Bár jövőre a rá kivetett adó miatt (Zseniális ötlet, dőlni fog a lé az államkasszába! Illetve nem, de erre az eshetőségre nem gondoltak.....) nem nagyon, vagy egyáltalán nem kapunk, azért nézzük meg az üdülési csekk legújabb reklámfilmjét:
Aztán ezt a 2008-as Adidas-reklámot:
Értem én, hogy már nagyon tömve van a piac, nehéz újat kitalálni, nincs semmi bajom a Kanadából koppintott Soproni reklámmal, se az Oláh Ibolya által énekelt Magyarország (eredetileg francia) dallal, de ez? Egy kvázi állami megrendelés esetén sem képesek összekaparni a szürkeállományukat a kedves kreatív szakemberek?
Erre nincs mit mondani, gratulálok.
A Baromfi Terméktanácsnak is, de nekik egészen másképp. Ők átalakították a Soproni-reklámot:
A vége kicsit bizarr ugyan, de összességében egész jó! :-)