Skip to content


       Szűrés lista

Eső után köpönyeg, avagy a kormány új költségvetési politikája

A csütörtöki helikopterbaleset után a tárca áttekintette a légimentés helyzetét - írja az Index. A balesetben szerencsétlenül járt emberek, tragédia sújtotta családok és a légimentés évek óta tartó elhanyagolása miatt kárt szenvedett betegek most bizonyára rendkívül boldogok. Nincs jobb egy zaftos, véres, testrésztrancsírozós katasztrófánál ahhoz, hogy kedves honatyáink a fejükhöz kapjanak és belássák: valamit tenni kell. A további reformok megsürgetéséhez ezért az alábbi intézkedéseket javaslom az illetékeseknek:

- vasúti reform: utasokkal telepakolt gyorsvonat kisiklatása egy völgyhíd fölött, vagy méginkább frontális ütköztetése egy üzemanyagot vagy rettentően mérgező vegyszert szállító tehervonattal. A nagyobb hatás és gyorsabb kormányintézkedés érdekében a gyorsvonaton lehetőleg legyenek túlsúlyban az özvegyek, hadirokkantak, valamint az osztálykirándulásról csillogó szemmel hazafelé tartó daganatos árvagyerekek. 

- kórházi reform: az alulfizetett és agyonhajszolt ápolónők véletlenül dialízisre kössék a koraszülött csecsmőket, a művese-kezelésre szorultakat pedig tegyék inkubátorba. Kis darabokban, ha másképp nem megy. A nyomozás során a főorvosok hivatkozzanak a túl kevés hálapénz okozta gondatlanságra.

- oktatási reform: aluliskolázott csimotahordák dúlják végig a településeket, könyvmáglyákat rendezve és LL Junior hallgatására kényszerítve a jámbor lakosságot. A szerkesztőség egyes tagjai szerint az oktatási reform felgyorsításához az is elegendő lenne, ha vezetőink egy napig utaznának a Volánbusz tetszés szerint kiválasztott helyközi járatán, tanítási napon.

- BKV reform: intézkedés szükségtelen. Egy-egy busszal, metróval utazni már így is felér egy borzasztó tömegszerencsétlenséggel.

Címkék: politika reform légimentés

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr98600521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Johnny336 2008.08.05. 09:19:58

Baj, ha inkább csak elszomorodom ezen, nevetés helyett?
Humoros lett, de túlságosan igaz.

A kisvasút alól menet közben lopták ki a sínt, még látták a tolvajokat. És mégsem tudnak semmit tenni a színesfém-tolvajok ellen...
Kurvaország. Fos-szar az egész...

rivera 2008.08.05. 09:30:23

kiratakintezkedesek, tuzoltas.

jol eltalaltad a cikket, nem ez az elso eset amikor a media figyelem triggereli a megoldast az esszeruseg helyett.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.08.05. 09:32:13

A hiányzó szentesi légimentőbázisról már írtam itt:
vastagbor.blog.hu/2008/05/05/hany_embernek_kell_meg_meghalnia

Még mindig nem kezdték el építeni ...

Igazából mindig csak az események után futunk, tipikus tűzoltás és kapkodás, valahogy előre nem gondolkoznak a döntéshozó vezetőink ...

bloodhound v2.0 2008.08.05. 09:35:46

szerintem szomorú dologról van szó, de egyáltalán nem magyar vonás.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.08.05. 09:36:06

Zero - de igen, ha a saját zsebükről van szó

Dr Kangörény 2008.08.05. 09:41:58

Belátnak valamit a politikusok? Ugyan már! Ez a mostani is pusztán propagandafogás, miért lenne más? Az oknak (baleset) meg ráadásul semmi köze ahhoz, hogy van-e a mentőknél pénz, vagy sem. A repüléssel kapcsolatos előírások nagyon szigorúak, a gép nem azért zuhant le, mert kevés a mentők pénze. Ez csak akkor történhetett volna így, ha a kevés pénz miatt nem szervizelik a gépet és így repült volna.

Johnny336 2008.08.05. 09:46:36

Elvileg a motor állt le. Vagy kifogyott a kerozin, vagy meghibásodott a gép.

Bezuhov. 2008.08.05. 09:48:30

pff..ez mindenhol igy van a vilagon....mi ebben a nagy cucc?

is 2008.08.05. 09:52:19

aszondja az index, hogy 2006-ban, azaz kettőezerhatban, azaz két évvel, azaz 2 évvel, azaz ~700 nappal ezelőtt indult a jelentős fejlesztés, ami előtte nem volt. igaz, hogy hangulatkeltést csinál az index, mert a címben azt írja, hogy csak a baleset után, de már a cikkben értelmesen leírja, hogy nem.

namost erre ráugrani, és még hangulatot fokozni ... köszönjük szépen, tényleg ugrik rá 85% magyar, az ilyen posztok sikeréhez kétség nem fér.

dpeti · http://www.ninapartmentsphuket.com 2008.08.05. 09:57:52

itt tényleg egy sajnálatos műszaki hiba történt amihez semmi köze, hogy mennyi pénzt adnak a mentőknek amúgy gyalázatosan keveset.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.08.05. 10:06:04

Rékuc,ugye neked nincs kisbabád?Pláne koraszülött?Ha lenne,nem írnál ilyeneket.
Értem,mire gondolsz,de durvák a példák.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.08.05. 10:09:31

laspalmas

Irónia a kulcsszó ...

báró Csekonics 2008.08.05. 10:10:46

sajnos nagyon egyszerű a (politikai) megfejtés:
Ha simán időben, 'terv szerint' készen van valami, illetve simán 'csak' működik akkor az vagy nem is hír egyáltalán, vagy csak elsikkad a napi dolgok között. (Milyen nézettsége lenne a híradónak már, ha pl. az lenne a hír, hogy az összes vonat menetrend szerint indul és érkezik, az autópálya jó minőségű és kellően olcsó volt, senki alatt nem szakadt le a frissen felújított Matgit-híd (csak figyeljetek majd...)
Az a hír, ha leszakad, felrobban, megette a medve, elvitte a víz, lelőtték, karambolozott stb. - sajnos így működik az ember - a rossz hír a hír.
Ebből viszont szépen lejön, hogy a katasztrófahelyzetet / botrányt megoldani sokkal hálásabb feladat _politikai_ szempontból, mint _megelőzni_ ugyanazt. (Morálisan persze én is megcsapkodnám a felelőst egy szöges léccel, naná - még a mentőben is...)

Szóval ilyenkor előáll 'aktuális miniszter-minisztár elvtárs / úr' és jól megoldja a helyzetet. Hirtelen előkerül egy zsák pénz, ami addig nem volt sehol sem, legalábbis amikor kérték tőle.
'ssza meg.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.08.05. 10:12:39

dpeti

nem csak a műszaki hibáról van szó!

"Gyalázatos körülményekről panaszkodnak a légimentők"

"A budaörsi hangárban egyáltalán nincs fűtés. A mentőhelikoptereket egy átalakított IFÁ-ból tankolják. Egy liter 5 másodperc alatt - tízszer annyi ideig tart így a tankolás, mintha helikopter-tankerük lenne - írják a mentősök a panaszlevélben."

"Gyalázatosak a körülményeink, mégis minden reggel kinyílik a hangárajtó. De ha nem nyílt, ha beszakadt a beton, ha befagyott az üveg, ha csöpögött a tankoló kocsiból a keró, akkor is repültünk, mentettünk, mert ez az életünk"

index.hu/politika/bulvar/legiment0802/

Bezuhov. 2008.08.05. 10:13:25

dpeti

ez itt lenyegtelen "aprosag". A fö hogy szidni lehessen valakit (alt. az aktualis kormanyt)..ebben amagyarok sztem vilagelsök... a felmeresek is bizonyitjak.
Masreszt pedig ugye az a vicces, hogy ha valami több penzt kap, akkor egy masik valami kevesebbet... aztan majd azok razzak a kolompot, hogy több piz kell...es megy tovabb a moka!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.08.05. 10:14:26

báró Csekonics

Igen, igazad van, itt lesz valahol a kutya elásva ...

El kell magukat adni, egy-két sajtótájékoztató, szlogen stb ...

Combi a ballibes Ferkófan 2008.08.05. 10:22:09

Bezuhov · provokativ.blog.hu/ 2008.08.05. 09:48:30
pff..ez mindenhol igy van a vilagon....mi ebben a nagy cucc?

Mi van mindenhol így a világon? Az egészségügy, tömegközlekedés meg oktatás állapota? Ugye viccelsz? Hacsak neked nem a balkán jelenti a világot.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.08.05. 10:22:40

zero

Értem az iróniát,azért is olvaslak titeket...
Csak elképzeltem a koraszülött kisbabákat,akiknek ártanak.Mivel van egy 14 hós kislányom,eléggé szíven ütött.
Tudom,hogy nem ez a poszt lényege,csak érzékeny vagyok,na.
Amúgy ez a szokásos intézkedés "pártunk és kormányunk" részéről.Intézkednek,ha már megtörtént a baj.Jobban mondva csak tanácskoznak,hogy mit kéne intézkedni.

ratt_724 2008.08.05. 10:25:05

Nekem egyik ismerősöm múltkor egy hegyoldalban lett rosszul, de nem tudott a helikopter leszállni, mert nem volt elég hely, mindenhol erdő...
Kérdeztük miért nem engedtek le valakit kötélen a sérültért?
Válasz: a gép tudja a csőrlést, Ausztriában szinte csak így mentik a síelőket, de itthon nincs erre pénz.
Meg így az embereket ki kellene erre oktatni stb...
Az utolsó szót a pilóta mondta ki:
- Amíg nem történik itt komolyabb baj, addig nem foglalkozik senki a mentők/légimentők helyzetével a pénzhiánnyal...
Ez 2,5 hete volt és a tegnap meghalt pilóta mondta... nyugodjon békében, sok embernek segített, sajnos nem repülhet többet...

Dubito 2008.08.05. 10:28:13

Tipikus hangulatkeltés, amit természetesen mindenki rögtön bevesz és szajkózni kezd.
Pedig ha jól megnézzük nonszensz az egész.

1. Azért zuhant le a helikopter, mert lassan tankolják
2. Azért zuhant le a gép az augusztusi hőségben, mert télen nem fűtött a hangár.

Nem sérti senkinek a logikai érzékét?

Hogy a körülmények a légimentésben lehetnének jobbak is, azt nem vitatom és valószínű senki sem. De ugyanezt elmondhatnák a vasutasok, a tűzoltók, a buszvezetők, a tanárok, az ápolók, a rendőrök, a katonák és sorolhatnám vég nélkül.

Ha egyszer ennyire telik ennek a szegény országnak, amelyben a többség nem akar dolgozni és még kevesebben adót fizetni.

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.08.05. 10:29:34

Nézd, meg lehet érteni a kormánytisztviselők és felelős vezetők gondolkodását is. :)
Egyszerű gazdasági számítás, mivel sosincs elég pénz semmire, nyilván oda nem tolnak, ahová nem muszáj. Ha látják, hogy eldöcög a szekér így is, minek bolygassák a dolgot?
Persze ha kiborul a bili, akkor muszáj lesz valamit tenni, hogy ne legyen nagy közfelháborodás, de addig minek?
Ez csak épp olyan, mint az összes kapitalista nagyvállalat stratégiája.

Bezuhov. 2008.08.05. 10:31:07

combi!

mümümü..el ne sird mar magad. Te azt hiszed, hogy neked mint magyarnak qurva rossz sorsod van...hat akkor nez egy kicsit körbe mashol is.

Masreszt a citalt mondatom arra vonatkozott volna, hogy mindenhol a vilagon akkor kapkodjak magukata dönteshozok, ha valami tema nagyon nagy nyilvanossagot kap. ehhez legtöbbször ilyen esetek kellenek, mint a fenti.

Vegül pedig, jah. MO nalam =Balkan. Balkani mentalitas, balkani viszonyok.

krtek 2008.08.05. 10:34:28

Nem is rossz...

Ideje lenne, hogy a jónép rongálás helyett, a Kussuth téren megreformálná, fehérgalléros képviselőinket.

Az irónia kedvéért maszoposokat a jobboldalon, a cideszeseket baloldalon csapkodnák meg egy kicsit.

Lenne kis összpárti egyetértés...

Combi a ballibes Ferkófan 2008.08.05. 10:36:24

Bezuhov · provokativ.blog.hu/ 2008.08.05. 10:31:07
Tévedsz, jó sorsom van, csak kibaszottul idegesít a hozzád hasonlók hozzáállása. Kihozza belőlem a náci vérem, ami a Dunába lövést szereti előnyben részesíteni.
Amúgy második bekezdéseddel részben egyetértek, de lehetne sorolni pár ellenpéldát, ahol nem várták meg, hogy a szarból épített vár a fejükre omoljon.
3. bekezdéseddel viszont nem tudok vitába szállni.

Rasa 2008.08.05. 10:36:26

Olyan unalmas már ez az ország. Minek ide bármibe is befektetni, bármire költeni, bármit szinten tartani, ha van annak a pénznek sokkal jobb helye is... pl. hódítsuk meg a világegyetemet végre !
Építsünk a Holdra autópályát, tök jó hely, tele lapos területtel, tehát : számtalan viadukt és alagút elfér rajta. Aztán fessünk a Marsra zebrákat, mondjuk kicsit többe kerül mint 1-2 milla / db, de mit nekünk a kiadások, pénzünk mint állat...mert így is egyre jobban élünk mint négy éve, meg négy éve....és mikor ezekkel a nem kis projektekkel készen vagyunk, dőljünk elégedetten hátra, hisz kis ország, nagy távlatok :( Azon meg még véletlenül se gondolkodjunk el, hogy ennyi pénzért hány lélegeztetőgépet vehettünk volna. Meg csövet a rozsdás helyett a kazincbarcikai kórházba.
Bezuhov :
" A fö hogy szidni lehessen valakit (alt. az aktualis kormanyt)..ebben amagyarok sztem vilagelsök... "
Miben is világelsők ? Talán az érzetben, hogy teljesen hülyének nézik őket, és azonkívül, hogy tejelünk mint a birkák, még a jövőnket is zálogba tették ? Van neked gyereked Bezuhov ? Hogy íly magasról és csuklóból nyomod a sztereotípiáidat ?

fourgee 2008.08.05. 10:42:43

Bezuhov: igazad van, ez mindenhol így van a világon, csak azt nem írtad hogy konkrétan micsoda és hogy konkrétan hol. Az ukránoknál jobban állunk, mert ott volt példa arra is hogy lyukas vödörből öntötték az üzemanyagot a helikopterbe. Most akkor verjük a seggünket örömünkben a földhöz?

Kicsit olyan ez az egész, mint otthon egyik baloldali szavazó ismerősöm véleménye. Február óta élek az Egyesült Királyságban, mondtam neki hogy itt tök jól műküdik, hogy a buszra csak az első ajtónál lehet felszállni. Mondta hogy ez nem létezik, SZERINTE nem működhet, és szerinte én hülyeségeket beszélek. Mondtam hogy ez egy 10 milliós város, rengeteg szemtanú van rá hogy működik, de csakazért is erősködött hogy nem. Meg egyébként is, szerinte mindenről az Orbánbányák tehet. Meg az orbánszőlő.
Pedig jó főiskolát végzett, jó szakember, de... Politikailag agymosott. Mert ha ő egyszer azt mondta hogy orbántehetróla, meg hogy nem működik az első ajtón való felszállás, akkor az úgy is van, kész, ne mondjak semmit.
Hm :)

Magyarországon meg nem balkáni mentalitás van, ez csak az elmúlt rendszer, elmúlt 50 év mellékhatása. Majd ha kihalnak azok akik azokat az éveket sírják vissza, akkor rendben lesz minden.

Dr Kangörény 2008.08.05. 10:50:02

zero, a hideg hangárnak és a lassú tankolásnak semmi köze egy műszaki hibához. Ugyanúgy, amikor a nemrég kisiklott vonat esetében egy politikus a koszos vonatokat emlegette. Igaz, hogy hideg a hangár és koszosak a vonatok? Igen. Van ennek köze a két balesethez? Nincs.

Bezuhov. 2008.08.05. 10:54:01

Rasa

tekints rea az eletszinvonal es lakossag pesszimizmus mutatoira es hasonlitsd össze ezt mas orszagokkal...erdekes lesz.

"tejelünk mint a birkák, még a jövőnket is zálogba tették "

rinya-rinya-rinya. Mindenki ujjal mutogat a masikra, oszt követelödzik, hogy ez mir nincs az mir olyan. Mindneki ugy gondolja, hogy ö a faxa es a körülötte levö vilag a szar szemet geci. Mir nincs munkahely?, szlovak szintü gazd növekedes?...mer magasak ajarulekok, adok...hat akkor csökkentsük!!...jajj de jujjj akkor meg aszocialis letbiztonsaggal meg mi lesz??!!...a szemet kormany megint elvenne..pff...lenepszavazzuk oszt jonapaot!...es rivunk tovabb! Sokat akar a szarka, de nem birja a farka!

fourgee!

nem tudom mit zagyvalsz itt össze meg vissza baloldali szavazorol, de nem is erdekel. Leszarom a Zorbant, meg a Fletot... en a magyar mentalitasrol beszelek, nem szölöröl, meg bänyärol..pff:/

Dr Kangörény 2008.08.05. 10:54:10

fourgee, a helyzet az, hogy akik visszasírják a régi időket, most azok fogják kormányra segíteni a fideszt. Egyébként amit írsz az ugyanúgy jellemző a jobboldali agymosottakra is. Én úgy emlékszem a fidesz rendezvényeken skandálja a tömeg, hogy "viktor-viktor", na szerintem ez az igazi agymosás.

Eltiron72 · http://haragszom.blog.hu/ 2008.08.05. 10:58:26

Rékuc: újabb piros pont ezért a posztért, grat.

Fikázók:tessék elolvasni a blog címét és leírását. Ez az oldal erről szól és pont.

Fourge: ott az ötös, pontosan erről van szó.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.08.05. 10:59:56

sok sörömbe lesz ez nekem úgy érzem..:P. mondjuk nem is sajnálom :)
(köszi jólesett)

rennie 2008.08.05. 11:00:09

Kár úgy tenni, mintha ez egy lokális jelenség lenne.
Tudom régi dolog már, de hirtelen ez ugrik be: a Titanic katasztrófájának kellett megtörténnie ahhoz, hogy komolyan vegyék a mentőcsónakok számát. Előtte senkit se érdekelt, hogy az utasok száma és a férőhelyek száma távolról sem fedi egymást. Katasztrófa megtörtént, azóta komolyan veszik. Ez csak egy példa, még számtalan másikat lehetne hozni, ez nem csak nálunk működik így. Előfordul, hogy csak azért tesznek ki közlekedési lámpát, mert adott helyen előtte már x embert elütött az autó. Előtte senkinek sem jutott eszébe, hogy ott baleset történhet ennek hiánya miatt, mert nem volt semmi, ami pont arra a utcára irányította volna a figyelmet.
Rossz tudni, hogy így működik, de így működik. Minél nagyobb egy katasztrófa, annál inkább változtatnak meg szabályokat vagy hoznak újakat, hogy a követező tragédiát ezekkel lehetőleg elkerüljék.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2008.08.05. 11:00:33

Bezuhov · provokativ.blog.hu/ 2008.08.05. 10:31:07 -nak igaza van.
A világon mindenhol akkor foglalkoznak valamivel, ha nyilvánosságot kap, azt pedig akkor kap, ha valami tragikus történik. Viszont akkor nagyon látványosan fogalkoznak vele, aztán elmerül, és ismét szarnak rá.

"Magyarországon meg nem balkáni mentalitás van, ez csak az elmúlt rendszer, elmúlt 50 év mellékhatása. Majd ha kihalnak azok akik azokat az éveket sírják vissza, akkor rendben lesz minden."
A lópikulát. Előtte is az volt és utána se lesz más. Arany János Fülemüléje megvolt? Hát a Rokonok?

W Joe 2008.08.05. 11:09:39

Szomorú, hogy mindig meg kell vágni amíg ég a ház, addig meg csak Pató Pálosan "Ej ráérünk arra még"

De félek, hogy amikor van egy-egy ilyen tragédia, akkor is csak elmondják a nagy nyilatkozatokat, hogy most majd másképp lesz, aztán, amikor már nincs a figyelem középpontjában, akkor újra kezdenek lelassulni a dolgok.

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2008.08.05. 11:10:01

Az index cikkben az tetszett, hogy 4 évet kifelejtettek. pedig már akkor is azok voltak, akik most:

"2002-ig a légimentés leszállóágban volt, hosszú éveken át korszerűtlen Mi-2 gépeket használtak légimentésre, melyeket 2006 -tól, ekkor kezdődött a légimentés minőségi fejlesztése, cseréltek modern, korszerű helikopterekre."

Teccikérteni?!

Seduxen (már NEM dr.) 2008.08.05. 11:11:09

Bezu: "mer magasak ajarulekok, adok...hat akkor csökkentsük!!...jajj de jujjj akkor meg aszocialis letbiztonsaggal meg mi lesz??!!...a szemet kormany megint elvenne..pff...lenepszavazzuk oszt jonapaot!...es rivunk tovabb! Sokat akar a szarka, de nem birja a farka!"
Erre viszonylag eccerű megoldás kínálkozna: csökkentsük a járulékokat, ÉS egyidejűleg elég durván lépjünk a faxára annak a vállalkozónak, multinak, társas vállalkozásnak, aki/amely az adóelkerülésre bazírozik. Ja, hogy ez sokak érdekét sértené... Én kérek elnézést.
Az csak szerintem nonszensz, egy 10 milliós országban max 2 millió ember visel "közterhet"?! A többivel mi van?

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.08.05. 11:12:57

'"2002-ig a légimentés leszállóágban volt, hosszú éveken át korszerűtlen Mi-2 gépeket használtak légimentésre, melyeket 2006 -tól, ekkor kezdődött a légimentés minőségi fejlesztése, cseréltek modern, korszerű helikopterekre."'
ez valóban hatalmas :DDDDD te jó ég, na ez külön megérne egy Vastagbőr postot...

Seduxen (már NEM dr.) 2008.08.05. 11:14:27

Bezu: és itt jön be a kormány(ok) szerepe. ez ellen a mentalítás (amiben igazad van, hogy balkáni) ellen, én egyénileg nem sokat tehetek. vagy szerinted igen?
Én ugyanis ebben is látom a bajok forrását. Mogyorózzák meg azt, aki bármi miatt el akarja kerülni a közteherviselést, és ezáltal azoknak is jobb lesz a "hangulata", aki eddig tisztességesen fizetett. Ebben van egyfajta dögöljön meg a szomszéd malaca is. Igen. De abszolút jogos :-)))

cheega 2008.08.05. 11:28:05

miutan folyamatosan sir mindenki (nem feltetlenul ok nelkul persze) minden problemat orvosolni kellene. (szerintuk, szerintetek) egyszerre es azonnal.
Ez olyan mintha folyamat a vecen ulnel, mer ugyis szarnod kell majd. Persze hogy akkor kerulsz a hirekbe, ha beszartal. Egy kis inger meg nem a vilag. Kicsit tartsd vissza...

cheega 2008.08.05. 11:28:57

csak nem akarunk budin ulni egesz nap amig elunk. en nem.

Bezuhov. 2008.08.05. 11:37:39

Seduxen · hungarisztan.blog.hu/ 2008.08.05. 11:14:27

igen. abszolute egytertek. Kibaszottul jo lenn ha most mar vegre szabalykövetö tarsadalom alakulna ki. Nem mindenki azt nezne, hol bujhat ki a felelöseg alol, vagy hogy hol van egy haver, aki elintezi a dolgokat...na ezeknek kellene odalepni, de tenyleg. Ja, dögöljön a szomszed tehene is..mert bar nem közvetlenül tölem, de közösböl "azert lop", osztjonapot.

Mas kerdes, hogy ezeknek a folyamatoknak honnan kellne indulnia. egyesek azt mondjak, hogy a politikusnak kellene peldat mutatnia. Na ez szerintem MUHAHA kategoria. ... Sokkal inakbb ott kellene kezdödni a dolgoknak, hogy a zemberek ne nagy büszken meseljek, hogy hogyan kerülik el a közterheket... föleg ne azok, akik havonta csereleik a plazmatv-t....akkor esetleg a politikusok sem ilyen környezetböl kerülnenek a bödönhöz. UFF

bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2008.08.05. 11:37:59

Megint igaz. Csak az ilyen esetekre figyelnének oda.
Számomra a reform még mindig Széchenyi.

Műszaki hiba: ott, ahol tudnak karbantartani, mert van miből, ott kevésbé van. Én nem az a lényeg, h hány éves a gép. Ha akár naspopnta vizsgálgatják, nem lesz baja.

"ez itt lenyegtelen "aprosag". A fö hogy szidni lehessen valakit (alt. az aktualis kormanyt)..ebben amagyarok sztem vilagelsök... a felmeresek is bizonyitjak." - Tudtommal ők végeztek reform címén megszorításokat. Eredménnyel. Igaz, nem pozitívval...

bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2008.08.05. 11:40:38

"Tipikus hangulatkeltés, amit természetesen mindenki rögtön bevesz és szajkózni kezd.
Pedig ha jól megnézzük nonszensz az egész.

1. Azért zuhant le a helikopter, mert lassan tankolják
2. Azért zuhant le a gép az augusztusi hőségben, mert télen nem fűtött a hangár.

Nem sérti senkinek a logikai érzékét?"

Ezek olyan 'apróságok", amiből a nem megfelelő karbantartás és a pénzhiány egyenesen következik.
Egy nem idevágó példa: hol hallottál te oyat, h pl egy magán-rádiógyűjtemény tüzet okozott volna?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.08.05. 11:41:06

'"2002-ig a légimentés leszállóágban volt, hosszú éveken át korszerűtlen Mi-2 gépeket használtak légimentésre, melyeket 2006 -tól, ekkor kezdődött a légimentés minőségi fejlesztése, cseréltek modern, korszerű helikopterekre."'

A betyárját, de szép mondat, minden benne van!

A gaz Fidesz csak a lepukkant MI-2-eseket küldte a sérültekért, de a szociáldemokrata-liberális kormány észrevette a turpisságot és nem hagyhatta, hogy a súlyosan megadóztatott állampolgáraiért holmi szovjet(!) MI-2-es repüljön, így hipp-hopp intézkedett a minőségi változást hozó csilli-villi sárga helikopterek beszerzéséről, csak Önöknek, Önökért, szabadságra sem mentek a minisztériumból, de beindították a légimentés MINŐSÉGI fejlesztését!

ui: a ki nem vett szabadságokat súlyos milliókért váltották ki, a költségvetés terhére

bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2008.08.05. 11:41:30

"Ha egyszer ennyire telik ennek a szegény országnak, amelyben a többség nem akar dolgozni és még kevesebben adót fizetni."

Az illetékes politikiuok ha magukon kedenék a spórolást, és nem a népen...

bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2008.08.05. 11:42:57

Az előbbi részben igaz, de a munkahelyteremtést nem lehet kikerülni. Vannak, akik elmennéek dolgozni, ha lenne hová.

bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2008.08.05. 11:47:41

"zero, a hideg hangárnak és a lassú tankolásnak semmi köze egy műszaki hibához. Ugyanúgy, amikor a nemrég kisiklott vonat esetében egy politikus a koszos vonatokat emlegette. Igaz, hogy hideg a hangár és koszosak a vonatok? Igen. Van ennek köze a két balesethez? Nincs."

Közvetlenül nincs.
Viszont ott, ahol hideg a hangár, a vonatokat nem takarítják, ott alkatrész-és pénzhiány van, ahol a vonatot nem mossák, ott a síneket sem biztos h karbantartják, mert arra is pénz kéne, ami nincs.

bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2008.08.05. 11:51:18

Ezt sem hiszem: "kik visszasírják a régi időket, most azok fogják kormányra segíteni a fideszt. Egyébként amit írsz az ugyanúgy jellemző a jobboldali agymosottakra is. Én úgy emlékszem a fidesz rendezvényeken skandálja a tömeg, hogy "viktor-viktor", na szerintem ez az igazi agymosás."

Azok az MSZP-t választották, mert él bennük a 3,60-as kenyér emléke. És az előbb említett az utdódpárt.
A Fidesz-rendezvényen ÖNKÉNT szokott résztvenni nagy tömeg. A párt NEM szállítja oda busszal az embereket, jönnek azok maguktól. Az MSZP különbuszokkal hozta föl az embereket. Azért a Fidsze tudhat valamint, ha ÖNKÉNT követik, és ennyien...

Seduxen (már NEM dr.) 2008.08.05. 11:57:04

Bezu: "Mas kerdes, hogy ezeknek a folyamatoknak honnan kellne indulnia. egyesek azt mondjak, hogy a politikusnak kellene peldat mutatnia. Na ez szerintem MUHAHA kategoria. ... Sokkal inakbb ott kellene kezdödni a dolgoknak, hogy a zemberek ne nagy büszken meseljek, hogy hogyan kerülik el a közterheket... föleg ne azok, akik havonta csereleik a plazmatv-t."
De ha ez önként nem megy (és látszik, hogy nagyon nem megy...), akkor igenis a kormányzat(OK)nak kell lépni. Mert az szerintem világosan látszik, hogy ezek a folyamatok nem indulnak el soha, ha arra várunk, hogy majd megjön az emberek esze. nem fog. nem tudom, de lehet, hogy a magyar ember genetikailag van így kódolva, hogy csak a "kemény kéz" politikájából ért...

bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2008.08.05. 11:58:04

"egyesek azt mondjak, hogy a politikusnak kellene peldat mutatnia. Na ez szerintem MUHAHA kategoria. .."
Szerintem meg nem. A politikai elit egy szűk réteg az össztársadalomból, akinek ELVILEG azért "kell" ott ülni, mert átlátja az őt hatalomra juttaó társadalom problémáit, és mint választott vezető normális irányításon munkálkodik.
Sorra lehet venni, melyik ciklus felelt meg ennek, és melyik kevésbé.

Bezuhov. 2008.08.05. 12:10:57

sedux

en bizok a generaciovaltasban, qurva lassu lesz de bizok... jobb hijjan

Seduxen (már NEM dr.) 2008.08.05. 12:16:21

bezu: szerinted ezen egy generációváltás segít? te igen naiv vagy ember :-)))
szerinted az efféle "plazmatv-s" adócsaló söpredéktől mit fog tanulni a gyereke? Becsületet? Tisztességet? MUHAHAHAHA

Bezuhov. 2008.08.05. 12:47:16

combi!

muszaj telehanyni ezzel minden temat?

Tassadar 2008.08.05. 12:48:30

Na jővő generációja---> 8éven aluliak 50% cigány rájuk lehet építeni mint tisztesség mint becsület mint szorgosság tekintetében:)
Németországból én is bíznék:)
Átlag magyar adófizető így is szinte a legtöbbet fizeti a fizetéséhez képest egész Európában, nehogymár itt elkezd szidni őket, csak talán nem 3millió embernek kéne eltartani 7et. A politikusoról csak a fanatikusaik hiszik el hogy nem bűnözők(és nem lopnak), és mégis 4 évente megválasztják őket, innen 2 lehetőség van:
1. Önszántukból megváltoznak(kac-kac-kac-kac-kac)
2. Az emberek rájuk kényszerítik. Itt is van 2 lehetőség.Törvényesen vagy kevésbé törvényesen.
Mivel a törvényeket ők hozták, úgy hozták hogy az a törvényes megoldás nem lehetséges.
Marad a törvénytelen---->NÁCI VAGY!!!!
Átkozottul szép kilátások.

Bezuhov. 2008.08.05. 12:55:18

Tassadar

megsugom neked, hogy van egy csomo tisztesseges ember, akik szeretnenek valtoztani es meg is probaljak. S mindehez nem fröcsögnek feszt ciganyokrol, mint pl te, kis barataom, aki - mint tudjuk - abszolute nem vagy naci. Meg veletlenül sem

Combi a ballibes Ferkófan 2008.08.05. 12:55:21

Bezuhov · provokativ.blog.hu/ 2008.08.05. 12:47:16

mümümü..el ne sird mar magad.
Szal kuss :)

Szakaly Gyorgy · http://szakalygy.uw.hu/index.html 2008.08.05. 13:06:26

A megoldás kézenfekvő: légimentő mentő légimentőket kell létrehozni.

A gyengébb idegzetűektől elnézést kérek a fekete humorért, de egyebet sajnos nem tudok tenni az ügyben.

Tassadar 2008.08.05. 13:06:31

Bezuhov nem vagy a barátom mert azokat megválogatom. Van köztük jópár liberális, de legalább nekik van eszük:)
"megsugom neked, hogy van egy csomo tisztesseges ember, akik szeretnenek valtoztani es meg is probaljak"
És micsoda eredményeket érnek el.
"abszolute nem vagy naci. Meg veletlenül sem"
Ebbe az egybe igazad van:)

Tassadar 2008.08.05. 13:11:37

Amúgy ha neked az igazság a fröcsögés, hidd el a nem a romákból(normális beilleszkedésre képes) lesz az az 50% mivel nekik is csak 2 max 3 gyerekük van, hanem a putriscigányokból. Részemről ennyi volt a "cigányozás".

Seduxen (már NEM dr.) 2008.08.05. 13:16:29

Tassadar: "3millió embernek kéne eltartani 7et."
Súlyos tévedés: sokkal inkább 2-8 az arány :-))))

Combi a ballibes Ferkófan 2008.08.05. 13:19:29

Az az 1millió már olyan mindegy.
A józan eszem azt súgja, hogy húzni kéne külföldre ameddig lehet, de a szívem visszatart.

Eltiron72 · http://haragszom.blog.hu/ 2008.08.05. 13:21:33

"A Fidesz-rendezvényen ÖNKÉNT szokott résztvenni nagy tömeg. A párt NEM szállítja oda busszal az embereket, jönnek azok maguktól. Az MSZP különbuszokkal hozta föl az embereket. Azért a Fidsze tudhat valamint, ha ÖNKÉNT követik, és ennyien..."

A francokat nem szállítja. A legkedvencebb cimborám pl. rendszeresen csinálja (nem azért a barátom, sőt).

Hogy mit tud a Fidesz? Mítoszokat gyártani: ez a Fidesz-izé lassan kezd szektásodni. A Viktor-Viktorozástól meg egyenesen ökölbe szorul a gyomrom...

Bezuhov, lehetsz olyan hülye, amilyen akarsz, de ne akard beszabályozni, h bármelyikünk is mit olvas. Én speciel nem emlékszem már, mikor volt utoljára olyan, hogy akár Combi, akár én akár bármelyikünk BGy-t linkelt volna ide. Biztos nem tegnap. Ehhez képest "muszaj telehanyni ezzel minden temat?" írod. Bazeg, mért van az hogy minden komcsi így rajong a cenzúráért???

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.08.05. 13:22:32

jól teszed, hogy maradsz, maradj, ha teheted. Én kijöttem 2 évre de a lelkemet odaadnám, ha visszamehetnék... valahogy összeszörított foggal végigcsinálom ezt a két évet, de nem kívánom senkinek. Pedig még csak nem is idegen helyre jöttem, hanem 2. hazámba. De az az első haza kedvesebb...

(rinya off)

Bezuhov. 2008.08.05. 13:28:14

eltiron!

cenzuraert en??? MUHAHA....nezz vissza jobban...a nemnaci pajtasak kb kismillioszor kertek ki maguknak, hogy en ide merem kommenteleni a nekik nem izlö velemenyemet.

btw. ha nalad az NoOFF=cenzura, akkor nem szoltam :)

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.08.05. 13:32:30

Bezuhov,
"Sokkal inakbb ott kellene kezdödni a dolgoknak, hogy a zemberek ne nagy büszken meseljek, hogy hogyan kerülik el a közterheket."

Örülök, hogy más is így látja, annak idején pont erről írtam én is... (Sumák népnek sumák a sorsa)

Eltiron72 · http://haragszom.blog.hu/ 2008.08.05. 13:33:14

Egy ki anyázás belefér, ne aggódj Réka...

Azt hiszem van aki direkt mazochizmusból kommentel ide.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.08.05. 13:42:57

Combi: "Az az 1millió már olyan mindegy."
úgy gondolod? Akkor mi lenne, ha "még 1 millióval" csökkenne, és már ÖSSZESEN csak 1 millió közteherviselő lenne. szerintem ebbe inkább ne gondoljunk bele, mert akkor itt tényleg cudar világ jönne...

Combi a ballibes Ferkófan 2008.08.05. 14:12:27

Eddig is cudar világra állunk. Alig várom már, hogy megbuktassák az mszmp költségvetési tervét :)

more 2008.08.05. 15:10:29

ez a sztori egy kicsit olyan, mint az elloptak a generatort a gyermekkorhazbol....ja, vegulis sokkal fontosabb dolgok is vannak a vilagon, mint az emberelet, pl a miniszteriumok butorainak, kocsiinak cserelgetese, ja, meg a feng-shui tanacsado, majd elfelejtem. az udvari jovendomondo mikor fog napvilagra kerulni??

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.08.05. 16:09:11

Kifogyott az üzemanyaga, és emiatt zuhant le múlt héten csütörtökön Apajpusztánál a Légimentõ Kht. helikoptere - értesült a HavariaPress.

Bár még javában folyik a két halálos áldozatot követelõ helikopterbaleset vizsgálata, annyi már most bizonyos, hogy menet közben kifogyott a helikopter üzemanyaga. A fekete dobozt sem vizsgálják már tovább, mivel az abban tárolt adatokat is biztonságosan lementették a szakértõk.

A baleset kivizsgálói már az elsõ pillanatban, a helyszínen sejtették, hogy ez áll a baleset hátterében, ezért is nem rendelték el a típus repülésének felfüggesztését. A hírügynökség információit senki sem kívánta kommentálni a baleset kivizsgálásának befejezéséig.

www.hirtv.hu/?article_hid=227526

A JÓ K***A.............

Bezuhov. 2008.08.05. 16:15:48

bocsi zero!

de itt most mi a jo k***a?

Eltiron72 · http://haragszom.blog.hu/ 2008.08.05. 16:48:37

Hát így. Emberek halnak, de a lényeg hogy mentsük a mundér becsületét.
Belső cenzúra és sunyi hallgatás.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.08.05. 17:38:50

Bezuhov

Csak annyi, hogy ilyen banális dolog miatt 2 ember meghalt! Valószínűleg egy led kiégett, mai jelezte volna, hogy fogytán a kerozin.

Amúgy azt nem értem csak, hogy 7 légimentőbázis van, vagyis 1 helikopter 2-3 megyét lát el. A legtávolabbi pontja sem lehet 100 km, oda vissza 200 km. Egy tele tankkal mennyit tud repülni egy ilyen sárga kopter? 1000 km-et?

Akkor hogy a fenébe fogyott ki a kerozin???

Na ezen húztam fel magam ....

B Tomi 2008.08.05. 21:28:42

"Emberek halnak, de a lényeg hogy mentsük a mundér becsületét." - ki mentett és mit?

"Csak annyi, hogy ilyen banális dolog miatt 2 ember meghalt! Valószínűleg egy led kiégett, mai jelezte volna, hogy fogytán a kerozin." - elég szar lenne, ha egy helikopteren egy-egy LED-en múlna bármi. Ha vezettél autót, akkor tudod hogy ott se egy LED jelzi az üzemanyagszintet. Ez egy Eurocopter volt, mégcsak nem is egy Mi-8-as (bár én inkább bíznám arra az életem).

1998-ban lezuhant egy MIG-29-es, a pilóta meghalt. Akkor is elkezdődött a hype: le kell cserélni a szar orosz gépeket, leállt a hajtóműve, és ez egy ember életébe került. Kicsit jobban megnézve a földi felvételeket és megvizsgálva a feketedobozt kiderült, hogy előtte a gép hasa és a talaj közvetlen fizikai kontaktusba került. Többszáz km/h-nál ez nem túl szerencsés.

2000-ben Görögországban a MALÉV egyik gépe átstartolást hajtott végre, sorban fröcsögött az összes média, hogy a régi szar Tupoljev gépeket ki kell selejtezni, mert életveszélyesek, egyszerűen szétesik a futóművük. Jobban megnézve a földi felvételeket kiderült, hogy a pilóta elfelejtette kiengedni a futóművet. Másodszorra már eszébe jutott. (hu.wikipedia.org/wiki/Mal%C3%A9v)

Ezek csak a leghíresebb esetek, de szinte kivétel nélkül az ember a hibás. Először is megvárnám, hogy a Hír TV-n kívül más is adjon hírt, másrészt ha így volt, emberi mulasztás történt. Ha nem, akkor egy viszonylag új, modern géppel történt tragikus baleset, bejött a 0.000001% esély.

eldiablomismo 2008.08.06. 23:44:54

index.hu/politika/belfold/budapest/korh9732/
Újabb mindennapos eset, kezelés helyett hazaküldték, meghalt. A kórház és az orvosok természetesen nem hibáztak.

süti beállítások módosítása