Skip to content


       Szűrés lista

Nincs humorunk és még a Google-t sem használjuk - kritikák, vélemények

"Vélemények", "kritikák" a Vastagbőrről a tumblr-en, és mivel ott nem lehet kommentelni, inkább kiszedem őket ide.
Véleményem persze van nekem is, meg hozzáfűznivalóm is, majd talán kommentben kifejtem ...

Az egész egy Webisztán poszttal kezdődött...

Bede Márton (Index)

"Azt imádom
Amikor a nemcigány magyarok, a jólöltözöttség és az általános finom ízlés világszerte ismert és elismert nagykövetei azzal ekézik a cigányokat, hogy hülyén néznek ki, lásd Vastagbőr blog. Egyébként ennek a Vastagbőrnek a sikere legalább olyan érdekes, mint a Kuruc.info esete. Cseppet sem kevésbé korlátolt, ráadásul szemben a Kuruccal a fontoskodás mellé még akasztófahumoruk sincs. Vastagbőr postot követelek Karl Lagerfeldről."
 

Uj Péter (Index)


"Én sem értem, hogy miért futtatják a blogszerkek a Vastagbőrt. Nem jó."

Benei Péter (Karmamédia, Konzervatórium)


"természetesen a konzervatóriumnak szurkolok a GB-n, de gyanúm, hogy a vastagbőr lesz a legjobb mainstream. miért is?

a vastagbőrről lehet mindent mondani, hogy széljobbra hajaz, rasszista, diszkriminatív, blabla, az összes klisét el lehet sütni, hogy demagóg és populista a következtetések hada, amit levonnak. én amúgy a cikkeik konklúzióinak a 90%-ával sajnos egyetértek, még ha olyan prózaian is fogalmazzák meg. bevallom: napi olvasójuk vagyok.

a vastagbőr azonban más miatt zseniális blog, ami viszont tény és vitathatatlan. UTÁNANÉZNEK AZ INFORMÁCIÓKNAK. a vastagbőr bazdmeg utánanéz. a vastagbőrben nem újságírók ülnek, hanem valszeg ráérős egyetemisták. :) akiknek nincsenek informátoraik, kapcsolataik, hanem egyetlen dolgot használnak: google.

a vastagbőr a magyar újságírásról kiállított szegénységi bizonyítvány, a tény, a példa, az ikon arra, hogy a magyar újságírók, akiknek elvileg ez a MUNKÁJUK, mégis, a 90%-uk nem veszi a fáradtságot, hogy utánanéz kapitálisan egyszerű tényeknek. És most nem is a nyilvánvaló átverések lefülelésére gondolok, hanem a napi hírek hátterére, vagy akár arra, hogy mit mondott valaki 1 éve, és mit mond most.

persze, feltételezem, hogy a magyar politikai újságíró nem olyan amnéziás, mint a magyar választó. de ebben az esetben viszont, hogy miért nem járnak utána, nos akkor a helyzet még siralmasabb, mint gondolom… (jajj, félreértés ne essék, nincsenek illúzióim :D).

+ a polújságírók ezen jellemző mentalitása (persze, akinek nem inge, dehát ugye tudják) az egyik legfontosabb oka, hogy most itt tartunk, ahol, hogy ezeket el lehet játszani, így el lehet játszani, ezt meg lehet tenni, úgy meg lehet tenni stb. nem csak a választóknak, civileknek kell felemelni a szavukat, hanem kőkeményen kritikai módon fellépni a sajtónak is. nem csak NÉHA írni egy ejnye bejnyét.

“a kutya csak ha veszett, akkor harapja meg a kenyéradó gazdáját”

batorfy


"Nem. A Vastagbőr lófasznak sem néz utána, a Google-t meg basznak használni. Istenem, hányszor kellett már kijavítani őket. Elméleteiket innen-onnan összeollózott félinformációkból szedik össze, aztán amikor kapnak az arcukba, hogy figyi, elnéztetek két nullát az összegből, vagy adjátok össze mégegyszer, akkor meg vannak bántódva szegények. Nem, a Vastagbőr egy szégyen. Azt kimondani, hogy a BKV, a MÁV, a Gyurcsány, a BRFK egy szar, kösz, tudom."

 Tallián Miklós (Hírszerző)


"Pár megjegyzésem volna, egy, amiknek “utánanéznek”, azokra bárki emlékezhet bazmeg, aki olvas újságot, legalábbis nekem működésük során nem mondtak új információt. Kettő, és ez a fontosabb, a következtetések nemcsak populisták meg demagógok, hanem felszínesek is, nem lépnek ki a hagyományos pártkommunikáció által felállított keretek közül, az általuk megírtakban épp úgy nincsenek a “Béla lop, a geci szemét állatja” szintűnél komplexebb történetek, ahogyan nincsenek a magyar mainstream sajtóban sem. A valóságban meg vannak, és azért nagy részük összerakható, főleg, ha valaki nemcsak google-zni tud, hanem emlékszik is, mit kell keresni. Abban meg sokkal jobb is van, mint a Vastagbőr."

 batorfy


"Szerintem viszont kifejezetten káros, hogy vannak és az is, hogy ilyen népszerűek. Nem feledem, hogy amatőrök, de kit érdekel amúgy? Nem sajnálom tőlük a Goldenblogot sem, de azt igen, hogy vannak olyan blogok, amik valóban körültekintően, alaposan elemeznek, és aztán mégsem. Az, hogy az újságírók milyenek, az egy másik kérdés. Főleg úgy, hogy ők már egyáltalán nem népszerűek sehol sem."

tutuka


"ha van idegesítő dolog a szánalmas kamublogokon (izomtibor, modoros, szleng) túl, akkor az a vastagbőr. egy megvalósult rémálom, okoskodó primitív őrület, kétségbeejtően buta és hatásvadász témákkal, ráadásul rosszul és  -mint fent is látszik - pontatlanul megírva. egy szégyen.

gyász

batorfy


"Még annyit fűznék hozzá, hogy: az amatőrizmus nem ment fel a félretájékoztatás, a megvezetés, az ostobaság terjesztésének felelőssége alól - hogy szándékos-e vagy sem, az édesmindegy -, hiszen amint a nyilvánosság elé kerülnek a munkáid, egyben azt is elfogadod, hogy hatást gyakorolsz másokra. A Vastagbőr esetében nemhogy ennek elfogadásáról van szó, hanem ez szándék is. Ha én újságíróként ilyen hibákat követek el, akkor két figyelmzetetés után megköszönik a munkámat - legalábbis nálunk -, a Vastagbőréknél azonban erről szó sincs, mivel nincs tétje. Látjuk mi a tömegek bölcsessége a blogok esetében, meg persze, egymilliárd légy nem tévedhet, akkor együnk szart. De kösz, én nem fogom éljenezni, hogy vannak, nyerjék csak meg a Goldenblogot, mit bánom én. De közben ne csináljunk úgy, mintha a világ legjobb dolga lenne a győzelmük, és olyanokat se mondjunk, hogy lám-lám, az ilyen blogok a saját terepükön verik meg a profikat."

Kiss Ádám (Hírszerző, Konzervatórium)

"mikivel erősen egyet tudok érteni. néha kurvára belenyúlnak olyan dolgokba, amiben kb semmi botrányos nincs, vagy nincs megindokolva miért, a sok kommentelő meg csak követeli a lámpavasat."

balint


"nemcsak populisták meg demagógok, hanem felszínesek is”

És ez még mind elnézhető lenne, ha lenne mondjuk egy morzsányi humoruk. De nincs."

Benei Péter (Karmamédia, Konzervatórium)


"Igen, tévednek, mivel nincs informátoruk, félinfókból és gugliból csemegéznek. De, és lehet hogy én vagyok nagyon cinikus és kiábrándult, inkább javítsanak ki 10-szer egy médiumot, mert benézett valamit, és úgy kritizált, mint nyilvánvaló hazugságokat leírni hajlandó rendes mainstream sajtót olvasni… sose feledd, hogy a vastagbőr egy AMATŐR dolog, nem várhatod el tőlük azt, hogy mittomén, hozzáférjenek olyan adatbázisokhoz, amit egy újságírónak naponta KELLENE használnia, mert van rá lehetősége.

Az meg nem igaz, hogy anyázóblog, ha csak anyázóblog lenne, nem lenne ennyire olvasott, politikai anyázó blogból több van, mint céltalan énblogból. :) Demagógok, ez tény, ezt nem is vitattam. :)

Benei Péter (Karmamédia, Konzervatórium) 

"Na akkor még egyszer. Látom kiborult a bili.

Ha VÉLETLENÜL politikai tanácsadó lennék (haha), akkor egyetlen polblogot olvasnék annak érdekében, hogy megtudjam, hogy mit gondol a Nagybetűs Választópolgár. Ez a Vastagbőr lenne. Nem a Konzervatórium, pláne nem a Reakció, a többi pol- közéleti blog meg kb. marginális (elnézést, ha netán, valaki úgy gondolta, hogy, de nem).

A vastagbőr a tömegek bölcsessége. Mellényúl. Kombinál. Félreolvas. Ingerült. Dühös. Demagóg. Diszkriminatív. Közepesen vagy annál kevésbé is intelligens. Egyszerű.

Épp ezért, az ilyen blog nagyon fontos, kb. tükör. Eképpen kell olvasni. A tragikus, hogy ismerve pár háttérinformációt, néha úgy, hogy ők nem ismerik, belenyúlnak a tutiba. Néha meg nem. Az, hogy nincs humoruk, az nem tény, inkább nem jellemző, irónia és cinizmus mindenképpen jellemző rájuk - néha humor is.

Ez a felelősséggel legyen, hogy félre vagy hogyan tájékoztat szöveg meg srácok, komolyan, nemár. :D Már mi a halálért lenne egy közéleti BLOGGERnek BÁRMINEMŰ felelőssége bárki felé is? Miért lenne bármilyen elszámolási és beszámolási kötelezettsége bárkinek is? Ja, hogy a KÖZJÓ és a NYILVÁNOSSÁG megkívánja? Haha, ezek nem létező fogalmak, csak tankönyvben és politikai nyilatkozatokban léteznek szerintem.

Semmi nem kötelezi őket semmire, feelgoodból blogolnak, amatőrök és ez látszik is. Az hogy - bár nem tudom feltűnt-e - pl. a tavalyi nyertesnél, konzinál voltak néminemű szerkesztőségi normák, megalapozott információk meg elvárható minőség vagy minimum, az kizárólag azért volt, mert a szerkesztők, meg én is kőkeményen elvárták ezt egymástól. Semmi köze nem volt ehhez sem a nyilvánosságnak, pláne nem a közjónak, és végképp nem gondolták a szerkesztők magukról, hogy újságírók. Akkor sem, ha speciel civilben újságírók voltak. :-)
 

Benei Péter (Karmamédia, Konzervatórium)

a POZÍCIÓ kötelez felelősségre. nem a vélemény. A bloggernek véleménye van. Nem pozíciója. pozíciója az újságírónak van. Mert fizetik érte, hogy legyen, mert hivatalos céget képvisel, mert pénzt szed be a véleményéért, mert ez a MUNKÁJA, ami felelősséggel jár.

a nyilvánosság nevű KÖD nem kötelez semmire. Az is nyilvános, hogy elfingom magam a metrón, már elnézést. Ha cégvezetőként céges tárgyaláson fingom el magam, akkor az felelőtlenség, mert ugrik az üzlet, mert az ügyfél azt mondja, hogy ezzel a bunkóval én soha nem. Ha a metrón teszem ezt, akkor maximum furán néznek rám. Ennyi. Ennél egyszerűbben aztán tényleg nem tudom az ügyeletes AGGÓDÓKNAK elmagyarázni…

update: ha azért nem fingod el magad, mert Jézus, Krisna, Buddha, Xenu, vagy a Felsőbb Lény, netán apád, anyád, nagyanyád, Gyurcsány, Orbán mondta, hogy elfingani magad BÁRHOL, az bunkóság, akkor az a te SZEMÉLYES és EGYÉNI nézeted a világról. Ezt általánosnak kikiáltani az egész világra egoizmus (vagy álszentség, tessék választani ízlés szerint)."
 

Uj Péter (Index)


"Nem tudok nem utalni saját népszigeti gobndolataimra a felelőtlen, szakmaiatlan, a társadalmi párbeszédet nem helyes irányba befolyásoló blogolgatásról."

A véleményem a 2009.08.19. 13:37-es kommentben van. 

Címkék: blog vélemény

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr651321620

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Spiró György; Ady; Gróf Balázs; Eörsi 2009.08.19. 23:35:20

Kossuth-díjas magyar író, költő, irodalomtörténész és műfordító. Kornissal tán nem kedvelik egymást. Aki többet akar tudni, az majd megnézni a wikipédián. A már unalomig ismételt Spiró-vers (és aztán annak erősen "szubjektív" elemzése): &nbs...

Trackback: Latinovits, Weöres: Majom ország; Pesti színházélet 2009.08.19. 17:52:27

Latinovits antiszemita volt? A pletykák és a pesti színházvilág a tovább gomb után Ismeritek Latinovits azon mondatát amit állítólag a veszprémi számüzetésekor leadott a szinpadról előadás előtt? „A zsidók és a kommunisták menjenek haza, nek...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.08.19. 12:21:16

A blog nagyon jó és még humorotok is van.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.19. 12:23:10

"És ez még mind elnézhető lenne, ha lenne mondjuk egy morzsányi humoruk. De nincs."

szerencsére a kommentelőknek annál inkább :)))

a "konzisoknak" mindenesetre egy riszpekt (részmeről), szerintem igen-igen korrektek a megnyilvánulásaik!

System failure. :) 2009.08.19. 12:23:18

Itt legalább lehet kommentelni, ellentétben a haonon.
A roma cikkekhez rendszeresen nem lehet hozzászólni, bezzeg a napi hülyeségükhöz igen...
Itt legalább nem cenzúráztok, mint máshol.
Pl: egy párt honlapján DEMOKRATIKUS módon kitörölték a nem tetsző véleményeket, SŐT MEGHAMISÍTOTTÁK az eredményeket. (szdsz).
Ennyit erről.

globocnick 2009.08.19. 12:23:49

Hű, vazze, hogy eztet nem vettem észre! Ezentúl majd bede mártonnál fogok kommentelni...

Jim Raynor 2009.08.19. 12:25:47

Új Péter, te a komcsik faszáról az izzadtságot leszopó, tehetségtelen, real faszkalap vagy. lófasz a seggedbe!

anarcho78 2009.08.19. 12:25:54

nyugalom gyerekek... irigykednek csak.

ráadásul basszák meg, ők még pénzt is kapnak az írkálásaikért! mi lehetett volna belőlük, ha rendes szakmát választanak? az ország tele van üres bányával, elkelne egy-két jó munkáskéz!

System failure. :) 2009.08.19. 12:25:55

Amúgy a posztok mellett valóban üdítő a kommenteket is olvasni. Sok vicces emberke él kis hazánkban. Jókat szoktam derülni egyes hozzászólásokon, mikor kétségbeesetten bizonyítja, hogy a fekete fehér. :)

Rhod 2009.08.19. 12:26:11

Bedétől Új-ig faszkorbácsot mindegyiknek. Vagy talán, hogy "vastagbőr szellemiséget" képviseljek: lámpavasra ezekkel az okoskodó sz@rjankókkal! :))))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.08.19. 12:26:19

Egy kicsit náczirasszistafaschista de ez van változika világ .Nemrég még maszop szavazó voltam de ma már én is ilyeneket olvasok ,sőt még a munkatársamat is rávettem.

anarcho78 2009.08.19. 12:27:06

bár bánya már nincs, el lehet vonatkoztatni tőle:)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.08.19. 12:29:03

Most aztán kiderült az igazság, nem is olvaslak többé Titeket!

Ki a faszom az a batorfy? :o)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.08.19. 12:31:00

Az egyetlen baj ,hogy káros az egészségre . Vagy felidegesít vagy elveszi a kedvem mindentől.(pl:pofátlan lenyúlások stb)

Rejtett a Szám 2009.08.19. 12:31:12

Itt igenis van humor! Kicsit sajátos, de van!
Fanyaloghatnak a "szakmabeliek", de az Index egy kicsit söprögessen a saját háza táján!

Gondolok itt arra, ha valami orbitálisat basznak el és egy kommentelő figyelmezteti őket, (ha éppen lehet beledumálni a pl. Munk kisasszony förmedvényeibe) akkor javítás után nem megköszönik, hanem pofátlanul odaírja,
hogy milyen hibáról beszélsz?

DArchAngel 2009.08.19. 12:33:05

Humora elég, ha a kommentelőknek van :)
Amúgy pedig nem tartom magam hülyének, mégis szeretem ezt a blogot. Én azt tartom, hogy értelmes ember megszűri, megemészti azt az információt, amit elé tálalnak, és azután formál véleményt, alakít ki képet. A birka emberek böfögik vissza szó szerint mások véleményét. Aki szerint az itt megjelent írások manipulatívak, azok birkának nézik az itt szép számmal kommentelgető "átlag" rendpárti, dolgozó (talán kicsit jobbos:) magyar állampolgárokat.

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.08.19. 12:33:21

sajnos ezek a témák itt nem nagyon vidám dolgok, leiginkább kínomban tudok röhögni rajtuk, de leginkább sírni volna kedvem.

Pl. a BKV-s sztorikhoz mit lehet hozzá tenni? Mit lehet ezen a Googolen keresni? Rossszul fizetett buszvezetők, szar, munkaruhájukban, néha lehuggyozzák a buszt, máskor leverik őket, korrupt ellenőrök, hamis bérletek, koszos buszok, amik időnként lángra lobbannak, tömegnyomor a buszon?
Szemben velük 100 milkás prémiumok,jutalmak, kamu állások, végkielégítések: csak önöknek, csak itt, csak nálunk, az Önök adójából - hogy röhögjé.. baszdmeg!

Plutonic 2009.08.19. 12:33:26

Ezek szinte dicséretek! :)))))
Az anyázás is azt jelenti, hogy olvassák a blogot. ;))))
A konzis srácoknak riszpekt a korrektségért, a többieknek meg annyit, hogy ha tényleg ez a véleményük, akkor miért is olvassák a blogot....??????
Nekünk mindenképpen jó itt lenni. :)))))
Ha meg másik alkalmasint ötleteket is merítenek, akkor pofa mehet súlyba és nem kell a köpködés.
De ugyebár demokrácia van, tehát nyugodtan, mi is elküldünk az anyjába embereket. :DDDDDDD
Ahumor hiánya meg........ XDDDDDDDDDDDDD
Akkor biztosan nem olyan a humoruk, mint a miénk, de ez is jól van így.
Mindenki jól jár. :)))))

Taktikai Atompingvin 2009.08.19. 12:33:58

Én azért szeretek ide járni, mert szerintem itt olyan dolgokról van szó, amik alappilléreknek kellene lenniük egy normális országban:
-politikusok, akik nem csak (!) a saját hasznukat lesik
-közbiztonság, munka
-értelmes értelmiségek, hírességek
Ha valaki ebbe nem passzol bele, arról nem árnyaltan kell fogalmazni hanem elküldeni... ...kenyeret venni.
Ennyi. Amúgy meg:
Bede Márton NEM MENŐ + lámpavas :)))

Rejtett a Szám 2009.08.19. 12:34:03

Lehet, hogy Új Péter miattatok akarta bevezetni a blogger igazolványt? :)

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.08.19. 12:34:31

szerintem meg indexes újságírónak lenni cikis dolog, pédául azért mert ránézésre megmondom, hogy melyik az és melyik nem az és akkor még nem is szóltam a politikusbűnözőkről, akik hát semmilyen rasszhoz nem tartoznak, az identitásuk a lopás, avagy ahogy a nagy elődöm mondá.:" az vagy amit ma ellophatsz"

Rejtett a Szám 2009.08.19. 12:36:29

Index hiszti. Talán kénytelenek lesztek átköltözni a Novarára.

DArchAngel 2009.08.19. 12:39:15

Jut eszembe: az még senkinek sem jutott eszébe, hogy az ilyen blogok azért is népszerűek, mert összegyűjtve olvashat az ember olyan híreket, amelyekről a tisztelt mainstream média nem tájékoztat?

Hetfield 2009.08.19. 12:40:45

Olyan magasról szarok bede véleményére, hogy fel se lát odáig.

százfogú c.zenekar 2009.08.19. 12:42:48

Vazze, hogy ezek mekkora beképzelt, szánalmas, okoskodó faszfejek...:)
Beneivel nagyrészt egyet tudok érteni!
Rohadtul utálom, mikor valaki zsigerből gyűlöl valamit, amiről fingja nincs, nem is ismeri!
Nem a blog demagóg és populista, hanem erről a blogról azt állítani, hogy demagóg és populista, az a demagóg! Ahogy Benei is írta, ez egy tükör, innen lehet megtudni, hogy a Magyar Ember mit gondol!
Szánalmas senkiházi faszfejek, akik azt hiszik, intelligensebbek lesznek attól, hogy 13-szor beleírják a szövegbe, hogy demegóg.
Pont, mint a jeszenszky zsolti, az is egy mondaton belül öt idegen szót használ, és azt hiszi, mekkor király, menő csávó!!!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.19. 12:43:26

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Valami SZDSZ-es lehet. xD

"Szerintem viszont kifejezetten káros, hogy vannak és az is, hogy ilyen népszerűek. "

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.08.19. 12:44:00

Amúgy lehet, hogy a vastagbőr sokszor demagóg, manipulatív és hatásvadász, de amikor az indexen a romák "kénytelenek" erőszakkal feltartóztatni a vadászokat, hogy önkényesen átkutassák az autóikat, meg amikor tömegesen felsírnak a csecsemők, akkor talán fogják be a pofájukat xD

(és a hazugságakat, meg a patkányságokat szóba sem hoztam)

százfogú c.zenekar 2009.08.19. 12:44:00

Ja, egyébként, LMPVS!:)
Csak, hogy valamiben igazuk is legyen!

br · http://www.szalaiannamaria.net 2009.08.19. 12:45:18

És a közelben felsírt egy gyerek!

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.08.19. 12:45:19

a humorról jut eszembe " orbánbányák"

Taktikai Atompingvin 2009.08.19. 12:48:20

@Félkupica_Fehér_Főnök: batorfy tán azért ilyen frusztrált, mert kibannolták amikor "kijavította" a szerkesztőséget és a kommentelőket:)
De csak meg kell nézni ugyanaz az "értelmiségi" pökhendiség

jozicsenko 2009.08.19. 12:48:53

Jól értem, hogy Új Péternek az fáj, hogy ezt a társaságot nem lehet "úgy" kontrollálni, mint az Index szerkesztőségét és ezért a vártnál is nagyobb bukta várható az Mszp-nél?

tokmányos 2009.08.19. 12:48:55

T. Zéro! Nem értelek?? Ki a faszt érdekel,hogy másoknak mi a véleménye a vastagbőrről! Ne menj már át" celebesbe" kérlek!Már Te is megakarod osztani az országot,még a blógerek világában is ? Nincs elég baj ?

br · http://www.szalaiannamaria.net 2009.08.19. 12:51:51

Bede Mártont idézve,

"Ravasznak, sikeresnek és dörzsölt üzletembernek lenni mindig menő. Sírni meg nem az."

Ravasznak, sikeresnek és dörzsölt bloggernek lenni mindig menő. Sírni meg nem az...

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2009.08.19. 12:53:10

Nah, ezek közül a fele okoskodó köcsög, akiről 5 emberen kívűl senki sem hallott, a másik fele meg az Index erősen egyik irányba húzó vezérgárdája. Amúgy ha Új Péternek nem tetszik a 'Bőr, akkor hogy lehet címlapon? :) Bár igaz, hogy mostanában olyan ritkák vagytok ott, mint állat, mert Munk Vera nézzünk-aranyos-macskák-képeit rakják ki, ...

jozicsenko 2009.08.19. 12:54:52

@laspalmas: azt hiszem, rájöttem, a fent említett ellenvéleményeket NEM az szdsz/mszp finanszírozta (ismétlem, NEM a balliberálisok fizetnek nekik, hisz ott most fogy el a pénz, kell a saját zsebbe)

a megoldás sokkal egyszerübb:

Nemzetközi Összeesküvés készül ellenetek, amit a

Kávéforgalmazók hoztak össze ellenetek!

El tudjátok képzelni ,mi pénz kiesés egy ekkora maffiának, hogy miattatok kevesebb kv-t isznak itt (KVhelyett rovat)????

Plutonic 2009.08.19. 12:55:05

Na, ezt a posztot is ki lehetne majd nyomtatni és élküldeni a fanyalgóknak! :DDDDD

andreasue (törölt) 2009.08.19. 12:56:43

Lehet, hogy az idézett firkászoknak van humora, meg informátora, de ez nagyon nem látszik.

Konkrét kritikát meg nem láttam tőlük. Az, hogy valami szar, az nem kritika, max. vélemény.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.08.19. 12:58:56

" "ha van idegesítő dolog a szánalmas kamublogokon (izomtibor, modoros, szleng) túl "

tutuka!

kicsi tutuka, te, te, te... a civilizáció peremén vegetáló, a semmire nagyképű szellemi toprongy vagy

törődjél a magad kis kutyát sem érdeklő dolgaiddal

ja..., és LESZAROM a véleményedet
magasról, nagyívben, vastagon
mehecc a búsba................ most

SZIA!

globocnick 2009.08.19. 12:59:29

Majdnem 2 év alatt eljutni odáig, hogy bede márton jobban tartson a Vastagbőrtől, mint 1944-ben az olaszliszkai csodarabbi a Magyar Futártól, azért nem rossz teljesítmény...

Karma17 2009.08.19. 13:02:00

Hogy miért olvassák? A Howard Sternről szóló film (Private Parts" egyik jelenetében a kulcs, amikor a producer és közvéleménykutató beszélget:

"The average radio listener listens for minutes."

"Mm-hmm."

"The average Howard Stern fan listens for... - are you ready for this? - An hour and minutes."

"How can that be?"

"Answer most commonly given: "I want to see what he'll say next."

"All right, OK, fine."

"But what about the people who hate Stern?"

"Good point. "

"The average Stern hater... listens for hours a day."

"Look, but if they hate him, why do they listen?"

"Most common answer: "I want to see what he'll say next."

Plutonic 2009.08.19. 13:05:06

@globocnick: :DDDDDDDD
És még hogy nincs humor! :DDDDDDDD

Karma17 2009.08.19. 13:05:48

Durva fordításban:

- Az átlagos rádióhallgató percekig hallgatja.
- Hm...
- Az átlagos Howard Stern rajongó pedig... felkészültél? - Egy óránál is tovább.
- Hogy lehet ez?
- Az erre a kérdésre leggyakrabban adott válasz: Kíváncsi vagyok, mit fog még mondani.
- Végülis ez, OK.
- De mi van azokkal, akik útálják Sternt?
- Ez egy érdekes dolog.
- Az átlagos Stern utáló... órákig képes hallgatni.
- Ha utálja, miért hallgatja?
- A kérdésre leggyakrabban adott válasz: Kíváncsi vagyok, mit fog még mondani.

Rejtett a Szám 2009.08.19. 13:06:12

Nekem tényleg szar a memóriám, de emlékszem
szily blogján egy postra, ahol elmeséli hogyan lett "újságíró".
Sehogy.

Feledhetetlen Miklósi Gábor cikke is a Hétesi romákról.. Milyen szépen megírt pollkorrekt duma!

Amikor a Jobbik elnökét kérdezte, ugyanilyen korrekt módon járt el..

picur3ka 2009.08.19. 13:06:33

Na, a bolcsesseg kovei ujfent kinyilvanitottak megvetesuket az ostoba nepek irant.

Ez most a modi, mindenkit, aki nepszeru; demagog, populista, naci-fasiszta-rasszista bunkonak nyilvanitani.

A Reakcio-rol is irt valaki egy okos kis kritikat a minap. Gondolom, ez a ketto lehet az elbolyban, vagy veget ert mar a 'verseny'?

A Bede elso megnyilvanulasat nem szerepeltette itt mar valami nick a kozelmultban?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.19. 13:10:39

@tokmányos:

Minden vélemény és kritika fontos, hasznos, én mindig igyekszem levonni a konzekvenciánkat ...

Másrészt meg nem mehetek el szó nélkül amellett, hogy ergó rólunk megy a vita ...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.19. 13:10:44

Benei for prezident. Ő értette, ill. érti. Én is azért vagyok itt, mert ez tükör. Egyébként a kuruc is az. Le tudom szűrni ami faxság, a kurucot is tudom szűrni. (legalábbis remélem.) Nácziságomat is mi sem mutatja leginkább, hogy az egyik legzseniálisabb blog szerintem a Villáminterjú.

A lényeget amúgy összefoglaltátok, még ha lmpvs szerűen is. Új Péterék, Bede Mártonék már a pökkhendi megmondóemberekenek képzelik magukat, akik folyamatosan szarják a spanyolviaszt. (kicsi Tóta W.??) Nemérdekes, hozzászoktunk mi már Vitraykhoz, Lakat T.-hez, és megboldogult Knézy Jenőhöz.

Egyébként tényleg veszélyes az SZDSZ párhuzam, mert ott Hornék ugyanezt a flegma, itt mindenki prosztó, majd mi mondjuk mi lesz, meg lenyúlunk mindent stílust nyomatták a politikában.

Roltii 2009.08.19. 13:12:54

hmm, ez a Tallián Miklós gyerek 8 évig az osztálytársam volt...nem változott...kis f@sz...mindig kurva okosnak képzelte magát, és mindent úgy adott elő, mintha ő lenne az isten...nevetséges

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.08.19. 13:13:59

S hol van a kedves agyoniskolázott agyatlan szüke picsa: Munk Vera???
Szopjanak le mind!
Vastabőr 4 eva!!!

Pukker 2009.08.19. 13:14:41

A vastagbőrőn sokkal pontosabbak az infók, mint az indexen. Az index a bulvár minden területen, szórakoztatni akarnak nem informálni.
Az index még egy MTIből átvett hírt sem képes helyesen leírni, mire veri új péter a mellét?

A Vastagbőr meg nem jobb oldali, hanem ellenzéki, ha majd a jobboldal kerül hatalomra, azokról fognak szólni a cikkek. Legalábbis remélem hogy nem lesz 7i7es belőle.

Up, szily és Tota is simán felférne a vastagbőrre. Az is biztos, hogy nagy show is lenne belőle, főleg ha kikerülnek az index címlapra.

REPARATUR 2009.08.19. 13:14:56

ezektől az emberektől ezek a mondatok bóknak tekinthetőek.
A legjobban ezek a reakciók mutatják, hogy jó úton haladtok.

tokmányos 2009.08.19. 13:15:19

Azt hittem valaki átgondolja,hogy mire gondoltam.Nincs bajom zéroval, vagy veletek,de:Ha válaszoltok bede,uj,bátorfy stb ...provokatív kommentjeire (HISZEN ELOLVASSÁK) akkor tudnak csámcsogni,akár a szavaitokat kiforgatva.Majd a kiforgatott,átértelmezett gondolatokat érvként felhasználják a vastagbőr lejáratására.Várjatok, eljön az idő amikor oly túlzásokba mennek,hogy el l ehet,sőt KÖTELEZŐ lesz elküldeni ezeket a picsába.

blerocs 2009.08.19. 13:16:43

@br: B. M-nak ez az egy mondata elárulja, mennyire felszínes marha.
De biztos a többi is ilyen. Mire fel van ekkora arcuk? És nem tud különbséget tenni a kuruc.info és a Vastagbőr között, hát szép teljesítmény.

moRtiZ 2009.08.19. 13:17:25

Hm, szerintem jó a blog ne para zero nyomjátok csak tovább.

A fent okoskodó "ujságírók" meg szedjék össze magukat. :)

Olaf.Pifpaf 2009.08.19. 13:19:02

Régóta olvasom a 'Bőrt, kommentelni viszont csak mostanában kezdtem.
Sokszor demagóg, sokszor egyoldalú, sokszor nem értek vele egyet, de az tuti, hogy nagyságrendekkel többet meg lehet tudni belőle arról, hogy mi folyik Abszurdisztánban, mint az ún. "független" (hahaha) mainstream médiából.

Indexes újseggíróként meg "demagógiát" emlegetni egyenesen képmutatás :-)

Ja, és már vagy 15 éve azt szoktam mondani, ha a kocsmában ilyesmi szóbakerül:
Ha a géppuska előtt politikus vagy újságíró áll, én gondolkodás nélkül mögéfekszem a műszernek...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.19. 13:20:26

Na meg arról is értekezhetnének, hogy gyakorlatilag mo.-n a blog azért annyira népszerű, mert az emberek éhezik, a tényszerű, a mai világban a lehetőségekhez képest objektív újságírást. Csak éppen itthobn vagy az Index, vagy a Nol, vagy az Mno. Na hát egyikből sem kérek köszi.


Inkább a blog és a blogokban is inkább a hozzászólások! A kommentekben van a legtöbb info mindig!

Új Péter meg inkább a Velvet nevű hányadékkal törődjön többet.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.19. 13:23:12

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": ha ezt zimánylinda megtudja... mit fog veled tenni :)))

Olaf.Pifpaf 2009.08.19. 13:25:22

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":
'sszameg, köszi, ezt hirtelen indulatomban mindig kifelejtem, pedig ott a helye! :-)))

Noname Watanabe 2009.08.19. 13:26:55

Irigykednek a profi (seggnyaló) "ússágírók" meg hivatásos (muhaha) bloggerek.
Persze bazze, a vastagbőr a demagóg, az index, bede szarcsi, uj peti meg tóta w.-félék pedig a demokratikus, objektív, elfogulatlan (blablabla) tájékoztatás/véleménynyilvánítás fehér paripás bajnokai... XD

Plutonic 2009.08.19. 13:27:28

És meg sem lett említve, hogy direkt az idióták számára csináltak itt egy Grease Monkey alkalmazást. :DDDDDDDD
Ez a tuti kirekesztés! XDDDDD

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": Akkor majd én fekszem a műszerhez, hogy legyen váltás... :)))))

jozicsenko 2009.08.19. 13:27:50

@Noname Cowboy: hi!

szerencsére munkvera nem döglött meg (szerencsére, szerintem egy absz. poz. viz. felf), olyan munkát kapott, ahol nem okozhat nagyobb gondot: kisállatokat fényképez a cukiblogba (ott legalább nem találják meg a nácik, szerencsére)

@Olaf.Pifpaf: azt hiszem, ez nekem se okozna gondot, de még csak lelkiismeretfurdalást sem: az elmult 7 után a veszett kutyákat többre tartom, mint egy kormánypárti politikust / ujságírót
(kedves NBH-sok, újpéter: nem náci vagyok: elkeseseredett, amiért ide juttattátok az országot)

@zero: a goldenblog pontos eredményére nagyon kiváncsi vagyok, mert a közállapotok miatt max TotaW juthat eredményre balról, mást nem látok

ami nem azt mutatja, hogy pl Ti, a reakcio vagy a konzervatorium lett hirtelen a mindentmegmondo csoda forrás, inkább hogy az Indexet, a Népszabadságot, az Origot, a HVG-t ennyire nem becsülöm már, mint "hiteles forrást"

navera 2009.08.19. 13:27:52

hát. egy dolgot kihagytak az idézett "kollégák"

a BLOG definiálását! (nem vállalkozom rá, hogy én pótoljam ezt)

a BLOGGOLOK és a KOMMENTELŐK olyanok, mint a haverok, barátok a tábortűz körül, mesélnek egymásnak, be-beszológatnak, ám az újságíráshoz képest van kardinális különbség: a SZERINTEM szócska, minden POST kezdődhetne így, de felesleges, a létra tetejére sem kell kiírni, hogy NE MÁSSZ TOVÁBB, MERT VÉGE A LÉTRÁNAK!

Az a tanult kolléga, aki nem tudja felfedezni a BLOG és az ÚJSÁGÍRÁS közötti aprócska difit, annak a véleménye egy POSTra sem méltó! :)

tokmányos 2009.08.19. 13:29:39

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": Én is kapus voltam rég.De nem tudom mi az a riszpetta?Hiába proli gyerek vok.Nem szégyenlem.Tudás szomjam óriási.

navera 2009.08.19. 13:30:13

jah, és tényleg káros, hogy vagytok, főleg a rekeszizmomra.....

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.19. 13:31:18

@tokmányos: bocsánat, szeretnélek kijavítani:

MUCSAI proli, hogy egészen pontos legyek. mint MINDENKI, aki ide kommentel (sponsored by reakció).

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.19. 13:31:20

@eloszto: Hmm tessék, ez az eloszto egész jó, főleg, hogy értelmes blogírást is kiemel. pl. hol kapok olcsóbban szállást c.

Roltii 2009.08.19. 13:32:18

SZVSZ ez a blog felhívja a figyelmet bizonyos dolgokra, még ha kicsit egyoldalúan is (bár annyira nem is). Sokszor van, hogy nem értek egyet, pl Zero és a köztisztviselők kapcsolata, de ettől még jók itt az írások és a kommentek is. Kb sehol máshol nem szoktam végigolvasni a kommentetek, itt azért általában megéri. Szerintem így tovább jővőre is, jó ez!

Mixer 2009.08.19. 13:32:19

Tämogatom a vastagbört! GB-t nektek.

Kär,h nincs egy felmeres arrol,h naponta häny posztotokat osztjäk meg a zemberek mondjuk facebook-on....

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.19. 13:32:45

@zero: Mein Führer! mikó' lesz (fél)hivatalos végeredmény? mert náczi követőid lerágják a saját.... lábukat.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.19. 13:32:46

@tokmányos: Riszpekt, + Ali G 3x-osan kiforgatva!:DD (parlamenti jelenet, tiszetl...)

zsoltix 2009.08.19. 13:32:52

Ez az egyetlen blog,amit rendszeresen olvasok. Nekem aztàn tök mindegy,hogy Uj Pèter (akiröl gözöm sincs,hogy kicsoda) mit magyaràz:)

Hetfield 2009.08.19. 13:32:54

Akkor fordítsunk a kockán. Most találtam:

Murphy Első Törvénye a Magyar Internetről:

“Ha valami létezik, azt az index fikázza.”


Bedeben az a szomoru, hogy jol ir, de hazudik es lenezi a vilag 99%-at.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.08.19. 13:33:01

A Vastagbőr szerintem azért sikeres, mert nyomokban sem tartalmazz PC-t. És a PC fertőzi meg a politikai és társadalmi közbeszédet MO-n.

Plutonic 2009.08.19. 13:34:21

@Seduxen: Hö? Ilyet írtak a Reakción?
mert nem szívesen nézném be a dolgot, főleg nem EBBEN a posztban. :))))

blerocs 2009.08.19. 13:35:49

@Hetfield: Ahhoz, hogy jól írjon, előbb jól gondolkozni kéne tudnia, de egyelőre az se megy túlzottan.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.19. 13:35:53

@Plutonic: asszem mind2, vagy fmj kukázta ki az infót néhány hete (hónapja). ha van kedved, nézd meg a reakción :)))

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.19. 13:37:26

Reply for all
(Na akkor nyugodtan, ebéd után kajakómában:)

Új Péter:
A futtatva nálam azt jelenti, hogy minden nap kint van a blog az Indexen, ha jó a poszt, ha rossz.Nos,én nem nagyon érzem, hogy "futtatnák" a Vastagbőrt :-)
Pl a Szakítós meg a Masszázz futtatva van, a szar-sablon posztjaikkal az Indexen.

Benei Péter:
Nem egyetemista, hanem munka UTÁN (2 fő) megy baba MELLETT (1 fő) blogolunk. Itt nincs 20 tagú szerkesztőség meg ilyenek.
Aminek tudunk, utánanézünk, ez alap, különben szétkapnak az olvasók. Tévedés persze így is van, de ilyen simán van az újságírók cikkeiben, ugye, Index? Akiknek ez a MUNKÁJUK ...

batorfy
Szeretem a Google. És nem félek kimondani, meg százszor leírni: Gyurcsány!

Tallián Miklós:
Bebaszna, ha mondtunk volna neked új információt. Mert ezzel kb. be is bizonyosodna, hogy milyen újságíró is vagy te.
Igen, a nagy részük összerakható, de akkor miért is nem rakja össze a Hírszerző, kedves Miklós? Akik ezért kapják a pénzüket. Tudod Miklós, amikor te hazaérsz este, a fáradságos újságírói 8 órás műszakod után, akkor esünk haza mi is munkából, csak amíg te kinyitsz egy sört és megnézed a Celtic-Arsenalt, addig én nyomon a blogmotort ezerrel, mert szeretem csinálni -> INGYÉRT.

tutuka
Roppant hatásvadász témákat írunk, mert imádjuk a magas PI-t :-)

batorfy#2
Szántszándékkal írunk mindent, hogy totális ballib vereség legyen. A Vastagbőr a szocializmus Népszabija, mindenkit behálóz, és mindenkinek átmossuk az agyát...

Kiss Ádám:
Sosem sem mondtuk, hogy itten minden poszt botrány lesz. Ha 1 hétig csak a Fradi-Paks meccset fogja eric elemezni felváltva VV Anikó nemi életével, akkor az lesz a téma, csak mert mi úgy döntöttünk ...

balint:
Te vagy a Nap Mazochista Olvasója, aki szórakozni meg nevetni jönne a V'bőrre ... bakker, néha még én is majd' felvágom az ereimet itt.

Új Péter#2
Péter, hogy a fenébe tudsz ilyet leírni, hogy "felelőtlen, szakmaiatlan, a társadalmi párbeszédet nem helyes irányba befolyásoló blogolgatás"?
A blogolás egy magántevékenység, viszont amit az Index-nél folytattok, na, az befolyásolja a társadalmi párbeszédet. Szerintem egy kicsit nézz körül az Index-es újságírók háza táján, mielőtt olyan dolgokat kérsz számon bloggereken, amit a saját embereidtől kellene ... (és a távolban felsírt egy gyerek).

Plutonic 2009.08.19. 13:38:11

@Seduxen: Ez most kicsit fájt....
De nincs kedvem, mert itt igazán jó a hangulat! XDDDDD
Dzsí is jöhetne már bulizni! :)))

navera 2009.08.19. 13:40:31

Bedét(matula.hu, a menő-nem menőt, már nem), Uj Pétert(NOL-os szerdai flekkek), Tótát(.blog.hu) is olvasom, a kommentjeiket is szinte végig, de a vastagbőrt olvasgatom leginkább, itt érzem magam leginkább jól :D
(ZERO és LASPALMAS segge tisztára nyalva, megadnám a banszámlászámom, he Ti kerülnétek a köv. kormány alatt szóvivői pozicióba)
:P

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.19. 13:41:19

@Seduxen:

nem tudom...de érik a blogtali xDDD

Hetfield 2009.08.19. 13:41:32

@zero: MÉG MÉG MÉG!!!! :DDDD

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.19. 13:43:30

@csodagyerek: Ki nem szarja le. A reakciósok akkor is olvassák a bőrt minden nap, de legalábbi sránéznek, mi a téma.

Plutonic 2009.08.19. 13:43:30

@zero: Oksa. Minden mai pontom Nálad van, Zero. :)))
De a Masszázz az Masszázs! XDDDDDD
Csak hogy legyen miért szétkapni Titeket! XDDDD
RESPECT FOR VB!

Hetfield 2009.08.19. 13:43:50

@blerocs: Osztom a véleményed :))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.19. 13:43:58

@csodagyerek: úgy-úgy...

@zero: nocsak-nocsak. lenne egy javaslatom, hogy ki(k) legyen(ek) a díszvendég(ek) :)))))))))))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.19. 13:45:13

@Plutonic: halkan jegyzem meg, hogy nálam a leginkább "méjnsztrím"-blog a japáncsaj...

bocsi zero!

navera 2009.08.19. 13:45:42

egy dolgon csodálkozom, malackanews még nem kommentelt be

Plutonic 2009.08.19. 13:47:11

@Seduxen: Te állat! :DDDDDDD
És nem ajánlottad a GB-n? :DDDDDD

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.19. 13:47:41

@Seduxen: Akkor neked is, te japán csaj mániás. :DDD Mutass egy japán csajt, amelyiknek jó a lába. Ne fél vagy negyed, vagy 8-ad (ohh-jajj,8=88=zikkalj) vér csajt. Japántot, amelyiknek jó a lába!!!:DD

f.m.j. 2009.08.19. 13:47:45

Egyetlen korrekt, élesszemű vélemény (mert az enyém is ez) a Benei Péteré :):)

A többi, én most mondom, hogy irigykedő, és azért is merem leírni, mert itt olyanra irigykednek, amit a többiek útközben elvesztettek, ha egyáltalán létezett bennük olyan... igen, lehet, hogy amatőr, de őszinte!!! Nekem ennyi elég, azért is maradtam itt, pedig a reakciót is csípem, bár ott sznobszag van, a konziról nem is beszélve, de a reakció Sötétség délben sorozata profi volt, pediga ha jól tudom ott is csak "amatőrök" vannak...

Karvaly 2009.08.19. 13:48:59

Na ez lecsapta a biztositekot:

"a társadalmi párbeszédet nem helyes irányba befolyásoló blogolgatásról."

Szinte latom, ahogy mondjuk a Watergate botrany kirobbanasakor a tobbi ujsagiro ezzel a kifogassal tamadja Woodwardot es Bernsteint.

törökszultán 2009.08.19. 13:49:09

Szeretném idézni az egykori "frappáns válaszok királyát": Menjenek fanyalogni a jó édesanyjuk picsájába!

tokmányos 2009.08.19. 13:49:23

@Seduxen: Nem értem a MUCSAI jelzőt?Most ironizáltál,vagy engem cikiztél?

globocnick 2009.08.19. 13:50:33

@Plutonic:
Igyekszik az ember, főleg ha egy olyan médiafélisten (értsd:b.m.) szól egy olyan senkiházi nyikhajhoz, mint én. Maga előtt látom bede márton félistenné felemelkedését egy ráckerti hajnalon, amint néhány vilmoskörtétől megbotolva arccal esik uj péter seggébe, aki maga mellé emeli... Mielőtt emiatt a blogot érné kellemetlenség, természetesen ez a piszkos fantáziám terméke, és semmi köze nem lehet a valósághoz... (No, ma nem igen lesztek kint az indexen, zero! vagy örökre indexre kerültök...)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.19. 13:50:35

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": kövezz meg, nem a lábaikat nézem :)))

@Plutonic: mea culpa, igyekeztem mindig a 'bőrre szavazni (volt, amikor berágtam rájuk, és DIREKT másra szavaztam...)

tyűűűű, remélem nem az én szavazataimon fog múlni a méjnsztrím...

zero! HA nem ti nyertek, akkor lezárjuk az ÖSSZES fővárosi hidat, és követelni fogjuk a szavazatok újraszámolását!

ja, és Táncsi... ööö, Budaházyt is kiszabadítjuk :)))

Taktikai Atompingvin 2009.08.19. 13:50:55

@Seduxen: "onnan jöttem", de nem tapasztaltam, de ha mégis akkor lámpavasat nekik is :D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.19. 13:51:19

@tokmányos: nem. IDÉZTEM! :)))

ugyanis ennek vagyunk "testületileg" titulálva a reakcio.blog-on...

Plutonic 2009.08.19. 13:52:07

@tokmányos: Nem cikizés! :))))))
Irónia és mindenkire vonatkozik egy bizonyos vélemény szerint itt a Bőrön. :)))))
Nyugika van! ;))

Plutonic 2009.08.19. 13:55:31

@globocnick: Beragad a blog a főoldalra. :)))))
Ez a kép meg megjelent előttem és nem tudom, hogy örüljek-e annak, hogy vizuális alkat vagyok! XDDDDDDDDDD

@Seduxen: Te legalább öszinte kis genya vagy! :DDDDDDDDDDD
Így lesz forradalom ismét Magyarországon. :)))))))

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.19. 13:55:41

@Seduxen: Micsodaaaa? Láb-popi combo alap! Anélkül, hogy skálázod a nőnemű egyedet????

rolika 2009.08.19. 13:56:45

Aszittem, up jobb arc. A népszabis írásait szeretem, nem is értem, hogy keveredett oda.

@laspalmas: Ezen a mondaton én is fennakadtam. Tipikus ballib gondolkodás: jó a demokrácia, de csak addig, amíg az nyer, akit mi akarunk. Jó a GoldenBlog is, csak ne a V'bőr nyerjen... Eszem megáll ezeknek.

Tallián Miklós (Hírszerző): "nem lépnek ki a hagyományos pártkommunikáció által felállított keretek közül" - Nabazmeg, neked is agyadra ment a nyári meleg :-)))

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.19. 13:57:01

Megnyertük a Goldenblogot -> új poszt

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.19. 13:57:59

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": élőben más...

(mondjuk én akkor is inkább az arcát, és különösen a szemeit nézem meg a nőnek.)

globocnick 2009.08.19. 13:58:45

@Plutonic:
Szerintem sokszor segít, ha az ember vizuális típus. Egyébként meg, ha jól látom megjelent a végeredmény. Vastagbőrnek mintha lenne egy első helyezése. Bekaphatjátok uj bedéék!

Plutonic 2009.08.19. 14:00:36

@globocnick: Már nézem is, de azért itt is vigadjunk! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

tokmányos 2009.08.19. 14:00:52

@Seduxen: HÚÚÚ!!! vaze, már majdnem bevettem egy sedacurt (jobb,mint a Seduxen) Módosítok: SER lesz belőle!Megnyugtattatok,a Plutonikkal együtt.Életmentők vagytok!

___________________________ (törölt) 2009.08.19. 14:05:34

Sziasztok, szeretnék gratulálni az aranyhoz, és elmondani a véleményem röviden a Vastagbőrről (Konzervatóriumista szerző vagyok, de ez magánvélemény).

Szerintema VB-t éppen a hibái teszik jóvá, hogy amatőr, hogy "népies", hogy inkább a sörözők asztalai mellett hallható véleményeket tükrözi, mint a "véleményformáló elit" nézeteit. Mert bár én alapvetően hiszek az elitizmusban (nem a mostani "véleményformálókban" perzse, hanem az elvben), de mindig fennáll az a veszély, hogy az a valóságtól elszakad, fantáziavilágba kerül, elveszíti a kapcsolatot az emberekkel. A VB-ben éppen az a jó, hogy megőrzi a kapcsolatot, hidat épít a az utca emberének véleménye és a sajtó közé.

A VB-ből megtudhatjuk, hogy mit gondolnak az emberek. Én kb. ezt tudtam meg: a legtöbb embernek rohadtul elege van a maszopból, a lopásból, a hülyeségből és a cigánybűnözésből, ugyanakkor nem tartja magát deklaráltan, "elvi" jobbosnak: valami mást akar, de nem tudja még azt egészen pontosan, hogy mit is.

Valószínűleg ebbe az irányba kellene továbblépnetek. Irjatok szerintem egy programjavaslatot, ami az általatok soxor említett problémákat megpróbálná kezelni.

Még egyszer gratula, és ne foglalkozzatok a fanyalgással. Ha a média egésze annyira "demokratikus" vagy "populista" lenne, mint a VB, az egészen biztosan rossz dolog lenne, de hogy az "elit" médiával szemben, azt kiegészítendő kell egy darab olyan, mint a VB, az szerintem egészen biztos.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.08.19. 14:08:17

Azért a demagógia tényleg igaz. Néha olyan öncélúan anyázós, erőltetett posztok kerülnek ki hogy csak nézek, de ezzel együtt szerintem is bőven a legjobb odacsördítős polblog :) Már amennyire oda lehet csördíteni egy bloggal.

dagger 2009.08.19. 14:08:40

Kiafaszom ez az Új Péter????
:D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.19. 14:08:49

@Shenpen: nem volt elhamarkodott részemről még a post elején egy riszpekt-et "dobni" a "konzinak", ez a fél mondat mindent visz:

"valami mást akar, de nem tudja még azt egészen pontosan, hogy mit is. "

ennél jobban szerintem a kommentelők sem tudnák megfogalmazni az érzéseiket...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.19. 14:12:14

@Shenpen:

Köszi, ez korrekt vélemény volt!

irrelevant 2009.08.19. 14:13:24

"felelőtlen, szakmaiatlan, a társadalmi párbeszédet nem helyes irányba befolyásoló blogolgatás"

Pfff... no comment... mintha valami volt pártfunkci írta volna...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.19. 14:14:52

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer:

nem értem mi a "demogagógai" ?
A témaválasztás?
A véleményem? Sosem írjuk oda, hogy ebből hány lélegeztetőgépet lehetne venni :))

Inkább naivak vagyunk ...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.19. 14:16:12

@otvospeter:

UJ Péterrel most van egy nagyinterjú az ELLE-ben ahol büszke rá, hogy meghonosította az "indexes" nyelvezetet ... gratulálok!

Hetfield 2009.08.19. 14:19:17

@zero: Hát, jó szaros lehet már az a "nyelvezet" :D

Plutonic 2009.08.19. 14:21:15

@Shenpen: Riszpekt! :)

@tokmányos: Átavanzsálunk mentőssé Seduxennel. :DDDDDD

budai zöld 2009.08.19. 14:29:12

@otvospeter: @zero:

"felelőtlen, szakmaiatlan, a társadalmi párbeszédet nem helyes irányba befolyásoló blogolgatás"

Pont olyan szánalmas a föszerkesztö úrtól, mint amikor a hagyományosmédiákok fanyalognak az index nevü internetes portálon, mert zavarja öket, hogy elviszi az olvasóikat és nem értik, miért.

És persze gratulálok a Vastagbörnek, több ilyen populista demagógiára lenne szükség a magyar sajtóban.

Sandokohn, a maláji jiddis. (törölt) 2009.08.19. 14:33:49

hehe, ujpéter és tsai bt véleményt alkot...
inkább vastagbőr, mint hirszerzö/zsindex/etc

összes rühes liberális szar

Jurganov 2009.08.19. 14:41:34

jók ezek a hozzászólások. nekem batorfy tetszik leginkább:"Azt kimondani, hogy a BKV, a MÁV, a Gyurcsány, a BRFK egy szar, kösz, tudom."- és innentől kezdve teljesen hiteltelen a kötsög, simán ki kellene zavarni kapálni. ha elfogadjuk, hogy igaza van akkor valójában nincs is szükség újságírókra-mert tudjuk, hogy gáz van és annyi elég. idióta.
mondjuk balint is villanthatna valamit, hogy mondjuk mi módon lehet előadni valami itt megjelent durvább postot (mondjuk az opni ellopását) előadni humorosan. mert érdekelne.
tutuka-farok. röviden ennyi.
uj peter-igazából mi alapján dönti el a nyomi, hogy m jó és mi nem? én még úgy tanultam az ilyet úgy mondjuk-írjuk, hogy:SZERINTEM nem jó. gyökér ez is.
Benei Péter és Kiss Ádám felé meg riszpekt.
@tokmányos:

Tündér_Lala 2009.08.19. 14:43:23

Egyet értek a VB egy tükör. Elhiszem, hogy a hivatásosok rossz szemmel nézik, mert amit látni lehet benne az nem dicséri döntéshozóinkat és őket.

"a társadalmi párbeszédet nem helyes irányba befolyásoló blogolgatásról."

A társadalmi közbeszédet az igazmondás viszi helyes irányba. A hazugság és az elhallgatás - ami a hivatalos tájékoztatást jellemzi - az az igazán káros. Az a káros, hogy néhány magát okosnak gondoló balfasz, az íróasztal mögül meghatározza, hogy mi a PC a zembereket mélyen le- és hülyének nézve. A vastagbőr az a hely ahol a blogolóktól és méginkább egymástól tájékozódhatunk a valóságról, azaz arról - ami a lényeg - hogy az emberek a különféle töténéseket hogyan élik meg.
Csak így tovább !
A GB- díj viszont tovább növeli majd a bérkommentelők hadát, ezzel számolni kell.

-Goldman- 2009.08.19. 14:44:35

LÁMPAVASAZZUK MEG BEDE MÁRTONT,ZIKÁJL.
BUZIKAT A DUNÁBA INDEXESEKET MEG UTÁNA.
(remélem kitesznek a zsindex-re)

-Goldman- 2009.08.19. 14:45:32

És valahol felsír egy index szerkesztő :)

f.m.j. 2009.08.19. 14:47:41

@-Goldman-:

Béde Márton buzi? ;-)

f.m.j. 2009.08.19. 14:48:35

bocs, elírás: természetesen tudom, hogy Bede (de mit is várhatunk egy mucsaitól...:)

pozsi83 2009.08.19. 14:49:56

Először is gratula a GoldenBlog díjért! Én is rátok szavaztam!

Másodszor pedig: Az egyetlen hiba, ami eszembe jut, hogy időnként vannak posztok külföldi hülye emberekről, hogy mittudomén valami híres színésznek a fia valami nagy baromságot csinált, no ilyenekre nem feltétlenül van szükség. Meg néha, hogy a celeblányainkkal mi a helyzet. Ki hol k*rváskodott, stb... Ki nem sz*rja le? Ezeken kívül viszont minden jöhet, jöjjön is!

-Goldman- 2009.08.19. 14:52:25

@fmj: egy mucsai náczitól
(amúgy ez a mucsai-s cikk mikor jelent meg a reakción?,)

f.m.j. 2009.08.19. 14:58:22

@-Goldman-:

nem a reakció írta ezt, hanem idejötte pár ottani kommentelő, és anblock lenáciztak mindenkit, meg hogy mennyit romlott a színvonal, mióta 2-300 komment van... :):) (azt elfelejtették hozzátenni, hogy az ilyen liberke félék miatt esett a színvonal..., és a kommentelők kénytelenek ilyen házilag gyártott "faszkalapszűrőt"-by Geza, martonx- használni, mi így védekezünk, védekezzenek ők is a mucsaiak ellen "kapaszűrővel" :):)))

maldin 2009.08.19. 14:58:47

Hát nagy grat,nekteka sok gyík meg nyaljon sót.most elolvasom a kommenteket,de gondolom nagyjából erről szólnak :)

Taktikai Atompingvin 2009.08.19. 15:00:43

@fmj: Én is onnan szabadultam át, ugye én nem leszek lényegtelen? :)
Melyikek jöttek át?

-Goldman- 2009.08.19. 15:01:11

@fmj: Aha,kösz a választ ,már azt "ennyire" elkurvultak.

Marcellusca 2009.08.19. 15:03:24

Hát, ez siralmas. Mármint ezek a hozzászólások. Mintha sírnának, hogy a "profiknak" (remélem így lesz!) nem jött össze, mert az amatőrök kenterbe verik őket.
Talán a Konzisok és Benei korrektek.
De kijf@szom ez a batorfy?

Ja, és még egy dalszöveg részletet tudnék idézni:
"Ú. P., te kis köcsög, le vagy szarva!"

Nu, mosmá' menek, oszt elóvasom a sok humortalan, demagóg és lámpavasazós szemétnáczifasiszta kommenteket! :D

-Goldman- 2009.08.19. 15:03:26

Bréking:a zsindex benáczult:index.hu/belfold/
Sziklák szemés mutánsként ábrázolják a romákat.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.19. 15:03:27

@fmj:

lesz majd rendes szűrű, dolgozok rajta ..ami a Szakítóson van ...

Taktikai Atompingvin 2009.08.19. 15:05:06

@Marcellusca: Ez kb. Bakáts "Diplomás" Tibor stílusa

Liberté....73 2009.08.19. 15:05:09

Az TVben meg a Barátok közt a legnépszerűbb ...

no comment :D

2009.08.19. 15:05:58

Uj Péter szövege azért rövid, mert éppen részeg volt, és csak ennyire futotta:)

Tündér_Lala 2009.08.19. 15:06:10

@fmj: A reakción - írtam már a véleményem - egy csomó sznob zavaros fejű libbancs kommentel (kevés kivétellel). Nagy arccal lenéznek mindenkit és világos tényszerű érvelés helyett, ködös semmit nem mondó kommentekkel bombázzák egymást. Párszor belenéztem, de el ment a kedvem. A sasika61mondja viszont tetszik.

f.m.j. 2009.08.19. 15:09:43

@zero:

ja, én nem azért mondtam, nálam még nem megy, mert hülye vagyok beüzemelni :)

Jurganov 2009.08.19. 15:10:07

@Tündér_Lala: sasika 61 melyik blogot csinálja?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.19. 15:10:15

@zero: ha időd engedi, egy hejjesírás-ellenőrző funkciót és építhetnél bele... ami elsősorban a postírókat "ellenőrzi" :)))

Petrow 2009.08.19. 15:10:29

@Marcellusca: és különben is: lámpavasat a vastagbőrnek! :D

f.m.j. 2009.08.19. 15:12:32

@Tündér_Lala:

az nekem is, néha még a malackáé is jó :)
a molnárgörény is okos (azt biztos ciki olvasni, mert a bombagyáron ki volt téve kedvencnek :))

van itt néhány magányos harcos, akik tökjókat írnak, jobbakat, mint ezek a felháborodott urak...

Tündér_Lala 2009.08.19. 15:14:05

@Seduxen: Igen ő az. Kevés a poszt, de ami van az érdekes.

Jurganov 2009.08.19. 15:18:35

@Seduxen: nem. volt valami egyéb blog ahol valami egészen más álláspontot képviselt mint én...valami "minden szép s jó a mai magyarországon" szerűt. bár lehet keverem egy másik sasikával :)

davkedav 2009.08.19. 15:23:00

@otvospeter: " 'felelőtlen, szakmaiatlan, a társadalmi párbeszédet nem helyes irányba befolyásoló blogolgatás'

Pfff... no comment... mintha valami volt pártfunkci írta volna..."


A jó ég áldjon meg, tessék a szövegkörnyezetnek is utánanézni: ironizált, természetesen.

Jaj.

Olaf.Pifpaf 2009.08.19. 15:23:07

Gratulálok VB a GB-hez! :-)

(mintha Bedének is lett volna blogja, az hol van a listáról?...hehe)

Viktus 2009.08.19. 15:24:29

Uj Péternek szólhatna v.ki, hogy inkább az indexecske vezércikkeit szelektálja unalmas a sok cigánysajnáltató baromság egyre több ismerősöm veszi ki kezdőlap státuszból az indexet ... és olvasni sem nagyon olvassák.

2009.08.19. 15:25:23

Elöször is GRATULÁLOK a CSAPATNAK! Bár én már nem vagyok fiatal, (55) ám mindig megnézem, hogy mit irtok. Én a 2 fiam után" kaptam rátok", akik már elköltöztek, de mindig megkérdezik, hogy olvasom -e a VASTAGBÖRT! Azzal a sok fizetett ujságiróval ne foglalkozzatok, mert irigyek! Nem is kicsit! Az irigykedés helyett javaslom, vegyenek példát rólatok! Vagy --mert tanulni nem szégyen--kérdezzék meg töletek, hogyan csináljátok! Mert ha rajtuk mult volna , még a mai napig sem tudnánk a BKV botrányairól, stb, stb. Mégegyszer GRATULÁLOK a VASTAGBÖR CSAPATÁNAK! Csak igy tovább! Akinek meg nem tettszik, az ne olvassa!

TristanSXT 2009.08.19. 15:26:03

@Hetfield: a fikázásra gondolt vajon?

Mert az index leginkább azt honosította meg.

Sosem felejtem el, amikor a papfociról tudósítottak a saját fikázós hangnemükben (a magyar csapat pocsékul játszott), amikor az egész csak egy jótékonysági rendezvény volt. A dévai gyerekek köszönik szépen a fikázós riportot.

f.m.j. 2009.08.19. 15:28:28

@picur3ka: őt csak a reakcióról kommentelőként "ismertem", de köszi az ajánlót :)

Viktus 2009.08.19. 15:28:45

Egyébként mi ez a sok fos :D hírszerző :D kuruc.info szint az elmebeteg cigánynáczi főbloggerükkel ...

Ez a batorfy nem az elmebeteg Liberty? :D

TristanSXT 2009.08.19. 15:32:16

Egyébként ez az egész emlékeztet az EUs választás utáni "nem arra szavaztatok, akire szerintünk kellett volna" hisztire.

Lehet, hogy a vbőr ponyva szintű, de akkor a nyalás, ami egyes sajtóorgánumoknál tapasztalható, nem tudom hogyan minősíthető.

Viktus 2009.08.19. 15:35:59

Egyébként hirszerzo-index pl. vidáman lehoztak főhírnek olyasmit amit a cikken belül cáfoltak lásd. a Magyar Szigetesdis skinhead cigányverést ami az életbe nem történt meg :D , és ezek beszélnek felelősségről meg hitelességről blabla :D

Plutonic 2009.08.19. 15:37:05

@Marcellusca: Szívesen látlak a csapatban! XDDDDDD
Csak legyen elég a cucc! :)))))

Marcellusca 2009.08.19. 15:41:58

@csodagyerek: Mire gondolsz? Az idézetre?
Mert az nem az. Göglégy Zooli meg a Kartell.

Plutonic 2009.08.19. 15:47:37

@Marcellusca: Rákattintva először tényleg a lábak jöttek be, de legördítve..... :DDDDDDDDDDDD

Marcellusca 2009.08.19. 15:49:22

@Plutonic: És ezt csak úgy hirtelenjében tanátam. :D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.19. 15:49:29

@Marcellusca: tyűűű a héccázát nekiiijjje :)))

Plutonic 2009.08.19. 15:51:35

@Marcellusca: Telitalálat volt, ugye Sedux? :DDDDDDDDDDD

Döglégy Zolee :DDDDDDDDDDDDDDDDD

Tündér_Lala 2009.08.19. 15:54:38

@picur3ka: Boldog idők, én Kosztolányi riportjait olvastam valamikor. Mindegyik egy-egy műremek. Tudtak valamit, ami a lényege a műfajnak: rácsodálkoztak a világra és megmutatták az olvasónak. Ezt viszont csak úgy lehet, ha nem képzeli magát mindenkinél kükönbnek és nem nézi le az olvasót és ŐK nem nézték le.

Marcellusca 2009.08.19. 15:58:29

@Plutonic: Hát, eccer mán csak összegyün. :D
De, aki tudja, hogy kiről/miről van szó, az tuggya. :)

@Seduxen: Szerintem a legtutibb csaj. :)
Bár én csak ritkán nézek be oda (ez nem kamu! és NEM RÖHÖG!), de nem igazán tetszenek. :)
/Valami hiányzik belőlük. xD/

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.08.19. 15:59:36

@Marcellusca:
"/Valami hiányzik belőlük. xD/ "

Fogadjunk,hogy magadra gondoltál xDD

Tündér_Lala 2009.08.19. 16:00:35

Természetesen különbbnek
A blogmotor ellopta az egyik b-t...:)))

Taktikai Atompingvin 2009.08.19. 16:02:29

@Marcellusca: Azt vágom! Én a kritikusok "mucsai legyőzi a lángeszeket" attitűdre céloztam

Plutonic 2009.08.19. 16:03:53

@Marcellusca: Te adod a lőszert és meg kijavítalak. :DDDD Ez jó deal, szerintem. :)))))))

@Félkupica_Fehér_Főnök: Szerinted? ;DDDDDDDDDDD

irrelevant 2009.08.19. 16:07:00

@davkedav: Nem találom a neten a szövegkörnyezetet. Megmutatnád?

Spielberg 2009.08.19. 16:13:22

nem olvastam még végig, de bátorfy a KURVA ANYÁDAT!!!!
a többi majd jön

irrelevant 2009.08.19. 16:13:54

@otvospeter: ha viszont a bloggerszövetséges videóriportra céloz, akkor _naggyon_szar_humora_van.

Marcellusca 2009.08.19. 16:16:47

@Félkupica_Fehér_Főnök: Hogy mondhatol illet? :)
Én egy tisztességes, családos embör vagyok! :D

(Csak úgy zárójelesen, őőőőő, izé, ezt sem .....)

@Plutonic: Nekem jó.
Csak látnám már! :DDDD

Plutonic 2009.08.19. 16:18:09

@Marcellusca: :DDDDDDDDDD NEM! Csinálni fogod! :))))))))))))))))))

Spielberg 2009.08.19. 16:18:18

mennyi irigy fasztszopó arrogáns újságíró szemét.
MIT ESZTEK MAJD JÖVŐRE, TETVEK???? Majd nyaljátok Sass Józsi picsáját, kb. azon a szinten álltok.
eléggé felbasztam magam.
A Vastagbőr jó, a lámpavas meg kijár már.
Ja, zero, és mit mond a MUOSZ ? ;))))

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.08.19. 16:26:12

@zero: Háát, néhány cikkről azért látszik, hogy csak basztatásból készült, (mint pl. pont ez alatt a Lindás, meg az antirasszista zenészes) de azért nyugi, ha csaj lennék, biztos tőled szeretnék gyereket. :)

Marcellusca 2009.08.19. 16:31:23

@Plutonic: Assenem porbléma! Én tudom, hogy csapott célgömbbel hogyan kell célozni. :DDDD

xanax · http://bennyhillifier.com/?id=CVTFxYMhwiA 2009.08.19. 16:41:19

"Nem jó"... Kedvenc oldalam vagytok, benne vagytok az RSS olvasómban, a böngészőm könyvjelzői között, de mivel felbaszta az agyam a Bede/Uj páros, még egy shortcut-ot is elhelyezek a desktopomra.

davkedav 2009.08.19. 16:45:55

@otvospeter: 'ha viszont a bloggerszövetséges videóriportra céloz...'

Igen, arra.

'... akkor _naggyon_szar_humora_van.'

Az lehet, de a lényeg az, hogy ez nem volt komoly.

irrelevant 2009.08.19. 16:47:17

@davkedav: Vagy csak félig volt az.

Plutonic 2009.08.19. 17:00:55

@Marcellusca: Jó az előéleted! :DDDD
Nekem meg majd jól megtanítod, mert én csak a szimpla kaszáláshoz értek egyelőre. XDDDDDDDDDD

Marcellusca 2009.08.19. 17:19:46

@Plutonic: Tömegben az a célravezető. :DDDD

Kartal (rezervált) 2009.08.19. 17:35:22

ezzel maximálisan egyetértek:
"a vastagbőr a magyar újságírásról kiállított szegénységi bizonyítvány, a tény, a példa, az ikon arra, hogy a magyar újságírók, akiknek elvileg ez a MUNKÁJUK, mégis, a 90%-uk nem veszi a fáradtságot, hogy utánanéz kapitálisan egyszerű tényeknek."
nekem is elsül az agyam amikor olvasok egy-egy cikket, és olyan nyilvánvaló hülyeségeket írnak le, amit ÖT perc utánaolvasással ki lehetne küszöbölni. szoktam is írni az újságnak; na eddig egyedül az index válaszolt, hogy bocsi, ezt elnéztük. akármilyen hihetetlen is, korrektek voltak.

egyébként meg ti vagytok a legjobbak, ez tény :)
gratulálok a győzelemhez (pár sört azért remélem fizettek :D )))

@Viktus: LEBUKOTT!!! :-DDD

@Marcellusca: ez nem sana, hanem suna :-D

tudi 2009.08.19. 17:39:40

gratula a győzelemhez, a zindexesek meg szopjanal egy vagon aprómajmot, a kozisoknak meg + pont legalább ott vannka értelmesek, akik látják, hogy itt tényleg az átlag honpógárrok vannak, dolgozó, adozó, GDP termlő emberek.
Egyébként meg lámpavas, dunapart, szölőbányák.

Horizont 2009.08.19. 17:40:47

Ki ez a sok kis pöcs, akik így tudnak ítélkezni?
Kivéve Beneit.Nem azért mert ő jókat írt a Vastagbőrről, hanem azért mert ő volt egyedül emberi. Ahol siker van ott természetesen magyar módra megjelenik az irigység is. Na de ennyire kilógatni a ....lólábat?
Igen van egy csomó hibája is a Vastagbőrnek, a legnagyobb zero helyesírása (ezen jól be tud pöccenni)! Nehéz felfogni ezeknek a nagy tudású újságírócskáknak, hogy ez amatőr blog, munka, család melletti bloggolás? És vérig sértettek, mint kommentelőt is.
Ugyanabba a hibába estek bele, mint a politikai elit. Nem figyelnek a nép véleményére, írására.
Itt pedig az átlagember hallatja a hangját, hol így, hol úgy! Mindenki vérmérséklete szerint. Nincs humor? Ez érdekes meglátás. Én a kommentek tömkelegét legalább olyan élvezettel olvasom, mint a posztokat. Most is hogy jutottak el a japán csajig:))))
Na szóval, ez is mini Magyarország! Nem örülni, nem dicsérni, nem biztatni, nem egészséges kritikával illetni, á nem, basztatni, lenézni, kicsinyíteni, azt igen!
Kedves Vastagbőrösök! Ti csak haladjatok ezen az úton, ne térjetek le, ne legyetek profik! Örüljetek a díjnak, legyetek elégedettek:)))) Kívánnám, hogy legyen kevesebb témátok, de ez itt Magyarország!
És kell a bulvár is néha, lazításként:)) Mert még megroggyanunk agyilag.

A legtalálóbb mondat Beneitől:
A VASTAGBŐR A TÖMEGEK BÖLCSESSÉGE!!!!
Ez a lényeg!!

f.m.j. 2009.08.19. 17:59:11

@Horizont:

ez már fájó, ,ennyire egyetértek megint minden szavaddal :)
nem akarsz az anyukám lenni? :):):)

Marcellusca 2009.08.19. 18:03:04

@Horizont:

"Most is hogy jutottak el a japán csajig:))))" - há' me' férfiak (fijúkák :D) kommentelnek többet. :)))

Egyébként már megint igazad van, megint egyetértek Veled.
(Ennyi bölcsesség hova szorult Beléd? :D)

@fmj:

És bőven az lehetne! :DDDD

(Bocs, Horizont "néni"! xD)

f.m.j. 2009.08.19. 18:11:11

@Marcellusca:

hát nem bőven, de szűken tényleg :):)

Plutonic 2009.08.19. 18:12:45

@Marcellusca: Akkor az nem is rossz, mert annyian vannak, hogy az erősen a tömeg kategória. :))))))

@Horizont: Hiába mondja Zero, hogy nincs demokrácia, pedig dehogynem... :DDDDDDDDDD

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.19. 18:13:10

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer:

ööö ...sose készítünk posztot "basztatásból" ...:)

mindkét témát úgy ítéltük meg, hogy megosztásra való és/vagy lehet kommentelni ....

Plutonic 2009.08.19. 18:18:46

@zero: :)))) Már megérte Horizont kommentje! :)))))

cotti 2009.08.19. 18:23:26

A postban olvasható véleményekből sugárzó leereszkedő, elitista megnyilvánulásokat imádom. :)

Nektek pedig gratulálok! Mi egyszerű tömegek pedig várjuk a további 'ingerült', 'dühös', 'demagóg', 'diszkriminatív' stb. írásaitokat. :) Addig jó, amíg 'ezeknek' nem tetszik!

Horizont 2009.08.19. 19:01:34

@fmj:
Úgy örülök ha egyetértesz velem. Nem akarok az anyukád lenni, szűken se, van nekem elég gyerekem:))

@Marcellusca:
Jól esik a jó szó. Azért ezt a nénizést egyszer leverem rajtad:)))
"Ennyi bölcsesség hova szorult Beléd? :D"
Nem vagyok pehelysúlyú, így volt hova:)))

@zero: A sok dicséret mellett azért a helyesírást komolyan gondoltam:)) Bölcsész:((

Horizont 2009.08.19. 19:57:46

@hannibal22(A kettétört gumibot):
Hű azt a mindenit! Ez nem semmi. Döbbenetes!
Edward Norton a szokásos zseni, de a szinkron??? Tényleg Alföldi lenne? Fantasztikus!

tokmányos 2009.08.19. 20:00:04

Jó olvasni a felszabadult írásaitokat a győzelem után.Úgy tudtok örülni,mint a jól lakott óvodások.A fiatalságomból egy eset jut az eszembe,mely ehhez a hangulathoz volt hasonló:(olyan cinkos összefogós, csapattá érős hangulatot érzek.)Nagyon régen volt elloptam a cég vállalati buszát .Persze a sofőrrel együtt,(Remélem még élsz Lajos),és egy higgyetek nekem , csodálatos "KISZ" kirándulást csináltunk a Balatonra!!! Hát hétfőn már nem voltam kisz tag, kirúgtak.Én az alulról szerveződés híve vagyok ebben a szar helyzetben amiben az ország van.1-0 Hajrá!!!

tokmányos 2009.08.19. 20:03:54

Hú basszátok ,most 80 peremkerületi volt fiatal felismert!!Lassan már kimondom a nevem amilyen hülye vagyok.

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2009.08.19. 20:07:12

@Seduxen: Üdv Nektek +1 M.P. jelentkezem. Gratulálok (sokadikként) a No1-hez. Jó érzés, ha a M.P. szavazata nem megy veszendőbe :) Jah, amúgy csak vigyázzatok! Szemem rajtatok :) jaj nektek, ha nekem is hozzá kell szólni :DDDDDD

Hannibal22 2009.08.19. 20:07:32

@zero: @Horizont: Jó film,pótoljátok! Engem Alföldi hangja sem zavar.

Horizont 2009.08.19. 20:07:56

@tokmányos:
Te a szocializmus vesztese vagy:)))
Szegény Lajos, őt is kirúgták??

Horizont 2009.08.19. 20:11:01

@hannibal22(A kettétört gumibot):
Ezt látni kell, úgy látom! Bocs félreérthető voltam. Pont az, hogy fantasztikus a szinkronkja, felállt a szőr a hátamon, azért kerestem rá, és hihetetlen, hogy Alföldi, szenzációsan csinálta. Miért nem volt ennek a filmnek nagyobb hangja, vagy csak én nem hallottam?
Köszi egyébként!

Hannibal22 2009.08.19. 20:22:10

@Horizont: Valóban,én sem emlékszem,hogy nagyon reklámozták volna..ha nem lennék E.Norton rajongó talán nem is hallottam volna róla.

tokmányos 2009.08.19. 20:39:51

@Horizont: Tévedsz!!Én a kapitalizmusnak is a vesztese vagyok. Magyarul EGY ÖRÖK VESZTES! A Lajos barátomat az ominózus hétfői napon,a munkahelyéről rúgták ki! Kedvellek ,de ezzel ne basztass!-" Te a szocializmus vesztese vagy". Fáj ,mert benne van :vén fasz , hülye KISZES, (ne keverj össze a geci Gyurcsánnyal!!!!) -Vártam ,hogy többen is ráugranak a kiszes szóra.Tudod a blogolóktól elvárnék bizonyos szintig a saját életéből párhuzamok húzását. Mennyivel életszerűbb,olvasmányosabb egy történet . Igen, bizonyos szintig kiadod magad.

tokmányos 2009.08.19. 21:03:44

@tokmányos: horizontál esztergályos?? Horizont: szerinted az milyen betegség? Látod milyen közel vagyunk egymáshoz.No melegedés!

maxwell murder 2009.08.19. 21:13:23

mi az, hogy demagógi meg populista? miért a többi nem bazdmeg? annyira kibassza nálam ez a sok ballibsi okoskodása nálam a biztosítékot. miért hiszik, hogy ők böclsebbek, értelmesebbek mindenkinél? igenis az átlagpolgár véleménye számít! ők a nép, ők a nemzet! az ő érdekeiket kell képviselni!ha nem az ő érdekeiket képviselik és ezt szóváteszi, akkor meg demagóg meg populista. anyátok picsáját!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.19. 21:33:51

a vastagbőrről lehet mindent mondani, hogy széljobbra hajaz, rasszista, diszkriminatív, +

a konzervatóriumra nehogy hallgassatok, degenerált zsidók mind

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.19. 21:56:07

@NadeApaaa!!!: a főmájer az indexnél, egy senki, aki biztos elolvasott pár könyvet, és már azt hiszti hogy okos
egy liberálbolsevik.


@zero: most mi van? jó igazad van, nem mind degenerált. (biztos)
nem írtál emailt...:(

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.19. 22:05:33

@zero: viszont vannak köztük zsidók...
ez tény. én nem zsidózok ok nélkül, tudhatjátok a laspi-ügyből

"...Demagógok, ez tény, ezt nem is vitattam."

ha én törvényt hozhatnék, akkor az lenne most az első, hogy arra statáriális bíróság várna, aki kiejti a száján a "demagógh" szót.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.19. 22:06:00

@Shenpen:

Köszönjük szépen, ez egy őszinte, karakán vélemény.

Liberté....73 2009.08.19. 22:07:49

@nyusziii:

Köszönjük szépen, ez egy őszinte, karakán vélemény.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.19. 22:17:16

mi ez a baromság, hoyg nicns humoruk?
eg y, nem igaz, kettő: kit érdekel eg yközéleti blognál?

ja persze, le merem fogadni hogy a rossz véleményt adó írók min 70%-a zs-kategóriás.

"A zsidók azok maradtak, akik mindig voltak: Egy elit nép, önelégült és uralkodni akaró."
CHARLES DE GAULLE

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.19. 22:20:21

@nyusziii: a tartalommal egyetértek, a megfogalmazással nem.

mit nyertetek a goldenbloggal? semmit? olvasottságot?

tiltottak már le fentről blogokat?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.19. 22:25:07

Amúgy ezt Uj Péter kapta, nem mi: xDD

"Üdvözlöm kedves uram!

Elnézését kérem, hogy zavarom miközben próbálok illedelmes lenni, akár egy 18. században élő markáns, frappánsul kifinomult modorú melanzsos úriember. Éppen csak szeretném kifejteni önnek a szerény véleményemet az ön által vezetett index.hu internetes hírportálról.

Szerény véleményem a következő. Ez Magyarországon a legundorítóbb anarchista, mocskolódó, ízléstelen és kúltúraromboló oldal ami az világhálón van. Rentgeteg cikket olvastam és folyton folyvást elszörnyedtem. Katasztrófa! A cikkek a cikkek szerzőit minősítik, ebből ítélve szinte (kisebb kivétellel) az egész szerkesztőség egy utolsó tróger, tudatlan, rosszindulítú, pofátlan, tahó (ide jelzőnek írhatnám még: ,,tuskó" ,,paraszt" ,,bunkó"), szellemileg társadalmon kívüli, normális emberek közé nemvaló csürhe."

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.19. 22:29:06

@Liberté....73:

Jaj szia, ugye szavaztál te is ránk? :)
Néha mondjuk nyomhatnál SAJÁT véleményt is....
Másolni, bemagolni könnyű. Gondolkodj!
Szeretettel várunk. :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.19. 22:32:46

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer:

Nem-nem.
A képek lehet, hogy csak basztatásból készültek, de a post nem. Csak megtaláltam, és gondoltam megmutatom Nektek is.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.19. 22:37:15

@otvospeter:

felelőtlen, szakmaiatlan, a társadalmi párbeszédet nem (az általunk) helyes(nek tartott) irányba befolyásoló (ellenőrizetlen, sokszor minket beégető) blogolgatás

Így milyen?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.19. 22:38:55

@zero:

Meg én egy könyvet, Te meg egy HVG-előfizetést, amihez meg kell adnod az adataidat. Ki járt jól? (Beugratós kérdés :))

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.19. 22:40:34

mi a grease monkey?

és zero, laspi, tényleg
szóljatok már a központba segítsenek megcsinálni a kommenteket (:D index segít nektek biztos:D), mert ha sok van, nem látom a közepét, akárhogy kattingatok, ez sokaknak probléma (ez szerintem vmi véletlen hiba lehet, csak profi tudja megoldani)
bezzeg a reakció bezzeg jobb, ott mindent látok!
ezért is komentelek oda többet :DDDD

és légyszi mutassátok már meg az első posztot, a legelsőt, nagyon kíváncsi vagyok rá már mióta
és szerintem ti is úgy jártok majd mint gerígrey, a fidesz megesz titeket és elveszi a lelketeeket 30 ezüstért, Jézus bezzeg nem adná magát!!!!
(figyelsz laspi?)

én néha rohadt nagyokat szoktam röhögni a kommenteken
méh ho ninc sitt humor, eg yjó időben leadott lámpavasazás (pl:
"-Goldman- 2009.08.19. 14:44:35
LÁMPAVASAZZUK MEG BEDE MÁRTONT,ZIKÁJL.
BUZIKAT A DUNÁBA INDEXESEKET MEG UTÁNA.
(remélem kitesznek a zsindex-re)" :DDD)

még mindig a halálom, pedig nem vok analafabéta:DD

És valahol felsír egy index szerkesztő :)

@zero: majd jó lesz laspi gyerekének...
vagy neked
:D
és a ímél?

Marcellusca 2009.08.19. 22:42:57

@laspalmas: Szvsz, így lett volna korrekt. :)))

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.19. 22:46:36

@laspalmas: ha zerót elkapják te is mész a börtönbe táncsics, meg budaházy mellé.
úgyhogy tökmindegy, felesleges örülni.

leg csináltok interjót budaházyval meg a mártír settenkedővel a börtönbe'

ki írta ezt:""Üdvözlöm kedves uram!...." ?
"kúltúra"
rövid ú-val, na, paraszt náczi,
tán kultura, nem?

Marcellusca 2009.08.19. 22:48:19

Ha valakit érdekel:

Szófia - Debrecen: 1 - 2 !!!

Liberté....73 2009.08.19. 22:49:58

@laspalmas:

Jaj szia
Nem.
Én Zolira szavaztam, és nem is hiába.
Mindig gondolkodom és saját véleményt írok, nem tudom miért kötözködsz.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.19. 22:53:38

a demagógia népcsalást jelent, ez az elsődleges jelentése, népámítás, a nép félrevezetése, az hogy kiírjátok, hogy mennyi lélegeztetőgépet lehet venni nem demagógia, csupán összehasonlítás.
ezek komcsik. még azt se tudják mi az a nacionalizmus, hiába, itt a jobboldal a progresszív.

és az értelmes.
ez van.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.19. 22:54:48

@Marcellusca: JEEEEEEEEEE!!!
nics tévém a rádió meg rossz
ez a végeredmény?

Marcellusca 2009.08.19. 22:56:53

@tesz-vesz: Ja, ja!
Én is csak a NET-en böngészve leltem rá.

És gondoltam, ha mán nacionalizmus, akkó aggyunk hírt egy magyar (rész)sikerről. :)))

Legisfalk 2009.08.19. 22:59:45

Sziasztok! :)

Még soha nem kommenteltem, de a búzaföld alá fúródó alagutaktól kezdve rendszeres olvasója vagyok a Vastagbőrnek. Most helyénvalónak érzem, hogy leírjam ide egy élményemet.

A vidéki középsuliban, ahol tanítok, egyszer csúnyán összeszólalkoztak a fiúk, egyik oldalon a cigány ifjak, a másikon a magyar srácok. Ment a cigányozás, gárdázás, kiabálás, uszítás, hogy így meg úgy, miattatok van minden, rohadt nácik, büdös cigánybűnözők, ahogyan azt a "nagyok" is lökik.
Behívtam a leghangosabb rajcsávót meg a legdühödtebb szkindertojást a tanáriba, és előkerestem nekik a Vastagbőrnek azt a posztját, ami a gátat közösen védő cigányokról és gárdistákról szól. A hatás lehengerlő volt. Megláták a csoportképet, és nem tudták, mit mondjanak! :) Miután a posztot is elolvasták, elment a kedvük a balhétól. Simán átlátták, hogy csúnyán felültek valami hülyeségnek, és utána gond nélkül meg tudtuk beszélni a problémát.
És tudom, hogy ezt nem fogják elfelejteni a srácok. :)

Köszönöm nektek, így tovább! :)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.19. 23:34:25

@Legisfalk: ez igen, derék, bár több ilyen .ember lenne ebben az országban.
ez melyik poszt?
bár az első posztot se kereste elő nekem senki:(

olyan demagógok vagytok.

Jurganov 2009.08.19. 23:48:07

a kuruc is érdekes. volt egy Posta Imre levél kinn, de mire kettőt pislantottam eltűnt. pedig okosságokat írt. nem biztos, hogy végig akarom ezt gondolni...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.19. 23:51:52

most végrte megnéztem ki ez a bede márton.

"bm webhulladéka."
most komolyan ki ez? ilyen címel meg mer szólalni ez az értelmi fogyatékos üzbég?
mind degeneráltak, megmondta már Prohászka bácsi is

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.19. 23:52:26

@Jurganov: masszi péter-ügy
kezdődik a kurucnál is...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.20. 00:04:11

én mondjuk azért kezdtem el olvasni vbőrt, mert csak a fontos dolgokkal foglalkozik, és egyfele van. nem 20 helyen vannak a szar hírek, hanem csak középen, sorrendbe.
engem nem érdekel h mit mond merkel mikor itt van, nem érdekel h kilométere cikekket írnak a semmiről, engem csak a legfontosabb hírek érdeklenek.
és a moderállás a legnagyobb gyengéje
(bezzeg a reakcció nem moderááál), hiszen kommentolvasásnál, a belinkelők hozzák a jó híreket, ezt annyira szerettem.
még az elős hírem, az alagútfurásos volt itt.

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.08.20. 00:09:36

Ez az Uj Péter csodálom, hogy még nem lett KISZ-es színekben miniszterelnök. Tán csak azért nem, mert borderline elmebetegségéhez feltűnő a fogyasztása, ez meg nem pásszolt volna a demokraták között is demokrata latexrendőrfétis mellé. Persze sipákolt mikor az ő fiait baszták a plexisek, de hát a saját kutyájának a kölykét mindenki védi. Akkor is, ha impotens.

Szeretem ezt a rasszista, felületes blogot olvasni.

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2009.08.20. 00:55:35

megdöbbentő milyen sok önjelölt ostoba, kicsinyes figura mászik elő az internetes "újságírás"nak hazudott katyvaszból fújjolni, mikor nem az, és nem úgy van, ami a fejükben terjengő lila ködben halványan kialakult.

a papíralapú média (amitől ólmos az emberek segge..) szintjének a tizedét sem érik el az ezen meg és/vagy lefizetett hivatásos bloggerkedők/szerkesztők által összehordott hivatalos internetes hírközlési szennyek..

kik ezek tényleg, hogy megmondhatják mi a jó? magukat majdnem valakiknek képzelő, nagypofájú senkik.. mind. egytől-egyig.

amúgy meg ha az "áldott-átkozott" (bár az ő mefogalmazásukban csak utóbbi, mert az ő kicsi világukban a nép hülye - sanszos, hogy tényleg az, mert ilyen ocsmány férgeket még nem söpört el) nép ítélt; akkor onnantól kuss! nem a háttérből erőltetetten nyomott akár színesen jó, vagy sablonosan süketelő, szürkeségbe burkolódzó blog nyert; hanem a vastagbőr. máskor majd nem, vagy külön hagyják (egyedül) indulni.

(a hír helyett is nyilván azért lett a mainstream kategóriába besorolva; mert így lehet azt mondani, hogy hülyék a kommentelők, meg a látogatók; le vannak tudva azzal, hogy szélsőségesek (ami nem igaz) - ezen erőlködnek, ahelyett, hogy a híreket tényszerűen és nem erős jobboldali, vagy ultraliberális szűrőiken keresztül néznék. szánalom a köbön..)

még valami. lazán kapcsolódik. bloggerigazolvány?! dedó b+.. a mögötte meghúzódó elgondolás meg rémisztő, és aki nevetgélve bevezetéséért időnként felszólal - kéne, hogy a leghangosabban tiltakozzon ellene (legalább akkora elánnal, mint most a vastagbőr blog ellen).. cenzúra és majd mi megmondjuk ki és mit mondhat a zinterneten? ez már nem is gyász.. már többszörösen letelt a gyászév.. a zombik azonban kitartóak.. csupa rezisztens-rezidens debil.. hol vagy már Alice?

kulalak 2009.08.20. 01:02:41

en csak gratulalni jottem! Hurra! Eljen! Mi lesz a Vastagbor Dijjal?
Szerintem valami elmozdult amiota csinaljatok.

Littbarski01 2009.08.20. 01:25:06

Nem szoktam ide kommentelni, de most kötelességemnek érzem... Ennyi irigy, féltékeny, kicsinyes leszólást nem kapott még blog a világon, mint a Vbőr ezektől a "nagymenőktől". Ez azt jelenti, hogy kurva jó úton jártok. Ők is tudják, hogy ezekkel a témákkal kellene foglalkozniuk, amik itt nap mint nap megjelennek,hogy miért nem teszik, azt hagyjuk inkább, nem hülyék írnak ide... Grat a GB-hez!

Lesz még Budapest Magyarországé!

Kodomo 2009.08.20. 01:29:07

(@tesz-vesz: Itt gubbasztok a gép előtt elmerülve a blog olvasásban, hogy elkezdődjön a meccs és nézzem a neten, erre írod, hogy győzőtt a Loki. Na mindegy, azért hurrá!)

Gratula a Vastagbőrnek is!
A fanyalgó profikról azok jutnak eszembe, akik a Fideszt fikázzák, hogy az milyen szarul csinálja, pláne csinálná, ha kormányozna. Ezért legközelebb is az MSZP-re kötelező szavazniuk.

Nyerjenek felvételt az LMPVS pártba! :)

Park Ádám 2009.08.20. 03:20:16

@laspalmas

Van a css-ben valahol egy div#wrapper {}...
Onnan ki kéne törölni ezt a sort: overflow:auto;

Mert az összes kommentet olvasva, kb 100 komment után nem látszik a többi.

Ezt szerintem azért tették be, hogy kivédje az oldal szétcsúszását olyan esetben, ha valaki kurva nagy képet posztol, vagy kiírat egy nagyon hosszú url-t (ilyenkor megjelenne a vízszintes scrollbar.) De sajnos ilyen hosszúságban ez egy Firefox bugot idéz elő, aminek javításánál sokkal fontosabb volt a fejlesztőknek about:robots beépített oldalt készíteni...

Viszont ezt az alábbi kóddal ki lehet védeni, tehát szúrd be helyette ezt valamelyik lezáró kapcsos zárójel után -> }

Park Ádám 2009.08.20. 03:21:27

@laspalmas
na faszán kifilterezte a végét:

div.entry, div.comment { overflow: hidden }

little green rooster 2009.08.20. 05:31:18

A fanyalgóknak csak annyit: savanyú a szőlő...

martonx 2009.08.20. 07:55:13

@Viktus: Ez nekem is megfordult a fejemben. Így már érthető miért próbál itt folyton hangulatot kelteni.

Pusztán irigységből (mellékesen pénzt is kap érte...).

jozicsenko 2009.08.20. 09:53:09

hi!

azt hiszem ezt plagizálom:
(nem vagyok újságíró, tehát megtehetem)

"És valahol felsír egy index szerkesztő :)"

Horizont 2009.08.20. 10:14:19

@tokmányos:
Jaj ne haragudj, nem basztatni akartalak ( a te szavaiddal élve) én ezt csak humornak szántam,mint a szintén "annak" a kornak a gyermeke!
Félreértettél kőkeményen!.)) Olyan jó kis sztori volt amit írtál, nem gondoltam, hogy berágsz:):)

belzebubó 2009.08.20. 10:26:54

Hozzám csak most jutott el a hir,nagyon örülök, látom érdemes volt naponta kattintgatni.

Bede Mártonokkal nem kell foglalkozni ő a korlátoltság par ecxellence-a a mai Red Bull cikke után pedig rá kell jönnöm,hogy még az egekig magasztalt Red Bulljának a történetét sem tudja és ő beszél pontatlanságról és korlátoltságról a Vastagbőrt illetően.

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.08.20. 10:46:40

ez a poszt nagyon tetszik :)

a lényeg itt van:

"A vastagbőr a tömegek bölcsessége. Mellényúl. Kombinál. Félreolvas. Ingerült. Dühös. Demagóg. Diszkriminatív. Közepesen vagy annál kevésbé is intelligens. Egyszerű."

plusz a sajátom:

"a politikai betelefonálós, megmondós műsorok blogos verziója... és mint ilyenekben a humortalanság, csőlátás és a gondolkodás szigorú mellőzése olykor megmosolyogtatja az emberet, alkalomadtán harsány kacajra deríti"

Liberté....73 2009.08.20. 10:53:45

@Pierre (Bezuhov):

Szegasz, Pierre!

Rég láttunk, mi van veled?

A saját véleményedet -maximális egyetétés mellett- egy aktualizált idézettel hadd egészítsem ki:

A 'bőrt, de főleg a kommenteket olvasni olyan mint egy sajtreszelővel rejszolni: enyhén szórakoztató, de inkább fáj.

Tündér_Lala 2009.08.20. 11:05:23

@Liberté....73: Hogy nézhet ki a farkad....
Dehát mi elfogadjuk a sexuális irányultságodat. :)))

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.08.20. 11:20:46

@Liberté....73: remete lettem XD, mármint politikailag... vagyis mostanába nagy ívben leszarom a közéletet, sőt még a híreket is, inkább sörözünk a haverokkal :).. most is csak a gódenblog hírére néztem fel, és csodálkozva konstatálom hogy a tényfeltáró magyarok egy mocskos liberálműfaj, a blog mestereivé váltak ;))

Marcellusca 2009.08.20. 11:48:04

@Pierre (Bezuhov):

Üdv, Bezu!
Látom, azért sikerült azt a kevés eszed is elinni. xDDD

Horizont 2009.08.20. 11:52:20

@belzebubó:
Na már hiányoltalak, hogy elvesztél vagy mi...

@Liberté....73: @Pierre (Bezuhov):
Ha ti nem lennétek szegényesebb lenne a blog.... Komolyan!

Liberté 73: "sajtreszelővel rejszolni: enyhén szórakoztató" Na ezt megnézném! Ezen röhögőgörcsöt kaptam ahogy elképzeltelek:)))

ifj. Kozlovszki Jenő 2009.08.20. 11:56:32

nekem főként az a bajom a vastagbőr bloggal, hogy olyan pórias, minden szofisztikációt nélkülöz. pedig a céljaival egyetértenék, csak kár hogy túlnyomórészt szellemileg erősen korlátolt egyének kommentelnek egy-egy poszt alatt, nehéz olyat találni, amelyre érdemes lenne érdemben reagálni.
üdv. KJ

Marcellusca 2009.08.20. 11:59:14

@Horizont: Méretproblémák miatt, nem tartana sokáig az a rejszolás. :)

@ifj. Kozlovszki Jenő: Akkó ne reagájjjá, bazzeg! xD

Horizont 2009.08.20. 12:00:08

Soha, de soha nem hittem, hogy a Kurucnál bármit is értékelni tudjak! De most úgy gondolom ennek a sok indexes újságírónak álcázott kis pöcsöcskének el kéne olvasni ezt a 2 mondatot! Hátha valamit tanulnának! A gratulálunk szóra helyezném a hangsúlyt:))

"GoldenBlog-győztes a "nácifasiszta" Vastagbőr – gratulálunk!
A Bőr sikere az “alulról jövő”, “amatőr” újságírás sikere is."

Marcellusca 2009.08.20. 12:02:34

@Horizont: Ja, ja!
És szerintem nagyon korrekt értékelés volt.

Horizont 2009.08.20. 12:06:56

@ifj. Kozlovszki Jenő:
Kedves nem pórias ifj. Kozlovszki Jenő! Most téged megszólít egy túlnyomórészt szellemileg erősen korlátolt egyén, aki nélkülözi a szofisztikációt !
Csak azt szeretném megkérdezni, hogy orvos látott-e már? Ha lehetne pályázni a hónap (vagy év) kommentelő címre, rád szavaznék! Olyan édi voltál:) Csá!

mind2 (törölt) 2009.08.20. 12:13:57

@ifj. Kozlovszki Jenő: ha Te vagy a képen, szerintem a Szakítós / értékellek mint embert.... sokkal hasznosabb lehet számodra.
Aztán a véleményedet igazán leírhatnád egy papírlapra, belehajtogathatnád egy borítékba, és elküldhetnéd annak, aki nem szarja le .

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.08.20. 12:17:05

@Horizont:

Köszönöm, de ha nem tévedek, itt nem a hónap (vagy év) kommentelője cím a téma, hanem az, hogy rámutattam egy minden bizonnyal fennálló "problémára", melyet kommenteddel inkább alátámasztottál, mintsem cáfoltad volna.

Tündér_Lala 2009.08.20. 12:34:32

@Úlfhéðinn: Látod én pedig pontosan a szofisztikálatlansága miatt szeretem a vastagbőrt. Mert az egyenes, lényegra törő beszédet tartom kívánatosnak a közéletben is (a póriasság pedig néha kötelező). Másütt a finomkodást éppen a lényeg elfedésére használják.
Másrészt a szellemi korlátoltságra nem tudom miből következtettél, de ha így gondolod, akkor senki nem kötelez a VB posztjainak és kommentjainek olvasására.

Horizont 2009.08.20. 12:54:30

@Úlfhéðinn:
Picinyem, örülök, hogy alátámasztottam!
Most akkor a Jenci is te vagy? Tudod szellemileg erősen korlátolt vagyok, és bocs, hogy a te magaslataidat próbálom becserkészni, de úgy fáj, hogy, hogy rá kellett jönnöm az igazságodra és csak ennyire futotta a jó istentől és anyáméktól:))
Hogy még jobban lesüllyedjek annál a szintnél is ahová raktál, képzeld meg kellett néznem mi a szofisztikáció jelentése! Hát b...d meg, azt tényleg nélkülözi a Vastagbőr! Vissza kell adatni velük a díjat:)

Liberté....73 2009.08.20. 12:57:58

@Horizont:
szegényesebb? ennél??? :D

(Ford Fairlane neve mond valamit btw?)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.20. 12:59:37

@Legisfalk:

Kár hogy ezt már Uj Péter nem olvassa el :))

Liberté....73 2009.08.20. 13:05:47

@ifj. Kozlovszki Jenő:

Te Jenő, te még új vagy itt, ezért segítek picit a tájékozódásban.
Ez egy olyan mélynsztrim blog, ahol _nagyon_ nem szeretik a más véleményt. Látod: egyből torokra ugranak érte.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.20. 13:06:49

@Liberté....73:

Libe pajti, ja fáj, akkor miért olvasod?Sőt, nemcsak olvasod, hanem kommentelsz. Sőt, nemcsak kommenteled, hanem a 18.-ik bann utén is itt vagyok.

Feltenném a kérdést: MIÉRT?
a, mazochitsa vagy
b, mégiscsak tetszik ...
c, ???

Várom a megfejtést...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.20. 13:10:54

@Pierre (Bezuhov):

Szevasz!

Tudtam hogy ez a poszt előcsalogat xD

Kivételesen minden szavaddal egyetértek veled, bár nem értem egyesek miért várják itt a nagy megfejtéseket ... ugyanolyan "átlagdolgozók" vagyunk mint Te, csak van ez a blogunk ...

Ne várjátok már itt Magyar Narancst/Heti Választ/HVG-t/ÉS-t ... ők újságírók, mink meg nem ....

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.08.20. 13:12:34

@Horizont:

Ha megnézed, Jencinek egyetlen hozzászólása van.
Jenci egy célból jött létre, amit tökéletesen el is végzett. ;)

Elhiszem, hogy kurvára szerettétek volna azt hinni, hogy valódi, mert biztos jó érzés azt hinni, hogy nálatok szánalmasabb arcok is lógnak a bloghun.
Azért őszintén szólva nem nagyon hittem benne, hogy lesz olyan hülye, aki ezt beszopja. Hát, tévedtem, de röhögtem egy jót.

Illusztrálja, h miért sikeres ez a blog: a szánalmas embereknek nagy örömet okoz, ha még náluk is szánalmasabbnak gondolt embereken csemegézhetnek. Ilyen egyszerű ez. Mint ti itt. :)

@mind2:

"ha Te vagy a képen"

Te tényleg ilyen hülye vagy?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.20. 13:12:47

@ifj. Kozlovszki Jenő:

"hogy olyan pórias, minden szofisztikációt nélkülöz"
leírnád ezt magyarul is? gyenge vagyok értelmetlen nyelvből ....

amúgy nem kötelező kommentelni, nem kötelező kommentekre válaszolni, de ha van véleményed, bármikor beírhatod ...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.20. 13:13:28

@ifj. Kozlovszki Jenő:

Hát ez nem a Sznob-magazin, ez tény.
Ide hús-vér valódi emberek járnak, akik nem pocsékolják az életüket elvont baromságokra.

Dr Minimum 2009.08.20. 13:15:04

Savanyú a szőlő, köcsögök?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.20. 13:15:18

@Pierre (Bezuhov):

Jól döntöttél, Bezu!
"Szeretkezz, ne háborúzz!" xD

Horizont 2009.08.20. 13:15:22

@Liberté....73:
Libertécske ne tájékoztasd félre az újoncot!
Nem a "más" véleménnyel van a gond, hanem a céltalan szemét, szemétkedéssel!
Ez rád is vonatkozik:))

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.20. 13:16:46

@Liberté....73:

Nagyon szeretjük a más véleményt, de nem szeretjük a kötözködést, személyeskedést, anyázást, trollkoskodást, "a minden kommentre válaszolok, lehetőleg beszólva mindenkinek" hozzállást.

Ja, és kb, Te vagy az egyedüli, aki mindezt megtestesíti ..de remélem, lassan "megjavulsz" :-)

I believe in you ...

Liberté....73 2009.08.20. 13:18:37

@zero:

Ideges lettél? Vagy mitől az átlagnál is több elütés? Nem akartalak én felhúzni, csak eszembe jutott ez a kis szösszenet egy kultfilmből. Ha akarod kitörölheted.

Válaszom: C.

Cserébe én is kérdezek:
Azért engedtél vissza, mert esett a kommentszám?

A: Igen
B: Igen, de ne mondd meg senkinek.
C: Nem is engedtelek vissza.

Várom a válaszodat!

(Mellesleg őszintén gratulálok az első helyhez.)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.20. 13:18:41

Elment a UPC netem, csak hétfő este jön ki a szerelő.... faszán indul a 4 napos ünnep :(((

Most egy laptopon wifivel pötyögök ... :-((

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.20. 13:19:00

@Horizont:

Igen, de tegyük hozzá, hogy ha mondjuk Árpi nyert volna, különbül leoltották volna, mint Bedéék minket.

Horizont 2009.08.20. 13:19:27

@Úlfhéðinn:
Akkor én is megkérdeznélek :
Te tényleg ilyen hülye vagy?
Vicceske vagy, na ennél nagyobb örömöd sose legyen!

Liberté....73 2009.08.20. 13:24:02

@Horizont:
Tanítod az újoncot trolloskodni?

Liberté....73 2009.08.20. 13:24:38

@zero: Ez mekkora kifogás már!
Ok ráérsz hétfőig válaszolni.

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.08.20. 13:34:34

@Horizont:

"Akkor én is megkérdeznélek :
Te tényleg ilyen hülye vagy?
Vicceske vagy, na ennél nagyobb örömöd sose legyen!"

LOL. Milyen eredeti. A másik meg nem rajtad múlik, nem vagy te sámán, bazmeg. :)))

Beszoptad, sztem ne tetézd, inkább törődj bele.
Na csá.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.20. 13:38:47

@Liberté....73:

Mit nevezel visszaengedésnek? Hogy tegnap csináltál egy sokadik nicket? Vicces vagy. :))))

Amúgy mi nagyon bízunk benne, hogy nálad ez egy tanulási folyamat, bannról-bannra, nickről-nickre kedvesebb és aranyosabb leszel másokkal. :)

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.08.20. 13:39:33

@Marcellusca:
"Látom, azért sikerült azt a kevés eszed is elinni"

ááááhh, kérlek!
...van itt más, ami sokkalta nagyobb mértékben veszi el az eszemet mint az alkohol ;)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.20. 13:43:15

@Úlfhéðinn:

Nem mondanám, hogy beszoptuk, azért nem most kezdtük, van bőven tapasztalatunk idiótákkal. :)

De azért te csak légy büszke magadra, marha ügyesen kiugrasztottad a nyulat a bokorból!
Na csá. xD

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.20. 13:44:40

@Pierre (Bezuhov):

Ééés beletrafáltam! :))
Minden jót kívánok. Őszintén.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.20. 13:53:45

@Liberté....73:

Köszönöm a gratulációt.
Mint írtam elment a netem és laptopon pötyögök, azért a sok elütés.

1x visszaengedtelek a múlt héten, de aztán megint eldurvultál, én mindig bízok benned, hogy most már végre "normális" leszel :))

Dr Minimum 2009.08.20. 13:56:51

@laspalmas:
Nem rátok értettem, hanem ezekre a sztárújságírókra!

Horizont 2009.08.20. 13:57:44

@Úlfhéðinn:
"Beszoptad, sztem ne tetézd, inkább törődj bele"
Beszoptam és nem törődök bele! Na így jó neked?
Most mondok egy nagyon izgit! Képzeld szoktam gondolkozni, és most (is) elgondolkoztam azon, hogy milyen lelkületű ember lehetsz te? Nem világrengető kérdés ez, persze ettől még nagyon jó a napom, hetem, évem! De mégis! Mi a jó neked ilyenbe? Átbaszni embereket, vérig sérteni, hangulatot rontani, aztán ha valaki válaszol, akkor igyekezni földbe döngölni, hogy na, na lám, lám.... Szánalmas kis emberecske vagy te. Azért írtam, hogy ennél nagyobb örömed ne legyen , mint ez. A szofisztikációval együtt!

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.08.20. 14:05:54

@laspalmas:

köszi! majd meglátjuk, mi lesz :)

Ti meg szakadjatok már ki ebből a vicsorgásból... no hírek, no blog egy ideig.. megéri.
Jótanácsként mondom =)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.20. 14:18:26

@Pierre (Bezuhov):

A blog sajnos nem pihenhet :)
De hétfőig pihenünk ....

Tündér_Lala 2009.08.20. 14:19:55

@Úlfhéðinn:
Szellemi fölényed lenyűgöző !
Mond szoktad a legyek lábait tépkedni ?

2009.08.20. 14:27:51

Valahol a távolban felsírt egy indexes.


Pont Tallián beszél demagógiáról, meg populizmusról. Miki, hallod, neked komikusnak kellett volna állnod.

Liberté....73 2009.08.20. 14:29:49

@Tündér_Lala:

"Mondd, ... "

Ha már szellemi fölény, legyen kövér, juhéj.

2009.08.20. 14:34:50

@Úlfhéðinn:

Téged is ide evett a fene? Már nem csak a reakción hányod a kommentelők közé a félig megemészett lecsót? Anyu nem tanította meg, hogy ezt nem illik?

Horizont 2009.08.20. 14:35:01

@Liberté....73:
Ne kötözködj már te... A lényeg másban van!

Tündér_Lala 2009.08.20. 15:05:36

@Liberté....73: Betük elütéséért ÉN nem szoktam szólni. Még akkor sem ha hemzseg tőle a hsz., mert a gondolat érdekel. Dehát ez is a pórias , nem elegáns viselkedés része nálam.

Liberté....73 2009.08.20. 15:33:02

@Tündér_Lala:
Én néha szoktam.
Bár ez nem egy elütés, hanem két kihagyás.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.20. 15:35:33

@laspalmas: köszi:DD
kicsit több információt vártam :D de azért nagyon jó :)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.20. 15:54:22

@Pierre (Bezuhov): látom elhasználtad a szírkrétákat, hogy van időd kommentelni.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.20. 16:04:15

@Horizont: belzebubó nekem ad tanácsokat., azért olyan elfoglalt.
@Marcellusca: :D
most h mondtátok megnéztem, nem rossz, azért jó tudni h vannak jók a kurucban
kuruc.info/r/35/45411/

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.20. 16:12:56

@Tündér_Lala: az egyenes, lényegra törő beszédet tartom kívánatosnak a közéletben is "

úgyúgy!
spártába születtünk mindketten!
ez így van jól!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.20. 16:15:42

@Horizont: én is most néztem meg az összes jelentését, életembe nem használtam még ezt a szót, nem vagyok bölcsész.
és téynelg jó h a vbőr nem szofisztikált :D

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.20. 16:19:51

@Úlfhéðinn: a szánalmas embereknek nagy örömet okoz, ha még náluk is szánalmasabbnak gondolt embereken csemegézhetnek. Ilyen egyszerű ez. Mint ti itt. :)"

de azért kiraktad a szmájlit te idióta.
előre eltervelted, hogy röhöghetsz és le mered ezt írni? és okosnak tartod most magad? nemkéne.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.20. 16:20:37

@Úlfhéðinn: Azért őszintén szólva nem nagyon hittem benne, hogy lesz olyan hülye, aki ezt beszopja. Hát, tévedtem, de röhögtem egy jót."

ez teljesen hülye :D

Marcellusca 2009.08.20. 16:57:25

@Pierre (Bezuhov): Húúú, ne is mondd!
Hírek, események, egyes kommentek ... :DDD

Kodomo 2009.08.20. 17:30:18

OFF
Egyesek idejönnek a szellemi fölényüket fitogtatni, miközben sejthető, hogy az MSZP-re, SZDSZ-re szavaztak, fognak szavazni???
ON

Liberté....73 2009.08.21. 08:51:19

@Pierre (Bezuhov):
Nem tudom, mit tolsz, de azonnal kérek belőle!
Jó anyag lehet nagyon.

Rwindx 2009.08.21. 23:33:24

"Szerintem viszont kifejezetten káros, hogy vannak és az is, hogy ilyen népszerűek"

Néhányunk szerint meg az káros hogy ilyen batorfy félék léterznek, akik veszik a bátorságot és leírják, hogy káros a Párt KB által megfogalmazotttól eltérő vélemény.
A népszerűséghez nem tudok mit hozzá tenni. Ki az a batorfy?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.22. 15:07:59

@Pierre (Bezuhov): na, akkor minek tartasz?
nem mondtad még, a múltkor liberté is megdícsért, csak kár, hogy ő antijudaista .... ill keresztényllenes,
ezért szalonképtelen

Rwindx 2009.08.22. 17:05:20

@tesz-vesz: Az az igazság hogy engem azért annyira nem :) Valszeg valami független közíró. :)

Liberté....73 2009.08.22. 21:47:32

@tesz-vesz:

Azért az nem volt egy erős dícséret, hogy "jé már a 30. komment és tezs-vezs még egyet sem zsidózott".

Mitől lennék anti-judeista? Én? Aki még a Független Judeai Népfronttól is független vagyok.

pógárjenő 2009.08.24. 11:17:46

Hehe....most pataki után szabadon, de ki a f@....m az az új péter? Reszelik a fost akinek nem teccik olvassa a punci lapos cafét.......

redriot77 2009.08.25. 09:29:59

A sok hülyének, aki ész nélkül fikázza a Vastagbőrt: gyújtsatok tábortüzet, egyikőtök ragadjon dobgitárt (mondjuk te, Miklósi Gabi), üljetek le körben, és daloljatok: "a távolban felsír egy gyermek..." Munk Vera énekelhetne szólót.

tallian.miklos 2009.08.28. 21:37:18

@zero: Akkor most mondanék valami újat, nem vagyok napi 8 órában újságíró. Publicisztikákat és blogot írok szabadidőmben, illetve követem az eseményeket, mégsem mondtok nekem újat, ezt tartom hiányosságnak.

belzebubó 2009.08.28. 22:16:44

Szerintem ez itt nem az MTI,de még csak nem is a Reuters.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.09.06. 13:41:10

@tallian.miklos:

Szevasz Miklós!

Melyik blog mond neked újat?

Egyáltalán, honnan vetted hogy mi valami "újat" szeretnénk mondani?

Ez kb. ugyanaz mint egy régi vicces kép amit kiteszel a blogodra. 50 ember lefikázza, hogy ez már régi, láttam, 50 ember meg nevet és megköszöni. Nem lehet mindenkinek megfelelni.

Én nagyon örülök, hogy Te ilyen tájékozott vagy, de hidd el, te vagy a kicsinyke szelete blogokat olvasóknak ...

süti beállítások módosítása