Skip to content


       Szűrés lista

Kormányzati kommunikáció helyett koraszülöttmentést!

Csütörtökön írta meg az Átlátszó, hogy a "Magyarország jobban teljesít" - kampány 256,7 millió forintba került. Mármint a nyomtatott és online sajtóban való, valamint a közterületi megjelenés költsége ennyi, a tévéspotokra és a postaládákba dobált füzetkékre vonatkozó adatokat ugyanis nem közölte a Miniszterelnökség, tehát az önfényezésre csak ebben az akcióban elköltött összeg még ennél is nagyobb.

füzet.jpg

Pénteken pedig megírta a Kreatív, hogy 1 milliárd 330 millió forint értékű közbeszerzést írt ki a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium a 2013-2014 évi kommunikációs feladatai ellátására. A keretösszeg nettó 700 millió forint, amelytől 90 százalékban el lehet térni igény esetén, így jön ki az 1,33 milliárd. A tervek szerint 2013. július 22-től induló és 2014 június végéig szóló megbízás során a nyertesnek médiatervezést, médiavásárlást, reklámtevékenységet és btl-munkákat kell végeznie, valamint kommunikációs stratégiát kell kidolgoznia és rendezvényeket kell szerveznie.

Rég készítettünk már dumagyűjteményt, de a két egymást követő hír kapcsán egyszerűen muszáj volt. Most különösen érdemes visszaolvasni, hogy vélekedett a Fidesz ellenzékben a hasonló kampányokról.

2005.december 2.: Dumakalkulátor méri a kormány propaganda kiadásait
"Egyetlen egy kormány sem költött annyi pénzt maga népszerűsítésére, mint a jelenlegi. Ezen változtatni kell. Nem lehet közpénzből rekordösszegeket fordítani a nemlétező kormányzati tevékenység népszerűsítésére. A budapesti közlekedési csomópontban ma elhelyezett számláló segítségével percről percre nyomon követhetőek a kormány kommunikációs kiadásai - mondta Dobó László és Szijjártó Péter pénteki sajtótájékoztatón.(...)
Naponta lehetne egy mentőautót venni abból a tízmillió forintból, amelyet propagandára fordítanak. Egyetlen egy kormány sem költött ennyi pénzt maga népszerűsítésére, mint a jelenlegi. Ennek a véget kell vetni. Változásra van szükség!"

2008. január 29.: A kormány ne közpénzből terjessze a hazugságait
"Cser-Palkovics András felszólította a miniszterelnököt és kormányát, hogy állítsa le a közpénzből folytatott propaganda-hadjáratot.(...)
A választások óta eltelt másfél esztendő a megszorító csomagokról szólt - szögezte le(...). Mint mondta, a kormány, amely eddig semmibe vette az embereket, most hirtelen óriási kampányolásba kezdett, sajnos - tette hozzá - közpénzen.

2008.június 7.: Újabb kidobott milliók kormánypropagandára
"A Fidesz felszólítja a kormányt, hogy állítson le minden propaganda, PR-kiadást az emberek pénzéből - jelentette ki Ágh Péter szombati sajtótájékoztatóján az újabb 130 millióba kerülő kiadványával kapcsolatban. (...)
Szórják az emberek pénzét. Olyan célokra fizetnek ki milliárdokat, milliókat, amelyek nem szolgálják az emberek érdekét - tette hozzá.(...) Semmi oka a kormánynak a büszkeségre, semmi oka arra, hogy propaganda kiadványokban sztárolja a nem létező eredményeket - fűzte hozzá a Fidelitas alelnöke.(...)
Ez az anyag tele van hazugsággal, nem szolgálja az emberek érdekét, nyilvánvaló, hogy az ország jelenlegi állapotában semmi szükség ilyen füzetekre - szögezte le a képviselő. Ennek a 130 milliónak jobb helye is lehetne, gondoljunk csak a koraszülött ellátásban jelentkező súlyos problémákra, és nincs elegendő ágy a kismamáknak sem - sorolta a politikus. Folyamatosan szórják az emberek pénzét, olyanokra fizetnek ki nagy pénzeket, amelyek nem szolgálják az emberek érdekeit. Visznek mindent, ami mozdítható, fizetik ki a kádereket - hangsúlyozta Ágh Péter."

2008.október 27.: Újabb 100 milliók üres kormánypropagandára?
"Tudjuk, hogy mára a kormányzati politika szinte divatot csinált abból, hogy 100 milliókat költenek el soha meg nem valósuló beruházásokra, kommunikációra, valamint üres kormánypropagandára - szögezi le Cser-Palkovics András. Hozzáteszi: a sajtóban megjelent hírek alapján egyértelműen látszik, hogy a kormány még a legnagyobb válság idején - miközben újabb gigantikus megszorításokon dolgozik - sem mond le a pénzkidobásról."

2008.november 14.: 1,2 milliárdot dob ki a kormány kommunikációs célokra
"Valóban azt gondolja Gyurcsány Ferenc, hogy ma Magyarországon a válságot kommunikációs kampányokkal, propagandakiadványokkal, meg reklámügynökségi szolgáltatásokkal lehet kezelni?" - tette fel a kérdést.(...)
A válságon nem lehet túl lenni úgy, hogy a kormány propagandakiadványokkal és reklámügynökségi szolgáltatásokkal megpróbálja elhitetni az emberekkel, hogy kijutott az ország a válságból - húzta alá. Hozzátette: Gyurcsány Ferenc személyesen felelős azért, hogy az ígéretével ellentétben a brutális megszorítások mellett a kormány most 1,2 milliárdot kidob kommunikációs- és propagandacélokra. Ez szégyen, ezt azonnal le kell állítani - jelentette ki."

2008.december 2.: Kormányzati kommunikáció helyett koraszülöttmentést!
"Kormányzati kommunikáció helyett a koraszülöttmentés támogatását emelné a Fidesz és a KDNP a jövő évi költségvetésben. Kapcsolódó módosító javaslatukban a mindössze 287 millió forintos állami finanszírozás 30 százalékos növelését kezdeményezik a biztonságos ellátás érdekében."

2009.augusztus 25.: 200 milliós hazugsághadjáratra készül a kormány
"Minősíthetetlen, hogy 200 millió forintot akarnak elkölteni a Miniszterelnöki Hivatal (MeH) kommunikációs akciójára, miközben a kormány újabb megszorításokkal keseríti meg az emberek életét - húzta alá Ágh Péter keddi sajtótájékoztatóján. (...)
"Ha a kormány mindenképpen újabb hazugsághadjáratot akar kezdeményezni, akkor azt ne az emberek pénzén tegye. Ne az emberek pénzén etesse az országot, hanem dobják ők össze saját maguk, dobják össze a miniszterek" - jelentette ki Ágh Péter."

2009.augusztus 30.: A 100 milliós MÁV-reklám leállítását kéri Bajnaitól a Fidesz
"A Fidelitas elnöke az elmúlt napok hírei alapján úgy vélte, hogy amíg az MSZP és Bajnai arról egyeztetnek, miként lehet az emberek utolsó 10 és 20 ezer forintjait elvenni a megszorításokkal, addig a haveroknak és fölösleges kiadásokra mindig van pénz. (...)
A választópolgároknak dönteni kell, hogy mi az, amit választanak: a felelőtlen pénzpocsékolást vagy egy olyan kormányt, amelyik végre határozottan megálljt parancsol ezeknek az állandó pénzköltéseknek - mondta Ágh Péter."

2009.december 30.: Kétszázezer adag étel ára a kampány költsége
"A Fidesz szerint kétszázezer adag meleg ételt oszthattak volna szét a hajléktalanok között abból a pénzből, amit a Szociális és Munkaügyi Minisztérium a "szegénység éve" program ügyében "saját maga fényezésére" költ - közölte a párt helyettes szóvivője szerdán az MTI-vel.
Cser-Palkovics András közleményében "pofátlanságnak" nevezte, hogy a kormány 47 millió forintot költ kormányzati kommunikációra, miközben a hajléktalanszállók telítettsége Korózs Lajos államtitkár szerint is sok helyen 100 százalék feletti és sorok kígyóznak az ingyen ételt osztó sátrak előtt.
A Fidesz úgy látja, ez egy újabb bizonyíték arra, hogy a kormány semmibe veszi az embereket."

2010.január 13.: Burkolt pártfinanszírozásra készül a kormány
"Tiltott pártfinanszírozásra készül az MSZP-kormány azzal, hogy az uniós pénzekből megvalósult fejlesztéseket a tavaszi kampányidőszakban reklámozná. Erről Balsai István fideszes politikus beszélt szerdai sajtótájékoztatóján."

Címkék: fidesz seggszáj

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr805297444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. Aullah 2013.05.14. 13:39:22

Pofám leszakad.

"Navracsics Tibor kormányfő-helyettes szerint nem szerencsés, ha állami pályázatok során a döntéshozók saját hozzátartozóikat hozzák helyzetbe. A miniszter azt mondta: feljelentést kell tennie annak, aki a trafikpályázatok során hivatali visszaélésre utaló információ birtokába jut. "

index.hu/belfold/2013/05/14/navracsics_buntetojogi_felelossegre_vonast_surget_a_trafikugyben/

ihajja-csuhajja 2013.05.14. 13:48:53

Azt mondjátok, nincs szakértelem a kormányban. Azt mondjátok, idióták. Vitáznék ezen diagnózisok helyességéről. Egy idióta és egy kókler véletlenszerűen hibázik. Nem mutatható ki tettei és annak következményei vizsgálatánál következetes célzatosság. Én kétlem, hogy a fidesznek egyáltalán vannak jó szakemberei, de azt állítom, hogy minden cselekedetük egyetlen irányba mutat.

kifordított nagyanyó 2013.05.14. 13:50:15

@dr. Aullah: Nézem a dátumot.Ezt volt pofája most mondani!

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.05.14. 13:56:31

@ihajja-csuhajja:
Igen, Demján elhíresült "szegénykínais" nyilatkozata óta így gondolom.
"A kormány célja Európa termelési központjává tenni Magyarországot - mondta Szíjjártó Péter.
www.vg.hu/gazdasag/gazdasagpolitika/szijjarto-europa-termelesi-kozpontja-leszunk-398279
...avagy a cél, hogy mi legyünk Európa Kínája... avagy "Előre az egy tál rizsért!".

És pont ez teszi a kommunikációs trükkjeiket még sokkal-sokkal undorítóbbá, mint amilyenek azok amúgy önmagukban is lennének!

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.05.14. 14:13:53

Újabb gittegylet... mert ezeket a kardinális feladatokat eddig nyilván nem lehetett megoldani a Minisztérium szervezeti keretei között:
index.hu/belfold/2013/05/14/pedagoguskar_a_tagsag_nem_kotelezo_csak_automatikus_lesz/

"Nem kötelező, csak automatikus"; Hoffmann Rózsa mai, Minden Napra Egy Aranyköpés díjas alkotását olvashattátok.

kifordított nagyanyó 2013.05.14. 14:21:04

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): Nem gyenge.
Mint régen:Erre a rendezvényre el kell menni,
-Hát "illik."

Na viszlát.

kifordított nagyanyó 2013.05.14. 14:21:55

Szóval:
- Erre a rendezvényre el kell menni?
-Hát illik.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.05.14. 14:32:39

@kifordított nagyanyó:
Vagy (aktualizálva a régi klasszikust):
1. kérdés: Ki a kedvenc magyar politikusa?
2. kérdés: Miért Orbán Viktor?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.14. 14:35:04

@kifordított nagyanyó: @dr. Aullah: ""Navracsics Tibor kormányfő-helyettes szerint nem szerencsés, ha állami pályázatok során a döntéshozók saját hozzátartozóikat hozzák helyzetbe."

Igaza van, az nem szerencse, hanem tudatos döntés... :D

ihajja-csuhajja 2013.05.14. 14:37:17

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):
A vakhit, jelentős részben az ostobaság és a lustaság komfortot szolgáltató eredménye. Egyszerűbb egy számunkra szimpatikus embertől elfogadni, amit állít, mint utánajárni, megérteni és ne agy' Isten képezni magunkat.

bolondok közt viktor a király 2013.05.14. 15:11:54

A tolvajok által felállított dumakalkulátorral mi lett? Arról semmit nem hallottunk idáig. Lehet, hogy 2010 végére a vezírék annyit hazudtak, hogy a kalkulátor lefüstölt és elsunnyogtak vele.
Eddig undorodtam tőlük amikor már megszólaltak akkor is, de most már torony magasan verik a showder klubbot. Amikor kiállnak és szemrebbenés nélkül mondják mondják a mantrát, és a második mondat már ellentétes azzal amit az előző napon mondtak, de csak meggyőződéssel mondják a hazugságot ez valami frenetikus. Kósa veri a bandát, amikor összefüggéstelenül mond minden zagyvaságot, és a végén olyan ártatlan pofát vág és helyeseli saját magát. Hát minden elismerésem az újságíróknak, mert én biztos, hogy végig röhögném az interjút.
Ezek már a nem is foglalkoznak a részletekkel, már egymást is meghazudtolják de nem veszik észre. Mennyi észnek kell lenni és milyen felfogással kel rendelkezni, ahhoz hogy valaki még higgyen nekik. Csodálom a szimpatizánsaikat, mert a hülyeségüket űberelni nem nagyon lehet.

Secnir 2013.05.14. 15:57:18

@Flaggx:
azért egy picit megvédeném a kormányt (tényleg csak egy picit, mert nem szeretem őket): nagyon sok ún. beruházás, fejlesztés stb., az EU-s pénzből ment, tehát direktbe nem lehetett erre költeni.
ugyanaz z eset, amikor az M7-os autópályára úgy kaptuk meg az EU-s pénzt, hogy a feltételek között volt egy híd és egy alagút építése. értelemszerűen akkor én elvittem volna pécs felé M6 címen, mert oda kellett volna híd és alagút is. nem, az okosok kanizsa felé vitték, így lett löszfalba alagút és völgyhídunk. ott pofázhat bárki, a híd/alagút megléte miatt NEM kellett többszázmillió ejró támogatást visszafizetni.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.05.14. 16:41:43

@ColT:

Navracsicska azóta nyilván lemondott, és kilépett a fideszből, valamint visszaadta parlamenti mandátumát, mondván, nem tudja a nevét adni a fényes nappal végrehajtott útonálláshoz.

Ja, nem.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.05.14. 16:47:48

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): "A pedagóguskar az etikai kódexet megsértőkkel szemben figyelmeztetéssel élhet, megvonhat biozonyos kedvezményeket és juttatásokat, illetve megfoszthatja az illetőt a karban betöltött tisztségétől."

Ezek szerint a pedagógusoknak még maradtak olyan kedvezményeik és juttatásaik, amit meg lehetne vonni???

Magyarország jobban teljesít. :DDD

theo 2013.05.14. 17:26:09

@Secnir: A híd az megvan (2 is) de akárhogy is erőltetem, nem ugrik be, hogy lenne akár 1 alagut is az M7-en.

nemjogasz 2013.05.14. 17:36:03

And the seggszáj díj goes to... Fidesz!
Persze majd jön vidéki, és elmagyarázza, hogy ez más, mert most a ez európai és világ liberális összeesküvés lejárató kampányát kell hatástalanítani, blablabla.

Foresty 2013.05.14. 17:51:32

@nemjogasz: Ron Werbert ki ne hagyd! :D

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.05.14. 18:00:13

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
Persze, úgy hívják, munkabér.

Engem inkább a "karban betöltött tisztségtől való megfosztás" érdekelne. Hoffmann Rózsa ugyanis hosszan magyarázta, hogy a kar szervezete "nagyon kevés" embert fog tartalmazni, megyénként alig egy embert, meg nyilván valami "csekélyke" vízfejet Pesten, ami amúgy is nélkülözhetetlennek tűnik az alig fél éves KLIK mellett. Ebből nekem az jön le, hogy aki tisztséget vállal a karban, az nem tanít, tehát annak az etikai vétsége hogyan számít. Ha viszont a tanári pozíció önmagában tisztséget jelent, akkor az attól való megfosztás annyit jelent, hogy megszűnik tanárnak lenni?
Aztán persze az elmúlt hónapok tapasztalatából adódik a kérdés, hogy egy olyan gumiszabály, mint a (még) nem létező etikai kódex megsértése vajon hányszor fog politikai és személyes "leszámolások", bosszúk eszközévé válni. Vagy ne szaladjak ennyire előre :)?

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.05.14. 18:02:12

@nemjogasz:

Meg hogy hol volt a Vastagbőr, amikor Gyurcsány Bajnaival lövette a libatenyésztőket.

@ColT:

Bazmeg, ez az igazságügy-miniszter:

hvg.hu/velemeny.nyuzsog/20130514_Navracsics_az_ember_akinek_nincs_velemeny#rss

AZ IGAZSÁGÜGY-MINISZTER KÉTSÉGBEESETTEN TILTAKOZIK AZ ELLEN, MISZERINT AKÁR CSAK MEGFORDULT VOLNA A FEJÉBEN, HOGY ÉRVÉNYT SZEREZ A TÖRVÉNYEKNEK, ÉS A SZÓ KÖZNAPI ÉRTELMÉBEN VETT JÓ ERKÖLCSNEK.

SZÁNALMAS.

Minorkavidor 2013.05.14. 18:05:28

@ketroot:

Akkor rakj oda egy ilyet:))

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.05.14. 18:13:13

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):

Nos, eme szervezet célja a klientúra kényelmes pozíciókkal jutalmazása + az "elhajlók" büntetése, de hát ezt a nevet mégsem adhatták neki, "az még egy pár hónap", mondta nagy nevettetőnk.

A munkabér? "Ó, az a legkevesebb!" mondta egy másik.
Viszont azért teljesen sajnálni sem tudom őket, ha ezt is benyelik, akkor jó étvágyat kívánok.

Secnir 2013.05.14. 18:18:49

@theo:
lehet, hogy igazad van, akkor M6?

Minorkavidor 2013.05.14. 18:33:17

@Flaggx:

Miért kell megmenteni a devizahiteleseket?
1: senkit sem kényszerítettek pisztolyt a tarkójukhoz szorítva devizahitelek felvételére. Pl. édesanyám 12 éve közös képviselő. 2006-ban korlátfelújítást csináltak (függőfolyósós hazban lakik). Többen ugráltak, hogy a ház vegyen fel devizahitel, anyám nemet mondott, az ő véleményét a fogadta el a többség, és más tömbházakkal ellentétben a lakóközösség nemhogy eladósodott volna, hanem még 1,5 milliós tartalékot is feltudott halmozni.
2: a devizahitelt jekentős részük nem vagy nem csak lakásvásárlásra, hanem pl. gépkocsivásárlásra költötte.
3: Sokan elfelejtik, hogy a 2008. októberében kirobbant válság előtt a devizahitelesek több ezer/tízezer/százezer forinttal kevesebbet törlesztettek, mint a forinthitelesek. Sokan ezért is választották, csakhogy piacgazdaságban élünk, így e hitelezési formának is vannak kockázatai. Ezek szerint a t. d. hitelt felvevő, nagykorú magyar állampolgár csak a nyereségből akar részesedni, ha veszteség éri akkor jöjjön állam bácsi és közpénzből mentse ki?
Más részt, ha 2008 októbere előtt nyeresége volt a hitelen, október után meg vesztesége- ha már mentünk, amit én mindig is elleneztem- nem lett volna tisztességesebb minden állampolgárral szemben az, ha minden hitelesnél egyenleget vonnak, és csak az e fökötti részt mentik/mentjük (a mi pénzünkből)?

Minorkavidor 2013.05.14. 18:46:14

Még valamit. Bementem a KSH adatbázisába és ezt találtam a lakáscélú devizahitelezésről:

www.ksh.hu/docs/hun/xstadat/xstadat_eves/i_zrh001.html

2009-ben volt legmagasabb -364.492 db- a lakáscélú devizahitelek száma, azóta végtörlesztésnek köszönhetően csökken. A kommunikációban mégis 800 ezer devizahitelesről esik szó. Ők akkor nem lakásra hanem másra pl. gépkocsikra vették fel a hitelt.

Minorkavidor 2013.05.14. 18:52:37

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):

Nézd, 1849 utánról van olyan -eredetileg szlovák- mondás amely így szól: A nemzetiségek azt kapták jutalmul, amit a magyarok büntetésül.

Ez 2010 májusa után úgy szól: A Fidesz szavazók azt kapták jutalmul, amit az ellene szavazók (valamint a nem szavazók) büntetésül.
Emlékeim szerint pedagógusék nagyon fidesz-pártiak voltak akkor...
Véleményem szerint megérdemlik amit kapnak (Jó Gallóné kap némi koncot!).:))

Vidéki 2013.05.14. 19:31:33

A Biblia szerint: "Nem csak kenyérrel él az ember, hanem az Igével.

Vastagbőr számos idézete 2005.december 2-től 2010.január 13.-ig arra is utal, hogy a ballib kormányok is sokszor felhasználtak közpénzeket arra, hogy hirdessék az Igét.

Erről akkor akkor a Fidesz úgy vélte, hogy nem helyes dolog.

Mára belátta, hogy akkor nem neki, hanem az MSZP-SZSZ-nek volt igaza.

A 2010-es választások előtt a Hírkeresőn olvastam az LMP programját és szimpátiát váltott ki belőlem.

Különösen ez ragadott meg: A parlamentben racionálisan fognak érvelni, és készek észérveket bármely oldalról befogadni. Nem azt nézik majd, hogy ki mondja, hanem, hogy mit mond:

A Vastagbőr által felhozott ügyben is csak annyi történt, hogy a Fidesz megfontolta és elfogadta a korábbi kormányok racionális érvelését.

Ennek örülni kellene, hogy az egyébként ritkán tapasztalható konszenzus a pártok között megvalósul.

nemjogasz 2013.05.14. 19:37:21

@Foresty: hát persze, az egészet ő meg az elmaradhatatlan Soros pénzeli. Persze őket agykontrollal Gyurcsány utasítja erre, miközben robotrepülőgépekről bombáztatja a vörösiszaptárolót. Meg persze kóhnbendit. Mert ugye kohn, az ugye, tugyukkik, akik a el akarják sorvasztani a magyarságot a szívcsakráért. Azthiszem immár hivatalosan is vezethetek műsort az echotvben.

nemjogasz 2013.05.14. 19:38:51

@Vidéki: nem ér a kommented, nem szerepel benne se elmútnyócév, se libajnai. Hát így nem lehet... tessék megeröltetni magadat.

a kormány embere 2013.05.14. 19:56:30

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
Az igazságügyi minimál kétségbe esetten tiltakozik ,amiért tárcájának nevében szerepel az" igazság" szó.
Szerinte,a "gazság" épp elég lenne.
Szerintem meg,simán dögöljön meg.

a kormány embere 2013.05.14. 19:59:53

@Vidéki:
Téged, inkább a krokodil ragadjon meg.Na nem Egyiptomban,csak itt a Város-liget szélén.

labrabbit 2013.05.14. 20:12:10

@Vidéki:Grat. Kituno erveles.
Szerencse, hogy a fidesz mindig kesz korrigalni. Azt is belattak, hogy be kell zarni par iskolat, atszervezni a rendvedelmi nyugdijakat, penzt kerni egyes eü. szolgaltatasokert stb. Csak ellenzekben meg maskepp gondoltak. Van ilyen.

(Ma nincs ekezet)

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.05.14. 20:19:57

@Vidéki:
"Ennek örülni kellene, hogy az egyébként ritkán tapasztalható konszenzus a pártok között megvalósul."

Tudod a baj az, hogy Magyarországon a pártok közötti konszenzus csak a közpénzek ellopására, valamint a maradék közpénz pártkampánycélra való fordítására korlátozódik. Ez nem egy nyerő út. Erre nem igazán lehet büszke senki. :(

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.05.14. 21:24:16

@Vidéki:
"... A ballib kormányok is sokszor felhasználtak közpénzeket arra, hogy hirdessék az Igét. Erről akkor akkor a Fidesz úgy vélte, hogy nem helyes dolog. Mára belátta, hogy akkor nem neki, hanem az MSZP-SZDSZ-nek volt igaza."

Tekinthetjük ezt a Fidesz-KDNP hivatalos álláspontjának? Selmeczi Gabriella mikor fogja ezt bejelenteni?
Ez lenne a nagy felismerés? Hogy közpénzből pártpropagandát folytatni sokkal jobb (persze "kormány információ"-nak álcázva), mint pártpénzből tenni ugyanezt? Hogy rossz bor nincs, csak rossz cégér? Hogy a mutyi mégsem rossz dolog, hiszen abból remekül ki lehet egészíteni a tisztviselői jövedelmeket? Hogy akár még inkább a "gyűlölt" riválisnak is igazat adsz -utólag, ha a saját favoritodnak ez így áll érdekében-, csak nehogy be kelljen vallani, hogy "minden szentnek maga felé hajlik a keze", és hogy ennek túlzásba vitele már erkölcsileg megkérdőjelezhető?

Hány és milyen esetben várhatunk még efféle "megfontolást", "belátást", konszenzust" és "elfogadást"?

Soha nem undorodtam még ennyire egy beírásodtól sem, mint ettől.

Most bizonyítottad, hogy téged nem a lopás, a csalás, a hazugság ténye zavar, hanem az, ha más is hazudik, csal és lop, nem csak a Fidesz, ha nem csak a Fidesznek származik előnye belőle, és ha a Fidesz lop, csal, hazudik, akkor az megszűnik erkölcstelen tett lenni (pusztán azáltal, hogy a Fidesz csinálja), és az ő esetükben a lopás, a csalás és a hazugság "racionális érv"-vé lép elő.

Vidéki 2013.05.14. 21:36:13

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):

Kérded: "Tekinthetjük ezt a Fidesz-KDNP hivatalos álláspontjának? "

Ez csak az én elképzelésem.

Még pedig annak alapján, hogy amint azt korábban már írtam: 2010-es választások előtt a Hírkeresőn olvastam az LMP programját és az szimpátiát ébresztett bennem.

Különösen ez ragadott meg:

A parlamentben az LMP-sek racionálisan fognak érvelni, és készek észérveket bármely oldalról befogadni.

Nem azt nézik majd, hogy ki mondja, hanem, hogy mit mond:

Ennek alapján gondolataimnak menete, nem lett olyan fekete. mint a te gondolataidnak menete.

Flaggx 2013.05.14. 21:40:18

@Minorkavidor: Neeeeeem ez volt a hozzászólásom mondanivalója, csak annyi, hogy mennyi más ezerszer értelmesebb dologra költhették volna ezeket a pénzeket.
De pl. Ócsával pont a devizahiteleseken akarta segíteni, ezt sikerült a leggyökerebb módon kivitelezni.
De mondjuk ezekből a kihajigált százmilliárdokból lehetett volna pedagógus életpálya program, vagy beleforgatni az eü-be, vagy utakat (újra)építeni.
De nem. Plakátkampány kell. Mert az neked jó. Azt látod, hogy nem jó, de hidd el, neked jó. Logikus.

Flaggx 2013.05.14. 21:44:42

@Secnir: Akkor még egyszer: én olyan százmilliárdokról beszélek, aminek köze nem volt az Unióhoz, csak úgy kihajigáltuk a kútba, mert jobban teljesítünk meg már amúgy se fért volna a padlásra.
Ócsa pl. nem uniós forrásból épült ha jól tudom (de lehet nem): 542 milliárd.
Elcseszett mobilfrekvencia tender: 100 milliárd.
Magánnyugdíj vagyon: 3000 milliárd.
Meg van még pár filléres tétel, mint az ilyen kampányok 1-2 milliárdjai.

Flaggx 2013.05.14. 21:46:10

@Minorkavidor: Ja, amúgy kormányzati kommunikációra nem lenne szükség, ha tényleg igaz lenne amit állít, mert akkor azt éreznénk. Azért van rá szükség, mert "szarabbul élünk, mint 3-7-emútnyóc éve".

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.05.14. 21:57:15

@Vidéki:
Na igen...
Régebben egy "kicsit" más "ragadott meg", de kit érdekel, ugye?

"Vidéki 2010.09.23. 11:49:10
A leszerepelt Dávid Ibolyás MDF nyomdokait követve az LMP kígyót-békát kiált a többi pártra és sajátmagát jókedvvel, bőséggel púderozgatva pályázik az ország leges-legtisztább pártja címre."

Vagy te is csak "megfontoltál", "beláttál" és "elfogadtál"?

Vidéki 2013.05.14. 22:15:41

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):

Ne feledd, hogy a választások 2010 tavaszán voltak és korábban jelent meg az LMP választási programja.

Azt se feledd, hogy 2010 szeptember végén az LMP-ben villogtak és a programhoz képest egészen mást bizonyítottak azok a "politikusok" akik az LMP-s tagok és választók hátán felkapaszkodtak és most az LMP-ből kilépve a Párbeszéd Magyarországért Pártot megalapították és Bajnai segédcsapatává váltak és nemsokára az MSZP-vel és a DK-val megalakítják a Népfrontot..

Szerintem Schiffer András következetes politikája és Scheiringék távozása az LMP erősödését hozhatja.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.05.14. 22:19:56

@Vidéki:
Ja, igen, és bár ez az elv, hogy "ne azt figyeljük, ki mondja, hanem hogy mit mond" "megragadott" téged, alkalmazni már ugye nem sikerült megtanulni?

Hidd el, sokan vannak, akik ezt az elvet követik, még az itt kommentelők között is, és bizony nem az ő hibájuk, hogy a Fidesz prominensei az elmúlt évek hazug, önellentmondásos, pökhendi nyilatkozataikon keresztül megszámláltattak, megmérettek és könnyűnek találtattak, és hogy a hitelességük jelenleg -a béka segge alatt levő MSZP-t is megelőzve- a legelső, történelem előtti bányászbékaszar-fosszília mélyén található.

Ezen pedig a közpénzből megvalósított meg a villanyszámlára kényszerített kormánypropaganda segít a legkevésbé. Bármilyen racionális is az szerinted.

Vidéki 2013.05.14. 22:40:54

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):

Látomásod: "a hitelességük jelenleg -a béka segge alatt levő MSZP-t is megelőzve- a legelső, történelem előtti bányászbékaszar-fosszília mélyén található."

Látomásod nincsen összhangban a közvélemény kutatók tudományosan megalapozott vizsgálatainak eredményeivel (per pillanat)..

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.05.14. 23:11:23

@Vidéki:
Ez a te látomásod, már csak azért is, mert nem mondtam, hogy ez általánosságban igaz. Csak annyit mondtam, "sokan vannak". És mennyien?

A "közvélemény kutatók tudományosan megalapozott vizsgálatainak eredménye" a "látomásaiddal" szemben az (per pillanat... pontosabban a Medián május 6-án közzétett felmérése szerint), hogy a teljes népesség 71%-a bizony úgy gondolja, hogy a Fidesz prominensek szava egy lyukas fingot nem ér (az általuk adott pénzt persze elteszik, mert nem hülyék, ld. a különbséget a Fidesz-szavazók és a "rendben mennek a dolgok" százalékai között)... és ennek a "dicsőségnek" az "érdemeit" egy cseppet sem halványítja, hogy 43%-uk szerint a többi politikusé sem.
Ezt aztán érdemes villanyszámlán meg óriásplakáton hirdetni! Racionálisan, közpénzből!

De addig is emlékezzünk meg a Minden Napra Egy Aranyköpés díjas mondataidról, mellyel sikerrel előzted meg még Hoffmann Rózsa "Nem kötelező, csak automatikus" dumáját is, és ami -minden eddigi határt áttörve- a legundorítóbb volt az eddigi megnyilvánulásaidból számomra:
"... A ballib kormányok is sokszor felhasználtak közpénzeket arra, hogy hirdessék az Igét. Erről akkor akkor a Fidesz úgy vélte, hogy nem helyes dolog. Mára belátta, hogy akkor nem neki, hanem az MSZP-SZDSZ-nek volt igaza."

qbr 2013.05.15. 00:47:44

@Vidéki:
"Ha aktuálisan nincs semmi válaszolható, könnyen átadható érv, akkor tereld el a témát. Igyekezz ezt 2-3 lépésben/hozzászólásban csinálni. Az első hozzászólás első fele kötődjön a témához, a második fele pedig lehetőleg valami nagyon más, és erős érzelmi töltetű témához, amelynél várható, hogy mások is ráharapnak (pl. ellenzék, Bajnai, MSZP, zsidók, cigányok, balliberálisok, vagy ezek bármilyen kombinációja).
Amint néhányan elkezdtek válaszolni az elterelő témára, fokozd a hozzászólások sűrűségét, hogy minél inkább eltűnjön az eredeti téma a hozzászólások közül. Ha nem válaszol senki az elterelő témára, használj másodlagos/harmadlagos nickeket, akár élesen vitázva - a lényeg, hogy a beszélgetés más témára terelődjön."

"Ha közvetlenül módon feszegetik, hogy a pártközpontnak, megbízásból szólsz hozzá, ne reagálj, ezeket a hozzászólásokat hagyd figyelmen kívül. Ha nagyon ebbe az irányba terelődik a beszélgetés, egy ideig ne szólj hozzá, 20-30 hozzászólással később kezdd újra a téma elterelését.

A hozzászólásaid stílusából ítélve valami ilyesmi áll a képzésedben.

@mindenki más: elnézést, most épp én is tereltem a témát, de többet nem fordul elő, ígérem.

Bee-zony 2013.05.15. 02:56:51

Emberek, örüljetek, megvalósult a konszenzus a Kalózpárt (avagy a politikai maffia) A és B csapat között. Bár ez valójában mindig is megvolt, de mivel most nem egypártrendszer van, hanem demokrácia, így 8 évig az A csapat van kormányon, és a B csapat ellenzékben, utána cserélnek, a többi közben pedig a néphülyítő duma.
Nagyon meg lennék lepve, ha a Fidesz-KDNP nem töltené ki a 8 éves rablási időszakot...
Hogy a politikailag aktívak bűnszövetkezeteket választanak kormánynak és parlamenti pártnak, ez már valami... a kárpát-medencei nagy szárazföldi kalózhajó, ahol a jobb érzésű emberek kisebbségben vannak, és nem tudnak jobbat tenni annál, minthogy lelépnek.
Itt már csak egy jogi bonyodalom van, az, hogy ha valaki kalózhajóra születik, az jogilag ezáltal kalóz-e, és ha nem, mikortól számít annak?

Vidéki 2013.05.15. 07:28:11

@Bee-zony:

Írod: "a kárpát-medencei nagy szárazföldi kalózhajó, ahol a jobb érzésű emberek kisebbségben vannak,"

Talán te is jobb érzésű embernek képzeled magad?

Nem vagy te túlzottan beképzelt?

Iratkozz be egy önismereti tanfolyamra.

A tanfolyam tanfolyik!

Bee-zony 2013.05.15. 10:43:06

Vidéki megint terel, és egyre jobban belehülyül a melójába, a disznóságok védelmezésébe és leplezésébe, amik aztán napvilágra kerülnek...
„A tanfolyam tanfolyik!”
A tanfolyam a Fidesz-KDNP-nél (is) szarfolyam, a disznóságok újabb és újabb elemeiből áll, és minden politikai trágyaelemző bőséges és folyamatos anyagot talál Magyarországon.
Ha viszont tanfolyam, akkor inkább Brian Tracy, a zseniális és sikeres úriember, aki persze nem Magyarországon lett sikeres. Ő mondta ezt is: „Nem azok vagyunk, akinek gondoljuk magunkat, hanem akinek gondoljuk magunkat, azok vagyunk.” (You are not what you think you are, but what you think you are.) Tehát, vagyok aki vagyok.
Másrészt viszont azon is el kell gondolkodni, hogy Tracy viszonylag normális országokra kalibrált megállapításainak, pl. a sikeres és boldog életről, hány százaléka igaz Magyarországon, Mexikóban, Szíriában... avagy korrupcióban, bűnözésben, háborúban álló országokban mit jelent a sikeres és boldog élet? A sikeres lopást, csalást, és „Horrorvideóval sokkolnak a szíriai lázadók – Abu Sakkar lázadó vezér egy elesett katona szívét vágja ki és eszi meg a felvételen.”?
Avagy mit jelent pl. a siker és boldogság a Mazsihiszben? Vagy egy sakálcsapatban...? Vagy a Fidesz-KDNP-ban? Vagy egy bűnszövetkezetben? Mit jelent a bűnözőnek és a rendőrnek?
Hoppá van.
A megfejtés: boldog, mert elérte a kitűzött célját. Innentől már az a kérdés, hogy kinek mi a célja, és miért az, és hogy ki merrefelé tart. Bűnszervezet szolgája? Az ördög ügyvédje?
Amíg van rossz és jó, addig rossz és jó harca is van, hacsak nincsenek egymástól teljesen elválasztva, és éljen mindenki a saját körében.
Amíg a rosszak abból élnek meg, hogy rosszak, pl. kalózok, addig leperegnek róluk a szavak, és hiábavaló a győzködés. Kemény munka helyett kényelmes és nagy zsákmánnyal járó bűnözés, a kockázata szinte semmi... minden bűnre hajlamosnak, rosszabb érzésűnek megéri.
A többiek, mi, hülyék vagyunk, hogy hagyjuk.
Nem kellene rájuk szavazni, és kellene egy olyan csapat az ország vezetésére, akik valóban nem bűnözők, hanem becsületesek, korrektek és hozzáértők. Vannak ilyenek Magyarországon?
Ha vannak, hol?
Nincs sok működő alternatíva: vagy csináljunk valóban normális országot, vagy oszoljon fel teljesen, ami rossz. Jelenleg Magyarország az utóbbi felé halad.
Ha van x ezer jobb érzésű ember Magyarországon, alapítsunk miniállamot, vörösöktől, narancsvörösöktől, judeonáciktól és náci-náciktól mentesen. Nem mintha a rosszabb érzésűek tiszteletben tartanák ezt a státuszt, de ez még mindig jobb annál, mint ami most van.
A lényeg: a jelenlegi Magyarország alapvetően ragadozókra és zsákmányállatokra oszlik, valamint becsapókra és becsapottakra, de ez már a módszertan. A ragadozók gazemberek, bűnözők, a zsákmányállatok pedig szerencsétlen hülyék, és áldozatok. Ki kell lépni ebből a körből annak, aki sem ragadozó, sem zsákmány nem akar lenni. Mivel a ragadozók és zsákmányállatok társadalmi és gazdasági rendszerként elérik a teljes leromlást, a részbeni megmaradáshoz a szükséges minimum, hogy Magyarország két részre váljon, először ideológiailag, aztán területileg is, ha nincs meg a teljes kivándorlás a jobb érzésűeknél. És miért lenne ez meg? Tehát, aki marad, annak az a dolga, hogy megtalálja a hasonlókat, és hogy elhatárolódjanak a nem hasonlóktól, és meg kell állítani a ragadozók nyomulását, és végül meg kell szüntetni a ragadozórendszert teljesen, ez a jelenlegi legnagyobb problémára a megoldás. „Csupán” a ragadozó rezsim urai és kiszolgálói vannak ennek útjában, és nagyon. Nem legyőzhetetlenek, és a jó hír az, hogy amelyik oldalra az állami Magyarország áll, abból lesz a vesztő. Bejön ez 100%-osan, ahogy eddig is.
A valódi rendszerváltás ez, nem pedig a ragadozó személyek és a bűnszövetkezetek váltakozása.

Blogger Géza 2013.05.15. 12:04:35

Szóval semmi új nincs a nap alatt. Ha az előző kormánynak joga volt kommunikálni a választókkal, nyilván ennek is van.

nnnnnnnn 2013.05.15. 12:15:28

igazuk volt. 2006 ősze óta minden propagandakiadás felesleges volt az mszp-nek, arra várt mindenki mikor takarodnak már a vérbe. sajnos ezt nem tették meg maguktól, hanem 4 évig rabolták az országot.

kifordított nagyanyó 2013.05.15. 12:15:44

@Blogger Géza: Szóval ha az előző kormány szara büdös volt ,akkor ezeké is büdös.
Ja nem,ezt nagykanállal eszed!

kifordított nagyanyó 2013.05.15. 12:16:49

Az összes fideszgeci most talált ide???

nnnnnnnn 2013.05.15. 12:25:01

@kifordított nagyanyó: mit véded az mszp-t, maszopnyik vagy?

tujapecér 2013.05.15. 12:25:26

A nagy "belátás", "konszenzus" "egyetértésbe", majd a tömegbe lövetés is belefér???

dr yetee 69 2013.05.15. 12:25:41

@kifordított nagyanyó: Együtt jöttek az eligazitásról!

dr yetee 69 2013.05.15. 12:26:55

@$$$=$$$: A fidesz 3 éve rabolja,az nem zavar,droid?

dr yetee 69 2013.05.15. 12:28:07

@Blogger Géza: Nem olvastad a fidesznyilatkozatokat ellenzékiként?

csárli hárper 2013.05.15. 12:31:11

@kifordított nagyanyó: most lett vége az eligazításnak az agitprop osztályon...

csárli hárper 2013.05.15. 12:33:25

@$$$=$$$: senki nem védi az emeszpét, hanem a fideszt szidja, nagy különbség!

Sir Galahad 2013.05.15. 12:35:14

Ez így szokott lenni: a kormányoldal közpénzből sikerkommunikál, az ellenzék meg fikázza, nincs ebben semmi újdonság. A kérdés az, melyik kormány mennyit költ ilyen célokra, s ha jól tudom, a mostani még mindig jóval alatta van ilyen költségek tekintetében az előzőnek.

Gera 2013.05.15. 12:39:41

@Vidéki: Ez egyre izgalmasabb. Már arra vetemedtek, hogy legitimáljátok a gaz kommunisták közpénzpazarlását, csak hogy elsikáljátok a tiéteket. Hát megsúgom: tíz legalább közepesen értelmes emberből tízet végtelenül taszít ez a fajta ostoba önfényező kormánypropaganda, akárki csinálja. Persze tudom, az idiótákra hajtotok, de ez elég szomorú.

nincs1itt 2013.05.15. 12:50:47

@Blogger Géza: @$$$=$$$:
Az a probléma, hogy tök mindegy melyik bűnszervezet(lánykori nevén: Magyarország Felelős Kormánya) hazudozik, azt Te és a többi még ott lakó fizeti meg!
Az mszp-és pont ugyanúgy mint a fideszes. A kampány-finanszírozás és a párt-finanszírozás ugyanabból a közös kalapból megy. Ugyanis a pártok - ebben mindig 100% volt a konszenzus - saját maguknak szavazzák meg, hogy mennyi pénzt kapnak. Igaz van egy szavazási eredménytől függő szorzó, de azért nem kabátgombról beszélgetünk.
Az mszp hazugságai legalább annyira voltak gyomorfogatóak, mint 3 éve a fideszéi. Most csak annyi történt, hogy megállapodtak: Holló a hollónak nem vájja ki a szemét! Mert ugyi nincs a parlamenti büfében fideszes- és mszp-s szendvics.
Talán emlékeztek még, amikor "szép emlékű" Dávid Ibolyka volt bátor elszólni magát, miszerint a koncon 70-30 arányban osztoznak, kormány párté a 70.
De szidjátok csak egymást, szájról indítható gumicsirkével fenyegetőzzetek, ezzel ellesztek még vagy 30 évig. Addig meg Mo.-nak nyoma sem marad.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.05.15. 13:08:20

tipikus üléspont vs álláspont ez is. :S

belekotty 2013.05.15. 13:22:59

@Jani haverja: "Meg a többséget meg se kellett volna menteni, ha nem baszarintják el a forint árfolyamát, meg az országkockázati mutatókat. "
- Ha pedig Gyurcsányék bevezetik, amit a Fidesz is megtehetne, hogy az adós sara a jelzálog tárgyáig tart, akkor a bankok sokkal óvatosabban hiteleztek volna. Akkor nem lett volna autóhitel és a 30 milliós házon nem lenne 50 millás adósság. Mert nem adtak volna a 30 millás házra 30 millió hitelt, hanem csak 10-et.

belekotty 2013.05.15. 13:25:19

@Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.): "Ha S. Lajos, a hirdetéspiac legnagyobb hala igényli,"
- Fordítva is volt ez így. Amikor a fővárosi hirdetési piacot felosztották és S.-nek is jutott belőle, Deszki az egészet visszavonatta, hogy S.-nek ne jusson semmi. Azok is megérik a pénzüket, ami persze egy pillanatra sem menti a jelenlegi aljasságokat.

tomwar 2013.05.15. 13:26:49

@Blogger Géza: Akkor ezek szerint ez itt mar a Kanaan?

Gera 2013.05.15. 13:29:16

@belekotty: Nemigen adtak száz százalék hitelt senkinek. Csak vidéken bizonyos helyeken az ingatlan értéke lement a felére, a tartozás meg a duplájára nőtt és ez így már nem okés normális hitelezési gyakorlat mellett sem.

tomwar 2013.05.15. 13:34:03

Amugy meg, vazze, ez itten nem propaganda, hanem TAJEKOZTATAS!

Valojaban pedig tajtekoztatas...mert aki hallgatja, az tajtekzik tole....

Netuddki. 2013.05.15. 13:49:27

"Egyetlen egy kormány sem költött annyi pénzt maga népszerűsítésére, mint a jelenlegi. Ezen változtatni kell."

Ééééésss! A fijjugg be is váltották az ígéretüket, változtattak. Sokkal többet költöttek már mint a maszop, és még hátravan 1 év a kormányzásukból. Hacsak valami oltári, még a trafikmutyinál is nagyobb balfaszságot nem csinálnak...

belekotty 2013.05.15. 13:49:45

@Blogger Géza: "Szóval semmi új nincs a nap alatt. Ha az előző kormánynak joga volt kommunikálni a választókkal, nyilván ennek is van."
- Stimmel, amit akkor gazemberségnek minősítettetek, az most természetes része a kormány erkölcsének.

Netuddki. 2013.05.15. 13:53:09

@tomwar: "Akkor ezek szerint ez itt mar a Kanaan?"

A bloggergézáknak biztosan.

Internetes ellenállást indítok:
NE ETESSÉTEK A FIZETETT FIDESZES BÉRTROLLOKAT! ADD TOVÁBB!
Amúgy is fölösleges, csak az eligazításon kapott fideszpropagandát szajkózzák...

nincs1itt 2013.05.15. 13:59:50

@kovi1970: Nem számolják bele a "presztízs beruházásokat", ilyenek a "stadionok", amelyek szintén kizárólag propaganda és lopás célját szolgálják... Vagyis szerintem, de valaki majd utána számol, bőven meghaladták már a köpködött mszp-s összegeket! az ilyen-olyan látszat szervezetek, pl KLIK, Művészeti Akadémia, Kerényi és társainak kitömése pénzzel, Századvég, meg hasonlók, azért vastagon megnyomják a költségeket, csak a maffia "ügyesen" könyvel.

tomwar 2013.05.15. 14:02:01

@kovi1970: Nezd, a magam modjan ellenallok en is: semmi olyat nem teszek, ami ezeknek a geciknek penzt hoz, es a jovoben se fogok.

sárkányfő 2013.05.15. 14:03:12

@Vidéki:
Lol vidéki, általában el se olvasom a beteg agyad torz gondolatait, de most beleolvastam, és istenuccse, jót röhögtem :)

Ezt írod:
"Mára belátta, hogy akkor nem neki, hanem az MSZP-SZSZ-nek volt igaza."

Ez remek! A belátás szép erény! Na akkor kérlek linkeld be a Fideszmaffia azon nyilatkozatát, melyben - a belátás automatikus morális következményeként - bocsánatot kér a posztban bőven idézett alaptalan és méltatlan durva támadásaiért!

tomwar 2013.05.15. 14:03:41

A @KormanyvedoAgyhalottAkciocsoport nicken irogatonak uzenem, hogy perelje be oket!!!:

index.hu/belfold/2013/05/15/a_miniszteriumoknak_helyre_kell_igazitani_a_sajtot/

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.05.15. 14:04:03

@Vidéki: Mekkora egy birka vagy te. Nem semmi. Komolyan, őszintén remélem, hogy csak csinálod és egy átverés vagy. Egy teszt, hogy ki hogy viszonyul a butaságnak és a demagógiának ahhoz az iszonyatosan magas fokához, amit profi módon művelsz.

Ha viszont komolyan csinálod, akkor nagy a baj. Ráadásul sok energiát teszel bele, miközben nyilvánvalóan semmi értelme, vagy haszna.

No mindegy, többet nem segítek.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.05.15. 14:05:46

@saravad: Másként gondolkoztak ellenzékben, majd másként kampányoltak. Ezt követően a kampány után mást csinálnak, mit amivel mandátumot szereztek. Nem jut eszembe, minek is nevezik ezt? Biztos nem hazugságnak, mert arra ők képtelenek.

elwood 2013.05.15. 14:05:47

valójában tényleg mindegy, ahogy vidéki meg többi hívő írják, ez a kormány ugyanazt csinálja mint az előző.

de ez nekik tetszik. az előző nem tetszett. ennyi.

itt tények eredmények sosem fognak számítani. a hit a fontos. azt számokkal nem tudod megingatni.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.05.15. 14:23:24

@dr yetee 69: Vagy ugyanaz az ember több nick-kel. khmmmm.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2013.05.15. 15:07:18

@Vidéki: Ettől a szövegtől beszarok. Mondd, mit vettél be, jó a hatása.

kifordított nagyanyó 2013.05.15. 15:33:13

@$$$=$$$: Voltam.
Most jobbikos.
Tehát kit utálok?:))

@dr yetee 69: Vagy a Kék Osztrigából
@csárli hárper: De basszus4Most jönnek egy tegnapi posztra?!

kifordított nagyanyó 2013.05.15. 15:38:54

@Sir Galahad: Igen.
3 év alatt még kevesebbet tudtak költeni,mint az előzőek 8 év alatt.
De hamarosan behozzák őket.

László Banu 2013.05.15. 16:49:16

Most kiküldték azt a "Jobban teljesítünk"szarságot.A postaládák alatt van egy szemétgyülytő doboz,na ott landolt mind.Erre van lóvé?

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.05.15. 17:01:40

@Vidéki: "Erről akkor akkor a Fidesz úgy vélte, hogy nem helyes dolog. Mára belátta, hogy akkor nem neki, hanem az MSZP-SZSZ-nek volt igaza."
Linkelj már be 1 hivatalos Fidesz közleményt erről. Mert különben ritka pofátlan hazugság.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.05.15. 17:27:15

@sárkányfő: Elég lenne az is, hha magáról a belátásró linkelne be vmi Slejmgeci nyilatkozatot.

Sir Galahad 2013.05.16. 17:48:26

@kifordított nagyanyó: Amennyire én tudom, időarányosan is kevesebbet költött a mostani kormány, mint anno az előző.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.05.16. 18:06:16

@Sir Galahad:
Akkor két hiedelem áll egymással szemben, amit senki nem nagyon fog tudni ellenőrizni, így akkor ennyi. Biztos össze lehetne adni, hogy IMFkampány+Századvégszerződések+CÖFBékemenet+konzultációk+rezsicsökkentőaláírás+Kerényigaléria+stb., meg az előző kormány által bedobált pamfletek, kihelyezett plakátok mennyibe kerültek, de azt hiszem a végösszege mindkét képletnek az lenne, hogy KURVASOK :).

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.05.17. 08:32:34

" Ez egy ismert lélektani jelenség, hogy külső okokat keresünk, vélte Orbán Viktor miniszterelnök pénteken reggel a közrádióban."
index.hu/gazdasag/2013/05/17/orban/

Igen, kedves Orbán Viktor, ez bizony az, "ismert lélektani jelenség"... "Nem hülye, hanem áldozat".

Ironfist 2013.05.17. 12:18:53

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):
Hát igen, például nem külső okok keresése az, hogy merazEU, meg merazeemútnyócév, igaz?

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.05.17. 12:26:05

@Ironfist:
Neeeem, sőőőt, a meraballibösszeesküvés, merazIMF, merapolitikaiérdekek, meravakkomondor, merakokainistabrókerek és társai sem azok!

kifordított nagyanyó 2013.05.17. 13:22:11

@Sir Galahad: Nálad valahogy mindig a fidesz jön ki jobban.
Gondolom szerinted lopni is kevesebbet loptak arányaiban.

Ironfist 2013.05.17. 15:08:43

@Sir Galahad:
Amennyire meg én tudom, még nem időarányosan is többet költött a fideszkormány a három éve alatt, mint az a bizonyos eemútnyócév összesen. És többet is lopott.

Sir Galahad 2013.05.17. 16:23:26

@kifordított nagyanyó: Van ez így, másoknál meg fordított eredmény jön ki..

kifordított nagyanyó 2013.05.20. 20:21:17

@Sir Galahad: Milyen jó lenne ha láthatóan fele vagy negyede annyit loptak volna el,és nem azon tanakodnánk,hogy már behozták e őket vagy sem.

Ironfist 2013.05.20. 23:23:10

@kifordított nagyanyó:
Azért kicsit elképesztő, hogy a fideszfanok még azzal védik ezt a túktolvaj bandát, hogy de hát még nem is loptak annyit 3 év alatt, mint az előzőek nyolc év alatt... És szerintük ez most ami van, még jó is.

Sir Galahad 2013.05.21. 08:57:14

@kifordított nagyanyó: sajnos pont a lopás az, amit nem tudunk objektív mércével összevetni, mert óriási a látencia, az esetek töredéke sem kerül nyilvánosságra. Ez nem olyan, mint a kormányzati kommunikációs kiadás, ott elég a két végösszeget egymás mellé tenni.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.06.17. 11:32:39

Szerintem ezt is bele lehet venni a "Ma ezt mondjuk, holnap meg azt!"-kategóriába. Jöhet megint a mocskosEUzás! Lehet, hogy "valaki" vérszemet kapott?
index.hu/gazdasag/2013/06/17/varga/

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.07.19. 08:45:24

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):
"Orbán Viktor az interjúban olyan vezetőként jellemezte magát, aki vonzó munkának tekinti az ország megmentését, megújítását.
"Ez egy igazi kihívás, nem olyasmi, mint egy bürokrácia újjászervezése. A magamfajta emberek szeretnek valami jelentőset véghezvinni, valami rendkívülit. A történelem megadta nekem ezt az esélyt. Tulajdonképpen három alkalommal adatott ez meg nekem. Vezetőként mindig történelmi kihívások értek. Amikor a dolgok jól mennek, olyankor úgy tűnik, választásokat vesztek, mivel az embereknek már nincs szükségük rám" - közölte."
www.portfolio.hu/gazdasag/orban_valsagban_nincs_mod_kiszamithatobb_gazdasagpolitikara.3.186864.html

Tényleg nem akar írni egy pszichológus doktorit az emberről, aki meggyőzte magát, hogy a választók akkor zavarják el a kormányát és cserélik le őket akár a szocikra is, amikor már túl jól végzi a munkáját?!

tryclops 2013.07.19. 09:27:42

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): Tényleg beszarás ez a fasz.
"A valódi munka? Na az nem kihívás. Viszont építeni egy színarany Turulszobrot a Duna közepére? Ne, az jó mulatság, történelmi férfimunka, erről beszél majd az utókor."

süti beállítások módosítása