Skip to content


       Szűrés lista

Felsőzsolcán a haladéktalanul nem számít határidőnek

Az egész ország összefog az árvízkárosultakért, és együtt érez minden felsőzsolcai lakossal,  akik meg nem számítanak arra, hogy pont a saját önkormányzatuk kezdi el őket szopatni. Pedig ...

Felsőzsolcán 173 ház vált lakhatatlanná. 173 család vált földönfutóvá, és vált nincstelenné. El sem tudjuk képzelni, hogy mit érezhet az, aki 1 szatyor ruhával menekül a saját házából, elveszítve minden ingóságát ...
(Zárójeles megjegyzés: a 100 leggazdagabb magyar vagyona 1850 milliárd forint. Ők vajon hány forinttal segítették az árvízkárosultakat?)

Puffancs: DSCN7746

Az árvíz levonultával megkezdődött a kárfelmérés, az önkormányzatban pedig a munka. Mikor az egész falut nyugodtan lehetne katasztrófa sújtotta övezetnek hívni, a jegyző bontási határozatokat kezdett gépelni.

Az érintett felsőzsolcaiak azt olvasták a határozatban, hogy a házukat haladéktalanul le kell bontani, és a bontás után 10 napon belül jelenteni kell. Ha ezt nem teszik meg, akkor a tulajdonos 500 ezer forint bírságra számíthat, amit többször is kiszabhatnak, ha a felszólításnak nem tesz eleget. Azt is kikötik, hogy a bontáshoz műszaki vezetőt kell fogadni, ami megint csak pénzbe kerül.

A határozatban megfogalmazottak szerint a bontást a határozat kézhezvételét követően haladéktalanul meg kell kezdeni:

"Bontási kötelezettségének teljesítését jelen határozat kézhezvételét követően haladéktalanul kezdje meg."

Sáhó Zoltánné jegyző szerint "azonban nem kell félni, a haladéktalanul nem számít határidőnek".

Akkor mégis minek, kedves jegyző asszony?

Az egyik kárt szenvedett helyi lakos, Bordás László azt mondta: szerinte tíz napon belül le kell bontania és saját költségén el kell szállíttatnia az egész házat, törmeléket, nehogy megbüntessék 500 ezer forintra. Csak azt nem tudja még, hogy miből. Pénze ugyanis nincs, a bontás viszont sokba kerül.

aspe: IMG 3733Kőműves Krisztián már elbontotta a háza egy részét, így tisztában van az árakkal. Mint elmondta, az építész megtervezte a bontást és nagyságrendileg körülbelül 800 ezer forintba kerül az, hogy lebontsa az első két szobát. Ehhez jön még majd a szintén tetemes szállítási költség.

A házak lebontására és a törmelék elszállítására 40 millió forint támogatást kért a helyi önkormányzat. Az igényről várhatóan június 30-án dönt a kormány.

De azért kiküldték a bontási határozatot, büntetéssel való fenyegetéssel együtt. A "Hogyan rúgjunk még egyet választóinkba" verseny különdíját kapja nálam a felsőzsolcai önkormányzat.
 

 

Három komment:
"Aki itt él Felsőzsolcán, az szerintem nem csodálkozik. Egyszerűen hozzák a formájukat. Tegnap vette át a szomszédom a határozatot, hogy lakható a háza, amit már közben ( 06.17-.én) lebontottak. Gondolom, még most sikerült feldolgozni az akkori szemlét. De ezeknek a határozatoknak a megírására és kiküldésére persze van idő. Egyáltalán melyiknek hülyének jutott ez eszébe?"

"Nekem is összedőlt a házam, kaptam is egy levelet, melyben az eddig említetteken kívül az szerepel, hogy 1,3 MFt-ért elbontja nekem az önkormányzat!
Egyáltalán, milyen alapon kötelezhet engem arra, hogy mikorra bontom el a romokat? Ami a kerítésen belül van, az én telkemen, ahhoz az önkormányzatnak mi köze van???
"

"Egy nagy nulla az egész felsőzsolcai önkormányzat, szakértelemnek nyoma sincs. Egy dolog ami érdekli őket, hogy sarcolják meg az embereket akik szenvedtek eleget.
Homokzsák nem volt, homok helyett agyagos földet hoztak nagy könyörgés árán, de a bennfenteseknek előrezsákolva vitték az osztályzott mosott kavicsot...
Amikor mobil wc után érdeklődtünk, hogy tegyenek a mi utcánkba is, a szakértő azt mondta, de hát abban az utcában van vezetékes víz, de azon elcsodálkozott, amikor mondtuk, hogy a szennyvíz meg jön vissza a házakba, mert a szennyvíz hálózat tele van. A szakértelem...
Három hétig kellett várni a konténerre, hogy a szemetet tudjuk mibe rakni...Egy lelkes csapat aki adományt akart küldeni teherautó számra, az más településre vitte, mert a felelős személy Felsőzsolcán le sem tojta...
A szemét ellepi az utcákat, mocsok mindenhol, az utak leszakadva és mindenki csak vakarózik...
Akit pedig a kár ért az reménykedik
."

A szolgáltatók sem tudnak mit kezdeni a helyzettel, szintén a felsőzsolcai lakosok futottak bele a például a csodálatos Matáv ügyfélbarát hozzáállásába:


Nincs ház, nincs szoba, nincs telefon és persze postaláda sincs, ahová a telefonszámla jöhetne Felsőzsolcán. Mégis jön. Erről panaszkodott az RTL Híradónak egy idős hölgy sírva, miután egy ügyintéző közölte vele, hogy szerződését nem mondhatja fel, hiszen hűségnyilatkozatot írt alá.

„Azt mondta, hogy ez minden évben megújul, és azt a szót most nem tudom mondani, nem azt mondta, hogy bírság, de hogy valamit fizetnem kell még, ha a hűségnyilatkozat évfordulója előtt felmondom” – mondta Bogdány Lászlóné.

A telefonszolgáltatónál írásban közölték, hogy az elmúlt egy hétben már közel százan fordultak hozzájuk ezzel a problémával. Úgy döntöttek, mindegyiküknek méltányossági jóváírást ajánlanak fel, ezzel enyhítve az őket ért súlyos veszteségeket.


Még jó, hogy Pintér úr egy külön kormánybiztost nevezett ki. Talán az emberekkel is kellene foglalkozni, igaz, ügyvéd úr

Címkék: katasztrófa abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr862114571

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Két hét alatt érzékelhető változás... (képek) 2010.06.28. 11:51:42

Pintér Sándor két hét alatt érzékelhető változásokat ígért a közbiztonság területén. Nos az árvízi védekezésben segítő rendőrök már érezhették a "változást". A szállás körülményeit még a 70-es évek magyar néphadseregének is jobban sikerült...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A_Harlem_Fekete_Führere 2010.06.28. 09:14:45

Ez az igazi Abszurdisztán! Mi lesz még? Kapnak egy levelet, hogy a házrom -amolyan optikai környezetszennyezésként - rontja a város látképét, úgyhogy bírság??!

El Topo (Sgt. Elias) 2010.06.28. 09:18:54

Tisztelt Vastagbőr blog!

Pillanatnyilag nem érünk rá ilyen piszlicsáré marhaságokkal foglalkozni, hogy kinek a háza dőlt össze, kié nem, és megbírságolja-e a földönfutókat az önkormányzat.
Jelenleg sokkal fontosabb dolgunk van: olyan köztársasági elnököt kell választanunk, aki nem gátja, hanem motorja szeretne lenni a kormány törvényhozási lendületének.
Múlhatatlanul fontosnak érezzük továbbá, hogy minden lehetséges és lehetetlen helyen rendszerváltásról és forradalomról beszéljünk.

Fidesz, Forradalmi Mókás Paraszt Kormány
s.k.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.06.28. 09:24:08

Hát basszák meg. Kinyilt az este a hír hallatán a nemlétező bicska a zsebemben!
zero jogos a felvetés, hogy a leggazdagabbak a kasszához járultak-e már!
Egyébként észrevehető, hogy a szegényebb réteg jobban támogatja a hozzá hasonló szerencsétleneket. A kőgazdag burzsujok meg basznak rá. Hozzájuk az ilyen nem jut el. Esetleg ha ezzel villogni lehet a másik kőgazdag előtt!

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2010.06.28. 09:28:39

Ez egy faszszopó ország, éljenek a bürokraták és az állam!

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.06.28. 09:37:04

Teccik érteni?? Hűűségnyilatkozat. Mi?? Hogy a készülék a ház romjai alatt van?? Aham, egy pillanat igen akkor a pótlás még x ezer forintba fog kerülni.. Mikor mehetnek a szerelőink bekötni újra a vonalat?? Most kedvezményes, árvíz tarifacsomaggal..igen 10% bekötési kedvezmény....Ne tessék kiabálni, nem értem..mi az hogy nincs háza?? Hiszen itt látom a monitoron, hogy Ön előfizető..

Seduxen (már NEM dr.) 2010.06.28. 09:44:21

Szerintem a jegyző gyorsan dobjon össze az érintetteknek olyan határozatokat, hogy NEM az építési engedélyben foglaltak szerint épült fel a házuk - ez látható a képeken -, és ezért is bírságolja meg őket.

Tudom én, hogy jogszabályok, meg kötelező, de könyörgöm, egy kis józan paraszti ész & emberség.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.06.28. 09:45:38

@Noname Cowboy: "zero jogos a felvetés, hogy a leggazdagabbak a kasszához járultak-e már!" - és csak annyit kérdeznék: Krízisalap? Ildikó! Van még abban akár egy büdös buznyák is, vagy "elvitte az egészet" az árad... ööö, akarom mondani a kampány?

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.06.28. 09:46:33

@Seduxen: Hoppá! Tényleg. Ez nekem is kiment a fejemből.

Kicsit Karcos 2010.06.28. 09:50:40

Jó lenne, ha a jegyző asszony feldugna magának egy méteres lófaszt, és 10 napon belül fényképpel igazolná ezt...

Énbagoly 2010.06.28. 09:52:34

Egy házat le lehet bontani egy kalapáccsal, ha valaki nagyon akarja. Miért kell ehhez szakembert fogadni kötelezően?
A polgármesteri hivatalt nem vitte el a víz, hogy ráérnek ilyen faszságokat írogatni?

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2010.06.28. 10:00:00

A fenti dolgok valóban szomorúak, de ez a 100 leggazdagabb magyar, meg mennyit, meg hova...

Ez eléggé proletár-prosztó hozzáállás.

Geza 2010.06.28. 10:09:30

Az ilyen köcsög jegyzőnek kéne áradáskor a csatornarácshoz bilincselni a csuklóját, hogy neki is érdeke legyen, hogy térdmagasságnál magasabb víz ne legyen az utcán.
Rögtön nem lenne gond a homokzsákokkal, már ha értik, hogy mire gondolok...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.06.28. 10:09:33

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": "Ez eléggé proletár-prosztó hozzáállás." - az lehet, dehááá' magyarok vagyunk tesó :))))))

Énbagoly 2010.06.28. 10:10:19

@zero: Szép, szép, de miért nem találtam semmit az árvízről?
Végülis mit számít az, hogy a fél várost elvitte...

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.06.28. 10:10:30

Azért egy sötétlelkű, gennyes bürokrata, aki ilyet egyáltalan papirra vet. Nekem ugyan ne hivatkozzon jogszabályra. Ha a hátsóját félti, akkor szépen lepapirozza. Méltányosság, halasztás, elengedés, miegymás.Nem küld ki egy ilyen förtelmet. Az efféle hatalmaskodó erkölcsi hullákkal kapcsolatban szokott felrémleni a kép, amint balesete után ücsörög a kocsija romjaiban, repedt gerinccel, itt ott csinosan kiálló csontvégekkel, a lezáratlan erekből diszkréten vérezve a halálba, s amikor a mentőorvos odadugja az arcát a törröt szélvédőhöz, nem azt mondja együttérzőn, hogy "ne féljen, mindjárt segitünk", hanem emigy szól flegmán: "önnél van a TAJ kártyája?" Majd a vérbuborékos, elhaló hörgésre vidáman megvonja a vállát, "ha nincs, hát akkor nincs", majd visszaül a mentőbe, és elhúznak a szinről.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.06.28. 10:11:11

@Seduxen: Mert hát ne feledjük, hogy gazdagjaink a közösből lettek azzá amik!!!

loop80 2010.06.28. 10:11:36

A poszt olvasása közben egy bizonyos novella jutott eszembe, korábbi tanulmányaimból, abban szopatják így a böcsületespógárt. Címe: A kulcs. Valamilyen Dezső írta, asszem...

(Amúgy a "súlytotta" pontosjé! ;) )

makacs szennyeződés 2010.06.28. 10:17:51

Fehér Attila polgármester - 46/584-010
feher.attila@felsozsolcaph.hu

Sáhó Zoltánné jegyző - 46/584-011
saho.zoltanne@felsozsolcaph.hu

Kádár László aljegyző - 46/584-012
kadar.laci@felsozsolcaph.hu

itt az elérhetőségük azoknak, akik nem tehetnek semmiről, mert ők csak jóhiszeműen a jogszabályok szerint járnak el.

azt hiszem, ha így oda lenne mindenem, és egy ilyen levelet kapnék egy ilyen csúszómászótól, akkor csákánnyal és molotovval mennék el hozzá a részletfizetési feltételek után érdeklődve.
élhetetlen szar fos ország görény kiskirályokkal.

DArchAngel 2010.06.28. 10:18:30

Sok mindent elmond egy országról, egy népről, hogyan viselkedik katasztrófák idején.
Emberek, nekem a szívem szorult el attól, amit láttam: cigányok és gárdisták együtt rakták a homokzsákokat egyetemista hallgatókkal, kisnyugdíjasok, minimálbéresek, fiatalok adakoztak, vettek fertőtlenítőszert tök ismeretlen emberek megsegítésére. Több tízezer adakozó telefonhívás, sok vállalkozó, akik több teherautónyi hasznos dolgot vittek oda saját költségükön. Rohadt jó látni, hogy még van tartás, összetartás valahol ebben a kizsigerelt országban.
És amikor azt nézed, hogy mit csináltak, hol voltak azok, akiknek a dolga lett volna mindezeket irányítani, megelőzni és most az újjáépítést megkezdeni, akkor felforr az agyvized, hogy mekkora tehetségtelen, nemtörődöm faszfejek dolgoznak nem kevés pénzért az államgépezetben. Ezek a helyi és országos kiskirályok ennek az országnak a legnagyobb kerékkötői.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.06.28. 10:18:42

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

szerintem nem ... miről megy a vita? Hogy ne legyen tűzijáték.
200 millió forint.

A TOP100-ba a belépő vagyon 4 milliárd HUF

Bármelyik kifizethetné zsebből.

De amíg a Csányi Alapítvány az adónk 1%-át kéri, nincs miről beszélni.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.06.28. 10:19:17

Egyébként még az érdekelne, hogy a mosott, osztályozott kavics mire kellett a helyi potentátoknak árvíz idején. Az nem jó árvíz ellen. Vagy csak valami helyi legenda?

Kravver 2010.06.28. 10:20:15

sújtotta végre jó

de hogy a kommentjeimet miért törölted az rejtély.

fikádzó kritika oldalról egyirányú utca-e vagy ?

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2010.06.28. 10:21:11

@Seduxen: Legalább te kapizsgálod, mire célzok!:D

Kravver 2010.06.28. 10:21:53

@zero:

kazinczykám!
a vagyon =/= készpénz !

vagy úgy gondolod, hogy a cégeket kellene gyorsértékesíteni?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.06.28. 10:27:09

@El Topo (Sgt. Elias): "Egyébként még az érdekelne, hogy a mosott, osztályozott kavics mire kellett a helyi potentátoknak árvíz idején. Az nem jó árvíz ellen. Vagy csak valami helyi legenda?"

A lószart nem jó, megfelelő "marketing" kérdése az egész :)))))

"Na, megjött a helyiérdekű kucuginfó" - ezek nem magántelefonszámok, és mail-címek, hanem a hivatali. Szerintem. Mondjuk elképzelni nem merem, hogy mi történhet, ha felháborodott kommentelők tucatjai kezdenek vad üzenetküldésbe a polginak, vagy a jegyzőnek. Elárulom: semmi, baxnak válaszolni :))

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": az mind sámli, de ugye ma holland-szloták meccs. remélem Robbenék megdöntik a mostani VB portugál gólrekordját :))))

El Topo (Sgt. Elias) 2010.06.28. 10:30:00

@Seduxen:

Marketingből nem lehet gátat építeni. Ahhoz agyag, meg homok kell.

Most az mindegy, hogy milyen telefonszám.

guma 2010.06.28. 10:30:08

Forradalomban üdülni kell nem ilyen apróságokkal foglalkozni. A személyesen kinevezett és megválasztott embereim meg mindent megoldanak.

Tehát ne tessék itt rémhírt terjeszteni, hiszen még a minisztériumi létszámstopot is feloldottuk és az eddig így megtakarított pénzt is erre fordíthatjuk. Illetve nem mert azt a minisztériumok felhasználhatják.

Viszont hozunk egy törvényt :
"Kikerülne a költségvetési elszámolásból," vagyis nehezen vagy egyáltalán nem lehetne a jövőben nyomon követni a többségi tulajdonú állami vállalatok osztalékfizetését, illetve a tőkéjük változását, és akkor majd erre is jut, ha mi úgy akarjuk.

Van itt pénz tehát bőven. Jut majd mindenre. De türelmetlenek nem szabad lenni, hiszen az egész ország romokban van és még nem dőlt el hol a legfontosabb a romeltakarítás...

Ezért dolgozunk éjjel-nappal, hogy nehogy kiállítsák nekünk is ezt a határozatot, mert azért mindenre nekünk sem futja!

James T. Kirk (törölt) 2010.06.28. 10:31:52

nem tudom miért vagy ilyen deamgóg, kedves posztíró, te is tudhatnád, hogy sokkal kellemesebb egy Harley találkozón sörözni és bikinis csajok körül lebzselni mint ilyen koszos, büdös helyen szomorúan nézelődni, és kétségbeesett embereknek segíteni. leendő köztársasági elnökünk - ennél már csak a leendő spotminiszter volt megalázóbb, bár kétség nem férhet hozzá, az is hasonló szellemi színvonalon mozgott :-) - úgy látszik azokhoz az emberekhez nem akar közel kerülni, vagy csak beleszarik, mert úgyis megválasztják az elvtársai.
de az is lehet hogy most 8 órában tanulja a KE feladatait, hogy megfelelően felkészüljön a nemes feladatra, amivel ha megtisztelik, szívesen elfogadja.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.06.28. 10:34:12

@El Topo (Sgt. Elias): "Marketingből nem lehet gátat építeni. Ahhoz agyag, meg homok kell" - az igaz, de jó "értékesítővel" eladható, az meg az eladót aligha érdekli, hogy szart sem ér.

"Most az mindegy, hogy milyen telefonszám." - nem egészen, ez ugyanis közérdekű adat. szóval bárki megnézi az önk honlapját, és ott megtalálja ugyanezt.

mondjuk ha kapnak naponta több tucat basssszadmeeegakurvaaaanyáááádat tartalmú mail-eket, attól nem tudom mi fog változni? mert gyanítom nem karácsonyi e-képeslapokat fognak kűűűdeni nekik.

UNara 2010.06.28. 10:34:28

Általában lusta vagyok, de ettől a "vegyünk el a gazdagoktól" dumától már hánynom és írnom kell. Igen, vannak köztük olajmaffiózók, kábítószer dealerek, "politikusok", de bármennyire is furcsa, vannak olyanok is, akik rengeteg tanulással, kemény munkával keresték meg a vagyonukat. Ha összehasonlítjuk a "gazdagok" által befizetett adó mennyiségét, már eleve nagyságrenddel több, mint amit egy átlag melós fizet. Persze mindig lehet offshore bajnokot találni, akik miatt az összes jómódúra rá lehet húzni, hogy gazember és adócsaló.

Korábban vezető beosztásban dolgoztam, jóval több, mint 8 óra munkaidőben. Kimagaslóan jól is kerestem. Befizettem évente pár millió Ft adót, Tébét, de amikor 10 évben egyszer elmentem orvoshoz, ugyanúgy órákon át vártam, mint bárki más. Jó néhány alkalommal adakoztam én is, a munkaadóm is jelentős összeget költött adományokra, művészek támogatására. Nem kényszerből, hanem önszántából.

Jelenleg nem dolgozok és nem is keresek annyit mint korábban, mégis tele van a f..m az olyan proletárokkal, akik más farkával verik a csalánt. Kíváncsi volnék, ha bekerülnének a sokat ostorozott "gazdagok" közé, akkor hány forintot szánnának a leadózott pénzükből jótékonykodásra.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2010.06.28. 10:38:04

@zero: Miért fizetné ki? Álljunk már le ezzel. Bill Gates, meg a fele vagyonából felvirágoztathatná Lesothot. egyébként van 2 millió dolgozó itthon. Én mindenkitől csak havonta 10 Ft-ot kérek. Sok? Nem sok.

Egyébként nekem van egy 10 milliónál is drágább lakásom. (Na, jó...bérlem a CIB-től) ergo milliomos vagyok. Mennyit kell adnom? Persze amúgy filléres gondjaim vannak, de mégis milliomos vagyok.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.06.28. 10:38:30

@Márinéni: Csak pár név a közösből gazdagodottakra: Csányi, Demján. Leisztinger stb...
Na ezek jó lenne ha odállnának a kasszához! Ezekről a gazdagokról van szó.

dr. Aullah 2010.06.28. 10:42:44

(Mi a tököm van már? 9et kellet refreshelnem, mire előjött ez a rész, hogy kommenteljek)

Elég szomorú ez a hír. Tegnap én is hallottam... Az a vicc, hogy többe kerül fogadni egy mérnököt vagy mit. Nem értem miér.... ja, hogy lenyúlják a pénzt, értem.

Ez a ne legyen tűzijáték, hanem rakjuk át a pénzt... az 5 milliárdos kárhoz képest aprópénz. Mellesleg kihagyni egy ilyen mutyi helyzetet... mondjuk biztos vagyok benne, hogy ha oda is adnák, találnának más módszert.
Szerintem meg legyen tűzijáték, kivéve azokon a helyeken, ahol a helyreállításra költik. Szerintem igaz az, hogy meg kell tartani az ünnepeket.

OFF:

Aztán a tegnapi foci meccs is megér egy misét. Sikerült a töketlen bíróknak meg a fociszövetségnek hazavágni Mexikó minden esélyét. Pedig addig úgy éreztem, hogy eléggé kiegyenlített volt a meccs. Mindkét oldalon voltak hatalmas helyzetek. Aztán ami utána történt... hiba hiba hátán. Nagy kijelzőn megmutatták, nem vonhatta vissza. Aztán teljesen szétesett a csapat, kaptak is még egy gólt. Félidőben majdnem box volt... teljesen jogosan. De ami a legszomorúbb az az, hogy a másik félidőben vissza sem játszották a hasonló gól/nem gól helyzetet, mert egy rohadt beszari banda a szövetség. Sünt a seggükbe.
Ezek után nem fogom elhinni, ha nem vezetik be a videóbírót.

dr. Aullah 2010.06.28. 10:45:22

@zero: NA... hát ott én is teljesen lefordultam a székről.

snorbi 2010.06.28. 10:46:15

"Zárójeles megjegyzés: a 100 leggazdagabb magyar vagyona 1850 milliárd forint. Ők vajon hány forinttal segítették az árvízkárosultakat?"

Sajnos nem tartozok közéjük :)
De ettől függetlenül szerintem nem kéne ennyire látványosan demagógnak lenni...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.06.28. 10:51:19

@Aullah: MINDKÉT meccs megérne egy misét, mert az angoloknak sem adtak meg egy tök szabályos gólt. Ettől függetlenül fogatlan volt az az oroszlán :((

ha már a VB. Én Kassai teljesítményétől sem voltam elájulva, a gyapotszedők szarrá rugdosták az amikat. Bánatos vagyok, hogy nem URU-USA meccs lesz a legjobb 8 között :((((

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.06.28. 10:57:29

dehát a mandineren azt mondják, hogy a tűzijáték profitábilis az államnak!

mandiner.hu/cikk/20100625_el_a_kezekkel_a_tuzijatektol

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.06.28. 11:00:49

jézusom, mekkora barom lehet ott a polgármester!

nincs jobb dolga! mint ijesztgetni a lakosokat?

wlakos 2010.06.28. 11:05:22

@Márinéni: A gyógyszerke meg elgurult?

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.06.28. 11:09:17

Erről a helyzetről ez jut eszembe:
www.youtube.com/watch?v=vR_aXpPaXgw
1.59-től érdekes."egyik településen a polgármester részegen fekszik otthon,..."
Amit a hivatal csinált, szerintem viszont szánalmas. Azt hallottam, hogy azért küldték ki ezeket a leveleket, hogy ne kelljen bontási engedélyt kérni a bontáshoz, mert az is plusz X ezer forintba kerülne, ezért, jó szándékból küldték ki az előre megírt leveleket.

eszkep 2010.06.28. 11:10:30

@El Topo (Sgt. Elias): Pár napig nem vagyok, végre egy jó téma, erre rögtön előkerülnek a hülyék.
Legalább vetted volna afáradságot, hogy megnézt a valasztas.hu-t, hogy a helyi önkormányzat független brigád. A polgármester egyébként Fehér Attila.

picur3ka 2010.06.28. 11:13:51

Szerintem, ilyen katasztrofa helyzetben az egyebkent hatalyos jogszabalyokat fel kell fuggeszteni. Csodalom, ha nincs erre torveny.

snorbi 2010.06.28. 11:14:04

Én nagyon sajnálom mindannyiukat!
De sajnos az ártér ilyen, néha kiönt a folyó. Ez kb. olyan, mint amikor az emberek meglepődnek, hogy a törésvonal közelében néha földrengés van... Csak olyan épületeket szabadna engedélyezni, amik megfelelő szerkezetűek...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.06.28. 11:33:13

@snorbi:

demagóg vagy sem, attól még igaz

AnnaKarenina 2010.06.28. 11:38:08

Ha valaki tegnap meghallgatta a híradóban a helyi (azt hiszem) jegyző mondatait, akkor kiderül, hogy voltaképp segíteni akartak a felszólítással, mert így kevesebb pénzből oldható meg. Ugyanakkor azt is bizonyítja, hogy rettenetesen elszakadtak a helytől és a helyi emberektől, hogy ezt nem tudták rendesen kommunikálni az emberek felé, így érthető, hogy a zemberek ezt egy újabb sarcnak, fenyegetésnek vették. Másrészt meg segíthetnének a bontási munkavezető(k) bérének biztosításával.

makacs szennyeződés 2010.06.28. 11:49:16

@AnnaKarenina:
"Az érintett felsőzsolcaiak azt olvasták a határozatban, hogy a házukat haladéktalanul le kell bontani, és a bontás után 10 napon belül jelenteni kell. Ha ezt nem teszik meg, akkor a tulajdonos 500 ezer forint bírságra számíthat, amit többször is kiszabhatnak, ha a felszólításnak nem tesz eleget. Azt is kikötik, hogy a bontáshoz műszaki vezetőt kell fogadni, ami megint csak pénzbe kerül."

ezt én is kristály tiszta fenyegetésnek és sarcnak venném.

Acmee 2010.06.28. 11:51:44

Édesapámék vállalkozása a környékbeli építőipari vállalkozásokkal karöltve 2 teherautónyi (!!) ruhát, bútort, egyéb tárgyakat vittek le Felsőzsolcára Komárom-Esztergom megyéből!!

Nem reklámként írom, de elég érdekes volt a polgármester véleménye, hogy "lehetőleg új cuccokat küldjenek"...

Hümüzhümümüz 2010.06.28. 11:52:11

Osztanom kell azok véleményét, akik demagógiával vádolnak.
Honnan tudod, hogy az a 100 nagyonburzsuj nem csepegtetett zsét? Mert ugye ha kiáll és aszongya, hogy adott x milliót, akkor meg azzal támadnád, hogy miért csak ennyit-annyit, vagy azzal, hogy miért áll ki, marketing stb...

A többivel egyetértek. Utálom, ha földönfekvőbe még rúgnak párat. :(

Marcellusca 2010.06.28. 11:53:41

Üdv, Náczikok!

Tegnap kinyílt a LMPVS a zsebemben a hír hallatán.

Állítólag a polgit - aki most sem található - már egyszer megverték. :D

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.06.28. 11:55:09

Az én anyám Somogy megyében szervezkedik gyűjtéssel.

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.06.28. 11:55:32

@makacs szennyeződés: Úgy-úgy. A bontási engedély megadása és a bontási határozat (amellyel kötelezik a bontásra és a veszély megszüntetésére) nem ugyanaz. Nyilván azért ezt a formát választották, mert igy volt egyszerűbb. Illetékmentes...ja. Csak éppen bazi birságot kell kicsengetni, ha a felszólitasnak nem teszel eleget. Alaposan átgondolt intézkedes lehetett.

snorbi 2010.06.28. 11:56:47

@zero: Akkor sorry, kár volt beleszólnom :)
De az árteresekre továbbra is vonatkozik a kommentem :)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.06.28. 11:56:48

Halkan megjegyezném, hogy Felsőzsolcán is tudtommal liberális demokrácia van, és az önkormányzatot a polgárok választották meg.

Nem ártana 20 évvel a módszerváltás után rájönni, hogy már nem a központ jelöli ki a tanácselnököt, hanem a polgárok választják meg! Nem kéne pártlogó alapján dilettáns korrupt szarokat megválasztani, esetleg a polgároknak maguk is tenniük kéne azért, hogy működjenek a dolgok.

Persze tudom: siránkozni mindig könnyebb!

Ha nem teccik a vezetés, egy ilyen kis településen nyugodtan össze lehet verni, amíg le nem mond, és választani újat.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.06.28. 12:01:01

@zero:

Én egyet ismerek.
Ő egy kicsivel többet adott több részletben összesen, mint a miskolci önkormányzat. Szerinte nála jóval többet is adakozott más.
Hogy csak annyit mondjak, az egyik áruházlánc (nem a lejárt szavatosságús adományozó) élelmiszer adománya is ki lett fizetve, mert amúgy nem kívánt adakozni. 15% kedvezménnyel vette meg az árut annak fejében, hogy a neve nem kerül szóba hanem az áruházlánc adományaként jelenik meg.

Mostly Harmless 2010.06.28. 12:02:52

gyerekek.
nem tudtok hatóságul gondolkodni.
a levélben az áll, hogy a bontást haladéktalanul _meg kell kezdeni_.
megfogok egy kilazult féltéglát, és kiviszem a kertkapu elé: a bontást megkezdtem.
arról, hogy mikorra kell a bontást _befejezni_, a levélben egy szó sincs.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.06.28. 12:04:30

@Mostly Harmless: Ilyen alapon a víz már megkezdte a bontást! :)

fogash 2010.06.28. 12:06:50

@Márinéni: a magyar TOP100-ban (ahová ugye 4mrd vagyon a beugró) talán egyedül a Graphisoft az, akinek volt egy épkézláb ötlete, amit fel tudott futtatni. Saccra 90% vezérigazgató vagy műszaki/termelési igazgató volt a privatizációkor az állami vállalatnál, amit addigra már szétlopott.

A komenizmusban az akkori igazgatói fizetéséből volt annyi a párnacihában, hogy a dolgozóknak kiadott részjegyeket/ "részvényeket"/kárpótlási jegyeket szarér-hugyér (névérték 1-2%-áért) felvásárolta, így többségi tulajdonosa lett egy abban a pillanatban erősen alulértékelt eszközvagyonnak. Lefölözte az emberállományt (=munkát ajánlott a jó szakembereknek), bedobta a múltból származó kapcsolatrendszerét és zsírosra hízlalta a birodalmát.

Tudjuk, hogy a 100milliárdos vagyon nem ennyi kápét jelent otthon, vagy az ótépéban számlán, de ugyanezek az emberek 2010-es rajttal vajon össze tudnák vakarni azt az 1850 millárdot 2030-ra? Ugye hogy nem?

És te, meg én, akik évente fizetünk pár millió SZJA-t, mi nem a gazdagok vagyunk, hanem a Mo-on hiányzó középréteg. És igen, ránk verték a 4% szolidaritási adót, miközben a demján meg a csányi (így kisbetűvel) röhögött a markába meg vadászott egy jót.

Aki proli, meg demagóg, az minket akar levenni. Aki a top-100 után érdeklődik, az szerintem azért valahol jogos lenne... Egy ilyen csányinak a kezén drágább óra van, mint amennyit Mari néni háza ért az árvíz előtt!

AnnaKarenina 2010.06.28. 12:07:35

@makacs szennyeződés: Egyetértünk. Erre írtam, hogy az önkormányzat embereinek a hivatalos határozat mellé, vagy azzal együtt meg kellett volna adniuk azt a tájékoztatást is, hogy miért ebben a formában adták ki a bontási határozatokat, hiszen ezeket a szabályokat az emberek nem ismerik. Másrészt meg szervezhetné az önkormányzat is a bontásokat, a munkavezetők beosztásával, fizetésével; a házakat sorban, kalákában biztosan le tudnák bontani a helyi lakosok is szakszerű irányítás mellett.

Marcellusca 2010.06.28. 12:07:51

@DArchAngel: A másik blogon szerveződött adakozás után, szombaton még mindig vittek adományokat Sajóecsegre. Az ottaniak elmondták, hogy háromszor is látták a blogosokat adományt hozni, pakolni, de segélyszervetetet még egyet sem. A médiában meg hogy nyomják, hogy mekkora segítséget nyújtanak.
És akkor a hivatalos szervekről nem is beszéltünk.

AutosVilli 2010.06.28. 12:11:06

A másik fél nyilatkozata miért nincs itt Vastagbőr?Szar szemét poszt iró, aljas politikai genny érdekből vagy Indulatból,létrehozott irás. Arra már nem gondol senki,hogy mennyibe kerül a kérvényezni engedélyeztetni egy bontást?Nem e lehet hogy ennek a költségnek a kifizetésétől akarták mentesiteni őket? Kapja be a faszt az összes surmó aki azt gondolja hogy még egy bőrt akarnak lenyúzni a szerencsétlenekről.

SzaGyu 2010.06.28. 12:11:47

A nagy "segítőkész" embereket: Fehér Attila polgármestert, Sáhó Zoltánné jegyzőt, Kádár László aljegyzőt az őszi Önkormányzati Választásokon újra meg kell választani!
Ezek a mocskos, senkiházi fajankókat "haladéktalanul" jutalomba kell részesíteni !!
Míg az ország adakozik Ők BUNKÓVAL ÜTIK a szerencsétlen embereket!
No persze a felháborodás után már magyarázkodnak.
Ne mondja már nekem a "jegyző" , hogy nem tudja mit jelent a "haladéktalanul".
De ha tényleg nem tudja, akkor Ő egy ÖKÖR. És ha ÖKÖR, akkor ki kell vinni a felsőzsolcai mezőre és be kell fogni az eke elé. GYÍ TE ÖKÖR!
Ha kemény lenne a föld akkor ott az a másik két ÖKÖR, azt is az eke elé kell kötni.
Ősszel pedig meg kell választani őket az állatok királyának, b ár ökörből soha nem lesz oroszlán!

SzaGyu 2010.06.28. 12:14:13

@AutosVilli: Minek a másik fél nyilatkozata? Mindenki néz TV-t csak te nem.
Mi tudjuk az előzményeket, ellentétben veled. Te NAGY OKOS.

biohazard 2010.06.28. 12:14:52

És a 173 család közül hánynak volt biztosítása? Vagy ez csak a megszokott "szarok bele mindenbe, ha baj van, visítok segítségért" hozzáállás?

makacs szennyeződés 2010.06.28. 12:14:55

@Meleardil Eressea Iluvadan: mondjuk nekem az is új, hogy a földre rogyott házamról engedéllyel szedhetem össze a cserepet, de mindegy is, valószínűleg nem az első dolgom, hogy a természetesen mindig zsebemben lévő csipcsup 1 millió forintból eltakarítsam a romokat 10 napon belül, hanem hogy kitaláljam, hogy hol fog lakni a család, miből, hogyan járok munkába.
esetleg ilyen apró problémákkal foglalkoznék.
mit, hol, hogy eszünk, hova menekítem a megmaradt értékeim, ilyen semmiségek.

ha ebben a helyzetben odajön hozzám egy ilyen takony gyökér (nevezett Sáhó Zoltánné jegyző, 46/584-011, saho.zoltanne@felsozsolcaph.hu ) - mit odajön, akkor simán pofánbaszom, hanem küldözgeti a fenyegető leveleit -, hogy én ne a családommal törődjek, hanem fizessek (többszöri) 500.000.- Ft. büntetést, mert le merészelt omlani a házam, hát biztos kihordanék 2 agyvérzést helyben, lábon.
:(
segíteni akar, beszarok.

Behajtó70 2010.06.28. 12:16:11

A jegyző asszonyt azonnal ki kell rúgni! Nem leváltani, hanem kirúgni: 5 perc alatt kapja össze a személyes az irodájában, és utána két őr karonfogva vigye ki az ajtóig, és ott lökje ki!

Mindenki szeme láttára!

Az ilyen utolsó aljadék, okádék, lelketlen idióta mocsok csak megvetést és kiközösítést érdemel! Nem való emberek közé, pláne nem közszolgának!

El Topo (Sgt. Elias) 2010.06.28. 12:18:37

@eszkep:

Kurvára nem érdekel, hogy a helyi brigád ki fia borja.

EvangelineS (törölt) 2010.06.28. 12:26:31

Hogy nem szégyenlik magukat?! az árvíz idején elmenekült a polgármester,mostmeg azon nyerészkedik,hogyan szedjen be egy kis plusz pénzt a haverjainak?vasvillával kellene elzavarni az ilyet!!!!az egész önkormányzatot a pereputtyával,takarodjon onnan mind!

dr. Aullah 2010.06.28. 12:28:11

@biohazard: NA igen. Én ezt nem mertem megkérdezni, de akinek nincs biztosítása, mert szart rá, azt miért is kell kártalanítani a mi pénzünkből? Fizetni büdös, de ha baj van akkor meg segítsünk?

Fanyuvo 2010.06.28. 12:30:31

@TaTa86.: Független a polgármester. Tehát nem pártlogó alapján lett megválasztva.

mojszipupi 2010.06.28. 12:30:51

Felesleges ezt így felfújni. Az időzítés lehet h kicsit korai volt, de a romokat el kell takarítani, mert balesetveszélyes.
Egyébként meg a vicc az h az ilyen parasztházakra kb évi 10.000Ft ért lehetne biztosítást kötni...ne jöjjön nekem senki azzal h nincs ennyi pénzük. Erre mondják azt h felelőtlenség...
De azért a tüzijáték demagógia szépen működik

Pocócicó 2010.06.28. 12:35:40

@mojszipupi: ok, legyen 10ezer egy évre a biztosítás. Ki is fizetik rendesen. Tisztába vagy vele, hogy a biztosító mennyit fizet ez után a díj után? Jó, ha a bontásra elég az a pénz!

reKorrekt 2010.06.28. 12:37:23

@DArchAngel: Gondolom azt a tv-ben láttad hogy a cigányok is dolgoztak. Nekem sógorom ott volt, együtt tapsoltak a cigányoknak a tűzoltókkal mikor azok a tv kamerákat meglátva megfogták a homokzsákokat...

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.06.28. 12:41:36

"Zárójeles megjegyzés: a 100 leggazdagabb magyar vagyona 1850 milliárd forint. Ők vajon hány forinttal segítették az árvízkárosultakat?"

ha van eszük, nem sokkal. éppen azért mesés a vagyonuk az átlaghoz képest, mert nem dobálják szét mindenféle marhaságra. ja, és ők FELELŐSSÉGGEL kezelik a vagyonukat (magyaridiot.blog.hu/2010/06/25/adomany_o_adonaj).

Fekete Dália 2010.06.28. 12:43:14

A biztosító 2,5 milliós kárnál 600 ezer forintot akart kifizetni a családnak, abból pedig nem lehet újjáépíteni egy házat.(tv-ben láttam)
Jó évekig felvenni a nagy biztosítási összegeket, aztán amikor fizetésre kerül a sor jól beintenek.

Az árvízkárosultaknak illő lenne ingyen dózerolást és katasztrófavédelmiseket biztosítani, és akkor még ott állnak majd lakható ház nélkül.
Miből lesz új ház, új élet, ha az önkormányzat még a bontási költségeket is ráterheli a családra?

mojszipupi 2010.06.28. 12:43:23

@Pocócicó: Pontosan tisztába vagyok, mert biztosítónál dolgozom. A teljes kárát kifizeti a biztosító, mert úgy állapítják meg a bizt összeget, hogy ne legyen alulbiztosított a lakás. Ennyi, kár is ragozni

CoolBrady 2010.06.28. 12:43:29

A leggazdagabbak szerintem szoktak adakozni bőven, csak nekik nincs rá szükségük, hogy reklámozzák vele magukat, ezért nem is szoktunk tudni róla.

inebhedj - szerintem 2010.06.28. 12:45:01

Kérem alássan, a helyzet az, hogy talán a mélyen tisztelt mindenkori törvényhozással kellene hajbakapni, amennyiben a vonatkozó jogszabályok nem ínyünkre valók. (Ja, hogy erre nincs mód? Na igen, ha sírt a szánk, hogy mi lesz a szegény kukákkal 2006 őszén, akkor ne csodálkozzunk az eredményen: a szabad választások, civil összefogás, és más ilyen habiszti szlogenek nem hoznak változást a törvényalkotók emberi és szakmai (viszont EU-konform) hozzáállásában, uszkve 20 év alatt ennek már le kellett volna esnie.)
Egy helyi önkormányzat ezeket a jogszabályokat nem jogosult semmilyen esetben sem felfüggeszteni. Ellenben, azzal, ha nem követi az előírásokat, jogsértést követ el, és azt bizony szankcionálják (vö. a kórház, amely a büntetés ellenére is megmentette a beteg életét, noha arra nem volt jogosult).
A kommunikáció módjával talán lehetne kötözködni - valójában soha, sehol nem érv, hogy a jogalany nem ismeri a jogszabályt -, de nem érdemes, az önkormányzat keresett egy kiskaput, amelynek segítségével csökkenteni tudja a jogalkotó által (az EU helyeslésével) az állampolgárra rótt terheket, illetve rá tudja kényszeríteni az államot ezen terhek átvállalására. A vonatkozó kiértesítés értelemszerűen tartalmazza az alaki követelményeket (így például tájékoztatás a jogszabályról és az előírt szankciókról), különben nem jogszerű. Ahogy az sem lett volna az, ha csatolnak egy mellékletet, amelyben leírják, hogy erre csak azért van szükség, hogy kikerüljék a jogalkotó kreálta csapásokat, és ugyan jogszabályi keretek között, de visszaéljenek a lehetőségekkel, azaz megfosszák az államot a bevételektől. Nyilvánvaló, hogy ilyen összekacsintó mellékletet nem lehet a hivatalos értesítéshez csatolni. A településen majd szájhagyomány, hangosbemondó, miegymás utján lefordul ez magyarra, ahogy mindenben és mindig szokás is.
Ez van kérem: tetszettek volna forradalmat csinálni.

mojszipupi 2010.06.28. 12:46:33

@fehérzaj: Egy lakásbiztosítást évente módostíani kéne az aktuális értékre. Nincs olyan h 2.5 milliós kárra 600 ezer, csak olyan h 600 ezer Ft ig volt fedezete a befizetett bizt összegnek, tehát alulbiztosított volt a lakás

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2010.06.28. 12:46:35

@loop80: Kosztolányi. Kosztolányi Dezsőnek hijják.

Hungaro Sapiens 2010.06.28. 12:48:29

A műszaki vezető kikötése a bontáshoz szerintem természetes, elvégre veszélyes műveletről van szó.

Az összes többi az abszurd kategóriába tartozik. A telefon előfizetés szerény véleményem szerint vis majorra hivatkozva következmények nélkül azonnal felmondható.

zozo6296 2010.06.28. 12:48:44

"Sáhó Zoltánné jegyző szerint "azonban nem kell félni, a haladéktalanul nem számít határidőnek".
Akkor mégis minek, kedves jegyző asszony?"
A haladéktalanul az biztos hogy nem lehet határidő mert ez a szó nem számnév és nem is hasonló. Vagy rosszul gondolkodok?

800.000 forint bontási összeg:hát a qrvaanyjukat. Szerencsétleneknek,ha nem dőlt volna össze a házuk, akkor sem lenne ennyi pénzük, max ha eladták volna őket.

""Nekem is összedőlt a házam, kaptam is egy levelet, melyben az eddig említetteken kívül az szerepel, hogy 1,3 MFt-ért elbontja nekem az önkormányzat!
Egyáltalán, milyen alapon kötelezhet engem arra, hogy mikorra bontom el a romokat? Ami a kerítésen belül van, az én telkemen, ahhoz az önkormányzatnak mi köze van???""
Hát ugye, mi köze van hozzá? Kinek képzelik ezek magukat nem tudom de hogy qrva nagy ennek az önk-nak a pofája az biztos, csak nemtudom mire verik magukat. Drága jegyzőnéne meg a polgármester háza gondolom teljesen ép, lakható. Remélem történik az ő házukkal is valami, valamiegészenvéletlendolog, ami miatt lakhatatlan lesz. Majd gondoljanak bele, hogy milyen jóleshet, 1.300.000 forintért nagyon szívesen elbontanák a házukat; akár puszta kézzel Felsőzsolca lakossága. Vagy Fzs. hajdani lakossága, szeretnének ott maradni továbbra is egyáltalán??

"A szemét ellepi az utcákat, mocsok mindenhol, az utak leszakadva és mindenki csak vakarózik..."
Javaslom baxxák be az önk. ablakain át a szemetet, vagy vigyék be!!
Amúgy vakarózás: szerncsétlenek mikor fürödhedtek utoljára? Nem lesz ott járvány a fekália éstársai miatt?

Matávos idézet: látszik, hogy most is csőcselék ez a banda is, még most is csak a pénzt akarják kicsikarni az emberből, amijük márpedig nincs.

Külön kormánybiztos: jah, papírból fölolvassa, hogy:borzasztó árvíz volt, védekezni kell etc...
ezek is meresztik a seggüket, semmi konkrétat nem csinálnak, szivattyúztatni mondjuk az lenne az első így potom 3 héttel az árvíz után. És ez csak egy dolog volt amit kéne tenni.
Húúh most ez kikívánkozott belőlem

Maczi 2010.06.28. 12:50:22

"Még jó, hogy Pintér úr egy külön kormánybiztost nevezett ki. Talán az emberekkel is kellene foglalkozni, igaz, ügyvéd úr?"
Az ügyvédúr a régi rendszerben is jómunkásember volt. Akkor sem jeleskedett a munka harcos frontján. A genszterváltás előtt politikai tiszt volt a határőrségnél. Általában az ilyeneket nem az erős konzervativizmusuk vagy jobboldaliságuk miatt választották ki. Ő is Moszkvában tanult, oda küldte ki a párt. Utána is még utazgatott ki állami pénzeken. De sokszor csak a repülőtérig jutott ki, mivel a családnak így lett beadagolva. Helyette inkább mással és máshol töltötte a kiküldetési idejét.

SzaGyu 2010.06.28. 12:50:41

@Aullah: 2010.06.28. 12:28:11 Ne te segíts. Az Önkormányzat vagy az Állam feladata lenne (a TE pénzedből) a segítség, mert a gátakat rendbe kellene tartani. Ki a folyógát kezelője? Most fizessen.
No persze az "ÉN PÉNZEM" egy kicsit ködös számodra, mert aki BKV bérlete vesz, annak az árához is hozzájárul valaki(K) és éppen olyan is aki soha nem utazik BKV-val, ki kap gáztámogatást az "ÉN PÉNZEMBŐL" és folytathatnám... UGYE?

Fekete Dália 2010.06.28. 12:53:35

@mojszipupi:
Az a ház jóval többet ért 2,5 milliónál , kívűl-belül kamerázták az operatőrök, vadiúj volt rajta a hőszigetelés, nemesvakolattal is, ja persze lehet hogy éppen nem árvízkár volt, hanem jég.
Nekem mind1, akkor is lakhatatlanná vált a ház.

Külön örömmel tölt el, hogy orbánt még egyszer sem halottam nyilatkozni ezekről a dolgokról, nincs jobb dolga egy miniszterelnöknek, mint elhúzni nyaralni.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2010.06.28. 12:55:45

@Acmee: Mekkora tetű az a z áruházlánc.!! És kézszórítás annak az embernek aki állta az összeget. Neki nem a neve volt a fontos, hanem hogy segítsen.

Kravver 2010.06.28. 12:56:36

@AutosVilli:
"A másik fél nyilatkozata miért nincs itt Vastagbőr?"

mert az itt nem szokás. mutass csak egyetlen posztot itt, ahol ott a másik fél is

makacs szennyeződés 2010.06.28. 13:07:10

@Kravver: a másik fél határozatáról szól az egész poszt. tudod, amit küldött. amire utal a cím, tudod. a másik fél. a jegyző meg az ő határozata.

hogy nem úgy kell értelmezni a határozatot, ahogy annak a magyar nyelv szerinti jelentése indokolná, az teszi vastagbőrré.

vagy miről kellett volna még tovább kérdezgetni a másik felet? hogy mi nem igaz abban, amit a másik dél írt? a haladéktalanul a 10 nap vagy az öccázezer?

Agrael 2010.06.28. 13:15:15

@biohazard: na, itt a másik demagógia

Pókercsaló · http://pokercsalo.blog.hu 2010.06.28. 13:15:18

A jegyző nem tudhatja, hogy mikor életveszélyes egy ház. Még akkor se ha annyi kell hozzá, hogy belerúgnak és összedől. Ezt az építéshatósági ügyintéző se tudhatja, hacsak nem statikus szakértő. Persze ez is a hülye jogszabályok miatt van, mindenre szakértő kell, még arra is ami nyilvánvaló. Amire azonnali végrehajtást lehet elrendelni az az, hogy a házban ne tartózkodjanak, a közműveket szakaszolják, és a területet (ameddig omlásveszély lehet) kerítsék körbe és írják ki, hogy életveszélyes és bemenni/a területen tartózkodni tilos. Minden további intézkedéshez (statikus) szakértői vélemény kell, ami tartalmazza a megoldásokat (bontás, vagy elég a tartószerkezet megerősítése stb...) A szakértői vélemény benyújtásának lehet határideje. Elég sok sebből vérezhet ez a dolog, látni kéne a határozatot.

zombi 2010.06.28. 13:19:25

miért nem szív gázt a jegyző?... biztos akad egy két gázcsonk a faluban...

Agrael 2010.06.28. 13:19:54

@Kravver: te vagy a másik fél, és kommentelhetsz, mégis mit akarsz még?

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.06.28. 13:21:33

Értem én a problémát meg, hogy nonszensz mind az önkori, a pofátlan szolgáltatókról nem is beszélve,pl. az áramszolgáltató nagyon kedvesen megengedi ,hogy részletekben fizesennek???!!!Miaf?!!Nem is megy semmilyen berendezés ami fogyasztana áramot,és akkor fizessék az álltalányt az összedőlt házra?Pofátlanság,nemtörődömség,hozzá nem értés,az átlag ember leszarásának tetőfoka.

DE,megint tele van tárgyi és logikai tévedéssel a poszt,pl.az önkormányzatnak,jegyzőnek nincsenek választói,az a polgármesternek és a képviselő testületnek van,a bemásolt hsz is vicces,még ,hogy ami telekhatáron belül van annak máshoz semmi köze,persze,hagyjuk nem itt fogjuk megoldani az átlagember mentalitási problémáit az fix,de legalább ne reklámozzuk a hülyeséget.

különvélemény 2010.06.28. 13:22:16

Akinek nincs és nem is volt se háza, se lakása, amit elvitt/elvihetett volna az árvíz, az most sírjon, vagy nevessen?

fogash 2010.06.28. 13:22:52

@mojszipupi: "A teljes kárát kifizeti a biztosító, mert úgy állapítják meg a bizt összeget, hogy ne legyen alulbiztosított a lakás."

PÓTLÁSI értéken, vagy csak annyin, amennyit a régi viskó ért? Gyanítom, az utóbbin, akkor meg tényleg csak a romeltakarításra elég a biztosító által fizetett összeg...

DArchAngel 2010.06.28. 13:27:58

@reKorrekt: :) Igen, nem voltam ott személyesen. De szerintem volt olyan is, amelyik dolgozott.

makacs szennyeződés 2010.06.28. 13:33:46

@Hungaro Sapiens:
"A műszaki vezető kikötése a bontáshoz szerintem természetes, elvégre veszélyes műveletről van szó."

(nekem ez sem világos. az elbontott házamra miért kötelező 800.000 vagy 1.300.000. HUF-ért kötelezően felbérelnem valamit, hogy elbontsa? tudom, mert úgy van leírva a törvényben, és ezzel egyszer valaki valamikor a törvény meghozásakor jól járt. de miért nem pakolhatom szét a saját felelősségemre?)

de ami még érthetetlenebb: miért kell azonnal, haladéktalanul, 10 napon belül lebontani a házat?

AutosVilli 2010.06.28. 13:35:00

@SzaGyu: Bazee pont a TV-ben nyilatkozta a plogármester amit irtam, most akkor vagy te nem nézel TV-t vagy sötét vagy mint az éjszaka. Te barátom csak azt ismered amit felfújt az ellnérdekű politikai kör a médiába azt már nem hogy bekéne nézni a szinfalak mögé ostoba ember,te is biztos a fideszre szavaztál.Könnyebb elitélni elsőre,mint elgondolkodni,hogy vajon tényleg igy van?Remélem te is hibázol majd egy ici-picit és meghurcolnak érte,

fogash 2010.06.28. 13:41:23

@AutosVilli: szoktál mást is csinálni, vagy csak anyázol meg fröcsögsz mindenkire? A hozzászólásaid alapján az utóbbi. :(

makacs szennyeződés 2010.06.28. 13:47:34

@AutosVilli: akkor oszd már meg velünk, hogy mi nem igaz a határozatból:

- a házukat haladéktalanul le kell bontani, és
- a bontás után 10 napon belül jelenteni kell.
- Ha ezt nem teszik meg, akkor a tulajdonos 500 ezer forint bírságra számíthat,
- amit többször is kiszabhatnak, ha a felszólításnak nem tesz eleget.
- Azt is kikötik, hogy a bontáshoz műszaki vezetőt kell fogadni,
- ami megint csak pénzbe kerül (800.000.- 1.300.000.- forint az eddigi források alapján.)

segíts már.

közéjük is lövethetett volna, mi?

HLaci 2010.06.28. 13:49:34

> a 100 leggazdagabb magyar vagyona 1850 milliárd forint. Ők vajon hány forinttal segítették az árvízkárosultakat?

komcsi-e vagy?

amúgy miért kell pénzzel segíteni a károsultakat?

nem akar fizetni a biztosítójuk?

dusomoja 2010.06.28. 13:49:42

@DArchAngel: Ja. A vezetőink sokkal rosszabbak nálunk. Ezétr mennek vezetőnek. Mi meg megválasztjuk őket, jobb hiján. Na de mikor lesz vége ennek az ördögi körnek? Szerintem több jószándékú tisztességes embernek me kéne próbálkoznia a politikával. Én annyit tettem, hogy az LMP-re szavaztam, rmélem, nem bánom meg...

Kalamona 2010.06.28. 13:51:36

@Acmee: ja, tőlünk sem fogadtak el használt ülőgarnitúrákat, pedig sem szarosak, sem sárosak nem voltak. Mi voltunk a hülyék, hogy közöltük 2-3 éve lettek véve. Háztartási gépek is csak vadiújak kellenének Nekik és az is feltétel, hogy mélyhűtő is legyen bennük.
Az eredeti beíráshoz kapcsolódva csak annyit kérdenék, hogy a jegyzőasszony nem helybéli?:(
eccerűen felháborít, hogy krízis helyzetben nincs más dolga, mint ezeket a határozatokat gyártatni..., nem igaz, hogy ez segítség! Ez a bajba jutottak megalázása és semmibe vevése.
Legalább olyan, mint az, amikor a Miskolcra bevitt család segélycsomagjait kivitette az összeomlott ház elé.... és azóta sem tudják, hogy ki nyúlta le, de másikat nem kaphatnak, mert a listán ki vannak pipálva:(
Nem kell csodálkozni, ha ilyen feltételek mellett a gazdagok nem adakoznak, hisz lassan már a a kicsit gazdagabbak sem fognak adni semmit.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.06.28. 13:52:58

@AutosVilli: "Te is biztos a fideszre szavaztál.Könnyebb elítélni elsőre...." :-DDDDDDDDDDD

Messzi Vetek 2010.06.28. 13:57:25

Sáhónénak még jogász végzettsége sincs, úgy jegyző, szóval jogi dolgokkal ne zaklassátok, légyszi, nem ért ilyen hülyeségekhez, mint azonnali hatály.
a férje a kritikus napokban a házuk elé vitetett egy kocsi homokot (onnan, ahol szükség lett volna rá) és éjjel fellármázta a környéket, hogy azonnal jöjjön mindenki, építse a homokzsákokat az ő háza köré, mert jön a HERNÁD(!) - nem a Sajó, hanem a Hernád - a másik oldalról.

Lone Wolf 2010.06.28. 13:58:49

Na! Masszív /OFF/

Létrejött egy csoport Facebookon >Elszámolást!< név alatt tessék csatlakozni. :)

Kalamona 2010.06.28. 14:00:46

@Pókercsaló: Ebben teljes mértékig igazad van, de amikor még a károk felét sem mérték fel a faluban, hisz most jön a napos idő, száradnak a megmaradt vályogházak és a téglaházak alapjai..., ez a legfontosabb?:(
Nem látja a jegyzőasszony, hogy mindenki bont hetek óta - határozat nélkül - hisz az újjáépítéshez mentheti a menthető építési anyagot?

Hungaro Sapiens 2010.06.28. 14:01:47

@makacs szennyeződés: A bontásban normális esetben az kerül pénzbe, hogy a törmeléknek nem az lesz a sorsa, hogy valahol a Bükki Nemzeti Park területén elássák, hanem hulladéklerakóba szállítják. Ezen kívül az embereket is meg kell fizetni, lehetőleg nem feketén. (Kívülállóként nekem elsőre túlzónak tűnik az összeg.)

A feltűnő sietséget természetesen én sem tartom korrektnek. Nem tudom elképzelni, hogy ne lehetne méltányosságot gyakorolni és haladékot adni szerencsétleneknek. Azonnal bírsággal fenyegetni azokat, akiknek az egész vagyonát elvitte az ár, és még a bontást sem tudják kifizetni, különösen felháborító. Inkább azon kellene agyalniuk, hogyan tudnának segíteni.

n_gery 2010.06.28. 14:10:55

Komolyan ennyi demagóg hozzászólást. Már este is csodálkoztam a híradóban nyilatkozókon. Elképesztő. A jegyzőnő is elmondta, hogy miről van szó. Itt egy leírás mi kell a bontáshoz: www.szentesinfo.hu/mozaik/polghiv/muszakiosztaly/bontasi.htm
Akkor is, ha a ház összedőlt. Tehát. A házat el kell bontani. Ez pénzbe kerül. Erre jön még az engedélyezési eljárás, meg a bontási terv költsége. Kivéve ha a jegyző egy határozatban felszólít. Ekkor "csak" a bontás költsége van. A határozatban említett bírságot a jegyző szabja ki. Kiszabta valakire? Nem. Valószínűleg nem is fogja, de van egy formai követelménye a határozatnak, ebben szerepelnie kell a bírságnak.
Az meg baromság, hogy kinek mi köze a saját telken lévő romhoz. Vannak jogszabályok. Azokat be kell tartani.
Szomorú és elkeserítő, ami az árvíz sújtotta területeken történt. Nagyon sok minden közrejátszott abban, hogy ez megtörténhetett. De úgy gondolom a felelőtlen és demagóg vádaskodás helyett azt kell meglátni, hogy miben, hol lehet segíteni. Nem a másik zsebében turkálni, meg Orbánozni. Mindenki nézzen magába és döntse el, hogy megtette-e amit megtehetett. Ennyi. Az összedőlt házakat pedig fel kell építeni közös erővel. A tanulságokat pedig le kell vonni.

Kalamona 2010.06.28. 14:12:01

@Kalamona: egyébként meg magasról teszek Felsőzsolcáral - a helyi vezetés hozzáállása miatt -, hisz adományainkat, használt bútorainkat két faluban is szívesen fogadták, ahova még a katasztrófavédelem sem jutott el, amikor vízben voltak nem, hogy a TV.
Miért van az az érzésem, hogy (valamiért) Felsőzsolcát indokolatlanul kiemelten kezelte/kezeli a média?

dave_grohl 2010.06.28. 14:14:36

@mojszipupi: Ez király, akkor meséld már el pls, hogy lehetséges az, hogy barátnőm házát 12,5 M ft-ra biztosította egy biztosító, házat elvitte a víz, bontani kell, a biztosító pedig benyögte, hogy ajánl érte 8 M-t?! Jah, bontani kell, várható a fentebb említett határozat is maholnap, mire a biztosító: még várjanak a bontással, mert ki akar menni a saját kárfelmérőjük is (a hivatalosan kiküldött állami statikus 8 pecsétes papírja sz@rt sem ér!) és ha elbontják, csak a fotók, és talán az emlékei? alapján fogja megállapítani, mennyit is fizetnek. Jó esetben kijön belőle a banki hitel. Mégis miből, hogyan lehet akkor újrakezdeni?

fáskerti elvtárs 2010.06.28. 14:15:15

"Sáhó Zoltánné jegyző a kiadott határozat kapcsán az MTI-nek azt mondta: a statikusok - akiket az önkormányzat bízott meg, hogy a lakók számára térítésmentesen végezzék el a kárfelmérést -, megjelölték azokat a házakat, amelyek életveszélyessé váltak, vagy már összedőltek. Ahol pedig életveszély áll fenn, ott életveszélyessé kell nyilvánítani az ingatlant, tehát a hivatal törvényi kötelezettségének tett eleget.

Ennek érdekében határozatot kell hozni, erre a tulajdonosoknak egyébként bontási engedélyt kellene kérniük, és illetéket is kellene fizetniük, és hogy mindezt ne kelljen tenniük, ez alól mentesülnek, a hivatal így könnyít az állampolgár problémáján - magyarázta.

Úgy fogalmazott: az életveszélyes állapotot ki kell mondania a hivatalnak, s összesen három ilyen határozatot küldtek ki. A határozatnak vannak tartalmi és formai követelményei, de semmilyen időkorlát nincs abban. Egy határidő szerepel, mégpedig az: ha a házat elbontotta, tíz napon belül jelentse be.

Az egyik határozatot kifejezetten egy érintett tulajdonos kérésére adták ki, azért, hogy a biztosítónál el tudjon járni - közölte a jegyző."

További jó fröcsögést!

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.06.28. 14:16:43

@Lone Wolf: Szerinted Bauer Tamás is fog csatlakozni? :-D

vitéz Thapóccay néma bárány 2010.06.28. 14:16:56

@Márinéni:

Csak miheztartásként: itteni (bloghu-s) bloggerek sokkal több pénzt adományoztak a saját zsebükből, mint a top100. Te így gondolod, ők másképp. Az ő adományaikat elköltöttük fertőtlenítőre és egyéb nélkülözhetetlen szerekre, neked meg jó egészséget kívánunk további szép és napos életedhez.

dr. mesterséges színezék 2010.06.28. 14:17:23

Az egymás cseszegetésétől teljesen eltekintve, asszem egy dologban egyetérthetünk: a magyar államgépezet _nem működik rendeltetésszerűen_. Az adóbeszedő része még csak-csak, de a többi... Ahol kármegelőzni, -minimalizálni, -elkerülni, katasztrófavédeni kell, ott satu. Ahogyan a bürokrácia hozzá tud állni az élethez, úgy utoljára Eichmann állt hozzá.
Pár éve, többhónapos aszály idején fináncok járták az Alföldet, azt lesve, hogy ki fúrt engedély nélkül kutat, hogy meglocsolja azt, ami még nem égett ki. Most a katonákat küldték ki akkor, amikor már nyakig állt a víz.
Ha a reálszféra volna annyira lassú, sőt statikus, mint ez az izé, ami feszt akkor reagál X eseményre, amikor már Y eseményre kéne reagálni, Európa össze sírásója is kevés volna nekünk.

Árkus József úgy kezdené, hogy "nem erről jut az eszembe"... az, hogy Mohács óta közel 500 év telt el.

Kalamona 2010.06.28. 14:18:58

@n_gery:
Számomra ez nem demagógia, hanem embertelenség hisz, ha összedőlt a házam, talán a szemét eltakarításban kéne segíteni, oszt ha úgy is csak formális a határozat azt később is meg lehet hozni, minden fenyegetési sablonszöveg nélkül.
A jogszabályokkal élni kell és nem visszaélni.

n_gery 2010.06.28. 14:22:59

@Kalamona:
Jogilag nem lehet később meghozni. Ha engedély nélkül bontottad, jogszabálysértés. A fenyegetés pedig a sablonszöveg része.
Segíteni pedig ettől függetlenül kell. Édesapám polgármester. Egész más környéken. El sem hinnéd mennyi mindennel vádolják, amihez semmi köze. Tudatlanságból. Sok értelme az ilyennek nincs, de a sajtótól mégis azt várnám legalább járja körül a dolgot.

dr. mesterséges színezék 2010.06.28. 14:23:54

@n_gery: A határozatnak formai és tartalmi követelményei vannak - de hangnemi követelményei nincsenek, magyarázó szöveg csatolását pedig semmi sem tiltja.

Lone Wolf 2010.06.28. 14:27:41

@Ásómaci: :DDD Ééérdekes lenne de amilyen agyhalottak ezek...

n_gery 2010.06.28. 14:27:49

@mesterseges szinezek:
Milyen hangnemi követelményre gondolsz? Szerintem ez egy formanyomtatvány volt amibe behelyettesítették a megfelelő adatokat. A hivatalok nagyrésze ilyenekkel dolgozik.
Magyarázó szöveget csatolhattak volna, igazad van. Amúgy szerintem minden hivatalos irathoz csatolhatnának. Magyarország 2010.

dr. mesterséges színezék 2010.06.28. 14:28:47

@n_gery: Nem nehéz elképzelnem, ui. hajdan jómagam is köztisztviseltem, DE pont a tudatlanság miatt nem lehet mindenkivel CSAK jogforrás szintjét beszélni.

(Amúgy ember legyen a talpán, aki a legegyszerűbb határozat indokolásában szereplő referenciafát fel akarja térképezni, netán meg is érteni.)

SzaGyu 2010.06.28. 14:29:02

@AutosVilli: 2010.06.28. 13:35:00
Ne a politikai hovatartozást vitasd, mert az nem vezet sehova, vagy nagyon messzire.
Ha meg nagyon messzire vezet, akkor úgy sem látsz mert látásodat nem csak a távolság befolyásolja, hanem az a KÖD is ami körülötted van!
Ha elfogyott vagy nincs érved, akkor mindig valami támadással lépsz fel!
Legjobb védekezés (érv) a támadás. Ezt vallod. Költözz oda Felsőzsolcára és akkor majd megtámogatnak téged (politikailag is).
Kívánom Neked te nagy tudású, hogy hasonló szerencsétlenséged legyen mint azoknak az embereknek és kapj felszólító levelet.
Aztán majd megkérdezzük tőled: Hogy érzed magad, kire szavaztál?
Persze segíthetsz úgy is, ha szántani mész a tekintetes jegyző asszonnyal.

Kalamona 2010.06.28. 14:31:02

Ne szocsizz már velem!, mit kell azon később magyarázni, amikor hetek óta látom a TV-ben - mert mindig ua. felvételeket adják -, hogy egy ház összeomolva fekszik a teteje alatt?:(
ehhez kell azonnal bontási engedély?, lehet, hogy jogszabályilag igen, de emberségből nem.
Azon kívül a helyi önkormányzatok hozhatnak jogszabályokat a saját területükre.
Talán azzal kéne foglalkozniuk - bontási határozatok gyártása helyett -, hogy a hatályosakat gyorsan megváltoztassák a mostani viszonyaikra.

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2010.06.28. 14:31:41

@Seduxen: Milyen krízisalap?Amibe a nyomorék fletó kemény 50 ropit dobott?A kényszerzubbonya többe fog kerülni..

n_gery 2010.06.28. 14:32:19

@mesterseges szinezek:
A legrosszabb az lesz az egészben, hogy a jelenlegi esetből sem valószínű, hogy tanulnak az illetékesek, hogy hogyan is kellene egy hasonló helyzetet kezelni. Az adományok koordinálásától kezdve a károsultak segítéséig. :(

gorcsev54 2010.06.28. 14:32:23

@fáskerti elvtárs: Szerintem a nagy többség itt nem fröcsög,az lehet ,hogy a hivatal szabályos akar lenni( bár mindenben az lenne)de egy biztos ha Te neked dőlt volna össze a házad és levelet kaptál volna akkor az első pillanatban a hajad neked is égnek állna.Az meg külön szép, hogy nem kell engedély és illetéket fizetni.(gondolom most sok károsult a seggét örömében a földhöz csapkodja" hú de kúrva jól jártunk, micsoda nagylelkű az állam"

n_gery 2010.06.28. 14:33:49

@Kalamona:
A fejetlenséget nem vitatom. Igazad van.

n_gery 2010.06.28. 14:35:41

@gorcsev54:
Mondjuk én először lehet, hogy nem a sajtót hívom fel, hanem mondjuk a jegyzőnőt, hogy akkor ez most hogy is van?

Kalamona 2010.06.28. 14:36:36

@Kalamona: háttérben hallgatom az Országgyűlési felszólalásokat, árvízi témában. Na, van itt ködösítés és rengeteg hazugság, meg képviselői melldöngetés.

Eastbay1 2010.06.28. 14:38:13

@mojszipupi: 10ezres évi bizti... Ekkora f@szságot! Parasztház: vályog vagy tömés az egész, néhol téglával kisegítve, 50 éves cserepekkel a tetőn, árvíz nélkül is rohad szét a házak nagy része. Tudtommal a biztosítók többsége már nem is köt biztit ilyen épületekre. Location-location-location: nem ez volt az első árvíz a környéken, ezt a biztosítók is tudják, nem hülyék ők sem.
Én pesti panellakásra fizetek 8000et negyedévente, pedig qrvára nincs túlértékelve, a természeti csapás esélye pedig konvergál a nullához.
A másik dolog meg, hogy Borsodban sem dúskálnak a munkában/pénzben a népek (a nyugdíjasok meg cigányok pláne) szóval az évi 10ezred igenis földhöz b@ssza a helyiek nagy részét.
Ja még egy: öreganyám házának hátsó falát egy szoba hosszan (4-5méter) le kellett bontani, mert megrogyott (tömés az egész és az esők alámosták). Majdnem 6000 a negyedéves bizti a házra (Somogyban, pedig ott viszonylag ritka az árvíz), a biztosító fizetett 350et, a kőműves meg 550ért csinálja meg (bontással, sitt elszállítással, alapozással, anyaggal, papírral együtt, ebből ez utóbbira nem tartunk igényt).
Szóval még ha van is biztosításod, akkor is súlyos milliókat vagy kénytelen összeszedni, hogy valami lakható házat intézz magadnak.

Beefboneknock (törölt) 2010.06.28. 14:39:48

Én már megtanultam, hogy a hazámra nem támaszkodhatom amíg ilyen országvezetésünk van, beleértve aki volt és aki lett. Ezért igyekszem tartalékot képezni nyugdíjas koromra és vastagon leszarni ami nem érint, aki közel áll hozzám azt meg úgy segítem ahogy tudom. Ja és igyekszem minél kevesebb adót fizetni mert azt is látom, hogy nem a pénz hiánya miatt vannak ilyen állapotok.

drkovax 2010.06.28. 14:47:47

Akinek ez a megközelítés ("á, 'haladéktalanul' nem jelent valódi határidőt) nem tetszik, forduljon panasszal Göncz Árpádhoz, akinek az AB ítéletben írta meg, hogy a kinevezéseket "ésszerű határidőn belül" köteles aláírni, de ezt ő úgy értette, hogy "soha" (ld. média elnökök ügye)...

gorcsev54 2010.06.28. 14:50:28

@n_gery: Az valószínű, hogy én is , de ettől még nem változik a véleményem (gondolom olyan állapotban senkinek sem)-az tény , hogy az igazságnak mindig több oldala van, de a jegyző ilyen helyzetben személyesen is átadhat iratokat egy két megnyugtató szóval .

Kalamona 2010.06.28. 14:53:31

@RatyiCsabi: Igen,igen! Mi is körbementük a falvakat a felsőzsolcai elutasítás után - polgármestereket, jegyzőket kihagyva - és azoknál a családoknák tettük le az adományainkat , akiknek - szerintünk - a legnagyobb szükségük volt rá.
Soha többet nem fogok adományozni szervezeteken, hivatalokon keresztül. Inkább autózok többszázkilómétert, de az tuti, hogy sajátkezüleg adom át, amit tudok .

dr. mesterséges színezék 2010.06.28. 14:54:51

@n_gery: "Milyen hangnemi követelményre gondolsz? Szerintem ez egy formanyomtatvány volt amibe behelyettesítették a megfelelő adatokat. A hivatalok nagyrésze ilyenekkel dolgozik. "

Hát ez az. Erre semmi sem kötelez egyetlen hivatalt sem. Mondom: nem élnek együtt ez élettel.
Októberben valszeg megtanulják, hogy miért kéne.

makacs szennyeződés 2010.06.28. 14:56:41

én már értem!
a határozatban szereplő dolgok közül, azaz hogy:

- a házukat haladéktalanul le kell bontani, és
- a bontás után 10 napon belül jelenteni kell.
- Ha ezt nem teszik meg, akkor a tulajdonos 500 ezer forint bírságra számíthat,
- amit többször is kiszabhatnak, ha a felszólításnak nem tesz eleget.
- Azt is kikötik, hogy a bontáshoz műszaki vezetőt kell fogadni,
- ami megint csak pénzbe kerül (800.000.- 1.300.000.- forint az eddigi források alapján.)

szóval ezek közül:

1. nem igaz az, hogy a házukat haladéktalanul le kell bontani, csak a jegyzőnek bele kellett írnia, de nem igaz a jegyző szerint.

2. igaz, hogy a bontás után be kell jelenteni, de nem kell bontani, bár írta, hogy kell, de nem kell.

3. nem igaz, hogy 500.000.- forint bírságra számíthat a tulaj, csak bele kellett írni pont ennyit, de a jegyző szerint nem igaz, amit a jegyző beleírt.

4. nem igaz, hogy ezt a büntetést többször ki kell szabni, csak bele kellett írnia szegény jegyzőnek ezt is.

5. mindezt a fenyegetést, ami valójában pápai áldással ér föl, egy tulajdonos kérésére adták ki 3 tulajdonosnak, akik nem kérték, tehát igazságos, méltányos.

6. örüljetek, mert mindez azért jó, mert a víz által ELBONTOTT házadra BONTÁSI ENGEDÉLYT kell kérned és BÜNTETÉST (= illetéket) kellene fizetned, de nem kell, mert ha a jegyző segít, és küld egy fenyegető levelet neked, hogy AZONNAL bontsd el az összeomlott házad, különben TÖBBSZÖR 500.000.- forintot fizetsz. ekkor szerencsére több büntetést nem kell fizetned, csupán csak 800.000.-et valakinek, aki elbontja helyetted a romot, mert te hülye vagy.

SZÓVAL MINDEN OKÉ!

exepszzed (törölt) 2010.06.28. 15:06:09

A NAGYSZERŰ, CSODÁLATOS Ő FÉNYESSÉGESSÉGE ISTENKIRÁLY ORBÁNVIKTOR CSÁSZÁR EGYETLEN SZAVÁVAL MEGOLDJA A KÉRDÉST, ÉS ELSÖPRI MAJD AZ ELÉGEDETLENKEDŐKET!
"A PARASZTNAK AZ A DOLGA HOGY FIZESSEN" MONDJA A VEZÉR ÉS JAJJ ANNAK AKI ELLENTMOND NEKI!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.06.28. 15:11:03

@Jack/rendetteremt/: egyebassza, azt szívesen megelőlegezem :)))

exepszzed (törölt) 2010.06.28. 15:11:55

@makacs szennyeződés: na valami konkrét is a kérdéshez.

adott egy család (amúgy ismerem a környéket úgyhogy lefoglalózom hogy a következők kivétel nélkül mindegyik családra igazak akiknek loeomlott a házuk), amely amúgy is hátrányos helyzetű, ugye nagyrészt cigányputrit mosott el a víz vályogházzal, de amelyik nem putriscigó az sem éppen a gazdagabb fajta, hanem szegény ember minimál jövedelemmel, ÉS EGYETLEN VAGYONTÁRGYA EZ A HÁZ VOLT......nos. mondjuk nincs pénze bontásra, és rányomják a bírságot, amit majd be akarnak szedni...
KÉRDEM ÉN HOGYAN?
mert mostmár ugye még a házra sem nyomhat az apeh vagy a bíróság jelzálogjogot.

VAGY ARRA MEGY KI HOGY AZ ÖNKORMI ELREKVIRÁLJA A TELKEKET?
nem hinném hogy sokat ér vele, tele van pusztával a környék...
és ez nem egy értékes föld.
BÁR!
nem kizárt hogy az M30 nyomvonala éppen zsolcán át fog menni tovább?
mert más ötletem nincs...

ammeg külön jó lesz hogy pintér börtönbe zárja ezeket a hajléktalanul maradt embereket, uyge az új ötlet hogy mindenki mehet a börtönbe.

Messzi Vetek 2010.06.28. 15:13:19

@Eastbay1: hát FZS-n konkrétan 37 éve nem volt árvíz, de 74-ben is csak 2 utcát öntött el a "nagy hetvennégyes árvíz". azóta az akkor megépített gátak megvédték a várost a víztől - mint ahogyan most sem a gátakon ment keresztül a víz, hanem felduzzadt és egy teljesen váratlan irányból folyt be - vélhetően azért, mert az M30-as felduzzasztotta.

dr. mesterséges színezék 2010.06.28. 15:14:48

@Kalamona: Különben azért tudok nagyon együttérezni töketlenkedve önkormányzottakkal, mert olyan faluban nőttem fel, ahol az volt a természetes, hogy a falu nagyját kitevő 8-10 dinasztia, akkor is képviselőt csinált a Pityukából, ha pityuka olyan hülye volt, mint a segg.
Meg is lett az eredménye: amikor a 2000-es tiszai árvíz után az összes szomszédos (egyébként egy szintén állandóan árvíz által fenyegetett sziget községeiről van szó) település önkormányzata összeszedte a célért tenni hajlandó vállalkozókat, akik anyaggal, munkaerővel beszálltak, szülőfalum önkormányzata csaknem tetanuszt kapott a tökvakarástól, így a falu saját vállalkozói a többi községhez csapódtak, tojva a saját impotentátokra.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.06.28. 15:23:08

@Seduxen: Jaja a kurucon meg örülnek,hogy a németek megverték az " angolokat" Így idézőjelben.A németeket is írhatták volna így.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.06.28. 15:28:21

@Tigeri: gratulálok a kurucnak. mert a németeknél ugye csak echte árják rohangálnak, mint Boateng, Khedira, Özil, Tasci, Aogo, Cacau.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.06.28. 15:29:52

@Seduxen: Há pont ezt mondom.:)) Lőtt már valamelyik igazi német gólt? Klose,Podolski nem játszik. :))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.06.28. 15:32:59

@Tigeri: azért lőtt :))) Müller az ausztrálok ellen, meg tegnap ugyanő kettőt.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.06.28. 15:34:40

@Seduxen: Régen mikor a másik oldalon voltam a haver mesélte hogy találkozott egy nagymagyarral aki dicsőítette a németeket.Erre mondta neki,hogy nem attól leszel nagy Magyar hogy ha a németeket dícséred.Kurucon is azokat dicsőítik akiknek csicskák voltunk akkor is.
Amúgy semmi bajom velük.:))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.06.28. 15:38:05

@Seduxen: Ja tényleg,de én a második gól után kikapcsoltam.:((
Azt gondoltam,hogy nem esélyesek de hogy ennyire ne menjen.....:((
A poszthoz is:Majd a hatalomátvétel után ráérnek ilyen piti ügyekkel foglalkozni.
Meg ha pár hétig nem esne az a kib.ott eső.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.06.28. 15:46:35

@Tigeri: pedig a VB előtt én még Günther-en röhögtem, hogy a Nationalelf-jét mennyire esélyesnek tartotta. Lehet, hogy neki volt igaza? Én az albiceleste-t féltem egy kicsit tőlük :(((

Seduxen (már NEM dr.) 2010.06.28. 15:49:53

@Tigeri: Istenem, a gyerek még ezt sem tudja:)))

Az albiceleste az argentin válogatott.
Ahogyan a Nationalelf a német
A squadra azzura az olasz
Selecao a brazil
Oranje a holland

... és így tovább :)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.06.28. 15:50:47

@Tigeri: @Seduxen: jut eszembe! Minnyá kezdődik a holland-szloták meccs. Remélem gólszüret lesz :))))))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.06.28. 15:52:25

@Seduxen: Nem tudok cigányul baze.:)) Hajrá Hollandok.:))

reKorrekt 2010.06.28. 15:54:12

@Seduxen: Cacau már kapott egy szimpatikusabb nevet a csapattársaitól: Helmut :D

reklámügynök 2010.06.28. 16:10:27

Másik "kedves" kábelszolgáltató pedig egy számlalevélben csatolva ajánlja fel a június havi előfizetési díj elengedését.
Szerintetek ezek a szegény emberek csak júniusban nem néznek tv-t?

polyak.zsuzsa 2010.06.28. 16:37:23

Ez nemzeti sajátosság, mert OK, más- más, de engem bosszant : a határidőkre a bp-i kerületek is magasról tesznek, az új parkolási tv-be konkréten sz-nak bele...

greenpolis.wordpress.com/2010/06/28/parkolas-lehet-zoldebben-is/

2010.06.28. 16:55:20

@Pocócicó: ez nem igaz, mert nekem is vályogházam van, és a biztostás 2 ezer körül van egy hónapra, kár esetén az újjáépítési költséget fizeti a biztosító, ami a vételár többszöröse. Ez benne van a szerződésben, de szerencsére nem kellett még kipróbálni.

akkor most mi van? 2010.06.28. 16:59:58

Joemberek, a néma értő olvasásra nem kellene gyurni egy kicsit, és esetleg értelmezi a leirtakat, nem visszaböffenteni a bulvárprezentációt egy jó lámpavasazás kedvéért??

Igen, az összedőlőben levő épületeket bontását haladéktalanul el kell kezdeni, mert ÉLETVESZÉLYESEK! és senki nem szeretné, ha pár hét-hónap-év mulva az ő kicsi gyereke játszana bunkerosat egy el nem bontott romos házban ami szépen rádől de mivel határidő fixen nincs kijelölve, igy mindenki lehetősége szerint kezdhet neki a munkának.
10 nap nem a bontásra van, hanem a bontás befejezése után 10 napon belül be kell jelenteni (a bontás befejezésének tényét) mert ilyenek a hivatalok, csak akkor tudnak egy ingatlanváltozásrol ha azt bejelentik, és ha egy házat elbontanak, ott bizony változás történik
A müszaki vezető megint alap minden épitésnél és bontásnál, mert nem árt ha van valaki aki tudja, mit lehet kiszedni egy romházból hogy ne a bontó személyekre dőljön. Egy házat elbontani nem olyan melo mint egy homokvárat ledurni.

2010.06.28. 17:03:08

@Seduxen: és Podolskit se felejtsd el.
Azért azt tudnod kell, hogy Németország kicsit olyan mint Amerika. Itt az a német aki itt él, állampolgár, itt fizet adót, bőrszín itt nem számít.
Én nem ismerek olyan családot ahol legalább 1 nem német ne lenne.

Alapvető élelmiszer 2010.06.28. 17:09:06

"Tetszettek volna forradalmat csinálni!"
Együttérző vagyok a felsőzsolcaikkal, de azért valaki ezt az önkormányzatot 2006-ban megszavazta. Valaki 2006-ban úgy ítélte meg, hogy Fehér Attila és bandája jól fogja végezni a munkáját és megérdemli a bizalmat.

Agrael 2010.06.28. 17:52:50

@Tigeri: :)

lehet ezt mondani, de ők kint vannak, mi meg ... uggyan, sehol

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.06.28. 18:19:46

@makacs szennyeződés:

Látod, milyen bonyolult ügy egy ilyen határozat ....alig bírtuk itt pár százan összerakni, képzelheted hogy a szegény felsőzsolcaiak hogy nem értették meg elsőre

exepszzed (törölt) 2010.06.28. 18:23:31

Ő-isteni kegyelme nagy vezér istencsászár orbán viktor megoldja a felsőzsolcai nyomorultak problémáját !
Ez egy jól meggondolt akció!

Horizont 2010.06.28. 20:09:10

@VIKTOR A MAGYAROK KIRÁLYA!:
Jaj hagyd már ezt az istencsászározásos orbánozást. Csak akkor alkalmazd ha helye és ideje van és a hatás nem marad el! Ha nyakra-főre nyomatod elszáll az ereje!(ha van egyáltalán)

Horizont 2010.06.28. 21:58:17

Hogy a poszthoz is hozzászóljak!
A jövőre nézve, azoknak szólva akiknek MÉG nem dőlt össze a háza, mindenképpen kössenek házbiztosítást, mert lehet, hogy sokan nem öngondoskodók, de a mai szélsőséges időjárás miatt jobban teszik ha átgondolják! A biztosítókról is lehetne sok mindent írni, de ha nagy a kár a semminél csak több amit adnak...
Ha én lennék Felsőzsolca jegyzője vagy polgármestere mit csináltam volna ebben a helyzetben? Ha a jogszabályok még ma megkövetelik, hogy a hivatalomból kifolyólag ilyen bikkfanyelven írt felszólítólevelet kell postázzak, akkor a katasztrófahelyzetre való tekintettel mellétennék egy másik papírt amiben normális, érthető, magyar EMBERI nyelven írnék ezeknek a szerencsétlen pórul járt embereknek egy segítőszándékú, biztató levelet! Közben mint felhatalmazott vezetőként tolnát, baranyát bejárva koncsorognék segítségért, például ingyenes bontási műszaki vezetőért!
Láthatjuk újból, hogy nem minden pénz kérdése csak! Nézzük meg Edelény és Felsőzsolca polgármesterét!
273 ház dőlt össze. Miért nem tud az állam ezeknek az embereknek legalább egy olcsó félkomfortos kicsi házakat felépíteni? Nem akarok cigányozni de, pont olyanokat mint a romatelepeken a cigányok egyenházait. Azokat is az állam építette ingyen. Nem is keveset.

RézfarkúBagoly 2010.06.28. 22:13:21

"(Zárójeles megjegyzés: a 100 leggazdagabb magyar vagyona 1850 milliárd forint. Ők vajon hány forinttal segítették az árvízkárosultakat?)"

Igen, szerintem is, fizettessük ki a 100 leggazdagabbal az árvízkárt. Sõt, vessünk ki rájuk egy "nekikmiérvanannyi" adót, a bankadó mintájára.

Ja, hogy ez a száz is adófizetõ, mint a másik 9,999,900, és (elvileg) már megfizette a megfizetnivalót? Kit érdekel! Gazdag faszfejek, biztos van egy csomó béemvéjük, meg négy iPhone-juk fejenként, meg buzi festményeik a bébidelfinbõrrel tapétázott márványkastélyaik falain. Hánehogymá ne vegyük el ami megtetszik.

Egyébként hogy komolyan válaszoljak a zárójeles kérdésre: csak abból az egyszem 100-as "körbe" tartozóból tudok kiindulni, akirõl biztosan tudok ezt-azt, de lehet, hogy meglepõdnél.

Nemtom, nekem jobban tetszett az a Vastagbõr amelyik nem erõltette a bolsevista szociálkommentárt.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.06.28. 23:01:40

@RézfarkúBagoly: Eddig náczik voltak,most komcsik lettek?Neee máár.
Egyébként jó ötleteid vannak.:))

abandi 2010.06.29. 00:13:46

Egyetértek!
Valamiféle fehérekre kirótt büntiből elő kell teremteni a cigányok új házait!
Sajna az adakozók pénze kevésnek bizonyult....

abandi 2010.06.29. 00:18:40

Bocsánat jav: fehér:nemcigány/nemzsidó.
Még így is feljelenthet egy niggerblogger....

Kartal (rezervált) 2010.06.29. 10:16:44

www.delmagyar.hu/belfold_hirek/baloldali_hirteve_a_lathataron/2166060/
Kibaszottul demagóg leszek: ERRE UGYE VAN PÉNZ!!! Szúnyogirtásra, segítségnyújtásra nincs. Gratulálok a szociális érzékenységhez kedves "szocialisták"!

Kartal (rezervált) 2010.06.29. 10:24:20

@RézfarkúBagoly: "Zárójeles megjegyzés: a 100 leggazdagabb magyar vagyona 1850 milliárd forint. Ők vajon hány forinttal segítették az árvízkárosultakat?" - na ebből már elég, elmagyarázom, szépen lassan, akkor talán Te is felfogod, jó? EZ EGY KÉRDŐ MONDAT. Eddig oké? A kérdés arra irányult, hogy azok, akiknek van elég pénzük, mennyit adtak segítségre. Remélem most sem voltam túl bonyolult.
Na most ebből az egy kérdő mondatból TE JUTOTTÁL EL addig, hogy a gazdagok fizessék ki az összes felújítás költségét, erről én sehol utalást sem találtam. Csupán egy egyszerű kérdés lett feltéve, amire úgysem fog senki válaszolni, de attól tartok jogos volt a kérdés, szóval A LEGGAZDAGABBAK MENNYIT ADAKOZTAK VAJON AZ ÁRVÍZKÁROSULTAK JAVÁRA???
Lehet engem is anyázni.

Kicsit Karcos 2010.06.29. 10:29:31

@Kartal (jogsértő fekete mellényben):

OFF

Miért ne csinálnának hírtévét pár milliárdért az összezabrált vagyonból? Hülyék lennének nem csinálni, hiszen a Fidesz is csinált, onnantól meg mindenkinek lehet, sőt még ezen vitatkozni is a pártlapokban, ez is gerjeszti az eladásokat. Öthatodos többséget adtunk nekik, miért ne használnák ki, a zembereknek ez kell.

ON

Készséggel elfogadom, hogy egy fasz jogszabály miatt kellett duplagondol nyelven levelet írni. Ez már csak így van, ez is a zemberek igénye, hogy legyen mindenre törvény, meg finomhangolás, nem baj, ha tonnákat nyom az aktuális joganyag, nem baj, ha következetlen, ha sok, ha szar, csak legyen szabály mindenre, különben nem tudnánk élni sem. Kell sok jogász, sok duplagondol-tolmács, hivatal, hatóság, nyomtatvány, tanfolyam, ez is csak erősíti az országot. Méltányosság ilyen helyzetben? Hát hol élünk? Házuk van? Házuk volt? Fizessenek a burzsujok!
A pénzt még ma be kell vasalni, az a biztos, nincs időnk váni, mert Gyurcsány elkúrta. Azonnal kell a pénz, hát behajtjuk. Hogy az unokák? Miből? Hát majd ők is behajtók lesznek, oszt lesz pénzük nekik is.

derelyegrádi szellem 2010.06.29. 13:16:50

@Kicsit Karcos:

"Miért ne csinálnának hírtévét pár milliárdért az összezabrált vagyonból? Hülyék lennének nem csinálni, hiszen a Fidesz is csinált,"

Néhány gondolat:

A Nemzeti Üdültetési Alapítvány (ez akar most tv-t csinálni) közpénzekből, és közvagyonból alapított és működő alapítvány, ráadásul nem az a feladata (nem erre kapta a vagyont és a köz pénzét), hogy tv- csináljon, hanem üdültessen. Ez a kindulópont.

A hírtv.-t nem közvagyonból alapított és közpénzzel gazdálkodó, egész más céllal létrehozott alíptvány alapította és működteti.

Ezt kéretik figylembe venni, mert én ordító különbségnek érzem.

Megyo megmondta: Akinek tv kell, az vegyen magának. Egyetértek, csak a saját pénzéből tegye.

Ha adhatok tanácsot kedves betojt mszp-sek, kérjetek bazmeg leisztingertől, vagy a wallistól (veres tibor), azokat úgyis jól kitöntétek az elmúlt 8 évben. :-)

derelyegrádi szellem 2010.06.29. 13:20:22

@derelyegrádi szellem:

Ja azt ki is felejtettem, hoyg NÜA nemrég szerződött az ATV-val több mint 1 miliiárdért (+ egy másik mszp-s csókával 250 millióért) ugyanarra az állított célra, ami most állításuk szerint a saját tv-t indokolná. :-)

RézfarkúBagoly 2010.06.29. 17:57:22

@Kartal (jogsértő fekete mellényben): Csak azért mert kérdõjelet teszel a végére, még nem jelenti azt, hogy nem állítasz a mondattal semmit. De ezt persze Te is tudod.

Bocs, úgy látszik rosszul keltél fel vagy valami. Nem szándékosan tenyereltem a nerd rage-ed közepébe.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.06.30. 08:22:58

"szerinte tíz napon belül le kell bontania és saját költségén el kell szállíttatnia az egész házat, törmeléket, nehogy megbüntessék 500 ezer forintra. "

Méltányosság ebben az országban, csak a bűnözőkkel szemben létezik.

"Még jó, hogy Pintér úr egy külön kormánybiztost nevezett ki."
Csak azt felejtette el közölni, hogy ez a szopatásügyi kormánybiztos lesz.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.06.30. 08:37:11

@Noname Cowboy: Ezen én is gondolkostam, hogy azokon a rohalmazokon még mit kell bontani...

sahoz 2010.07.01. 00:18:57

n_gery 2010.06.28. 14:10:55 írására válaszolva!!!!!!!

Nagyon szépen köszönöm amit írtál!
A blogon olvasható vélemények közül az egyetlen ami tárgyilagos és nem arról szól , hogy ha nekem bajom volt akkor mindenkit érjen kár. Azok pedig akik CSAK szövegmenésből alaptalanul vádaskodnak remélem , ha egyedül maradnak el tudnak számolni a lelkiismeretükkel! Azzal kapcsolatban is ,hogy olyanokat vádolnak a divat (RTL Klub --MÓnikaTV) és a politikai széljárás befolyásolása által akik igenis dolgoznak és dolgoztak a városukért!!!! De ha valóban a jó szándék vezette az írásukat a másnapi újságok magyarázó helyesbítésének közlése után remélem írnak egy " elnézést kérek " mondatot. Tudom, hogy ez itt utópia ( ui. a többségnek ezen a blogon: VALÓBAN van pia az utolsó mondatban , de az nem azt jelenti aminek hatására TI a klaviatúrát kezelni kezditek........)

abandi 2010.07.01. 00:29:21

Jogállamban így kell cselekedi, ha humánus akarsz lenni!
Tudnillik:
Az életveszélyes házak által okozott káreseményt az államnak kell fizrtnie, kivéve ha....
Egyébként, csak a bontás haladéktalan MEGKEZDÉSÉRT rendelték el, minden admisztrációs költség (kb 80.000 Ft) elengedésével.
Azért ez is valami....

barbieblogja 2010.07.01. 11:13:47

@sahoz:

Ha annyira sokat dolgoztak volna a városukért, akkor nem fordult volna elő ez az egész helyzet. De még szerencse, hogy ennyire dolgozott pl a jegyzőnő a városért, így legalább az ő háza elé-ami a dombon van- biztosan jutott egy nagy kamionnyi homok, míg mások-az egyszerű felsőzsolcaiak, akik valóban bajban voltak -hiába könyörögtek SZÓ SZERINT!!!-homokért, zsákért. Őket akkor is teljesen magára hagyta a drága városvezetés, amikor több méteres víz vette őket körül, és ki se tudtak menekülni a házukból, és utána hetekig rájuk se nézett senki, sőt amikor bementek az önkormányzathoz, hogy kérdezzenek, akkor meg rendőrökkel vetették őket körbe, mondván: ők nem készültek fel csoportok fogadására. Az önkormányzati dolgozókat beoltották, nekik jvitték dolbozokban a szúnyogriasztó sprayt az irodákba, akiket meg megettek a szúnyogok, azoknek meg napokig könyörögni kellett érte. Érdekes módon az egész település pontosan tudja, minden katasztrófavédelmi szakember elsimeri, hogy zsolcán elcseszték az egészet, ha nem így lenne, nem írta volna alá az önkormányzati dolgozókon kívül mindenki, hogy FÜGGETLEN VIZSGÁLATOT AKAR!, és nem az ártéri építkezésről, hanem arról, hogy mit cseszett el a helyi védelmi bizottság-azaz az önkormányzat.

Geza 2010.07.05. 13:13:35

Azért ahogy olvasom, vannak, akik készen kapnak új házakat:
"Mára szörnyű mélyre süllyedt a cigányság. Felsőzsolca táján elhordták a töltésekről a homokzsákokat, szigetet raktak belőle maguknak, generátorral áramot fejlesztettek, úgy nézték a nagy képernyős tévéjüket. Olyan gyors motorcsónakon közlekedtek, amelyet a rendőr nem bírt utolérni, és mikor eljött az este, az összedűlt házakat kifosztották.
...
Mindenesetre a bodegáik helyett negyvennégy négyzetméteres házakat kapnak, amelyekben lesz szoba, konyha, fürdő, kamra, központi fűtés, gáz, víz, áram. De úgy fogjuk intézni, hogy a házak eladhatatlanok legyenek. Korábban ugyanis a Beregben rendszeresen megtörtént, hogy az új házat eladták, és megint csináltak maguknak egy bodegát."

kuruc.info/r/35/62301/

(Kuruc.info: azaz: még csak nem is nekik kell felépíteniük. Ja igen, és mindezt, természetesen, mi fizetjük. Miközben egy fehér árvízkárosult garantáltan nem kap semmit...)

Kicsit Karcos 2010.07.05. 13:41:15

@Geza: jó, de eddig a kommunista cigányok kapták az ingyenházat, most meg már a nemzeti cigányok.

süti beállítások módosítása