Skip to content


       Szűrés lista

"Ez egy másik ország lett"

Kész, vége, feladom.

Most, hogy már kábé ötödjére hallom/olvasom, elhiszem.

Elhiszem, hogy a dicsőséges Pártnak köszönhetjük a lakásainkat, az autóinkat. Belátom, hogy csak az egy igaz szakértői kormány kezeli megfelelően a válságot, szemben  a dilettáns külfölddel. Természetesen azt is készpénznek veszem, hogy néhány megtévedt bárányon - akiknek a letartóztatása egyébként fideszes összeesküvés- kívül a Párt csupa remek erkölcsű emberből áll, akik pénztaszító kesztyűben dolgoznak.

Okuljatok Ti is, íme a NOL-interjú Miss Botox Ildikóval:

 

"- Mit tud mondani az MSZP hét és fél év - az adatok szerint - népszerűtlen kormányzás után a választóknak?

- Sok mindent. Mondom mindenkinek, készítsen képzeletben egy "ilyen volt, ilyen lett" fotót az országról vagy a településéről. Utána döntse el, vissza akar-e menni. Ez egy másik ország lett, valóságos életforma-forradalom zajlott. Százezernyi órát spórolnak meg a megépült autópályán utazók, a gáztározóval megteremtődött egyfajta energiabiztonság. Nem visznek el senkit sorkatonának, egymillió ember költözött új lakásba, félmillióval több a személygépkocsi. Kormányzásunk kezdetekor még harmincnyolcezer forint volt az átlagnyugdíj, ma, minden baj ellenére, nyolcvanezer felett van. Rosszat is tesz, aki egyfolytában azt mondja, hogy az elmúlt hét és fél év kidobott idő csupán. Egy kormány csetlik-botlik, mi is sokat hibáztunk. De ezalatt mégis egy egész nemzet teljesítménye épült be a közösbe. Ezt bűn volna elhordani, újra gödröket teremteni. A Nemzeti Színházzal meg lehetett csinálni. Ásni egy gödröt, és mindent felszedni, ami előtte történt.

- Ehhez képest az MSZP belül vannak, akik egy ilyen "gödörbe" dobnák a Gyurcsány-korszakot, és csak a Bajnai-kormány teljesítményével kampányolnának.

- Tévednek. Nálam több gikszerünket felsorolni senki nem tudja, hiszen belülről látom őket, és dühöngök rajtuk. Ha valaki mond hatot, én mondok hetet. De minden hibánk ellenére biztos vagyok benne, hogy a megváltozott országképben a Medgyessy- és a Gyurcsány-korszak teljesítménye is benne van. Az is igaz, hogy a Bajnai-kormánynak új, keményebb kényszerei, és ezzel együtt új lehetőségei is nyíltak a kormányzás hitelességének helyreállítására. De nulláról ők sem tudtak volna elindulni. Elég csak a konvergencia-program végrehajtására utalnom, amely nélkül most gazdasági hullaként feküdnénk Európa sztrádáján a magunk tízszázalékos költségvetési hiányával, miközben a többiek átgázolnak rajtunk. Arra a kérdésre sem lehet az előző évek teljesítménye nélkül válaszolni, hogy milyen kitörési pontjai lesznek Magyarországnak a válság után. A többi ország most néz szembe a megnövekedett deficittel. Mi túl vagyunk ezen. A többi ország most kényszerül megszorító intézkedésekre. Mi túl vagyunk ezen. Másoknak most dől a fejére a nyugdíjrendszer, mi fenntarthatóvá tettük. Megtettük a nehéz lépéseket, ami majd versenyelőnyt jelent.

- Korábban azt nyilatkozta, hogy minél rövidebb kampányidőszakot szeretnének. Nem azért, hogy minél kevésbé befolyásolhassák a kampányt az őszi-téli szezonban várhatóan terítékre kerülő politikai ügyek? Például a Zuschlag-ügyben még hátravan többek között Mesterházy Attila tanúkénti meghallgatása a bíróságon, folyamatosak az események a Hunvald-ügyben, és állítólag ügyészségi lépések várhatóak a kormányszóvivői portál több mint egy éve húzódó nyomozásában is.

- A negatív kampány folyamatos, úgyhogy ez a választás előtt sem okoz majd meglepetést. Ami az eljárásokat illeti: politikusként nem minősíthetem őket, de állampolgárként kerek szemekkel csodálkozom az egyoldalúságokon és a célzatos időzítéseken. Állampolgárként azt is erősen furcsállom, hogy a kiszivárgó ügyészségi papírok mindig egy jobboldali újságnál vagy tévénél landolnak. Ez egyszer vagy kétszer előfordulhat véletlenül, de tucatszor már nem. Állampolgárként azon is felháborodom, hogy az UD-botrányban csak azokat hallgatják ki, sőt, gyanúsítják meg, akik vagy áldozatok, vagy az ügy feltárásában vettek részt.

- Azt mondta, hogy a 13. havi nyugdíj elvételénél is többet ártott a pártnak a BKV körüli botránysorozat. A budapesti elnökséget párton belül is erősen támadták, elsősorban a hamar elfogadott választási listájuk és annak rangsora miatt. Úgy tudni, hogy tűzszünet köttetett. Meddig?

- Egykori fővárosi pártelnökként tudom: Budapestnek az az áldása és átka, hogy ami ott történik, országos politikává válik. Ha Debrecenben osztanak viszszás végkielégítéseket és neveznek ki a közpénzek kezelésében már vétkesnek ítélt embert önkormányzati cég élére, ha Esztergomban épül halastó a polgármester háza elé, kevésbé figyelnek oda, de Budapesthez képest még a köztévé bántóan nagy jövedelmei is kevésbé szúrnak szemet. A budapesti vezetésnek most az a dolga, és a szándéka is, hogy világossá tegye: a felháborodott emberek oldalán áll és azonnal rendet tesz. Most a "zéró tolerancia" gyakorlatát kell alkalmaznunk azokkal szemben, akik két marokkal nyúlnak a közpénzbe. Utálom, ha mások helyett kell szégyenkeznem, és elegem is van belőle. Ezzel minden tisztességes vezető így van, Budapesten is. Márpedig az is szégyen, ha magunkon hagyjuk a bélyeget, és nem csapunk szét megfelelő szabályzókkal. Legyen bérplafon, végkielégítési korlát, ahol kell, prémiumstop. Gyakran idézzük: "nem elég tisztességesnek lenni, annak is kell látszani". Most ez sem elég. Hiába mutogatnám a saját üvegzsebemet. A személyes tisztesség kevés. Ahol a felelősség a mienk, ott másokat is tisztességre kell kényszeríteni."

 

Viccet félretéve két mondattal értek egyet maximálisan:

1, "Ez egy másik ország lett, valóságos életforma-forradalom zajlott."

2, "Most a "zéró tolerancia" gyakorlatát kell alkalmaznunk azokkal szemben, akik két marokkal nyúlnak a közpénzbe." 

Címkék: mszp abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr81412467

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Három a kislány 2009.09.29. 11:51:22

Az MSZP-nek két fontos jelöltet kell megneveznie rövid időn belül: ki legyen az MSZP miniszterelnök jelöltje, és kit jelöljön az ország EU biztosnak (ez utóbbit persze hivatalosan a kormány jelöli, de hát mégiscsak az MSZP áll a kormány mögött). Az éle...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Héttörpe (törölt) 2009.09.28. 14:39:25

"A negatív kampány folyamatos, úgyhogy ez a választás előtt sem okoz majd meglepetést."

Nem, valóban nem fog meglepetést okozni kedves Ildikó! E mondat minden szavával egyetértek. Engem különben teljesen meggyőzött a nemzet anyósa, tudom is már, hova húzom az ikszet.

Charybdis 2009.09.28. 14:45:46

ÁÁÁ hiányzik a 18-as karika a Botox linknél!
Mindenki csak saját felelősségre kattintson a Botox-os linkre!!!

rolika 2009.09.28. 14:47:25

"Kormányzásunk kezdetekor még harmincnyolcezer forint volt az átlagnyugdíj, ma, minden baj ellenére, nyolcvanezer felett van."

Pont ez a baj, te nagyon hülye!!! Hogy erőn felül, ráadásul ész nélkül költöttétek el az állam bevételeket, ha meg ez nem volt, akkor a hiteleket.

Remélem, egy év múlva már nem lesznek tényezők, legfeljebb a büntetőügyi statisztikákat fogják gazdagítani. (Gy.k.: börtönbe velük!)

Jason Bourne 2009.09.28. 14:49:29

egyetértek a Pártelnök Asszonnyal, tényleg másik ország lett. pl az én szakmámban -építőipar-totális káosz van, évekkel ezelőtt nem ez volt.
de sok más szakterületen működő ismerősöm -oktatás, egészségügy, agrárium- is ugyennerre panaszkodik.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.28. 14:52:37

látom a hülyeségnövelő szert neki se nagyon kell többet beadni.
@Berrick: szép rajz, bár ehhez konkrétan inkább a Slotás illik tőled :)

reKorrekt 2009.09.28. 14:54:53

Vén kurva. De alapvetően nem vele van a baj, hanem azokkal akik a mai napig beszopják amit azzal a randa arcának a szájával hazudik.

Jason Bourne 2009.09.28. 14:55:56

"többi ország most néz szembe a megnövekedett deficittel. Mi túl vagyunk ezen. A többi ország most kényszerül megszorító intézkedésekre. Mi túl vagyunk ezen. Másoknak most dől a fejére a nyugdíjrendszer, mi fenntarthatóvá tettük."-ez amit elmont itt, nem egészen helytálló, úgy is mondhatnám vegytiszta hazugság...

gyugyó 2009.09.28. 14:58:33

Aki ezeknek még hisz az nem itt él, vagy valami érdeke fűződik hozzá, vagy komplett idióta más variációt nem tudok elképzelni.

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.09.28. 15:01:59

Jaja, az tényleg egy másik ország lett. Úgyhogy el is fogadtam az invitálást máshova, ami olyan, mint a magyar lehetett volna. Nincs szarabb dolog ennél. De ha majd lógni fognak ezért, kirakom poszteren a nappaliba.

Atrox 2009.09.28. 15:02:50

"Másoknak most dől a fejére a nyugdíjrendszer, mi fenntarthatóvá tettük." - ez csak valami vicc és paródia, ugye? Valaki ezt elhiszi? Akkor hogy lehet az, hogy én is, és minden fiatal úgy készül körülöttem az öreg éveire (már, ha megéri), hogy a nyugdíjra egyáltalán nem számít? Mindenki azon dolgozik/agyal/ügyeskedik, hogy valahogy majd nyugdíj nélkül is megéljen, mert arra reálisan senki nem számít jó 30 év múlva, mire ténylegesen kaphatnának. Ugyanakkor a környező országokhoz képest (Szlovákis, Lengyelország) kb 10-szeres a rokkantnyugdíjasok száma a népességet tekintve. Hányinger...

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.28. 15:05:42

@Atrox: 30 év múlva a mostani 45 évesek szembesülnek majd ezzel kb. Igaz, addigra már felkészültek lelkileg a jelenségre. Botoxlédiről meg beugrik Hofi anyósának szövege :D
"Az az igazság..." kezdte a tévé, anyósom:"akkor hazudik!".

DArchAngel 2009.09.28. 15:08:04

Ezek már akkor is hazudnak, ha levegőt vesznek. Nem tudom, mit akarnak, de az igazság, hogy eljutottam odáig, hogy
a) nem érdekel
b) nem hiszem el, ha egy pohár vizet kér, azt sem
Ha jót akarnak az országnak, akkor lehet félreállni, és a levitézlett gárda helyett új kapitányt engedni a hídra.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.28. 15:09:39

Ildikó a szépség és az ész kapcsolatára épülő sztereotípiák megdöntője! :o)

Szegény néhai Libertré éjszakai, vad álmainak főszereplője. Ő a pannonPUNA, a mértékletesség mintapéldánya, a mindig fiatalos és kacér nőideál, a vén európa szobra. Ő rendszerváltás példaképe, a gyűlöletre figyelmeztető, feltartott mutatóujj. Az öregecskedő férjek MILF-je, az unokák nagyanyja és a nagyanyák unokája.

Az ő csontjainak is kádáré mellett kell nyugodniuk, ezt a dicsőséget már rég kiérdemelte. :o)
(fekete ótó', tudom :o))

martonx 2009.09.28. 15:11:35

"készítsen képzeletben egy "ilyen volt, ilyen lett" fotót az országról vagy a településéről"

Na ez az amiért visszasírtam a Fideszt. 7 év alatt annyi a változás, hogy eleinte csak visszasírtam őket. Mostanra viszont emellé már lámpavasra kívánom a komcsikat, és ehhez harmat gyengének tartom a Fityiszt, a maga kis mutyijaival.
Így tolódtam egyre jobban szélre. Ez is Ildikóéknak köszönhető.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.09.28. 15:12:33

Látom, már építik a konstruktív ellenzéki szerepet ....

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.28. 15:14:41

@Félkupica_Fehér_Főnök: már kezdtem nézni az elejét olvasva, hogy mit nyomhattál :D ha van még, lehet én is kérnék belőle, mert a valóság kezd elviselhetetlen lenni. A végével viszont ütött mint egy kamion :D ezért külön neked, további kedvcsináló Botoxlédihez: www.youtube.com/watch?v=pxHl3gr-WMM

valamint megszereztem az MSZP kampánydalát is :D www.youtube.com/watch?v=07hjT1IMnpk

Kravver 2009.09.28. 15:15:51

@zero:
Ráférne belőle erre az országra, eddig ilyet még nem nagyon láttunk.

Taktikai Atompingvin 2009.09.28. 15:16:13

Ezek a szép sikerek nem (kocsi, ház stb) tán k-európai trendek meg az esztelen osztogatás eredményei?
Apropó a rasszizmusról nincs szó benne? XD

ermi50xn6j2 (törölt) 2009.09.28. 15:17:28

Ez a nő összevissza hablatyol. Még hogy túl vagyunk mindenen. A Nemzeti Bank elnöke egy ujabb válság bekövetkeztétől tart. Ezek szerintem maguknak építtetik a luxus börtönöket, ahova minél előbb beköltöznek annál jobb!

ruhaszarito 2009.09.28. 15:17:34

Ez a kép nagyot üt, vigyázzatok :-D

Kartal (rezervált) 2009.09.28. 15:18:59

Olvastam már ezt a szöveget, és nem tudom, hogy most ezt komolyan gondolja, vagy tudja, hogy hazudik...
Mindegy is. Innen üzenem, kedves Ildikó: ha jót akartok az országnak, ha TÉNYLEG jót akartok, akkor még ma KÖSSÉTEK FEL MAGATOKAT!!!!!!! Ez lenne az egyetlen segítség ennek az agyongyötört, szétrabolt, tönkrebaszott országnak. Rühellem a Fideszt, de ezerszer inkább ők, mint ti!

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.28. 15:20:28

@Kartal (a dühös): elég tőlük az is, ha komolyan kinyilvánítják a szándékot, hogy ezt akarják. szerintem NAGYON sokan segítenének is nekik, szent a cél.

Tapmancs 2009.09.28. 15:21:25

Már 20 hozzászóláson túl vagyunk, de még senki nem nyögte be hogy blokkolná. (én sem) :)

Egyébként meg ilyen egy igazi európai politikus: pofázik a semmiről, konkrétumok nélkül, megemlítve 1-2 jó dolgot, elhallgatva több száz rosszat.

"ember költözött új lakásba, félmillióval több a személygépkocsi" - az embereket meg most lakoltatják ki, mert nem bírják fizetni a hiteleket. Ugye, Te mocskos rohadék? Ezt miért nem említed?
És hol fenntartható a nyugdíjrendszer, te fasz?

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.28. 15:25:15

@Tapmancs: és a kocsikat most veszi vissza a bank, mert azt sem bírják fizetni. amúgy meg tiszteljük már annyira, hogy nem fasz. nőnemű állítólag. a blokkolási szándék elmaradásán nem érdemes meglepődni :D maximum a pikáns szexet vállalnám be vele: szájbabasznám egy kalapáccsal :D

Kartal (rezervált) 2009.09.28. 15:27:05

@gyugyó: akkor én ismerek komplett idiótát, nem egyet. És tényleg az, mert tényleg szívvel-lélekkel hisz a komcsi gárdának, miközben 70 éves anyósom a Jobbikra szavaz :P

Még a cikkhez:
"Most a >zéró tolerancia< gyakorlatát kell alkalmaznunk azokkal szemben, akik két marokkal nyúlnak a közpénzbe." - és még van pofája ezt kijelenteni! MOST a zéró tolerancia... MIÉRT, EDDIG NEM KELLETT VOLNA ODAFIGYELNI??? Eddig lehetett lopni, rabolni? Naná, hogy lehetett, csak a Sötétség Seregeit vezénylő tábornoknak ne jusson semmi!
"Márpedig az is szégyen, ha magunkon hagyjuk a bélyeget, és nem csapunk szét megfelelő szabályzókkal." - kezdd azzal, hogy szabályzod a légzésed egy méter hosszú kötéllel a nyakad körül, és fellélegzik az ország!

Johnny336 2009.09.28. 15:27:11

Nekem ez a kedvencem:
"nem elég tisztességesnek lenni, annak is kell látszani"

Ha már lopnak az elvtársaim, legalább ne buknának le! Szerintem ő erre gondolt :)

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2009.09.28. 15:40:43

Számomra az a legijesztőbb, hogy ez el is hiszi amit mond...

Stoney Hill Billy 2009.09.28. 15:41:22

ezekkel már nem kell foglalkozni.
majd az ügyészség...

Stoney Hill Billy 2009.09.28. 15:41:56

@anti_troll: nem gondolom, hogy elhiszi, neki ez a dolga.

picur3ka 2009.09.28. 15:42:54

Szerintem, uszitsuk ra felemelet-et!

kuki123 2009.09.28. 15:42:57

"Most a "zéró tolerancia" gyakorlatát kell alkalmaznunk azokkal szemben, akik két marokkal nyúlnak a közpénzbe."
na akkor a zéró tolarancia jegyében kötélért és lámpavasért kiáltok és kezdhetik is pont Lendvaival

remélema Jobbik nyer és másnap már a 100 számyni rabszálítóval bilincsben viszik az egész mszp szdsz vezérkart és a mindenhova bedelegált elnökségi tagokat

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.28. 15:43:26

@Kartal (a dühös): ha nagyon akarja a tábornok, megoldja úgyis magának a lopást, kreatív ő is, ne féltsd :-) a köteles ügyet illetően meg kicsit kiegészíteném a mondandód : fellélegzik ÉS TALAJRÉSZEG LESZ az ország! :)

Kenguru 2009.09.28. 15:45:26

"Kormányzásunk kezdetekor még harmincnyolcezer forint volt az átlagnyugdíj, ma, minden baj ellenére, nyolcvanezer felett van. "
es
"Elég csak a konvergencia-program végrehajtására utalnom, amely nélkül most gazdasági hullaként feküdnénk Európa sztrádáján a magunk tízszázalékos költségvetési hiányával,"

Hmm Ildiko nem tunik fel hogy ez a kurva nagy jolet 100% KÜLFÖLDI/DEVIZA alapú hitelekből lett, mind álllami, mind állampolgári/vállalati szinten?
Nem kockázatos ez egy egész picit egy amúgyis kurvára eledósodott ÉS kb nulla gazdasági növekedést produkáló országban?
Nem fognak az emberek egész picit haragudni ha ezta következő 10 évben mint visszaszedik tőlük?

eszkep 2009.09.28. 15:45:27

„egymillió ember költözött új lakásba”
igaz, ehhez a kormánynak semmi köze, úgyhogy gyorsan meg is adóztatjuk a sok parasztot.

„félmillióval több a személygépkocsi”
Ez ugyan a magyar gépjárműpark átlagéletkorán nem látszik, de legalább az elvtársak megvehették bagóért az egy-másfél éves szolgálati luxusautót.

„Kormányzásunk kezdetekor még harmincnyolcezer forint volt az átlagnyugdíj, ma, minden baj ellenére, nyolcvanezer felett van.”
És „csak” az ország ment ebbe tönkre… Amúgy a svájci indexálást a FIDESZ is folytatta, ők csak az 19500 forintos szavazatpénzt vették el, tehát valószínűleg velük is ennyi lenne a nyugdíj, hacsak egy józan politikusuk közben rá nem jött volna, hogy ez nem működhet tovább. (Lásd a Vastagbőrön nem is olyan rég megjelent írást a nyugdíjrendszerről.)

„Rosszat is tesz, aki egyfolytában azt mondja, hogy az elmúlt hét és fél év kidobott idő csupán.”
Ugyanis ez nem igaz! Nem kidobott idő, hanem még annál is rosszabb! Az államadósság katasztrofális méreteket öltött, és ami még rosszabb: nem a gazdaságélénkítésben ölték a pénzt, hanem osztogatásba, így a gazdasági mutatók is rosszabbak, mint 2002-ben. Örülhetnénk, ha az elmúlt 7 és fél év „csak” elvesztegetett idő lenne!

„Egy kormány csetlik-botlik, mi is sokat hibáztunk.”
Már amennyiben az adatok tudatos manipulálását, elhallgatását, (mind az EU, mind a magyar választópolgárok előtt). Szándékos félrevezetést, a rendőrség, MNB felhasználását politikai célokra, a cselekvés TUDATOS halogatását és így gazdasági csőd előidézését „hibának” nevezzük…

„De ezalatt mégis egy egész nemzet teljesítménye épült be a közösbe.”
???
Adók révén, mert az általános adószint viszont szintén emelkedett…

„a megváltozott országképben a Medgyessy- és a Gyurcsány-korszak teljesítménye is benne van”
Valóban… Tavaly több ember fagyott éhen, mint az előtte való 4 évben összesen, soha ennyi kilakoltatás, ingatlan elárverezés nem volt, és idén már dolgozó ember is halt ÉHEN, szemben az elmúlt években, amikor „csak” nyugdíjas. A BKV is hamarosan csődbe megy, a buszai szétesnek, hisz „világvárost építünk”.

„Az is igaz, hogy a Bajnai-kormánynak új, keményebb kényszerei, és ezzel együtt új lehetőségei is nyíltak a kormányzás hitelességének helyreállítására.”
Virágnyelven: annyira dilettánsok az elvtársak és olyan sokat loptak, hogy mindenképpen el kellett kerülni az AZONNALI államcsődöt…

„Elég csak a konvergencia-program végrehajtására utalnom, amely nélkül most gazdasági hullaként feküdnénk Európa sztrádáján a magunk tízszázalékos költségvetési hiányával, miközben a többiek átgázolnak rajtunk.”
A konvergencia-program egyetlen célja az ÁLLAMHÁZTARTÁS mérlegének javítása, semmilyen gazdaságélénkítő programot nem tartalmaz, mint az KÖZISMERT… Valamit viszont hazudni kell a parasztnak, a Népszabin nevelkedett zombi meg úgyis beveszi, a többiek le vannak szarva. Amúgy most nem vagyunk „gazdasági hulla”???

„hogy milyen kitörési pontjai lesznek Magyarországnak a válság után.”
Figyelembe véve azt a tényt, hogy a külföldi államadósság finanszírozására fordított összeg CSAK AZ ELMÚLT EGY ÉVBEN MEGDUPLÁZÓDÓTT, a válasz: semmilyen. (Csodát ne várjunk: ha az úkj kormány 4 év alatt érdemi eredményt tud elérni, MINIMU zsenik ülnek majd benne!

„A többi ország most néz szembe a megnövekedett deficittel. Mi túl vagyunk ezen.”
A többi ország most néz szembe a szufficit csökkenésével, vagy annak deficitbe fordulásával! Nekünk ilyen gondunk nem volt, hisz a szocik szufficites költségvetés még a legnagyobb hazugságok közepette sem tudtak soha produkálni… (Az a fránya osztogatás…)

„többi ország most kényszerül megszorító intézkedésekre.”
Már megint hülyének néznek minket??? Hol? Mikor?? Miért???
Pontosítsunk: a többi ország az elmúlt egy évben a gazdaságélénkítő programok kidolgozásával és végrehajtásával volt elfoglalva. Mert normális gazdaságpolitikusok tudják: az államnak prosperáló gazdaságban alacsonyabb adóteher mellett van több bevétele, mint egy csődtömegben magas adók mellett.

„Mi túl vagyunk ezen.”
Mármint az adóemelésen, ami PONT a gazdaság beindulásának akadályozója!

„Másoknak most dől a fejére a nyugdíjrendszer, mi fenntarthatóvá tettük.”
Ez nem a sci-fi-lap.hu, agyamat eldobom… Meg az OEP is fenttartható mi???

„Megtettük a nehéz lépéseket, ami majd versenyelőnyt jelent.”
Komoly „versenyben vagyunk” pl. az Ukránokkal…

„Állampolgárként azt is erősen furcsállom, hogy a kiszivárgó ügyészségi papírok mindig egy jobboldali újságnál vagy tévénél landolnak.”
…Ami pofátlanság, hisz a baloldalali lakájmédiának esze ágában sem lenne ezeket nyilvánosságra hozni, remekül el lehetne tussolni. (ld. pl. Zuschlag-ügy: bizonyítékok eltűnése útban az ügyészség felé!) Másrészt meg kapnak annyi pénzt, hogy ne kérdezősködjenek…

„azon is felháborodom, hogy az UD-botrányban csak azokat hallgatják ki, sőt, gyanúsítják meg, akik vagy áldozatok, vagy az ügy feltárásában vettek részt.”
A kedves elvtársnő nincs tisztában az immár bizonyított TÉNYEKEL!

eszkep 2009.09.28. 15:49:25

"Állampolgárként azt is erősen furcsállom, hogy a kiszivárgó ügyészségi papírok mindig egy jobboldali újságnál vagy tévénél landolnak. Ez egyszer vagy kétszer előfordulhat véletlenül, de tucatszor már nem."

Nem tudom, tudjjátok-e, hogy ebben az Elvtársnőnek szakmai ismeretei vannak, ugyanis az "átkosban" ő volt a FŐCENZOR! (Ez nem vicc!)

elfelejtette 2009.09.28. 15:50:49

"Egy kormány csetlik-botlik, mi is sokat hibáztunk."

Az MSZP/SZDSZ kormanyok a boseg idejet, a forrasokat nepszeruseg- es szavazatvasarlasra hasznalta, nem a gazdasag erositesere, es az allam szerkezetenek ujitasara, arrol csat pofaztak, mint ahogy most is csak pofazanak rola. Ez nem csetles-botlas, ez tortenelmi bun.

Kravver 2009.09.28. 15:51:31

@eszkep:
Tehát nem az a baj, hogy az ügyészség pártos és szivárog?? MOST.
Hanem az, hogy ez a nó mi VOLT 25évvel ezelőtt.

Tiszta sor.

PublicEnemy 2009.09.28. 15:52:03

@zero: Látod Zero! Miért nem a szép új autópályáról írtok minden nap,meg a félmillióval több verdáról és arról a temérdek dúsgazdag nyugdíjasról,akik már akár havi 80ezerből dőzsölhetnek?! Amit itt írogattok,az mind mellékes,csak riogattjátok a népet,pedig az elmúlt hét esztendőben annyi csoda és szép dolog történt. De Ti mindenben csak a rosszat látjátok! :)))
Éljen Botox ildikó! Máris derűsebben látom a jövőmet...

eszkep 2009.09.28. 15:54:19

„A negatív kampány folyamatos,”
És vegyétek tudomásul, fasiszta csőcselék, hogy tisztán FIDESZ vezérelte „negatív kampány”, hogy az ügyészség végzi a dolgát, és van pofája olyan „koncepciós” perekben eljárni, mint a Zuschlag-ügy, vagy a Hunvald-ügy!

reKorrekt 2009.09.28. 15:55:45

Végülis az igazat elmondta csak sok a töltelékszó. Helyesen:
"Kormányzásunk kezdetekor még harmincnyolcezer forint volt az átlagnyugdíj, ma [...] nyolcvanezer felett van [...] a konvergencia-program [...] nélkül most gazdasági hullaként feküdnénk Európa sztrádáján"

érdektelen 2009.09.28. 15:58:17

Még egy darabig körülveszi őket ez a szép piros buborék, de aztán pukk, és jön a valóság.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.09.28. 15:58:52

Ez valami rettentő dallamosra sikerült:
"Állampolgárként azt is erősen furcsállom, hogy a kiszivárgó ügyészségi papírok mindig egy jobboldali újságnál vagy tévénél landolnak."
Mé' Ildikémdrága, hol landoljanak? Baloldali lapnál / tévénél? Esetleg jobban szeretnéd, ha nem szivárognának ki azok a fránya papírok, ugye? Jesszusom, kinek szól ez a cikk? Aki annyira hülye, hogy ezt beveszi, az olvasni sem tud. Öregkomcsik meg akkor is rájuk szavaznak, ha emberfejekből építenek gúlát a Kossuth téren.
A komcsik már lyukat sem tudnak dumálni az emberek hasába, pedig eddig ez volt az egyetlen dolog, amihez profin értettek.

Taktikai Atompingvin 2009.09.28. 16:00:19

@Kravver: Pártos? Annyi történik hogy a bírák és az ügyészek már nem félnek a mai kormánypártok megtorlásától, mert évekre tették magukat taccsra. Nem hiszem hogy a Fidesz dirigál nekik, narancséknak akkor volnának jók ezek az eljárások, ha már ők lennének kormányon, mert akkor látnának rá igazán a bírákra, rendőrökre, ügyészekre, meg a közvélemény addig se velük foglalkozna.

Rwindx 2009.09.28. 16:00:46

"Nálam több gikszerünket felsorolni senki nem tudja, hiszen belülről látom őket, és dühöngök rajtuk. Ha valaki mond hatot, én mondok hetet."

Ha mondok 6000-at mond-e 7000-et?

Taktikai Atompingvin 2009.09.28. 16:01:52

@Kravver: Nem unjuk, mert aki ennyire mindent bevesz tőlük az tényleg az.

Kravver 2009.09.28. 16:03:31

@csodagyerek:
"ha már ők lennének kormányon, mert akkor látnának rá igazán a bírákra, (...) ügyészekre"
Te tudod mit írtál le ezzel? :D
Freud bácsi a felmenőid között volt?

"Annyi történik hogy a bírák és az ügyészek már nem félnek a mai kormánypártok megtorlásától,"
Tehát a narancsliberális érában rettegtkek a megtorlástól.

Azon kívül az ügyészség és a bíróságok nem azért vannak, hogy szivárogtassanak. Van az információ-kiáramlásnak szabályozott, normális menete.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.28. 16:05:13

@reKorrekt: így "csak" súlyos sebesültként, aki várja a megmentőt, legyen az orvos, vagy egy kegyelemdöfés.

csúnya vicc ez Ildikó, csoda hogy a botox tartja a pofádat még. régi, de ismét aktuális:
- Tudjátok, miért jön a pápa Magyarországra?
- ?
- Feladni az utolsó kenetet.

rozsaszin buldog 2009.09.28. 16:08:31

jolfogalmazot es taglatokoru szemlelet.
en kicsit vulgarisabban. ez egy politikai prostitualtakkal vezetett kormany.buzerans es leszbikusok,tlibatolvajok csalok hazug kommunista kormany.mindegyik feje az anyjaba szakadhatottvolna inkabb.nem a tarsadalom a mocskos hanem akik azza akartak akarjak tenni.ezeknek a penzlopason es a levesesfazekkoruli nyusgesen semmi sem jar az eszukben.tudjak a kormanyzasuk lealdozott es ezt mar nyiltan kiis mondjak.de a maradek idot arra hasznaljak,hogy a maradekot kirabolni tonkretenni ellopni minnel tobbet.
a velenvei gigaberuhazas helyett ulyabb tortenet latott napvilagot.
ZUHMAN FORABBI ELVTARS A BALATON KOZEPERE A NEMETEK ALTAL IDESZALLITANDO SZEMETBOL SZIGETET SZERETNE EPITENI.TERMESZETESEN AZ IZRAELI BEFEKTETOVEL KOZOSEN.EVEKRE TOBBEZER EMBERNEK MUNKAT ADVA. ES ODA EPULNE A KASZINOVAROS.hat ennel hulyebb mocskosabb tervet nemlehet megalkotni csak a liberalisan mocsos szocialistak agyaban.az meg vegkepp gyonyoru,hogy talan sikarul a nemzeti gyogyvizvagyon megmentese,ere az europai lobbi gyorsan kitalalta valaszkent,magyarorszag nemszalithat gyogyvizet europa orszagaiba.az anyjuk nagykurva uristenit,ha francia lenne rogton eurokomfortossa lenn teve.de sebaj akinek kell a gyogyforrasok vize majd turistakent jonnek erte,es talan az idegenforgalom emelkedik ezaltal.gyonyoru kommunista kulugyminiszterunk kussol ahogy szokott. szobrot emelnek gyurcsany elvtarsnak. ket libaval a honaalatt a kisfoldalattiban feszithet tablaval a labanal a magyar kommunista corleone.keszitette kolompar orban elvtars,aki ugy nyilatkozott o meg a ciganyokbolis embert tud faragni..higgyunk neki.. kadar maradek csontjai a sirban forognak.

fonok1 2009.09.28. 16:08:42

Ezt végigolvasni igazi büntetés...

Kravver 2009.09.28. 16:11:48

@csodagyerek:
Aztán meséld már el szépen a bácsinak a 18 éveddel, hogy milyen is egy komenista.

bellone 2009.09.28. 16:16:15

Ajánlom elolvasni a mindenkori Gréczy aktuálist, mert hiába, hogy kurva béna fazon, ő veri a tam-tam dobot. Őutánna már nem érhet meglepetés, nem tud semmi felzaklatni és őszintén kacagok például, amikor Bolgár úr helyett a padödö "beszéli meg" a klubrádióban.:)

Libertré_73 2009.09.28. 16:16:48

@Tapmancs: Én sunáznám, a hölgyet! Tuti tele lehet fondorlatos praktikákkal. :-)

Kravver 2009.09.28. 16:20:46

@drkovax:

Egy tükör komenista?
Nem hinném.

Hannibal22 2009.09.28. 16:20:52

@Libertré_73: Igen,te mondasz 6 pozitúrát ő mond hetet!

drkovax 2009.09.28. 16:21:26

@Libertré_73:
Ugyan. Világ életében dominaként viselkedett (pártban és azon kívül - gyanítom az ágyban se lehetett más). Persze, ha sub akarsz lenni ...

Zorro2007 2009.09.28. 16:22:15

Sajnos az orszagot mar eleg nehez lesz ebböl a helyzetböl kimozditani:

Bar bevezetnek nehany uj torvenyt:
-lopason/rablason stb. kapnak, eloszor figyelmeztetes, 2x kisujj, 3x kez levagasa, termeszetesen ezutan semmi rokkantsagi penz:), az ertektol fuggoen az elso, masodik lepes kihagyhato...
-akarmilyen szinten sikkasztas elsonek 10 ev, 2x eletfogytiglan, 3x kivegzes...az ertektol fuggoen az elso, masodik lepes kihagyhato...
-16os karikas filmek csak este 23-tol mutathatoak...ha nem tetszik adasszunet...eloszor 1 hetre stb.stb.stb
es igy tovabb...szerintem nincs mas lehetoseg, ha meg van egyaltalan esely megfogni a tarsadalmat...bar szerintem mar nincs...

drkovax 2009.09.28. 16:22:43

@Kravver:
Esetleg, ha belenézel, elmúlik a kínzó tudatlanság érzésed a témában.

Kravver 2009.09.28. 16:25:25

@Zorro2007:
Tehát az ország bajai sorrendben:
- magántulajdon védelme/közbiztonság nem kielégítő
- köztulajdon védelme sem kielégítő (bár sikkasztani magáncégtől is lehet, de tegyük fel, hogy értem mit akartál írni a magad egyszerű nyelvén)
- erőszakos filmek este 10től a TVben :D

kell komment ehhez?

Kravver 2009.09.28. 16:26:14

@drkovax:
Tényleg?
Apám! Ha ilyen fasza csávók a komenisták, akkor mi a baj velük?

tonton_201 2009.09.28. 16:27:49

Ez a luvnya tipikus peldaja annak, amikor a hulyeseg szorgalommal parosul......

2009.09.28. 16:40:24

zéró tolerancia = felhúzni mindet a lámpavasra

vagy nem ???

rozsaszin buldog 2009.09.28. 16:41:00

latom az origot figyelo baloldali fattyuk a hajukat tepik.feltik az apuka vagy a politikai prosti mama osszelopott vagyonkajat,es igy nemjut cocainra esetleg.idiota megelhetesi csalo tolvaj kommunista csurhe.lehet szopni.

Libertré_73 2009.09.28. 16:41:26

@Kravver: Az, hogy nem demokraták. Megint mi lehetnénk a csendes többség, csak félünk kimenni az utcára. Pedig akkor legalább elvehetnénk a 12. havi nyugdíjat is ettől a sok hálátlan, áruló nyugdíjastól... nyugdíjadó kéne ezeknek, nem gázártámogatás :-(

Zorro2007 2009.09.28. 16:46:42

@Kravver:
Azt sosem irtam, hogy sorrendben ezek a bajok:)))

A legszomorubb az egeszben, hogy tegyuk fel jovore lesz egy uj kormany, aki ki akarja vizsgalni az elmult eveket, talal mondjuk x embert y 10-Milliarddal, mi lesz az elso vedekezesuk az embereknek:
En nem csinaltam semmit sem, ezek csak koncepcios perek a szar fidesz igy probalja elterelni a hireket arrol, hogy megint szallitanak a banyak stb.stb...es a nep meg megeszi...a kor bezarult.

beleszolok 2009.09.28. 16:54:36

Azért úgy néz ki, hogy a pofátlanságnak nincs határa. Jön itt a hülye pl az autókkal. Rászabadultak a birkák a devizahitelre, és boldog boldogtalan autót vett. Fel sem fogva, hogy annak az autónak a fenntartása is pénz, a benzin is pénz, és a türelmi időszak után megduplázódik a törlesztés.Mert csak azt fogja fel, hogy 20 ezer a törlesztés azt nem, hogy az első hat hónapban a 120-ból. Emmá télleg nagy eredmény Ildi, vernélek hátba a péklapáttal.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.28. 16:55:01

Anyám, borogass... Ha valakinek még kétségei lennének, na ezért vannak Lendvainak arcbőrproblémái, hiszen az a bőr nem átall mindig lesülni a képéről.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.28. 17:02:31

@Kartal (a dühös): @picur3ka:

Na, legalább ti mosolyt csaltatok az arcomra.:)

br · http://www.szalaiannamaria.net 2009.09.28. 17:03:00

Lendvai a kedvenc scifi/abszurd humor szerzőm...

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.28. 17:03:18

@Mj: igazából érdemes lenne ezen megszólalását a viszonyszámokkal együtt (pl. adósságszolgáltatás mértéke 2002-ben és 2010-ben [tervezet]) elküldeni egy pszichológusnak. szép kis kórkép lenne belőle :) a botox meg megfogja a bőrét :) amúgy mindig öröm olvasni, hogy a hithű szocik nem haltak ki - bár agyérgörcs kerülget egynémely alkotásukat látva-hallva-tapasztalva - hiszen így abandinak is lesz munkája :)

Jobbágy 2009.09.28. 17:04:13

Nemtom, hogy elment-e, ezé még egyszer: a három négyzethez háttér: www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=289263

jozicsenko 2009.09.28. 17:11:38

olyan szép, hogy úgy beszél az előző kormányról, mintha mindenről ők tehetnének

ami igaz, csak annak az előző kormányak ilike épp tagja volt: 2002-2006 között, amikor megugrott az adósságunk

egy teljesen prosperáló, felfelé ívelő világgazdaságban csak mi álltunk meg, "rendbe szedni" magunkat

épp hogy ők b.ták el, mégis úgy beszél róla, mintha semmi közük nem lenne hozzájuk

ehhez akkora arc kell, mintha odapiszkitanék ilike ablaka alá, oszt utána bekopognék papírért....

rozsaszin buldog 2009.09.28. 17:13:04

latod mekkora baromvagy.neha beletalasz az igazsagba,csak az a baj a kommunista csurhe nemlehet demokrata.az meg hogy a 3 milo nyugdijast szapulod feligazsag. na figyelj te okor.
1)van az orszagban 800 ezer nyogdijjas havi 6-800 ezer forint nyugdijjal.ezek a partkatonak mszp.
2)van 400 ezer aki 4-600 ezer nugdijjal tengeti kis eletet.
3)2-400 kozotti reteg 200 ezerre teheto.na a fent emlitett szansorok ugyan titkosak a nyugdijintenel,es a bankszamlara kapjak a nyugdijjat nehogy a postas vagy a szomszed megtudja.es ok a lehelpiacon keverik a szart legerossebb provokatorok,e valoban igazadvan abban ezek a szemetek kezdtek tonkrebaszni az orszagot.van olyan nyugdijjas hazaspar akik nyugdijja 1.6 milio huf.mid a ketto tanacsokat osztogat havi 1 milioert,gaz es villanytamogatast,evi egy havi udulet ingyenesen,.na baratom es nemis adoznak ezek mellett.viszont mindenutt okitjak a nepet provokalnak jelenteseket es emileket keszitenek.na ez a magyar demokracia.
4) csopor osztozik azon hogy eszik fut vagy gyogyszertvesz.viszont eszi a fentikategorias nyugdijasainak a dumajat ,hogy elviselhetetlen a nyugdij es eltoroltek a 13. havit.
ezek utan a maradek nyugdijjas a tarsadalmat szidja ezzerrel,holott a a negyede a nyugdijjasoknak kiralykent eli az eletet.
egy tanulmany szerint,ha a felso reteg nyugdijjat 200 ezerre maximalnak akkor minden nyugdijjas 180 ezer koruli nyugdijban reszesulhetne.beleertve a rokkantsagitis.
talan azon kene gondolkodni hogy ezeket a szemet intolerans magatartasokat megszuntesse a kovetkezo kormany

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.28. 17:16:08

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Mit pszichológusnak, pszichiáternek.:P Igen, nekem is agyérgörcs kategória, és az a gond, hogy eddig sem voltam jó kedvű.:-/

2009.09.28. 17:17:45

"Most a "zéró tolerancia" gyakorlatát kell alkalmaznunk azokkal szemben, akik két marokkal nyúlnak a közpénzbe."

Mi az, hogy "most"!?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.28. 17:19:14

@Laibach:

Klasszikus, még úgy kellett szólni neki, hogy valami bibi van.

Anomalocharys 2009.09.28. 17:19:54

Csak tudnám minek a botox. Az a vigyor akkor is szebb lenne, ha vasalóval igazították volna a képes felére.
Ha már orvosi beavatkozás, akkor inkább egy colos csövet építsenek a hátába, mert gerincet azt elfelejtett növeszteni. És a napi politikát tekintve, tíz orvosból tizenegy ugyanezt a gyógykezelést támogatja...

rozsaszin buldog 2009.09.28. 17:21:25

zorro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mondj 50 nevet es ne tobbet es megadom a valaszt.
elsokent en mondok ket nevet.-otp csanyi-- 4 ev alatt adozott sajat penze 185 miliard??????
kapoly elvtars 4 ev alatt adozott jovedelme 645 miliard.
es ezekben az allamtol kapott titokban mosott penz nincs benne.
no akkor az altalad 10 miliard megnevezett penz csak szemfenyvesztes tajekozatlansag a szamodra.
boros miniszterur??????????????????????????? 0.40 huf/ negyszogol aron privatizalt 24 ezer hektar erdot balaton felvidek.az allam vedette nyilvanittotta es visszavasarolta 1600huf/ negyszogol aron. na most szorozzal aranyfiam es ezek utan monj nemet az elszamoltatasra.
ezeknek kotelen a helyuk egytol eggyig.
+puszika

rozsaszin buldog 2009.09.28. 17:24:10

ern kioperalnam a serult gerincet letudjak szopni magukat konnyen

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.28. 17:24:57

@Anomalocharys:

"Ha már orvosi beavatkozás, akkor inkább egy colos csövet építsenek a hátába, mert gerincet azt elfelejtett növeszteni."

Szerintem itt többen más megoldást tudnának ajánlani az "akkor inkább" kezdetű részmondat állítmányát és tárgyát tekintve.:) Pl. adjanak be előbb igazságszérumot, majd lassú hatású méreginjekciót, kezeljék fa, kenderkötél és kissámli összetevőjű anyagokkal, netán különleges infralámpával sugározzák 6 méter magasról a feje búbját, szigorúan függőleges, kötélről lógó helyzetben.

jozicsenko 2009.09.28. 17:26:34

1. "Nem visznek el senkit sorkatonának": azért lesz, aki fegyvert fogjon ellenetek, ha kell, elftársak!
2. "Százezernyi órát spórolnak meg a megépült autópályán utazók": köszönöm, a horvát árak 4*ért talán nem kellene: apropó, tudjátok, hogy a horvát autópályákat is a Strabag építette? ott hogy lett olcsóbb?
3."a gáztározóval": építették magáncégek, akik R.Hood adót is fizetne, de tietek a diplomáciai siker, amit még ki sem tudtok használni, balf.szok (=ha nincs nyelvtörvény, lesz gáz)
4. új lakás, új autó: jaa, hitelből, mert mindenhonnan azt hallották, hogy az országnak jó, lehet frankba eladósodni: hogy közben minden hamis, és épp a deviza hitel tesz tönkre? végülis, a bankba és a hetihetesbe ezt épp nem mondták
5. átlagnyugdíj: 38ezerről, 80 ezer fölé: ÉS A MINIMÁLBÉR??????????? 39 ezerről 69ezerre? végülis, aki dolgozik, éhen halhat
6. nemzeti szinház, gödör ásás: jajjj, lesz itt még szőlőbánya, koronausztatás...
7"a valaki mond hatot, én mondok hetet.": de tenni ellene, azt már nem! efftársak, én igy szeretlek titeket! (de messzebb jó lenne, pl ha szibériában lennétek, de legalábbis a duna mélyén)
8. "konvergencia-program": jaja, lejátszva 2006 őszén, 2007-ben: mikor is jött a gazd-i világválság? 2008-ban? akkor ezt mégis hogy?? (by Anita, a buta)
9."kitörési pontjai": kender és vasgyártás fellendítése, elsősorban, Breaktrough by LMPV
10: "'A többi ország most kényszerül megszorító intézkedésekre. Mi túl vagyunk ezen." túl ám, mint a búbópestisen: egyszer véget ér, de ált. halálos...
11 "nyugdíjrendszer, mi fenntarthatóvá tettük. ": jaa, ami rád dől, bővebben: vastagbor.blog.hu/2009/09/16/dr_simon_peter_a_jarulekfizetok_lazadasa_elott_par_oraval
12."llampolgárként azt is erősen furcsállom, hogy a kiszivárgó ügyészségi papírok mindig egy jobboldali újságnál vagy tévénél landolnak." pontosítsunk, a MarionCosma esetet pl román lapok hozták le -ők akkor most újnyilasok, vagy revizionisták? avagy a népszabadságtól ki várja el, hogy ír majd rólatok?
13: "Esztergomban épül halastó a polgármester háza elé": azt hiszem, olvas minket a főcenzor asszony, innen is üdvözlöm!
14 "zéró tolerancia": no comment
15: "nem elég tisztességesnek lenni, annak is kell látszani": csókolom, amikor az államadósságunk eltünt a felhőben, akkor ezt miért nem mondták, cenzorka drága?

drkovax 2009.09.28. 17:27:20

@Kravver:
Akkor tévedtem. Neked a tükörbe nézés előtt egy önismereti kurzusra is szükséged lenne.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.28. 17:27:41

@Mj: no, de miért? már azon kívül, hogy korahajnalban kellett kelni... Ildikónak meg Csernust ízibe! igaz, hogy az kétélű fegyver: vagy belepusztul, vagy még nagyobb lesz a pofája. Olvasva miket alkot, az ellenségezés tőle valahogy olyan természetesnek tűnik, szerintem el is hiszi valamennyire, amit mond.

@Anomalocharys: a vasalóval képreigazítást szívesen vállalom. a vascső volt itt már emlegetve, csak kicsit más módszert javasoltak többen :)

Anomalocharys 2009.09.28. 17:28:11

@Mj:

Ezen nem veszünk össze, csak jussunk el odáig... ;)

Anomalocharys 2009.09.28. 17:31:55

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Felőlem, a terápiás előírása az orvosok dolga. :)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.28. 17:33:29

@rozsaszin buldog: a micsodát? :) Botoxildi és a gerinc 3 különböző fogalom :)
@Mj: látom azért akármilyen kedved is van, csak megelőztél :)
@jozicsenko: 1. Erre mondta Hofi, hogy "de azt nem választhatod meg, leszel-e hadifogoly."
4. ez normálisan szó szerint igaz lenne, de nem itt, Magyarisztánban. a megdrágult frankhitel is olcsóbb, mint a forinthitel. aki anno kicentizte, most rábaszott, ennyi.
5. te is tudod, hogy a dolgozó ember le van szarva, nem értem a meglepődésedet. felháborító, az nem kérdés; de ez van...
7. valaki mond hatot, akkor legalább 1-et megoldana, azzal többre mennénk igen :)
11. itt szerintem csak a botox akadályozta meg, hogy hangosan felröhögjön közben.
15. először tisztességesnek kéne lenni...

Marcellusca 2009.09.28. 17:40:27

"Budapestnek az az áldása és átka, hogy ami ott történik, országos politikává válik. Ha Debrecenben osztanak viszszás végkielégítéseket és neveznek ki a közpénzek kezelésében már vétkesnek ítélt embert önkormányzati cég élére, ha Esztergomban épül halastó a polgármester háza elé, kevésbé figyelnek oda, de Budapesthez képest még a köztévé bántóan nagy jövedelmei is kevésbé szúrnak szemet."

Azért ezzel egyetértek.
Még akkor is, ha ezek a lenyúlások, visszaélések nem is akkora horderejű/mértékű, mint amik BuTapesten vannak.

Egyébként igaza van. Ez az ország már nem az.
Nem, bazzeg, de még mennyire nem az!!!!

Kartal (rezervált) 2009.09.28. 17:44:01

@Mj: szia! erre varrj gombot: barikad.hu/node/37295
:P

csak most néztem meg a képet miss botoxról. háááát... ha lesz gyerek, ezzel a képpel fogom ijesztgetni a "múmia visszatér" helyett...
@rozsaszin buldog: ám legyen, hívjanak nácinak, de támogatom.
@Laibach: ellenség, mi? a büfében meg nagy haver. menjenek a fenébe!
@eszkep: tudom mi volt. az egész bagázs az mszmp-ből került ide, de a fidesz-vezetés egy része is (nem tudok arányokat így fejből, ne is kérjetek).
"Mert normális gazdaságpolitikusok tudják: az államnak prosperáló gazdaságban alacsonyabb adóteher mellett van több bevétele, mint egy csődtömegben magas adók mellett." - akkor én lehetnék normális gazdaságpolitikus, saját erőmből rájöttem erre. És nem értem, a szakemberek miért nem tudják ezt.
@elfelejtette: én ezt hazaárulásnak hívom.

rozsaszin buldog 2009.09.28. 17:50:12

szerintem lesz iden okt,23.a.es nem beszarni hanem kimenni 3 milio embernek takaritas celjabol az utcara.es ha a vizagyu megjelenik nem elole kell futni hanem felborita,a rendorsorfalet meg a dunaba betolni vagy atalnak a kovetelok oldalara.mindekinel legyen flotir vastag vizes torolkozo es a konygazgranatelol nem futni letakarni es visszabaszni a gecik koze.es nem szettorni a rendorautokat csak felboritani.nem bantani a rendoroket,parancsot teljesitenek.es nem rombolni hanem egyerokent megosztani oket es a szapatszallitokba bezarni. minden rongalas adoforintokat emeszt.es megkeresni a parncs kiadoit es azokat igen kegyetlenul elverni.a nep vedelmet szolgalo eroket a nep ellen bevetni?minden fegyver ellen van fegyver.es minden kulfoldi tvt meghivni tudositani.es lassuk mernek e gecik tenni valamit.ez nem buzerans felvonulaslenne,kormanyvaltas.es nem az alkotmanyos rend megvaltoztatasa hanemnepakarat. takarodo sziberiaba szemetladak libatolvajok.egyszer a mentelmi jog megszunik lendvai ildiko ott is megleszel baszva ahol nemakarod. nem botoxot nyomnak a szadba hanem faszt es tobb tucatot kanciganyok altal kiutalva.lesz leszamolas es elszamolas.

jozicsenko 2009.09.28. 17:51:36

@Kravver: bocs, de amikor 60% adót nyulnak le tőlem a munkahelyen, hogy fenntartsanak egy rendszert, ami nem értem van, akkor szidnom kell valakit

és mivel épp miattuk van 12ezer milliárd Ft plusz teher rajtunk, ne várd, hogy a dalai lámát emlegessem (tényleg: ez a 12ezer MRD Ft plusz kiadás kb mostanáig volt érvényes, de a 20 milliárd EURO plusz hitelt idén vették fel, az testvérek között is 5000 (vagy ma 5400) milliárd Ft

szumma: 9ezer MRD Ft adósságról felvitték 20.000 MRD fölé, majd idén még 5000-5400 mrd Ft-ot tettek rá

tehát az össz adósságot min. megháromszorozták...
(mivel volt közben olyan bevételük is, amit eltapsoltak, olyan 1-2 ezer MRD Ft, kb)

beleszolok 2009.09.28. 17:51:37

Jaja. Annyit kellett volna üzenni a gyökér Ficoéknak, hogy mielőtt szavaznak a nyelvtörvényről, kérjenek egy hosszabb távú időjárási prognózist. Hátha krva hideg tél lesz, aztán majd panaszkodhatnak szlovákul, hogy fáznak :-D

Marcellusca 2009.09.28. 17:55:22

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: Ja, ja!
Ez is szemet szúrt.
Kinek kellett volna eljuttatni?
A baloldali média úgysem írta/jelentette volna meg. Ment volna az egész a legalsó fiók legaljára.

Komolyan mondom, nem normális!

Valaki volt olyan már-már betegesen perverz, hogy felvetette a blokkolás kérdését.
Válaszom: ja! Egy szívlapáttal arcon, hogy csak úgy fröcsögne a botox még a fülén is!

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.28. 17:57:30

@Marcellusca: ne csináld ezt velem basszus :D az utolsó két sorodon fogok még holnap is röhögni :D

Kravver 2009.09.28. 17:59:24

@drkovax:

Segíts rajtam, Karak!
Látom, te jobban ismersz mint én saját magamat :)

Tarackos Sül (törölt) 2009.09.28. 18:00:23

Ez a hét év tényleg nem kidobott idő, sőt, a leghasznosabb leckék egyike volt. Tudjátok, ez az a lecke, amelyben a jónép megtanulja, hányadán is áll a politikusokkal, és a politikus is rájön lassan, hogy hagyni kéne a népet érvényesülni, mert
1. az jó a népnek
2. az jó neki

Tőlünk nyugatabbra már - szinte frázis - jóval korábban átestek ezen, ki-ki történelmi eseményeinek és adottságainak megfelelő ideje, 10-20-50-100 éve. Mi most tartunk itt, jobb később, mint soha. Majd jön a szélsőjobb, el (kellene) kezdődni a főbelövetésnek, aztán majd szépen (kb. 30 év alatt) majd konszolidálódik az egész, és elkezdünk majd szépen, lassan jobban élni.

Az a szar, hogy ezt át KELL élnünk, nem lehetünk átlagamerikai, aki sör-kóla-hamburger-csajdugás-kocsizás-adótermelés címszavakkal építi a kis amerikai álmát, amelynek alapjait már ősei kiharcolták.

A vége tök olyan lett, mint valami harcra buzdító felhívás, de ÁÁÁÁ, eszembe sem jut ilyesmi, kedves szocis nbh-s kommentolvasó bácsi :D

albino combino 2009.09.28. 18:03:10

@volánrulz: bár én is a jobbik mellé teszem majd a voksomat, de attól tartok csodát ők se fognak tenni. félek tőle, hogy ugyanarra a sorsra jutnak majd mint mindenki a politikai elitben aki egy kicsit is megérzi abból a bizonyos bográcsból jövő pénzszagot. ne legyen igazam, mert más esélyt nem látok jelenleg mint a jobbikot, de sztem ők is beállnak a sorba és megelégednek majd 1-1 zsíros bizottsági tagsággal.

Marcellusca 2009.09.28. 18:05:55

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: Mé'? Te úgy rendesen, igaziból is blokkolnád? :DDDD

albino combino 2009.09.28. 18:07:35

@Kenguru: annyira nem értek a gazdasághoz, de olyat megtehet-e egy következő kormány, hogy azt mondja, hogy X és Y vette fel a hitelt, nem az országra költötte, ezt a pénzt MI nem fogjuk visszafizetni. kedves IMF kopogtassatok náluk.
csak nem hagyjuk h ők lenyúlják a sok milliárd hitelt mi (meg még az unokánk is) meg majd fizetjük szépen vissza... (költői kérdés volt - a magyar egy beszari sunyi nép [sajnos])
valami okos embör felhomályosítana IMF ügyben?

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.28. 18:07:45

@Marcellusca: nem, én kalapáccsal pofán :D de a megfogalmazás, az valami frenetikusra sikerült :D
azért egy dolog, hogy a "már-már betegesen perverz" az végülis illik rám is, de vannak azért azon belül is szintek :D

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.28. 18:09:04

@albino combino: az IMF-et kurvára nem hatná meg ez a szöveg, megpróbálja Bajnaiékon keresztülütni azt, hogy legyen esélye a pénzt viszontlátni.

albino combino 2009.09.28. 18:12:58

"Egy kormány csetlik-botlik, mi is sokat hibáztunk."

ezek nem csetlettek-botlottak hanem egy irdatlan pofára eséssel kezdtek és egyre lejjeb süllyedtek. bár csetlettek-botlottak volna...
(gyenge kezdés erős visszaesés ahogy tanulatlan kollégám mondaná)

albino combino 2009.09.28. 18:15:10

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: na jó de mit tehet az országgal, ha pl a miniszterelnök átad neki egy tételes listát h XYZ lenyúlta a pénzt és itt meg itt sütteti a hasát és nincs kiadatási egyezmény az adott országgal. menjetek hozzájuk mert mi nem adunk egy kanyi vasat se. gazdasági bojkott, eu fenyegetés háború? mit tehetne az IMF egy ilyen helyzetben?

Kenguru 2009.09.28. 18:15:36

@albino combino: Roviden: Nem.
A hitelt az orszag vette fol, es o(mi) fizetjuk vissza.
Egy ilyen akcio utan soha senki nem adna nekunk hitelt ujra.

Nem a hitellel van az igazi baj, egy csomo orszagnak tobb van(olaszo. tobb mint 100%, horvato. s zinten) a baj a novekdesi pontecial.
Ha novekszik a gazdasag, az allamadossag kinoheto.

Kravver 2009.09.28. 18:17:07

@albino combino:

Hány éves vagy batman?
Ilyen sületlen szöveget remélem nem felnőttfejjel írsz.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.28. 18:19:08

@albino combino: a szerződési biztosítékot hívják le, ami viszont még jobban fájna nekünk, mint fizetni.

tudi 2009.09.28. 18:20:51

Vazze bozox ildinek kicsit vastag bőr van az arcán, végülis ő vagy nem lát semmit abból amit ezzel az országgal tett a párt, végülis a rózsadombról néhéz az ilyen-olyan problémákat meglátni ugyebár. Egy a lényeg az LMPVS legyen veletek.

albino combino 2009.09.28. 18:21:15

@Kravver: 70 vagy 40 baszod :D
amúgy tényleg csak érdekelt h van-e valami (jogi) lehetőség arra, hogy ne az fizesse vissza ezt az irdatlan pénzt aki gyakorlatilag SEMMIT nem látott belőle.
mert arra azért nagy összeget mernék tenni, hogy olyan hűdenagy elszámoltatások nem lesznek sajnos

Kravver 2009.09.28. 18:22:49

@albino combino:
És tovább mondja a marhaságot. ÁÁÁÁÁÁÁ

Kenguru 2009.09.28. 18:24:56

@albino combino: Az EU+Vilagbank+IMF kolcsn nelkul kb vegunk lenne.
500 forintos euro stb.
Nem az IMF hitel volt a baj, hanem elotte a 7 ev. Illetve tobb, de ezt most hagyjuk.

rozsaszin buldog 2009.09.28. 18:27:55

a magyar korhazaknak nemadnak penzt !!! szanaljak a nepet!!! de a magyar adofizetok penzen spekulalva miliardokat vesznek fel hitelkent,???
ES KAPASZKODJATOK A MAGYAR ALLAM AZ ALTALUK FELVETT HITELBOL 17 MILIARDOT AD HOSSZULEJARATU HITELKENT A VIETNAMI EGESZSEGUGYNEK. ES A MAGYAR EGESZSEGIGYI DOLGOZOK TELJES KARA TURI EZT A MEGALAZAST.EZT A POFATLAN ARCULVEREST, EZ A FASSZOPO LIBERALIS GECIK UTOLSO BOSSZUJA A NEPSZAVAZASERT A FOSZTINVESZTERT ES AGICA BUKTATOTT TRESORPROGRAMJAERT.
ES AZ EGESZSEGUGYMINISZTER MOSOLYOG AZ EGESZEN A TUDATLAN SZARHAZI BUDOS SZEMETLADA.HAT A NYAKUKRA A KOTELET DE AZONNAL.LOGNIUK KENE AZ ANDRASY UT FAIN EZEKNEK A MOCSKOKNAK

rozsaszin buldog 2009.09.28. 18:31:17

A MAGYAR GYEREKEK EHEZNEK A BETEGEINK MEGHALNAK,A BANKOK ROHOGVE KILAKOLTATNAK ELADJAK FEJUNK FELUL A LAKASOKAT,LIBATOLVAJOK FOSSZAK AZ ORSZAGOT,ES A MAGYAR BIRKAKENT TURI A KEST A NYAKAN.AZ A NEP AKIT RETTEGTE EUROPA.A SZRHAZI KURVAISTENI KI AZ UTCARA KITAKARITANI A MOCSKOKAT AZ ORSZAGBOL

rozsaszin buldog 2009.09.28. 18:35:10

ES LEHET GYURCSANYNAK VOLT IGAZA !!!!!!!!!!!!!!
EZ EGY KURVA ORSZAG!!!!!!!!!!!
AZT HISZEM EGY KURVARA HULYE ORSZAG!!!!!!!!
LATINAMERIKAI ORSZAGOKBAN EZEKET A MOCSKOKAT MINT A KUTYAT UGYLONEK AGYON.
MIKOR KEZDUNK MAR HOZZA????????????????????????????????

rozsaszin buldog 2009.09.28. 18:37:02

NA MIVAN A NBH OLVASSA MEGJEGYZEKET?? A FASZOM KAPJATOK BE EZERREL.AZ IP CIM HOLNAP VALTOZIK .VENEZUELA LESZ. LEHET SZOPNI

Libertré_73 2009.09.28. 18:39:09

@rozsaszin buldog: Szerintem ezt nekem szántad,

A tankönyvek mindegyike demokratikus népuralomnak írja meg az elmúlt rendszert, arról nem tehetek, hogy az elnyomó kapitalisták hamisítják a történelmet... volt olyan is, hogy demokratikus charta, amit a mi nagy régi vezetőink is kivétel nélkül aláírtak, mi ez, ha nem a bizonyíték?

A nyugdíjasokkal semmi bajom, azt leszámítva, hogy sokan agymosottak lettek. A gonosz, revizionista fidesz befolyása alá kerültek, és ne legyenek kétségeink, trianon visszaállítása után jönnek a zsidók (izrael), majd a norvégok (ősi "magyar" föld), majd az egész világ! Aki a fideszre szavaz, az a III. világháborúra szavaz! Persze ezelőtt még el kell intézniük a hazafias romákat, szocialistákat és persze szegény nyugdíjasokat is!!!

Ezért mondom én azt, hogy ott kell ütni őket (nyugdíjasokat), ahol a legjobban fáj, mert a fele már áttért arra az útra, amit apáik/anyáik már egyszer bejártak: fasizálódtak már megint, a történelem ismétli önmagát :-(

Amúgy pedig, ha nekem bérből és fizetésből élő "rabszolgának" telik nyolcezer köbcentis motorra, akkor a leendő nyugdíjasoknak -akik egész életükben spórolhattak- arany életük lehetne, ha kicsit körültekintőbbek.

A következő kormányról meg inkább ne is vizionálj semmit, mert ha elolvasod a biblia kódjait (amiben mondjuk én speciel természetesen nem hiszek), vagy éppen anonymus jóslatait, akkor ők 2010-re tették a világvégét! Szerinted véletlen? Mi ez,ha nem bizonyíték Orbán Viktor szándékairól?

rozsaszin buldog 2009.09.28. 19:20:15

AZ A VELEMENYEM ,HOGY MIUTAN ENGEM SEM ORBAN SEM BAJANI NEMKULONOSEBBEN IZGAT SZEMELY SZERINT. SOHA NEM TAROZTAMEGGYIKHEZ SEM.A TOBBI PÀRTOCSKA MEG VEGGKEPPEN LESZARVA RESZEMROL.
VISZONTERTSUNK ABBAN EGGYET EZ A MOSTANI MOCSKOS KIRABLOSDI KOMMUNIZMUS SENKNEK SEM JO.JO A GLOBALIZACIOS TOKENEK,NEMENGEDIK AZ EUROHOZ JUTAST,ES MIUTAN AZ ORSZAG BAMKJAINAK NAGYRESZE CSAK FIOK ,IGY AZTAN FORINTALAPON RABOLJAK KI AZ ORSZAGOT.EGGYIK VALAMIREVALO KOZGAZDASZ SEM MERT KIALNI AMELLET A TENY MELLETT,HOGY AZ EURO BEVEZETESE UTAN EZEN BANKOK,MILYEN TECHNIKAVAL FOGNAK VISELTETNI A MAGYAR NEPPEL SZEMBEN.MERT ARROL SENKI SEM BESZEL ,HOGY AZ EURO UTANI KAMAT A IDIOTA SZLOVAKOKON KIVUL SEHOL SEM LEHET TOBB 3% NAL.MAGYARUL A EUROT BEVEZETVE A BANKOK FENYKORA LEALDOZNA,ES KENYTELENEK LENNENEK TISZTESEGESEN JATSZANI.ES OLYAN MINT PROVIDENT AMI A RAIFHAISEN ELNOKENEK A TULAJDONA NEMMUKODHETNE.ES MIUTAN KIDERULT A CSOTANY GYORSAN LEMENDOTT A MAGYAR BANKSZOVETSEG ELNOKI TISZTEROL,ES TAVOZOTT AZ ORSZAGBOL. AZ A VELEMENYEM ES REMELEM SOKAN OSSZAK ,ELKELL SZAMOLTATNI ES A VAGYONELKOBZASOK MELLETT TOLTENI VELUK A BORTONOKET.ROHADJON RAJUK A MUANYAG LAKAT.ES AZ UJ KORMANYNAK MINDEN TEVEKENYSEGET A NYILVANOSSAG BEVONASAL KOVETNI.ES HA EGY BANK OKOSKODIK OK. ALLAMOSITAS AZONNAL.EZ 10 EZER MILIARDOKERT ES EMBERI SORSOKERT MENO KUZDELEM EGY ELHETO BOLDOG GAZDAG NEMZETE.AZ EUROPAI UNIO FUGGETLEN TAGALLAMA.AZZA KELL LENNI.ES AZ ANOMIA BIZTOST A BAJNAIEKKAL A BORTONBE JUTTATNI MINDEN ARON.A GLOBALIS MAFFIA MAGYARORSZAGI MEGSZUNESE MIATT

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.28. 19:25:22

@rozsaszin buldog: Háátemeg kijafene vagy és honnan gyüttél asszem te vagy itt a legnáczibb.:)))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.28. 19:45:58

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Nekem az agyérgörcs kategória nem azon múlik, hogy mikor kelek, bár igaz, ma nem aludtam túl sokat. Inkább a napi hírek mennyiségétől és minőségétől függ.:-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.28. 19:47:15

@rozsaszin buldog:

Jézusom, megtennéd, hogy nem ordítasz mindent Caps Lockkal, ha már a fogalmazásod nem túl veretes? Aki kíváncsi rád, úgyis elolvassa.

Roxvox 2009.09.28. 19:54:15

Zéró helyett Néró toleranciát!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.28. 20:05:04

Zéró tolerancia ,már a vastagbőrnek is nyalizik.:)))

Arivistus 2009.09.28. 20:05:30

Az egészben az keserít el a legjobban, hogy a valódi megszorítást majd a Fidesznek kell megcsinálnia.

Roxvox 2009.09.28. 20:10:26

@Arivistus: Úgy bizony. Mivel elszámoltatás nem lesz (mert az csak duma), négy év múlva jönnek megint. :(((

Taktikai Atompingvin 2009.09.28. 20:39:08

@Kravver: Alighanem félreismersz. Nem vagyok Fidesz-tag, tudom hogy a bíróságokra "ránéznek".
Igazából ezen értettük félre egymást. A többivel nagyjából arra céloztam amit írtál.

Kravver 2009.09.28. 20:42:48

@Arivistus:

Nembaj, tőlük élmény lesz még az is. Tündérmese habbal.

Arivistus 2009.09.28. 20:53:05

@Kravver: Az embereket nem fogja érdekelni, hogy nem ők okozták a bajt, ők csak meg akarják oldani. Abszolút nem lesz élmény.

@Roxvox: Hát ez az. Ha ezek még egyszer hatalomra kerülnek mehetünk vendégmunkásnak Romániába, mert még ők is előrébb lesznek nállunk.

Kravver 2009.09.28. 21:00:19

@Arivistus:
Majd frankón lenépszavazzák. No, oszt annyi.

jozicsenko 2009.09.28. 21:01:11

@rozsaszin buldog: gratulálok, azt hiszem megvan Zéró toleranciájának legközelebbi áldozata...

avagy: nem tudom ki a kata és ez hogy jön ide, de azért ovatosabban, ha kérhetlek (nem, nem vagyok admin, meg semmi ilyen, de szólok, mielött neki rontasz bármelyik hölgynek, hogy ovatosan)

bár legalább a capslockot kikapcsoltad: én pl automatikusan ugrom a kiabálós részeket, ha csak az van benne...

Rorgosh 2009.09.28. 21:08:03

@albino combino:

Az elméleti lehetőség természetesen mindig adott, a gyakorlat azonban más.
A szerződés eleve tartalmaz bizonyos biztosítékokat, bár ezek érvényesíthetősége sokszor kérdéses.

A valódi probléma a befektetői környezet. A hitelt - jog szerint - a magyar állam vette fel, és bár az IMF beszámoltatja a kormányt annak felhasználásáról (ezért is nem használta ki az teljesen) ám saját maga nem tudja ellenőrizni. Ellenben ha az állam megtagadja az adósságszolgálatot, akkor magának az államnak a hitelezése azonnal megszűnik. Ez - ha a folyó költségvetési hiány kevesebb mint az aktuális kamatteher - még elviselhető lenne, ám a többi következmény nem.

Első lépésként a hitelezők - félve attól, hogy az állam lépését a hazai vállalkozók és családok is követik - beszüntetnék a gazdasági hitelezést, sőt, még a lejáró hiteleket sem újítanák meg.

Ezzel két probléma van: az egyik, hogy a bankok a lakosságnak és a vállalkozásoknak nyújtott hosszú lejáratú hiteleket saját maguk rövid távú hitelekből fedezték. Ennek következtében a lejáró fizetési kötelezettségeiknek nem lennének képesek eleget tenni, így a többségük csődbe menne - és mivel az állam sem tud hitelt felvenni, így az sem tudná megmenteni őket. Ezáltal a betétesek elveszítenék a vagyonukat, így az a kevés hazai forgótőke is, ami van, is eltűnne. Ezáltal a vállalkozások nem jutnának hozzá a napi működésükhöz szükséges hitelekhez, ami tömeges csődöt eredményezne.

A másik, az előzővel összefüggő, hogy a hazai gazdaság egyenlőre nem képes a foglalkoztatottság magas szintjét biztosító tőkemennyiség biztosítására. Így egy erős kamatverseny alakulna ki, amelynek a végén csak az eddig nagyon magas profitrátával működő vállalkozások maradnának talpon, miközben több százezer ember veszítené el a munkáját.

Így - összességében - az adósságszolgálat megtagadása nem járható út, annak ellenére, hogy más országok ezt - igaz másik kontinensen és más körülmények között - megtették. (Az ő sikerük oka, hogy a gazdaságuk - hála sok természeti erőforrásnak - nem annyira tőkeigényes. Illetve annak, hogy az állam erővel lenyomta a lakosság torkán a drasztikus életszínvonal csökkentést. És már ők is tárgyalnak arról, hogy esetleg mégis eleget tennének az adósságszolgálati kötelezettségeiknek...)

Önmagában nem is az adósság mértéke a probléma - mint erre sokan is utaltak. Az ország képes lenne a GDP 80%-át kitevő adósságállományt hordozni, vagy kifizetni, ha ez nem társulna a társadalom jövedelmeinek 60%-ának állami újraelosztásával. Ez ugyanis olyan adószintet jelent, ahol csak a magas árréssel, vagy extrém termelékenységgel dolgozó vállalkozások tudnak érvényesülni, amely piac szükségképpen korlátozott, így korlátozottak a gazdaság fejlődésének lehetőségei. Ilyen környezetben csak akkor tud fejlődni a gazdaság, ha a reálbér növekedése hosszú távon jelentősen elmarad a gazdaság növekedésétől. Vagyis, ha szarul élünk. Ez viszont visszaveti a hazai fogyasztást (pontosabban az kevéssé bővül), így teljesen az exportágazatok kiszolgáltatottja lesz az ország. Ami egy erősen érzékeny terület, mint azt a jelen válság is mutatta.

jozicsenko 2009.09.28. 21:43:16

@Rorgosh:

mivel ma magyarországon, a szavazóbázist adó nyugdíjas, minimálbéres vagy segélyezett tömegek adták, adják az mszp alapját, ezért őket védeni kell: onnan max a kifizetett pénzek egy része jön vissza, fogyasztási vgy forgalmi adóban -ha vissza jön, mert ugye a fekete gazdaság erősebb és erősebb

a pénz kell, ezért iszonyat adó és járulék teher kerül a dolgozókra: 4 millió emberből 700.ezer állami, ők nem állítanak elő plusz értéket, csak a számukra leosztott keretből támasztanak keresletet + áfa, fogy.adó
kb másfél millió ember van minimálbéren: mivel max fél millió ember a tényleges minimálbéres, ezért innen is csak fogy.adó, áfa van, SZJA nincs
marad tehát kb 1,5-1-8 millió ember, aki szja-t fizet: ma az átlagbér ugye 18% felett fizet, és nem jogosult adójóváírásra:

mivel az össz. bérköltségre rájön 29+3% munkaadói járulék (kisvállalatoknál sajnos ráadásul duplán kell, tehát náluk 58%+3% járulék van!), ezért a bérkeret, amit a munkaadó adna, valójában iszonyat adó és némi bér: a rám szánt bérkeret kb 60%át az állam lenyúlja, s utána még az áfát is fizethetem, mindenhol

namármost: ahogy a hitelfelvevőkre is van bar - lista, ugyanúgy van az országokra is egy hitelminősítés: mivel töketlen, felelőtlen, balf.sz banda van az élen, ezért senki, de senki nem hisz neki (kivéve Liberte, de ő valszeg pénzt kap érte, tehát nem játszik itt), csak akkor adnak pénzt, ha iszonyatos terheket raknak ránk + elég magas kamatot kell fizetni minden után

ha tehát azt mondanák, hogy bocs, srácok, ellopták a pénzeteket, azzal csak a saját töketlenségünket minősítenénk: kb mint amikor borsodi anyu azt mondja a háza elött álló pénzescsávónak, hogy háát apu épp a Te kocsmádban itta el a pénzt! - meg nem hatja őket és nem is biztos, hogy adnak lehetőséget a törlesztésre: inkább viszik a teljes házat -vagy hazát...

ami ilyenkor segít, ha elfelejtik, hogy a választásokat a nyugdíjasok döntik el, és az egészet kegyetlenül feldöntik: nem a régi komenista "több adó, több pénz" mantrát kell nyomni, hanem el kell dönteni az adóbevételt jelentő téglalapot a pénzügyminiszter powerpoint ábráján: többen fizessenek, de egyenként kevesebb adót: igen, a minimálbéres is fizessen szja-t, ha csak keveset is, mert mindenki más olyan tehermentesítésben részesül, ami miatt kijönnek a napfényre

főleg, ha a teljes szdsz-t lecsukják, adócsalásért és fejenként min. 200 évet varrnak a nyakukba: érezze minden adócsaló, hogy nem éri meg adót csalni, mert mehetek kunczemaczkó mellé brummogni estimesét kolompárleonsziónak....

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.28. 21:49:43

@jozicsenko:

"nem éri meg adót csalni, mert mehetek kunczemaczkó mellé brummogni estimesét kolompárleonsziónak...."

:D

tokmányos 2009.09.29. 06:37:31

@rozsaszin buldog: üdv! Megértelek.Jómagam sokkal visszafogottabban írtam már többször is gondolatébresztő sorokat.Úgy ,hogy a saját életemből merített,történetekkel támasztottam alá a mondanivalómat.Felejtsd el .Ez egy szarházi emberekből álló korrupt ,beszari ,picsanyaló ország,benne a rengeteg szarjankóval.TISZTELET a KIVÉTELNEK !! Én ezt azért merem mondani mert mindig, egy harcos az igazságért küzdő ember voltam- rá is basztam midig!!!! És a körülöttem sunnyogó gecik behúzták fülüket,farkukat ! Nem elégtétel számomra az ország lesüllyedése,de legalább bizonyosság számomra,hogy jól gondoltam, amit már hosszú ideje hangoztattam,és nem találtam megértő fülekre. A drága ismerősöm , most mondhatja csalni-lopni-hazudni!!!! Mint vállalkozó !!! A kórházfelújító tenderek résztvevőjeként -minél többet írni a számlára, itt az eredmény : nincs lóvé a kórházak fenntartására!!!! Egy könyvelő ismerősöm a privatizációk során milyen összegeket moshatott tisztára???? Nem sorolom, belefáradtam ebbe az 59 évbe, de örülök ,hogy vannak még ilyen tökös gyerekek akik megreformálnák ezt az elbaszott országot. Sok sikert!! Ja és vedd észre ITT SEM VÁLASZOLNAK A SORAIDRA itt is beszariak AZEMBEREK!!

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2009.09.29. 07:30:26

Nehezen találok szavakat ekkora pofátlanság láttán.Azt hiszem ennek a lángszóró sem karcolná meg a bőrt a pofáján..

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.09.29. 07:45:40

aszongya Ildi, hogy:
"Állampolgárként azt is erősen furcsállom, hogy a kiszivárgó ügyészségi papírok mindig egy jobboldali újságnál vagy tévénél landolnak."

pedig mennyivel királyabb lenne, ha a népszavához esne be, mert akkor jól el is lehetne tusolni, vagy a fentiekhez hasonlóan sikernek és jócselekedetnek beállítani.

Agyalap 2009.09.29. 07:50:51

Szobrot az MSZP vezetőinek! Náluk többet senki nem tett az emberek jóléte érdekében!
Hogy magukon kezdték? Valahol csak el kell kezdeni...

Marcellusca 2009.09.29. 07:56:33

@Agyalap: Egyetértek! De csakis olyan formában, hogy az eredetit öntik körbe forró bronzzal!

Marcellusca 2009.09.29. 08:03:08

@tokmányos: Bár, bocs, de beszari a nénikéd!
Azért nem válaszoltam/-tunk, mert egy zagyvaság, amit írt. Illetve, ahogy írt, és alapvetően nem az ékezethiány zavart. Már megszoktam.
Se eleje, se vége, rossz helyen vessző, rossz helyen szóköz.
Bocs, de fáradt voltam/vagyok a dekódoláshoz.
És az, hogy ráfeküdt a CL billentyűre, méginkább rontott a helyzeten.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.09.29. 08:29:55

"Elég csak a konvergencia-program végrehajtására utalnom, amely nélkül most gazdasági hullaként feküdnénk Európa sztrádáján a magunk tízszázalékos költségvetési hiányával, miközben a többiek átgázolnak rajtunk"
Hmm. Ildikó miért is volt szükség a konvergencia programra?? Ki okozta a 10%-os hiányt 1,5 év végig hazudozás alatt? Szerintem a többiek csak azért nem száguldoznak keresztül rajtunk mert a válság őket visszafogta, de végül is a pályán maradtak, mi meg szépen veszteglünk a leállósávban.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.09.29. 08:32:03

Egyébként ez az egész duma iszonyatosan hajaz Gyurcsány "felháborodására" a bekötött és folytatja a bekötött internetek idióta analógiáját.
Végül is kiderül hogy minden az maszop érdeme. Anno Rákosival volt így a nép. Rákosi adta gyermekvasútat, az új hidat, Rákosi elvtárs miatt nőtt 1,2m -re a búzakalász stb..

Kravver 2009.09.29. 08:37:32

@DexterMorgan78/Séfbácsi:
Miután a másik oldal 8. éve azt sulykolja, hogy még a globális felmelegedés és az autópálya-tömegkarambol is a kormány miatt van, hát erre ők is egy kicsit túlkompenzálnak.

Kravver 2009.09.29. 08:38:08

@DexterMorgan78/Séfbácsi:

Ja és nem kell rákosiig visszamenni, így volt ez már a dicsőséges vityakirállyal is.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.09.29. 08:41:57

@Kravver:
már bocs mennyi volt a hiány 2002 kormányváltásnál és mennyi 2006-os választások után?? Ja és 2002-ben tudtat (ha akartad) mennyi a hiány? És 2006-ban (tudjuk, veresjani megtiltotta hogy bármilyen kimutatás készüljön mert az befolyásolja választókat:))
Szóval ha csak ezt nézzük akkor nem igazán tudom miről beszélsz.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.09.29. 08:42:47

@Kravver:
Túlkompenzálnak... akkor szerinted tök felesleges a megszorítások nagy része, köszönöm én is így gondolom:)

reKorrekt 2009.09.29. 08:46:18

Miféle nácziak nézet az, miszerint ékezet nélküli billentyűzet lehet, de kisbetű nélküli nem? :)

Kravver 2009.09.29. 08:50:22

@DexterMorgan78/Séfbácsi:
Ha nem tudod miről beszélek, akkor olvasd el lassabban még egyszer. Szeritnem egyértelmű.

Petrow 2009.09.29. 08:58:43

Jajj Istenkém, ezen végig csak mosolyogni tudtam :)

Hogy készülhetett már ez az interjú?

Lendvai: Szalay úr, vegye be a vérnyomás-csökkentőjét, de lehetőleg dupla adagot.
Riporter: Rendben Ildikó. Magának is megvolt már a kreatívbélyeg?
Lendvai: Persze, egy A4-es donald kacsa.
Riporter: Akkor kezdjük...

tokmányos 2009.09.29. 08:59:12

@Marcellusca: Én nem szoktam zagyvaságokat írni ,de soha nem volt válasz kényes ,esetleg építő jellegű vagy akár gondolkodásra késztető hozzászólásaimra ! A Rozsaszin buldog "zagyvaságait " én értem! Nem vitás nyelvtani ,stilisztikai szempontból erősen vitatható . A kommentje tartalmának megértését zavarja.Már nincs az élők sorában egy nénikém sem! Szólj , ha megtiszteltél már egy válaszoddal akár Te is! Az írásaiddal soha nem volt bajom.Hát most kiprovokáltam ,hogy legalább hozzám is szólt valaki !!!!!!!!!! Szomorú, hogy csak így lehet FIGYELEM FELKELTENI. Kávé helyett nem volt rossz.

Marcellusca 2009.09.29. 09:13:20

@tokmányos: A Te írásaiddal nekem sincs gondom.
Alapvetően azzal húztad ki a gyufát, hogy félig ismeretlenül beszarinak tituláltál. Én meg magamra vettem, mert nem vagyok az, nemegyszer kaptam a pofámra emiatt, és valószínű, hogy ennek köszönhetem karrierem egy-egy botlását is.
De, lehet nem kellene ennyire érzékenynek lennem. :)))

Sokszor azért nem kapsz választ - szvsz - , mert felesleges a nyilvánvalót tovább cincálni. (Felesleges sz@rrágás.)
Hidd el, ha nagyon nem értenénk/-nek Veled egyet, akkor simán szétcincálnának. Lásd: Liberós gyerek, Kravver, Idősasszony, ... :)

snorbi 2009.09.29. 09:19:32

Ennyire buta lenne ez a nő?!?

> a kiszivárgó ügyészségi papírok mindig egy jobboldali újságnál vagy tévénél landolnak
Hát persze!
Mert a baloldaliak - meglepő módon - a baloldal befolyása alatt állnak, ergo nem fognak lejáratni baloldali politikusokat.

> a budapesti vezetés ... a felháborodott emberek oldalán áll és azonnal rendet tesz
A budapesti vezetés a jelek szerint csak azon dolgozik, hogy minél több pénzt kiszipolyozzon a rendszerből, kihasználva a hátralevő kb. fél év lehetőségeit.

> Utálom, ha mások helyett kell szégyenkeznem, és elegem is van belőle
Mindig ez van, hölgyem. A kampány kezdetére elszégyellik magukat, megígérik, hogy ezentúl jó gyerekek lesznek. A legrosszabb, hogy sok idióta polgár (jenő :) társunk ezt bekajálja, és vidáman ikszel a MaSZoP vagy a SZaDeSZ melletti köröcskébe.

> Ezzel minden tisztességes vezető így van, Budapesten is.
Amíg nem lesz teljes vezetőváltás Budapesten, addig ezt az emberek nem fogják elhinni. Többek között azért, mert a felső vezetésben nincs egyetlen hiteles ember sem.

Én igazából egyik pártot sem preferálom, hanem jó megoldásokat várnék a MAGYAR KORMÁNYTÓL, leszarva azt, hogy melyik párt van most épp bent. Most mégis életemben először nagyon drukkolok, hogy a Fidesz 2/3-os többséget szerezzen, az MSZP és az SZDSZ pedig eltűnjön a porondról. Akkor a Fidesz megmutathatja, hogy mit tud, hogy valóban akar-e változásokat, valóban lesznek-e számonkérések, avagy csak üres károgás volt az elmúlt 8 évben nyújtott produkciójuk...

Kravver 2009.09.29. 09:24:47

@Marcellusca:
"Hidd el, ha nagyon nem értenénk/-nek Veled egyet, akkor simán szétcincálnának"

A mások véleményének tiszteletben tartása és általában a nick mögött álló ember tiszteletének jegyében :D
Jó magyar szokás szerint és a csordaszellem révületében.

Marcellusca 2009.09.29. 09:36:41

@Kravver: Az, hogy esetleg nem értek Veled egyet bizonyos témákban, attól még tiszteletben tartom a véleményed. A vita alapvetően a másik elfogadásából ered. Ha nem foglalkoznék senkivel, akkor nem is vitázom. Volt már rá példa, hogy nem válaszoltam, mert lényegtelen volt a kommentelő, ill. nem volt mire érdemben válaszolni.

Abban igazad van, hogy időnként kialakul a csordaszellem. Nem kell vele foglalkozni. Volt, hogy engem is letámadott a "csorda", de nem hagytam magam. Most is itt vagyok.
A személyeskedés meg egy másik kategória. Azzal nem tudok - és nem is akarok - mit kezdeni, foglalkozni!

Agyalap 2009.09.29. 09:43:17

@snorbi: Nem, ennyire okos.
Egy buta nőt nem engednének oda még a szocik sem. Lendvainak két előnye van: nő, és mint olyat oda lehet tolni - lám mi támogatjuk az emancipált nőket. A fontosabb, hogy nagyon jó a beszélőkéje, és a legnagyobb sz@rból is ki tudja dumálni a pártját. Legalábbis megpróbálja. A nagy gáz, hogy nagyon sokan el is hiszik. Biztos vagyok benne, hogy Lendvai is pontosan tudja mekkora hülyeségeket mond, de nem tehet mást a pénzéért.

albino combino 2009.09.29. 09:54:55

@Rorgosh: köszi az érdemi választ
(látod Kravver lehet normálisan is válaszolni ha már annyira okos vagy h mindent tudsz)

"Állampolgárként azt is erősen furcsállom, hogy a kiszivárgó ügyészségi papírok mindig egy jobboldali újságnál vagy tévénél landolnak."
Talán mert a baloldaliak vannak MOST a fazék közelében ezért ők tudnak egy jót merni belőle. a sajtónak meg az a dolga bakker h leleplezze a ti mocskos dolgaitokat. érthető h nem tetszik de legalább a szádat fognád be.

Kravver 2009.09.29. 10:01:07

@albino combino:
Milyen mocskos dolgaim vannak nekem? Mesélj róluk!
A számat meg akkor fogom be amikor én akarom, vagy gyere ide és tegyél rá kísérletet.

albino combino 2009.09.29. 10:23:04

@Kravver: értelmező olvasást ajánlanám neked. a nevedet azzal kapcsolatban említettem h tegnap kérdeztem azt h milyen következményei lehetnek annak h az IMF hitelt arra hárítaná az ország aki felélte. te ekkor csak beszólogattál nekem, Rorgosh pedig válaszolt normálisan és elmagyarázta a következményeket ezt köszönöm neki mégegyszer.

A mocskos dolgok, a szájbefogás pedig a Botox Ildire meg a sleppjére vonatkozott. :D
nem baj, én az IMF-hez és a gazdaságpolitikához nem értek te meg az olvasáshoz. senki sem tökéletes

Kravver 2009.09.29. 10:27:49

@albino combino:
Így visszaolvasva tényleg lehet úgy is érteni. Boccs.

albino combino 2009.09.29. 10:32:09

@Kravver: kb. csak úgy lehet érteni. :)
nincs harag

albino combino 2009.09.29. 10:32:50

@albino combino: illetve spongyát rá, ildire meg 2 méter földet

picur3ka 2009.09.29. 10:44:17

Keretik buldog-ot nem bantani. Egy fenypont. En elvezem szinte minden hozzaszolasat, bar egyik-masik frappansabban karomkodos, mint a tobbi

picur3ka 2009.09.29. 11:03:33

@picur3ka:

Ajanlom peldaul ezt:

rozsaszin buldog 2009.09.28 20:44:09
jajajajaj.
en harcikutyakkal tepetnem szet a barati kutyakat es a kommunistakat. a csaldjaikkal eggyutt.de azt hiszem a kutyak is felfordulnanak ennyi mocsoktol.a dunaba beleloni meg kornyezet szenntezes.szeinten a cirkusz a nepnek jo szlogen lenne. mondjuk nyivanos akasztogatas majus 1 en. a andrasy ut faira.lacipecsnyevel sorrel lufikkal.a gyerekeknek meg samlikirugo verseny. ki ugyesebb ! igy a fiatalok megtanuljak nemszabad mszp be belepni,es megtanuljak a gyulolet azon fokat amin oket nevete ez a mocsok kormany. a noi akasztottaknak kijar a kenyelmes selyem zsinot. a temetes egyszeru lenne egy elhagyatott homokbanya es rajukrobbantani a homokot.es felengedni halastonak.aztan lehetne keresgelni mint attila sirjat.

Kravver 2009.09.29. 11:09:16

@picur3ka:

ez a buldog egy felheccelt hatodikos, aki sok szart néz össze a tévében mióta apa elhagyta anyát és ketten laknak már csak a panelben, anya minden bajukért a komenistákat okolja

Marcellusca 2009.09.29. 11:34:08

@Kravver: Hát, látod, ebben egyetértünk. :)

reKorrekt 2009.09.29. 11:34:51

@Kravver: Elhiszem hogy Budaörsön nincsenek ilyen problémáid.

jozicsenko 2009.09.29. 11:36:33

@Kravver: és anyu jól tette, mert mindenért a komenisták a hibások!

miattuk vagyok most taknyos, mert dolgozni kell és nem töltöm a jól megérdemelt pihenést a 17 havi fizetésemből Balin... ;-)

Kravver 2009.09.29. 11:57:40

@reKorrekt:
Nagyon messze vagyok én Budaörstől :)
Finomítsd még az IP locatort.

gábbor 2009.09.29. 15:16:21

@picur3ka: Lehet, hogy ez a buldog haragszik a kommunistákra?

picur3ka 2009.09.29. 16:04:51

@gábbor:

Mintha nem rajongana ertuk, en jokat nevetek.

Kravver 2009.09.29. 18:22:53

@gábbor:
Kizárt, szerintem még életében nem látott egyet se.

Rorgosh 2009.09.29. 22:32:10

@jozicsenko: @albino combino:

Albino:
Nagyon szívesen. Nekem azt tanították, hogy nem az a buta aki nem tud, hanem aki nem kérdez...

jozicsenko

Egyetértek. Én igazából a baj hatásmechanizmusát kívántam kifejteni, illetve egy olyan rövid választ adni albino combonak, amilyen csak tőlem telik (kissé bőbeszédű vagyok.. :).
Gondolozom róla, hogy írok a nagy állami újraelosztás hatásairól egy cikket, csak most egy picit összesűrűsödtek a dolgok melóban és IRL... De, ha kimászom, akkor megírom.... :)

reKorrekt 2009.09.30. 09:04:20

Kávé most ébredőknek:
"Az MSZP mindezeken túl nemzeti összefogást akar, kiállást ígér a nemzetgazdasági és kulturális érdekekért, a határon túli magyarság boldogulásáért."
index.hu/belfold/2009/09/30/kesz_az_mszp_valasztasi_programterve/

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.30. 09:08:20

@reKorrekt: áh, a nettó demagógia kevés ébresztésnek :) gyóreggelt amúgy :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.30. 17:58:36

@tokmányos:

Beszariak a nagy büdös hadd ne folytassam. Csupán nem szeretem az odahányt, caps lock-os mondatfoszlányokat, amiknek se fülük, se farkuk. Értelmesen és közérthetően is ki lehet fejteni, hogy mennyi baj van ebben az országban.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.09.30. 21:23:56

Sztem mindenki perverz állat, aki ezt az interjút végig bírta olvasni
:o)

tokmányos 2009.10.02. 11:13:10

Kicsi történész lány többet vártam tőled! Majd ha idősebb leszel sok mindenre rájössz .Több empátiát vártam tőled. Okos vagy , tudod Te mire gondoltam a provokatív " BESZARIAK " szóval.Az utóbbi időben pont az tűnt fel nekem a kommentjeidben, hogy milyen csúnya szavakat használsz.Vajhhhh miért?? Pedig Te igencsak cizelláltan,választékosan szoktad kifejteni a mondanivalódat.

süti beállítások módosítása