Skip to content


       Szűrés lista

Csak így tovább: Hunvald őrizetben, Zuschlag beszélni fog

"A Központi Nyomozó Főügyészség hétfőn őrizetbe vette Hunvald Györgyöt, Erzsébetváros MSZP-s polgármesterét. 

Keresztes Imre főügyész a Magyar Nemzetnek elmondta: a bűnszervezetben elkövetett, különösen nagy kárt okozó bűncselekmények – többek között csalás, csalás kísérlete, hivatalos személy általi vesztegetés, illetve magánokirat-hamisítás – gyanújával, bűnsegédként gyanúsított polgármesternek ezekben az órákban is tart a kihallgatása."
 
A Vastagbőr-faktor erősen kilengett Erzsébetvárosban (is), ugyanis Hunvald megvizsgáltatta az ingatlaneladásokat, és a "jelentés" szerint nem érte kár a kerületet, sőt ...
 
Még több hasonló hírt szeretnék leközölni, akár minden nap !

Gál György és az egész bűnszövetkezet után elesett a polgármester is.

Remek ... jöhet Verók is, és utána a többi korrupt, mutyizós, lopós politikus ...

És az MSZP biza' nagy szarban van. 

Zuschlag János ugyanis szerdán vallomást kíván tenni. Ugyanis megdöbbentette, hogy a "legjobb barátját, Weiszenberger László exönkormányzati képviselőt, kistérségi megbízottat 5 évre ítélték hivatali befolyással üzérkedés és hivatali vesztegetés miatt. A vallomással Zuschlag vélhetően enyhébb ítéletet akar elérni magának."

Vajon milyen és mekkora bilit fog felrúgni szerdán? Meddig fog felfröccsenni a kaki?
Van pánik az MSZP-ben? Hiszen a "János kinyitja a száját" a legrosszabb forgatókönyv.

És mi lesz ha Hunvald Gyuri is úgy érzi, az elvtársak már nem tudják megvédeni? Jánosnak beletelt pár év, mire erre ráébredt, de hát őt nem az eszéért alkalmazták ...

Vajon összedől az egész rohadt, korrupt MSZP? 

Címkék: mszp

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr45934644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Plutonic 2009.02.10. 14:44:27

Örömtüzek gyújtása ér?????
Vagy az a maci bőre előre?
De kibaszottul drukkolok most!!!!
Dőljön össze ez az egész szeméthalom!

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.02.10. 14:44:32

Csak egyet; Nyakó nyilatkozik-e?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.10. 14:45:16

@derelyegrádi szellem:

Szar lehet úgy kapni "egy 8-ast", miután letárgyalt mindent Lendvaival, hogy megússza és kap még vagy 50 milliót hogy újra kezdhesse az életét... nem hogy pénzt nem fog kapni, de lehet hogy egy börtönben is lesznek xD

mumli 2009.02.10. 14:46:17

remélhetőleg nem nyírják ki szerdáig.
vajon milyen újdonságot kíván megosztani velünk?
meglepődök-e majd-e? :)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.10. 14:46:19

@vero:

Jaj, ne csináld má' ...xD

Végre 1 db jó hír a héten , erre "balra el" ?+

Float 2009.02.10. 14:47:09

Mér van az, hogy már jó előre Zusi bejelenti h vallani akar? Telekürtöli a sajtót h teregetni fog?

Ha télleg teregetni akarna, akkor már megtette volna bejelentés nélkül is

eszkep 2009.02.10. 14:48:18

Az Indexes cikkben olvasható:

"A testület szerda reggel tárgyalta volna az önkormányzat saját vizsgálati jelentését az ingatlaneladásokról, amelyben Hunvaldék mindent rendben találtak."

Csodálkoztam volnam ha saját disznóságait feltárta volna ez a vizsgálat...

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2009.02.10. 14:49:17

Fasza ez a kedd így. Várjuk sok szeretettel a szerdát is.
Ügyes a fidesz, hogy így irányítja az ügyészséget ;)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.02.10. 14:50:11

Kis buták, amíg ez a nagyképű és magabiztos Hunwald szabadlábon volt, szerintetek, hány bizonyítékot tüntetett el?

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.10. 14:50:57

@Grafithuszar: Ha az ügyészség tényleg célul tűzte ki magának, hogy a választásokig minél több szocit leültessen, -márpedig nagyon így néz ki- akkor Zuschinak még a náthától sem kell tartania :o)

derelyegrádi szellem 2009.02.10. 14:51:03

@vero: Minek nyilatkozna. Az mszp-nek nincs mondaivalója az ügyben. A bűncselekményeknek nincs pártállása, csak elkövetője...

Folytassam, vagy innentől megy neked is? :-)

@zero: Aki hisz Lendvainak, az meg is érdelmi. Már pusztán emiatt, minden bcs nélkül is. :-)

kriszukka 2009.02.10. 14:51:26

Én remélem, hogy (szavaidat idézve):
Összedől az egész rohadt, korrupt MSZP?!

És remélem, hogy megy utána az egész rohadt korrupt FIDESZ, SZDSZ, MDF is.

belzebubó 2009.02.10. 14:52:02

Ilyenkor elkezdek hinni...vagy inkább ne tegyem?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.10. 14:52:50

@kriszukka:

És utána meg az államcsőd.

Reset.

És kezdjük előről ....:-(

Az EREDETI 2009.02.10. 14:53:25

az a baj, hogy ettől a pénzek nem kerülnek meg vagy igen? elkobozzák legalább a vagyonukat?

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.02.10. 14:58:44

@derelyegrádi szellem:
Sajna attól félek ez csak egy utópisztikus álom....miért pont most pánikolt volna be??

derelyegrádi szellem 2009.02.10. 15:04:22

@Andaxinház:

Leírom még egyszer. Azért, mert a haverja, akit fele annyival sem gyanúsítottak egy ötös kapott szabadlábról. Bíró ugyanaz, cselekmény súlyosabb, ....

Segítséget vár, és azt már csak egy helyről remélhet. Azokat próbálja ijesztgetni, hátha.

Nyomdász · http://www.ritternyomda.hu 2009.02.10. 15:05:49

Várjatok!!!!!

Most kérvényeztem VII. kerületi parkolási engedélyt!
A kiscsaj azt mondta, hogy a polgármester úrnak kell jóváhagynia. Most mi lesz? Hova állja a kocsival?
Iratassam alá a beszélőn?

Petrow 2009.02.10. 15:05:50

@Az EREDETI: valószínű, hogy a "visszafizettem a pénz nagy részét" manőver volt az utolsó előtti mentőöve, most már csak az asztalborítás marad.

Ettől függetlenül persze nem kizárt, hogy szerdára háromszor, hátulról fejbe lövi magát...

kopaszfarkas 2009.02.10. 15:06:58

Mióta megy a zsidózós pere?
Ha be is vádol valaki(ke)t, mikorra jutnának el perig?
Nekünk már nincsenek éveink.

zsúr, na, lista · http://nemcigany.blog.hu 2009.02.10. 15:07:14

Nemhiába áll nyerésre a szavazáson.
Pédásan gyors poszt, gratula.
"Vastagbőr-faktor erősen kilengett Erzsébetvárosban" - kurvajó képzavar! :)
(Nem kötözködésnek szánom.)

zsúr, na, lista · http://nemcigany.blog.hu 2009.02.10. 15:08:23

Elkútram, mocs, az a másik. Verók.

rolika 2009.02.10. 15:11:33

tűkön ülök vazz

jó lenne, ha zuslág belesz.rna végre a nulláslisztbe...

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.02.10. 15:12:59

@derelyegrádi szellem:
Hát igen, csak az a baj hogy az ominozus vejszenberger videón elmondta hogy vissza kellett vinni a minisztériumba a pénzeket. Kiderült hogy kinek?? Kapott 5 évet, én simán benyomtam volna hogy ki volt az átvevő a sportminisztériumban. Na és ki volt a sportminiszter akkoriban??? Na ki??
Cusi nem fog mondani semmit, neki annyival szarabb a helyzete hogy van egy kis gyereke aki nemrég született, ez az egy sansz.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.10. 15:15:45

@Andaxinház:

Mondjuk ez tényleg érdekes, hogy ha már tejelt felfelé, akkor azt nem viszgálták hogy kinek.

Biztos megától találta ki, hogy ad egy adag pénzt a minisztériumban, alig tudták seprővel kikergetni ...

Virág et. 2009.02.10. 15:19:36

@zero: Egy állítás ahhoz kevés, több bizonyíték kell. Ha Zuschlag vallomása egybecseng Weiszenbergerével, akkor már indokolt lehet további lépéseket tenni.

De tartok tőle, hogy nem véletlenül nem védik Zuschlagot. Vagy nem tud semmi érdemit vagy nem lehet bizonyítani, amit tud.

panki83 2009.02.10. 15:21:54

na ez mostz igaz hír:
Közvetlen politikai irányítás alá helyezi a miniszterelnök a rendőrséget az elmúlt hetek közfelháborodást kiváltó bűncselekményei után.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.02.10. 15:25:07

@zero:
Persze bement hogy na meghoztam a lovét. Erre mi történt? Mesterházy hülyén nézett rá és kizavarta. Ők nem is tudtak semmiről, Gyurcsány(i) meg végképp nem.
Az a kurva nagy helyzet hogy az igazság soha nem fog kiderülni, de mintha körvonalazódna egy hatalmas játszma, aminek a kezdete az ezredforduló környékére datálódik. Szinte minden ügy valahonnan onnan kezdődőtt, és mintha az árnyékben söétben hátul az mszp mozgatta volna a játékosokat. Egy cél volt megszerezni és megtartani a hatalmat minden áron, hiszen akkor már biztos volt hogy belépünk az EU-ba, ergo irdatlan mennyiségű pénz fog beáramolni. Ehhez kellett egy kiméletelen, már már brutális kampány amit többször is sikerült lefolytatni 2002-ben és 2004 nyarától kezdve 2006 választásokig. K&H ügy (gyurcsányi), vejszenbergerék, cusiék stb.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.10. 15:26:14

@panki83: Tévedtem, Zuschlag mégis fejbelövi magát holnapig:o)

Petrow 2009.02.10. 15:26:44

@panki83: Mi ebben az újdonság?

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.02.10. 15:28:27

Jó lenne egy összesítés hogy a 2002-es kormányváltás óta kik és milyen funkciókat töltöttek be a két szoci kormányban. Érdekes lenne hogy van 10 egynéhány ember aki minden volt már. ilyen alkoholista lampert félék, meg drazséék.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.10. 15:29:13

@BálnaUhr:

"Ügyes a fidesz, hogy így irányítja az ügyészséget ;) "

xD

broafka 2009.02.10. 15:29:29

Kíváncsi lennék, hogyan kampányolna a kis piros csapat, ha a fele bagázs sitten rohadna...
Bár biztos vagyok benne, hogy még úgy is sok birka rájuk szavazna..:S

Petiking25 2009.02.10. 15:30:55

Végre valami jó hírt is olvasni itt!! Remélem elhullik az összes kutya!

béke

Zsombor78 2009.02.10. 15:34:44

Nem gondoltatok hogy Gyurcsany nem azert beszelt meg talalkozot a fokapitannyal mert cigany kerdes van?Hanem mert elakarja simitani a polgarmestere ugyet!Szerintem magasrol szarik a cigany problemakra ,csak a sajat talpnyaloit akarja menteni!

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.02.10. 15:35:43

@Zsombor78:
Á akkor nem jelentenék be hogy találkoznak, megoldanák csendben.

martonx 2009.02.10. 15:36:26

Semmi nem fog történni. Hihetetlen Zero, hogy te még optimista tudsz lenni.

Virág et. 2009.02.10. 15:36:41

@Zsombor78: Mert Gyurcsány már csak ilyen, tudja mi az a tolvajbecsület. :)
Eddig is egy emberként kiállt az MSZP az összes megvádolt politikusért.

panki83 2009.02.10. 15:37:04

@Petrow: @Félkupica_Fehér_Főnök:
Az a furcsa, hogy szerintem a rendőrségnek egyértelműen pártoktól függetlenül kellene működnie.
Ahol a rendőrséget pártok irányítják, ott diktatúra van.
Eddig ennek legalább a látszatjára adtak, most már úgy látszik az sem érdekli őket.

derelyegrádi szellem 2009.02.10. 15:37:28

ma csupa jó hír van:

"Az ügyészség szerint a volt XIII. kerületi rendőrkapitány részegen összetört több autót, három másik rendőr falazott neki."

Emiatt vádat emeltek Kiss Ernő dandártábornok volt KBI vezető ellen. Szép az egészben, hogy valószínűleg nem ő kapja legtöbbet, hanem a három eltussolásban közreműködő rendőr, mert az biza hivatalos személyként elkövetett bűnpártolás bűntette, ami 5 évig megy. Így jártak.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.10. 15:39:04

@panki83: Fura diktatúra az, ahol a rendőrséget a kormány-, az ügyészséget meg az ellenzéki párt irányítja :o)

Eddig minden ciklusban voltak egyértelmű megrendelések a rendőrség felé, ez van.

Virág et. 2009.02.10. 15:39:55

@derelyegrádi szellem: Valahogy nem tudom Kiss Ernőt sajnálni. A hozzá hasonló alkalmatlan dinoszauruszok miatt nincs rendes rendőri vezetés.

derelyegrádi szellem 2009.02.10. 15:40:26

@Zsombor78:

felhívnám figyelmedet, hogy a polgármester urat a Központi Nyomozó Főügyészség vette őrizetbe, és gyanúsította meg, ahhoz az eljáráshoz a rendőrségnek semmi köze.

derelyegrádi szellem 2009.02.10. 15:42:50

@Virág et.:

Viszont jótékony hatással van a költségvetés bevételi oldalára a jövedéki termékek jelentékeny fogyasztása révén, bár ő azt "menedzsertablettának" hívja. :-)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.02.10. 15:43:33

@derelyegrádi szellem:
Kiss Ernő híresen hülye, nem szakmailag hanem emberileg, nekem van ismerősőm rendőrségen, már tavaly megmondta hogy az a fasz volt az. Voltak már érdekes dolgai, például mikor a rendőrkapitányság előtt hugyantott egyet fényes nappal. Vagy hogy portaszolgálatos csak olyan rendőr lehetett aki nála alacsonyabb vagy egyforma magas vele (ő nem egy dalia testalkatú).

Virág et. 2009.02.10. 15:44:05

@derelyegrádi szellem: Repi költségre iszik az ilyen, hidd el. Még arra is közpénz megy el.

derelyegrádi szellem 2009.02.10. 15:44:23

@Virág et.:

Ja, meg a még náluk is alkalmatlanabb miniszter (drazsé) miatt sincs.

derelyegrádi szellem 2009.02.10. 15:46:14

@Virág et.:

Igen, de legalább jelentékeny része visszafolyik jövedéki adó formájában a közösbe. Te semminek nem tudsz örülni? :-)

Virág et. 2009.02.10. 15:47:13

@derelyegrádi szellem: Optimális esetben a miniszter akárki lehet, attól még lehetne jó dolog is rendőrnek lenni. Egy fiatal bűnügyes tisztnek édesmindegy kellene, hogy legyen hogy ott fent a pirosat vagy a narancsot szeretik.

Én úgy értettem, hogy az ilyen Kiss Ernők konkrétan betöltik azokat a helyeket, ahová továbbléphetnének a jó rendőrök. Mivel nem léphetnek tovább, ezért leszerelnek és marad a silány, akinek így is jó.

Virág et. 2009.02.10. 15:47:48

@derelyegrádi szellem: Hát igen, jelentékeny része szó szerint visszafolyik a Teve utcába. :)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.02.10. 15:51:52

@Virág et.:
Szerintem egy átlagos rendőr nem ilyen jellegű támogatásról álmodozik:)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.02.10. 15:54:26

@derelyegrádi szellem:
Egyébként mindenki csak röhögött azon az ominozus autós eseten. Olyan életszerű volt hogy a kapitánynak ellopta az autóját egy hasonmása(!), majd miután összetört pár parkoló autót tántorogva kiszállt, szépen bezárta a kocsit és elsétált. (mindezt felvette azt hiszem egy térfigyelő kamera)

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2009.02.10. 16:11:06

Ha tényleg teríteni akar,akkor szerintem megoldják,hogy szerdáig "véletlenül" elhalálozzon valamilyen módon..

jozicsenko 2009.02.10. 16:21:28

hi!

várják Orbánt a tárgyalásra :-)

ma reggel a slágerben is, a kossuthon is bemondták

gondolom azért emlegették a nevét, hogy
1. ne maradjon GYF árván
2. rögtön össze lehessem mosni őket
3. elindulhasson az "őislopott" kampány, ismerjük
4. tényleg Orbán irányítja az országot 2002 óta és GYF csak báb a kezében

majomkutya 2009.02.10. 16:34:08

remélem zuschlag kiborítja a bilit...
érdekes, hogy a sajtó nem kapta fel azt, amit zuschlag mondott, h annyi minden van a telojában, hogy abba a fél kormány belebukna
ahogyan korábban azt sem, amit az az idióta medgyesi mondott, h az szdsz tele van korrupciós ügyekkel
pártatlan tömegtájékoztatás, ezt már nevezem...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.10. 16:36:05

"A főügyész arról is beszámolt, hogy Hunvald György kihallgatása folyamatban van.

Közlése szerint a gyanúsítás és az őrizetbe vétel ellen a polgármester panasszal élt.

Kitért arra, hogy a főügyészség már hétfőn kereste Hunvald Györgyöt, hogy gyanúsítottként hallgassa ki, de nem találta.

Miután a polgármester értesült arról, hogy keresik, kedden jelentkezett a hatóságnál. "

Gyuri, a mintaállampolgár!!

Roxvox 2009.02.10. 16:40:48

Nem fog itt borulni semmi féle bili, majd Janika véletlenül felakasztja magát, az orvosszakértő pedig megállapítja, hogy idegileg picit labilis volt a gyerek, oszt kész van.:(

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.10. 17:03:15

@derelyegrádi szellem:

Régen voltak már azok az idők, amikor Kiss Ernő nevezetű tisztekről jót is lehetett mondani.:(

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.10. 17:07:36

@jozicsenko:

Hát ez már tényleg egy cirkusz, vicc az egész...:)

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.02.10. 17:12:52

@derelyegrádi szellem: Nyakó költői kérdés volt. Már amennyiben Nyakó lehet költői.

derelyegrádi szellem 2009.02.10. 17:18:39

@Tarackos Sül:

Mi van? Ezt melyik kommentemből következtetted ki?

@vero: Tudom, de annyira oda kivánkozott..... Nem haragszol?

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.10. 17:22:10

Derelyegrádi Szellem:

"Ha ugyanaz a bíró ennek a szerencsétlen senki kis Weiszinek egy ötöst nyomott, okkal és joggal gondolja cusli, hogy neki akkor kinézhet egy 8-as is. Az pedig elég sok lesz. Végzetesen sok, onnan nincs felállás. Kijátsza az utolsó esélyt, fenyegetőzik. Hátha bejön."

Főleg az utolsó két mondat. Fenyegetőzik -->beijeszti a sáros bandát --> "elintézik", hogy kijöjjön . . . --> mindez hogy mehet? Gondolom, belenyúlnak az (i)gazságszolgáltatásba, mondjuk "megbeszélik" a bíróval. Vagy nem tudom, de valakitől segítséget remél, és gondolom joggal, de ezt a gondolatot nem is folytatom, mert abszurd(isztán).

derelyegrádi szellem 2009.02.10. 17:27:01

@Tarackos Sül:

Ő ezt csak reméli a fenyegetőzéstől.

Virág et. 2009.02.10. 17:31:41

@derelyegrádi szellem: Az ügy túlságosan előrehaladott már ahhoz, hogy kimentsék. Ha maszatolni akartak volna, már megteszik. Ha Zuschlag veszélyes lenne, már maszatoltak volna.

Innentől senki ne várjon sokat. Zuschlag ha beszél is, max azt mondják, hogy "egy kétségbeesett ember utolsó probálkozása, vagdalkozás és merő rágalom".

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.02.10. 17:33:09

@derelyegrádi szellem: Nem volna ildomos, hogy megsértődjem. :o))

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.02.10. 17:35:24

Vannak, akik ennél többért sem sértődnek meg. Próbálok én is a nyomukba érni. :o)

derelyegrádi szellem 2009.02.10. 18:10:06

@Noname Cowboy:

milyen alapon? tudom a bayer meg minden, de mégis milyen jogi alapon? Azt nem a állami vállalat vezetője dönti el milyen újságra fizet elő, hanem a miniszterelnök?

hábbazmeg egy-két hét és ővé az első éjszaka joga is.

grupi 2009.02.10. 18:22:33

Ő sem magányos elkövető.
Egyedül gyenge. Társai szabadlábon és finanszírozzák az elit ügyvédek védelmi hálóját.
Verók miért nincs letartóztatva?

Úgy tűnik ma csak a liberális maszopos és a cigány mentesül a törvény szigorától.
Rájuk külön(b) szabályok vonatkoznak.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.02.10. 18:24:00

@derelyegrádi szellem:
Háát amit az Öszödi böszme elkövet már a diktatúra felé vezető lépések sorozatát követi el.
Le vele! De Minél gyorsabban.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.10. 18:32:15

@Noname Cowboy:

Erről holnap reggel ... addig tartsátok magatokba a véleményt., OKés? :)

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.10. 18:46:49

@Virág et.: @derelyegrádi szellem:


Én azért reménykedem. Egy ügytől csodát nem várok, de hátha az első fecskék lesznek. Minden nagy dolog kicsikből indul. Már legalább néhány ül. Kezdetnek megteszi.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.10. 19:25:42

@zero:

Nehéz lesz.:-/ Bayerre mondjuk már az antiszemita matricát is ráragasztották már...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.10. 19:26:14

Látszik, hogy fáradt vagyok, hülye szóismétlések...:-/

reKorrekt 2009.02.10. 19:26:33

Azért nagyon remélem hogy a kedves Miniszterelnök Úr odabentről folytatja a blogját, teszi a dolgát és nem hagyja cserben a nyáját!

Mondjuk írogathatna Frank Charrière aka Pillangó álnéven xD
Veres lehetne Dega!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.10. 20:10:21

@Korrekt Standartenführer:

Látod, onnan írhatna a kosztról, amennyit kedve tartja. :)

reKorrekt 2009.02.10. 20:43:02

@laspalmas: ma gyerekek hamuban sült tepertős ráspolyt sütünk :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.10. 20:46:35

@Korrekt Standartenführer:

Belegondoltam, a beszélőn ülve töltené az egész büntetést, mert a nyuggernyanyák tömött sorokban kígyóznának a kapuk előtt. Nem jutna ideje főzni. :)

Rwindx 2009.02.10. 20:52:41

Feldobtátok a napom így a végére :) Asszem nyitok egy palack bort :)

@Noname Cowboy: megelőztél :) elég rendesen... az előbb küldtem el a kiss féle postra. Időrendi sorrendben kellene olvasnom...

Spielberg 2009.02.10. 22:19:01

azon röhögök, hogy a fos emeszpén kárörvendünk, közben se a fidesz, se az emdéef se jobb egy centivel sem.
mindet ki kéne vágni a gecibe.
gyurcsók-altus
orsós V -gánt, hegyalja
demszky - ciprus, thaiföld
stb. stb. stb.
börtönbe mindet!!!
de jó hír, hogy megvan a 200 ezer!!!

2009.02.10. 22:32:43

@Spielberg: egyetértek...teljesen...minden oldalon van ilyen, csak a más pénzéért pártiak. Most láttam az Estében a bejátszásból, hogy ki volt a SZDSZ-es G. György társa...katolikus egyetem diákja volt...szóval mindegyik benne van, ne legyenek illúzióink.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.10. 23:32:19

@Letícia:

Ki volt az?! Én is katolikus egyetemre járok - nyilván ugyanarra -, csak azért kérdezem.

beleszolok 2009.02.11. 01:13:01

Azért én kedves Spielberg, jobban viseltem amíg csökkenőben volt az államadósság, és élharcosok voltunk a csatlakozásra készülők közt. Hogy ki lenne közben a király, azt leszarom, csak mozduljunk már előrefele.

Horizont 2009.02.11. 06:48:38

Senkinek ne legyenek illúziói, nálunk semmilyen bili nem fog kiborulni.
Ez Magyarország!!

Kampfer 2009.02.11. 07:45:06

'Morgen Mindenkinek!

Hmmm... Nem tudom, szeintem ennek a 'slagnak most kell támadnia! A maszop ma szop'...! :D A vörösök jelenleg meggyengültek, kétfrontos csatát vívnak, most kell támadnia! Belülről...
Megértem Horizont álláspontját is. Lehet, hogy ma sem dőlnek le a kőbe vésett törvények, és a cusi csak az időjárásról beszél majd... De lehet, hogy nem! És akkor ez a legjobb pillanat számára a támadásra! Épp elég hangfelvétel készült, sok embernek baja lehet belőle!
Ezt a kis zsidókerületi maffiózót meg ugyanúgy élete végéig egy lágerbe kéne baszni, mint az egész rohadt tisztségviselő társait az egész szar pártban!
Azért ez elég irónikus, hogy épp a VII. kerültetben játszották ezt el és az ottani khm... lakosokkal basztak ki, nem? :D Megalol...
Kampfer
(munkvera dögöljön meg!)

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.02.11. 09:30:14

@Kampfer: Neked trotzdem Moi moi!

miert nem lep meg, hogy a kepviselö testület feloszlatasat meg csak nepirendre sem tüztek

Mindenesetre az vigasztal hogy a fennt nvezett gecit, egy kigyurt cigany csicskaztatja az elözeteseben, ugyanis a szerveknek ez a tipikus modszere, ha gyors eredmenyt akarnak elerni, hogy összecsukjak valami kellemes zarkatarssal.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.11. 09:59:59

@Kampfer:

A nővéremék is a VII. kerület határán laknak, mi is a gond az ottani lakosokkal?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.11. 18:59:42

@Avatar:

Most erre milyen véleményt írjak? Vizsgálják ki kegyetlenül, ennyi.:)

jpmjpm 2009.02.11. 20:49:25

zero, eric, laspalmas:

Ha esetleg elkerülte volna a figyelmeteket:

index.hu/belfold/2009/02/11/zuschlag_beismerte_a_papiron_letezo_egyesuleteket/

Ezeken gondolkoztam a cikket elolvasva:
Vajon meddig érnek el a szálak? Gyurcsány 100millája erre ment el esetleg? Tényleg jól gondolom sok éve, hogy minden magyar politikus (mszp, fidesz stb...) full korrupt és egymásnak falaznak körömszakadtáig?

Ilyen ország nincs! :))

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.11. 21:21:16

@Avatar:

Ez olyan szép lett, hogy ebből külön poszt lesz holnap, köszi!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.12. 12:58:02

30 nap előzetesben.
Meglátjuk, hogy jön be a börtönkoszt Hunvald Gyurninak ...

www.stop.hu/articles/article.php?id=451818

Spiritmonger 2009.02.14. 16:54:54

egyvalamiben kétségkívül igazuk van a rettegőknek:

olyan fasizmus van itt, ami meghaladja a legsötétebb Horthy-időket is

Hiszent már most tüöbb szocialista politikus van börtönben, mint akkor, és mi lesz még....

süti beállítások módosítása