Skip to content


       Szűrés lista

Zagyvaság

Röviden és tömören: a HVIM megszívta.

Egyértelművé akarták tenni a teljesen nyilvánvalót, miszerint szarnak ők a benzinárakra, egyszerűen csak bele akartak rondítani az utált Szigetbe, ezért a rendőrség által eredetileg elfogadott és jóváhagyott augusztus 1-20-ig tartó demonstrációjuk kezdő időpontját augusztus 9-re akarták módosítani, amit a rendőrség nem vett tudomásul, vagyis gyakorlatilag betiltotta az egész cirkuszt.

A dátummódosítást még a TASZ szerint is "nem éppen jóhiszeműségükről tanúbizonyságot téve" kérték a tüntetők, de ettől függetlenül ők úgy gondolják, hogy a HVIM  eredeti engedélye él, azt utólag eltörölni jogsértő.

Ezen lehet majd jogászkodni, mindenesetre sokat elmond a kérelmezők hozzáállásáról, hogy augusztus 9-ig közelébe sem mentek a Szigetnek.
Viszont ahogy megnyitott a Fesztivál, ők is megindultak. Először 1 fő, majd pénteken már kb. 70 fő, Zagyva Gy. Gyula jobbikos parlamenti képviselő, a HVIM tiszteletbeli elnökének vezetésével.


(fotó: Index)

A rendőrség este 10-re véget vetett a műsornak, a bejáratnál ácsorgókat igazoltatták és előállították, köztük Zagyvát is.


(fotó: Index)

BRFK- közlemény:
"2011. augusztus 12-én 23 óra 10 perckor Zagyva írásos nyilatkozatot fogalmazott meg: mentelmi jogáról nem mond le. A hatályos jogi szabályozás szerint Zagyva György Gyulával szemben jelenleg a szabálysértési eljárás nem folytatható."

Dúró Dóra, a Jobbik szóvivője:
"Zagyva György Gyula nem a Jobbik, hanem a Hatvannégy Vármegye Mozgalom nevében vett részt a tüntetésen, ezért a Jobbik nem tervez semmilyen lépést az ügyben."

Rengetegszer beszéltünk már arról, hogy egy politikusnál nincs olyan, hogy civilben megy valahova: dajcstomi a Twitteren is a Fidesz brüsszeli delegáltja, Feri pedig a Tarkán is miniszterelnök volt. Zagyva hiába HVIM-elnökként ment a Szigetre, a pártját is képviselte.

A videón ráadásul ő maga is hivatkozik a képviselőségre (3:58) 

 

Még egy videó: 

 

Tegnapra Gyulának leesett, hogy semmilyen, de hiteles mártír semmiképp se lesz belőle, ha a pártja által kismilliószor kritizált mentelmi jog mögé bújik, ezért a HVIM vezérkara kiadott egy közleményt. Részlet:


"Felszólítjuk a médiát, hogy hagyja abba a hazudozást: egyik tüntető sem követett el rendbontást. Zagyva Gy. Gyulát is úgy vitték el a helyszínről (ami jól látszik a felvételeken), hogy kérte a tárgyalás lehetőségét a helyszíni rendbiztossal, majd a rendőrök odahívták magukhoz, és brutális módon leteperték. Az intézkedés során a HVIM tiszteletbeli elnöke a homlokán és testén jól látható sérüléseket, zúzódásokat szerzett. Az egyik előállított tüntetőt intézkedés közben, az előállító autóban bántalmazták. Követeljük, hogy a média ezekről a súlyos visszaélésekről számoljon be, és ne azt sugallja, hogy a tüntetők, koldusok módjára, ingyen akartak bemenni a Sziget Fesztiválra, mintha minden vágyunk a liberális fertőben való tobzódás lenne. Vagy az előállított tüntetők megverése már annyira elfogadott, hogy arról be sem számol a média?

Médiamanipulációnak tartjuk azt is, hogy Zagyva mentelmi jogával vannak elfoglalva a „tisztelt” sajtó képviselői, mintha tényleges bűncselekményt követett volna el. Az igazság az, hogy ellene követtek el jogsértést azzal, hogy nem engedték be a tüntetésre, majd leteperték, aztán előállították. Zagyva felszólítja az Országgyűlés Mentelmi Bizottságát, hogy amikor majd eléjük kerül az ügy, akkor adja ki a mentelmi jogát, hogy azt az ügyészség tudja vizsgálni, és így minél előbb derüljön ki, hogy vele szemben követtek el súlyos bűncselekményt.

A tüntetők útját nem a rendőrök, hanem az In-Kal Security tagjai állták el. A kivezényelt rendőrök elfordultak, mikor követelték a megjelent hazafiak, hogy intézkedjenek a bűncselekményt megvalósító biztonsági őrökkel szemben – tudták még az egyenruhások is, hogy a hatályos törvények szerint is a tüntetőknek van igazuk! A rendfenntartás állítólag állami monopólium, de mégis azt lehetett látni, hogy az In-Kal főnöke ad utasítást a rendőröknek, amivel kimerítette az egyenruhás bűnözés fogalmát, ami a Fidesznek hála bűncselekménynek számít. Olyan hatáskörben nyilvánult meg a biztonsági őrök főnöke, amihez nem lett volna joga.

A szükséges jogi lépéseket a tüntetők megteszik mind a hatalom, mind a hazugságokat terjesztő média képviselőivel szemben. Az eleinte passzív, majd ellenük intézkedő rendőröket is feljelentik, csakúgy, mint az In-Kal Security tagjait."

 

Messze nem vagyok SZDSZ-es, így eszembe sem jut azt kérdezni, hogy minek ment oda.
Viszont azt igen, hogy mégis mire számított? Harcos-pulcsiban?
A biztonságiak skandálására, hogy "Nagy-szín-pad, Nagy-szín-pad !!!" ?

Provokált, bejött neki, örüljön.
Hónapokig megvan a taghergelő témája.


(fotó: hvim.hu)
 

Címkék: idióta jobbik pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr303154278

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ügyészségen a Zagyva-akta 2011.08.19. 16:52:01

A rendőrség megküldte a Legfőbb Ügyészségnek a nyomozati anyagokat Zagyva György Gyula, a Jobbik országgyűlési képviselője és négy másik ember által a múlt pénteken elkövetett rendzavarás ügyében, amely szabálysértésnek minősül.

Trackback: A K-hídi csata - Zagyva Gyula politikusbűnöző lett? 2011.08.15. 12:25:19

Július közepén érkezett a hír, hogy a szélsőjobbos, revizionista nézeteket valló Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalom (HVIM), tüntetést jelentett be egész augusztusra a Hajógyári-sziget azon területére, ahol a Sziget Fesztivál nagyszínpada állni szoko...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fraki 2011.08.15. 22:15:47

@Conv: Voltál már bármilyen fesztiválon?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.15. 22:16:06

@Boli: nem tud lemondani róla, én úgy tudom, csak az ogy vonhatja vissza.
szóval, ez ügyben bármit aláírhat amit elé tesznek :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.15. 22:17:01

@fraki: maki még azelőtt, hogy te megszülettél. az első szigeten pl. ott voltam, ekkor már idősebb voltam, mint te most.

fraki 2011.08.15. 22:18:54

@Conv: és miért, ha az élményhez "elegendő pár kanos majom a panelházak közt egy magnóval, és ugyanez történik." ?

fraki 2011.08.15. 22:19:53

@Conv: OFF az összetett szavak különírásával nem fogsz segíteni a SEO-don.

fraki 2011.08.15. 22:25:45

@Conv: "magyaráznom, elegendő ez így ebben a formában, ha több adót fizetek havonta, mint amennyit te talán egész évben? :)"

Más egy kicsit a felállás, mivel alkalmazott vagyok, webes cégnél, és a cég adóbevétele más nagyságrendben mozog, mint a tiéd. Ha szeretnél még izmozni a témán, privátban lejátszhatjuk. Mindenesetre itt ezen a szinten a reklámozott link a "szomorú" kategóriába tartozik, ezért mondtam, h nem reklámoznám, de ez tényleg off, te bizniszed, csak bénán néz ki.

fraki 2011.08.15. 22:47:29

@Conv: "rákérdezhetsz a camfrogos kapcsolatra szakmai téren"

úristen, te mi a faszról beszélsz? De előbb a többi kérdésre válaszolj (minek mentél fesztiválra, ha telepi majmokkal is ugyanúgy érzed magad).

bandika gazdája 2011.08.15. 22:52:48

@fraki: Nem túl nagy a te arcod a szellemi képességeidhez képest kisgyerek? (Nehogy előgyere azzal, hogy a jelzőt meg a jelzett szót külön írjuk, mert megfeledkezem arról, hogy egy tiszteletreméltó idős hölgy vagyok!) Olvasgasd bundi 124 kommentjeit, mert ő jogász, ismeri a törvényt, nemcsak a saját véleményét lapátolja ide ész nélkül mint te. Mondom ezt úgy, hogy leszarom Zagyva Gy. Gy.-t, és tőlem szigetelhettek egész évben ha akartok, legfeljebb megvan rólatok a véleményem, de az egy dolog.

bandika gazdája 2011.08.15. 22:56:19

@fraki: Ja és! Apukád elfelejtette mondani, hogy az nem vitázás, hogy ha nincs érved (vagy van de szar) akkor lefikázod a vitapartnered!

bundi124 2011.08.15. 23:00:15

@Dendrobatidae: Ehhez nincs mit hozzáfűzni, remélem hamarosan TV-n lehet fogni az N1-et, akkor fordul a kocka. A jogászkodásról pedig annyit, hogy azok a csatornák, amelyek hamis színben tüntették fel a demonstárlókat, készülhetnek a perekre a rendőrséggel karöltve.

bandika gazdája 2011.08.15. 23:01:57

@Dendrobatidae: Mi az, hogy hagyjuk már a jogászkodást? Ez itten egy állam (állítólag) amit törvények szerint igazgatnak. Bár ebben egyre kevésbbé vagyok biztos. És a HVIM szerintem azért kavarta ezt a balhét, hogy erre felhívja a figyelmet! (Amivel én nem biztos, hogy egyetértek, de akkor is joga van hozzá!)

bundi124 2011.08.15. 23:03:17

@Boli: A Brfk hazudott gondolom. Mert a Jobbik és a Vármegye közleménye szöges ellentéte ennek.

Másrészt nem tud lemondani a mentelmi jogáról, az nem így működik. De ne aggódj a Fidesz majd jól felfüggeszti (fellógatja, ha úgy tetszik). Eddig minden alkalommal a Jobbikos képviselők a bizottságtól kérték a mentelmi joguk felfüggesztését.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.15. 23:06:35

@fraki:

megkaptad a választ minden kérdésedre szépöcsém :)

erre: "és miért, ha az élményhez "elegendő pár kanos majom a panelházak közt egy magnóval, és ugyanez történik." ?"
ez a válasz: kíváncsiságból, és mert fiatal voltam mint te most :) a dátum, csak azért, hogy ne mondd, azt sem tudom ki vagy. (nem személyes adat, nem vagy belőle azonosítható, másrészt pedig te tetted publikussá.

erre: "összetett szavak különírásával nem fogsz segíteni a SEO-don."
ez a válasz: ezzel mit akarsz mondani? ez nem píárszöveg.

"ez sem tudom, hogy jön ide, az adóbevételeken kezdtél izmozni. És itt tényleg nevetséges, ami a linkeden van."
te nagyon szolid szellemi képességekkel megáldott csibefalat, nem izmoztam az adóbevételen, csupán azt jeleztem, hogy hatásos a nevetséges tartalom, ugyanis ha meglesed, 98-100% a tartalom szerinti relavancia a seo szempontok szerint, a a témába vágó keresési trendeknek szintén 100% relevanciája van.
azt, hogy egy oldalon nem feltétlenül a fejlesztői szemnek van a tartalom, bizony nem más magyarázza, mint a célközönség, akik nem fejlesztők, hanem olyanok, akiknek számára érthetően kell leírni az érthetetlent :)
de megnézheted szakmai szemmel, keress javítható fejlesztési dolgokat, validálás, akadálymentesítés (gépfelolvasás, hangparancsos navigáció, csökkentlátóknak nagyítás, stb).
ha ilyet mutatsz, (nem a google saját css-e illetve érvénytelen kódjai amit a googleplus tesz be) akkor azt mondom jól beszélsz, de bazzeg, még ha a szövegek az oldalon orbitális faszságok lennének, akkor sem lehet azt mondani rá, hogy nevetséges, vagy gagyi, ha a célját maximálisan teljesíti, azaz üzleti szempontok szerint maximálisan működik.:)
ez nagyjából az a szint, mintha azt mondtad volna , egy színdarab elemzésekor ellenérvként: a te anyukád csúnyább! :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.15. 23:10:02

@fraki:
te takarítasz ott annál a cégnél ugye?
nyugtass meg, hogy nem engednek fejlesztés közelébe, ha azt sem érted miről beszél neked valaki azzal kapcsolatban amivel a cég amelyiknél dolgozol foglalkozik. (online audio és video kommunikáció)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.15. 23:13:16

@Dendrobatidae:

tehát ha számodra nem tetsző politikai célja van valaminek, akkor a törvényessége szart nem ér?
ugye te nem demokrata vagy?

fraki 2011.08.15. 23:16:11

@bandika gazdája: Te most itt egy észvesztő flémbe csöppensz. Az a komment, ahol a "Válasz erre" gombot megnyomtad, éppen egy rossz válasz vitapartneremre, aki "vörösróka" érveléssel (ja nem, red herring) olyan kérdést tesz fel, ami triviális, ezért nem kéne megválaszolnom. Ti. hogy mi a jó egy fesztiválban. Kíváncsi vagyok, te például mit mondanál, ha megkérdeznélek, mondjál "eszmei pozitívumot" (húbazmeg), ráadásul objektívat, arról, hogy fesztivál.

Ami "bundi 124" kommentjét illeti, az sajnos színtiszta faszság, amit most nincs időm részletezni, ne haragudj. Zagyvának nem volt valós oka kimenni akkor és oda. Egyedül a benzinárat tudta megnevezni, ami nyilvánvalóan alibiok. Ennyi a lényeg.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.15. 23:28:41

@fraki: konkrétan a sziget fesztivál pozitívumait kellene sorolnod, nem általában egy fesztiválét.

mondjuk egy zsidó kulturális fesztiválnak megvannak a pozitívumai, egy kolbász fesztiválnak is, a népművészeti fesztiválokról nem is beszélve. de a szigetnek milyen kulturális értéke van számodra?

erre mondtad, hogy lehet csajozni, meg van zene.
nekem nem gond, ha neked ez a kulturális érték, jogod van hülyének lenni (és ezzel lassan visszaélés szintjén élsz) csak fogadd el, hogy normális értékrenddel bíró embereknek nem ez az érték, nem ez a kultúra.

Dendrobatidae 2011.08.15. 23:28:51

@Conv:

Jól látod. Nem vagyok demokrata.
De mi az, hogy számomra nem tetsző politikai cél? Ennek volt politikai célja? Szerinted ez hozott valamit a konyhára? Mert szerintem inkább vitt.
Én itt nem komoly embereket láttam, akik képesek irányítani egy országot, hanem egy rakás hőbörgő balfaszt, akik egymást lökdösték, artikulálatlan hangon óbégatva. Aki pedig 20-30 embert nem tud irányítani, fegyelmezni, az mi a faszt akar kezdeni tízmillióval?

Ez nem nemzeti radikalizmus, vagy nemzeti politizálás. Sőt nem is politizálás. Ez egy rakás szar.

fraki 2011.08.15. 23:31:28

@Conv: "kíváncsiságból, és mert fiatal voltam mint te most"

Tehát akkor nyilván 1x voltál életedben fesztiválon, hiszen azután már tudtad, hogy ugyanazt a flasht megkapod a telepi magnósoktól.

" a dátum, csak azért, hogy ne mondd, azt sem tudom ki vagy."

Ez alapszint, rákattintani mindenki tud a másik usernevére, tehát nyilvánvalóan nem rejtegetem. Még valós fotó is van az avataromban. Viszont kiteregetni ide sima prosztóság. Ha ennyire büszke vagy a korodra (nem kéne), legalább ebben próbálj meg jobban szocializálódni.

"erre: "összetett szavak különírásával nem fogsz segíteni a SEO-don."
ez a válasz: ezzel mit akarsz mondani? ez nem píárszöveg."

De, egy honlapon egy bemutatkozó szöveg, amiről te is állítod, hogy SEO-releváns, az píárszöveg, de tökmindegy, hogy hívjuk, a különbség a lényeg, miszerint a te inkriminált szöveged releváns SEO szempontból, az én nicknevem meg nem. Meg amúgy az egyik egy szöveg, a másik meg nem.

"csupán azt jeleztem, hogy hatásos a nevetséges tartalom"

Lehet hatásos, ezt elismerem, általában a giccs és a gagyi az, legalábbis bizonyos fokig. Emellett fenntartom, hogy sztem az összetett szavak szándékos különírása nem javít a SEO-n, de ebben lehet h tévedek. (De abban biztos vagyok, hogy inkább exploitnak számít, mint irányelveknek megfelelő SEO praktikának.)

Hagyjuk a honlapodat. Tök jó az.

fraki 2011.08.15. 23:32:27

@Conv: azt mondd meg, hogy a camfrog hogy az istenbe jön ide?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.15. 23:34:57

@fraki:

hacsak nem az volt az oka kimenni, mivel a hvim-mel 10 éve kapcsolatban áll, a tiszteletbeli elnöke is és általuk is megválasztott országgyűlési képviselő, kötelessége (amellett, hogy biztosan örömmel balhézott) az őket ért jogsértéssel szemben fellépni?

fraki 2011.08.15. 23:43:11

@Conv: "de a szigetnek milyen kulturális értéke van számodra?"

Ez még mindig ilyen red herringes kérdés. "mondjuk egy zsidó kulturális fesztiválnak megvannak a pozitívumai"

Mint például? Miért nem nevezed meg? Te is erre kényszerítesz engem. Hadd tudjam már, hogy milyen dimenziókban kell válaszolnom.

Van a szigeten világzenei színpad, meg roma sátor, meg focipálya. Most a zsidó sátrad hiányolod, vagy az a baj, hogy nem ilyen monolit?

"nekem nem gond, ha neked ez a kulturális érték"

A zene, ja, meg a csajok, meg hogy norvég meg brazil. Meg Prince, meg minden. A kolbászos fesztiválodon nem fogsz norvég csajokkal ismerkedni. Meg a magnós haverjadnál sem. Hidd el pedig, hogy jó az is.

Na fasszopókáim, öreg gecik, zsémbes nyanyák, szevasztok, leléptem. Ustream forever.

bandika gazdája 2011.08.15. 23:44:50

@fraki: A vitapartneredet "ismerem", úgyhogy ne mutasd be nekem. Téged csak most kezdelek "megismerni" mivel ritkán járok olyan blogokban, ahol a pattanásokról és kiütésekről van szó! Jó éjszakát! Én még olvasok egy kicsit. Neked a sziget, nekem meg ez.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.15. 23:54:21

@fraki: igen. a szigeten egyszer. pont elég volt az igénytelenségből közönség, hangulat és szervezés terén.
fesztiválon voltam többön is.

ezt elrontottam,
erre: "összetett szavak különírásával nem fogsz segíteni a SEO-don."
ez a válasz: ezzel mit akarsz mondani? ez nem píárszöveg.
ez mindkettő a te dumád volt

ezt akartam írni:
erre: "összetett szavak különírásával nem fogsz segíteni a SEO-don."
erre a válasz: úgy írom meg, hogy aki keresi megtalálja, szerepel külön, egyben, sőt még szarul elválasztva is :)"

bazz, a camfrog az audio video kommunikáció révén jön ide.
a cégeteknél valszeg tudják ki az európai képviselőjük, aki a cf webes konferencia rendszert fejleszti és forgalmazza, aki a camfrog telepítős szoftverét webre implementálta.
ezzel kapcsolatosan került be a w3c devje, a codepress, és a tutplus is a szövegbe, hogy ha szakmai tartalmakat akarsz nézegetni, nem átlagembereknek szánt értékesítési oldalt elemezgetni, akkor ott nézelődhetsz szakmai szemmel a dolgaimban.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.15. 23:59:23

@fraki: a zsidó kultúrális fesztiválokon olyan oldalát ismered meg a zsidó népnek, a zsidó kultúrának, a vallásnak, a zsidó hagyományoknak, melyekkel nem biztos, hogy addig tisztában voltál, és nem is igen van rá lehetőséged megismerni őket közvetlenül authentikus előadásban.
a szigetnek mely része az amit csak a szigeten lehet felszedni a kultúra szempontjából, amit más platformon nem találsz meg?
miért nélkülözhetetlen és a világnak, magyarországot bemutató, népszerűsítő kulturális rendezvény a sziget fesztivál?

a koncerteket kár mondani, ugyanezeket a koncerteket máskor is meg lehet szervezni, máshol is meg lehet szervezni, kultúrkörülmények közt.

Linda Pass 2011.08.16. 00:04:14

Halóka. Nem csoda, ha Zagyva ideges, minthogy a haverjai elkúrták az egyébként tényleg jogos engedélyüket a tüntetéshez. Láttam a tüntetést bejelentő csókáról a videót, amikor be akart jutni, de nem ment neki. Hát, az ilyenre bizonyos intelligencia-szint felett legyinteni szoktak. Aki ezt nem rögtön látja be, vagy felhorkan, az bizony e szint alatt van.
A Sziget egy vállalkozás. Akinek tetszik, elmegy, és megnézi. Akinek nem, az otthon/máshol kushad. Melyik része nem egyértelmű?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.16. 00:06:53

@Conv: mondjuk eleve abból, hogy sziget fan vagy, várható volt, hogy nem érted a kérdést magát.

félre ne érts, nemrégen ugyanitt a vbőrön, egy másik posztban megvédtem a sziget fesztivált, nem kell megszüntetni, mert szükség van rá.
sok ember kedveli, tehát minden bizonnyal van rá szükség. az egymilliárd légy nem tévedhet elve alapján pl.
miként felhoztad győzike esetét analógiaként az eladással kapcsolatban, pont így vagyok a szigettel, számomra az is győzike analógia.

én azt mondom, egy ilyen kaliberű (méretű, hangerejű és igénytelenségű, közönségű) rendezvénynek nem a városban a helye lakótelepek közt.

Linda Pass 2011.08.16. 00:12:19

Jó, hogy a világ csomó országából jönnek külföldiek, mert egyszerűen érdekes velük beszélgetni. Nem kell, hogy mondjuk épp zsidó legyen valaki ahhoz, hogy érdekeljen, érdekelnek engem a lengyelek, az argentínok meg a svédek is. Egy rakás útiköltséget megspórolok így, mégis beszélhetek velük, és elvétve jó zene szól. Szerintem ez pozitív. A Gerendai nyeresége/vesztesége pedig not my business - ha erről nyilatkozik, nyilatkozzon.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.16. 00:23:59

@Linda Pass:

persze, hogy pozitív, de külföldiekkel máshol is tudsz beszélgetni, (a net korában pedig ez végképp nem érv) nemcsak a szigeten.
a szigeten pl mondjuk kevésbé szerintem. persze inni, betépni, ott egyszerűbb velük, ez igaz.

GatyaPityu 2011.08.16. 00:24:15

Azért azt megjegyezném, hogy
1./ a benzinárak valóban irreálisan magasak,
2./ a Sziget egy liberális fertő, :)
3./ Arról is lesz poszt, hogy Gerendai Karesz tragikus, katasztrofális bejelentést tett, mely szerint a Sziget veszteséges volt az idén? Mindjárt sírva is fakadok... Gyűjtsünk már a Gerendainak zsíros kenyérre, nehogy éhen haljon szegény... Azért nézzük már meg azt is, hogy alvállalkozók, lebonyolítók, - akik vélhetően szintén Gerendai üzleti köréhez tartoznak, nyilván nem mehet be a Szigetre csak úgy jóska-pista és társa bt. - vajon mekkora haszonnal zártak? Vagy netán ők is az éhhalál szélére sodródtak? Persze így, hogy pusztán a szervezőiroda veszteséges volt, majd szépen lehet sírni állami támogatásért, alacsonyabb helypénzért. Remélem Tarlós bácsi ezt nem fogja benyelni.

dr. Aullah 2011.08.16. 00:24:31

@derelyegrádi szellem: A kommented alapján úgy jött le, hogy azt hiszed, hogy én a sportolók oldalán állok, pedig nem.
Aki extrémsportozik, az valószínűbb, hogy megsérül. Az fizessen pluszban.

Linda Pass 2011.08.16. 00:32:46

@Conv: Hátööööö, a virtuális világ az virtuális. Egy személyes találkozás nem csak annyiban tér el egy monitor bámulásától, hogy az ember szétvágja magát :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.16. 00:46:45

@Linda Pass:
ezt aláírom, de ez esetben ugye nem feltétlenül szükséges hozzá 300 másik közvetlenül a közeledben, akikkel nem annyira akarsz találkozni mert ők éppen akkor szétvágják magukat, és ezt jelentős hangerővel próbálják a tudtodra adni, miközben nem látsz, mert a szaguktól könnyezik a szemed :)

szóval nem feltétlenül találom e célra alkalmas helyszínnek a szigetet ezen időszakban :)
de aláírom, hogy tökéletes arra, hogy az ember eldobja az agyát és levetkőzze a hétköznapi viselkedését. csak nem feltétlenül a szigetnek kellene lennie ennek a helyszínnek.

de gyorsan bebizonyosodna mindezen gondolataim ellenkezője, ha nem lehetne alkoholt kapni a szigeten, a drogosokat pedig helyben lelőnék, mégis ekkora érdeklődésre tartana számot és ugyanennyi ismerkedni vágyó mindenféle nemzetiségű kultúraszomjas ifjú társalogna ott éjjel nappal zenét hallgatva :)

Béla Bácsi 2011.08.16. 03:50:59

Siralmas egy történet!
Felesleges, elpazarolt enegiának tartom nyomorult, agyhalott, kisebbségi komplexusokkal terhelt fiatolokat megpróbálni meggyőzni itt, hogy van-e értelme (számukra) ennek a faszkalapfesztiválnak.
A valódi kérdés az lenne, hogy hova, kihez mennek a szálak? Mert itt valaki megint felvette a telefont, hogy "segítsenek má' mert nem lehet "izélni"!"
Mert hogy a kis köcsög rendőrlegénykék nem mertek volna kekeckedni maguktól, az tuti!
Most melyik "vallásvezető" segített "izélni"? És kit hívott fel?
Ezeket a kis, baksisért reszkető szaralak kiskirályokat kéne kipellengérezni itt! (Magánvélemény, de szerintem Pistáig érnek a szálak! Most ő segített "izélni" baksisért.) Mert a fülkeforradalmat létrehozó honatyáink is baksislért reszketnek, sunyin pillangatnak, a Fidesz képtelen elhatárolni magát egy nevetséges, hatvanas évekből ittragadt párttitkár bugrisjóskától, hogy védje a területét a Jobbiktól. (Pedig itt lett volna az alkalom: "Kérem, mi elitéljük a közszolgálattal kapcsolatos döntéshozatali jog hatalomkénti kezelését, felkérjük párttársunkat, hogy vonja le a konzekvenciákat a tettéből és adja át helyét a helyettesének. A jobbikos polgármestertől meg elnézést kérünk, bugrijóska nem a Fidesz irányelvei szerint viselkedett, ill. nem a Fidesz értékrendszerét képviselte, amikor a telefonba elmondta zsarolásnak felfogható fenyegetését.")
De nem tették, és most segítenek "izélni". Mert izélni kell, ugyebár...Abból lesz a baksis, aztán majd lehet rázni a rongyot belőle.
Tolsztoj novellája jut eszembe erről:
Amikor egy -az úton elhaladó- parasztasszony meglátja, hogy egy -büntetésből- fához kötözött félmeztelen jobbágy egész testét vastagon ellepik a szúnyogok, könyörületből hessegetni kezdi őket a paraszt arcáról és testéről.
A fájdalomtól félig elalélt ember felnyitja a szemét és így szól: "Ne hajtsd el őket, te jótét lélek, mert ezek már jóllaktak a véremből, csak pihennek rajtam. Ha elhajtod őket, jönnek a helyükbe az új, éhes szúnyogok és még több véremet szívják ki!"
Hát valahogy így van ez, "valahol, Európában". "Izélni" azt még mindig lehet!

Secnir 2011.08.16. 08:07:17

amúgy az egészet a rendőrök baszták el.
azt kellett volna csinálni, hogy amikor a legnagyobb a szája a Zagyvának, meg a legnagyobb a tömeg, akkor berontani 20 rendőrrel, szétverni mindenkit, kiemelni a képviselő "urat", és közben üvöltözni:
-Vigyázzon képviselő úr, fegyver van nála!
...és mindenkit szétgumibotozni a picsába. Képviselő úr is kaphat belőle "véletlenül". És lehet arra hivatkozni, hogy megtámadták a képviselőt....

rolika 2011.08.16. 09:08:59

Amiről senki nem beszél:
Ki engedélyezte anno a tüntetést a szigetre? Utána ki engedélyezte a fesztivált? És mért nem vette észre a fedést? Jól megbüntetni, aztán nem lenne több ilyen. Kurva egyszerű, de pont ezért még szó sem esik róla.

bundi124 2011.08.16. 09:41:01

@Secnir: Ebben az esetben viszont a képviselő Úr mártr szerepet kap, ami a jelenlegi politikai helyzetben kerülendő. Tehát nem cél. A lényeg pont a csőcselék jeleg hangsúlyozása. Ami az egyszerűbb és tájékozatlan szavazóknak le is jött, ezek a szavazók késztermékként fogyasztják a bemendó érvelését, valóságként elfogadva azt.

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2011.08.16. 09:42:35

@rolika: Igen, ez a kérdés.

A válasz egyszerű. Egymásnak vagyunk ugrasztva. Ebben mesterkedik módszerváltásunk óta a teljes hatalmi gépezet. Kik ők? Minden (jelenlegi és valaha volt) parlamenti pártunk, és a medeja.

Honnan tudom? Mi a megoldás?

www.kibulizottorszag.net/tartalom.html

Kopasz4x4 2011.08.16. 11:40:28

@laspalmas:
Ajánlom figyelmedbe, hogy Victor Orbanescu is tüntetéseken és politikai formácíókban kezdte el ,az ő tanulmányait finanszírozó és politikai életútját (KISZ-Fidesz) egyengető rendszer bomlasztását , vagy mondhatnák a hatalmi pozíciók újraosztását akarta elérni.Csak neki teljesen más és nagyságrendekkel nagyobb arzenálja volt és van az eszközökben.
Gyula nem egy agytröszt, de igaz magyar hazafi , aki nem ennek a langymeleg cionistaseggnyaló bandának a híve.Én sem értek egyet mindig feltétel nélkül a tetteivel, de ő legalább nem a billentyűzet előtt a fotölyben képzeli el a nemzetért való tetteket.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.16. 11:45:35

@rolika:

imádom az ilyen kategorikus kijelentéseket az eltitkolással és a mindenki hülyével kapcsolatban :)

ha netalán szétnéznél a kommentek közt, esetleg még az ide vágó másik postban is, ahol pont ez volt a kérdés és százszámra születtek kommentek ezt elemezgetve, akkor esetleg a kérdést sem tennéd fel, főleg abban a formában, hogy senki nem beszél róla.
vastagbor.blog.hu/2011/07/22/hungarikum_a_szigeten
majd egy hónapja ki lett tárgyalva a dolog, itt nem sok relevanciája van már ehhez a posthoz kapcsolódóan, felesleges százhatvanötödször ismételgetnie valakinek ugyanazt. de mindig van aki megteszi. akár óránként :)
hozzátéve, hogy erről miért nem beszél senki, vagy ezt senki nem vette észre. olykor, hogy a vastagbőr is eltitkolja.

@rdos: ez a kibulizottorszag.net univerzális, minden témánál be van dobva mint magyarázat :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.16. 11:50:46

@Kopasz4x4:
pedig, ezt nagyon komolyan mondom, sokszor kevesebbet ártana azzal.
tisztelem a lelkesedést, a tenni akarást és nagyon sok részében egyetértek a gondolatai irányával és céljával. de sajnos a lelkesedés és a nem túl szerencsés szellemi qualitás sokszor nagyon rossz párost alkot.

rolika 2011.08.16. 11:51:04

@Conv: A senki alatt a fősodor médiát értem. No offense :-)

derelyegrádi szellem 2011.08.16. 12:24:46

@fraki:

"Még valós fotó is van az avataromban. "

Ugye ez nem igaz? Mond, hogy nem....

Az a fejszerkezet hibátlanul hozza Marx tartalom és forma egységéről szóló tételét.

Igaz viszont, hogy egyben sok mindent meg is magyaráz...de sajnos ez az egyetlen előnye.

derelyegrádi szellem 2011.08.16. 12:29:46

@Kopasz4x4:

Minden tiszteletem Zagyva képviselő úré, de áruld már el, hogy ő mit is tett eddig a nemzetért? Nem fotölyben, vagy bárhol...

mert pl. ezt a mostani szigetes akcióját nem tartom - ha nem veszed rossznéven - nemzetért való tettnek...(ez egy ügyetlen, nagyon rossz performansz volt csak)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.16. 12:34:28

@derelyegrádi szellem: mi a bajod, az egy kifejezetten előnyös fotó

derelyegrádi szellem 2011.08.16. 12:36:37

De a legjobb azért a Vona Gabi:

"Vona Gábor rendkívüli sajtótájékoztatón bejelentette, hogy a Jobbik a józan gondolkodású magyarok pártja, ezért nem vállal közösséget a Magyar Szigeten elhangzott bizonyos kijelentésekkel. A párt nem zárja ki a parlamenti frakcióból Zagyva György Gyulát."

Még szerencse Gabi! Ugyanis TE pontosan ugyanúgy ott ültél, mint a Zagyva, és neked is pont annyi hozzáfűznivalód volt a főbetyár dumájához, mint a Zagyvának. Rádásul a pártelnök TE vagy, a zagyva csak egy mezei képviselő.

Gratulálok Gabi! Szép, jellemes, becsületes ember vagy.....

derelyegrádi szellem 2011.08.16. 12:37:59

@Conv:

ha csak az informatikusokat vesszük alapul, igazad van...:-)

Viktus 2011.08.16. 12:50:24

A Jobbik nem vállal közösséget a Magyar Szigeten elhangzott kijelentésekkel, azokkal a párt nem tud azonosulni - jelentette ki Vona Gábor, a Jobbik elnök-frakcióvezetője kedden. A politikus kijelentette: Van, amiért a Jobbik felelősséget vállal, ami az ő politikája, programja, gondolatai, elképzelései Magyarország jövőjéről, és van, amiért már nem vállal felelősséget, mert az nem az ő politikája. A Magyar Szigeten elhangzottak az utóbbi kategóriába tartoznak, nem a Jobbik politikáját képezik, a párt azokért nem kíván felelősséget vállalni, sem közösséget azokkal - fogalmazott. Vona hangsúlyozta: Zagyva György Gyula a Jobbik frakció tagja marad.

Vona elmondta, az elmúlt napokban a Magyar Szigeten elhangzott néhány olyan nyilatkozat, amelyet a sajtóban, a közvélemény előtt a Jobbikkal azonosítottak. Vona azonban leszögezte: "van, ami a Jobbik, és van, ami már nem a Jobbik. Van, amiért a Jobbik felelősséget vállal, ami az ő politikája, programja, gondolatai, elképzelései Magyarország jövőjéről, és van, amiért már nem vállal felelősséget, mert az nem az ő politikája". Van, amivel a Jobbik közösséget vállal - folytatta -, mert úgy érzi, hogy az ország szempontjából építő jellegű, és van, amivel nem vállal, mert úgy érzi, hogy ezzel ellentétes. A Magyar Szigeten elhangzottak az utóbbi kategóriába tartoznak, nem a Jobbik politikáját képezik, a párt azokért nem kíván felelősséget vállalni, sem közösséget azokkal - jelentette ki.

-

Öngól ...

Viktus 2011.08.16. 12:51:46

@derelyegrádi szellem:

Forradalmazott , meg megtámadta a buzi tüntit ezek mind nemzetünk sorsdöntő pillanatai voltak.

Viktus 2011.08.16. 12:57:53

@derelyegrádi szellem:

hvg.hu/itthon/20110816_zagyva_gyorgy_gyula_losonczy_pal van még azért ott is aki lát is nem csupán néz ... az biztos a budapesti jobbik támogatottságán ilyen akciók sokat nem dobnak

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.08.16. 13:04:52

@bundi124:

A közlemény be van linkelve, idéztem is belőle, de köszi szépen, hogy bemásoltad 1:1-ben! :)))

derelyegrádi szellem 2011.08.16. 13:09:19

@Conv:

miért lenne? Egy polgári körben voltak? Ezt a jó Vona most már tévedésének tartja, mert viktor az a likudviktor. Ne legyél vonalasabb még a vonánál is.. :-)

@Viktus:

tényleg....ezek a csak Széchenyivel összemérhető tettek ki is szaladtak a fejemből.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.16. 13:17:44

@derelyegrádi szellem:

csak arra akartam rávilágítani, hogy nem nagy a különbség.
persze vona, nem váltogatja magát 20 év alatt vérliberálisból polgáriba, majd polgáriból nemzetibe aztánnemzetiből kommunistába, viktorral szemben :) de ezt majd csak 14 év múlva lehet kijelenteni biztosra :)
de ezenkívül mindkettő politikus. egyformák.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.08.16. 13:45:44

@fraki:

Vadász, vadász.....rég láttunk erre :)))

fraki 2011.08.16. 13:52:54

@laspalmas: de micsoda visszatérés, lassan az alsónadrágomat kezdik kiteregetni már :)

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2011.08.16. 14:11:16

Off:
@Conv: "ez a kibulizottorszag.net univerzális, minden témánál be van dobva mint magyarázat :) "

Talán azért univerzális, mert ez lehet "A" magyarázat mindenre.
Direkt nincs szmájlim találgatásom után :-).

Sokszor elhangzik, jelen posztban is nem egyszer, hogy "de hát az USA is micsoda pénzügyi gondokkal küzd". Igaz. Csakhogy.
- gazdaságuk még mindig a legnagyobb és pont azokban az iparágakban világszínvonalú és világelső, amiben nagy hozzáadott érték van, kevés anyag és energia van
- ők nem beszélnek a tudásalapú társadalomról (mi már nem is beszélünk, nálunk a jelző a "munkakalapú"), hanem csinálják (agyelszívás)
- talán ennek is köszönhetően a világon az usa az egyetlen nettó találmány és know-how exportőr
- rendkívül kiszámítható gazdasági, jogi, adózási környezet párosul likvid piacokkal, mobilis munkaerővel, protestáns üzleti kultúrával (nem a politikusaikról beszélek :-)
- a migrációs problémák ellenére rendkívül erős nemzettudatuk van
Off! Én beszéltem :-)
On.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.08.16. 14:29:23

@bandika gazdája:

"És a HVIM szerintem azért kavarta ezt a balhét, hogy erre felhívja a figyelmet!"

Szerintem meg felülbecsülöd őket.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.16. 14:47:55

@laspalmas:
mindenesetre nagyon szépen látszik a valóság (ha ez volt a szándék, ha nem), miszerint a törvényt felülírja az érdek és semmi nem változott 2006 óta semmiben.

mindenesetre én azért kíváncsi vagyok mikor vették volna elő, hogy a zagyva ogy képviselőúr miért nem áll a hvim élére minthogy a tiszteletbeli elnöke, hogy megpróbáljon érvényt szerezni a törvénynek, ha nem lépi ezt az elbaszott ökörséget meg?

kötelessége volt kiállni a hvim-ért és a jogszerűségért, csak nem ebben a formában kellett volna megtennie.
nyerhettek volna (és még nyerhetnek is ) ezen az ügyön, ha csendben odamennek, nem engedik be őket, eljönnek minden nap.
aztán amikor vége az egésznek, akkor mindenkit, akivel az idő alatt találkoztak, aki bármilyen szinten is akadályozta őket abban, hogy állampolgári alapjogukat, melyre engedélyük is van gyakorolják.
a nyugiban szépen lehetett volna neki hírverés, hogy látják, a hvim ismét csak a jogait akarta érvényesíteni és nem hagyták neki.

perre kell(ett volna) vinni a végén a dolgot és a bíróság majd eldönti kinek van igaza, kinek sérültek a jogai, s megadja a kártérítés módját, mely ha nekik kedvez, akkor mivel nagyban sértette a nagyközönség előtt a hvim jogait köteles a város a sziget országos médiákban megkövetni őket, s bevallani, ők voltak a hibásak, ők szegtek törvényt.
ám ez a lúzer hőbörgősdivel, és elbaszott új időpontkérős trükközés, ez végtelen baromság volt.
még akkor is, ha erkölcsileg nekik van igazuk, mert a nagyközönségnek bizony a velük nem szimpatizáló média közvetíti így a dolgot, a saját szájíze szerint.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.16. 14:49:30

@Conv:
aztán amikor vége az egésznek, akkor mindenkit, feljelentenek <-- így szándékoztam

bandika gazdája 2011.08.16. 15:20:27

@Conv: Perben nem lesz hiány, a rendőrség már kérte Zagyva mentelmi jogának felfüggesztését. Azt aztán, hogy ezek miért kúrják el még a balhézást is, tőlük kellene megkérdezni. Halálom napjáig nem fogok rájönni miért kérték az időpont módosítást. (Azért fogok tudni aludni!)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.08.16. 15:57:44

@derelyegrádi szellem:

Jöhetnél gyakrabban is igazán...örülnénk :)

A vonatkozott sajtótájékoztató annyira jó, hogy érdemes mindenkinek elolvasnia teljes terjedelmében.
nol.hu/belfold/vona_beszelt_a_zagyvasagokrol__de_kerdezni_nem_engedett
Persze tudom, köcsög komcsi Népszabi, úgyhogy tessék ez is:
jobbik.hu/rovatok/orsz%C3%A1gos_h%C3%ADrek/vona_g%C3%A1bor_a_mi_radikalizmusunk_az_igazs%C3%A1g_radikalizmusa_%C3%A9s_nem_az_%C3%B6k%C3%B6l%C3%A9

derelyegrádi szellem 2011.08.16. 16:09:19

@fraki:

addig is beérjük a tartalmával, amit viszont te tettél ki az avatarodon....

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.08.16. 16:11:06

@fraki:

Félreértesz. Nem veled nevetek, hanem rajtad.

derelyegrádi szellem 2011.08.16. 16:16:14

@laspalmas:

Hidd el, ha ráérnék jönnék én gyakrabban is, de sajnos nem.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.08.16. 16:26:31

@Conv:

Ebben teljesen egyetértünk, tegnap kb ilyenkor én is nagyjából ugyanezt írtam le:
"Amúgy ha odamentek volna az eredeti kezdési időpontra, és onnantól, aug.1-től kezdve minden nap normálisan demonstrálnak a "benzinár ellen", ahogy januárban kitalálták, akkor győztek volna, nemcsak jogilag, erkölcsileg is.
A módosítással és a 3.napon odamegyek hőbörögni akcióval viszont csak megmutatták, hogy primitív balfaszok. "

Tetszik vagy sem, be kéne látniuk, hogy a politika egy játszma, ahol taktikázással (~diplomácia) lehet érvényesülni, ellenben a fejjel neki a falnak módszer nekik fáj egyedül, más csak kineveti/lesajnálja.

fraki 2011.08.16. 16:28:44

@laspalmas: akkor módosítok, nincs ott a szmájli a végén. Bár őszintén szólva nehéz a te verziódban értelmezni a kommentedet, mivel hozzám szóltál.

@derelyegrádi szellem: erre most magas labda, hogy te is kitetted a sajátodat.

EXO 2011.08.16. 16:35:48

Most nincs türelmem az össze komment végigolvasására,
csak annyit mondok, ezt vigyétek be a világképetekbe:
www.worldstaruncut.com/uncut/30284
Itt bizony tényleg komoly problémák vannak

derelyegrádi szellem 2011.08.16. 16:42:13

@fraki:

Magas bizony....látod, nekem ilyen habtiszta fehér seggem van....

Most, hogy szóba elegyedtünk, már régebben kérdezni akartam, hogy az a kép az avatarodon közvetlenül hányás után készült rólad, és a pólódon az két gyanús folt ennek a maradéka, vagy esetleg valami még durvábbra kell gondolni?

zxn · http://online-munka-file-feltoltes.blog.hu 2011.08.16. 17:34:24

Az egyik előállított vármegyés beszámolója:
"Ahogy ott álltunk a kapunál, egyszer csak megjelent egy In Kal-os, aki elkezdett minket lökdösni, de mivel mögöttem is álltak, sehova sem tudtam hátrálni előle, amit ő nyilván engedetlenségnek vett: rám mutatva utasította (!) a rendőröket, hogy intézkedjenek velem szemben, aminek a rendőrök eleget is tettek, engem kiemeltek. A rendőrök hazug jelentésével ellentétben videó-felvételeken is látszik, hogy semmiféle ellenállást nem tanúsítottam, ennek ellenére azonnal kicsavarták a kezem és megbilincseltek. Amint távolabb kerültünk a kameráktól, elkezdtek szidalmazni, és megbilincselés után az egyik engem előállító rendőr többször bordán ütött. Ennek szemtanúja volt egy segítőkész hölgy is, aki egyből fölajánlotta, hogy tanúskodni fog mellettem, de az ekkor egyre inkább emberi mivoltukból kivetkező "közszolgák" nem tudtak és/vagy nem akartak már gátat szabni szadista, állati ösztöneiknek.

Elvezettek egy csapatszállító autóhoz, ahol se kamera, se szemtanú nem lehetett. Itt aztán végleg kitört belőlük az ávós: Arra kényszerítettek, hogy megalázó testtartásban hasaljak a hátsó ülésre és így kezdődött el a gyötrésem: ütlegeltek, a zsebemben lévő holmikat kiszórták a padlóra, a kulcscsomómat az arcomnak dobták, a hátamra, a gerincemre térdeltek és „ugráltak rajta”, arra ügyelve, hogy fájjon, de nyoma lehetőleg ne legyen. Én meg üvöltöttem, hogy ez bűncselekmény, és hogy fejezzék be, amire valami olyasmi volt a válasz, hogy „kérsz még, te csicska?!” Aztán volt, hogy leköptek, a nyakamra térdeltek, hogy ne tudjak kitérni az arcon csapásoktól, volt, hogy úgy térdeltek a tarkómra, hogy az arcom a kárpitba fúródjon úgy, hogy ne kapjak levegőt.

Az ő szemükben valószínűleg az volt a nagy bűnöm, hogy nem hunyászkodtam meg: többször megpróbáltam a megalázó helyzetből felülni, amit persze nem hagytak és ekkor mindig kaptam a pofont. Arra utasítottak, hogy nézzem a kocsi egyik sötét sarkát és ne nézzek hátrafelé, az arcukra, én viszont meg akartam jegyezni őket, többször is a szemükbe néztem, ezért is kaptam. Egy ilyen után mindig elkezdődött egy „kör”. Aztán beraktak egy rendőrautóba, amivel a 3. kerületi kapitányságra vittek. Az már mellékesnek lenne mondható, hogy nem kötöttek be, de mivel semmilyen sebességkorlátozást, és KRESZ-szabályt nem tartottak be, mégis érdemes megjegyezni.

Amikor gyalog kellett menni, a karomat úgy hátra- és felfelé feszítették, hogy csak a földet tudtam nézni és a lábaimat is alig tudtam magam alá rakosgatni, hogy el ne essek. A kapitányságon szétrúgták a lábaim és arra kényszerítettek, hogy fejjel támaszkodjam a falhoz, így várakoztattak. Majd fölrángattak a harmadikra, ahol a többieket már sorban állva várakoztatták a fal mellett, szigorúan arccal a falnak. Itt már az üvöltözésen és a folyamatos szidalmazáson kívül nem mertek mást csinálni, mert ugye lettek volna tanúk…

Egyébként az egyik engem bántalmazó droidnak „véletlenül” rácsúszott az azonosítójára a vállalapja, de cipőfűző-kifűzés közben alulról benézve le tudtam olvasni, és a másikét is megjegyeztem, úgyhogy megvan mind a kettő. Kb. 9 órán keresztül élveztem a vendégszeretetüket. A végén egy fél oldalt teleírtam panasszal, ami előtt persze nem feljetették el hangsúlyozni, hogy a hamis vád bűntette mivel büntetendő, hogy eltérítsenek engem a panasztételi jogomtól.

Mindezek után felemelő volt, hogy a kapitányságról kilépve körülbelül 30 vármegyés testvérem köszöntött engem."

(Szent Korona Rádió)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.16. 17:58:18

@fraki: megmagyarázom én, hogy ne laspinak kelljen nő létére ilyen szavakat direktben ide vetnie, hogy még te is megértsd :

a "vadász, vadász.... rég láttunk erre :)))" mondat értő olvasatban így hangzik:
"vadász, vadász, te szopni jársz ide. rég láttunk erre :)))"

derelyegrádi szellem 2011.08.16. 19:11:41

@Conv:

akkor mégis csak a durvább verzió lesz....:-)

dinamopest 2011.08.16. 21:55:22

Ha olvassa még valaki a kommenteket, elárulná nekem, hogy mi ez a brutális különbség a jobbik.hu és a jobbik.com között? Akár még egy cikket is megérne.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.16. 22:22:12

@dinamopest: szerintem írj nekik és elmagyarázzák. aztán megírod belőle a cikket.

de nem értem miért lenne a vastagbőrre való, hogy a hazai közönségnek és a nemzetközi tájékoztatásnak szóló oldalakon nem ugyanazok a cikkek vannak?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.16. 22:23:44

engem a fidesz.hu és a fidesz.com közti különbség jobban érdekel, hogy mitől van :)

Béla Bácsi 2011.08.17. 00:58:18

Gyerekek, tényleg senkit sem érdekel, hogy mi ennek a mozgatója? Hogy ki engedhette meg a bunkü rendőröknek, hogy lehet brúgulni? Én leszarom a nyamvadt drogos pesti lányok szenvelgéseit dán (buzi) fiúkról meg angol leszbikákról... Ki merészelte ezt a tahóságot megengedni, ill. elrendelni?!
Itt tényleg mindenki csak mellébeszélni akar, meg jópofáskodni, vagy tényleg olyan segghülye, hogy elhiszi, hogy a rendőrség (nagyjából) szabályosan járt el, mert a HVIM elcseszte a dátumot?
Itt valakik nagyon hunyók és mi segítünk nekik a süket csacsogásunkkal, hogy félre legyen terelve a szituáció lényege! (Mint a szüntelen tolvajlásoktól kiborult magyarok "rászisták" meg "intoleránsak".)

dinamopest 2011.08.17. 08:25:17

@Conv: Nem értem, hogy erről a török testvériségről miért nincs egy betű se magyarul. Ha emlékszel annak idején be volt lengetve, de hamar jött a magyarázkodás - ehhez képest a jobbik.com más állásponton van. Ha egy párt ennyire az EU ellen van mit keres benne? Kíváncsi lennék, hogy az átlag jobbikos, hogy vélekedik erről.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.08.17. 08:33:40

@dinamopest: halovány lila fingom nincs, kérdezd meg őket.
bár nem is értem, most hogy nézem az oldalt, miféle török testvériségről beszélsz. linkeld már a cikket, mert ez engem is érdekel.

bandika gazdája 2011.08.17. 09:37:07

@Béla Bácsi: Béla bácsi! Az a gond, hogy amikor bejelentették a tüntetést kihasználtak egy állapotot akkor még mondhatták volna azt, hogy egy bizonyos cél érdekében, bár ezen lehetett vitatkozni. Azon viszont nem, hogy amit kitaláltak, megfelel a törvény betűjének, ezért én is kíváncsian vártam a fejleményeket. (Azt is elárulom, miért "furcsa" nekem pld. a HVIM: azért mert emlékszem, hogy 2006-ban Torockai elkiáltotta magát, hogy "utánam a Kossuth térre", aztán nyomtalanul eltűnt, a többi balhénál már sehol sem volt!) A Szigeten "szórakozó" ifjak társaságát - meg azt, hogy a derék nyugateurópai ifjúságnak ez mennyire színe-java - azt most hagyjuk. Egyetértek Conv.-val meg Seduxennel: ebből még jól is kijöhettek volna ha el nem kúrják. Szépen kimentek volna minden nap, nem engedik be őket, aztán szép nagy hangzatos per, amivel demonstrálni lehetett volna, hogy működik ma Magyarországon a demokrácia, meg hogy tartják be a törvényeket állami szinten. Ehelyett időpontot módosítottak, balhét csináltak (ahogy azt sokan várták) és ezzel agyonütötték az egészet. Gerendai persze nyugodt volt, ő tudta, hogy ő ebből csak jól jöhet ki. Hidd el, az is lehet hülye, akinek bizonyos dolgokban igaza van. És ez a Gyula hülye. (Szerintem.)

Béla Bácsi 2011.08.17. 13:10:26

@bandika gazdája: Értem én, hogy gőzgép! De mi hajtja?
Itt akkor is az jött be, amit a múltkori vesézésnél valaki bedobott, hogy úgyis "elintézik", lesöprik az ügyet. Nekem személy szerint ez a "mechanizmus" lenne izgalmas, a logisztikája az "izélésnek": Kik tudnak pl. segíteni ilyenfajta "izélésben"? (Aránylag könnyű lenne fölgörgetni: a rendőröknél léteznie kéne napiparancsnak, annak kell lennie elrendelőjének, stb...)
Úgyszintén feltűnő (hogy azt ne mondjam "nagyon gyanús", mint a medvének a vadász), hogy a "főszervező" olyan magabiztosan megengedhette magának, hogy próbálkozás nélkül lesöpörje a tüntetni szándékozókat az asztalról... Tehát, ő tudta már, hogy Budapesten, Magyarországon nem elég a törvény és a jogszabály az "izéléshez", le kell szarni, meg kell keresni az "embereket", akik tudnak telefonon segíteni "izélni".
Tudod, egyszer focimeccs nézése közben felkiáltottam, hogy milyen béna ez a(z egyik) csapat! A barátom csendesen azt felelte: "Lehet, hogy ezt a játékot engedi neki játszani a másik csapat!"
Na ennyit a Zagyváék bénázásáról...

bandika gazdája 2011.08.17. 13:53:45

@Béla Bácsi: Hogy Gerendai nyugodt, azalatt az izélést éptettem. Na mindegy! Mégis azt mondom, kár hogy elrontották a tiszta helyzetet. (Mármint nekik kár.) Majd meglátjuk mi lesz, de így már azt mondhatják, hogy balhéztak, azért vitték el őket. És lesz majd 89 tanújuk abban biztos lehetsz..

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.08.25. 12:45:32

Jaaj laspalmas milyen magyar vagy te?Így örülsz,hogy a hazafiakat megszívatták?Szégyelld magad!Bár még mindig nem értem miért kellett ez a tüntetés.

bulvármédiás => · http://kepviselo.blog.hu 2011.08.30. 11:27:45

@Tigeri: A Szigetet szerették volna megszívatni, vele együtt a magyar törvényt s a kormányt. Csak a dolog fordítva sült el, s sikeresen lejáratták a 64 Vármegyét, vele együtt a Jobbikot is.

elektromotor 2011.08.30. 14:26:46

@bulvármédiás =>: Te ennek örülsz? Már a nick neved is egy semmitérő dolgot feltételez! Ez legyen életedben a legnagyobb örömöd! Tahó.

elektromotor 2011.08.30. 14:29:30

Az egyik előállított vármegyés beszámolója:
"Ahogy ott álltunk a kapunál, egyszer csak megjelent egy In Kal-os, aki elkezdett minket lökdösni, de mivel mögöttem is álltak, sehova sem tudtam hátrálni előle, amit ő nyilván engedetlenségnek vett: rám mutatva utasította (!) a rendőröket, hogy intézkedjenek velem szemben, aminek a rendőrök eleget is tettek, engem kiemeltek. A rendőrök hazug jelentésével ellentétben videó-felvételeken is látszik, hogy semmiféle ellenállást nem tanúsítottam, ennek ellenére azonnal kicsavarták a kezem és megbilincseltek. Amint távolabb kerültünk a kameráktól, elkezdtek szidalmazni, és megbilincselés után az egyik engem előállító rendőr többször bordán ütött. Ennek szemtanúja volt egy segítőkész hölgy is, aki egyből fölajánlotta, hogy tanúskodni fog mellettem, de az ekkor egyre inkább emberi mivoltukból kivetkező "közszolgák" nem tudtak és/vagy nem akartak már gátat szabni szadista, állati ösztöneiknek."

bulvármédiás => · http://kepviselo.blog.hu 2011.08.30. 18:18:02

@elektromotor: Miért, te annak jobban örültél volna, ha a Vármegyések az állítólagos tüntetésükkel megzavarták volna a fesztiválozó fiatalok szórakozását, akik kikapcsolódni, szórakozni mentek oda? (Hogy milyen módon és szerekkel érik ezt el, az más tészta.)

Egy mondattal sem állítottam, hogy örültem a végeredménynek, mivel a 64-eknek már ELVE NEM KELLETT VOLNA EVVEL A BAROM ÖTLETTEL ELŐJÖNNIÜK!!! Ezzel csak magukat járatták le, a szervezethez közeli pártot járatták le, és a többi párt kezébe nyomtak, mi több tálcán kínálták fel az ellenérvet a következő választási kampányhoz (lelki szemem előtt már látom is a fiatalokat megszólító "A Jobbik nem szeretne több Sziget fesztivált. Te igen? Akkor szavazz a XYZ-re!" plakátokat). A fenti beszámoló meg a legtöbb embert hidegen hagyja, mert azt mondják, hogy "Minek mentek oda?" meg "Ők keresték a bajt".
Sőt, örüljön a 64 Vármegye, ha az "ellenzék" nem kap vérszemet, s a jövő évi Magyar Szigetet nem lehetetlenítik el valahogyan - sajnos ezek után sanszos egy ilyen visszavágó, amire az ott elhangzott (és természetesen szövegkörnyezetből kimazsolázott) kijelentések még rá is tesznek egy lapáttal...

elektromotor 2011.08.30. 19:20:52

@bulvármédiás =>: Egy folytában a Magyar Szigettel foglalkoznak mióta megkezdődött! Még a "nemzetbiztonsági" hivatal is! Akkor most mit bántja őket, ha visszakapják?!
Éppen annyi joguk lesz ott mocskolódni, mint a vármegyéseknek itt!
Érdekes dolgok lesznek ott !

bulvármédiás => · http://kepviselo.blog.hu 2011.08.30. 20:06:47

@elektromotor: A helyzet az, hogy a Vármegye kezdte az egészet a tüntetés bejelentésével, ami "véletlenül" a Sziget időpontjára esett. És bár ezzel az akcióra sikerült egyfajta ingyen marketinget csinálni a Magyar Szigetnek, viszont nem éppen a legpozitívabb előjellel.

De abban igazad van, hogy érdekes dolgok lesznek majd a két fesztivál körül.

elektromotor 2011.08.31. 05:49:45

@bulvármédiás =>: A magánterületen tartott Jobbikos családi napot szétzavarták a rendőrök, "bomba keresés"-re hivatkozva, Pedig ott senki sem volt karlengetve, csak családok voltak kisgyerekekkel! Érdekes ugye?! És akkor fel vagytok háborodva?!

bulvármédiás => · http://kepviselo.blog.hu 2011.08.31. 08:45:12

@elektromotor: Igen, fel vagyok háborodva ezen. Ebben az esetben a rendőrségen. (Volt tényleges bomba riadó is, vagy csak utólag fabrikáltak egy ürügyet?)

Jurganov 2011.08.31. 09:13:01

@bulvármédiás =>: már megint ez a választásos vízio...:) milyen választás? még ha lesz is ( amit én kérlek) szerinted számít?

elektromotor 2011.08.31. 10:56:26

@bulvármédiás =>: Kamu bobariadó" miatt megszüntették az összejövetelt. Csak ezt nem lehetett hallani-olvasni sehol!

süti beállítások módosítása