Skip to content


       Szűrés lista

Segíts Te is a Kétfarkú Kutya Pártnak!

Tegnap bedobták hozzánk is a kopogtatócédulákat, de törvényváltozás miatt már csak 15 napjuk van a pártoknak, hogy összegyűjtsék az elegendő számú cédulát az induláshoz.

Ezért minden segítségre szükség van az Egyetlen Pártnak, akinek határozott és remek elképzelései, világos programja és 3 remek jelöltje van, hogy össze tudják gyűjteni a kopogtatócédulákat.

Csak a Kétfarkú Kutya Párt, ki más?

(A Párt már felbukkant itt a blogon is korábban: villáminterjú Kovács Gergővel, vagy a Pécs EKF "programmódosításuk".)
 


Szeretne örökké élni? Támogatja az ingyensör bevezetését? Nem akar magyarázkodni az unokáinak, hogy maga miatt nem épült meg a IV. Béla Energianyelő vagy a szegedi Rózsa Sándor Űrállomás? Vagy egész egyszerűen csak általános és teljes adócsökkentésre vágyik?

Adja nekünk kopogtatócéduláját, hogy megvalósulhassanak álmai!

Jelölő szervezet: Kétfarkú Kutya Kulturális Közhasznú Egyesület

Jelölteink:
Budapesti főpolgármester: Victora Zsolt
Szegedi polgármester: Kovács Gergely
VII. kerületi polgármester: Mogács Dániel

Szegedi polgármestert szegedi lakos, budapestit budapesti lakos, 7. kerületit hetedik kerületi ajánlhat. Tudom, hülyén hangzik, de kérdeztétek.
 
Így lehet hozzánk eljuttatni.

Postán:
Kétfarkú Kutya Egyesület 1022 Budapest, Zilah u. 4.
Lengyel Zoltán 6725 Szeged, Kisfaludy u. 26.

Személyesen:
Köztéri gyüjtőpontok Budapesten augusztus 18.-tól, szerdától: Blaha Lujza tér, Deák tér, Nyugati, Moszkva tér, Móricz Zsigmond körtér (vasárnapok kivételével reggeltől estig)
Budapest, 1. ker. Csalogány u. 42 Kiscsalogány söröző minden nap 17-24
Budapest, 5. ker. Párizsi utca 4., Látomás, aug 17.-től, h-p: 11-19'30, sz: 11-18, vas: 12-18
Budapest. 7. ker. Kazinczy u. 52/b 400 mninden nap 9-24
Budapest, 7.ker Kazinczy u. 48. Ellátókert minden nap 14-24 óráig
Budapest, 7. ker. Király u. 39. földszint, kampányiroda, minden nap
Budapest, 7. ker. Dohány utca 16-18., Látomás, aug 17.-től, h-p: 11-19'30, sz: 11-16'30
Budapest, 9. ker Ráday u. 19. IF kávézó minden nap 11-23 óráig
Budapest, 14. ker. Vezér u. 186. Kalmart élelmiszer,kávézó,fagyizó,kötöde minden nap 7-22 óráig

Szeged, Vitéz utca 3., Mono, aug 17.-től
Szeged, Kálvária sgt. 9-11. Garaboncziás hétvégén
 


Amúgy elég súlyos, mikor azt olvassuk a kommentek között, hogy az embereknek nem jött le, hogy ez egy viccpárt, és hogy olyanokat írnak, hogy ez az MSZP "szervezete" a Fidesz gyengítésére ...

Az összes plakát egy helyen
Részletes gazdasági programunk
Mogács Dániel 7.kerületi jelöltünk programvázlata
Mogács Dániel, 7. kerületi polgármester-jelöltünk plakátai

Facebook:
Kétfarkú Kutya Párt
Több is veszett Mogácsnál - Mogács Dániel 7. kerületi polgármesterjelölt

Budapest program:

 

A szegedi program:


Friss képek a Facebookról:
Oktogon csatornával


IV. Béla Energianyelő, 2. verzió

Az új köztársasági elnök első beszéde

 

Címkék: választás vicces

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr512230128

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A zsidópártnak gyűjtöd, te szemét?! 2010.08.30. 12:43:38

Szombaton nagy élményben volt részem, amit eddigi, fiatalnak már nem mondható koromig még nem tapasztaltam.Rákosszentmihály közepén gyűjtöttünk ajánlószelvényeket. Ehhez felállítottunk egy kis standot a János utca sarkán, amely gyülekezési pontkén...

Trackback: ÖV 2010: Mogács nem lép vissza! 2010.08.28. 17:06:58

Mert Mogács élt, él és élni fog! S nem csak egyszerűen él, hanem a nap bármely pillanatában tanúbizonyságot tesz rettenthetetlen emberi nagyságáról. Ennek egyik legszebb példája, hogy a Magyar Kétfarkú Kutya Párt (MKKP, avagy KKKKE) székházát ért nemte...

Trackback: Élhető Budapestet? - Ön dönt! 2010.08.20. 17:44:27

Az LMP Budapest-programjának első fejezete:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. Aullah 2010.08.18. 11:40:37

Egyszer már bedőltem ennek az ingyen sör, örök élet, thai ikerlányok szövegnek. Beléptem... és egyik sem volt ;S

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.08.18. 11:43:05

Jaja, én olvasom hogy egyes idiótáknak már annyira csőlátásuk lett hogy mindehol a liberálbolsevik összeesküvést látják:) Annyira fárasztó ez is már...viszont hajrá kutyapárt, az V. kerületben szinte az összes kihelyezett palánkot villámgyorsan befesetették, a többi párt még szinte a seggét sem mozdította meg, erről ennyit:D

Kicsit Karcos 2010.08.18. 11:50:47

Hülye, aki bedől nekik. Szaddám Husszein építette fel őket, most a kínai ortodox kommunisták pénzelik őket, a sierra leonei népi marxisták pedig fegyvereket szállítanak nekik. Gergő nagyapjának mindkét(!) volt szomszédja többször kapott bírságot gyorshajtásért, a másik két jelölt pedig valójában egy.

Programjuk irreális, megvalósíthatatlan, például akinek egy kis mérnöki vénája is van, az tudja, hogy mobil kátyút nem lehet készíteni, ezt csak előkátyúsított mobil úttal lehet megoldani.

Az MKKP az MSZP kreatúrája, amit azért hoztak létre, hogy megakadályozzák a Fidesz kétharmados győzelmét az önkormányzati választásokon. Nem véletlen, hogy jelöltjeik kétharmada Budapesten indul.

eszkep 2010.08.18. 11:50:51

Értem én, hogy ez egy viccpárt, csak nem szeretem a viccet...
A programon tényleg jót nevettem, de az már nem mulatságos, hogy tényleg kopogtatócédulát gyűjtenek és - ha sikerül - indulnak az önkormányzati választáson.
Azért a viccnek is van határa, eleve a demokratikus intézményből viccet csinálni nem annyira mókás, de Izlandon már nyert választásokat viccpárt.

eszkep 2010.08.18. 11:52:50

@Kicsit Karcos: "Programjuk irreális, megvalósíthatatlan, például akinek egy kis mérnöki vénája is van, az tudja, hogy mobil kátyút nem lehet készíteni, ezt csak előkátyúsított mobil úttal lehet megoldani."

Megjegyzem, az Energianyelő műszaki kivitelezése is kérdéses :-)

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2010.08.18. 11:52:53

viccnek igencsak jófajta, de mi lesz ha tényleg nyernek v.hol?

Paradigma 2010.08.18. 11:54:16

Nekem ez a "Visszacsatoljuk Trianont" poénkodás nem jön be. Persze lehet, hogy szar a humorom, de én akkor is csak egy értékrend és értelmes program nélküli törtetést látok ebben a brigádban. Ráadásul pont ilyenek vezetik Budapestet is 20 éve, úgyhogy nem látom benne az alternatívát.

gramercy 2010.08.18. 11:54:56

@eszkep:

eszkep! te tenyleg jobboldali vagy, SEMMI humorod nincs es meg ebbe is bele tudsz kotni

(utobbi univerzalis magyar tulajdonsag)

Johnny336 2010.08.18. 11:56:49

Nekem is az a bajom velük, hogy nem gondolnak bele, mi történik, ha nyernek?
Hülyeséget kitalálni bárki tud, a beszívott, bebaszott csávók poénból még oda is adják nekik a kopogtatócédulát, aztán beszívva-bebaszva még talán ikszelnek is rájuk.
Nyernek. Osztán mi lesz? Ingyensör és örökélet? A vicc egy ideig jó, de komoly dolgok esetén nem kéne elvetni a sulykot.
Ha görbetükröt kívántak állítani a jelenlegi politikai "elitnek", az sikerült (igérethegyek), de ne menjenek tovább, mert csak leégés lesz belőle. Főleg ha nem lesz ingyensör.

eszkep 2010.08.18. 11:57:12

@gramercy: Humorom (pontosabban humorérzékem) még csak lenne, de nem ebben a témában.

Dr. No 2010.08.18. 11:57:40

@eszkep: "Értem én, hogy ez egy viccpárt, csak nem szeretem a viccet..."

Kivéve azt, amelyiken Miniszterelnök Úr Őkegyelmességének is nevetni méltóztatik, ugye?

Dr. No 2010.08.18. 11:58:41

@eszkep: "Értem én, hogy ez egy viccpárt, csak nem szeretem a viccet..."

Kivéve azt, amelyiken Miniszterelnök Úr Őkegyelmességének is nevetni méltóztatik, ugye?

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.08.18. 11:59:30

@Kicsit Karcos:

"Hülye, aki bedől nekik. Szaddám Husszein építette fel őket, most a kínai ortodox kommunisták pénzelik őket, a sierra leonei népi marxisták pedig fegyvereket szállítanak nekik. Gergő nagyapjának mindkét(!) volt szomszédja többször kapott bírságot gyorshajtásért, a másik két jelölt pedig valójában egy."

:DDDDDDDDDDD

kej 2010.08.18. 11:59:50

@eszkep: áruld már el mi a baj azzal, hogy indulnak? tán ez is belefér a demokráciába. no meg aztán a szegedi űrkikötő mivel eszementebb, mint a 400 százalékos béremelés az egészségügyben, vagy az ingyen bkv és hasonló szösszenetek? szerintem nem olyan rossz dolog, hogy szembesítenek azzal, hogy tkp. minden párt viccpárt. a különbség tán annyi, hogy a kétfarkú még nem okozott kárt az országnak.

Marcellusca 2010.08.18. 12:00:58

@eszkep: Megértelek.
Mert ez már annyira siralma, hogy már vicces.

De, gondolj bele, hogy milyenek a "komoly" pártok kampányai, ígéretei.
A legtöbb ugyanilyen vicc és baromság.
És azt egy csomóan beszopják.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.08.18. 12:01:24

@eszkep:

ne legyéé mán német v japcsi (azoknak sincs humoruk, komolyan) !

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2010.08.18. 12:03:38

a kedvenc plakátom tőlük: m.blog.hu/ku/kutyopressz/image/nemleszgazark.jpg

ja, és nem vagyok fővárosi, de ha az lennék és szavaznom kéne biztosan nem a mogácsra szavaznék, mert azt írja az önéletrajzában, hogy: "Hobbija: Nincs."

Kamee 2010.08.18. 12:06:04

@kej: Még nem okozott, viszont engem aggaszt az a 7%, hiszen csak 93% az esély, hogy nem fognak lopni:)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.08.18. 12:16:06

"Teljesen komoly koalíciót kötött a várost korábban kormányzó szociáldemokratákkal, majd első intézkedéseinek egyikeként ingyenessé tette az uszodalátogatást 18 év alatt – ami egyébként bevételkiesés helyett növekedést eredményezett, hiszen a gyerekeket egyre több felnőtt látogató kísérte. Annak persze csak drukkolhatunk, hogy a többi intézkedése is ilyen sikeres legyen. Mindenesetre azt állítja, nála felkészültebb tanácsadói gárda segíti a munkáját, és ha már egy kis mosolyt sikerül minden reykjaviki arcára csalni az intézkedéseivel, könnyen túllendülhetnek a legnehezebb problémákon is."
Na ez az amit liberális barátaink és a hozzájuk csatolt közgazdász "elit" el sem tud képzelni...ingyenes dologgal bevételt nővelni?? Emlékszünk még Fletó ha csökkentjük a járulékokat attól még nem kell egy pincérnővel több a cukrászdába baromságára??? Igen baszod de ha csökkennek a munkát terhelő kötelezettségek akkor fehérdik a gazdaság, te istenbarma (persze az már más kérdés hogy ezt ott, abban a minutumban miért is nem csapta le OV, mikor nekem egyszerű hülye választópolgárnak rögtön ez jutott eszembe)

kovacskoko 2010.08.18. 12:24:58

Mit izgulsz eszkep?
Szerinted az "örökélet", meg az "ingyensör" a legnagyobb baromság, amit a kampányban hallasz? Naiv vagy Pajtás!
Ők legalább az "okos hülyéskedik" minősített esete, míg a Sumák Kalandor-félék a mozgólépcsőikkel meg pont az ellenkezője.

Hajrá Kutyák!
Btw. miért nem indultok Dunakeszin is? Miután a Jobbikból ilyen megalkuvó nyuszipárt lett, nem tudok majd kire szavazni!

eszkep 2010.08.18. 12:27:14

@Dr. No: Szerintem menj el orvoshoz. Ez most komoly, te súlyosan beteg ember vagy.

kej 2010.08.18. 12:27:47

@Kamee: :))) de ez még mindig alatta van a 15-30 százalékos visszacsorgatási aránynak

eszkep 2010.08.18. 12:28:30

@kej: Cssak az a baj, hogy a demokráciába az is belefér, hogy valahol nyernek... Lásd Izland. Gondolj bele, "valaki" már ingyen BKV-t is ígért. (És az nem is viccpárt...)

Johnny336 2010.08.18. 12:33:49

@eszkep: már ne haragudj, de az MSZP nem viccpárt? :D

2010.08.18. 12:36:04

@Johnny336: @Lecso (F*ck the Shit): Mi lenne? Ugyanaz, mint a korábbi nyertes pártok esetében: nem tartják be a kampányigéreteiket. Tudod, "azonnali nagyarányú adócsökkentés", meg "nem lesz ismétlem nem lesz gázáremelés" meg satöbbi. Én biz rájuk szavazok, csak hogy azzal is egy fricskát nyomjak azoknak a "komoly" pártoknak az orrára, akik engem folyamatosan baleknak néznek.

z666 2010.08.18. 12:36:54

@eszkep: "Azért a viccnek is van határa, eleve a demokratikus intézményből viccet csinálni nem annyira mókás, de Izlandon már nyert választásokat viccpárt."

A demokrácia önmagában egy rossz vicc, ezért egy viccpárt győzelme mutatná meg legjobban az értelmetlenségét.

2010.08.18. 12:37:40

@eszkep:
ez pl a demokrácia jó oldala, az indul, és olyan programmal, amilyennel akar, és a választók eldöntik, tetszik-e nekik. A Facen már 21500 támogatójuk van, azért ez kemény. Ez most a fehér kocka

anarcho78 2010.08.18. 12:38:53

@eszkep: most őszintén: a többi párt nem csinál viccet a választásból? ígérnek és nem teljesítenek. így, hogy még szabadlábon vannak, ez egy vicc.

Müszijő Csirke 2010.08.18. 12:40:31

Nya,akkor meló végeztével irány a Deák Tér, remélem, este fél nyolc körül még ott vannak;)

kovacskoko 2010.08.18. 12:44:48

@eszkep: "Cssak az a baj, hogy a demokráciába az is belefér, hogy valahol nyernek... Lásd Izland. Gondolj bele, "valaki" már ingyen BKV-t is ígért. (És az nem is viccpárt...) "

Ígértek itt két hét alatt teljes rendet is. Amúgy Izlandot sem egy viccpárt vitte csődbe.

2010.08.18. 12:46:33

"Ellazul. Mélyen a szemembe néz. Ránk szavaz."
Ez óriási :D:D:D:D

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2010.08.18. 12:49:11

@Paradigma: Gratulálok! Mert "Trianont" azt vissza lehet csatolni nem? Szépen kimegyünk Versailles-ba, leakasztjuk a trianoni palotát és visszacsatoljuk...

Édes istenem...

kej 2010.08.18. 12:51:15

@eszkep: értem én. felőlem nyerhetnek is. de azért ajánlom, hogy olvasd el úja, amit neked írtam...

Stoney Hill Billy 2010.08.18. 12:54:11

Örök élet? pl Biszku Bélának is?
és még ingyen is ihassa a sört a köcsög?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.08.18. 12:58:04

Én még nem tudom, kinek adom a kopogtatómat, egy biztos a Fidesznek nem.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.08.18. 13:06:39

@eszkep:

Ebben az országban melyik demokratikus intézmény nem egy vicc? Sőt nem is vicc, egy kabaré!

trojka 2010.08.18. 13:07:07

En maradok a jo öreg Bodrogi féle csokornyakkendösök pártjánál...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.08.18. 13:08:31

@Johnny336:

1. nem nyernek
2. Ha nyernek, akkor sem történik semmi, így bárki tudja a várost vezetni, ahogy Demszky, Hunvald vagy Botka (Budapest, 7. kerület, Szeged)
3. Reykjavikban sem állt meg az élet, miután ott valóban nyert az izlandi viccpárt, a város él és működik.

Dr. Tom 2010.08.18. 13:10:41

8 évig egy viccpárt (MSZP) kormányozta az országot, igaz kevésbé röhögtünk.
Jelenleg több mint 2/3-al egy viccpárt (FIDESZ) vezeti az országot, ez azt hiszem világrekord.
Ezek után mi a baj a Kétfarkú Kutyával?
Ha itt indulnának, rájuk szavaznék, az biztos.

CyberPunK 2010.08.18. 13:11:56

@zero: Azért én speciel hangosan röhögnék, ha nyernének és másnap poénból megjelenne párszáz földmunkagép a körúton. :D

Johnny336 2010.08.18. 13:13:01

@zero: azért játsszunk el a gondolattal. Elvileg a "felelős", "hozzáértő" faszjancsik, mint Demszky&Co. hogy szanaszét baszarintották a dolgokat - és még a fele ki sem derült a dolgoknak, hogy miket csináltak ők a munka helyett.
Ez kicsit olyan, mint amikor azt mondom: "én is tudok úgy focizni, mint a válogatott, még a labdát is eltalálnám, velük ellentétben" - aztán 10 méter futás után összeesek.
A politikához és focihoz mindenki ért ebben az országban. Még az is, aki nem.

LiberGon 2010.08.18. 13:17:04

Ez milyen vicc párt?

Indián viccpárt mint a Fidesz?
Abszurd viccpárt mint az MSZP?
Zsidó viccpárt mint a Jobbik?

Égető kérdések ezek ma Magyarországon. .)

ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.08.18. 13:26:04

Én is rájuk szavaznék, ha indulnának nálunk.
Az előző kiváló sikeremet:

m.blog.hu/sz/szavazzfasszal/image/nyertesek/Jol_a_seggebe2_500x375.jpg

nem szeretném megismételni, ezért inkább rajzolok a kétfarkúaknak egy külön kockát.

eszkep 2010.08.18. 13:42:35

@kovacskoko: Ez igaz, de nem is ők fogják kivezetni a nehéz gazdasági helyzetből.

Dr. Tom 2010.08.18. 13:45:24

@ingenium rusticus /Csellók és gordonkák vegyesen.:
Jogos, úgy is szavazhatok rájuk, hogy nem is indulnak nálunk!

zala 2010.08.18. 13:48:29

@ingenium rusticus /Csellók és gordonkák vegyesen.:

a szabadidős tevékenységről készült képet valóban ráragasztottad a szavazólapra?

ehhhehehhhehahhhahahaha

ez az annyira zseniális, hogy miért nem nekem jutott eszembe kategória

eszkep 2010.08.18. 13:49:07

@zero: A kommentelők reakciójából általánosságban levonhatjuk a következtetést,hogy minden politikai párt s kormányzati-, önkormányzati- intézmény "vicc". Úgy tűnik, ma nagyon "nyári hangulat" uralkodik a Vastagbőrön... Vagy ennyi ember lemaradt a kognitív fejlődésben???
Tulajdonképpen nagyon kényelmes, ha az embernek nem kell gondolkoznia csak hülyeséget írogatnia, de ha nem használjuk az agyunkat, elbutulunk hosszútávon (lásd MSZP-s szavazók sorsát). Egy kis konstruktivizmust legalább tőled elvárnék Zero.

zala 2010.08.18. 13:54:41

@eszkep:

szerintem nyitott kapukat döngetsz, csak nem ismered fel a dadaista konstruktivista paradigmát

Krikri 2010.08.18. 13:55:20

Nekem tetszik a párt csak a programjuk nagyon hasonlít az eddigi városvezetésére, meg a jelenlegi pártok programjaira.....

Kun András 2010.08.18. 14:03:04

Igen, ez egy vicc párt. DE,
- a választáson tényleg részt vesznek
- ha megválasztják őket, akkor tényleg ott fognak ülni az önkormányzatokban
- tényleg joguk lesz dönteni
Ha nem tudod, kire szavazol, akkor mi garantálja, hogy a viccből nem lesz rossz vicc később?
Igen, erre más pártnál sincs garancia, de azért legalább valami támpontot ad. Mert az, hogy valaki szeret hülyéskedni, az nem mond sokat arról, hogy valójában mik a szándékai.

Azt látom, hogy a "média" tolja őket ezerrel az arcunkba és ebből arra következtetek, hogy jónéhány banánorrú van a "vicces fiuk" között. Azokból meg nem kérek.

Marcellusca 2010.08.18. 14:06:52

@TaTa86.: Na, én is így vagyok. :)
Fidesz, MSZP, LMP kilőve.
Ki marad? :D

The Drunken Master (a.k.a. Eltiron) 2010.08.18. 14:07:47

A Vbőr lassan tiszta 4chan lesz. Egy kurva poént nem lehet bedobni anélkül, hogy a nyáladzó trollok elő ne vegyék szokásos faszságaikat.

xanax · http://bennyhillifier.com/?id=CVTFxYMhwiA 2010.08.18. 14:08:37

a polkom.blog.hu-ról:
"Mi történik azonban azt követően, hogy egy szemmel láthatólag viccprogrammal induló jelölt megnyeri a választást vagy parlamenti széket szerez? A lengyel sörivók finom politizálásba kezdtek az ottani liberálisok támogatásával."
Valószínűleg több fronton szivárog vissza a szadesz.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.08.18. 14:08:53

@The Drunken Master:

szörnyű, de ilyenek az "emberek" ... mondjuk máshol még durvább a helyzet.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.08.18. 14:10:19

@eszkep:

"Egy kis konstruktivizmust legalább tőled elvárnék Zero. "

ööööö ..... mit? :-))

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.08.18. 14:11:23

@Kun András:

csak polgármesterjelölteket állítanak (ha összejön ez elegendő számú kopogtató), szóval nem fognak ott ülni sehol :-)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.08.18. 14:13:51

@Stoney Hill Billy:

Ja, ezek fontos kérdések, mer nem mindegy! :)

zala 2010.08.18. 14:15:10

@zero:

amúgy kunandrásnak igaza van, banánorrú ez a kétfarkú kutya!
kepfeltoltes.hu/100818/bokk_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

kovacskoko 2010.08.18. 14:15:36

@eszkep: Szerinted Kéthétalattrendetrakunkviktorviktor majd kivezet bennünket bárhonnan is (bár ha sokat erőlködik a Schengeni övezetből még sikerülhet neki a kivezetés)? Jól érzem, hogy Te naridroid vagy?

regression 2010.08.18. 14:36:24

Hát mondjon bárki bármit, én már abban sem bízom aki viccel.

spájdernecc 2010.08.18. 14:41:56

nincs ezzel semmi baj
vicc az egész, annak is kell venni
/ bár itt-ott azért már izzadtságszagú /

dzéta 2010.08.18. 14:54:46

Vajon mekkora az esélye, hogy össze tudják szedni a megfelelő számú kopogtatócédulát?
Szerintem nem sok.
Ennek ellenére szimpatizálok a politikai erkölcs kritikájának efféle módjával.

martonx 2010.08.18. 15:17:36

Rájuk fogok Szegeden szavazni. A komcsiknál csak jobbak lehetnek, a Fityisz pedig Szegeden nem túl meggyőző.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.08.18. 15:24:22

@Lecso (F*ck the Shit):
7. kerület szerinted megválasztaná a Mogács Danit? Még a vicceit se értenék.

Marcellusca 2010.08.18. 15:26:21

@kovacskoko: Hehe!
Nem kicsit. :))))))))))))))))))

Viktus 2010.08.18. 15:33:27

itt vannak a tuti jelöltek:

romaradicsbela.blog.hirszerzo.hu/?todo=entry&vid=19495

"4 nyelven beszél, tapasztalatait, többek között a szlovákiai romák éhséglázadásánál is szerezte! "

"Külgusz Imre 35 éves fiatalember, elkötelezett antifasiszta, antirasszista!
Szívén viseli a kisebbségek sorsát !"

:D

Dr. No 2010.08.18. 15:36:47

@eszkep: "Szerintem menj el orvoshoz. Ez most komoly, te súlyosan beteg ember vagy."

A Hozzád hasonló egyedektől ez zene füleimnek.

Macskapárti 2010.08.18. 15:39:00

Nem tudom, szerintem aki elkezdi fikázni az MKKP-t, az nálam alapból droid :P

Dr. No 2010.08.18. 15:40:42

@zero: "Egy kis konstruktivizmust legalább tőled elvárnék Zero. "

Arra gondolt, hogy megajándékozhatnád egy eredeti Maleviccsel vagy Tatlinnal.

lyken 2010.08.18. 15:44:39

@eszkep: "Cssak az a baj, hogy a demokráciába az is belefér, hogy valahol nyernek... "
Ha egy Demszky vezethette 20 évig a várost, akkor a kétfarkú kutya is vezetheti. Rosszabb nem lesz. Politikuséknak úgy kollektíve üzenet lehet, hogy kétfarkú kutyáék jelenleg a második helyen állnak a népszerűségi listán.

lyken 2010.08.18. 15:54:05

@zero: ZÉRÓ TOLERANCIÁT bémeg :DDDDDDDDDDDDDDDDD

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.08.18. 15:58:07

Mi a f@sz baja van eszkepnek?Megvan a 2/3-ad.Minden rendben akkó mi baj?
Vagy lehet,hogy ő a Mikola?

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.08.18. 16:01:56

Miután a Hírszerzőn azt olvastam, hogy a KKP az egyetlen megmaradt reális lehetőség egy igazi angolszász konzervatív, jobboldali, liberális fiatalembernek így nem maradt kétség, hogy a párt az SZDSZ neoliberális szárnyának a kreálmánya :)

Marcellusca 2010.08.18. 16:03:46

@Tigeri:
"Mi a f@sz baja van eszkepnek?Megvan a 2/3-ad." - Hát, ez az. Minden OK!
Mi meg itten pojénkodunk, asszisztálunk egy akárminek, ami viccet csinál az iggenkomoly politikából.
Mindezt a Fityisz kárára, a ző ellenlábasának.
xD

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.08.18. 16:14:15

@Marcellusca: Komolyan.Eleinte szellem is flusztráltnak tűnt a választások után,de ő mintha már megnyugodott volna.De ez az eszkép....Mit kapnánk ha kigúnyolnánk I. Szent-Viktort?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.08.18. 16:17:20

@Marcellusca: Tulajdonképpen nem is kéne ellenzék,mert egy ilyen fantasztikus rendszeren mindenki más csak ronthat.

lyken 2010.08.18. 16:24:21

@Tigeri: "Mi a f@sz baja van eszkepnek?Megvan a 2/3-ad.Minden rendben akkó mi baj?"
Hát hogy jön ahhoz bárki, hogy Verhetetlen "kétharmad" Viktor felkent főpógármester jelöltjét Tarlós egyharmad Pistit megszorongassa?
Viccpárt vagy sem, de:
- a média vidáman aszisztál a mókához és adja az ingyen műsoridőt
- jelenleg Tarlós után szorosan vezetnek a felméréseken
- narancsosékat zavarja, hogy más is behazudik dolgokat. az emberek még elkezdenek gondolkozni
- óhatatlanul felvetődik, hogy mi lesz ha nyernek ÉS KIDERÜL, hogy nem vezetik rosszabbul a várost mint a politikusok...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.08.18. 16:26:34

@Tigeri: "Mit kapnánk ha kigúnyolnánk I. Szent-Viktort?" - mit baszdmeg, kötelet :))))

lyken 2010.08.18. 16:42:23

@Seduxen: Frászt. Kiskanalat. Azzal lassabban lehet őket kinyírni. Ilyen főbenjáró különös kegyetlenséggel elkövetett gúnyolódásért ez jár.

Dzsentrisvihák 2010.08.18. 16:45:39

Lehet, hogy csak nekem nincs olyan túlfejlett humorérzékem, mint a KFP újdonsült rajongóinak (nem hiszem el, hogy a többség nem emlékszik ezekre 4 évvel ezelőttről), de nem hiszem, hogy (ennél is nagyobb) kutyakomédiát kéne csinálni a választásokból, meg a politikából...

kovacskoko 2010.08.18. 16:53:04

@Dzsentrisvihák: Szerintem megérdemlünk egy kis röhögést, ha már a választások eredményeképpen 16 év sírás van mögöttünk (az azt megelőző 4 évet tudjuk be a hurráoptimizmusnak).

Btw: Narikáim! Lehet manapság még egyáltalán bloggerigazolvány nélkül kommentelni? Nehogy megsértsem a NER-t...

lyken 2010.08.18. 16:59:16

@Dzsentrisvihák: 1. Tényleg nincs humorérzéked.
2. Pedig igenis lehet kutyakomédiát csinálni. A te problémád az, hogy ezt valaki most kimondta. A többiek eddig előadták halálos komolysággal.

Marcellusca 2010.08.18. 17:03:24

@Seduxen: Uúúúúú, bakker, illettet sosenem is montak - mégcsak nem is gondútak - Viktor Viktorovics Viktorék!
Jóva?!

A vágyaidat ne keverd a valósággal! :DDDD

Upsz!
Hamán valóság: Hallottad, hogy újra indul a Való Világ?
Megen leszen VV Laci, VV Ágica, VV Anikó ... :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.08.18. 17:15:29

@lyken: különösen, ha a mindig "jóarcú" Alan Rickman hajtja végre eme műveletet (Robin Hood)

lyken 2010.08.18. 17:15:49

@Marcellusca: VV Viktor nem lesz ?! Rohadt ballib média.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.08.18. 17:22:36

@Marcellusca: a nap híre bazze, úgysem tudtam mit nézni a képládában...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.08.18. 17:30:38

nu jól van náczi horda, dikkmáshalom mindenkinek :)))

Marcellusca 2010.08.18. 17:54:18

@Seduxen: Ne örűjjé, majd csak ősszel indul. :)
Viszont van időd jelentkezni is. :DDDD

@lyken: EZ AZ!!!
Viktort a Villába!

Mijaz, hogy csak úgy kihaggyák? Nélküle ne lehessen mán csinyáni!
Megvan hozzá a 2/3 vagy nincs meg a tejjes felhatalmazás?
Forradalmat a VV-ba is!
xD

Marcellusca 2010.08.18. 20:36:44

OFF és megaLOL:

Részlet:
"Hírcsárda: Hogyan szólíthatjuk?

Szalai Annamária: Először felvenném az adataikat."

És:
"HCS: Mennyiben lesz emberközpontú a NHMM?

SZA: Annyiban, hogy egy ember lesz az elnöke."

hircsarda.hu/4-kultura/10729-szalai-annamaria-maga-vegezne-a-google-kereseseket/

Lone Wolf 2010.08.18. 20:49:56

@lyken: "VV Viktor nem lesz ?! Rohadt ballib média."

NEM... Viktorból nem lesz >WV< : P

kodó tamás 2010.08.18. 21:22:26

ok kizárásos alapon:
nem szavaznék SOHA mszp re (komcsi utódpárt)
nem szavaznék szdsz-re (zsidó libsi párt, volt)
nem szavaznék jobbikra (szélsőséges túlzóan)
nem szavaznék elempére, mert megakadályozó (zöld) civilek, örök ellenzék...
szavaztam 1 ogy-n fideszre, 1990-ben akkor még nem mentek át a fiuk a zagymosásos,
nem is bántam meg, kár hogy nem akkor nyeretek,
de azóta sose szavaznék 1 emberes pártra, fideszre
nem szavaznék Cm-re ami stkler ottó zöld és seres m. családi megélhetési pártja
stb
a kétfarkú jópofa vicc. szimpatikus cinikus hozzáállás.
de miért szavaznék rájuk? mert valójában semmiben sem különbek, nincs elképzelésük stb.
plusz a cinizmus az elempé kettő, ebből alkotómunka nem lesz soha.
SAJNÁLOM, otthonmaradok

az örüljön akinél tisztrességes ember (nem pártkatona), független indul mint pl ESZTERGOM
SEMMI MÁS ALTERNATÍVA... nem elfogadható számomra.

bulvármédiás => · http://kepviselo.blog.hu 2010.08.18. 21:42:47

A "Legyen Szegednek hegye" dumát már 2006-ban is elsütötték. Amúgy kíváncsian figyelem a tevékenységüket, hogy hogyan szerepelnek (le?).

Kicsit Karcos 2010.08.18. 21:53:11

@kodó tamás: nem igazán értelek. Szeptember 3-ig lehet jelölteket állítani az október 3-i önkormányzati választásokra. Honnan tudod, hogy egyik jelöltre sem szavaznál? "Tudod mit, medve?" :)

kuki123 2010.08.18. 22:09:49

@zero: az lehet, de akkor is 4 évre választ és ez kihatással van az életre...nem bohócjáték..
úgy gondolom, és ezért nem is vicces...

kodó tamás 2010.08.18. 22:14:53

@Kicsit Karcos: ha lesz független... de szerinted 32 ezer cédulát sokan kapkodnak össze?
de nem olyan független mint a "civil" szervezetek egyesületek, amikbe szdsz mszp menekültek vannak. most nagy divat...
arról venni észre hogy gyanusan sok óriásplakátra van pénzük... pl zuglóban:)
egyébként nem tudom mire gondoltál...

Kicsit Karcos 2010.08.18. 22:36:57

@kodó tamás: tény, hogy nehéz összeszedni a cédulákat. De attól még nem reménytelen, és amíg még van esély, miért ne lehetne bízni, nem kerül semmibe. Az megint más, ha véglegesek a jelöltek, és mindegyik súlyosan alkalmatlan, még csak nem is kisebbik rossz, akkor persze hogy nem szavaz az ember.

Én viszonylag kényelmes helyzetben vagyok,, az egyik jelölt jelenleg is polgármester, elfogadhatóan végzi a dolgát, két másikat ismerek személyesen, mindkettőtől vennék használt autót. Ennek a háromnak a pártjára mellesleg eszembe nem jutna leszavazni.

Megvárom az összes jelöltet, még az is lehet, hogy egy negyedik mellett fogok kikötni, de az biztos, hogy megyek választani. Listára csak a programok elolvasása, egyetértése és elhivése után szavazok.

kodó tamás 2010.08.18. 23:14:33

@Kicsit Karcos: szabad megtudni hol és ki végzi jol a dolgát, akit nem Lopez-nek hívnak? ki a polgármester?

Kicsit Karcos 2010.08.18. 23:29:38

@kodó tamás: nem Demszky, mint Neked, ha jól számoltam a 32 000 * 50 -es képlettel:)

Egy másik város.

arlequin 2010.08.18. 23:50:20

naszóval akkor...

ez az lmp, izé, mkkp, szóval. vicces. ennyi oszt kész.

ezeknek osztán semmi felelősségtudatuk. oké a vicc, persze, sőt köll is. személyesen, de semmiféleképpen nem közösségileg.

mit mond az ilyen egy kancigány fémgyűjtőnek?
nem mondom hogy a betiltás a megoldás, de összezárnám egy-két borsodival: tanulja a magyar rögvalóságot. oszt utána vicceljen ha van hozzá kedve. esetleg segge... hamár a viccnél tartunk ugyebár.

jókat nevettem rajtuk régebben is, most is de ez méltatlan pártpolitizálás zero részéről...

Énbagoly 2010.08.19. 08:25:12

Akik méltatlankodnak a MKKP-on, annak megjegyezném, hogy amit ők akarnak, az nem nagyobb hülyeség annál, mint amit a pártok hirdetnek teljesen komolyan.
A magyar közéletben kész felüdülés ez a párt. :)
Ha megtehetném, akkor biztos rájuk szavaznák. :)

2010.08.19. 08:49:33

Nem szeretem, amikor viccet csinálnak a demokráciából.
A szabad választások érték. Ezt azok tudják, akik éltek akkor, amikor ez még nem létezett Mo.-on.

Persze az én korosztályoban is vannak olyanok, akik mint birka szavaztak a Hazafias Népfront jelöltjére, most meg nagyon nagy az arcuk.

Én először a 4 igenesnél szavaztam, előtte soha, pedig volt előtte 4 országgyűlési, meg ugyan ennyi tanácsi választás. Akkor még ahhoz is bátorság kellett, hogy az ember otthon maradjon.

Akinek nem tetszik a rendszer, ne szavazzon, vagy csináljon új pártot.

A_Harlem_Fekete_Führere 2010.08.19. 08:51:57

Nem tudom mit izgultok. A humor az intelligencia fokmérője, ez alapján nyugodtan nyerhetnek. Bp ennél roszabb nem nagyon lehet, Szegedet nem ismerem.

Kicsit Karcos 2010.08.19. 09:21:53

@Frengi:a a négyigenes volt az első népszavaztatásos merénylet a módszerváltás után a magyar demokrácia ellen.

- megszavaztuk, hogy soha többé ne választhassuk meg az elnökünket közvetlenül,
- később megszavaztuk a NATO-tagságot, amiből már soha többé nem léphetünk ki,
- aztán megszavaztuk az EU-t is, amiből szintén soha többé nem léphetünk ki.

Természetesen bármelyiken is ha nem elég bölcsen dönt a nép, akkor addig ment volna a szavaztatás, amíg meg nem bölcsülünk mi is, mint az írek. Budaházyt, aki egyetlenként az EU-csatlakozás ellen mert kampányolni a közpénzekkel nyakon öntött igenesek mellett, évekig vegzálták emiatt a hatóságok.

Soha többé nem szabad olyan dologra szavazni, amire nem kapunk garanciát, hogy ha meggondoljuk magunkat, akkor nem szavazhatunk az ellenkezőjére.

z666 2010.08.19. 09:42:19

Demszkynél gyakorlatilag a Föld összes élőlénye jobban vezette volna Budapestet, de szerintem még a tárgyak is, pl. ha egy kupac ürülék indult volna vele szemben, biztosan arra szavaztam volna...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.08.19. 09:46:52

@z666: "ha egy kupac ürülék indult volna vele szemben, biztosan arra szavaztam volna... " - aki skyra adta a voksát, az is "arra" szavazott...

z666 2010.08.19. 09:54:03

@Seduxen: Ne sértegesd az excrementumokat! :)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.08.19. 09:55:33

@z666: jogos! exhumálom is magamat :)))

Marcellusca 2010.08.19. 10:07:01

@Seduxen: Az. :)))
Még jó, hogy nem exrudálod! :DDDD

lyken 2010.08.19. 10:33:37

@loop80: "Meggyest végre "kinyírják"? "
Legutóbb nem volt meg az 50% feletti győzelme. Ha egy ellenfele lesz csak akkor lapátra kerül. Ha szerencséje van, akkor őt nem fogják elszámoltatni.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.08.19. 10:33:49

@Marcellusca: ne használj olyan idegen szavakat, amelyeket nem ismersz, Teee "gecire idegesítő figura" :))))))))

arlequin 2010.08.19. 10:39:26

OFF

mióta lett idegzsábító kék-fehér a zindex?

ON

Marcellusca 2010.08.19. 10:39:52

@Seduxen: Na, bagoj (csak, hogy Toplák örűjjön :D) mongya ... :)))

Nagyon tetszik neked ez a beszólás. :D

Horizont 2010.08.19. 10:47:10

@Frengi:
"Nem szeretem, amikor viccet csinálnak a demokráciából. " Minden más jöhet amit a "demokrácia" szent nevében tesznek immár 20 éve itt és velünk? Csak pont a vicc nem lehet? (nem helyes persze ez sem)
"A szabad választások érték" Magam is így gondoltam 20 évvel ezelőtt. Ma már az elmúlt 20 év függvényében és azóta a szavazó emberekről (tisztelet a kivételnek) kialakult véleményem miatt már nem így gondolom.És ahogy elnézem a mai dolgok állását, nem tudok (sajnos) olyan sokáig élni, hogy ez megváltozzon. Örökélet elixírt meg még nem kaptam:) Bár lehet az se lenne elég itt:)

Donna (Cara)mba 2010.08.19. 10:55:03

@arlequin:
Off
Szia, Arlequin, aki mellesleg még nagy csavargó és korcsmatöltelék is vagy;-DDD Örülök megint neked, mint mindig:) Jahve élesítse elmédet - bár már ölég jól kifente, Allah lágyítsa szüvedet - bár az is mögvan, ha annak helye és ideje van - szóval mindendemindenjókat tenéked:))))))
On

De jó, hogy volt türelmed leírni, amit nekem nem:(
Pontos vagy, mint egy óramű: a vicc az az életnek egy nagyon kellemes szelete. Az élet sója, borsa, segítség, hogy elviseljük a terheinket, a felelősségeinket. Csak éppen megvan a helye. Mint minden másnak e földön.

Államférfiakat választanánk, ha eszünk és szívünk, bölcsességünk is lenne - mert volt nekünk egy Telekink is. Teleki Pál. Aki nem viccelt. Csak hordozta a felelősséget az országért, nemzetért más helyett is, mert tudta, Isten és ember azért tette arra a posztra.
Pedig milyen jókat vitzelhetett vón'! Azok pláne olyan vitzes idők valának!
De ha nem volt humora, ugyebár...maradt a golyó a fejébe, mikor látta, hogy nemzete a vesztébe rohan. Tényleg humortalan "egy alak" volt, pedig játszhatta volna ő is a kétfarkú kutyák és cseszik mindenre, mit felelősségnek neveznek.

Na, akko itt, ebbűl máris kiderült, hogy igen tsak jobboldali vagyok, mert itt valaki (bocsánat, nem emléxem, hogy ki és nincs türelmem se kikeresni a kommentjét, nickjét, majd jelentkezik, ha magára ösmér és magára veszi az ümeget) azt mondotta volt, hogy a jobboldali onnan ismerszik meg, hogy nincs humorérzéke.

Mivel rosszabb vagyok még a Deákné vásznánál is, még antul is jobban jobbra eső, nemzetért aggódó száraz, unalmas egy némber vagyok - nem mívelem és nem is értem én a viccet.
Tsak úgy elgondolkodok azon, mi lenne, ha az orvos műtét közben vitzbűl tsak kizárólag mondjuk kóccal tömködné teli a páciens hasát, oztán bévarrná kenderzsineggel. Hát csak úgy csapkodná mindenki a hasát a röhögéstül, olyan vitzes vón' a helyzet!

Szerintem is vicceljünk, fel ne adjuk. Vicceljünk anyánk temetésén, apánk súlyos betegségén, de akár saját életünk utolsó percében is.

Mulaccságos világ ez a magyar világ, nékünk legalábbis az....

Marcellusca 2010.08.19. 11:00:46

@Horizont:
"Örökélet elixírt meg még nem kaptam:)" - Nosza! Itt a lehetőség. Szavazz a MKKP-ra! Örök életet ígérnek. :DDDD

Seduxen (már NEM dr.) 2010.08.19. 11:05:39

@Marcellusca: a kontra hogy is volt? kioktató faszkalap jogász? :)))

arlequin 2010.08.19. 11:12:27

@Donna (Cara)mba: halihó! neked is mindenjót meg az embörödnek es!

@Marcellusca: elixírt ígérnek, de nem adnak, mivel nem adok nekik. de az ingyen sör még összejöhet.

Donna (Cara)mba 2010.08.19. 11:12:59

@Kicsit Karcos: Mondod: "Soha többé nem szabad olyan dologra szavazni, amire nem kapunk garanciát, hogy ha meggondoljuk magunkat, akkor nem szavazhatunk az ellenkezőjére. "

Abszolút. Perfekt. Aláhúzandó minden betűd!

Donna (Cara)mba 2010.08.19. 11:15:55

@arlequin: Köszi a zemböröm nevében is, aki mostanék es, odaát Erdőelvében tsak itta, itta azt a jó szilvapálinkát, hiába ütögettem ódalba:)))
Csak itthon hagyta abba, mer már nincs belűle:(
Nem az embörbűl, hanem az pálinkábul:(

Donna (Cara)mba 2010.08.19. 11:18:30

@arlequin: Marcellusnak írod, hogy ingyen sört adnál. Mán ne haraguggyál, hogy szóvá teszöm, de aztat nem adni köll, csak ígérni. De ha mán osztani muszáj, legalább kereszteld:) Vagy tsakis a bort lehet ilyeténképpen szaporodásra bírni?

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.08.19. 11:25:53

a Kétfarkú Kutya Párt ugyanarra szolgál, mint amire szolgál(t )a Jobbik.
így fejezheti ki az pógár, hogy nem akar szavazni az parlamenti pártokra,
..
igen. tudom. Jobbik ippen most még kint is van és bent is van.
de döntenie kell..
"nem fog a macska/ egyszerre kint s bent egeret." (JA, Eszmélet)

ugye többek közt ez a poszt is errűl szól:

vastagbor.blog.hu/2010/08/12/hany_ikszet_hoz_vajon_a_primitivseg#c10715085

...no éés
Tfh /tegyük fel, hogy/ a Jobbik kint van:
ekkor esetleg az is megeshet, h létezik ollan pógár, aki
számára NEM elfogadható a Jobbik.
és nem a Jobbikra leadott voksával akar nemet mondani arra az egészre, amit ma
magyar politikai életnek neveznek.

Ha a Jobbik kerülne kormányra, nem tudom mi történne pl
a gazdasággal.

Mit csinál(HAT)nának ?
El/Be-zárkózna az ország ?
.....vagy mi egyebet ????

[ ja és mielőtt torz/hibás logikával valaki arra jutna h Jobbik ellenes oldalon vagyok, az téved ]

arlequin 2010.08.19. 11:28:00

@Donna (Cara)mba:

hölgyem, hölgyem...

ezek puszta ígéretek
de a kétfarkúak ténleg nem kapnak elixírt...

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.08.19. 11:29:57

segítség, gyengébbeknek az logikához :
Jobbik oldalán SE vagyok és Jobbik ellenes oldalon SE vagyok.

nem tolom szekerét senkinek se.....

maximum Szekeresét, mert ő NATO kompatibilátás-os

www.youtube.com/watch?v=8ubC6_XM5UI&feature=search

Marcellusca 2010.08.19. 11:41:39

@Seduxen: Fene se tudja már. :)
Rég volt, talán igaz se volt. :D

Horizont 2010.08.19. 11:46:18

@Marcellusca:
Inkább az ingyen sör mint az örök élet:)))

Marcellusca 2010.08.19. 11:52:56

@Horizont: Hehe!
Nem vagyok sörös, de ebben egyetértünk! :D

arlequin 2010.08.19. 11:57:25

@Horizont: @Marcellusca:
mivel örök életet csak krisztus adhat, ezért nyilvánvaló, hogy ezek anti-krisztusokk.
kéretik nem röhögni.
sör jöhet.

Donna (Cara)mba 2010.08.19. 11:57:27

@arlequin: Na, így már mindjárt más:)
Persze talán logikus is, egy Bolond, ha nagyon muszáj, akár Politikust is játszhat. És mivel a Bolond 100x inkább bölcs mintsem okos, ezért azt viszont garantáltan tudja magáról, hogy nem államférfi.
Szal jól adod a politikusi szerepet:) Nem csalódtam:)

Ápropó, államférfi. Az elébb említtettem Teleki Pált, ezért felteszek egy igazán megválaszolhatatlan költői kérdést: miért nem készült életéről egy igazi nagyfilm? Vagy készült és én nem tudok róla?

Más: tudtátok, hogy Torcello szigetén (Velencei öböl, a Velencét övező szigetek egyike) van egy étterem, aminek neve: Al Trono di Attila?
Ha már mi nem is vállaljuk a rokonságot, talán az olaszok egyszer vászonra viszik a gigamegaszupergameover hősöket überoló alakját! Megfelelően tálalva igazi kasszasikeres film lehetne.
Mert ugye egy Drakulát is világhírre bírtunk vinni.

Na, nem komoly témák a fenti felvetések. Nem is várható el tőlem semmi mélyenszántó! Humor meg aztán végképp nem:)

Donna (Cara)mba 2010.08.19. 11:59:25

@arlequin: A kétfarkú kutya vigye el! Nem szeretem a seritalt:((((( Még ingyér se:(

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.08.19. 12:02:13

@Donna (Cara)mba:

"Mert ugye egy Drakulát is világhírre bírtunk vinni"
igen, mint ROMÁNT, maximum transylvaniában....
+ az hogy a
magyar népzenét cigányzeneként cimkézik nyugaton sokfele..

pfejjjj

szóval ezek naddon szoktak idegelni, bár túléltem eddig

Donna (Cara)mba 2010.08.19. 12:02:28

@neccharisnyás útonálló: Szia, Necc. Bocs. javíts ki! Örexik a memóriám (is) :[
Már csak a haloványnál is halkabban merem csak megjegyezni, hogy voltak feltevések, és még vannak is halálával kapcsolatban, amelyek politikai merényletet feltételeznek.

Írd le, mit mondtam rosszul! Kérleeeeek! Mert engem is bánt, ha hülyeségeket írok:(

Donna (Cara)mba 2010.08.19. 12:08:51

@szorokin: Jól mondod! Én se örülök a "magyar" Drakulának, ahogy a "cigány" magyarzenének se:(((

Csak példaként hoztam fel, hogy fantázia, ötlet és némi rászánt pénz kérdése, hogy olyan alakokat "sztároljunk" a világban, akik még akkor is nevünket, hírünket növelik, ha nem is egyértelmű a történelemben betöltött szerepük, de százszor inkább róluk jussunk a nagyvilágnak eszébe, mint mondjuk arról, hogy nálunk cigányokat vernek agyon kínzókamrákban, tömegesen naponta, mivel mi vagyunk a kisebbségi és az emberi jogok Fő-Fő Eltiprói kerek e világban! Erről ismerszik meg a magyar a külföldi sajtó szerint.

guma 2010.08.19. 12:14:52

@arlequin: @Donna (Cara)mba: @Horizont: @Marcellusca: @Seduxen:

Üdv nektek!!!!!!!!!!!!!

Hiányoztatok!
Különben nem értem miért baj, ha vicc párt indul, hiszen már az is egy vicc volt, hogy semmi konkrét dolgot nem közölt a nyerésre álló párt a programjából, amit most csinál azt meg még csak érintőlegesen sem...

Na ez az igazi vicc @eszkep: hiszen nem nagy a valószínűsége, hogy a gazdasági válságból a kivezető út keresés a még magasabb eladósodottság felé vigyen minket akárki.

@Kicsit Karcos: Pontos a megfogalmazás a szavazásra. Ezért nem értem, miért nem követeltük az eltűnt csontváz kutatáson kívül a programot, most is (mert ez a négy év is sok, ha nem változtathatunk, és beleszólásunk sincs)!

Donna (Cara)mba 2010.08.19. 12:25:57

@gtigram: Szia neked is!:))))))
Nem az a baj, hogy egy vicc-párt indul, hanem az, hogy nem ismerjük fel, hogy maga ez a tény az elmúlt 20 esztendő legtökéletesebb kifejeződése.
Nem tudunk különbséget tenni a fontos, felelős, és a vicces, mulatságos között.

Képzeljünk el egy dzsungelt ( a nagyvilágot), ahol a gyanútlan majom parádézik nagy hanggal, majomkodik viccesen, miközben a kobra már ott van majdnem rácsavarodva a torkára...

arlequin 2010.08.19. 12:26:38

@Donna (Cara)mba: nem baj ha nem szereted. annál több marad. ami persze ingyenességét tekintve kérdéses mérce...

Marcellusca 2010.08.19. 12:45:31

@gtigram: Helló, újra itt!
Táncsak nem bejátszott egy kis szabi? :)))

@Donna (Cara)mba: Nem kellene ezt annyira véresen komolyan venni! :)
Talán így lehetne kinyitni az emberek szemét, hogy ne csak a színt/logót nézzék, hanem az ígéreteket is.
Remélhetőleg beindul egy változás.

guma 2010.08.19. 12:52:43

@Marcellusca:

A nyugger váratlan programot kapott - ahol nuku nett!

@Donna (Cara)mba:

Hidd el, most sem ismertük fel, hogy belőlünk csináltak megint bohózat statisztát, és ez jobban fáj mint a vicc!

Donna (Cara)mba 2010.08.19. 12:57:43

@Marcellusca: Á, nem veszek én már a szűvemre akárkit/mit:))))))))DDDDDDD
Csak lételemem a sok beszédnek híg a leve;D
Kortünet. Elmúlik magától is. A gazdaszervezet:)))))

Néköm oztán minden nagyon szép, minden nagyon jó, mindennel mög vagyok elégödve;) Tsak kár, hogy néha eltévesztem a kalendáriumon az esztendőket:(

Sebaj, Mohács az már volt vagy csak ezután következik? Erre most hirtelen nem emléxem;-D

Kicsit Karcos 2010.08.19. 13:00:10

@Donna (Cara)mba: köszönöm az elismerést:) Üdv újra itt Neked is és @gtigram: -nak is!

guma 2010.08.19. 13:05:57

Lenyelte az írást, tehát még egyszer:

@Marcellusca: Egy váratlan nyugger program - nett nélkül (40 éve nem látott csapat, de nem suli)!

@Donna (Cara)mba:
Az a baj, hogy most is csak egy bohózat statiszták lettünk! Mert családanyaként te is tudod, nem a még nagyobb eladósodottság válasz a probléma megoldásra...

Lehet, hogy a nyíltan vicc párt komolyabb ? Felelősebb? (a sört én sem komálom, tehát @arlequin: többet kaphat!) Hidd el én már kezdem azt hinni, hogy célravezetőbb is, mint ez az egyik pártból ki másik pártba beleszerető ország lelkület!

guma 2010.08.19. 13:17:43

@kovacskoko:

DDD egyet értünk a kivezetést szerintem a bibliai értelemben használja (lásd Kövért) több generáció után, addig kuss mert az alap még nem kész, (majd ha az adósság megint csillagos éget veri, akkor lesz más pénzéből, ha kapunk: jó lét).

guma 2010.08.19. 13:20:21

@arlequin:

Honnan tudod milyen a kapcsolat rendszerük? Lehet, hogy jobb mint a Vatikáné, akkor pedig nagyon el kell gondolkodni, bár az örök élet nem vonz!

guma 2010.08.19. 13:26:45

@Donna (Cara)mba:

Volt amcsi feldolgozása Attilának - hát nem kívánom az ilyen jellegű szuper produkciót (vagyis van világhíre ma is, de valahogy nem az igazi megérdemelt vonalra fűzve).

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.08.19. 13:34:09

@gtigram:

"Volt amcsi feldolgozása Attilának"
nem kő ollan messzire mennünk, van nekünk igaz, ősmagyar, tisztaszívű honfoglalás-fímünk
TRAKTORNYOMMAL
KONDENZCSÍKKAL
KARÓRÁVAL
FÉMKERÍTÉSSEL
éééés h feltegyék a pontot az i-re
KÉKSZEMŰ Franco Nero ÁRPÁD VEZZÍRrel

Donna (Cara)mba 2010.08.19. 13:48:20

@szorokin: Nem maradt pénz egy színes (barna) kontaktlencsére, nem volt belekalkulálva a film forgatási költségébe:)

Donna (Cara)mba 2010.08.19. 13:51:38

@gtigram: Na azért, majd megvárjuk, hogy az olaszok mit hoznak ki a témából. Amúgy is Attila személye őket jobban foglalkoztatta (lásd Aetius, az utolsó római - utána ugyanis vége lett a római birodalomnak - ő még Attila udvarában tanult katonapolitikát. Ez komoly. Történelmi tény!)

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.08.19. 13:58:50

@Donna (Cara)mba:

igen, ellenben a többi felsorolt szándékos, tervezett és finanszírozott vala
az film szimbólikus mélységét akarta mélyíteni - Koltay Gábor rend + Nemeskürty István író - ezen vízuális kellékekkel.

így rá tudott/tak mutatni a honfoglaló magyarok jövő irányába mutató nyitottságára és elkötelezettségére...

ha az IMF segített volna rajtuk, talán még mindéég élnének eleink, itt diskurálhatnánk velük az haza jobbításárúl és felvirágoztatásárúl.

Marcellusca 2010.08.19. 14:03:07

@Donna (Cara)mba: Ezzel most arra utalsz, hogy a magyaroknak köszönhető, hogy összeomlott a Római Birodalom? :))))))))
Mer', akko' mit várunk itten a medanszié közepin? :DDDDDDDD

Kicsit Karcos 2010.08.19. 14:12:22

@szorokin: csakhogy Atilla nem az IMF-től vette fel a segíjkét, hanem Bizánctól szedte az adót. Igaz, ő nem is kapott annyi mérvadó nemzetközi elismerést, mint Gyurcsányi...

A BBC-nek amúgy volt egy kimondottan jó és szerintem elfogulatlan filmje Atilláról, talán ez, de most nem találom:

www.imdb.com/title/tt0259127/

Kicsit Karcos 2010.08.19. 14:14:40

@Kicsit Karcos: itt egy lájtos kis térképecske a Hun Birodalom kiterjedéséről:

en.wikipedia.org/wiki/Huns

Akkor még nem mi mondogattuk, hogy merjünk kicsik lenni...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.08.19. 14:16:49

@Donna (Cara)mba:
Nem, én a halálával való viccelődésre célzok. Egyébként, PONT manapság volt egy doku egy Mikes leszármazottal, aki nagyon közeli ismeretségben volt mind a Telekiekkel, mind a Bethlenekkel. Sógorság, birtokok ürügyén. Teleki Pállal beszélő viszonyban volt, gyakran találkoztak, és határozottan állította, hogy Teleki tényleg öngyilkos lett. Az elvei nem viselték el az akkori idők történéseit.

Donna (Cara)mba 2010.08.19. 14:18:47

@Marcellusca: Ha vállaljuk a rokonságot, akkor meglehet, azzé kaptuk ezt a sok mohácsot meg mohácsit a nyakunk közé, mostanra, mire elsatnyultunk:(
Büntibül, bizony! Mert tudtunk, mertünk erősek és nagyok lenni:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.08.19. 14:21:14

@Marcellusca:
Nemá! Szaniszló megmondta, hogy mi nepáliak vagyunk és a tatároktól az oroszokig mindenkit tönkrevágtunk. Deha mi nepáliak vagyunk, akkor genetikailag náczik is.

Donna (Cara)mba 2010.08.19. 14:21:59

@neccharisnyás útonálló: Félreértettél, de valszeg az én pontatlan fogalmazásom mián! Éppen az ellenkezőjét akartam kifejezni: ő államférfi volt, és még csak elég sűrűn sem említjük a nevét, pedig nem akármilyen sors volt az övé. Bölcs, bátor és konzekvens mindhalálig. Nálam történelmünk egyik nagy alakjának számít!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.08.19. 14:23:49

@Donna (Cara)mba:
Karóbahúzó Vlad Corvin Mátyás sógorságában leledzett. Meg egyébként is, mutassatok még egy olyan delejesen néző vérszopót, mint Lugosi Béla!

Donna (Cara)mba 2010.08.19. 14:31:42

@neccharisnyás útonálló: Igen, ezért duplán szomorú, hogy Telekit elfeledjük...

Kicsit Karcos 2010.08.19. 14:38:12

@Donna (Cara)mba: Horthy rendszere elképesztő formátumú államférfiakat nevelt ki. Horthyn kívül Teleki, Klebelsberg egyértelműen ide sorolható, de annak a kornak az igazi nagyságát az jellemzi a legjobban, hogy még a rendszer kritikusainak is aranyélete lehetett (ld. Nyugat, stb.). Pezsgett, virágzott az egész ország, bármilyen nehézségeink is voltak azidőtájt. Magyarország történelmének egyik legnagyszerűbb korszakának tartom.

Ideje a rehabilitációnak. Éppen ezért lelkesen üdvözlöm, hogy újra előkerült Klebelsberg, a Regnum Marianum kérdése, a Magyar Hiszekegy és a többi jelkép.

Amire szoktak hivatkozni a kritikusai, hogy veszítettünk utána a háborúban. Igen, veszítettünk. Emelt fővel veszítettünk. Ez benne van. Aki nem tud emelt fővel veszíteni, az nem tud győzni sem.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.08.19. 14:41:47

@Kicsit Karcos:
Bethlen, baszki, Bethlen! Anyám, átvedlek itt valami rettegett focihuligánná vagy mi. Szörnyű!

guma 2010.08.19. 14:47:43

@szorokin:

Na ezt a felsorolásod miatt nem említettem! Mégis csak hazai. DDDDDD

Donna (Cara)mba 2010.08.19. 14:50:16

@neccharisnyás útonálló: Igen, értem, miről írsz. Az utókor politikai része hajlamos utólag visszavetíteni mai állapotokat az akkori korra. Amikor voltak külpolitikai muszájságok. Amiképpen ma is vannak:(

guma 2010.08.19. 14:50:19

@Donna (Cara)mba:

Sőt jó barátok voltak!
Örömmel olvastam utadról. Évek óta nem jutok ki, pedig nagyon jó volt. És jókat túráztunk, ismeretlen és finom házi ízeket kaptunk...

Donna (Cara)mba 2010.08.19. 14:54:36

@neccharisnyás útonálló: Csak türelem, Necc! Oktass, nevelj, mert ha a hajadat téped, akkor is ide jár az úgymond értelmi elitféle:((((
Képzeld, milyen lehet akkor a csürhe!
Mivel történelem vagy hivatásod lehet, vagy egy szívszerelmed, ezért ne sajnáld ránk az időd! Tényleg így állunk történelmi tudásunkkal:(((

Szal nur langsam:))) und mit very much türelem:DDDDDDD

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.08.19. 15:05:20

@neccharisnyás útonálló:

"Nemá! Szaniszló megmondta, hogy mi nepáliak vagyunk és a tatároktól az oroszokig mindenkit tönkrevágtunk. Deha mi nepáliak vagyunk, akkor genetikailag náczik is."

gigalájk :DDDDD

teeeee, te mocskos génnnáácciiii

a génnáci veszedelem, eljövend....
rettegett-jetek grrrrr
!!!

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.08.19. 15:06:29

"teeeee, te mocskos génnnáácciiii"
ez általános alanyként értendő, természetesen
vagy
pl egy Amerikai szabadságharcos szoldzser mondja egy ilyen lénynek

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.08.19. 15:07:42

@Kicsit Karcos:

igen, a temetést (sírhelyt) sem tudták rendesen rekonstruálni :DDDD

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.08.19. 15:11:55

@gtigram:

így van, mégiscsak a mi fiunk (my boy
...ld egyik abszolút kedvencemet: Dr Strangelove
www.imdb.com/title/tt0057012/
)

az embör ne piszkítson a fészkibe mán.
amúgy is van nékünk
saját őshonos magyar narancsunk ....

guma 2010.08.20. 10:38:11

@Kicsit Karcos:

Megint jó voltál karcosan : nemzetközi elismerés nélküli bizánci adó most is jól jönne! DDDDD
(elkerülte ez a sziporka a figyelmem )

guma 2010.08.20. 10:45:22

@neccharisnyás útonálló:

Tudod annyi kozmetikát és (félre + meg)magyarázatot amit a történelemben használnak, alkalmaznak "kicsi hülyévé" tesz minket.

Tehát : ismertesd tovább és korrigáld hiányosságunkat...dühöngés nélkül!

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.08.20. 13:17:33

@Kicsit Karcos:

Klebelsberg Kunó
...háát tényleg hatalmas személyiség volt. ő tett kb legtöbbet az országunkért a XX. században.
[ bár ölég műveletlen vagyok töriből, szóval hangsúlyoznám h ez csak az ÉN véleményem ]
de
őt nem Horthy rendszere nevelte ki. csak akkorra esett hivatali idejének nagyrésze.
(Horthy 1920. március 1-jétől 1944. október 16-áig ő volt a Magyar Királyság kormányzója.)

Karcos + @Donna (Cara)mba:

Teleki megítélésében nem értünk egyet. ill. azt hiszem az öngyilkosságát másképp ítéljük meg.

Donna (Cara)mba 2010.08.20. 14:47:08

@szorokin: Te hogy látod Telekit, szerepét a történelmünkben? Én igazán kíváncsi volnék rá! Nekem Teleki személyisége a tisztakezű, tiszta-lelkismeretű politikus/államférfi prototípusa.
Ezért kíváncsi vagyok mások véleményére, a tiedre, Karcoséra meg Neccére különösképpen. De persze a máséra is. Csak hát mi keveredtünk bele ebbe a mellékszálba:(

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.08.20. 17:07:18

@Donna (Cara)mba:

háát legegyszerűbben azt a hasonlatot venném elő:

léket kap a titanic (v egy nagy hajó) süllyedni kezd a hajó és a kapitány eltűnik..

vagy talán ez jobb hasonlat:
telis teli van veszett kutyákkal az erdő, és válogatott rosszindulatú zsiványokkal
de van egy kicsi házikó ahol biztonság van.
a kicsi házikóban lakik a család, feleség, gyerekek, papa, mama, dédi, és még más jóbarátok
sok jó ember kis helyen is elfér

tél van és nagyon hideg, mínusz 30 fok, tartósan hetek óta, a farkasok egyre éhesebbek
és a rablók is fáznak, közelednek a kis házhoz
a kiszűrődő meleg fények vonzzák öket
meleget és táplálékot remélnek..

már folyamatos a farkasüvöltés, ablakok törnek be, nem tudni h a vihar vagy a csavargók/banditák tették e...

kb EKKOR

családfő fejbelövi magát, és otthagyja a kis házat lakóival együtt
az elemeknek.

Donna (Cara)mba 2010.08.20. 17:12:32

@szorokin: Ezzel nem tudok vitába szállni:(
Mind-mind igaz, amit írsz, és szemléletesen írod le. Asszem pontosan megértettem a szempontjaidat.

Nehéz ügy. Ezen most muszáj egy ideig gondolkodnom. Mert tenéked igazad vagyon. De valamiért mégis menteném Teleki tettét. Nem tudom, miért. Nem logikus, és mégis...
Szal feladtad a leckét mára (is) :)

arlequin 2010.08.20. 17:31:05

@szorokin:

azért ez a teleki-féle öngyilok a mai napig nem egészen tisza, izé tiszta...

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.08.20. 17:31:20

@Donna (Cara)mba:

Teleki tette mindenesetre mélyen emberi volt, és részemről teljes mértékben érthető.
saját maga felett hozott ítéletet. ez következetességére mutat rá.
a többi szempontot azt hiszem kihagyta (többé kevésbé), azaz
kevésbé fontosnak vélte akkor.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.08.20. 17:32:09

@arlequin:

ha úgy történt az teljesen más tészta, ugye

arlequin 2010.08.20. 17:40:08

@szorokin: ja. mindig oly érdekesen haltak meg első embereink...

például a:

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.08.20. 20:54:30

@arlequin:

a lista túl hosszúlenne ... ne is kezdjük felsorolni, ...

Donna (Cara)mba 2010.08.20. 21:05:48

@szorokin: Kösz. Megspóroltad a leckét nekem:) Télleg néha egészen kedves vagy;-D
Éppen így látom én is. Ez volt az az apróság, amit nem leltem meg rögtön, mert oly világos, racionális, logikus volt, azt amit leírtál róla,miért ítéled meg kissé ambivalensen Telekit.
Az ember. A magánember azzal a lelkiteherrel, amit már nem bírt vinni a vállán.

De Arlequinünk felvetése is megfontolandó. Voltak kétségtelen érdekek, melyeknek jól jött volna eltakarítani Telekit az útból.
Aztán eltakarították Horthy fiát is, amikor a kiugrásról akart tárgyalni.

Igazán szép hosszú ez a 20-ik századi sor. A 20-ik századnál már csak a 21-iket utálom jobban:))))))))

Donna (Cara)mba 2010.08.21. 14:09:51

@neccharisnyás útonálló: Válasz mél most ment! Nem néztem meg a levelesládám legalább egy hete:(((

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.08.23. 12:31:43

Höjj, mi van itt! Politikai szeminárium a Horthy-korról? Jó, mert a másikon meg a komcsikról vitáznak, azoktól meg hányok.

@szorokin:
Cicamica, meséltem már, hogy setétben néztek már engem germán-árjalánynak! Egy másik helyen meg megállapítottuk, hogy a feminista-gender néphülyítés, amitől NŐKÉNT irtózok, mint ciguskölök a víztől, tisztán marxista alapokra épül. Nameg ez az érthetetlen vonzódás a szerencseszimbólumokhoz, meg Tibethez...... szal tudatalatt náczi vagyok. Tutira. Hiszlerrel meg szkandereztünk volna első halálig, hogy kettőnk közül melyik árjának van több joga a fennmaradáshoz.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.08.23. 12:48:27

Teleki nehéz eset. Eleve az egész kora 20. századi magyar hisztori egy rohadt nehéz eset. De én Teleki megítélésében mennék egy kicsit előrébb még.
Szóval kezdve mindent ezzel a tetves Nagy Háborúval, ami így is, úgy is kitört volna. Úgy vélem a megelőző évek történései hasonlítanak a hidegháborúéra, csak ebből tényleg háború lett. És ebben a háborúban érzem azt, hogy az emberiség en bloc elvesztette az ártatlanságát. Nem hiába hívták Nagynak. Az addigi idők legnagyobbika volt, érintette a föld összes kontinensét, a gyarmatbirodalmaknak hála a legtöbb népet is.
Eddigre már éreztette hatását a nemzetállamosodás, és talán a népek láthatták, hogy az európai kontinenst beszövő dinasztikus kapcsolatok -minden ország uralkodója a másiknak rokona volt- sem bírtak megakadályozni egy ilyen méretű borzalmat, persze, hogy elfordultak tőlük. Tán ezért jöttek '18-ban a forradalmak (muszkáknál '17 ugye) amik trónfosztással, rosszabb esetben 'zsarnoköléssel végződtek.
És hogy hogy jön ez ide? Leninék terjeszteni exportálni akarták a bolsevik forradalmat, nálunk sikerrel is, ami, szerintem, szerepet játszott a trianoni dolgokban és közvetve végül Teleki dolgaiban is.
Szal nálunk, hála annak a gerinctelen, mocskos féreg Károlyinak -akinek a fajtájából sajnos oly, de oly sokat látok mostanság már az utcán járva is- meg a bandájának: 3 oldalról támadnak a kisantant fegyveresei, hogy szétszedjék az országot, erre Linder hadügyis kijelenti, hogy ő katonát többé sose, felolszlatva a honvédséget. Szal Károlyinak hála, rengeteg katona esett hadifogságba a kinti frontokon a fegyverletétel után - egy idős bácsi mondta, hogy taljánoknál megkapták a táviratot Pestről, hogy fegyvert le és irány haza, olaszok meg látva a fegyverletételt, elkezdtek lűni meg foglyokat ejteni. Diazzal megkötötték a fegyverszünetet, amiben ideiglenes határokat kapott az ország, erre Károlyi levonaglik Belgrádba találkozni a franciákkal, olyan stílusban, olyan öltözékben, hogy még az utcaseprő se vette volna komolyan, és odaadta az ország déli felét a szerbeknek, mert Ő OKOS! Mert rohadtul megörült, hogy kiseperte a monarchiát, és úgy gondolta, csuklóból elvezet egy országot. Csak éppen a ganéhalom a fejére zuhant, annyira nagy falat volt.

Donna (Cara)mba 2010.08.23. 13:10:38

@neccharisnyás útonálló:
Off
Helló, Necc! Semmi közöm hozzá, hogy hun a csudában mászkáltál, de már mindenki rajtam kér számon:) Meg én is magamon kérem számon, hol bujkálsz, te setétben puhatalpacskákon settenkedő al-ál-ellen-forradalmár!
Írtam privit, a lelkiismeretem romokban, hogy mér' nem néztem a postaládám, szal megkevertél mindent a zéletemben:)))))
Csúf egy boszorkány leheccc:)))))
Nézd mán meg az offolós kocsmát, igyál meg velem legalább egy jeges kávét! www.offos.blog.hu
On

A töri leckéket pedigleg tarcsad, mer' megbuktunk belőle:) Még lehet, Ásómaci, a régész se állna ki egy vizsgát;-D

A Károlyi belgrádi kiruccanását ösmérem:) Hát, röhejnek nézhettek ott bennünket a franciák:( Ha ilyen egy grófunk, milyen lehet maga a nép, az istenadta - gondolhatták a gaz gallok...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.08.23. 13:18:32

Bocs, hogy ilyen hosszú vagyok.... :S

Kun Béláék befigyeltek. Személy szerint undorodok tőlük, mert feldúltak egy országot, azzal a címszóval, hogy újat építenek, tovább növelték az antant szemében az elképzelést, hogy Magyarország egy piszkosul megbízhatatlan ország. Lsd. bolsevik típusú tanácsköztársaság, ami szinte vonta magával a kisantant nyugati irányból történő erősítését, így elszigetelve a tűzfészkeket, megelőzve, hogy NY-E. is elkapja a mételyt. Ugyanakkor csak részben értek egyet Tormay Cecile-lel -BOCS, hogy ilyenekre hivatkozok- mert szintén egy idős bácsi mesélte, hogy éppen hazajött a frontról, mikor hallja, hogy jönnek a románok, csehek, ésatöbbi foglalni az országot, és az esküvője helyett inkább fegyvert fogott, függetlenül attól, hogy milyen zászló lengedezett a csapat élén, mert ő előbb volt hazafi, és nem akart egy másik ország polgára lenni. Szal volt ez a katonai akció Kassa felé, ami '18 után Prónay Lajtabánságával együtt az egyetlen épeszű katonai művelet volt az ország területi integritásának fenntartására.
No, lényeg a lényeg, Kunbéláék 6 hónap alatt max. sírhalmokat hagytak hátra, nomeg egy roppant keserű szájízt a nyugatiak szemében. A magyarok bolsevikok, töketlenek és addig húzzák az időt, hogy már nincs miről beszélni. Ebből lett Trianon. Szerintem.
Ami után jött a sokk, a menekültáradat, az általános kétségbeesés. Teleki először itt néz be. Én úgy mondanám, előkészítette a terepet a bethleni konszolidációnak. Évek óta az első értelmes vezető, aki látva, hogy szakad a padlás, megragadott egy cölöpöt, aládugta és jól lehordta a téblábolókat, hogy ők is ugyanezt tegyék.
Trianon után viszont már más volt a helyzet. Erősen virágzott a revízió, ami bizonyos szempontból teljesen természetes, és szerintem roppant dőreség mai szemmel azt a kort náczinak nevezni. Innen messziről, a nyugodt kis világunkból könnyű ítélkezni. De ha belegondolunk, mi volt akkor, mit gondolhattak, hogyan élhettek azok az emberek, teljesen más a leányzó fekvése.
Pl. bizonyos szempontból ezért is rajongok a két vh. közötti filmekért - talán azért voltak olyan könnyedek, szórakoztatóak és teli hepienddel, hogy Mariska a cselédlány, Amália a ház asszonya, aki éppen azon nyűg, hogy a 200 %-os infláció közepette mivel etesse a családot kicsengette a beléptit, és másfél órára megszűnt a külvilág. Mindenki boldog volt, gondtalan és jómódú azokon a filmeken. Az élet pedig egy vidám utazásnak tűnt.

No, szóval területek elcsatolva, de az emberek hittek abban, hogy ez nem lesz így örökké, azok a városok hozzájuk tartoztak. Jött ugye Hiszler bácsi, aki pofátlanul ki is használta ezt a helyzetet. Tudta, hogy a kölcsönt kamatostul vissza lehet kérni. Hát a haderejével támogatva Mo. mögé állt, így aztán nem nagyon nyígtak a környékbeli országok, mikor szépen átrajzolta a térképet. A nyugat meg még mindig ott volt leragadva, hogy Fúj! Fúj Bolsevikok! Így aztán naná hogy nem koppintottak rá Hiszler bácsi orrára kellő eréllyel a megfelelő pillanatban. No, megkaptuk Felvidéket, Kárpátalját, É-Erdélyt. Szerbekkel még a magyar kormány kötött egy megnemtámadási egyezményt. Aha, meg amit mi szerettünk volna. Kiskölök próbálja felérni az asztalt, ahol a felnőttek tárgyalnak, kb. ez a szindróma. No, lényeg, kefebajszosnak kellett a Balkán, magyarok felé pedig volt egy tutibiztos váltója. Hát élt vele. Vezérkar, illetve adott körökben valszeg örültek neki, hogy még több területtel gazdagodott az ország, de Teleki ebbe rokkant bele. Némileg protesztnek is érzem az öngyilkosságát. Egyszerűen nem volt gyomra a dolgokhoz.
És itt lett rohadt bonyolult az egész. Mert ugye elvileg, amit adnak, azt vissza is kell fizetni. Ugyanakkor ott van egy egyezmény megszegése. A köz nyomása. És egy helyzet, amibe belesodródott, de aminek a kiváltó okai sokkal régebben keletkeztek, sokkal mélyebbre nyúlnak. Azt, hogy ki mit csinálna ilyen szituban, mindenkire rá van bízva. Én konkrétan örülök neki, hogy a jósorsom megkímélt ilyenektől.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.08.23. 13:21:53

@Donna (Cara)mba:
Tudod min nevetek keserűen folyton. A szoci "államépítésnek" hála én, aki egy jobb világban örülhetne, ha a küszöböt nyaldosná, többet tartózkodom ezekben a hatalmas, csodaszép belvárosi palotákban, mint azoknak a leszármazottai, akiktől elkobozták. És basszus, valahol ez nincs jól.

trojka 2010.08.25. 08:35:20

Mihelyst két farkam lesz, rögtön rájuk fogok szavazni...

süti beállítások módosítása