Skip to content


       Szűrés lista

Egy sima, egy fordított

Egy sima

A legfőbb ügyész kérte Hatvani Csaba MSZP-s terézvárosi alpolgármester mentelmi jogának felfüggesztését az OVB-től, mivel ellene több bűntetőeljárás van folyamatban.

Büntetőügy #1: felbujtóként elkövetett hivatali visszaélés.
Hatvanit azzal gyanúsítják, hogy 2009. július 22-én rávette a terézvárosi közterület-felügyelet vezetőjét, hogy hivatali helyzetével visszaélve egy, a kerületben szabálytalanul parkoló autóról a kerékbilincset a költségek megfizetése nélkül szereltesse le.

Büntetőügy #2: hűtlen kezelés gyanúja.
Az Andrássy út 47. alatti ingatlan eladása kapcsán nyomoznak többek között Hatvani ellen is.

Az OVB kedd esti ülésén úgy döntött, hogy NEM függeszti fel Hatvani Csaba mentelmi jogát. A testület zárt ajtók mögött döntött, és a közzétett, nyilvános határozat nem tartalmaz tartalmi indoklást, így nem tudható, a testület a zárt ülésen milyen érvek, indokok alapján döntött így. A határozat ellen jogorvoslatnak helye nincs.

Egy fordított
 
A Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Bíróság kérte Szoboszlai Barna (Összefogás Párt) mentelmi jogának felfüggesztését az OVB-től.

Bűntetőügy: több emberen elkövetett emberölés bűntettének kísérlete.
A kesznyétei férfi árammal védte a veteményesét, melybe éjjel 3 részeg cigány, akik éppen betörtek hozzá, belegabalyodtak, és egy halálos áramütést szenvedett.

Az OVB keddi ülésén úgy foglalt állást, hogy Szoboszlai mentelmi jogát felfüggeszti.

"Az Országos Választási Bizottság úgy foglalt állást, hogy Szoboszlai Barna mentelmi jogát felfüggeszti, mivel a büntetőeljárás tárgyát képező cselekményekre az országgyűlési képviselők 2010. évi általános választásának kiírását megelőzően került sor (mint ahogy ez a becsatolt iratokban szerepel) és a büntető eljárás tárgyát képező cselekmény nem áll összefüggésben semmilyen választási eljárással."

Folytatva a sort: Az OVB felfüggesztette Földesi-Szabó László mentelmi jogát (2 milliárdos csempészés és sikkasztás), de nem függesztette fel Leinemann Zsolt (ScienNet-vezér, adócsalás és sikkasztás) mentelmi jogát.

Ugyanaz az OVB, ugyanakkor hozott két határozatot, ami teljesen ellentéte egymásnak. Egyikben van indoklás, a másikban nincs.

Hatvani Csaba is az országgyűlési képviselők 2010. évi választását megelőzően kerék-bilincselt, és adta el áron alul az Andrássy 47.-et, de neki nem függesztették fel a mentelmi jogát.

Jogegyenlőség, ugye?

Címkék: választás abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr981900873

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Marad Leinemann mentelmi joga 2010.04.07. 13:30:01

Tőzsér József, Földesi-Szabó László, Szoboszlai Barna és Mali Zoltán mentelmi jogát azonban felfüggesztette az Országos Választási Bizottság.

Trackback: A KépviselőFunky és az Index nem polkorrekt 2010.04.07. 10:50:22

Íme a videró, hogyan befolyásolnak negatívan az Indexesek:   Igen, tudom hogy a blog.hu is az Index-é.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Homeoffice 2010.04.07. 11:01:03

@El Topo (Sgt. Elias):

Mondjuk, csak hogy kötözködjek, jónéhányan náciztak le azért, mert nacionalista voltam (vagyok).
A Fideszre kisit kitérve, néha nektek nem jut eszetekbe, amikor Viktor-fanok írnak ide a Múmia című film? "Im-Ho-Tep! Im-Ho-Tep!!!" :)))

Flak 2010.04.07. 11:01:41

@Zuzu Petals: Na igen. Csinálhatják éppen ügyesen is. Én sem hiszem, hogy lopni nem fognak. Emberből vannak ők is, akárcsak mindenki más. (az autószerelő alkatrészt lop, a benzinkutas benzint, a takarítónő mosószert, az irodai dolgozó jobb esetben irodaszert, a sor folytatható) De a lopás és az ország szisztematikus lerablása közt különbség van. Persze nagyon nem tetszik nekem így sem a dolog, de hát ha azt vesszük, hogy mindenki lop, aki tud, még mindig a jobb lehetőség. De a legjobb lenne ha nem lopnának, vagy inkább szavazzanak meg maguknak továbbra is magas fizetést, de ne tegyenek zsebre súlyos milliárdokat és ne játtszanak át haveri kézbe közpénzt/állami vagyont.

Rwindx 2010.04.07. 11:02:30

@Flak: Normális demokráciában nem automatikusan felfüggesztik a mentelmi jogot hanem egyszerűen nincsen mentelmi jog, legalábbis btk-t érintő ügyekben.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.07. 11:02:35

@Seduxen:

Remélem, te tudod, mit jelent valójában a náci. Na a programjuk kiválóan tartalmazza az erre utaló összes elemet.
A jobbiknak sehol nincs létjogosultsága, lévén náci párt.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.07. 11:04:20

@Gunther:

Sehol nincs az megírva, hogy az antifasiszták közt nincsenek hülyék, akik a nemzeti érzelmek legapróbb megnyilvánulását is egyenlőnek veszik a fasizmussal. Remélem, engem azért nem ilyennek nézel.

Kicsit Karcos 2010.04.07. 11:06:52

Csodálkozom, hogy Tasnádi Péter nem indult a választáson, gondolom, ő is megkapta volna a mentelmi jogot, indoklás nélkül.

Jó játék lett ebből is. Éppen arra lett kitalálva egyébként a mentelmi jog, ha jól emlékszem, hogy az ellenérdekű politikai oldalak ne tudják az esetlegesen kézivezérelt tartott rendőrséggel, ügyészséggel, ÁVH-val stb. zsarolgatni, gáncsolni egymást.

Amit az OVB csinált Leinemann és Hatvani ügyében, az a mentelmi joggal való pofátlan visszaélés, a "jó elvtárst megvédjük, Barna bácsi meg rohadjon meg a sitten, ha elítélik, mert megvédte a sértetlen magánterülethez való jogát" tünetegyüttes.

Ezt a Szigetit nagyon messzire ki kell penderíteni az OVB-ből, választási csalás gyanúja miatt eljárást indítani ellene, ha van esély a per megnyerésére, ha nincs, hadd gondolkodjon egy kicsit, hogy valóban következmények nélkül szembe lehet-e húgyozni a törvényeknek és az általános erkölcsi elvárásoknak az ő tisztségében, Leinemannt, Hatvanit pedig legalábbis Barna bácsival egyenlően kell kezelni. Nem azért, mert Barna bácsi miniszterelnök-jelölt, szemben a másik két mezei képviselő-jelölttel, hanem mert a mentelmi joga felfüggesztéséről szóló döntés indoklása pontosan ráillik a két fenti, indoklás nélkül kisegített "úriember" esetére is.

Flak 2010.04.07. 11:07:26

@Seduxen: És ha be lesz zárva az mit jelent? Fejt majd követ az államnak? Gyárt majd bútorokat? F*szt. Ott eszik-alszik-tévézik majd állami pénzen. amíg nem teszik rendbe a politikai felelősségvállalás kérdését, addig ne is vegyenek elő senkit. Mert az ellopott pénzt/tulajdont vissza kell szerezni valamilyen módszerrel. Nincs abban a helyzetben az ország szerintem, hogy nagyvonalóskodhatana. "Loptál egy megyét magadnak? Nem baj, ülj le egy luxusbörtönben 2-3 esetleg 4-5 évet, sajnál(tat)ni fogunk közben, utána pedig élhetsz kiskiály módjára!". Na ezt nem. Ha én kölcsönkérek egy autót és összetöröm, utána ki is fizetem, mert enyém volt a felelősség, én vezettem. Nem lehet csak úgy kiszállni és éelsétálni a kormáény mögül. Főleg nem őgy, hogy a még megmaradt ép alkatrészeket is kibontom a roncsból és a hónom alatt magammal viszem. Asszem ez közel jó példa volt.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.07. 11:08:27

@El Topo (Sgt. Elias): példákat még mindig nem hoztál :))))

"A jobbiknak sehol nincs létjogosultsága, lévén náci párt" - khm, azért megérné szétnézni európa-szerte, hogy milyen formációk vannak. Ezek nagy része parlameti erő, sőt van közöttük kormányzati tényező is.

Egyúttal engedd meg, hogy visszakérdezzek: maradva annál, hogy a Jobbik náci. Akkor minek nevezhetjük a "magyarság egy rákos daganat Szlovákia testén" alaptézist valló Szlota János SNS-ét?

Flak 2010.04.07. 11:09:15

@Rwindx: Értem én, de ha már így alakult, hogy van mentelmi jog (amúgy tényleg nem sok értelme van), legalább legyenek már korrektek. Ha becsülné magát és a hírnevét valamire is az ilyen "politikus", akkor önként is lemondana róla. haha. Önként. Ez manapság már vicc sajnos.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.07. 11:09:48

@Flak: na akkor sorban
1: nem luxusbörtönben töltetném vele a büntetést.
2: vagyonelkobzás

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.04.07. 11:12:45

@Gerusz:

félreértesz, a forintot ebben az esetben nem tudja gyengíteni semmi, merthogy nincs kötve külső valutához, a forint értékét a belső áruforgalom határozza meg. Kicsit olyan mint a cserekereskedelem esetében.

Éreztem, hogy ebbe kár lesz belemennem, mert nem sokan ismerik és értik a pénzrendszer és forgalmi érték lokális összefüggéseit, megkövült a nézet, miszerint a pénz az pénz mindenhol és csak a nemzetközi valuta ami ér valamit.

arlequin 2010.04.07. 11:14:45

@Flak: nos úgy gondolom, hogy a magas fizetés még nem gyógyír a kleptomániára. Az, aki lopott, annak ha több van, nem fog megállni, aki egy kis hatalmat kapott, annak több kell, aki többet, annak még több... ésigytovább. Megoldás: börtön. Vagy jobb kéz levágása. Vannak még ötleteim. Pontosabban történelmi tapasztalatok alapján működő modellek. Meg kéne érteni, ha szürkézünk, vagyis azt mondjuk, hogy ez nem fekete, hanem szürke, és hát nem "olyan" sötét, akkor a végén tényleg sokféle "piszkos" színünk lesz, de "fehér" nem lesz egy sem. Márpedig legalább "törekedni" efelé kellene. szerintem

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.04.07. 11:14:50

@Gunther:

csak feleslegesen, mert amire gondol megintcsak, az még kevésbé húzható a Jobbikra.

picur3ka 2010.04.07. 11:14:52

@El Topo (Sgt. Elias):
Jaj, de jot rohogtem.

@Kartal (beleszól):
'Balos gondolatok szélsőjobb retorikával'

Nem, nem. NAcionalista szoCIalista politika. Kb, mint Fico partja Szlovakiaban. Allandoan a magyarokat meg a ciganyokat basztatja, jobb dolga alig van. Epp most unnepeltek Medvegyevvel a nagy felszabadito Voros Hadsereg evfordulojat.

órarugógerincű felpattanó 2010.04.07. 11:17:08

@Gunther: Nekem ez inkább jobbikosok beírásainál tűnik fel. Ők várják, hogy majd az egyszeri szegény(keret)legény meglépi a 7 mezőt egyhúzásra a táblán, és parasztból vezér lesz.

Flak 2010.04.07. 11:18:09

@Seduxen: Na igen. Előbb ezt kellene rendbetenni. De ez ha jól sejtem, csak a Fidesz 2/3-os többsége esetén lehetséges, abban az esetben, ha a Fidesz tényleg meg is akarja csinálni. Ha viszont nem éri el a 2/3-ot, akkor vajmi kevés az esély a Jobbikkal való megegyezésre, az LMP, SZDSZ, MDF pedig be sem jut (gyanítom- amúgy sem állnának szóba a Fidesszel). A Jobbik ugyanazt csinálná, mint az SZDSZ az MSZP-vel. Zsarolná a Fideszt, ráadásul mivel nem lennének koalíciós partnerek, még a Fidesz ellen is dolgozna (feltörekvő, erősödő párt, ez az érdeke). Szóval csak Fidesz 2/3 esetén van lehetőség az ilyen elszámoltatásra, egyébként félmunka. A Jobbik pedig (hiába mondja), nem tudna ilyet, mert egyszerűen az 1/3-ot sem fogja elérni, nem hogy a 2/3-ot. Kiegyezni a Fidesszell... erre pedig nem hinném hogy van esély.

dr. Aullah 2010.04.07. 11:19:33

Bírom, hogy megjön ez az észlény... és egyből eltereli a lényeget a hírről... és megint ott jutottunk ki, hogy a jobbik náci. Szép munka! De inkább erről kéne beszélgetni.

Flak 2010.04.07. 11:21:12

@arlequin: Igen, törekedni kell. Kellenek szigorú törvények a korrupció és lopás ellen. Ez így van. A jövőben is legyenek megbecsülve a politikusok anyagilag, ezt továbbra is fenntartom. na de akiről kiderül, hogy ezen felül is merített magának a közösből, attól vissza kell venni a pénzt és mehet amerre lát. Mint egy boltban. ha valaki lopáson érnek, attól visszaveszik a portékát és kitiltják az üzletből. Ennyi. Ha valamelyik eljáttsza a becsületét, mehet.

dr. Aullah 2010.04.07. 11:21:21

@Flak: Ha nem lesz meg a 2/3, ami remélem nem lesz, akkor figyeld meg össze fog borulni a maszoppal. Kövér már megmondta.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.07. 11:21:36

@Flak: akkor viszont el is ássa magát. Ugye azzal - is - kampányolnak, hogy mindegy ki a benyújtó, a nemzet érdekét (sic!) szolgáló törvényjavaslatokat megszavazzák. Akkor vagy "odaszavaznak" a Fideszhez, amikor kell, vagy saját magukat (és a választóikat) köpik szemközt. Ez esetben Gáborunk 2014-ben mehet vissza "házalni" :)))

Kun András 2010.04.07. 11:21:46

Egy szép napon őket is felfüggesztik, a fára.

Homeoffice 2010.04.07. 11:23:35

@El Topo (Sgt. Elias):

Először is néhány szempontból antidemokratikus vagyok a magam egyszerű naív voltomban.
Egyrészt a feketegazdaság és a korrupció elleni harc jegyében nekimennék a bankszektornak. Másrészt, egy megerősített Apehhel (Szigorú törvényi felügyelet alatt) a gyanus vállakozások, közszereplők anyagi helyzetét lebontanánk az egész családukra is.
A feltárt pénzt azonnal elkobozni, amint rábukkannak valami gyanusra.
Naív vagyok, mert egyik párt sem akar a hátországára csapást mérni.
A cigányság kérdése szerintem egy gerjesztett probléma. Kiherélték a rendőrséget. Az ombudsman által támogatott megoldások egy, már bocsánat félállati életkörülménye között élő, nem szocializát közösségben, nem tudnak hatékonyak lenni.

Flak 2010.04.07. 11:24:02

@Aullah: Lehetne ilyen kimutatást készíteni, hogy Magyarországon egy politikai vagy gazdasági téma (akármilyen!) milyen gyakorisággal fullad értelmetlen, meddő zsidózásba, cigányozásba vagy nácizásba. És mennyi idő után. :) ÉS ez lehet hogy sok más témánál is működne.
De inkább nem adok ötleteket semmilyen közvéleménykutatónak, még a végén kormánymegrendelés lesz belőle és újabb milliók úsznak.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.07. 11:24:14

@Seduxen:

Nem is fogok. A programjukból a szocialistaságuk süt ki, az egyéb megnyilvánulásaikból pedig a féktelen sovinizmus. Add össze a kettőt!
Az, hogy máshol is van, nem jelenti azt, hogy létjogosultsága lenne.

Valandil 2010.04.07. 11:24:49

@laspalmas: A francia forradalom előtt is hasonló volt a helyzet ítélkezésileg...
Nem hiába kellett az utolsó pillanatban benyomni az elvtársakat az OVB-be. Már Sztálin elvtárs is megmondta: mindegy, hogy ki szavaz és miről; az a fontos, hogy én számoljam a szavazatokat!

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.07. 11:27:23

@Gunther:

Remek. És most mit csináljak? Nyilván én is tudnék kanyarokat levágni, csak az azzal járna, hogy elhagynám a pályát.

dr. Aullah 2010.04.07. 11:27:51

@Flak: "De inkább nem adok ötleteket semmilyen közvéleménykutatónak, még a végén kormánymegrendelés lesz belőle és újabb milliók úsznak. "

Ingyen ne is! :)

Flak 2010.04.07. 11:28:39

@Aullah: Hát. Akkor viszont a válsztóinak egy része elvész. Bár csinálhatják kevésbé nyíltan is. mindkettőnek a szája rááll a Fidesz fikázására ugyanis.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2010.04.07. 11:30:48

@zero: poen lett volna az uvegtigris mintajara. :)) bocs, ha nem jott at. :)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.07. 11:30:50

@El Topo (Sgt. Elias): néha olyan érzésem van, mintha Bezuval leveleznék :)))

mindössze három (vagy 2.5) kérdésem maradt:
1: Szerinted a Jobbik által felvetett problémák azok valósak -e, vagy álproblémák?
2: Amennyiben igen, akkor mi a megoldás szerinted?
3: A jelenlegi parlamenti erők - vagy oda igyekvők - milyen megoldási javaslatokkal álltak elő (illetve mit tettek) ezen problémák megoldására?

Őszintén érdekelne a véleményed, ha nem veszed tolakodásnak...

Flak 2010.04.07. 11:32:22

@Seduxen: Ezek a választóiknak azt magyaráznak be, amit csak akarnak. Mivel szélsőségesek, demagógia eszközével a szarról is bebizonyíthatják, hogy ehető, ahogy a kenyérről is, hogy szarból van. Nézz vissza az MSZP regnálására. Ha azt mondják, hogy a Fidesz hibásan, a nemzet ellen cselekedve próbálja véghezvinni az elszámoltatást (mondjuk nem elég széles körben, vagy nem elég erővel), akkor a választóik elhiszik. Nem lesz itt senki szembeköpve, hidd el. Csak a demokrácia, de az már hozzászokott.

wlakos 2010.04.07. 11:33:31

@Flak: A fideszt nem biztos hogy könnyű zsarolni, legutóbb ők nyírták ki a szövetséges kisgazda pártot!:)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.07. 11:36:37

@Flak: "Ezek a választóiknak azt magyaráznak be, amit csak akarnak." - az elvakultak esetében ugyanez igaz a fidesz, maszop, meg kb mindegyik vonatkozásában.

"Mivel szélsőségesek, demagógia eszközével " - ugyanez. a maszop, vagy anno a szadesz nem volt demagóg? sőt, szerintem a maga nemében a szadesz sokkal nagyobb szélsőségesség, mint a jobbik.

"Csak a demokrácia, de az már hozzászokott" - feltéve, hogy feltételezzük, hogy az elmúlt 20 évben itt volt egyáltalán demokrácia :((

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.07. 11:37:09

@Seduxen:

Örülök, hogy ilyen jó kedved van ezzel kapcsolatban.

1. A jobbik által felvetett problémák egy része valós probléma, más részük egyszerű médiahack.
2. Nincsenek univerzális megoldások, nyilván a demokratikus kereteken belül is meg lehet oldani a dolgokat, amennyiben erre össztársadalmi akarat mutatkozik.
3. A jelenlegi parlamenti pártok a kisujjukat sem mozdították soha az ország érdekében, de ez nem mentőkörülmény.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.04.07. 11:39:43

@El Topo (Sgt. Elias):

:)))) ugye koma rájöttél, hogy a német nemzeti szocialista jelzőt ráragasztani a Jobbikra ugyanolyan baromság mint a fasiszta jelzőt?
Én azért várom, hogy mely kontextusban is nevezted Náci pártnak a Jobbikot, azon kívül, hogy divatos és pejoratív jelzőként van használatban a közbeszédben :)
Kérlek írd le nekem, hogy látható legyen az ostobaságod a közösség szemében ismételten :)

Tudod pajtika, nem gond, ha mondasz valamit, a gond az, ha nem tudod alátámasztani azt amit mondasz.
Menj hegeszteni lakatos, abban még érhetsz el sikereket, mert nem kell hozzá sokat gondolkodni :)

molaris 2010.04.07. 11:40:06

Na ezért kellett ilyen személyi állománnyal felállítani az OVB- t.
Az efftássak tudják, hogy milyen veszélyes dolog kihúzni egy szálat a VI. kerületi szalmaboglyából.
Még beleakad valami, és az is kicsúszik. "Van ott így is baj ölég."- szokta volt mondani Nagyapám, amikor pedzegettek furcsa dolgokat. Na ez is ilyen.
Egy jól zsarolható káder nem fog ugrálni a frakciófegyelem ellen. Meg később is beáldozható. Egyszerű ez mint a faék.:D:D

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.07. 11:43:41

@El Topo (Sgt. Elias): nem ezzel kapcsolatban, hanem úgy általában, ha konkrét kérdéseket szegeznek Neked:))) De most végre válaszokat is kaptam :))

1: Ugye, azért valamiben csak van igazságuk. Gondolok itt a problémák felvetésére - ellentétben az eddigi szőnyeg alá söpréssel.
2: Szerintem össztársadalmi akarat mutatkozott eddig is bizonyos kérdésekben, de a demokratikus berendezkedés következtében ez vagy el sem juthatott abba a fázisba, hogy erről később döntés születhessen (OVB), vagy a hatalom nagy ívben beleszart (képviselői költségtérítésre összeszedett 600.000 aláírás)
3: Nem -e? Basszus, ha az elmúlt 20 év alapján valaki úgy ítéli meg - hogy helyesen, vagy nem az más kérdés -, hogy az eddigi parlamenti pártok nem megfelelőek bizonyos problémák megoldására, akkor keres olyan formációt, amelyik szerinte alkalmas. És eddig nem kapott lehetőséget, hogy ezt - vagy ennek ellenkezőjét - bizonyítsa.

És félre ne érts, én sem gondolom azt, hogy a Jobbik lenne az egyedüli üdvözítő megoldás ezekre a "bizonyos problémákra", de ha annyit sikerült elérni, hogy a Jobbiktól rettegés elindít bizonyos pozitív változásokat, akkor szerintem igen is megérte!

Ja, és köszönöm az ÉRDEMI válaszokat!

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.07. 11:44:38

@Conv:

A hegesztés mikéntjéről halvány fogalmad nincs, ha azt gondolod, hogy nem kell ész hozzá. Sok kell.
A jobbikot pedig azért nevezem náci pártnak, mert az. Nem vagyok hajlandó eufemizálni, hogy ilyen radikális, meg olyan nemzeti, meg amolyan szkeptikus. Ha egy állat hápog, mint egy kacsa, totyog, mint egy kacsa, úszik, mint egy kacsa, kacsatojással szaporodik, és olyan színe van, mint egy kacsának, akkor az kacsa. A jobbik náci.
Bárki, aki támogatja, szavazatát adja rá, vagy megbélyegezni elmulasztja, az gazember, vagy végletesen ostoba, megvezetett ember.

molaris 2010.04.07. 11:45:43

@El Topo (Sgt. Elias):
Nem merült fel még benned, hogy megmutasd magad orvosnak? Jó lenne, ha időben kezdik a kezelést, jobb és gyorsabb javulás érhető el.

Jurganov 2010.04.07. 11:47:24

@Seduxen: ne kérdezz tőle ilyeneket, neki akkor van véleménye ha megfizetik :) ezt ő írta, szal biztosan igaz.

@El Topo (Sgt. Elias): unokaöcsém használja ezt az érvrendszert amit te ( 4 éves), vagyishogy: a fű azért zöld mert zöld. mert nem tud mást mondani :) szerinted meg a jobbik azért náci párt mert náci párt és ez azért rossz mert rossz.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.07. 11:48:09

@Seduxen:

1. Aha, Ted Bundy is megjegyezte egyszer, hogy az ég kék. Kurvára igaza volt.
2. Még mindig nincs össztársadalmi akarat.
3. amennyiben az eddigi pártok nem oldották meg a társadalmat izgató kérdéseket, nosza, válasszunk be a parlamentbe, teljesen demokratikusan egy náci pártot! Az már máskor is bevált.

molaris 2010.04.07. 11:48:56

@molaris:
"Bárki, aki támogatja, szavazatát adja rá, vagy megbélyegezni elmulasztja, az gazember, vagy végletesen ostoba, megvezetett ember."
Sértegesd a sajátjaid kedves egyszerű gondolkodású "barátom".

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.07. 11:50:38

@Jurganov:

Vannak bizonyos alap dolgok. Ha matekpéldában használok egy kört, akkor az kör, függetlenül attól, hogy szabadkézzel rajzoltam, mégpedig azért, mert kör a származtatása okán. Fogadjunk, hogy nem érted!

Flak 2010.04.07. 11:52:02

@wlakos: Azt nem maga Torgyán nyírta ki? :) Tudod, ahogy Csurka a MIÉP-et. :D

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.07. 11:52:28

@molaris:

A sajátjaimat? Neked elképzelésed sem lehet arról, hogy egyrészt kik a sajátjaim, másrészt a sajátjaimat is jogomban áll sértegetni, ha hülyék, vagy gazemberek. Anyád tudja, hogy kibújtál a rácsoságyból és megint a számítógéppel szórakozol?

Flak 2010.04.07. 11:52:55

@Flak: És ahogy Dávid Ibolya fogja az MDF-et...

Jurganov 2010.04.07. 11:55:01

@El Topo (Sgt. Elias): nos, ha az elmúlt 20 évben történtek neked annyira jól telt, és mivel szerinted minden jó és szép így ahogy van ( ne mondd az ellenkezőjét, hiszen eléggé erre utalsz) akkor nyilván nem kell szavaznod azokra akik -egyedüliként-tenni akarnak azért, hogy kicsit jobb legyen az embereknek (legalábbis kampányszinten akarnak) . és, hogy a te szintedet hozzam: bárki aki nem rájuk szavaz, hazaáruló, ostoba és megvezetett ember :)

xanax · http://bennyhillifier.com/?id=CVTFxYMhwiA 2010.04.07. 11:55:02

@El Topo (Sgt. Elias):
Te meg csak egy szarházi kis hazátlan fasz vagy. Erre a kijelentésre ráadásul indoklásként elolvasható a hozzászólásod, ellentétben a fröcsögéseddel.

minimalista 2010.04.07. 11:55:47

Kirgizisztán hozzánk képest smafu!
Demokrácia Abszurdisztánban?!
ááááááááááááááááááááááááá

Flak 2010.04.07. 11:56:10

@Seduxen: Na igen. Mindenhol vannak szélsőségesek, elvakultak. Csak azért szerintem a Jobbikban többen vannak az ökölből, izomból gondolkodók. Nekik csak azt kell megmagyarázni, hogy hová kell ütni, azt nem hogy miért. Lásd: Bayer Zsoltot és a Tomketet is istenítették egy időben, aztán mindenféle lelki törés nélkül ezeket az embereket átsorolták az ellenség táborába. Épp úgy, ahogy szinte feltűnés nélkül vált a Jobbikosok számára a Fideszből zavaró, de azért "néha jófej" pártból olyan, ami gyakorlatilag egyenlő az MSZP-vel.

Rwindx 2010.04.07. 11:56:23

@wlakos: A kisgazdákat szerintem a torgyán és pepó félék csinálták ki nem a fidesz.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.04.07. 11:56:35

@El Topo (Sgt. Elias):

"Bárki, aki támogatja, szavazatát adja rá, vagy megbélyegezni elmulasztja, az gazember, vagy végletesen ostoba, megvezetett ember. "

"Ha egy állat hápog, mint egy kacsa, totyog, mint egy kacsa, úszik, mint egy kacsa, kacsatojással szaporodik, és olyan színe van, mint egy kacsának, akkor az kacsa."

Te Tóta W. Árpád vagy Kolompár Orbán vagy ezek szerint :)
Rövidrezárva: Ostoba.

"Nem vagyok hajlandó eufemizálni, hogy ilyen radikális, meg olyan nemzeti, meg amolyan szkeptikus."
Nincs több kérdésem, összekevered a valóságot az eufemizmussal.

"A hegesztés mikéntjéről halvány fogalmad nincs, ha azt gondolod, hogy nem kell ész hozzá. Sok kell."
Igen, a lakatosok jellemzően az MTA tudományos munkatársai. :)
Ez persze nem zárja ki, hogy egy lakatos lehet intelligens, tanult, széles látókörű és jószándékú ember.
Téged sem ez zár ki ebből a csoportból.

órarugógerincű felpattanó 2010.04.07. 11:56:36

@Jurganov: Heh. Erről beszéltem, az előző hozzászólásban :D

Flak 2010.04.07. 11:57:25

@Seduxen: "feltéve, hogy feltételezzük, hogy az elmúlt 20 évben itt volt egyáltalán demokrácia" ja bocsánat. :) Akkor a demokrácia eszméje. Ez így helyesebb.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.07. 11:58:24

@El Topo (Sgt. Elias):

1: Ellentétben a magyar Bundykkal, akik arra a felvetésre, hogy a "Az ég kék" rádsütik a rasszista-antiszemita-náci-fasiszta bélyeget. Én a magam részéről már azzal is elégedett lennék, ha ilyen felvetéseket lehetne tenni. És nem az lenne csípőből a reakció, ami eddig. Mert a problémákat csak a vak nem látja. Vagy az nem, akinek érdeke ennek fenntartása.
2: "Még mindig nincs össztársadalmi akarat." - miért szerinted mi lenne az?
3: Tényleg, igazad van! A megoldás az, hogy hatalmazzuk fel pl azt a pártot, amelyik az elmúlt 8 évben úgy kormányzott, ahogy, és juttatta oda az országot ahova. Ha a nácik bejutnak a parlamentbe - mint de facto ellenzéki párt - akkor szerinted mi fog történni? Nem, nem ugyanaz, mint Németországban a '30-as években, mert Vona Gabiból nem lesz kancellár, tekintve a Jobbiknak szemernyi esélye sincs kormányalakításra.

Korábbi kommentedből kopipasztázva egy gondolatot: médiaheck a jobbikkal kapcsolatos félelmek legnagyobb része. Ami megint csak arra jó, hogy ne a problémák megoldásán (vagy legalább is létezésük elismeréséről) legyen szó, hanem a rettegésről.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.07. 11:58:33

@Jurganov:

Nekem jót tett az elmúlt húsz év. Például demokrácia lett. Például jobban élek, mint húsz éve. Például szabad ember vagyok, nem úgy, mint húsz éve.

Jurganov 2010.04.07. 11:59:06

@El Topo (Sgt. Elias): Vannak bizonyos alap dolgok. Ha matekpéldában használok egy kört, akkor az kör... de attól még nem lesz négyzet, mert valaki azt mondja. Fogadjunk, hogy nem érted!

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.07. 11:59:15

@xanax:

Hau, hau, hauhau!!!!:D:D Hörögj csak!:D

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.07. 12:00:57

@Conv:
...hanem a te megalapozott, hiteles véleményed.:D Hagyjuk már...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.04.07. 12:02:02

@El Topo (Sgt. Elias):

Az még nincs húsz éve, hogy szabad lettél, annyira régen még nem zárták be az OPNI-t :)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.07. 12:02:07

@Flak: na így mindjár más :)))) bár ezen nem kellene röhögni, de kínomban ezt teszem...

" És ahogy Dávid Ibolya fogja az MDF-et... " - egyrészt ÁMEN!, másrészt ez nekem egy üvegecske jó minőségű vörösboromba fog kerülni (egy fogadás), hogy tossza meg hat talicska aprómajom Ibolykát...

arlequin 2010.04.07. 12:02:25

@molaris: én a végletesen ostobát vállalom ;-)))

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.07. 12:02:31

@Seduxen:

A téma ott bukik, hogy én nem rettegek a jobbiktól, csak utálom.

Jurganov 2010.04.07. 12:02:57

@El Topo (Sgt. Elias): lassan csatlakozol a nagy nevettetők sorába :) olyasmikkel, hogy : demokrácia van, meg szabad , pláne ember...haha. az, hogy jobban élsz a saját dolgod. azt még el is hiszem.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.04.07. 12:03:19

@El Topo (Sgt. Elias):
Nem.
A Te itt hangoztatott véleményeid és baromságaid amiket összehordtál itt az idők során.
És ezt valóban hagyjuk, mert értéket nem képviseltek.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.07. 12:04:54

@Jurganov: @Conv: Most már unalmasak vagytok, mint egy zacskó romlott juhtúró. Itt is hagylak benneteket a picsába, és megyek játszani.:)

Spiritmonger 2010.04.07. 12:05:01

az ovb-t Rytkó Emíliával egyetemben azonnal előzetesbe kellene vágni 30 napra gondolkodni, az segítene megelőzni a hasonló eseteket

arlequin 2010.04.07. 12:05:13

@Flak: a demokráciának semmi mása nincs csak eszméje. olyan mint amikor a homogén ráksejtek a differenciált élő szövet ellen szavaznak együttesen...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.07. 12:05:42

@El Topo (Sgt. Elias): nem-nem, a téma ettől éppen, hogy nem bukik. Az utálat, és a rettegés a lényeg szempontjából irreleváns.

Akár gyűlöletből, akár rettegésből, de nem a lényegről van szó (történetesen arról, hogy a felvázolt problémák megoldásán kellene gondolkodni), hanem a probléma felvetőjének "kinyírásán".

Flak 2010.04.07. 12:06:32

@Seduxen: Ez a megtoszás szükségtelen szerintem. Lehet rosszabb neki így, hogy nincs ki megtossza. :D Hát nagy ünnep lesz, ha nem jut be a kártékony SZDSZ és a politikailag "elkurvult" MDF. Egyik sem hiányozna, részben miattuk is tart ott az ország, ahol. Épp így a friss és hülye LMP sem hiányzik, ami még megszólítani sem képes az embereket normálisan. Aki látta a plakátjaikat, tudja miről beszélek. :) Nyomik.

Flak 2010.04.07. 12:09:10

@arlequin: Hát igen. De ehhez az eszméhez kellene igazodni. Persze úgy nem lehet hogy állandóan antidemokratikusnak kiáltják ki a pártok a többieket, mert úgy nincs meg a választónak az a szabadsága, hogy úgy érezze: nem csinál bajt, ha x-re vagy y-ra szavaz. Így sokan el sem mennek szavazni ("egykutya mind" mentalitás). Ez vezet a diktatúrához, amikor csak egy párt van, de az kurvára demokratikus. :D Pont ezért találom az MSZP új reklámjait gyomorforgatónak.

Rwindx 2010.04.07. 12:11:19

@Seduxen: gondolom a maszop nosztalgiával vegyes érdeklődéssel követi az eseményeket, bezzeg pár tíz éve még így ment ez nálunk is...

arlequin 2010.04.07. 12:11:53

@Seduxen: na a kirgizek legalább értik a demokráciát...

Rwindx 2010.04.07. 12:13:18

@arlequin: ja, meg a progresszió is

Marcellusca 2010.04.07. 12:15:48

@Seduxen: Hehe!
"Pofád lapos, büdös paraszt!" - csak, hogy szó szerint, klasszikusokat. :D

arlequin 2010.04.07. 12:16:36

@Flak: én kitüntetésnek veszem, ha antidemokratikusnak neveznek, az azt jelenti, hogy még nem vesztettem el teljesen az eszem.... és igazodjon az akinek ily alantas kényszere van, neked sem ajánlom. majd ha valóban helyet cserél bennem a seggem és az agyam, akkor demokratikus leszek, de addig biztosan nem. utána - ha ez megtörténne - pedig dafke nem...

@Rwindx: egyetértés eftás! szabaccság!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.07. 12:19:13

@Rwindx: @arlequin: avagy álljon itt Sztálin egyik "bölcs" mondása:
"A halál minden problémát megold - nincs ember, nincs probléma."

@Marcellusca - nem kell Cavinton!: nem-nem, te műveletlen tuskó, ez az IHM BigBráhner paródiában hangzott el, amikor a "talján bika" odaszól a rendmániás kiscsajnak :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.07. 12:20:06

@Rwindx: "bezzeg pár tíz éve még így ment ez nálunk is" - sőt, 3.5 éve is így ment. csak akkor nem éleslőszerrel...

Flak 2010.04.07. 12:30:44

@arlequin: A jóra való törekvés mindig fontos. A kérdés az, hogy mi számít jónak. És erre sincs egy konkrét válsz, mert minden helyzet más. Demokráciából is sok van és sokféle. Ráadásul ezeknek az elemei közt is sokminden van ami jó és sok ami nem. Nekem azért továbbrai is fontos, hogy demokrácia=népuralom. Azaz tudjak belepofázni a saját sorsom alakításába és ne egy pénzemen hízott seggfej mondja meg korlátlanul, mennyit és hová és miért fizessek és mit tegyek/ne tegyek. Ha nincs is lehetőségem arra, hogy a kiváló, tisztességes és szakértő ember kezébe játtszam a hatalmat, választhatom a kisebbik rosszat vagy azt ami nekem tetszik. Nekem ez a demokrácia. És ami ezzel ellentétes az nem demokratikus. Akinek a segge helyet cserélt az agyával, azt lehet irányítani felülről, annak a Kádár/Gyurcsány elvtársak megmondhatják mit csináljon és örülni is fog neki a bambája. A demokrácia a válsztás, a beleszólás lehetőségéről szól, és erre igenis törekedni kell. Ha elődeink nem törekedtek volna rá, szerinted itt leírhatnád a véleményedet? Hát persze hogy nem.

arlequin 2010.04.07. 12:30:51

napivicc egy fordított darab...

kepviselofunky.blog.hu/2010/04/07/kiraly_andras_jobbik_helota

egyre királyabb ez a király andriska ;-)))

aki pedig 'felnyomta' az persze kistehetségű és irigy, de jót tett vele ;-)))

Marcellusca 2010.04.07. 12:37:34

@Seduxen: Az "Va fan culo, puttana!" - jóva? :)))

Marcellusca 2010.04.07. 12:42:52

@Seduxen: EZ AZ!
Ezek tuggyák, mitől döglik a légy. :D

Rwindx 2010.04.07. 13:05:31

@Seduxen:
Azért 2006-ot nem akartam idekeverni, mert ott "csak" gumilövedék volt, tehát "lightos" utánérzése annak amit korábban meg mertek tenni, így nem az igazi...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.07. 13:14:10

@Rwindx: pont most beszélgettük a kirgiz tömegbelövés kapcsán a kollégákkal, hogy mi lett volna ha 2006-ban ne adj' Isten élessel lőttek volna... szerintem elképzelhetetlen nagy baj.

Rwindx 2010.04.07. 13:28:46

@Seduxen:
Azt gondolom sok embernek elborult volna az agya, akik viszonylag hidegvérrel álltak a dolgokhoz, köztük az enyém is, élve felkoncolások, akasztások lettek volna. A szomorú az hogy nem kevés rendőr barátom van az egész országban, több Bp-n is. Legalább egyről tudok aki a rebisz kötelékében kint volt. A többi nem rebiszes, de nem tudom volt-e még kint más is. Biztosan sokan meghalltak volna mindkét oldalon.

Így most csak elmosolyodok azon, hogy a volt kollégák néha nosztalgikusan felemlegetik hogy októberben jópár napig minden reggel érkezésem után az irodában megkönnyezték az előző éjszakát :) A ruhám annyira magába szívta a könnygázt, hogy a szemüket csípte :)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.07. 13:32:57

@Rwindx: hát ez az, amire én is gondoltam, és az az igazság, hogy ez a forgatókönyv senkinek nem hiányzik szerintem. se tüntetőnek, se rendőrnek, se egyszerű "szemlélőnek".

Na igen, én valamelyik Nyugati-térnél történő "hancúr" másnapján jöttem fel a metróból, és taknyom-nyálam egybenfolyt, mire kiértem a szabadba :((

LakatosWinnetou 2010.04.07. 13:35:58

Az OVB kikből áll? Nem-é politikai pártok delegáltjaiból, meg hűde független szakértőkből?
Ez a magyar jog. Semmilyen. Úgy értelmezi mindenki, ahogy akarja, csak sajnos nem az értelmezi úgy, aki fizeti a cekhet, hanem aki fizetteti. Vagyis te (meg meg én, meg a többi 3 millió dolgozó) szop, párszáz szopat, meg van úgy 1 millió, aki megérdemelten, és majd' 2 millió (igen, ők) akik érdemtelenül élvezik.

tudi 2010.04.07. 16:07:37

Szép végülis egy és ugyanazon kategória a kettő, hogy lopott, csalt az elvtárs az nem baj, de az a szegény bácsi nem védheti meg a saját veteményesét. Meghát minden képviselőre szüksége van most az mszp-nek.

Endordelfin 2010.04.07. 16:41:15

Most az első jópár komment tényleg arról szól, hogy a fidesz mindent az emberekért tenne, de szegény nincstelen, és orbán nem tud majd hősködni, peidg annyira szeretne segíteni... és majd őket ok nélkül kiebrudalják, dacára a makulátlan országvezetésük mellett? :DD
( Elvakultság szagot érzek. )

Endordelfin 2010.04.07. 16:42:49

elírtam, mielőtt megtámadnának érte, elnézést kérek. :)
"és majd őket ok nélkül kiebrudalják, dacára a makulátlan országvezetésüknek"

süti beállítások módosítása