedésed belátni.

2012.02.12. 22:27:09

@Ironfist: Ez igazából erre akart válaszolni, de persze te ezt úgyse olvasod, úgyhogy mindegy is. Amúgy egyébként nagyon kíváncsi vagyok továbbra is, mi lehetett az a dolog, amit nekem akartál írni és ami miatt feltehetően kitiltottak volna, saját bevallásod szerint. Dehát ezt már nem fogjuk megtudni.

Köszönet a blog gazdájának, hogy teret adott eme folytatásos szappanoperának.

Ironfist 2012.02.13. 08:07:50

Hát ez kész. Te tényleg nem tudod felfogni, hogy nem látom mit írsz? Ne válaszolgass már nekem baszki, NEM LÁ-TOM!! FOGD FEL, TE GYÖKÉR, NEM LÁTLAK!

Bár, mit töröm magam? Ha az előző, egy szó/sor kiemelést nem fogta fel agyilag, akkor ezt sem fogja... Úgy látszik, hozzá kell szoknom, hogy az ostobák mindig rajtam fognak élősködni...

2012.02.13. 09:28:09

@Ironfist: Baromarcú, azt miért nem fogod fel, hogy nem érdekel, hogy látod-e? Egyébként meg csak látod, ha reagálsz rá, majomember. Engem az érdekel továbbra is, miért állítod azt, hogy nem akartál mocskolódni, amikor akartál. Vagy regéld el szépen, miért is gondoltad azt, hogy ki fognak tiltani. Erről nem írsz semmit, csak mellébeszélsz. De valószínűleg soha nem tudjuk meg, ahogy Kaya Ibrahimot se.

Ironfist 2012.02.13. 12:48:51

Komolyan mondom, ki fogom kapcsolni, hogy küldjön értesítést, hogy valaki üzent nekem. A sok pöcsfejű, mint ez az iii is csak arra használja, hogy basztasson. Vagy, a még rosszabb eset, hogy fel sem fogják, hogy nem látom mit írnak, csak azt, hogy xy üzent nekem valamit.

kifordított nagyanyó 2012.02.13. 13:33:56

@Ironfist: Nyugodj már meg!Ne húzd fel magad az ilyeneken!

Ironfist 2012.02.13. 13:51:22

@kifordított nagyanyó:
Jogos, csak fárasztó már kitörölgetni a sok értesítést. De mondom: amint nem leszek hozzá lusta, kikapcsolom a francba, kár, hogy onnantól senki más hozzámszólását se fogom látni, se ezen a blogon, se másik blog.hu-son.

Scala 2012.02.20. 20:36:59

@Bee-zony: ahogyan kényelmes! Nem ezért fizetnek! ;-) (Gondolom...) :-D
Miattam ne csapd össze, márciusban is jöhet, csak szépen, ahogyan a csillag megy az égen. :-)

Scala 2012.02.20. 20:38:55

@Bee-zony: "hogy valóban jó legyen az egész: minden szó és tett számít."
Sőt, még a gondolatok is... minden ott kezdődik.
Ahogyan ezt a féltékeny, komplexusokkal teli férfiak sűrűn ismételgetik:" minden a fejben kezdődik". :-D

Bee-zony 2012.02.20. 23:50:08

@Scala: Nem fizetnek, viszont akkor is jobb, ha vannak határidők. Határidő nélkül Pató Pálosan szétfolynak a dolgok; ej, ráérünk arra még. Pedig kb. 2000 óta nem érünk rá, mert már akkor jobb lett volna, ha az MSZP-Fidesz kártékony társaság helyett van normális alternatíva, és ehhez képest késésben vagyunk.
Keményen küzdök, hogy a 21-néhány oldalnyi szöveg 21-én estére első vázlatként összeálljon, és pont most kapott el a láz – nem a munkaláz, hanem amitől fáradékony leszek… De azért így is meglesz, ami lényegként az első vázlatba belefér, aztán a következő hónapban kiforrja magát kerek egésszé, hogy legyen mit hirdetni. Azt már most is érzem, hogy a pályán kívül fújolni, vagy a pályán focizni, az nagy különbség: az előbbi szórakozás, az utóbbi viszont meló – amit szükséges csinálni, mert nem lehet bárkire rábízni.

Bee-zony 2012.02.21. 20:30:02

@Scala: 2012 február 21-én este fél 9-ig 10 A/4 oldalig jutottam el az új párttal és rendszerrel; éjfélig talán lesz még hozzá 2 oldal, aztán lezárom, és következhet a második vázlat.

Az új párt:
www.life-univ.com/aemp/az-uj-part

Scala 2012.02.21. 22:05:41

@Bee-zony: Egy hős vagy!
Amint lesz időm elolvasom! Köszönöm.
Láz jobb, javult?

Scala 2012.02.21. 22:41:46

@Bee-zony: "Határidő nélkül Pató Pálosan szétfolynak a dolgok; ej, ráérünk arra még."
:-)

"Pedig kb. 2000 óta nem érünk rá, mert már akkor jobb lett volna, ha az MSZP-Fidesz kártékony társaság helyett van normális alternatíva, és ehhez képest késésben vagyunk."
Hidd el, hogy akkor annak még nem volt itt az ideje, kellett ez a hihetetlen kiábrándító évtized, hogy meginduljon egyre többekben, hogy "most akkor itt álljon meg a menet, ez maga az agyhalál, erkölcsi nihil, és amúgy hol a rengeteg, elpocsékolt lóvé?!"

Bee-zony 2012.02.21. 22:48:21

@Scala: Köszönöm, minden OK., csak fáradt vagyok, úgyhogy inkább maradok a 10 oldalasnál, mert kezdenek bonyolódni a dolgok. Jó lesz az holnapra is.
Dehogy vagyok hős; csak szoktatom magam a küzdéshez.
Lehet, hogy neked is jobb lesz, ha ez holnapra marad (én még éjfélig fennmaradok, félálomban, közben elgondolkodok, és szöszölök rajta…:).

Bee-zony 2012.02.21. 22:48:21

@Scala: Köszönöm, minden OK., csak fáradt vagyok, úgyhogy inkább maradok a 10 oldalasnál, mert kezdenek bonyolódni a dolgok. Jó lesz az holnapra is.
Dehogy vagyok hős; csak szoktatom magam a küzdéshez.
Lehet, hogy neked is jobb lesz, ha ez holnapra marad (én még éjfélig fennmaradok, félálomban, közben elgondolkodok, és szöszölök rajta…:).

Bee-zony 2012.02.21. 22:50:54

Milyen ügyesen tudok duplát küldeni.... Mondjuk segít benne a kínai egér, egyet kattint, kettőt kap (és lassan elviheti már a macska).

Bee-zony 2012.02.21. 22:51:50

@Scala: Hát igen, az ébredés ideje és ára az a 12 (sok(k)!) év.

süti beállítások módosítása