Skip to content


       Szűrés lista

Draskovicsnak vége (lenne egy demokráciában)

A botrány kurva nagy, amit világosan jelez, hogy a teljes ballib média kussol az ügyről.

Mindig, amikor kipattant valami eget verő botrány, akkor arra gondoltam, hogy ezt már nem lehet megúszni, nem lehet kimagyarázni, ez lesz a Bukás. Aztán kimagyarázták, kimosdatták, és minden ment tovább a maga útján ... (ajánlott olvasmány Bodoky Tamás remek cikke az Index-en)
Szilvásy és Veres például nem "megbuktak", csak nem fértek be az új kormányba, de azért nem feledkeztek meg róluk, a mindenhol remek Draskovics pedig a mai nap is rendészeti miniszter. Most megint úgy tűnik, már csak napokig ... vagy megint elbukik a demokrácia?

Ugye emlékszünk még a Hír TV & drog & Veres János & haveri kutya tavalyi ügyre?

A Hír TV munkatársai azt mondják, hogy egy férfi megkereste őket és azt mondta: Veres János akkori pénzügyminiszter kampányfőnöke bízta meg őt, hogy tegyen drogot a kocsijukba. Az újságírók feljelentést tettek. A rendőrök ezután elfogták a férfit, akiről kiderült, csak sütőport csempészett a riporterek autójába. Az akkori pénzügyminiszter kampányfőnöke szerint viszont a díler kereste meg őket azzal: kábítószert szokott eladni a tévéseknek. Az információért illetve a hallgatásért pénzt kért mindkét oldaltól.

Tanúként hallgatták ki az ügyben Petőfi Attilát, a Nemzeti Nyomozó Iroda főigazgatóját, aki tanúvallomásában azt állította, hogy "...vezetői értekezlet után (2008.05.23) keresett meg Draskovics Tibor miniszter úr, és négyszemközt azt a tájékoztatást adta, hogy Veres János miniszter úrtól arról van tudomása, hogy a Hír TV két szerkesztő riportere kábítószer élvező illetve fogyasztó." A nyomozó iroda vezetője szerint Draskovics Tibor azt is elmondta neki, hogy az újságírók korábban kedvezőtlen színben tüntették fel az akkori pénzügyminisztert és több munkatársát. A jegyzőkönyvekből kiderül, hogy Draskovics és Veres tudtak arról, hogy egy – Baráth Miklós nevű – személy mikor akar kábítószert csempészni a két riporter kocsijába, tudták egyikőjük autójának rendszámát és a tévé munkatársainak telefonszámát, sőt, Draskovics volt az, aki mindezen információkat eljuttatta a nyomozó iroda főigazgatójának.



Ej, de kínos ez, Drazsé ... telefonálgatunk, borítékot küldünk bizalmas adatokkal, négyszemközt beszélgetünk?!

A kormány az illetékes miniszter útján adhat utasítást a rendőrségnek, de csak az országos rendőrfőkapitányon keresztül. Itt viszot Bencze József főkapitány neve nem merült fel...

Szóval Verest zavarta a két Hír TV-s faszi, kitervelték a kábszeres lebuktatás tervét, és megkérte a spanját, Draskovicsot, hogy segítsen be egy picit a Nemzeti Nyomozóirodánál ... gondolom olyan kéz kezet mos alapon, segíts most nekem, aztán legközelebb én segítek neked!

Vagyis a Magyar Köztársaság két minisztere (!) arról egyeztetnek, hogyan tudnának kettő, munkájukat végző újságíróra a kábítószer-birtoklást rábizonyítani (amit ők csempésztetnek az autójukba), és börtönbe küldeni őket. Csak mert a munkájuk, vagyis az újságírás "zavarja" az egyik minisztert.















Hát ez egészen elképesztő és világbotrány!

Ez a jéghegy csúcsa, egy kis morzsa, ami véletlenül kiderült. Vajon mit művelhetett ezen kívül még Draskovics, Veress, Szilvásy, Gyurcsány meg a többi?

Próbáljuk meg elképzelni, hogy mondjuk 2001-ben Varga Mihály miniszterre nagyon rászállt volna két népszabis újságíró, és Varga kisüti ezt a kábszeres tervet az újságírók ellen, majd Pintér belügyminiszter segítségét kéri. Majd lebuknak, de a média nem ad hírt a botrányról ...

Hol vannak a máskor oly harsány, hangos és minden szir-szar esetre rárepülő szervezetek, pártok sajtóközleményei az esetről?!

Amnesty International?
Freedom House?
MUOSZ?
Transparency International?
TASZ (Társaság a Szabadságjogokért)?
MÚK (Magyar Újságírók Közössége)?
Nemzeti Jogvédő Alapítvány?
FIDESZ?
MDF?
JOBBIK?
MSZP?
SZDSZ?
Helsinki Bizottság?
Emberi Jogi Információs és Dokumentációs Központ (INDOK)?
Ombudsman?

Vajon ki vagy mi lesz a következő dominó? Egyre többen látják, hogy süllyed a szoci-hajó, és bátran ki merik nyitni a szájukat?

Most a Nemzeti Nyomozóiroda vezetője vallott Draskovicsra, ki lesz a következő?

Hogy lehet még Veres és Draskovics a "szakértői" kormány tagja?

Utóirat:
"Élethalálharc, nem generációs vita indult az MSZP-ben. A tét: ki tud biztos befutó helyet szerezni – akár megyei, akár az országos listán –, amely a várható Fidesz-kormányzás idejére mentelmi jogot biztosít számára. Ellenkező esetben az első vonalban szereplő szocialista politikusok többsége attól fél, valamilyen formában nem kerülheti el, hogy az igazságszolgáltatás előtt feleljen az elmúlt években végzett tevékenysége miatt – fogalmazta meg több szocialista forrás." - mno.hu

Hát, a befutó helyek listája roppant rövid, a rettegő szocik meg száma meg hatalmas, mindenki hűtse be a sört, roppant szórakoztató lesz, ahogy ölni fogják egymást a befutó helyekért.

De vajon az SZDSZ-es befutó helyekért mekkora harc lesz a liberális barátainknál?
Mu-ha-ha
...

 

Címkék: politika közélet mszp pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr981200036

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Abszurdisztán 2009.06.22. 15:14:21

Free Budaházy! Itt az újabb BGY-ügy. Tomcat bombagyára után most Budaházy Györgyöt, az első számú magyar közellenséget leplezte le a zseniálisan konspiratív magyar titkosszolgálat. Kétségem sincs afelől, hogy nagyságrendileg annyira komoly

Trackback: Havi Fricska 2009.06.22. 14:22:16

Netes petíció Joshi Bharat házelnökségéértTársadalmi mozgalom indult azzal a céllal, hogy Joshi Bharat a második legfőbb közjogi méltóság, azaz az országgyűlés elnöke lehessen. Az internetes körlevélben terjedő aláírásgyűjtő ívet az eddig jóformán ismere…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

beqrock 2009.06.22. 13:37:31

Bár már látnám, hogy ölik egymást... természetesen élő közvetítésben full hd-ben... de akár fekete-fehérben is:)

Tapmancs 2009.06.22. 13:39:22

Döbbenet. Vajon hol van a határ?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.22. 13:40:08

Egy kicsit "vérgőzös" lett a post :)))

Én már meg sem lepődök ezen. Amúgy Krakkóék kurva hálásak lehetnének, hogy - a régi beidegződés alapján - nem a fekete Csajka jött értük. Ott osztán nem lett volna pardon...

Most komolyan zero! Szerinted az eddig maszop kormányok "örökös" minisztere, államtitkára, Államreform Bizottság (erre még emlékszik valaki??) vezető MEGBUKHAT???? Ne legyél már (ál)naiv...

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.06.22. 13:43:46

Gyanús ez a nagy csönd, se Index, se Hírszerző, se HVG? Azt hiszik, hogy ha nem írják meg, akkor nem létezik?

Parkőr (törölt) 2009.06.22. 13:44:37

Az szdszt még hiba lenne leírni.olyan média és gazdasági hatalom van mögöttük hogy ők valós ellenség a 65000 jelenlegi szavazó mellett is. A többiekről meg annyir hogy semmi sem lesz velük ahogy orbánékkal sem lett semmi. Kéz kezet mos.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.06.22. 13:44:53

Na ezért a posztért ma ti lesztek az elsők, nem a Reakció:)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.22. 13:45:02

"ajánlott olvasmány Bodoky Tamás remek cikke az Index-en) "

bazz, ha valaki tehetne ez ellen, akkor az ÉPPEN Bodoky Tamás, és kollégái...

ehhez mondjuk kiindulásképp' kellene olyan "termék" kis hazánkban, hogy FÜGGETLEN sajtó. Tudunk erre példát mondani? Csak egyet...

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.06.22. 13:47:24

@Seduxen:
ööööööööö ööööööööööööööööööööööööööö ööööööööööööööööööööööööööööö

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.22. 13:48:05

Na már vártam mikor lesz belőle poszt.:) És most megyek is szavazni, mert megérdemlitek.:)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.22. 13:48:39

@Őrnagy Őrnagy:

Aztán meg nekem is majd kokót tesznek az autómba .... ha lenne autóm xD

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.22. 13:49:41

@Seduxen:

Nincs független sajtó ebben az országban ...ez az egyik vesszőparipám a 13. havi meg az Artisjus meg .... sok minden mellett xDD

belzebubó 2009.06.22. 13:51:30

A parkolási cégek zsebre dolgozásáról készült riport után is az újságirót akarták elővenni. Ennyit az oknyomozó magyar újságirásról.Történt valami a parkolási cégek vezetőinél? Lesz valami Drazséval? Ameddig az újságirók lesznek a hibásak és velük vitetik el a balhét,max. a blogokról tudjuk meg mi megy,de ott is csak a jéghegy csúcsát látjuk.

mind2 (törölt) 2009.06.22. 13:52:07

Nagyon tetszik a veresjani fotója, ahogy olyan zordan-morcan szembenéz :))))
Egyébként vagy én néztem sok olasz/ amerikai maffiafilmet , vagy itt tényleg a maffia van hatalmon...
Örülhetnek a fiúk, hogy nem egy lófejjel ébrednek ....
csak egyszer véletlenül, nehogy elveszítsék az uralmukat az autó felett...

derelyegrádi szellem 2009.06.22. 13:52:43

@zero:

"Nincs független sajtó ebben az országban"

Elárulom: máshol sincs. Mert független sajtó nem létezik. Persze máshol (Németo., USA, Anglia, stb.) nem ennyire direkt pártpolitizál, de attól még koránt sem független.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.22. 13:52:53

@zero: "Aztán meg nekem is majd kokót tesznek az autómba .... ha lenne autóm "

Figyelitek???? Nem ám a kábszer miatt nyünnyög, hanem a "nincs autóm"... Na mesélj bölcsész-gyerek, mit szívsz?? :))))))

A 3. vesszőparipád meg a MÁV... :)))

@fmj: öhöm, khm... bocsánat, torkomon akadt a kávé...

f.m.j. 2009.06.22. 13:53:17

@mind2:

hacsak nincsenek benne ők is... :)

derelyegrádi szellem 2009.06.22. 13:54:20

@zero:

Akkor neked majd a kokódba rejtenek egy kocsit.
:-)

Meleardil Eressea Iluvadan 2009.06.22. 13:54:23

Vergozos a poszt? Mi?!? Ez?

Hova lehetne ennel emberbaratibban hozzaallni, mint hogy "intezzek szepen el egymast" ? :D

Geza 2009.06.22. 13:55:06

@Őrnagy Őrnagy:
Pontosan, és az a szomorú, hogy az indexen lógó emberek számára tényleg nem létezik! Olyannyira, hogy mikor a zsindex némely, tényekkel szembe menő írása után egy-két indexiánus kollégának előkerestem a tényeket (pl. hivatalos rendőrségi állásfoglalás), nézett egy kicsit maga elé, megvonta a vállát, majd azonnal olvasta tovább a zsindexet.
Agyhalottak, akiknek ha a zsindex azt írná, hogy a kézzel képtelenség fogni, onnantól lábbal ennék a rántott húst, és eskü alatt vallanák, hogy mindig is így ették.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.22. 13:56:18

@derelyegrádi szellem: mondjuk a közszolgálati adóknál nehéz is lenne "függetlenségről" beszélni, mert azokat elég rendesen ki lehet herélni a költségvetésük nyírbálásával. A kertv-k meg... Nos azoknál meg talán még durvábban érvényesül a "ne harapd meg a kezet, amelyik enni ad"-elv...

f.m.j. 2009.06.22. 13:56:23

@Seduxen: könyörgöm, vicc akart lenni...

PublicEnemy 2009.06.22. 13:59:28

Na ezen most majdnem behaltam!:)
"A pénzügyminiszter kampányfőnöke szerint a díler kereste meg őket azzal,hogy kábítószert szokott eladni a tvseknek!":) Ez aztán kib.szott életszerű!!!Elképzelem,ahogy a díler felhívja a minisztériumot és elkezd dicsekedni,hogy kápszert ad el ennek meg ennek!Bazzeg,legalább fantáziájuk lenne,ha már síkhülyék!!!
Vajon melyik változat a hihetőbb?!!!!

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.06.22. 14:00:39

Krakkó a legnagyobb arc! Nem véletlenül ő volt EP szavazáson az SZDSZ székházban! Maxi riszpekt!!:DDD

Drazsé a fémjele, ennek az egész mocskos, szemét bandának.

Ráadául Veressel együtt, ők a leggőgősebb, legnagyképűbb, legrátartibb undormányok! Nekik tényleg járna a lámpavas...

Zsuuli (törölt) 2009.06.22. 14:02:04

Az újságban volt...papíron. :) De ha szeretnéd, holnapra beszkennelhetem neked. :D

Ivanhoe 2009.06.22. 14:02:06

Az dícséretes, hogy az ügy kipattant, de az utóbbi 20 év tendenciáit nézve ez is szépen el lesz sikálva. Sőt, a végén az újságírók lesznek a hibásak pl.: mert van autójuk amibe drogot lehet tenni, vagy mert lélegeznek :)

Mourinho már nem a király 2009.06.22. 14:04:16

Egy kicsit zavaros ez a sztori, és ha jól értem 1 ember szava van Drazsé ellen, ez viszont egyenlő a semmivel. Még rágalmazás is lehet belőle. Petőfi Attila nagyon meg fogja ütni a bokáját, ennyi alesz a vége.

rolika 2009.06.22. 14:04:43

SZÁ-MON-KÉ-RÉST!!!

Az MNO-cikken jót mulattam. Eddig ugyanis azt hittem, a Fidesz csak riogat, a szocik meg tudják, úgy sem lehet rájuk húzni a vizes lepedőt, mert minden törvényes. Hát ezek szerint nem.
Egyébként a mentelmi jogról mindig a Halálos fegyver 2 jut eszembe, a végén ott is jól felfüggesztették :-)))

Szóval, hullanak a csontvázak a szekrényből, bár lassan olyan, mintha egy hangárkapu nyílna ki :-)))

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.22. 14:04:47

@Seduxen:

sosem haragszok az olavasók aktivitásai miatt xD

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.22. 14:06:17

@Awkward:

Meg az anyag, amit Drazsé átküldött a borítékban :)
Meg még ki tudja, hogy mi ...

gidabiga 2009.06.22. 14:06:49

@derelyegrádi szellem:

lehet, hogy máshol sincs teljesen független sajtó, de azért nálunk nyugatabbra ennyire nem kormánypártiak.
osztrák barátunk mesélte az öszödi beszéd után, hogy ha a kormány nem is mondott volna le Ausztriában ha ilyesmi kiderül, a sajtó 2 hét alatt elintézte volna a miniszterelnököt.
ő a szó jó értelmében vett igazi liberális pasi és nagyon nem vette be ezt az igazságbeszéd maszlagot meg a kinti liberális sajtó cikkeit.

ezt a Drazsé ügyet sem lehetne ott eltussolni.

SirBors · http://kisby.blog.hu/ 2009.06.22. 14:06:49

A durva hogy ezen már meg se tudok lepődni. Azon annál inkább meg tudnék ha ebből komoly ügy lenne. Sőt már azon is erősen megdöbbennék ha Drazsé esetleg lemondana, nem hogy még eljárás indul ellene vagy valami.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.22. 14:08:31

@rolika:

Ja, csak EZÉRT fosnak a Fidesz 2/3-ától
(2/3 kell a mentelmi jog felfüggesztéséhez)
Nem az Alkotmány miatt izgulnak, azt magasról leszarják ..

Amúgy meg ígyis beszopják, mert max. a Fidesznek a Jobbikkal lesz 2/3 és az összes szoci mentelmi jogát felfüggesztik ...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.22. 14:09:15

@Mj:

Ja, csak kár hogy kiengedték ...:-(

Ivanhoe 2009.06.22. 14:11:46

@zero: Az a nap piros betűs ünnep lesz, lehet hűteni a pezsgőt :)

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.06.22. 14:13:34

@calam:
Kicsit szennyesmosó írás ez, kb mint a Sárdobálón :) De azért fejlődés.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.06.22. 14:14:55



Tegnap este hörrtévé ment a háttérben, vagy tízszer mutatták Veres Janit nyilatkozni, ha nem rohan el a kamera elől, akkor premier plán láthattuk volna a gyermeki zokogását, közel volt, nagyon közel :o)

@Awkward: Már két ember, ha jól vettem ki a riportot, akkor volt valami ügyvéd, aki közvetített Veres és a díler között, természetesen vallott is, hogy mentse magát.

Combi a ballibes Ferkófan 2009.06.22. 14:15:00

@Őrnagy Őrnagy: HVG-ben volt erről cikk csütörtökön.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.06.22. 14:15:07

@Őrnagy Őrnagy: bevallom, nem olvastam, csak láttam, hogy van cikk, amit itt hiányoltok, gondoltam bemásolom.
A szennymosdatást inkább meghagyom másoknak, az nem a mi műfajunk.

f.m.j. 2009.06.22. 14:15:47

@calam:

Én ebben nem fedeztem fel, hogy Draskovics annyira le lenne húzva, sajnos ez nem az az objektív, tényfeltáró cikk... pedig de várnám..., hogy kiderüljön az igazság, és végre húzzanak már el, ahova érdemlik

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.06.22. 14:16:03

@Őrnagy Őrnagy: de annak örülök, hogy szted már HVG színvonalon vagyunk. Ezek szerinte lég jól dolgozunk:):P

Mourinho már nem a király 2009.06.22. 14:16:56

@Félkupica_Fehér_Főnök: Akkor jó, ezért mondom, hogy kicsit zavaros volt a cikk, vagy én nem vagyok formában. Ha elkapják őket, akkor benne lesznek a TV-ben ha tetszik ha nem :)

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.06.22. 14:17:32

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:
Egy szalonfasiszta HVG-t olvas? Botrány :)

@calam:
Én gyorsan elolvastam a linkedet, és levontam szokásos szemellenzős következtetést:)

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.06.22. 14:18:00

@fmj: mondom, hogy nem olvastam a cikket:) csak láttam a HVG-ben, Őrnagy hiányolta, bemásoltam. Ez most teljesen apolitikus húzás volt tőlem, mondhatni karitatív:)

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.06.22. 14:19:23

@Őrnagy Őrnagy: én csak most fogom a metrón elolvasni az írást. Ha hazajöttem megvitathatjuk, mert én igazából valamiért az egész ügyben nem vagyok teljesen képben.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.22. 14:20:36

@Awkward: "benne lesznek a TV-ben"

jaaj, erről jut eszembe: múlt héten - talán csütörtök?? - tv2-trények, benne ugye Budaházy, amint viszik a Bíróságra. Felsorolják, hogy milyen biztonsági intézkedések voltak (kommandósok, kordon, stb.), majd a nos plus ultra: HARCIKUTYÁK... wehehehehe. A rendőrségi eb az MIÓTA harci kutya???

off: tegnap egyik adón ment a roppant színvonalas ámerikájji remekmű, a Fantasztikus 4-es. Ebben volt egy jelenet, ami - a felirata tanúsága szerint "Latveria" országába kalauzol. Kérem a tippeket, hogy magyar fordításban MI hangzott el?!
on

eszkep 2009.06.22. 14:23:39

Es akkor még az UD Zrt. lehallgatási botrányt ne is említsük... "Anno" tele volt vele a ballib média, most meg, hogy visszafelé sült el, nagy a csend azügyben is.

derelyegrádi szellem 2009.06.22. 14:23:42

Ez a sztori egész egyszerűen hihetelenennek, ennek még Burkina Fasoban is komoly következményei lennének. Itt csak 2010 után lesz, de akkor nagyon remélem nem is komolytalanok.

Drazsé és Veres többszörösen megérttek már a börtönre, remélem történetük végül is egy a korsó és a kút esete lesz.

De legdurvább, ahogy a cépontban megnyilatkoztak. Veres a rajtakapottak ideges dühével hazudozott (tényleg, hogy járhat még a miniszteri Audival, hisz nem is miniszter már), drazsé meg azt mondta a szokott primitív pökhendi módján, hogy nem tudja miről van szó.Remélem majd a Központi Nyomozó Ügyészségen alkalomadtán elmagyarázza neki egy törelmes, de végtelen határozott ügyész.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.06.22. 14:23:49

Ez hihetetlen......
Drazséról, Veresről egy szó sincs, ellenben:

"Három fideszes országgyűlési képviselő, Czomba Sándor, Simon Miklós és Tilki Attila mentelmi jogának felfüggesztését javasolta hétfői ülésén az Országgyűlés mentelmi bizottsága.
A bizottságtól származó információk szerint a magánvádas feljelentést rágalmazás vétsége miatt - az úgynevezett Hír Tv-üggyel összefüggésben - Helmeczy László ügyvéd és Tóth Viktor, Veres János volt pénzügyminiszter egykori kampányfőnöke tette egy, a három fideszes politikus által tartott sajtótájékoztatón elhangzottak miatt.

Az Országgyűlés mentelmi, összeférhetetlenségi és mandátumvizsgáló bizottsága hétfő délelőtti ülésén - ahol zárt napirendi pontként tárgyalta az ügyet - többségi szavazattal úgy foglalt állást, hogy javasolja az Országgyűlésnek Czomba Sándor, Simon Miklós és Tilki Attila mentelmi jogának felfüggesztését." (nol)

Mentelmi bizottság:
Dr. Géczi József Alajos (MSZP) Elnök
Dr. Deutsch Tamás (Fidesz) Alelnök
Dr. Csákabonyi Balázs (MSZP)
Sándor István (MSZP)
Tatai-Tóth András (MSZP)
Dr. Balsai István (Fidesz)
Dr. Cser-Palkovics András (Fidesz)
Móring József Attila (KDNP)
Dr. Bőhm András (SZDSZ)
Dr. Dávid Ibolya (független)

S.O.A. 2009.06.22. 14:24:21

Semmiféle felelősségre vonás nem lesz se most, se a Viktor 2. királyágában... Drazséék eltűnnek a süllyesztőben és jön helyettük a következő banda, más színben, ugyanolyan módszerekkel... és persze 2/3-al.

Az az érzésem, hogy gyakorlatilag pofánröhögik ezek a teljes közvéleményt, tudják, hogy egy Drazsé ellen semmilyen ügyész nem mer eljárást kezdeményezni.

Drazsé az az ember, aki megnézi a videót a siófoki cigányvonulásról, aztán kijelenti, hogy: "nem tudjuk, hogy kik, hol ,mikor és mit csináltak ezen a videón". Ha nem akarja, akkor nem ismeri fel Siófokot, a vajdát meg a dátumot az ipari kamera képének a sarkában, és senki nem is szól neki, hogy: "te hülyebarom, nem látsz a szemedtől???" Leszarnak ők mindent magasról, de nem feltétlenül pusztaostobaságból: megtehetik, mert védve van a seggük...

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.06.22. 14:34:31

@tesz-vesz: Azért nem ártana a posztodnak! Elég sok baromság van benne.

z666 2009.06.22. 14:37:25

Csak ismételni tudom magamat:
Lámpavasat nekik!

Agyalap 2009.06.22. 14:44:51

Hogy szerezhet valaki mentelmi jogot? Ha meggyanusítják, a Parlament mentelmi bizottságának el kell döntenie, hogy felfüggesztik emberünk mentelmi jogát vagy nem. Ha Fityesz többség lesz, remélem gondolkodás nélkül felfüggesztik (na azért nem az embert) és mehet a kóterba.
Álmodozó-e vagyok?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.22. 14:49:23

@Agyalap: "Ha meggyanusítják, a Parlament mentelmi bizottságának el kell döntenie, hogy felfüggesztik emberünk mentelmi jogát vagy nem. "

Nem. A "mentelmi és összeférhetetlenségi bizottság" (vagy mifasz a neve) csak JAVASOLJA a T(etves) Háznak a mentelmi jog felfüggesztését, vagy éppen nem javasolja. És a 386 birka dönt (asszem a jelenlévő képviselők 2/3-os szavazati aránya alapján).

Ja, és asszem a mentelmi jog úgy műkszik (majd kijavít valaki, ha nem így van), hogy szabálysértési ügy esetén maga a képviselő is LEMONDHAT róla, bcs esetén viszont csak a T.Ház függesztheti fel...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.22. 14:53:41

@tesz-vesz:

Jó írás, betettem a "Most olvastuk"-ba ,,,

Ivanhoe 2009.06.22. 14:55:02

@Seduxen: sajnos én még olyanról nem hallottam, hogy önként és dalolva lemondott volna vki a mentelmi jogáról. Sőt, egyfolytában azzal takaróznak. Egyáltalán ki volt az a marha aki ezt a mentelmi jog baromságot kitalálta? Ugyanolyan állampolgárok mint bárki más, ugyanúgy legyenek büntethetők!

Zsolt70 2009.06.22. 14:59:34

Sajnos szervezett bűnözői csoport van hatalmon.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.22. 15:01:19

jó poszt, kíváncsi leszek mennyire száll rá erre a fidesz, jobbik; a taszra, amnestyre ne számítsatok esetleg a transp internationalra.
hát a bucimanó az a streetviewen van Japánban, nem ér rá ilyen csipcsup ügyekel foglalkozni.
helmeczit nem kösssssünk már bele.
ahogy a videó végén lassan mozog drasko feje, én már holtan láttam, mintha egy történelmi videó lett volna... teljesen olyan érzésem lett hirtelen. megszállt a szocialista szellem.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.22. 15:01:58

Posta Imre azt mondja, az egész rendőrség egy nagy maffia az egész állam. na, ki kételkedik benne?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.22. 15:03:29

@Noname Cowboy: mi nem ártana neki?
mi a baromság benne?

IdősAsszony 2009.06.22. 15:04:47

Draskovics úr jó ember. Nácik.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.22. 15:11:22

@Ivanhoe: ha nem arra "használnák" a képviselők (értsd: mindenféle fajsúlyos bűncselekmény miatti felelősségrevonás elkerülésére) amire, akkor lenne értelme. Anno éppen azért "találták" ezt ki, hogy a képviselőt a MUNKÁJA (tudom, paradox) miatt abban a 4 évben, amíg képviselő, ne lehessen BÜNTETŐJOGILAG csesztetni. Hangsúlyozom a MUNKÁJA miatt. Mert ugye ez a mindenkori ellenzék jó játéka lehetne.

Nálunk meg... Látjuk... a JollyJoker...

@IdősAsszony: Egy felesleges PONTOT tetszett tenni (helyette vessző), illetve a többes szám alkalmazása pontatlanra sikeredett. A mondata helyesen:
"Draskovics úr jó ember, Náci."

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.06.22. 15:11:33

Vártam a posztot, mert szerintem ez az egyik legdurvább eset ami kiderült, ahogy írtám már máshol, bűzlik belőle a legkeményvonalasabb kommunista mentalitás.
Már más kérdés hogy egy normális országban Veres a 2006-os adateltitkolás a 2005-ös adathamisítás (kozmetikázás) után nem lehetett volna semmilyen normális országban miniszter, de szerintem szabad ember sem.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.22. 15:14:04

@fmj: előbb lesz Morvai a Patás táncpartnere, mint Dávid (ez beszélő név, most jövök rá, 2x-esen is).

k.o.d.i. 2009.06.22. 15:19:31

@zero: Igaz igaz! De az azért a mai napig furcsa számomra, hogy a baloldali médiából valahogy hiányzik a tényfeltáró riporterkedés mint olyan. A mai napig nincs balos ellenpontja pl. a Célpont-nak. Tehát ha valóban úgy hemzseg a fidesz a korrupciós ügyektől, hogy LOPSTOP kampány meg tökömegere, akkor miért nincs az ATV-n egy fasztudja műsor, ami a gaz jobboldal milliónyi simlis dolgát tárná a világ elé. Vagy a Heti Válasz is elég sok ügyet megírt. Ehhez képest az Orbán Vikiről annyit tudtak összekaparni, hogy valaki egyszer találkozott valakivel aki aszonta hogy a viktor itt meg ott találkozott az alvilággal meg ilyen olyan sok támogatást vett fel a családja meg hasonlók.
Ezt csak azért fejtem ki így, mert lehet nem is kéne nekünk elfogulatlan sajtó (mert igazából sehol a világon nem mondhatni, hogy egy újság ne lenne eltolódva ilyen-olyan irányba), ha mind a két "oldal" végezné a munkáját, rendesen, tényeket, dokumentumokat felvonultatva és nem menne az értelmetlen vagdalózás mendemondákkal.

f.m.j. 2009.06.22. 15:20:34

@DexterMorgan78/Séfbácsi:

Jól mondod, egy normális országban... de hol vagyunk mi ettől?

@zero: az MVM-es disznásgokról nem lesz valami írásod? Meg itt kísért még a MOL ügye is, ugye... :)

Héttörpe (törölt) 2009.06.22. 15:26:09

@laspalmas:

"Még mindig nem döntötte el a parlament mentelmi bizottságának elnöke, hogy a Fidesz kezdeményezésére indít-e vagyonnyilatkozati eljárást Simor András ellen. Géczi József Alajos már a múlt héten megkapta a jegybankelnök levelét, amelyben feltehetőleg reagált a vizsgálati kezdeményezésre, de azt mondja, még nem olvasta el.

A jegybankelnök ellen a Fidesz azért kezdeményezett vagyonnyilatkozati eljárást, hogy kiderüljön: miért csökkent egy év alatt 850 millió forinttal Simor András vagyona, és ez milyen összefüggésben van a jegybankelnök ciprusi cégével.

Pénteken, törvényes határidőre megérkezett Simor András levele. Ha elolvastam, eldöntöm, ez olyan két nap múlva lesz – jelentette ki Géczi József Alajos, a parlament mentelmi bizottságának szocialista elnöke.
"(MNO)

Az öreg Géczy... De ki is lesz picsázva az ogy-ből hamarosan.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.22. 15:29:31

kéne csinálni egy ilyen drazsé visszapillantótükör-díszt. én venném mint a cukrot :D

Héttörpe (törölt) 2009.06.22. 15:31:36

@Seduxen: "nno éppen azért "találták" ezt ki, hogy a képviselőt a MUNKÁJA (tudom, paradox) miatt abban a 4 évben, amíg képviselő, ne lehessen BÜNTETŐJOGILAG csesztetni. Hangsúlyozom a MUNKÁJA miatt. Mert ugye ez a mindenkori ellenzék jó játéka lehetne."

Éppenhogy a mindenkori kormányoldal játéka lehetne. A mentelmi jog azért van, hogy a képviselőt hatalmi eszközzel ne akadályozhassa senki munkája elvégzésében. Magyarán meg kellett akadályozni, hogy a képviselőt útban a parlament felé- ahová törvényalkotási, szavazási célból megy- bármiféle karhatalmi erő megállíthassa, feltarthassa, megakadályozza, hogy ennek eleget tegyen. Ez a mentelmi jog őseredeti elve.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.22. 15:38:23

@Héttörpe (a Sötétség Seregeinek tábori lelkésze): "Magyarán meg kellett akadályozni, hogy a képviselőt útban a parlament felé"

nem éppen a legéletszerűbb példát sikerült kiragadnod :)))

www.ajk.elte.hu/TudomanyosProfil/kiadvanyok/elektronikus/seminarium/SepsiTibor-MentelmiJog.pdf

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.22. 15:38:51

@Félkupica_Fehér_Főnök: hú ha lenne egy rendszerváltás verest milyen könnyen meglehetne törni h csiripeljen, nagyon érzékeny egy fattyú ez a patkány.

Naumov 2009.06.22. 15:41:32

@Félkupica_Fehér_Főnök: Igen, az ügyvéd az Helmeczy László, 1998-ban fideszesként lett országgyűlési képviselő, aztán később kilépett vagy kizárták, és 2002-ben már a nagysikerű Kupa-féle Centrum párt képviselőjelöltjeként láthattuk viszont. Emellett ha jól tudom, ő Szögi Lajos családjának az ügyvédje is, szóval elég sokmindenben benne volt már pro és kontra egyaránt.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.22. 15:43:09

@IdősAsszony: ezt magától bóknak veszem öreglány... :)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.22. 15:44:22

@Seduxen: "régen itt magyarok éltek..." ? vagy mi?

Héttörpe (törölt) 2009.06.22. 15:45:11


@Seduxen: jóvanna. Régen még k.....ra naivak voltak az emberek.

szmoker (Homo Trollicus) 2009.06.22. 15:45:47

@IdősAsszony: jó ember, jó ember... volt az a jóember már minden, tán' csak akasztott ember nem.

De még lehet :)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.22. 15:47:56

@laspalmas: Dr. Dávid Ibolya (független)
és ez mi a szar? most már független? :)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.06.22. 15:48:10

@Naumov: Hohóóó! Tényleg, basszus, ismerős is volt rohadtul, de nem tudtam honnan, kösziii az infot, egyre érdekesebb ez a történet :o)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.22. 15:49:24

@tesz-vesz: "Latveríja". Így bírták lefordítani... A Lettország nem lett volna jobb?? :))))

@Héttörpe (a Sötétség Seregeinek tábori lelkésze): az már egyszer biztos... Mondjuk - ha csak a Kiegyezés utántól eredeztetjük - a régebbi korokban nem erre szánták a mentelmi jog intézményét...:)))

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.06.22. 15:49:52

@tesz-vesz: Feloszlott az mdf frakció, túl sok ember lépett ki és túl sokat rúgtak ki.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.22. 15:50:25

@tesz-vesz: tekintettel arra, hogy NINCS emdéjjef-frakció (tudod nincsenek 10-en)...

tudom-tudom, erős paradox, hogy ibi, meg a "függetlenség"...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.22. 15:53:21

@Seduxen: ja én azt hittem ez a egy scifi (úgy mondd ahogy írom!: scifi). teljesen vakvágányra futottam

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.22. 15:56:10

@Félkupica_Fehér_Főnök: ja tényleg, de hát párt még van. nem lehet független, aki 2 hónappal azelőtt még párttag volt, pártelNŐk :)

f.m.j. 2009.06.22. 15:56:18

@Seduxen:

Te, amire ezt írtad, kivették?...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.22. 15:57:34

@Seduxen: az lesz az igazán függetlenség napja mikor összeáll megint az orbánnal.

Ivanhoe 2009.06.22. 16:01:35

@fmj: Sztem szép lassan mindegyik sorra kerül, szegény Zeroék jól elvannak havazva mostanában:)

derelyegrádi szellem 2009.06.22. 16:03:48

@fmj:

Az MVM valóban nem szorul offshore cégekre (nem is ezért vannak) szemben Kocsissal és haverjával Molnár Lászlóval (hanem ezért).

Most éppen potom 50 nyomaveszett milliárdot keresnek a két említett úr áldásos tevékenysége nyomán.

Az gondom evidens, hogy állami cégről van szó.

Virág et. 2009.06.22. 16:05:19

"Élethalálharc, nem generációs vita indult az MSZP-ben. A tét: ki tud biztos befutó helyet szerezni – akár megyei, akár az országos listán –, amely a várható Fidesz-kormányzás idejére mentelmi jogot biztosít számára. Ellenkező esetben az első vonalban szereplő szocialista politikusok többsége attól fél, valamilyen formában nem kerülheti el, hogy az igazságszolgáltatás előtt feleljen az elmúlt években végzett tevékenysége miatt – fogalmazta meg több szocialista forrás."

Az egyetlen probléma, hogy közvádas ügyekben eddig is kiadták a képviselőt, nem bújhatott a mentelmi joga mögé. Két kivétel van csak: egy fidesz és egy szoci képviselő és mindkettő kivételes.

Ezt a "több szocialista forrást", ezt úgy hívják, hogy Fidesz Központi Pártpropaganda Hivatal, ti pedig szépen szajkózzátok ugyanazt, amit a Nemzet leírt.

derelyegrádi szellem 2009.06.22. 16:07:15

zero

Ezt meg rosszul tudod:

"A kormány az illetékes miniszter útján adhat utasítást a rendőrségnek, de csak az országos rendőrfőkapitányon keresztül."

Gyurcsány és Petrétei világosan megmondták a kordon ügy kapcsán, hogy a nem utasíthatják a redőrséget. Nyilván az zavart meg, hogy ez előtt pár hónappal (a székházostrom után) Gyurcsány azt is mondta, hogy "...utasítottam a rendőrséget.."

:-)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.22. 16:08:10

@fmj: nem, ott van az...

"Draskovics úr jó ember. Nácik"

ezt bírta írni a vénasszony :)))

f.m.j. 2009.06.22. 16:08:15

@derelyegrádi szellem:

Engem is a stikli része érdekelne :)

Amúgy most hallgatom a HírTv-ben Draskovucs urat.
Párbeszéd: riporter: miért nem válaszolt a kérdésekre?
D: mert a kérdésből nem lehetett tudni, hogy miről van szó... (nem szó szerint, de valami ilyesmi, ez fullbolond)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.06.22. 16:09:48

@tesz-vesz:
ehehe falra tudok mászni attól amikor tévében is a sok tudós szkifit mondd :) fujj még leírva is idegesítő:)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.22. 16:11:45

@Virág et.:

Igazad van, teljes elrugaszkodott gondolatok ezek, meg sem fordult egyik szoci fejében ilyen dolgok, totál életszerűtlen az egész . :))

Szerinted, ha szorul a hurok, mennyire fognak a "szokásjogra" tenni?
Hogy közvádas ügyekben kiadjuk a képviselőt?????

Kérlek, ne nevettess :)))

derelyegrádi szellem 2009.06.22. 16:12:41

@Virág et.:

Hát nem egészen. Kellert sem adták ki (közvádas ügyről volt szó) meg azt a Hajdú-Bihar megyei nőt sem, akit köz-, és magánokirathamisítással vádotak. Ezek is közvádas bűncselekmények.

Ez csak így egy másodperc alatt fejből.

De gyűjtök még neked, aki úgy látszik a Maszop Központi Információtorzító Hivatal aktivistája vagy! :-)

A fideszes ki volt, mert azt nem tudom?

Virág et. 2009.06.22. 16:13:01

@zero: Szerinted hogy áll össze a mentelmi bizottság? Mitől függ, kik vannak benne többségben?

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.06.22. 16:13:41

@derelyegrádi szellem: xD

Egyszerűen lenyűgöz az a szakszerűség és hatékonyság, amivel az ügyészség és a rendőrség végzi a dolgát!

veres, zusi, hunvald, drazsé, szilvásy... a kérdés csak az, hogy lehet-e ezt még tovább fokozni?!?

f.m.j. 2009.06.22. 16:14:06

@Seduxen:

Jajj mán, hát azt is írta, hogy: Maga hülye. Erre írtad, hogy ezt bóknak veszed..., amivel egyet is értek-márminthogy tőle bók :) mindegy, csak fura... apropó, hol van LeonUris? (Akinek megfejtettük valódi arcát az arctalanságban:)) ha ugyan..., ki tudhatja ebben az ideológiai kulimászban?

Virág et. 2009.06.22. 16:14:52

@derelyegrádi szellem: „A fideszes Simon Miklós jogosulatlan gazdasági előny megszerzésének bűntettével és a szocialista Szabados Józsefet hűtlen kezeléssel vádolták, de a bizottság nem adta ki őket” – emlékezett Géczi.

www.fn.hu/belfold/20090622/nem_menekulhetnek_kepviselok_egy/

Én csak a napi sajtót idézem. Nyilván nem az idők kezdetétől számított ügyekről van szó, hanem az elmúlt 1-2 év, feltételezem.

tudi 2009.06.22. 16:17:47

Én legszivesebben egy golyók gyors kilövésére alkamas szerkezet elé terelném ezt az egész drazsé, veres bandát. Remélem tényleg lesz felelőségrevonás 2010 utánn bár lehet ezek elhúznak addigra innen (van 1-2 ország amivel nincs kiadatási engedélyünk)az egyszerü mszp-s politikusokat meg itthagyják a mocsérba elsűlyedni.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.22. 16:22:45

@Virág et.:

A kormánypárti többsége van, de ők csak javaslatot tesznek, amit az országgyűlésnek kell megszavaznia.
2/3-dal, ha jól emlékszem.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.22. 16:24:44

@Virág et.: kíváncsivá tettél...

2006.01.01.-2009.06.22 között összesen 58 db olyan OGY határozatot találtam, ami mentelmi jog ügyben született döntésről szól.

4 esetben függesztették fel a mentelmi jogot:
- 19/2006. (VI. 27.) Császár
- 20/2007. (III. 14.) Lázár
- 93/2007. (X. 18.) Lengyel
- 14/2008. (II. 28.) Gusztos

de ugye az az OGY határozatból nem derül ki, hogy a - hivatkozott - bírósági megkeresés MILYEN ügyre vonatkozik.

Amúgy nem tudom, Te az infódat mire alapozod, de én ezt találtam: (bekopizom, mert csak felhasználók olvashatják, HVG 2009/21. szám (május 23)

"Függő játszma
2009. május 20. 00:00 | Utolsó módosítás:2009. május 20. 18:43
Az alkotmánymódosítás mellett a mentelmi joggal való „gazdálkodásra” is feljogosítaná a kétharmados parlamenti többség a politikai-büntetőjogi elszámoltatást ígérő Fideszt.
Szabados József, Baktalórántháza egykori szocialista alpolgármestere a parlamenti mentelmi bizottság javaslata ellenére megúszta, hogy bíróság elé állítsák hűtlen kezelés és magánokirat-hamisítás vádjával. Az ügyészség szerint egyéni vállalkozóként fiktív számlákat nyújtott be az önkormányzatnak, így 2005–2006-ban összesen 8,5 millió forintot vett fel jogtalanul. Noha a bizottság hat igennel, egy nemmel és egy tartózkodással a mentelmi jog felfüggesztését javasolta a T. Háznak, februárban mégis csak 160 – főként fideszes, KDNP-s és SZDSZ-es – képviselő voksolt Szabados kiadására, aki egyelőre elkerülte a bírósági procedúrát.

Kétharmados jobboldali választási győzelem esetén az egyébként tagadó politikus – aki 2006-ban lett törvényhozó – már a vádlottak padján ülne. A mindig kormánypárti képviselő – most Géczi József Alajos (MSZP) – vezette mentelmi bizottság tíztagú, fele-fele alapon négy szocialista, egy most is a kormányoldalhoz számolt SZDSZ-es, illetve három fideszes, egy KDNP-s és egy független tagja van (az utóbbi az MDF-es Dávid Ibolya). Ők pusztán javaslatot tesznek a Háznak, amely – akár a bizottsági indítványtól eltérve – kétharmados többséggel függesztheti fel a mentelmi jogot (amiről szabálysértés esetében maga a képviselő is lemondhat, bűncselekménynél csak az Országgyűlés dönthet).

Pécsi győzelme után, várhatóan elsöprő európai parlamenti választási diadala előtt a Fidesz egyre többször emlegeti a kormányváltás utáni elszámoltatást, és erre utalva azt, hogy kétharmados parlamenti többsége birtokában lehetővé válnának az akkor már ellenzékbe szorult szocialista országgyűlési képviselők elleni büntetőeljárások. Az elszámoltatás kapcsán Orbán Viktor Fidesz-elnök elsősorban politikai számonkérésre utalt a hétvégén, felemlegetve saját példáját, hogy ugyanis a 2002-es MSZP-győzelem után számos bizottság előtt kellett kérdésekre felelnie. Szóba hozta azonban Keller László MSZP-képviselőt, akkori közpénzügyi államtitkárt is, aki főállásban vadászott az Orbán-időszakban elkövetett szabálytalanságokra – egyébként különösebb eredmény nélkül, sőt számos rendőrségi feljelentése csúfos kudarcot hozott számára.

A politikai küzdelem részeként – akár leszámolási céllal – eddig is felhasználták a a büntetőjog adta lehetőségeket (lásd táblázatunkat). Ezek többsége magánvádas rágalmazási vagy becsületsértési feljelentés volt, amit nyílt közéleti viták helyett vetett be valaki. Jellemző példa erre a hevesi Sós Tamás (MSZP) esete, akinek 2008. szeptember 22-én öt ügye is volt a Ház előtt – minden vádlója az egri kórház körüli politikai ütközet kapcsán próbálta elítéltetni. Hasonló csatákat gyakran vívtak különböző oldalon álló fővárosi, hajdú-bihari vagy éppen esztergomi politikusok. Ezek többségében a bizottság zaklató jellegűnek minősítette a feljelentést, és a mentelmi jog fenntartását indítványozta, és ugyanígy tett a pótmagánvádak esetében is. Ritka kivétel volt két olyan ügy, amely Meggyes Tamást (Fidesz) érintette 2008 novemberében. A bizottsági többség szerint az esztergomi politikus kijelentései a polgármesterségével függtek össze, „ezért a mentelmi jog által védett képviselői véleménynyilvánítási szabadság nem alkalmazható”. A Házban a bizottságot támogató MSZP-s voksok voltak ugyan többségben, ám meg sem közelítették a szükséges kétharmadot, így maradt Meggyes mentelmi joga. Lengyel Zoltán zaklatási ügyében pedig idén februárban a volt feleség indítványára kezdődött eljárásban a bizottság kiadást javasolt, ám az ezt támogatók kisebbségben maradtak az Országgyűlésben.

A klasszikus közvádas ügyekben a bizottság szinte mindig azt javasolja, hogy engedjenek utat az igazságszolgáltatásnak. Ez látszólag kedvezőtlen a gyanúba került politikusnak, ám korántsem biztos, hogy végül nem válik hasznára. A mostani parlament első mentelmi döntése az akkor még fideszes Császár Antal kiadása volt. Ő végül bírósági ítéletet kapott arról, hogy szeszfőzés közben nem követett el adócsalást és okirat-hamisítást (HVG, 2008. február 2.). Ezek a közvádas esetek egyébként nem kapcsolódnak a képviselők törvényhozói-kormányzati munkájához: vagy közlekedési ügyek, vagy önkormányzatok, esetleg magáncégek gazdálkodásához kötődnek. Jól jelzi ezt például a Gusztos Péter (SZDSZ) elleni eljárás, amely számviteli rend megsértése miatt indult. A politikus egy bt beltagja volt, ám a felszámolás elindulása után „beszámolókészítési, könyvvezetési, tájékoztatási” kötelezettségeit az ügyészség szerint megsértette. Gusztost saját kérésére kiadta a Ház, a politikus jelezte ugyanis, hogy bár követett el adminisztratív mulasztást, nem kívánta a felszámolási eljárást akadályozni, vállalja a következményeket.

Volt persze olyan eset is, amelyben a mentelmi jog megvonása egy politikus elszámoltatását célozta – és éppen a Fidesz-kormány szolgáltatta a példát. Szabadi Bélát (FKGP) 2001-ben kétszer is kiadta a Ház, igaz, akkor, amikor a Fidesz számára már nyűg volt a korábbi szövetséges, az 1998-as kormányalakítást lehetővé tévő FKGP. Szabadi ellen még a 2002-es kormányváltás előtt megszületett a vádirat, hét évre rá pedig a Legfelsőbb Bíróság is döntött az ügyében: két év felfüggesztett börtönt rótt ki az egykori földművelésügyi államtitkárra hűtlen kezelés és hivatali visszaélés miatt (HVG, 2009. február 14.).

Az elszámoltatással való kampányolás inkább a kormánnyal elégedetlen választóknak szól, a mentelmi jog megvonásának emlegetése viszont vezető politikusok – főleg kormánytagok-államtitkárok – ellen irányul. Egy persorozathoz persze nem kell feltétlenül felfüggesztési nagyüzem. A mai MSZP-frakció többsége minden bizonnyal kiesik majd a Házból, így automatikusan elveszíti mentelmi jogát, az SZDSZ meg talán be sem jut az Országgyűlésbe.
"

Virág et. 2009.06.22. 16:26:22

@zero: Jól. 2010-ben már csak egy kérdés nyitott: Fidesz egyedül 2/3 vagy Jobbikkal együtt.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.22. 16:26:51

ha gondolod Virág, holnap folytathatjuk, de most ledobva láncaimat, tipli...

Virág et. 2009.06.22. 16:30:24

@Seduxen: Micsodát? Még nem is szóltam hozzád... :)

Egyébként megjelöltem a forrásom.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.22. 16:32:23

@Virág et.: ha megnézed, hogy én MIRE válaszoltam neked, észreveheted, hogy abban forrás nem nagyon volt...

de bocsánatot kívánok, ígérem többé nem buzgálkodok...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.22. 16:35:33

@Virág et.:

Igen, ugyanerre gondoltam. Inkább az utóbbira tippelnék. Persze, a szociknak az sem lesz mentsvár.

Virág et. 2009.06.22. 16:37:22

@Seduxen: Nyugalom, tudom. Ezért a ":)"

@zero: Ezért tartom propaganda-fogásnak, mozgósításnak ezt, amit a MN leírt. Arra jó, hogy páran emiatt elmenjenek a Fideszre szavazni, de komoly valóságtartalma nincs.

derelyegrádi szellem 2009.06.22. 16:55:27

@Virág et.:

Géczi hazudik. Te csak tévedsz, bár lehetne annyi eszed, hogy ilyen gécziknek nem hiszel.

Nézzük a Tényeket az ilyen géczik helyett:

Szocik:

1./ Juhászné Lévai Katalin. Ogy ügyszám: 91/202. Közpokirathamisítás bűntette. Közvádas. Mentelmi jog fenntartva.

2./ Szabados Józyef 190/268 Hűtlen kezelés bűntette (közvádas) Mentelmi jog fenntartva.

3./ Karsai József 190/254 Kényszerítés bűntette. Közvádas. Mentelmi jog fenntartva.

Előző ciklusról akire elmékszem:

Keller elvtárs. A legfőbb ügyészes agancsügyben. Közvádas bcs.

Meg az szemüveges nyitott képeskönyv frizurás fiatal szoci (felmerült a neve az 5 milliós vestzegetési ügyben ahol az 5 milliót a szoci székházban átvevő csávót /Lendvai volt kampányfőnöke/ 4 évre ítélték) aki megverte a garázsban szomszédasszonyt, az is közvádas és fenntották a mentelmi jogát.

Rájöhettél vona már, hogy ezek (az ilyen géczik és egyéb szocik) csak mindig beégetnek. Nem tűnt még fel? :-)

derelyegrádi szellem 2009.06.22. 17:02:09

@Virág et.:

Egyébként de jó hogy itt vagy és ebben a témában! Azt is elárulhatnád, hogy utasíthatja-e az IRM a rendőrséget? Biztos emlékszel ezzel kapcsolatos vitánkra (kordonügy kapcsán).

Kérlek segíts mert én már teljesen meg vagyok kavarodva e témában! Ahány miniszter, annyi "szokás" !:-) A jogszabály meg ugyanaz.

P.s. Most hagyd a szokásos gyialektikát, jó! Köszi. :-)

derelyegrádi szellem 2009.06.22. 17:07:51

@Seduxen:

Onnan lehet tudni, hogy közvádas, vagy magánvádas az ügy, hogy kinyitod a Pdf-et, és ott van az indítvány, az tartalmazza a bcs megnevezését is. Onnantól kezdve már csak azt kell tudni, hogy melyik bcs. közvádas, melyik magánvádas. :-)

jozicsenko 2009.06.22. 17:09:27

Sziasztok!

eléggé pesszimista vagyok, mert az mszp környékén csak akkor látok lehetőséget a rendrakásra, ha egyszerre lendítem fel a kandelláber és a fonott kötél ipart

másképp sehogy: vagy kattanó bilincsek hangját hallom majd, vagy egy mondatot angolul (merthogy inkább megyek péknek külföldre)

no: az elmult 20 év kimondatlan alapállása volt, hogy van annyi beépített jómadár a jobboldalon, van annyi elfekvő "apróság", hogy nem léphetnek Orbánék, mert azonnal kiderül valami

jópont (ha ez az, olyan mint éjjeli háztűznél megtalálni az utolsó müködő zseblámpát), hogy
- a jobbik nem vett részt az eddig lopásokban, csak akkor maradhat hiteles, ha követelik majd a baloldali vezetők (felének) lecsukatását
- GyF annyit lopott amit már nem viselt el az ország (ami szintén kimondatlan alaptény volt, mármint hgoy egyensúlyban lopjanak: betarotta Horn, betartotta Orbán, Gyurcsány meg egyszerűen betarott)

mindegy, tombol bennem a pesszimizmus. vagy fel kell kötni az mszp belső vezetésének 30 évnél idősebb tagjait, vagy tudomásul kell vennünk, hogy a 30%ot TB, a 36%os Szja és a 25%os Áfa, az ingatlanadó és az eladott víz, föld vagyon következményei határozzák meg a jővőt

picur3ka 2009.06.22. 17:12:27

@PublicEnemy:

Na peldaul, ha szemelyes kapcsolatban allnak a dealerrel, ez akkor teljesen hiheto.

Virág et. 2009.06.22. 17:13:02

@derelyegrádi szellem: Azért te is nagyvonalúan átugrottad a Fideszes ügyeket. :)

Csak most az egyszer bemásolom neked az Rtv vonatkozó szakaszát. Bár szerintem úgyis ismered.

"5. § (1) A miniszter
a) szabályozza a Rendőrség tevékenységét és működését,
b) irányítja az országos rendőrfőkapitány tevékenységét, törvényességi, szakszerűségi, pénzügyi és hatékonysági szempontból ellenőrzi a Rendőrség tevékenységét,
c) az országos rendőrfőkapitány javaslatára jóváhagyja a Rendőrség központi szervének szervezeti és működési szabályzatát,
d) előterjesztést készít a miniszterelnök részére az országos rendőrfőkapitány kinevezésére és felmentésére; az előterjesztéshez csatolja az Országgyűlés feladatkörrel rendelkező bizottságának állásfoglalását,
e) gyakorolja az országos rendőrfőkapitány felett - a kinevezés és a felmentés kivételével - a munkáltatói jogokat, kinevezi és felmenti az országos rendőrfőkapitány helyettesét vagy helyetteseit,
f) kinevezi és felmenti a rendőr-főkapitányságok vezetőit, gyakorolja a külön jogszabályban hatáskörébe utalt személyügyi és munkáltatói jogokat,
g) a rendőrségi feladatok teljesítésére, a Kormánynak a közbiztonság és a közrend védelme, valamint az államhatár őrzése, a határforgalom ellenőrzése és az államhatár rendjének fenntartása körében hozott döntései végrehajtására - törvény eltérő rendelkezése hiányában - az országos rendőrfőkapitány számára egyedi utasítást adhat ki feladat elvégzésére, mulasztás pótlására vagy jogszabálysértő állapot megszüntetésére,
h) az országos rendőrfőkapitányt jelentéstételre vagy beszámolóra kötelezheti,
i) kinevezi és felmenti - a nemzetközi szerződések és a Kormány felhatalmazása alapján - az államhatárral kapcsolatos ügyek intézésére létrehozott szervek vezetőit, helyetteseit, tagjait és állandó szakértőit,
j) jóváhagyja az államhatár rendjének fenntartása érdekében a konfliktushelyzet és a tömeges méretű migráció kezelésére vonatkozó terveket,
k) gondoskodik a Rendőrség belső bűnmegelőzési ellenőrzéséről, a bűncselekmények felderítéséről.
(2) A miniszter az irányítási jogkörében adott utasítással a Rendőrség hatáskörébe tartozó ügyet nem vonhat el, hatáskörének gyakorlását nem akadályozhatja."

derelyegrádi szellem 2009.06.22. 17:15:39

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Persze. Sőt nem is kell fokozni, csak folytatni. Horizontálisan és vertikálisan is. Feleslegesen (csak úgy) nem szoktam bíróságra járni, de majd a nagyhalak perére (ha nem lesz zárt tárgylás) ha csak egy mód van rá, beülök. Megnézem ahogy magyarázzák a bizót. És egy általuk oly lenézett "kis senki" bíró majd ültetgeti, kérdezgeti, osztja őket.

Ez tetszett a Zuschlag ügyben is. Fodor Endre ezt zseniálisan csinálja.

derelyegrádi szellem 2009.06.22. 17:21:18

@Virág et.:

"Azért te is nagyvonalúan átugrottad a Fideszes ügyeket. :)"

Az a te feladatod volt. Melyik volt azok közül közvádas, ahol fennmaradt a mentelmi jog?

Az "is" a modatodban sértő, mert egy gyékényre helyez gréczivel, amit komoly sértés egy magamfajtának. :-)

A jogszabályt ÉN ismerem (szerintem az említetteknek kéne elküldened), nem az volt a kérdés. De tudod te azt, és azt is direkt kértem hogy ne gyialektikus verzióval gyere elő! :-)

Most akkor szerinted utasíthatja vagy sem? Segítek: kordonügyben szerinted konkrét intézkedésre nem utasíthatta (értsd: bontsa el kordont a rendőrség) a miniszter (Petrétei). Nos?

Virág et. 2009.06.22. 17:25:51

@derelyegrádi szellem: A főszabály, hogy irányít. Ami szervezeten kívülisége mellett azt is jelenti, hogy konkrét ügyekben eseti döntést, utasítást nem adhat.

Kivétel van, a g) pont:

a rendőrségi feladatok teljesítésére, a Kormánynak a közbiztonság és a közrend védelme, valamint az államhatár őrzése, a határforgalom ellenőrzése és az államhatár rendjének fenntartása körében hozott döntései végrehajtására - törvény eltérő rendelkezése hiányában - az országos rendőrfőkapitány számára egyedi utasítást adhat ki feladat elvégzésére, mulasztás pótlására vagy jogszabálysértő állapot megszüntetésére.

Ez eléggé gumiszabálynak tűnik, ehhez én túlságosan gyakorlati jogász vagyok, és inkább a civilisztika áll hozzám közelebb. Meghagyom az ezen való töprengést az időmilliomos "alkotmányjogászoknak". :)

eldiablomismo 2009.06.22. 17:26:06

Hát szerintem annyira lesz itt Nagy Elszámoltatás, mint 2002 után volt. Egy kutya kölke ez mind :P

derelyegrádi szellem 2009.06.22. 17:30:10

@Virág et.:

Mindjárt gondoltam. :-)

@eldiablomismo:

Tényleg? 2002-es kormányváltás után 130 egynéhány db. büntetőügy indult az un "fideszes ügyek" miatt (Keller államtitkársága ennyi indított). Az most más kérdés hogy eredményük egy önmagában záródó vonal (0) lett.

Ez most olyan, mint a "fideszes ávóscsemeték" esete, vagy csak nem tudtad?

Virág et. 2009.06.22. 17:35:17

@derelyegrádi szellem: Az Polt Péter és a fideszes ügyészség miatt volt, nem tudtad? :)

De eldiablomismonak igaza van abban, hogy nem lesz semmi elszámoltatás 2010 után sem. Ahol bcs gyanú van, ott már most lépni lehet és léptek is (Hunvald pl), hiszen már maga a sajtóhír is elég, nem kell ítélet. Butaság lenne ezzel a kampány után várni, amikor szavazatokat hozhat. Az egész értelmetlen.

derelyegrádi szellem 2009.06.22. 17:37:47

@Virág et.:

Mert te nem vagy hülyegyerek tudod, ha erre válaszolnál (két dolog történhet: megismétled amit akkor mondtál, vagy saját magaddal kéne ellentmodásba keveredned) akkor a következő kérdés mi lenne....

Virág et. 2009.06.22. 17:39:51

@derelyegrádi szellem: Nem emlékszem mindenre, amit ide írok, de akár az is lehet, hogy tévedtem. Vagy most tévedek. Ebből azért ne vonj le messzemenő következtetéseket.

Témától függetlenül.

derelyegrádi szellem 2009.06.22. 17:41:18

@Virág et.:

Majd meglátod. (Fogadni már nem akarok veled, mert a végén annyi bort nyerek, hogy vagy alkoholista leszek, vagy kell bérelnem egy borospincét valahol)

Fideszéknek már nincs más választásuk. Ha nem lesz, ők is mennek majd a levesbe. És akkor - jegyezzük meg - nem is lenne kár értük.

derelyegrádi szellem 2009.06.22. 17:45:29

@Virág et.:

Persze ebből nem lehetne, de ha a hentes mindig úgy "téved" hogy 10 dekát számol és 8 dekát ad, úgy sohasem, hogy 12-őt, akkor nem "tévedésre" gyanakszol.

De a te jóhiszeműségben/tévedéseidben nem kétlekedem! :-)

Virág et. 2009.06.22. 17:48:02

@derelyegrádi szellem: Nem értek egyet veled. Ha a Fidesz rendbe teszi az országot (ahogy ígérik) +1 szavazatot nyernek 2014-ben. Ez független az "elszámoltatással", ami engem teljesen hidegen hagy. Ha bcs-t tapasztalnak, járjanak el, de még egy Keller-féle akciót nem akarok. Gondolom, te sem.

Ez az egész egyébként teljesen ugyanaz, ami 2002-ben volt. Szavazatot hozott akkor is (a szociknak) és most is fog (Fidesznek), mert az emberek így működnek és a bosszú (vagy mi) nagy motiváló erő az urnáknál is.

Aztán kormányon kineveznek valaki huszadrangú senkit (Keller) és tesznek az egészre, mert már senkit sem érdekel. Őszintén, ha a Keller elítéltet 20 fideszest, akkor most az MSZP mennyivel állna szerinted jobban? Őszöd meg a megszorítások után? Semmivel.

derelyegrádi szellem 2009.06.22. 17:52:05

@Virág et.:

"de még egy Keller-féle akciót nem akarok."

Most őszintén kérlek:

Ezt a Keller féle akciót 2006-ban megtámogattad a szavazatoddal? Magyarázat nem kell, igen vagy nem.

Virág et. 2009.06.22. 17:55:02

@derelyegrádi szellem: 2006-ban pont nem szavaztam, de ha szavazok, akkor a szocikra szavaztam volna. Szóval a kérdésedre a válasz: igen, bár az ok nem épp a Keller féle akció, hanem a perspektíva, amit a Gyurcsány kormány ígért, a strukturális változások, amit már 2002 óta ígérnek és amikből nem lett semmi.

A bajom az, hogy nem látom a Fideszben sem a tenni akarást, a hajlandóságot az alapvető változások végrehajtására.

f.m.j. 2009.06.22. 18:01:09

Ni, mit találtam Lévai Katalin tollából (kacagtató):

nol.hu/velemeny/morvai__a_kalandorno

Higany 2009.06.22. 18:09:36

"1942-ben ismertem meg Dániel Zoltánt, egy ismerősöm aki az autógyárban dolgozott, név szerint Galván Tivadar mutatta be nekem, mint illegális kommunistát, akinek társaival együtt rejtekhelyre van szüksége. Akkor még nem sejtettem, hogy a Horthy rendőrség beéptett embere és az imperialisták aljas ügynöke."

-Goldman- 2009.06.22. 18:12:50

"Hát, a befutó helyek listája roppant rövid, a rettegő szocik meg száma meg hatalmas, mindenki hűtse be a sört, roppant szórakoztató lesz, ahogy ölni fogják egymást a befutó helyekért"

Remélem szó szerint ölik majd egymást,mint csepelen.
ui:ismerősöm korábban abban a csepeli iskolában dolgozott.

derelyegrádi szellem 2009.06.22. 18:15:05

@Virág et.:

Első bekezdés: A következtetések levonására magad is képes vagy.

Hát ellenzékből nem könnyű "alapvető vátoztatásokat" végrehajtani. Mert ahhoz törvényekre van szükség, ahhoz meg többségre. Ami az ellenzéknek nincs. Ettől ellenzék.

Abban egytértünk, hogy ha megkapják a kényelmes többséget (esetleg 2/3-ot, de ebben én nem hiszek), és pont úgy csinálnak mint a szocik (semmit, illetve csak kárt), akkor viszont 2014-ben -1 szavazat nekik. Ugyanígy az "ügyek" kivizsgálása, és törvény elé utalásának elmaradása esetében is. Ebből egyszer és midenkorra elég volt. Ha ennek, ami itt 2002-2009(10) között történt nem lesz komoly személyre szóló következménye, akkor azt fogják hinni, hogy ezt meg lehet csinálni (mint Princz). A politikai felelősség levonatása a választók dolga, de a büntetőjogi nem. Ha jól tudom létezik ilyen, hogy KEHI. Aki ott ül, az fizetést kap és fog is kapni. Akkortól majd dolgozzon is érte. Éa amit még lehet szerezzenek is vissza. Ha azt fogják látni a tolvajok, hogy ilyeneket büntetlenül meglehet tenni, úja meg fogják csinálni. Ezt meg nem szeretném. Gondolom más se.

A poszt témája is (ha úgy történt, ahogy ott leírásra került) az is megér majd egy eljárást. Mert ez bizony bűncselekmény. Azon túl, hogy gyomorforgatóan undorító dolog. Ilyet még az elmúlt 20 évben nem hallottam miniszterek vonatkozásában. És még le is írja ez a félkegyelmű drazsé. Nem csak a fülébe súgja a Petőfinek. Őrület.

chrstphr 2009.06.22. 18:19:25

Durva...
Mintha nem is lett volna rendszerváltás.
Remélem Kövér a harcsabajsza alatt feljegyzi a kis noteszébe a kivizsgálandó ügyek közé:

182. Veres és Draskovics

K.Jani 2009.06.22. 19:04:31

a magyar demokrácia(ha volt vala egyáltalán) már régen léket kapott. ez az ügy is azt bízonyitja, hogy ömlik befele a víz. sülyedünk!
mondjuk engem az is agaszt, hogy a fidesz nem veri az asztalt, hanem hallgat.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.06.22. 19:58:20

Ezt a "nemtudommihezhasonlítanifejű" drazsét úgy, de úúúúúgy meg lehetne verni. Szerintem szejpítve kérné, hogy "üsszé még léccike"

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.06.22. 20:06:51

Emlékeztek hogy a Veres fia volt az a gengszter, aki védelmi pénzt szedett a büféktől, hogy működhessenek? És amikor a Veres megfejelte a a Hirtv kameráját ezért, mert hogy "rászálltak". Na, akkor kellet volna úgy picsán rúgni azt a fosembert a fiával együtt, hogy rakétaként felszálljon.

Roxvox 2009.06.22. 20:20:15

@Rorschach: "Emlékeztek hogy a Veres fia volt az a gengszter, aki védelmi pénzt szedett a büféktől"
Jó edzője volt a gyereknek :)

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.06.22. 20:30:12

@Roxvox: Az...
Nem akarok fröcsögni, de a két irritáló "mert én mindent megtehetek" szarember - apa és fia - egy igazságos világban kemény retorrziókra számíthatna, az biztos

picur3ka 2009.06.22. 20:47:55

@Rorschach:

Rajuk uszitani egy jo kis cigany csaladot kb megfelelne nekem.

Roxvox 2009.06.22. 20:48:49

@Rorschach:
Szabolcsban nincs egyetlen szépszál parasztgyerek sem aki jól pofánverné ezeket a hernyókat?

picur3ka 2009.06.22. 20:50:33

@Roxvox:

De mer vigyek el ok a balhet, mikor a cigokat nem buntetik?

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.06.22. 21:01:06

@Roxvox:

Majd a szikszói Batman megbünteti őket. :D

Roxvox 2009.06.22. 21:03:37

@picur3ka (Beindultunk: 10%:
A cigókat csak azért nem büntetik, mert nem "nagyjainkat" terrorizálják, a kisember meg le van szarva :(

Roxvox 2009.06.22. 21:12:02

A Fityisz szerintem azért kussol a témában, mert
1. nekik is van vaj a fülük mögött
2. önbizalomhiány
3. egyszerűen csak spekulálnak valami demokrácia szerű dolgon

szabogyula 2009.06.22. 21:16:04

Gyurcsány Ferenc még él !
Ma is irt a kapcsolat.hu-ra.
Hogy nem szégyelli magát !
Trükkök százai.
Azt például tudjátok, hogy ha egy egy apa a fiának akar adni pl. 1 M. Ft-ot / Van még ilyen , de ez igaz 500.000 Ft.-nál is/
akkor azt 25%-os adó terheli ?
Igen jól olvasod, ha Édesapádtól kapsz egy 1 M Ft.-os Suzukit, akkor be kell fizetned 25% adót, plusz az átirás " Ajándékozásnál" kb. a kétszerese .
Köszönjük MSZP-SZDSZ !

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.06.22. 21:18:54

@ostoba 8o: Ráadásul eladott ingatlan után is le kell adózni 25%ot, kivéve ha a tlejes összeget új ingatlan vásárlására fordítod. Magyarul 20 misiárt eladtad a házad, abból 5 elmegy adóba, mert az olyan lófasz pénz, csókolom.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.06.22. 21:21:33

index.hu/kultur/media/2009/06/22/korda_gundel_es_szorenyiek_miatt_buntetik_az_mtv-t/

Na ez meg vajon miért csak mostanra pattant ki a királyi tévénél, érdeklődnék.

szabogyula 2009.06.22. 21:25:42

@Rorschach:
Nincs kivéve...
Hiába veszel új ingatlant..
Időarányosan fizetned kelll..
Anyám mondta: lassú államositás.

gcsabi 2009.06.22. 21:35:52

@derelyegrádi szellem:
Kissé szkeptikus vagyok az eljövendő következményekkel kapcsolatban. Majd egy-két Veres,drazsé típusu tenyérbemászó figurán és pár kisebb kaliberü ügyeskedőt "beáldoznak" azok közül akiknek már meggyengült a politikai hátszele. Majd szépen beindúlnak a háttérben az alkkudozások néhany jobb és bal kézben levő golyószorongatás után megegyezmek!
Alapjaiban kellene megváltoztatni a 20-évespártfinanszírozási rendszert /ami szerintem a mai korrupciós- és etikai állapotok legnagyobb rákfenéje!/, majd az elévülési idők leteltével esetleg normálisabban fog működni az ország.
Erre nem igazán látok a szavkon túli halylandóságot.
A másik ezt az egész parlamenti bagázst elhajtani jó messzire, mert annyira beléjük ivódott ez a 19 -év ,hogy nem sok esélyt látok ...

Hiszia Piszi 2009.06.22. 21:38:30

Sajnos egyáltalán nincs kizárva,hogy itt,Abszurdisztánban még ezt is meg lehet úszni.Aztán továbbra is nézhetjük a tévében azt az utolérhetetlen mosolyát.Bár ma kurvára idegesnek tűnt amikor megpróbálták futás közben szóra bírni a Hírtv-sek:)Palik Laci mondata jutott eszembe: "Gyulám,a sínekre kötözött ember mosolya sohasem őszinte!"

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.22. 21:44:22

@zero: de most már vége az id Lomnici-korszaknak, Sólyom is megmondta. most már az igazságszolgáltatás jó kezekben van :O
aztán később a kis ópiumos Lomnici lesz majd a nemzetvezető.

Ivanhoe 2009.06.22. 21:49:11

@Hiszia Piszi: Csak addig mosolyog amíg rá nem megy a nyakára a vonat. Nagyon tenyérbe mászó a pofája mind2-nek. A "kormányból" már komplett maffia nőtte ki magát, akik mindent a kezükben tartanak. Nem véletlen, hogy egy éve nincs főbíró.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.22. 21:57:01

@gidabiga: jók a kommentek a népszabiban!
milyen jó így élni, szabadon, frissen, h az mszp a harmadik erő, de jó.

"Elvtársak!
Az életetek a lételemetek hazugságon alapul.
Érdekeitek elérése céljából nincs olyan, amire ne lennétek képesek.
Hazugság, korrupció, csalás, árulás, stb.
Egyet ne felejtsetek, és kezdjetek hozzászokni.
Bűn nem marad büntetlenül! A nép nem felejt."

"Beszédes a cím! Kár, hogy a Népszabi az ügyről nem írt, csak a megvádolt miniszterek cáfolatáról.
Mert mi történt?

A szövevényes történet leegyszerűsítve a következő. A Hír TV két riporterének az autójába drogot akartak rejteni, miután azok túl sok borsot törtek Veres János korábbi pénzügyminiszter és népes sleppje orra alá. (Ha az akció sikerül, Kisberk Szabolcs és Krakkó Ákos könnyen rács mögött találhatta volna magát, a Hír TV márkanév pedig sokat vesztett volna a fényéből.)

A sötét terv elkészült. Helmeczy László ügyvéd és Tóth Viktor (ő Veres János bizalmasa, korábbi kampányfőnöke) közreműködésével egy Baráth Miklós nevű férfi vállalta, hogy másfél millió forintért elhelyezi a kábítószert – fejenként húsz gramm kokaint – az autókba. Megvolt a hely és az időpont. A drogot, ahogy Helmeczy fogalmazott egy rögzített beszélgetés alkalmával, a haveri kutyák szimatolták volna ki.

Az akció azonban kudarcba fulladt, ugyanis Baráth Miklós tájékoztatta a Hír TV-t az előkészületekről, így végül a drog helyett sütőpor került a zacskókba. A múlt héten az üggyel összefüggésben újabb részletek kerültek nyilvánosságra. A nyomozati iratokból ugyanis kiolvasható, hogy Veres János és Draskovics Tibor négyszemközt egyeztetett a riporterek körüli teendőkről. Draskovics aztán egy leiratban utasította Petőfi Attilát, a Nemzeti Nyomozó Iroda vezetőjét, megadta neki a főbb paramétereket is (hely, időpont, rendszámok, telefonszámok stb.).

Ismételjük meg egy kicsit másként, mert a tények döbbenetesek. A Gyurcsány-kormány két minisztere, a pénzügyminiszter, valamint az igazságügyi és rendészeti miniszter a Hír TV két riporterének drogügybe keveréséről egyeztetett négyszemközt. A találkozó eredményeképpen az ország egyik főrendőrét utasította a tárcavezető.
Idézet: mai Magyar Nemzet

Ez a történet nem lépte át a NOL ingerküszöbét, mintha meg sem történt volna.
Csak az a lényeges, hogy három FIDESZES(!) képviselő mentelmi jogának felfüggesztését kérik.
Bravó Népszabadság.
A bírósági tárgyalásról (Veres-Draskovics) sem lesz híradás?"

szabogyula 2009.06.22. 22:06:35

Sedux !!
Új társak érkeznek nemsokára Márlonbrádó-Hunvald mellé a gyorskocsi utcába !
Mi a helyzet odabent ? Levelet !!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.22. 22:08:22

ez is tetszik:
"Én már csak azt nem értem tisztelt maradék párttag hozzászólók!

Hogy ha Veres tényleg annyira ártatlan, akkor miért nem mer már nyilatkozni sem, miért löki fel újra a hirtv-s riportert és miért viselkedik úgy mint egy idióta???
Aztán meg Draskovics (aki mellesleg az igazságügyi miniszter - ez maga egy vicc) miért hazudozik össze vissza ebben az ügyben???

ÉS ami a legszánalmasabb, hogy sehol egy sort sem írnak mindezekről..."

azért én kimásolom a nol cikket, kitudja (az index Morvai interjúja is csak 10 percig volt kint, még szerencse h én azon belül nyitottam meg:)
az egyébként meg durva lenne, h aebbe a korcs egy évben az egyetlen tette az mszp-nak, h megszavazza a 3 fideszes kizárását:D

"Három fideszes képviselő 'kiadását' kérik Veresék Hír TV-ügyben
Három fideszes országgyűlési képviselő, Czomba Sándor, Simon Miklós és Tilki Attila mentelmi jogának felfüggesztését javasolta hétfői ülésén az Országgyűlés mentelmi bizottsága.
MTI| 2009. június 22. |36 komment
nyomtat email plusz mínusz kedvencek / megosztás
A bizottságtól származó információk szerint a magánvádas feljelentést rágalmazás vétsége miatt - az úgynevezett Hír Tv-üggyel összefüggésben - Helmeczy László ügyvéd és Tóth Viktor, Veres János volt pénzügyminiszter egykori kampányfőnöke tette egy, a három fideszes politikus által tartott sajtótájékoztatón elhangzottak miatt.

Az Országgyűlés mentelmi, összeférhetetlenségi és mandátumvizsgáló bizottsága hétfő délelőtti ülésén - ahol zárt napirendi pontként tárgyalta az ügyet - többségi szavazattal úgy foglalt állást, hogy javasolja az Országgyűlésnek Czomba Sándor, Simon Miklós és Tilki Attila mentelmi jogának felfüggesztését.

A testület hétfői állásfoglalása csak javaslat, a döntést az Országgyűlés hozza majd meg: a mentelmi jog felfüggesztéséhez a jelenlévő képviselők kétharmadának igen szavazata szükséges. Az ügyben várhatóan jövő hétfői ülésén hoz döntést a Ház. Az Országgyűlés a feljelentett képviselők mentelmi jogának felfüggesztéséről külön-külön szavaz majd."

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.22. 22:25:48

úristen!!!!!!!!!!! csak most eszmélek! ezekbe a kommentekbe nincs is zsidózás! mi az elkorcsosultunk?! hogy fogunk így kikerülni az mszp.hu-ra???

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.22. 22:27:32

@tesz-vesz: pedig hát ok az lenne rá, drasko, veress, helmeczy

Humgor 2009.06.22. 23:32:43

Talán írjunk is minden felsorolt szervezetnek egy e-mailt ezzel a link-kel. Én már megtettem.

RussoSS (törölt) · http://devizaspekulans.blog.hu 2009.06.22. 23:38:16

Akit érdekeln a monetáris politika és Simor baklövései..

devizaspekulans.blog.hu/2009/06/22/magyar_nemzeti_bank_es_az_alapkamat

Sorry az önreklámozásért, csak ez is vastagbőrös..

holdlátó 2009.06.23. 01:32:38

Egy kis paranoia: nem lehet elérni a HirTV oldalát... VAJJON MIÉRT??? :)))

eszkep 2009.06.23. 08:12:14

@RussoS: Wow! Ez jó írás.
Zero, ez lehet referencia! A cikk írója valószínűleg tisztában van a bruttó- nettó adósságállomány fogalmával is...

eszkep 2009.06.23. 08:14:22

@holdlátó: Érdekes, még mindíg nem elérhető!
Remélhetőleg csak karbantartás.

eszkep 2009.06.23. 08:42:55

@tesz-vesz: A Morvai interjút be tudnád másolni? Az mikor volt kint?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.23. 08:45:19

@derelyegrádi szellem: ááá, értem, a komplex jogász-gondolkodás... én ugyanis NEM az OGY (vagy a mentelmi bizottság) honlapját nézegettem, hanem a hatályos magyar joganyagban kerestem rá a 2006.01.01-2009.06.22. közötti OGY határozatokra, amelyek mentelmi jogosak...

Amúgy "szép" "jó" reggelt mindenkinek!

f.m.j. 2009.06.23. 08:52:49

@eszkep:
@RussoS:

Én csak a konklúziót olvastam el, (azt még megértettem:) a többit pedig elhiszem nektek:)) de nagyon aggasztó így is...

www.magyarhirlap.hu/cikk.php?cikk=171339

Én nem örülnék a Fidesz helyébe, hogy megkaphatom öröküket ezekenek a "nincs szó rájuk" válságstáb embereknek...

f.m.j. 2009.06.23. 09:02:22

www.magyarhirlap.hu/cikk.php?cikk=171339

Újabb hatalom átmentés előszelei fújnak... nagyon ügyes... a tiszta fiatal mszp-s generációnak, ha nem fájna annyira, nevetnék...

RussoSS (törölt) · http://devizaspekulans.blog.hu 2009.06.23. 09:03:59

@eszkep: Véleményem szerint azért nem csökkentheti a MNB az alapkamatot, mivel jön az új IMF hitel,
és ilyen magas alapkamattal az IMF magasabb kamatot tud követelni...
Minden más csak mellébeszélés...
Vagy a Fidesz, vagy az Mszp, de valakinek fel kell vennie, mivel ha lekapcsolják a lélegeztetőgépet, a beteg is meghal...

belzebubó 2009.06.23. 09:05:14

@holdlátó: Egész nap nem tudtam elérni én sem.Érdekes!

Off,állitólag a fiúk mennek hamarosan:
www.magyarhirlap.hu/cikk.php?cikk=171339
On

f.m.j. 2009.06.23. 09:10:01

@belzebubó:

már én is belinkeltem :)

...és jönnek a tiszta lelkű új fiúk, (az mszp fiatal tagozata)... te ezt elhiszed?
Szerintem újabb hatalom átmentés zajlik megint az orrunk elött, és mi tehetetlenül végignézzük. Az sem segít. hogy szkeptikus gőggel, lenézéssel viseltetek irántuk, hiába vetem meg őket, szellemük ott él tovább, megmásíthatatlanul...

mind2 (törölt) 2009.06.23. 09:13:50

jó reggelt vietnam !!!!!!!!!!!!!:)))))
1.
Hírtv : Draskovics úr, Ön hazudott a hírtv riportereinek kábítószerrel kapcs...... stb ???????
Draskovics : nem hazudtam, a kérdés volt rosszul feltéve.. rossz volt a kérdés... stb.
2.

Budaházy egy nemzetközi terrorista hálózat operatív részlegének vezetője, a Magyarok Nyilainak vezetője, a terrorszervezet militáns részéhez a 64 Vármegye Mozgalom kapcsolható, amivel ugye a Jobbik kötött nemrég együttműködési "szerződést " És Morvai K. is a palesztin parittyákról beszélt, a Jobbik tehát köthető ehhez a terrorista szervezethez....stb.

Tegnapi termés. És valami hihetetlen mocskos játék az, ami itt folyik.
Ha ezeknek a dolgoknak nem lesz következménye, nem lesz elszámoltatás, akkor tényleg végünk van.

belzebubó 2009.06.23. 09:18:42

@fmj: Kik azok a fiatal tagozat? Tiszta lelkek? Szanyi doktor sem komplett már. Mindegyik benne van igy vagy úgy a Cusi ügyben,jobb ha nem ugrálnak. Dehogy hiszem el ezt a szinházat!

f.m.j. 2009.06.23. 09:23:19

@belzebubó:

kb. annyira bízom bennük, mint a veszett rókában...

(Török Zsolt-idióta
Mesterházy A.-idióta
Hunvald-börtön
Cusi-börtön
Molnár Csaba-idióta
Hagyó Miklós-idióta, remélem börtön
csak pár példa)

belzebubó 2009.06.23. 09:23:28

@mind2: késleltetett adást szoktam nézni,de tegnap sem müködött és ma sem a Hirtv oldala. Köszi a tudósitást :)

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.06.23. 09:23:54

@ostoba 8o: Ez konkrétan nem MSZPSZDSZ hanem a teves suttyó seftelő szarháziak miatt van.

- Honnan ez a kilences bömös, bátyámuram?
- Eeeez? Ja, eztet ajándékba kaptam a szüllinapomra.

Mondjuk az megint más kérdés, hogy a sok tetves suttyó seftelő szarházi kb. 80%-a Ormányunk és Ártunk miatt csúszott idáig.
Szóval akkor végülis a probléma gyökerét tekintve igazad van. Jól megbeszéltük :)

f.m.j. 2009.06.23. 09:28:13

@mind2:

én is hallgattam tegnap, nem akartam hinni a fülemnek, valahogy így zajlott:

riporter: miért nem válaszolt a kérdésekre?
D: mert a kérdésből nem lehetett tudni, hogy miről van szó... (nem szó szerint, de valami ilyesmi, ez fullbolond) -feljebb én is írtam, csak senki nem reagált:)-

mind2 (törölt) 2009.06.23. 09:34:09

@belzebubó: annak azért van valami diszkrét bája, hogy hazánkban ötvöződik Észak-Korea demokrácia felfogása, Közép-Dél-Amerika banánköztársaságainak gazdasági-pénzügyi átláthatósága, és a Dél-Olaszországra ( Szicília ) olyannyira jellemző törvénytisztelet.
Bár hozhatnám példának Zimbabwet, Ukrajnát...

mind2 (törölt) 2009.06.23. 09:36:01

@fmj: mikor a tv-t néztem megijedtem a saját reakciómtól... meg tudnék fojtani embereket egy kanál vízben... nem hiszem el, hogy e b b e n élünk :((((

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.06.23. 09:56:18

@mind2:
Na ja Drazsé egy amolyan bohóc kategória, csak az a baj hogy porondmestert játszik.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.06.23. 09:57:43

@DexterMorgan78/Séfbácsi:
Bár ez elmondható szinte az összes szoci finkciónáriusra:) Lampert, Veres, Lendvai, Szekeres.....

mind2 (törölt) 2009.06.23. 10:07:46

@DexterMorgan78/Séfbácsi: a Drazsé sok-sok titok tudója, sőt egyre inkább azt hiszem, MINDEN titok tudója...Lehet van egy bank, abban egy páncélterem, abban egy széf, a széfben doksik... ő meg röhög esténként.. hogy milyen jól elevez oldalirányban anélkül, hogy a haja szála meggörbülne ...

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.06.23. 10:10:49

@mind2:
haja szála?? Ne essünk túlzásokba:)

mind2 (törölt) 2009.06.23. 10:15:29

@DexterMorgan78/Séfbácsi: D
Na jól van, ez tényleg túlzás, de azért meg tudnám küldeni úgy, hogy a kócos fogai még kócosabbak legyenek :))))

Roxvox 2009.06.23. 11:06:53

@mind2:
Te kis ágggressszív :)))

mind2 (törölt) 2009.06.23. 11:14:39

@Roxvox: Miért Te inkább megsimogatnád a buksiját ? ;)

pógárjenő 2009.06.23. 11:37:39

@mind2: Van egy jó kis satum a mühelyben, de én mindentől elhatárolódok mert még a végén én leszek oszamabinléden!

picur3ka 2009.06.23. 11:41:58

Bejon barkinek is siman a hir tv oldala?

pógárjenő 2009.06.23. 11:48:57

@picur3ka (Beindultunk: 10%: Símán mint a demcsákszuzika a butyibuciba, csintalan bukfencezik!

mind2 (törölt) 2009.06.23. 12:02:39

@pógárjenő: a megküldés alatt én is azt értettem, hogy megcsókolnám....( még a végén királyfi lenne belőle XD )... én is elhatárolódom. Tőled is ! :))))))

picur3ka 2009.06.23. 12:06:02

@pógárjenő:

Mi van? Nekem blokkolja, mint attack site-ot, s ilyen meg nem volt, csak ezert kerdezem.

f.m.j. 2009.06.23. 12:10:23

onlinetvradio.info/

nekem ezen bejön, néha egy óra késleltetés, de fogható (oldalt kell kiválasztani, nagy képernyőre is tehető, a képen két katt, bocs, ha vkinek egyértelmű:))

picur3ka 2009.06.23. 12:19:56

@fmj:

Koszi, ez mukszik, hiroldaluk nem.

f.m.j. 2009.06.23. 12:43:56

index.hu/kulfold/2009/06/23/jan_slota_buszke_ra_hogy_megvert_egy_magyart/

na, a szomszédban sem kell máshoz menni egy kis vastagbőrért :):)

f.m.j. 2009.06.23. 12:48:34

Ezt még leírom, aztán megyek tanulni...

A Draskovicsnak olyan a szájberendezése, mintha a felsőajka a felső fogsora lenne, legalábbis az alsóval csak az érintkezik... mennyivel imptánsabb lenne kissé pépesebben...

irritáló fa..fej

pógárjenő 2009.06.23. 13:06:41

@mind2: mámint a drazséra gondolltál, smárolásílag? Phuj, inkább egy varangybékát!

Plutonic 2009.06.23. 16:00:21

Istenem, Index-et sem néztem egy ideje....
Drukkoljak vagy felesleges?

szabogyula 2009.06.23. 17:51:41

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer:
Értelek én Téged.
Na de 25 %-os ajándékozási illeték apa és fia között ?
Elképesztő.

Lenny [Cabdriver] (törölt) 2009.06.23. 18:09:24

@ostoba 8o:

Ezt a 25%ot nem találom. Ez valami legújabb ötlet? Takarékbetétre érvényes? Link van?

Helyette találtam közvetlen családtagok között 11%ot 18millióig.

premium.hu/html/kkv/index.php?illetek=ajandekozasi

De még így is baromság. Senkinek semmi köze a családi ügyekhez szvsz. Még az apehnak se.

Hogy apuka honnan szerezte a 20millát, az lehet kérdés, de hogy a fiának ebből mennyit ad, az csakis az ő dolguk. Meg az Asszonyé.

szabogyula 2009.06.23. 18:37:54

@Lenny [Cabdriver]:
Keresgetem...
Takarékbetétre nem érvényes, de bejelentési kötelezettség van..

belzebubó 2009.06.23. 19:51:45

@Lenny [Cabdriver]: Az ITV -t kell megnézni változott 2009.január 1-től.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.24. 11:57:21

@eszkep: sne, videó volt a választosokon, de amikor felrakták, le is törölték az indexes buznyákok

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.24. 12:02:44

@mind2: én, leszek a hóhérja! elvállalom. a hazának szüksége van rám.

havi 2009.06.24. 13:51:11

Bajnai VAKÁCIÓ
1$ eladó Magyarország Bajnai?

Mivel FT -os miniszter!
Bajnai: tiszteletbeli konzulátus nyílik Betlehemben
Hír3.hu Ma 11:58 Külföld8 hír a témában
Tiszteletbeli konzulátus nyílik Betlehemben - jelentette be Bajnai Gordon miniszterelnök, miután tárgyalt Szalám Fajjád palesztin miniszterelnökkel és Rijád al-Malki külügyminiszterrel a ciszjordániai Rámalláhban szerdán. Hozzátette: a világgazdasági válság hatására Magyarország csökkenti külképviseleteinek számát, de ez nem vonatk…
Bajnai palesztin vezetőkkel tárgyal
MNO Ma 08:03 Belföld8 hír a témában
Palesztin vezetőkkel, Szalám Fajjád kormányfővel és Rijád al-Malki külügyminiszterrel tárgyal szerdán Rámalláhban Bajnai Gordon miniszterelnök.
Bajnai ma a palesztin vezetőkkel tárgyal
HírExtra Ma 08:33 Külföld8 hír a témában
Palesztin vezetőkkel, Szalám Fajjád kormányfővel és Rijád al-Malki külügyminiszterrel tárgyal szerdán Rámalláhban Bajnai Gordon miniszterelnök.
Bajnai bejelentette
HírExtra Ma 12:18 Külföld5 hír a témában
Tiszteletbeli konzulátus nyílik Betlehemben - jelentette be Bajnai Gordon miniszterelnök, miután tárgyalt Szalám Fajjád palesztin miniszterelnökkel és Rijád al-Malki külügyminiszterrel a ciszjordániai Rámalláhban szerdán.
Bajnai Gordon az izraeli házelnökkel egyeztetett
Index Ma 07:06 Külföld16 hír a témában
A kutatás-fejlesztés volt az egyik fő téma Bajnai Gordon és Reuven Rivlin izraeli házelnök keddi megbeszélésén.
Bajnai Gordon a Palesztin Nemzeti Hatóságnál
Hírszerző Ma 12:18 Belföld8 hír a témában
A Palesztin Nemzeti Hatóság miniszterelnökével, Szalem Fajeddal tárgyalt Bajnai Gordon magyar kormányfő szerdán Ramallahban.
Bajnai Gordon az izraeli holokausztmúzeumban járt
Népszava Ma 06:14 Belföld8 hír a témában
Palesztin vezetőkkel, Szalám Fajjád kormányfővel és Rijád al-Malki külügyminiszterrel tárgyal szerdán Rámalláhban Bajnai Gordon miniszterelnök.
Bajnai Gordon és az izraeli házelnök megbeszélése
Kárpátinfo.net - UKR Ma 09:33 Határtalan16 hír a témában
A kutatás-fejlesztés volt az egyik fő téma Bajnai Gordon és Reuven Rivlin izraeli házelnök keddi megbeszélésén - közölte az MTI-vel a kormányszóvivő.
Miről tárgyalt Bajnai és Szalám Fajjád?
Népszava Ma 12:09 Külföld8 hír a témában
Tiszteletbeli konzulátus nyílik Betlehemben - jelentette be Bajnai Gordon miniszterelnök, miután tárgyalt Szalám Fajjád palesztin miniszterelnökkel és Rijád al-Malki külügyminiszterrel a ciszjordániai Rámalláhban szerdán.
Vajon miről tárgyalt Bajnai Gordon és az izraeli házelnök?
Népszava Ma 06:03 Belföld
A kutatás-fejlesztés volt az egyik fő téma Bajnai Gordon és Reuven Rivlin izraeli házelnök keddi megbeszélésén - közölte az MTI-vel a kormányszóvivő.
Bajnai Gordon palesztin vezetőkkel tárgyal
Hír3.hu Ma 07:00 Külföld5 hír a témában
Palesztin vezetőkkel, Szalám Fajjád kormányfővel és Rijád al-Malki külügyminiszterrel tárgyal szerdán Rámalláhban Bajnai Gordon miniszterelnök. Kedden izraeli látogatáson járt: Benjamin Netanjahu kormányfővel és Simon Peresz államelnökkel is találkozott, illetve ellátogatott a jeruzsálemi Jad Vasembe, azaz a holokausztmúzeumba.
Bajnai Izraelben: Karanténba a Jobbikkal!
NOL Ma 00:15 Külföld16 hír a témában
A magyar kormányfő kedden hajnali négy órakor érkezett Tel-Avivba, s négy órával később már meghívójával, Benjamin Netanjahu izraeli miniszterelnökkel tárgyalt a kétoldalú kapcsolatokról, a közel-keleti békéről, az iráni helyzetről és a gazdasági világválság hatásairól. Hasonló napirend keretében találkozott Simon Perez izraeli államfővel is. Mint …
Bajnai Izraelben: karanténba kell helyezni a Jobbikot + videó
ATV Ma 12:15 Belföld
„Izrael szeretne közeledni gazdaságilag is az EU-hoz, de ez nem lehet rabja a közel-keleti békefolyamatnak.”

Brunzo 2009.06.25. 10:16:12

A Magyar Nemzet és a Fidesz - finoman szólva - torzít
Újabb fejezet a Hír Tv drogügyében
Fontos részletek kihagyásával idézett a Magyar Nemzet és a Fidesz Petőfi Attilának, a Nemzeti Nyomozó Iroda vezetőjének tanúkihallgatásának jegyzőkönyvéből, amely a Hír Tv drogügyével kapcsolatban készült. A lap azt fejtegette: Draskovics Tibor a rendőrséget politikai célokra akarhatta felhasználni. Az idézett jegyzőkönyvben valójában az is szerepel: "A miniszter úrtól nem kaptam semmilyen utasítást vagy kérést azzal kapcsolatban, hogy ezt az információt hogyan kezeljem. (...) semmilyen formában nem kívánt befolyásolni".
Sajátos stílusban szemezgetett a Magyar Nemzet - s ennek nyomán a Fidesz is - abból a jegyzőkönyvből, amely Petőfi Attilának, a Nemzeti Nyomozó Iroda (NNI) vezetőjének a Hír Tv drogügyével kapcsolatos tanúkihallgatásáról készült. A lap "Draskovics Tibor botrányos akciója" címen arról számolt be, hogy az igazságügyi és rendészeti miniszter politikai célokra akarhatta felhasználni a rendőrséget a nagy vihart kavart drogügy kapcsán. A cikk szerint Draskovics megkereste az NNI főigazgatóját, s jelezte neki: a Hír Tv-s riporterek kábítószerfogyasztók, illetve -terjesztők lehetnek. Ez igaz is, a miniszter és a főigazgató közt valóban volt ilyen beszélgetés. Igaz az is, hogy a rendészeti miniszter jelezte az NNI vezetőjének: egy ismeretlen személy 1,5 millió forintot ajánlott az információkat bizonyító adatokért.

A lap innentől olyan részleteket emelt ki a jegyzőkönyvből, amelyek a jobboldali médiumot pozitív-, a kormány tagjait pedig negatív színben tüntetik fel. A lap feltette azt a kérdést is: Draskovics miért az NNI igazgatójához fordult, ahelyett, hogy - a lap szerint - a jogot betartva Bencze József, országos rendőrfőkapitányhoz ment volna az információival. A választ - ha végigolvassuk a kihallgatási jegyzőkönyvet, s nem csak szemezgetünk belőle - Petőfi Attila adta meg: "emlékezetem szerint ezen a vezetői értekezleten Bencze úr nem volt jelen, talán épp ezért fordult hozzám a miniszter".

A vezetői értekezlet, amelyen a miniszter és az főigazgató beszélt, tavaly május 23-án, pénteken volt. Ezen Draskovics érdeklődött Petőfitől, hogy mit lehetne tenni ebben az ügyben. Abban maradtak, hogy írásos feljelentést, vagy bejelentést kellene küldeni a rendőrségnek. Három nappal később, hétfőn már ott is volt egy jelentés az NNI-nél. Mivel ebben a levélben még nem szerepeltek konkrét nevek és adatok - amelyek kellettek volna bármiféle eljárás megindításához - további információkat kértek Draskovicséktól. Erről már tudott Bencze József országos rendőrfőkapitány is, akit Petőfi a hiányos jelentés kézhezvétele után tájékoztatott az ügyről. A főkapitány nyugtázta az eljárást. Június 2-án reggel Draskovics megküldte az összes információt: a kábítószer átadás helyét, idejét, s az érintettek nevét is. (A két időpont közt Draskovics többször is beszélt Petőfivel telefonon.) Ezt a levelet azonban az NNI-főigazgató túl későn olvasta el, s így már nem rendelhetett el semmiféle akciót, hogy lefüleljék a kábítószer átadást. A Draskovics-féle bizonyítékok, illetve levelezés később átkerültek az NNI kábítószerrel foglalkozó osztályához, illetve a BRFK-hoz. Utóbbihoz azért, mert ott már volt egy eljárás a Hír Tv igen korai feljelentése miatt.

A Magyar Nemzet cikkén felindulva a Fidesz hétfőn kérdést intézett az Országgyűlésben Draskovicshoz, tegnap pedig sajtótájékoztatót tartottak. Az utóbbin Balsai István képviselő úgy vélte: a miniszter az úgynevezett Hír TV-ügyben messze túllépett hatáskörén. A fideszes politikus a vallomásból idézte a Magyar Nemzet által is kiemelt részleteket, majd arra a következtetésre jutott: "Draskovics Tibor (...) fedezte ezt a tranzakciót, (...) és ahelyett, hogy megelőzte volna a bűncselekményt, abban működött közre, hogy konspirációs úton-módon a nagy lebukás bekövetkezzen". Balog Zoltán hétfőn azt kérdezte a szakminisztertől: miért fordult a szolgálati utat megkerülve a nyomozóiroda vezetőjéhez. Draskovics azt közölte: a büntetőeljárási törvény szerint hivatalos személy - mint a miniszter is - köteles a hatáskörében tudomására jutott bűncselekmény elkövetőjét feljelenteni, amit bármely nyomozóhatóságnál megtehet.

A cikk miatt a minisztérium valószínűleg helyreigazítást kér majd a laptól, amely szerint Draskovics Petőfinek "azt is kiemelte, hogy Veres János személyesen is érdekelt a riporterek lebuktatásában. E ponton tehát felmerülhet annak a lehetősége is, hogy Draskovics politikai célok érdekében kívánta felhasználni a rendőrséget a kormánnyal szemben kritikus sajtóorgánum kárára". Petfői kihallgatási jegyzőkönyvében viszont azt olvasni: "A miniszter úrtól nem kaptam semmilyen utasítást vagy kérést azzal kapcsolatban, hogy ezt az információt hogyan kezeljem. (...) A miniszter úr semmilyen formában nem kívánt befolyásolni arra vonatkozólag, hogy ez a történet abból a szempontból lenne fontos, hogy éppen azokat lehetne eljárás alá vonni, akik korábban borsot törtek a veres (sic!) János környezetéhez tartozó személyek orra alá. Erre még csak célzás sem hangzott el".

Lapunk birtokában arra utaló dokumentumok és hangfelvételek is vannak, hogy a Hír Tv a botrány kirobbantásakor torzítva tálalta a történteket.

derelyegrádi szellem 2009.06.25. 10:42:15

@Brunzo:

A "lapunk" nevét megtudhatjuk?

Ha talágatnom kéne a Teller leveles újságra tippelnék...

Brunzo 2009.06.25. 10:58:30

@derelyegrádi szellem: oh bocsanat, termeszetesen a nepszava volt az. Ugy tunik, onnan most szivarog valami.

derelyegrádi szellem 2009.06.25. 11:03:56

@Brunzo:

Hát úgy hallottam befele most éppen egy kis Táncsics Alapítványos pénz, kifele (outputként) meg az, ami a pöcegödörből szokott?

Brunzo 2009.06.25. 11:11:34

Jo felvetes :-) Nekem az tunt fel, hogy ideznek Petofi vallomasabol. Ezek szerint naluk van.

derelyegrádi szellem 2009.06.25. 11:16:12

@Brunzo:

Náluk bizony! Még a Sándoré is! Régi újság......

Brunzo 2009.06.25. 11:23:11

Akkor viszont kerdes hogy miert most.

süti beállítások módosítása