Skip to content


       Szűrés lista

Egy millió a magyar sajtószabadságért

2009. október 31-én az Index két újságírója, Szily Laci és Bede Marton elment az aktuális Charta-gyűlésre, majd szép cikkben tudósítottak is az ott hallott-látott eseményekről: "Hány halálos áldozatuk lesz a Fidesz-lágereknek?"

Nem tudom, hogy "kibaszásból" küldték őket oda, vagy mazochista indexes létükre kellett már nekik egy adag Bauer-Debreczeni-Vásárhelyi koktél, mindenesetre a tudósítás elég jól sikerült, és főleg szép hosszú utóélete lett.

Az ilyen dzsemborikról lehet egy száraz MTI-hírt közölni (copy+paste), vagy tényleg odaküldünk egy-két újságírót, és abból ilyen cikkek születnek. Szily Laci amúgy az ilyen sajtótájékoztatóról mindig ilyen stílusban ír, legutóbb éppen Nagy Anna kormányszóvivővel és Szócska államtitkárral sétált a Normafán, egy "tökéletesen felesleges eseményen". (A kedvenc cikkem az, amelyben arról tudósított Szily, hogy az önkormányzati választási kampányban Verók István lefestett egy padot.)

Vásárhelyi Máriát remélem nem kell bemutatni, aki nem ismeri a szociológus asszonyságot, az ugorjon át egy percre erre a cikkre.
Bár szociológus, hevesen részt vett a a médiatörvény körüli hisztériában, magyarul rettegett éjjel-nappal.

"A sajtószabadság a hatalom és a nyilvánosság viszonyát fejezi ki. Ha a nyilvánosságban a vélemények szabadon, retorziók nélkül megjelenhetnek, akkor beszélhetünk sajtószabadságról, ha nem, akkor nem beszélhetünk. A júliustól kilátásba helyezett szankciók lebegtetése éppúgy korlátozza a sajtószabadságot, mintha ténylegesen büntetne a médiahatóság." - Vásárhelyi Mária, 2011.április 07.

"Akkor azt gondoltuk: a vélemény- és szólásszabadság jogát többé senki nem veheti el Magyarország állampolgáraitól. Tévedtünk!" - Vásárhelyi Mária, 2010. december 16.

"A sajtószabadság és a véleménynyilvánítás szabadságának legyilkolására készül a Fidesz." - Vásárhelyi Mária, 2010. december 02.

No, Vásárhelyi Mária annyira szívén viselte a sajtószabadságot és a szabad véleménynyilvánítást, hogy fenti cikk miatt beperelte Szilyt, Bedét meg az Indexet, mivel megsértették az emberi méltóság védelméhez fűződő személyiségi jogait. Sőt, olyannyira megviselte az a pár sor Vásárhelyi asszonyt, hogy "már-már a további közéleti szerepvállalás feladásáról való elgondolkodásra késztette" ...

Aztakurva, nem sok hiányzott, hogy a közélet megszabaduljon Vásárhelyi Máriától, Szily Laci és Bede Marci, miért végzetetek félmunkát?!

Viszont Vásárhelyi Mária tényleg megcsinálta: kinek "egy millióan a magyar sajtószabadságért", kinek meg "egy millió a magyar sajtószabadságért" ...

Az ítélet és az indoklás:

 


"Vásárhelyi Mária olyan, mint egy domina." Ez egy egymilliós mondat...
 
Friss:
Vásárhelyi Mária reagálása:
"Az emberi méltóság mindennél előrébb való! Mert az emberi méltóságnak a tiszteletben nem tartása vezetett a XX. század összes borzalmához. És ilyen nyikhaj hülyegyerekek, akik, gondolom, kurva jól szórakoztak, amíg megírták ezt a cikket, föl se fogják, mit írnak."

Címkék: abszurd pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr822842059

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: NEMHUNYT VÁSÁRHEYI MÁRIA - ÁLHALÁLHÍR 2011.04.22. 16:29:57

 Egy rosszul földelt elektromos pénisz-stimulátor lett a veszte a neves ballib médiaszociológusnak, a szólásszabadságot védelmező polgárjogi aktivistának, mellesleg a szadomazo szubkultúrában „Madamme Onemillion HUF” – néven ism...

Trackback: Minden "véderő" megtalálja a maga zsidóit 2011.04.22. 15:29:51

Gyöngyöspatáról busszal mintegy háromszáz cigány nőt és gyermeket szállítottak el péntek délelőtt, civil szervezetek segítségével. A Vöröskereszt bonyolította az akciót, de a buszok költségeit egy roma aktivista szerint Richard Field, Magyarországon él...

Trackback: Akármilyen Gárda: Csak megy és megy és megy 2011.04.22. 09:27:21

A magyar törvények jelentős részéről közismert, hogy csak annyira érvényesek, amennyire a népesség jámborabb hányada betartani hajlandó őket. Bár lértejöttéért, és sikeréért szurkolunk, ezért is fejeztük ki korábban kételyeinket, hogy egy szigorú dohán...

Trackback: Egymilliós ostorcsapás a felajzott hímvesszőn 2011.04.22. 09:20:57

Egymilliós bírságot kaptak, amiért Vásárhelyi Mária előadását egy dominaként fellépő személy szexuális szolgáltatásához hasonlították. Van, akinek addig fontos csak a szólásszabadság, amíg nem róla szólnak szabadon. A Fővárosi Bíróság a min...

Trackback: Felejtsük el a nadrágszíjat 2011.04.21. 07:46:25

  Nadrágunk még van, igaz a zsebe lukas, a csupasz fenekünk kilóg belőle, de még van és ez a lényeg. Viszont a nadrágszíjra nem lesz szükségünk, és egyébként sem lehet szíjnak nevezni azt, ami még van, hisz elég egy csat meg egy két centis da...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hardenberg 2011.04.20. 13:15:28

Domina?! Szerintem meg mint egy mindigszűz fapina, akit életében nem kúrtak még meg rendesen, ebből ered a "munkássága": És mivel életkorából adódóan erre sok esély már nincs is, marad a szánalmas, nevetséges gyűlölködése, ami egész "életműve" egyetlen jellemzője. Nem mintha az újságíró urakat sokra becsülném, de ez az írásuk tényleg bejött.

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2011.04.20. 13:17:42

Hehe, engem egy ügyvéd (troll?) fenyegetett perrel egy régi, Tudtados poszt miatt :-) Bár a fentiek után ez annyira nem megmosolyogtató...

Az ítélet amúgy röhejes, az indoklása különösen. De ezek szerint ma már Pató Pál úr is sikeresen perelné Petőfit.

hardenberg 2011.04.20. 13:17:43

Az, meg hogy egy ilyen némber, aki újságírókat jelent fel, a sajtószabadságról pofázik, - ehhez nincs mit hozzáfűzni, magélért beszél a tény.

Secnir 2011.04.20. 13:18:24

"mivel megsértették az emberi méltóság védelméhez fűződő személyiségi jogait."
he?

ez a bírósági ítélet úgy szar ahogy van. Történt fellebbezés?

Secnir 2011.04.20. 13:19:44

szóval egy hasonlatért perelte be?
bazz, és ha szűzmáriához hasonlítják, akkor meg felterjeszti őket Kossuth-díjra?

2011.04.20. 13:24:27

a fidesz azért teheti meg, hogy következmény, össztársadalmi ellenállás nélkül betámadja a sajtószabadságot, mert az ilyenek "védik", és akaratlanul is ezekkel kerül egy platformra, akinek nem tetszik a dolog. Csak ártanak az "ügynek", pont mint gyurcsány.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.04.20. 13:25:56

"A Debreczenit követő Vásárhelyi Máriát Váradi Júlia azzal konferálja fel, hogy "ismét egy sokkoló előadás következik", ami bennünk egy pillanatra felcsillantja a világ első liberális zombipornójának a lehetőségét, erről azonban sajnos szó sincs." - ez nem verte le a biztosítékot? :)))))

Secnir 2011.04.20. 13:38:08

nem mellesleg ki a fa**om az a Vásárhelyi Mária?
(jó, tudom, ez ötszázezer, mert megsértettem a jó hímtagomhoz védelméhez fűződő kinézeti jogokat)

f.m.j. 2011.04.20. 13:39:31

nincs itt némi ellentmondás? újságírókat perel be a sajtószabadság nevében...
okos liberális ...

Roltii 2011.04.20. 13:41:52

ez nagyon kemény, félelmetes hogy az "elitünknek" mekkora arca van... Gondolom nincs vége, mert fellebeznek vagy tudom is én. Egyébként 1 misiből tudna venni rendes domina szerkót, meg talán megtanulna állva olvasni...

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2011.04.20. 13:45:41

zero majd addig hivatkozol, meg idézgetsz, míg majd egyszer ott lesz a sárga csekk a postaládádban, hat nullás összeggel. ;D

Amúgy nyilván nem véletlen az ítélet, és azzal együtt a befizetendő összeg nagysága. Mondhatnánk: "apa kezdődik" :D

Secnir 2011.04.20. 13:46:28

amúgy elolvastam a cikket - és csodálkozom, hogy vannak emberek, akik a jövőbe látnak:
Debreczeni József:
"lesz egy felsőház, ahol Erdő Péter püspök fog kimondhatatlanul antidemokratikus dolgokat művelni! Egy csuhás! [...] azt jövendőlte, hogy Orbán - elsőként a magyar történelem miniszterelnökei közül - azt fog kinevezni bármilyen posztra, akit akar. [...] nem 4-8 rossz év jön, hanem 2010-ben végleg elsüllyed, ami itt húsz év alatt felépült, kész, kampec, minden választókörzetet megnyer a Fidesz"

Vásárhelyi [...] a Napkeltét szidta, valamint az MSZP-t, amelynek "fogalma sincs a modern média működéséről"

Bauer [...] elszigetelődést és meciarizálódást, mit mondjunk, nem lennénk most a magyar költségvetés helyében. [...] nem mintha a magyar társadalom többi része jobban járna majd, hiszen ismét hidegháború következik a szomszédainkkal, akárcsak 1998 és 2002 közt. És most aztán le is fogunk ám szakadni, nem úgy, mint az utóbbi nyolc évben"

ne feledjük, 2009 októberi a riport...

Homeoffice 2011.04.20. 13:50:10

Az egész bandát, akiknek ez a gondja, lezavarnám Békésbe, meg a környékére, hogy nézzék meg mi az IGAZI gond M-on.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2011.04.20. 14:07:48

"...a felperes rossz idegállapotba került."
Régi mondás babám, aki kurvának áll ne sírjon ha megbaszták. Dominaként pedig légy erős, viseld el még ha fáj is :)

Zigi 2011.04.20. 14:11:13

Hm, Vásárhelyi pereskedik Szilyvel és Bedével? Erre írná a kuruc, hogy köszönjük, mi már csak egy kávét kérünk.:)

lightby 2011.04.20. 14:17:27

büntetési tételek költői képek használata estén (Ft):

metonímia: 250000
szinekdoché: 350000
szinesztézia: 400000
szimbólum: 500000
metafora: 850000
hasonlat: 1000000
megszemélyesítés: 15000000
allegória: 1750000

Első versem címe: Az önmagát arconköpő ostorcsapás

Virág et. 2011.04.20. 14:36:35

Hmm. Nekem az egész régi cikkből éppen az jött le, hogy hihetetlen mennyire pontosan bejött egy-két akkor badarságnak látszó "rettegés". Egész biztos, hogy nem Debreczeni írja a kormányprogramot?

Az 1 millión meg nem kell csodálkozni. Vásárhelyi közszereplő, de a (nem is olyan) burkolt kurvázást egy közszereplőnek sem kell tűrnie. Ennek egyébként semmi köze a sajtószabadsághoz. Ez a személyiségi jogok védelméről szól. A sajtó szabadsága nem azt jelenti, hogy bárkiről bármi lehet írni (létezik olyan írás is, ami önmagában büntetőjogi kategória, tehát konkrétan ülni lehet miatta - ez is belefér a sajtószabadságba), hanem hogy nem a mindenkori hatalom dönti el, hogy miről mit lehet írni, hanem a jogszabályok. Azok is csak annyi korlátot szabnak, hogy mások személyiségi jogait ne sértsd meg. Gondolom senki nem örülne az itt ülők közül, ha őt kurváznák a nagy nyilvánosság előtt névvel. A közszereplőknek (a régi alkotmány alapján legalábbis, az orbáni alkotmány alapján már lehet, hogy nem) többet kell tűrniük, de nem mindent.
Az ilyen jellegű perek egyébként oda-vissza mennek a bal és jobboldali prominensek között. Elég nagy baj lenne, ha ilyen személyiségi jogi perek indításának a lehetőségét is kizárnánk.

A cikk apropóját megértem. Ha a média szabadsága mellett érvelek, akkor nincs jó sajtóvisszhangja, ha egy szabatosabban fogalmazó sajtóterméket éppen beperelek. Még akkor is így van ez, ha jogom van hozzá.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.04.20. 14:37:06

@csizsikpizsik: nem is értem, neki nem akkor jó, amikor rossz? ergo jó. vagy valami ilyesmi... :)))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.04.20. 14:42:12

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/:

ne is mondd, pont ma hajnalban álmodtam, hogy 1 évre le akarnak csukni.....

majomkutya 2011.04.20. 14:49:41

Vásárhelyi Máriára nem is találok megfelelő jelzőket, annyira gyűlölöm.
Szerintem ha valaki alaposan elemzi az index cikkét, abból nem az jön le ahogy Vásárhelyi Mária értelmezi a cikket, én lrmegalábbis a cikk alapján úgy értem, hogy ez a két újságírót olyan érzések kerítették hatalmukba V.M. beszéde előtt, mint azokat a férfiakat, akik a dominára várnak. Szóval szerintem elég erős túlzás ezért megállapítani az emberi méltóság sérelmét.
Amúgy ki nem állhatom az Index gunyoros, kifigurázó "tudósításait", mert a hírek kapcsán arra vagyok kíváncsi, hogy mi történt és nem arra, hogy az Index valamelyik idétlen újságírójának milyen beteg véleménye van az ügyről és nem szeretem, ha bármilyen eseményt úgy mutatnak be, hogy magára az ügyre rávetítik a beteg fantáziájukat.
Bár az egészen nem is lehet csodálkozni, miután az egyik Indexes arc elárulta, hogy a szerkesztőségben rendszeresen füveznek.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2011.04.20. 14:57:14

LOL, ez teccett :DDD

de azért ne csinálja meg senki fotósoppba a vásárhelyit domina-cuccban, mert az kegyetlenség lenne

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.04.20. 15:11:11

Lol!

Azért ez röhej. Na ez tényleg korlátozza a szólásszabadságot! Szily és Bede ízléstelen, de egyébként semmi különös nincs az írásban.

Vásárhelyit egyébként nem nevezték dominának. Minimális szövegértési képességgel fel lehet fogni, hogy a saját "sorsukon" merengtek erős szarkazmussal: lévén ilyen szar előadást hallgatni felér egy kínzással, de ők még élvezik is.

Vagy ezek szerint Vásárhelyi fejvesztés terhe mellett meg akarja tiltani, hogy az előadásáról negatív kritika szülessen?

Scala 2011.04.20. 15:14:26

@ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget: :-)))
Így igaz!
Inkább örülne az igénytelen tehene, hogy fiatalabb férfiak egy mondatban/bekezdésben említik személyét az orgazmus szóval.

Nagy kérdés, hogy ki törődik azokkal, akiket a Szily stílusa felvidít, de az ÉStől kerülnek rossz idegállapotba??? A normafás cikk nagyon ott volt legutóbb! :-)))

Addig is egy idézet Mariskánknak, ha az egy millió HUF reménye nem simította volna ki idegeit:
"Ne engedd, hogy sötét kétség uralkodjon feletted! Minden percben fényes reményekkel köss barátságot, hogy megváltoztasd saját világodat és a körülötted lévő világot!" (Sri Chinmoy)

Marcellusca 2011.04.20. 15:16:17

@Virág et.: Őőőő, izé ..domina=/=kurva!
Közszereplő, azaz többet kell bínia, tűrnie!

Már nem egy helyen olvastam, hogy Debreczeni és Kende "fantazmagóriái" mégsem annyira légből kapottak. :)

Egyébként meg röhej, hogy a sajtószabadságért rinyál, közben meg újságírókat jelentget fel, mert nem tetszik, amit írt. :(

Virág et. 2011.04.20. 15:19:07

@Marcellusca: Hát azért olyan hatalmas különbség a domina és a prosti között szerintem nincs. Bár a témának nem vagyok szakértője, de ha jól tudom az előbbi is szexuális szolgáltatásokat nyújt - csak egy kicsit extrémebbeket.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.04.20. 15:32:06

Indoklás : Aki kurvának (dominának) áll, az ne sírjon, ha basszák.

Mondjuk az Index stílusa sem mindig korrekt, és sokszor tényleg sértő, de napjaink közéletében nem meglepő, ha valakit elküldenek az anyjába. Aki nem bírja, az ne szerepeljen.

eFigyelő 2011.04.20. 15:34:10

Marisunknak ezzel a perrel és ítélettel sikerült bebizonyítania, hogy
MAGYARORSZÁGON VÉGE A SAJTÓ- ÉS SZÓLÁSSZABADSÁGNAK :)))

Meridian74 2011.04.20. 15:35:43

@Gunther: ne csak nézzék meg, hanem tapasztalják is meg, úgy lenne az igazi...!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.04.20. 15:40:11

@Virág et.:

a domina nem kurva, és a kurva nem domina ....:-)

Virág et. 2011.04.20. 15:45:07

@zero: Kiegyezünk egy rokonszakmában?

Seduxen (már NEM dr.) 2011.04.20. 15:51:23

@Virág et.: úgy értve, hogy a Te szakmád és zero-é rokon? :)))

mondjuk ebben van igazság: mindkét esetben (ügyvéd és firkász) azért fizetnek, hogy baromságokat hordjatok össze :DDDDD

Combi a ballibes Ferkófan 2011.04.20. 15:51:38

Nem értem a büntetést, én ezen a cikken szétröhögtem az agyam anno :)

Secnir 2011.04.20. 15:57:30

@eFigyelő:
"Marisunknak ezzel a perrel és ítélettel sikerült bebizonyítania, hogy
MAGYARORSZÁGON VÉGE A SAJTÓ- ÉS SZÓLÁSSZABADSÁGNAK"

te, figyu, ez 2010. áprilisi sztori. akkor még nem volt új médiatörvény.

DArchAngel 2011.04.20. 15:59:25

Hány ilyen semmirekellő, köpönyegforgató él még jól a hivatásos rettegésből és megmondásból? Annak, aki a betegeket ápolja, a gabonát aratja, gép mellett áll, miért nincs ilyen becsülete? Ekkora "bölcsességeket" bármelyik kocsmában hallhat, aki egy-két órával nyitás után esik be. Kik állnak ezek mögött az emberek mögött? Kik pénzelik őket? Gyanítom, mi...

f.m.j. 2011.04.20. 16:09:06

de hát ez egy 2099-es cikk, vagy már akkor is a fidesz volt? ... nem emlékszem...

f.m.j. 2011.04.20. 16:10:00

@f.m.j.: bocs, 2009-es... tényleg tökmindegy, amúgyossan

novalusz 2011.04.20. 16:42:39

Millió forintos domina - áprilistól a mozikban.

nemjogasz 2011.04.20. 16:48:51

@majomkutya: ez az ún. gonzo-újságírás. Ez a stílus pont ebből áll, gyakorlatilag részben tényközlés, részben pedig a cikkíró elborult asszociációit vegyíti, így téve humorossá a száraz tényleírást. Ha nem tetszik, ne olvasd.

majomkutya 2011.04.20. 17:15:10

@nemjogasz: Hívd aminek akarod!
Szerintem szar, nem is szoktam az ilyen cikkeket elolvasni, mert még a "Valahol felsír egy gyerek" cikkeknél is idegesítőbbek.
Csak az a baj, hogy a zember minduntalan belefut ilyen cikkekbe az indexen, az index pedig sajnos megkerülhetetlen. A parlamenti tudósítást mondjuk már szinte soha nem az Indexen követem, mert az nem tudósítás, hanem bohóckodás és ripacskodás.

tudi 2011.04.20. 17:34:48

Hülye bíró én a helyében a cikk elolvasása után, (amin én egy jót röhögtem) elhajtottam volna Vásárhelyit a francba. Remélem az Orbán ezt a dilettáns állrettegő bandát a szölőbányába küldi.

lac1 2011.04.20. 17:34:52

Hát azért egyvalamit eltanulhatnátok v. lámpaernyő máriától.
Ül a nagy valagán valahol, nyalja a húsos nyelvével a fagyit, kezében a 168 tóra, zsebében az egy misi maradéka, és közben jót mulat rajtatok.
Ugyanis a pénznek nincs szaga, én is (ti is) nagyon örülnétek annak a pénznek, amit ilyen pofátlan, már-már lopásnak nevezhető lenyúlással meg tudnék, megtudnátok szerezni.
Ugye így van?
A lámpaernyő mária a Franciaországba menekült cigányoktól azért egys- mást eltanult...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.04.20. 19:07:17

@majomkutya:

Figyu, nem egy nagy zsákbamacska, hogy milyen típusú írásra számíthatsz az Indexen és az Origon.
Ha nem bírod ez a stílust, akkor irány az Origo. Én pl. mind a 2 helyen elolvasom, az Indexes cikk szórakoztatóbb, az Orihos meg informatívabb. A kettő együtt tökéletes :-))

turcsány karcsi elvtárs 2011.04.20. 19:14:49

hoppá, pedig nem is a hírcsárdára nyomtam...
szerintem ennek a vásárhelyinek örülnie kéne, h dominához hasonlítják, nem pedig 1 darab szarhoz

eFigyelő 2011.04.20. 21:13:32

@Secnir: A szmájlit nem ismered?

lyken 2011.04.20. 23:20:47

"Mindenkinek joga van hülyének lenni, de te visszaélsz a lehetőséggel" eset fennforgása állt elő némi álszent pátosszal körítve.
Azért az klasz, hogy magyarországon egy ügyet ha 10 bíró megkap akkor 5 így dönt, 5 meg úgy. Az alperes meg maximum reménykedhet, mert a bíróságban nem bízhat, az úgy dönt, ahogy épp a szél fúj.

Artech 2011.04.20. 23:22:51

A Bírótól kérdezném: ez a csaj bejön neked mint domina????
A szexuális életed rendben van?

molaris 2011.04.21. 00:17:54

Azért a bíró sem merőleges!!

makukula 2011.04.21. 00:19:57

Az egész ítélet elérhető? Mert pont az indokolás maradt le.

Béla Bácsi 2011.04.21. 02:36:34

@molaris: Nem ugyanez a bíró adott felfüggesztettet az osztálytársát halálra verő cigánygyereknek?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.04.21. 03:01:53

@lac1: Csak a kérdés, hogy nevezhető-e embernek a lámpaernyő, ha így tesz. Meg gerincnek, ami a hátában van.
A kezében levő fagyi meg szarból van, de ez neki még nem tűnt fel.

eszkep 2011.04.21. 07:36:33

A liberálisok alapfelfogása "nekünk mindent szabad, másoknak semmit". Ebben semmi új nincs.
Kíváncsi lennék, hány éves a bíró, meg persze a fellebbezés elbírálására? (Hisz pl. egy átlagos napon a Népszabiban Orbánról a leggyengébb jelző lenne a "domina".)

eszkep 2011.04.21. 07:38:25

@Secnir: "azt jövendőlte, hogy Orbán - elsőként a magyar történelem miniszterelnökei közül - azt fog kinevezni bármilyen posztra, akit akar."
Nagy jövőbelátás nem kellett hozzá már akkor, hogy meg lesz a kétharmad.

eszkep 2011.04.21. 07:41:29

@zero: amíg egymást perelgeti ez a kompánia, addig csak jókat kuncogok. El tudod képzelni, ahogy Orbán a Népszabiban megjelenő jelzők miatt perelne és még meg is nyerné a pert? (melyik a sértőbb jelző? a "domina" vagy a "fasiszta"?) Úgy tűnik, a "közszereplőknek többet kell tűrniük" bírósági alapelv nem vonatkozik a liberális megmondóemberekre.

eszkep 2011.04.21. 07:49:16

OFF
Lesz poszt a "kiváló", "demokráciaféltő", "liberális" megmondóemberek életpályájáról?
www.magyarhirlap.hu/belfold/heller_helyeselte_a_veres_megtorlast.html

eszkep 2011.04.21. 07:51:56

OFF
a fenti levélhez még annyit: a balosok azzal szokták magukat égetni, hogy megkérdőjelezik azt, hogy a normális emberek a mostani szoclib. kompániát lekommunistázzák. Hmmm, nézzük csak a levelet, hogy is van ez pontosan:
"a pártnak és a saját kommunista lelkiismeretemnek tartozom"
?

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2011.04.21. 08:17:32

@zero: De hát a dominázás, meg az erekciózás tényleg lealacsonyító, öncélú és szexista.
Ha meg ilyen az Index, akkor miért nem irkálnak ilyeneket mondjuk Morvai úrhölgyről, vagy Selmeczi Gabrielláról, vagy miért nem erektálnak Annamarisra ?

eszkep 2011.04.21. 08:32:13

@eFigyelő: Nem tudom, feltűnt-e, egyáltalán elolvastad-e, hogy az eset 2009-es, az ítélet 2010-es?

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2011.04.21. 08:41:57

@zero: Meg időnként van más különbség is. Például ma. A hogyan vesz fidesznyik 30 milliárdos 150 rózsadombi villás diplomatanegyedet 200 milliós kiadással - témácskát valahogy nem pedzik errefelé ittenség.

Vidéki 2011.04.21. 09:21:10

A "Hír szent, a vélemény szabad".

Vásárhelyi szerint az álhír, rémhír is hírnek számít, ebből következően "Szentnek" kell tekinteni, ha ő fröcsögi azokat szerteszét.

A bíróság 2010 áprilisi döntése is a Vásárhelyi ideológia talaján áll.

Noha akkor még a régi, jónak és tökéletesnek mondott médiatörvény volt életben és még a kormányunk is „Szakértői” volt, mégis keményen elmeszelték azokat az újságírókat, akik Vásárhelyi „írói munkásságához” véleményt próbáltak fűzni.

Vásárhelyi zagyva agymenéseit nem szabad bírálni.

Őt csak hódolat illetheti, nem bírálat.

Komoly képpel romaellenes rassszizmus indítékáról beszél, amikor egyik roma fiú (Mortimer) a villamoson karddal ledöfi a másik roma fiút.

Képtelen teóriáját a tengernyi irodalom teóriájával próbálta megtámogatni:

„Tengernyi irodalom szól az öngyűlölő zsidókról, feketékről vagy akár romákról, saját hétköznapi tapasztalatainkról nem is beszélve. A reménytelenné váló asszimilációért folytatott küzdelem pedig végzetesen agresszív magatartásba csaphat át.”

Egy ilyen zavaros fejű közvélemény deformáló értelmiségi neve ekőtt díszeleghet a Dr. cím.

Olyannyira megviselte az a pár (Indexes) sor Vásárhelyi asszonyt, hogy "már-már a további közéleti szerepvállalás feladásáról való elgondolkodásra késztette" .

Mindenki jobban járt volna, ha nem csak ijesztget bennünket a további közéleti szerepvállalás feladásáról szőtt terveivel, hanem valóra is váltja azokat.

Secnir 2011.04.21. 09:23:20

@eFigyelő:
ja, de, ismerem.
most már látom is.
:D

2011.04.21. 09:36:45

@Vidéki: Azért jó volna, ha teljes egészében leirnád a véleményszabadságról szóló mondatot.

" A hir szent, a vélemény szabad, vagyis a tények nem manipulálhatóak , a hirek nem hamisithatóak." --irta mindezt C.P.Scott , a Manchester Gardian-ben, 1926. május 06.-án.

Virág et. 2011.04.21. 09:48:43

@eszkep: Lehet meg kéne várni, hogy reagáljon rá? Meggyőződésből írta ezeket vagy a fejének tartott pisztoly melletti kényszerűségből? Valódi-e egyáltalán vagy csak olyan, mint a Papp Danis Cohn-Bendit riport, esetleg a Népszabadságos Teller-levél?

Virág et. 2011.04.21. 10:04:14

@Seduxen: Csupa hazugság és rágalom. Véget ért a megszorítások kora, ezt már Orbán is megmondta. Valójában jobb lesz az embereknek a 6 hónapos próbaidővel és a ki nem fizetett túlórákkal, meg a rövidebb álláskeresésivel. Szabadságra is csak a balliberális felforgatók szoktak menni, tisztességes magyar nem.

qwertzu 2011.04.21. 10:09:16

@Virág et.: "Vásárhelyi közszereplő, de a (nem is olyan) burkolt kurvázást egy közszereplőnek sem kell tűrnie."

1. A domina nem kurva. Nem is rokonszakma. Nem is szakma. Mint ahogy a lábfetisiszta sem az például.

2. Képzeld el, hogy Gyurcsány és Orbán pert kezdeményeznek mindenki ellen, aki legalább ilyen sértő kifejezést használt rájuk. Ezrével vannak, ha csak a névvel megjelenteket számoljuk. Szerinted jogos lenne minden ilyen esetben 1 milla nekik?

Az hogy egy sajtószabadságért küzdő közszereplő újságírókat perel be egy hasonlat miatt, miközben a 'sajtószabadság gyilkosa' ennek sokszorosát viseli el, az még nem is meglepő, ilyen országban élünk. De hogy a bíróság igazat ad neki, az azért tényleg megdöbbentő.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.04.21. 10:09:24

@Virág et.: azt azért megkérdezném, hogy ehhez milyen költségvetési érdek társul? mert én a hülye fejemmel nem látom át, hogy miért jobb az államkasszának, ha 3-4 szabi helyett max 2 hétre lehet egyben menni, vagy a ki nem fizetett túlóráknak milyen bevételnövelő hatásuk van. Ezek biztosan triviális dolgok, de én csak felkúrom magam rajta.

(mondom ezt úgy, hogy kb 5-6 éve nem voltam 2 hétnél hosszabb szabadságon)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.04.21. 10:13:46

@jános515:
adj már egy linket erről, hogy bármikor ilyet mondott volna.

qwertzu 2011.04.21. 10:14:00

Ja valaki szóljon Sixx-nek, hogy kezdje el szerveznie az eltűnését valahova Dél-Amerikába, mert az Éden Hoteles hogyvoltjai milliárd fölött lehetnek ezzel az árszabással.

Virág et. 2011.04.21. 10:33:58

@qwertzu: Lehet, hogy tévedek, de domina az nem olyasvalki, aki mindezért a szolgáltatásokért pénzt is kér? Tudtommal ez igenis "szakma", bár személyes tapasztalat hiányában a CSI egyik epizódját tudom csak felemlíteni, ami nem sok, ez tény.

Gyurcsány és Orbán is nyert már személyiségi jogi pert, ahogy más politikus is. Az nem számít, hogy te meg én mit gondolunk, a lényeg, hogy a bíróság így döntött. Bizonyítási eljárást folytattak le és azalapján erre a következtetésre jutottak. Az indokolás teljes terjedelmében talán választ adhat ezekre a kérdésekre.

@Seduxen: Szerintem a foglalkoztatási kedvet akarják ezzel növelni. A munkáltatóknak jobb, könnyebb kirúgni az embert (6 hónapig indokolás nélkül, a korábbi 3 helyett), nem kell túlórapénzt fizetni (nem is jár, tehát nem is követelhető) és a szabadságokat is jobban el lehet aprózni, azaz a munkavállaló távolléte kevésbé érinti hátrányosan a munkavégzést.

Három hatalmas lépés visszafelé a munkavállalói érdekérvényesítésben.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2011.04.21. 10:41:07

A bíróság még egészen elnéző volt, felperes hárommillióra értékelte az őt ért sérelmeket.

Vidéki 2011.04.21. 10:47:17

@qwertzu:

A "Dominus" latin szó jelentése Úr.

A domina ennek nőnemű változata, jelentése: úrnő.

A bíró nagyon művelt lehetett, ha ezt a szót "kurva" értelmezéssel "tolmácsolta".

Lehetett volna pontosabb és jobb szándékú is a "tolmácsolásban".

De hát a "független bíróság" nagyon független tud lenni, ha akar.

zrobasé 2011.04.21. 10:52:51

@Vidéki: pontosan hol is van a bíró indoklásban, hogy a domina=kurva ?

Virág et. 2011.04.21. 10:53:10

@Vidéki: És Szily ugye egy úrnőről beszélt, igaz? Még véletlenül sem egy szexuális perverzió női főszereplőjéről, aki - pénzért vagy élvezetből - férfiak nemi vágyait elégíti ki?

Virág et. 2011.04.21. 10:54:06

@zrobasé: Pontosabban, hol is van az indokolás? Mert az ott csak az első oldala, ami éppen csak a bíró következtetéseit nem tartalmazza.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2011.04.21. 10:55:41

@Virág et.: Orbán az - ellopná - szót kifogásolta. A bíróság kimondta, hogy ez nem vélemény, hanem tényállítás, és Orbán nem közszereplő.
Mostanra tudjuk, hogy tényleg nem vélemény, hanem tény. Orbán meg közkincs.

Virág et. 2011.04.21. 11:38:37

@Ezt a népet sajnáljam?: Csak onnan idézték őket. Munkavállalót a munkáltató székhelyéről is lehet idézni.

Egyébként, zero, az ügyvédek székhelycíme nyilvános adat, az interneten is fent van, azt nem kell kisatírozni.

Fell Bandi 2011.04.21. 14:27:49

Ha ennek a "nőnek" a nevét hallom, a szex mint olyan a legutolsó dolog, ami vele kapcsolatban eszembe jutna. Tömény hányinger az egyetlen, amire asszociálni tudok.. Broááááfff...
Nem is értem Dés Lászlót, aki fújni jól tud, de emellett a hányadék génhulladék mellett csak szívni van lehetősége. Undorító egy teremtés, az biztos... Azon sem csodálkozom, hogy a házuk is csak a gyurcsányiéknak kellett, én biztos folyton öklendeznék ha arra gondolnék, ki volt ott előttem..

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.04.21. 18:00:55

@TaTa86.:

"Minimális szövegértési képességgel fel lehet fogni, hogy a saját "sorsukon" merengtek erős szarkazmussal: lévén ilyen szar előadást hallgatni felér egy kínzással, de ők még élvezik is."

tulajdonképpen igen.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.04.21. 19:57:16

@eszkep:

csak kicsit átlátszóan előre megírt vallomás, épp csak az ítélettel nem keverték még össze. :) különös vicc, hogy ebből valaki levezeti, hogy ezzel elárulta lukács györgyöt.

más kérdés, hogy a picsába csatolható ez a vén szatyor a témához. lesz orbánozás is, vagy arra azért mégse várjak?

kamuszutra 2011.04.21. 23:27:34

19.P. tanács a fővárosi bíróságon = Pataki bíró.

egerészölyv 2011.04.22. 09:18:55

Vásárhelyi Mária lámpaernyő-botránya már "rávilágított" az igazság fogalmának heideggeri-lukácsi átértelmezési lehetőségeire...

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2011.04.22. 09:25:07

ez egy mandinerre való cikk.
sajtószabadság nem egyenlő az emberi méltóság szabad tiprásával. ezt azért ideje lenne felfogni a jobbereknek.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.22. 09:25:19

@majomkutya:

Ebben az esetben ott vannak a kincstári MTI tudósítások. Az jó neked! :)

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2011.04.22. 09:26:27

@eszkep: mivan elvtárs? új hírt hamisított a pártmédia és most az lesz a sláger? :)

egerészölyv 2011.04.22. 09:27:12

@.Pierre Bezuhov.: jó lenne felfognod azt is, hogy nemcsak Vásárhelyit gyalázzák, hanem Schmittet is stb. Olyankor valahogy nem ágaskodik benned a tiltakozhatnék.

politicus · http://mandiner.blog.hu 2011.04.22. 09:30:41

A másodfok biztos, hogy elmeszeli ezt a képtelen döntést.

egerészölyv 2011.04.22. 09:31:10

@.Pierre Bezuhov.: ez most nem Teller-levél! Maga Heller is elismerte eredetiségét, szégyelli is magát. Igaz, a kínosabb részét a levelet alá nem író férjére, Hermann Istvánra kente. Ami érdekes. Gépelek egy levelet a Pártnak, aláírom, és míg a konyhában felteszek egy kávét a borítékba helyezés előtt, gonosz férjem odasuttyan, ügyesen hőkezeli a papírt, hogy jócskán megnyúljon az aláírásom felett, és abba a részbe befirkant egy hatalmas terjedelmet írógéppel... Én meg észre sem veszem, beküldöm. Na ja, ha hülye filozófus vagyok!

egerészölyv 2011.04.22. 09:31:45

@.Pierre Bezuhov.: ez most nem Teller-levél! Maga Heller is elismerte eredetiségét, szégyelli is magát. Igaz, a kínosabb részét a levelet alá nem író férjére, Hermann Istvánra kente. Ami érdekes. Gépelek egy levelet a Pártnak, aláírom, és míg a konyhában felteszek egy kávét a borítékba helyezés előtt, gonosz férjem odasuttyan, ügyesen hőkezeli a papírt, hogy jócskán megnyúljon az aláírásom felett, és abba a részbe befirkant egy hatalmas terjedelmet írógéppel... Én meg észre sem veszem, beküldöm. Na ja, ha hülye filozófus vagyok!

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.04.22. 09:32:21

Az indoklás mióta "indokolás"? Vagy mostmár így kell mondani?

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2011.04.22. 09:32:29

"Úgy építhetne legkönnyebben marhaistállót, ha kúpcserepet rakna a fejére". Ez a mondat 200.000-be került pár éve. Hiába, inflálódunk. :)
immortalis.blog.hu/2008/10/24/ot_ferfi_ket_eset

egerészölyv 2011.04.22. 09:32:59

@politicus: ilyenkor mi van? Ha Marcsi addigra elkölti a millert?

serpico 2011.04.22. 09:33:36

El vagytok tévedve kispofáim. A sajtószabadság nem azt jelenti hogy azt írok le amit akarok. Ez csak mo-n jelenti ezt. Az hogy egy állampolgár pert indít egy ilyen ügyben az ő dolga. Nevetségesnek tartom hogy Szilyék nyafognak. Ha elbaszták és a bíróság jogerősen elítéli őket akkor elbaszták és fizetnek. Ha ez belefér a véleménynyilvánítás szabadságába akkor a Vásárhelyi baszta el és fizet. A perköltséget és nem is keveset. A véleménynyilvánítás szabadságát CSAK és KIZÁRÓLAG az állam képes korlátozni. A médiatörvénnyel ez a baj. Ne keverjük már össze a szezont a fazonnal. Szily viccesnek gondolja magát, meglátjuk a fellebbviteli bíróság is annak gondolja e őt.

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.04.22. 09:36:23

@kamuszutra: valóban a 19.P tanácsa a Fővároson az Pataki. Én komolyan sajnálom a pasast. Amellett, hogy a Főváros egyik legjobb polgáris bírája, akinek már régen tanácsot kéne vezetni a Fekete Sas utcában vagy az LB-n, ott ül megyei I. fokon, még minden ilyen ügyet rá szignálnak. Ha egyszer a II./43 előtt jársz a Fővárosi Bíróságon (kávéautomata mögötti beugró) akkor majd nézd meg, hogy a tárgyalási jegyzékében van naponta hat ügy, jellemzően randomceleb kontra randomsajtó témában, gyűri őket sorban, szerintem elege lett. A magyar polgári jog nem ad neki lehetőséget arra, hogy komolyan differenciáljon. Minden jogsértést kétszázezer és kétmillió között állapít meg a felsőbb bíróság, így aztán nincs mit tenni. ilyen körülmények között én is úgy csinálnám, ohgy ha valaki valakit az újságban lekurváz/domináz, odabasznék egymillát. Utána amikor a következő újság megint lebuziz valakit, akkor is. Ha nem lenne az a hülye gyakorlat, hogy mérsékelgetik meg hatályon kívül pakolják a nagyobb ítéleteket és Pataki egyébként szakmailag teljesen korrekt indokolásait, akkor kialakulhatna olyan gyakorlat, hogy egy ilyen dominázás mondjuk kétszázezer, egy igazán súlyos, olyan igazi lejárató kampány meg mondjuk tízmillió. Az új Ptk. ebbe az irányba lett volna egy lépés a sérelemdíj bevezetésével, amiko a mostani de facto a mérlegelésre bízott kártérítési összeget de iure is a bíró mérlegelésére bízta volna. Ez azonban senkinek nem érdeke, mert egy szabadon mérlegelő Pataki egyszercsak elkezdene adott esetben fideszes meg szoci újságíró liblingeknek meg felelőtlenül nyilatkozgató politikusoknak milliós kártérítéseket odavágni.

egerészölyv 2011.04.22. 09:36:53

@mavo: a "Lukács Györgyöt elárulni" kifejezés sokszirmú, mélyvízű izgalom. Úgy nyilván nem áll, hogy az árulás következtében a szociáldemokrácia rátör Lukács rakparti lakására, onnan kikanyarítják a gyilkost, majd a lakást elfoglalja Hermann István (és még véletlenül sem Eörsi István). Ám a német idealizmus rémlapjait sírva tallózva az "árulás" fogalmát meglehetős kibővültségében szemlélheted. Egy filozófustól ez igenis árulás, a minősített fajtából.

NickNickNick · http://nemzetiagyhalal.blog.hu/ 2011.04.22. 09:40:42

Vásárhelyi mint domina ?!?!?!?! Én a JÓÍZLÉS megsértése és több emberen elkövetett hányás-okozás miatt pereltem volna Lackóékat !!!!!!!!

BROOOOÁFFFFFFFFFFFF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.04.22. 09:42:01

@Yooha: bikfául az indokolás mióta világ a világ
@egerészölyv: míg nem jogerős nem kell fizetni

belekotty 2011.04.22. 09:46:51

Mellesgleg itt miért nem szövegkörnyezetben vizsgálják? Ja hogy most nem fontos, Lázár esetében igen.

fidesz = házmesterek pártja 2011.04.22. 09:55:59

Nem olvastam végig. Belenéztem a hölgyről szóló firkálmányba, meg láttam, hogy Szilly-nek nyalsz... ez a kettő bőven elég ahhoz, hogy tovább felesleges legyen foglalkozni ezzel.
Az ítélettel meg mélységesen egyetértek, pusztán szilly "úr" életművéből kiindulva.

qwertzu 2011.04.22. 09:56:12

@.Pierre Bezuhov.: Bede és Szily jobber? LOL.
A szólásszabadság élharcosa nem tud elviselni néhány pikáns hasonlatot és asszociációt. Gratulálok.

fővöcsök 2011.04.22. 09:57:05

Meglehet, hogy kevesen vagyunkk ezen a véleményen, de egy újságíró ne nevezzen "dominának" egy nőt, legyen az akár "jobboldali", akár "ballib", mert ez sem nem szellemes, sem nem jópofi, hanem egy nő megalázása női mivoltában. Az ügyben szereplő újságírókat amúgy kedvelem, de ezt a büntetést megérdemelték.

balfék 2011.04.22. 10:07:57

A sajtó és vélemény szabadsága nem azt jelenti, hogy bárkinek el kelljen tűrni, ha úgy érzi megsértették emberi méltóságát. Bírósághoz és nem a média hatósághoz fordulhat , ami eldönti , hogy valóban megsértették-e. Leírni , mondani bármit lehet ez a vélemény és sajtószabadság , de a következményekért vállalni kell a felelősséget is.

OmegaMale 2011.04.22. 10:11:04

""Vásárhelyi Mária olyan, mint egy domina." Ez egy egymilliós mondat... "

Az alkotmányos alapjogoknál alapelv (és talán még az egykori ős-libberek is így gondolták, akik ma már kihaltak), hogy az egyén jogai addig érnek, ameddig nem sértik más egyének jogait. A vélemény-nyilvánítás szabadsága addig ér, ameddig a véleményezett emberi méltósághoz való joga. Az index-esek nem hülyék, tudták meddig ér a takaró, de mint minden libber, nekik feszíteni kellett a húrt, hátha van még ott egy kis szabadság, amit meg lehet szerezni... :D. Hát, nem volt :D. Vannak, akik tudják, hoyg az életben meddig mehetnek el, a libbereknek viszont mindig fel kell festeni a vonalakat, mert nincs érzékük a *máséhoz* :D.
Külön van valami mazochizmus abban, ahogy az index önként dalolva sétált oda a pofonért.

Járt ez a tasli ezeknek a szabadelvű srácoknak, kaptak egy kis leckét :D. Klüön pikáns, hogy a saját oldalukról kapták... xD.

Pont az a szépsége ennek a történetnek, hogy ez a liberális gondolkodásmód esszenciája, hogy nekem mindent szabad, de Neked semmit vagy mindenképp kevesebbet szabad... Visszanyalt a fagyi :D

Opin-ion 2011.04.22. 10:12:25

Az ítélet szánalmas, közszereplőnek bírnia kell a negatív és egyértelnműen szubjektív (ráadásul saját fantáziát leíró) véleményt, ez nem hír volt, szerencsétlenek. Akinek nem tetszik, ne olvasson indexet/Szilyt/Bedét. Hogy is volt az a zacskós Tóta W. sztori, illetve ott mennyit szabtak ki? Egyébként ki mondta hogy jogerős? Tessék fellebbezni, éppen jó a klíma hozzá.

belekotty 2011.04.22. 10:17:57

@Virág et.: "Hát azért olyan hatalmas különbség a domina és a prosti között szerintem nincs. "
- Hát, tényleg nem vagy a téma szakértője. A szótár fellapozása sem ártana!

KenSentMe 2011.04.22. 10:19:00

Álljon meg azért a fáklyásmenet..

>Talán nem szégyen bevallani, de mindketten alapvetően Vásárhelyi miatt döntöttünk úgy, hogy péntek délutánunkat erre a rendezvényre áldozuk. Egészen pontosan azért, mert bíztosak voltunk benne, hogy mond valamit az Indexről is. Mint a dominához befizető férfiak, azért szenvedtünk, hogy Vásárhelyi egy utolsó, jól irányzott ostorcsapással megrántsa a ravaszt elektromos árammal már eleve felajzott hímvesszőnkön.<

Szerintem ebben a cikkben a tisztelt újságíró urak leginkább magukat alázzák.. nem Vásárhelyi Mária asszonyt.. magukat hasonlítják dominához befizető férfiakhoz, ami azért nagyon nem mindegy. Ha például utálom a jégkrémet, és számomra a jégkrémárusnál egy jégkrém megvétele olyan, mintha befizetnék egy dominához, attól még a jégkrémárus nem válik dominává.. jó reggelt..

Bede Márton egyike annak a kb. 5 magyar újságírónak, aki tisztességesen tudja használni az anyanyelvét, elhiszem, hogy ez sokaknak fáj, különösen azoknak, akik n diploma után, erős pártkáderekként is képtelenek erre.. hogy a bíróság ehhez az aszisztál, az sokkal szomorúbb. Szerintem jó, hogy akad még olyan ember, aki szívből és őszintén tud írni, "der nimmt keinen Blatt vor den Mund", aki nem retteg attól, hogy mikor telefonálnak a pártközpontból, hogy "te vagy a leggyengébb láncszem", aki nem ír ikunuku módon csak azért, hogy berakják a pártújságba..

szégyen, hogy ezek az emberek büntetést kapnak, a talpnyalók pedig jutalmat.

balfék 2011.04.22. 10:19:34

@Opin-ion: Az emberi méltóság megsértését, még egy közszereplőnek sem kell eltűrni. Az más kérdés, hogy e miatt mennyien indítanak eljárásokat.

belekotty 2011.04.22. 10:20:13

@OmegaMale: "Járt ez a tasli ezeknek a szabadelvű srácoknak, kaptak egy kis leckét :D. Klüön pikáns, hogy a saját oldalukról kapták... xD."
- Ebben van valami. Csak ugye mindenki nyávog hogy szövegkörnyezetben kell vizsgálni, úgy nem nem azt jelentette ugye.
Ha azt írom "OmegaMale-t megölni nem szabad", az nem ugyanaz mintha ebből kiragadják hogy "Omegamale-t megölni".

Plumper_ 2011.04.22. 10:23:41

@Gunther: az igazi gond Mo-on a Jobbik nyilasbűnözése, ami megmérgezi a társadalmat, és megint a vesztébe rohan, mint 1944-45-ben.

@zero: attól függ, a táncosokat is minek nevezzük.

GGG77 2011.04.22. 10:24:37

Ezt a nőt nagyon régen baszhatták meg rendesen...

okostojgli (törölt) 2011.04.22. 10:25:38

gyalázkodás ≠ szólásszabadság

Állnév 2011.04.22. 10:26:43

Egy áldemokratikus ország álfüggetlen bíróságának totalitariánus ítélete.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2011.04.22. 10:28:43

Ez egy balos belháború, hithű radikális ellenzéki perelt hithű radikális ellenzékieket. Családi perpatvar.

fővöcsök 2011.04.22. 10:34:40

@Opin-ion: A közszereplőnek minden véleményt el kell tűrnie, ami a tevékenységére vonatkozik.
Itt azonban személyére, női mivoltára (és saját áram-rázta hímvesszőjükre, DD) vonatkozóan tettek szemléletes megjegyzéseket, ami tényleg visszataszító. Nem erről szól a szólásszabadság.

ORBÁNGÖRÉNY HÍGFOSÁBAN FÜRDŐZŐ MAGYAR. 2011.04.22. 10:35:52

orbán megfélemlíti a magyar lakosságot, már tüntetni sem mernek mert azokat börtönbe zárják.

Opin-ion 2011.04.22. 10:37:38

Általam ismert másik nem vagyoni kártérítési ügyben, egész életre maradandó esztétikai és funkcionális csuklósérülésért ment a per 3 millióra, ott is 1 lett belőle (másodfokon 1,2). Összehasonlíthatatlan azzal, hogy egy saját döntéséből közszereplést vállaló valakiről jellemzően szubjektív tollú újságíróknak mi jut eszébe, és ez őt mennyire bántja a méltóságában. Ha ennyire, talán gyenge ehhez, inkább ne tegye ki magát ilyesminek. Nincs rá garancia, hogy mások még durvábbakat ne fantáziáljanak róla, és szubjektív élményként le ne írják, akár újságíróként. Ez a közszereplés, amit épp ezért nem vállalnék soha, ugyanis nem vagyok kíváncsi bárkinek a véleményére, és lehet bántana is.

Goompah 2011.04.22. 10:38:59

@f.m.j.: "nincs itt némi ellentmondás? újságírókat perel be a sajtószabadság nevében...
okos liberális ..."

Ezzel még nem is lenne gond, ha mondjuk 3/3-as ügynöki múlttal vádolták volna, Na de egy plasztikus hasonlatért? Ennyit közszereplőként kutyakötelessége elviselni.

Persze ismerős hazai liberálisaink liberalizmusa. Aki nem az ő véleményüket osztja, az ellenség. A minap beszélgettem egy ismerősömmel, akiről csak sejtettem, hogy liberális nézeteket vall. Mikor ócsárolni kezdte az alkotmányt (nem mondom, hogy alap nélkül), elmondtam neki, hogy Orbán és a Fidesz elég sok sötét dolgot művelt ugyan, de Gyurcsányon és az MSZP-SZDSZ-en messze nem tesznek túl, rögtön rám akasztotta az Orbán-rajongó címkét, s azóta nem áll szóba velem. :)

Kalmár 2011.04.22. 10:41:29

Mindenesetre jól illik az eset a kritizáló ellenzék színvonalához.

Vásárhelyi tiltakozik az új törvény ellen, majd ő az első aki a védelmét kéri.
Szép, szocialista, kétszínű.

Heller Ágnes kiáll a szabadságjogokért.
Persze előtte kéri a kommunista pártot, hogy segítsék őt hibáinak kijavításában, és hajlandó megírni a saját korábbi véleményének kritikáját, ha ezzel bizonyíthatja a párthoz való hűségét.
Szép, szocialista, kétszínű.

Gyurcsány Ferenc szerint olyan kormány kell aki választások előtt megmondja mit tervez. Hiányolja a demokratikus összefogást, majd megfenyeget mindenkit aki együttműködik a Fidesszel, ahelyett, hogy örülne a "szabadlábának".
Na erre nincs is szó.

A szocik pedig úgy általában meg vannak zavarodva. Úgy megpördült az iránytűjük, hogy fogalmuk sincs merre van az egyenes. Nem tudják ki a főnök, egy bizarr szerelmi háromszög egyik csúcsán vannak.
Megszervezik az egymillió fős tiltakozó szervezetet, majd teljes létszámban kivonulnak mind a 200-an. Tényleg nem látják, hogy NINCS 1millió mozdítható ellenzéki az országban? 100ezer sem.(olyan erő, aki mögé egységesen beállnának tuti nincs)

Az LMP egy súlyosan beteg Chont állít ki a párt díszvendégének, aki miután simogattatta magát óvodásokkal idejön, hogy elmondja a véleményét a tisztességről. Szépen elkönyvelve a pártot a deviáns-liberális szdsz utód szerepbe, amitől úgy fáztak.

A Jobbiknak nincs egy épkézláb ötlete a gazdasághoz, egy témában élik ki magukat, az a cigányok kisérgetése egyenruhában.
Kissé beteges fétis. Sehova nem vezet.

Ilyen ellenzék mellett, nem tudom, hogy akarjátok leváltani a Fideszt.
Nincs altarnatíva. Halvány körvonala sincs.

is 2011.04.22. 10:42:21

hát ez van. mikor 5 évesek voltatok, szépen megtanultátok, hogy nem csúfolódunk, nem gúnyolódunk. már ha volt gyerekszobátok, amit nyilván kikérnétek magatoknak, ha valaki azt mondaná, hogy nem volt. nemost azt nem poénból kellett akkor megtanulni, hanem mert ez a társas élet alapszabálya. kritizálni lehet, emberi mivoltában bárkit kigúnyolni, megalázni nem. ezt a distinkciót tanulgassátok, példákon, saját 5 éveskori élményeiteken keresztül. ha nem megy, akkor za ilyen büntetéseken keresztül. mind Szilyre, mind Bedére ráfért.

is 2011.04.22. 10:44:12

@fővöcsök: "A közszereplőnek minden véleményt el kell tűrnie, ami a tevékenységére vonatkozik."

Ezt hol olvastad? A közszereplőnke _többet_ kell elviselnie, nem _mindent_.

Azon kedvesen mosolgyok, hogy egy alapvető emberi kérdésen máris mindenki politizálni, Gyurcsányozni, meg liberáliskodni kezd. Itt sima parasztság, és bunkóság a téma, nem a politika, fiúk-lányok!!

kaqkkfioka 2011.04.22. 10:44:54

@is:
Azért bátor tett piszkálni a netet sztem.

hower 2011.04.22. 10:45:50

@Kalmár: Ez egy szép lista. Mint a Fideszről szóló hasonló lista.

Csigataposó 2011.04.22. 10:46:23

Vasarhelyi Mariat nem kritizalni, a fent perrel csupan ravilagitott szantszandekkal, hogy a jelenlegi mediaszabalyozas nem jo, ergo neki igaza van es jogosan retteg. Legfokepp a hozza hasonlo hulyektol, beleertve sajat magat is; legfokeppen. :D

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2011.04.22. 10:46:28

@Kalmár: Ez nagyon korrekt elemzés volt! Tetszett.

hhh. 2011.04.22. 10:46:46

egymillió...a bíróságnak is van humora!

kaqkkfioka 2011.04.22. 10:48:02

@Csigataposó:
Ez azért durva volt.:)
Mennyit akarsz fizetni? (és már kész a demokrácia):)

Muad\\\'Dib 2011.04.22. 10:53:29

@is:
Ez még igaz is lenne, ha hasonlóan elítélően nyilatkoznának az itt merészen (a döntéssel) egyetértő emberek azon, ha bármely személlyel szemben ilyeneket írnának. Azonban valahogy más esetekben a kommentek nagy részét a köcsög orbánmegbandája viselje csak el a durva kritikát vélemény teszi ki...
Tehát igazad van, ennek úgy kellene működnie, hogy ez nem politika, csak sajnos eddig nem úgy működött.

GGG77 2011.04.22. 10:56:22

@Kalmár: Bár az ellenzéki pártokat illető kritikáiddal nem értek egyet minden ponton, a végkövetkeztetéssel igen. Amíg nincs ellenzék, nem lesz kormányváltás sem.

qwertzu 2011.04.22. 10:58:49

@is: És ehhez mit szólsz:
"Az emberi méltóság mindennél előrébb való! Mert az emberi méltóságnak a tiszteletben nem tartása vezetett a XX. század összes borzalmához. És ilyen nyikhaj hülyegyerekek,..."

Tényleg nem érzed úgy, hogy számára a képmutatás és a kettős mérce az alapértelmezett. Egy bekezdésen belül tesz hitet az emberi méltóság mellett és nevez nyikhaj hülyegyereknek valakit?

Astronomy Domine 2011.04.22. 11:11:53

Szegény hülye Bede már régen megérdemelt volna egy kiadós pofánbaszást.
Önelégült ostoba barom.

kaqkkfioka 2011.04.22. 11:15:54

@GGG77:
1. Civilek
2. Hiteles arcok (hát ezen lehet elcsúszni)
Esztergom a zászlóshajó.

belekotty 2011.04.22. 11:19:31

@Yooha: "Az indoklás mióta "indokolás"? Vagy mostmár így kell mondani? "
- Életedben nem olvastál per iratokat?

albirea 2011.04.22. 11:21:02

A "nyikhaj hülyegyerekek" hány százezer/millió forintot és ugyanezen bíróságnak?

belekotty 2011.04.22. 11:21:24

@Kalmár: "Mindenesetre jól illik az eset a kritizáló ellenzék színvonalához.

Vásárhelyi tiltakozik az új törvény ellen, majd ő az első aki a védelmét kéri.
Szép, szocialista, kétszínű."
- Nem emléxem hogy valaha egyetértettünk volna. De most maximálisan.

kaqkkfioka 2011.04.22. 11:28:03

@belekotty:
Ha ide ír lehet, hogy fog.:)

kaqkkfioka 2011.04.22. 11:28:42

Melléklet:
"belekotty 2011.04.22. 11:19:31
@Yooha: "Az indoklás mióta "indokolás"? Vagy mostmár így kell mondani? "
- Életedben nem olvastál per iratokat? "

TROLL 2011.04.22. 11:34:51

Nem vagyok egy kifejezett jobber (sőt), de ettől a hülye picsától (és az egész és-es nol-os 168-órás képmutató bandától) feláll a seggemen a szőr. De legjobban azon röhögök, hogy ezek, meg a tökazonos szocializációjú jobber ellenbanda a saját hülye fogalmi és gondolkodási kereteik miatt képtelenek belőni az irányultságomat (meg szerintem sokakét). Nem megy nekik az istenért se.

OmegaMale 2011.04.22. 11:38:55

@belekotty: Hája, régi meglátás, hogy a királynőt megölni nem kell félnetek jó lesz... :D

Olvastam a cikket anno és most is, abban a domina-hasonlatot úgy használták a zindexesek, hogy a domina módjára elégítette ki a hallgatóság igényeit. Vagyis ha nem a dominán sértődött volna be VM akkor még mindig ott van a kielégítéssel foglalkozó rész.

De itt nem is az volt az érdekes, amin felkapta a VM felkapta a vizet, hanem a tény, hogy a sajtószabadság élménye látszólag nem koherens ebben nagy szabadságféltő-diktatúrázós-orbánózós közegben, mindeki mást gondol róla, máshol húzza meg a szabdság határait, így nem nehéz elképzelni, hogy egy anarchistának pl. minden diktatúra, ami nem anarchia... ;D.

Erős a gyanúm, hogy ezket a *közösségeket* nem valami közös gondolkodásmód, hanem inkább a közös ellenségkép tartja össze...

A Zugügyvéd reposztja pedig már priceless, igazi indexes libsi cívódás ez a szerelmesek között... XD

zugugyved.blog.hu/2011/04/22/mennyit_erne_a_nyikhaj_hulyegyerekezes?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_campaign=index

Mindenkinek ajánlom, igazi libber vergődés a jogok mentén. I love this game! :)

További kellemes szólásszabadásgot mindekinek!!! :D

tomwar 2011.04.22. 11:41:29

@fővöcsök: Miota van himvesszoje Vasarhelyi Marianak? Azzal viccelodtek, nem? Sajat pocsevel mindeki viccelodhessen...nem arrol szolt a cikk, hogy VM szajaba elveznek a gyonyoru szavaitol... Hagyjuk mar.

Nevetseges az egesz, de sirni volna kedvem.

Jenyei 2011.04.22. 11:44:34

Ilyet nem írunk egy nőről. Van emberi méltóság is a világon, és a kifogásolt mondatok ezt a méltóságot sértik. Tudom, hogy nincs objektív határvonal, de ha bíró lennék, én is hasonló döntést hiztam volna, teljesen függetlenül attól, hogy hivatásos, vagy meggyőződéses bér-rettegő a nevezett hölgy.

Ne veszítsük már el a józan eszünket, a sajtószabadság nem a színvonaltalan fröcsögésre ad utasítást.

budai zöld 2011.04.22. 11:48:12

Ha jól látom, sok kommentelő úgy érvel, hogy
- az index trágár
- az index jobbos
--> tehát jogos az ítélet

Aha, szóval kéne ízlésrendőrség esetleg politikai rendőrség, persze rögtönítélő jogkörrel, a sajtószabadság védelmében.

Jenyei 2011.04.22. 11:49:50

De aki előző véleményemmel nem ért egyet, próbáljon írni egy olyan mondatot, amit már ő sem tartana elfogadhatónak, kérem szépen. Aztán majd összevetjük, hogy miért van az inkriminált kitétel innen, az meg túl a határon. De az is érdekel, ha valaki szerint nincs ilyen határ, és a szólásszabadság azt jelenti, hogy a lucskos péniszt ia még lucskosabb női ivarszervbe hosszas orgazmus keretében bejuttatni kívánó kitétel is simán elmegy (hogy stílszerű legyek). Esetleg a saját feleségére, anyjára, lányára is gondoljon közben az ember...

brlv24 2011.04.22. 11:56:46

Ez a no magaval szurt ki:) En nem olvastam a cikket es azt sem tudtam, hogy kicsoda. De most mar igy minden portal tele van ezekkel a mondatokkal es mindenki rajta rohog. :)

Betetozeskeppen meg megsemmisiti sajat magat: "Nyikhaj hülyegyerekek, akik fel sem fogták, mit írtak". :D

huncsongor 2011.04.22. 12:01:10

Annyira király, lenne ha tényleg meg kéne fizessék. Mondjuk én inkább 15milliót szabnék, ki hogy szenvedjenek.:)

jobbcsapott 2011.04.22. 12:03:54

és a cigány meneküléssel mi van???

roki 2011.04.22. 12:12:25

Domina az tényleg túlzás...
disznó, fa szán, pörgettyű

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.04.22. 12:19:37

@belekotty: Per iratokat!? Nem ettem meszet!
De komolyan, miért írják másként? Vagy miért van kétféle változata? Ez valami pesti tájszólás, vagy amit én ismerek az a tájszólás? Komolyan érdekel!

parlamentarista 2011.04.22. 12:20:36

a civilizált világban az van, hogy a sértett a laptól helyreigazítást kért, vagy valamilyen megszólalási lehetőséget, amiben megvédheti az álláspontját. mondjuk az index készít vásárhelyi máriával egy korrekt interjút. csinálnak róla egy kifejezetten előnyös fotót. kis keretben közlik, hogy az interjú alanya szociológus, és felsorolják a hölgy szakmai, és a közéleti pályafutásának legfontosabb állomásait.

ez a korrekt interjúzás hiányzik a lapokból. oké, a szerkesztőség valakivel nem ért egyet. meghívják egy kakaóra, vagy kávéra, és egy vajas kalácsra, aztán ebből ki kell hozni valami értelmes párbeszédet. ha egy újságíró valakit olyan szinten tart hülyének, hogy úgy képzeli, az illetővel beszélni sem tudna, vagy az számára egy horror lenne, akkor keressen másik témát.

olvasóként a véleményem az, hogy nemcsak a szociológus szakma van a béka segge alatt, hanem az újságírói is. egy szociológus próbáljon már tényszerű kutatásokkal előállni, hogy megnőtt az emberekben a politikai félelemérzet (szerintem amúgy nem az nőtt meg, hanem a közéleti apátia, a gőg, és az undor). egy szociológus ezt támassza alá kutatásokkal. ez lenne a minimum.

az újságíró meg mondjuk az altesti humort mellőzze egy tudósításban. a blogokba és a komment dobozokba kell ezeket belepisilni, illetve belekakálni. tudósítani korrekt módon kell, és ha azt nehezményezi valaki, akkor készíteni kell vele egy interjút. ez meg az újságírói minimum lenne.

balkáni közélet. balkáni a miniszterelnök. balkáni a kormánypárt. balkáni a ellenzék. balkáni a közönség nagy része is.

belekotty 2011.04.22. 12:31:19

@Yooha: Azért, mert a Magyar Értelmező Kéziszótárban az indoklás címszónál az van hogy

indoklás: lásd indokolás :-)) Ennyire egyszerű.

belekotty 2011.04.22. 12:33:11

Az indokolás a helyes, de elfogadott már az indoklás is a nyelvben. Egy jogász meg nem kérdés melyiket használja.

Rwindx 2011.04.22. 12:39:20

Vásárhelyi és a bíró szövegértelmezési képességei még fejlesztésre szorulnak. Ellenben jót röhögnék ha a "nyikhaj hülyegyerekek"-ért visszaperelnék fél-fél misire és megnyernék.

zugugyved.blog.hu/2011/04/22/mennyit_erne_a_nyikhaj_hulyegyerekezes

2011.04.22. 12:39:37

Van pár tényünk:
1., A szociológusok alapból dinkák. Főleg, ha lila harisnyát hordanak, és a világ összes baját a sajátjuknak érzik.
2., Bede és Szily nagypofájú "újságíró". (Még ha most igazuk is van, részben.)
3., Egy marha röhejes helyzet állt elő, amiben a totális szabadság védelmének bajnoka kiáll a totális szabadság korlátozása mellett. (A fallokratizmus és a baxatlan p*csa vonal most mellékszál.)
4., Sajnos most itthon sok ilyen idiotizmus van.

Szép új világ!

Astronomy Domine 2011.04.22. 12:39:50

@parlamentarista:
"olvasóként a véleményem az, hogy nemcsak a szociológus szakma van a béka segge alatt, hanem az újságírói is."

Ez bizony így van.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.04.22. 12:41:45

latom, a plebsnek nem megy at az a lenyegi kulonbseg, hogy az ilyen elmarasztalasokat nem egy milliorol es nem a birosag fogja intezni es nem leirt jogszabalyi keret alapjan az uj mediatorveny ertelmeben..

szoval jo vastag a borotok, vastagborosok..

a sok buta proli meg hogy tapsol nektek..:-)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.04.22. 12:48:10

@Rwindx: pereljek vissza

hajra.

de ez a _birosagon_ tortenik es nem az allampart altal grundolt gittegylet fog itelkezni hasrauteses alapon. es sokszoros nagysagrendu birsagokat szabhat ki.

a magyar jogszabalyok leirkjak, hogy amit szilyek csinaltak az jogsertes a birosag ennek ertelmeben elmarasztalta oket. ez igy mukodik minden civilizalt jogallamban. az uj mediatorvennyel az a gond, hogy nincsennek meghatarozva a keretek, azaz nem tudod, hogy mikor mondasz rosszat es mikor jot, utana sem tudsz nezni, hogy mik a hataraid.

Jakab Andor 2011.04.22. 12:51:31

@VRbagoly: Örülök a hozzászólásodnak, mert ezek szerint nem egyedül engem zavar nagyon a tény, hogy a cikk _nem_ nevezi a hölgyet dominának, és nem is utal rá dominaként. A szerzők _saját magukra_ utalnak, saját magukat hasonlítják olyan férfiakhoz, mint akik dominához fizetnek be (nem Vásárhelyihez, hanem általában dominához). Aki ért magyarul, a cikket elolvassa, ennek teljesen nyilvánvalónak kell lenni. Lényegében a saját érzéseiket fogalmazták meg azzal kapcsolatban, hogy tudták, hogy szenvedni fognak tőle, mégis elmentek a rendezvényre. Meg is kapták a szenvedést bőven ... Ha dominához hasonlították volna, az ítélet akkor is rendkívül aggasztó lenne. Hiszen ennyi erővel az internetezők elsöprő többségét legalább ennyire meg kellene büntetni. Véleményt közöltek. Ijesztő, hogy ezt kell írni, de - elvileg - joguk van hozzá, ahogy mindenki másnak is joga van a véleménye szabad kinyilvánítására. Különösen szomorúnak találom én is, hogy éppen Bedét hurcolják meg, aki tényleg messze a legjobban író médiamunkás Magyarországon, stílusa minden esetben tökéletesen kifogástalan.

Takács Bálint 2011.04.22. 12:57:09

@az igazi Sipi: Ennyi idő alatt, meg mindig nem sikerült elolvasnod a médiatörvényt? Egyrészről, most személyiségi jogi, nem sajtóperről van szó, melyben mindenképpen az illetékes bíróság ítélkezhet. Másrészről a törvényben benne van, hogy a médiahatóság intézkedéseivel szemben természetesen kifogással lehet élni és ekkor a labda átkerül a bírósághoz.

De te csak rettegj tovább, ha ebből élsz.

GGG77 2011.04.22. 12:58:08

@kaqkkfioka: Igen, Esztergom tényleg megmutatja, hogy van járható út. Persze, tőke, anyagi támogatók nélkül senkinek sem sikerülhet.

Takács Bálint 2011.04.22. 12:59:03

Vásárhelyi Mária a kártérítési összeget fel fogja ajánlani a MAZSIHISZ-nek, vagy a Holokauszt múzeumnak és akkor még antiszemiták is lesztek, ha kifogásoljátok az ítéletet...

tomwar 2011.04.22. 13:01:17

@Jenyei: Olvastad a cikket?
Mert abban semmi serto nincs VM-re nezve, ha csak nem annyi, hogy szavaival dominakent kinozza a hallgatosagat, akik pont ezt vallalva mentek el meghallgatni...rabszolgakent.
Ez egy ironikus, bar szexualis celzasokat nem mellozo iras, de ez ne ferjen bele a sajtoszabadsagba...nevetseges.

okleveles naiv 2011.04.22. 13:03:00

Amit hiányolok: ilyenkor mintha az hangzana el egyéb esetekben, hogy a közéleti személyiségnek közszereplése folytán magasabb tűrésküszöbbel kell elviselnie az ilyen szituációkat.
Vagy szerinte inkább az összeg legyen magasabb, amit kiperelhet az újságírókból?

aritus 2011.04.22. 13:03:48

@az igazi Sipi: pontosabban ez az egyik probléma a médiatörvénnyel. De az igazi baj vele az, hogy a kormánypárt által kinevezett hatóság (és nem gittegylet, ahogy írod!) döntheti el, hogy mi az ami törvénysértő, és ez a hatóság rendelet alkotási jogokkal (azaz törvényalkotó) is fel van ruházva, sőt, az általa megállapított jogsértésért a büntetést is maga szabja ki. De úgy látszik a blog írója és a kommentelők többsége nem tudja a fazont a faszomtól megkülönböztetni. Ha valaki az egyelőre még független bírósághoz fordul jogorvoslatért, mert úgy érzi a jogait sértették meg, azt egyenlőnek tekinti a sajtószabadság lbbal tiprásával. Bravó. Szily meg Bede inkább mea culpáznának, mert amin ők olyan jól kacarásztak 2009-ben, mint a bérrettegők fantazmagóriái, lassan mind valósággá válnak.

Sleepy Gonsales 2011.04.22. 13:04:58

@eszkep:
"a Népszabiban Orbánról a leggyengébb jelző lenne a "domina"
Nem nem, a hímnem az domin, a semlegesnem az domino, az a Semjén.

Pong 2011.04.22. 13:12:28

1. Nem ismerni a fiatalos-alázós Index/internetnyelvet = gagyi
2. Felbaszni magad azon, hogy valami mit ír a zinterneten = gagyi
3. Önfontosság flessel feljelenteni = prájszlesz

Hát jó nagy öngól lőtt ezzel, s sikerül ezúttal bebizonyítani, hogy már jó távol van a valóságtól. És az, hogy az Index jobbos? Ekkora marhaságot még az INTERNETEN nem hallottamm, persze mikor pirosuralom volt, akkor meg ment a zsindex, meg a büdösliberálisok, most meg hirtelen megjobbultak, EPIC FAIL.

mirikrantz 2011.04.22. 13:23:56

Ez tulajdonképpen ismerős is lehet, hiszen Vásárhelyi is csak oda szarik ahol eszik.

porquenotecallas · http://antiblog.blog.hu 2011.04.22. 13:26:29

A cikk egyébként jó volt, szellemes is volt, Vásárhelyi Mária folyamatos, hivatásos rettegése és rettegtetése pedig nevetséges.
DE:
Szily és Bede valóban két nagyképű, nyikhaj hülyegyerek, súlyos kisebbségi komplexusokkal, amit kompenzálni próbálnak folyamatosan, azzal, hogy különböző embereknek beszólnak. Mert megtehetik, s mert mindig van, ahonnan tapsot kapnak érte.
Kijárt már nekik egy ilyen kisebb pofon - kijárna egy nagyobb is, mert valószínűleg ez sem az arcoskodás felfüggesztésére és egy kis magukba szállásra fogja ösztönözi őket.

room_101 2011.04.22. 13:30:14

Szilyék lesznek a bírói kar nyugdíjazása alkotmányba vésésének első áldozatai. E nélkül most egyszerű lenne a megoldás: odaadni másodfokon egy "jobboldali beállítottságú" bírónak az ügyet, és garantált a felmentés. Viszont ezek után maradt-e ilyen bíró?

Várúr 2011.04.22. 13:32:34

@.Pierre Bezuhov.:
Pierre, úgy látszik, Bezuhogsz (az emberi méltóságba). Ha így megy tovább, tiltsuk be a kabarét. Le az iróniával, a gúnnyal, a hülyéskedéssel!

Pong 2011.04.22. 13:35:07

@porquenotecallas:

Nomen est omen. Szerintem nem azért szólnak be, hanem azért, mert szórakozató. Egyébként távpszihológus vagy-e?

Jenyei 2011.04.22. 13:42:49

@tomwar: akkor másként mondom. Van egy privát szférája minden embernek, amihez semmi köze másnak. Odamehetsz Vásárhelyi Máriához, és belenyúlhatsz a bugyijába, csak mert közszereplő? Ráfröccsentheted a spermádat, csak mert egy bér-rettegőnek tartod?

Kalmár 2011.04.22. 13:48:51

@aritus:

"kormánypárt által kinevezett hatóság"

Nem a kormánypárt nevezi ki a médiatestületet.
Sok országban van így az Eu-ban. Sőt olyan is ahol a kormányfő személyesen nevezi ki az elnököt. A mi médiatörvényünk a legdemokratikusabb ebből a szempontból és biztosítja a függetlenséget.
Először is a PARLAMENT 2/3-a kell hozzá. Ez jóval demokratikusabb, mint ahogy pl: Chon Benditéknél van. A törvény nem 4 évre születik, így hosszútávon egyértelműen a függetlenséget biztosatja. Ugyanezen okból ciklusokon átívelő a megbizatás, csakúgy mint, pl Franciaországban, Németországban, Angliában stbstb.

"ez a hatóság rendelet alkotási jogokkal (azaz törvényalkotó) is fel van ruházva"

Hűha igazad van valaki tényleg összekeverte a szezont a faszoddal.
A testület elnökének van rendelet alkotási jogköre.
Először is, ez NEM törvény.
Másodszor kizárólag bizonyos DÍJAKRÓL hozhat rendeletet. Pl frekvencia díj. Semmilyen más témában NEM.
Remélem sikerült megnyugtassalak, hogy nem lesnek rád kormánypárti titkárnők akik pallosjoggal mászkálnak.
Kicsit túlzásba estek a rettegéssel.
Szerintem olvass bele abba a törvénybe, úgy mégiscsak könnyebb kritizálni, mint így.
Tudod: szezon-fazon.

aritus 2011.04.22. 13:49:24

@Takács Bálint: asszem inkább te nem olvastad a média törvényt. A bírósághoz tartalmi kérdésekben ezentúl nem lehet fordulni, csak az eljárási hibák miatt.

Resveratrol 2011.04.22. 13:51:34

Itt most szerintem nem is ez a leglényegesebb és egyben legérdekesebb momentum, hogy ugyan mit írkáltak a fiúk Vásárhelyi Máriáról, hanem sokkal inkább az, hogy vajon azoknak, akiket ők odamentek kigúnyolni, igazuk lett-e, vagy sem? Mert effölött nem kéne olyan marha gyorsan átsiklani, éppenhogy ez lenne a lényeg, nem pedig az az egymilliós mondat... az le van szarva. Mert mit ad isten, az események tükrében kijelenthetjük, hogy a kigúnyolt, lesajnált beszariaknak (ti. Bauernek, Debreczeninek, Vásárhelyinek) rettenetesen igazuk lett, illetve kicsit alábecsülték a várható fideszes nyomulást...

Takács Bálint 2011.04.22. 13:54:51

@aritus: Hazudsz össze-vissza, de ez legyen a te bajod. A médiahatóság döntései ellen lehet fellebbezni és akkor átkerül a bírósághoz az ügy. Szánalmas, ahogy hónapok óta végighazudjátok a blogokat úgy, hogy

1. Nem is olvastátok a médiatörvényt
2. Szándékosan megtévesztitek a többieket, előre meghatározott, begyakorolt hazugságokkal.

Esetleg mondanál valamit, ami a megélhetési rettegők rettegéséből valósággá vált? Nem olyat, amiről te azt véled, hogy akár rosszra is fordulhat, hanem valami konkrétumot!

Takács Bálint 2011.04.22. 13:56:01

@aritus: a tényállás hibás megállapítása, eljárási hiba.

Kalmár 2011.04.22. 13:58:24

Kicsit off, de szép történet, hogy Heller Ágnes elismerte, hogy írt levelet a komcsiknak. Szégyelli, hogy írt de, csak azt írta, hogy alábecsülte az ellenforadalom veszélyességét.
Nem nevezte ezzel ellenforradalomnak 56-ot, mert ez mást jelent.
" Csak kicsit hazudtam, nem nagyot" mondja.
Ez lesz Heller igazságbeszéde??
Van baj a balliberális értelmiség körében.
Aki nem hazudik éppen, az pont Tescoból lop vagy pont lopás miatt ül.
Mindenesetre nem stabil az ideológiai bázis.

Takács Bálint 2011.04.22. 13:59:25

@Resveratrol: Írj már valami konkrétumot!
Vagy attól kellett rettegni, hogy ha hatalomra kerülnek, akkor egy kormányzó párt kormányozni fog? Esetleg odáig elmerészkednek, hogy a parlamenti többségüket aljasul kihasználva törvényeket fognak hozni és módosítani? Micsoda szörnyűség! Ez a demokrácia lábbal tiprása!

Tudod, hány FIDESZ-es törvénymódosítást szavazott meg az MSZP-SZDSZ-MDF gittegylet a nyolc éves regnálásuk alatt?

tomwar 2011.04.22. 14:08:23

@Jenyei: Ha Te ebbol a cikkbol ezt olvastad ki, szerintem ne olvass tobbet.
Ugyan mar...

Larry Flint vs. People

Radiohead82 2011.04.22. 14:14:21

Az igen, gyerekek! Ez nagyszerű... én napi szinten foglalkozok személyiségi jogi perekkel, de ilyennel még nem találkoztam, hogy ezért... egymillió... Egy ilyen mondatért a gyakorlatban maximum megítélnek 500 kilót, de még azzal is sokat mondok.

benkoo 2011.04.22. 14:16:34

ebből látszik, hogy Mária képtelen megvédeni magát szavakkal ezért megy bíróságra...

Radiohead82 2011.04.22. 14:21:08

Az meg a nap poénja hogy Vásárhelyi Mici már a Bedéékben látja az újabb holokauszt-veszélyt!

mokkaczuka 2011.04.22. 14:27:46

Indexék beképzelt, nagyarcú pöcsfejek. Nagyon kijárt ez már. Eddig még csak volt valami funkciójuk, de most, hogy gyakorlatilag beálltak a cselédsajtóba, innentől kezdve megszűnt az összes pofátlanságuk létjogosultsága.

Jenyei 2011.04.22. 14:28:24

@tomwar: persze, te is tudod hogy nem szószerint értettem. De a "megrántja a ravaszt felajzott hímvesszőnkön" kitétel nem a privát szféra megsértése? Mi köze Vásárhelyi megszólalásainak ahhoz, hogy kire-mire rejszol a két újságíró. Rejszoljon vagy rejszoltasson akire akar, de ebből hagyja ki Vásárhelyit.

babarczyeszter 2011.04.22. 14:30:15

Gáz. Nagyon kérlek, ne mossátok össze az Egymillióan a sajtószabadságért (Milla) mozgalommal.
Rólam a Magyar Nemzet és a Mandiner azt állította, hogy loptam, a Matuláról most nem értekeznék. Eszembe sem volt bármelyiket kártérítésért perelni. Ok, a "loptam" kifejezést helyreigazíttattam.

Bockó · https://muslimstatistics.wordpress.com/ 2011.04.22. 14:32:54

"Az emberi méltóság mindennél előrébb való! Mert az emberi méltóságnak a tiszteletben nem tartása vezetett a XX. század összes borzalmához. És ilyen nyikhaj hülyegyerekek, akik, gondolom, kurva jól szórakoztak, amíg megírták ezt a cikket, föl se fogják, mit írnak."

Mennyire kell retardáltnak lenni egy ilyen önellentmondáshoz? Óhh, remélem visszaperlik tőle a zsét.

Resveratrol 2011.04.22. 14:38:12

Ok, kedves Bunyós Bálint, írok konkrétumokat, tessék: kinyírták a KT-t, mert meg merte mondani az igazat a költségvetés várható helyzetéről; hatástalanították az AB-t, mert
nagyjából ugyanezt merte tenni; kirugdaltak mindenkit, mindenhonnan, aki élt
és mozgott és netán gyaníthatóan nem a fidesz embere volt, de esetleg még
azt is, aki talán mégis, lásd a Liszt Ferenc repülőtér ügyét; odaültették a
saját mamelukjaikat a NB-be, nehogy már ott is valamit fidesz-kontroll nélkül
csináljanak; Schmitt Pált ugye már meg sem kéne említenem; Médiatanács: ugyebár kizárólag
fideszes mamelukokból áll, ahogy már a köztévé minden vezetői posztján
sincsenek mások... mit kéne itt sorolgatni, hol élsz Te, ha ezeket a
dolgokat nem látod...? Aztán nézzük esetleg az ígéreteket, abból ugyan mi
valósult meg? Az szja csökkentéssel mindenki jól fog járni, ugye? Ehhez
képest a bruttó 300 000 felett keresők jól jártak, alatta meg nem, (de elárulom: ők vannak többen..) hát erről ennyit; azt ígérték, rendbe szedik az önkormányzatok szénáját (tehát pl.
csökkentik a feleslegesen nagyra duzzasztott önkorm.ok számát és személyi
állományát, kérdem: megtették? A lóf...t tették, semmivel sincsenek
kevesebben, mint voltak; azt mondták, rendbe rakják az egészségügyet, hát
már csökkentették a költségvetési pénzeiket, ettől qrvára rendbe fognak
jönni, annyi szent... ahogy a tűzoltók, a rendvédelmiek és mindenki más...
persze, 10 milliárd jut majd debreceni stadionra, meg lehet rengeteg audit
bérelni a sok fideszes potentátnak, külön (lex) törvényeket hozni az
átlagtörvényből kilógó fideszes kádereknek, ki lehet lógni a 2 millás
bérplafonból a szijjártó-féléknek...
azt mondták éveken keresztül, hogy muszáj csökkenteni a bérterheket, mert
így nem éri meg foglalkoztatni, kérdlek téged, csökkentették? azt mondták,
amikor a benzin elérte a 250 Ft/l árat, hogy olyan nincs, hogy a kormány ne
tudna beleavatkozni a benzinárba, hát csak a jövedéki adót kell csökkenteni
és máris jobb lesz a zembereknek: most, hogy a benzin már 400 Ft, kérdem én,
csökkentették a jövedéki adó részét? Azt mondták a Bajnaiékra, ez egy
dilettáns kormány, hiszen 73%-ra hozták a 2010-es költségvetés első 3
hónapját, jelentem: a csodatévő Matolcsy, ez a vérbeli kontár 108%-ra hozta
ugyanezen időszakot... gratula!

Prof. Dr. Simon Templar 2011.04.22. 14:41:57

@Jenyei: Na, akkor tételesen:

1. V. M. nem nő. Ha annak tartanánk, akkor a nő fogalmát tipornánk sárba. V. M. simán egy ocsmány, bér-rettegő, szuszogó zsirdisznó, a neme lényegtelen, ugyanolyan mint a sok tottyadt szar, aki képtelen a Festetics utcától a Dologház utcáig lesétálni, inkább felszáll a 24-esre és ott 1(!) megállóra letottyad.

2. Akinek V. M. látványára feláll a f@rka és még el is durran, az valami ritka beteg állat lehet...hogy Lézer Jani szavaival éljek, "az annyit is ér".

pucros 2011.04.22. 14:43:32

"Az emberi méltóság mindennél előrébb való! Mert az emberi méltóságnak a tiszteletben nem tartása vezetett a XX. század összes borzalmához. És ilyen nyikhaj hülyegyerekek, akik, gondolom, kurva jól szórakoztak, amíg megírták ezt a cikket, föl se fogják, mit írnak."

A XXI. században viszont már az vezethet a korábbiakhoz hasonló borzalmak elkerüléséhez, ha mindenki megszokja, hogy sértő és bizarr tréfák célpontja lehet.

Semmi sem veszélyezteti jobban a békét, mint a sértődékenység.

Sajnos mindenki saját maga találhatja ki, hogy ő mitől mennyire sértődik meg. Az értelmesebbje megtartja ezt a heppjét a saját magánügyének, az ostobák viszont univerzális igazsággá fújják fel, aztán nagy önérzettel feljogosítva érzik magukat, hogy elégtételt vegyenek. Másokat tesznek felelőssé a megtorlásért, pedig ők csinálják, tisztán csak rajtuk múlik. Azzal terrorizálják a többieket, hogy ha nem az ő mimóza lelkük rögeszméi szerint cselekednek, beszélnek, sőt, gondolkoznak, akkor nagy balhé lesz.

Sértődnivaló akad bőven, pláne mert itt van az internet korának ez a régi problémája, hogy mindenki elolvashat olyasmit is, amit egyáltalán nem képes értelmezni.

pioker1933 2011.04.22. 14:48:35

Szerintem meg ha valaki végre rendszeresen toszná a cocát, akkor megoldódna a probléma.

Jenyei 2011.04.22. 14:57:15

@James Onedin (aka Zöld Ember): a Föld Napja alkalmából különösen helytelennek tartám, ha egy becsületes, jóravaló féreghez hasonlítanálak, aki a net névtelensége mögé elbújva egy ismeretlen nőről így ír. Sajnos sokan vagytok, és a te csapatodra nem jellemző, hogy fogy a magyar.

brlv24 2011.04.22. 14:57:24

@Resveratrol: Bla..bla..bla. Rohadtul nem erre utaltal az elobbi kommentedben. :)
Teljesen mas volt a az alapvetes. Bar megertem, hogy igy kezdo hobolgokent most rosszul erzed magad es probalod felhanytorgatni azokat a dolgokat, amik nem tetszenek neked.
Hidd el ez nem vezet sehova. Ilyenek mindig (voltak es) lesznek. :)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.04.22. 15:06:46

Az ilyenekben mindig az a vicces, hogy a kutya nem emlékezne erre a cikkre ennyi idő után, ha nem lenne a per, így viszont (jogosan) mindenki ezen csámcsog, és ahhoz is eljut az ommunozus mondat, aki amúgy nem olvassa az Indexet, szóval Vásárhelyi most tényleg házhoz ment a ...

Az meg már tényleg csak hab a tortán, hogy tettével hitelteleníti az amúgy jogos mondatait, tehát kifejezetten káros. Egy kicsit nem ártott volna gondolkodni előbb...

Chicano 2011.04.22. 15:07:03

@fővöcsök: Egyetértve veled, remélem következetes lesz a liberális sajtó és majd azt is ilyen nyugalomban meg fogják érteni amikor egy jobboldali feljelentése alapján kell valakinek az ő kutyájuk kölykei közül egy millát fizetnie.

Gekko 2011.04.22. 15:16:19

Isten nem bottal ver:-) Gyurcsány és haverjai arccal már a földön, de még kapálóznak... és mélyre, egyre csak mélyebbre ássák magukat.

babarczyeszter 2011.04.22. 15:21:18

Kérlek titeket, VM baromságát -- amivel a Milla nem ért egyet, nem érthet egyet -- ne keverjétek össze a Millával. Ez szörnyű csúsztatás. Vásárhelyinek semmi köze az Egymillióan a magyar sajtószabadságért mozgalomhoz, engem személy szerint, mivel többször hisztisnek neveztem, annyira gyűlöl, hogy egy asztalhoz se ül le velem (!!!)
Ne járassatok le egy teljesen konzisztens csapatot azért, mert van máshol egy csapat, amelyik egyáltalán nem konzisztens, és még visszataszító is. Ez újságírói szempontból nagy-nagyon nem fair. OK, a blogposzt nem újságírás. De akkor se fair.

Pong 2011.04.22. 15:28:41

@babarczyeszter:

Ok Eszter, nem keverjük, nagyapám azt mondaná VMre:

"Ejj de csintalan jószág, többkárcsinálminthasznot".

dark future · http://www.andocsek.hu 2011.04.22. 15:43:05

@jobbcsapott:

"és a cigány meneküléssel mi van??? "

Vonáék már szervezik az utazási irodát :-)

Pong 2011.04.22. 15:48:21

@dark future:

Gondolom csak Bergen-Belsen van meg egyenlőre a portfólióban, mint uticél.

Rowar Atkinson 2011.04.22. 16:22:07

A jogi képviselők címét minek töröltétek ki, az ügyvédi kamara honlapján úgyis rajta van.
Amúgy máriát sokkal jobban utálom a nyikhajoknál...

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.04.22. 16:52:48

@aritus: nekem gittegylet

ahogy az uj viktormany is csak egy darab szar.

pont annyira tartom tiszteletben az uj alkotmanyt es a mediatorvenyt, amennyire tiszteletben tartjak a jogaimat. azaz semennyire....

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.04.23. 10:05:22

@Takács Bálint: persze, persze..:-)

ezt mar juszt tortenetebol ismerjuk..

bar nem kovetett el semmit, egy eletre tonkretettek azert, mert kiderult a nyirfa ugyrol, hogy senki nem hallgatta le dajompi nagymamajat:-)

süti beállítások módosítása