Skip to content


       Szűrés lista

A kétbites Peti új mantrája

Sajnálom Szijjártó Pétert. Lehetett volna belőle akár államtitkár is, de ő még most is, 2010 végén is ugyanúgy tolja a 2 szavas kommunikációkat mint 2008-ban vagy 2006-ba, csak a szavakat cserélték ki.

Aki egyszer rálépett a nyakói útra ... onnan már nincs visszaút.

Hétvégén a szakszervezetek tüntettek a kormány ellen. Ugye, ha  vannak a "haveri szakszervezetek", akik Gyurcsány ellen tüntettek (VDSZSZ és Gaskó) akik most csendben vannak, akkor kétbites logikai szerint a most tüntető szakszervezetek "természetesen" az a kormány (= A nép) ellenségei.

A szakszervezeteket sajnálatosan legyűrték a pártok, a magánszektorban a szakszervezetek egy harmatos lepkefing erejét tudják kifejteni (a dolgozókon kívül ez mindenkinek jó), az "állami" szakszervezeteket (jó sok van belőlük) pedig könnyen elő lehet venni, ha tüntetni kell.


Sajnos ez az elmúlt 20 év eredménye, a kormánynak nem érdeke a hiteles és erős szakszervezetek, a munkáltatóknak szintén nem érdeke, a törvényeket viszont nem a dolgozók hozzák. Ezért nézzük csodálkozva a francia, német vagy belga tudósításokat: "országos és általános sztrájk", "több millió ember az utcákon", "megbénult a főváros" ...

Ha a Nagy Nyugati Jólétben kimennek több millióan tüntetni, akkor a Csóró Közép-Kelet Európai Szegénységben vannak méla csendben az emberek?

Na igen, ki meri kockáztatni az állását? Inkább elmegy dolgozni az akinek van állása, mintsem kint fagyoskodjon a hidegben. Meg minek menjünk ki, úgysem lesz semmi eredménye ...

Ezért is becsülendő, hogy szombaton kimentek az emberek tüntetni a szakszervezetek felhívására.

A követelések:

- a tisztességes, a hazai és nemzetközi jogot követő, a jogalkotás során a hatalmával élő és nem visszaélő, a demokratikus jogállam intézményeit - beleértve az Alkotmánybíróságot is - tiszteletben tartó kormányzati politika megvalósítását, a  mindenre feljogosít a kétharmad  jogszabálygyártása helyett;

- a magyar munkavállalók valós érdekeit és a társadalmi párbeszéd működő intézményrendszereit tiszteletben tartó jogalkotást, az egyéni képviselői indítványon alapuló alkotmánymódosítások és törvényalkotás helyett;

- a kiszámítható és igazságos nyugdíjrendszert, a magán-nyugdíjpénztárak választhatóságának szabadságát, a korengedményes és korkedvezményes nyugdíj hosszú távú fenntartását, korszerűsítését, a működő rendszer szétzilálása helyett;

- az igazságos közteherviselést biztosító, többsávos adórendszert a magas keresetűeket támogató egykulcsos adórendszer helyett;

- a közszolgáltatás becsületének helyreállítását, a közszférát sújtó igazságtalan jogszabályok visszavonását, az állandó bűnbakképzés, a 98 százalékos különadó és az indoklás nélküli elbocsátás helyett;

- az igazságos, és a megélhetést biztosító bérezést, a közszolgálati bérrendszerek tételeinek legalább a 2011. évi költségvetésben tervezett infláció mértékével történő emelését, a továbbra is fenyegető bérbefagyasztás helyett;

- az általunk is támogatott foglalkoztatást növelő, és távlatosan egymillió új munkahelyet ígérő kormányzati politika ütemes megvalósítását, a közszolgálati foglalkoztatás stabilitásának megteremtését az  ígért  több tízezres létszámcsökkentés helyett.

A kormány részéről Szijjártó Péter reagált, a teljes közleményt idézném:


"Mindent elmond a mai szakszervezeti tüntetésről, hogy annak szervezői között olyanok is vannak, akik személyesen részt vesznek a nyugdíjakat eltőzsdéző magánpénztárak vezetésében.

Sajnáljuk, hogy ezzel a hiteltelen akcióval sikerült megvezetniük néhány száz magyar munkavállalót. A kormány elkötelezett az emberek nyugdíjának megvédése és a pofátlan végkielégítések megadóztatása mellett. Az új, arányos adórendszerrel pedig beindítjuk a magyar gazdaság dinamikus növekedését.
Szijjártó Péter, a miniszterelnök szóvivője"


Szijjártó Péter szerint az emberek azért tüntettek, hogy visszatérjen a végkielégítések rendszere és hogy eltőzsdézzék az emberek nyugdíját.

01:05-től:



Nem nagyon kedvelem, ha egy szóvivő hülyének, ostobának és idiótának néz, legyen az Nyakó vagy Szijjártó.

A "Gyurcsány takarodj" után ezt találták ki így az év végére? Hogy eltőzsdézik a nyugdíjat? Szerintük a Zemberek ebből azt gondolják, hogy ez olyan lehet, mintha elkaszinóznák, "toljunk fel 10 milliárdot a fekete 16-osra"?

Komolyan azt találták ki, hogy a nyugdíjat eltőzsdézték? Meg elloptak belőle 500 milliárdot, ahogy Selmeczi Gabika kiszámolta ...
Aki meg tüntetni mer, az a végkielégítések rendszerét akarja visszakapni? A tüntető nővér, tűzoltó és tanár biztos ezért tüntet, mindegyik érintett a több tízmilliós végkielégítésekben ...

Sajnálom Szijjártó Pétert. Szar egy meló ez.

Címkék: fidesz pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr52496686

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A kétbites Peti új mantrája 2010.12.06. 20:39:31

Sajnálom Szijjártó Pétert. Lehetett volna belőle akár államtitkár is, de ő még most is, 2010 végén is ugyanúgy tolja a 2 szavas kommunikációkat mint 2008-ban vagy 2006-ba, csak a szavakat cserélték ki.

Trackback: Ébredések a narancshályog mögött 2010.12.06. 19:15:26

 Az elmúlt napokban két tüntetés is volt a fővárosban, ami a kormány intézkedései kapcsán szerveződött: a nyugdíjak, a munkahelyek, és a demokrácia védelmezése érdekében beszéltek a szónokok.Talán már felesleges írni arról, hogy a Kormány, és...

Trackback: Péter, Atlantiszról 2010.12.06. 18:41:33

Egy újsághír, és egy filmrészlet. A kettő között természetesen nincs semmi hasonlóság :-) "Pontosan az történik, amit a miniszterelnök fél évvel ezelőtt előre jelzett" - olvasható Szijjártó Péter miniszterelnöki szóvivő közleményében, amelyet...

Trackback: Az A8-megmaradás törvénye 2010.12.06. 17:02:11

A Költségvetési Tanácstól elvett pénzeken összekaptak a romaszervezetek (Index.hu)." (...) A romatámogatásokat felügyelő miniszteri biztos, a Lungo Drom-elnök Farkas Flórián berágott a MACIKÁ-s, szintén fideszes Varga József képviselőre, és magána...

Trackback: Mi akkor is győzünk, hogy ha kikapunk 2010.12.06. 15:39:57

  A Moody’s leminősítette Magyarországot, ami óriási örömöt válthatott ki a Fidesz berkeiben, mert így bizonyossá válik, hogy a Vezért, a Lánglelkű Próféta szavai valósággá fognak válni. Ennek Szijjártó Péter is nagyon örül, hiszen nem sokka...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hoplita 2010.12.06. 19:23:21

@idelle:
Megszoktuk mán, hogy sok mindent nem értesz.....úgyhogy értetlenkeggy csak tovább.:)))

Szuhay Balázs (törölt) 2010.12.06. 19:25:00

Szakszervezeti vezetők, pfej, ingyenélő senkiháziak, akármelyik oldal seggét nyalják.

A rulettben a 16-os piros.

hoplita 2010.12.06. 19:26:50

@.Pierre Bezuhov.:
Tudom Bezu, ez neked fáj, nagyon fáj.:)))
Nem baj, maj' elmúlik.

hoplita 2010.12.06. 19:28:35

@morpho:
Így van, világos.

Mekk mester is megmondta, az egyenes tető elgörbül, a görbe tető majd kiegyenesedik.
A malacok meg csak lestek...:)))

2010.12.06. 19:48:17

@Etniez: Nincs értelme erről beszélni, hiszen "a nyugdíjak megvédése" nem célja, csak ürügye az intézkedésnek. A valóság ennél sokkal egyszerűbb: üres a kassza, hitelünk nincs, nincs mit elosztogatni a klientúrának, úgyhogy rabolnak a dobozi cigányok. Az egészben csak az a gusztustalan, hogy szokás szerint nem a privatizáción meg állami megrendeléseken gennyesre gazdagodott zsebkapitalistáktól, hanem a bérből és fizetésből élőktől. :-( És még van képük hozzás az igazságosságról mantrázni.

Rántott máj (törölt) 2010.12.06. 19:50:53

"- az igazságos közteherviselést biztosító, többsávos adórendszert a magas keresetűeket támogató egykulcsos adórendszer helyett;"
Imadom ezt a magyar, dogoljon meg a szomszed tehene is hozzaallast.
Mitol igazsagos a tobbsavos adorendszer? Mivel szazalekos osszeget fizetunk be, aki tobbet keres, nagysagrendekkel tobbet is fizet be, azonos adokulcs eseten is. Ez az igazsagos kozteherviseles.
Az, ha valaki azert, mert tobb penzt keres, annak kisebb hanyadat viheti haza, az a nem igazsagos.
Par eve volt olyan kozalkalmazotti beremeles, hogy sokaknak csokkent a nettoja, mert a megnovelt bruttojukkal savot ugrottak. Az volt az igasagos kozteherviseles?
Persze a savot illene ugy meghatarozni, hogy aki most eleve keveset keres, az ne keressen meg kevesebbet, de ha valaki tobbet keres egy tanarnal, akkor miert akarjuk rogton megbuntetni?

Gábor217 2010.12.06. 19:51:54

A tüntetőkkel kapcsolatban csak az számít, hogy kik ők? Az, hogy milyen célokért tüntetnek, az már nem is számít? A célokkal egyet tudok érteni.

Szijjártót egy ország rühelli, szerintem még ő maga is önmagát.

Ráadásul minden nap kijönnek valami korlátozó intézkedéssel. Például szigorítják a parlamentbe beengedhető sajtósok körét. Ez már elsikkad a jóval nagyobb horderejű agyatlanságok mögött. És számtalan hasonló van.

De legalább kormányozni tudnának, de ami látszik, az totális téboly. Szerintem Viktor és még néhányan az elmeosztályon fogják végezni hamarosan.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.12.06. 19:56:12

@Conv: @hoplita:
hehe :D rögtön gondoltam, hogy pár kuruc védelmébe veszi az aklot, ebben nincs semmi meglepő. a vér kötelez.
az is nyilvánvaló, hogy ha hazafy lop az nem lopás, de ha maszopbalibberáliscsúnyagonoszmédiatúlsúlyosbácsik lopnak az bitófa. persze erre jön a trompf, hogy messze nem lopnak olyan nagy értékben...jogos...épp mint a cigányok =))

Nem vagyok fideszes 2010.12.06. 19:56:40

Látom, rengetegen vannak itt abban a tévedésben, hogy a mi kis papagájunk buta, mint a valag.

Nos, szerintem pont ellenkezőleg! Okosan és ravaszan abból indul ki, amit Dr. House is mindig hangoztat, márpedig hogy az emberek idióták (legalábbis nagyon nagy többségük). Márpedig ostoba, buta idiótáknak pont ilyen végtelenül leegyszerűsített, hihetetlen primkó szöveg kell, azt képesek felfogni és mivel az agyuk rövid is, teljesen mindegy, hogy a papagáj totál annak az ellenkezőjét csipogja, amit egy hete, egy hónapja, fél éve, édes mindegy.

Nem, Szíjjártó Péter nem buta. Szíjjártó Péter egy hihetetlenül dörzsölt, cinikus, abszolút gátlástalan manipulátor, aki ráadásul annak a képességnek is birtokában van, hogyan kell szemrebbenés nélkül hazudozni. Teszi a dolgát, méghozzá amint a 2/3-ad is mutatja, jól. Itt az a nagy tragédia, hogy egy ilyen szemétláda hazug dumáját ilyen szinten megeszi a nép.

Vendelin 2010.12.06. 20:00:18

"Aki egyszer rálépett a nyakói útra ... onnan már nincs visszaút."

Hogy ki lépett kinek az útjára, az a tyúk-tojás problémakörébe tartozik, amúgy egyetértek, sőt. És pláne :)

Jaffar 2010.12.06. 20:05:39

Én nem sajnálom ezt az idiótát. Ha ö ezt vállalja, az csak saját magát minösíti. Ami meg minket minösít az az, hogy ezt türjük. Én mindenképpen maradok a MNYP-ban, mert meg vagyok elégedve vele, s ezekben a balfaszokban nem bízok. Inkább 1%-os reálhozam ,mint -50%, mert ahogy elnézem az lesz, vagy még rosszabb. Pláne, ha ez a bagázs marad.

Jaffar 2010.12.06. 20:08:46

@Lófasz Hadnagy: Miröl beszélsz ember? A Vezér és bagázsa sohasem hazudik.........azt csak a komcsik tették. Elherdálták a nyugdíjat, ezért most meg kell védeni.......

Nem vagyok fideszes 2010.12.06. 20:10:23

@Jaffar:

Jaja, igazad van. Én kérek elnézést, nekem kellemetlen.

rooklin 2010.12.06. 20:10:37

@egeresz: Még mielőtt egy sort is olvastam volna a cikkből, már láttam, hogy a poént sikeresen elkúrták. Sok hülye használja félre az "egybites" kifejezést, mert nem érti, hogy mit jelent, annyit tud, hogy a fekete-fehér az kettő valami, akkor legyen kétbites.

Gúnynevet csak pontosan, szépen. Itt most egy kicsi csöpögött a nadrágra is.

2010.12.06. 20:11:24

Szíjjártó mindig is nyakóbb volt a Nyakónál. Ezen kár csodálkozni. Már a kérdése is hazugság, néha azt hiszem, ez már genetikailag így van, nem tehet róla szegény.

Astronomy Domine 2010.12.06. 20:19:39

Szájjártó Péter egy agyatlan faszkalap. Sohasem volt más és sohasem lesz más.

Parajpuding 2010.12.06. 20:22:24

...Szar egy meló ez....
Kistakonypeti az, nem a meló.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.12.06. 20:27:51

@ZX: @Joe.UK: Valaki itt azt mondta,hogy akik többet keresnek azoknak legyen mondjuk 25% az adójuk.Ez magasabb az átlagnál de kevesebb lenne,mint eddig.

Dracon 2010.12.06. 20:32:31

@Kicsit Karcos:
Egyetértek. Csak mikor valaki azt mondja hogy a fidesz jobboldali akkor mindig kinyilik a bicska a zsebemben. Lassan ott tartunk hogy a maszop jobboldalibb mint a zorbán féle fidesz.
Akik meg sajnos itt maradtak jobboldali vállalható alternativa hiján azok meg csak néznek ki a fejükből hogy micsoda nagy nemzeti, szocialista, kommunista sláger pártok vannak itt 20 évvel az állitólagos rendszerváltás után.
A mai állapotokat elnézve lassan már azon se döbbennék meg ha Rákosit is újra kellene temetni.

AnnaKarenina 2010.12.06. 20:33:21

Nekem az is tetszett, hogy valami olyat is hozzátett Sz. Péter nagykorú, hogy őket a szakszervezetek (pedagógusok, egészségügyiek, közalkalmazottak, stb., hát mi az? kik azok? csakugyan) nem érdeklik, csak amit a magyar emberek akarnak. Így lassan már csak a külhoni magyarok maradnak nekik, hiszen saját országuk polgárainak sem személyét, sem tulajdonát, sem a törvényességhez való jogát nem tisztelik.
De azóta van a Moody's leminősítéshez hozzáadott értékes megjegyzése is, ami szerint ha minket leminősítenek (a Moody's, hát ki az? mi az? csakugyan), akkor az tulajdonképpen hosszútávon felminősítés. Közelíti Nagy Anna örökbecsűjét: az is jól jár, aki nem jár jól.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.12.06. 20:33:34

@iii: szijjártó keimelkedő fallosz a sajtószóvivők halmazában. az hogy zero nyakóval próbálta definiálni a szerencsétlent, az csak a szokásos maszop kör, relativizálás volt. mosolyagtam rajta egyet, de ennyi, megszojtuk, uggorgyunk!!

@Joaquin: "Talán nem véletlen, hogy jobbik köpni nyelni nem tud"

hát, tudtommal ők is tervezték a manyupok államosítását. meg ha az ő kezükben lenne a gyeplő, akkor minden zs-gyanús dolgot einstandoltak volna, rögtön azután, hogy rendeletben tiltják be a kék égők használatát a karácsonyfaizzókon.
a kőkemény kuruc egyenesen támogatja a "maszop-zsidó-mnyp"-k államosítását, csak a barrikádon lehetett olvasni valami nyöszörgést a sajtószabadságféltéssel kapcsolatban. de hát egy olyan nemnácipártnál mint a Jobbik, amelyik a nemtetsző tv-ket lerombolná, nehéz megállni a hangos röhögést, amikor a szabadságot féltik xD

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.12.06. 20:35:06

@Kicsit Karcos: @Dracon: Én pár éve azt mondtam magamról,hogy nem baloldali vagyok,hanem MSZP-s.Aztán a maszop politikája folytán ez sajátos értelmet nyert.....:((

2010.12.06. 20:35:51

@.Pierre Bezuhov.: "rögtön azután, hogy rendeletben tiltják be a kék égők használatát a karácsonyfaizzókon."

Ez jó :-DDD

_Szom Ki-Van · http://csollima.blog.hu/ 2010.12.06. 20:37:57

Rogán Antal erről az útról le tudott lépni, ez az ő személyes döntése volt, hogy marad a bohóc. Kérdés, hosszútávon megéri. Csodálattal figyelem amúgy, hogy ez az egész bolhacirkusz meddig mehet még.

gyilkos fűegér 2010.12.06. 20:38:46

Ne sajnáld te petikét zero, megfizetik keményen.

megadeth1 2010.12.06. 20:38:53

Mielőtt elolvasom a sok okos hozzászólást, szólok én is egyet. Ez mindig felcseszi az agyam:"az igazságos közteherviselést biztosító, többsávos adórendszert a magas keresetűeket támogató egykulcsos adórendszer helyett" Szerintem pont, hogy az egykulcsos rendszer az igazságos! Felejtsük már el végre, h a soron dolgozó szegény melós kizárólag a rendszer áldozata, az ún. gazdag, értsd átlag felett kereső meg a szemét kizsákmányoló! Aki legálisan, bejelentetten magasabb keresetű, az vagy az egyetemen, főiskolán tepert sok évet és esetleg mellette melózott, vagy a munkahelyén igyekezett és feljebb jutott. Sokaknak annak megfelelő a felelőssége is és nem ám 8 óra, hanem akár nonstop ügyelet éveken át. Nem mondhatod az amerikai, vagy a kínai kollégának, h baszd meg, haver, itt épp hajnali fél 3 van...És a végén nagyon sokszor a legálisan bejelentett kevesebbet visz haza, mint a sok minimálbéres, zsebbe fizetett, akinek most kurva nagy a pofája, h megint a gazdagok járnak jól.

2010.12.06. 20:41:16

@Tigeri: Sok mindennel el kellene itt számolni... de ezek a rohadtak szemmel láthatóan meg nem támadási szerződést kötöttek, se gyurcsányék nem feszegették az ezüsthajó-vegyépszer-simicska vonalat, se orbánék nem feszegetik a wallis-strabag-kóka dolgokat. Nem lesz itt elszámoltatás, a következő polgárháborúig, az tuti!

arlequin 2010.12.06. 20:42:49

@.Pierre Bezuhov.: bezu drága. személyes sértésnek veszem, hogy nem reagálsz amaz rettentheően értelmes hsz-emre. botrány. ;-(

pedig abban mindent taglaltam. ilyen mikulást akarsz te néköm? hát nem kapok legalább egy oldalbarúgást se?

Nem vagyok fideszes 2010.12.06. 20:46:28

Basszus, senki sem ért velem egyet, hogy Sz. P. nem is buta, hanem okosan így manipulál? Most el vagyok keseredve.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.12.06. 20:50:07

@arlequin:
Mint ahogy arról a budai műintézményről se hallott még soha senki, így én sem, ahol rendszeresen megfordult az oda meghívott ellenzéki kispajtásaival egyetemben, és egy ízben én magam sem láttam a majomrészeg Deutsch Tomival összekapaszkodva távozni onnan.
Kurva drága móka, ha érted, hogy mondom, bár tény, hogy ez csak csepp a tengerben, és hát mi ez egy szintén nem létező párizsi lakáshoz képest?!

Jaj, de hogy releváljak is, mindent elmond a mai szakszervezeti tüntetésről nyilatkozó Szíjjártó Péterről, ha azt feltételezem, hogy titokban szeret nőnek öltözködni?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.12.06. 20:51:15

@Sörömpőőr: Erre gondoltam én is.Tartok attól,hogy egyszer azt mondják:Néézzétek emberek!A szociktól nem tudun visszavenni az ellopott pénzből 1000 milliárdot,ezért adót kell emelnünk.

arlequin 2010.12.06. 20:52:42

@Lófasz Hadnagy: ha tudnál olvasni négylábúnemzővessző tisztikaribeosztású kinevezettje, akkor: @arlequin: ajánlom szavamat....

vakvarju 2010.12.06. 20:54:19

@Nagykorú: Na, azért saját maguknak csak nem tartanak be.........

Sz. P. bárhogy is teker, soha nem lesz belőle államtitkár. Az a feladata, hogy kullogjon a gazdája után, de ehhez legalább ért.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.12.06. 20:54:21

Na viszlát!Jó éjt!Holnap talán géphez jutok.

arlequin 2010.12.06. 20:55:28

@LadyCarambole: nézmek komámasszony, láttam én a dajcstomit halál bekokszozva is. ehhez képest egy-két pia és p*n@, nos... belefér? nem előbb-utóbb belefárad. nem beszélve a szájerről. de azt tényleg hagyjuk, mert ... nos mert. azt aztán tényleg nem akarom a billentyűzetemre venni.

gyilkos fűegér 2010.12.06. 21:00:47

@.Pierre Bezuhov.:

Én láttam pörzsét a hírtv-ben a múlt héten, akkor kezdte hevesen védeni a sajtószabadságot, mikor rájött, hogy a barikádot az elsők között fogják kinyírni. ..

A fülkeforradalom felfalja.. de hát ez régi sztori.

gyilkos fűegér 2010.12.06. 21:02:35

@Sörömpőőr:

A strabag rég megvette az egész jobboldalt meg a médiáját kilóra.

icceman 2010.12.06. 21:05:07

Sz. P.-nek szar melója van, de ezzel nincs egyedül ebben az országban.
Legalább jól megfizetik érte és idővel lehet belőle Rogán Tóni II.

gyilkos fűegér 2010.12.06. 21:06:39

@Lófasz Hadnagy:

Bocs, én, nem itt ugyan, de már leírtam, hogy kezdem csodálni a csávót. Azokra a szöveges dolgozatokra emlékeztet, amit úgy javítottak, hogy volt egy megoldókulcs, hogy milyen szavaknak, kifejezéseknek kellett mindenképpen szerepelni.

C(jjártó)3PO évek óta csillagos ötös. Nem tudod zavarba hozni.

freemind93 2010.12.06. 21:06:40

@tőkehalmáj:

savos adozasnal csak a sav feletti resz adozik magasabb kulcsal, tehat olyan nem letezik, hogy tobb a brutto de kevesebb a netto.

eddig senki nem mondta meg, h ha olyan fene igazsagaos az egykulcsos ado, miert nem alkalmazza egyetlen fejteltt orszag sem,

thorpe (törölt) 2010.12.06. 21:11:36

Egy filmbéli dialógot szeretnék én hallani már élesben:
- Petipapagáj meghalt!
- Hogyan halt meg?
- Leesett a feje.

tomtyi 2010.12.06. 21:19:13

"Sajnos ez az elmúlt 20 év eredménye, a kormánynak nem érdeke a hiteles és erős szakszervezetek, a munkáltatóknak szintén nem érdeke, a törvényeket viszont nem a dolgozók hozzák.">Inkább tán fogalmazzunk úgy, hogy az elmúlt 60-62 év eredménye. '89-ig a "szakszervezetek" léte pont arra volt jó, hogy teljesen hiteltelenné tegyék még a kifejezést is. '89 után meg "a '89-es demokratáknak" (akik egyik fő ideológusuk nyomán járva nagytőkévé alakították a korábi ideológiai terrojukat) meg messze nem érdekük, hogy bármiféle dolgozói érdekképviselet legyen. Számukra nagyjából az múlt századi amerikai maffia és szakszervezeti "együttműködés" lehet a követendő minta.

papas 2010.12.06. 21:20:21

Türelmetlenek vagytok, Te is zero, várjátok meg amikor majd Török Gábor bebizonyítja, hogy petike, igenis jó és tehetséges politikus. Csak nem minden fehér és fekete.

hoplita 2010.12.06. 21:22:35

@Lófasz Hadnagy:
Nyugi, igazad van...:)
Nem hülye az, nagyon nem......hanem egy kibaszott kis hazug, szemét, erkölcstelen geci.
Egy takonyhalmaz.....

Szuhay Balázs (törölt) 2010.12.06. 21:27:22

@.Pierre Bezuhov.: jaja, ezek a nemnácik már csak ilyenek. Lerombolnak mindent ami nem tetszik nekik. Emlékszem, 46-ba is felrobbantottak valami szállodát. Valami Dávid a király, vagy ilyesmi.

Kicsit Karcos 2010.12.06. 21:34:26

@icceman: Rogán Tóni már nem lesz belőle, ahhoz születni kell. Tulajdonképpen akkor vált gyanússá Rogán, amikor elkezdte dicsérni a mértékadó, független média. Szíjjártónak egyelőre még nincs ilyesféle priusza, ami határozottan előnyös tulajdonság. Voltaképpen más jót nem is tudnék mondani rá.

arlequin 2010.12.06. 21:36:06

@Szuhay Balázs: te. azok nem a zsidók vótak? annak az újkori terrorizmusság megalapozói? lehet, tévedek. sőt, biztos.

Szuhay Balázs (törölt) 2010.12.06. 21:38:17

@arlequin: nem értek én ehhez, de az biztos, hogy nemnácik voltak.

arlequin 2010.12.06. 21:40:44

@Szuhay Balázs: t'od nekem van egy olyasfajta megérzésem, hogy azok biza nácik vótak. rasszista alapon robbantottak. viccet félretéve. ők 'kezdték'. legalábbis ezt is. nem pitlákok az bizonyos.

Szuhay Balázs (törölt) 2010.12.06. 21:41:21

@Szuhay Balázs: mondjuk valamit elszámolhattak a dinyamitnál, mer aztán egy egész ország összedűlt, úgy mondják.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.12.06. 22:01:13

@morpho:

"Most szar, de később majd jobb lesz, sokkal!"
Hú de ismerős.....

Kicsit Karcos 2010.12.06. 22:02:08

Gyurcsányi: "Ártatlan vagyok, mint a ma született bárány"

www.hirtv.hu/?tPath=/view/videoview&videoview_id=11696

jet set 2010.12.06. 22:10:55

Szíjártó egy fasz.
De a tüntetők még inkább azok. Milyen követelések már ezek?

"az igazságos közteherviselést biztosító, többsávos adórendszert a magas keresetűeket támogató egykulcsos adórendszer helyett;" - az igazságos az lenne, ha mindenki havonta x Ft adót fizetne. A boltban mindenki ugyanannyiért kapja a kenyeret, nem nézik, hogy mennyit keres. Az egykulcsos adóval a jobban kereső több adót fizet.

"a 98 százalékos különadó" - ha nem tűnt volna fel, akkor ez nem vonatkozik azokra, akik jogosan kaptak végkielégítést

" a közszolgálati bérrendszerek tételeinek legalább a 2011. évi költségvetésben tervezett infláció mértékével történő emelését" - talán inkább a közszféra racionalizálása kellene, nem? Aztán lehet beszélni a fizetésekről. Lehet, hogy kevesebb ember magasabb fizetésért még akár magasabb színvonalon is végezné a munkáját és eltűnne a sok puncivakaró mancika, akik csak kávézni járnak be a munkahelyre.

"a korengedményes és korkedvezményes nyugdíj hosszú távú fenntartását" - tartsuk fenn ezt a szart, mindenki menjen el 40 éves korában nyugdíjba 300e/hó nyugdíjjal, az ország belerokkan ebbe, de sebaj! Seggfejek!

Nem vagyok fideszes 2010.12.06. 22:11:53

@Kicsit Karcos:

Elég szánalmas egy próbálkozás rögtön nekiállni gyurcsányozni, amikor a ti hülyétek kerül étlapra. Ennyit tudsz, haver?

Kicsit Karcos 2010.12.06. 22:30:49

@Lófasz Hadnagy: nem igazán érdekel, mit gondolsz rólam, meg szerintem mást sem.

Nem vagyok fideszes 2010.12.06. 22:40:31

@Kicsit Karcos:

Akkor meg is válaszoltad a kérdésemet.

jupiter 2010.12.06. 22:53:30

A nagy pénzügyi gurunk, Matolcsy bácsi nagyon szeretheti a forintot.
2009-es vagyonnyilatkozatában is megtakarításait csak véletlenül tartotta devizában, biztos a "zasszony" intézte.
www.parlament.hu/internet/plsql/ogy_vagyonpub.vagyon_kiir?P_FNEV=/vagyon/2009/m017_j0091231k.pdf&p_cont=application/pdf
(9-dik oldal).
Mondjuk már sejthetett valamit az idénre, mert a devizabetétet csak majdnem "jóhelyre" írta, de már sejthetett valamit, s az egyéb kategóriába rublikázta.
www.parlament.hu/internet/plsql/ogy_vagyonpub.vagyon_kiir?P_FNEV=/vagyon/2010/m017_j0100514k.pdf&p_cont=application/pdf
(9-dik oldalt)
Nem tudom ez nem benfentes kereskedés?
Na mindegy, gondolom más vezérek is a forintba "bíznak".
;-)

turcsány karcsi elvtárs 2010.12.06. 22:58:58

"...a magán-nyugdíjpénztárak választhatóságának szabadságát..."
a mostani 20-as, 30-as éveikben járókat sem kérdezték, csak belekényszerítették a mnyp-s rendszerbe

"Komolyan azt találták ki, hogy a nyugdíjat eltőzsdézték?"
a megtakarítások hozama elérte az infláció mértékét? nem
hiányzik a magánnyugdíjpénztárak kasszájából? úgy néz ki igen
eltőzsdézték/kótyavetyélték a pénzt? igen
akkormeg?

zero, te sötétben bujkáló, rémhírterjesztő ellenforradalmár!
:)

wlakos 2010.12.07. 00:20:09

Zero "toljunk fel 10 milliárdot a fekete 16-osra"? nagyon nem számít, de a 16-os piros:)

Joe.UK 2010.12.07. 08:27:39

@Sörömpőőr: teljesen igazad van, legyen egyseges a fizetes! Elvegre mindenki 8 orat dolgozik, az utcasepro es az agysebesz is. Ja varj, erre mar volt probalkozas.
Nem vagy te egy kicsit kommunista????

2010.12.07. 08:31:33

@Joe.UK: ha viszont a fizetés lehet igazságtalan, akkor az adóteher miért kellene, hogy "igazságos" legyen?
Egyébként utcaseprőre ugyanúgy szükség van, mint agysebészre, de jelenleg egy utcaseprő nem keresi meg a létminimumot sem!

Joe.UK 2010.12.07. 08:32:21

@hoplita: a kozteherviseles fogalmaval tisztaban vagyok. Szerinted valoban az a kozteherviseles ahol a novekvo keresettel exponencialisan novekszik a befizetendo ado mennyisege?
Szalljunk mar le ezekrol a kommunista dumakrol hogy "fizessenek csak a gazdagok!"
Az miert nem igazsagos hogy mindenki a keresetenek ugyanakkora reszet fizeti be adokent?

Joe.UK 2010.12.07. 08:36:45

@Tigeri: es az "igazsagos" lenne? Mitol?

Komolyan nem ertem az embereket. Miert faj az ha masoknak jobb lesz (es neked nem lesz ettol roszabb?)

Joe.UK 2010.12.07. 08:49:44

@Lófasz Hadnagy: ismertem Petiket meg Gyorbol. Hidd el hogy nem jatssza magat, tenyleg hulye.

Joe.UK 2010.12.07. 08:57:16

@Sörömpőőr: a tuntetok a tobbkulcsos adozas "igazsagos" voltara hivatkoznak. Na ebbe (marmint az igazsagossagba) kotottem bele elsosorban, semmi masba.
Ezek szerint sikerult egy hullamhosszra jutnunk es te is elismered hogy a tobbkulcsos adozas minden csak nem igazsagos. Koszonom, mar megerte a billentyuzetet pufolni.

2010.12.07. 09:05:13

@Joe.UK: A többkulcsos adózást azért találták ki, hogy ha a kapitalisták a munkaerőpiaci helyzettel visszaélve aránytalanul sok pénzt tartanak vissza maguknak, és csak éhbért fizetnek a munkásoknak, akkor az állami elosztó rendszeren keresztül ezt kompenzálják valamennyire. Eredetileg egyébként kimondottan csak a tőkejövedelmekre vonatkozott a progresszív adózás, csak később terjesztették ki a munkajövedelmekre is. Minden esetre ha valaki igazságos mátyás királyt akar játszani, nem ártana, ha minden szinten igazságot tenne. Különben hiteltelen az igazság bajnokának szerepében. Az igazság itt csak ürügy, nem cél.

Joe.UK 2010.12.07. 09:10:56

@Sörömpőőr: akkor talan nem a jovedelem hanem a vagyonadonak kellene savosnak lennie. Ja hogy olyan hogy vagyonado nincs is? Hmmmm... vajon miert?
De orommel latom hogy mar tokeletesen egy velemenyen vagyunk.

hoplita 2010.12.07. 09:13:29

@Joe.UK:
Ja, hogy komcsi....ehe...

Felhívnám a figyelmed arra az apró, ám felettébb érdekes tényre, hogy a szociális piacgazdaság megvalósítói - és nem szavakban propagálói - a skandináv államok a progresszív adózást preferálják....
Egykulcsos adózás, meg efféle a banánisztánok jellemzője....

2010.12.07. 09:16:51

@Joe.UK: Vagyonadó volt, de viktátor eltörölte. Az új kormánynak láthatóan az a célja, hogy a "társadalmi ollót" még nagyobbra nyissa, a gazdagok és szegények közötti szakadékot még tovább mélyítse, a szegény még szegényebb legyen, a gazdag meg még gazdagabb. Mindezt az "igazságosság" nevében. Szerintem meg ez nagyon rossz ötlet. Ahol ezzel kísérleteztek, előbb-utóbb mindig polgárháború lett a vége. A Nagy Francia forradalomtól a cári oroszországon át Batista Kubájáig. Remélem, a nemzeti gonosztörpe lesz az első, akit lenyakaznak.

Marcellusca 2010.12.07. 09:33:51

@morpho: Ezt reggel hallottam. :(

Mekkora BULLSHIT már!!!

Joe.UK 2010.12.07. 09:57:59

@hoplita: Felhívnám a figyelmed arra az apró, ám felettébb érdekes tényre, hogy a szociális piacgazdaság inkabb a kommunista mint a kapitalista felfogashoz all kozelebb. A skandinav allamok berendezkedesetol fuggetlenul.

Joe.UK 2010.12.07. 09:59:09

@Sörömpőőr: mitol lesz a szegeny meg szegenyebb? Attol hogy a jobban keresonel tobb penz marad? Ez abbol kovetkezik?

2010.12.07. 10:34:40

@Joe.UK: Az inflációtól. Akinek nem emelkedik a nettója évről-évre, az egyre kevesebbet kap a pénzéért, vagyis _szegényedik_

Joe.UK 2010.12.07. 10:55:36

@Sörömpőőr: szerintem tulertekeled a kormany kompetenciajat a zemberek fizetesenek meghatarozasanal..:D (hacsak nem a kozalkalmazottakra gondoltal).
A nettonak nem az adorendszer megvaltoztatasa miatt kellene emelkednie. Vagy legyen olyan torveny hogy az ado minden evben inflaciokovetoen csokken? Csak lemegy nullara par ev alatt...:D

hoplita 2010.12.07. 11:06:00

@Joe.UK:
Ja, ha te fekete-fehérben gondolkodsz, akkor bizony neked úgy van.

Joe.UK 2010.12.07. 11:44:57

@hoplita: ez komoly cafolata a TENY-nek.

2010.12.07. 13:29:58

@Joe.UK: A fizetéseket nem a kormány állapítja meg. A kamatokat, adókat, inflációs rátát viszont igen.

Joe.UK 2010.12.07. 13:49:56

@Sörömpőőr: ezt is gondold at meg egyszer...

2010.12.07. 14:37:10

@Joe.UK: Nincs ezen mit átgondolni. Nem élünk a XVIII. századi angliában, vannak monetáris szabályozók, van állami újraelosztási rendszer, az elméleti lehetősége tehát megvolna egy konszolidált társadalom létrehozásának. Ami hiányzik ehhez, az a SZÁNDÉK. Ezer eszköz állna rendelkezésre egy "svéd modell" bevezetéséhez - csak éppen itt inkább egy marxi kapitalizmus-modellt akarnak bevezetni a tetves politikusok. Aztán csodálkoznak, ha megdobálják meg kifütyülik őket... nyilván a zongorahúrral a nyakukban is ugyanígy csodálkozni fognak majd. Mert ők csak "egy igazságosabb társadalom létrehozásán fáradoznak"... na persze, úgy is néz ki ez az ország.

Joe.UK 2010.12.07. 15:06:35

@Sörömpőőr: "A fizetéseket nem a kormány állapítja meg. A kamatokat, adókat, inflációs rátát viszont igen."
Erre irtam hogy ezt at kellene gondolni. Az adon kivul mast nem allapit meg a kormany az altalad felsoroltak kozul. Az ado meg ugye egykulcsos ami aligha tagitja a "szegenyek" es "gazdagok" kozotti ollot.
Az elmeleti lehetosege megvolna egy konszolidalt tarsadalom letrehozasanak... Csak a forrasok nincsenek meg. Ha adsz valakinek mastol el kell venned. Melyik ujjamat harapjam meg?
"Igazsagosabb tarsadalom letrehozasan faradoznak" - ROTFL. Ezt a maszlagot mar nem hiszem hogy barmely politikus el merne sutni annyira rohejes. Ahol van szocialis tamogatas barmilyen formaban az mar "igazsagos" nem lehet. Szolidaris lehet es kell is lennie. Hogy mennyire ez meg a lehetosegektol fugg. Magyarorszagnak jelenleg eleg keves a lehetosege, sajna nem vagyunk skandinav allam kitermelheto gaz- es olajlelohelyekkel, tengeri halallomannyal, stb. Meglehetosen szukosek az eroforrasaink es akkor meg finoman fogalmaztam. Szarbol nem lehet varat epiteni.

Agyalap 2010.12.07. 15:18:39

@Joe.UK: "Az ado meg ugye egykulcsos ami aligha tagitja a "szegenyek" es "gazdagok" kozotti ollot. "
Ezen azért rágódjunk kicsit - a 300eFt alatti keresetek nem lesznek nagyobbak nettoban mint idáig, de az annál magasabb fizetésekből többet visz haza a polgár mint eddig. Tehát míg a kis pénzek maradnak amekkorák voltak, a nagyobb pénzekből több marad a zsebben jövőre.
Ez nem azt jelenti, hogy arányosan nem fizetnek most is több adót a nagyobb keresetűek, de kétségtelenül jobban járnak mind tavalyi önmagukhoz - mind a kispénzűekhez képest.

Agyalap 2010.12.07. 15:19:43

Egyébként meg szánalmas, ha egy szóvivő minden mondata tartalmaz nyilvánvaló hülyeséget...

kamasuka 2010.12.07. 17:45:27

Szijj egy fak, de orbánfóbiásoknak ott a modoros blog bejegyzése, ill. megnézve a szöveget, ez nem más, mint amit a maszop nyomat. Leszarom az ABt és a jogállamot, ha blincsben viszik el Gyurcsányt.

kamasuka 2010.12.07. 17:50:58

@Jaffar:
Miben nem bízol? Nem vágod mi, hogy ha nem lesz állami nyugdíj, a MNYPből kapottzséből éhenhalsz secc pecc, akkor meg bíznod kell b+, mert nicns más módja, hogy legyen nyugdíjad.

2010.12.07. 18:15:26

@Joe.UK: Na és? A tőkések (és talpnyalóik) aránytalanul sokat vesznek el a munkásoktól, akkor az állam miért ne vehetne el tőlük, és oszthatná vissza? Tolvajtól lopni nem bűn. Az egész állami elosztó rendszer ideálját éppen az hívta életre, hogy a kapitalizmusban a megtermelt javak elosztása nem bizonyult igazságosnak. Ha az lett volna, soha senkinek eszébe sem jutott volna ilyesmi!
Az olló zárásához nem feltétlenül kellenek plusz források. No persze vesztesei volnának... hát istenem, max nem 15 milliós fekete audikkal villogna minden szirszar tízfős kis kájefté tulaja, csak esetleg egy "kommersz" 5 milliós opellel vagy skodával, és nem 300 négyzetméteres villában lakna, hanem "csak" mondjuk 150nm-esben... viszont nem volna éhezés, halálra fagyás, bűnözési hullám, és nem kellene senkinek elhagynia a hazáját, hogy megéljen... de ezt a burzsoá kormányaink egyszerűen nem akarják, mert nekik gyorsan kell gennyesre gazdagodni, a többi meg dögöjjön meg. Csakhogy az emberek nem szeretnek csak úgy megdögleni, mert egy rohadt viktátornak úgy tetszik. Ha elmérgesedik a helyzet (amihez a legjobb úton haladunk), öldöklés lesz.

Jaffar 2010.12.08. 08:32:38

@Sörömpőőr:

"Az egész állami elosztó rendszer ideálját éppen az hívta életre, hogy a kapitalizmusban a megtermelt javak elosztása nem bizonyult igazságosnak. Ha az lett volna, soha senkinek eszébe sem jutott volna ilyesmi!"

Hát bazmeg, ez az évszázad aranyköpése.

Megtoldom azzal, hogy ugy a kapitalizmus tudvalevöleg az egész világon megbukott és ezért jött létre a szocializmus is, ami messz jobb életminöséget biztosít mindenkinek. Erre a legjobb példa Kuba és É-Korea.
/fffffffffffffffffffaaaaaaaaaaaaccccccccccccccceeeeeeeeeeepppppppppaaaaaaalllllllllllmmmmm

2010.12.08. 09:01:32

@Jaffar: Pedig tetszik, nem tetszik, már az olyan őskapitalista országokban is, mint Anglia vagy az USA sem állnak fenn vadkapitalista viszonyok. Ez csak néhány banánköztársaságra meg egy narancsköztársaságra jellemző. :-p
Kereskedelmi embargó alatt meg semmilyen rendszer sem képes túl magas életszínvonalat biztosítani. Még a kapitalista Irak sem volt éppen egy sikertörténet az öbölháború óta. ;-)

Jaffar 2010.12.08. 09:39:26

@Sörömpőőr:
Tudod, én csak azt látom, hogy tölünk nyugatra sokkal többet dolgoznak a Zemberek, de jobban is élnek, mert kormányaik nem csak az orrukig látnak és terveznek a jövöre. Nálunk pont fordítva van. A szocik azonnal vették fel a hitelt a jóléti kiadásokra, a fidesz meg közvetve veszi fel, tölünk, államosítással, hogy a majdani kormány kb 15-20 év múlva ujjal mutogathasson a mostani fideszre, mert ömiattuk veszik fel majd a hiteleket a fenntarthatatlan állami nyugdíjrendszerre.
más.....

Adott Józsi és Béla. Józsi visszalép, mert szimpatizál a kommunizmussal és bízik benne, hogy visszajön az egypártrendszer és a teljes foglalkoztatás. Béla marad, mert mára rájött, hogy a nem komcsik még komcsibbak, söt...... Namármost, jövö decemberétöl adóvá varázsolják a nyugdíjjárulékot (24%). Mindkettejük fizeti ezt, mert hát köll, muszáj.

Kérdem én, ha nyugdíjba mennek, akkor milyen jogon NEM kap Béla nyugdíjat az államtól? Vagy ugyanez fordítva. Milyen jogon kap Józsi nyugdíjat, hisz egy fillérrel (arányaiban) sem fizetett többet, mint Béla! Hiszen ugyanazt az adót fizette, nem? Mert, ha Bélának, aki nem lépett vissza, nem kellene továbbfizetnie a 24%-ot, akkor rendben van, érthetö a téma, s szerintem logikus is. De a fidesz fijjuk szerintem nem így gondolják, ugyi?

Joe.UK 2010.12.08. 09:51:26

@Agyalap: ertem. Tehat az faj hogy masnak jobb lesz. Mondhatnam hogy tipikus....

Joe.UK 2010.12.08. 09:54:27

@Sörömpőőr: ez utan a kommented utan azt hiszem a vitat be is fejezem. Kritikan aluli vagy valahonnan az 50-es evekbol. Fel vorosok, proletarok!!!!

Agyalap 2010.12.08. 10:06:48

@Joe.UK: Demagógia, vagy szövegértési hiba?
Sehol nem írtam, hogy fájna hogy jobb lesz. Nekem is több cseppen jövőre, de ez a szöveg, hogy "nem nyílik az olló" - alapvetően hülyeség.
Ez a "mondhatnam hogy tipikus" meg a párja.

Joe.UK 2010.12.08. 10:18:00

@Agyalap: jogos es az olloban belatom igazad is van, tenyleg nyilik mert a nagyobb keresetueknel aranyaiban tobb marad mint eddig. De nem hiszem hogy ezt a maradekot a parna alatt fogjak tartani.
Az "az faj hogy masnak jobb lesz" mondatomat nem feltetlenul szemlyesen neked cimeztem hanem ugy kb mindenkinek aki az egykulcsos ado ellen nyivakol. A magyar mentalitas az hogy ha masnak rosszabb akkor nekem jobb, ebbol analog modon ha masnak jobb akkor nekem rosszabb. Erre irtam hogy tipikus.

2010.12.08. 10:45:58

@Jaffar: Hát persze, Marx is megmondta, hogy minden gazdagság forrása csakis a munka lehet. Magyarországon munka meg egyre kevesebb van, mindenki a másikon próbál élősködni. Tízmillió sovány tehén egymást feji, hurrá. :-(

2010.12.08. 10:52:35

@Joe.UK: Hozzád képest nagyon modern gondolkodású vagyok, mert te meg lemaradtál a XVIII. századi vadkapitalizmusnál. :-p

Agyalap 2010.12.08. 13:13:59

@Joe.UK: Én sem tartom jónak az egykulcsot ebben a formában - bár nyerek rajta. Ha ennyire nincs pénz, nem látom értelmét. Igy azonban, hogy látom mire b@sszák el a zsét egyébként - nem bánom, miért mi essünk el tőle.

vomit 2010.12.29. 12:53:59

esetleg elgondolkodni azon, hogy ha 2010-ben minden honap elsejen a zemberek 5e forintert (5x12=60e) ezustot vettek volna, az havonta ugyan egyre kevesebbre volt eleg (konkretan megfelezodott az ev vegere), de osszesen igy is 400 (szerencsevel 500) grammnal tobb jott volna ossze, es az december vegen +100e forintot er.
lebontva az egyes honapok 5e forintja maig (12.29.) ennyi "kamatot" hozott volna:
januar 102,7
februar 101,7
marcius 96,5
aprilis 84,7
majus 72,7
junius 55,0
julius 56,1
augusztus 65,8
szeptember 50,4
oktober 47,0
november 34,4
december 6,5
www.xe.com/currencycharts/?from=XAG&to=HUF&view=1Y

süti beállítások módosítása