Skip to content


       Szűrés lista

Egy korszak látlelete: Dudoglo Pavel

Mikor már azt hinné az ember, hogy már nem tud meglepődni hogyan loptak közpénzt, akkor mindig előállnak egy még keményebb esettel. Kőröshegyi völgyhíd? Nem megfelelő minőségű M6-os autópálya a 4 csodálatos alagúttal? A BKV-polip? A fővárosi közműcégek? 40 centis kilátó és a 45 milliós kutyafitnesz? Ugyan már, kérem ...
"Ezek" még képesek voltak több száz milliót kilopni az útra kiszórt sóval is! Ha ezt az istenverte találékonyságot és kreativitást hasznos célra fordítanák ...

Az MSZP-SZDSZ 8 éves korszak helyi kis mutyijainak tökéletes példája a Dudoglo Pavel-eset. Zuglóban "kicsiben" nyomták, egy szinttel feljebb már egy nullával több volt az összeg, ugye Frei Tamás? Még egy szinttel feljebb meg még egy nullával több ...

Zuglóban az SZDSZ-es Weinek Leonárd volt a polgármester, Hunvald Gyuri egyik cimborája. Dudoglo Pavel a kerület közterületi parkolási tanácsadója volt,  2007 áprilisától 2008 decemberéig állt megbízási jogviszonyban Zuglóval, havi bruttó 400 ezer forintos fizetésért. A kerületi önkormányzat közterhekkel együtt összesen 8 millió 400 ezer forintot fizetett ki a részére.
A helyi önkormányzat tisztségviselői soha nem láttak, a nevét sem hallották.


Weineket egy rendbeli, folytatólagosan, bűnsegédként elkövetett, jelentős vagyoni hátrányt okozó hűtlen kezeléssel, és kétrendbeli, jelentős vagyoni hátrányt okozó hűtlen kezeléssel gyanúsítja az ügyészség, mivel többek között például Weinek és Hunvald György kölcsönösségi alapon olyan tanácsadói megállapodásokat kötöttek, amelyek mögött nem volt teljesítmény, az érintetteknek havonta mégis 400 ezer forint ütötte a markát egy, illetve másfél éven keresztül.
 
Zugló 2007-ben közlekedési, parkolási koncepció elkészítésére komoly szakmai referenciával rendelkező szakcéget bízott meg, de emellett Dudoglo Pavel a megbízója (Weinek) felkérésére és részére készített feljegyzéseket. Az adatszolgáltatásban az is szerepelt, hogy Dudoglo Pavel Weinek Leonárd akkori polgármesterrel folytatott személyes konzultációt. Dudolgo Pavel, a moldáv tanácsadó lakcíme Hunvald egyik lakása Erzsébetvárosban. Ez egy maffia. Mindenütt ott voltak.

"Miután az előző városvezetőnek kellett a teljesítést igazolnia, nyilvánvalóan a szakértőknek fel kell, hogy tűnjenek itt a házban. Ez nem történt meg, a titkárnők nem látták, az osztályvezető úr, aki egyébként a hetvenes évek eleje óta dolgozik itt, ismer minden szakértőt és mindenkit a házban, de nem találkozott ezzel az emberrel." – mondta Papcsák Ferenc, Zugló polgármestere.

Íme Pavel 24 db A/4-es, kézzel írt "tanulmánya", amiért 8,4 millió forintot fizettek:


Nem is az a felháborító, hogy ezért a magyartalan macskakaparásért több pénzt fizettek ki, mint 2 tanár egy éves fizetése, hanem, hogy arra sem vették a fáradságot, hogy adjanak a látszatra, hogy legalább kinyomtatott formában legyenek ezek az alibi-doksik. Ennyire biztosak voltak benne, hogy nem fognak lebukni? Soha? Vagy csak legyintettek, hogy "ilyenért" politikust nem ítélnek el ebben az országban, jó lesz így is, ilyen formában? Majd elsimítjuk?

Ez az igazán elképesztő. Hogy tudták, hogy megtehetik és meg is tették. Ahogy megcsinálták a Kőröshegyi völgyhidat a betonlobbi a nyomására, ahogy megcsinálták az alagutakat a szántóföld alá ("Miért fáj önnek az az 50 milliárd Pósa úr?"), ahogy Nokiás-dobozban adták át egymásnak a zsíros tízezereseket, hogyha szeretnél valamit elérni, akkor megkövetelik a borítékot ("Sokszor bánok pénzzel"), ahogy mindenki mindenhol amennyit csak tud, ellop a közpénzekből. És még Bulgária meg Románia a korrupt állam, lol :)
 
"Minden próbléma az önkorira húlik vissza ..." ahogy Pavel az első oldal 4-es pontjában javasolja.

Címkék: budapest mszp szdsz botrány pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr522617391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Turanga Leela 2011.01.27. 11:12:28

Már bocsánat, de egyszerűen leesett az állam, és nem jött ki több értelmes hozzászólás belőlem. Hihetetlen!

Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2011.01.27. 11:16:28

A tanulmányokat olvasva hirtelen úgy éreztem, mintha egy Rejtő-regénybe csöppentem volna :) Ez valami elképesztő... Elképesztően szomorú.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2011.01.27. 11:17:05

A baj, hogy ez folytatódnak. Csak más színekben. Ezt kellene valahogy kiírtani.

Énbagoly 2011.01.27. 11:19:12

Mikor először hallottam róla, már akkor is igen érdekesnek találtam.
De ezeket a leveleket végignézve...
Egy magyartanár szívbajt kapna tőle. Még azt sem tudta eldönteni, hogy milyen írással írjon. A fogalmazásról, meg a helyesírásról már felesleges is beszélni.

Különben tényleg mit gondoltak? Hogy bármit megtehetnek?
És még arra se vették a fáradtságot, hogy legalább a netről lelopjanak, és összeollózzanak egy szöveget 1 óra alatt, hogy legalább úgy nézzen ki, mintha dolgoztak volna vele? Ezt egy általános iskolás jobban, és szebben megcsinálta volna.
Tényleg fel nem tudom fogni különben ezt a szintű pofátlanságot.

Énbagoly 2011.01.27. 11:21:23

Nem jár erre valami humorista? Ez rohadt jó alapanyag lehetne. :S
Beszarás:)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.01.27. 11:21:52

@Énbagoly:

Igen, nem is az a pofátlanság, hogy kamu-tanulmányokra kifizettek 8,4 milliót, ilyen volt már. Dehogy KÉZZEL írva, ilyen szöveggel ... ez tényleg új.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.01.27. 11:22:37

@Énbagoly:

A Showder-klubban remélem felhasználják :)

Aradebil 2011.01.27. 11:22:43

ez a kedvenc tanácsom: egyebek:D

tééényleg? 2011.01.27. 11:22:57

@Pál a postoló: Nekem is Rejtő jutott eszembe :)))) A Török írhatott volna hasonlókat... :)))

z666 2011.01.27. 11:23:02

Tudom, hogy unalmas vagyok ezzel, de pár száz (ezer) akasztás nélkül soha semmi nem lesz itt rendben. Már csak pedagógiai célzattal is...

S.O.A. 2011.01.27. 11:24:08

Rohadjon rájuk a műanyag lakat...

Dudoglo Pavel... ilyen névvel kábé egy utolsó félromán félbulgár, aki 89'-ben illegálisan Budapestre szökött, és az első 10 évben a szakad, már akkor 30 éves Mercedes taxijával tolta a belvárosban a kínais Adidos susogós melegítőjében, ha éppen volt kedve fuvarozni,mert az üzlet fő profilja a hamisított ukrán Marlboro árusítása volt a csomagtartó lemezzel leválasztott titkos rekeszeiből, külföldi pancseroknak, csakis márkáért...

(bocs, ha kicsit szlengblogos lett, de ez a név meg sztori megihletett...)

Énbagoly 2011.01.27. 11:27:06

-a körnézet terhelése
-egyebbek
-fizető és nem fizető rendszereket lehet beleteni
-kivételek, különtárgyalások, zárójel menteségek
-csapcsolat felvétele

És ennek az embernek ért minden szava aranyat. Szó szerint.

Énbagoly 2011.01.27. 11:28:00

@zero: ja, úgy talán röhögni is lehet majd rajta. :)

Marcellusca 2011.01.27. 11:29:10

@zero: Ja, ja.
Legalább valami formát adtak volna neki.
Kicsit "becsomagolták" volna a sz@rt.
De nem. Mert jó az így is.
Ebből is látszik, hogy kamu volt a megbízás.

Énbagoly 2011.01.27. 11:29:46

@Aradebil: két b-vel az igazi. :)

Nekem eddig a csapcsolat a favorit. :)

2011.01.27. 11:33:40

baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

qwertzu 2011.01.27. 11:37:15

De tényleg. 300 ezerért már megírathatta volna valakivel, aki egy picit konyít a témához, beadják azt, és legalább néz ki valahogy a dolog. De, hogy lehet ennyire leszarni a dolgot?

terensz szpenszer 2011.01.27. 11:37:22

@Noname Cowboy: a szinek mások, a szívek (fajtája) ugyanaz.

Furamadár 2011.01.27. 11:37:39

Nem kellett ehhez hunvald gyurka cimborájának lenni.

Sőt, még csak maszoposnak vagy szadeszesnek sem. Büdöspesten, például valahol a 15. és a 17 kerület között a fideszes önkormányzat pontosan ugyanígy nyomta kifelé a pénzeket kisebb nagyobb mutyicégeken keresztül.
Azt is meg lehet említeni, hogy az egyik mutyicég vezetője annak idején nagysenki volt egy fidesz által alapított, informatikaközeli minisztériumban.
A kollégái már akkor és ott is "gáltlástalan, pofátlan tolvajként" emlegették....
Vagy pl ugyaez a patkány -azt csicsergik a verebek-, "minőséget biztosított" a hírhedt ügyfélkapu 2.0 projektben...

Na igen, cégnevet és ilyesmit nem írtam, de ha valaki nagyon ügyes, ki tudja találni, kiről van szó. Persze azon kívül, hogy egy patkányról.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.01.27. 11:40:21

@Furamadár:

ja, hány önkorinál lehet még ilyen dudolgo pavel?

Furamadár 2011.01.27. 11:41:47

@zero: szerintem rövidebb lenne a lista, ha azt keressük, hol nemvolt és nincs ilyen akció...

A világ legrövidebb könyvei következő példánya.

minimalista 2011.01.27. 11:47:00

@zero: @Furamadár:
Nem lehetnek illúzióink. Az ezer fő feletti és/vagy az etnikailag túlnyomó részben pigmentált településeken MINDENHOL ez megy...

Gonosz Repülőmókus 2011.01.27. 11:48:20

@zero: "Min dék duttam, hotty. Te egy vagy Naggy hüjje. De hogy eggkorra. Vaggy asztt tat. Mékk én? sem duddtam. Ellhicheted! Róllam te. Ne firrgálj! semmid. Mert jövög én. Éés cha meggírom terróladd. Hodjj migget tsináldáll. Aggor jjól besszárnag. Tégedd. Éés ettől függetlenül gaphadsz tőllem a fejedre eggy nagyod a kőzgasszán biszkállóval. Ami 1. sújjos fém dártty. Eszt én írom. Ghenek. bb.! és ammid énn irrog, assz nem. Hasszug. Mar! hasság. Mintt amit? Te. Írrsz. Régen. Régenny. Reggénnyé. (Nem, givánndd! dörllentő.)

Kiváló Disztelleddel:
Te ló!"

(Gyk. a Török Szultán egyik idevágó levele, hamár említve volt)

causa sui 2011.01.27. 11:48:27

Engem különösen az utolsó pont ragadott meg: - Egyebek
És ezért bassza meg pénzt kapott. Mint az aki az Állampolgári ismeretek tankönyvet fénymásolta ki BKV tanácsadás címen. Szakértői kormány.
Hányok ennek az országnak a "politikusai"-tól.

Furamadár 2011.01.27. 11:56:12

@minimalista: ne keverd bele az etnikai kérdést, szinte semmi köze a témához, vagy max annyi, hogy az etnikummal nagymértékben ellátott településeken szerintem sokkal kisebb a jelenség volumene, mert egyszerűen nincs mit ellopni.

Kicsi Kacsa 2011.01.27. 11:58:03

Azért nem gépeltették le, mert akkor kb 2 oldal lett volna, azért meg kicsit feltűnő lett volna ennyi pénzt adni.
Így lobogtathatták a paksaméta irományt.

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2011.01.27. 12:17:28

havi 400e Ft ezért? én feleennyiért kétszer ilyen jót írtam volna....

Mr. Acid 2011.01.27. 12:18:44

Miközben tisztességes emberek tízezrei napi 8 óra munkával havi nettó 100 alatt keresnek, egy ilyen féreg és a cimborái ilyen teljesítményért százezreket kapnak. Kellene egy-két defenesztráció, hátha tanulnának belőle.

Kopasz4x4 2011.01.27. 12:20:44

Szerintem esz az Dúdoló Pável ety kitalált szeméj , merthogy én is tudok ijen tanúlmányikat firkálni. Nem lepne meg ha kiderülne hogy Weinek úr és társai írták.

gramercy 2011.01.27. 12:29:36

@Lecso (F*ck the Shit): en negyedennyiert nyolcszor ilyen jot :D

f.m.j. 2011.01.27. 12:30:31

@zero: a vastagbőrön való megjelenés már egyenlőa lebukással? mert akkor jó, akkor megnyugodtam :)

hoplita 2011.01.27. 12:31:05

@Mr. Acid:
A defenesztrációt haggyuk meg a cseheknek......becsületes magyar ember a Dunába lő, lámpavasra húz.:)

bandika gazdája 2011.01.27. 12:33:19

@zero: Mé, ha ki lenne nyomtatva, mennyivel érne többet ez a mélységes tartalom?! Így legalább a drága nyomdafestéket nem pazarolták rá!

minimalista 2011.01.27. 12:33:27

@Furamadár:
Én kifejezetten az efféle "eljárásokra" gondoltam (lásd link), az "etnikailag pigmentált" kitétel pedig kistelepülésekre vonatkozik, szvsz ugyanis a többségében magyar lakta kis falvakban (onnan sem nagyon lehet mit ellopni, ráadásul mindenki ismer mindenkit...) ilyen jelenségek kevéssé vannak jelen. Ennyi az egész, semmi rasszizmus! :)
vastagbor.blog.hu/2011/01/05/atlagos_hetkoznapok_tiszabon

bandika gazdája 2011.01.27. 12:40:17

@zero: És miért ilyen biztos mindenki abban, hogy azt a pénzt ez a Dürröng Zultang kapta? Mert szerintem meg ő (valóban létezik) csak egy stróman. Ennek legfeljebb a 2%-át tette el, lehet, hogy azt is csak lakbérkedvezményben.

Gontar 2011.01.27. 12:43:51

Csak irigyek vagytok, hogy nektek nincsen ekkora szakértelmetek a dologhoz és ez által nem tudtok ilyen fasza, zsíros álláshoz jutni. :-DDD

viccet félre... A "rendszerváltást" elkúrtuk... nem kicsit, nagyon... :-DDD Igazi rendszerváltás hullák, kiomló belek, vérrel áztatott utcák nélkül nincsen. A történelem folyamán soha nem volt és soha nem is lesz... Nem azért írom ezt, mert kedvelem a horrort, de tény, hogy ebben a mi kis kurva országunkban minden maradt a régiben, csak más lett a neve... zsidesz alatt meg úgy tűnik, hogy egyre inkább visszaállnak a 20-30 évvel ezelőtti állapotok (pl. a politikai hatalom egyre erőseb központosítása - a "nagy" vezír belegyezése nélkül lassan már szellentenie sem szabad még a "kollégáinak" sem), de ez már egy másik poszt témája (lehetne)...

Gontar 2011.01.27. 12:47:16

p.s.: Pável barátunk nyilván nem létező személy (vagyis lehet igen, és ezek csak a nevét használták). Nagy valószínűséggel valamelyik elvtársnak kellett ilyen-olyan okok miatt émi zsét csúsztatni, és ebben az esetben így oldották meg a dolgot.

sz4sz4 2011.01.27. 12:47:59

@xanax: LOL, el is felejtettem, kösz, ez kurvanagy!:D "8 darab notebook (drága)"

z666 2011.01.27. 12:52:13

Na akkor matekozzunk:
A példa oldal kb. 360 karakter hosszú. 360*24=8640, ezt kerekítsük 8400-ra.
Tehát betünként kb. 1000 Ft-ot keresett. Nem rossz...
(A színvonalat még figyelembe se vettem.)

Összehasonlításként, ez a rövid Vastagbőr-cikk kb. 3700 leütés hosszúságú.

z666 2011.01.27. 12:53:13

@Gontar: "Igazi rendszerváltás hullák, kiomló belek, vérrel áztatott utcák nélkül nincsen. A történelem folyamán soha nem volt és soha nem is lesz..."

Ott a pont!

f.m.j. 2011.01.27. 12:56:02

@zero: azok nem politizálnak, ha mégis, inkább a másik oldalon, hisz köztudott, hogy a humor baloldali...

f.m.j. 2011.01.27. 12:59:02

ennek a fickónak még a neve is egy vicc,-amúgy

mi van ebben az országban?
(kávéház és étterem a veszett kutyához, este garantált verekedés, remek széklábak, harmónika, az úri közönség táncol)

ez nem is ország már... :(:(

gabriel syme · http://magyarido.blog.hu 2011.01.27. 13:09:22

Lassu vagyok. Amikor olvastam Orkeny Istvan 'Babik' c. befejezetlen regenyet, gondolkodtam, hogy meg kellene csinalni a bizniszt. Ezek megeloztek.

Joe.UK 2011.01.27. 13:30:12

Most oszinten: nem ert meg ennyi penzt az hogy megtudtuk Torok Szultan polgari nevet?

Koronás Udvari Chinpoko Mester 2011.01.27. 13:41:37

De most komolyan, ha a városházán a titkárnő meglátja, hogy a word kiirjaa, hogy "Document is corrupted" reflexből utal neki 5millát?! napalmozni kéne az egészet

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.01.27. 14:00:03

Végülis, megbízhattak volna egy 8 éves albán kislányt is, hogy zsírkrétával rajzoljon szakértői jelentéseket 100millióért...

Ironfist 2011.01.27. 14:05:03

Aztaku.... és anno még mindenki röhögött azon a szánalmas gyökéren, aki kézzel írt, helyesírási hibáktól hemzsegő felmentő kérelmet írt a "sojom lasszlo elnökurnak", hogy ne kelljen villanyszámlát fizetnie...

Kulminaator 2011.01.27. 14:23:39

@Pál a postoló: Egész pontosan két dolog az elképesztő.

1) Ezért senkit sem fognak igazából felelősségre vonni, legalábbis nem a "nagyhalakat". Ez ziher!
2) Tök mindegy, hogy ki van éppen hatalmon, uygan úgy lopnak-csalnak-hazudnak csak élppen más zsebbe vándorol a zseton.

Ez az igazán elképesztő és szomorú.

Kulminaator 2011.01.27. 14:24:26

@f.m.j.: De. Ország. Kurvaország.

jozicsenko 2011.01.27. 14:29:24

??? az mszp/szdsz még sokáig fog kísérteni, úgy látom

s attól félek, a fidesz meg tőlük tanul, nem utánuk kajtat: vagy lecsukatja mindet, vagy jöhet a jobbik megint 20% körüli eredménnyel...

Apafarkas 2011.01.27. 14:30:55

@z666: Így van. Mindennek meg kell fizetni az árát. Van amit vérben kell megfizetni, és mi ezt '89-ben nem voltunk hajlandóak megtenni. Így azt kaptuk, ami lett, nem pedig amit szerettünk volna. Nincs ingyenebéd, itt sem.

a-kis-herceg 2011.01.27. 14:35:27

bocs hogy kekeckedek, de a fotón 32 A4-es oldal van, nem 24.

azért így mingyárt más...

a-kis-herceg 2011.01.27. 14:41:31

@zero: szerintem mindenhol van ilyen. konkrétan pl Érden is. ez arra felé köztudomású. Harkai Zoltánnak hívják. de az fides... ugy hogy nem anynira nagy a sajtójuk... minden ügy elcsendesedik idővel. pedig simán honlapon is követhetők a szerződések. pl a "kedvenc" polihisztorcégük a Hinterland.

gromek7 2011.01.27. 14:43:38

A jelenségnek semmi köze az mszp/szdsz hatalomgyakorlásához. Pontosabban ez független a pártszíntől. Egy-két dolgot javítani kéne a cikkben:
Zuglóban az ucsó 8 évből csak 4ben volt a Weinek (szdsz) polgármester, aki mellesleg egyáltalán nem volt a Hunvald haverja. Aki figyelemmel kísérte a történéseket, az láthatta, hogy nem különösebben szoci barát Leó. Természetesen ettől még egy impotens és korrupt politikus....
Előtte fideszes polgimester volt, aki annyit mutyizott (bosnyák tér, tanuszoda), hogy a mostani önkormányzati választásokon nem is indította a fidesz.

A poszt fontos dolgot vet fel, de sokkal hitelesebb lenne, ha ezt neutrális álláspontból tenné. Így csak a szokásos sárdobálásnak tűnik, most éppen jobbról...

a-kis-herceg 2011.01.27. 14:45:12

@Gontar: "20-30 évvel ezelőtti állapotok"

rosszhírem van. ezer éves FEUDALIZMUS.

öt diplomás 2011.01.27. 14:46:26

Pavel,Weinek és Hunvald konferenciabeszélgetése skype-on:
Weinek: -Te Gyuri, azért mégis le kellene takarnunk ezt a havi négy kilót...mégsem mehet ez így.
Hunvald: Leó, azért szóltam a Pávelnak...itt figyel ő is. Remek író, rejtői tehetség.
Pável: Főnök...aztat mondtam, hogy ne túlozzon...én csak hóbiból szoktam firkálgatni.
Weinek:-Jó az, gyerekjáték lesz...hozza be azt, amit a múltkori találkozón jegyzetelt...
Hunvald:- Pável, azért egy picit javítsál már bele baszki, a fasznak nem tudsz megtanulni helyesen írni. Bunkó vagy Pável...
Pável: Bocsi főnök... ( elhajol a webkamerától és és felemelt középső ujjal beint egyet)
Weinek: Jó lesz úgyis, ahogy van, majd közelről nem mutatjuk... Gyurikám biztos? Ezért nagyon meg leszünk baszva...
Hunvald: Ne aggódjál Leó...az nem egészséges. Festmény nem érdekel, vagy autó? Ezzel foglalkozzál... ( kilép, majd ugyanezt teszi a kissé megszeppent Weinek is)
Pável: Az anyátok picsáját...tanulmány kell? Nesztek...

pjm 2011.01.27. 14:46:46

@zero: Emberek, Einstein is nyomtatottan dolgozott? Nem az a baj, hogy kézzel írták, mert ugye először a Bánk bán is úgy született, hanem, hogy miről-hogyan szól. Egyébiránt a múlt hónapban megnyílt étterem nyíltan " kiérdemelt" engedélypénze is 2 milla volt. Ja nem nokiás dobozba, csak úgy zsebbe.

puffatag 2011.01.27. 14:52:12

egyetértek, börtönbe mindenkivel, aki lopott... a nagyságrendet nézve mindenképpen az első helyezett meggyes tamás esztergomi polgár, aki 20 milliárdos tartozást akar elsikálni, azt hiszem, ez nem kis pénz, ugye polt pot péter bácsi?

kultúrpesszimista 2011.01.27. 14:54:00

Ne feledkezzünk meg Killik Jenő szdsz-képviselőről sem. A helyi zuglói lapok szerint szintén havi 400e ft-ot kapott a semmiért,fiktív tanácsadói szerződés keretében. 10,6 m ft ment a zsebébe... Derék szabad demokrata.

Prof. Dr. Simon Templar 2011.01.27. 14:54:16

OFF: automenedzser.hu/hirek/20110127_kozlekedesi_tabla.aspx#utm_source=hirkereso&utm_medium=listing&utm_campaign=hirkereso_2011_1_27

Idiótaságért nem kell Dudogló Pávelnak lenni...csak főiskolásnak...egyébként az ilyeneket terrorizmusért varrnám be...

puffatag 2011.01.27. 14:57:43

@puffatag: vagy meggyes és a nemzetvezető legkultúráltabb tollú barátja, bayer "orgoványi szlovákrendszámomvanmerazócsóbb" zsoca MAGÁNVÁDAS perei 30 milláért KÖZPÉNZBŐL... kedves polt pot Úr, vár a munka, tisztíccsuk meg a közéletet a tolvajoktól (olajos "belügyminiszter" sintér sanya)

2011.01.27. 14:58:27

@gromek7: "A jelenségnek semmi köze az mszp/szdsz hatalomgyakorlásához."

Á dehogy. Abszolút semmi.

ketroot 2011.01.27. 14:58:58

Komolyan mondom, ez az ország világelső lesz (vagy már az?) ilyesmikben...

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.01.27. 14:59:26

Azt sehol nem láttam, és itt sem olvastam; vagy csak bennem merült fel hogy ez az ember nem is létezik?

puffatag 2011.01.27. 15:01:45

@kultúrpesszimista: egyetértek!!!! osztán van a legális nem tudom minek nevezzem pl. derce tamás eddig veszekedett a fideszsezel fuggetlen 4. kerületi polgármesterként, tavaly váratlanul visszalépett a jelöléstől, támogatta a fideszes jelöltet, nemsokára életfogytig tartó 350.000 forintos életjáradékot fog kapni.... ez a legális lopás iskolája, a fideszjogászok értenek a dolgukhoz

a-kis-herceg 2011.01.27. 15:02:58

@James Onedin (aka Zöld Ember): én meg azt aki 20-as táblát egyáltalán kitesz... a foton szépen láccik hogy szar sincs ott nem munka... ez kicsit se off. mert ott se dolgoznak... jó hogy nem 10-es táblát tettek ki... agyhalott közlekedésben dolgozók.

a-kis-herceg 2011.01.27. 15:05:18

@pjm: hát... "Nem az a baj, hogy kézzel írták"

hát. a 3dik évezred elején?

igazából megnézném, mert évek óta nem láttam kézírásos tanulmányt. abban is alá van húzva piros hullámossal a helyesírási hiba?

puffatag 2011.01.27. 15:06:29

@Kulminaator: Kulminaator 2011.01.27. 14:24:26
@f.m.j.: De. Ország. Kurvaország. persze, nem tudom, ki szavazott tavaly arr, hogy ezentúl a stricik kormányozzanak

AkarkiJ 2011.01.27. 15:09:44

tegnap a újpesti fidesztől és a dercétől hánytam el magam, ma meg a zuglói mszp-szdsztől...

a-kis-herceg 2011.01.27. 15:14:43

a témába vág nagyon... újabb júdás pénz. ezt is ti fizetitek kedves dolgozók/adózók.

"ha Vitáris címzetes főjegyző lesz, úgy az újpesti képviselő-testület utalja ki honoráriumát 927. 600, forintot (évi)"

atv.hu/cikk/20110127_alomfizetest_adhat_a_huseges_jegyzonek_a_fidesz

sivatagi n. 2011.01.27. 15:16:04

Nem hiába tartották magukat szakértői kormánynak. Értettek a a lopáshoz meg a fasisztázáshoz.

szkeptikus vagyok 2011.01.27. 15:16:19

Fiktív alkalmazottakhoz képest szerintem pofátlanságban eltörpül a fiktív személy megbizatása. Pedig az előbbit is nagyban űzte pl. az I. kerületi fideszes önkormányzat:
bombahir.hu/bombahir-tv/bombahir-tv-egy-fideszes-onkormanyzat-piszkos-titkai
Egy nagyon tanulságos kis videó, amely érdemtelenül nem kapott nagyobb nyilvánosságot. Ebből is látszik, hogy nagyon egyformán gondolkodik a parlamenti elitünk, csak most éppen a másik oldal ügyeit szellőztetik sűrűbben.

puffatag 2011.01.27. 15:20:00

@sivatagi n.: igen, ez így megy immár 9 hónapja, már többet loptak mint az előző 8 év... de te csak tapsikolj, biztos anyagilag érdekelt vagy a mostani lopásokban

Prof. Dr. Simon Templar 2011.01.27. 15:20:39

@a-kis-herceg: Nem is ez a gondom hencegem, hanem, amikor a bodzaszedő elviszi a táblát, a MÁV trafót, a sint, a vasúti vezetéket, a csatornafedelet meg a bronzszobrot a Gellérthegyről, akkor hol a f@szomban van a térfigyelő kamera meg az azt figyelő szervek?????....ja, tudom, éppen félrenéztek. :((

sivatagi n. 2011.01.27. 15:23:08

@öt diplomás:

Szerintem felhívták Zoltai Gusztit is, hogy sikáljon egy kicsit.

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2011.01.27. 15:23:13

Én hülye meg hajnalig verem a billentyűzetet, meg kivörösödött szemmel bámulom a monitort amikor pl. tender leadás van.

Én vagyok a pöcs. Nekem is ilyen kis papirokra kellene olyanokat írnom, hogy:
1.) A víz szobahőmérsékleten szintelen, szagtalan, íztelen folyadék.
2.) A víz tengerszinten 100 Celsius fokon forr.
3.) A víz 4 Celsius fokon a legkisebb térfogatú.
4.) A víz térfogata 4 Celsius fok alatt és felett, nő.

Erre mennyit fizetne ki az önkori?

szefós 2011.01.27. 15:24:15

"6. Egyebbek"

Befosok :D Hol lehet ilyen tanácsadói állásra jelentkezni? Nekem jó melóm van, de a 7 éves fiamnak is gondolnia kell a jövőjére, a helyesírása már megvan hozzá, ötletei meg mindig akadnak :)

Prof. Dr. Simon Templar 2011.01.27. 15:24:25

@a-kis-herceg: Ja, egy útépitő mérnök ismerősömtől tudom, akinek saját cége van, hogy az ilyen 20-as táblát nem a közlekedésfülügyelet rakja ki, hanem ők...amig dolgoznak, ebben igazad van...

puffatag 2011.01.27. 15:38:36

@sivatagi n.: ez a fröcsögő zsidózás magyarországon 30 %ot ér, európában viszont 5-öt se... ezért takarodtok el bomlott agyú idolotokkal együtt, mert ez európában nem sikk már és idolotok nem határolódott el időben magyar nyelven legszebben beszélő vezetőktől, bayertől... ez az ember és a stílusa európai vita tárgya lett... most látják külföldön is, hogyan beszél a jobboldali magyar kultúrember.... ordítsátok, vesszen trianon és majd meglátjátok, európa mit válaszol

Vészmadár · http://foxhole.blog.hu 2011.01.27. 15:41:36

Na most komolyan: sok hülyeséget láttam már kishazánkban, de ez....ez...szavakat sem találok rá.
5 oldalt néztem meg, és sírok. Eszükbe nem jutott, hogy ez kiderülhet?

nemferi 2011.01.27. 15:42:00

A csákó stílusából ítélve létező személy, most valahol a SnittPali nevében írja az anyagokat!:) Gondolom a mostani gazdái sem filléreskednek vele, hmmm....

szkeptikus vagyok 2011.01.27. 15:49:49

@puffatag: idefigyelj, zsidó (már ha így magadra vetted a Zoltai szennyesét)! Eltévesztetted a házszámot!

tudi 2011.01.27. 15:51:57

Én már azt hittem ezek már minden elképzelhető módon lopták as pénzt, de nem. Mindig tudnak újat mutatni ebben a "műfajban", az meg külön plusz, hogy kézzel írott jegyzetekért fizettek ki milliókat.

jani888 2011.01.27. 15:53:07

Számtalan ilyen esetet lehetne találni,óriási összegek folytak el fölöslegesen-(rabolták el?),de szerencsére a piaci árust elkapta és megbüntette az APEH,mert nem adott nyugtát a háromszáz forintos gatyáról.

egymilliopicikrisztus 2011.01.27. 15:55:27

Mi van ezen csodálkoznivaló?
Josip Tot meg a Kaja Ibrahim visszatért! Volt is, lesz is...............

Dr. No 2011.01.27. 15:56:03

Havi négyszázezer forintért - kis pénz, kis foci. Pardon, javítom: Kiss fócy.

tomm 2011.01.27. 15:56:34

Komolyan mondom, kivándorlok! De hová?

kultúrpesszimista 2011.01.27. 15:57:44

@puffatag:

1. Higgadj le, mert követhetetlen, amit és ahogyan írsz. Szépen, lassan, tagoltan. Ügyelj a központozásra is.

2. Én úgy tudtam, hogy felnőtt ember maga viseli a felelősséget saját tetteiért, nem szokás másra mutogatni. Már az iskolában is erre oktattak, nagyon helyesen. Emlékszel? Ha 1-es kaptál, ne mutass még három más diákra. Ha Józsi kútba ugrik, neked nem kell. Ez a felnőttek világára különösen érvényes. Abból, hogy XY csal, lop (és teszi ezt az mszp, szdsz színeiben), nem következik az egy normális ország normális társadalmának normális állampolgárának normális agyában, hogy bezzeg a WZ is csal lop. Értesz, ugye? Ezek nem olyan pontok, amik összeköthetők. Van korszellem, igaz, de ebből nem következik, hogy MINDENKI korrupt. Mert sokan nem azok, ez evidens, amit kár megkérdőjelezni.

kultúrpesszimista 2011.01.27. 15:59:32

@szkeptikus vagyok:

Ne zsidózz. Szubhumán, primitív dolog és abszolút kontraproduktív. Kösz.

a-kis-herceg 2011.01.27. 16:02:18

@nemferi: :)))))))))) én is felismertem. smitpali beszédírója + az alkotmány javaslatuk...

@Vészmadár: csak 5 oldalt néztél meg? pont a a hatodiktól tömören teleírt gépelt oldala vannak tökéletes magyarsággal és mellette angol/német és francia nyelveken is... és nagyon jo szakmai javaslatok is.

a-kis-herceg 2011.01.27. 16:02:55

@tomm: bárhová. gyakorlatilag nincs esélyed hogy ennél rosszabb helyre csöppenj

tomm 2011.01.27. 16:07:20

@a-kis-herceg: :))) no, ettől tartok én is...

fzoli415 2011.01.27. 16:09:14

8/5-ös tanács: "szaró lapokat használtaták-e." Hát ezek tényleg szaró lapok, csak kicsit drágák...

a-kis-herceg 2011.01.27. 16:10:49

@tomm: ja és ha megadod a számod felhívlak ha gyökeres változás van.

pl majd figyelem hogy mikor kezd a rendőr megállítani: hogy tisztel állampolgár úr! segíthetek valamiben?

ja és akkor kezdődik a demokrácia, amikor a metró mozgólépcsőn a zemberek jobbra állnak...

tomm 2011.01.27. 16:17:28

@a-kis-herceg: látom, te tudsz valamit, van tapasztalatod.:) Nekem is rémlik, hogy jártam már olyan országban, ahol a fent említett dolgok gördülékenyen működtek. Egyszer felnövünk mi is...:)

MNOP 2011.01.27. 16:22:42

dúdolgó pável.. ez jó, először azt hittem csak egy vicc

a-kis-herceg 2011.01.27. 16:24:22

@tomm: ja majd magától megoldódik. én is ebben reménykedek ;) vagy a zorbán megrázza magát... és hirtelen jóóó lesz.

JohnHenry 2011.01.27. 16:34:47

lesz-e párszázezer dühös tüntető a kossuth téren? kimennek-e mindennap növekvő létszámban?

akkor miről beszélünk?

a-kis-herceg 2011.01.27. 16:36:33

@JohnHenry: a fides a legjobb szervező. majd szerveznek egy jó kis utca bulit.

ja . én meg szervezek egy fides melletti szimpátia tüntetést. és azt mondom, aki nem jött el, az ellenzi a fides politikáját.

puffatag 2011.01.27. 16:38:30

@kultúrpesszimista: majd lehiggadok, ha ha a legfőbb ügyész nagyságrendek alapján veszi sorba az ügyeket

tomm 2011.01.27. 16:40:54

@a-kis-herceg: igen, és is azt hallottam, hogy most olyan jó lesz, amilyen eddig sosem volt.:))

is 2011.01.27. 16:41:42

az eset tokeletes pelda, mindegyiket elo kell huzni, es mindegyiket mutogatni kell. amikor azonban ezt ugy tunteted fel, mintha csak az egyik oldalhoz, meg csak az elmult 8 evhez kotodne, akkor sajnos russzat teszel. ez legalabb 16 eve mindket oldalon ugyanigy megy. azt hiszed, hogy a FIDESZes onkormanyzatok mindegyikenel nincs 2-3 Pavel? hat dehogy nincs! a korrupciot kellene uldozni, nem pedig azt ultetni a hulyek fejebe, hogy 8 ev, meg MSZP. latjatok a kommenteken, mennyi embert felrevisztek ezzel.

is 2011.01.27. 16:45:41

@kultúrpesszimista: "an korszellem, igaz, de ebből nem következik, hogy MINDENKI korrupt. Mert sokan nem azok, ez evidens, amit kár megkérdőjelezni. "

sajnos azonban az a logika sem allja meg a helyet, hogy CSAK az egyik oldal korrupt, pedig sokan probalkoznak ennek implicit levonasaval. es ennek a teves logikanak sajnos PONT az a cafolata, hogy ramutatunk, hogy ez jelenleg korszellem, azaz minden oldalon ez megy. ez nem mutogatas, hanem a vicc a juhasszal, meg a feher es fekete baranyokkal. ugy is mondhatnanak, hogy TIT. a politikaban sajnos nem sokan, hanem KEVESEN nem korruptak, ugyhogy ezzel ellentetes allitasod sajnos _nem_ evidens.

is 2011.01.27. 16:48:56

most, hogy meg egyszer megneztem a cimet: bizony, hogy egy korszak latlelete. de az a korszak nem 8 ev, az biztos, mert a hosszu bajtok ejszakaja, meg a Gripen-ugy, meg Josip Tot, meg Torgyan naszasszonya, meg a Pettko-lany, meg a Vitezy-klan tundoklese, meg Derce eletjaradeka sehogy sem fer bele semelyik 8 evbe, az helybol 12. Tocsik-uggyel mar 15, MDF-FIDESZ szekhaz uggyel mar 18, es lehet, hogy meg tovabb is van. es hogy vege sincs meg, az is biztos.

kultúrpesszimista 2011.01.27. 16:51:52

@is:

Félreértettél vagy én fogalmaztam rosszul. Abszolút szuverén gondolkodóként, kívülállóként azt mondom, igen, minden oldalon ez megy, ez a korszellem, DE mindegyik oldalon vannak tisztességes emberek, ami evidencia. Abból, hogy X oldalon x ember korrupt, nem következik az, hogy bezzeg az Y oldalon is... Ez az egymásra mutogatás minden, de nem előremutató, konstruktív. Nem szabad így általánosítani.

térfél · http://httphatterfel.blog.hu/ 2011.01.27. 16:52:06

Igen... (nem!) - és most beszéljünk arról, hogy a korszakalkotó ötleteket ingyen nem mered benyújtani egy képviselőhöz sem, mert téged páros lábbal tanácsol el a hivatal portása.
- de hogy illedelmes törvények helyett, a már régen megszegett és bebizonyítottan bűnös ügyleteken rugózunk? - na ez az ami romba dönti az országot - HIVATALOSAN! és mi nézzük... (normális? - na ez sem normális, hogy egy fia bíróság vagy ügyész, vagy ami kell(ene) hozzá - egy belügyminiszter? vagy igazságügy és közigazgatási miniszter? szóval ember nincs, aki ezeket az ügyeket és a benne érintetteket dutyiba dugni akarná? Bezzeg az éhhalál elől tyúkot lopót meg kivégezné egyenesen.... okádék ország ez a miénk és benne minden ...Nem nemes

arlequin 2011.01.27. 16:55:24

ezt még csak kreatívnak sem lehet nevezni. hová süllyedtünk?

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2011.01.27. 17:52:41

4 millióért vállaltam volna hogy beírom wordba és némi formázás után kinyomtatom az anyagot csak hogy ne legyen feltűnő hogy 8.4 milliót kap ennyiért. Így büdös életbe nem buktunk volna le.

a-kis-herceg 2011.01.27. 18:37:04

@Nagykorú: ránézésre simán írhatta. és ránézésre 15év börtön...

Horizont 2011.01.27. 18:41:54

Valaki azt hitte pont Zugló marad ki ? Szerintem végig zongorázhatnák az összes önkormányzatot és meglepődnénk mi volt, van, lesz!!Mindegy melyik párté, sőt független is lehet. Mutyiország.
Gondoltam írok egy dühöngő, átkozódó kommentet és mindennap beteszem ugyanazt, mert mindennap ugyanarról szól a VB. Hogyan néztek hülyének minket! Lassan már nem tudom befogadni ezt a sok mocskot. És ha visszamehetnénk a rendszerváltásig, akkor most azt mondanám vérest és verejtékest kellett volna!Fülkeforradalom? Vicc! Olyan is!

@egymilliopicikrisztus:
Kicsit kevered. Weinek Leonárd SZDSZ-es polgi, akikről írsz Fideszes dolog volt.

@Ironfist: Ja! Dugó = Dudoglo Ez is lopott az is lopott:)

terensz szpenszer 2011.01.27. 18:47:05

@sivatagi n.: Guszti alkalmazkodó képessége lehengerlő, most Viktorunkkal jár Brüsszelbe. Izé, lehet, hogy nem is ő, hanem hozzá alkalmazkodnak?

lombardo 2011.01.27. 19:07:20

@qwertzu: Gondolom, csak annyira kellett a papír, hogy legyen valami kézzelfogható, ha esetleg fel kéne valamit mutatni. Mivel az egész a pénz lenyúlására ment ki, abszolút nem törődtek az ilyen látszat dolgokkal, már rutinból csinálták. Volt is rá idejük, hogy elkényelmesedjenek, mert tudtommal nem az elmúlt 8, hanem az elmúlt 20 évben volt a kerületben MSZP-SZDSZ-es vezetés.

Ha egy Word-ben írta volna, már akkor megütött volna egy schmittpalis szintet, de gondolom, a moldáv olyat még nem látott.

hoplita 2011.01.27. 19:09:07

@puffatag:
Ki nem szarja le, hogy az impotens ejrópa mit válaszol, te idióta...?
Még mindig itt tartatok, csökött agyú libsi banda?
Gágogjatok csak....másra úgyse vagytok valók, balfaszok.:)

lombardo 2011.01.27. 19:17:34

@lombardo: Most látom, írta valaki, hogy előtte fideszes polgármester volt. Akkor lehet, hogy a közgyűlésben voltak többségben.

bandika gazdája 2011.01.27. 19:42:24

@is: Ne vádold már Zerot egyoldalúsággal, nem olvastad az előző napokat?! (Lázár, Wintelmantel, stb.) Éppen az a rohadt nagy targédia (szerintem) hogy bárhová nyúlsz, darázsfészek van. Ha fiatal lennék eltakarodnék innen!

Scala 2011.01.27. 20:34:36

@zero: és én (meg még annyian ebben az országban) ingyen vagyok SzB tag a társasházban?
Kutatunk a szomszéddal a levéltárban napokat?
Egy naptári bejegyzésem értelmesebb, mint ezen állítólagos, közröhejes nevű, analfabéta által elkövetett szarság!

fokabacsi 2011.01.27. 20:45:58

Roppant érdekelne ,ki volt ez az alak, és mi volt a haszna , hogy alkalmazni kellett?! Ki tesztelte mielőtt felvették ? Azt 8 általánossal meg lehet állapítani, hogy ez egy balfék! Takarítónak sem felelne meg jobb helyen, mert összeöntené a Hypo-t a sósavval. Lehet, hogy egy hímringyó volt??? Szóval érdekelne piszkosul .

arlequin 2011.01.27. 20:51:48

@puffatag: te tényleg ennyire hüje vagy, vagy fizetnek érte? európa nagy ívben tojja le az összes ilyet. azoknak pénz és hatalom kell, az elvek mindössze játékszerek. hogy a magadfajtát szopassák. ezek szerint nem hiába. ;-)))

fokabacsi 2011.01.27. 21:01:18

@puffatag: Akinek nem tetszik a zsidózás nyugodtan magyarozzon vissza!!!! De ki is nyalhatja ! Nem érdekes, hogy pl . a svábok nem reklamálnak? Vagy a horvátok??

jágör68 2011.01.27. 21:10:26

Éljen a posztkommunista rablókapitalista kleptokrácia!
Meg az a nép, amelyik ezt mind eltűri...

zsoltix 2011.01.27. 21:20:24

Nem ertitek ti esztetet. Aze van kezzel irva, mer a sogor nagynenjenek az unokaoccse grafologus, o allapitotta meg 2832651 forintert, hogy ez telleg mekkora nagy szakertoi velemeny. Asztan mikor kifizettek, nem maratt pez a tintapatronyra. Na. :)

egymilliopicikrisztus 2011.01.27. 21:32:06

@Horizont: Nem a pártállás, vagy a világnézet a fontos. Ezek mellékesek. A hozzáállás nem változott, a pénzek kisíbolása, a lenyúlás, a közpénz ellopása, a választók hülyének nézése, a pökhendiség, a gerinctelenség.
Anno azt mondta bölcs nagymamám. "... a politika nem tisztességes embernek való!"
Igaza volt.

a-kis-herceg 2011.01.27. 21:41:16

@egymilliopicikrisztus: . "a politika nem tisztességes embernek való!"

bullshit. önbeteljesítő jóslat. luzer hozzáállás 20 évet én is elbasztam. mindenki felelős ezért. változtass!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.01.27. 21:44:51

@hoplita: @arlequin: @fokabacsi: Nah,megjöttek a vérnácziak!:))))
Azt pedig ne feledjétek,hogy a gárdákkal kimasírozunk Európából! Igaz@puffatag: ? :))
Az utóbbi időben ez a masírozás kifejezés megmosolyogtat.:))

arlequin 2011.01.27. 22:43:47

@Tigeri: hát én csak reménykedek, hogy bemasírozunk és ajrópa majd megköszöni, ha lesz rá ideje a valóvilág és a bigbrother, a zsidó és a muszlim között...

Scala 2011.01.27. 22:51:32

@egymilliopicikrisztus:@a-kis-herceg: az enyém is ezt mondta vala... de Kishercegnek igaza van!

a-kis-herceg 2011.01.27. 22:59:15

@Scala: @egymilliopicikrisztus: mindenhonnan ez folyt. a politika "úri huncutság"

www.youtube.com/watch?v=eICuDQQ25I0

csak bízd rájuk nyugodtan a kasszát. gondolom az esztergomi 10ek bandáját is követitek...

meggyesahibas.blog.hu/2011/01/23/eltitkolt_meggyes_beszed_a_bukas_napjarol

Táskás Tóni 2011.01.27. 23:48:49

Nagyon nagy kár , hogy nincsen terítéken pl a több tízmilliárdos MVM-ből Kocsis által offshore cégekbe kilopott pénz. Az ügyészség pedig nem vizsgálja. Kocsis pedig Csányi sógora. Csányi pedig Orbán oligarchája.
Aprópénz, de természetesen elítélendő a szocik lopása. De a nagy zsék lenyúlása valahogy mindig feledésbe merül és nem büntetik. És mindig a jobboldal-fidesz-ússza meg.

Táskás Tóni 2011.01.27. 23:52:28

@arlequin: Mubarak , Orbán haverja éppen most lövet le embereket akik a diktatúrája ellen tüntetnek. Valahogy nagyon rossz irányba utazgat a focista mostanában, vagy más demokratikus országban már nem is fogadják?

fokabacsi 2011.01.28. 07:16:23

@Tigeri: Pedig azt még nem is írtam , hogy GRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!

reKorrekt 2011.01.28. 10:09:27

@tomm: Sokkot kapunk vazze? :D

Egyéves Önkéntes 2011.01.28. 10:58:48

@a-kis-herceg: a harmadik évezredben is van olyan öreg szaki, aki mikor megkérdeztük, miben írta a cuccot, azt mondta: nem tudom, fehér és pittyeg

ez a word lenne :)

fokabacsi 2011.01.28. 11:43:28

@Tigeri: Nem tudnak magyarul rendesen, a menetelés szót nem ismerik ! Más tőről metszettek.

derelyegrádi szellem 2011.01.28. 15:41:26

@Joe.UK:

:-))

A Török Szultán polgári nevét én ingyen megmondom, mert benne van a Három testőr Afrikában című orökbecsű műben....:-)))

@a-kis-herceg:

Apám, ha te meg ilyen jólinformált vagy, akkor besétálsz a rendőrségre, és feljelented a Hinterlandot, meg a Harkai Zolátnt, és már kész is. És bemutatják azok bizonytékait is, akkor egyenlő a két dolog. Addig nem. Az iylen "köztudomású" meg hasonlók nagyon elcsépeltek és unalmasak már...

A poszthoz nem tudok mit szólni. Örület.

derelyegrádi szellem 2011.01.28. 15:54:40

@puffatag:

Talán ugyanazt mint a szlovák nyelvtörvényre?

Te teljesen hülye vagy?

Legutoljára az bírálta magyar médiatörvényt ordítva, hogy majd kidült a segge (Daniel-Cohn Bendit) aki bazmeg egy fehár címlapú censored felíratú Magyar Nemzetet tartott a magasba. Ennyit tud arról, amit nagy hanggal bírál.

Azt most hagyjuk is, hogy Vörös Dennyként ('68 Párizs)ő Mao elvtárs híve volt, akiről meg jól tudjuk, hogy miként viseltetett a sajtószabadság iránt....Az a 60 millió áldozat meg mégjobban...

Meg mint amikor az USA-ban rosszemlékű Tom Lantos összehívott egy kongresszusi gyűlést Csurka miatt mert azt mondta "élettér", és egyszer sem tudták a jegyzőkönyben helyesen leírni németül az élettér fogalmát. Volt az liebensraum, lebenstraum, meg minden. Azt sem tudták mitől rettegnekl, és attól most vonatkoztasunk is el, hogy magyarul és németül egy "nagyon kicsit" mást jelent a szó. Mert ilyen alapon az is náci, akinek két nyolcas van a telefonszámában....

Ez már unalmas, szarrá rágott gitt, egy-két hivatásos bérrettegőn kívül már nem ugrik erre senki....

derelyegrádi szellem 2011.01.28. 16:04:36

@Táskás Tóni:

Mubarak csak most, Gyurcsány már 2006-ban..

Bár a zorbán akkor meg budapesten volt...gyanús....nagyon gyanús...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.01.28. 17:25:23

@derelyegrádi szellem: Eh,te nem tudod felfogni a faszizmus veszélyeit?!?!
Hogy a történelem ismétli önmagát?!
Hogy ugyanúgy bakancsok csattognak,mint annakidején?!
Elég szomorú. :))))

ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.01.28. 17:47:03

Nem baj gyerekek! A Fidesz egytől-egyig elszámoltat mindenkit !
Mire kész lesznek a lovam is megtanul háton úszni..

Max. 2011.01.28. 17:57:15

@puffatag: "ordítsátok, vesszen trianon és majd meglátjátok, európa mit válaszol "

Mit válaszolna? Ők osztották szét az országot, már csak nem fogják azt mondani, hogy bocsi, tévedtünk, elnézést...

Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi 2011.01.28. 18:34:26

@MNOP: Pável? Ismerem, a Flórián térnél szokott tarhálni, kéthetes metrókkal, ma délben adtam neki egy kétszázast. Onnan is csókol mindenkit.

arlequin 2011.01.28. 18:35:33

@Táskás Tóni: @derelyegrádi szellem:
én már tavaly szóltam, de nem vettétek komolyan. előre profittáltam kérem! biza. miazhoty? natyonis!

nemrég volt oroszországban is a putyinnál, azok meg se mertek mukkanni utána, emlékeztek? nem is tiltakoznak most az alternatív gázszállítás miatt...

nem hiába nem fogadták az usában elnöki szinten...

egyiptom után a zeujrópai zsidókkal találkozott, na azok is megnézhetik majd magukat. ők a következők.
most pedig a szlovákoknál. na azt is majd meglássuk.

derelyegrádi szellem 2011.01.28. 18:49:23

@sivatagi n.:

Ja, mert ha nem sikál, akkor nem lehet "nyogodtan hogyishívjákolni" (c.r. by Hunvald)

Tegnap meg is kérdezte a Guszti bácsit a HÍrtv riportere, hogy mi is az a "hogyishívjákolás" pontosan, de nem nem akarta megmondani valami miatt....

Még úgy se, hogy segíttek neki, mondván a telefonban még tudta....:-)).

derelyegrádi szellem 2011.01.28. 18:57:02

@fokabacsi:

Jó úttörő ott segít ahol tud:

A csávó (a jó Pável) a Hunvald régi barátja, még talán a főiskoláról. Bár az "írásművét" nézve ebben nem vagyok biztos...

Igaz azonban, vannak olyan főiskolák ahol nem számít, hogy gyakorlatilag analfabéta vagy, ez tény. Tehát összességében lehet, hogy még a főiskoláról...

a-kis-herceg 2011.01.28. 19:17:01

@derelyegrádi szellem: hirtelen felindulásból majdnem lefaszkalapoztalak. aztán második gondolatom már a sajnálat volt.

1. van feljelentés
2. teljesen felesleges mert mind a rendőrség mind az ügyészség ugyanannak a feudális rendszernek a részei
3. a köztudomású az azt jelenti, hogy az ÖSSZES hivatali közalkalmazott tisztában van vele. suttognak róla. de tenni nem mernének semmit...
4. ezek az adatok honlapon nyilvánosak is. ha látod értelmét erősíts rá... el kél a bátor ellenzéki...

ezt a gyenge demagóg dumát meg légyszi kerüljük, amit be lehet nyomni csak ugy... szíjártó szinten

fokabacsi 2011.01.28. 19:44:29

@derelyegrádi szellem: Nem értem pedig felhomályosítottál ! Nekem is van barátom ! De álmomban sem jutna eszembe, hogy beköltöztessem magamhoz ! Fizetést adjak neki szar munkáért ,(mert korrupció gyanús lenne) , meg még ki tudja mit nem csináltak, mikor besötétedett ?! Úgy nyálas ez az egész ügy, ahogy van!

arlequin 2011.01.28. 21:09:53

@a-kis-herceg: te szimplán egy korrupt, megkeseredett, hitetlen, elveszett szerencsétlen avyg.

de semmiképpen nem a kis herceg.

az tuti.

mert ő, ahogy írója életét adta. te mit adsz? kiábrándító és demagóg mondatokat. lélekmérgezést.

részvétem. szar lehet percről-percre magaddal.

a-kis-herceg 2011.01.28. 22:33:53

@arlequin: szeretem az ilyen vitapartnert. egyetlenegy érv vagy konkrétum nélkül csak személyeskedsz. ha ez élvezet neked, akkor csak igy tovább sajnos én ebben nem tudok partner lenni. hello

arlequin 2011.01.28. 22:51:15

@a-kis-herceg: persze, hogy nem tudsz. még szerencse, hogy szereted a szijjártó-féle szintet, amit el is fogadsz, ahelyett, hogy vitatkoznál vele/ellene. mert neked a tények demagógok, a vélemények pedig szentek. ejh. éppen mint neki. jó komák lehettek.

élvezet? én csak szopni járok ide kérem...

partner? mikor partnere a sasnak a béka?
soha.

személyeskedés? mindössze magadra vett tévedések sokasága, amit nagyon egyszerű és közkeletű személyeskedésnek bélyegezni érvek híján.
ja igen. szevasz bazze. szép estét és minden jót a családnak. tényleg!

Czermy86 2011.01.29. 11:46:01

Nem gondolom, hogy fontos a téma szempontjából, de egyébként ez nem több, mint 24 oldal? Itt a fotókon 32-t látok, a belinkelt cikkben 33 oldal van. Így betűnként nem 1000, csak 6-700 Ft :P

Horizont 2011.01.29. 11:50:06

@Czermy86:
Na most megnyugodtam, így már mindjárt más, már nem is haragszom rájuk!!
Azért 33 az 33 nem 24!! :D

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2011.01.30. 02:20:56

Én azt nem értem, hogy mia afasznak fáradtak ezekkel a kézzel írt doksikkal? Miért nem markolták fel csak a 8 milliót, oszt jóvan?

Scala 2011.01.30. 09:56:24

www.origo.hu/kultura/20110130-gulyas-gabor-nem-a-penzen-mulik-interju-a-mucsarnok.html
Műcsarnok, Gulyás Gábor:
"Pályáztatás nélküli kinevezését felhördüléssel fogadta a szakma, de Gulyás Gábor szerint nálunk a pályáztatás úgyis csak színjáték. Terveit nyilvános vitára akarja bocsátani, és azt mondja, végső soron úgyis a munkája fog dönteni."
Csak nekem hasonlít Szőcs Géza fiatalabb változatára?

és úgy egyébként 2011-ben miért trendi ez az öntelt hólyag kinézet, túlsúly, ingatag magabiztosság???

süti beállítások módosítása