Skip to content


       Szűrés lista

A magyar FBI - gombaszakértő az élbolyban

A veszélyes terroristák ellen nyomozó NBH-nak valami egészen elképesztő vezetése van.

A bal sarokban: a frissen nősült Ficsor Ádám miniszter, a jobb sarokban Laborcz Sándor főigazgató, középen meg Iváncsik Imre gombaszakértő államtitkár!

Iváncsik 1956-ban született, 1974-ben érettségizett a Vegyipari Szakközépiskolában. Hat éven át a Szolnoki Tejipari Vállalat Kisújszállási Sajtüzemében dolgozott: tejátvevõ, laboráns, csoportvezetõ, mûvezetõ, majd fõmûvezetõ. Közben a szegedi Élelmiszer-ipari Fõiskola Élelmiszer-ipari Kar élelmiszer-technológia szakának levelező hallgatója, 1980-ban szerzett üzemmérnöki oklevelet. 1981-1982-ben a KISZ Kisújszállási Városi Bizottsága, 1982-tõl a Szolnok megyei bizottság titkára, majd 1985- től 1989-ig ugyanott első titkár. 1989-ben néhány hónapig az MSZMP Szolnok Megyei Bizottságának a titkára volt. 1972-tõl 1989-ig tagja volt a KISZ-nek, 1976-tól 1989-ig az MSZMP-nek. Mint a párt megyei titkára részt vett az MSZP létrehozásában. 1989.október 6-án az átalakuló kongresszuson átlépett az MSZP-be, a szolnoki szervezet szervezõje, egyik alapítója. 1989-tõl 1992-ig az országos választmány tagja, 1991-től 1995-ig a párt városi elnöke. 1992 óta vállalkozó, a Mediterrán Bt. résztulajdonosa. 1994 óta országgyűlési képviselő. Munkáját A Haza Szolgálatáért Érdemérem bronz fokozatával (1980), Aranykoszorús KISZ-jelvénnyel (1982) és Kiváló Ifjúsági Vezetõ (1985) kitüntetéssel ismerték el. 1989 óta a Magyar Mikológiai Társaság tagja, 1992 óta a szolnoki Gombászegyesület elnöke. 1993-ban A Közép-tiszavidéki Tájvédelmi Körzet gombái címmel szaktanulmánya jelent meg a Megyei Múzeumi Évkönyvben.

2002.  május  27-től  a  Honvédelmi  Minisztérium politikai államtitkárává nevezték ki. 2004. október 4-től ugyancsak politikai államtitkár a Gyurcsány-kormányban, 2006. június 8-ig látta el a tisztséget. 2006. július 1-től a honvédelmi minisztérium államtitkára volt egy évig.

Távozásakor a honvédelmi miniszter díszszablyát adományozott Iváncsik Imrének.

"Szekeres Imre baráti, méltató szavakkal szólt a távozó államtikár minisztériumban végzett fél évtizedes munkásságáról. Külön hangot adott annak, hogy Iváncsik Imre milyen fontos szerepet töltött be a minisztersége kezdetekor kialakítandó stratégia közös kialakítása és annak végrehajtása során, milyen nagy jelentősége volt felkészültségének, munkabírásának, emberi kapcsolatteremtő képességének."

Nézzük Iváncsik honvédelmi államtitkárságának néhány pillanatát:

2005-ben a fegyverneki II. Országos Diák-Gulyásfesztivál fővédnöke volt.

A minisztérium 2006-os március 15-i ünnepségén pohárköszöntőt mondott:

Ugyanebben az évben, a békefenntartók napján, május 29-én a különböző missziókban szolgálatot teljesítő és teljesített hivatásos, valamint szerződéses katonákat köszöntötte. E napon külön is emlékeznek azokra a katonahősökre, akik a missziós szolgálatteljesítésük közben életüket adták a békéért. Iváncsik nyálas, eltúlzott  meghajlása minden, csak nem katonás.

2006.10.12-én a "Bevetési Irány 2006" gyakorlat nyílt napján a részeges főnökével megmutatták Sólyom Lászlónak, milyen is a hadsereg. Kínai piacos bőrkabátjában Iváncsik úgy fest, mint a tipikus lúzer, aki nem igazán érti, mi történik vele, csak bámulja mereven a brazil sorozathősnek öltözött Szekerest...

2006. október 16-án Szolnokon fogadta az afganisztáni ISAF-misszióból hazatért könnyűgyalogszázadot, 136 katonát. Tisztelegni megint elfelejtett nem szabad neki, de így is olyan ironikus ez a fotó: a HM-államtitkár nézi a legényeket, hogy "Jé, hát ilyenek a katonák.." Ők meg néznek rá vissza, és biztos vagyok benne, hogy még csak nem is sejtik, hogy egy gombaszakértő az őket fogadó minisztériumi fejes.

A 2006-os Missziós Karácsonyon köszöntötte a missziós katonákat, a jelenlévőket és otthonuktól távol szolgálókat egyaránt. Köszönetet mondott azoknak, akik ebben az időszakban, az év egyik legbensőségesebb ünnepén is feladatukat teljesítik messze a meleg családi tűzhelytől. Mint mondta, a NATO-tagországok magas rangú vezetői is elismeréssel adóznak a magyar katonák kimagasló teljesítménye előtt. Az államtitkár örömét fejezte ki afelett, hogy ezen ünnepségen a Budapesten akkreditált katonai attasék is részt vettek. Beszéde után ünnepélyesen felkapcsolta a missziós karácsonyfát díszítő 962 izzót, amelynek egy-egy darabja egy-egy misszióban szolgáló magyar katonát jelképezett. Fantasztikus Imre, fantasztikus!

2007.04.17-én Az Emberi Méltóság és Biztonság Védelmének Nemzetközi Ligája a Becsületrend lovagja kitüntetéssel ismerte el Iváncsik Imrének a béke és a biztonság terén végzett tevékenységét. A ligának jelenleg 38 állam a tagja, a Becsületrend lovagja kitüntető címet pedig 2004-ben alapították, s általában közéleti személyiségek kiemelkedő teljesítményét ismerik el adományozásával. Nagyon megható ez a kép: Iváncsik gombaszakértő államtitkár, a Becsületrend lovagja. Mint egy Spielberg-film...Vagy inkább Kusturica.

Valamit tényleg tudhat Iváncsik, az előző kitünti után hamar kapott még egyet: 2007.05.18-án Philippe Zeller magyarországi francia nagykövettől átvette a francia Becsületrend tiszti fokozatát. A Becsületrend Franciaország legmagasabb állami kitüntetése. E kitüntetéssel jutalmazzák azokat a civileket és katonákat, akik Franciaország érdekében különleges teljesítményt nyújtottak a hazán belül, vagy külföldön. A nagykövet beszédében méltatta azt a tevékenységet, amelyet Iváncsik Imre a magyar–francia kapcsolatok érdekében több mint egy évtizede (??) végez, elsősorban a honvédelem szakterületén. Ráadásul szakképzettség nélkül! Ez igen!


2007. július 1-től a polgári nemzetbiztonsági szolgálatok irányításában közreműködő államtitkár. Iváncsik Imre hangsúlyozta: nagy megtiszteltetés számára a miniszterelnök felkérése és az új feladat, mindazonáltal sajnálja is a döntést, mivel érzelmileg kötődik a honvédséghez és ehhez (HM államtitkár) a munkához. "Sorkatonai szolgálatom óta pályafutásom összekapcsolódott a honvédséggel. Talán nem is egészséges, ha valaki túl hosszú ideig tölt be egy beosztást."

Inkább röpül egyik pozícióból a másikba. Mindenféle szakképzettség nélkül, élemiszeripari diplomával...Hiába, a jó elvtársak mindenhez értenek, ezt már Drazsé is bebizonyította számtalanszor. Anyagilag mindenesetre bejött a politikai pálya Iváncsiknak. Vagyonbevallása szerint 1986-ban vásárolt 76 nm-es szolnoki lakása mellett van egy 1997-ben vett 70 nm-es háza Bükkzsércen, egy 1996-ban vásárolt 46 nm-es pincéje Cserépfalun, egy 2000-ben vásárolt 196 nm-es háza szintén Szolnokon, egy 1064 nm-es szőlője szintén Cserépfalun, egy 2005-ben vett 28 nm-es présháza ugyancsak Cserépfalun. Ez utóbbi kivételével persze mindnek csak felesben tulajdonosa, és még autója sincs. Csupán 3 millió forint készpénze, és 9 milliós bankhitele.

Szegény, szegény szakértő Imre, biztos nehezen fizeti a megemelkedett törlesztőrészleteket...

(Köszönjük Szellemnek, hogy felhívta a figyelmünket Iváncsikra.)

Címkék: mszp abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr911295671

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

havi 2009.08.12. 11:10:06

III/2 lista hol van ? kik is ök ? nemzetbiztonság ?

Tapmancs 2009.08.12. 11:10:38

KISZ, MSZMP, ... "rendszerváltás"

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.12. 11:12:29

Ficsor távozása után újra az az úr fogja irányítani a titkosszolgálatokat ... remek kézben van a szolgálat, ez igen!

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.08.12. 11:13:04

Ez a francia becsületrend dolog biztos? Azt tényleg nem adják akárkinek.

Bélapáti Béla 2009.08.12. 11:16:33

@zero: illetőleg a Miniszterelnöki Hivatal... Biztos politikától mentes, független szervezet lesz ez a pógári titkosszolgálat...

Bélapáti Béla 2009.08.12. 11:17:11

@Rorschach: ugyan már, D209 efftárs is megkapta...

Szakaly Gyorgy · http://szakalygy.uw.hu/index.html 2009.08.12. 11:18:08

Én nem voltam katona, de úgy tudom, hogy csak katona tiszteleghet a másik katonának, civil nem.

Nem Kustorica, hanem Kusturica.

Egyébként meg ki tudja? Lehet, hogy az atomgombához is ért meg a hidrogéngombához, nem is beszélve a neutron gombáról.
Ha meg terroristák akarnak a miniszterelnök feleségének bevásárlószatyrába légyölő galócát csempészni a szegfűgomba mellé, akkor annak megakadályozásában egyenesen vérprofi.

Az illető nem szakállas-államtitkár, gondolom, csak politikai. Annak meg nem is szabad érteni a szakmához, mert csak összevesznének a szakállamtitkárral.

Bélapáti Béla 2009.08.12. 11:22:39

@Rorschach: meghát ezt azoknak adják, "akik Franciaország érdekében különleges teljesítményt nyújtottak a hazán belül, vagy külföldön". Hát nem azért hogy mondjam, de magyar titkosszolgaként inkább Mo. érdekében nyújtson különleges teljesítményt, nem? Csak kérdezem, szoktak ilyet kapni a szerb, orosz, román, szlokvák etc. hasonló poziban levő emberkék is?

picur3ka 2009.08.12. 11:25:11

Jot nevettem. De, lehet, hogy egy elelmiszerugyi es gombaszagerto igen jol jon a mai globalizalt, mindenszarbenne etelek vilagaban ebben a szakmaban.

mind2 (törölt) 2009.08.12. 11:30:55

A Becsületrend dologról az jutott eszembe, hogy volt valami fegyver beszerzés, ilyen sorozatlövők vagy mi a fene, gépkocsiról indítható... és a franciáktól vettük őket. De mikor ki akarták itthon próbálni, akkor nem repültek a rakéták, vagy ha igen, akkor nem találták el a célpontot ?????
Bocsánatot kérek minden itt tartózkodó hímneműtől, de nő vagyok :))))
Ti biztosan emlékeztek rá, hogy mekkora botrány volt belőle ....
Sajnos a fegyver nevére sem emlékszem...

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.08.12. 11:34:23

"Szekeres Imre baráti, méltató szavakkal szólt a távozó államtikár minisztériumban végzett fél évtizedes munkásságáról."
Ezt a jelenetet elképzeltem:
- Imre azegy..azegy....naon jóarc. oan jóarc éérted...mer' ő is Imre...hogy...hogy jó a srác, na. Te tudod mekkora ő? Tudod te? He? Hát akkora, érted...hogy...nagyon, nagyon, na. * beesik a pad alá*

Amúgy civilek tényleg nem tisztelegnek katonáknak.

mind2 (törölt) 2009.08.12. 11:34:48

Megvan ;)
A honvédelmi tárca vizsgálata szerint egy madárrajba szaladt bele, és ezért robbant fel a cél elérése előtt egy Mistral típusú légvédelmi rakéta a próbán. A drégelypalánki lőtéren október 9-én 3 rakétát lőttek ki, de csak kettő érte el a célt. A gyakorlatot sikeresnek minősítették, de a tárca vizsgálatot indított a célt tévesztett rakéta miatt.

Valószínűleg egy madárrajba szaladt bele és ezért robbant fel a cél előtt az egyik Mistral-rakéta az október 9-én tartott éleslövészeten - közölte kedden Egerben Juhász Ferenc .
A miniszter sajtótájékoztatóján visszautasította Simicskó Istvánnak, a Fidesz biztonságpolitikai kabinetfőnökének azt az állítását, hogy kudarcot vallottak a Mistral-rakéták. Szerinte mindhárom kilőtt rakéta jól láthatóan a cél felé tartott, és kettő el is érte azt.

A harmadik rakétának viszont - mint a vizsgálat megállapította - valószínűleg működésbe lépett az önmegsemmisítő szerkezete, amikor egy madárrajba csapódott. Vagyis sem a rakétákkal, sem a katonák kiképzésével nem volt probléma - mondta Juhász.

A vizsgálatot amiatt indították, hogy október 9-én a Mistral légvédelmi rendszer kipróbálásakor drégelypalánki lőtéren három kilőtt rakétából csak kettő ért célt. A gyakorlatot ugyanakkor sikeresnek minősítették.

A honvédség összesen 28 milliárd forintért vásárolta meg francia légvédelmi rendszert, melyet arra terveztek, hogy segítségével bármilyen időjárási viszonyok között megsemmisíthető legyen akár egy hangsebesség kétszeresével repülő vadászgép is..

mind2 (törölt) 2009.08.12. 11:36:26

28 milliárd Ft - os beszerzés - Becsületrend....

Bélapáti Béla 2009.08.12. 11:47:12

@mind2: "Szerinte mindhárom kilőtt rakéta jól láthatóan a cél felé tartott"-vazz, ennyi erővel egy kromplit is dobhatok a cél felé, az is jól láthatóan arra fog haladni!!! Amúgy ez az a rakétarendszer amit most akarunk megsemmisíteni szintén jópénzért?

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.08.12. 11:47:56

nem kell röhögni. titkosügynök.

martonx 2009.08.12. 11:48:44

Jéé pont ilyen diplomám van nekem is, mint ennek a csávónak. Csak én nappalin szereztem, és bárki előtt letagadom, hogy ez az első diplomám.
A második diplomám már szerencsére hasznosabb diploma. Ezek ellenére semmire nem vittem. Elnézve az elvtársak múltját két hibát követtem el:

1. túlképzett vagyok, még idegen nyelveken is (nem orosz) beszélek
2. nem vagyok MSZP tag

A 2-es pontot ki tudnám javítani, de az 1-es ponton akkor is elbuknék :-(

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.12. 11:51:43

Nem bántásiból, de mint civil, neki nem is kell tisztelegnie, nem? ugyan - névlegesen - sólyomlaca a főparancsnok, de ő sem tiszteleg pl. a zászlófelvonáskor, amikor jelentenek neki. csak odaböffent, hogy "az engedélyt megadom".

vagy hogy is van ez?

martonx 2009.08.12. 11:54:33

@mind2: tényleg ebből már a közbeszerzéskor is nagy botrány volt. Illetve hipp-hopp szőnyeg alá söpörték.

Senki nem értette, miért nem bevált orosz, vagy amerikai technikát vettünk, kevesebb pénzért. Ráadásul egyszer lőttünk velük, akkor is a 3-ból csak kettő találta el az alacsonyan, lassan, jó látási körülmények között, nem manőverezve repülő csali célpontot.

Most, hogy az ügyeletes vadászgép parkot is lefelezték (2-ről 1-re), a magyar légvédelem lassan tényleg csak arra lesz jó, hogy a katonáink a karjukat az ég felé rázva kiabálják az ellenséges repülők felé, hogy: KURVA ANYÁTOK!

modellmaker 2009.08.12. 11:56:01

@Bélapáti Béla: "Amúgy ez az a rakétarendszer amit most akarunk megsemmisíteni szintén jópénzért? "

Nem.

Héttörpe (törölt) 2009.08.12. 11:56:22

@Rorschach: "Ez a francia becsületrend dolog biztos? Azt tényleg nem adják akárkinek. "

Ja, pl. Noriega tábornok is megkapta. Becsületünk a hűség, mi?

Komolyan, jó lenne a fejekben egy kis világosságot gyújtania a franciák igazi arcával kapcsolatban.

rolika 2009.08.12. 11:57:17

@Tapmancs: Ez idegesít engem is. Bárkit elő lehet venni a magasabb államigazgatási régiókból, mindegyiknek hemzsegnek a kommunista szervezetek rövidítései az önéletrajzában. Faszkivan de tényleg...

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.08.12. 11:59:01

@mind2: Pon-to-san. Napóleon még azoknak osztogatta, akik egymaguk lekaszaboltak egy teljes ellenséges lovasszázadot, DeGaulle annak, akik egymaguk leitattak egy ellenséges kémet, Sarkozy meg annak, aki befizet a kasszába pár millió jurót.

mind2 (törölt) 2009.08.12. 12:01:47

@martonx: múltkor valami hippi csávót mutattak, ő meg valami szóvivő a HM-ben, kb. úgy nézett ki mint szegény Faludy György.... 78-ban végzett orosz- töri szakos végzettsége van...
most akkor ?

Tündér_Lala 2009.08.12. 12:02:41

@Seduxen: Civil nem tiszteleg. A katona is csak akkor, ha sapka van rajta, különben fejvetéssel tiszteleg.
Az én időmben legalábbis így volt.

Geza 2009.08.12. 12:03:52

@Héttörpe (a Sötétség Seregeinek tábori lelkésze):
"Becsületünk a hűség, mi?"
Hmmm, a 'meine Ehre heisst Treue' nem eggyel arrébb volt véletlenül :) ?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.12. 12:04:16

A tisztelgésért elnézést.
Azt hittem, hogy civilként is tisztelegHET, mint HM államtitkár, de ezek szerint nem.

f.m.j. 2009.08.12. 12:06:33

@Tündér_Lala:

tiszteleghetnének fővesztéssel is...

Könyörgöm, csak egyet mondjatok, aki nem rohadék ebben az országban, és magas beosztásban van... tudom, nincs, de akkor is, hova lehet ezt még fokozni?

Ezek olyanok, mont a fraktálok, vagy a rákos daganatok, csak burjánzanak, és nemhogy egyszer elfogynának, mindig új rohadék támad...

na, nem picsogok tovább, minnyá megyünk a Balatonra (amíg el nem adja azt is valamelyik rohadék)

f.m.j. 2009.08.12. 12:07:55

@mind2:
emlékszem, és ő ott az inteligecc csávó (milyen lehet a többi, ha ő orosz-törisként szaktekintély?)

mind2 (törölt) 2009.08.12. 12:11:08

Elábrándoztam, hogy vajon a Pentagonban kik dolgozhatnak ?

picur3ka 2009.08.12. 12:11:18

@fmj:

Vagy gomba modra szaporodnak esetleg?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.12. 12:12:11

@Tündér_Lala: na akkor ezt - kivételesen - jól tudtam :)))

mert valamiért nekem is úgy rémlett, hogy csak katona, ő is csak sapkában.

köszi :)

mind2 (törölt) 2009.08.12. 12:23:20

@fmj:

na, nem picsogok tovább, minnyá megyünk a Balatonra (amíg el nem adja azt is valamelyik rohadék)

XdXd ez aranyos volt

PublicEnemy 2009.08.12. 12:32:18

@Héttörpe (a Sötétség Seregeinek tábori lelkésze): Így van! El lehet azon gondolkodni,hogy valóban megtiszteltetés-e egy olyan országtól "becsület"rend kitüntetést kapni,amely a fél világot gyarmatosította,kiszipolyozta és kiszipolyozza!Kib.szott csigazabálók. Szerinted mennyit ér,ha egy ilyen lúzer is megkaphatja?!

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2009.08.12. 12:35:13

lehet, hogy varázsgomba-szakértő, nem? attól vannak így elvarázsolva... 8)
www.drogambulancia.hu/gomba.htm

PublicEnemy 2009.08.12. 12:48:25

@fmj: Lehet,hogy mire leérsz már a "Judaton"ban fogsz fürdeni!

beleszolok 2009.08.12. 12:48:37

Állandóan csak fikáztok. Úgy könnyű csinálni valamit, ha ért hozzá az ember. Az igazi kihívás úgy csinálni valamit, hogy fingod nincs hozzá :Đ

George Jung 2009.08.12. 12:50:21

az NBH az nem a magyar FBI, hanem a magyar CIA, már ha akarjuk egyáltalán valamihez hasonlítani

ufó - a keményvonalas egzisztencialista 2009.08.12. 12:54:26

simulós kis geci ez az aljaember, semmi több

f.m.j. 2009.08.12. 12:55:37

@PublicEnemy: :) -lehet, mert csak 2
nap múlva megyünk, addig még szemet vethet rá valaki, és annyira megszereti, hogy 24 órán belül nyélbe is üti az üzletet, mert ehhez alkalmas készséges polgármestert bárhol talál...

Amúgy nem sikerült megfejtenem, hogy ez az Iváncsik egy lúzer, vagy egy nagy játékos?

Vajon "mi" is ilyen rohadékokká válnánk, ha odaszületünk, mint ezek, vagy ezeket az embereket ismerjük, és ezek a mi barátaink, és segítőtársaink? Ugye a körülmények nagy urak tudnak lenni, lehet, hogy ők nem is tehetnek róla, hogy ezzé lettek... á, én biztos nem :):)))

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.08.12. 12:55:57

teljes jogos a becsület rend, mert Magyarországért vajmi kevesett tett, inkább az ellenkezőjét

f.m.j. 2009.08.12. 12:56:56

@PublicEnemy: ja! már ha engedik, hogy magyar ember fürödjön benne... :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.12. 12:57:22

Nicsak mit találtam a "leveles-ládámban" :))

Kedves Naplóm!

Azt gondoltam, hogy a következő bejegyzésemet már az otthon melegében vethetem papírra, de az a náczifaschiszta fideszes ügyészség nem meghosszabbította az előzetest? Pedig nem tudnak minden bűncselek... ööö, akarom mondani, ártatlan vagyok, ezt mindig elfelejtem, pedig az ügyvédem ezt sulykolja belém minden alkalommal.

Az elmúlt hetek hihetetlen izgalmasak voltak. Az egész B, és C blokk az első alkalommal megrendezésre kerülő Börtön-Sziget popfesztiválra készült, amit az Igazgató - meglepő módon - engedélyezett. (Rossz nyelvek szerint ebben közrejátszott az is, hogy a 18 éves Kalányos Dzseniffer - Kalányos Bobby rabtársunk húga - odaadta neki az ártatlanságát, de én ebben nem hiszek).

Szóval jövő hétfőn kezdődik a fesztivál, az udvaron elhelyezésre kerülő 4 zsámoly és egy 10X-10-es funérlemez által kialakított "nagyszínpadon". Reméljük a "könnyűsúlyú" Lakatos Álehandrót is kibírja majd, aki jelenleg 170 kiló - plussz a vékonyka aranyláncai -, de most elkezdett fogyózni. ... Szűkös anyagi forrásainkból - bezzeg ha én lehetnék a pénzügyi manager - nem futja sztár-fellépőkre, szóval házon belül oldjuk meg. Miután ezek a bodzaszedők igen jók zenében, belőlük alakulnak meg a fellépő zenekarok: Oláh Orchestra Band, Balogh "Burning Elderberry" Rock Army, Lakatos Gipsy Symphony, valamint - kicsit aggasztó módon - az F-blokk bőrfejűi által életre hívott Hungarian Rabbits Liberation Army rock-zenekar.

A legjobb zenekart díjazni is fogják, így lesz kerek a történet! Az első helyezett tagjait 1 héten keresztül NEM fogja "megtalálni" a zuhanyzóban a Vasazók vezetője, Kolompár "Tony" Aladár. Ez megnyugtató mondjuk, jó lenne tudni ki lesz a győztes, és valahogy besírnám magam közéjük, végül is 1 évig klarinétoztam az általánosban, valami csak eszembe jut még - pláne ha a szükség úgy hozza -, ezzel a 30 napos újabb előzetesből 7 napot letudnék. Utána már csak - az azóta felgyógyult - Pókhas nevű börtönőrt kellene megkörnyékezni, hogy a börtönkórházba beköltözhessek. Max adok neki megint Erzsébetvárosi ingatlaptippeket. Hátha most bejön...

Most zárom soraimat, mert nehezen megy az írás, a kis Kalányos Rómeo megint elkezdett fogdosni, azt mondja, hogy elfogyott a cigije, és az enyémért cserébe sok mindenre hajlandó lenne...

Kelt: Budapest, Kozma utca, B-blokk III/12. cella.

H.Gy.

spájdernecc 2009.08.12. 12:59:01

Tiltakozom !
Magam is papírral rendelkező gombaszakértő lévén, annyit azért mondanék kiegészíatésképpen, hogy az általad lenézett papír az egyik legkomolyabb felkészülést és tárgyi tudást feltételezi tulajdonosától.
csak egy kicsivek keményebb, mint az üzemmérnöki :)

Véraláfutás 2009.08.12. 13:04:22

@laspalmas:
Katonáéknál is sapkával a fejen illik tisztelegni, fedetlen fővel nem.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.12. 13:06:59

@spájdernecc:

Nem nézem le a "papírt", de ne legyen már vele HM-, meg NBH-államtitkár.....

(Add be az önéletrajzodat, aztán írd meg, mit válaszoltak. :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2009.08.12. 13:08:48

@mind2:

eshet eső, fújhat a szél, a cucc üzembiztos a levegőben, csak madár ne legyen a környéken :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.12. 13:09:07

@Véraláfutás:

Oké, vettem, már írták sokan.
Mégegyszer bocs.

One Bad Habit 2009.08.12. 13:17:16

Nem lehetne ennek a "rendszerváltás" dolognak mégegyszer nekifutni? Az előző nem sikerült valami jól...

f.m.j. 2009.08.12. 13:22:36

@One Bad Habit:

Dehogyinem,én is ezt szeretném, benne vagyok, de ez már lehetetlen, ez már így marad, amíg van még ellopnivaló...

Bélapáti Béla 2009.08.12. 13:24:43

@fmj: és ha most megfogadjuk antal bácsi tanácsát, és tetszünk forradalmat csinálni? Lámpavasazás, egyebek? Miccóltók? :)

Shaddam ' 2009.08.12. 13:29:31

@mind2:

Nem csak nálunk nem működik: www.youtube.com/watch?v=HHn2P7x9hXY

Az a Becsületrend nagyon durva!Nem is akarom tudni mit tett érte.

Bélapáti Béla 2009.08.12. 13:29:40

@fmj: előbb írtam, de elveszett, szóval mi volna, ha most megfogadnánk antal úr tanácsát és forradalmat tetszenénk csinálni, jó kis lámpavasazással, meg ilyenek? Nos?

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2009.08.12. 13:33:25

@mind2:
Mondjuk azt nem értem, hogy egy 5,4 km hatótávolságú roketta hogy a bránerban szed le egy 2 Mach fölött hasító, mondjuk 8000 méter magasan érkező gépet.
Azért nem oroszt vettek, ill. dobálják szét az SA-6 rokettákat, mert nincsen rajtuk NATO kompatibilis ellenség-barát jeladó, oszt le lehetne lőni vele az (rasszizmus-megtorló megelőző csapást végrehajtó) érkező NATO bombázókat is.
Például.

@laspalmas:
Nem érted, hogy a civilek nem tiszteleghetnek katonáéknál??? :D

PublicEnemy 2009.08.12. 13:35:09

@fmj: "Vajon "mi" is ilyen rohadékokká válnánk, ha odaszületünk, mint ezek, vagy ezeket az embereket ismerjük, és ezek a mi barátaink, és segítőtársaink? "
Na,látod ez jó kérdés,ezen már én is elgondolkodtam.De ha már eleve feltesszük ezt a kérdést,akkor el tudjuk dönteni,hogy mi helyes és mi nem. Az a korszak,amiben felnőttek teljesen kiírtotta belőlük a nemzeti identitástudatot és csak az egyén számít. A jó ügyért,a népért is össze lehetne/kell fogni.Legalábbis az ő pozíciójukban ez lenne a feladatuk. Én lennék ilyen,az biztos.
Amúgy meg egy élelmiszermérnök ne legyen már honvédelmi-államtitkár....bassza meg!

traxx 2009.08.12. 13:37:09

Amióta ő van az élen, egyetlen egy kémgomba sem jött át a határon

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.12. 13:39:06

Távozásakor a honvédelmi miniszter díszszablyát adományozott Iváncsik Imrének."

na mivan? a komcsik magyar nemesek lettek?
undorító, egészen gusztustalanok, főleg ez a szekeres.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.12. 13:39:46

@tesz-vesz: ezért becsülöm én többre Moldovát! neki legalább van gerince!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.12. 13:41:16

@PublicEnemy: figyi, szerintem van az pénz, aminél elillanna a gerinc az emberből, és beállna a sorba...

talán nem ennyire pofátlanul, és aljasul, mint ezek, de azért meggyőződésem, hogy mindenkinek "beindulna" a fantáziája :)

tegye fel a kezét, aki másképp gondolja :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.12. 13:43:55

@tesz-vesz: ugye mennyivel jobb lett volna, ha egy Katanát adományoz? :))))

Bélapáti Béla 2009.08.12. 13:45:44

@Seduxen: "Sok sikert a seppukuhoz!" mondat kiséretében. :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.12. 13:48:34

@Bélapáti Béla: hát én ebből az iváncsikból nem nézek ki annyit, hogy tudná, hogy mi az a seppuku... úgyhogy inkább egy 3-as folyamatábrát kellett volna hozzá mellékelni :)))

f.m.j. 2009.08.12. 13:49:03

@Bélapáti Béla:

A lámpavasazást nem lehet előre megtervezni, azt vagy csinálja az ember, vagy nem csinálja... :)
Mi ezt már túlterveztük :)

Ha engem kérdezel, amúgy én lámpavasellenes vagyok, mert abból jó még nem sült ki, meg amúgy is harcellenes vagyok...

f.m.j. 2009.08.12. 13:52:45

@Seduxen:

akkor hát rendben is van, nem? Végülis nem tehet róla, hogy rohadék, mert ugye van az a mennyiségű pénz, amiért mindenki ugyanígy lenne...
Akkor mi a fenéért van ez a blog, vagy a jogos felháborodás, ha senki nem különb, akkor mit vagyunk úgy oda?

Amúgy én azért is felteszem a kezem,... :):):)

Taktikai Atompingvin 2009.08.12. 13:53:05

@tesz-vesz: Inkább szamurájkardot kellett volna adnia.Alkalmas myvipen pózolásra és diplomáciai segédeszköznek sem utolsó.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.12. 13:54:12

@misikeh: azért lássuk be, célravezetőbb lett volna, ha "orosz-ruletthez" szükséges kelléket adományozza neki. de biztos, ami biztos, egy félautomatát :)))

Taktikai Atompingvin 2009.08.12. 13:54:53

Apropó, hol van LeonUris, aki elmagyarázza, hogy a Latin-Amerikai junták sokkal rémesebbek?

f.m.j. 2009.08.12. 13:56:09

@csodagyerek:

kilépett. mint azt jelezt a bkv-s posztnál, sebaj, majd csak megleszünk nélküle... :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.12. 13:57:40

@fmj: lúúúúzer :))))

szerintem ez valahol emberi gyarlóság is. ha a legbecsületesebb embert raknád "pozícióba", feltehetően annak is előbb-utóbb megremegne a keze.

a fő problémát én abban látom, hogy becse politikai elitünk már ÚGY KERÜL ODA, hogy "remeg a keze", és alig várja, hogy megkapja a kasszakulcsot...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.12. 13:58:28

Szolt valaki laspalmasnak, hogy a csávókámnak nem kell tisztelegnie?:DDDDDDDDDDDDDDDDD

f.m.j. 2009.08.12. 13:59:38

@Seduxen:

ha megremegne a keze, akkor lenne valami szervezet, ami segítene neki abbahagyni, nem? Tökre ez lenne a normális, hogy következménye lenne, ha valaki "elcsábulna"

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.12. 14:00:00

@csodagyerek: sajnos megváltunk tőle... (és most 1 perces néma csendet kérek!)....

@fmj: naiv... majd jön "helyette" másik. annyira átlátszó, ahogy védi a védhetetlent, holott kb a 2. kommentjénél kiderül, hogy ő liberté-etrebil-bohóc jános-jack da clown-leon uris körből való...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.12. 14:01:37

@fmj: na de mi van, ha ott is "kézremegésesek" ülnek?

voila meg is kaptuk a tuti receptet Abszurdisztánhoz...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.12. 14:03:08

Egyébként láttam egyszer a TV-ben, hogy Hitler tisztelgett a katonái előtt. Én azóta nagyon rettegek a tisztelgéstől, mert nekem arról csak a nácizmus rémtettei jutnak az eszembe. én azért ezt a tisztelgés dolgot rábíznám Köves Slomóra, ill. a Wiesenthal központra, hogy nézzék meg, nem jár-e emiatt a romáknak IS kárpótlás.

Mivel Iváncsik sehol nem tiszteleg, ezért úgy gondolom, hogy ő ott az egyetlen, tisztességes, antifa a környéken.

mind2 (törölt) 2009.08.12. 14:03:54

@Seduxen: őrült....XDXD
@traxx: XDXD
@csodagyerek: szintén :)))))))

f.m.j. 2009.08.12. 14:04:42

@Seduxen:

helyreigazítás: nem megváltunk, hanem ő, önként mondott le itteni hozzászólási jogairól... amúgy kár is a szóért őrá a továbbiakban, szerintem most is itt van, és figyel... :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.12. 14:06:41

@fmj:
"Akkor is volt már olyan, aki figyelt,
csak figyelt, hogy mikor tévesztem el"

Taktikai Atompingvin 2009.08.12. 14:10:24

@fmj: Szerintem úgyis visszatér csak épp szavaz valamelyik felügyelőbizottságban.
Egyébként nem lehet, hogy emberünk egy gombaszakértőnek álcázott szupertitkosügynök?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.12. 14:18:13

@csodagyerek: már vissza is tért a bkv-s postnál...

PublicEnemy 2009.08.12. 14:29:39

@Seduxen: Értem,amit mondasz,de pont azért kapnak akkora fizetést,hogy ne"csábuljanak"el.Az átlag fizetéshez képest, azért elég szép summát tesznek zsebre,amiből futja nagy házra, négy kerékre meg 3gyerekre. Nem azért nevezik ki arra a posztra,hogy megszedje magát,ú.hogy baszottul ne csábuljon el. Ahogy mondjuk egy pénzszállító sem sápolja le a szállítmányát.Csak az a különbség,hogy őt lecsukják,ha "elcsábul",az ilyen faszfejeket meg nem.
De ez az én szubjektí véleményem.

picur3ka 2009.08.12. 14:30:55

@Seduxen:

En felteszem batran. Ez nem remeges, hanem tartas kerdese. Minel tobb penz, annal remisztobb raadasul.

One Bad Habit 2009.08.12. 14:33:58

Egyébként mit a francot csinál egy "minisztériumi politikai államtitkár"? Hogy szól a munkaköri leírás?

Vagy a "politikai" szó itt azt jelenti hogy régi haver a KISZ táborból?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.12. 14:35:43

@PublicEnemy: @picur3ka: na látjátok, ezért tartunk ott ahol. ha nem lennének ilyen aggályaink, akor "rólunk" szólnának a postok :)))

nem akarom én mentegetni őket, csak belegondoltam, hogy hányan csinálnák ugyanígy, ha kvázi "sérthetetlennek" gondolhatnák magukat.

most komolyan: ha nem féle az ember, hogy megcekcualizálja az apek, nem próbálna meg "adót optimalizálni"? aki azt mondja, hogy ő szívesen fizet ennyi adót, az hazudik, és festi magát...

jó, ez más, persze...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.12. 14:39:28

@One Bad Habit: igazság szerint ilyen pozíció (politikai államtitkár) már NINCS.

Egy minisztériumban van:
államtitkár (régebben ő volt a politikai államtitkár)
szakállamtitkár (régebben: közigazgatási államtitkár)

ebben a leosztásban a "politikai államtitkár" volt a "politikus" (a miniszter helyettesítője), a "közig. államtitkár" pedig a szakmát volt hivatott képviselni.

Találós kérdés lehetne, hogy KI - és mikor? - alakította át ezt a rendszert!?!?! :)))

Taktikai Atompingvin 2009.08.12. 14:41:04

@Seduxen: Oké, igazad van én is "adóoptimalizálnék"
ha lehetne, de azért lámpavas ugye?:)

Taktikai Atompingvin 2009.08.12. 14:44:18

@Seduxen: Szerintem az elgondolás nem feltétlenül rossz: lenne egy szemüveges kis szarmók aki gondolkodik, meg egy Robin, aki helyettesíti Batman-t és vállalja (-ná) a balhét ha a Batmobil a gödörben köt ki

zsoltix 2009.08.12. 14:44:58

Ràjöhettetek volna màr,hogy minèl magasabb beosztàsban van valaki,annàl kevèsbè kell èrteni az adott területhez,amit vezet. Utcàròl összevàlogatott emberek is ülhetnènek akàr a miniszteri szèkekben,ki nem tudnà ugyanazt csinàlni,mint Draskovicc,vagy Vicsor,vagy Szekeres. Nyòc àltalànos se kellene hozzà:)

Taktikai Atompingvin 2009.08.12. 14:46:38

@Seduxen: asszem mégse lámpavas:
www.kekduna.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=117899
Nem csoda, hogy ennyire szeretik a mélyszegényeket.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.12. 14:46:42

@csodagyerek: az elgondolással csak az a baj, hogy ebben az országban viszonylag kevés olyan "Robin" van, aki vállalja, és el is viszi a balhét...

ezeket hívja a köznyelv LÚÚÚÚZEEEEERnek :))))

Taktikai Atompingvin 2009.08.12. 14:54:43

@Seduxen: Nem is mondtam, hogy működik a rendszer.:)

esef 2009.08.12. 15:14:41

@Héttörpe (a Sötétség Seregeinek tábori lelkésze): @Geza:
De. A "Meine Ehre heißt Treue” pont annyival volt odébb eggyel, hogy azóta már jó be is tiltották, mint a társadalomra veszélyes náci köszöntést.... Milyen világban élünk???

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2009.08.12. 15:16:02

@csodagyerek:
De azért milyen rasszista már a Kék Duna Rádió...
"Mivel ezek a világítótestek fémhulladékként nem értékesek..."
B+ betojok.. náczirasszistaaaaa rádió.

navera 2009.08.12. 15:29:09

laspalmas és zero:
az orbán szőlő-dolomit-bányákról is szívesen olvasnék ilyet. Lehten erről is egy poszt ?

navera 2009.08.12. 15:32:51

és a Széchenyi-kártyás (volt)kedvenc autóvillamossági szerelőmről is, akinek a műhelyében FIDESZ plakát és köszönöm neked OV plakát volt kint a bejáratnál.... (2001)

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.08.12. 15:33:37

@Seduxen: Egyébként én már mondtam anno valamelyiknek, hogy egy alomból jönnek. MSZP agitprop osztály. Ezeknek tanítják a hülyeséget. Az egy-egy szóba való belekötést. Érdemi megszólalás nélkül. Aztán ha már teljesen maga ellen hergelte a népeket akkor meg sír, hogy mit képzel a blogadmin, hgy ha kis hatalom akkor vissza is él.
Sok kis gyökér kisebbségi komplexusos.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.12. 15:33:47

@navera: koronausztatást és az ezüsthajót kihagytad.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.08.12. 15:36:44

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": Simicskát, Joszip Tot, Kaya Ibrahim?? Ezekre kiváncsiak a népek nagyon :-)

navera 2009.08.12. 15:43:05

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":
engem nem zavar, ha úszik a korona, addig sincs senki fején
@Seduxen: Te tényleg ilyeneket olvasgatsz munkaidőben ?

Bélapáti Béla 2009.08.12. 15:45:33

Vazz, megfigyeltétek, hogy ahogy az egyik idióta kiesik, jön helyére a másik? Jack da Clown után egyből aktiválta magát Leon, most hogy ő is búcsút intett (?) jön ez a navera. Ezek szerint egyszerre csak egy embert tudnak megfizetni az MSZP-nél blogonként?

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.08.12. 15:48:18

@Bélapáti Béla: Hehe. Még szerencse, hogy nem egyszerre kell küzdeni Jack da Clown-nal meg Libertével. Már csak az kellene. Akkor is sok ha egyedül jönnek postonként.

Bélapáti Béla 2009.08.12. 15:49:04

@Noname Cowboy: én ezt a végkielégítést úgy tudnám elképzelni, hogy a férfiakat le.opja mondjuk Vadai Ágnes asszony, a nők pedig eltöltenek egy kellemes pásztorórát mondjuk Drazséval, majd megköszönik szépen a munkájukat....

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.12. 15:49:11

@navera: elég ritkán, meg kell valljam őszintén...
azokból a "kevés is sok" :)))

@Bélapáti Béla: ne legyél kirekesztő. legalább egy esélyt illene adni, nem? ennyi MINDENKINEK jár... nem vagyunk mi náczifaschiszták...

ja, de... bocs. azok vagyunk. ezt mindig elfelejtem...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.12. 15:51:35

@Bélapáti Béla: aljas vagy... legalább egyszer legyen nekik jó. mi lenne, ha a főcenzor-asszony botoxos szája lenne a "célállomás"?

a nőknek pedig Kiss "Lusta Dick" Pétert utalni ki :)))

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.08.12. 15:55:38

@Seduxen: baszod Te nem csak náczi vagyol hanem még egy rohadék perverz is :D:D:D:D

navera 2009.08.12. 15:58:28

@Bélapáti Béla:
amilyen a mosdó, olyan türülköző effektus jön:
készülj! 3..2..1
"Mikor anyádnak fizettem, kinyalta a seggem is"
Lehet tovább tornázni, kicsfijú

Bélapáti Béla 2009.08.12. 16:08:23

@navera: bogaram, apád lehetnék, ha a kutya nem előz meg a lépcsőn, úgyhogy tisztelettel beszélj hozzám, ha egy mód van rá!

navera 2009.08.12. 16:09:54

@Bélapáti Béla:
összes tiszteletem a Tiéd? csak egy kérdés, a szüleid tudják, hogy a PLACENTÁT nevelték fel ?

navera 2009.08.12. 16:10:40

a TIéd után pont akart lenni, nem kérdőjel, sorry!

Bélapáti Béla 2009.08.12. 16:10:46

@Seduxen: hát, nem is tudom, ez a "Lusta Dick" dolog... Akkor már valami fiatalabbat. Kár hogy Ficsor efftárs épp most kelt el... De egye fene, legyen akkor a botoxos a srácoknak. :)

Bélapáti Béla 2009.08.12. 16:13:19

@navera: egész mókás ez az izzadságszagú erőlködés, csináld még, kezdem élvezni. Azért nem gondolod, hogy nagy teljesítmény volt egy méhlepényt megtanítani a billentyűzet kezelésére?
Apropó, téged ki nevelt fel? A fehér kereszt állatmenhely?

navera 2009.08.12. 16:16:44

Nah, hagyjuk az arcoskodást Béla,
nem vagyok fizetett "vendég" csak szarul esik, ez : "jön ez a navera" nem vagyok EZ! Utálom, ha vki lop, márpedig a lopás az lopás, tök mindegy 10 forint vagy 10 milliárd forint, a LOPÁS AZ LOPÁS, erkölcsileg elítélem, soha nem loptam, ha mégis, mindig visszavittem, visszaloptam, ha úgy tetszik.
Utálatos ez az egész, ami itt folyik....

navera 2009.08.12. 16:17:39

@Bélapáti Béla:
az állatmenhelyek miattam kerestek egy magasabb sziklát, lásd tajgetosz!

Bélapáti Béla 2009.08.12. 16:21:49

@navera: spongyát rá, nem szoktam megsértődni. Ennek ellenére fentartom a megfigyelésemet az orbánbányákozósok ciklikus megjelenéséről. Nomeg hogy jöün egy töketlen NBH-shoz az orbán-fan autószerelőd? Sztem nem egy téma és szint a kettő.

Scarlet Crusader 2009.08.12. 16:25:14

nevera, ahogy elnezem szerintem te mindjart zsido leszel...

navera 2009.08.12. 16:31:00

igaz, nem egy szint, de egy blőd példa, amíg fent lopnak, addig nem jut pénz a kórházi takarítónak, aki meg a wc-papírt lopja, meg a tisztítószert. Lehet homályos voltam, de megpróbálom megvilágítani: valahol el kéne kezdeni, s ne a takarítónő kezdje, hanem felül kéne.
Olvastál az angol parlamenti képviselőkről idén?
Egy szennylap lehozta a számláikat...... nálunk még ez sincs, számla nélkül elszámolhatnak költségeket.... érted?! számla nélkül..... arról meg ne is beszéljünk, hogy angliában egy búvárlap megszerezheti a képviselők számláit.
Kiba mód zavar, ha a Fidesz lop az nem baj, mert kevesebbet lop, a FASZT!!! Fent nem kéne lopni, vmi erkölcsi példával kéne elől járni..... nem itt lent, mert azt nem látja senki, kezdjük fentről...
ehhez kéne egy csomó dolog, ám, míg azok szavaznak róla, hogy miként nevezzék, addig veszett fejsze nyele

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.12. 16:34:01

@navera: "Fent nem kéne lopni, vmi erkölcsi példával kéne elől járni"

ha ezt Te (vagy bárki más) elő tudja idézni, az alsóhangon Nobel-díjat kap. Azt nem tudom melyik kategóriában (lehet, hogy az ÖSSZESBEN).

persze, bizonyára én vagyok túl cinikus, de szerintem aki:
1: politikusnak áll
2: odakerül a húsosfazékhoz

az LOP.

Amíg csak az 1. pont van kevesebbet, ha a 2. pont is megvalósul, akkor kiba sokat...

moncayo 2009.08.12. 16:48:25

a pasi egy tipikus mszp-s káder. Bárhová tesszük az elvtársat a mi kezünket nyalja. Kap időnként egy kis csontot, oszt úgy irányitja a pénzt, ahogy mondjuk. Alacsony IQ, sunyi gyávaság, pofátlan arcél. Tipikus magyar politikus.

Márai Coelhó · anygyalszarny.blog.hu 2009.08.12. 16:49:49

Nem olvastam végig minden kommentet, de 1. az NBH nem nyomoz és 2. a honvédség új alaki szabályzatában (amerikai mintára) benne van a tisztelgés sapka nélkül. Szerintem nem felel meg a magyar hagyományoknak, de bár csak ez lenne az MH legnagyobb baja.

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.08.12. 16:54:25

Nem csoda, hogy Szekeres viszi mindenhová, hiszen földik...

Azt hozzátenném, hogy nagyon rosszmájúak vagytok, hogy nincsen katonai tapasztalata. Nézzétek meg az önéletrajzát, mennyit harcolt a fasizmus ellen :-)

AjTb 2009.08.12. 16:55:51

@George Jung: Egészen pontosan az FBI megfelelője Magyarországon a Nemzeti Nyomozó Iroda, a CIA "párja" az Információs Hivatal. Az NBH amerikai megfelelője az NSA. Drága szerző, ha már fikázod az államtitkárt, legalább vedd a fáradságot, hogy ne hülyeséget írj a címben...

Márai Coelhó · anygyalszarny.blog.hu 2009.08.12. 16:59:18

@AjTb: Az NSA magyar párja inkább az NBSZ, nemde?

states 2009.08.12. 17:08:23

Na akkor megvan Drazsé robbantós videójának a titka is, a gombaszakértőt ugyanis csak egy betű választja el a bombaszakértőtől. Amúgy meg a banánköztársaságot Magyarországtól még egy betű sem...

pandacsökiboborján 2009.08.12. 17:19:05

MIKOLÓGIAI társaság-biztos a fanyar humort tanulmányozzák és az aztkísérő sátáni kacajt.

f.m.j. 2009.08.12. 17:20:15

a reakción ott van maga Szigetvári Viktor személyesen (már ha személyesen, ki tudhassa bizton, ugye?)
nagyon vicces... már ha nem lenne annyira szomorú...

tudi 2009.08.12. 17:26:39

Ez jó ennyi erővel japán bonszaj fa szakértő is lehetne a vezető vagy akár én. Bár mondjuk nekem nincsenek kapcsolataim felsőbb körökben.

Szakaly Gyorgy · http://szakalygy.uw.hu/index.html 2009.08.12. 17:33:54

@zsoltix: Fején találtad a szeget, a Kurt Vonnegut által írt Harrison Bergeron című könyv/film pont erről szól. Egyszerű sorsolással választják ki a miniszterelnököt, mert mindegy, hogy ki az. Ha még viselkedni sem tud, akkor gyorsan leváltják, és sorsolnak helyette mást (lásd a tavaszi magyar miniszterelnök után kostlatást).
Az igazi dolgok a háttérben zajlanak általunk láthatatlan szereplőkkel.

Menő vagy nem Menő 2009.08.12. 17:36:25

A pontosság kedvéért a szerző figyelmébe ajánlanám,hogy a magyar FBI nem az NBH hanem az NNI (Nemzeti Nyomozó Iroda) ,anno megalakulása óta emlegetik e "fantáziadús" hasonlattal az intézményt.Ha jól emlékszem a szintén komoly szakmai háttérrel rendelkező Lamperth Mónika belügyminisztersége idején alakult és az ORFK alá tartozik.

jaegtoer 2009.08.12. 17:43:28

@AjTb:

Kedves AjTb!

Ha már kioktatod a posztolót, gondold át mitől lenne az amerikai "cégeknek" magyar megfelelője:-)))))
Vagy ott is levitézlett és kiöregedett kisztaknyolók a górék?
Amúgy galócásba a politikai államtitkárokkal!

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2009.08.12. 17:46:59

ez teljesen korrekt és jó írás.
a gombaszakértőnél hangosan felröhögtem!

Netuddki. 2009.08.12. 17:48:16

OK ez mind rendben van. De mikor lesz már végre nagytakarítás?

egyenlítő 2009.08.12. 18:00:20

1. Ő legalább volt katona.
2. "A háború túl komoly dolog ahhoz, hogy katonákra bízzuk!" (Churchill)
3. Melyik EU országban katona a védelmi miniszter?
4. A titkosszolgálat politikai felügyeletét nem politikusoknak kell ellátniuk?
5. Melyik egyetemen képezik a politikusokat? Esetleg jobb lenne, ha jogász volna?
6. Békeidőben mijafaszt is kellene csinálnia egy honvédelmi államtitkárnak, mint elvonulni a dísszázad előtt, meg felkapcsolni a karácsonyfa világítását? Tán felderítőszakaszt vezessen Afganisztánban?
7. Az meg tényleg kurvára gyanús, hogy a velünk egy EU-ban, meg egy NATO-ban levő franciák kitüntették a Becsületrend középső fokozatával.

Ezek után tényleg nincs más hátra, mint "fel a lámpavasra a grófot, s márkit!"

ladislaus 2009.08.12. 18:02:34

@Bélapáti Béla: osztom otleted, jomagam is nagy aktivista lennék e project kidolgozasaben es vegrehajtasaban :)

ladislaus 2009.08.12. 18:05:20

ezek a maszoposok tanultak valami csodasat regen. baszki ezek mindenhez ertenek. gombaszkodik, vegyesz es a haderot is keni vagja! szerintem vivni is tud a diszkardjaval, es egyszeruen csodalatosan lenyugozo a sokoldalusaguk.

Féldecis Rezsim · http://tisztaudvar.blog.hu 2009.08.12. 18:08:08

@Rorschach: dehogynem,baszki!Megyó is kapott,mert ügynökösködött a hazája ellen egy francia energiaipari cégnek...

ladislaus 2009.08.12. 18:08:53

@tudi: en transaction specialist vagyok, lehetek belugyminiszter, esetleg szocialis csaladjogi? na jo legyek valamelyiknek csak allamtitkára, meg majd tisztelgek szepen. Bár ha tudtok egy hr-es melot, szoljatok pls....

ladislaus 2009.08.12. 18:09:35

@Rorschach: csak amelyik francia no 3 gyereket szul. :)

2009.08.12. 18:16:03

@egyenlítő:

"4. A titkosszolgálat politikai felügyeletét nem politikusoknak kell ellátniuk?"

De igen. MEGFELELŐEN képzett politikusoknak.

"5. Melyik egyetemen képezik a politikusokat? Esetleg jobb lenne, ha jogász volna?"

Jelen esetnél maradva van nekünk Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetemünk. Például.

"A Kossuth Lajos Hadtudományi Kar a Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetem keretein belül működik. ... Nagy múltra tekintünk vissza, már 1808-ban megkezdődött hazánkban a katonai vezetők képzése."
/idézet a honlapról/

Van Rendőrtiszti Főiskolánk is. Például.
De egy nemzetvédelmi egyetem-jogász párosítást megfelelőnek mondanék. Például. Attól persze még lehetne az illető korrupt gazember :)

Egy utolsó kérdés: kire bíznád akárcsak a vakbélműtétedet is? Egy agrármérnökre, vagy egy végzett, gyakorlattal rendelkező sebészre? Ne hamarkodd el a választ...
De amúgy vicces a kommented :)
*****
A poszthoz:
Ez az ország egy vicc. Ez a bejegyzés kb. a 127milliomodik példa rá. Lassan a disszidálást fontolgatom én is...

papamaci1 2009.08.12. 18:19:05

@misikeh: Úgy hogy az i egy repülő- fedélzeti közelharc-roketta..... másképp alig....

szmoker (Homo Trollicus) 2009.08.12. 18:19:47

@Seduxen: zseniális!!! :)
A (szintén német) targoncásat láttad már?
... és azt mondják, a németeknek nincs humoruk :)

papamaci1 2009.08.12. 18:20:39

Mellesleg a végső igazság: "Tetszettek volna forradalmat csinálni."

Amíg a komcsik vannak hatalmon, nincs rendszerváltás....

Féldecis Rezsim · http://tisztaudvar.blog.hu 2009.08.12. 18:21:55

Mindenesetre az jó,hogy gombaszakértő ez a fényes gúnyájú farkastinóru!
Így legalább a katonanőkkel meg a Jenna Jameson Bondokkal el tud diskurálni a hüvelygombáról...

Féldecis Rezsim · http://tisztaudvar.blog.hu 2009.08.12. 18:23:46

@ladislaus: maracc átviteli technikus bazmeg!
Születtél volna jobb helyre!

mind2 (törölt) 2009.08.12. 18:25:22

@AntiChrist: én is 10 éve műtök kórházakban, de a mortalitási statisztikára eddig se figyelt senki.
Az asszisztencia mindig kedves és segítőkész, ha meg nem megy valami, azt szoktam mondani : ma kicsit dekoncentrált vagyok.
Egyedül azt sajnálom, hogy annak idején ács-állványozónak tanultam....

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.08.12. 18:27:14

Értem én a posztot, de ha egyszer nincs magyarországon titkosszolgálati középiskola, mégis mi az elvárt végzettség a titkosszolgálatokat felügyelő tárcanélküli államtitkártól?

A KGB ezirányú felsőfokú intézménye húsz éve tökéletes volt, ma már nem az igazi.

(Így hirtelen számomra a távközléstechnikai mérnök tűnik szimpatikusnak, legalább az operatív munka egy részéhez ért annyira, hogy nem lehet átverni).

2009.08.12. 18:30:22

@mind2: Ácsnak? Te, a fiadat nem valami Jézusnak hívják?
Egyébként ne sajnáld!
Szakmunkásvizsgával műteni a pógárokat... Ez már karrier :)
Akár még államtitkár is lehetsz :))

Yeto 2009.08.12. 18:33:45

Ez mind szép de azt mondjátok már meg hogy a tejhez meg a gombákhoz legalább ért?

zauberpferde (törölt) 2009.08.12. 18:37:04

Menjetek már a pics@ba!
Szekeres még a haját is kinövesztette, hogy NATO kompatibilis legyen.
Azért mert iszik, az a baj?
A ló is iszik, ha szomjas...!

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2009.08.12. 18:37:51

@papamaci1: Jó, de amíg van kenyér meg cirkusz nem lesz forradalom.Sajnos.Elhatárolódom magamtól,óó én büdös retkes faschista ,antiszemita,náczi.Megyek keresek valami rettegni valót a nolon, amíg nem húz magával teljesen a sötét náczulás .O.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2009.08.12. 18:40:16

@elemes2:
"Értem én a posztot, de ha egyszer nincs magyarországon titkosszolgálati középiskola, mégis mi az elvárt végzettség a titkosszolgálatokat felügyelő tárcanélküli államtitkártól?"

Mondjuk aki 92 körül végzett....,jójó fiatal lenne még...kb. ennyi a negatívum ,ha az egyáltalán.

Aldobói Feldob 2009.08.12. 18:42:54

Szűzanyám...! A jó Istenke mentsen meg bennünket attól, hogy a saját (operett) hadseregünknek kelljen - ráadásul Szekeressel az élen - akárcsak egyetlen egyszer is megvédenie bennünket ! (Inkább rohannék az ellenség karjaiba...)

mokas_gizi 2009.08.12. 18:45:23

Ez kuruc.info-n már fent volt...
Egy ilyen ember vezeti a NBH-t Magyarországon 2009-ben

De végül is csak azt csinálja a vezetés amit a nép megenged neki semmi, de semmi többet...!!!

EU többi országába ha ilyen van akkor több 10.000 ember megy tüntetni és ők el is érik mait akarnak...

Aldobói Feldob 2009.08.12. 18:45:56

@Yeto:
hogy tejhez és a gombához ért-e? a faszt ért hozzá, simán összekeveri a kettőt.

ORGASMUSFORSCHER 2009.08.12. 18:53:11

bassza meg, íme egy földim Kisújszállásról!!!!!!!!!!
köszi, hogy felhívtad a figyelmemet erre az emberpéldányra, nem igazán hallottam róla eddig.... nem is értem, hogy élhetek ilyen szellemileg sivár környezetben... szekeresnek gratulálok a nagyon jó formájú díszszablyához.....

Az EREDETI 2009.08.12. 18:57:44

A pofám leszakad, mire kapott ez ennyi plecsnyit hajolgatásra? biztos komoly munkát végezhetett a haza védelmében, javaslom legközelebb egy tehénfejőt tegyünk a helyére.

mind2 (törölt) 2009.08.12. 19:04:18

Arra gondolok, hogy Hitler A bukás- ban egy bunkerből irányította a maradék német hadsereget Berlin városában.
Na akkor nekünk miért is kell egy minisztérium ?
Egy bunker, oszt annyi..
Hadsereg úgy sincs ergo egy bunker is elég lenne.
3 gépírónővel, 500 liter vodkával, meg a Szekeres Bánfy hajszeszes üvegeinek egy piperepolccal.
Aztán ha jő a vég, hasba is döfhetnék magukat a dísz szablyával :(

fhege 2009.08.12. 19:07:01

Ha egyszer offshore cégeken keresztül a nemzeti vagyont autópályaépítésből kilopva gyilkosgalócával felszerelt, pénzmosásból támogatott terroristák támadnak ránk, akkor kihasználhatjuk tej méregtelenítő hatását.
Ne legyünk telhetetlenek!

Aldobói Feldob 2009.08.12. 19:10:25

@Az EREDETI: Biztos a rejtett képességeiért kapta a rengeteg plecsnyit. Hogy mik azok a képességek? Azok kérem 80 évre titkosítva vannak, amúgy nemzetbiztonsági okokból. Több kérdés van? Nincs. Helyes.

Galocza 2009.08.12. 19:15:33

Mi a baj szegénnyel, a gomba is alattomosan öl mint a kémek.

Viktus 2009.08.12. 19:19:10

A köztársasági elnök bohócunk megy más áldozatokhoz is majdan, vagy ez csak a roma áldozatok kiváltsága?

Aldobói Feldob 2009.08.12. 19:24:33

@Viktus: ne bántsd szegény sólymot. nem tudtad, hogy védett állat?

Jurganov 2009.08.12. 19:30:24

@Viktus: gondolom azon is sokat töprengett, hogy Szögi Lajos árváihoz menjen-e vagy az emberei által meglőtt kislányhoz és az utóbbit választotta.

kacsa! 2009.08.12. 19:50:33

@ORGASMUSFORSCHER: Na, helló, én is pont ezt akartam írni, kedves földim :D
Azt azért kihagytátok az életrajzból, hogy Imre igazi hadügyes családból származik: a faterja mozigépész volt hosszú barna köpenyben :D

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.08.12. 20:12:41

Na most elmondanám, hogy a sajtrecepteket századok óta titokban tartják! Így ki lehetne alkalmasabb titkosügynöknek, mint egy sajtkészítő???

átlátó 2009.08.12. 20:37:27

Na, én az ilyeneknek a rokendrol nevében szoktam lehugyozni a lábszárát, ha rosszkor, rossz helyen vagyok.

Laibach 2009.08.12. 20:58:32

A baloldali Bacher Iván letiltott Népszabadságos cikke:


www.hunhir.hu/index.php?pid=hirek&id=21948

egyenlítő 2009.08.12. 21:06:37

@Viktus: Ő egy világszerte példátlan sorozatgyilkosság (egyenlőre) utolsó áldozata volt. Csak hogy tudd, parteigenosse Viktus.

Viktus 2009.08.12. 21:36:42

@egyenlítő:

Mi példátlan volt rajta?

darvas · http://dtp.tumblr.com 2009.08.12. 21:42:17

Gyeret a Cserépfalu blogba is préházat szőlőt pincét nézni!

egyenlítő 2009.08.12. 21:48:20

@Viktus: Rasszista sorozatgyilkosságként világcsúcs. Úgy hallottam, lehagyta a svéd lézeres gyilkost is.

Bélapáti Béla 2009.08.12. 22:17:22

@Viktus: @Jurganov:
Ezt olvastátok már?
www.fn.hu/belfold/20090812/nemzeti_gyasznapot_javasolnak_romatamadasok/
Honnan a picsából kerülnek elő ezek az ismeretlen "értelmiségi" szervezetek? Egyáltalán, mi az hogy értelmiségi szervezet? Ha két földrajz szakos összeáll egy faipari üzemmérnökkel, az már az?
Nemzeti gyásznap, basszameg? Volt ilyesmi az össes többi áldozatnál? Ilyesmi a pl. Erdélyben magyarságukért megvertek, legyilkoltak emlékére? A Délvidéki vérengzések áldozatainak emlékére? Az első világháború áldozatainak emlékére? A málenkij robot áldozatainak emlékére? Apjukfhszát a kedves értelmiségieknek...

Bélapáti Béla 2009.08.12. 22:20:12

@egyenlítő: ja, a kkk pedig csak grillpartikat szervezett, Ruandában meg csak négertek öltek négert, nekik szabad faji alapon is, nem? Legalább indexet olvass mielőtt hülyeségeket beszélsz!

egyenlítő 2009.08.12. 22:43:57

@Bélapáti Béla: Ezek nem sorozatgyilkosságok, hanem lincselések, vagy tömeggyilkosságok voltak. Legalább gondolkozz, mielőtt hülyeségeket beszélsz!

Bélapáti Béla 2009.08.12. 23:00:38

@egyenlítő: ja, értem akkor, tömeggyilkolni lehet, az szép dolog, sőt, büszke lehet rá bármely nemzet vagy náció! De a mi (?) gyilkosságaink, na az aztán skandallum! Mit nekünk, ha egy ember 2000 másikat ölt meg, kit érdekel? Az már tömeggyilkos, nem sorozat, az menő!

Viktus 2009.08.12. 23:02:01

@egyenlítő:

Az igaz ezekhez képest Adolf kis senki volt ő nem lődözött ... :D

Bélapáti Béla 2009.08.12. 23:03:07

@egyenlítő: mellesleg a rasszista sorozatnyilkosság első gugli találata:
index.hu/bulvar/oro070528/
Jé, 37, az több mint 6, nem? Ráadásul az indexen van... Szopó...

Bélapáti Béla 2009.08.12. 23:06:33

@egyenlítő: nézzed már, itt meg 71 gyilkosság...
en.wikipedia.org/wiki/Zebra_murders
Picsába, pedig már azt hittem neked van igazad! Gugli, barátom, gugli, oszt utána lehet dumálni.

egyenlítő 2009.08.12. 23:10:53

@Bélapáti Béla: Nahát, pedig erre emlékszem. Eszembe juthatott volna. A világcsúcsot valami szagértő emlegette, de úgy látszik, még erre sem vagyunk képesek. A zebráról nem tudtam.

egyenlítő 2009.08.12. 23:14:54

@Bélapáti Béla: Más a műfaj, mint ahogy a lopás, a rablás, a betörés, a csalás és a sikkasztás sem ugyanaz, és Kolompár Orbán sem cigánybűnöző, esetleg, ha elítélik, cigány bűnöző.

Bélapáti Béla 2009.08.12. 23:19:08

@egyenlítő: van még pár, nem akartam mindet belinkelni, szóval azért nem kell "magunkat" a kelleténél jobban sározni, épp elég a valóság, minek túlozzunk, nem igaz?

egyenlítő 2009.08.12. 23:22:56

@Bélapáti Béla: Egyébként minden nemzet, amelynek van múltja, követett el tömeggyilkosságokat, csak ezeket a genfi egyezmény óta rossz néven veszik. Egy egykori Wehrmacht tiszt például éppen most kapott életfogytiglant Németországban.

Bélapáti Béla 2009.08.12. 23:23:15

@egyenlítő: tudom, tudom, a bűnnek nincs színe, csak az áldozatnak. Pl. cigánygyilkosságról nem gáz beszélni ugye (168 óra, tények, propeller), ott senki sem mondja, hogy nem cigányok voltak, hanem az EU magyar állampolgárai...

egyenlítő 2009.08.12. 23:24:28

@Bélapáti Béla: Sajnálom. Mint fentebb írtam, néhány napja egy bűnügyi szakértő nyilatkozott így.

Bélapáti Béla 2009.08.12. 23:27:37

@egyenlítő: csak kíváncsiságból, tudnál magyar tömeggyilkosságokat felsorolni? Nem olyat, amit megszállás alatt követtek el, hanem amit saját kútfőből! Az újvidéki mészárláson kívül, perse, ami kétségkívül nem lehet a büszkeségünk, de a maga 3300-3800 áldozatával elég nehezet tudom beilleszteni pl. az amerikai indiánok kiírtása, az örmény holokauszt, az ukrán holodomor, ruandai vérengzés, stb. közé...

Bélapáti Béla 2009.08.12. 23:30:58

@egyenlítő: no problem, asszem én is túlreagáltam. :)

egyenlítő 2009.08.12. 23:34:25

@Bélapáti Béla: De igen, a bűnnek is van színe, nem csak az áldozatnak, csak kérdés, hogy egy konkrét esetben ez fontos-e a felderítés és az okok tisztázása szempontjából, vagy csak egy előítélet igazolására szolgál. Hogy más (nem cigány) példával éljek, a hajszín szerint is lehetne osztályozni a bűnözőket, hiszen "vörös kutya, vörös ló, vörös ember egy se jó".

Bélapáti Béla 2009.08.12. 23:44:07

@egyenlítő: namost a cigánybűnözés mint szakszó teljesen elfogadott volt a rendszerváltásig, és olyan bűncselekmények csoportneve volt, amit nagyrészt cigányok követnek el. Ezt tulképp senki nem vitatja, csak azt mondják, hogy az ugyanolyan életformájú fehérek is elkövetik ezeket a típusú bűncselekményeket. Ki lehet találni erre egy polkorrekt szakszót (bár személy szerint a polkorrektkedést hülyeségnek tartom) de ez azon a tényen nem fog változtatni, hogy pl. a fémlopások, terménylopások, rablások jórészt egy bizonyos népcsoporthoz köthetőek, amelynek ezen tagjai a bűnözést választották életformának. És itt megélhetési bűnözésről beszélni is zsákutca, láttál már te is gondolom színesfémes cigány palotát. Amíg nincs erre a rétegre külön szó, ennél jobbat nem tudok. A közbeszéd így használja, így értelmezi.
Húzok, mert holnap is kell GDP-t termelni. Joccakát!

egyenlítő 2009.08.12. 23:46:36

@Bélapáti Béla: 1848-ban voltak ilyen esetek, Erdélyben és a Délvidéken. A középkorból a Dózsa felkelés utáni megtorlást, és a Fekete Sereg Kinizsi általi felszámolását tudnám említeni, de hát ez még egy más kor volt. 1919 (vörös és fehér) határeset.

Bélapáti Béla 2009.08.12. 23:48:54

@egyenlítő: ja, még egy mondat. A példádnál maradva, ha a barnahajúak 90%-a követné el a bankautómata rablásokat, semmi kifogást nem támasztanék azzal szemben, ha a bankautómata rablásokat barnabűnözés címszó alatt emlegetnék, amíg nem találnának jobb szót az elkövetői körre, és a barnahajúság releváns lenne (pl. az elkövetők rendszeresen hivatkoznának arra, hogy csak azér engem pécéztél ki, mert barna hajam van, vagy elkövetés közben azt ordibálnák, öld meg a szökét, illetve arra hivatkoznának, hogy a barnahajúak kultúrájában teljesen elfogadott dolog bankautomatákat lopni, ez afféle barna-csíny).

egyenlítő 2009.08.12. 23:51:49

@Bélapáti Béla: A cigánybűnözést azért is érdemes megkülönböztetni, mert a közösség védi és elrejti ezeket az elkövetőket, tehát másképpen kell végezni a felderítést. A cigánypalotát az orgazda építi, és ez már nem cigánybűnözés. Aludj jól!

Bélapáti Béla 2009.08.12. 23:54:50

@egyenlítő: a '48-as erdélyi, délvidéki esetekről nem tudok, a többi meg nem etnikai alapú volt tudtommal. Ilyen formában minden háború tömeggyilkosság, hiszen tömegek halnak meg. Mo-n tudtommal pl. még vallási harcok sem voltak olyan komolyak, mint mondjuk Franciao.-ban a hugenották kapcsán (a pogány-keresztény ellentétet nem ide sorolnám, azok sztem sima trónviszályok indokai, velejárói voltak). Persze ennek nem feltétlen a magyar "felsőbbrendűség" az oka, de sztem ez a típusú népírtás sosem volt sajátja az országnak. Na mostmár tényleg lépek.

f.m.j. 2009.08.12. 23:57:13

@ostoba 8o:

nem rossz, nem rossz...

de ez inkább ez az "érted haragszom, nem ellened" attitüd, nem?

BTM · http://dokumentalis.blog.hu 2009.08.13. 06:38:42

Sólyomnak szóljon valaki, hogy barna cipőhöz SOHA nem veszünk fel fekete övet. Kb. akkor bunkóság, mint a teniszzokni öltönnyel...

spájdernecc 2009.08.13. 07:32:37

@BTM:
hát öregem, kurvára irigylem a problémádat....

BTM · http://dokumentalis.blog.hu 2009.08.13. 08:35:56

@spájdernecc:
Mégiscsak a köztársaság elnöke! Még Don Emerico-nak is sikerült vennie ezt az akadályt reggel a tükörnél. Pedig ki tudja, mit ihatott össze előző este.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.13. 09:36:35

@Viktus: hm, ezek szerint a dns minta adott, nem? :))

az ilyen kultúrlénynek szerintem megfelelő büntetés lenne, ha pénzbírság, vagy börtön helyett a megkárosítottak ŐT sz*rnák telibe...

Viktus 2009.08.13. 10:02:38

@Seduxen:

Ki vizsgálja be? drága.

A múltkor a szomszédból tyúkot meg zöldségeket loptak , és ott is kakival fizettek.
Az etnikumnál ez ilyen új kapitalista módi ...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.13. 10:17:27

@Viktus: hámajd a grisszom :)

tudom, ezt az elkeseredettség mondatta velem. az ilyen rosszabb az állatnál. az nem csinálna ilyet...

mondanám, hogy az a megoldás, hogy durván megmérgezni az összes terményt (amiről tudja a termelő, hogy úgy is ellopják), de sajnos nem a tolvaj, és annak szűk családi köre (mintegy 70 fő) fogyasztja... pedig milyen jó lenne...

Marcellusca 2009.08.13. 18:01:15

Csak úgy halkan kérdem (mielőtt kommenteket is olvasok), mint "érintett", hogy jelenleg hol található a Békefenntartó Katonák Emlékműve?
Ugyanis a Bolyait eladták, lebontották és csak sittkupacok találhatók a helyén.
Esetleg áthelyezték (szép csendben) valahova?
De hova?

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.08.13. 20:23:21

Még mindig nem értem, mit panaszkodnak. Bezzeg az SZDSZ milyen "gombaszakértőt" adott volna, beleszédült volna a fél ország...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.08.16. 21:01:53

Tényleg, ilyen főfaszomoknál hogyhogy nincs szakképzettség a feltételek között?

krsolnce 2009.09.04. 09:43:35

Idézet az életrajzából: "2003-2005 között védelemigazgatási vezetői egyetemi diplomát szerzett". Jól utánanéztetek.

süti beállítások módosítása