Skip to content


       Szűrés lista

Megvan Nóri gyilkosa (?)

Elevenítsük fel az eseményeket:

2008. november 23-án hajnalban a kultúrházból hazafelé tartó 14 éves Horák Nórát megerőszakolták és megfojtották. Meztelen holttestét édesapja találta meg másnap. Senkinek nem kívánok hasonlót!

Fogalmam sincs, mi történhetett, csak elképzelni tudom. Mondjuk egy darabig várták haza a kislányt, aztán elaludtak a tévén. Reggel felébredtek, gondolták, Nóri alszik. Mentek ébreszteni, hát nincs sehol. Ijedelmet leküzdték ("nyugi, biztos egy barátjánál aludt"), végigtelefonálták az ismerősöket, a lány barátait. Na, ekkor jött az igazi, gyomorszorító félelem, de valószínűleg még akkor is nyugtatták magukat ("ez egy kisváros, nem eshetett baja"). Megszervezték a keresőcsapatot, apuka elment velük. Mentek, kerestek, kérdezősködtek, egyszercsak valaki felfedezte a földön fekvő lányt. Az apa elkezdett reménykedni, hogy talán csak részeg, de a szíve mélyén már sejtette, hogy baj van. Nagy baj. Futni kezdett, ahogy egyre közelebb ért, látta, hogy a lánya teljesen meztelen. És nem mozdul. Odarohant, ráborult, próbálta életre kelteni, majd ezt feladva legalább betakargatni meggyalázott testét. Mindeközben az őrület határán felfogta, hogy az imádott gyermeke, akinek kiskorában esti mesét olvasott, aztán megtanította biciklizni, később gyakorolta vele a matekot, hétvégén elvitte kirándulni, szóval akiért bármit megtett volna, ott fekszik holtan, miután megverték, megerőszakolták, megfojtották. Valószínűleg úgy rángatták el onnan...

A lány emlékére tartott demonstráción a város polgármestere, Répás József roma erőszakról beszélt, rendes vihart kavarva az országban. A média jobban foglalkozott a beszéddel, a megemlékezésen részt vevő Magyar Gárdával, Nóri iwiw-re feltöltött képeivel, mint magával a gyilkossággal.

Azóta eltelt több, mint 7 hónap, és egyre kevesebb hír szólt a nyomozásról, az utóbbi időben pedig teljes kuss volt. Nagy valószínűséggel tippeltünk arra, hogy a kislány brutális megölése a 11 millió forintos vérdíj ellenére bekerül a megoldatlan ügyek közé, pedig már február végéig 347 embert hallgattak meg, 92 DNS-mintát vettek, és több poligráfos vizsgálatot is elvégeztek. Eredmény nulla.

Egészen múlt hét péntekig, június 26-ig, mikor is felröppent a hír, hogy hajnalban elfogták a gyilkost, aki délután már beismerő vallomást is tett. A sajtótájékoztató résztvevői nem kívánták pontosan elmondani, hogy miként jutottak el a nyomozók az elkövetőhöz. Azt mondták, hogy az információszerzés módja államtitok(!). Tájékoztató a police.hu-n:

"Az ügyben 670 személyt hallgattak ki, illetve számoltattak el, 179 személytől vettek DNS mintát. Ezen túlmenően  21 fő poligráfos vizsgálatára is sor került.

A helyszínen rögzített nyomok szakértői vizsgálata soron kívül megtörtént. Az ügyben hemogenetikai szakértőt, orvosszakértőt, fizikai-kémiai szakértőt, nyomszakértőt rendelt ki a rendőrség.

A sértett mobiltelefonjának híváslistáját is elemezték, azonban az érdemi információt nem eredményezett.

A kitartó, áldozatos munka meghozta a várt eredményt. 2009. június 25-én egy DNS minta vizsgálatának eredményeként bizonyossá vált, hogy a nagy felháborodást keltő, brutális  bűncselekményt P. József 25 éves, kiskunlacházi lakos követte el. A férfit a Pest Megyei Rendőr-főkapitányság munkatársai lakásán elfogták. Előállítását követően részletes beismerő vallomást tett.

A bűncselekmény elkövetőjét az illetékes bíróság a mai napon előzetes letartóztatásba helyezte."

A gyanúsított P.József 25 éves helyi lakos, akit kicsit furcsának írnak le az ottaniak: "Lelki beteg lehetett, a családja miatt. A szülei elváltak, az apja alkoholista volt, ütötte az anyját. A válás után nem sokkal az apja meghalt, a testvére felakasztotta magát - szerelmi bánata volt -, majd az anyukája körülbelül 6 évvel ezelőtt meghalt rákban. Én az utóbbi években csak annyit láttam belőle, hogy járkál, köszön. Én nem gondoltam volna, hogy ő tette" , "Ápolatlan volt, nagydarab, és mindig büdös volt nála, patkányok is lehetnek ott bent. Dadogott is, és meglehetősen fura volt, de az nem látszott, hogy ilyenre képes."

A gyilkosság után Kiskunlacházán, a kurucon és úgy általában az egész országban felröppent hírekkel, híresztelésekkel ellentétben P.József NEM roma. Biztos sokan csalódtak, mikor ezt megtudták, én örülök ennek. Bele sem merek gondolni, mi lett volna Kiskunlacházán és az országban, ha cigány az elkövető....

P. Józsefnél a házkutatás során a porsívóban megtalálták Nóri táskáját, iratait, telefonját, nyakláncát. A házról a sajtóban megjelent "elhanyagolt", "rendkívül szemetes" jelzők semmit sem adnak vissza a horrorfilmbe illő valóságból.

 

Érdekes egy videó, szó se róla. Olyan jó kis propagandafilm. Hosszú percekig mutatják a plombát az ajtón, jól lássa mindenki, érintetlen területre mennek. Ennek ellentmond, hogy az egyik helyszínelő szeméthegyet, szekrényeket figyelmen kívül hagyva egyenesen a porszívóhoz megy. Nem módszeres kutatás közben ér oda hozzá, hanem határozottan, minden mást mellőzve előveszi és kinyitja. Látnok lenne? Vagy csak szimpla hazugsággal állunk szemben? Ugyanis azt nyilatkozta a rendőrség, hogy P. Józsefet péntek hajnalban fogták el (alig mertek bemenni egy kutyától!), péntek délelőtt mentek ki hozzá helyszínelni, és péntek délután tett beismerő vallomást.

Ha a nyilvánvalóan vágott filmet úgy vágták, hogy csak a lényeges részek (= bizonyítékok megtalálása) látszódjon, miért van rajta a redőnnyel való szerencsétlenkedés?

Szemmel látható az is, hogy 2 személyi igazolványt és 2 lakcímkártyát találtak. Kié a másik? Azé a nőé, akit P.József állítólag már korábban megerőszakolt,és akinek a története alapján eljutottak hozzá a rendőrök? Jó lett volna, ha ezt is megemlítik, nem beszélve a 4 darab mobilról, amit a sajtótájékoztatón kiraktak szépen Nóri iratai mellé, pedig biztos, hogy nem az övé mind.

Hogyhogy nincs elszakadva a nyaklánc? Az éjszakai sötétben, a süvítő szélben, hóesésben ez az esetlen, tapasztalatlan férfi elbíbelődött a kapoccsal? Kockáztatva azt, hogy meglátják? Vagy nem ott történt a gyilkosság, ahol megtalálták a testét? Hanem mondjuk bent a házban?

Csupa -csupa kérdés ez a megfejtésnek szánt videó.

Ami az ügyben a legfurcsább, hogy a vörös hajú P.József körülbelül 200 méterre lakik attól a helytől, ahol Nóri holttestét megtalálták. Ráadásul a pénteki nyilatkozatokból az derül ki, hogy a rendőrök a gyilkosság helyszínén talált vörös színű fanszőrzetből durván két hónapja tudták, hogy egy fehér bőrű, szőke vagy vörös hajú férfit kell keresniük.

Kérdések:

1, Nem vittek kutyát novemberben a helyszínelésre??? Ezek szerint nem, mert gyalogos nyomot 200 méteren nem vesztett volna el...

2, November 23-án megtalálják a fanszőrzetet, és következő év áprilisában tudják meg róla, hogy vörös színű? Vagy ennyi ideig tart kilogikázni, hogy az elkövető nagy valószínűséggel vörös, esetleg szőke hajú?

3, Ha tényleg találtak annak idején vörös fanszőrzetet, miért nem hozták nyilvánosságra azonnal? Remekül le lehett volna szerelni azokat, akik a kiskunlacházi sötét bőrű, fekete hajú, minden bizonnyal fekete fanszőrzetű cigányokat vádolták. Ne mondják, hogy a "nyomozás érdekeire való tekintettel, nehogy elszökjön az elkövető", mert nem hiszem el! Ezeknek hónapokig gőzük nem volt, kit keressenek, elég csak viszaemlékezni a nyilatkozatokra:

2008.12.29.: Ármos Sándor, Pest megye rendőrfőkapitánya

"Hamarosan eredmény várható az óriási közfelháborodást kiváltó kiskunlacházi gyermekgyilkosság ügyében. A nyomozás során már kétszáznál több tanút hallgattak ki. Szavai szerint "szorul a hurok" az elkövető körül."

2009.03.06.: Papp Péter, a Pest Megyei Rendőr-főkapitányság bűnügyi igazgatója

"Nem fogja megúszni a büntetést a 14 éves Nóri gyilkosa, mert a rendőrök - több száz kiskunlacházi férfi elszámoltatásán túljutva - immár a tettes búvóhelyének közelében járnak. Jelenleg a Kiskunlacháza térségében lévő településeket fésülik át a rendőrök, és a tanyavilágot is nagyító alá veszik. Napról napra bővül a kihallgatottak köre, és a DNS-minták vétele is folytatódik. Nagyon sok mindent tudunk a gyilkosról: ismerjük a szokásait, a habitusát, ám megnevezni még nem tudjuk az illetőt"

Szóval egyszer szorul a hurok, egyszer meg bővítik a kört, tényleg tök hiteles.

És mindezen játszadozás közben nem tűnt fel nekik P.József vörös hajú helyi lakos? Tényleg ennyire bénák? Vagy minket néznek hülyének?

4, Hogy lehet, hogy vörös szőrszálakat találnak, és nem viszik be első körben a gyilkosság helyszínétől kétszáz (!) méterre lakó vörös hajú, fiatal férfit? Csak két hete szerdán idézték be a rendőrségre!

"A kollégám kis híján lefordult a székről, amikor a vörösesszőke hajú férfi belépett az ajtaján", mondta Papp Péter, a Pest Megyei Rendőr-főkapitányság bűnügyi igazgatója.

Nem csodálom....

P.József természetesen tagadott, viszont önként adott DNS-t. (Ennyire ostoba hogy lehet valaki?) Múlt hét csütörtökön derült ki, hogy egyezik a két minta.

5, Hogyan magyarázzák azt az ellentmondást, sőt nagyon durva hazugságot, hogy azért vártak 3 hónapot a 10 millió forintos nyomravezetői díj kitűzésével, mert állításuk szerint annyi értékes nyom állt rendelkezésükre, hogy úgy gondolták, azok alapján villámgyorsan elkapják az elkövetőt? És tényleg, voltak értékes nyomok: DNS, vörös szőrszál. Volt 200 méteren belül egy olyan férfi is, aki a nyomok alapján azonnal képbe kerülhetett volna, mégsem került. Ebben óriási ellentmondás van.

Mindezek alapján joggal merül fel az emberben a kérdés: Biztos, hogy alapos, körültekintő és pontos munkát végzett a rendőrség?

Biztos, hogy (csak) P.József az elkövető? Biztos, hogy úgy történt minden, ahogy állítják?

Az is érdekes, amit a jobboldali radikálisnak egyáltalán nem nevezhető Stop írt:

"Hajni elárulta azt is, a faluban azt beszélik, hogy József a buli után leütötte Nórit, majd elvitte magához, és a házban ölte meg a lányt. Ezután pedig néhány barátja és a barátnője segített másnap, sötétedés után kivinni az erdőbe a holttestet. "Még meleg volt, amikor megtalálták" - ismertette a településen elterjedt pletykát a hölgy.

Egy polgárőr részben megerősítette ezt az információt, mint mondja, tudomása szerint öt embert gyanúsítanak a gyilkossággal összefüggésben. Ez a verzió egyébként azért életszerű, mert, mint ismert, az apa egész nap kereste Nórit, többször elsétált a helyszín mellett, mégis csak délután találták meg a lányt. József pedig egy utcányira lakik attól az erdőtől, ahol végül ráleltek a holttestre."

Persze ez lehet urban legend is, a rendőrség mindenesetre azt nyilatkozta, hogy "További elkövetők az ügyben nem jönnek szóba, mivel a rendőrség megállapította, hogy a gyanúsított tettét egyedül követte el."

"Korábban elterjedtek olyan hírek is, hogy több támadót keres a rendőrség - szóbeszédek szerint öt romát. Papp Péter szerint az okozhatta a félreértést, hogy a rendőrség az áldozat testén több helyen is talált DNS-eket. Amikor a szakértők közölték, hogy a különböző minták mind ugyanattól a férfitól származnak, már tudták, hogy egy gyilkost kell keresniük."

Ezt azért nyilvánosságra hozhatták volna, csak úgy a közvélemény megnyugtatása végett. A lány szüleinek sem mindegy a tudat, hogy egy vagy 5-6 férfi erőszakolta meg a lányukat...

Ezenkívül a rendőrség által közreadott sztori nem valami életszerű: Hajnali fél háromkor (ráadásul hidegben, szélben, hóesésben) a csinos, 14 éves Horák Nóra megáll beszélgetni a beszédhibás, csúnya, ápolatlan P.Józseffel, sőt még a fák közé is besétál vele cigizni? Ezt egyáltalán nem tudom elképzelni.

Ahogy az is furcsán hangzik, hogy P.József ELŐBB megerőszakolja, AZTÁN megfojtja a lányt, nehogy meghallja valaki a kiabálását. Ez nonszensz...

Úgy veszem észre, hogy a rendőrség hazudik az ügyben.

Hogy az egészben vagy "csak" a részletekben, azt nem tudom.

Azt sem, hogy miért. Kinek és mire jó ez a ködösítés egy kislány meggyilkolása kapcsán?

Mindenesetre a nyomozócsoport 9 tagja (Zsőtér Ferenc - rendőralezredes, Niedermüller Zsolt - rendőrezredes, Csapi Balázs - rendőralezredes, Rácz Péter - rendőrőrnagy, Jandricza Katalin - rendőrszázados, Rácz Tamás György - rendőrszázados, Erdélyi Szabolcs - rendőrszázados, Pusztai László - rendőrfőhadnagy, Burgermeiszter Zsolt - rendőrfőhadnagy) jutalomban részesült.

 

 

Címkék: közélet rendőrség pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr821210898

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Havi Fricska 2009.06.29. 10:00:07

Magyar Bálint: "Slota kormányzott 7 évig"A magyarellenes szlovák politikus, Ián Slota ötlete volt a szociálliberális koalíció két ciklusának minden sarokpontja - vallotta be Magyar Bálint a Playboynak adott interjújában. 2002 óta érkeznek emailek bizonyo…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.29. 18:43:53

"az információszerzés módja államtitok"
ne ez meg mi? talán inkább nyomozati titok, rendőrségi titok, államtitok hogy lehet? csak akkor ha politikai az ügy.
vagy vmelyik III/III-mas keze van a dologban? Drasko megint belenyúlt az ügybe?
nevetséges azt mondani h államtitok, hiányoltam a cikkben a ki az a hajni? ra adott választ.

"Ármós Sándor az MTI kérdésére közölte, hogy a nyomozás során bővült a kör, amelyben az elkövetőt keresték. Így került képbe egy csoport, amely nagyjából abban az időpontban érkezett a településre, illetve vált ott szét, amikor a bűncselekmény történt. Ennek a csoportnak volt a tagja P. József is."
kuruc.info/r/2/42695/
mondjuk ti is átvettétek a kuruc mentalitást, hogy tán nem is ő a gyilkos

Horizont 2009.06.29. 18:53:21

@TaTa86.: Ez igaz! Csak az a helyzet, hogy ezen az "emberen" senki nem látott semmit. Valószínű az "otthonában" nem járt senki, mert azért akkor csak feltűnt volna valami. A szomszédok is mit mondanak? Csendes, magába zárkózó volt. Ma már ilyen nem tűnik fel senkinek. Még dolgozni is eljárt. De mivel családilag terhelt volt, valószínű nem tudott normális (nő )kapcsolatot létesíteni.Majd még ezt kideríti a szakember gondolom.

Azon felháborodtam, hogy mi a francnak kellett tele kürtölni így utólag a médiát, hogy ez a szegény kislány a meggyilkolása előtt elszívott a gyilkosával egy cigit.Tudom ez kicsi dolog ebben a szörnyűségben, de nem kellett volna. Felesleges semmire nem volt jó:(

K.Jani 2009.06.29. 18:56:42

@lakatos_talan:
jó hogy bemásoltad, mert az indexrőlmár törölték. no komment.

K.Jani 2009.06.29. 19:00:48

@antiNobilis':
nem is tudom, hogy mit szóljak. rettenetes. és a hallgatás, ami körülötte van, az is.
a cikk két dolgot mos össze.( orr az agyba és felismerhetetlen holtest) viszont az ismerősők hozzászólásai elgondolkodtatóak.

Jurganov 2009.06.29. 19:00:59

@Horizont: tudod hogy élt? mit csinált? honnan? a felvételből? mint kiderült akár át is rendezhették a helyszínt (kommentek eleje). úgyhogy...

tudi 2009.06.29. 19:03:55

@Horizont: De egyvalamire talán, belerúgni egyet Nóriba a halála után, nekem is undorító volt, aki leírta, elmondta azt verné meg az egész enyingi cigánymaffia.

derelyegrádi szellem 2009.06.29. 19:05:25

@ostoba 8o:

A cserbenhagyást és segítségnyújtás elmulasztását kevered (az újságírók 99 %-a szintén)

A cserbenhagyás az, ha személyi sérülés nélküli közlekedési baleset helyszínét adataid megadása (vagy a már kihívott rendőr bevárása) nélkül elhagyod, valamint az is, ha ezt úgy teszed, hogy nem győzödsz meg arról, van-e sérült, vagy egyéb segítségre szoruló személy.

A segítségnyújtás elmusztása (közlekedési esetnél, ez azon túl is megvalósítható) pedig az, ha személyi sérüléssel is járó baleset helyszínét segítségnyújtás nélkül elhagyod. Amit te firtatsz az az utóbbi. Az, hogy elhajtasz, de közben szólsz a mentőknek az elég (megvalósítod a cselekményt) , mert addig is míg megérkeznek, a tőled elvárható segítséget nyújtanod kell.

Ezért kéne az ilyen cselekményeket (baleset, majd a vezető/utasai ütlegeslése) nagyon szigorúan büntetni (megérne egy minősített esetet is), mert a vezetőnek súlyos dilemmát okoz, ugyanis a jogszabályok betartása az életébe/testi épségébe is kerülhet. Mert vagy megáll, és esetleg agyonverik, vagy elhajt ettől tartva, de akkor esetleg emiatt a sérült esetleg meghal, ő meg súlyos büntetést kap, ez kettős joghátránnyal jár a jog szempontjából.

A jogalkotónak kéne lépnie, az ilyen eseteket minősített esetként definiálni, törvénybe iktatni, mind a garázdaságnál, mint a testi sértésnél, és nagyon súlyos büntetést kilátásba helyezni érte. Aztán egyet-kettőt ki is szabni (3-4 éveket), mindjárt jobban meggondolják.

grupi 2009.06.29. 19:10:55

A magyar rendőröktől, a rendőrségtől nem új, hogy elkövetőt, vagy tettest kreáljon.
Én nem hiszem, hogy H. Nórát ez a magányos elkövető ölte, s gyalázta volna meg. Főleg nem úgy ahogy előadják, vagy beállítják.

Emlékezzünk Táncos Gábor esetére, ott sem teljesen világos a képlet, az elítélt pedig végig tagadott, az ügyvéd pedig szintén hiszi az ártalanságát.

Aztán a móri bankrablásnál is csináltak gyilkost, hosszú nyomozás során. Ez a teória egészen addig állt, amíg véletlenül ölük be nem hullott az igazi elkövető. A móri gyilkosságért az ártatlanul bíróság elé állítottakkal szemben már rég folyt és (le)zajlott a per. A bíróság is képes elítélni az ártatlanokat és a bizonyítottság hiányában szenvedőket bizonyos ügyek érdekében.

Ezért, és a rendőrségi magatartás, a hiteltelenségük okán sem hiszem, hogy ez a csöves ölte volna meg a fiatal lányt. A most megtalált cuccokat valahonnan összeguberálta, ez még nem bizonyíték. A rendőrség megint taktikázik és politikai elvárásokat teljesít.
Amolyan draskovics hatás ez.

nyílméregbéka 2009.06.29. 19:12:16

@derelyegrádi szellem: igazad van, már megbocsásson a világ, de ha szabálytalanul elém pattan egy cigánygyerek és megkarcolja őt a kocsim sárhányója, eszem ágában sem lesz hagyni, hogy a 45 fős családja lemészároljon. Kicsit sok ilyen eset történik, hovatovább már minden autósnak a vérében lesz, hogy ilyen esetben elhajt és telefonál. Távolabbról!!

szabogyula 2009.06.29. 19:14:35

@derelyegrádi szellem:
Természetesen értem, de természetesen egy életszerű helyzetben , mondjuk nyócker, Dankó utca , " mondd te mit választanál ? "
Ha jól tudom egyébként ma megszigoritották a BTK.-át . / is / Nem is kicsit. Mindjárt kikeresem.

Tündér_Lala 2009.06.29. 19:17:55

@derelyegrádi szellem: És ha nem én okoztam a balesetet ?
85 körül volt pomázon egy olyan eset, amikor részeg cigók motorral az árokba mentek. Megállt egy autó, hogy segítsen a fickót féholtra verék, az asszonyt megerőszakolták szintén a gyerek szeme láttára. Ez is segítség nyújtási kötelezettség alá esik nem ?

Horizont 2009.06.29. 19:21:22

@Jurganov: nem éltem vele, tehát semmi se biztos!
Azért nem kell nagy fantázia hozzá ha megnézi az ember hol, hogyan élt, mit mondtak róla a szomszédok, milyen volt a családja stb. Ezért gondoltam róla....
(és én nem hiszek se az átrendezésben, se az összeesküvésben)

dessert eagle 2009.06.29. 19:22:44

@tesz-vesz:
Gondolkodtam, hogy hozzászóljak-e vagy sem, de látom másnak is feltűnt ami nekem is.
Mi a bánatért lett államtitokká minősítve az információszerzés módja?
Megnéztem az államtitkokról szóló hatályos törvényünket és az álamtitokköri jegyzékben (az a lista, hogy milyen adatokat milyen okból lehet államtitokká minősíteni) nem igazán találtam olyan kategóriát, ami szóba jöhetne.
(Ami esetleg mégis, az kissé abszurd:
15. A fegyelmi, büntető- és egyéb hatósági ügyek azon adatai, amelyek államtitok megsértésével kapcsolatban keletkeztek.
21. A Magyar Honvédség és a rendvédelmi szervek ellenőrzéseiről készített jelentések, amennyiben azok a titkos információgyűjtés, titkos adatszerzés körébe tartozó eszközök, erők és módszerek alkalmazására, valamint az államtitok körébe tartozó adatokra, témákra (is) vonatkoznak.
22. A Magyar Honvédség és a rendvédelmi szervek terrorelhárítás, valamint a szervezett bűnözés felderítése érdekében megvalósuló együttműködésében keletkezett olyan adatok, amelyek nyilvánossága az együttműködés eredményességét negatívan érintené.)

Viszont a minősítési eljárás elég hosszadalmas, így meg is van a magyarázat a 7 hónapra!

szabogyula 2009.06.29. 19:26:41

@Tündér_Lala:
Ma valahol hozzá akartam szólni. Ez lett volna a hozzászólásom:
És olyanról tudtok hogy cigányok elütnek egy magyart, és a magyarok kaszával, vascsövekkel felfegyverkezve meg akarják lincselni az elkövetőt ?
De most tényleg !!
Csak elment a netem !!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.29. 19:28:25

@Seduxen: ezt a szakmai megállapodást minden pártnak elküldték, csak az szdsz szólt vissza, h kösz nem, de csak a jobbik egyezett bele a szakmai megállapodásba az összes párt közül.
szima judit a jobbik ep delegáltja volt, de lehet azért csak h a drasko-bence féle perek ne akadályozzák, ugyanis ez a két tetűféreg mindent megtesz hogy ellehetetlenítse a törvényes és igazi érdekvédő szakszervezet munkáját.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.29. 19:29:33

@ostoba 8o: nem, ezért is van a cigánybűnözés szavunk.

derelyegrádi szellem 2009.06.29. 19:30:05

@Tündér_Lala:

Így van. Nem csak akkor kell segítséget nyújtanod, ha te okoztad, hanem mindig, ha valaki segítségre szorul, mert élete, vagy testi épsége közvetlen veszélyben van. Ez általános emberi parancs, amit a Btk is átvett, tényállást csinált belőle, és szankcionál.

Akkor is nyújtanod kell a tőled elvárható segítséget, ha valaki télen félmeztelenül a hóban fekszik mozdulatlanul, mentőt kell hívj, és addig míg megérkeznek, a tőled elvárható segítséget nyújtani vagy köteles. Egyébként helyes szabály.

@ostoba 8o:

pont emiatt írtam amit rítam. Ezért kell az ilyet nagyon súlyosan büntetni. Mert kiszolgáltatott helyzetben van az illető, vagy agyonverik, vagy bűncselekményt kénytelen elkövetni. Pont emiatt.

Egyébként én, ha egyedül vagyok és van nálam fegyver, akkor megállok. Ha nincs, és mondjuk családdal vagyok, akkor nem. Inkább börtönbe megyek, minthogy esetleg a feleségemet meg gyerekeimet összeverjék, megöljék. Mert akkor úgyis odamegyek, csak sokkal hosszabb időre.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.29. 19:32:58

@Pierre (Bezuhov): azért mert Posta Imrének igaza van, most őszintén, kit érdekel az antiszemitizmus Magyarországon jelenleg?! ért itt bárkit amiatt atrocitást mert zsidó??? nem. senkit nem vertek meg amiatt, itt ha valakit dunába lőnek az nem azért lesz mert zsidó, hanem mert hazaáruló. ja hoyg ma az mszp-szdsz-esek szinte mind zsidók...

itt senkit nem érdekel az antiszemitizmus csak a 200 000 zsidót és pár buzit. tehát téged kétszeresen is érint.

nyílméregbéka 2009.06.29. 19:35:25

A poszt témájához még egy utolsó apróságot megemlítenék.
Barátom járt Lacházán, a gyilkosság után pár nappal. Mesélte nekem, de több kiskunlacházi lakos is megírta itt a neten, hogy az utcákról szó szerint eltűntek a cigányok. Még rögtön a gyilkosság után - nem volt sem felvonulás, sem Kuruc-cikkek, sem a polgármester beszéde a rasszista erőszakról! Csak maga a gyilkosság történt meg, majd a következő napokban egyszerűen felszívódtak, elbújtak a cigányok. Volt, aki el is költözött Szabolcsba a rokonaihoz.

Miért?

dr.justice 2009.06.29. 19:36:37

@grupi:

"Emlékezzünk Táncos Gábor esetére, ott sem teljesen világos a képlet, az elítélt pedig végig tagadott, az ügyvéd pedig szintén hiszi az ártatlanságát."

Aztaqrva. Ilyen hülyeségekkel ne gyere légyszíves. Az esetek többségében tagadni szoktak - ilyen súlyos bűncselekményeknél az átlagosnál is nagyobb arányban - az ügyvéd pedig nem mondhatja, hogy a védence bűnös, pláne ha az tagad. Tánczos Gábor pedig gyerekgyilkos. Tudomásul kellene venni.

Az, hogy a rendőrség, az igazságszolgáltatás tévedhet benne van a rendszerben, nem lehet teljesen kiküszöbölni. Ez van. Emellett a legtöbb esetben a valódi tettest büntetik meg. Hidd el.

Ja, és emelje már magasra a kezét, aki soha nem tévedett. Köszönöm.

reKorrekt 2009.06.29. 19:37:48

@Korrekt (Cum Deo pro Patria et Libertate): természetesen nem P. József vádalkujára gondolok.

szabogyula 2009.06.29. 19:37:53

@derelyegrádi szellem:
Egyetértünk. Szerintem ez egy "új" jogi helyzet.
Ilyet , hogy NYILVÁN NEM szándékosan valaki elüt valakit, és ahelyett hogy a rokonok, " barátok " segitséget hivnának, és adnának ....
ahelyett támadnak.....
No komment

picur3ka 2009.06.29. 19:38:40

@nyílméregbéka:

'már többen írták, de azért még egyszer megemlítem, hogy ha vörösesszőke fanszőrzetet találtak még novemberben (több, mint fél éve!!), akkor ugyan miért is vettek DNS-mintákat gyakorlatilag az egész cigánysortól. Nem, nemcsak a Sztojka fiúktól, hanem SOK cigánytól. Na miért?'

Talan, mert tobb elkovetorol volt szo, akkoriban?
Meg persze, a bunozes sokszor egy szakma, erdemes arra szetnezni, akikrol tudunk ezt azt, ahelyett, hogy elindulnank a telefonkonyv szerint.

'OK, olyan van, hogy egy szőke/vörös ember fanszőrzete sötét. De fordítva, hogy egy sötét hajú (mondjuk cigány) fanszőrzete szőke legyen, olyan a világon nincs!'

Sajnos - bar a vorosseg ciganyok koreben igen ritka, barmilyen formajaban, sot, azt gyanitom, ehhez kevereknek kell lenni -, ez egyebkent valamelyest gyakori. Nagyon sokan szakallt/bajuszt nem novesztenek, mert voros a hajuk szine ellenere. Gyakran a fanszorzet halvanyabb szinu, mint a haj.

Tehat, fanszorzetbol magabol nem tudhatjak, hogy az elkoveto vorosesszoke haju es feher boru, ehhez mas, egybehangzo nyom/info is kell.

Ennek ellenere, ezt a vonalat mindenkeppen erdemes forszirozni, hiszen a vorosseg aranya az osszlakossagban, 2-5% kozott mozog. Mar ugye, ha ezt tutira tudjak, ha meg csak masfel honapja tudjak, akkor az valoszinu nem a nyomokbol van, hacsak valaki nem felejtette el elovasni a lab riportot.


'Itt van elkeverték a DNS-mintákat, vagy ekkora f*sz a rendőrségünk.
Mellesleg a "DNS-minta" az csak egy kis nejlonzacskó, benne valami szösszel - tök simn elképzelhető, hogy szimpla baromságból, vagy jó pénzért elcserélték, összekeverték a bűnjeltárban. Sajnos ezt nem tudom kizárni :-('

Hat ez itt abszurdisztan, de a DNS minta nagyon serulekeny, sok olyan eset volt mar a vilagban, hogy kontaminalodott.

'És még valami. Ha ez a gyilkosság akkora indulatokat szított a cigányok ellen, akkor miért nem szólt legalább EGY MONDATOT bárki a rendőrségtől, hogy: "Hé, szálljatok le a romákról, egyértelmű bizonyítékunk van rá, hogy nem cigány a tettes!" (A bizonyíték mibenlétét nem kellett volna elmesélni, csak legalább annyit, hogy nem cigáyn.)
De ilyet nem mondtak, csak lapultak, mint szar a fűben. Miért??'

Mert nincs ilyen meg olyan bunozes, meg csak ilyen meg olyan elkoveto sem, ok mindig csak azt mondjak, hogy milyen allampolgar. Mintha az esetleg szemelyleirasban segitene, erted.

Csak remelni tudom, hogy a szakman beluli szemelyleirasok masok, mint amit publikalnak. A multkor olvastam vagy husz keresett szemely leirasat ebbol 1 mondta: kreolos es 1 mondta: feher. A lakossag segitsegere nyilvan nem tartanak igenyt szvsz.

'Na, szóval nem vagyok madárka, nekem bűzlik ez az ügy.'

Buzlik minden, sajnos.

derelyegrádi szellem 2009.06.29. 19:43:45

@dr.justice:

Az enyémet láttad!

Olvasd el az Index cikkét a Btk. módosításról. Ennyi hülyeséget régen láttam összeírva, kezdve a BTK (sic!) rövidítéssel.

Új büntetőjogi kategóriának tartja a többszörös visszesőt....

A többit nem is sorolom.

Áááá, hagyjuk.

derelyegrádi szellem 2009.06.29. 19:45:16

@derelyegrádi szellem:
@dr.justice:

"Az enyémet láttad!"

Mármint a feltett kezemet....:-)

Tündér_Lala 2009.06.29. 19:48:53

@derelyegrádi szellem: Kössz ! Erre gondoltam, így teljes. Egyébként az eset akkor hatalmas felháborodást keltett és kirívó volt. Ma hovatovább megszokott.
Igen a törvényalkotónak reagálnia kellene, mert ha a helyzet tovább romlik emberiesség ide vagy oda mindenki sorsára hagyja a sérültet. A BTK módosításban nincs erre utaló jel.

picur3ka 2009.06.29. 19:58:11

En nem ertem ezt a hiteteket a torvenyben, meg a modositasaban, most komolyan azt hiszitek, hogy azok, akik ilyesmit csinalnak, tisztaban vannak az allampolgari kotelessegeikkel? Vagy ez barmi modon hatassal van/lesz rajuk?

Itten valami 'igehirdetore' van szukseg, persze annak igen bator embernek kell lennie es jo, ha 7 elete van.


En egyebkent jelentkezem arra, hogy sokszor tevedtem mar, Dr Justice.

dr.justice 2009.06.29. 20:01:45

@derelyegrádi szellem:

Először nem tudtam mit akarsz mutatni. Azt hittem ismerkedni akarsz. Bocs, de én nem vagyok ööööööö liberális. :D

Tündér_Lala 2009.06.29. 20:04:21

@dr.justice: Tévedni egy dolog, rosszul hiteltelenül kommunikálni kettő. Különösen amikor etnikai feszültségről van szó, amelynek eszkalálódása sem emberileg sem politikailag nem kívánatos. Ebben az esetben már majdnem bűn.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.29. 20:06:52

@dessert eagle: államtitok, a barmok.
nem akarják h kiderüljön a megerőszakolt nő vezette a bűnös nyomára őket.
nélküle semmi se lenne

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.29. 20:08:26

@Pierre (Bezuhov): nem mert csak az utolsó sor magánjellegű. a többi építő kritika.

dr.justice 2009.06.29. 20:10:21

@derelyegrádi szellem:

Rendpárti. Én eddig azt hittem azok a nácik meg a Fidesz. Elég nagy zagyvaság az indexes cikk, viszont a jogos védelem köre tágításának örülök. Ha valóban így van. Nem ismerem a konkrét törvényszöveget.

dr.justice 2009.06.29. 20:14:34

@Tündér_Lala:

Hát, szerintem nem tanítanak kommunikációt a rendőröknek. Majd Batiz.

Tündér_Lala 2009.06.29. 20:17:22

@dr.justice: A kommunikáció nem feltétlenül egyenlő a hazudozással. :)

dr.justice 2009.06.29. 20:24:33

@Tündér_Lala:

Igaz. Utoljára írom le a következőket.

- Nem kötelesek a nyomozás minden mozzanatáról beszámolni.

- Szándékosan is nyilatkozhatnak valótlanságot a nyomozás érdekében.

- Olyan is lehet, hogy a nyomozás során megdől egy korábbi teória.

- Lehetnek hülyék is, ahogy bárki.

Tündér_Lala 2009.06.29. 20:27:53

@dr.justice: Így ok. Nem kekeckedni akartam.

picur3ka 2009.06.29. 20:32:30

@dr.justice:

Ne haragudj, most mar, hogy tobbszorre felteszed, meg kell kerdeznem, van erre valami jogi formula, ami ezt lehetove teszi a rendornek, mint eljarast, mer akkor ne csodalkozzunk, ugye:

'Szándékosan is nyilatkozhatnak valótlanságot a nyomozás érdekében.'

Ha ilyen van, jogilag, akkor elmennek a faxomba a demokraciajukkal.

Ha meg nincs, akkor, torvenytelenul jarnak el.

Nem nyilatkoznak, az igen, de hazudni, most komolyan?

dr.justice 2009.06.29. 20:44:25

@picur3ka (vergodik, mint az mszp:

Te még nem hallottál olyat, hogy valaki hazudik, amikor nyilatkozik. Hol élsz ? Ha a nyilatkozattal nem követ el bűncselekményt - pl. becsületsértést, rágalmazást - , akkor megteheti.

Szerinted a következőt kellett volna nyilatkozniuk ? Van egy gyanús, egyedül élő vörös hajú férfi a teleülésen, de még nincs ellene elég bizonyíték, majd ha lesz, újabb sajtótájékoztatót tartunk.

Még egy dolog. Van vörös hajú cigány, szőke is. Sőt olyan is van, hogy két fehérnek néger gyereke születik. Hittétek volna ?

reKorrekt 2009.06.29. 20:56:36

@picur3ka (vergodik, mint az mszp: Tényleg nem hallottál még erről? Kevés sorozatot nézel :) Leginkább a sorozatgyilkosos sorikban láttam (pl. Criminal Minds) ilyesmit és tök jogos és érthető okból tették. Pl. kiugratták vele a nyulat a bokorból vagy a későbbi pontos beazonosíthatóság miatt félrevezették a közvéleményt (pl. a hírekben a fülére kötött görcsöt, de valójában az orrára). De nem akarok okoskodni hisz én is csak filmekben találkoztam vele...

Az más kérdés, hogy ha a hazugság/félretájékoztatás nem közvetlenül a nyomozást segíti, szolgálja (hanem más érdekeket).

picur3ka 2009.06.29. 21:12:08

@dr.justice:

Szoval, nincs ilyen jogallas. Koszonom.

Nem, nem kellett volna nyilatkozniuk semmi hulyeseget, teljesen egyetertek, ez magaban foglalja a hazudgalast is szerintem, itt kulonbozunk, ha ez allambiztonsag, akkor nem, de ez az ugy nem tartozik oda.

@Korrekt (Cum Deo pro Patria et Libertate):

A sorozatok es a valosag 2 kulon dolog, ez a legnagyobb problema az altalanos koznepi velemennyel, hogy azt hiszi, a nyomozas ugy megy, mint XYZ sorozatban a tv-en.

Ha a rendorsegnek joga lenne hazudni en kepes leszek korbeszarni az akarki barmilyen emlekmuvet, csak hogy ne legyek megkulonbozteto, tobbet is egymas utan.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.06.29. 21:14:56

@Pierre (Bezuhov):

"bár végül nem derült, ki hogy ekkor gyanúsított volt-e már vagy sem"

De hisz a rendőrség azt nyilatkozta, hogy önként adott DNS-mintát (tehát NEM volt gyanúsított).

Eddig nem úgy volt, hogy feltétel nélkül elhiszel nekik mindent?

picur3ka 2009.06.29. 21:20:12

Még egy dolog. Van vörös hajú cigány, szőke is.

Van bizony, meg kek szemu es egyeb, na de ezek a nepek legalabb felevezrede itt elnek. Jol ossze vagyunk keveredve. Lehet, hogy ezert lop szinte mindenki?


Sőt olyan is van, hogy két fehérnek néger gyereke születik. Hittétek volna ?

Van ilyen, de - mivel a sotetebb genek altalaban dominansak, nem minden esetben - erdemes ilyenkor megnezni a postast.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.06.29. 21:21:43

@Jurganov:

Nem lenne különösebb gond a sztorival, ha nem 200 méterre lakott volna a faszi a tetthelytől. Így viszont bűzlik.
Ennyire nem lehetnek bénák, ezt már rég tudniuk kellett.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.06.29. 21:27:23

@tesz-vesz:

Ne mondd, hogy pl. a kurucon nem lett volna diadalittas, "énmegmondtam" hangulat, ha cigányt/cigányokat tartóztatnak le.

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.06.29. 21:42:31

@laspalmas:

szolid megfogalmazása annak a tények, hogy ott (és itt is természetesen)mindig diadalünnep van, ha kiderül, hogy cigány volt az elkövető=ha kolompárék cirkusza után kiderül hogy cigányok öltek cigányokat.

az is ""érdekes""" hogy akkor a kegyelet tiszteletbe tartása nem élvez olyan prioritást, mint Nóri esetében.

hát, igen....

grupi 2009.06.29. 21:42:39

@dr.justice:

Ne legyél őrült! Gyilkosságban és az igazságszolgáltatásban nincs helye a tévedésnek.

Mi lenne, ha a legközelebbi hozzátartozódat csuknák le, vernék agyon tévedésből?
Akkor az is beleférne?
Tudod, nálam nem.
És sokunknál szintén nem.

A rendőrség, az igazságszolgáltatás nem lehet az aktuál politika játékszere.

Ezt, ezeket nem fedezheted, és nem mentheted fel csak úgy bemondásra, és bocs tévedtünk beszólással.
Ébred fel, rázd meg magad ember és gondolkodj.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.06.29. 21:42:42

@gidabiga:

"a hétvégén a balatonfüredi Hal- és Borünnepen sündőrség fotózta a rendezvényen részt vevőket, valamit a borsátrarknál ülőket."

Ez érdekesen hangzik. Talán kerestek valakit?

dessert eagle 2009.06.29. 21:48:11

Én nem csodálkoznék, ha a fickó "öngyilkos" lenne az előztesben, hiszen szegényt a családi háttere -mint tudjuk - hajlamosítja erre.

Kíváncsi vagyok kihúzza-e a bíróság elé állításáig.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.06.29. 21:49:11

@tesz-vesz:

"Biztos, hogy alapos, körültekintő és pontos munkát végzett a rendőrség?
Biztos, hogy (csak) P.József az elkövető? Biztos, hogy úgy történt minden, ahogy állítják?"

dr.justice 2009.06.29. 21:52:55

@grupi:

Álmodni lehet, de ilyen álom után kiábrándító az ébredés. Azt pedig nem értem, hogy a politika hogyan kapcsolódik a tévedéshez.

dessert eagle 2009.06.29. 21:56:15

@grupi: A tévedés kiküszöbölése érdekében törölték el a halálbüntetést.

dextercapo 2009.06.29. 22:02:00

van valami nagyon furcsa ebben az egeszben .
a fanszorzet alapjan eleg biztosra lehet mondani azt hogy az elkoveto szoke vagy voros - hany kiskunlachazi van aki ilyen hajszinu ? ha a test fellelesi helyetol tagulo korokben mindenkit aki megfelel ennek kihallgatnak es dns mintat vesznek tole mennyi ido lett volna ketszaz meterig eljutni ?

nekem ez ugy nez ki hogy a rendorseg szerint Norinak mar mindegy , a tarsadalmi beke kedveert bealdoztak egy gyereket aki mar visszaterni is felne lachazara , tehat a bortont valasztja a "meguszta , de o a gyilkos" helyett .
ha a rendorseg megtalalta ezeket a nyomokat , akkor miert halgattak ki , miert vettek dns mintat es miert vetettek ala poligrafos vizsgalatnak a helyi roma "epitesivallakozo" csaladot ?

most pedig elokerul a nemcigany "maganyos gyilkos" ez buzlik , messzirol .

kotne fel egy zart logikai lancra magat az aki megint mori modszerrel probalja igazolni a rendorseg letet .

reKorrekt 2009.06.29. 22:11:23

Íme egy kedves kis esti, alvás előtti gondolatsor a balogartúró blogról, csak nekünk, magyaroknak (mint a cimkéből is látszik):

Mi van Nácik!? Közületek való volt Nóri gyilkosa is?
Ekkora beégést!
Nácik és Kuruc .fingósok!
Meg a többiek!
A több százezer cigány Holocaust áldozat után megint gyarapodott a számlátokon a rasszizmus által elkövetett a cigánygyilkosságok száma! Megint a cigányságot gyilkoltátok meg!
Vittétek a cigányságot nap, mint nap a Duna partjára főbe lövetni a médiáitokon keresztül, azzal a Náci váddal, hogy egy becstelen, aljas, brutális, gyilkosságot a cigányok követtek el !
Ezt harsogtátok!
Rasszisták!
Ártatlan cigány fiatalokat zaklatatok, majd vádoltatok, és megaláztátok őket ország világ előtt, mert rájuk fogtátok azokat a tetteket, amelyek az Árja Nácikra jellemző és NEM a Becsületes Cigányságra!
Ez hányadik ártatlan cigányáldozat már a Ti rendszeretekben?
Mi 300 000 az, az 300 000 Holocaust áldozatról indulunk meg 800 000 rendszerváltási cigányáldozatról!
Meg azokat is, számoljátok bele, akik rasszizmusotok miatt nem élhetnek emberhez méltó életet, vagyis meg kell, hogy tagadják a cigányságukat, különben éheznének ők is ,mint a többi cigány, akik vállalják azt, hogy cigányok!
Ez KB még 200 000 ember!
Tudtok számolni Nácikáim ki követett el több gyilkosságot?
Rasszisták!


A poszt cimkéi külön mókásak:
Címkék: vona gábor cigány cigányok jobbik magyar krisztina morvai nácik politikai politika társadalmi társadalom zsidó

picur3ka 2009.06.29. 22:12:29

@dessert eagle:

Ez egy komoly dolog, szerintem is, valoszinu kihuzza, bar nem ismerem. ie, lehet, hogy gyagyasabb annal, hogy felfogna, mi tortenik.

Ha csak arra gondol az ember, hogy a rendoroket tavol tartotta a kutya ideig-oraig, mindent eltuntethetett volna ezalatt. Nyilvan:

a) nem fog fel sokat ebbol
b) semmi koze

Utobbi sajnos, felmerul, mint korabban kifejtett sokak altal.

Muci nevű ló 2009.06.29. 22:20:20

Nem olvastam végig az összes kommentet, de másnak is feltűnt, hogy
"A sértett mobiltelefonjának híváslistáját is elemezték, azonban az érdemi információt nem eredményezett."
aztán meg megtalálják a mobiltelefont a házkutatás során?

simple_io 2009.06.29. 22:21:46

Valaki összefoglalhatná, hogy mit tudunk az ügyben.

1. A nyomozás azért tartott idáig, mert a lánynak az ismeretségi körét térképezték fel. Viszont a gyilkos nem volt ismerőse.

2. Egy apának, aki vélhetőleg megerőszakolta a lányát, egyik fiának barátján keresztül jutottak el P. Jóskához.

3. P. Jóska anyja 6 évvel ezelőtt meghalt rákban. Ekkor magára maradt a Jóska?

4. 5 évvel ezelőtt megerőszakolt egy nőt. A nő nem akar együttműködni a rendőrséggel.

5. Pócsai Jóskát tanúként hívták be, így adott DNS-mintát. Részleges beismerő vallomást tett.

6. A Nóri mobilját, táskáját csak hosszas kutatás után találták meg. (ellentétben a videofelvétellel)

7. A lakásban volt világítás. (ellentétben a videofelvétellel, ahol vacakoltak a tönkrement redőnnyel)

8. Az erőszak a házon kívűl, a bokros helyszínen történt. Ezt egy véres cigarettacsík (Bond?) igazolja.

9. A szobában többfajta cigitípust is találtak. Más mobiltelefonokat is mutattak.

reKorrekt 2009.06.29. 22:38:03

Most mondjam hogy a 24-ben míg az aksi a telefonban van addig be tudják mérni? :)

(csak nálam bagzik a blogmotor? Antinobilis' 6. pontjától...)

simple_io 2009.06.29. 22:49:08

@Korrekt (Cum Deo pro Patria et Libertate): A gond az, hogy hiába tudják bemérni, ha az egész nagyközséget egy-két cella fedi le, ami nagy valószínűséggel a templomtoronyra van felszerelve.

reKorrekt 2009.06.29. 22:49:37

@Korrekt (Cum Deo pro Patria et Libertate): (hümm, csak nálam, nagyítva volt az oldal, rámlóghatott egy div)

reKorrekt 2009.06.29. 22:52:06

@antiNobilis': "Állítólag" a mikrofont is be tudják kapcsolni távolról. Persze csak amíg nem merül le az aksi... nem mintha a hallott hangokból feltétlenül lehetne következtetni a hollétre. Bár akár ez is történhetett, hisz államtitokra hivatkoznak, ez megy ugye nemzetbiztonsági módszer...

Lenny [Cabdriver] (törölt) 2009.06.29. 22:57:05

@Korrekt (Cum Deo pro Patria et Libertate):
Ez az a film, amiben a 6kbos biztonsági camos b/w képet úgy feljavítják, hogy még az is látszik, mi tükröződik a szemén a fickónak a folyó túloldalán, vagy az egy másik?

Lenny [Cabdriver] (törölt) 2009.06.29. 23:11:58

A második részét sajna nem láttam.
De el tudom képzelni, hogy még ezt is belerakták.

Abban van az az Echelonos önjáró számítógép is, ami állandóan figyeli az embereket a kamerákon, és küldi az smst, hogy melyik gépen kell játszani a kaszinóban, hogy elvidd a Jackpotot,

és ha nem engedelmeskedsz, kiszámolja, mikor fog jönni az autó, ha lelépsz az úttestre?

Izgisebb ez a mese, mint gondoltam. :)

K.Jani 2009.06.29. 23:26:24

@laspalmas: off
tisztelt szerkesztőség. ha van 50 perc szabad időtök, ezt feltétlen nézzétek meg. persze mindenkinek ajánlot!
az első 30 perc egy személyes példa, utána varga istván beszél a kőkemény valóságról, ingatlanmaffiáról.
www.onlinetv.gtk.hu/falcon_tv/tv_mediaplyer.php?servercim=MAGYAR_IDO_12.flv

K.Jani 2009.06.29. 23:27:58

@K.Jani: devizahitelek más szemszögből

simple_io 2009.06.30. 00:13:10

Amikor még a cigányok voltak a bűnösök:

Megvananka tettesek épp most mondta a lacházi ismerős, ráadásul az egyiket meg is ölték vagy megöngyilkolta magát, mert ő köpött. Ja és az, hogy hogy kapták el őket mutatja, h nem voltak magas IQ-val megáldva. Miután merőszakolták és megölték Nórit a bugyiját és a mobiltelefonját elvitték a mobilt pedig használták is, ráadásu Sztojkáék odaadták a ráckevei tetteseknek így kapták el őket is, ugye bemérték a telefont meg lekérték a cellainfókat és máris megvoltak. Amelyik tettes meghalt az adta oda a telefont a ráckeveieknek vagy azért lett öngyilkos mert félt a bosszútól vagy éppen, hogy "segítettek" neki az öngyilkosságban.

tokmányos 2009.06.30. 03:19:47

Móri bankrablás!!!!???? Mi van ??? Kozma meggyilkolása MI VAN ????No meg a többi MI VAN ???-kérdezhetnénk-.Milyen korrekt információt vártok ettől a korrupt cigány,zsidó védő,és kiszolgáló rendőrségtől.(tisztelet ,és elnézést a kivételnek).Mindenesetre azért már 40-43 évesen el tud menni nyugdíjba 100%-os nyugdíjjal! Ahhoz nem hülye . A melós meg dögöljön meg több mint 40 évi robot után mert még nincs 62 éves.??? A cikkhez szólva :meggyőződésem ,hogy valamilyen cigány vonzata van a kislány megölésének.Sőt...Az eltusolásnak lehetséges oka lehet pl.a karvalyok,a maszsatosok,még nem találják megfelelőnek az időt egy belső forrongás kirobbantására.Mely ürügyet szolgálna a magyar nép végső megsemmisítésére!Ez lehet magyar -cigány ellentét, de lehet buzi -heteró, lehet munkanélküli-és még éhbérért dolgozó stb...

tokmányos 2009.06.30. 04:07:30

@Horizont: Később vettem észre az írásodat .Örültem,hogy voltak közös gondolataink.Én nem tartottam fontosnak a nyomozati eredmények ecseteléséhez való hozzászólást.Miután a porszívóból gumikesztyűvel kivett iratokat ledobálja a zsaru a koszba.....

Nzoltan 2009.06.30. 07:54:53

Na, az észlények néhány hónap alatt összerakták, hogy a vörös fanszörzet vörös elkövetőt takar. Igy legalább fél év alatt megtalálták a 200 méterre lakó fazont. Bele se merek gondolni mi lett volna, ha drazsééknak Belfastban kellett volna keresgélni.:-P

Mint tűt a szénakazalban....

Nzoltan 2009.06.30. 07:55:41

Amúgy nem olyan ritka a vörös cigány. Nekem osztálytársaim is voltak azok.

Nzoltan 2009.06.30. 07:57:45

Ha a csávó be volt már kattanva, simán lehet hogy ő volt. De drazséékból kinézem, hogy kerestek egy balekot meg egy pszihológust. Legalábbis a hírtévés eset óta nem csodálkoznék rajta.

Nzoltan 2009.06.30. 08:05:13

Érdekes a videó. Mióta helyszinelők vannak, azóta alap, hogy az elsők között nézik át a porszívót. De mi a faszé van a táska a porszívóban?
Ugyanakkor a rendezőnek adjunk egy pirospontot, mert nem sikerült volna ilyen drámaira a felvétel, ha felkapcsolják a villanyt.:-P
Amúgy az is elgondolkodtató, ha államtitok a nyomozás egy része, akkor minek mutogatják a nagy(muhaha) leleplezést?

Nzoltan 2009.06.30. 08:05:50

Valamit akartam írni 400. hozzászólásnak.:-)

jooagi 2009.06.30. 08:14:55

Kevesebb 24-et, Colombót kellene nézni.

A Magyar Királyi rendőrség töketlenségéről van szó, és nem titkolózásról, vagy részletek eltusolásáról. Sokan nyilatkoztak sokfélét, ebből adódhatott a kavarodás.

Ennyi.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.06.30. 10:58:56

@nyílméregbéka: Sajnos azota megint elpofatlanodtak de nagyon...

Remelem jon par gardista a ciganygyulesre, kulonben rohadt nagy eroszak lesz ott...
Tomegben ezek a tetvek igen batrak.

gidabiga 2009.06.30. 11:12:48

@laspalmas:

nem tudom.
annyit nem ittam, hogy oda merjek menni megkérdezni :D
pedig erősen gondolkodtam rajta :)
mindenesetre nagyon furcsa és nagyon nem tetszett.
ilyet korábban itt nem láttam.
ez nem egy kormánypárti rendezvény, lehet, hogy azért :)

derelyegrádi szellem 2009.06.30. 12:28:48

@dr.justice:

"Sőt olyan is van, hogy két fehérnek néger gyereke születik."

Ez ugye nem veletek esett meg? És neked ezt mondták, van ilyen.... :-)

Nekem az új Btk "szigorítással" az bajom, hogy nem az. Csak annak próbálja eladni a jelenlegi hatalom politikai alapon, módon, és okokból. Úgy szigorít, hogy nem, sőt részben enyhít (olyan gyurcsányos :-)). A büntetés részbeni felfüggesztésének lehetőségével (így - részben - felfüggeszthető válnak a 2 évnél hosszabb kiszabott szabvesztések). Aminek lehet létalapja, csak nem most és nem itt, és nem egy "szigorítónak" eladott Btk módosításban.

dr.justice 2009.06.30. 12:52:55

@derelyegrádi szellem:

Az én gyerekeim fehérek, a feleségem is, sőt a postásunk is. :)

Kíváncsi lennék a törvényszövegre, de ( lusta vagyok ) nincs időm keresgetni.

derelyegrádi szellem 2009.06.30. 12:54:17

@dr.justice:

Akkor más csak te lehetsz néger! :-)

Don Pármezán 2009.06.30. 13:03:28

Vagy hülyének néznek minket, vagy ennyi hülyét foglalkoztat a rendőrség, az illetékes szerv...

dr.justice 2009.06.30. 13:08:07

@derelyegrádi szellem:

Lehetséges, sokszor annak érzem magam. :)

picur3ka 2009.06.30. 13:27:42

Foleg Viragnak, annak elleneben, amit DNS vizsgalatok idejerol mondasz, a mai Magyarorszagon ez ilyen gyorsan mukodik, hogy: pentek hajnalban elfogjak, kesobb a nap folyaman bevallja, mintat ad es a penteki Nepszabi lehozza, hogy a polgi informacioi szerint a minta egyezik, ezt hetfon a rendorseg megerositi. Ilyen gyors tud lenni.

picur3ka 2009.06.30. 19:19:17

@picur3ka (vergodik, mint az mszp:

Vagy meg penteken? Nem emlekszem, mar.

Szoval, megneztem ezt a videot megegyszer. Szep a rend a vitrines szekrenyben, hehe.

Vagy hat igazolvany-feleseget szednek ki abbol a taskabol, biztos vagyok benne, hogy a tovabbi vizsgalat soran feny derul ra, hogy kike.

grupi 2009.06.30. 21:08:39

@dr.justice:

Majd ha a Te szemed lövik ki hozzá nem értésből, vagy Téged sittelnek le tévedésből, majd akkor állj ki ilyen hevesen és védd a barom sünök érdekeit.
És akkor a kóter káros következményeiről, rád gyakorolt hatásáról, még nem is beszéltünk.

Szerintem most is gyilkost kreáltak, vagy jobb esetben ahogy Te mondod, tévedtek; - hosszú vajúdás után.

Ma ezen baromi tévedések okán nem akaszthatják fel a valódi gyilkosokat, és ezért kell őket rácsok közt életük nagy részén át, kitartani.

dr.justice 2009.06.30. 21:27:25

@grupi:

Mit fröcsögsz ? Megjött ? Én nem védek senkit, de az emberek tévedhetnek. Szerintem ezzel a témát túlbeszéltük.

havi 2009.07.01. 11:56:17

MEGOLDÁS HALÁL BÜNTETÉS VISSZA ÁLLÍTÁSA
EZ LENNE AZ IGAZI ELÉGTÉTEL!

Arnica 2009.07.01. 20:24:51

"179 személytől vettek DNS mintát"

Gondolom, jó sok fekete fanszörzetűtől is. Érdekes, hogy senkinek nem jutott eszébe ide írni, hogy a rendőrség a későbbiekre nézve "spájzolt be" :P

kwallet 2009.07.02. 00:06:55

vagy ciganyok voltak megis, es ez az egesz kamu es tereles h ne legyen lincseles. srac meg bunbak. ennyi.

Hooligan1994 2009.07.02. 20:03:34

Te jó Isten én megörülnék,ha ilyen házba kéne laknom és ien ember közelében te jő ég!Nem csodálom és én se hittem volna,h ien ember ienre képes cöhh...

picur3ka 2009.07.03. 11:23:10

Szegrol-vegrol tovabb alakul az ugy:

www.mti.hu/cikk/398110/

craft 2009.07.25. 15:06:31

@nyílméregbéka: Valószínűleg cigány stricik kapták el Nórit, elvitték, megerőszakolták, valószínűleg orális közösülésre akarták kényszeríteni, valószínűleg hátrafeszíthették a fejét, akkor törhetett el a nyaki gerince, ettől aztán megijedtek a strigók, nylonzacskót húztak a lány fejére és kidobták a kiserdőben. 1990 óta 25000 ember tűnt el Magyarországon nyomtalanul, és minden kisvárosban megvannak a többnyire cigány stricik, akik leány-, és drogkereskedelemmel foglalkoznak. Ezeket jól ismerik a rendőrök, de semmit sem tesznek ellenük, végül is a mai világot a pénz irányítja, és egy lányt 15-20.000. Euróért adnak el a stricik Nyugat Európában. Tehát bőven van pénzük Audikra, Mercedesekre, BNW-kre, sztár ügyvédekre (Bárándy familia),rendőri vezetők megvesztegetésére, villákra,noha munkahelyük nincs ! (Hol van ilyenkor az APEH?!)Ezért aztán sérthetetlenek, a rendőrség a valódi tettesek helyett bűnbakokat keres és talál (Mór, Ophelie,akiről most derült ki, hogy nem akkor éjjel esett a Dunába, hanem legkorábban 10 órával később, amit furcsa mód a francia szakértőknek kellett megállapítaniuk, vagy itt van legújabban Balla Irma fiának az esete, akit saját anyja meggyilkolásával vádoltak és tartottak jogtalanul börtönben egy egész évig). Nóri mobilja a gyilkosoknál volt, és az első információk szerint (de hamar elfelejtettük ezt is!) a mobil helymeghatározása alapján kapták el a tetteseket, és a lány bugyiját is megtalálták náluk,majd a politika utasítására szabadon engedték őket és DNS vizsgálatra hivatkozva (Tudjuk Ophelie esetében, milyen megbízhatóak a magyar szakértői vizsgálatok!) biztosan kijelentették, hogy nem az öt cigány az elkövető! Mi lehet a magyarázata a nyomozás államtitokká nyilvánításának? MEG KELLETT SZABADULNI A MAGYAR GÁRDÁTÓL, EZÉRT MINDEN OLYAN ÜGYET EL KELLETT TUSOLNI, AMI A GÁRDA LÉTÉT INDOKOLNÁ? (CSODA,HOGY A MARIAN COZMA ÜGYET NEM TUDTÁK ELTUSSOLNI, ÉS HÁLA A SZERB ÉS OSZTRÁK RENDŐRÖKNEK A TETTESEKET IS ELFOGTÁK). Az nem igaz, hogy hét hónap kellett a tett helyszínétől 200 méterre lakó, vörös fanszőrű, kutyák által beazonosíthatóan büdös, a lány mobiltelefonját magánál tartó tettes elfogásához! Miért júniusban kapták el? Mert a magyar gárda kijelentette, hogy augusztusban megkeresi a valódi tetteseket. A gárdát pedig betiltották,és most a Jobbikot is be akarják tiltani. MILYEN ORSZÁGBAN ÉLÜNK?! IGAZA VAN POSTA IMRÉNEK,MIKOR AZT MONDJA,HOGY AZ ORSZÁGOT A MAFFIA IRÁNYÍTJA. DE MINDEN NÉPNEK OLYAN VEZETÉSE VAN,AMILYET MEGÉRDEMEL!!! Kár, hogy az önző,ostoba,potyaleső,lusta többség miatt a nemzeti elkötelezettségű kisebbségnek is szenvednie kell!

f.m.j. 2010.01.04. 22:57:40

@laspalmas:

de akkor miért kellett 345 DNS mintát megvizsgálni, meg szélesíteni az elkövetők körét, ha ennyire egyértelmű volt? Jó, legyen P. József, szegény Nórinak már úgyis mindegy, de nekem sántít, és bűzlik is az egész

fokabacsi 2010.01.05. 10:49:24

Akkor sem lesz meg a gyilkos ha tetten érik.Ez ugyanaz mint Mór !! Valamit produkálni kellett.

fokabacsi 2010.01.05. 10:55:05

"További elkövetők az ügyben nem jönnek szóba, mivel a rendőrség megállapította, hogy a gyanúsított tettét egyedül követte el." Ugye milyen érdekes? Romavédelem felsőfokon.

süti beállítások módosítása