Skip to content


       Szűrés lista

BKV, a színfalak mögött (IV.rész) - Hagyó és Demszky mindenről tudott?

Könnyed nyári sorozatunk (I. rész, II.rész, III. rész, 30 milliárdos hitel a BKV-nak) folytatódik tovább, a "cég" egy kimeríthetetlen aranybánya. Ráadásul a szerencse is ránk mosolygott: a BKV irányában mutatott fokozott érdeklődésünk levélírásra késztetett valakit, aki a tűz közelében van.

Ezt írta nekünk először:

"Kedves Vastagbőr!

Volt a BKV-nak egy belső ellenőre.
2000. júliusa óta szünet nélkül harcolt Lazurán szakmaiatlansága és korrumpálhatósága ellen (Lazurán József, a BKV belső Kontroll igazgatóságának vezetője). 2006. október 30-án elszakadt nála a cérna és megírta Demszkynek, hogy mi folyik. Azt is leírta, hogy évente 1-2 milliárd forint eltűnik a cég kasszájából.

1 hét múlva kirúgták.

A levél a munkaügyi bírósági anyagban van, az azzal kapcsolatos "válaszokat" csatolom.

Tehát lehet, hogy már rég börtönben kellene lenni Lazuránnak, Demszkynek és hagyónak bűnpártolás miatt?

Ja, és a megjelent újságcikkekkel kapcsolatban semmiféle helyreigazítást nem kértek. Benyelték szó nélkül. (nyilván nem 1-2 milliárd folyt el)"
 

Most, hogy nincs semmi különös aktuális pofátlanság, csak a szokásos "80 millióval drágábbak lesznek az ülések" konstrukció és "Kirúgtuk a szóvivőket, mert takarékoskodunk" marketingfogás, addig nézzük meg ezt a kicsit régebbi, ám még mindig lezáratlan ügyet.

Való igaz, volt ez a revizor, aki nagyon durva dolgokat állapított meg 2006-ban:

- a BKV takarítási megbízásainak (Renomé Kft.) több milliós pazarlásai (HÉV-vonalak graffititlanításának kiadása duplán, a valósnál 3x nagyobb takarítandó felület a vonalak mentén)

- a haveri Jeho Bt. megbízása szintén takarítási munkákkal

Idézet a revizori jelentésből:

"Megállapítható, hogy a Jeho Bt. mindenfajta referencia nélkül, nagy mértékben személyi kapcsolatának köszönhetően jutott hozzá a BKV hét hónapra szóló bruttó 24 millió forintos megrendeléséhez." .... "Arra lehet következtetni, hogy a vállalkozás kizárólag a BKV megrendeléseire alapozva, a még kigazdálkodható költségkeret megszerzésére jött létre."

- több kilométernyi sínnek, több tonna rézkábelnek, vasúti váltónak veszett nyoma a Bartók Béla úti villamos vágányainak felújítása során

- ehhez kapcsolódva fiktív számlák, mázsajegyek, szállítólevelek, kimutatások sokasága ---> áfa-, személyi jövedelemadó- és tb-csalás gyanúja

Lett következmény? Bizony ám! Mondjuk csak amolyan abszurdisztáni...

Páros lábbal kirúgták az ellenőrt.

Először pedzegették neki, hogy ezt nem kéne ("A szakember sikertelenül próbálta jóváhagyatni jelentéseit a belső ellenőrzési főosztály vezetőjével."), aztán mivel maga nem volt hajlandó, kihúzták központilag a necces részeket a jelentéséből. Ekkor ő nagy naivan levelet írt a Főváros atyaúristenének, hogy vesse be magát, tegyen valamit, mert bizony erősen lopnak a BKV-nál. De Gáborunk elfelejtett válaszolni, a revizor válaszlevél helyett útilaput kapott. Természetesen a munkaügyi bíróságra vitte a dolgot, a per még mindig tart.

Közben azonban, bár 14 hónapos (!!) késéssel, de Hagyó válaszolt a Demszkynek címzett levélre:

"a felvetett problémák alapvetően munkaügyi természetűek"

Vagyis az ellenőr utált mindenkit a BKV-vezetésében, és ezért írta azt a jelentésében, amit. Ennyi, el van intézve, csókolom.

Nem, mégsem ennyi, 3 hónappal később Miki rátolta az egész felelősséget az FB-re, "majd ők megoldják" jelleggel.

Hagyó tuti begyűjtötte ezért a zseniális választechnikáért Demszky sokadik dícséretét. Képzelem, hogy csapkodták a térdüket a nevetéstől: "Jól megmondtad neki, Mikikém! Nekem itt ne ugráljon senki, főleg ne a BKV körül...Kérsz még egy italt?"

Az ellenőr pedig csak várt és várt az ígért tájékoztatásra, az általa feltárt/feltárni vélt ügyek kivizsgálására, de hiába. Semmi nem történt több, mint egy éven keresztül, úgyhogy múlt hónapban megírt egy újabb levelet:

"Hagyó Miklós Főpolgármester-helyettesnek!

2006. október 30-án közérdekű bejelentést tettem Demszky Gábor Főpolgármester részére.. Erre a levelemre 2007. december 21-én kelt válaszát megkaptam. Ebben Ön közölte velem, hogy az általam tett bejelentések közvetlenül nem érintik a Főpolgármesteri Hivatalt. Ön mindezt le bírta írni 14 hónapos késedelem után.

Majd 2008. március 19-i keltezéssel arról tájékoztatott, hogy a BKV Zrt. Felügyelő Bizottságának hatáskörébe tartozik az általam tett bejelentések kivizsgálása. Elrendelésre került tehát az ügy (a személyemet ért erkölcsi, morális, szakmai ellehetetlenítés valamint az általam felfedett sikkasztás, lopás, csalás, stb.) FB általi kivizsgálása, melynek eredményéről én közvetlen tájékoztatást fogok kapni. Az Ön ígérete szerint.

Nos emlékeztetőül néhány példa:

Belföld 2007-11-11
Utcára került a csalásokat leleplező BKV-revizor

Két héttel az után, hogy levelet írt Demszky Gábor főpolgármesternek, elbocsátották a BKV egyik revizorát. A szakember a társaságnál folyó lopásokról, csalásokról, sikkasztásról, fiktív számlákról akarta tájékoztatni a főpolgármestert.

Belföld 2007-11-16
Eltűnt sínek nyomában a BKV-nál

Több kilométernyi eltűnt sín, rézkábel, áron aluli hulladékértékesítés, megduplázódó, majd elillanó elektromos váltó, hamis bizonylatok. Egyebek között ezekre lelt a BKV revizora. Demszky Gábor főpolgármesternek írt levele után elbocsátották az állásából.

Belföld 2007-12-09
Nagy baj van a BKV Renoméjával

A BKV állásából eltávolított belső ellenőre nemcsak az ellopott több kilométernyi rézkábelről, villamossínekről, fiktív számlákról, bizonylatokról, adócsalásról akarta tájékoztatni a főpolgármestert

Belföld 2007-12-11
Nem vizsgálja a gyanús BKV-s pályafelújítást a főváros

A Fővárosi Önkormányzat nem kíván foglalkozni az állásából elbocsátott BKV-revizor jelentéseivel, amelyekben több tízmilliós visszaélésekre, csalásokra derített fényt.

https://www.youtube.com/watch?v=bt9bJuXb9pI

Belföld 2007-12-13
Egy volt BKV-s csapolja meg volt cége takarítókasszáját

Egy volt BKV-s cégeinek jutottak túlszámlázással, versenyeztetés nélkül, duplán kiadott takarítási megbízások.

http://hvg.hu/itthon/20081204_bkv_ellenor_verekedes_brutalis_nyomozas.aspx

http://velvet.hu/sztori/bkv081109/?main&rnd=188

 

Nos : Immár harmadik éve sem kivizsgálás, sem tájékoztatás nem történt. Az időhúzás nyilvánvaló oka lehet(ett), hogy az általam felfedezni vélt szabálytalanságok(?) vétségek (?) bűncselekmények (?) nyomai eltűntethetőek legyenek és az elévülés intézménye is jótékony  hatást  gyakoroljon a számon kérhetőségre. 

Levelem kézhezvételétől számítva 7 nap áll rendelkezésére az ígért kivizsgálásról történő tájékoztatásom megtételére. Ezt a tájékoztatást azért is köteles számomra biztosítani, mert a köztem és a BKV Zrt. között folyó bírósági eljárásokban perdöntő bizonyítékul szolgál a felelősök megnevezése. Annál is inkább, mivel közérdekű adatokról kérek felvilágosítást, nem pedig üzleti titokról. 

A BTK 171. § értelmében véleményem szerint önök 2006. októbere óta bizonyíthatóan folyamatosan mulasztásos jogsértést követnek el, ami bőven kimeríti a bűnpártolás tényállását is. 

Amennyiben a meghatározott időpontig érdemi választ nem kapok, vagy a válasz semmitmondó mellébeszélés, úgy kérdéseimet nyílt levélben fogom megismételni. A megújuló baloldali politikába és erkölcsbe vetett mélységes bizalmam jeléül. 

2009. 07. 6.

A BKV-s Csányi Józsefné (minden kapcsolatot a jogi képviselőm útján fogadok)"
 

Nem hinném, hogy válaszoltak neki, kit érdekel az az évekkel ezelőtti pár milla, mikor hamarosan jön 30 milliárd? Ugyan már, ne vicceljünk...

Jogi szempontból tényleg érdekesnek tűnik az eset. Tényleg bűnpártolásnak látszik, hogy nem foglalkoznak a lopást-csalást-sikasztást megíró jelentéssel. Kérdés, hogy ki a főbűnös? Demszky, a tulajdonos főváros vezetője? Hagyó, a szakirányú polgármesterhelyettes? Vagy Lazurán, a BKV Belső Kontroll igazgatóságának vezetője? Végtére is az ellenőr neki mutatta meg először a jelentését, neki kellett volna legjobban ágálnia, hogy vizsgáljanak ki mindent, nem?

Informátorunk érdekes dolgokat írt Lazuránról:


"- Lazurán, aki ma belső kontroll igazgató, kb tizen... évig volt a rendőrség kötelékében álló beépített besúgó (ügynök) a MATÁV-nál és a BKV-nál. Ezt követően léptették be. Tehát az előző éra embere.
- Lazurán 2001-2003. között "Ingatlan hasznosítás" tárgyú vizsgálat keretében kinyomozta, hogy Szalainé Sz. Eleonóra fia Baki Tamás szociális alapon kapott bkv bérlakást. Ezt akkor nem írták bele a jelentésbe, de a szerencsétlen nő ettől kezdve jelentett Lazuránnak mindenről és mindenkiről.
- Lazurán most maga szivárogtat ki minden infot a jobboldali médiának, hogy mentse a bőrét és a státuszát."
 

Vagyis:

- Lazurán nem most kezdte, olyan igazi jóelvtárs

- Érdekes, hogy Szalainé fiának nem Szalai a vezetékneve, de részletkérdés. Az igazi finomság a tetten érhető lopás/csalás közpénzből, és a kéz kezet mos -elv elegáns alkalmazása. Valószínűleg nem légből kapott hülyeségről van szó, emlékezzünk csak vissza Szalainé önéletrajzára: "Kis kitérőnek nevezi az 1999 és 2003 közti 5 évet, amikor a Gazdálkodási Főosztályt vezette. 2003-ban nevezték ki az egyesített Humánpolitikai Igazgatóság élére." Vagyis lebukik a kéróval, megígéri, hogy jelent, ha megússza a balhét, és máris kinevezik HR-igazgatónak, ami remek pozíció mások szemmel tartásához..... Simán hihető a történet.

- Lazurán József feltételezhetően 100% hűséggel van Kocsis iránt, őt esélyesebbnek tartja a fennmaradásra Hagyónál. Kocsisnak szoci létére vannak fideszes kapcsolatai is, sokan úgy gondolják, hogy a jövő évi várható kormányváltás után is maradhat a BKV-élén. Valószínűleg erre játszik Lazurán, és most együtt dobálják ki a felesleges homokzsákokat a léghajóból.

Meg kell hagyni, ez egy nagyon szép szokás. Remélem, folytatódni fog a show.

Címkék: bkv demszky botrány korrupció

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr451338672

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Taktikai Atompingvin 2009.08.27. 09:10:46

LMPVS! Főleg a Fidesznek, ha kormányváltás után nem küldi el a halál f*szára az összeset!

galoooshka 2009.08.27. 09:10:59

Leszakadt az arcom.Megint.Ezen már röhögni sem tudok.És még így sem fog történni semmi.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.08.27. 09:11:12

Költői és ártatlanul naiv a kérdésem, de erről és a számtalan hasonló ügyről miért nem a televízió híradójában, az újságok hatalmas betűvel szedett főcímeiben olvashatunk?
A mainstream újságírók mit csinálnak a hasonló tényfeltáró riportok készítése helyett?
Miért hallgat mindenki?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.27. 09:23:47

@Rékuc:

Ők nem kapták a fasza pdf-eket emailben xD

De ne légy naiv, ne feledd: Strabag hirdetések a Magyar Nemzetben és a HírTV ... máshol meg másmilyen "hirdetések" ....

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.08.27. 09:25:54

A Vastagbőr ezzel Tényező lesz. Vigyázz Zero, nehogy kábítószer legyen az autódban :)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.08.27. 09:30:31

" A megújuló baloldali politikába és erkölcsbe vetett mélységes bizalmam jeléül."


Ah-ah-ah-ah :o)

A hét mondata, bár tudom, hogy viccnek szánta, de így ütött igazán nagyot. xD

Héttörpe (törölt) 2009.08.27. 09:31:09

@Rékuc: A hírtv-n a Célpont foglalkozott az üggyel.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.08.27. 09:33:06

Ez a BKV az ország egyik legnagyobb szemétkupaca... Egyszerűen hihetetlen az, ami ott folyik...

Tapmancs 2009.08.27. 09:34:40

Phej, mocskosgecik... (köp) /by zero/ :D

ezt egyébként minden olyan poszt végére oda lehetne írni amiben szerepel a "bkv" szó. So más egyéb között.

Roxvox 2009.08.27. 09:40:03

@Rékuc:
Tényfeltáró újságírás - hehehe....

galoooshka 2009.08.27. 09:41:03

Az a baj, hogy a monopol helyzetük miatt semmit nem lehet tenni ellenük.Lehet hogy fosch, de a Butapestieknek nincs alternatívájuk.Szerintem ha megjelenne valamiféle versenytárs, gyakorlatilag bármilyen kondíciókkal vinné a békávé közönségének minimum 85%-át, mert már mindenkinek kivan velük a töke...De attól félek, ilyen versenytárs soha nem fog megjelenni.

Kartal (rezervált) 2009.08.27. 09:41:13

@Őrnagy Őrnagy: számból vetted ki a szót. vigyázzatok srácok!

egyébként meg nehogymá' csányinének csak freemail-es címe legyen! minden cégnek megvannak a belső e-mail címei, neki nem jutott, vagy mi?

kaboca36 2009.08.27. 09:42:22

@Rékuc: mert a tévé is a korupt ELITE kezében van.
a baj hogy az egész ország vezetése ugyanezt csinálja,mi meg mint a birkák csak lessük ahogy a mi pénzünkön egyre gazdagabbak lesznek ezek a ficsurok.
Nem baj hogy abbol a pénzböl lenne a nyugdijad, az egészég elláttás , a jobb körülmények.
és talán nem lenne szemétdomb ez az országnak nevezet valami

belzebubó 2009.08.27. 09:42:44

@Rékuc: ott van felsorolva az összes link ami a sajtóban eddig erről megjelent. Most Szalainé 100 millája miatt ugrottak rá az emberek a BKV-ra,pedig eddig is adták ki a sajtónak a szennyet,de az embereket nem érdekelte.

Mourinho már nem a király 2009.08.27. 09:42:57

Óriási játékok mennek a (sokszor nem is annyira) színfalak mögött, a játszmának csak annyi tétje van, hogy ki ülhet az 1. osztályon. A vonatról a legritkább esetben löknek le valakit.

ubi904 (törölt) 2009.08.27. 09:43:53

Érdekes, szinte semmi meglepő nincs benne, hozzá vagyunk eddződve az ilyesmi hírekhez.

Roxvox 2009.08.27. 09:46:16

A jó tulajdonos az aki mindenről tud, pláne ha őt is érinti. Aki nem áll be a sorba, azt kibaszni a fenébe. Munkaügyi per - azt akkor mi van - elenyésző a probléma, sőt nem is probléma. :((((

eszkep 2009.08.27. 09:51:36

Ez egy "kellemes" tényfeltáró cikk, lassan tényleg vigyázhattok, ki mit rak a kocsitokba...
Amúgy ha kormányváltás, pontosabban önkormányzati választás (!) után tényleg marad bárki ebből a klikkből, akárcsak Lazurán, abból le kell mindenkinek vonni a következtetéseket. Amúgy én ebben nem hiszek, remélem nem tévedek...

Ne feledjük, hogy a kormányváltás nem hozza automatikusan magával ennek a csőcseléknek a kisöprését a városházáról, meg a BKV-ból, arra (sajnos) őszig kell majd várni az önkormányzati választásokig. (Esetleg a feljelentések megtörténhetnek addig is, de a Bíróság őszig úgysem hoz jogerős ítéletet)

érdektelen 2009.08.27. 09:53:55

Túl sok ez már. Nem befogható egy átlagember számára.

Ha a Fidesz nem számoltatja el őket, utoljára szavaztam rájuk. Akkor jöhet bármi, nem érdekel.

Héttörpe (törölt) 2009.08.27. 09:54:21

@eszkep: Ez egy "kellemes" tényfeltáró cikk, lassan tényleg vigyázhattok, ki mit rak a kocsitokba...

Ja, kutya legyek, ha az enbéhá nem tudja még a cipőméretedet is Zero.

Roxvox 2009.08.27. 10:03:08

@galoooshka: "De attól félek, ilyen versenytárs soha nem fog megjelenni."

Nem gondolodod, hogy az aranybányát többfelé osztják, konkurenciát teremtve. Nem hülyék ezek, hanem szemetek.

érdektelen 2009.08.27. 10:03:46

Másfelől üres az MSZP kassza, Gyurcsány el is szomorodott tőle kissé.

Itt az idő átutalni a végkielégítéseket. Tocsik reloaded.

Jön a 30 000 000 000, kecskére káposztát, csurran-cseppen valamennyi mindenfelé.

Petrow 2009.08.27. 10:04:22

@Rékuc: azért kedves Rékuc, mert ez egy humortalan, kirekesztő, faschiszta, google-t használni nem tudó, semmi újat nem mondó blog, amit a "köztájékoztatás" nem vesz komolyan. Nem fénylik, de legalább aranyból van :)

wlakos 2009.08.27. 10:07:46

Ez is csak azt bizonyítja, hogy az igazság szolgáltatás minden szintje párt irányítás alatt van:(
Nem demokráciának kell ezt a rendszert hívni amit üzemeltetnek.
Álmodozom, milyen arcot vágnának Demszky-ék ha a választások után valami okból be invitálnák őket a teve utcába.

Igen, vigyázzatok a "haveri kutyákkal" :)

Karvaly 2009.08.27. 10:08:35

@Rékuc: Minden idejüket elfoglalja a hétesi síró csecsemőkről szóló cikkek megírása...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.27. 10:14:03

@Kartal (a morc):

Mivel 2007-ben kirúgták, elég nehezen használhatná a céges emailcímét xD

Tozo 2009.08.27. 10:14:42

Sziasztok.
Szerintem nem lesz itt semmilyen felelősségre vonás. Max lesz egy pár kirakat tárgyalás és kész, ennyi. Én már rég nem hiszek egyik pártnak sem, amelyik több mint 10 éve jelen van a politikában.
Reménykedek, hogy az újak talán nem lesznek ennyire mocskosak, mint a jelenlegi nagy pártok.
Sziasztok.

belzebubó 2009.08.27. 10:17:03

Nem fognak tudni ennyi embert eltávolitani a kormányváltás után az állami cégektől. Akkor jön az IMF törlesztése és amennyi pénz kellene a sok végékielégitésre a kirúgáshoz,annyi még sok évig nem lesz mozgatható a költségvetésben.

Roxvox 2009.08.27. 10:18:10

Kurva idegesítő ez a sok ilyen poszt, de sajnos csak alkoholtartalmú zöldség (falra okádott borsó), mert nem fog történni semmi.
Igaza volt a Vonának, tényleg haza kellene küldeni ezeket Júdeába.

Fényhajú 2009.08.27. 10:21:17

Mióta világ a világ kéz kezet mos alapon működnek a dolgok és nem csak a BKV-nál hanem mindenhol..még tényleg van olyan ember 2009-ben aki meglepődik ezen??
Nekem olyan ismerősöm volt parlamentnél,aki szintén elakart számoltatni embereket,hogy hova folynak a milliárdok,már ő sem dolgozik ott:DD

Az EREDETI 2009.08.27. 10:27:01

nemabj srácok nem kell ezen idegeskedni, jól meglesznek ezek továbbra is, had hízzanak még egy kicsit.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.27. 10:29:22

Neked annyi Zero!:DDD

Tipp: Index címlap, plusz kuruc.infora is kikerül!

Szép munka!

Bede Márton meg lesz*phat....

Roxvox 2009.08.27. 10:31:18

@Az EREDETI:
Oszt majd karácsonyra, vagy jövő áprilisra levágjuk őket. Hiszen disznók ugye.

jozicsenko 2009.08.27. 10:33:26

ennyire nincs pénz az efftársaknak, hogy már tényleg mindent ellopnak?

ehhhh, építették 40 évig, ellopták 20 év alatt és csak 4 évig fognak pihenni...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.08.27. 10:33:44

képzeld mi történt ,a portás elkapta az egyik igazgatót amint lopott árut vitt ki a kapun ,egyből kirúgták. -Nagyon helyes ennek így kell lennie. -Igen de most nincs portásunk.

Az EREDETI 2009.08.27. 10:33:49

@Roxvox: nem-nem, micsak bámulni fogjuk őket és inkább éhendöglünk

Sandokohn, a maláji jiddis. (törölt) 2009.08.27. 10:38:47

szeretném a főváros/bkv/állam vezetőit rögtönítélő bíróság elé állítani....

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.08.27. 10:39:32

@leila iron: Ezért fogok a Jobbikra szavazni. Nem, egyátalán nem jó politikusok, demagógok, hülyeségeket beszélnek, fogalmuk nincs a gazdaságról, satöbbi.
De.
Talán van rá esély, hogy ha bejutnak (mert bejutnak) akkor a többi párt is a fejéhez kap (többi=Fityisz), hogy hoppáhoppá ezzel a tempóval itt kérem szavazókat lehet nyerni.
És elkezdik végrehajtani amit a Jobbik magától nem tudna. Nem azért, mert tetszik nekik, vagy egyetértenek vele, hanem mert ezzel ki lehet nyírni a Jobbikot (minek szavazzak rájuk legközelebb, ha a Fityisz is ugyanazt csinálja, ráadásul neki van ereje végig is vinni).
Szóval, ha valaki elszámoltatást akar, ne a Fityiszre ikszeljen, hanem a Jobbikra.
Szerintem.
Persze lehet, hogy tévedek.

Tündér_Lala 2009.08.27. 10:44:06

Miért van az, hogy igazán nem lepődök meg, csak felfordul a gyomrom.
@belzebubó: Ez a fő baj. Nem lehet kivágni a fertőzött részt (felső középvezetői réteg nagy része), mert olyan kiterjedésű és mert gyakran nincs gyakorlattal bíró nem korrumpálódott helyettes. Ha pedig ezek bennt maradnak a rendszerben, akkor bomlasztanak, szabotálnak, ártanak. Láttuk már, hogy hogyan csinálják.
Pedig valahogyan ezt a velejéig romlott, korrupt rendszert meg kell szüntetni, át kell építeni. Valahogyan ki kellene szürni ezeket a volt avos ivadék és volt titkosszolgálati, ma fontos pozícióban levő embereket, akik információk birtokában nyomás gyakorlással, zsarolással uralkodnak embereken. (Régi jó III/III-as technikák.)

spájdernecc 2009.08.27. 10:46:55

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer:
tévedni emberi dolog
ám, ha mindenki a Jobbikra szavaz, hogy számoltathatna el a Fidesz?
már bocs, de ha egy párt kijelenti, hogy MINDENKÉPPEN ellenzéki szerepre készül, hol a felelősségvállalásnak legalább a látszata?
a tévedés jogát persze fenntartom :)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.08.27. 10:47:11

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: Lehet ,hogy igazad van ,de az is lehet,hogy a Viktorék annyira el lesznek telve maguktól hogy -kit érdekel a jobbik mit akar? Aztán 4 év múlva csodálkozás.

borovi 2009.08.27. 10:47:43

@leila iron: naiv vagy. demszky helyett majd tarlósnak hívják a "nagyembert", hagyó helyett egy másik párt másik bohóca ül majd a székbe. minden más marad a régiben a Magyar Ugaron. Olvassatok sok-sok Adyt. Nagyon aktuális.

érdektelen 2009.08.27. 10:51:25

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: Kiforratlan demokrácia a miénk, tele elhasználódott vagy még kiforratlan pártokkal. Igyekszem nem szűk látókörűen nézni a dolgokat.

Szerintem a koalíció pártjait elkapta a gépszíj. Lemállott az álarc, nem is adnak a látszatra. Mint amikor valami katasztrófa jön, és az emberek a beálló káoszban fosztogatnak mindent , amit csak érnek. Pusztulniuk kell az ilyen pártoknak, az embereiknek pedig börtönben a helye.

És itt a kérdés, hogy ki fog példát statuálni és elkezdeni kivinni az országot ebből a mély erkölcsi, morális és nem mellesleg gazdasági gödörből. Sok minden rajtunk is múlik, ennek az országnak a lakóin.

Azt elhiszem a Jobbiknak, hogy rendet tennének, illetve azt akarnak. De nem tudom, hogyan. Kik ott azok akik ezt megtennék? Hol vannak az arcok?

A Fidesznek rengeteg hibája van és most fűt-fát mondanak, de nekik egyenlőre jobban elhiszem, hogy végigviszik a példamutatás + gazdaság kombót. Budapestet kitakarítani, a vidéket rendbe hozni, a cigányokkal valamit kezdeni, az államadósságot kezelni, az oktatási színvonalat emelni... stb. Szerintem ehhez MOST a Jobbik kevés.

De lesz itt még 2014 is, és akkora egy Gyurcsány nevű emberke vissza fog majd jönni, ami egy másik történet.

Bocsánat a hosszúságért.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.08.27. 10:52:11

@spájdernecc:

"de ha egy párt kijelenti, hogy MINDENKÉPPEN ellenzéki szerepre készül, hol a felelősségvállalásnak legalább a látszata?"

Ööö, én nem vagy elragadtatva a jobbiktól, nem is szeretném védeni őket, de a Viktor azt mondta, hogy csak abban az esetben vállalják el a kormányzást, ha a fidesz - kdnp erre egyéb koalíció nélkül is képes, más esetben nem. Ezután mit mondhattak volna?

érdektelen 2009.08.27. 10:56:44

@borovi: Neked milyen ötleted van?

A "minden politikus lop" sajnos igaz. Nem fogok senkit védeni és nem tisztem, nem vagyok pártaktivista.

Ha Tarlós lesz a főpolgármester (azért várjuk ki a végét), biztos lesznek gyanús ügyletek. Senki sem grállovag. De ne aggódj, ott fog mellette ülni a mai MSZP maradéka, figyelni fognak ám.

Én kíváncsi vagyok, mihez kezdene majd.

érdektelen 2009.08.27. 11:00:13

Még valami:

"Ha nem tudod legyőzni, állj az élére"

index.hu/belfold/budapest/2009/08/27/kocsis/

Tündér_Lala 2009.08.27. 11:00:15

Lehet hogy a jószándék meg van, de nem hiszem, hogy a jobbik (adott hátterével) képes ezen változtatni. Ez még a Fidesz esetében is két esélyes, lehet hogy csak visszaszorításra futja.

Combi a ballibes Ferkófan 2009.08.27. 11:05:23

OFF: index.hu/belfold/budapest/2009/08/27/szerzodest_szegett_a_fovaros_a_margit_hidi_kerekparsavokkal/

Ez is igen vidám. Remélem elveszi az eu a támogatást, és Demszky ott állhat majd nyakig a szarban :)

Spielberg 2009.08.27. 11:06:17

@Félkupica_Fehér_Főnök: megnéztem, tényleg haldokolsz... sajnálom.

spájdernecc 2009.08.27. 11:06:29

@Félkupica_Fehér_Főnök:
persze Főnök, de akkor ne jelentse ki ex catedra
mondja, hogy megkerülhetetlen tényező akar lenni, és slussz :)
ebből aztán mindenki olyan következtetést von le, amilyet akar.

Tapmancs 2009.08.27. 11:16:07

Milyen drága ez a Kocsis, őt csak az érdekli hogy a BKV helyzetén javítson. Mindjárt sírok a meghatottságtól, hogyan lehet valaki ennyire önzetlen!? (hüpp, hüpp..)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.08.27. 11:18:52

@spájdernecc:

Igen, ez a tipikus jobbikos retorika. Hasonlít a Viktoréhoz, mármint a sok nyitvahagyott kérdés tekintetében. - Ez nem feltétlenül hátrány, csak arra akartam utalni, hogy politikusnak a Vona sem kispályás.

Jelenleg szavazatmaximálás folyik minden oldalon.

VillonG 2009.08.27. 11:19:54

A BKV-sokat és Demszkyéket börtönbe vetni nem kell félnetek jó lesz ha mindenki beleegyezik én nem ellenzem

Központozza mindenki úgy, ahogy akarja! :)

Mourinho már nem a király 2009.08.27. 11:21:09

Élménygyűjtő vagyok, nem kurva!:
Ez annyira de annyira a hét mondata. Hihetetlen. És még komolyan is gondolja :D

/off vége

VillonG 2009.08.27. 11:23:01

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:

a megoldás az lesz, hogy a híd déli oldalán lefestenek egy 1 méteres kerékpárutat a járdából, aztán szevasz...

Én mindenesetre fekvőrendőrök helyett a Demszkyéket alkalmaznám forgalomlassítónak. Persze gyorsan cserélni kellene őket, de ahogy látom egy ideig elég lenne az anyag... :S

Tapmancs 2009.08.27. 11:26:51

Aki azt mondja hogy a Jobbik még nem alkalmas az önálló kormányzásra, annak igaza van, ez még a növekedés időszaka. Most kezdenek el csak pénzeket kapni az eredmények függvényében. De a Fidesz is ilyen volt a 90-es évek elején, szóval emiatt lefikázni a Jobbikot hülyeség. 1-2 tárca azért nem lenne rossz, pl oktatási.

Combi a ballibes Ferkófan 2009.08.27. 11:32:12

Milyen szép az indexes Kocsis interjú. Már a 3. mondatban ott figyel a szokásos "ezért engem nyilvánvalóan nem terhelhet felelősség"

Insp. GrossSkin 2009.08.27. 11:33:56

@Rékuc:
Egy ideje mar nekem is ez az elso gondolatom, hogy miert nem latom, hallom mar az esti hiradoban vagy barhol vissza ezeket a bicskanyitogato hireket, de olyan durvan megszelloztetve, hogy a legnagyobb biztositekot is bassza ki. Azert mar most annyi minden kiderult, hogy ha a fele is igaz mar az tobb mint gyomorforgato. Es mivan? Hatalmas nagy kuss MINDENHOL! Kell ennel impresszivebb bizonyitek a mindent atszovo politikai es hatalmi mutyizasi halozatra. Most mar tenyleg ember legyen a talpan akinek egy ilyen hir hallattan nem a kinai igazsagszolgaltatas jut az eszebe.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.27. 11:35:05

Kiírták az állást Szalainé helyére, Legyen Ön is HR igazgató a BKV-nál!

tudtad.blog.hu/2009/08/27/rendkivuli_kiadas_legyel_te_is_bkv_hr_igazgato

Beer Ninja 2009.08.27. 11:35:45

Demszky, Hagyó, Kocsis, Lazurán...

Elfilóztam a régi középkori nyílt színi kivégzésen. Milyen jól mutatnának egy máglyán. A lámpavas már túl humánus lenne, csöndes, unalmas.

Esetleg a megkövezés is jó lenne. Minden lerobbant busz utasa kapna egy kosár kövecskét, aztán hajrá.

Önként kérem a moderálásomat. :)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.08.27. 11:35:56

Fasza kis post lett. Egyébként érdekes hogy olyan 2004-tól szinte folyamatosan voltak botrányok, amik eljutottak a közvéleményhez, nem akarok gyurcsányozni de nem tudom megállni. Hogy is volt 2005 nyarán az az Mszp-s identitáskampány??? Miből plakátolták tele a fél országot? gondolom akkor indult be a nagy pénzszivattyú, akkor volt topon a Combino beszerzés stb. Kíváncsi lennék ha egyszer készül egy olyan tanulmány hogy arányaiban mennyi vagyont vesztettek el az állami cégek (már amelyiket nem adták el) 2002-és 2010 között. Szerintem brutális szám jönne ki. Jó tudom tudom hogy Orbán viktor személyesen lopja szét a Parlamentet meg csak 2 hetente üléseznek, de azért ennyire pofátlanul lopni.........

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.08.27. 11:38:19

@zero:
hmm azt hiszem előszedem a szakdolim közhelygyűjteményét.....HR-ből írtam:) Mert műszaki manager a végzettségem:)

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.08.27. 11:42:47

A BKV most pályáztatja Szalainé helyét! Le ne maradjatok róla! A pályázat amúgy - enyhén - furcsán nagyvonalúan lett kiírva.

tudtad.blog.hu/2009/08/27/rendkivuli_kiadas_legyel_te_is_bkv_hr_igazgato

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.08.27. 11:44:58

@Droli: Háháhá, zero megelőzött, én meg szépen fogalmazok enyhén-furcsán nagyvonalúan :-)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.27. 11:48:18

@Droli: tegnap ezt én is szóvátettem, de leszarták. pedig mókás :)))

ja, meglepő módon, itt nem hírdetik:

www.bkv.hu/allas/index.html

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.27. 11:49:18

@Droli:

Kérdés: Mikor jövünk a Blogparódián???

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.27. 11:49:50

@DexterMorgan78/Séfbácsi: én meg senior winter logostic manager vagyok.

másodállásban meg objektum manager :)))

reKorrekt 2009.08.27. 11:49:51

@Droli: "Előnyt jelent: egy idegen nyelv tárgyalóképes tudása"

Szép magyar mondat.

Plutonic 2009.08.27. 11:51:24

Úgy látom, hogy nem nekem ugrott be először, így csatlakozni fogok a többiekhez: LEGYETEK ÉSZEN ZERO ÉS LEGYETEK ÓVATOSAK IS!
Remekül teszitek a dolgotokat, de legyetek résen, mert én nem csodálkoznék semmin....
És ugyanezt ajánlom az informátornak is!

Egyébként meg király poszt! :)))
Lassan az összeesküvés-elméletek is csak gyenge fantazmagóriáknak tűnnek azok mellett, amik tutira biztosan vannak!

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.27. 11:52:52

még nem került ki a post Indexre...fujcsa... Kocsis urat, viszont, ahogy Combi is írta már, NYÍLVÁNVALÓ, hogy NEM TERHELI FELELŐSSÉG.

Muszáj volt nagybetűzni, mert meg kell értenetek, hogy ez nyilvánvaló!!!

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.08.27. 11:53:13

@zero: Én szívesen jelentkeznék, de sajnos nem stimmel a felsőoktatási évfolyamom a megkövetelttel. :-(
(bár, még mindig benősülhetek a céghez, tudtok ott valami jó bulát?)

@Insp. GrossSkin:

A kínai igazságszolgáltatás valójában egészen jól működik.

Nem szaroznak olyanokkal, hogy kiderítsék ki is az a Mrs. Kocsis, megy a kis mikrobusz, a delikvens irádája mögött beparkol, megkapja a szurit, majd viszik is a fagyasztóba.

reKorrekt 2009.08.27. 11:55:11

@Félkupica_Fehér_Főnök: "tudtok ott valami jó bulát?"

Épp a minap rúgták ki :(

Insp. GrossSkin 2009.08.27. 11:55:57

@Seduxen:
Ha mar a managereknel tartunk nem is olyan nagy kovetelmeny az. EGy ideje mar tudjuk, hogy vannak am input-output managerek is. Ugyanis ez a szakszeru unios megnevezese a portasoknak. :). Aki ismerte attol en kerek elnezest!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.27. 11:57:43

@Félkupica_Fehér_Főnök: hát amióta Ellyt kibaszták, és tegnap ugye Karola is repült, nem túl jó a felhozatal...

itt keresgélj, hátha:

bkvfigyelo.blog.hu/2008/03/08/bkv_szepsegverseny

spájdernecc 2009.08.27. 12:01:05

Főnök, 30-70 rugóért olyan papírt kapsz, amilyet akarsz
a benősülés drágább :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.27. 12:01:09

@Insp. GrossSkin: nekem ez a kedvencem:

Fiú: “Mi a foglalkozásod?”
Lány: “Az EDS Hungary EMEA North-Central HUB Központjában az ABN
AMRO Team-hez tartozó Workplace Services – Service Deskjén vagyok
Chat Support Agent. És neked?”
Fiú: “Ács.”

Baromméter 2009.08.27. 12:06:01

@leila iron: ott azok akik ezt megtennék? Hol vannak az arcok?

Hát nyilván nem most fognak még előjönni, amikor az ennbéhá még rájuk szállhat.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.08.27. 12:14:04

@spájdernecc: Egy Marx Károly egyetemi diplomáért akár egy százast is hajlandó vagyok beáldozni, van egy olyan sejtésem, hogy k.rva jó biznic lenne benne. :o)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.08.27. 12:16:19

@Seduxen: Van ott néhány /need kategóriás csaj is. ;-).

Plutonic 2009.08.27. 12:16:57

@Seduxen: XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Ez bazz..... :)))))))))))))
Ezt nem lennék képes megjegyezni! :DDDDDD

Karvaly 2009.08.27. 12:17:15

@spájdernecc: azért a Fideszes gárda is megéri a pénzét, ugye a képviselőik megszavazták az alkotmánymódosítást, hogy ne kelljen elszámolniuk a költségtérítéssel, a Szekeres - Palik lopásban is benne van egy Fideszes polgármester, ahogy a Centrum parkolási akármiben is.
Akkor hinném el róluk, hogy komolyan akarnak változtatni, ha először megszabadulnának ezektől a megélhetési káderektől.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.27. 12:23:16

@Félkupica_Fehér_Főnök: akad. Katalin01, Andrea01, Dóra02 nálam a "meghát"-kategória :)))

@Plutonic: szerintem kurva nagy vicc :)))

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.08.27. 12:24:19

@laspalmas: Én már simán kibannoltam volna, biztos frusztráló lehet egy kicsit, hogy minden postodnál legalább egyszer zeronak válaszolnak. xD

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.27. 12:24:52

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": perec-tezsvír, nem tudod mi van a "lövészárok túloldalán"? Napok óta nem tudom megnyitni kedvenc bloggerünk honlapját... pedig annyi szép hírt tudnék belinkelni nekik :))))

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.08.27. 12:27:14

@Seduxen: Jaja, kérdéses, hogy milyen magas poziban vannak. Tartok tőle, hogy ők az atm managerek. xD

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.27. 12:28:55

@Félkupica_Fehér_Főnök: azért dugnam.blogspot.com-kategória :) különben meg: ha ad egy ingyen-bérletet, már megérte :)))

Plutonic 2009.08.27. 12:32:14

@Seduxen: Fel is röhögtem hangosan! :DDDDDDDDDD
Dóra02 szintén zenész. :)))

@laspalmas: ÉN kérek elnézést! :))) És kérlek, vigyázz magadra Te is! A poszt meg nagyon király! :))

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.08.27. 12:39:02

@Seduxen: Jaja, és a bérlet is sokkal inkább megérné az árát, ha nem csak a tömegközlekedési eszközök igénybevételére jogosítana, hanem a tetszőlegesen kiválasztott versenyzőre is biztosítaná a 30 napos időkorlátot. (és ezesetben még azt is el tudom képzelni, hogy komoly tüntetések alakulnának ki az időbélyegzős vonaljegyek bevezetésekor) :o)

spájdernecc 2009.08.27. 12:40:52

@Karvaly:
egyetértek
minél közelebb a húsosbödön, annál több a dögevő...
ez sajnos kikerülhetetlen

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.27. 12:43:50

@laspalmas: Oppárdon! Eszküzémóá...Megzavart, hogy Zero az elején annyit kommentelt...Ha bevisznek mi legyen a gyerekkel las'?

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.08.27. 12:45:17

még vannak ilyen jól fogalmazó emberek a bkv-nál?:)
"mellett az élete csupa móka és kacagás volt, ezért ő is korán családra vágyott. Hat éves kisfia és három éves kislánya a legfontosabbak életében"

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.27. 12:49:53

@Seduxen: Karbantartás...:DD

tudod, üres a Táncsics kassza...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.27. 12:51:02

@laspalmas: Hagyó nagyon szexi így szakáll nélkül! sunáznám...

emzperx 2009.08.27. 12:53:37

@leila iron: Efelől megnyugatlak. Nem lesz itt semmi felelősségrevonás hanem lesz majd megint koronaúsztatás meg egyéb parasztvakítások.

Plutonic 2009.08.27. 12:57:02

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": Ez most a "szájon basznám" kategória? :))))

Mi lenne a csemetével?
Majd vigyázunk rá! :)
Mondjuk én be is vállalnám és amikor 'palmas szabadul, kapna egy rendes kis náczi csemetét, aki rendesen húzza az ívet! :))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.27. 12:59:15

@Plutonic: @Félkupica_Fehér_Főnök: ugye, hogy ugye? a "megénekelt" hölgyeknek még azt is megbocsájtaná az ember, ha kimarad egy-egy busz. kárpótlásnak "cápázás" :)))

bár jobban belegondolva, ha MINDEN járatkimaradásnál ilyen kárpótlást kellene adni, szegény hölgyek egész nap térdeplő pozícióban lennének :)))

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": karbantartás, aha persze... nagy kár érte, olyan jó kis közösség volt ott. lehetett beszélgetni az ÖSSZES maszop szavazóval. Mind a 349-el...

kovego 2009.08.27. 13:00:48

gratulálok a sorozathoz!
igazi oknyomozó riporter vált belőled! :-)

várom a folytatást, biztos van még egy-két "homok zsák" még ott ahol ezek voltak :-(

hihetetlen, hogy mit meg nem lehet tenni ebben az országban!
EL VAGYOK KESEREDVE!

Beer Ninja 2009.08.27. 13:00:50

Megállapítom, hogy többen is úgy viselkednek itten, mint akik túl sok éve házasok... :)

Hetfield 2009.08.27. 13:01:35

@Seduxen: De azért remélem a moderátoroknak sikerült új melóhelyet találniuk :D

Plutonic 2009.08.27. 13:01:40

@Seduxen: XDDDDDDDDDDD Őszintén szólva egy ideig biztosan várná az ember a kimaradásokat, de szerintem egy idő után a férfiakból is ki lenne szívva az erő! XDDDDDDDDDDDDD

Plutonic 2009.08.27. 13:02:49

@dr. dodó: Nem is vagyok házas! :DDDDDDDDD

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.27. 13:03:43

@Plutonic: Ennyire nyilvánvaló, hogy náczi vagyok? :DDD

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.08.27. 13:04:09

@emzperx:

Ráadásul az állami jósda legfrissebb elemzése elég apokaliptikus jövőképet vázol fel elénk: állításuk szerint 2010-ben BE FOG FAGYNI A DUNA!!!

óóó b+! xD

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.27. 13:04:37

@Hetfield: sz'tem volt az nekik eddig is. 168óra, népszaga, néphazugság, nbh, tudod egy csomó gyűjtőhely van :)))

@Plutonic: sőt, tenne is a járatkimaradásokért :)))
megjegyzem lehet, hogy a petrezselyem-árusok, meg a kaviár-eladás is jól járna, "mánhaértedacélzást" :)))

@dr. dodó: ez 10 pontos volt :)))

anarcho78 2009.08.27. 13:05:31

nem megyünk villamost felborogatni? mondjuk egészen demszky hagyó kocsis asztalának középébe? az se baj, ha ők is ott ülnek.

Plutonic 2009.08.27. 13:12:52

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": Szerinted? XDDDDDDDDD
És különben is, itt a 'Bőrön csak náczik és rasszistákok vannak, ne akarjál Te kilógni a sorból! :DDDDDDDDD
A toborozást meg korán kell kezdeni! :DDDDDDDDDD

@Seduxen: És mindezt a megállóban, mozgóbüfé formájában tennék? :DDDDDDDDDD
Mondjuk akkor érdemes lenne szólni Dexter-nek, ő úgyis ajánlgatta a szendvics elkészítését! :DDDDDDDDDD
Túlélő biznisz! :)))))))))))

Atrox 2009.08.27. 13:13:55

@leila iron: Ha a Fidesz nem számoltatja el őket, utoljára szavaztam rájuk.

Szerintem elég naív vagy, ha megint adsz 4 évet egy kutyaütő pártnak. Szerinted a Fidesz itt bárkit felelősségre szeretne vonni? Talán máshová kellene rakni azt az x-et...
Mielőtt bárki rámfröccsene, hogy a Jobbik sem lesz jobb, azoknak csak annyit üzenek, hogy ők még nem 'bizonyítottak', egy esélyt megérdemelnek...

martonx 2009.08.27. 13:26:57

@Tündér_Lala: Nehogy azt hidd, hogy bárkinek is feltűnne, ha a BKV felsővezetése börtönbe menne egyik-napról a másikra.
Téves elgondolás, hogy ők értenek ahhoz, amilyen poszton dolgoznak.
Nem, ők csak lopni tudnak. Nincs közük a HR-hez, sem a Contorllinghoz, sem a Menedzseléshez.
Elvégre ennek bizonyítékait látjuk már évtizedek óta.

martonx 2009.08.27. 13:28:31

@dr. dodó: Ha használnád a Válasz erre linket, akkor tudnánk is, hogy ki/kik -re gondolsz.

Grafithuszar 2009.08.27. 13:28:53

Bréking Nyúz!!! Kint van a pályázat a HR vezetői állásra:
tudtad.blog.hu/2009/08/27/rendkivuli_kiadas_legyel_te_is_bkv_hr_igazgato

Gyerünk mindenki adjuk be a jelentkezést!!!! Ha mást nem tudunk legalább szét spameljük a BKV-t :)

magyar-magyar szótár 2009.08.27. 13:36:31

Mint vidéki tajparaszt alföldimentalitású IFA-söfőr, én idelentről úgy látom, hogy Hagyó bácsi szeretett volna nagyon polgijelölt lenni, és Demszky bácsi rettenetesen beadta neki a cumit, Hagyó bácsit már csak a GYÚRÁBELL (durabel) bakkancstalp vastagságú pofabőre úsztatja meg az ügyben. Mindenesetre Kiricsi Karolának a hangja édes volt, és az arcocskája! Remélem, megmenti a média. (Egy fordított esetre gondolok, mint ami a "Független Hírügynökség tudósítójából balatoni MSZ szóvivővé buksizott jófiúval)

Szavazzunk Karolára!
Én vote!

magyar-magyar szótár 2009.08.27. 13:39:46

Egyben az előző hozzáaszólásom első bekezdésére hivatkozva ezúton nyújtom be a (HöRö? mija? - a személyzetis fószer, akinek tejelnek a "munkaerőkölcsözző cégek" királycsávvói??) szóval a mikéntiségét a pályázatomnak, szerintem alkalmas vagyok, mert még akkor is tudok vihogni, amikor Hagyó puczája punnyadván homorul.
Ha kalapáccsal képes vagyok az IFA beragadt bendixét föloldani, akkor csak betapsolok magamnak pár millárdott. Mindenesetre szóvivőjelöltem már van.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.27. 13:46:07

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

Nem volt időm kommentelni, akkor már nem vagyok tényező? Szörnyű....

Amúgy kocsim nincs, a netet meg a barátaink is használják. :)

magyar-magyar szótár 2009.08.27. 13:48:22

@DexterMorgan78/Séfbácsi: Jaj, hát a bonyolult, szarkasztikus mondatokban fogalmazást semnem Tóta Bér Nyálmár vagy a Matulás Rosszcsontok, de még Uj Peti bácsi se találta ki, hanem már Johnatan Swift anlikán lelkész, felcser és bigámista (az írek legkedveltebb angolja és anglikánja örökidőkre) előtt 900 évvel (majdnem) Csuan ce .
És akkor a percenként 100-at pislogó Váncsa Pista bá'ra ki se tértem.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.27. 13:48:58

@martonx:

Egy másik forrásunk szerint 1, azaz egy fő van irányítási szinten a BKV-nál, aki igazi szakember. De ő is csak egy alku részeként, mondhatni véletlenül.

mind2 (törölt) 2009.08.27. 13:52:50

@Plutonic: Úgy szeretnék hóhér lenni
Minden reggel korán kelni.....

Meg Geza is szeretnék lenni, mert Ő olllyan - de olllyan megtanulhatatlanul szépen, ívet húzó ,metaforákkal tűzdelt körmondatokban tud elküldeni mindenkit abba a jó q édesanyjába... hogy irigylem.

:)))

belzebubó 2009.08.27. 13:55:18

Ez a Szalainé az igazi szocikomcsi,"nekem jár ez jár,mert miattam tudsz metrózni köcsög" BKV-s megtestesitője.
Nem elég,hogy nyugdijasként 3,7 milláért dolgozott havonta,nem elég,hogy magának kiutal jogtalanul 100 millát,nem elég,hogy elbocsátottként dolgozott,még szociális bérlakást is intéz kicsi fiának suttyomban.
Ezt viszont eddig senki nem irta meg a sajtóban,csak itt jelent meg először.
Vigyázz Laspalmas ha lefekszel,csekkold az ágyadat.A lovakat szereted ugye?

Plutonic 2009.08.27. 13:56:29

@mind2: XDDDDDDDDDDDD
Poetikus napod van? :DDDDDDDDDDD
Géza lehetne politikus is, ezzel a diplomatikussággal! :)))))))))

mind2 (törölt) 2009.08.27. 14:08:00

@Plutonic: óhhhh, elképzelem őt a parlamenti széksorok között, ahogy papír nélkül, a szavakat finoman formálva, botoxildi felé fordulva ecseteli a különbséget a szűznemzés, és a vérben fogantság között, különös tekintettel az újszülött farfekvéses vagy egyéb szülőcsatornai helyzetét illetően...melyet csak időlegesen zavarnak meg százszámra sünök....
Majd miután olyan hívószavakkal, mint redves, tetves, tolvaj, ide -odadugott édesanyád... megasatöbbi emlegetésével felszólalása végéhez érne, ... csendben visszaülne helyére, és írna Libertének is pár kedves sort mélen :)

Tapmancs 2009.08.27. 14:11:04

Mégsem kapják meg az állami garanciát a 30 milliárdra?

belzebubó 2009.08.27. 14:11:17

@mind2: az a baj,hogy olyan jól irsz,hogy mindezt elképzeltem de Navracsics fejét adtam Gézának :)))

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.08.27. 14:21:21

@Grafithuszar:

Kb. 10 perce hívott fel egy úr a melóhelyi számon, hogy állásajánlata lenne a számomra. (nem vicc, tényleg így volt!)

Mondtam neki, hogy jelenleg nem keresek állást, aztán kizökkenve a munkából, a vastagbőrös kommentek felelevenítése közben egy aljas, tudatalatti megérzés kezdett el felkúszni a tarkómtól, szépen lassan, majd amikor a homlokom közepére ért, akkor odacsaptam és már megvilágosodva bazmegoltam egyet, annak biztos tudatában, hogy nemrég valamit nagyon elbaszarintottam, tönkretettem a jövőmet... picsába!

Plutonic 2009.08.27. 14:22:20

@mind2: XDDDDDDDDDDDDDDDDD
Ez kész!!!!!!!!!!!
Hiszen Neked nincs is mit tanulnod! :DDDDDDDDDDDDDD
Most sírok a röhögéstől! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Azért látszik, hogy volt már részed fogantságban és életadásban! :DDDDDDDDDD

f.m.j. 2009.08.27. 14:22:45

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer:

Értem, de ha a Jobbik ennyire szar, akkor minek valósítsa meg akárki is a programját? :)

Plutonic 2009.08.27. 14:24:54

@Félkupica_Fehér_Főnök: Ha a megvilágosodásod tökéletes volt, akkor lehet, hogy valami nagyon ronda dolgot úsztál meg, Főnök! :))
És előtte a Kánaánt! :DDDDDDDDDDDD

f.m.j. 2009.08.27. 14:41:49

@mind2:

ez tényleg jó... :D:D:D

ne irigyeljél te senkit :)

f.m.j. 2009.08.27. 14:59:59

@fmj: ja, és csak azért, hogy kigolyózza? Hazudja azt, hogy azt fogja csinálni, aztán úgyse kell azt csinálnia, ha már hatalomra jutott...

Szerintem inkább legyenek amatőrök, de őszinték (ez a fogalom a politikusnál úgyis lehetetlen :)) mint a Vastagbőr ;)

cooper (törölt) 2009.08.27. 15:14:59

Hmm, az ügyészségeken, bíróságokon senki nem olvas(rendőrség, esetleg) vastagbőrt? Vagy benne vannak ők is vastagon? Mert csak az alapján, amit a 4 részben leírtatok, a rendőrségi kommandónak már a BKV székházában kéne bilincselni :) + a Demszkytanyán... hmmm, érdekes, totál semmi nem történik...
megírják, bemongyő a tvben, azt annyi

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2009.08.27. 15:29:57

Zéró,Laspalmas, nem tűnt el mostanában poharatok, fogkefétek egyéb személyes használati tárgyatok?

Nem csodálkoznék ugyanis ha a Tatárszentgyörgyön használt sörétes puskán hirtelen megjelenne a DNS-etek.....

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.27. 15:37:03

@cooper: Tisztelt "cooper" !

Arrogáns hangvételű kommentjére tekintettel az alábbiakról tájékoztatja Önt Hivatalunk:

De, igen, olvassuk ezt az irredenta kirekesztő oldalt, az Ön tartózkodási helyét IP-címe alapján már azonosítottuk, kérjük maradjon a helyén, a birodalmi rohamosztag egy kommandója 5 percen belül megérkezik Önhöz!

tisztelettel: NBH

Horizont 2009.08.27. 15:38:52

Szeretnék gratulálni Laspalmas! Ez szép munka (folyamat), ha lehet dicsérő szavakat használni ilyen förmedvény kapcsán.
Nem kell félni, bárhogy akarnak itt ijesztgetni:))))
Vagy kezdjem főzni a bablevest nektek?:DDDDD

belzebubó 2009.08.27. 16:37:21

Magyar Nemzet
"Közel harmincmillió forint értékben kapott két megrendelést a BKV-tól a Stop.hu internetes hírportál főszerkesztőjének, Mátay Lászlónak a cége 2007-ben. Mátaynak az a Horváth Éva az élettársa, akit a napokban menesztettek a közlekedési cégtől, miután kiderült, hogy Hagyó Miklós szóvivője is egyben."

Horizont 2009.08.27. 16:42:38

@belzebubó:
Olyan kis belterjes ez a politikai elit.
Egymás között van minden, körbe, körbe!
Nem vérfertőzés ez már?

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.08.27. 16:48:29

@anti_troll: A rendőrség nem engedheti meg magának azt a blamát, hogy kiderüljön, hogy nem is az igaz tatárszentgyörgyi támadókat fogták el a napokban, ettől nem kell félniük 'palmaséknak.

Viszont az este folyamán rendkívüli sajtótájékoztatón Draskovics elvtárs be fogja jelenteni, hogy teljes mértékben sikerült feltérképezni az aranykéz utcai robbantásokért felelős terrorsejtet. A bizonyítékaik megdönthetetlenek és a goldenblog díjátadóján sikeresen elfogták a szélső-jobboldali megnyílvánulásaikról elhíresült bloggereket, akik szoros kapcsolatban állnak a kuruc.info -val is.

Tündér_Lala 2009.08.27. 16:52:11

@Félkupica_Fehér_Főnök: Jesszusom ! és különféle tündérekkel.

belzebubó 2009.08.27. 17:13:30

@Horizont: lehet,hogy azért degeneráltak ennyire :))

K.Jani 2009.08.27. 17:47:29

egy álomvilágban élünk mindannyian! a valóság meg maga a métely! tisztára mint a mátrixban. a felszin allatt rohad minden!! nagyon beteg ez az ország!. és itt még csak a felszint kapargatjátok. a legjobb bizonyíték erre, hogy csak "liberókkal" basztatnak. nem egy oldalról tudok, amelyiket ellehetetlenítettek.
például hányan tudják azt, hogy budaházy lett volna a koronatanú egy olyan ügyben amit monostoy attila volt ügyvéd akart indítani. és ami arról szolt volna, hogy az igazságszolgáltatás legfelsőbb! köreiben is ott van a "maffia". (baumag ügy, 100 milliárd).
a másik kedvencem a "nemzeti" bank. az imf hitelt(milliárdok euróban), amit nem adtunk még a bankoknak, azt itt tárolják. és vajon miért?! azért mert az országban a magas alapkamat miatt iszonyatosan nagy a spekulatív tőke. számunkra felfoghatatlan nagyságrendű. ezek nagyrésze, bármilyen meglepő, az európai központi bankokból jönnek!! és nekik kell ez a pénz forint-euró átváltáskor. a birka magyar meg szépen visszafízeti a hitelt az adójával.
miközben mi "csak" pötyögünk a gépbe, az egész ország rohad, egy maffia központ, egy kolumbia!
szép magyarosan: átlettünk verve, mint szar a palánkon! és már csak a jóistenkében bízhatunk, hogy ez az ország valaha is normális lesz. mert, hogy magunktól oda el nem érünk, abban bíztos vagyok.

szabogyula 2009.08.27. 18:03:06

@K.Jani:
Gondold el : a BKV csak egy cég a sok száz vállalat, önkormányzat, közszolgáltató, kórház, MÁV, szocpolos lakások, segélyek és egyéb kifizetőhelyek közül .
És még ehhez is csak épp a körmük hegye ért hozzá, fél BKV belebukik / vagy nem / és előkerült 3 és fél milliárd ......

2009.08.27. 19:01:46

És még ezek a szarháziak ugatnak tisztességröl, becsületességröl? Ez rosszabb mint a "Keresztapa" csapata! LMPVS és a kiválasztottaknak--szeretet jeleként a " Putyin-módszer"!

derelyegrádi szellem 2009.08.27. 19:05:53

basszátok meg, ezeket már el sem hiszem:

"Ügyészséghez fordul a fővárosi Fidesz-frakció a BKV 2006 után kötött botrányos szerződései ügyében. Öt tanácsadói szerződés miatt kérnek vizsgálatot, köztük van az úgynevezett mosolyellenőrökről szóló pályázat is. A bruttó 11 millió forintos kampányra a közpénzből működő tömegközlekedési vállalat 2007-ben adott megbízást Mátay László - a stop.hu internetes hírportál főszerkesztője - cégének.

Mátay élettársa egyébként Hagyó Miklós szocialista főpolgármester-helyettes szóvivője, Horváth Éva, akit nemrég menesztettek a BKV-tól. A normális közlekedésért indított kampányért 16 és fél millió forintot fizettek Mátay cégének. Az ellenzéki politikusok szerint a közlekedési vállalat körül kirobbant botrányoknál a személyi felelősséget, így Hagyó Miklós szerepét is vizsgálni kell, a BKV-t ugyanis közvetlenül Hagyó felügyeli."

a stop.hu is jó kis hitels orgánum lehet.

A képlet ez esetben röviden:

Hagyó kommunikációs pincsijét alkalmazzák a BKV-nál is mégpedig főállásban (!) bár ott soha senki nem látta. Megkapja a pár százezres fizetésést/hó a semmiért, majd még egy 800.000-es jutalmat is, de ez sem elég, még az élettársát is meghajintják egy összesen 27.6 milliós hótkamu szerződésekkel is.

És eddig csak 5 tanácsadói szerződést láthatott a fővárosi ellenzék. MI LEHET A TÖBBIBEN? (pl 6.6 MILLIÁRDOS keretszerződés AAA -ékkal, így elsőre)

belzebubó 2009.08.27. 19:15:02

@Horizont: eszembe jutott egy idézet Móricz- Rokonok:
„Magyarország a rokonságok és a panamák lápvilága.Ez egy olyan furcsa ingovány, hogy aki ebbe beleplántálódik, vagy akklimatizálódik, vagy elpusztul. Az olyan növények, amelyek szeretik ezt a nedvdús talajt, buja virágokat hajtanak, azok, akik nem szeretik, belefúlnak a sárba. "


Basszus semmit nem változott ez 100 év alatt és ez marad is igy még 100 évig. Igy volt ez már akkor is,max. az hiszi el itt valaha volt egy tiszta világ valamikor, aki nem olvasott elég könyvet vagy naiv. Móriczot tessék olvasni ugyanúgy érvényes mint volt akkor.

@K.Jani: igen én is elég biztos forrásból halottam,hogy a magyar kkv-k és a gazdaság fellenditésére az IMF hitelből nekik adott 400 milliárd még mindig itthon dekkol. Az ország fizeti erre az IMF hitel kamatát és hozzá jön még a dekkolásért fizetendő szép kamat,ami a világon Mo-on a legmagasabb.Ennyit nem kapnak sehol.

belzebubó 2009.08.27. 19:19:15

@derelyegrádi szellem: beleolvastál ebbe a csodás irásba amit sok milláért gyártottak?

index.hu/belfold/budapest/2009/08/26/9_millios_tanacs_foldalattibol_luxus_line/

"Vitézy Dávid, a BKV felügyelőbizottságának a tagja elmondta, hogy ő is látta a tanulmányokat, és felháborítónak tartja, hogy ezekért kifizetett a BKV 18 millió forintot. Hozzátette, véleménye szerint a tanulmányok nagyon gyenge színvonalúak, egy titkárnő néhány óra alatt össze tudna ütni hasonlókat.

Felhívta a figyelmet arra is, hogy a Libegőről, a Siklóról és a fogaskerekűről szóló anyag a dátuma szerint már a BKV megrendelése előtt két hónappal már készen volt."

derelyegrádi szellem 2009.08.27. 19:25:41

@belzebubó:

nem merek, mert idegropit kapnék.

a korábbi dátumnak meg az lehet a magyarázata, hogy az izületükben megérzték előre, a BKV fog kérni egy ilyet tőlük. Vagy a mentalista versenyre készült igazából.

Már a szavak is elfogytak arra, ami itt folyik.

Horizont 2009.08.27. 20:23:24

@belzebubó:
Móricz legalább megírta! Mindig el voltam ragadtatva tőle. Igazad van , elő kéne venni és újra olvasni! Mit szólna ha most feltámadna és körülnézne?

Én már annyi átkot szórtam ezekre, ha csak 1 ezreléke fog rajtuk, halálukig lakolni fognak, mielőtt a pokol bugyraiba kerülnek. Előbb láttam a híradóban Demszkyt, meg Hagyót a begipszelt lábával. Ezt a stílust, ezt a dumát. Menjenek a francba.
Életem során mindig azt sulykolták, hogy a vezetőnek azért van több fizetése, mert övé a felelősség! És ezeknek? Én azt tartom (és eddig be is jött), hogy az életben mindig, mindenért fizetni kell. Ők is fognak! Mind.

mind2 (törölt) 2009.08.27. 21:08:32

@derelyegrádi szellem: Plutonic szerint poetikus a mai hangulatom... hát tényleg az...
- Elfogytak a szavak.
- Elfogytak az érvek.
- Elfogytak az álmok
- És elfogytak az érmek
- Elfogytak az évek
- Elfogytak a vágyak
- Elfogyott itt minden
- Mit reménynek vártak
- Elfogysz velem Te is
- Hiszed-e vagy várod ?
- Azt a sokszor ígért, szép új világot
- Kár, hogy ebből egy van
- Úgy hívod, hogy élet
- Rohadjon meg mind, ha ígérte : megéred.
- Elegem van ebből
- Véglegesen újra
- Árulni a szépet, a csaló hazugra...

nem bírom folytatni :(

Horizont 2009.08.27. 21:19:33

@mind2: Kár, mert olvastam volna tovább....

mind2 (törölt) 2009.08.27. 21:29:27

@Horizont: ügyetlen,és nem elvont... Talán kéne olvasni valami franciát, vagy angolt, valami excentrikust, valami polgárpukkasztót, valami rockot hallgatni, ha verekedni támad kedved, egyébként is egy perc az élet... és ezt is ellopták :)
HA minden így marad, nekünk végünk.

Horizont 2009.08.27. 21:58:02

@mind2: Az én optimizmusom is elszállt.....Ez azért is szar ügy, mert ez volt a védjegyem és eddig bármi történt én töretlenül hittem, és ezt szuggeráltam a környezetemre is. Most mi a francot sugározzak?
Jól írta Szellem: Már a szavak is elfogytak arra, ami itt folyik. :((((

szabogyula 2009.08.27. 21:59:38

@mind2:
Gratulálok. Szivből jött.

Marcellusca 2009.08.27. 22:56:23

@Horizont: Én azon csodálkoztam, hogy Te voltál Optimista. :D
Mondjuk, már akkor is néztem, mint nyúl a hurokban, hogy van még olyan ember, aki optimista? És ezt még fel is vállalja?

De, látom, megváltoztak a dolgok. :D

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2009.08.28. 01:38:07

én a BKV-s szarok miatt kezdtem anno blogokba írogatni. És még mindig itt tartunk? :-/ Sőt még ittebb? :'(((


Amúgy a portás mifelénk building traffic supervisor. :DD

f.m.j. 2009.08.28. 08:16:18

@mind2:
@Horizont:

Hát, pedig muszáj lesz optimistának maradnotok, mert néha ebből táplálkoztam én is... (én a környezetem szerint pesszimista ember vagyok, de szerintem csak realista... :))
De komolyan, szóval muszáj itt is egy picit támogatnunk egymást, és jókat röhögni ezen az egészen (persze belül bele kell dögleni, de itt van nekem is 3 jövő nemzedéke... nekik nem adhatok reménytelenséget)

Szóval fel a fejjel, reméljük tavasszal nem szükségállapot lesz, meg szlovák katonák az utcákon, akik a házainkból rángatnak ki jóesetbe főbe lőni (remélem ettől felvidultatok:)) hanem igazi választás, ami eltakarítja a mocskot ebből az országból... persze hülyeség, ezek fraktálszerűen működnek, mindig lesz egy oldalhajtás gazemberségből, de talán élni hagynak, a mostani fulladozás helyett...

redriot77 2009.08.28. 10:00:50

@mesmithy: ez kész. Reggel Demszky megmagyarázta a bizonyítványt: nem azt kell nézni, hogy 55milliárddal kevesebbet kaptunk, hanem hogy ajándékba kap a főváros 180milliárdot!

A rohadt idegrángásos majma! Azzal nem foglalkozzon a közvélemény, hogy ha nem bűzlik az egész pályázat az elvtársak mutyijától, akkor megkapnánk azt a maradék 55 milliárdot is!

160milliárd a főváros adóssága, 80milliárd a BKV-é: és az a köcsög mégis milyen nagyvonalúan tud nyilatkozni...

Lmpvs. De szögesdróttal, lábuknál fogva, előtte a térdekbe/koponyákba ízlés szerint üres töltényhüvelyeket kalapálni, ha közben elájulnak savval fellocsolni őket.

TristanSXT 2009.08.28. 10:08:42

Lehessen Mészárolni Politikust a Városokban Szövetség (röviden LMPVS)

(falusiak vigyék a mészárolandó politikusokat a legközelebbi városba)

:D

(mindenesetre nem vagyok sem lincs- sem halálbüntetéspárti, ezért elhatárolódom az imént tett kijelentésemtől)

Tündér_Lala 2009.08.28. 12:11:09

Csak egy félelmem van, nehogy így járjunk a Fidesz-el.
Tömörkénynek van egy zseniális novellája.
Aparaszt bácsi Szegeden jár és a villamos megállóban látja, hogy a földön van egy pöngő. Spekulál, hogyan lehetne felvenni, úgy hogy ne figyeljenek fel az emberek. Mert hát az a pénz mégsem az övé.
Elhatározza, hogy leejti a pipáját és amikor lehajol érte, felveszi a pénzt is.
Amikor azonban lehajol látja, hogy a pöngő egy nagy pökés, a pipája pedig - miután cserépből volt - eltörött.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.08.28. 16:01:44

@Kartal (a morc): szerintem csak mezeien nem akarta belső mailről küldeni, mert akkor "véletlenül" nem megy ki a levél... azért a céges mailszervereket nyilván szűreti egy magára valamit adó cég, vagy ahol fontos hogy forró info ne menjen ki

Che Pel (törölt) 2009.08.28. 16:02:40

A politikusok és állami vezetők (cégesek is) azért hazudoznak, mert ez jól megy nekik és mert titkolnak valamit, és ez a titok bizonyítja a bűnösségüket.

belzebubó 2009.08.28. 17:35:06

A mindennapi BKV botrányt add meg nekünk Urunk! Mai adag:

index.hu/belfold/budapest/2009/08/28/elonytelen_bkv-szerodesek/

"Eddig nem lehetett tudni, hogyan lett Szalainé Szilágyi Eleonóra átlagbére a végkielégítéskor 4,1 millió forint, miközben az alapfizetése 1,2 millió forint volt - mondta Vitézy Dávid, hozzátéve: a belső ellenőrzés most lezárult vizsgálata kiderítette, hogy Szalainé 2007-ben 33,5 millió forint egyéb juttatást, prémiumot kapott, ez emelte meg a végkielégítéskor számolt bérét.

Közölte: bár ez törvényes volt, a jó erkölcsbe ütközik; a felelősöket a rendőrségi nyomozás fogja megnevezni. Vitézy Dávid kifejtette: a volt humánpolitikai igazgató egyetlen munkanapjára a törzsbérén felül 159 ezer forint jutalmat kapott.

Az alapfizetésen kívül kifizettek neki alapprémiumot, amely minden esetben járt, továbbá többletösztönző prémiumot, ami fizetésének másfélszerese volt, ezen felül egyedi jutalmakat, például a bértárgyalások eredményes befejezéséért 1,5 millió forintot - fűzte hozzá."

Horizont 2009.08.28. 18:07:28

@belzebubó:
"többletösztönző prémiumot"
Na ezt el is hiszem! Ösztönözni kellett, hogy emelje már fel a nagy seggét a főnöki bőrfotelből, ahová bebetonozták!

Nem igaz, hogy BKV-ról szól az élet!
B mint Budapest!!
Magyarországon.Kb. 8 millió ember él VIDÉKEN!

belzebubó 2009.08.28. 18:43:43

@Horizont: persze,hogy nem arról szól,de amennyit Budapest Főváros lenyúl tőled is és más adófizetőktől a Margit hiddal,BKV-val,4-es metróval az egy kisebb afrikai ország éves költségvetése.Ma a Klubrádióban Tarlós 330 milliárdos hiánnyal számolt. Ennyivel kell átvenni a fővárost. Már ha lesz kedvük ezek után.

Horizont 2009.08.28. 18:57:37

@belzebubó:
Pont ez a baj, hogy a fővárosról szól minden.
A vidéken élők meg le vannak tojva.
Még ha jól is működne Bp. ennyi pénzhalmozás után. Tudom, nem jó helyre halmozták:)))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.28. 22:31:12

"Szabadai Viktor elmondta, hogy az fb ülésén aggályának adott hangot a személyzeti igazgatói posztra kiírt pályázattal kapcsolatban, amire csak egy hétig lehet jelentkezni. Úgy vélte, hogy "igen rossz ízű ez a történet, kívülről ugyanis úgy tűnik, hogy kamu ez a pályázat". Ennyi idő alatt ugyanis aligha tud átgondolt koncepciót készíteni egy pályázó - szögezte le."

Nem beszélve arról, hogy természetesen erkölcsi is kell a pályázathoz, aminek viszont két hét az átfutási ideje.
Kurva átlátszóan csinálják.

rakétaember 2009.08.29. 00:59:53

Szalainé korábbi neve Baki Ferencné, ezért hívják a fiát Baki Tamásnak. Feltehetőleg elváltak. Azt viszont nem tudom ki az a Baki Ferenc.

Minden esetre érdekes, hogy kedves Eleonóra "Munkaerő-gazdálkodás és munkaerőtervezés
a Budapesti Közlekedési Vállalatnál" címen doktorált.

Muhahaha

Itt említik ezt:

www.mtakoztest.hu/pub_koncz_katalin.pdf

(hivatkozások rész,de eszesebbeknek ctr+f)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.31. 13:08:33

"Szolgálati lakást is kaphatott a Budapesti Közlekedési Vállalattól dr. Szalainé dr. Szilágyi Eleonóra, a cég korábbi humánpolitikai igazgatója, aki a közelmúltban összesen százmillió forint végkielégítést kapott a társaságtól, noha továbbra is foglalkoztatták.

A hírügynökség úgy tudja, hogy a volt humánpolitikai vezető a nagykorú gyermekét is felvetette a közlekedési vállalathoz, ahol szociális alapon az ő számára is kiutaltak egy szolgálati lakást. A HavariaPress értesüléseit a BKV-nál nem kommentálták, mindössze annyit mondtak, hogy személyiségi jogok miatt nem adhatnak konkrét tájékoztatást a szolgálati lakások bérlőivel kapcsolatosan. "

A HavariaPress értesülései.....annyuk picsáját, azt! Mi írtuk meg először.

Horizont 2010.03.10. 17:32:36

@belzebubó:
"A BKV egyik belső ellenőre már négy éve levélben tájékoztatta a főpolgármestert, hogy a cégnél "lopnak, csalnak, sikkasztanak"
Pont ezt olvastam én is éppen. Nem tudtak semmiről semmit! Óh egek......

belzebubó 2010.03.10. 17:36:13

@Horizont: Csak most tudták meg mi zajlik, pedig a Vastagbőr már mikor leirta :)))

Horizont 2010.03.10. 19:31:29

@belzebubó: Ez jó:DDD Az is eszembe jutott, hogy te ott a messzi földön többet tudsz a BKV-ról mint ők a közeli Városházán:)) Szégyen gyalázat .((

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.03.10. 19:51:16

@belzebubó:

Majd erről holnap külön, mert ez tényleg példátlan.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.10. 23:54:31

Olyan jók ezek a független újságok....ezek szerint Demszkyre kilövési engedély van.

süti beállítások módosítása