Skip to content


       Szűrés lista

Szivárog a Nagy Gyurcsányi Adóreform

Szinte már a körmömet lerágom, hogy Gyurcsány Ferenc cirka kilenc-tizedik programja vajon mit fog tartalmazni? Ki tudja felsorolni Gyurcsány programjait? 100 lépés program, az Új Magyarország Program, az Új Egyensúly Program, a Zászlóshajó Program, a 48 pont, a 7 pontos tisztasági csomag és az egyik utolsó: Az Új Tulajdonosi Program? Vett már valaki részvényt a piacra dobott állami cégekből? Nem? 

Szóval Gyurcsány húzza, amíg bírja, aztán majd 2 hét múlva előrukkol valamivel. Kis ízelítőt azért már adott, hogy milyen nagy ívű tervei vannak, ez a "199 fős parlament CSAK listáról" zseniális-ördögi-gyurcsányos. Hiszen valljuk be, hogy álljon majd oda a választások után a pártkongresszus elé, hogy még az ős-szoci egyéni választókerületek is elvesztek?! Csepel, Komló, Miskolc, Pécs, Tatabánya, Nyíregyháza nem lehet a Fideszé!

Aztán itt van nekünk a legújabb "őrülete", az adóreform. Már a szavakkal is játszik a Nagy Játékos. Nem adócsökkentés, az túl egyértelmű. ADÓREFORM. Attól az embertől, aki semmit nem reformált meg az elmúlt5 évben.
"Az elmúlt húsz év legnagyobb adó- és szociális reformját kívánja végrehajtani a kormány - mondta Gyurcsány Ferenc miniszterelnök a Magyar Televízió A Szólás Szabadsága című műsorában." Ó, te jó ég ...

Ami helyesen: 1000 milliárdos adóátrendezés. Valljuk be, kemény, embert próbáló feladat kommunikációs szempontból eladni ezt a szörnyszülöttet, ami lassan kidugja borzalmas fejét a koedukált gyurcsány-veres-imf vaginából. Hiszen az állami bevételek összege nem változik, csak nem "Z"-ből és "X"-ből folyik majd be ugyanannyi, hanem "Z" feléből, "X"-nek a duplájából és egy kis új "W"-ből. Vagyis kurva jó lesz nekünk!

Az "adóreform" alatt én azt értettem, hogy az 1000 milliárdot meghagyják az emberek zsebébe és a cégek profitjában, így az emberek többet vásárolnának, a cégek meg nem küldenék az embereket, sőt, lehet hogy futná egy kis beruházásra is. Vagyis kicsit megindulna a gazdaság. Lenne honnan, ez a -3% GDP világszégyen. De ha csak ez az "adóátrendezés" lesz, akkor abból nem fognak többet vásárolni az emberek, mert ugyanannyi pénzük marad. Vagy kevesebb. Persze, ha 1000 milliárddal csökkenne az állami bevétel, akkor Gyurcsány sírna, mint a fürdőskurva, akinél elfogytak a kuncsaftok, hogy de akkor miből lesz pénz erre meg arra. Tudod mit, Ferikém? Kurvára leszarom, hogy miből!

Én semmit sem kapok az államtól (nincs lakásom, nincs lakáshitelem, nincs gázártámogatásom, teljes áron utazok a vonaton, buszon stb.), a kiadási oldal kurvára nem érdekel. Jelezném, hogy én csak a bevételi oldalon szerepelek, ott viszont "fehéren", és vastagon. Remek volt megkapni az adópapírt a tavalyi össz bruttó fizetésemről, olyan lelkesítő, amikor megnézi az ember, mennyi  bruttó fizetést kapott 2008-ban, de nincs egy forintja sem, és várja, hogy megjöjjön az utalás a januári fizetéssel. Thank you, Mr. Prime Minister. Énekeljen neked dalt Maria!

Kezdjük azzal, hogy tegnap jelentette be az Elkúrómester, hogy 250 milliárdot várnak az áfaemeléstől. Ez aztán a remek, fogyasztás-fellendítő lépés! Csak uúgy kapkodni fognak az emberek a 20% helyett 23%-os áfájú plazmatévék után.

Aztán: megszűnik a lakásépítés államilag finanszírozott kamattámogatása, és jelentősen szűkítik a lakásépítési kedvezmény (az úgynevezett szocpol) jogosultsági körét is. Mivel a lakástámogatás egy 200 milliárdos tétel. Csak azt nem tudom ki a tökömet támogatnak, mert az egyedülálló, jól kereső, 31 éves felnőtt dolgozót, aki az első lakásért gürizik, azt nem! No mindegy, a vg.hu úgy tudja, a  lakáshitelek állami kamattámogatását ugrott, ahogy van!  A másik kedvezőtlen változás pedig az lenne, hogy a lakásépítési kedvezmény a jövőben csak a szociális segélyben részesülőknek járna, vagyis a kormány csak a legszegényebbek otthonteremtését támogatná.

No, itt álljunk már meg a pillanatra, és segítsetek már Nekem, hogy Ti is ugyanarra gondoltok-e, amire én? Hogy a búbánatos modernbaloldali heregolyómba adnak állami lakásépítési kedvezményt olyannak, aki szociális segélyben részesül?! Miért? Minek? A szociális segélyből fog építkezni? Lakást venni? Hiszen azért kap szociális segélyt, mert kurvára nincs pénze, más jövedelme, és az állam bácsi nem engedi, hogy éhen haljon.

Ez az egyetlen húzás is ékes bizonyítéka annak, hogy ló sörénye helyett a seggét fogjuk, miközben a ló vágtat visszafelé, de mi büszkén nézünk előre! 

Jöhet még egy kis "tételes egészségügyi hozzájárulás" emelés, 1950 forintról 5-6 ezerre, egy picike jövedéki adóemelés, családi pótlék hozzáadása a jövedelemhez. (Így kvázi megadóztatása. Ha dolgozol és adózol és több gyermeked van, akkor bizony megszívtad. 18-36% megy az adóba. Ja, akinek nincs jövedelme, ugye azokat ez nem érinti! No, vajon vannak-e olyan lakosok, akiknek kurva sok gyerekük van, egy kisebbfajta óvoda, de nem adóznak az államnak? Vannak ilyenek? A helyes válasz beküldői között 1 hetes RSS blog-előfizetést sorsolunk ki.)

Egykulcsos SZJA: Mu-ha-ha ... ez volt a nap legrövidebb vicce, ugorjunk tovább!

És el is jutottunk a Gyurcsány "adóreformjának" legpofátlanabb pontjáig. Mely nagyon-nagyon remélem, hogy nem igaz.
Be kívánják vezetni a vagyonadót, mivel a  a vagyoni típusú adók aránya Magyarországon nagyon alacsony: míg Európában ez a szám a 8-10 százalékot is eléri, nálunk 2 százalék közelében jár. Még azt is mondhatnám, hogy van benne igazság. Az adócsalók országa vagyunk, de háza van mindenkinek, és ha elcsalta az adót, nem valószínű, hogy egy panelban tengeti az életét. Persze a rendes, becsületes állampolgárnak is ugyanúgy kellene fizetni, ami meg nem igazságos ...

De a kormány alapterület alapján kívánja kivetni a vagyonadót az ingatlanokra, ami a lehető legigazságtalanabb megoldás! Persze, érthető, kell a bevétel, az azonnali. Egy normális, egész országra és a 3,5 millió ingatlanra kiterjedő értékbecslés több évet és hihetetlen sok munkaórát ás pénzt vinne el. Na, idő és pénz meg nincs. De alapterület alapján adót kivenni? Ebből kurva nagy botrány lesz.
Tegyük fel, négyzetméterenként mondjuk 1000 forint lesz az adó. 30 nm2 = 30 000 ft. 70 nm2 = 70 000 ft. 250 nm2 = 250 000 ft.

Csakhogy nem mindegy, hogy az a 70 nm2 az Avasi lakótelepen van, vagy a budai Várban! Ennyire ostobák nem lehetnek, vagyis pontosan tudják, hogy van különbség! Akkor viszont szimplán köcsögök, sajnos már kifogytam a jelzőkből. Nem találok más szavakat arra, aki szerint normális, hogy ugyanakkora legyen a vagyonadó egy sajókazai nagyméretű vályogparasztháznak és egy rózsadombi villának? Ilyen nincs. Ilyen csak ebben a birka országban történhet meg...

De nem kell aggódni. Amit idáig írtam, ebből nem fog megvalósulni semmi. Veres Jani most az Európai Beruházási Banktól szeretne felvenni 1 milliárd euró hitelt (300 milliárd forint). Ez a bank adott nekünk január 26-én 440 millió eurót - hitelbe. Kurva jó, már 5 naponta kell hitelét kuncsorogni. Gondolom, előbb-utóbb elfogynak a bankok, meg a trükkök százai, a világgazdaság bősége ugye meg már réges-régen elapadt.  És hogy mi fog akkor történni?

Nos, akkor jön az "argentín összeomlás". Persze Gyurcsányék nem izgulnak. Lóvé van bőven. Thaifölddel nincs kiadatási egyezmény. Emiatt sok magyar "él" már odakint. Még magyar fodrász is van ám odakint! Érthető: inkább Thaiföld ismerős szoci/szadeszes arcokkal, mint Márianosztra. Vagy a szegedi Csillag börtön.    

Címkék: politika mszp gyurcsány botrány válság

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr39918882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Perverzsrac 2009.02.03. 15:16:46

@Seduxen: adójóváírást és kedvezményeket se vehetsz igénybe egy bizonyos jövedelemhatár fölött, majd szerinted pont ezt lehessen leírni az adóból? muhahahaha. Lófaszt a mi seggünkbe. Kussol, adózik. Ez az egyszerű felfogása ennek a fasznak.

Perverzsrac 2009.02.03. 15:18:51

@Seduxen: tessék elolvasni:
index.hu/gazdasag/magyar/feklev090130/

véletlenül az adóváltozások a sok elbaszás után pont hétvégére estek, mit ad isten és jó nagy a kuss körülöttük, hiszen most jött meg a szorítás első hulláma...

De csak neked: ". Ha a cég átvállalja a képzés költségét iskolarendszerű képzésben részt vevő alkalmazottjától, akkor abból a minimálbér két és félszeresét kitevő rész adómentes."

@zero: ezt neked is szánom...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.03. 15:19:59

@Perverzsrac: igen, az adókedvezményes résznél is nyeltem egy nagyot. nálam volt helye annak a 120. ropinak, ami a lakáshitel után visszajön. potom másfél havi adóm. mindegy, be kell lássam, én "kőgazdag" vagyok, nincs mese. ugye fereeeenc?

Perverzsrac 2009.02.03. 15:23:17

@zero: "Az újév első napjától egyetlen egy adókulcs változott az adójogszabályok rengetegében: megszűnt a 35 százalékos osztalékadókulcs, és csak a 25 százalékos mértékű maradt meg."

index.hu/gazdasag/magyar/jan081230/

na erről beszélek én...meg a feri vagyonbevallásáról. csak tessék egymás mellé tenni a kettőt és máris kiderül miért változott egyetlen adókulcs. Amúgy meg a Frei egyszer nyilatkozta is még rég felháborodottan, hogy csak tessenek megnézni ő mennyit adózik az osztaléka után... (ez akkor volt mikor az alsó kulcsot felnyomták 20-ról 25re...)

Perverzsrac 2009.02.03. 15:24:47

@Seduxen: lassan sikerült beláttatnom veled, de én már boldog vagyok. Te vagy az első, de nem az utolsó! Mostmár csak mintegy 10 millió magyar állampolgár van még akiket fel kell világosítanom, hogy ferinél ki is a gazdag...

Perverzsrac 2009.02.03. 15:28:14

Frei = Feri... még mielőtt valaki félreértené...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.03. 15:34:02

@Perverzsrac: "hogy ferinél ki is a gazdag"

btw: aki tisztességesen ADÓZIK?

derelyegrádi szellem 2009.02.03. 15:35:04

@Bezuhov:

tényleg rendes tőled, de ezen már kiröhögcséltük magunkat....

a másik helyeden a kapcsolaton pedig a kommentelők már megköszönték a Miniszer Elnök Úrnak, hogy vigyázott a bernadettre. :-)

mind2 (törölt) 2009.02.03. 15:36:12

@Perverzsrac: na figyi, ezt is innen idéztem, valami libafosztós posztból ( Rékuc )
"Ha nem kopasztjuk meg, akkor a liba nem tud nőni, és szenved. Ezért kopasztjuk meg 6 hetente."

- mondta Feri és Ájult Bernadettet karjaiban tartva belibbent dolgozószobájába, ahol táncot imitálva pörögni kezdett.
Libuskáim ;)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.03. 15:36:52

@Perverzsrac: okééés! Állom a fogadást, egy barna budweiser -t kérek, feltéve, ha megtalálom :o)

mind2 (törölt) 2009.02.03. 15:38:49

@derelyegrádi szellem: Az OPNI - nak szép parkja volt nem ? ::)))

Perverzsrac 2009.02.03. 15:40:41

@Seduxen: pontosan:) Ön megalkotta a magyar magyar szótárat:) Gratulálunk! De mindenki aki az átlagbér felett keres már gazdag. az már a tisztességesen adózó kategória...

Perverzsrac 2009.02.03. 15:41:12

@Félkupica_Fehér_Főnök: megkapod a kossuth teri vasbőr talin ha meglesz a vidi:)

derelyegrádi szellem 2009.02.03. 15:42:22

@mind2:

Én nem vagyok bolond, akármennyire is üldözöl ezzel! :-)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.03. 15:43:42

@mind2: "Ha nem kopasztjuk meg, akkor a liba nem tud nőni, és szenved. Ezért kopasztjuk meg 6 hetente."

Értem, tehát azért "kopasztanak", hogy ne szenvedjek? Ez esetben viszont én szeretnék TÉNYLEG liba lenni, mert azt csak 6 hetente kopasztják...

Még a kényszertömést is bevállalnám, azt már megszoktam, minden nap - néha többször is - lenyomnak minden szart a torkunkon, megszokott mechanizmus lenne....

"mondta Feri és Ájult Bernadettet karjaiban tartva belibbent dolgozószobájába, ahol..."

... és itt a 18-as karika jön. Majd október végén, vagy november elején megszületik szerelmük gyümölcse a kis budai-gyurcsány bébi :)))

Szellem: az nem Miniszteri Elnök Úr?

mind2 (törölt) 2009.02.03. 15:45:40

@derelyegrádi szellem: mi nem vagyunk bolondok a hangok is megmondták !! :::))))

@Seduxen: XD

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.03. 15:48:10

@Bezuhov:

Ritkán jársz már "mifelénk" ....

Cassandra Gemini 2009.02.03. 15:58:52

Csak annyit mondanék (bár talán nem teljesen vág ide) hogy itt Nyíregyházán a szocialista polgármester asszony egész korrektül végzi a dolgát. Vannak itt ott fennakadások, de épül és szemmel láthatóan fejlődik a város , csak ennyit akartam :)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.03. 16:05:11

@Cassandra Gemini:

Csodálkozol?

Ilyen hátszéllel? Veres and társai?

Pénz van dögivel, de nem mindenkinek ...

derelyegrádi szellem 2009.02.03. 16:06:06

@Seduxen:

De, csak múltkor is +5 percet kellett gépelnem emiatt.

@zero:

A kapcsolaton nagyüzem van, mert a feri nagyívűvel jön ki megint. Ráadásul a Szabad Nép 4 volt hivatásos sajtólevelezője kidőlt, most egyedül szegény bezunak kell produkálnia a napi 30 hozzászólást. :-)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.03. 16:14:03

@derelyegrádi szellem:

Tiszta dráma & izgalom ami ott zajlik ... majd este odanézek ..

derelyegrádi szellem 2009.02.03. 16:15:16

@Cassandra Gemini:

"itt Nyíregyházán a szocialista polgármester asszony egész korrektül végzi a dolgát."

A dologvégzéssel nálunk sincs akkora baj, bár itt van egy-kettő, aki vagy nem húzza le, vagy nem mos kezet. :-)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.03. 16:16:13

"#412214 | Athlay | 2009-02-03 15:54

Válasz orsolya44 felhasználó #412166 számú bejegyzésére:

Persze Járai a felelős, amiért minden eszközzel próbálta elhárítani a devizaválságot, amit a kormány felelőtlen politikája okozott volna.

Eddig sikerült monetáris politikával ellensúlyozni a töketlenkedést, de most Ferenc testvérék számára eljött az igazság pillanata.
"

Azért ez odabasz sz'tem... és NEM moderálták ki :)

derelyegrádi szellem 2009.02.03. 16:19:24

@zero:

Szerintem este inkább "kábelen" vedd fel valakivel a kapcsolatot! :-)

Perverzsrac 2009.02.03. 16:23:30

@Seduxen: csak annyit mondanék: MÉG :)))))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.03. 16:23:42

@derelyegrádi szellem: csak óvatosan, nehogy "bruttósítás" legyen a "kapcsolódás" vége, tudod zero "felbruttósítják" a családi pótlékot, oszt baxhatod :))))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.03. 16:28:46

@Perverzsrac: @Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: ez igaz ! Át kéne csábítani ide :)

na jól van nácziakok, további jó "fröcsögést" :) sábbát_sálom :)))

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.03. 18:32:01

@Perverzsrac: Hidegen szeretem, amikor a üveg külsején kicsapódik a dér :o)

www.bestofgyurcsany.hu/news.php?item.9.4
(00:53)

irrelevant 2009.02.03. 18:34:14

Játszunk tippelős játékot, hogy mikor jön az államcsőd?

Az én tippem 2009. április

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.03. 18:46:04

@otvospeter: Túl könnyű... a 2010 -es választások után 1-2 hónappal, addig kapunk még néhány ezermilliárdot kölcsönbe, de hogy mi lesz a választások után, az a szocikat már kurvára nem fogja érdekelni.

szabogyula 2009.02.03. 18:48:34

@otvospeter: Tartom ! Elkezdem vágni a centit , nem azért mert rosszindulatu vagyok , de tényleg most már nem találok szavakat

belzebubó 2009.02.03. 19:00:09

Mi ma pont erről beszélgettünk,a többség 2009.májusra tippelt.

Azt nem értem,hogy az IMF ezelőtt ezeknek a hiteleknek a kihelyezését más országokban kormányváltáshoz kötötte.Kivétel, most Ferkót hagyta.Tehát vagy direkt ide akar juttatni az IMF vagy valóban nagyon sok támogatója van ennek a politizálásnak a világ pénzügyvilágában.
Ez majd lejár 2010 májusában,de a többi hitelre vonatkozóan attól félek szintén azt csinálják amit anno amikor jött MDF Antallal,akkor az 1982-es hiteleket amelyet akkor vettünk fel,mert akkor léptünk be a valutaalapba,amelyek nem is jártak volna le,lejártnak tekintették addig amig alá nem irta azt a szerencsétlen paktumot a szadesszel. Szerintem ha meg is szabadulunk Ferkótól,nem sokáig tart majd az öröm üres kasszával 2010-ben.Ha egyáltalán eljutnánk addig csőd nélkül.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.03. 20:32:58

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Mekkorát röhögtem, mikor ezt hallottam. :)
Ahogy Szellem mondta tegnap:

"Nem mondom, hogy olcsó rá a jegy (pláne forintban), de a műsor az ott van."

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.02.03. 20:33:50

@belzebubó:

DSK is, meg Almunia is szoci.

Kövér mondta, hogy akár elvtársozhatnák is egymást.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.03. 21:11:52

Végigolvastam az összes kommentet, megijesztettetek. Ti tényleg spájzoltok?! Álljak neki én is?? Már holnap? Komolyan gondoljátok, hogy nem lesz víz, villany, bolt, orvos stb?

Horizont 2009.02.03. 21:59:06

Hitelből ki, hitelből be...Ennek jó vége nem lehet! Most kezdjünk el nagyon félni?
laspalmas már el is kezdte!
Jó lesz így nekünk? Már zero írásának a stílusára is alig ismertem rá, érezni, hogy ki van akadva igencsak:)
Kár, hogy ennyire elanyagiasodott a világ és a nyamvadt pénz (hiánya) miatt vannak álmatlan éjszakáink! Az a baj, hogy csak nekünk, mert ott "fenn" azt hiszik jól teszik a dolgaikat és jól belehúztak!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.03. 22:11:37

@laspalmas:

Ha államcsőd lesz , akkor nem lesz miből kivinni a nyugdíjakat, segélyeket.

Az emberek (cirka 4-5 millió) csak várja, csak várja a postást .... aztán mivel nagyon éhesek lesznek, megindulnak.

A többit gondold végig magad ... Argentínában 2001-ben ugyanez volt.

Ők 1999-ben vették fel a hatalmas IMF hitelet.

2 évet húztak ki vele ...

irrelevant 2009.02.03. 22:24:42

Ajánlott film: The Take. (Nem a hollywoodi ugyanilyen című, hanem a Naomi Klein és Avi Lewis-féle.) Rövid tartalom: az argentin összeomlás utáni helyzetet mutatja be, illetve azt, hogy a tönkrement gyári munkások hogyan próbálják újra megszervezni maguknak a munkát gyárfoglalásokkal és amolyan kommunák létrehozásával.

Horizont 2009.02.03. 22:29:46

@zero: @otvospeter:
szép kilátásokkal kecsegtettek itt minket!:(
Na és mi lesz a politikai elittel ha eljön "argentína" ??

irrelevant 2009.02.03. 22:36:50

@Horizont: Mennek a reptérre, megbeszélik, hogy Moszkva, Genf vagy Nizza és ágyő.

Maximio 2009.02.04. 00:40:19

Államcsőd 2011-ben. Akkor kell elkezdeni visszafizetni az IMF-hitelt. Addig elvergődünk valahogy.

kulalak 2009.02.04. 05:04:53

Nagyon remelem, hogy mi alantas honpolgarok nem a kevesekhez tartozunk mikor vegiggondoljuk ezeket az oruletes otleteket. Kulon gratulalok a vagyonado-ingatlanado terulet-alapu kiszamlazasanak eszreveteleert. Ezt az eszement otletet csak garazda alakok tudjak eladni a mediaban.
Ja OPNI: szerintem bipolaris (pszichozis-maniako-depressziva) manias szakban kis paranoiaval.
De mi gyomorbol szavazunk. A maszopra varok, hogy takaritsak vegre el - eddig mindhiaba.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.04. 07:22:37

@zero:

Ezt értem és el tudom képzelni... De a víz, villany hogy jön ide? Tényleg írhatnál egy postot erről a magamfajta tudatlan fiataloknak...

kenájkikit 2009.02.04. 08:08:50

már várom, az adóbevallásos posztot:D:D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.04. 08:36:10

'reggelt!

Nekem egy régebbi bankkártya-reklám jutott eszembe ma reggel - kicsit másképp' -:

'Adóreform': 1000 milliárd
Áfa-emelés: 5%
CSP megadóztatása: -10.000.-Ft
Ingatlanadó: - 100.000.-Ft
.
.
.
Egy ország hülyének nézése... Felbecsülhetetlen

mind2 (törölt) 2009.02.04. 08:40:34

@Horizont: mi lesz velük ? majd megesszük őket a legvégén :)

mind2 (törölt) 2009.02.04. 08:44:54

Jobb napot !
@Seduxen: Te is elköltenél a családra 100 millió osztalékot 1 évben nem ? Csak azt nem értem, ha nincs feri bankszámláján, akkor hol van ? a Kajmán- szigeteken valami pici bankban ?
Szegény Széchenyi, ő csak a birtokai 1 évi összes bevételét ajánlotta fel a haza javára.... hol hányjak ?
A Kapolyi meg felvesz kb. majdnem 1 millát havonta az MTA - tól tanácsadás címén.... Vagyis közpénzt, miközben 2-3 MILLIÁRD az éves pénze..
mi meg nzzük, hogy úszik el a dinnyehéj :(

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.04. 09:34:55

@mind2: simán... ha lenne valami barom, aki finanszírozza, nem 100 millát, de akár 1 milliárdot is elköltenék :)))
én csak azt nem értem, hogy ez pl miért hír? miért magyarázkodik a kormányszóvívő e.t?

Szerintem az útszéli döglött kutyát sem kellene, hogy érdekelje, hogy mennyi osztalékot vett fel feri, vagy akármelyik másik, ha működne rendesen ez a kurvaország...

maylo · http://www.flickr.com/photos/mayloka/ 2009.02.04. 10:00:30

Nem tudom, melyik posztot olvassák többen, uh ide is berakom ha nem baj:

Adót csökkent Szlovákia

133 millió eurós adócsökkentést javasol a szlovák gazdasági válságtanács, amivel a legalacsonyabb munkajövedelemmel rendelkezőknek és a középosztálynak kedveznének igazán.

Az adómentes jövedelemrész 3455 euróról 4017 euróra történő felemelését tartalmazza a javaslat - írja a Napi Gazdaság. Emellett az ún. milliomosadó alsó határát is növelnék valamelyest.

Ezzel 9.5 euróval növekedne egy átlagos fizetésű polgár bére, és összesen 133 millió eurós kiesést jelentene az államkaszának. A lépésekkel nemcsak a kormány, de az ellenzék is egyetértene.

A válságtanács múlt heti javaslatait már jóvá is hagyta a Fico-kormány: a kabinet átvállalja a járulékfizetést azoktól a munkaadóktól, akik korlátozott munkaidőben ugyan, de tovább foglalkoztatják alkalmazottaikat.

Az új munkahelyeket teremtő cégek minden egyes új állás után egy éven át havi 212 eurót kapnak, a kezdő egyéni vállalkozók pedig - ha előtte legalább három hónapig állástalanok voltak - régiónként más-más összeget, de akár 5975 eurós támogatást is kaphatnak.

Mint ismeretes, Szlovákia mindemellett kiadás-lefaragó lépéseket is megtett már a válság hatására.

derelyegrádi szellem 2009.02.04. 10:09:13

@otvospeter:

Kb. (május). Most felvettek 1 milliárd eurot arra, hogy az esdékes havi törlesztőt ki tudják fizetni. Emlékszel mondtam, hogy közel van és tudják is. Na, ezzel sikerült kitolni az összeomlást, de hát mostantól ezt is el kell kezdeni fizetni a havi törlesztőbe. És már az előző (enélküli) is sok volt. És intézkedésekre már nincs idő, mert ahhoz jogalkotásra van szükség, ami időbe telllik. Elkúrták. Vége.

Az eu parlametiig próbálják valahogy kihúzni. Nem biztos, hogy sikerülni fog.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.04. 10:21:18

@derelyegrádi szellem: ez most az optimista, vagy a pesszimista forgatókönyved?!?! :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.04. 10:56:52

@maylo: értem. ez esetben csak egy kérdésem lenne: szombaton megyek tecsóba, valakinek kell valami? 20 kiló liszt? Konzervek? Pár raklap ásványvíz? :)))

(jut eszembe: ha valaki tud óccsón automata és kézifegyvert, kérem dobjon egy PM-t :)))) )

mind2 (törölt) 2009.02.04. 11:08:31

@Seduxen: Pelenkát vegyél annak a pici bogárnak Te ::))

irrelevant 2009.02.04. 11:14:03

@derelyegrádi szellem: Igen, emlékszem, azóta is az jár a fejemben.

@Maximio: Az IMF-hitelt 2010 márciusától kell elkezdeni visszafizetni, nem?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.04. 11:23:28

@mind2: minek? én szeretem "liberális" felfogásban nevelni: ergo nyugodtan összeszarhatja a közvetlen környezetét, senki sem fog rászólni. jól -e mondom -e gusztusztalan péter?

@derelyegrádi szellem: kizárólag. ott vannak ám csak a csuda akciók. vagy kettős -e mérce -e, és csak a genetikailag hiperpigmentáltaknak jár?

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.02.04. 11:27:30

ha jól tudom, a vagyonnyilatkozatban csak a hazai tulajdonok szerepelnek.

de pl 1 óra alatt lehet bankszámlád ausztriában.
:-)

mind2 (törölt) 2009.02.04. 11:36:05

@Seduxen: nem tudom, ti hogy vagytok vele, de alapból feszült vagyok már régóta...állandóan azon jár az eszem, mit csináljak, mi hogy lesz, és valami mérhetetlen utálat meg tehetetlenség van bennem... eszköztelenség, amitől fel tudnék robbani. Nem igaz bassza meg, hogy senki nem látja hova jutunk nemsokára, és az meg rohadt feltűnő, hogy úgy tűnik, előre megírt a forgatókönyv, mintha ezek a szemetek már tudnák mi lesz és mikor... olyan kibaszott egykedvűség látszik rajtuk, ami már cinizmussal ér fel.
Bocs a durvulásért :(

belzebubó 2009.02.04. 11:38:39

@denever: Svájcban is elég rövid idő alatt,csak meg kell felelj a következőknek:

1. min. kb. 100.000 EUR a bankszámládon vagy
2. munkavállalási és tartozkodási,tehát hivatalos munkahely Svájcban. Az UBS-nél ami Svájc és a világ legnagyobb bankja,legalábbis ennyi kell.

És ha Svájcban van,még az az előnyöd is megvan,hogy nem adhatják ki az adataidat.Ausztriában kiadhatja a bank ha kérik a magyar hivatalok,pl.biróság sikkasztás,csalás,pénzmosás,stb. eljárással kapcsolatban mert az EU-s előirás.Svájc többek között ezért sem lép be az EU-ba.

mind2 (törölt) 2009.02.04. 11:39:16

@denever: feri bankszámláján alig van pénz. indok : a család fenntartására költ százmilliót.
Remélem először azok dögölnek éhen, akiknek elég az eszme is....

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.04. 11:43:39

@mind2: ezzel nem vagy egyedül, én is félve gondolok a jövőre, főleg azért, mert megint mi fogjuk fizetni a cehhet, nem azok, akik okozták a bazdmeget...

Apropó: cinizmus. Tegnapi vagyon-nyilatkozatodi!?!? Megvolt?

belzebubó 2009.02.04. 11:54:03

@mind2: ha beleolvasol más blogokba más is igy van ezzel,szerintem már Mo-on csak egy szikra kell. Ferkó is tudja ezt azért népámit a február közepén esedékes részletesebb tizenvalahanyadik programmal,amire készül.Szerintem majd megint előjön valamivel,hogy lenyugtassa a népet márc.15-re,vagy esetleg valamivel majd eltereli a figyelmet.Ha nem hülyék látják ezt ők is.

derelyegrádi szellem 2009.02.04. 12:01:39

@mind2:

ezen már múlt évbe is beszartam Számoljunk 100 milliót költ egy évben. Az azt jelenti, hogy havonta 8.33333 milliót kell költeni. Az napi 278.00 forint. Kiadnám feladatnak, hogy költs napi 278 ezret úgy , hogy nem vehetsz semmit ,ami a a kb 1.6 milliót meghaladja. Tehát tulajdonképpen ezt meg kell enned, meg innod, úgy hogy egész nap dolgozol, és egyébként az összes költséged fedezve van. Mindezt úgy, mint ő maga mondta a gyerekeinek heti 200 forint (!) zsebpénzt ad!

Tahát hetente majd 2 milliót költenek, ebből gyerekeknek 200 froncsi per kopf zsebpénz fér ki.

Ez tényleg azt sem tudja, mit beszél.

Maximio 2009.02.04. 12:16:18

@otvospeter:
Nem tudom, az EU-s szerződésről kiderült pár dolog, de az IMF-ről semmit nem tudni.

kenájkikit 2009.02.04. 12:17:44

derelygrádi: ezen sírni kéne, de én kurvanagyot röhögtem:D

Maximio 2009.02.04. 12:17:51

@otvospeter:
Csak ahogy magyarázta az Aegon vezetője múltkor, ezt vettem ki a szavaiból.

mind2 (törölt) 2009.02.04. 12:25:06

@Seduxen: aham, az különösen tetszett - ma reggel hallottam, - hogy volt aki beírta a gyerekeit és unokáit mint vagyontárgyat. Sajnos kénytelen voltam elengedni egy mondatot, hogy a vagyontárgyaid remélem azt is látják, amikor himbálózól a szélben.... egyszer agyvérzést kapok, érzem :(

mind2 (törölt) 2009.02.04. 12:29:07

@derelyegrádi szellem: mai info : napi 360.000 ft.
most legszívesebben olyan stílusban írnék mint tegnap geza - azon a libafosztóson kihaltam majdnem :) - de sokkal durvább lennék, és leolvadna rólam a maradék kultúrmáz is ::))

Horizont 2009.02.04. 12:31:00


@derelyegrádi szellem:
"havonta 8.33333 milliót kell költeni"
Biztos nagyon földhöz ragadt szegényes a fantáziám, de el sem tudom képzelni ha meg van mindenem mire tudnék havonta ennyi pénzt kiadni!
Most ugye jó pár hónapig el tudnék költeni ennyit, mire "utólérném" magam és lerendezném a családot is, de ha Minden megvan?? Mire??
Különben meg milyen édes élet, hogy oda se megy és 110 millió bejön abból amit potom pénzért szerzett!

belzebubó 2009.02.04. 12:47:31

@Maximio: Egyszer irtam,hogy 17 hónapra vették fel ami a nemzetközi gyakorlatban példátlan,pont majd az új kormány kell törlessze,ezzel kapcsolatban a patásördög is megszólalt.kicsit aggódott...

"Amit az IMF-hitelről első helyen tudni kell, az úgy hangzik, hogy a hitelt vissza kell fizetni, méghozzá kamatostul, és azt is pontosan tudjuk, hogy nem azok fogják visszafizetni, akik fölvették, mert ennek a hitelnek a futamideje 17 hónap - ez valamiért egy varázslatosan vonzó számnak tűnhetett a szerződő felek számára -, éppen a 2010 áprilisában esedékes parlamenti választás időpontjával esik egybe a 17 hónap lejárta. Ami számos kérdést vet föl: kit is segített meg az IMF valójában? Magyarországot? A magyar kormányt? Miért pont 17 hónap a futamidő? Mi lesz utána?"

Itt elolvashatod részletesen:
www.mr1-kossuth.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=66266&Itemid=97

Itt pedig egy másik cikk az IMF hitelről.
www.gazdasagiradio.hu/cikk/11037/

mind2 (törölt) 2009.02.04. 12:49:13

@Horizont: ugyanmár :) a gyerek érettségije se két fillér volt. Ahhoz egy egész alapítványt meg kellett vennie, hallod ::)) különszoba meg ilyenek. Aztán elkódorgott kislányok befogadása és vacsoráztatása se filléres dolog. a többiből meg vett sok-sok szivárványos sálat ... de az is lehet, hogy ketreceket a kóbor kutyáknak... :)

kenájkikit 2009.02.04. 12:51:07

ja és a 200 forintos zsebpénzről meg annyit, hogy a 8 éves öcsémnek több van, pedig nem adunk neki pénzt, de összekukázza az aprót otthonról és már több van. Én belegondolok, hogy 200 hetente, azt vajon mire adja???:D Hamár számolgatás van a 28,5 forint naponta:D:D:D:D: nagyon kemény én fetrengve röhögök:D:D ilyenekt, hogy találhat ki vagy ezt a tanácsadói javaslatára mondja??? brutálkemény áhhh

mind2 (törölt) 2009.02.04. 13:05:04

@kenájkikit: megálmodja éjszaka, és amikor reggel felkel elmondja magának hangosan. Aztán el is hiszi.
Így mehet ez ::))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.04. 13:12:17

@mind2: ő a "független" képviselőből miniszterré avanzsált (megvásárolt?) gyenesei e.t. volt....

mind2 (törölt) 2009.02.04. 13:23:27

@Seduxen: jajj ne is mondd ! ma reggel a hírtv foglalkozott egy üléssel, amin polgármesterek vettek részt és felszólalt a gyenesei is. rihegett - röhögött mindenen, azon is, hogy nincs pénz...stb. mint aki benyomott, komolyan.
egyszer csak felállt egy polgmester és azt mondja ( lehet nem szó szerint ), hogy : ha már így együtt vagyunk, úgy érzem magam, mint egy központi bizottsági gyűlésen. talán álljunk fel mindannyian és énekeljük el az Internacionálét.
nagyon sok mindenkinek tele van itt már a töke az egésszel :(

Maximio 2009.02.04. 13:41:01

@belzebubó:
Köszi a linkeket, azt tudtam, hogy 2010 márciusig áll ez a pénz rendelkezésre. Fletó erre egyenesen azt mondta, hogy ez így elegáns. Hát kurvára. Ő elkölti, a patás meg fizessen. Vagyis inkább mi.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.04. 13:41:21

@mind2: engem az egészben nem is az zavar igazán, hogy a velejükig korruptak, és lopnak. Mindegyik lop, ezt tudjuk... De tessenek már legalább egy picit szépen "becsomagolni" a szart, hogy ne érezzük már úgy minden nap, hogy ismét a pofánkba ürítették a t.nagyfejűek a "bélsárjukat"...
A cinizmus pofánröhögésből (ami közvetlenül a pofánszarás után jön) van személy szerint kurvára elegem...

Köszönöm!
És most kaccsojakiiii

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.04. 13:52:54

Atyaég, ez tényleg megkattant... Kéretik megnézni az új postot agyhalottéknál... Ijesztő

@derelyegrádi szellem: ha még itt vagy, erről mi a véleményed?!

1949. évi XX. törvény
33/B. § A miniszter megbízatása megszűnik:
e) választójogának elvesztésével

... és
70. § (5) Nincs választójoga annak, aki jogerős ítélet alapján a cselekvőképességet korlátozó vagy kizáró gondnokság, illetőleg a közügyek gyakorlásától eltiltás hatálya alatt áll, szabadságvesztés büntetését vagy büntetőeljárásban elrendelt intézeti kényszergyógykezelését tölti. Az Európai Unió más tagállamának a Magyar Köztársaság területén lakóhellyel rendelkező nagykorú állampolgára akkor sem választható, ha az állampolgársága szerinti állam jogszabálya, bírósági vagy más hatósági döntése alapján hazájában kizárták e jog gyakorlásából.

A tények ismeretében működhetne... Ki indítja el a cselekvőképességet kizáró gondnokság alá helyezés iránti eljárást???

derelyegrádi szellem 2009.02.04. 14:10:49

@Seduxen:

éppen visszaérkeztem szolgálatodra.

Őt nem lehet gondnokság alá helyezni, mert saját ügyeinek vitelére alkalmas (kimegy vécére, nem felejt el enni, hazatalál), csak az országéira nem.

Mert ahhoz magasabb elmebeli állapot kéne, minthogy nem vizelsz be...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.04. 14:14:39

@derelyegrádi szellem: ha szilyt kérdezed, neki erről biztos más lenne a véleménye (btw: ágybavizelés témakörben :))) ).

Kááár, pedig jó ötletnek tűnt... Szerintem ugyanis ez az ember frankón meghibbant. Nem kicsit, nagyon...

derelyegrádi szellem 2009.02.04. 14:22:36

@mind2:

Én nem irigylem tőle, annyit keres és költ amennyit akar, csak a képtelenségre kívántam felhívni figylemet. A 200 forintos zsebpénnzel is. Ez a faszi azt sem tudja, hogy egy mozijegy 1000,-Ft. Ami önmagában szintén nem baj. Csak akkor ne beszélne vadbaromságokat. Mert lófasz sem kérdezte tőle mennyi szebpénzt ad gyerekeinek, ezeket magától hozza elő.

Mint a házassági évfordulóit. Arról azt mondta, hogy egy puszival intézik el Klárával, mert azok ünneplik nagyon akiknek egyébként rossz a házasságuk.

Aki ismeri őket mindenki tudja a szoci-üzletember körökben, hogy az év egyik fő "eseménye" az ő házassági évfordulójuk 300 vendéggel, tüzijátékkal.

És senki nem kérdezte tőle, mert senkit nem érdekel, pl. tőlem akár egy puszival is elrendezhetik, de meztelenül tollal seggükben is rohangálhatnakk, és akár szado-mazo csoportszexet is rendezhetnek a Citadella tetején.. Nem érdekel.

Mondom, Borderline szindrómás, és beteges hazudozó, aki azt hiszi valóságnak, amit éppen mond.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.04. 14:50:42

@derelyegrádi szellem: pedig "kötelező" anyag, jól mutatja ferenc-testvér kórképét :)))

belzebubó 2009.02.04. 15:51:58

@Maximio: megjöttek a fiúk,hogy Feri körmére nézzenek.Itt a bizonyiték-már ha eddig bárki kételkedett volna-hogy költik rendesen a hitelt.

Megérkezett Budapestre a Nemzetközi Valutaalap és az Európai Unió delegációja, hogy felülvizsgálják a Magyarországnak nyújtott hitelkeret felhasználását.
www.hirtv.hu/gazdasag/?article_id=257757

Gandalf Garaboncias 2009.02.04. 16:25:21

Nohát, a Fidesz átvette a cikket és a honlapján Vastagbőr-blogot idéz:
fidesz.hu/index.php?Cikk=128272

is 2009.02.04. 20:11:05

@poszt: azért még nem kell büszkén, naygbetűvel, és félkövéren hirdetni, hogy nem érted, mi folyik.

azt mondod, hogy hagyjanak 1000 milliárdot az embereknél. hát hagytak, először is 2001 óta a lakáshiteltámogatásban. aztán másodszor a Széchenyi-terv élményfürdőiben (és egyéb pénzszórásaiban), aztán harmadszor az erőltetett autópályépítésben, aztán negyedszer a 38% reálbéremelésben. ezek a nálad hagyott ezermilliárdok adósították el az országot. és akkor Te még 1000 milliárdot kérsz, és még büszkén le is írod, hogy leszarod, mert Te csak a markod tartod. tudom, hogy neked mindez jár, de a szlovákoknál egyik sem járt, csak a gyárakat rakták sorba, ahová a szlovák munkás bement a kisebb bérért is sok évig, aztán lett is valami belőle nekik.

nem várom, hogy elgondolkodj, csak ha három év múlva kell, ide majd vissza tudok mutatni.

kri. 2009.02.04. 21:55:42

nem értem... máshol már ennél kevesebbért is börtönben csücsülnének az illetékes elvtársak és lázadna az ország. Itthon meg...

Én is két hírre kaptam fel a fejem. Igen, a CSP és a szocpol. Az új tervek szerint a dolgozó ember ne vállaljon gyereket csak ha bevállalja a pengeélen táncolást a túlélés érdekében, a cigányokat viszont úgy tenyésztik mint a csótányokat. Bruttósított CSP= sokkal több CSP amiért már megéri megduplázni a szaporulatot ami nemsokára az egész országot felzabálja, a maradékot meg kinyírja.

A szocpol meg... igen, 100e-ért eladják és viszlát. Az építőipar aztán nem fog ettől fellendülni, az újépítésűek piacának viszont annyi.

Állat.

Remélem a gyerekeinknek már lesz annyi eszük és időben lelépnek.

süti beállítások módosítása